načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 2.8 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků1597
Pozitivních komentářů u článků673
Negativních komentářů u článků65
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
předevčírem v 12:00
0
Ptejte se: Malý hatchback pro radost

Vzal jsi mi to z pusy / klávesnice. Po přečtení dotazu jsem si říkal, jaký to mají v té matičce Praze skvělý ulice. Já si hothatch vícekráte (dost na to, abych snad zvyknul) vyzkoušel v Brně a když opominu, že to teda vůbec nebylo příjemný svezení, tak mi toho autíčka bylo normálně líto. Navíc mi teda nepřišlo, že by byl motor s výkonovou špičkou v 7000 ot v poskakujících kolonách nějaký zvláštní terno.
Za mne hothatch jako daily do velkýho města (míněno město s kolejemi a kočičími hlavami atp) určitě ne.

ro
rock
18. března 2023, 09:14
3
Auta, která známe, ale neznáme - asijská edice

Evropská auta v Asii, to by bylo nekonečné téma.
Za všechny:

Kia Elan (Lotus Elan)
Roewe 750 (Rover 75)
Hindustan Contessa (Vauxhall Victor) btw úmyslně nedávám profláklého Ambassadora

No a třeba kde všude a pod jakým brandem se vyráběly Fiaty 124 nebo 131, to by vydalo na samostatný článek.

ro
rock
17. března 2023, 10:04
3
Dodge Durango R/T 5.7 HEMI: Eat my dust!

Ono je to ještě jinak: možná tady jsou taky reakce platonické. Moje by k nim patřila. Tohle si nikdy nekoupím, ale vždycky nad tím řeknu wow!. Ty možná ne, protože žiješ v jiným světě (to prosím neber pejorativně, to je konstatování faktu) než buran z venkova jak já s příjmem, se kterým bych na to možná časem naškudlil, ale byla by to ekonomická sebevražda. Nicméně potěší mne to, když to projede okolo mne (jakože si nevybavuju, že by se tak někdy stalo), stejně jako mne potěší pohled na Mantu '70 nebo na Gallardo který občas potkávám cestou do práce. Je to taková soukromá Stultitiae laus.

ro
rock
15. března 2023, 11:16
2
Mercedes-AMG CLS 53 4Matic: Tahle země není pro starý. A není to škoda?

Moc se mi to líbí. I první generace byla fajn, druhá moc ne, ale tahle je nádherná.

Pár postřehů z konfigurátoru, který někomu budou připadat normální a všední, ale mne udivily / pobavily

- nenašel jsem to v kategorii sedanů / limuzín, Mercedes zkrátka trvá na tom, že je to kupé
- spousta (snad 8) laků bez příplatku. Na to může zákazník třeba u A7 zapomenout
- už v základu je to hezký a slušně vybavený auto; třeba ten rozšířený displej uvnitř je v základu (a jediná volba), designový paket AMG je v základu atp
- při procházení konfigurátorem člověk narazí na prvky výbavy, u který je poznámka "bez přirážky k ceně" a když na to člověk klikne tak zjistí, že ono "bez přirážky" taky může klidně znamenat čtvrt mega navíc

Ale stejně se mi to líbí. Asi na to nebudu mít ani jako na ojetinu, ale rád se za tím ohlídnu.

ro
rock
13. března 2023, 10:46
2
Opel Mokka: Opel made in France

Jo, je to v top výbavě, ale pořád se bavíme o zvedlé Corse 110 k (a diesel nepovažuju za nějakou velkou výhodu, tohle si přece nikdo nekoupí na několikastakilometrové přesuny) s manuálem. Za 700. Od kdy je Opel nejdražší volbou na trhu? Pravděpodobně by nebyl dražší ani T-Cross od VW, o Kamiqu nemluvě a u Renaultu odjedu s Capturem o kilo níž. Dokonce i to, co člověk považuje za notoricky drahý a ani se tam pro srovnání moc nekouká (Yaris Cross) začíná najednou působit jako low cost volba.

ro
rock
10. března 2023, 06:56
0
SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant

Zajímavý, že SsangYong u nás dokáže držet takhle nízké ceny. V Německu Musso Grand začíná o 150 t výš, což není úplně malá odchylka. U Koranda je to 120 t a malý Tivoli (který se teď u nás koupit nedá) tam stojí skoro tolik co u nás Korando.

ro
rock
08. března 2023, 13:03
0
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Taky si myslím. Land Rover disponuje celou škálou (finanční i rozměrovou) aut, která by jako rodinná byla asi vhodnější. Od Discovery Sport přes Velar až po dospělej Range Rover.

ro
rock
08. března 2023, 11:32
0
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Zřejmě proto, že Multivan i tenhle Defender se snad dají použít jako velký rodinný vůz. Grenadier ani Bronco moc ne.

ro
rock
08. března 2023, 09:51
0
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Land Cruiseru přibližně odpovídá Defender 110 D200 a ty ceny mi při zběžném pohledu přijdou srovnatelný.

ro
rock
06. března 2023, 19:45
0
Corsa vs. Corsa: Baterie, nebo dinosauři?

Bernard L.:
Vida, mně se docela líbí S (i po těch letech) a zvenku bych vzal na milost 3. Y vnímám negatovně a X bych nechtěl ani zadarmo.
Ten interiér... líbí se mi třeba barevné sladění a ten jednoduchej IKEA styl. Ale rozvržení typu velkej tablet v prostoru uprostřed a nic jiného pro mne není akceptovatelné. To prostě neumím, takhle to nejde. To je pro mne jak trakař s jednou rukojetí. Nefunguje to.

ro
rock
06. března 2023, 14:27
0
Corsa vs. Corsa: Baterie, nebo dinosauři?

Tesla Model 3 je uvnitř prostě divná. Technický parametry jsou super, ale co je mi to platný, když mne to auto bude s*át vždycky, když se posadím dovnitř.
Ale má to jedno pozitivum: evropským výrobcům dojde, že prostě nemohou nabízet za podobné peníze vozítka jako Zoe a jak je zmíněno výš - budou muset nějak reagovat.
ad elektrická Astra: benzínová Astra začíná o 200 t výš než benzínová Corsa. U elektra ten rozdíl bude imho menší, spodní hranici ceny elektrické Astry očekávám v rozmezí 1.025 - 1.075 M

ro
rock
04. března 2023, 17:26
0
Existuje ideální kokpit?

K tomuhle se přidávám. V mém současném autě není žádná indikace hlasitosti audia - teda mimo samotné hlasitosti tak, jak ji slyším.
Překvapivě intenzivně mne zarazilo, že to tam není a překvapivě rychle mi došlo, že je to vlastně údaj navíc a nijak mi nechybí.

ro
rock
04. března 2023, 09:28
2
Existuje ideální kokpit?

Jo, líp už bylo. V devadesátých (čímž nepřímo souhlasím s tou Alfou, ale dobře navržených interiérů bylo v té době spousta).

A k současnosti a k zahlcování údaji: neexistuje žádný důvod, proč by se někde na displeji mělo zobrazovat třeba proudění energie z motoru do akumulátoru a z akumulátoru do motoru, jak se dá najít v některých hybridech. To je úplně, ale úplně na nic. Pohon má fungovat a řidič se nemá co starat, odkud zrovna bere energii. Není žádný rozumný důvod, proč by automat měl mát na displeji otáčkoměr. Není žádný rozumný důvod, proč by se měl někde na displeji zobrazovat název hrající skladby, jméno inerpreta nebo dokonce grafika alba, případně grekvence a jméno stanice rádia. Nechť je to vidět v okamžiku, kdy aktivně vybírám skladbu, ale pak ať to zmizí. Jsou to pro řízení naprosto zbytečné údaje. Není žádný důvod, proč by na přístrojové desce měla být silueta autíčka naznačující rozsvícená světla nebo nedovřené dveře.
Našel bych ještě spoustu dalších věcí, který jsou pro jízdu úplně na nic a mají jediný smysl: přesvědčit majitele, že svoje peníze utratil za něco viditelného.
A když už tam něco je, mělo by to být účelné. Koukněte na fotku toho Mercedesu (EQE ?): mapa navigace půl metru na půl metru, plynulý přechody barev, ale mapový podklad je jak z r. 1995. To jako vážně?

ro
rock
04. března 2023, 05:49
0
Citroën představil sedan-kupé-SUV C4X. Jaké auto vám připomíná?

To bude odkaz na bumpery, co s nimo přišel tuším Cactus. V poslední době to poněkud zmutovalo a tohle bude další vývojový stupeň.

ro
rock
03. března 2023, 20:28
1
Citroën představil sedan-kupé-SUV C4X. Jaké auto vám připomíná?

Takže to vlastně vypadá dobře v barvě, která zamaskuje veškerý prolisy a linky :-)
Teď nevím, jestli je to úplně dobrý vysvědčení.

ro
rock
03. března 2023, 15:19
1
Citroën představil sedan-kupé-SUV C4X. Jaké auto vám připomíná?

ad foto č. 6: bílá verze z profilu - tp auto vypadá, jak kdyby ho někdo pomačkal.

Jinak teda važme si toho, že někdo umí nabídnout 4,60 m nekombi pod půl mega. Moc dalších mne nenapadá. Snad Megane sedan.

ro
rock
01. března 2023, 18:36
0
Honda Civic e:HEV Advance: Doplňující se protiklady

Tak nic.
Ale díky, že jsi mne zklamal s grácií :-)

ro
rock
01. března 2023, 16:06
-1
Honda Civic e:HEV Advance: Doplňující se protiklady

Nelíbí se mi řešení předního čela, vůbec se mi nelíbí všechno od zadních dveří dozadu a proporce jako takové beru jen se skřípěním zubů (ale OK, chtěli fastback, mají ho). Tenhle Civic ovšem existuje i ve verzi sedan a tam mne ta zadní část neuráží vůbec.
Mnohem víc mne v malých autech oslovuje Mazda 3 a snad bych vzal na milost i Corollu (mám-li zůstat v Japonsku). A když se to tak vezme, Accord 5. generace byl stejně velký jak současný Civic a povedl se náramně.

ro
rock
01. března 2023, 12:43
-1
Honda Civic e:HEV Advance: Doplňující se protiklady

...pokud je ta mřížka na palubní desce kovová, tak je to jeden z mála pozitivních dojmů, kterej z toho auta mám. Je to sice na nic, ale vypadá to zajímavě. Sice je v ní jak pěst na oko ten plastovej kvádřík varovných blikaček, ale to už bych asi chtěl moc.

ro
rock
01. března 2023, 12:38
-1
Honda Civic e:HEV Advance: Doplňující se protiklady

No nevím. To, že to auto není TAK hnusný jak 10. generace ještě neznamená, že hnusný není. Zatím je pořád hluboko v negativu a do prostého neutrálního dojmu mu ještě hodně chybí. Zlatí korejci co se designu týká.
Aspoň že to -zdá se- funguje, když už to vypadá příšerně.

ro
rock
28. února 2023, 13:10
-1
Nissan X-Trail e-Power: Benzínový elektromobil s turboefektem. Cože?

Mimochodem, byl to právě Autocar / Carauto, kdo u nás snad jako první začal udávat u technických údajů produkci CO2 / km. Když jsem tehdy psal do redakce, proč s tím otravují, když je to přímá úměra spotřeby a každý, koho to zajímá, si to může spočítat a že mají v tabulce de facto dva údaje kvantifikující stejnou problematiku přímo nad sebou, dostal jsem odpověď v tom duchu, že to tam píšou... protože to tam píšou.

ro
rock
28. února 2023, 12:59
0
Nissan X-Trail e-Power: Benzínový elektromobil s turboefektem. Cože?

Honza Hamster Křeček:
Jestliže ten z principu jednodušší stroj stojí o 120 t VÍC než ten složitý, tak se nediv, že se člověku rozbliká varovný světýlko.
Na to, proč u EV každýho zajímá dojezd, už tady odpověď padla. Je to nejužší hrdlo, to, co na tom autě člověka nejvíc omezuje.
S uhlíkovou stopou a vůbec pseudoekologií přišli zastánci EV a byli to oni, kdo na spalovací motory vypálil stigma ekologické katastrofy, zatímco o EV hovořili a hovoří dodnes jako o bezemisních. Že se to dneska řeší hlavně u článků o EV je prostá obranná reakce.

ro
rock
27. února 2023, 08:57
0
Dacia Duster Journey 1.3 TCe 150 4x4 - volba rozumu

Bydlím na venkově, křivdil bych Dusterům, kdybych tvrdil, že ty pracanty nevídám. Ale nějak subjektivně se mi zdá, že je to obvykle 1. generace a že po tom prvotním boomu (kdy jsem v roli lesnických povozů potkal mimo Dusterů a Loganů pickup i otřískaný Sandero 1. gen, protože to snad mělo o pár milimetrů vyšší podvozek, stálo to pár drobných a pokud něco upadlo, nescházelo to) už zase vídávám v rolích pracantů spíš pickupy třídy L200.

ro
rock
27. února 2023, 08:18
2
Dacia Duster Journey 1.3 TCe 150 4x4 - volba rozumu

Docela by mne zajímal ten poměr, kolik Dusterů jsou stavařsko-lesničtí pracanti a kolik plní funkci módního crossoveru.
Co vídám ve svém okolí a co potkávám, tak bych se spíš přikláněl k té druhé skupině.

ro
rock
27. února 2023, 05:32
1
Dacia Duster Journey 1.3 TCe 150 4x4 - volba rozumu

...ale stejně bych raděhi prokonzultoval s prasátkem, jestli bych nedal dohromady 620 t na S-Cross...

ro
rock
27. února 2023, 05:27
-1
Dacia Duster Journey 1.3 TCe 150 4x4 - volba rozumu

Co si budeme povídat; pokud člověk hledá "jenom" crossover, tak konkurence snad existuje. Ale pokud chce 4x4, tak jsou i ti nejlevnější min. o kilo dražší a to je v cenách +- 500 t znát.

ro
rock
26. února 2023, 19:09
1
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

Teď se tady (a předpokládám, že i jinde) stalo módním doporučení k přenastavení mindsetu. Co to má ku**a jako bejt? Normální člověk si chce koupit auto, který bude co nejlépe sloužit jeho potřebám a ne si přenastavovat mindset tak, aby vyhodil peníze za něco, co jeho potřeby neuspokojuje. Běžte už do p**i s nastavováním mindsetu...

ro
rock
25. února 2023, 16:33
-1
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

No a jako Freze Nikrob jsem ho teď našel za 13 000 E. 13 500 pokud má mít 13" kola jak ten ElBlesk. To je asi 320 t? A to ani nevím, jestli se to dá koupit u nás, nebo jestli bych pro to musel někam za hranice. Takže příběh o 150 t se nekoná ani tady. Ale pravda, asi by to vyšlo levněji. Akorát bych si to nemohl koupit, protože neumím zahraničně tak, abych uzavíral smlouvy.

ro
rock
25. února 2023, 11:29
3
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

No a ten Wuling má EU homologaci? Protože jestli ne, tak to konkurent není.

ro
rock
25. února 2023, 10:02
1
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

Jakási konkurence už tady je, mimo cenově fest přepáleného Smartu je tu i čínský protivník: ZhiDou D2 je tuším okolo 450 t při 18 kWh AKU.
Konkurence je potřeba, ať už jakákoliv. Nevím, jestli ceny někdy půjdou dolů v konkurenčním prostředí, ale URČITĚ nepůjdou dolů, když konkurence nebude. Takže asi malé plus za jakýkoliv další počin.

ro
rock
23. února 2023, 11:07
3
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

"O MB nikdo netvrdí, že jsou to nejlepší auta na světě"
...snad jen s výjimkou Mercedesu samotného :-)

ro
rock
22. února 2023, 16:44
-1
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Smart Roadster by se mi líbil (jako jeden z mála mikro), kdyby k tomu dávali manuál. Ale jestli se nepletu, jedinou volbou byla nějaká robotizovaná převodovka, která údajně o dvě třídy srážela schopnosti toho mixéru pod kapotou.

ro
rock
22. února 2023, 13:34
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?

:-)
Tím taháním něčeho odněkud někam přes tisíc a jeden pozemek se tak trochu živím a... jak to říct... jsem celkem zvědavej, jak půjde nejen tahání kablíků k nabíječkám, ale taky jak půjde výměna rozvodů na poslední míli, protože ty stávající se nad kombinací fotovoltaik a domácích nabíječek asi docela zapotí. Nabízejí se samozřejmě ty základní otázky jako kdo to udělá, kdy to udělá a kdo to zaplatí :-)

ro
rock
22. února 2023, 07:01
6
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Lancia Thesis.
To auto je tak neuvěřitelně ošklivý, až se mi líbí. A líbí se mi taky představa, že kolemjdoucí se znechuceně odvracejí, zatímco já si jedu v panské limuzíně jak v pojízdným obýváku (a pokud to jezdí blbě, tak mi to sem ani nepište, ať nepřijdu o iluze).

ro
rock
22. února 2023, 05:25
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?

Větrníky jsou volba, paseky jsou přírodní katastrofa. Vida, ono to srovnání vlastně sedí. Akorát s tím rozdílem, že paseky zase zarostou.
Btw jasně že si člověk zvykne. Člověk si zvykne na všechno. I na šibenici. Aspoň neznám nikoho, kdo by si na aplikaci oprátky stěžoval.

ro
rock
21. února 2023, 11:26
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?

Tomu rozumím. Nicméně emisní faktor je číslo a jako takové má sklony působit bezrozměrně. Kýbl uhlí ma svoji konkrétní vypovídající hodnotu :-).

ad energetický mix u nás:
1. pořád nejsem přesvědčený o tom, že obnovitelné zdroje dokážou v našich podmínkách nahradit ty fosilní. A toho, koho jako prvního napadlo použít pojem "instalovaný výkon" v souvislosti s větrnou nebo sluneční elektrárnou a pak ten výkon použil do statistik, bych s radostí pověsil za koule do průvanu.
2. dopad na přírodu: doufám, že se nedočkám toho, že dominantu každé větší terénní vlny, o kopcích a horách nemluvě, budou tvořit větrníky.
3. dalšího jaderného bloku se nedožiju pravděpodobně, modulárních mikroreaktorů se nedožiju určitě.
Já v téhle věci prostě nevidím pozitivní možnost vývoje.

ro
rock
21. února 2023, 09:56
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?

Ad poslední věta: kolega Honza123 píše o 15 kg uhlí / 15 kWh. Auto má spotřebu skoro 30 kWh, takže úvaha, že 50 % spotřeby (15 kWh) je kryto uhlím, je správná.
A co se týká využitelné energie uhlí - uhelné elektrárny u nás jedou až na výjimky na ten nejhorší hnědý šunt, černé uhlí se obvykle používá k jiným účelům. Ten přepočet 1 kg -> 1 (max. 1,5) kWh tedy asi nebude úplně nereálný.

ro
rock
21. února 2023, 09:41
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?

Ta spotřeba asi nebude jenom řidičem. Četl jsem rok starý test u konkurence a dopadli úplně stejně...
Tohle auto prostě (po stránce efektivity) nefuguje.

ro
rock
16. února 2023, 20:13
-1
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

kotzitzaq:
Ona tahle srovnání jsou trochu nefér vůči Fabii. Každý nejlíp prodává na domácím trhu a ten má Clio 7x větší (o kupní síle nemluvě).
Když odečteě prodeje Clia ve Francii a Fabie u nás, dostaneš docela vyrovnaný výsledek prodejů: Clio 79 tis vs Fabia 73 tis

ro
rock
16. února 2023, 10:46
0
Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid: Od každého kousek

Pokud to vnímám jako nástupce Fusiona a B-Maxe, tak proti tomu nic moc zásadního nemám, lépe řečeno je mi to lhostejný. Stejně tak proti tomu nic nemám, pokud to vnímám jako nástupce EcoSportu (doteď jsem nepobral ani název, ani proporce té kuriozity). Nicméně coby duševní pokračovatel Pumy je to prostě křečovitá snaha zoufalýho markeťáka parazitovat na pozitivních asociacích, která ve mne budí spíš odpor než sympatie. Stejně jako v případě Eclipse Cross, Mustangu Mach E nebo koneckonců třeba Felicie.

Jo a má to strašně neučesanej interiér a (jako obvykle u Fordu) příšernou grafiku přístrojového štítu.

ro
rock
11. února 2023, 18:55
1
První svezení s Peugeotem 408 otevírá nerudovskou otázku

Nový... tohle auto je postavený na platformě, kterou PSA / Stellantis oprašuje už 10 let a třeba Astra na stejné evo téhle platformy začíná na 550 t. A 308, abych teda nechodil k low end Opelu, to umí od 620 t se stejným motorem. Kombi, který je stejně velký jak ta 408, je od 650.
408 je drahá uměle a jen a pouze z toho důvodu, protože ji drahou chtějí mít. Zřejmě aby opticky vyplnili finanční díru mezi 308 a 508.

ro
rock
10. února 2023, 17:07
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Informací obecně je tam minimum (dají se tam třeba najít rozměry auta? Velikost akumulátoru? Rozsah výbavy? Jestli jdou sklopit zadní sedačky? Bude mi fungovat android? A do jaké míry? atd atd. Možná někde jo, ale v r. 2023 takový přístup k zákazníkovi?), ceny jsou jen v konfigurátoru.

ro
rock
10. února 2023, 15:22
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Tepelné čerpadlo s předehřevem baterky je za příplatek 40 t, vyhřívání předních sedaček je v základu a vzadu ať si vezmou bundu :-).

Ale vážně. Tesla je levnější, ale diskutoval bych o tom, jestli nabízí kompletní auto. Protože ergonomie je teslovská a z toho mála, co jsem viděl (a ještě méně, co jsem osahal) tohle člověk prostě musí chtít, aby to překousl. No a kvalita zpracování -jakkoliv se asi zlepšila- pořád není na úrovni mega+ auta.
Čistě můj osobní problém je jejich chování v některých směrech připomínající podomní prodejce dodavatelů energií a hrnců. Například v tom, že nejsou schopni na stránky pověsit jednoduchý pdf s cenami a druhý jednoduchý pdf s technickými údaji (nebo ho umístili tak, že jsem ho nenašel).

ro
rock
10. února 2023, 15:00
-1
MG EHS: Velká očekávání

Sato:
znám ho jenom od vidění a že se zdravíme na ulici, ale pravděpodobně obojí :-)

ro
rock
10. února 2023, 12:29
-1
MG EHS: Velká očekávání

To ZS se u nás v ulici někdy na podzim objevilo. Má to důchodce na neděli, ve všední den jezdí s VW Lupo. I venkov modernizuje...

ro
rock
10. února 2023, 11:21
-2
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Zrovna o sedačkách v kůži bych u Tesly hovořil opatrně. Mám za to, že Tesla používá výhradně umělou. To už raději nejlevnější látku.
A ano, Tesla je o něco levnější (v základu obou je tesla levnější asi o 50t). A znovu opakuji, Hyundai v ceně auta dodává interiér. Ten v Tesle není ani za příplatek.
Jako jediný problém vidím dodací lhůtu.

ro
rock
10. února 2023, 10:29
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Hyundai Ioniq 6 stojí +- stejně. Tesla je o pár korun levnější, Hyundai dodá v ceně auta interiér.

ro
rock
10. února 2023, 10:18
0
MG EHS: Velká očekávání

Takže auto, který není drahý, ale není ani extrémně levný a který bude uživatele denně s... štvát přehršlí drobných nedomyšleností nebo odfláknutých detailů.
Asi bych sáhl po něčem osvědčenějším, byť třeba bez hybridu.

ro
rock
09. února 2023, 13:29
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Do tohodle jsem už raději nerejpal :-) Říkal jsem si, že 14 % je tolik, že ať už uživatel zvolí jakýkoliv jiný způsob nabíjení než v testu, tak horší to snad nebude...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra  1974
Buick Electra

1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem

Dodge Magnum  2005
Dodge Magnum

2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Holliday 1970
Oldsmobile Cutlass Holliday

1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem

Buick Riviera 1971 1971
Buick Riviera 1971

1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem