načítám data...

Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

I mistr tesař se někdy utne a mnozí z nás si někdy pořídili špatné auto. Nás zajímá, které to bylo...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Věci si většinou kupujeme proto, aby dobře sloužily nebo dělaly radost. Jenže, ne vždy se záměr povede. Koupíte zahradní sekačku a až doma zjistíte, že jakmile vzdušná vlhkost překročí 30%, zanechává ten vergl za sebou neposbírané ohyzdné chuchvalce. Objednáte si audio aparaturu s dobrými recenzemi a zjistíte, že ve skutečnosti hraje jako pumpa na hov… ehm… Pořídíte si sedačku, abyste zjistili, že se vám do bytu vlastně vůbec nehodí. Anebo koupíte auto a nejrači byste ten krám hned třetí den od zápisu vašeho ctěného jména do technického průkazu pustili z útesu…

Dneska nás tedy zajímá, jaké bylo nejhorší auto, které jste kdy vlastnili. A je jedno, z jakého důvodu bylo nejhorší. Míra nenávisti k vehiklu totiž vůbec nemusí znamenat, že dané auto je krám. I když to patrně bude nejčastější příčina. Ale mohou nastat i jiné situace. Auto může být skvělé, ale dostupnost dílů a servisu natolik zoufalá, že vás nechá imobilními v té nejhorší situaci. Nebo podlehnete plkům nejrůznějších motoristických pisálků, kteří, a to si přiznejme, nepředstavují zrovna reprezentativní vzorek populace, a následně zjistíte, že auto vůbec nesplňuje to, co jste očekávali. Anebo prostě sáhnete vedle a pořídíte věc zcela nevhodnou pro váš účel užtí, jak se to stalo mi před zhruba dvěma lety.

Nejhorší auto, které jsem měl, totiž byla Opel Corsa OPC a Corsa OPC naopak dostala nejhoršího majitele, kterého mohla mít. Přitom první dny nic špatného nenaznačovaly. Auto bylo docela zachovalé, líbila se mi skvělá sedadla Recaro, líbil se mi výbušný charakter malého přeplňovaného čtyřválce i blafání jeho výfuku. Jenže pak se to nějak začalo kazit. Prvním problémem byl design. S postupujícím časem jsem začal zjišťovat, že ta věc je první auto parkující na dvorku, které se mi opravdu, ale opravdu vůbec nelíbí. Ba až hnusí. Opuchlý vajíčkovitý tvar vyvolával s každým dalším dnem čím dál větší škleb na mém ksichtu a každé další ohlédnutí nacházelo nové úhly, ze kterých se mi auto zdálo ohavné. Ani výměna velikých a drahých tuningových kol za originální design moc nepomohla.

Což o to, při řízení stejně sedíte vevnitř a vnější vzhled nevnímáte, jenže osud naházel Corse další klacky pod nohy. Pár týdnů po koupi jsem změnil práci a z teplého podzimu se stala vlezlá a uslimpaná zima. Najednou už rutinní trasa nevedla po hladkém asfaltu s několika hezkými úseky, nýbrž skrz klasický příměstský provoz po nudných, rovných a nepříliš kvalitních kusech asfaltu přeťatých několika semafory a věčně zacpaný loudajícím se davem. Prvorozený zároveň začal chodit do školky a cesta z práce tak často zahrnovala mezizastávky typicky zahrnující obchod, úřad/poštu a právě školku. A pak už to šlo jako lavina. Jistě nemusím říkat, že malý tvrdý hot hatch je nevhodnou volbou pro takovýto profil trasy. Jako první mě začal štvát tvrdý podvozek.

Hned vzápětí jsem začal nesnášet ta skvělá Recara – jistě pro zamýšlený účel jim nelze moc věcí vytknout. Jenže když se vám počtvrté zadrhne pás o jejich ramenní profilování a potřetí se přes výraznou bočnici nemůžete natáhnout pro tašku ležící na zadním sedadle, začnete je nenávidět. No a pak tu bylo počasí. Hot hatche umí poskytnout zábavu a efektivitu právě když je hezky, ale když naprší nebo je slizsko, odhalí se všechny slabiny přemotorované předokolky. Tím spíš, když takovou tu typickou českou zimu podpoříte nákupem ekonomických zimních pneumatik Nexen s bočnicí poddajnou jako boky havajské tanečnice.

Kombinace všech těchto faktorů způsobila, že jsem Corsu po většinu vlastnictví nesnášel a těšil se na den, kdy mě jí někdo zbaví. Přitom to objektivně nijak zlé auto nebylo. V daném období by mi však lepší službu udělalo snad cokoli. Malá skromná věc by byla praktičtější a měla ekonomičtější provoz. Cokoli většího a obyčejného by zase bylo při poskakování skrz město mnohem pohodlnější. Skoro pokaždé jsem byl z cesty otrávený a když jsem vystoupil a na tu odulou věc se zadíval, chtěl jsem se poblít. Na jaře jsem vůbec neměl chuť jen tak sednout a protáhnout Corsu okreskama, ale co nejrychleji jí prodat. Což se povedlo skoro až za další půl rok…  Do té doby mě Corsa štvala snad vším. Jak je na rozbitou okresku moc tvrdá, jak němý je její posilovač řízení, jak neumí jezdit úsporně, jak se v ní kvůli primitivnímu pubertálnímu vzhledu necítím dobře, jak je oproti MX-5 nezábavná a nezajímavá…   jak potřebuje vyměnit přední brzdy, vrchní čepy a koupit letní gumy, ale já ji nesnáším natolik, že už nejsem ochoten do ní dát ani korunu. Moje nejhorší auto tedy nebylo ve skutečnosti zas tak hrozné, spíš doplatilo na blbost majitele.

No a teď je řada na vás…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

eLzyx
27. března 2019, 09:57
0

nejhorší auto? Škoda 120L 1986 (po "generálce") v roce 2002. Moje první auto. Prý to spraví každý strejda v kůlně. Že prý jsou díly levné. Skutečnost? Servisy mě posílali do háje, že na tohle už nemají vybavení. A díly? Původní socialistická výroba už tenkrát došla, takže koupit nový blinkr? Made in Germany za 850Kč/kus. Zadní lampy? 2500Kč/kus. Výměna nutná, bez toho bych neprošel STK. Co rok, to jsem dával "nový" motor, protože to nezvládalo dynamičtější jízdu. Většinou ten motor skončil vylágrovaný, nebo se úplně šprajcnul. A zamrzelo i to, že se na tom pořád něco kazilo. Brzdy, topení, elektroinstalace. Že to bylo staré auto? 16let. Teď mám 18 leté, a za 9 let vlastnictví bez poruch, přičemž dostává do těla mnohonásobně více.
A do toho ten mizerný výkon a vysoká spotřeba ...

reagovat
custom1
27. března 2019, 10:18
0

Moje nejhorší auto? Taky stodvacítka, navíc na plyn. Karoserie sice vyvařená a po laku, ale jinak to byla hrůza. Měl jsem strach jet někam dál, abych pak vůbec dojel. Navíc mě ani nebavila. Byl to hrozný omyl...

Fa
Fandatik
27. března 2019, 10:19
3

Asi jsem nikdy neměl auto, které bych totálně nenáviděl. Vždy jsem našel aspoň nějaké pozitivum. Proč do tý hnusný, pomalý, enormně užraný jebky musím vlézt. To byla mimochodem služební Fabia II 1,2htp. Tam bylo pozitivem, že všechny soukromé cesty jsem měl zadarmo a ještě jsem si občas na firemní kartu odnesl kanistr do sekačky nebo pily. Dokonce jsem tím zvládnul i cestu na lyže do Bormia a zpět ve dvou. Ale jinak jsem to auto upřímně nenáviděl. Od prvního pohledu na tu hnusnou krabici zvenku. Po usazení za volant (bez loketní opěrky). Jediný příjemný pocit byl, když jsem z toho konečně vylezl. A když šla náhodou do servisu, tak jako náhradní byl Roomster. Takže z hoven do sraček.
Kdyby to bylo soukromé auto, tak si snadno radši prostřelím hlavu, jakej jsem byl idiot, že jsem takové auto koupil.

eLzyx
27. března 2019, 10:36
0

o služebácích mi ani nemluv. Fabia I. 1.4MPI. Bylo to bez klimy, takže jsem často jezdil s otevřeným okýnkem a z toho mám trvalé následky - od chronického zánětu poškozené zápěstí, byť naštěstí jen o něco menším rozsahem hybnosti proti pravé ruce. Ale jinak to auto bylo na tu mizérii dobré. Podvozek super, auto bytelné, ani sedačky nebyly úplně tragické.
Mnohem horší mi přijde současný Rapid, kde mi sedačky dělají kulatá záda a auto je značně nestabilní. Zamrzí, že i u dospělých aut se najdou velké prohřešky proti zdravotní nezávadnosti. Třeba u Focusu mk3 mi vadila vzduchotechnika. Směrem na nohy to mělo příliš úzký výstup a navíc směrovaný na kotníky, takže pokud jsem chtěl mít nohy v teple, tak jsem zase trpěl teplým vzduchem, co mi šel k obličeji. Paradoxně nejraději jsem měl Forda Tranzit mk4 (prasečí čumák). Skvělé auto s jedinou vadou - nad 160km/h odstávaly vršky předních dveří.

Kuře
27. března 2019, 12:33
0

Nevím přesně který Tranzit má prasečí čumák, ale jinak tatík už má v řadě asi pátého a pořád skvost, půl mega není žádnej nájezd, jen slouží a slouží... na ty auta nedáme dopustit;)

A nad 160 se s tím stejně nejezdí;)
-
Komentář upraven 27. 3. 2019, 12:34:16

custom1
27. března 2019, 12:35
0

Prasečí čumák má Mk1.

eLzyx
27. března 2019, 14:19
0

já měl na mysli ten poslední (ne Custom), 2013+

vi
vita
27. března 2019, 10:43
0

Bozi clanek, jak z autora prysti ta esence nenavisti :-D
Me stvali v podstate vsechny auta...nejvic asi P406, na ktere se porad neco sypalo a jedinej, kdo byl ochotny to servisovat, byl prodejce vzdaleny 130km. Takze vylet do servisu znamenal zabite 2 soboty...

reagovat
Csaba
27. března 2019, 10:48
0

Nejhorší - to říct neumím, ale snadno určím ze kterého auta co jsem mě, jsem byl nejvíc zklamaný.
Byl to Citroen XM 3.0 V6 a moc mě to překvapilo, protože od doby jeho představení mě fascinoval a moc jsem ho chtěl.
Začalo to usednutím a snahou o nalezení vhodné pozice za volantem - jednoduše jsem ji nedokázal nalézt/nastavit.
Ať jsem dělal co jsem dělal vždy jsem měl pocit že sedím NA sedačce místo v ní a levou nohu nebylo moc kam dát, nemluvě o tom že celá pedálová skupina mi přišla vyosená, nesouměrná.
Dělící příčka v okně předních dveří mi po krátkém čase začala vadit víc a víc, na to že to byl třílitr to ani moc nejelo a žralo to téměř jako osmiválec. Když k tomu připočtu opravdu velké zahřívání interiéru kvůli mimořádnému prosklení a povrzávání a další nemilé pazvuky úplně odevšad při přejezdu tramvajových kolejí, nebo větších nerovností měl jsem jasno.

Krátce po koupi jsem jej (naštěstí ne se ztrátou) prodal dál a vím, že už si ho asi nikdy nekoupím. To auto samotné se mi bude líbit (dizajnem) navždy a umím si představit že (po výhře ve Sportce) bych si ho někde jen tak, staticky "vystavil" :), ale jezdit v něm už nechci. Chvíli jsem si kladl otázku jak by se mi v něm sedělo (jelo) kdyby to byla verze se čtyřválcem a automatem, ale nepovedlo se mi to srovnání provést.
Je paradoxní, že moje jiná/další "obyčejná" (vzhledem, zaměřením, cenou...) auta mi po všech stránkách vlastně bezezbytku vyhovovala a to které mě mimořádně oslovilo vzhledem a pojetím (hydropneu atd) mi nevyhovovalo vůbec.
Ale pokud to člověk nezkusí, tak to nezjistí... :)

reagovat
David Střítežský
27. března 2019, 11:10
0

Nejhorší auto zatím ... asi Škoda FabiaQ II 1,4 16V 63kw, holobyt (nekoupil jsem si ho primo ja, bylo v rodine, obcas jsem s nim jel)
Ignoruju problémy konkrétního kusu: zvlněný kotouče, zřejmě mrtvý tlumiče - houpalo se to jak loď, jediný auto, ze kterýho mi bylo po delší jízdě regulérně nevolno
Ignoruju problémy zaměření toho auta - motor bez projevu nebo špičky, opožděnej elektronickej pedál, (elektronickej?) posilovač řízení - zpětná vazba 0, nemluvím o nějakým sportování, při škrabání do zasněženýho kopce vůbec nebylo poznat jestli ještě jedu nebo dělám burnout, teploměr vody není na palubě (možná za příplatek?)
i když tohle všechno pominu , tak pořád zbývá 1 věc, kterou už všichni jistě tuší - sedadla Made by Španělská Inkvizice.

Úplně špatný auto to asi taky není, do 10k km ročně se s tím nejspíš dá žít (ale mám trochu pocit, že v tom jezdí jenom lidi, kteří nikdy nezkusili žádný jiný auto)

reagovat
Ny
Nyte
07. dubna 2019, 21:57
0

Posilovač tam ještě není elektrický, ale dost přeposilovaný. Teploměr za příplatek. Sedadla mi v FII nevadí.

theGeno
27. března 2019, 11:18
0

Dodnes si vzpomenu na mé první auto Octavia I 1.6 AEE 55KW. Jakožto student jsem neměl peníze, tak jsem koupil od známého tohle v docela dost slušném stavu, zato v nejosekanější verzi co snad existovala, u abs a posilovače to končilo. To auto mě štvalo snad vším, ale nejhorší byl motor, v kopci mě předjížděli i cyklisté. Kdybych v té době koupil Felicii 1.3 nebo favorit, dozajista by to bylo oproti tomu milionové auto. Od té doby naštěstí mi auta přinášejí jen užitek nebo radost :))

reagovat
Oh!Gust
27. března 2019, 21:03
0

To je zaujímavé. Ja som tiež nepočul veľa dobrého na tieto Octavie, ale v minulý rok som s takouto niekoľko sto kilometrov najazdil a niekoľko sto obedov rozviezol. Výbava LX, vnútri sväté obrázky po farárovi. Už mala ~350Kkm na chrbte, ale ako sa zbierala zo spodných otáčok, len som pozeral! Teda proti rovnako starej Corolle 1.3, papierovo silnejšej. Ani predbiehať som sa nebál. Pýtal som sa dokonca majiteľa-mechanika na úpravy, ale akurát som ho dobre pobavil. Nebolo úprav. Bohvie, asi sme mali šťastie na kus.

theGeno
27. března 2019, 22:32
0

A měl jsi taky AEE? Ona AEH je při stejném objemu už docela jiná písnička než takhle prehistorie :))

Oh!Gust
28. března 2019, 07:49
0

Veru mal. Neveril som, pozeral som pod kapotu, pozeral som do techničáku. Už dvetisíc otáčok stačilo na schopnú akceleráciu za zlovestného sykotu :-) v rámci možností, ovšem. Pri ~120 km/h jej už dochádzal dych, ale rýchlejšie som nechodil.

krab
27. března 2019, 11:24
0

Nějaká telepatie... tohle téma mě tenhle týden taky napadlo. Parádní článek Vavrisi :)
Totiž už se tak trochu obecně ví, že všechna auta spíš jen chválím, než abych jim zabodl do pneumatik ránu dýkou a zhejtil je... I když se mi leccos nelíbí, vždycky si říkám: Počkej, vždyť tohle auto má tu a tu historii, je za ním příběh, má to fanoušky, přece je nechceš úplně zarmoutit. Nebo když v tom vrže, skřípe, má špatně naladěný podvozek, nacházím cosi jako duši... Prostě málokterýmu autu bych chtěl vyhlásit veřejnou popravu...

Ale, nějaká auta co dneska přiznám byly opravdové krámy jsem už vlastnil a skoro si to říká o nějaký blog :-D

reagovat
ransom
27. března 2019, 11:59
1

Jedničková Fabia 1,2HTP 47kW, kterou ještě pořád máme na firmě jako služební. Nenávidím ji celou svou duší a ze vší své síly. Motor se povedl, ale tím to končí. Nenávist jsem přenesl i na všechny následujících generace, provedení a výbavy Fabie, protože se v tom nedá sedět.
V historii jsem miloval všecky svoje polorozpadlé Hundrtky, Trabanty a Wartburgy. Zato jsem nenáviděl bráchova žigula kvůli zkroucené poloze za volantem a kvůli vyvrácenému nártu na plynu.

reagovat
Kuře
27. března 2019, 12:40
0

Motor se povedl??

ransom
27. března 2019, 12:54
0

Zní to divně, že jo? Ale ano, tenhle se opravdu povedl. HTP dělali 40, 44 a 47kW. Šestiventil 40kW jsem měl v rodině a to byla naprostá katastrofa. Žralo to a vůbec to nejelo, klepalo se to jako Harley. Odsud nejspíš pocházejí ty hrozné zvěsti o HTP.
44kW motor neznám. Ale s dvanáctiventilem 47kW jsem najezdil dost. Jezdil jsem s několika stejnými kusy z jednoho období, všecko jedničkové Fabky kombi, všecky HTP 47kW. S jednou novou od nuly, jiné měly za sebou stopadesát tisíc až čtvrt milionu. Všechny byly čiperné, neměly problém na dálnici udržet 160 a i když jsem jim šlapal na krk, nežraly. Posuzováno samozřejmě v rámci kategorie (1200 atmosféra). Samozřejmě běda posadit do toho pět chlapů nebo zapřáhnout vozejk. Ale na sólo cesty s kufříkem vercajku a notebookem byl ten motor fakt dobrej. Nenávidím je kvůli všemu ostatnímu.

ransom
27. března 2019, 12:58
0

Teda 44kW nebyl HTP, to jsem zamotal.

Lišák
27. března 2019, 12:09
0

BMW 320i E90 r.v.2008, jen stručně:
+ Sklápění bočního zrcátka při zařazení zpátečky, jinak fakt nevím, co na něm bylo dobrý
- Všechno se sralo, drahé díly i práce, auto nešlo bežným způsobem ani zvednout na zvedáku, protože zvedací body udělalo BMW na prazích moc blízko u sebe (samozřejmě schválně), podvozek nastavený jako Audi, žádná lehká koketní přetáčivost, jen tupá nedotáčivost, image řidičů BMW (většina majitelů jsou pozéři nebo cikáni, těm normálním se omlovám)

reagovat
Pólin
27. března 2019, 12:41
0

Tyjo, tohle je zajímavé...většina lidí na e90 pěje jen chválu... tanedotáčivost- ještě zajímavější s jedním z nejmenších a nejlehčích motorů, co se nabízely...jaké to pak bude v 330d, která třebas v britském autocaru ve své době dostala snad 4 hvězdy... 330i snad i 4 a 1/2...

beastar
27. března 2019, 13:12
0

Věřím že po přechodu z mainstreamu se zdaj práce i díly drahý. S lidma okolo že jsou to převážně idioti souhlas. Čest těm v pohodě. Ale ty jízdní vlastnosti. Tam jde o to ve srovnání s čím...

David Střítežský
27. března 2019, 13:52
1

"lehká koketní přetáčivost" - u E30 možná, tohle už je prostě těžká kurva
docela to Lišákovi věřím, sériový nastavení podvozku do nedotáčiva bude prostě (skoro) u všeho - protože jak víme tak vopřít vo strom čumák je lepší než dveře, protože fyzika a tak ... a kdyby to mělo zachránit jenom jeden život ... :D
(aji M paket udělá docela rozdíl)
na druhou stranu musím uznat kus pravdy aji u bístára - jmenuj 1 jízdně lepšího konkurenta ? (podobnej rok, výkon, váha, cena ?)

BubaaCZek
27. března 2019, 14:34
1

E90 s nedotacivosti bojuje statecne pribrzdovanim vnitrniho kola. Ja tu 330d nesetril a na nedotacivost si nemuzu stezovat. Predevsim proto, ze auto melo na vic nez ja...

Lišák
27. března 2019, 15:10
-1

Je to tak. E90 je primárně nedotáčivá. Ustřelit na suchu zadek jsem nedokázal (ani úplné vypnutí DSC nepomohlo). Věřím, že někdo zkušenější by to dal. Je možné, že by si šlo pomoct přes spojku, ale nechtěl jsem autu ubližovat, protože i takhle jsem byl pořád v servisu. Zapomněl jsem napsat, že jsem měl motor N43 B20 A 125kW.

BubaaCZek
27. března 2019, 15:52
0

Jako ok. V Moste na okruhu to bylo znat, ze nedotaci. Pri bezne ostrejsi jizde, v bode kdy jine auto zacne hrnout, E90 slapne na brzdu vnitrniho kola a vykouzli nemozne. Tim chci rict: "Ano, nedotaci, jako kazde jine moderni auto. Je to nejake zasadne limitujici nedotaceni? Ani omylem." Na Dunlop Sportmaxx 225/45?/R17 to jezdilo luxusne. Trocha vody ci snehu pod plynem jsi na DSC drift king v kazde zatacce. Totalne pristupna zabava.
-
Komentář upraven 27. 3. 2019, 15:53:28

luknav
27. března 2019, 16:14
0

Já ti nevím Lišáku. Asis narazil na špatnej kousek, nebo to vnímáš nějak jinak. Ale ze své zkušenosti bych tak kritický nebyl. Servis/ceny mi přijdou docela adekvátní, podvozek mi přišel slušně univerzální noa o majitelích se ví, že sou to často hovada. Za koketně přetáčivou bych nazval svatý grál Miatu, ne 320i. Ale ani ta nebyla tak slepá na předek jak dvojková "okta" .. Noa bez kopnutí spojky neurveš skoro nic pod 200kw nebo 1t (:

beastar
27. března 2019, 16:22
0

Dvojková okta asi dobrý. Nejlepší je v téhle disciplíně A6C6 2.0tdi předokolka. Ovladatelnost příkladná. Kdykoliv to přeženeš s akcelerací v nebo před zatáčkou v nesprávný moment tak to vyloženě chce rovně ven.... Vzrušující svezení.

Pólin
29. března 2019, 11:03
2

Ono to ani jinak jezdit nemůže, když to má motor před přední nápravou:D A u té A6 tuplovaně, protože tam je podélně uložený a je před nápravou opravdu kompletně celý. Třeba u nové Giulie je to přesně opačně... celý za přední nápravou

beastar
01. dubna 2019, 13:40
0

Ne že bych to nevěděl. Zřejmě možná někdo;) Nemůže? Ale jistě že může. Verze vybavené quattrem jezdí právě úplně jinak.

Pólin
01. dubna 2019, 14:08
0

To je jako když hodiš kladivem...taky ti vždycky poletí první kladivo a potom až toporo :D Jak jezdí to Quattro? Neříkej, že je z toho mrcha přetáčivá...

beastar
01. dubna 2019, 15:41
0

Tak samozřejmě že ne. Funguje to jako stabilizace letu. Je to rozdíl. Teda u tohohle konkrétního typu. U starších čtyřválců na předešlý platformě je to v podstatě jedno. A u dnešních typů už je zase všechno úplně jinak. Ono to je všechno hrozně relativní. I Porsche dělá auta podle pouček konstrukčně podivně. Teda 911. A jezdí to parádně. Ono taky záleží na váze. A přenosu energií. To s tim kladivem je sice hezká hospodská řikanka, ale v praxi je to složitější. Tim nevyvracim že pro čast produkce to platilo. A je to tam i přes potlačení čtyřkolkou a výkonem cítit.

Pólin
01. dubna 2019, 17:12
0

No hospodska rikanka...ale tahle nahodou fakt plati:) s tou 911 mas pravdu...melo by to jezdit tragicky, ale diky tomu mnohaletemu cizelovani a tomu, ze je to auto u ktereho jdou prachy do vyvoje techniky a ne do tabletu na pristrojovce ma limity uplne absurdne daleko, jak tady psali Semry s Krabikem... a A6 tedy neni zrovna auto, kde by nekdo nejak velice resil chovani na limitu...hlavne, zeje to jiste v 220km/h na autobahnu...;)

beastar
01. dubna 2019, 17:31
0

Tak ono upřímně trojka bmw je sportovně střížená střední třída. Nějaký sportovní geny a supr zábavnost si od toho taky nemá smysl slibovat. U a6 je ten lomit asi jedno. Jen při ostřejší jízdě si to člověk musí hlídat. Víš kolik a6 spřeráží stromků než se zastaví?

Kamarád to zjistil 8 let zpět. Už víme že jsou to bezpečný auta:))) Jinak audin sem řídil fakt moc. Ty auta nejsou všechy super. Ale třeba taková S1 quattro. Ta nová ne to rallye auto. Tak pro tu tahle pohádka z hospůdky neplatí ani náhodou. Stejně jako pro Cayenne neplatí, že jezdí skvěle jak 911;)

beastar
27. března 2019, 13:10
0

Objektivně nejhorší auto. To znamená naprosto tragická spolehlivost tak to byla Alfa Romeo 156 2.0JTS. V té době relativně zánovní auto.
5 let starý kus. Údajně v top stavu. Po 11000 km se to samozřejmě potkalo. Do té doby. Závada stahování zadního okna. Závada dobíjení. Nefunkční displej palubního počítače. Vypadávající tapecírunk pravých dveří. Zadní repro vůbec nehrálo a v servisu mi řekli ať do toho raději nešaháme. Po opravě to začalo žrát olej v poměru 1l/200km. A to už sem to prodal raději. O tom že v tom autě je tragicky málo místa na nohy nemluvim. Vnitřní prostor i proti e46 je taktéž slabina. Jediná věc proč sem to měl tak dlouho a prolil tím stejnou částku jako byla kupní cena. Když to zrovna jezdilo bylo to velmi dobré svezení. A už tenkrát na to nebylo problém sehnat cokoliv za pár kaček z druhovýroby. Třeba kompletně celý výfuk. Trochu koroze tam byla.

A aby neměli alfisti pocit, že sem zaujatý. Tak druhá mrdina co mě srala. MB E55 Amg wokoun. Elektrika totálně poruchová. Trochu koroze. Debilní interiér. Podivné jízdní vlastnosti alá přemotorovaná lokomotiva. Mrtvé řízení. Psal sem tady o tom keplu mockrát. Prostě nebrat.

reagovat
krab
27. března 2019, 13:33
0

páteční kus ... kolega z práce jí měl, tu modrou 156 2.0 JTS, rok 2003 a kupoval tehdy z Imofy zánovní. A kupodivu najezdila bez zásadnějších průšvihů asi 160 tisíc než se motor zadřel a tady místní člověk přes autíčkáře se jí ujal a nechal opravit. Protože zbytek auta byl nebývale pěkný. Snad jeden zadní lem tomu trochu kvetl, ale malinko. A ten problém s motorem trochu přeci jen podezřívám na zanedbanou údržbu trošku...

Spolehlivostně u mě nejhorší? Bude tam několik kandidátů, asi si udělám čas a zamyslím se a nějaké ty krabovi kandidáty na "citrónový volant" sepíšu do blogu :-D

beastar
27. března 2019, 14:02
0

To auto bylo v té době nový defakto. Bylo tomu 5! Najeto necelých 90000km. Originál servis. To mi chceš říct, že na tom někdo v autorizáku něco zanedbal:)) Já sem jel podle servis plánu. Dneska bych si to znova koupil protože je to starej krám za pár korun. Tehdy mě to za 4x tolik trochu mrzelo. Mimochodem na špatnou údržbu jde svádět vše.

I ty věci u amg. Přiznat si že to auto je mrdka chce odvahu a nebát se.

krab
27. března 2019, 14:10
0

S tím motorem to jsem mluvil o tom autě co měl ten můj kolega, ne o tom tvým...
To, že ta Alfa 156 zas tak zázračná nebyla o tom není sporu, spíš se to člověku blbě přiznává, když je to tak hezké i doteď :-D

A vokoun 55 AMG - taky jsem si jeden kousek loni půjčoval. Ale ten byl nic moc, protože by potřeboval dost práce. tak jsem si tak představoval, že kdyby se to všechno udělalo na tom podvozku co bylo už opotřebený a tak, bylo by to vlastně dobrý. Ale když si zase představíš, že to Merc vyráběl v době kdy BMW mělo E39 M5, tak vokoun 55 AMG neměl šanci prakticky v žádným ohledu...

Kuře
27. března 2019, 14:10
0

Krabe, a to jsi slyšel že ta modrá Alfice už zas nejezdí?:)

Vojta
27. března 2019, 14:32
0

AR156 má objektivně vzato spousty, opravdu spousty problémů :D Ale to i 147 a GT... tahle řada se prostě kvalitativně moc nepovedla, jízdně však jedny z těch nejlepších FWD aut.

beastar
27. března 2019, 15:06
1

Vojto kdyby to nejezdilo tak dobře a nebylo to tak sexy zpoza volantu tak sem to zapálil. Takhle sem to odprodal nějakýmu fandovy a byl klid.

krab
27. března 2019, 15:12
1

Kuře : fakt? zas nejezdí? Tak to mě mrzí, protože to auto bylo fakt hezký a ten Jindra z něj měl docela radost, i když věděl, že ten motor se bude na 99% generálkovat..

Vojta: mě hrozně láká se někdy mít možnost projet nějakým tehdejším modelem GTA. Například AR 147 GTA 3.2 V6 to je tak jako s odstupem času prostě nejvíc sexy hot hatch co možná kdy byl. Ale jak to vážně jezdí to si netroufám odhadovat :)

Vojta
27. března 2019, 15:26
0

V Alfistické komunitě bohužel se 147 GTA nikoho neznám, jen 156 GTA. Každopádně jak to jezdí? No bez samosvoru jenom rovně, protože v zatáčkách vypochoduje diferenciál ven. Se svorem to jezdí určitě lépe, než třeba soudobej Civic TypeR. Ono tyhle V6 24V motory, které se do toho montovaly sice už nejsou přísně vzato Busso, ale jsou hodně dobré a hodně spolehlivé. Pokud to někdo nenechá potkat, problémy s nimy nebývají. Bohužel ale antikorozní ochrana těch aut je víceméně žádná, o kvalitě interiéru nemluvě a pak tu jsou takové ty drobnosti, jako že kulisa řazení se mění každých 30tkm jinak to řadí jak stará Karosa.

krab
27. března 2019, 15:41
0

Dík za info. Ta 147 s tím rozšířením náprav a blatníků prostě byla sexy. No já mám nějaký teď kontakt na kluka , Alfistu který by někdy vyrazil na nějaký kafe a pokec a svezení s GTV 6 a na to se teprv těším. Na tuhle transaxle Alfu z 80.s :)

theGeno
27. března 2019, 16:47
0

Mám GT 3.2, co nevidět bude svor a Ragazzon, tož pokud budeš chtít není problém ;)

bkralik
27. března 2019, 22:54
1

Krab: Když vidím jak se na tu GTV6ku těšíš, tak to abych jí začal opravdu leštit :-)

krab
27. března 2019, 23:19
2

To si piš, se těším moc :-D Jsem ani nevěděl, že tenhle nick jsi ty... A GT 3.2 to by bylo taky moc milý. Někdy v ty páteční podvečery nebo o víkend, když se najde trocha času na pokec okolo aut a krátký svezení, to já moc rád. Materiál lepší než nová auta... :)

I když, letos mám na Alfy štěstí. V únoru jsem se mohl asi tři dny vozit v Giulii QV , což jsem asi neměl dělat, protože to auto je vážně úžasný a teď u mě na chvíli přistála Giulietta Veloce. A kdybych nevěděl jak funguje Giulia asi bych básnil i o červené Giuliettě, ale u mě si teda sympatie zatím získala jen tak napůl. Jenže je krásná., okouzlující.. to ty Alfy prostě umí

Bavoraczech
28. března 2019, 07:18
0

Jo o 156/147/GT se musíš starat. U těchhle starších modelů je téměř nutný, aby byl majitel manuálně zručný a ideálně trochu technický typ. Ono to nerezne zvenku, rezne to zespoda. Resp. když se to podchytí když koroze teprve začíná a exponovaná místa se dobře ošetří, je zas na pár let pokoj. Zrovna 2.0 JTS naemá tu nejlepší pověst a 2.0TS je vyloženě časovaná bomba. O tom se ví. Naopak majitelé veškerých naftových agregátů + 2.5 - 3.2 jsou spokojeni.
Téma diferenciál + Busso v zatáčce je blbost. Diferák se rozpadne ve chvíli, kdy stojíš na křižovatce, vytočíš kola do rejdu a zkoušíš vyjet do křižovatky burnoutem. Pak když se sejde nepřízeň podmínek je šance, že se ti rozletí diferák. To je celkem známý fakt.

Naštěstí je 166 úplně jiný a kvalitativně daleko lépe udělaný auto než tyhle stroje na adrenalin.

Na druhou stranu takovýž GTčko ve 2.0 JTS s alcantarovýma sportovníma sedačkama a hliníkovou řadičkou alá Ferrari, to je to pravý petrolheadský svezení... Komu by záleželo na tom že to ze týden bude potřebovat novej motor a vyvařit podlahu??

Vojta
28. března 2019, 10:59
0

Ono problém toho diferenciálu je trochu jinde - škodí mu i v těch zatáčkách námaha a pak jednoho krásného dne vypadne závlačka a ten středový pin a je to :) Ale většinou se ten diff nerozletí při jízdě, ale třeba při parkování atp. Q2 nebo Quaife to řeší spolehlivě a nafurt.
Každopádně co do kvality souhlas... ono celkově ty nižší řady jako 145, 146, 147, 155, 156 a GT - vše založeno na starém Fiatu Tipo byly nic moc, protože neměli prachy a potřebovali prodávat. Bohužel tyhle auta zničily Alfě reputaci. Na auta jako je 164 nebo 166 si dneska prakticky nikdo nevzpomene a paradoxně i jejich vrcholné verze jsou proti 156 nebo 147 bezcenné.
Když už GTčko, tak snad s Bussem. Nevidím jedinej důvod proč sahat po TS nebo JTS 16V. Ono TS a JTS jsou celkem těžké litinové motory série Pratola Serr. Busso má vyšší výkon, vyšší spolehlivost a co do hmotnosti není těžší (byť to spousta lidí neví). A proti korozi se dá bojovat stejně jako u Mazdy - pravidelně stříkat dutiny a nejezdit v zimě :D Ono hlavně většinou je koroze způsobena chybou při výrobě - zamatlané odtoky v karoserii tmelem případně tmel nanesen úplně jinam nebo nenanesen vůbec. Pokud člověk má kliku a chytí auto, které vyrobili dobře nebo si na něm projde kritická místa a opraví si to sám, tak většinou pak není problém :)

theGeno
28. března 2019, 16:41
0

Větší množství blábolů jsem dlouho neslyšel :-D ale uzavřu to s tím že souhlasím tady s Vojtou a v dnešní době kdy jsou ceny jaké jsou mi dává smysl jedině Busso v GT.

beastar
28. března 2019, 17:26
1

Já jenom doufám, že nechceš rozporovat ten začátek. Za ten zbytek už neručím. 156 prostě byla sráč a dodnes nejen dle mě to tak zůstalo. Proto jsou taky dneska zadarmo. A to amg to sem měl asi smůlu. Zbytek co se kluci rozvášnily nevim. Alfama nejezdim a rád je taky zase až tak abych si je kupoval nemám:)

theGeno
28. března 2019, 18:34
0

Nevím jestli to bylo ne mne (trošku se tu v dizkuzi ztrácím), každopádně tvé osobní zkušenosti a názory rozporovat určitě nechci...

krab
28. března 2019, 20:06
3

Víte co? Když to tak pročítám, ono snad ani nejde o to že je auto nespolehlivý a nedotažený. Spraví se to a jezdí se dál. Dokonce když si na svým autě něco rozebereš a dokážeš fakt opravit, sžijete se spolu víc a líp. Takže Alfy jsou skvělá auta, jen když se rozbijou stojí to peníze a čas a stává se to častěji než třeba u starých Hyundaiů...

A tím se dostávám k tomu co chci říct. Tragedie a nejhorší auto pro mě je spolehlivý, nudný, tupě se ovládající a nevzhledný blob na kolech... Ještě nevím který z těch aut to je, ale třeba takový Hyundai i30 první generace k té definici nemá daleko :-D Na druhou stranu, pro lidi co nemají rádi auta, je to vlastně moc fajn dopravní prostředek...

Vojta
28. března 2019, 23:20
0

Co takhle Hyundai Matrix? Já s ním byl jen vezen a už celkem dávno, ale přišlo mi to jako celkem odporné auto. Navíc teta ho měla od nova a spolehlivostí ani antikorozní ochranou rozhodně neoplýval a v té bílé vypadal jako kávovar :D

Bavoraczech
29. března 2019, 07:38
0

theGeno: To nejsou bláboly, to jsou zkušenosti majitelů. GT v Bussu může a nemusí být nejlepší volbou Alfy. Ona stojí o fous míň nez 147 GTA a je to v podstatě totožné auto se všemi výhodami (jízdní vlastnosti, projev motoru) i všemi nevýhodami jako třeba koroze. Jen je průměrný věk o 2-3 roky nižší.
Pokud bys to bral na výdrž, jsou tu jiní adepti. 164, GTV, 166.

Vojta: Úspěšnost a odolnost auta se pozná podle toho, kolik jsi jich viděl na silnicích když byla nová a kolik teď. Hyundai Matrix nebylo úplně neobvyklé auto a dneska potkáš vyjímečně nějakou zrezlou plečku. To samé Getz. Fiatů Punto 1. generace taky jezdí pomalu víc než té 2. A kam zmizel Peugeot 406?

skodafil
27. března 2019, 13:31
0

Skoda 105GL. Lina nespolehliva hlucna reznouci mrcha. Nestoji za delsi prispevek.

reagovat
briza
27. března 2019, 13:48
3

Nebylo naštěstí moje, ale měl jsem ho na pár měsíců jako náhradní. Konkrétně se jednalo o první generaci i30 s benzínovou 1.4
I ta chvíle stačila na to, abych ho začal upřímně nenávidět a dodneška ho považuju za nejhorší auto moderní doby. Takhle děsivý jízdní vlastnost nemají konkurenci.

reagovat
beastar
27. března 2019, 14:04
1

Jel sem jel 3x v naftový Elantře. Už vim co je bolest.
-
Komentář upraven 27. 3. 2019, 15:19:16

briza
27. března 2019, 14:15
0

Já zase vím jaký to je zjistit, že to auto uštřelí, až ve chvíli, kdy už se to hrne bokem. Moc fajn zážitek :) Pozitivně mě překvapil jen vnitřní prostor, kde jsem si v klidu sednul sám za sebe a ještě měl místo před nohama. Ale tím to začíná a končí, jinak je to fakt zplozenec pekel.

BubaaCZek
27. března 2019, 15:36
0

uštřelí, až ve chvíli, kdy už se to hrne bokem

Nechapu

beastar
27. března 2019, 15:42
0

Tak si nikdy neřídil hyundai z těhle let. Mě zas u té Elantry přišlo, že to auto si jede kam chce a směr drží tak nějak odhadem. Příšernej krám.

briza
27. března 2019, 15:51
0

BubaCZek: Jednoduše, sjíždíš třeba z dálnice, ten sjezd je zatočenej a je trochu nasmrkáno. V normálním autě cítíš tu hranici, kdy dochází trakce a začíná se čumák sunout ven(bavíme o předokolce) a jen si to reguluješ plynem. Prostě máš zpětnou vazbu a to auto tě včas varuje. U té i30 nic takového nebylo. Prostě jsi jel a najednou jsi klouzal :)

Xp
Xpepe
28. března 2019, 10:57
0

pod tohle se muzu jen podepsat, presne tuhle i30 jsem mel pujcenou na tyden ve Spanelsku, v lete, na horach jsem trpel v kazdy zatacce, do kopcu se tomu nechtelo...., vetsi "neridicsky" auto jsem snad do ty doby nezazil. A to jsem starsi generace co vyrustal/ucil se ridit na tech starejch S 100, 110, 120.....co tady "mladsi" rocniky nemuzou vystat...:), od tech dob kdyz vydim jakykoliv auto s "H" tak majitele predem lituju....

ransom
30. března 2019, 07:07
0

Briza: Takhle přesně popisuju chování té nenáviděné Fabie. Furt nic, furt nic - a najednou letíš. Je to hnus, navíc svinsky nebezpečný hnus. A dělá to za mokra, na suchu, na jakýchkoli gumách. Vždycky pak mám chuť vydat se do Boleslavi a někomu způsobit fyzický dyskomfort.
Doma mám trojdveřový Aveo. Nevím, odkud to řízení okopírovali, ale volant tě takovým tím sotva znatelným pocitem v rukách dokonale informuje o tom, co se děje na povrchu. Jako virgule. Stejné zatáčky na stejných cestách můžu jezdit podstatně ostřeji (jistě, co ten motorek dovolí) a urvat se to dá snad jen na námraze. I po deseti letech mě furt baví. Asi jsem divnej.

Mo
Monte
01. dubna 2019, 00:19
0

Když ste tady načli hjundé, jeli ste někdo s ix20? Člověk se v tom cítí jako by řídil papamobil, na střeše měl půltunovou dlaždici a ovládal to skrz herní volant z roku 95. Veškerý dodávky a mpv kterýma sem kdy jel sou proti tomu nekompromisní závodní stroje. Naopak obyčejná i20 je v rámci možností docela fajn.

Bavoraczech
27. března 2019, 13:50
0

Vlastnil jsem několik Alf Romeo a ani jedna z nich to nebude. I když se občas něco rozbilo a něco to stálo, Alfa si vždycky svoje postavení uhájí. A to díky komfortu, agilitě podvozku, síle a kultivovanosti motoru a v případě nafťáku i díky příjemné spotřebě. U V6 zase naopak díky nezapomenutelnému charakteru motoru.
Na opačné straně barikády ale stojí Peugeot se svou 607. 607 je v podstatě "prémiovější" a prodlouženou variantou 406, která zde již byla jmenována. To samo o sobě slibuje nízkou cenu náhradních dílů a jednoduchost techniky. Je to také auto, které se mi designem líbilo už jako malému klukovi. A interiér vypadá na fotkách na svou dobu také velmi pěkně. Dokonce jsem koupil doporučenou variantu motorizace 2.2i s variabilním časováním ventilů a s manuální převodovkou. Přesto sotva jsem jednu věc opravil, objevily se dvě další a takhle to šlo do nekonečna. Díly jsou sice laciné ale k čemu to je když jsou potřeba každou chvíli. No i tohle bych byl ochoten akceptovat, kdyby mě interiér hýčkal luxusem a podvozek jistotou. Nedočkal jsem se bohužel ani jednoho. Když k tomu připočítám nevýrazný projev motoru (mají všechny Peugeoty 1.8-2.2i), způsobený asi poměrně dlouhou pětistupňovou převodovkou, začínám nad Peugeotem 607 lámat pověstnou hůl. Ne úplně nízká spotřeba 8,5-9l/100 km je pak vyloženě posledním hřebíčkem do rakve tohoto sebevědomě se tvářícího lva. Je to auto, do kterého jsem vkládal velké naděje a asi nejvíce ze všech mě zklamalo. Ono není vyloženě špatné, jen je mnohem horší než bych čekal a zřejmě také o hodně horší než jeho soudobí konkurenti.
Objektivně největší křáp pak byl Ford Escort s motorem 1.8 TD 51 kW, který prostě nejel, řval, hnil a neustále bylo co opravovat.

reagovat
sheogh
27. března 2019, 14:06
0

1. Skoda felicia LX 1.3 LPG - sluzebak, starej LPG system, uz tak hovno vykon, do kopce od Velatic k Rohlence na dvojku, prehrivala se a v lete v kolone se muselo topit. I zadarmo to bylo drahy.

2. Dacia Logan MCV 1.gen, ktery jsem dostal jako nahradni vozidlo v servisu. Bilej. Nejelo to, hucelo, vule v rizeni i razeni se daly merit na decimetry, ale clovek si v tom pripada divne, kdyz je cistej a bez monterek

3. Ford Mondeo Mk2 1.8TD (Endura-DE) - To auto vlastne bylo super, dalo se v nem vyspat, vsechno odvezlo a nesralo se. Ale zrejme nejsem takovy mistr zenu, abych dal snasel projevy motoru - i kamion tomu ukaze zada

4. Octavia 2.gen 1.6TDi - bily kombi v zakladni vybave z pujcovny na 3 dny. Priste zvolim celodenni jizdenku na MHD, nez to znovu ridit

Jinak auta, ktery jsem vlastnil me nijak zvlast nesraly, mozna trochu X-Type, neni v nem vubec misto, jak pro cestujici tak zavazadla

reagovat
Bavoraczech
27. března 2019, 15:16
0

Souhlas s 3) a s X-Typem. Uvažoval jsem o něm, ale ten prostor uvnitř... je to fakt malý.

sheogh
27. března 2019, 21:27
0

Jo, ale 2.5 duratec jel a znel moc hezky :-) to zas kompenzovalo ten prostor :-)

sheogh
27. března 2019, 21:31
0

Jo a jednou v ram i prace jedno clio (tusim 3.gen) , tomu fungovaly vsechny pedaly v rezimu on/off... a truly digital car :-)

ro
rock
27. března 2019, 14:12
0

Na svoje auta nadávat nebudu, každý mělo svoje nějaký malý plus. Dokonce i ta obligátní Š120L. Vlastně byla docela fajn a nikdy mne nenechala na cestě.
Ze služebních - fakt jsem nesnášel Peugeot 206 v nějakým malým benzínu, se kterým jsem pár měsíců jezdil. Nemohl jsem si najít rozumnou polohu za volantem, nesvítilo to a k nepříčetnosti mne vytáčelo nepřesný řazení. Že se tomu v 75 t bez předchozího varování (takže na parkoviště k obchoďáku jsem přijel nic zlého netuše a odjížděl jsem na laně) rozpadla převodovka, to už byla jenom taková třešnička...

reagovat
Vojta
27. března 2019, 14:40
1

Nejhorší rodinné auto? Fabia HTP první generace.
Nejhorší vlastněné auto? Peugeot 106 s litrovým motorem.
Nejhorší služební auto? Octavia II facelift 1.6
Nejhorší řízené auto? Škoda 1203

reagovat
beastar
27. března 2019, 15:07
0

Haťapka je humus. Co bylo špatného na 106 krom vlastností toho auta. Malý, pomalý...

Vojta
27. března 2019, 15:17
0

Víceméně pořád to trpělo na nějaké závady, jízdní vlastnosti rozhodně nebyly oslnivé a výkon jednoho chcíplého osla tomu nepřidal. Vlastně takovým Favoritem jsem jezdil mnohem radši než 106kou, protože byl pohodlnější, rychlejší, lepší. Nebyla zdaleka tak špatná abych řekl, že to bylo nejhorší auto na světě, ale z aut které jsem kdy měl byla prostě nejhorší :) Mít GTI, S16 nebo Saxo VTS asi bych mluvil jinak, ale ta litrová ludra byla prostě krám :D

beastar
27. března 2019, 15:21
0

Chápu. Mimochodem i tak myslim, že ten fabiatic je ještě mnohem horší. Vtipný je jak s odstupem času většina z nás zjišťuje že favorit byl vlastně super auto v poměru cena/výkon.

Vojta
27. března 2019, 15:54
1

Fako mělo své chyby, ale na tu dobu a ve většině období za ty prachy nebylo špatný. Podvozek sice jednoduchej, ale komfortní a na těch našich zničených cestách prostě fungoval. Mechanicky se na tom mnoho věcí taky nesypalo, Favorití motory už taky měly vyztuženej blok, takže po 60-100tkm nebyly na generálku jako ty předchozí. Špatné vzpomínky mám jen na ten zpropadený Jikov Lekr... původní Pierburgy byly v poho. Nebylo to bůh ví co, ale rozhodně mě Fáčko žádným způsobem neuráží dodnes a vlastně se s tím stále dá v provozu fungovat. A navíc spousta z nás v tom lecos zažila a má pro něj ten "soft spot"

JN
JNK
27. března 2019, 20:02
0

Docela by mě zajímalo, co máte proti dvojkovým ofcím s 1.6? Myslíte MPI nebo TDI? Pač naše služební TDI je rozhodně lepší svezení než to samý v třetí generaci. Ale teda ne že bych nad tím nějak onanoval, 159 to není, že. :)

Ju
Junior
27. března 2019, 20:07
5

zatím nic, ale chtělo by to nějakej postřik

JP
27. března 2019, 15:29
0

Pokud to neni úplně extrémní, tak u mě o "nejhorším autě" nerozhoduje spolehlivost - alespoň je pak na co vzpomínat, když je každá cesta dobrodružství. Vlastně většinu aut co nějakým směrem vybočujou mívám rád. Nejhorší auta jsou pro mě kvůli tomu ty nejtuctovější - Fabie, Octavie, SuperBy, Mondea, Megany a všechny podobný auta s ekonomickou motorizací... Nepíšu že jsou to špatný auta, spíš naopak - je to auto na ježdění, co obvykle nic moc nevyžaduje, prostě funguje přesně tak jak se od věci určený pro dopravu očekává, takže je jasný že pro většinu lidí bude naprosto perfektní. Já si ale v takovejch autech připadám jak když čekám na smrt. Takže moje nejhorší auto byla Fabie I 1.4 16V, přestože fungovala jak králíček Duracell a její provoz stál drobný z kapsy.

reagovat
klikot
27. března 2019, 15:54
0

WV passat 1,8 turbo : Prej je to koncern ,spraví to každy . Po drobném tukanci do obrubníku v 10 km rychlosti auto fest tahne doleva .
teprve 4 automechanik příjde na ohnutou těhlici.
Najel jsem cca 10tisíc a do oprav vrazil tak 40 . Pořad neco ,nefunkguje stahovačka,vymeníš a pokazí se zámek. Vyměnís a u globusu ti ukradou lišty a mřízky . Prostě pořád něco a při prodeji přijeli kluci z čech že to je nejlepší benzínovy passat co viděli tak doufám že jim slouží dobře

reagovat
M P
27. března 2019, 18:01
1

Sloník, bez debat. Naprosto nevhodně nastavená očekávání ve spojení s nedostatkem prostředků na provoz z toho udělaly peklo. Nicméně ve finále je jakékoli moje auto tím nejhorším, které znám .:D

reagovat
Kuře
28. března 2019, 05:12
0

Tak nějak přestávám rozumět, jestli si slonika nesnášel nebo se ti po něm stýská;)

M P
28. března 2019, 18:22
0

Nechybí mi. Ani ho tak často nevytahuju :D

beastar
28. března 2019, 18:45
6

To skoro zní jakoby nebyla řeč o autě....

Jimi
27. března 2019, 18:25
0

Vyloženě špatné auto jsem nikdy neměl, vždy jsem si koupil, to co jsem chtěl v rámci možností s vědomím konkrétních případných problémů a nedostatků... Příležitost v něčem jiném se svést, pro mě znamenala jenom další zkušenost- zajímavé auta nikdy nejsou špatné...(trochu jsem se bál v Trabantu a Daewoo Tico). Kdo umí na 120-ítce, umí jezdit se vším. :)

reagovat
Trinom
27. března 2019, 19:04
0

Opel Vectra A s nejslabším motorem. Když to jezdilo, tak to bylo lenivý, jak veš, ale většinou to stálo, protože se elektrika usmyslela, že prostě nepojedu. Dneska bych s tím asi hnul, ale tenkrát s tím nehnul nikdo. Po čase šla z domu.

reagovat
DV
DVader
27. března 2019, 19:29
0

Felda 1.6 GLX poFL - po trech dnech co jsem ji zdedil po mame (v roce 2002) mi ji ukradla Neratovicka “sneda tisen”. Auto sem nenavidel protoze sem si s nim neuzil prvni kilometry...

Jinak nejhorsi auto ktery bylo to, ktery si koupila zena jako sve ctvrte ale prvni fungl nove. Byla to nocni mura jmenem Peugeot 206 (myslim ze rok 2004) po FL, motor 1.4 8v edice Look. Behem 5 mesicu postupne odeslo vstrikovani do vsech valcu. Tech hadek s ve Zdibech u Domanskyho, dopisu a reklamaci na importera..... boze jak ja to nenavidel!!! Vlastne ho nenavidim do ted, po necelem roce jsem donutil zenu aby ho prodala. A prodala. Maji ho jeji rodice (evil :D). Predloni jsem byl z duvodu prodlevy vymeny mezi starym a novym autem tyden bez auta. A hadejte co, zas tahle jebka. Nechapu kde lidi berou odvahu jezdit timhle papirakem, strasny, hnusny a nebezpecny auto.
Brrrrrr, tfuj

reagovat
jendaaa
27. března 2019, 19:29
0

Nechávám bez komentáře.... Akorát podotknu, že to jezdilo stejně strašně jako vypadalo, naoplátku mě to ale nikde nenechalo.. Naštěstí koupě všech ostatních motorových vozidel před i po feldě nelituju i s odstupem let. Tohle bylo ale čiré zlo :D

reagovat
Zd
Zdeny60
27. března 2019, 19:31
0

Moskvič 408 r.v. 1966. Nejen, že asi po 5 letech ho musel táta necjat komplet celej vyvařit a lemy udělat ze skla a Eprosinu, ale jako celek to byl omyl automobilového průmyslu. Dostal jsem ho za promoci (asi za trest) a jezdil s ním ještě asi 2 nebo 3 roky. Vždycky, když jsem potřeboval někam jet na čas, nešel nastartovat. pomohlo až odpojení palivové přívodní hadice k ručnímu cucáku a profouknutí trys pumpou na kola. Obvykle člověk smrděl od benzínu jako tchoř, ale pak chytil na drb. A jiný chu´tovky, jako např. spečené relé dobíjení a málem vyhořelé auto, zadní lisotvá pera dělaná z bláta se musela kovat co dva roky a balit do koženky, aby se mezi ně nedostávla prach, co rok patlak spodek suříkem, prostě auto jak má být. Pak jsem si za první vejplaty koupil Š120L v Mototocehně Frýdek Místek, ale ani tohle nebyl žádnej zázrak. odcházely palce, těsnění vodní pumpy a klíňák. Proto jsem s sebou vozil tak 2-3 palce, cívku, 2 klíňáky a kupu dalšího materiálu. Nejelpší závada byl uvolněný šteft na hřídeli rozdělovače, takže auto nešlo nastartovat, majíc rozhozený předstih a nefunkční zapalování. Povolal jsme svého mechanika, na místě vytáhnul rozdělovač, řekl "Aha" a za 5 minut už jsem fičel.

reagovat
Michal88
27. března 2019, 20:53
1

Pro mě asi jednoznačně nejhorší auto je T6... Ale nejhorší je, že za část tak trochu nemůže... Když jsem jezdil s pojízdnou dílnou T5GP 2.0TDI 103kW, trochu mě iritoval laciný praskací držák na nápoje. Ooo, jak bych za něj byl rád proti těm hrůzodírám na vrchu přístrojovky v T6... Buď teď můžu mít telefon s navi nebo kafe ve stojánku... Celkově ale T6 je krok zpět, co do introše... Ty kastlíky před spolujezdcem jsou celkem výsměch čemukoli, co by se tam mohlo vejít a mělo to nějak držet...

Nejhorší ale je, že sice to má papírově silnější motor, pocitově to auto ale vůbec nejede... Do toho se furt hlásí chcanky (doplňování taky žůžo labůžo), o 3 litry vyšší spotřeba a stop/start...

Kdybych si to měl koupit za svý, tak bych si nedokázal představit horší vyhození peněz...

reagovat
fortress
27. března 2019, 23:04
0

Kia Sportage (1gen) jinak jsem měl vždycky štěstí.

reagovat
SEMRY
27. března 2019, 23:17
0

Škoda 120.

reagovat
ma
maras
28. března 2019, 00:54
0

To, které člověk koupí jako náhradu za svůj předchozí vymazlený kousek, který předtím musel prodat... kvůli kočárku... v mém případě to byla A4 B6 Avant...

reagovat
Pochtli
28. března 2019, 08:09
0

Spolehlivost: Jednoznačně všemi vychvalovaná toyota avensis T25. Nepřetržitě jsem 3 roky řešil nějaké větší mouchy či drobnosti. A to byla kupovaná a servisovaná v německém autorizáku. Když zrovna nic nebylo, tak se s tím jezdilo fakt příjemně, kufr veliký..

Jízdní vlastnosti: Vítězové jsou dva - renault thalia sedan (naprosto nepraktický krám s hrozným jízdním projevem, nechápu, že si to někdo koupil dobrovolně) a škoda favorit (první prudší zatáčka s klasickým stylem průjezdu a málem jsem se připo.., že se s tím převrátím :oD )

reagovat
PlusOne
28. března 2019, 13:24
0

Blog o Nejlepším autě jsem tu měl, jsem rád, že to někdo vzal z opačné strany :-)
Marně přemýšlím, který z těch všech povozů byl ten nejhorší, ale....asi Passat. Jedinej diesel, kterej jsem kdy vlastnil, veškerá pozitiva spolehlivě přebil svou nespolehlivostí. Během šesti let jsem v něm utopil nad rámec běžné údržby (oleje+běžné provozní opotřebení) v podstatě to, za co jsem ho koupil. Dávat ročně 25k za auto, ve kterém jezdím deset měsíců v roce (zbývající dva byl v servisu), to si zaslouží o něm mluvit jako o nejhorším, co jsem měl. S ostatními auty jsem problém neměl ...

reagovat
sc
screepy
28. března 2019, 23:25
0

E46 320i touring, to auto jsem si užíval asi tři měsíce, než se začalo s.át a pak se s.alo až do doby než jsem ho s velkou úlevou prodal, zásadním problémem se stal prakticky nikdy nekončící boj s nefunkčností nějakého válce, což se naštěstí eliminovalo, když se motor zahřál, ovšem v zimě to znamenalo jít do auta 10 minut před odjezdem a z lehka stát na plynu dokud se motor alespoň trochu neohřál, pak už běžel normálně, i když na palubce neustále otravovala oranžová kontrolka motoru, to se měnilo hadic, svíčky, těsnění pod hlavou, stejně to byla neverending story, fakt to nebavilo mě, ani mojí peněženku. A ten německý šajzekár mě vypekl ještě těsně před prodejem, dva dny před mi odešla stahovačka řidičova okna, přičemž muj servisák měnil týden předtím tu u spolujezdce..takže jsem kupujícímu dal ještě slevičku, bo už jsem neměl nervy to řešit. Je fakt, že když to auto jelo normálně, bez oranžové kontrolky, tak to byla radost, ale té bylo velmi po skrovnu..

reagovat
abc
28. března 2019, 23:33
0

Mondeo MK3. Navenek huj, vespod fuj :D Korodující krám, místy dost nelogicky navržený.

reagovat
Quintus
29. března 2019, 09:04
0

Pro mně nejhorší auto - Opel Astra 1. generace, 1.4 16v (benzín) Caravan
Nebylo tedy moje, blo v rodině, ale najezdil jsem se s ním hodně a nejhorší asi hlavně z důvodu toho, že jsem měl v té době srovnání s mým Escortem mk7 Turnier (1.6i 16v), který byl jako auto bezvadnej, a já obě auta střídal a tím pádem porovnával.
Papírově-výkonově stejný auta, obě 90 koní, ale Escort je mnohem líp, ten byl celkem živej, Astra byla líná. Možná na tom mělo vinu to, že po 10.000 km, co bylo auto u nás, tak prasklo těsnění pod hlavou nebo hlava, už nevím, ale chladící kapalina byla plná oleje. Podvozek byl taky co do rychlejší jízdy úplně jinde, než v Escortu. Pak se švihla motorová elektrika. Rezlo hodně, ale to i ten Escort. Inu, auto bylo na odpis, takže se prodalo podivným občanům, kteří s ním brázdí silnice doteď. Jediné co, tak snad mělo hezčí design než ten Escort a kvalitnější interiér, ale jinak děs a hrůza, jízdní vlastnosti byly strašný.

reagovat
Ha
Habakukk
29. března 2019, 11:04
0

No z výběru co jsem používal tak to byl asi jedničkovej Superb. Fungoval jak měl, ale pro moje použití byl absolutně nevhodné auto. Prostě 2,5TDI do města není to pravé a na rozbitých okreskách také jízdní vlastnosti nic moc.

reagovat
Po
Pospis
29. března 2019, 12:03
0

Nejhorší auto, za mě asi Fiat 500 L - Odpružení po dálnici vyvolává v legálních rychlostech nevolnost, hlavně u řidiče, nejistá stopa, překlápění na přední kolo, rozbředlé a nejisté brzdy, nulová odezva od volantu. Auto bylo rok staré najeto 30 000 km. Zlatá 125 LPG, vartas, nebo TAZ 1500

reagovat
Ov
Overlord
29. března 2019, 17:43
0

služební vw caddy 2.0 tdi 55 kW, hlučný, nejede, po naložení a s károu má souprava někdy i 2,8 tuny

reagovat
ransom
30. března 2019, 07:22
0

Zeťák si před pár lety koupil vysněného Passata 2.0 dieselgate edition. Funglovku z krámu. "Nejsem magor, jedině nový, jedině německý..." První dva roky se mu pořád něco sypalo. Nejzajímavější asi bylo (nejspíš překalené) zadní okénko, které se po třech měsících rozpadlo během jízdy. Byl by si ho musel snad i zaplatit, kdyby nenašel na webu další lidi, kterým se stalo totéž a společně pohrozili žalobou. Na sedmdesáti tisících, dva týdny po základní záruce, se rozletěla spojka... Takhle vzniká nenávist. Ne snad kvůli těm konkrétním potížím, ale kvůli nenaplněným očekáváním.
Povozil jsem se v tom ze zvědavosti. Absolutně nic, co bych toužil mít. Natož za takový prachy.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem