načítám data...

SEMRY

JménoJan Semrád
BydlištěPraha 2
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 7.0 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků98
Pozitivních komentářů u článků19
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

W124

30. listopadu 2017, 11:41 32 komentářů

Pár řádků o životě se starým Mercedesem

Jak jsem si koupil Porsche 911 (996)

19. března 2019, 23:48 34 komentářů

Kratší úvod do trablů s legendárně spolehlivou a příkladně odolnou 911.

996 - Jezdí to vůbec jako 911?

21. března 2019, 21:03 12 komentářů

Zaměříme se samotnou podstatu existence modelu 911 a jaké to je jezdit s motorem vzadu.


Posledních 50 komentářů

SEMRY
23. dubna 2019, 12:02
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Přesně koupit esko a připravit se na GO motoru. Dávám tomu rok maximálně dva.....

SEMRY
17. dubna 2019, 09:29
0
Top X: Sovětské obludy

Sprintires Mudraner

SEMRY
19. března 2019, 13:13
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Je novej polomotor ale jak znamo je to haklivy na vsechno, na olej, na benzin, na zahřívání. Dělám to jak u 120tky, rano kontroluju vodu a olej. Pak sednu a zacne se to mlzit takze je to dost autenticky. Ale uz jsem 8 tis najel a motor zda se pokud nedostane srackovatej benzin bezi dobře

SEMRY
19. března 2019, 08:46
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Jojo, jak já jsem se smál Dougovi, jak pojedete městě odpoledne na kafe a rozletí se motor. Jel jsem odpo na kafe a rozletěl se motor :)

SEMRY
18. března 2019, 09:37
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Vůbec nejde o zatáčku, stačí to nechat někde na parkovišti pak nastartuješ a je to zadřený. :))) Nebo prostě jdeš jen tak kolem. Boxer rules.

SEMRY
13. března 2019, 18:10
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Taky bych jel ale bojim se aby se to nezadřelo.....

SEMRY
12. února 2019, 18:42
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Teplota (to je fakt důležitý, v hicu netáhne) a čas.

SEMRY
10. února 2019, 14:41
2
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Ve městě jezdim na fichtlovi. Pokud je nad 10 stupňů

SEMRY
06. února 2019, 19:38
1
SEMRY
06. února 2019, 08:17
4
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Porsche 911, sice se nevyspíš ale je to Porsche... :)))

SEMRY
03. února 2019, 21:26
-1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

No to s tim benzínem jsem psal já a dostal jsem za to kouř :) provoz auta na N98 se skutecne dost prodrazuje. Priplatek na premiovy paliva je vysokej, treba u Shell i 7kc. Klasicka n98 malo kde.

SEMRY
28. ledna 2019, 16:50
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Jasný, takže neshnije to za 3 roky?

SEMRY
28. ledna 2019, 14:05
-2
SEMRY
25. ledna 2019, 17:21
0
Řadicí páka na deset způsobů

To si dám do Porsche!

SEMRY
22. ledna 2019, 10:19
1
Nové BMW M3 přijede i v levnější "puristické" verzi

To je fakt, Vaculík rikal ze jizdne je to nej. Tohle je treba u me duvod porizeni 996. Neni tam vybava a je to lehoucky. Spousta aut musi byt super pokud by to bylo dělané na tenhle styl. Bohuzel ta vaha udělá i z 911 cestovní kupe....

SEMRY
22. ledna 2019, 10:16
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

2 beastar. Jo na poměry jsou vpohode, ale můj mechanik ma radši řadak, tvrdi ze na vecku se hur dělá a problemy jsou tam dražší. Ale ten motor jede krásně to je fakt

SEMRY
21. ledna 2019, 22:10
3
Nové BMW M3 přijede i v levnější "puristické" verzi

Porsche nabízí 991 Carrera T. Cenovka je nižší jenom minimálně tady to bude to samé. Co by dnes clovek dal za takove auto uplne bez vybavy infoteimentu a zbytecnosti s manualem a lehkou kastli...

SEMRY
21. ledna 2019, 22:05
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Motor Mercedesu sic Vecko ale Mercedes

SEMRY
16. ledna 2019, 12:22
3
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Jistě, bohužel v Čechách to znamená koupím si auto a pak už nic. Tady se žije v domnění že ujedu-li ročně 50 tis km, platím jen palivo.

SEMRY
16. ledna 2019, 11:08
4
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

No to je dobře dotaz. Vypadá to že jsem sám ale W211 je velmi spolehlivé a odolné auto pokud dostane to do má. Já provozuju sedan s astronomickým nájezdem. Takže co k tomu můžu říct:
1. Servisně pokud nekoupíš střep, bych to viděl někde kolem 50k ročně, když to nebudeš chtít ojebávat.
2. Motor najede milion, nemám o to obavy (zaměřil bych se jen na kvalitu nafty)
3. Některé věci můžou bejt unavenější (ložiska diferák, zadní měchy třeba) a můžou vyžadovat odborný servis.
4. SBC bych se nebál, HOLD je super, lze mít i funkci SBC Stau.
5. Jízdní komfort je nepřekonatelný, stejně tak denní praktičnost, schopnost tahat težký vlek, nebudeš z toho chtít vystoupit. Neumí to ale sportovní jízdu. Podvozek je nadprůměrně odolný.
5. Převodovka dá 3/4 milionu pokud se mění olej bez oprav.
6. Sháněl bych už spíš facelift.
7. Neposral bych se z toho.

SEMRY
04. ledna 2019, 09:30
1
Kam se díváte při řízení?

Poslední dobou už jenom na tlak oleje, začal jsem z toho šilhat, ale zatím se to nezadřelo takže asi dobrý....

SEMRY
03. ledna 2019, 09:05
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Jel jsem kdysi normálním myslím V6 a tu dobu to bylo úžasné auto. Pohodlné a rychlé.

SEMRY
06. prosince 2018, 21:03
0
SEMRY
05. prosince 2018, 17:06
0
SEMRY
05. prosince 2018, 03:38
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Myslel jsem w123 a w124. Zabava asi moc, dal jsem preferenci na horsi casy :))
Svuj Taxik mam rad. Jo a ma 100Kw :)

SEMRY
04. prosince 2018, 14:17
2
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Na horší časy? Jedině dieselový Mercedes :))

SEMRY
04. prosince 2018, 14:14
0
Dan Přibáň: "Lepší auto jsme si vybrat nemohli."

To teda jo, a nazývat to cestopisem se mi úplně příčí...

SEMRY
21. října 2018, 09:36
0
SEMRY
23. září 2018, 21:59
0
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

To auto je bohužel jen do terénu, jizda v něm je hrozná a musí se vynechat dálnice. Koupili jsme Vitaru, v te se to dá. Je to pro myslivce a na ves. Člověk a pes... :))

SEMRY
18. září 2018, 18:27
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Sám na sobě pozoruju jak jsem línej, kouknu svítí dám přednost. V Německu jsem s tim měl problém, musel jsem se koukat pořádně. Mozek má prostě zafixovaný světla. Doplatili na to hlavně motorkáři. Kdyby bylo všecko žlutý zvykneš si reagovat jenom na žlutý.

SEMRY
18. září 2018, 07:19
2
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Tak denni svícení v civilizovaných státech už zrušili, zastávám konzervativní názor že pokud nekdo za slunneho dne nevidí auto na silnici nemá tam co dělat. To by taky mohli bejt za chvíli vsechny auta žlutý. Bohužel mám auto zpraseny ledkama abych mel klid a nenicil si svetla. Zadek nesvítí protoze by byla omezená citelnost brzdění ve dne, docela to chápu.
Zadni mlhovku používám v extremu tak jednou ročně, přední ale docela casto, hlavně v noci za deště a na okreskach proti zvěři. Celkově se da rict ze mi predni mlhovky nevadej, svítí dolu a dostrany nemam pocit ze by mě to oslnovalo narozdil od beznych rozstelovanych svetel...

SEMRY
18. září 2018, 07:11
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

A jako to mám kvůli někomu vyrazovat na neutral a kurvit si automat? Zastavit, hold a cekat na zelenou.

SEMRY
12. září 2018, 12:35
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Na to máš tabulku na úřadě a ta sedí. Pri trose snahy se dostanes pod a usetris

SEMRY
12. září 2018, 12:33
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Nemáš pravdu, w212 ma prokazatelně dražší servis. Viděl bych to na x2. Navíc u aut s vyskym najezdem je spousta veci uz vymenena. Co u w212 nebude. Zalezi pochopitelne na kusu a náhodě

SEMRY
10. září 2018, 14:52
0
SEMRY
09. září 2018, 15:48
1
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Speciálně pro nakup odbobnych strojů je zásadní polozka: naklady na zanedbanou údržbu :))

SEMRY
09. září 2018, 14:39
2
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Jelikož jsem ted kupoval svojí spotřební káru a vsichni chytraci mi do toho kecali tak to můžu uvedst na prikladu.
Chtel jsem eckovej mercedes v nafte a v sedanu. Jelikoz jsem dlouho trh nesledoval nabyl jsem dojmu ze budu muset vytahnout 200tis na w211 220 cdi. Pak jsem zjistil ze vyřazené taxiky stojej 2000 euro a jsou 10 let staré, srovnatelne auto z Čech by vyslo na 150tis.
No a tak jsem jel pro nejhezci taxi zevnitř ktere bylo k dispozici. Nic moc jsem necekal 700 tis najezd, vnitrek moc hezkej. Zaplatil jsem 2500e a solichal to domu poslechtit. O to vetsi prekvapko bylo ze auto bylo v naprostém poradku po vsech strankach a na technicke jsem opet skodovkarum skazil den.
Vymenil jsem oleje a provozni kapaliny, zase prekvapko, vsechno celkem ok krome diferaku, brzdovka ok, chladic naprosto čistý. Vstriky vsechny jako novy, brzdy novy, gumy nový, turbo bez vůlí, servo ok, starter alternator novy.
Uz jsem z toho byl normalne nasranej a rikal jsem si kde je ten zadrhel. Po mesici jezdeni odesel volic automatu. Normalne bych ho koupil asi za 12 k v mercedesu a hned vymenil ale nebyl skladem nikde, takze vrakac a jezdime dál.
Po 40tis km odesel hydromenic. Uplne slysim ty kecy okolo, vidis a mas to ted to bude staty 20tis to se nevyplatí. Otazka zdi ale kolik je ten servis na km? Z hruzou jsem zjistil ze jsem pod 1kc/km a nic jsem neojebal z menicem to vyskoci asi 1,50/km. To uz ale franta z hospody nevidi taky nevidi ze za 5 let to v klidu prodam treba za 1000e a tudis ta emortizace je smich....

No a ted k podstate veci. Mohl jsem si koupit w212 face, dal bych za ni 250 tis kc asi tak. Servis bude urcite drazsi nez na w211 takze 50 tis bych odhad na vstupu. A budu jezdit, najedu 60 tis km ročně servis by se mel vejit do 50 tis za rok mozna vic, ovsem uz zas nikdo nevidi ze za 5 let bude to auto stat pri prodeji 60 tis jak ta w211 ha? Takze 50 tis ročně ze to mam doma hmm? Zajimavy co? 100000 tis rocne za provoz skoro trojnasobek propvozu w211. Necht si to kazdy zvazi sam..... :)))

SEMRY
09. září 2018, 11:01
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Jediný objektivní řešení je sledovat náklady na km. Nic jineho nefunguje, kdyz auto dojizdim, jsem si vědom nejake fatální opravy která by uz treba neměla smysl protože je treba shnila kastle. Výhodou je žádná amortizace což je pojem se kterým se v Čechách nepočítá takze nějaký ten servis nakonec nemusí dopadnout vubec zle ve srovnání s novým autem. Výhodu noveho auta spatruji hlavně v tom že po urcitou dobu se o to nemusim starat a pokud se starám průběžně mám spolehlivý stroj a na konci životního cyklu ušetřím nebo budu příjemné prekvapen ze auto stále bez závad jezdí.

SEMRY
09. září 2018, 10:08
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Přesně chci jezdit pohodlně tak rozhodně E. S tim clovek neudělá chybu, S už je opravdu na dlouhy streky 2x týdně.
Já vzdycky kupuju hodně ojety kus na konci cyklu s dobrym servisem za malo korun a pak prubezne servisuju. W211 po face je velmi odolny vůz

SEMRY
20. července 2018, 08:56
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Tak tak, ale zas k to,mu přijdeš levně a když si to opravíš, mažeš něčim co nemá neni longlife 0w30 tak to možnáý i vydrží.

SEMRY
19. července 2018, 21:03
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

U medaku ac to říkám nerad je nekdy lepsi diesel. Jinak 500stovky drží semtam nejaky rozvody a přetesneni. U BMW 545i a 550i e60 to same motory drží. Vetsonou se s tim poji max vybava o ktere se majitelum nafty ani nesni.
W212 7g kterej snizuje spotrebu po dalnici na smich a medak nabidne i CNG verzi což pro nekoho zajimavy bejt může.

SEMRY
18. července 2018, 19:30
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Jakékoliv E třeba W211 nebo W212. Jakákoliv varianta. Doporučuji sedan.

SEMRY
17. července 2018, 15:45
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Tak nevim jaký skupině je tohle určeno, devadesátky jak řemen, motor kterej nejede, nemá krouták a ještě má cvt. Vlek ne, kára radši ne, pak bude žrát jak tank, 5 lidí - dynamika žádná, spotřeba vysoká. Spolehlivost? Je to boxer. Průchodnost lehkym terénem no tak aspon ze tak. Já bych při výběru o tenhle typ auta ani nezavadil pohledem. To už i ta Octavia na tom bude líp, nebo jakékoliv C,E v kombíku a to aspon něco někam dotáhne....
Aha, pro myslivce, kteří vozí psa a pušky a Jimny není dost reprezentativní.

SEMRY
15. července 2018, 12:47
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

To se mu při tomhle nájedu kousne, na to se dá spolehnout a taky neuslyší ani telefon, protože je to všechno hlučný. Já bych tim třeba jezdil, ale 996 se blbě sedí, ne teda uplně blbě ale nic moc to nejni, místo tam neni vůbec.

Zapomněl jsem zmínit CL. To je ten pravý stroj.

SEMRY
15. července 2018, 12:43
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Za to srovnání se Superbídou si dej 10 otčenášů, W212 je solidně postavenej Mercedes. Že tam museli naroubovat kulatej ksicht je věc druhá, protože zákazníci dnes nadčasový desingn neocení.
W212 E500 coupe předface tak kolem 0,5 mil. Najede to nesmysl. Komfort mi nidky příšerný nepřipadal a Sup nebude pohodlnější.

SEMRY
11. července 2018, 09:36
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Přésně, E500 coupe, Airmatic, plná palba pohoda.

SEMRY
07. května 2018, 15:22
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

Se mi to jeví jako celkem fajn, za ten střep od VW bych nedal ani pětník, naposledy co jsem se u nich podíval do ceníku mi zaskočilo.

SEMRY
07. května 2018, 15:14
0

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem