
rock
Jméno | Pavel Pospíšil |
---|---|
Bydliště | Vyškov |
Registrace | před 6.1 rok. |
Poslední aktivita | před 7.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 1730 |
Pozitivních komentářů u článků | 734 |
Negativních komentářů u článků | 63 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
BX 4TC?
Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem.
Co na to říct? Škaredý ze všech stran.
Rukopis se nezapře, první, co mne napadlo, byl Aston Martin Vantage Zagato '86.
Jinak o pár let později dělal Zagato pro Autech reparát. Zachoval tradici pojmenování podle legendárních sedel, tentokrát to byla Gavia a když pomenu jistou obezitu, tak to dopadlo mnohem líp.
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu, aby vynikla maska chladiče.
U BMW je člověk holt rád, že RZ tu masku chladiče nějak upozadí :-/
To bylo poplatné době. Třeba Tucker přišel s nějakými bezpečnostními prvky až o rok později a to ho konkurence pro jistotu utloukla, aby se tím nemuseli zabývat taky...
Jen vizuálně na místě to občas vyřešit nejde. Nenapadá mne nic jinýho, než nespoléhat na přednost.
Perlička: úplnou shodou okolností jsem v pátek řešil s člověkem na odboru dopravy městského úřadu jednoho okresního města (postarší chlapík, dělá tam spoustu let, předpokládám, že svůj rajón zná jak svý boty), jestli je jedna konkrétní ulička místní nebo účelová komunikace. Výsledek: řekl mi svůj tip, ale pro finální rozhodnutí to chce probrat s kolegou a resultát mi sdělí v pondělí. Tož asi tak...
...a beru zpět. Přehlídl jsem dvouspojku. Moje chyba.
Tady.
https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/cs/assets/contents/utility/brochure/price-list/Sportage-cenik.pdf
Podobný blbosti hledám zásadně v aktuálním oficiálním ceníku. Nejlevnější automat je tam -v akci- za 899 980,-. Jestli se vám podařilo získat lepší nabídku, tak fajn pro vás, ale srovnávat můžu jenom srovnatelný a to jsou oficiální ceny.
HeavySmoker:
ad ukončení platnosti omezení křižovatkou:
Drobná zákeřnost spočívá v tom, že to není univerzální pravidlo. Nejenom že jsou státy, kde takovou vymoženost nemají a křižovatka platnost neruší.
On je další problém v tom, že i v zemích, kde to platí, existují nuance v křižovatkách. Hlavní a vedlejší jasně, v pohodě, to je zřejmé. Jenže pak jsou tady různé místní komunikace IV. kategorie, které jsou často vizuálně nerozeznatelné od účelových komunikací - jenom s tím rozdílem, že napojení místní komunikace IV. kategorie MŮŽE BÝT křižovatkou a rušit omezení, zatímco napojení účelové komunikace křižovatka NENÍ. A asi nebude úplně jednoduché dostat tohle všechno do mapových podkladů, protože místní komunikace IV. kategorie nemají centrální evidenci.
A včil babo raď.
ad automat:
Podotkl bych, že zatímco třeba u SsangYongu je rozdíl manuál × automat velmi snesitelných 43 (Korando) nebo 50 (Torres) tisíc, u Sportage stojí nejlevnější automat 900 t. A to už nejedné rodince dost zhořkne.
Kdo má hloubějc do kapsy a nechce SY, může zůstat u koncernu a porozhlídnout se u Hyundai. Tucson je obecně o 100 t. levnější.
Ale to je zajímavá připomínka. Dodatkový tabulky (E13) nemají -alespoň u nás- striktně předepsanou syntaxi. Dá se tam napsat skoro cokoliv a ještě jako bonus je možné kombinovat je s grafickými tabulkami (E9). A to všechno -aby to bylo použitelné- ve všech jazycích Evropy. Paráda. To se asistent zapotí, než si s některými vychytávkami poradí...
Líbí se mi asistent světel. Fakt je super, když vždycky vidím a současně nemusím řešit, jestli a jaká světla mám zapnutá a jestli jsem je nezapomněl zhasnout a jestli někoho neoslňuji a jestli jsem vidět.
ABS, ASR (ESP) - jsou léty dotažené do takového stavu, že fakt fungují, pomáhají, moc neštvou a běžnej řidič (já) těžko někdy dokáže fungovat líp než tihle pomocníci.
Vyzkoušel jsem si držení v pruhu a brzdovej asistent a -aspoň zatím- fakt ne. Když se na to nemůžu 100% spolehnout, tak ať to tam raději není vůbec. Protože to otravuje a ještě navíc to stejně musím hlídat.
Deptá mne, že některý auta nenastartují, když nejsou splněny určité předpoklady (sešláplá spojka, zařazenej neutrál, sešláplá brzda, zavřený dveře atp)
Ještě se vrátím k té Číně: ono to s ní nebude tak žhavý. Jde o ten stupidní balíček Fit for 55/Green Deal, který obsahuje i CBAM (mechanismus uhlíkového vyrovnání na hranicích). V principu dovozce musí buď doložit, že dovážené zboží bylo zpracováno (btw počítá se i doprava) ve stejných ekologických standardech jako to evropské, nebo dokoupit emisní povolenky ve stejné míře, kterou by zaplatila evropská továrna. Takže valná část cenové výhody čínských aut půjde do kopru.
Průměrný věk vozového parku u nás je 14 let. Takže já jsem zvědavý spíš na ty údaje po 14 letech než na ty po 200 000 km. To budou za rok-dva třeba první Leafy.
Přesně takhle jsem to myslel: nový majitel si nezvykne a pokud mu to nedojde (a většina lidí je při zkušební jízdě s potenciálním novým členem rodiny dost v euforii, tak může mávnout rukou nad ledasčím) hned při zkušební jízdě, bude se s tím trápit už nafurt.
Jinak teda materiály v ID.3 od prvních kusů snad trochu zlepšili (tady všeobecná nasranost evidentně pomohla) a z radiomapy taky vychytali nejhorší bugy a když teď před měsícem představili interiér nové Scaly a snad Superba (?), tak je vidět, že zachovali dvě točítka. Nic moc, ale hlas lidu asi napověděl, že šoupací plošky ála ID.3 a Enyaq jsou slepá ulička.
Elektromobily převezmou trh, protože konkurenci byla odebrána perspektiva direktivou shora.
To je se smartphony a digitálními foťáky naprosto neporovnatelná situace.
O Mercedesu se údaje dosti různí, nicméně první generace CLA byla v prodeji 6 let a ta současná je tady 4. rokem. Takže asi tak 2026?
Ne. Když jeden výrobek zdaníš, zatímco druhý dotuješ, tak to není fungování trhu.
Když o jednom druhu výrobku prohlásíš, že na jeho podporu coby stát nainvestuješ v nejbližších letech miliardy dolarů, zatímco o druhém oznámíš, že ho za pár let direktivně zakážeš (čímž z něj samozřejmě uděláš naprosto neperspektivní odvětví), tak to není fungování trhu.
Ad USA a regulování:
No, nejvíc (cca 1/3-1/2 z celých USA) vozidel s nulovými emisemi se prodá v Kalifornii a tam se -nevím jestli socialisticky, zato brutálně- zavádějí stále tvrdší emisní normy už od r. 1968. Navíc se tam průběžně mluví o extra zdaňování spalováků (nevím jestli nějakou takovou daň zavedli, ale ke vzbuzení nejistoty stačí i to, že se o tom jedná). Současně tam dotace na koupi EV dosahovaly tuším 15 000 USD (půlka federální, polovina státní).
Troufnu si tvrdit, že nebýt regulací a dotací v Kalifornii, jsou prodeje EV v USA žádná celá prd a celá Tesla by pravděpodobně vůbec neexistovala.
A to je jen jeden stát v USA, ke kterému se přidávají ostatní.
Nevím, jestli se mi to nezdá, ale na fotkách staré Tesly M3 nevidím ten miniprolis táhnoucí se od bočního blinkru (toho za předním kolem) do předních dveří. To kvůli takové blbosti překopali formu na přední dveře?
Jinak teda změny venku OK, asi to prospělo.
Změny vevnitř - interiér, který už teď byl nepoužitelný a který by pro mne byl rozhodující důvod, proč TM3 ne, tak ten dokázali udělat ještě horší. Blinkry jako čudlíky na volantu? Světlo těsně pod hranicí čelního okna, takže přímo na očích? Furt žádnej HUD, když už teda nemají přístroje?
Fabia s litrovým tříválcem stojí od 370 t.
Pokud k té cenové paritě dojde tím způsobem, že srovnatelný elektromobil klesne na 370 t, tak jsem na to docela zvědavý.
Aktuálně je nejbližší srovnatelný... e-208 od 840 t?
Vzhledem k tomu, že je skoro nikdo nekoupil, tak toho moc nenatestují...
Jinak teda jak jsem v poslední době trošku otrávenej ze života a mám pocit, že být dneska děcko, ani nevím, jestli bych něco chtěl na plakát nad postel, jak mi i ty různý hypersporty často přijdou tak trošku bezpohlavní - tak tohle bych teda chtěl. Aspoň jako ten plakát.
Jeden z posledních záblesků víceméně normálního světa.
Neodpustím si citát z jiného netmagazínu: Když byl (Larry Dominique z Alfy) tázán na to, kolik lidí si tedy elektrickou verzi koupilo, odmítl říci konkrétní číslo. Je jich zjevně tak málo, že by to šlo stěží vnímat jinak než ostudu, nakonec tedy prohlásil: „Jen pár.”
Tak já nevím elektro je výkonnější, beúdržbový, zelený, progresivní, moderní, po všech stránkách úžasný, peníze v této kategorii asi nehrají roli... tak proč to nikdo nechce, když dostane možnost volby?
A to já teda zmíním: přinejmenším 3/4, v některých rafinérkách to bude spíš 4/5 z těch bájných 1,6 kWh/l si rafinérka bere přímo z té ropy při rafinování. Bez rafinování ropy by nebyla tahle energie, tudíž by ji nešlo použít k hypotetickému pohonu tohodle ani jiného ID.3. Dokonce ani Teslička by na tu neexistující energii nikam nedojela.
Dycky mne spolehlivě nadzvedne, když někdo tenhle stupidní, stokrát vyvrácený blábol, znova a znova použije.
"...dotykové ovládání všeho možného, už je tak ohraná písnička, že se mi ji nechce rozvádět...."
Rozvádějte, zdůrazňujte při každé příležitosti. To, že se vám o problému už ani nechce psát neznamená, že někam zmizel. Přetrvává a je reálná možnost, že bude štvát potenciálního kupce.
Jen trvalá a hlasitá a všeobecná nasranost dává alespoň naději, že s tím výrobce časem, v další verzi nebo v jiném modelu třeba něco udělá.
to Beran:
tohle jsem dělal (teda bez výhledu na prodej, ten jsem neměl v úmyslu) u svýho prvního vlastního auta, nekdy před, nevím, 25 lety. Psal jsem si poctivě spotřebu, peníze za palivo, servis, pokuty atp.
Bavilo mne to do té doby, než jsem si totéž začal vést i u svého kola a zjistil jsem, že udržet v provozu kolo + nutnou výbavu na nějaké slušné úrovni, aby přežilo trochu aktivnější (ale zdaleka ne profesionální) sportování mne stojí na kilometr asi tak dvojnásobek toho, co provoz mé audinky :-). To byl impuls k pocitu, že auto coby dopravník stojí relativní pakatel a nestojí za námahu se tím zaobírat :-)
Doplním ještě zajímavou tabulku 1998 vs 2023
https://www.auto.cz/ze-jsou-rodinna-auta-v-cesku-draha-cesi-na-nove-nevydelavaji-ani-rok-149832
Co stojí za pozornost - že ceny vesměs stouply nikoliv x.n ale x+n. Kde "x" je cena v roce 1998 a "n" je nějakých 120-180 tisíc. Což se jeví jako docela srandovní u Mercedesu C-Klasse (navýšení o 150 t znamená +15 %), ale už poněkud zabolí u Fabie (navýšení 140 000 znamená +60 %)
Mně se prostě 911 nelíbí (mluvím o pocitech, nechci zpochybňovat schopnosti). Nejenom teď zpětně, mně se to nelíbilo ani jako děcku. A nelíbí se mi ani zbytek produkce Porsche, která se podle mne strašně křečovitě snaží navázat na její designový jazyk - ať už je to Panamera nebo Cayenne. Naopak ten směr, který se vydala 924 a pak 944 mne oslovoval a oslovuje, nemohu si pomoct (mimochodem asi nejsem sám, třeba pány od Mazdy to očividně zaujalo taky, takže Mazda RX-7 2.gen z 80. let působí až nezdravě podobně. Ale japanofilům se to nesmí říkat :-) ).
A že to bylo Porsche pro chudý? Tak ať. Dneska tu funkci plní Boxster a Cayman a napadlo by někoho o nich říct, že jsou to špatná auta? Navíc -pokud vím- to bylo poměrně dobře a kvalitně postavený a docela dost jich žije ještě dneska. Chtěl bych to.
924/944 jsou pro mne nej... Porsche své doby - a možná i vůbec.
(pro pořádek - 959 raději nepočítám, to se vymyká)
to krab:
:-) ... jenom jsem si toho Rama spojil s tím "městský provoz na každodenní bázi"
Hele, já to s tou ojetinou vidím stejně. Ale respektuji, že ten dotyčnej ví, že ji z nějakýho důvodu nechce.
...a já to mám přesně obráceně. Dávám přednost o něco většímu autu se skromnější výbavou. Přeci jenom jsem pár let jezdil se 120L a cokoliv, co má přehrávač, okna na elektriku a klimu mi přijde jako dostatečně vybavený :-)
Čtyři, dva dospělí, dvě děti. Což znamená, že zadní sedačky zaberou děcka a naskládat do kufru věci na dovolenou (nedaj bože aktivní dovolenou) pro čtyři, to už by se mohl i trošku orosit.
Není Captur malej? Já jenom že by možná dosáhl i na Arkanu nebo Australa. Akorát teda v základu...
Formentor má nejlevnější automat za 930 t. Sportage za 790 t, tam by asi bylo potřeba hledat nějakou skladovku. Kuga i Corolla jsou (víceméně) v limitu, ale je to nákup s výbyvovým stupněm "již od".
Ale když tak vidím v textu tu Corollu Cross, tak nedávno ji ve srovnávacím testu Automobilu velmi výrazně vypráskal nový Qashqai. Za budget se dá odjet se slušně vybaveným 160 k automatem.
Nevím, jestli jsou zákazníci nesvéprávní, ale chovají se tak. "Vnutit" možná není to správný slovo. "Dokázat prodat" je polopatičtější. A já mluvím právě o tom období, kdy ty dneska možná chytrý a šikovný věci ještě nebyly až tak šikovný, akorát stály ranec a přinášely spíš krok zpět. První digitální, ještě nekonfigurovatelný budíky? Nepřineslo to nic proti fyzickým rafičkám, akorát to vypadalo jak z autíčka z autodromu na pouti. A automobilky to dokázaly prodat jako top výbavu, za kterou lidi připlatili. Patlací displeje? OK, pro sdružení funkcí, kterých v autě přibývá (jestli jsou reálně k něčemu, to nechám stranou), je to snad fajn, ono těch čudlíků na středovým panelu začalo být docela moc. Ale nastlat tam i hlasitost audia, přičemž na volantu to (třeba u Golfu) dubluje zase jenom nepřesná dotyková plocha? To přece není ani náhodou krok vpřed a mimo pár technohujerů by to reálně nikdo nechtěl, kdyby lidi měli možnost si vyzkoušet obě varianty mezi sebe. Ale ne, někdo (a je to prostě šikovný marketing) rozjel lavinu, která způsobí, že za 3-4 roky už budou lidi fyzický točítko považovat za zastaralý a dobrovolně sáhnou po virtuálním. O SUV by se takhle dalo rozepsat taky. Kupující se chovají jak nesvéprávní...
Ad lednice: jsem v jiné bublině. Já jsem buran z lontu, mně čouhá sláma z podběhů. Já nejenomže neznám nikoho, kdo by takovou lednici potřeboval. Já ani neznám nikoho, kdo by ji měl.
ad nafukování:
lehký nesouhlas. Pokud se zákazníkovi nelíbí, že Mondeo narostlo ze 4,55 mna 4,85 m, a chtěl by auto třídy okolo 4,50 m, proč propána pláče nad autem 4,85 m a nekoupí si nějaké jiné, třídy 4,50 m? Např. Focuse, který zhruba do té velikosti mezitím dorostl (protože se nafukuje taky)?
a teď k věci:
- chci vidět v plamenech marketéry automobilového průmyslu, který tyhle sra*ky, od ekokůže a ekovšeho přes patlací displeje až po SUV trend dokázali lidem vnutit, a to -ve všech případech- dokonce za příplatek.
- chci vidět v plamenech vystrčený displeje (nejdřív centrální a teď čím dál častěji a ty za volantem), bez sebemenší snahy nějak je zabudovat do palubní desky
- chci vidět v plamenech nedostatečně konfigurovatelný digitální přístrojový štít. Když už to jednou mají být omalovánky, tak proč proboha nevyužít toho, že to může vypadat různě a může tam být doslova cokoliv?
- chci vidět v plamenech dodatečné paušální platby za příplatkovou výbavu. Za tu myšlenku, kterou tehdy vymyslelo snad Adobe (produkt se nedá koupit nafurt, ale je k dispozici za roční / měsíční platby) bych s radostí někomu zakroutil krkem.
- chci vidět v plamenech asistenční / komfortní systémy v nastálo nevypnutelném módu "on".
- chci vidět v plamenech plug-in hybridy.
- chci vidět v plamenech fake kůži, fake hliník, fake karbon, fake dřevo, fake chrom. Největší mor aut posledních 20 let napříč snad všemi běžnými značkami, plastový fake tahokov (a nebo dokonce zaslepený fake plastového fake tahokovu) nechť hoří plamenem nejžhavějším.
- vím, že elektromobilitu máme vynechat, ale chci vidět v plamenech nařízení, které vynutilo likvidaci jednoduchých a levných aut. A především chci spolu s tím nařízením vidět v plamenech toho, kdo to prosadil.
Hamster:
Až takhle doočíbijící situace by moc nastávat neměla. Můžu se zeptat, kde to je?
to buteo:
Vybavuji si nějakou zprávičku, že ve správním řízení (nebo snad dokonce u soudu) byla řidiči vyměřena pokuta za to, že v zastavěném území NEOZNAČENÉM značkami IZ 4a jel víc než 50. Dostalo se mu ponaučení, že značky nejsou všechno a že kdyby se rozhlídl, měl poznat, že je v obci.
Z toho mi vyplývá, že že ty podmínky (zastavěné území + značky) nemusí být splněny současně.
Částečně to dává smysl; když přijedu do obce po účelové komunikaci (nepohodlně, nicméně legitimně), taky se pak nemůžu hájit tím, že jsem okolo žádné značky nejel. Očekává se ode mne, že poznám, že jsem v obci.
ad výzva v textu:
Ano, viděl jsem jeden případ, kdy si policajti odchytli trotla za volantem autobusu, který si předjížděním na plné vynutil svůj třetí jízdní pruh.
Konstatuji ovšem, že to byl jeden případ za 30 let dennodenního pohybu po silnicích.
Zdá se mi to, nebo je ten zadní převis poněkud delší než je zdrávo? Furt mi to přijde, jak kdyby nevěděli kde skončit a kdyby to bylo o 5-10 cm kratší, vypadalo by to vyváženeji.
Od r. 2003 (začátek toho období, co zmiňuješ na začátku)? Jo, přibližně. Možná i od toho 2005.
A tehdejší Fabia RS v cenách 450-550 mi teda přišla ukrutně drahá. A většina z toho, cos vyjmenoval, byla ještě dražší.
I kdybych akceptoval jenom to navýšení, co zmiňuješ (19 -> 41), pořád se bavíme o cenách mezi jedním a jedním a půl milionem za to levnější z tvého výčtu a o cenách hrubě přes dva za to dražší. A v tomhle rozmezí už ta nabídka zas tak smutná prostě není. Ubylo malých hothatchů, to jo, ale jsou dostupnější zase jiná auta.
Ale taky musím uznat, že později, jak zmiňuješ tu Fiestu cca před 10 lety, byl už menší výběr, ale na ceny se ještě držela zlatá doba.
Jasně že se to posouvá. Hranice pro veterána je 30 let, takže on by taky veteránem s trochou dobré vůle mohl být třeba
z rodinných aut
Dodge Intrepid
Mazda Xedos 6
Renault Safrane
Subaru Impreza
Citroen Xantia
Peugeot 306
Renault Laguna
anebo taky
Aston Martin DB7
Fiat Coupé
Chevrolet Camaro 4. gen
Ford Mustang 4.gen
McLaren F1 :-)
A třeba zachovalej Fiat Coupé by se mi docela líbil. A na denní ježdění by mne strašně moc lákal Intrepid, kterej vypadá jak UFO ještě dneska.
Ta paleta byla obrovská, jenže v těch verzích a motorizacích, co je zmiňuješ, to bylo v rozsahu od 300 t za Swifta po mega nebo víc za Focuse RS, šestku MPS, ST220. Dneska jsou trojnásobné platy, takže cena Hyundaie i20N odpovídá tomu, co tehdy stála Fabia Junior bez posilovače a s oknama na kliku. Ještě pořád na spodní hranici jsou i30N, Yaris GR, MX-5, Toyobaru, Focus ST a to jsou všechno auta jiné ligy než Lupo GTi nebo C2 VTS. Fabia RS stála v r. 2003 půl mega, to je vzhledem k nárustu platů srovnatelný s tím, co dneska stojí A110, Cayman nebo Lotus Emira.
Při té jízdě po schodech v Bondovi jsem skřípal zubama tak, že to muselo být slyšet na druhým konci sálu. I když jsem tušil, že je to mula pro potřeby natáčení.
btw Aston vs Jag (Vanquish vs XKR) v Bondovi už tady byl, v Dnes neumírej (zapomenutíhodná bondovka s velmi nesympatickým Brosnanem a velmi sympatickou Halle Berry vystupující z moře).
Je to taková tragédie? Já měl za to, že motoricky se to docela povedlo. Akorát nevím, jak drží zbytek auta. V jednom Ceedu s nájezdem okolo 100 tkm jsem něco málo najezdil, žít se s tím dalo a do servisu ta taky nejezdilo obden.
Diesel za 80?
Chtěl jsem napsat nějaký geniální tip, ale tahle situace nemá jiné řešení než ruskou ruletu.
1.6 CRDi od Hyundai / Kia byl snad docela povedenej a i když to za tyhle peníze vyjde jenom na první generaci i30/Ceed (což žádný skvělý svezení nebylo), tak rok-dva, než si pořídí něco rozumnýho, by se v tom snad přežít dalo.
Jen pro úplnost k té cenové konkurenci:
mimo zmiňovaných lze na našem trhu koupit taky Dogfeng DF 6, v ceně od 750 t vč. DPH. Netvrdím, že je to dobrej nápad, jenom konstatuji, že ta možnost tady je.
Já si stejně vždycky tak nějak automaticky rozkliknu i stránky prodejce, abych se trochu dostal do obrazu.
A musím se omluvit za moji poznámku; až na několikáté čtení mi docvaklo, jak je míněna struktura toho řádku Základní cena, t.j. že cena v závorce odpovídá minimální ceně s akumulátorem 42 kWh, tudíž že ceně mimo závorku odpovídá auto s akumulátorem menším. Nějak jsem si seděl na vedení...
Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů