
rock
Jméno | Pavel Pospíšil |
---|---|
Bydliště | Vyškov |
Registrace | před 3.7 rok. |
Poslední aktivita | před 13.9 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 1058 |
Pozitivních komentářů u článků | 398 |
Negativních komentářů u článků | 19 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
XTad:
Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30 e-Skyactiv G150 AT, která začíná (teď akčně) na 720 t a ve výbavovém stupni "plnej dům" podobně jak to má to testovaný přibližovadlo se to bude točit někde okolo 850 t.
...a zadruhé, když se na silnicích začaly objevovat Renaulty Magnum, tak mi tehdy připadali jak zhmotněné scifi...

Tak zaprvé nesmí chybět víceméně antidesign, ale zato pro mne víceméně definice slova truck, totiž Peterbilt 359

...v tom rozlišení se ani sám s jistotou nepoznám, ale tak na 99.8 % jsi mne na jedné z těch fotek zvěčnil :-)
Návštěva. Mám to z domu přes kopec, počasí bylo krásný, tak proč se nepokochat...
A pak prolítneš bazarový servery a zjistíš, že Berlina nebo dokonce i HPE jsou k sehnání a nejsou vůbec drahý... apage, satanas!
No, já vidím v ceníku, že Fiesta 100 k Titanium je dneska za 365 t, s paketem Sada Assist Plus a Sada Audio 14 bude narvaná výbavou až po strop a dohromady to vyjde na cca 411 t. Nebude ovšem mít rychlý pruhy ani plaketky a bude pravděpodobně opravdu u něco málo pomalejší než ta i10 - ovšem bavíme se o desetinách sekundy v 0-100 atp.
Ale dosáhneš taky na 125 k mildhybrid ST Line, kterej na tom bude dynamicky určitě líp než ta i10 a v základu je za 405 t. Tam už je potřeba dodatečnou výbavu volit obezřetněji, ale za nějakých 440-460 odjedeš s nádherně vymazlenou Fiestou.
Slušná (i neslušná) Fiesta
1. je o třídu vejš
2. nebude ve stokoňové variantě v +- podobné výbavě o moc dražší než to i10 dokonce i dneska (řekněme okolo 450 t). Nebude mít kontrastní střechu, to je pravda. Ale bude mít šestikvalt.
Tadle i10 v plné je sakra drahá...
Trochu mne mrazí z té několikráte zmiňované či naznačované deprese a zmaru :-/...
- do mých 10 let nic. Bydleli jsme na venkově, na první stupeň ZŠ jsem chodil pěšky, auto jsme neměli, do města nebyl důvod cestovat a na dovolenou se nejezdilo, páč táta svůj plat prochlastal a máma to táhla horko těžko.
- 10-14 jsem dojížděl na druhý stupeň, do městečka, co nebylo o moc větší, než naše vesnice. Jako dopravníky sloužily ŠL11 a Karosa C734. Ve žlábku gumového těsnění oken Karosy se stékala voda ze zamlžených oken, bývaly tam celé rybníčky a občas (při náhlém zabrždění) vychrstly na někoho, kdo seděl na špatném místě :-). Červené zbarvení mne nedeprimovalo, protože meziměstké busy byly v uklidňující modré. Žákovská měsíční stála 12 Kč.
- někdy v té době máma našetřila na Š120L. Úžasný vozidlo, nikdy nás nenechalo stát, jezdilo dostatečně svižně a když jsem ho mnohem později nafasoval k čerstvýmu řidičáku jako svoje první daily, zjistil jsem, že se i pohodově ovládá. Měl jsem to auto rád.
- na střední školu jsem pak začal dojíždět do velkýho města, zažil jsem úděsně vymrzlý a nejezdící kloubový Ikarusy, řidiče ve staré Karose, co cestu k nám zvládal za půl hodiny místo 45 minut a vůbec ho netankovalo, že ujíždí jízdnímu řádu, konečně jsem si vyzkoušel tu červenou MHD, zastavování řidiče autobusu až na výjezdu z dědiny, protože jsem se za ranní tmy nebyl schopný vyhrabat z postele a stihnout ho na zastávce atd atd. Ale to už nebylo dětství a je to jiný příběh.
Obecně na cestování v dětství vzpomínám moc rád. Autobusy jsem měl rád a naši škodovku jsem miloval.
Design Giugiaro... to taky mohl skončit s Rextonem, když jsou teď SUV populární coby mamacary :-)...
:-)
Ten lak, to nějak významně vadí? Tazatel hledá auto střední třídy za 2-3 měsíční platy, tam bych stav nového úplně nečekal. Vícebarevnej lak přece nemusí být hned auto po totálce, přelakovaný díly může být klidně na svědomí hypermarketový lišej, k tomu mělo 10+ let starý autu spoustu příležitostí.
A co tohle?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/9-3/19045853?goFrom=list
Akorát nevím, jestli kufr nebude menší než v Alfě :-)
Automat, kůže a 50-70 t ?
Možná C4 (Grand) Picasso, třetí řada sedaček se dá demontovat (ať to neprovokuje).
Možná Mini už není Mini, ale kdyby mi někdo v nějakém hypotetickém scénáři dal kudlu na krk s tím, že auto musí být
No, to je samozřejmě jiná. Pokud ručička lítá po ciferníku jak veverka na speedu, tak je to samozřejmě na zlost...
No, v autě, ve kterém se při jeho založení (zenová zahrádka) předpokládá čistě automatické řazení bez řidičovy touhy po manuálu, je otáčkoměr dost zbytečný budík a konečně to nějakému výrobci docvaklo.
Ne ne, podle konfugurátoru se ten světlý vnitřek (slonovinový tomu říkají) dá navolit v rámci paketu koženého čalounění i k té nejlevnější variantě.
Pro mne nejhezčí Toyota v jejich současné nabídce. Pokud by byla cena někde v rozmezí 800-900, bylo by to super, rozhodně bych po tom hmátnul spíš než po Superbu.
Akorát ta možnost volby volitelných prvků a výbavových řad je, jak to jenom říci... nevelká?
Tak ono záleží na tom, co kdo považuje za přiměřenou výbavu. Mazda za 812 t je v (mazdovském) základu, Style u Golfu je víceméně nejvyšší výbava a chybí jí snad jenom DAB rádio s navigací (pokud to někdo vyžaduje) za 30. To ostatní mi přišlo jako opravdu jen drobnosti na jedné i na druhé straně.
M6 a Golf jsou z mýho pohledu úplně jiný světy a upřímně řečeno nenapadlo by mne, že někdo bude reálně vybírat mezi Golfem a Šestkou...
Jenom ze zvědavosti, co tak zásadního chybí Golfu Variant Style 1,5 TSI EVO BMT (110 kW, manuál, 678 t) proti Mazdě 6 Wagon Attraction Skyactiv-G145 (107 kW, manuál, 812 t v současné akci), aby to stálo těch 140 t rozdílu?
Nasrat na to.
Dneska jsou v Evropě dvě skupiny zájemců o auto: ti, co na to mají a co si pořídí, co uznají za vhodný a ti, co na to nemají a pořídí si něco více či méně kompromisního. Brzo přijde doba, kdy ta první skupina pořád bude mít na to vyzobat si z trhu něco, co ji uspokojí, zatímco ta druhá bude v hajzlu, protože kompromisní možnosti přestanou existovat.
Ale ještě 10 let budou k dostání plnohodnotná normální auta, dalších 10 let budou k dostání použitelné a zaplatitelné ojetiny a pak už na tom budu -vzhledem k mému současnému věku a zdravotnímu stavu- tak, že mi to bude buď úplně u prdele, páč budu řešit problémy diametrálně odlišného druhu, nebo se toho nedožiju.
Takže teď popřemýšlím, jestli bych nesehnal nějakou hezkou Mantu A, abych uspokojil oko i duši a mohl si občas za hezkého počasí zacruisit po okolí. Dokud to jde a dokud si to dokážu vychutnat.
A pak ať se svět třeba posere.
Začínal jsem s rodinnou Š120L, do které jsem byl posazen na daily dojíždění do Brna hned druhý den poté, co jsem si přinesl řidičák.
Moje první auto jakože opravdu moje byla famózní, nepřekonatelná a úžasná Audi 80 1.6 TurboD.
"nadpoloviční většina všech prvních aut byly klasické tříprostorové sedany"
Se nějak nemůžu dopočítat...
sedan:
Volvo 460
Chrysler LeBaron
Mazda Xedos 6
Lincoln Continental
Suzuki Swift
kombi:
Lancia Lybra
kupé:
Ford Puma
hatchback:
Škoda Felicia
Fiat Punto
Fiat Punto
liftback:
Ford Escort
Nebo jsem něco přehlíd?
Je vidět, že majitel je ze světelného podpisu a světýlek obecně celkem uchvácený :-). Ale proč ne, má to cosi do sebe...
Je to super, akorát ty zadní sedačky by na mne asi byly industriální trochu moc a přemýšlel bych o přečalounění. A to vzadu skoro nikdy pasažéry nevezu.
tvl, já jsem kretén. Reaguju na starej článek (protože se mi ukázal s dnešním datem) a nějak mi uniklo, že jsem k němu psal už před měsícem. Alespoň že jsem názorově konzistentní a napsal jsem téměř doslovně to stejné, jak minule :-)
Podle sauta je u nás na prodej asi tak 10 ks aut napříč nabídkou, která splňují všechny body zadání a z toho 7 jsou Mazdy6.
Snad kdyby se otevřela možnost dieselu, začalo by to být veselejší, ale jinak má zadání v podstatě jenom jedno řešení.
Já bych si tam vybrat dokázal. Akorát to, co se mi líbí, se dá rozdělit do dvou kategorií. Buď je to na mne drahý, nebo to má nálepku "sold"...
Rozmazlenej, obézní nebo nervní pes je vizitkou neschopnýho páníčka a ukázka promrhaného potenciálu. Dobře vedený voříšek je dokáže strčit do kapsy.
Trabant se sebepečlivějším majitelem je pořád jen Trabant, který sice může mít subjektivní přívlastek "roztomilý", ale po objektivní stránce tam není větší potenciál než na "funkční". To je ekvivalent psího "dýchající".
Ale nikdy jsem nebyl trabantí páníček, tak o mně možná platí to, cos poznamenal v prvním odstavci...
No, tvarově naopak mimorádně vhodná by byla například hrst fazolí. Je to taky jedlé a téměř nezávislé na tvaru cupholderu (pokud ovšem držák nemá perforované dno a stěny)...
Fejkové (nevyužité) vývody pro výfuky vyplněné fejkovou (zaslepenou) náhradou fejkového (plastového) tahokovu... to už je snad za hranou...
To asi koupí, ale nejsem si jistý, jak moc je to dobrej nápad. Vnější rozměry 4902x2043 jsou v centrech měst tak trochu opruz...
Já ti nevím. Díky superkreditům může Audi za každý prodaný e-tron prodat další dvě Q5 (a jednu A4 k tomu) bez toho, že by překročili emisní limity. Takže o ekologii nejde, ale "ekologie" je nepochybně v první řadě...
Trend elektromobility budou ještě menší baterie, možná nižší spotřeba a dojezd 150 km za hezkýho počasí ve vzduchovým pytli za kamiónem. Plebs se nemá co vozit po výletech a na cestu do práce a z práce to stačí.
Todle s modrejma majáčkama asi taky nikdo kontrolovat nebude...

Noo, to by udělal chybu. Je to sice na nic (jak přesně by mi to coby řidiči v téhle situaci pomohlo nastoupit a odjet?), ale je to wow. Bez těch dveří by Model X byl jenom vizuálně nezajímavej, přetíženej, užranej ocucanej bonbón s divným vnitřkem.
(Takhle je to vizuálně nezajímavej, přetíženej, užranej ocucanej bonbón s divným vnitřkem se zajímavými (nicméně nepraktickými) zadními dveřmi).
Palec nahoru za White Stripes. Jedna z mála opravdu zajímavých kapel v tomto miléniu a vona si zanikne. Chjo...
Jinak odpověď na otázku kde se vzal Passat CC asi tuším. Pokud mne paměť na dobový kontext neklame, tak za něj vděčíme Mercedesu CLS, který přišel o 4 roky dřív.
to MBMB:
A to je právě omyl. To, že Tesla přežila a získala pozici, jakou má, je výsledek geniality Muska coby prodejce a ideového guru. To ale bohužel s tím, že (a jestli vůbec) Tesla řeší nějaké problémy (nebo jen vytváří nové, které by ostatní mohli slepě kopírovat), nemá vůbec žádnou spojitost.
Zrovna u víčka nádrže je nesmysl jakékoliv dálkové ovládání. Neušetří to vůbec žádnou námahu nebo pohyb, stejně tam musím jít, když chci dát pistoli do ústí nádrže. A pak už je pohodlnější to otevřít venku na místě, než uvnitř hledat (a u některých aut doslova lovit) nějaké táhlo nebo čudlík.
Todle je docela uzounká stezka. Ale povrch vypadá krásně. Vlastně v okruhu 50 km od mého bydliště neznám ani jednu silnici, která by se tomu blížila. Vlastně ani okreska, co vede k nám a dělali jí novej povrch 11/2020 nevypadá takhle...
Taky by mne to zajímalo. O rozměry bych se asi nebál, na to si člověk zvykne, ale úskalí by mohlo být v naladění podvozku, řízení a ve váze. Nebo ne?
Nooo, já bych jako o kousek dražší a současně řidičskou alternativu BRZetka vůbec nevolil M2, nýbrž odcházející Elise :-). Vyšlo by to levněji, než to BMW a o schopnostech auta asi polemizovat netřeba. A je nekonečně hezčí :-)
Akorát bych se musel odstěhovat z Jižní Moravy někam na Vysočinu nebo do Jižních Čech. U nás jsou ty silnice pekelně rozbitý.
Mrzký V8 5.7 l je od 1.2 mega, to je ještě pořád vlastně docela srandovní cena...
On ten myšlenkovej pochod byl v tom smyslu, že Toyobaru mělo být vlastně dostupný sportovní auto. A ono je to v týhle edici za mega a tak já si entry level tak úplně nepředstavuju (přece jenom jsem chudejch rodičů synek). Od toho už pak byl jenom krůček k zamyšlení, jestli za ten hypotetickej meloun tu krabičku BRZ, nebo třeba Challenger. Je mi jasný, že se to blbě srovnává, protože každý míří na jinou klientelu, ale já bych odjel v tom Dodge. Dokonce i kdyby to měl bejt jenom ten V6 A to by nebyl, to už bych těch 200 t navíc nějak splašil).
Teď mne napadlo, že cenově srovnatelná zadokolka kupé bez všech vymožeností je třeba Dodge Challenger :-)
V plné náloži je to peklo, ale dá se koupit i rozumněji / levněji. Zvenku se mi líbí moc, zevnitř mne URÁŽÍ provedení patlacího displeje. OK, byla doba, kdy to designéři dodatečně nějak vrazili dovnitř, protože to tam coby novinka muselo být, i když s tím původní návrh nepočítal. Měl jsem zato, že ta doba už je pryč, ovšem když jsem si teď udělal bleskurychlý průzkum, tak mimo Pola (Fabie) a Corsy (a kupodivu částečně i Lancie Y) ostatní víceméně rezignovali na nějaké zapracování do přístrojové desky. Smutná doba.
Nakoukl jsem do hříchů mládí (staré sbírky prospektů) a narazil jsem na tohodle mazlíka:
https://i.postimg.cc/Gpc6hMw0/IMG-20210218-0001.jpg
https://i.postimg.cc/zBphYGwZ/IMG-20210218-0002.jpg
Hezký, ne? Stačilo dodat svůj motor, řazení, dílnu s rukama a Lotus byl doma :-)
Hele, jeden off topic, když se tu tak zmiňují asistenti:
Víte, jak se pozná jaro? Začne pracovat auto stop...
(teda alespoň mně to dneska ráno vypnulo motor na křižovatce snad poprvé od vánoc. Doteď byla zima a tak se vždycky jenom rozsvítila ikonka vypnutýho auto-stopu a motor běžel dál)
Poslední komentáře
- kuc_t, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky... - rock, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
XTad: Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Už chápu. Nicméně takový scénář, obavám se, neodpovídá... - riderhenry, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
Díky. Zajímalo mě, jestli za tím není prostě i něco víc... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Tady podle mě nejde o to že by lidi byly chudý, ale tohle... - XTad, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Nejdriv bych cenu srovnal s podobnymi auty (bez omezeni druhu... - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Já to.myslel tak, že al.auto s dojezdem 400 km může i po letech... - Slower, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
No k diskuzi s cenou bych pridal jeden postreh - ono to neni... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Dojezd 200 km sám o sobě ničemu nevadí. Ať taková auta... - milic, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Vejde se do kufru elektrocentrála z bauhausu a kanystr benzínu? - bitner, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Ctu to v uplne kazdem testu elektro: Velikost dobra, pan velkej! Chces... - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Pokud nabíjíš doma tak to může být i použitelné, pokud... - Greeny, u blogu Vítěz Gumbalkanu jako daily:...
Vavris, kraj kde žiješ očividně musel projít nějakou hypersmyčkou... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Tahle Mazda naplno ukazuje, jak moc zaspali tradiční výrobci... - Daniel Borský, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
Riderhenry:: ano, najezdím hodně kilometrů a spoustu po dálnici....
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů