logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Pavel „rock“ Pospíšil

BydlištěVyškov
Registracepřed 7.6 rok.
Poslední aktivitapřed 10.8 hod.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků2208
Pozitivních komentářů u článků979
Negativních komentářů u článků74

Posledních 50 komentářů

rock
25. 3. 2025, 15:08 1
Dongfeng T5 Evo: Návrat do minulosti

Jenom k tomu názvu:
v zemi původu je Dongfeng název koncernu a Forthing název jedné z jejích značek. Něco jako třeba Stellantis a Peugeot.
Pro Evropu se s tím Dongfeng tak nemaže a vybraná auta svých značek Forthing, (Dongfeng) Nammi nebo Aeolus prodává jako Dongfeng - ale původní loga se nenamáhal odstranit, tak je to trošku matoucí.
Naopak svoji prémiovou značku -Voyah- v Evropě zachovali, asi pro zmatení nepřítele.

rock
23. 3. 2025, 08:30 0
Škoda Fabia I 1.4 MPi ELEGANCE: Český recept na lidový automobil

Prošlo mi za život rukama dost aut od Seatů na jihu po Volva na severu, ale vlastně nikdy jsem neřídil novější škodovku než Favorita :-). Nějak se mi vyhýbají.
K designu - první dvě generace Fabie mi vysloveně vadí, vůbec jsme se panom designérem nesešli v pohledu na svět. Špatné pro mne, protože na silnicích je jich dodneška dost a dost...

rock
19. 3. 2025, 16:45 0
Renault 5 Turbo 3E: Retro-připomínka osmdesátek, supersport v kabátu hothatche i driftovací bestie v jednom

Působí to na mne jak něco mezi pouťovým Hot Wheelsem a reinkarnací R5T určenou pro kreslený komiks. Nejsem si jistý, jestly bych mohl zatoužit po pouťovém autu z komiksu...
Slovo Turbo v názvu je samozřejmě zhovadilost a vlastně na mne působí podobně jak ten vzhled auta.

Jediné, co mne na tom autě nedráždí, je kupodivu pohon. Protože u hothatche mi nadupané elektro přijde jako elegantní způsob, jak se dostat k zamýšlenému výkonu a případný omezený dojezd u toho vlastně moc nevadí. S tímhle nikdo trip s Estonsa do Portugalska realizovat nebude. I když teda nechali si to zaplatit stejně nebo víc, než kdyby 20 let hledali každého koníka v třílitrové V6.

Jako celek mne to až tak moc neuchvátilo...

rock
13. 3. 2025, 14:21 0
Nejhezčí SUV od Suzuki dorazilo do Česka. e Vitara bude mít čtyřkolku i chytrá světla

Jsem zvědavý, s jakou cenou přijdou. Angličané spekulovali s čísly od 29 t liber, což by bylo neprodejný. Tak uvidíme.

Mimochodem, já vím, že dneska už není snadné přijít s něčím novým - ale ten prolis, co začíná v polovině zadních dveří pod oknem a jde obloukem nad zadní kolo k zadnímu světlu... u Suzuki novum, ale možná se pan designér příliš koukal na SSangYongy. Úplně stejný má Tivoli, Korando i Rexton.

rock
07. 3. 2025, 20:03 1
Opel Grandland: Volba rozumu nemusí být nudná

Ten, kdo nemá těch 200-300 t, o které je RAV dražší?

rock
06. 3. 2025, 15:06 0
BMW se za svoji historii nestydí. Otevřelo zajímavé virtuální muzeum

To proto, že to vlastně není BMW, ale Glas s přelepeným logem. Stejně jako výchozím modelem nebyl ani tak BMW 1600 GT, jako spíš Glas GT.

rock
06. 3. 2025, 14:49 0
BMW se za svoji historii nestydí. Otevřelo zajímavé virtuální muzeum

Velká paráda, díky za tip.

rock
25. 2. 2025, 19:21 0
Budoucnost podle BMW je elektrická a svítící

Vlastně by mne docela zajímalo, jak by bylo přijato BMW "bez té bižuterie okolo". Upřímně řečeno si myslím, že jízdně schopné auto s vizuálem atraktivním jak Accent 1. gen. taky není zrovna cesta k úspěchu a že by propadlo i u drtivé většiny těch hardcore fanoušků.

rock
25. 2. 2025, 16:53 0
Sir Stirling Moss – nejlepší jezdec Formule 1, který nikdy nezískal titul

Fajn připomenutí.
Jenom poznámka k závěru textu: O.S.C.A. je možná méně známá, ale určite ne britská.

rock
25. 2. 2025, 14:56 0
Budoucnost podle BMW je elektrická a svítící

Nemohu si pomoct, tu masku jsem už někde viděl...

rock
25. 2. 2025, 14:17 0
Budoucnost podle BMW je elektrická a svítící

to afro-r1:
Vůbec nemusí. A uvolnilo by jim to ruce při návrhu. Na druhou stranu, úplným zavržením toho, co zákazníci považují za signifikantní, si strašně ztíží boj s generickou (nejen)čínskou konkurencí. Podle mne je pro značku výhodnější, když nějaký odkaz na "staré dobré časy" zachová.

rock
20. 2. 2025, 10:04 0
Yugo chystá oživení značky

U nás jich zas tak moc nejezdilo, ale na Balkánu to musí určitě rezonovat víc. Řady 101/1100 se vyrobilo přes milión kusů a řady 45-65 (to je ta, co se ve US prodávala jako Yugo GV) taky téměř tolik. V bývalé Jugoslávii to musí být legenda.

rock
20. 2. 2025, 06:31 2
Retro okénko Petra Přikryla: Ford Escort – zápaďácká hitovka šla na dračku v Tuzexu i autobazarech

Ono to s tou "shodnou podobou" pro Evropu a Ameriku nakonec nebylo tak žhavý. Americká a evropská verze neměly mimo jednoho motoru (a automatu, ovšem je otázkou, kolik zákazníků si ji Evropě 80. let do auta téhle kategorie nachalo dát) snad ani jeden sdílený šroubek.
A z americké verze vzniklo i kupé, EXP. Ne že by teda bylo nějak moc o co stát...

rock
20. 2. 2025, 06:23 1
Retro okénko Petra Přikryla: Ford Escort – zápaďácká hitovka šla na dračku v Tuzexu i autobazarech

No ale tu druhou část sis vybavil správně; 2. gen. amerického Escortu od r. 1991 byla upravená Mazda 323...

rock
16. 2. 2025, 08:28 -2
Fiat Panda: Čarování prostorem | 2. díl

Pandu 2. gen. jsem si vyzkoušel snad jenom jednou v životě, asi na 100 km, ve verzi podobné té vybledle žluté co je v odkazovaném srovnávacím testu. A asi takhle: dovezlo nás to z bodu A do bodu B a zpátky a bylo v tom dostatečně místa. Na druhou stranu se to řídilo blbě (asi bez posilovače), v krátkým dálničním úseku mne boční vítr honil z jedné strany pruhu na druhý, plasty a ovladače uvnitř sice držely, ale řvaly do světa, jak jsou levný a sedělo se v tom jak na záchodě.
Jako ojetinu do 10 tis. - nechť. S výhradami, ale dobrá.
Ale jako novota, když 5 nebo 7 let stará ojetina o dvě třídy větší nabídla nekonečně větší množství komfortu a jízdní pohody, mi to přišlo jako absurdně nepochopitelná věc. Dokonce už Punťa první generace (byť plasty uvnitř byly úplně stejně nehezký) byl proti tomu pohodlný kočár, jakkoliv byl konstrukčně o 10 let starší a taky to není zrovna zamýšleno jako konkurence Rollsu.
Panda by zkrátky nikdy neměla vyjet z města. Protože s výjimkou prostoru na malém půdorysu to auto prostě nenabízelo vůbec nic a mimo historických čtvrtí těch nejstísněnějších italských městeček pro něj nenacházím sebemenší uplatnění (a tam bych si pořídil pětistovku).

rock
15. 2. 2025, 08:19 2
Pět příhod z motocyklového závodění při kterých tuhne krev v žilách

A Kornfeilův dopad do kačírku už v náklonu a následný odpicj je boss level...

rock
15. 2. 2025, 08:16 1
Pět příhod z motocyklového závodění při kterých tuhne krev v žilách

Rossi v té zatáčce dobrzdil na 71 km/h, tu rychlost malý okamžik drží a pak uhne z Vinalesovy stopy zpomalí ještě na 44 km/h (v okamžiku, kdy ho míjí letící motorka, jede 51).
Můj pocit z toho není, že by letící motorka minula Rossiho, ale že Rossi uhnul letící motorce. Nikoliv více štěstí než skillu, ale dobré periferní vidění a rychlá reakce nebo reflex. Nebo alespoň půl na půl.

rock
08. 2. 2025, 11:26 0
Auta značky Peugeot, která neznáte: Exotické modely francouzského výrobce

Teď koukám, že zrovna to, co se tváří jako běžná 405, je hybrid pežoťácké kastle a mechaniky z Paykanu (čti z Hillmanu) - a jako takový je to zadokolka :-)

rock
08. 2. 2025, 10:48 0
Auta značky Peugeot, která neznáte: Exotické modely francouzského výrobce

...a nešlo jenom o export: IKCO má po světě svoje vlastní montovny, čímž vlastně vznikají nové značky vyrábějící kopie z kopie :-). Třeba v Ázerbajdžánu se to vyrábělo (možná ještě vyrábí, nevím, blbě se to dohledává) jako Aziz AzSamand (OK, íránský Samand nebyl 405 1:1, je to jeho evoluce, kořeny tam jsou). Nebo třeba ve Venezuele, Senegalu nebo Egyptu.

mimochodem, i tady na Autíčkáři o tom byl blog. Snad se PB nebude zlobit, když to oživím
https://www.autickar.cz/blog/clanek/samohyby-ve-stinu-padisaha/1264/

rock
08. 2. 2025, 10:29 0
Auta značky Peugeot, která neznáte: Exotické modely francouzského výrobce

IKCO si ty svoje upravené Peugeoty nešudlili jenom sami pro sebe. měli docela čilý export a vystrkovali růžky i na trzích, kde bych na první dobrou nečekal. I když možná, po kratší zamyšlení - vlastně proč ne.
Tahle prospekt Tara (derivár 301) vypadá nezajímavě, ale není ani v angličtině, ani v perštině, ale v... ruštině

rock
08. 2. 2025, 10:22 0
Auta značky Peugeot, která neznáte: Exotické modely francouzského výrobce

Pár zajímavostí o IKCO:
IKCO samozřejmě spolupráci začínalo s klasickou 405 (čímž nahradili Paykan, t.j. licenční Hillman Hunter ze 60. let, takže velký krok vpřed) bez zásadních úprav, ale dělali i několik prodloužených verzí a dokonce i šestidvířko :-)

rock
05. 2. 2025, 13:37 0
Opel Grandland poprvé zblízka: Potěší výbavou i cenou, ale co ten motor?

Ta cena je docela agresivní, vlastně je to rozměrově / cenově konkurent těch úplně nejlevnějších lowcostů na trhu (MG HS, Torres).
Škoda že tam k tomu motůrku není nějaká důstojnější alternativa.

rock
03. 2. 2025, 13:22 1
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG: Možná není autem, které chceme, ale je tím, které potřebujeme

Asi optický klam; šířka i rozchod jsou shodné a při výšce +9 cm pro Kamiqa by teoreticky "rozkročeněji" měla působit Scala.

rock
02. 2. 2025, 17:14 0
Fiat Panda: Kouzlo jednoduchosti | 1. díl

Jenom na okraj: nemyslím si, že by Panda měla být konkurentem aut jako Renault 5 nebo pozdější Peugeot 205. Pro touhle třídu u Fiatu postavili jenom o nějaký dva roky později Uno.
Panda byla taková zvláštní krabička, která konkurenci v podstatě neměla. Teda půdorysně byly podobný třeba skoro neznámý Citroen LNA nebo Austin Metro. Ale Panda si vytvořila vlastní kategorii tím, že ve srovnání s nimi ji u Fiatu protáhli o 10 cm na výšku (což je na tak malý auto sakra hodně) a vyčarovali tak víc vnitřního prostoru.
Panda je vlastně nepřiznaný crossover.

rock
31. 1. 2025, 19:12 2
Auta značky Hyundai, která neznáte: Exotické modely jihokorejského výrobce

Ještě jsem zapomněl: super článek. Každýho baví něco jinýho a mne nejvíc právě texty tohodle typu.

rock
31. 1. 2025, 19:03 0
Auta značky Hyundai, která neznáte: Exotické modely jihokorejského výrobce

Azeru jsem si musel dohledat, ale pak se ukázalo, že ji znám jako Grandeur :-)

S těmi vlajkovými loděmi v tom Hyundai ještě nedávno asi sám neměl tak úplně jasno; v nabídce měli taky "zvířecí" dvojici Aslan (lev) a Equus (kůň) -ten mohl mít až V8 5,0 l- a taky Genesis, všechno +- 5 cm stejně velký jak Grandeur. Pak Aslana a Equus ukončili a z Genesis udělali samostatný brand, tak zbyl Grandeur.

rock
30. 1. 2025, 15:15 0
Dacia Duster Hybrid 140: Nadchne spotřebou i tichem, sprinty však po něm nechtějte

To asi okopírovali od Opelu :-)
Tam už od toho teda díkybohu ustupují, ale Corsa to má skoro stejně (za příplatek) dodnes a divně hybridní přístrojovky s centrálním 4:3 displejem měly (taky za příplatek) předchozí generace Astra a dokonce i Insignia snad až do konce výroby. Vypadalo to mimořádně odpudivě.

rock
29. 1. 2025, 10:18 0
Dacia Duster Hybrid 140: Nadchne spotřebou i tichem, sprinty však po něm nechtějte

Co se exteriéru týká - zrovna před pár dny jsem si ho prohlížel podrobněji a ano, lze najít úhly, ze kterých to vypadá docela dobře. Co mne ale tlouklo do očí nejvíc, byly ty plastový bazmeky na předních dveřích; má to nějakou skrytou funkci, nebo je to tam jen proto, aby to tam bylo?

rock
19. 1. 2025, 06:24 0
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid GR Sport: Úsporné, kvalitní a hlavně smysluplné auto

Marek Brunner:
Tak samotné hladové oko je hodně orientační věc. Slyšel jsem o autech, který nenechávaly dojezd ani 30 km, a tady
https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/rozdily-mezi-dojezdy-aut-na-hladove-oko-jsou-propastne-delaji-i-vic-nez-dvojnasobek
u rekordmana udávají průměr 120 km

rock
19. 1. 2025, 06:12 0
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid GR Sport: Úsporné, kvalitní a hlavně smysluplné auto

Nikdy jsem se o to u svýho auta moc nestaral, donutil jsi mne to dohledat; mám mít k dispozici 61 l, maximum jsem tankoval snad 58 l. Pokud jsou tam někde 2-3 l nedostupný (nebo na bezpečnou stranu nepřesně skalibrovaný), tak jsou to 3 nebo 4 %, to je pod moji rozlišovací schopnost.
Neschopnost využít 8 l z 50 jak v tom odkazu, to už je trochu k zamyšlení, to máš pravdu.

rock
18. 1. 2025, 16:11 1
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid GR Sport: Úsporné, kvalitní a hlavně smysluplné auto

Myslíš, že to bude nějak významně odlišné od těch 43 l, co udává Toyota?
Na jedné z těch fotek je palivoměr ukazující zhruba třetinu nádrže a zbývající dojezd 207 km. To znamená celkový dojezd při dané spotřebě něco okolo 620 km. Auto udává 6,7 l a to do sebe zapadá.

rock
15. 1. 2025, 06:42 7
Mazda CX-30 e-SKYACTIV G140: Když se minulost spojí s přítomností

Mám neodbytný pocit, že pohonný jednotky Mazdy už delší dobu spojují konzervativní a progresivní pohled na motory a úspešně si z obou světů berou to nejhorší.
Takže to nejede, žere to a dávno to už není nijak jednoduchý a už vůbec ne levný.

rock
15. 1. 2025, 06:42 2
Mazda CX-30 e-SKYACTIV G140: Když se minulost spojí s přítomností

"...aby dané řešení nebylo trochu přežité už."
Tý jo, tady někdo bral lekce slohu u mistra Yody :-)

rock
12. 1. 2025, 16:44 0
Michael Schumacher: Šampión | Díl 2.

...a s ním kupodivu celé Ferrari, protože to, co se tam dělo, muselo nepochybně probíhat pod licencí a se souhlasem týmu nebo automobilky (viz Todtova účast).

rock
12. 1. 2025, 16:41 0
Michael Schumacher: Šampión | Díl 2.

Abych řekl pravdu, mně tahle dvojice za srdce netahala. Možná proto, že jsem tehdy fandil jinému exmistrovi světa, který ale vsadil na fatálně špatnou kartu a svůj potenciál částečně promarnil (teď si uvědomuji, o 10 nebo 15 let později jsem fandil jinému exmistrovi světa, který ovšem vsadil na celou sadu fatálně špatných karet a ze svého potenciálu být největší hegemon všech dob vytěžil vlastně jen tři druhá a jedno třetí místo v šampionátu a kdo o tom bude za pár let vědět?).
Ale k věci. Pokud tvůj zájem o F1 po Hakkinenově éře opadl, přišel jsi o famózní ročníky 2007-10, 12, 16, kdy technika byla možná nudnější než V10 (ale ony ty generické V10 zase byly nuda ve srovnání s předchozími volnějšími érami), ale jestliže je řeč o jezdcích, bojích na trati a nepředvídatelnosti, tak to, co se dělo na přelomu nultých a desátých let nemá v historii f1 moc obdoby.

rock
09. 1. 2025, 16:31 0
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

...položka "e-Tools für Elektroautos" ve spodní části popisu vybrané varianty.

rock
09. 1. 2025, 16:29 0
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

Sato:
Ještě jednou se k tomu vrátím; jako na zavolanou se objevil tip na kalkulačku dojezdu, která je k dohledání na německých stránkách VW (na našich kupodivu ne, alespoň jsem ji nenašel).
Nastavíš poměr město - mimoměsto - dálnice, předpokládanou rychlost na dálnici, teplotu, typ pneu (letní / zimní, velikost), předpoklad použití topení a obsazenost.
V podstatě největší rozdíl udělá přepínač "předpokládám na dálnici rychlost > 120 km/h - ANO/NE"...
https://www.volkswagen.de/de/konfigurator.html/__app/der-id-7.app?---=%7B%22configuration-step-navigation-service%22%3A%22%2F%3FconfigStep%3D%257B%2522context%2522%253A%252230550-35350-Pro%2522%252C%2522selectedStep%2522%253A%2522trim%2522%257D%22%7D

rock
08. 1. 2025, 16:30 -1
Ford Explorer Premium RWD Long Range: Kamarád do města i na delší cesty

Rozumím tomu, že sladit design předku a zadku je důležité, ale...
- šedostříbrný segment pod nárazníkem je skoro totožný
- černý plastový výlisek nad ním s vodorovným štráfkováním opět vpředu i vzadu
- tvar horní hrany předního nárazníku se opakuje v prolisu pátých dveří
- masku s logem uprostřed napodobuje plocha pátých dveří nad tím prolisem
- světla se světelným podpisem ve tvaru obráceného L (tady je jediná větší odchylka, vpředu působí horizontálněji, vzadu vertikálněji, ale příbuznost tam lze vysledovat)
- ...jsou spojena tmavým pruhem s nápisem EXPLORER vpředu i vzadu
Nevím, jestli se mi až tak urputné dodržování designového jazyka líbí...

rock
08. 1. 2025, 16:19 1
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

...ale i tak mi ID.7 přijde jako nejlepší kompromis. Pokud se vejde do budgetu.

rock
08. 1. 2025, 16:19 0
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

Úplně bezstarostný bych teda nebyl ani v létě, ID.7 naměřili dálniční spotřebu lehce přes 20,5 kWh/100km (při příjemných 12 °C), teoretický dálniční dojezd 376 km.
https://fdrive.cz/clanky/test-realna-spotreba-elektromobilu-volkswagen-id7-zaostreno-na-spotrebu-12644
Co mne zarazilo víc, je uživatelský "průměr průměrů" na spritmonitoru cca 20, což bych teda čekal míň
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/2142-ID.7.html?powerunit=2
(pro porovnání, Ioniq6 tam má asi 18,5)
Spritmonitor samozřejmě není vševědoucí, záleží na stylu jízdy. Ale já jsem asi průměr ve všech směrech, protože s mými posledními třemi auty jsem se tam strefil +-0,1 l

rock
08. 1. 2025, 08:29 3
Retro okénko Petra Přikryla: Prodej Mercedesu W123 se málokdy obešel bez detektivní zápletky

Před dvaceti lety v Albánii jsem takový potkal s polepy "Policia" v horách v národním parku. Po šotolinové cestě, kde se zahraniční turisté odvážili s expedičními offroady s vytaženým sáním nebo motorkáři s endury tenhle místní strážce pořádku lítal jak po asfaltce. Akorát občas se ozvala rána, když podvozkem chytil o nějaký ten kámen nebo kus skály vyčuhující ze země. Ani nezpomalil...

rock
08. 1. 2025, 05:29 0
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

A pomůže si? Elroq zatím moc vyzkoušený není, ale Enyaq má při dálniční rychlosti 22-24 kWh/100 km. Elroq bude možná lepší, ale pochybuji že o moc. V létě těch 340 km dojede s odřenýma ušima a studeným potem na čele a v zimě bude nabíjení řešit i s tím Elroqem.

rock
07. 1. 2025, 10:01 2
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

Zmínil jsem to spíš pro zajímavost, protože s výjimkou Tesly M3 je konkurence o min 200-300 t dražší. Ale co jsem viděl testy, tak ID.7 v základu ve mně té důvěry vzbuzuje víc. Navíc -zatím- u nás asi problematický servis, takže svoje peníze bych za to nedal.

rock
06. 1. 2025, 15:51 -1
Opel Astra ST Electric: Elektrický kombík v nižší střední? No konečně!

Číňan BYD Seal? 83 kWh baterka za 1,15 M.

rock
05. 1. 2025, 11:23 0
Michael Schumacher: Kontroverze, talent, legenda | Díl 1.

Nemyslím, že to byl chladný kalkul, spíš výpadek soudnosti ve snaze udržet soupeře za sebou. Nicméně výsledkem bylo čistokrevné destruction derby.

OT: Perlička, co taky dokáže vizuální paměť po 30 letech: sezónu 1994 jsem sledoval na Eurosportu v přímých přenosech a při čtení článku mi naskočil obrázek, jak mechanici v boxech ohmatávají promáčklinu na zavěšení. I vyhledal jsem si video a...

rock
04. 1. 2025, 17:00 0
I Harry Potter občas potřeboval kola: Dopravní prostředky ve světě čar a kouzel 1

Jak už jsi nakousl, Harry nastupuje do Bradavic v r. 1991, takže kombíky Vectra B jsou krásný anachronismus, ty byly k dispozici až o víc než 4 roky později. Ale třeba tě ještě víc nas...štve/potěší, že na úplném začátku prvního filmu opravdu stojí v celé Zobí ulici ty Cavaliery Mk. III (= Vectra A), které sis přál, a to v provedení sedan (takže předpokládám, že ho mají v duchu zbytku série i Dursleyovi). Ovšem časově je to úplně stejně problematické, protože ta scéna se má odehrávat někdy v prosinci 1981, zatímco v našem světě se tenhle model začal dělat až v r. 1988.
btw, ten Rokfort jsi klidně měl použít v rámci zmatení nepřítele, to je specialita vašeho překladu (stejně jako vaše názvy kolejí), kterou tady asi zná málokdo :-)

rock
03. 1. 2025, 13:02 1
I Harry Potter občas potřeboval kola: Dopravní prostředky ve světě čar a kouzel 1

První dva tipy považuji za tutovku :-)

- motorka Siriuse Blacka (Triumph?)
- záchranný tripledecker

Třetí... je tam zmínka o limuzínách zapůjčených z Ministerstva kouzel, ale nevybavuju si ani, jestli se ve filmu objevily... Dal bych vozíky z Gringottovy banky :-). I když kočáry tažené testrály mají taky svoje kouzlo.

rock
02. 1. 2025, 13:16 0
Novinky pro rok 2025: Co se nám letos ukáže za nová auta?

:-)
Na manželku dlabu, ale skončím ve stodole (kombíku), protože pes.
To nic nemění na tom, že to rád vídám, když s tím jeden někdo jiný, kdo psa ani manželku neřeší. Nejsem závistivý a rád se pokochám.

rock
02. 1. 2025, 11:17 3
Novinky pro rok 2025: Co se nám letos ukáže za nová auta?

Navzdory všem výhradám, které vůči současným Volvům a stylizování automobilky jako takové mám, jim uděluji malé bezvýznamné plus za zachování sedanu v modelové řadě.

rock
02. 1. 2025, 11:12 0
Novinky pro rok 2025: Co se nám letos ukáže za nová auta?

Nejen čistý EV Ioniq, simulaci řazení by měla dostat i ta Prelude.