načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 6.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.7 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků1910
Pozitivních komentářů u článků825
Negativních komentářů u článků63
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
včera v 15:14
1
Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech

Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto přiznaně závidím všem, kdo si jí udělali a dělají radost.
Mimochodem, vždycky když vidím Leaf 1. gen, mám neodbytný pocit, jako by se japonci důkladně inspirovali, akorát nezvládli nic od celkového dojmu přes proporce až po detaily.

ro
rock
20. dubna 2024, 19:53
2
1966 Dodge Charger: Když se ještě v Americe cestovalo stylově

To až ten novodobý. Řadím si to do té kategorie "znesvěcených" jmen.

ro
rock
20. dubna 2024, 15:05
7
1966 Dodge Charger: Když se ještě v Americe cestovalo stylově

Bože můj ty detaily. Ať mi nikdo netvrdí, že ty budíky dokáže nahradit displej se sebelepším rozlišením a sebevětším množstvím přednastavených zobrazení.

ro
rock
18. dubna 2024, 16:18
-1
Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou. I malý elektromobil umí být překvapivě zábavný

Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl každý den koukat na ten interiér, co tam vymysleli, a že bych ho měl používat, tak se otáčím a odcházím a k otázce porovnání ceny nebo výkonu bych se vůbec nedostal. EX30 je pro mne díky tomu absolutně neprůchozí.

ro
rock
17. dubna 2024, 10:25
0
Nové Milano je mnohem "alfovitější", než se na první pohled může zdát.

Jsem vědavý, kdy (když už začali rejpat do Stellantisu) zakážou Opelu v Itálii prodávat Corsu. Nepředpokládám, že se tam prodají nějaké statisíce, ale vzhledem ke jménu a výrobě v Zaragoze by neměl přes hranice vůbec...

ro
rock
17. dubna 2024, 10:18
2
Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior aneb politické hašteření v praxi

Všechny už vydaný tiskový materiály, prospekty a ostatní propagační materiály budou jednou zajímavý sběratelský artikl...

ro
rock
16. dubna 2024, 20:14
4
Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior aneb politické hašteření v praxi

Junior? JUNIOR?
Tvl, Alfo, běž do kelu. To je ještě horší zneužití dobrýho jména než všechny Pumy, Eclipsy (a Felicie) a vysloveně to uráží můj jemnocit.

ro
rock
14. dubna 2024, 05:48
0
Volvo EX90 konečně v Česku. Představilo technologie, vychytávky i české ceny

Já v něm taky nějaký čas strávil a přišel mi OK. Asi bych neřekl, že dokonalý, ale OK. Zaujal mne ale ten kontrast s EX90, kde první, co mne napadlo bylo - tak tady někdo mávnutím proutku ušetřil stovku(y) tisíc a ještě se mně snaží namluvit, že jde o posun k lepšímu.

Nemohu si pomoci, ale spousta výrobců vidí, jak to vypadá v Tesly M3(Y) - a lidi jsou ochotni to zkousnout, tak si řekli, proč bychom dělali drahý interiéry, když to jde takhle. Stačí to obalit kecama o minimalismu, obnovitelnsti, veganství a ekologii obecně a ti tupci si za to ještě připlatí.

ro
rock
13. dubna 2024, 06:21
1
Volvo EX90 konečně v Česku. Představilo technologie, vychytávky i české ceny

Opravdu mají u Volva pocit, že oproti tomuhle
https://i.postimg.cc/vBRy66d3/Schr-nka-1.jpg
je to nové ztvárnění přístrojové desky hodnotnější, prestižnější, lepší? Když má být EX90 vrcholek volvího potravinového řetězce, o půl mega dražší než XC90?

ro
rock
12. dubna 2024, 12:01
0
Nové Milano je mnohem "alfovitější", než se na první pohled může zdát.

"Hmm, další boubelka. Současný alfovský designový jazyk plný oblin je s výhradami přijatelný na 4C a docela funguje na sedanu (Giulii), ale SUVéčkám a hatchbackům prostě nelichotí. Stelvio je opticky obézní až hrůza, Giulietta vypadá jak školačka s nadváhou a Tonale není o nic lepší.
Jak kdyby se ta partička, co se usídlila v design divizi Alfy, shlídla v té pochybné módě plus size modelek."

Tohle jsem napsal u studie Tonale. Milano je ještě horší.

ro
rock
11. dubna 2024, 12:45
1
Opel Frontera se vrací na scénu. Do terénu s ním ale raději nejezděte

Mám úplně v živé paměti, jak první Insignia (před faceliftem) dostávala při každém testu sodu za přetlačítkovanost středového panelu :-)

ro
rock
05. dubna 2024, 05:06
1
Skutečně zcela naprosto bezemisní motocykl

Metan nerozporuji.
Emisí při výrobě 7-15 kg kola bude vznikat asi tak 5 promile ve srovnání s 1000-2500 kg autem.

ro
rock
04. dubna 2024, 19:49
0
Skutečně zcela naprosto bezemisní motocykl

Tady bych jenom podotkl, že
1. cyklista při klidné jízdě vyprodukuje jednotky g CO2 / km (porovnej auto řekněme 100 g / km)
2. mám za to, že většina uhlíku, který tělo ve formě CO2 vypouští, přijalo ve stravě a pochází z rostlin, které ho ze vzduchu stáhly při fotosyntéze. Není to úplně uzavřený cyklus, ale znatelně to tu reálnou produkci CO2 snižuje.

ro
rock
02. dubna 2024, 05:55
6
MG5 Electric: Zajímavá směsice jízdní vytříbenosti a zbytečných chyb

Věcná, pěkně prosím, smutně koukám, informujte dál.
Za prvé, považuji za velmi nešťastné dobrovolně se vzdát informací - byť třeba o věcech, které se mi nelíbí.
Za druhé, kdyby se měly vynechat informace o všech autech a automobilkách, které vlastní nebo spoluvlastní Číňani, tak už dneska by bylo třeba bojkotovat i Volvo nebo taky Mercedes a auta PSA Group. A pokud by se do toho započetly i díly a komponenty obsažené v těch autech, tak by za chvíli nebylo o čem psát.

ro
rock
30. března 2024, 10:44
4
MG5 Electric: Zajímavá směsice jízdní vytříbenosti a zbytečných chyb

V základu 850 t, s větší baterkou 950.
Ta verze s menší baterkou je v základu za 850 a pokud se někdo chce držet co nejvíc u země. tak snad. I když nevím, jestli má kupující auta za skoro mega zapotřebí se držet u země za každou cenu.
Ona totiž Tesla Model Y, jakkoliv k ní mám spoustu výhrad a je podle mne hnusná jak noc v cikánském ghettu, stojí se stejně velkou baterkou jak to dražší MG okolo 1.1 M a co je pro české chalupáře důležité, kufr nabídne o polovinu větší. Koupil bych si k ní na aliexpessu* přístrojový štít a asi bych se s tím naučil žít. Spíš než s tím MG.
* - lehoučká nadsázka. Není to aliexpress, ale viděl jsem videa firmy, co nabízí ty doplňky do Tesly, které se továrně nechtělo montovat sériově a mohlo by to být přínosné. Zaujal mne přístrojový štít a točíko na středový panel fungující podobně jak MMI u starších Audi. Obojí namontovatelné a odmontovatelné v domácích podmínkách, bez poškození interiéru. Není to dokonalé, ale lepší, než tovární holobyt Tesly MY.

ro
rock
30. března 2024, 05:11
1
Mercedes-Benz E 400 e 4MATIC: Premiant třídy

Podle mne častým nabíjením. Současně tam má 25.7 kWh/100 km, takže jezdil víc na baterku než na benzín.

ro
rock
29. března 2024, 05:51
3
Renault Megane Grandtour TCe140: Ta správná verze

Obrovský plus za ztvárnění přístrojové desky. Nechápu, jak se tohle auto vůbec může rozjet displejů vystrčených do prostoru. O to větší je škoda, že je to asi labutí píseň této filozofie, protože v Megane E-Tech se to už nepovedlo...
Působí to na mne jako pohodové auto za rozumné peníze, pro moje potřeby akorát. Umím si představit, že bych se na něj šel podívat, kdybych nakupoval (spolu s Peugeotem 308, který teď má stotisícové slevy a hned vypadá konkurenceschopně).

ro
rock
28. března 2024, 06:07
0
Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut

Samostatná kapitola jsou číslovky. Takže Peugeot 508? Ferrari 458?

A pak to zazdí Citroën 2CV, což je vlastně deux chevaux, takže dostanete nějaké [d ševo]. A to už je na bílou vlajku.

ro
rock
28. března 2024, 05:31
0
Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut

Ona existuje tadle
https://www.howtopronounce.com/search/Vauxhall
stránka, kde jsou některá slova namluvená rodilými mluvčími. Občas je to zajímavé. Pro Lanciu je to nejspíš "lánča", ale zajímavý je ten v textu zmiňovaný Vauxhall. Nejčastěji z nich vypadne něco jako "váxhal".

ro
rock
25. března 2024, 19:40
0
Dacia Sandero Stepway Extreme Eco-G: Se vším, co jde, a stále hodně pod půl milionu

Todle se tváří jako crossover. Zvedlý podvozek, oplastování a tak. Proti tomu mají ve škodovce Kamiqa a ten je do půl mega fakt zoufalý holátko.

ro
rock
25. března 2024, 18:00
0
Dacia Sandero Stepway Extreme Eco-G: Se vším, co jde, a stále hodně pod půl milionu

U Vitary jsem koukal na tu výbavu Premium za 514, která kupodivu má téměř všechno, co je potřeba a když použiju ten podfuk a odečtu 15 t za poukaz na palivo, jsem na 500 t. Je to víc než 450-460 za vybavenou Dacii a v té výbavě opravdu něco chybí (a možná i přebývá, položku po položce jsem nešel), ale za zvážení už to podle mne stojí.
U Tivoli jsem si ani nebyl jistý, jestli ho zmínit, protože ten je sice vybavený dobře, ale ta spotřeba je právě v kontrastu s LPG Dacií monumentální.
Suma sumárum ti musím dát za pravdu, TAK výhodný jak ta Dacia není asi nic. Chtěl jsem jenom říct, že alternativy nejsou zas tak vzdálené, jak bývaly kdysi.

ro
rock
25. března 2024, 16:03
0
Suzuki S-Cross Premium AllGrip: Cestou necestou

Přijde mi, jak kdyby všichni ostatní za poslední roky zdražili o 30-50 % a Suzuki jenom o 10. Zdá se mi to jako zajímavý tip mezi low costy.

ro
rock
25. března 2024, 16:00
1
Dacia Sandero Stepway Extreme Eco-G: Se vším, co jde, a stále hodně pod půl milionu

Asi to má smysl, pokud si najdete skladovku (a ušetříte 50 t), pokud víte, že chcete tovární vestavbu LPG nebo pokud sáhnete po holobytu za 300.
Ale jinak - exempláři "v plné" v ceně >450 jsou už docela blízko Tivoli, Vitara a určitě i další. Tam už ta konkurence existuje.

ro
rock
24. března 2024, 18:12
2
ro
rock
21. března 2024, 13:01
0
Škoda Superb Combi poprvé naživo: Zas o něco lepší auto, revoluci ale nečekejte

Absolutně tomu nerozumím. Umíš si představit, že jsi designér, strávíš rok perných dní a bezesných nocí nad návrhem každé nitky, každé lišty. každé křivky interiéru a pak přineseš tohle řešení jako to nejlepší, k čemu jsi dospěl? A jak píšeš - v autě za mega+? Todle by mi pilo krev i v Sanderu.

ro
rock
19. března 2024, 16:33
6
Škoda Superb Combi poprvé naživo: Zas o něco lepší auto, revoluci ale nečekejte

Nevěřícně na tu kapličku koukám a říkám si: Fakt je to to nejlepší, s čím pan designér dokázal přijít?

ro
rock
18. března 2024, 14:01
0
Koncepty Peugeotu z přelomu milénia, které výstředností nešetří

As Bobslid:
Pevný střed s displejem, za ním knipl ala nové Tesly. Jestli jsem to dobře pochopil, tak ovládal i akceleraci a brždění (oddalováním a přibližováním). Sorry za příšernou kvalitu.

ro
rock
18. března 2024, 12:38
2
Renault Espace: Tři modely v jednom, nebo něco úplně nového?

ad historické okénko:
Zrovna tady by stálo za samostatné zpracování. Vypíchl bych dvě věci:
- AMC a Renaultem spolupracovali už dřív. V šedesátých letech Renault montoval jeden model od Rambleru. Zatímco v Americe byl Rambler Classic auto střední třídy, v Evropě byl Renault Rambler Classic jedním z největších aut na trhu.
- Spolupracovali i v úplném závěru: ze základu Renaultu 25 společně zbastlili manažerský auto pětimetrové třídy s oblekem od Ital Design. Bohužel zrovna v té době bylo AMC pohlceno Chryslerem, takže i když Eagle Premier vyjelo, bylo dokonce nad očekávání povedený a dostávalo se mu chvály od motoristických novinářů, Chrysler nezvládl marketing a auto skončilo v zapomnění

A něco k věci? Jako nástupce Koleosu samozřejmě. Jako nástupce Espace a Talismanu? No, do tiskové zprávy se dá napsat ledsco...

ro
rock
18. března 2024, 10:50
1
TopX: Nejhorší Francouzi, co spatřili světlo světa

Až budeš mít tu C6, tak se hlásím na exkurzi :-)

ro
rock
18. března 2024, 10:01
0
TopX: Nejhorší Francouzi, co spatřili světlo světa

To je mi líto :-). Jsem holt starej a konzervativní. A co se Avantimu týká, byl jsem starej a konzervativní už před těmi 20 lety, byla to neláska na první pohled.
Ale slibuju, že pokud přijde řeč na to, co máš v profilové fotce (je to malinkatý, ale Aurora?), tak neceknu negativního ani ň :-)

ro
rock
18. března 2024, 08:32
1
TopX: Nejhorší Francouzi, co spatřili světlo světa

Jsem si říkal, že touhle volbou asi někoho pohorším.
Půjčím si analogii s uměním nebo architekturou: obojí může být buď nezáživné a fádní nebo to může vyvolávat emoce. Když už to bude vyvolávat emoce, můžou být pozitivní i negativní.
Avantime ve mně vyvolává ty negativní.

ro
rock
16. března 2024, 14:12
1
TopX: Nejhorší Francouzi, co spatřili světlo světa

Jéééjda... tak ono se toho asi nabízí povícero; Chrysler/Talbot/Simca 180 byl u nás auto pro honoraci, ale na západě propadák. Renault 14 rezivěl už v showroomech a snad žádný nepřežil ani do 90. let. Peugeot 207 byla karikatura 206 - všechno hezké z dvě stě šestky bylo zveličené a zdůrazněné ad absurdum a vůbec to nedávalo smysl. Peugeot 307 byla tehdejší úlitba módě MPV a vzhleově to při přímém porovnání s předcházející 306 bylo strašně smutné.
Ale můj favorit je jednoznačně Renault Avantime. Ošklivý ze všech stran, koncept čtyřmístného MPV/kupé je prostě ujetý, na to, jak to bylo velký, v tom zas tolik místa nebylo, nejsem si jistý, jak pomohlo kvalitě to, že se to stavělo u Matry a samozřejmě dveře, ty by vydaly na samostatný odstavec.

ro
rock
11. března 2024, 05:58
-1
Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Extrovert v druhém vydání

Dyť to máš v té tabulce, co jsi sem pověsil:
Cena včetně "Toyota hybridní dotace" znamená "Standardní cena" - "Toyota hybridní doatce", tedy 859 900 - 125 000 = 734 900.
"Cena včetně bonusu za výkup" je ... cena včetně bonusu za výkup. To je popsáno v té stejné tabulce, ze která cituješ popis hvězdičky.
Pokud jim staré auto prodat nechci nebo nemůžu, tento bonus nedostanu. Takže platí přesně to, co jsem napsal: Když přijdu z ulice, začínají na 734 900,-

A ano, Toyoty jsou obvykle o něco dražší. U C-HR je to ale zdůrazněný tím, že existuje jen a výhradně jako hybrid. Třeba na Corolle coby rozměrově i cenově podobné je vidět, že se tím připravili o možnost jít se základní cenou modelu o nějakých 70 t dolů. Je to jejich věc, mají to tak nastaveno, ale pak se nemůžou divit, že do toho bude někdo rejpat.

A jenom na okraj z jiného soudku: C-HR má akční slevu pojmenovanou jako "hybridní dotace" a je ve výši 125 t
Corolla má akční slevu pojmenovanou jako "akční zvýhodnění" a je ve výši 50 t. Jinak řečeno, hybridní 1,8 C-HR má hybridní dotaci, úplně stejně hybridní 1,8 Corolla má jen slevu , a to o 75 t menší. Proč, když pohon je stejný a "dotace" se má vztahovat na ten pohon... Jen řečnická otázka, samozřejmě. Je čistě věcí marketingových mágů od Toyoty, jak si tu slevu pojmenují, ale pro mne je to směšně zábavné až k hranici neserióznosti. Ale to je čistě moje subjektivní vnímání toho, jak se mnou prostřednictvím toho ceníku komunikují.

ro
rock
10. března 2024, 11:12
0
Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Extrovert v druhém vydání

699 900,- je při současném výkupu starého, což neuznávám.
Když přijdu z ulice, začínají na 734 900,-
Říkejte si co chcete, že taková je doba a kdovíco dalšího, ale to je na auto třídy 4,3 m absurdní. To je cenovka o třídu většího nového Peugeotu 3008, Arkana, která se tu někde toulá v souběžném testu, je stejně jak 3008 třídy 4,5 m a umí být o kilo levnější než ta Toyota. Za tyhle peníze nechť si ten hybrid nechají...

ro
rock
09. března 2024, 16:55
0
Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Extrovert v druhém vydání

Vida, co člověk, to názor. Pro mne byly kliky předchozí generace naprosto modelový příklad, jak probůh nee.
Tohle je v pohodě, ale ve srovnání s předchozími je pro mne v pohodě i klika od rumpálu.

ro
rock
08. března 2024, 15:14
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

beastar: Rozumím tomu a hlavně v těch výbavách "již od" mi to přijde jako fajn volba.
Ale měli by si to hlídat, protože jeden-dva výbavové pakety a Tivoli přestává být zajímavé. Větší a dospělější Korando je totiž cenou strašně blízko. Tak blízko, že třeba Tivoli Grand už nedává smysl vůbec.

ro
rock
08. března 2024, 14:44
0
Ptejte se: Nejširší, nejdelší, variabilní a rodinný

Možná že bych toho hořce litoval, ale šel bych do Chrysler / Lancia Voyager.
Je to levnější než Multivan, pohodlnější než dodávky, větší než třída Sharan/Galaxy nebo Espace 5.gen, s přijatelnějším interiérem (alespoň pro mne) než Espace 4.gen.

ro
rock
08. března 2024, 13:40
1
Citroen Berlingo Profi+: Má svoje vady, ale rádi mu je odpustíte

Ty jsi ještě nezažil, že by jedni sousedi zavolal na druhý hlídku kvůli tomu, že se jim nelíbilo, jak parkují? Já jo a udělali to lidi, který bych jinak označil za příjemný, kultivovaný, vzdělaný a oblíbený.
Tohle může být záminka navíc. Lidi jsou všelijací.

ro
rock
08. března 2024, 09:52
1
Citroen Berlingo Profi+: Má svoje vady, ale rádi mu je odpustíte

Jenom je potřeba si ohlídat značku B4. Většinou má teda dodatkovou tabulku nebo přímo napsanou hmotnost, ale občas bývá bez úprav a může to být rychlejší pruh, ulička nebo zóna mezi panelákama nebo nějaká malá spojovací silnička. U malých aut to asi nikdo nehlídá, ale může to být zákeřný.

ro
rock
07. března 2024, 19:50
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Mně třeba design neuráží o nic víc než design některých crossoverů velmi renomovaných evropských značek (o těch japonských ani nemluvím), dokonce by mne netrápila ani ta spotřeba (tuhle jsem koukal, jak testoval Vaculík ze Světa motorů Korando a dotkl se tam i té spotřeby. V podstatě vysvětlil, proč je zvýšená a co za to majitel dostane), ale musím se pozastavit nad skladbou výbavových prvků. Jako člověka s náběhem na šeroslepost mne třeba trošku mrzí, že LED světla jsou až v "plné polní", zatímco srovnatelná konkurence je má vesměs v základu.

ro
rock
07. března 2024, 19:08
2
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Mění se preference a stravovací návyky, kdysi tam bejvávalo jabko nebo hruška... Teď? Cola, nic, divnej hrníček, nic, nic, Natura, nic, nic. Akorát v Pacifice bylo jabko A SOUČASNĚ i hruška.

ro
rock
07. března 2024, 12:57
5
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Tak trošku vypadá, jak kdyby za ním nedobrzdil Transit, že?

ro
rock
07. března 2024, 12:34
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Mně dlouhodobě vytáčí kliky v c-sloupku (aktuálně Swift nebo úplně nejhůř odcházející -díkybohu- generace Toyota C-HR). Řešení u Tivoli jsem asi schopný přežít. To už mi víc vadí prolis, co je okolo té kliky.

ro
rock
04. března 2024, 10:24
0
Sto tisíc prodaných aut v Indii za dva roky: Exotický úspěch domácí Škody

Narazil jsem na starší text o Hyundai (a zřejmě to platilo i o žilinské Kia) u nás, kde zmiňují, že 14 % dílů pluje lodí z Jižní Koreje. Zbytek ze zemí EU.

ro
rock
04. března 2024, 10:10
0
Sto tisíc prodaných aut v Indii za dva roky: Exotický úspěch domácí Škody

Jasně, ono to má víc úhlů pohledu;
- ve čtyřech fabrikách v Číně, na kterou Škoda dřív tak spoléhala, loni vyrobila dohromady 18,5 tis. aut. V Indii vyrobili v jediném závodu 48 t. Kushaqů a Slavií (nepočítaje v to dalších několik tisíc Superbů, Octavií a Kodiaqů v další indické fabrice
- každá sedmnáctá Škoda byla loni vyrobena v Indii, většina pro indický trh
- Indie je nejproduktivnější zahraniční destinace Škody, vyrobila tam víc aut než v Bratislavě, o Číně už jsem se zmínil.

ro
rock
04. března 2024, 08:52
0
Sto tisíc prodaných aut v Indii za dva roky: Exotický úspěch domácí Škody

Jenom ať máme měřítko:
Loni se v Indii prodalo asi 4 100 000 aut, Škoda tak má asi 1,2 % trhu. Ovšem drží se na konci první desítky značek, což zní celkem hrdě a z evropských už je tam mimo ní opavdu jenom VW, Renault a asi nic moc dalšího.

ro
rock
02. března 2024, 11:11
1
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4: Nová klasika

Giulia je jediný model Alfy, na kterém ten baculatý zaoblený designový jazyk funguje a je hezká. Na SUV ne, Stelvio a Tonale jsou bezpohlavní zavalitý bloby.
Mimochodem, Giulia je jedno z mála nebritských aut, který má slušivou zelenou. Dali si na té své "Montreal" záležet.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem