načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.5 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků577
Pozitivních komentářů u článků173
Negativních komentářů u článků8
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
včera v 12:30
5
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Jedna mne předjela předevčírem večer na silničce u nás... bylo mokro a jel takovým způsobem, že jsem těch posledních 5 km domů koukal po pangejtech, jestli ho tam neuvidím rozvěšeného. Ale přežil, protože když jsem pak zaparkoval doma a vystoupil, v dáli jsem ho slyšel (na venkově, za mokra a večer - to se zvuk vytočenýho boxera nese kilometry daleko)

ro
rock
včera v 10:19
4
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Z těch víceméně zaplatitelných věcí, u kterých je hlavní překážkou opravdu jenom to, že jsem srab?

Maserati Biturbo / 222
Lancia Thesis
Jakuar XJ-S

ro
rock
19. listopadu 2019, 10:13
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

"...Segment Fabie vedlo Clio následované Polem..."

Duster mne až tak neuráží. Horší je, že za těma dvěma jmenovanými v segmentu Fabie bylo ještě za 1-8/2019 na třetím místě ve třídě Sandero. V září ho nějakou zuřivou prodejní akcí přespurtovaly Corsa, C3 a Fiesta, ale ty rozdíly jsou v jednotkách tisíců a může se to kdykoliv změnit.

ro
rock
19. listopadu 2019, 09:43
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Od prodejce je to lehký (ale jenom docela lehký, ono je to hodně vyrovnaný a pořadí se dost přelívá) přikrášlení; Duster se prodává opravdu jak teplý rohlíky, ale přinejmenším Tiguanů a Qashqaiů se letos prodalo víc. A některý zdroje posouvají před Dustera ještě Captur, se kterým je Duster +- nastejno.
Ale i tak je to skvělý 3. (4.) místo mězi SUV v Evropě a cca 13. celkově.

btw "skoro jak Fabií": Dusterů v Evropě za 1-9/2019 okolo 172 t., Fabií cca 133 t...

ro
rock
18. listopadu 2019, 14:30
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

To bych fleknul. Mně Mondeo umělo za jízdy zdechnout. Ne často, možná jednou za 20 tkm, ale na vystrašení to stačilo. Když v 80 přeřadíš ze IV na V, a najednou ztěžkne řízení a na přístrojovce se rozsvítí barevná hudba...
btw vlastně stačilo nastartovat (když to bylo na rovině a nebál jsem se zamknutí volantu, tak klidně i za jízdy) a na další rok byl pokoj :-)

ro
rock
17. listopadu 2019, 16:32
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Provozovatelé ten zákaz preventivně cpou kamkoliv... Občas se legálně nedá vyjet ani na tu střechu, protože zákaz je hned u vjezdu.

ro
rock
17. listopadu 2019, 11:08
1
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Jo. A ve městě nezaparkuju, páč mne nepustí do garážových domů nebp podzemních garáží.

ro
rock
17. listopadu 2019, 10:00
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Jenom ze zvědavosti: dokázal by někdo tohodle Dustera za > 400 t porovnat se základní Vitarou nebo Mitsu ASX? Má Duster i nějaké jiné plus než 2 cm světlé výšky navíc (které stejně 9/10 potenciálních kupců Dustera nikdy nevyužije)?

ro
rock
15. listopadu 2019, 19:48
4
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

Přihodím svoji trošku do mlejna. Za mne je to

1970 Plymouth Road Runner Superbird ‘426 Hemi’

ro
rock
15. listopadu 2019, 19:44
3
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

Renault měl ideální možnost to trumfnout, protože měli limitovanou edici Twingo United Colours of Benetton. Ale kupodivu bohémští frantíci neměli takový koule jak akurátní němci, a tak se odvázali jenom u potahů sedaček. Zahozená šance...

ro
rock
14. listopadu 2019, 17:39
4
Toyota Eco Race: O důležitosti navigace a zatáčkách pod plynem.

:-)

V případě indispozice svěřit foťák spolujezdci, ale dokumentovat, ku*va, dokumentovat...

ro
rock
14. listopadu 2019, 13:36
0
Toyota Eco Race: O důležitosti navigace a zatáčkách pod plynem.

Hele, Ctrl+C & Ctrl+V nějak selhalo a mezi 9. a 10. odstavcem vypadlo slovo :-)

za (zvukového) doprovodu ekologických pneumatik.

btw fotka mapy (dokonce dvě) fajn, ale kde je fotka sličných hostesek? :-)

ro
rock
12. listopadu 2019, 13:49
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

to krab: "to je prakticky 300 km na den. To mě přijde úplně šílené..."
Ono je takových jobů asi víc, než by člověk čekal. Kolega tahle čísla najezdí taky, dělá stavebního dozora na do té míry specifických stavbách, že se jim vyplatí, aby jim tam někdo jezdil ze vzdálenosti 150 nebo 200 km (protože blíž nikoho lepšího nesehnali). Má těch staveb několik, na každou z nich se staví 2x týdně a ono to naskáče. A -coby perlička a zlatý hřeb dohromady- ten geroj je najezdí ve Fordu Tourneo. A perlička č. 2 - bylo to jeho volba, nedostal to přidělené.
btw Ford drží.

ro
rock
12. listopadu 2019, 13:42
4
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Co takhle koupit dvě MX-5 po dvou stovkách a jednou jezdit a druhou mít v záloze :-) ?

ro
rock
06. listopadu 2019, 09:50
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

No a tohle je jeden z mnoha příkladů a důvodů, proč tvrdím, že přístrojový štít z LCD je levný šunt a úpdpbně jako dotykové ovládání velký výjeb od výrobců (že to dokázali vnutit zákazníkům, kteří to nejen žádají, ale ještě za to jsou ochotni připlatit) ... a proč tvrdím, že líp už bylo.

ro
rock
05. listopadu 2019, 17:06
1
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Audi TT jsou (ve všech generacích) nižší než RCZ. To má TTéčko tak vysoko (nebo RCZ tak nízko) umístěný sedačky, že je tam znát rozdíl ve prospěch TT?
btw Tazatel má jako (nedosažitelný) etalon Alpine A110. To je ještě o 10 čísel nižší než RCZ nebo TT. Tak snad tuší, co by to pro něj znamenalo...

ro
rock
04. listopadu 2019, 22:06
4
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Pokud něco, co vypadá jako čistokrevnej sporťák, tak v dané cenové kategorii Peugeot RCZ.

Já bych šel do Jaguara. Je nádhernej a to by mi jako argument stačilo. Srdíčko by mi radostí poskočilo vždycky, když bych k němu přicházel...

ro
rock
04. listopadu 2019, 21:54
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Brera nebo o kousek vedle zmiňovaný Scirocco jsou siluetou normální hatchbacky. Pán hledá něco, co vypadá jak sporťák...

ro
rock
30. října 2019, 18:44
2
Mondeo, S-Max i Galaxy dostanou společného nástupce

Zní mi to, jak kdyby chtěli něco podobnýho, jako je aktuální generace Espace. Tak to jim přeju hodně štěstí, protože těch Renault prodá asi tak polovinu ve srovnání s Talismanem a naživo jsem ho viděl snad jenom za výkladem showroomu Renaultu.

S Bohem, Forde, měl jsem tě docela rád.

ro
rock
27. října 2019, 16:19
2
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Jsem trapák; žiju s jedním, který musí obstarat vše co potřebuji: od přijatelné reprezentativnosti v příjezdu na jednání, přes odpočinek při každodenní cestě do/z práce, po odvoz psa na cvičák neb kola někam do hor. Asi by se našly prostředky na nějakou levnější hračku, ale nějak se neumím rozhoupat.

Ideální svět:
1. sedan na pracovní účely. Možná Volvo S90.
2. pracant, který by odvezl toho psa a případně nákup z Obi. Konkrétní model by byl víceméně lhostejný, něco v duchu VW Caddy.
3. karavan, něco středního až menšího. Konkrétní představu nemám, třeba něco od Hymeru
4. víkendová hračka. Lotus Elise / Exige
5. možná nějakej veterán. Něco jako Opel Manta A.

A to je všechno. Jsem nenáročnej...

ro
rock
25. října 2019, 05:46
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Kia zase dává na výběr mezi dvěma benzíny, dieselem a plugin hybridem (a ten může čerpat všech legislativních výhod elektromobilů), mezi sedanem a kombíkem. Rozměrově jsou nastejno, design exteriéru i interiéru je subjektivní, kvalitou zpracování jde Kia stále nahoru, jízdními vlastnostmi taky a zůstatková hodnota bude sice ve prospěch Toyoty, ale je otázkou, jestli ten rozdíl bude větší než rozdíl při nákupu.

Camry se u nás prodává velice slušně, ale čím dýl o tom přemýšlím, tím víc mi přijde, že ve skutečnosti nemá moc co nabídnout a prodeje dělá logo Toyota.

ro
rock
24. října 2019, 14:08
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Proč? Myslíš, že je Kia o tolik lepší, že se to nedá srovnat?

ro
rock
24. října 2019, 12:07
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

A tak je fajn, že je na trhu něco dalšího; možnost volby není nikdy k zahození - ale jinak mne to až tak extrémně nenadchlo. V duchu si to řadím nějak do škatulky "Kia Optima": nabízí se to, není to úplně špatný, ale stejně si to tady nikdo nekoupí. Protože až tak dobrý, aby to převálcovalo zavedený volby, to zase není...

ro
rock
24. října 2019, 11:39
1
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Kdysi jsem měl Audi 80 '89; víko kufru se zvedalo na paralelogramech, do prostoru zavazadlového prostoru nic nezasahovalo. Ve své mladické naivitě jsem si tehdy myslel, že tydle "U" úchyty jsou a budou určeny jen pro low cost auta. Ó, jak jsem se tehdy mýlil... kdo by dneska na auto dával relativně drahé a složité řešení, když si lidi zvyknou na jednoduché a levnější.

Líp už bylo...

ro
rock
21. října 2019, 18:09
0
Ptejte se: Potřebuji vůbec nějaké nové auto?

Pokud má čivavy, tak je tam dá. S dogami bude problém :-)

ro
rock
21. října 2019, 17:13
8
Ptejte se: Potřebuji vůbec nějaké nové auto?

Volba rozumu
Astra funguje?
Poradil bych jezdit dál Astrou dál (zatím je to společensky docela přijatelný auto), dát peníze do strožoku; budou se sakra hodit v okamžiku, kdy (se/tě) Astra začne opravdu s*át.

Ta rada postrádá smysl v situaci, kdy bys těch zmíněných 900 k byl schopen v budoucnu uvolnit operativně, i když je teď uvalíš za cestování nebo hračky. Pak bych Astru dál používal pro přepravu těch dvou psů (a partnerky, když to teda jinak nejde) a porozhlídl se po světě, dokud to jde. Protože s cestováním je to rok od roku horší, všude je čím dál víc lidí a co nemáš objeto nebo neobjedeš teď, už v budoucnu taky nemusí stát za návštěvu.

ro
rock
19. října 2019, 20:44
0
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D116: Designový jazyk bez kompromisů

Vzhledem k tomu, že si to autor sám přivolal:
- Adler byla relativně známá německá značka, zanikla někdy během WWII
- Eagle US existoval jako jeden z brandů Chrysleru. Nevím, co všechno dělali, ale vybavuje se mi model Talon jako přejmenovaný Mitsu Eclipse

OK, tohle nemusí být známé. Ale pak je tady ještě F1 Eagle někdy z roku 1967 s Danem Gurneyem za volantem, jedno z nejkrásnějších auto doutníkomé éry, na to fakt Klingon bejt nemusím...

btw, když asociace, mně se vybaví slovo Brera. Ne že by si byly podobné, ale obě mají krásnou přední část auta a obě mají docela těžkopádnou oblast zadního slouku a blatníku

ro
rock
17. října 2019, 12:34
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

S tím Applem to není tak docela pravda. Lidi, co neřeší telefony, by nevytvořili komunitu, jejíž členové jsou schopni strávit několik dní a nocí před apple storem, když se chystá nový model, nehroutily by se pod jejich náporem servery, když apple pořádá keynoty, nebyli by ochotní obětovat ledvinu za nový telefon atd atd., nebyli by ochotní akceptovat applovský přístup "víme, co je pro vás dobré" (nestandardními konektory počínaje a sníženou ochotou pracovat s multimédii bez itunes konče).
A jestli fungují jednodušeji a déle než android... možná dřív, ale už to neplatí. Zrovna teď vyřazuji starej samsung (nižší třídy když byl novej, žádná vlajková loď) s androidem 5.1 - tedy systém z r. 2015, přístroj není o nic novější - a ono to běhalo naprosto plynule. Kdyby mi nevyvstala potřeba dvousimkového přístroje, klidně bych další roky žil bez pocitu, že jsem omezován.

ro
rock
17. října 2019, 10:56
1
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

A to je 406 coupe takový nádherný auto. Pracky pozurážet...

ro
rock
17. října 2019, 10:54
0
Volkswagen opravuje padesát let starou chybu

VW měl na brouka skvělý časopisový reklamy a tohle dobře navazuje na tehdejší smysl pro humor. Pěknej vtípek, za mne palec nahoru :-)

ro
rock
15. října 2019, 22:26
0
Daihatsu veze do Tokia koncepty s repetitivními názvy a spoustou stylu

Možná, ale byla to docela volná inspirace, X-021 by byl konkurent pro MX-5, Copeny jsou o dost menší a je tam i docela velký časový odstup. X-021 je z r. 1991 (!), studie Copen byla až za dlooouhých 8 let a sériovka Copen dokonce až 2002, 11 let po X-021.
Ta třetí studie je sotva dva roky stará - to mi na Dauïhatsu přijde strašně málo :-). Pokud už z toh stihli něco zapracovat, tak mi to uniklo. Ale údajně to bylo nadějný, tak snad.

ro
rock
15. října 2019, 22:03
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Jasně že viděl. Ocucanej bonbón. Opticky působí ještě těžší, než těch 2.4 t.

ro
rock
15. října 2019, 20:33
18
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Proč?
- je svým druhem pohonu omezující a nutila by mne dělat nějaké změny v navyklých životních schématech i v bydlení (obojí je proveditelné, ale proč bych se měl přizpůsobovat já, když se může přizpůsobit auto). To je ale společné všem elektrovozítkům
- vytáčí mne politický hype kolem elektromobility a asi styděl bych se sám za sebe, kdybych se dobrovolně připojil k sektě elektrofanatiků. To je ale také společné všem elektrovozítkům
- je neuvěřitelně ošklivá - narozdíl od třeba už poněkud zastaralého, ale pořád elegantního Modelu S, když už jsme u Tesly. Dokonce i ta níž zmiňovaná Multipla má něco do sebe, Model X ne.
- je mizerně zpracovaná, zvlášť s ohledem na třídu, do které by ráda patřila
- a svojí spotřebou někde v rozmezí 25-35 kWh/100km už vlastně není ani ekologická

Suma sumárum, kdyby mi ji někdo vnutil zadarmo, práh by nepřejela, poslal bych ji do světa a opatřil si něco zajímavějšího.

ro
rock
15. října 2019, 19:00
5
ro
rock
15. října 2019, 16:30
0
Daihatsu veze do Tokia koncepty s repetitivními názvy a spoustou stylu

Tohle mne teda moc nenadchlo. Daihatsu bylo v konceptech vždycky strašně divný, ale měli teda i světlejší okamžiky...



ro
rock
15. října 2019, 15:05
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

to Bavoraczech:
Na můj vkus má 4C zadek jak Kim Kardashian - kulatej a velkej. Někomu se to líbí, na mne je to moc.
156 & 159 byly pro mne nejhezčí sedany své generace. Jenže Silva už u Alfy není a on byl podle mne ten vizionář, kterej Alfu nasměroval. Chtělo by to další impuls.

ro
rock
15. října 2019, 10:47
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Hmm, další boubelka. Současný alfovský designový jazyk plný oblin je s výhradami přijatelný na 4C a docela funguje na sedanu (Giulii), ale SUVéčkám a hatchbackům prostě nelichotí. Stelvio je opticky obézní až hrůza, Giulietta vypadá jak školačka s nadváhou a Tonale není o nic lepší.
Jak kdyby se ta partička, co se usídlila v design divizi Alfy, shlídla v té pochybné módě plus size modelek.

ro
rock
13. října 2019, 17:54
0
Ptejte se: Auto na rozvoz pizzy

Skútr by byl mým prvním tipem, ale pokud by bylo trváno na čtyřech kolech, tak tohle je podle mne naprosto nejlepší rada. Klidně bych ty nároky ještě ponížil o tu rez, protože jeden další rok to vydrží, i kdyby to bylo rozkvetlý jak zahrádka - a estetecký vady se přelepí polepem s telefonním číslem na objednávkovou službu.

ro
rock
10. října 2019, 16:27
0
Peugeot 5008 GT Line: MPV v outdoorovém hábitu

Teď si porovnávám siluety původní MPV 5008 a nové SUV 5008. V tomhle případě ten přechod MPV -> SUV (crossover) spočívá vlastně jenom v tom, že kapota je vodorovnější a čelní sklo svislejší, aby se vytvořil stupňovitý přechod mezi kapotou a čelním sklem. Zbytek je proporčně +- stejný (o 10 čísel se mezigeneračně natáhl rozvor a celková dálka, ale to je tak nějak normální).

Jinak teda zvenku žádná sláva, zevnitř klasická i-cocpitovská ergonomie (takže nic moc; spíš nic než moc) a že by to coby rodinný křižník bylo nějak úsporný, to teda není. Za míň jezdím s 2.5 l pětiválcem...

ro
rock
08. října 2019, 17:49
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Jakožto někdo, kdo Teslu nemusí (a naopak bezmezný obdivovatel Muska, že tu ideu dokáže prodat), konstatuji, že tohle by byla naprosto geniální funkce. Teda kdyby fungovala, samozřejmě...

ro
rock
07. října 2019, 17:17
0
Land Rover Defender: Nová doba

Jak je napsaný v textu: odcházející Defender buď mohl být braný jako rustikální pracant, ale pak měl mrak konkurence za poloviční nebo třetinové ceny (kdo ví, jestli by tuhle úlohu neplnily líp třeba ty UAZy Patriot)
anebo jako stylové (aby obhájilo cenovku) SUV v terénu nadprůměrně schopné, ale pak měl konkurenci ještě tvrdší, protože byla auta v terénu podobně schopná, ale ve všech ostatních ohledech o tři třídy lepší.
No, tak se u Roverů rozhodli, že by opravdu raději chtěli mít tu drahou stylovku, protože na pracantech se tolik nevydělává - no a má ji.
Tohle je sice off road do pralesa, ale pro tu sortu lidí, která si zavolá vrtulníkový odvoz, když něco neklapne a do setmění bude v pětihvězdičkovým hotelu. Dobrodruh tam pravděpodobně pojede v něčem jiným.

ro
rock
04. října 2019, 16:31
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

...naopak ta propustnost dostane ještě za uši, pokud rodič vyrazí kapslí do práce A SOUČASNĚ dítě kapslí do školy. V té chvíli máme v provozu dva povozy místo jednoho (protože mamataxi by nejdřív odvezlo ratolest do školy a až pak rodiče do práce a autokilometry by se rozložily v čase).

ro
rock
04. října 2019, 16:29
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Ono má teda sdílení aut (i sdílení autonomních kapslí) ještě jeden drobnej problém: VŠICHNI potřebují tu dopravu mezi šestou a devátou ráno, mezi třetí a osmou odpoledne a o víkendech. Mimo špičku bude 80 % těch kapslí stát (mimochodem kde? A jak dlouho bude trvat, než se ke mně z těch shromaždišť -které bych čekal někde na periferii- dostane?), zahálet - a nevydělávat. No a ve špičce bude v podstatě jedno, jestli bude v koloně stát autonomní kapsle, nebo manuálně řízené auto. Kapsle řeší jenom problém parkování, ale ne problém nedostatečné propustnosti center.

ro
rock
04. října 2019, 09:45
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Hele, ten carsharing... "Mít k dispozici auto kdykoli a kdekoli"... to nebude fungovat, dokud nebude funkční ÚPLNÁ AUTONOMIE. To se prostě nedá oddělit. Protože bez ní - to se jako probudím, vidím, že prší a chci do práce jet autem a kde ho seženu? Pojedu si pro něj na druhej konec města do výdejny? Nebo z venkova do nejbližího města? To už snad můžu jet rovnou do té práce, ne? Nebo mi ho někdo na zavolání přiveze? A to bude ekonomicky přijatelný, platit čas toho dotyčnýho? Dyť si na to, aby mi ráno vezl malýho hatchbacka odněkud z města, řekněme 30 km vzdálenýho, přistavil mi ho před vchod, o hodinu později si ho vyzvedl před bránou fabriky, o 8 hodin později mi ho k té fabrice přivezl zpátky, vyzvedl si ho u mne doma, místo něj mi tam přistavil Berlingo, protože odpoledne jedu se psem na cvičák a večer si pak odvezl i to Berlingo ... na to si za ten den v práci nevydělám...

Takže mám doma sbírku cca 2 tis CD (převedl jsem si je teda i do FLACů, abych nebyl až takovej zpátečník) a nejsem závislý na tom, jestli mi Spotify ze dne na den nezkrachuje nebo nezvedne předplatný na dvojnásobek nebo nezruší účet.
Stejně tak dávám přednost tomu, když mi moje auto (auta), vybraný na míru mým potřebám, stojí doma a mně zůstane ta volnost rozhodnout se, kdy a jak ho použiju...

ro
rock
02. října 2019, 10:56
3
Kia Ceed GT: Zbláznil se nám Jeník?

Ještě nedávno jsem jezdil (a to svižněji, než většina okolního provozu) s autem, co mělo 85 kW / 280 Nm a vůbec jsem neměl pocit, že k bezpečné, pohodlné a nefrustrující jízdě nutně potřebuju dvonásobný výkon.
Je to jenom o hlavě - pochopit, co mám pod kapotou a naučit se to využívat.

ro
rock
02. října 2019, 10:38
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Vida, ta Corolla je takhle na fotkách vysloveně krásná.
A kdybych nechtěl sedan, asi bych zvážil Mitsu ASX. Narozdíl od většiny zmiňovaných konkurentů v žebříčcích spolehlivosti TUV docela září, tak by mohla být šance na bezstarostný provoz.

ro
rock
28. září 2019, 22:32
1
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Kdyby to stálo od 149 000,- aby to zřetelně podstřelilo Logana, tak by to mohlo mít šanci. Jenže ono to na Slovensku stojí (od) 10990 E (sedan) a (od) 12990 E (kombi).

ro
rock
26. září 2019, 12:21
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

No jo, vlastně máš pravdu. Ale pak je zase otázka jestli se třeba Peugeot nepouští do finančních vod, kde už plavou úplně jiní žraloci, než s jakými se u Peugeotů byli zvyklí porovnávat. V ceně té 508 už si toho můžu nakonfigurovat opravdu moc, od třeba A4 přes C-klasse až po Jaguara XE.

ro
rock
26. září 2019, 11:16
2
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Volvo? Ještě pořád to mám tak, že pokud bych se cítil na Volvo, tak Peugeot vůbec nebude v hledáčku; Volvo cenami víceméně začíná tam, kde Peugeot končí...
Když stylovku, tak bych proti 508 postavil Giulii (tam se v rozmezí mega-mega a čtvrt už dá vybrat celkem hezky) anebo ještě spíš Mazdu 6. Ta má to "od" skoro stejný jak 508, ovšem dohrabat se u ní na mega a čtvrt snad ani nejde :-)

ro
rock
23. září 2019, 19:42
0
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

K tomu poslednímu odstavci: to je jak volit mezi vyhřezlou ploténkou a zánětem okostice...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus ST 225 2.5 2006
Ford Focus ST 225 2.5

2006 rok výroby
225 koní výkon
2 500 ccm objem

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
101 koní výkon
2 500 ccm objem