načítám data...

SEMRY

JménoJan Semrád
BydlištěPraha 2
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 35.1 min.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků79
Pozitivních komentářů u článků14
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

W124

30. listopadu 2017, 11:41 32 komentářů

Pár řádků o životě se starým Mercedesem


Posledních 50 komentářů

SEMRY
16. ledna 2019, 12:22
3
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Jistě, bohužel v Čechách to znamená koupím si auto a pak už nic. Tady se žije v domnění že ujedu-li ročně 50 tis km, platím jen palivo.

SEMRY
16. ledna 2019, 11:08
4
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

No to je dobře dotaz. Vypadá to že jsem sám ale W211 je velmi spolehlivé a odolné auto pokud dostane to do má. Já provozuju sedan s astronomickým nájezdem. Takže co k tomu můžu říct:
1. Servisně pokud nekoupíš střep, bych to viděl někde kolem 50k ročně, když to nebudeš chtít ojebávat.
2. Motor najede milion, nemám o to obavy (zaměřil bych se jen na kvalitu nafty)
3. Některé věci můžou bejt unavenější (ložiska diferák, zadní měchy třeba) a můžou vyžadovat odborný servis.
4. SBC bych se nebál, HOLD je super, lze mít i funkci SBC Stau.
5. Jízdní komfort je nepřekonatelný, stejně tak denní praktičnost, schopnost tahat težký vlek, nebudeš z toho chtít vystoupit. Neumí to ale sportovní jízdu. Podvozek je nadprůměrně odolný.
5. Převodovka dá 3/4 milionu pokud se mění olej bez oprav.
6. Sháněl bych už spíš facelift.
7. Neposral bych se z toho.

SEMRY
04. ledna 2019, 09:30
1
Kam se díváte při řízení?

Poslední dobou už jenom na tlak oleje, začal jsem z toho šilhat, ale zatím se to nezadřelo takže asi dobrý....

SEMRY
03. ledna 2019, 09:05
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Jel jsem kdysi normálním myslím V6 a tu dobu to bylo úžasné auto. Pohodlné a rychlé.

SEMRY
06. prosince 2018, 21:03
0
SEMRY
05. prosince 2018, 17:06
0
SEMRY
05. prosince 2018, 03:38
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Myslel jsem w123 a w124. Zabava asi moc, dal jsem preferenci na horsi casy :))
Svuj Taxik mam rad. Jo a ma 100Kw :)

SEMRY
04. prosince 2018, 14:17
2
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Na horší časy? Jedině dieselový Mercedes :))

SEMRY
04. prosince 2018, 14:14
0
Dan Přibáň: "Lepší auto jsme si vybrat nemohli."

To teda jo, a nazývat to cestopisem se mi úplně příčí...

SEMRY
21. října 2018, 09:36
0
SEMRY
23. září 2018, 21:59
0
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

To auto je bohužel jen do terénu, jizda v něm je hrozná a musí se vynechat dálnice. Koupili jsme Vitaru, v te se to dá. Je to pro myslivce a na ves. Člověk a pes... :))

SEMRY
18. září 2018, 18:27
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Sám na sobě pozoruju jak jsem línej, kouknu svítí dám přednost. V Německu jsem s tim měl problém, musel jsem se koukat pořádně. Mozek má prostě zafixovaný světla. Doplatili na to hlavně motorkáři. Kdyby bylo všecko žlutý zvykneš si reagovat jenom na žlutý.

SEMRY
18. září 2018, 07:19
2
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Tak denni svícení v civilizovaných státech už zrušili, zastávám konzervativní názor že pokud nekdo za slunneho dne nevidí auto na silnici nemá tam co dělat. To by taky mohli bejt za chvíli vsechny auta žlutý. Bohužel mám auto zpraseny ledkama abych mel klid a nenicil si svetla. Zadek nesvítí protoze by byla omezená citelnost brzdění ve dne, docela to chápu.
Zadni mlhovku používám v extremu tak jednou ročně, přední ale docela casto, hlavně v noci za deště a na okreskach proti zvěři. Celkově se da rict ze mi predni mlhovky nevadej, svítí dolu a dostrany nemam pocit ze by mě to oslnovalo narozdil od beznych rozstelovanych svetel...

SEMRY
18. září 2018, 07:11
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

A jako to mám kvůli někomu vyrazovat na neutral a kurvit si automat? Zastavit, hold a cekat na zelenou.

SEMRY
12. září 2018, 12:35
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Na to máš tabulku na úřadě a ta sedí. Pri trose snahy se dostanes pod a usetris

SEMRY
12. září 2018, 12:33
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Nemáš pravdu, w212 ma prokazatelně dražší servis. Viděl bych to na x2. Navíc u aut s vyskym najezdem je spousta veci uz vymenena. Co u w212 nebude. Zalezi pochopitelne na kusu a náhodě

SEMRY
10. září 2018, 14:52
0
SEMRY
09. září 2018, 15:48
1
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Speciálně pro nakup odbobnych strojů je zásadní polozka: naklady na zanedbanou údržbu :))

SEMRY
09. září 2018, 14:39
2
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Jelikož jsem ted kupoval svojí spotřební káru a vsichni chytraci mi do toho kecali tak to můžu uvedst na prikladu.
Chtel jsem eckovej mercedes v nafte a v sedanu. Jelikoz jsem dlouho trh nesledoval nabyl jsem dojmu ze budu muset vytahnout 200tis na w211 220 cdi. Pak jsem zjistil ze vyřazené taxiky stojej 2000 euro a jsou 10 let staré, srovnatelne auto z Čech by vyslo na 150tis.
No a tak jsem jel pro nejhezci taxi zevnitř ktere bylo k dispozici. Nic moc jsem necekal 700 tis najezd, vnitrek moc hezkej. Zaplatil jsem 2500e a solichal to domu poslechtit. O to vetsi prekvapko bylo ze auto bylo v naprostém poradku po vsech strankach a na technicke jsem opet skodovkarum skazil den.
Vymenil jsem oleje a provozni kapaliny, zase prekvapko, vsechno celkem ok krome diferaku, brzdovka ok, chladic naprosto čistý. Vstriky vsechny jako novy, brzdy novy, gumy nový, turbo bez vůlí, servo ok, starter alternator novy.
Uz jsem z toho byl normalne nasranej a rikal jsem si kde je ten zadrhel. Po mesici jezdeni odesel volic automatu. Normalne bych ho koupil asi za 12 k v mercedesu a hned vymenil ale nebyl skladem nikde, takze vrakac a jezdime dál.
Po 40tis km odesel hydromenic. Uplne slysim ty kecy okolo, vidis a mas to ted to bude staty 20tis to se nevyplatí. Otazka zdi ale kolik je ten servis na km? Z hruzou jsem zjistil ze jsem pod 1kc/km a nic jsem neojebal z menicem to vyskoci asi 1,50/km. To uz ale franta z hospody nevidi taky nevidi ze za 5 let to v klidu prodam treba za 1000e a tudis ta emortizace je smich....

No a ted k podstate veci. Mohl jsem si koupit w212 face, dal bych za ni 250 tis kc asi tak. Servis bude urcite drazsi nez na w211 takze 50 tis bych odhad na vstupu. A budu jezdit, najedu 60 tis km ročně servis by se mel vejit do 50 tis za rok mozna vic, ovsem uz zas nikdo nevidi ze za 5 let bude to auto stat pri prodeji 60 tis jak ta w211 ha? Takze 50 tis ročně ze to mam doma hmm? Zajimavy co? 100000 tis rocne za provoz skoro trojnasobek propvozu w211. Necht si to kazdy zvazi sam..... :)))

SEMRY
09. září 2018, 11:01
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Jediný objektivní řešení je sledovat náklady na km. Nic jineho nefunguje, kdyz auto dojizdim, jsem si vědom nejake fatální opravy která by uz treba neměla smysl protože je treba shnila kastle. Výhodou je žádná amortizace což je pojem se kterým se v Čechách nepočítá takze nějaký ten servis nakonec nemusí dopadnout vubec zle ve srovnání s novým autem. Výhodu noveho auta spatruji hlavně v tom že po urcitou dobu se o to nemusim starat a pokud se starám průběžně mám spolehlivý stroj a na konci životního cyklu ušetřím nebo budu příjemné prekvapen ze auto stále bez závad jezdí.

SEMRY
09. září 2018, 10:08
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Přesně chci jezdit pohodlně tak rozhodně E. S tim clovek neudělá chybu, S už je opravdu na dlouhy streky 2x týdně.
Já vzdycky kupuju hodně ojety kus na konci cyklu s dobrym servisem za malo korun a pak prubezne servisuju. W211 po face je velmi odolny vůz

SEMRY
20. července 2018, 08:56
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Tak tak, ale zas k to,mu přijdeš levně a když si to opravíš, mažeš něčim co nemá neni longlife 0w30 tak to možnáý i vydrží.

SEMRY
19. července 2018, 21:03
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

U medaku ac to říkám nerad je nekdy lepsi diesel. Jinak 500stovky drží semtam nejaky rozvody a přetesneni. U BMW 545i a 550i e60 to same motory drží. Vetsonou se s tim poji max vybava o ktere se majitelum nafty ani nesni.
W212 7g kterej snizuje spotrebu po dalnici na smich a medak nabidne i CNG verzi což pro nekoho zajimavy bejt může.

SEMRY
18. července 2018, 19:30
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Jakékoliv E třeba W211 nebo W212. Jakákoliv varianta. Doporučuji sedan.

SEMRY
17. července 2018, 15:45
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Tak nevim jaký skupině je tohle určeno, devadesátky jak řemen, motor kterej nejede, nemá krouták a ještě má cvt. Vlek ne, kára radši ne, pak bude žrát jak tank, 5 lidí - dynamika žádná, spotřeba vysoká. Spolehlivost? Je to boxer. Průchodnost lehkym terénem no tak aspon ze tak. Já bych při výběru o tenhle typ auta ani nezavadil pohledem. To už i ta Octavia na tom bude líp, nebo jakékoliv C,E v kombíku a to aspon něco někam dotáhne....
Aha, pro myslivce, kteří vozí psa a pušky a Jimny není dost reprezentativní.

SEMRY
15. července 2018, 12:47
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

To se mu při tomhle nájedu kousne, na to se dá spolehnout a taky neuslyší ani telefon, protože je to všechno hlučný. Já bych tim třeba jezdil, ale 996 se blbě sedí, ne teda uplně blbě ale nic moc to nejni, místo tam neni vůbec.

Zapomněl jsem zmínit CL. To je ten pravý stroj.

SEMRY
15. července 2018, 12:43
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Za to srovnání se Superbídou si dej 10 otčenášů, W212 je solidně postavenej Mercedes. Že tam museli naroubovat kulatej ksicht je věc druhá, protože zákazníci dnes nadčasový desingn neocení.
W212 E500 coupe předface tak kolem 0,5 mil. Najede to nesmysl. Komfort mi nidky příšerný nepřipadal a Sup nebude pohodlnější.

SEMRY
11. července 2018, 09:36
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Přésně, E500 coupe, Airmatic, plná palba pohoda.

SEMRY
07. května 2018, 15:22
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

Se mi to jeví jako celkem fajn, za ten střep od VW bych nedal ani pětník, naposledy co jsem se u nich podíval do ceníku mi zaskočilo.

SEMRY
07. května 2018, 15:14
0
SEMRY
29. ledna 2018, 15:14
0
Porsche 911 Carrera 2 versus Toyota GT86: Pýcha a předsudek

No tak gratuluji. Ja uz taky začal blok míří směr zuffenhaousen.

SEMRY
23. prosince 2017, 12:45
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

No prostě jsou to 20 let starý kary. Kdo si to koupil nový a choval se k tomu tak stejne pres 150 tis km ujel i v tech prvnich sérii.
Navic na něčem se musi začít. Kdyz to řídím, mam pocit ze bych nevyužil ani polovinu schopností GT3. Chce to prostě uz nějaké ty zkušenosti......

SEMRY
23. prosince 2017, 12:43
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Dle mých informací servis 993 taky není zadnej slagr, kvůli malu místa a staré kastli + ten fakt že na každým tom autě budeš něco muset dělat. Turbo je podle všeho na servis ještě dražší, nevim. GT3 bych strašně chtěl ale ta cena je mimo. Co se týče toho motoru tak je pravda že ty problémy tam nejsou ale když se něco objeví jako že se objeví tak je to zase rána. Takže i tak ta 996 vyjde ok.j

SEMRY
23. prosince 2017, 09:24
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

K tomu ze vzduchac ma 3x delsi zivotnost. I kdyby to byla pravda tak ta dnesni cena ti umozni koupit si dve 996 a obe dat do stavu noveho auta. Takže asi tak.

SEMRY
20. prosince 2017, 12:01
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Tak ja jsem na tom stejně. Dotahnul jsem to do faze ze se to kouslo. Tak uvidime. Taky mi to nebralo olej a jelo dobře.

SEMRY
15. prosince 2017, 10:20
5
Tesla | Kdy už konečně ohlásí bankrot?

Nejvíc mě pobavil komentář někde zvenku. Baterky a elektromotor se dali dát do auta v roce 1910, 1920, 1930 atd. Akorát v roce 2010 z toho díky dotacím někdo udělal byznys.

SEMRY
13. prosince 2017, 10:19
0
BMW 750iL: Dobrodružství bitevní lodi Bismarck

Tak užívej dokud to vůbec funguje. Neznám nikoho komu by to dlouhodobě sloužilo. A servis motoru je peklo. Naposledy jsem potkal slečnu v úplně shnilé (rozuměj víc než můj Mercedes) 750i a málem jsem se zamiloval.

SEMRY
13. listopadu 2017, 11:22
0
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

No komentáře jsem četl jen zhruba a vzhledem k tomu že to má v podstatě stejné ( 4M, face, AMG paket) můj spolužák tak to auto dobře znám. A jsem velmi zklamaný, Desing sice nemá chybu, je nadčasový, interiér je velmi dobře zpracovaný, motor jen přede ale..... Sype se to, měnil toho dost a nebylo to nejlevnější....
Z mého pohledu je zklamáním hlavně infoteiment, který je dost pozadu ve srovnání třeba s E60face a je děs s tim pracovat o navigaci nemluvě. Sedačky byt ortopedické mi nepřijdou vůbec dobré a ani moc nehřejí a ani moc nechladí... Největší ránou je ale airmatic. Nevím co to má za výhodu, některé nerovnosti to vůbec nebere, pohodlí není žádný šlágr, příčné nerovnosti a tramvajové pásy vždy s ránou od nápravy do kastle. Tady jsem čekal víc, v podstatě nevím na co to auto je vlastně dobré, snad na cestování ve 4 lidech nad 500km nebo dál. Propad hodnoty obrovský a servis to chce i když nejezdí, že kolem 200tis lehne airmatic je téměř jisté a ten servis není nejlevnější. Spotřeba je kolem 12ti to se nechá, ve městě se s tím jezdí blbě. Za mě tohle auto určitě ne. A hlavně se nemůžu ubránit dojmu že to někdo dělal v roce 2000, působí to na mě všechno zastarale.

Ale jak říkám, můj názor.

SEMRY
25. října 2017, 09:06
0
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Přesně, vlastní budíky a radio a šup jezdíme. Jako u mé 996

SEMRY
03. října 2017, 20:30
0
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

To byla, hlavne turbo. Pamatuju jak jsem mel pritlak na max a podhustene pneu :)

SEMRY
23. září 2017, 11:14
0
Singer Vehicle Design spolupracuje s Williams, Krabova garáž a Porsche 911

Uplne to vidim. Dobry den pane Semrad, tak jsme to rozebrali, je to sice jenom klikovka ale kdyz uz to delame tak by to chtelo tohle a tohle a sup 2kila ve vzduchu...... :)

SEMRY
22. září 2017, 21:16
0
Kafe & Káry na Džbáně už tuto neděli!

Přijedu medakem cim taky jinym kdyz porsche vybouchlo. Snad do toho nic nevleze.

SEMRY
22. září 2017, 11:56
1
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

Bejt majitelem lancie tak se s tim za boha nenecham vyfotit.

SEMRY
10. září 2017, 09:34
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

V Etypu jsem jel, má to styl a taková převodovka bez synchronů dá člověku zabrat. Nicméně nechci nikoho urazit ale výběr aut u konce je úplně mimo. V tom by kapitán vypadal jako exot. Už ta 911 je na hraně, alfa úplně mimo, a to poslední snad ani nebudu komentovat. K tomuhle týpkovi prostě velké coupé nebo GT. Jak psal Jezza, kabrio do 28let :)

SEMRY
23. srpna 2017, 21:17
0
Jak často obměňujete vozový park? | Autíčkář se ptá

Mám 996 a myslím že asi dlouho budu. Možná navždycky....

SEMRY
23. srpna 2017, 21:13
1
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

To asi nemá, ale že by mi v tom zas něco chybělo se říci nedá, nicméně éčko je proti tomu auto z jiné planety a to nevykompenzuje ani výbava nehledě na to že kvality Mercedesu a zpracování je někde jinde. Od té doby co Škodovka účtuje paletu za víceméně cokoliv, nevidím jedinou výhodu. Tedy ano, nebudou ti to závidět. Jinak ti to lehko ukradnou, spolehlivost je nanejvýše průměrná a servis už dávno není levný. Když chci levné auto jdu si koupit výrobek z Nošovic a nebo Dacii. A vůbec se nedivím lidi co jezdí Dacií za ty peníze totiž není co řešit. Ve firmě provozujeme pár Huindayů a chovaj se k nám velmi vstřícně a máme i dost pěkné slevy, pro škodovku ale nejsme žádnej zákazník.
BTW: Navíc když se člověk podívá na čem dnes startuje Céčko nebo BMW 3 a co jsou lidé schopni utratit za Oc. Jediné RS se mi zdá za ty peníze přijatelné. No každému co jeho jest. Je to jen můj názor.

SEMRY
23. srpna 2017, 16:52
0
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Za 1,1 jezdím éčkovym kombíkem a bude mi to všechno uplně jedno.

SEMRY
26. července 2017, 14:12
0
Suzuki Swift Sport nebude silné, ale zato bude lehké

To je příšera, na koho je to cílený? Ty kola?! Předchozí je super, ale ono ani micra K12 tuším 1,6 není špatná. Teda jak pro koho.

SEMRY
26. července 2017, 12:52
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Jel jsem v 996 270km/h samozřejmě vybaven pneu Michelin SportCup2 a víc už jsem se bál, ale věřím že 300 se s tím jet dá. Konkrétně u 996 je při této rychlosti přecitlivělé řízení. A taky veškerý těsnění kolem oken a dveří dostávají zabrat.
Pak mám taky fichtla po GO a ten se správným olejem, Vervou a Bishopem pro dvoutakt jede 80km/h a to je potom fičák.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem