načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 17.5 měs.
Poslední aktivitapřed 3.6 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků358
Pozitivních komentářů u článků97
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
17. ledna 2019, 22:39
0
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Tohle jsi docela strefil: když jsem byl naposledy s cestovkou, tak jsme byli 4 klienti + řidič-průvodce. Tohle by bylo ideální auto.

ro
rock
17. ledna 2019, 12:02
3
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Mercedes teď v moderní historii zavedl pojem čtyřdveřové kupé, když tak důsledně označoval první generaci CLS a novináři to od něj přejali. Tak proč by z dodávky nemohl udělat sedan. Mně už nepřekvapí nic...

ro
rock
16. ledna 2019, 12:40
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Když vidím ty tvary, tak bych si tipl spíš na nějaký znovuzrozený TVR než na Toyotu...
Designově to asi snesu, snad s výhradou té monstrózní boule začínající na dveřích a táhnoucí se přes celý zadní blatník.

A protože jsem konzerva, tak k partě Supra '93, NSX '90, 300ZX '89 se aktuální generace japonských supersportů designově ani dost málo neblíží. Škoda, že tamní designéři zapomněli, že nekreslí mangu ale auta...

ro
rock
15. ledna 2019, 13:53
0
Střední třída jako ohrožený druh?

"Provozní náklady se nijak závažně nezvýšily"

Co je to "závažně"? Z občasných srovnávacích testů to (velmi hrubě zprůměrováno, palivo, spotřební materiál, nejfrekventovanější náhradní díly) vychází na +10-20% při nákupu a totéž pak na provoz. Málo? Hodně?

ro
rock
15. ledna 2019, 13:46
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Chápu to tak, že svět se hnul (ti, co mají načtenou Temnou věž pochopí význam, který jsem té frázi chtěl dát) a já už jsem holt starej na to, aby u mne pozitiva změn převážila nad negativy ztrát. Až mne to bude vytáčet nad snesitelnou úroveň, pořídím si nějakýho hezkýho youngtimera a budu si znechucení nad okolním světem, který budu časem chápat čím dál míň, kompenzovat víkendovým cruisingem.

ro
rock
15. ledna 2019, 13:38
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Já tp pochopil tak, že kratší SUV / MPV (při srovnatelným prostoru) vyzdvihuje jako jejich klad...

ro
rock
12. ledna 2019, 16:48
0
Století Lancia | 2.díl

V době, kdy Delta končila v rally, tak koncern vysvětloval ukončení aktivit v rally tím, že Fiat bude spotřebka, Alfa sportovní odnož (ale ta se tradičně zaměřovala na okruhy) a Lancia luxusní odnož (proto Delta neměla rally nástupce, i když tím ukončili dvacetiletou tradici, která se táhla od Fulvie přes Stratos a 037 až po Deltu).
V tomhle schématu by si Lancia a Alfa nekonkurovaly, akorát se ukázalo, že Lancia coby prémiovka na trhu neobstojí.

ro
rock
12. ledna 2019, 08:15
0
Století Lancia | 2.díl

Ještě přidám zmínku o jednom mazlíkovi, Lancia LC2.
V době absolutní nadvlády Porsche 956 dokázala v letech 19983-85 vyhrát vždycky nějaký závod mistrovství světa. Akorát teda nikdy ne ten nejdůležitější, no... Ve 24h Le Mans to dotáhli jenom k vyhrané kvaldě, ale v Le Mans to bohužel moc velkou roli nehraje...

btw díky za článek. 037 Rally je pro mne nejkrásnější auto historie rally... A na podrobnější článek o třetí generaci Delty se těším moc. Třeba v Andělé a démoni pozvedla úroveň filmu minimálně o dvě hvězdičky :-) a dokonce k téhle příležitosti měla speciální edici...

ro
rock
10. ledna 2019, 15:09
1
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

"Dospělý muž pak běžně vyvine sílu 1,2 koně...." V praxi to není pravda ani náhodou."

Proč by to nemělo být dosažitelné?
Někteří jedinci mezi vzpěrači a bodybuildery prý dosahovali v mrtvém tahu okolo 5 kW
Spurter na kole má při desetisekundubým dojezdu okolo 1 kW.
Ale
1. není to běžná výkonnost normálního chlapa
2. v článku se zmiňuje, že ten kůň má krátkodobý výkon skoro 15 k

ro
rock
10. ledna 2019, 12:38
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Nutným předpokladem je, aby se nejdřív sjednotil neautomobilový svět na tom, zda používat metrický systém (jednotky SI) nebo imperiální jednotky. Pak - možná - časem (až vymřou staromilci) zůstanou jen kW nebo PS.

ro
rock
10. ledna 2019, 10:07
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Kočkopes GC (liftback obecně) je pro ty, co se jim líbí sedan, ale nejsou schopni se vzdát návykové praktičnosti kombíků.

ro
rock
08. ledna 2019, 18:53
0
Hodně prostoru za málo peněz

S FR-V jsem měl to pochybný potěšení odjet pár tisíc kilometrů jako spolujezdec a tak možná tisícovku jako řidič. To auto není na pocit útulnosti a pohodlí o nic lepší než ty malý dodávky předělaný na jakože rodinný (Tourneo, Berlingo atp)

ro
rock
08. ledna 2019, 14:29
2
Hodně prostoru za málo peněz

Nalítat s Jazzem 40 tkm ročně? Fakt ne. Je to skvělý vozítko -do města a blízkého okolí-, ale tohle by bylo utrpení...

ro
rock
08. ledna 2019, 12:58
0
Hodně prostoru za málo peněz

FR-V vůbec není široká, mluvíme-li o vnějších rozměrech. Trochu prostoru designéři nahnali relativně svislými okny a zbytek tím, že krajní sedačky holt namáčkli na dveře. Jet v tom je zvláštní pocit. Jednak řidiče míjejí protijedoucí auta z větší blízkosti, než je zvyklej a druhak pokud se zrovna nejede v šesti (nebo ve třech + náklad), tak je to auto spíš opruz; člověk si pořád říká, kolik prostoru je nevyužitýho v té prostřední sedačce. Kdepak, FR-V je fajn opravdu jenom pro šestičlennou rodinku.

ro
rock
07. ledna 2019, 16:45
0
Hodně prostoru za málo peněz

Bejt ženská, tak bych proti tomuhle MPV až tak neprotestoval...
Akorát by teda mohl být problém s jeho pořízením.

ro
rock
07. ledna 2019, 16:43
0
Hodně prostoru za málo peněz

Na Dustery jsem zapomněl, to je pravda, ale s těma Ssangama už bych byl opatrnější. U nás jich jezdí dohromady asi pět a půl, výběr v bazarech veškerý žádný. Musel by asi kupovat za hranicemi.

K tomu ročníku: (nemám naprosto v úmyslu se hádat, páč o tom vím kulový, jenom se ptám, když už jsi to nakousl): udrží laik bez vlastní dílny dvacet let starýho Mercedesa nebo BMW v provozu se stejnou spolehlivostí jak 6 let starýho Opela?

ro
rock
07. ledna 2019, 16:18
0
Hodně prostoru za málo peněz

Jestli Astra H nevadila, akorát je potřeba ji obnovit a trochu zvětšit, tak proč ne Astra J kombi? Vysloveně škaredý to není, do limitu se s trochou štěstí vejde a paní si nebude muset zvykat na od základu jiný auto... Focus kombi by byl taky fajn.

Ani jedno teda není zvýšený, ale je to opravdu kritérium, přes který nejede vlak? Protože SUV, co se dají koupit za 150, jsou tak leda korejci a možná Qashqai a tím to víceméně hasne.

ro
rock
07. ledna 2019, 15:40
0
Hodně prostoru za málo peněz

C-Max radíte hezky, ale jestli byl už v zadání sestřelen jako nepřijatelný, tak je to rada dost na houby...

ro
rock
07. ledna 2019, 09:13
0
Blíží se Polestar 2. Bude poměrně levný a jen na elektřinu.

to Slower:
Mám nepříjemnou zkušenost, že cena se vždycky udává s nevyřčeným "od", zatímco výkony všeho druhu (dojezd v tomhle případě) se stejně tak nezmíněným "až".
A nikdy se na jednom výrobku nepotká ono "od" s tím "až".

ro
rock
06. ledna 2019, 22:40
0
Opravdu silničáři zaspali?

Příruční sklad s nějakou rezervou by měl tu výhodu, že z něj v ten jeden nebo dva dny kalamitního počasí můžeš odebírat bez toho, aby se dopravce hnal v riziku zablokování dálnice pod hrozbou vysokých penále za to, že ti zastaví linku. Plnil by funkci jakéhosi polštáře pro vyrovnání výkyvů v dodávkách.
Celková suma kamiónů samozřejmě zůstává stejná, ale může se rozložit na dny, kdy je nižší pravděpodobnost, že ten kamion zůstane hrabat v kopci.
Já netvrdil, že je to univerzálně použitelný řešení pro všechny a už vůbec ne, že je to levný nebo jednoduchý. Jenom konstatuju, že je to jedno z řešení pro ty, co jsou na včasných dodávkách životně závislí. V situacích, kdy by jim dopravce sdělil, že zkrátka nepřijede, protože podle předpovědi to bude na silnici průser a jemu hrozí likvidační pokuta za zablokování komunikace. V našich podmínkách jsou i nejhorší kalamity obvykle během půl až jednoho dne vyřešený. Zvlášť když se sypač po volné silnici dokáže dostat tam, kam má. A stanou se to jednou - dvakrát za zimu.

Chápej to celý jenom jako zamyšlení, jak se vypořádat s tím argumentem dopravců "museli jsme do toho levýho pruhu zkusit najet, protože... a co na tom, že jsme tím pokusem zablokovali padesát tisíc ostatních, kteří by třeba projeli". Nechci se vrátit do roku 1985, nijak se mi to tehdy nelíbilo. Ale jestli se někteří jedinci chovají jak bez mozku a nemají zájem domyslet dokonce ani bezprostřední důsledky svýho jednání, tak je potřeba jim k tomu přemýšlení dát motivaci.

ro
rock
06. ledna 2019, 18:30
1
Opravdu silničáři zaspali?

Ale vůbec ne, ani na okamžik mne nenapadlo, a předpokládám, že kolegu VK taky ne, ZAKÁZAT dovážet rajčata ze Španělska nebo třeba z tramtárie. Mým řešením je přenést na dopravce, případně na jeho objednatele trochu víc odpovědnosti za to, když by ten spěch mohl způsobit problémy ostatním. U rajčat do Kauflandu se de fakto houby stane, když ta rajčata pojedou ze Španělska dvakrát za zimu ne tři dny, ale tři a půl. A u procesů, který jedou opravdu v tom just in time a zastavilo by to výrobní linku holt objednatel zapřemýšlí o alternativě, která nebude tak závislá na dálkové dopravě, nebo si zařídí příruční sklad s nutnou rezervou, anebo to riskne. Těch možností je víc.

ro
rock
06. ledna 2019, 14:24
1
Opravdu silničáři zaspali?

Souhlasím s tím prvním odstavcem - dopravci by přehodnotili, za jakých podmínek dopravují, zákazník by přehodnotil volbu svých dodavatelů s ohledem na jejich dostupnost.
Nesouhlasím s tím druhým a třetím odstavcem - respektive souhlasím s tou výhradou, že chaos by byl jen velmi dočasný a utřáslo by se jiné, funkčnější uspořádání.

ro
rock
06. ledna 2019, 13:39
1
Opravdu silničáři zaspali?

Jak už bylo zmíněno výš, řidič náklaďáku v podstatě nemá jinou možnost, než to zkusit. Takže já bych řešení měl. Uzákonit vysoké pokuty provozovateli auta, které zneprůjezdnilo komunikaci. A pokuty doslova drakonické, pokud je tím provozovatelem právnická osoba nebo živnostník. Tak brutální, aby se provozovateli nevyplatilo poslat zaměstnance do rizika.

Co se silničářů týká, tak dokonalý to není, ale tam myslím, že dělají, co se dá. V podstatě vždycky v počasí, kdy už to začíná být špatný, nějakej sypač potkávám. Určitě nemám pocit, že by byli zalezlí.

ro
rock
03. ledna 2019, 18:52
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Taky mi to rve oči, ale částečně máš pravdu. Prolítl jsem dobový materiály a na přelomu 80. a 90. se tomuhle typu karosérie fakt obvykle liftback neříkalo (narazil jsem na jedinou výjimku: z nějakýho mně neznámýho důvodu Carina E); obvykle to bylo něco jako sedan (nebo limuzína) se splývavou (nebo výklopnou) zádí, objevil jsem i označení kombilimuzína.
Ten pojem liftback se hromadně objevuje až v éře Octavie, o pár let později.

ro
rock
24. prosince 2018, 11:50
0
Vánoční speciál: Čím jezdí Ježíšek, Děda Mráz či Père Noël?

Chybí mi tu anglickej Father Christmas (alespoň tam, kde ho ještě nepřeválcoval Santa)...

ro
rock
23. prosince 2018, 19:39
0
Lexus RX 450h L: Hlavně v klidu

Asi máme s autorem silně odlišné estetické vnímán. Pro mne ten čumák řve do světa "Koukněte na mne, jak jsem ukrutně jinej a nemainstreamovej, zatímci vy jste všichni ovce ovládaný marketingem", o nenápadnosti tam nemůže být ani řeč.

Interiér a přístrojovka se mi líbí, s tím bych asi dokázal žít...

ro
rock
21. prosince 2018, 07:10
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Ha, velikost.
"Dobrý den, espresso."
"Velké nebo pikolo?"

ro
rock
20. prosince 2018, 15:25
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Já citoval, proto to bylo v uvozovkách. Požadavek na čistotu jazyku musíš směřovat jinam...

ro
rock
20. prosince 2018, 14:58
2
ro
rock
20. prosince 2018, 14:51
0
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

Volvo už od 9. let razilo nestanardní barvy. Za to rozšíření zlatých a divných hnědých můžeme imho děkovat právě Volvu. Tak to raději neříkat nahlas, ať se toho nechytí...

btw holky jsou na růžový autíčko masírovány od mala. Barbie Vette je docela legendární hračka existující v několika generacích (té Corvetty), dokonce to kdysi mělo reklamní spoty i na našich TV.

ro
rock
19. prosince 2018, 12:10
0
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

ad "kluci mají modrou a holky růžovou"

A právě proto existuje i paket Selection X-Treme, kterej je víceméně to samý, akorát černej s modrejma rychlejma pruhama (to jako ten sportovní duxh) a modrejma doplňkama v interiéru.

ro
rock
17. prosince 2018, 15:55
2
Kdo se stal letos veteránem, aneb hvězdy zrozené v roce 1988

Přidávám ještě tři klasiky, na našich silnicích jich na začátku devadesátých jezdilo hodně:
Passat B3
Vitara
R19
Z těch tří jsem nějak víc jezdil jenom s Passatem, někdy v polovině devadesátých. Kdo ví, jak by na mne působil teď s odstupem času, ale moje vzpomínky na něj jsou takové, že by snad v pohodě posloužil jako daily car i dneska, kdyby byl ve stavu blízkém novému.

ro
rock
14. prosince 2018, 14:09
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Když se v devadesátých představovaly první studie, které oprášily tu zkratku SUV, tak to bylo prezentovaný přesně tak - odvézt sportovce i s jeho nádobíčkem na místo výkonu :-). Pak z toho vznikly hračky jako Suzuki X90.
Jenže to až tak nehraje roli, protože od té doby se to posunulo ale úplně jinam. A nálepku SUV má dneska ledasco. Ten zbytek, co nemá SUV, si říká crossover.

ro
rock
14. prosince 2018, 08:50
1
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

ad Buick Questor:
Ten kazeťák je orientovaný ke spolujezdci proto, že na středovém tunelu je symetricky na straně řidiče CD player :-)
btw kdo si ještě pamatuje kazeťáky obecně, tak ví, že vrazit kazetu do přehrávače šlo i skoro poslepu a zavřít dvířka směrem k sobě je docela přirozený pohyb. Ovládání pak jenom odhaduji, ale tipuji, že bylo společné s CD na horní ploše středového tunelu.

ro
rock
13. prosince 2018, 15:22
4
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

Jooo, to je porno a naživo je to ještě svéráznější než na fotce. Základní kontrolky na volantu, otáčkoměr za volantem, rychloměr + základní údaje na hlavním displeji, zbylé kontrolky v těch zašpičatělých plochách vlevo a vpravo od hlavního displeje, teplota a čas na displeji rádia + displej klimatizace.
K tomu provedení hlavního displeje, který z rubové strany odkrytý a pro podvětlení částečně využívá denní světlo. V principu nic proti ničemu, ale když sluníčko svítí tak, aby stín sloupku nebo hrany střechy dopadal na zadní část toho displeje, tak se ten stín projeví i na pohledové straně displeje a v té chvíli už to řešení působí docela archaicky a lacině.

Obrovská nevýhoda tady těch hypermoderních přístrojovek je, že po deseti letech vypadají jak tuning z vietnamské tržnice, zatímco kvalitně zpracovaný budík s ručičkou je kvalitně zpracovaný budík s ručičkou teď i za dvacet let.

ro
rock
13. prosince 2018, 11:28
0
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

No, mělo to jedna.osmičku z Golfa :-) Jestli na ten otáčkoměr nepřidali jednu nulu, aby to líp vypadalo ;-)

ro
rock
13. prosince 2018, 06:57
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Přisuzuješ mi něco, co netvrdím.
Nenapsal jsem, že jsou na hovno, ale že mne serou a z jakých důvodů konkrétně - což je významově sakra velký rozdíl. Zubař mne taky sere a na hovno není, občas jsem rád, že je.
Nenapsal jsem, že to nikdo nikdy nevyužije. Napsal jsem, že 99 % z nich se nedostane do terénu, který by nezvládl i sedan nebo kombík - což samozřejmě nemohu podložit žádnou statistikou, ale myslím, že daleko od pravdy nebudu.
Ano, myslím si, že sedan nebo kombík je pro mne lepší - ale fakt se střežím toho, abych někde napsal, že je lepší pro všechny.
Možná jsem někde tady o něco vejš napsal, že Touareg se mi líbí, a ne málo.

A k tomu závěru - nepotřebuju mít auto v garáži, aby se mi líbilo. Auto, co se mi líbí, mne potěší už na pohled, když ho vidím jet kolem, i když mi neříká pane. Asi jsou lidi, co hejtují všechno, co (nebo na co) nemají, ale já k nim nepatřím. Hejtuju to, co se mi nelíbí. Což koneckonců ty děláš taky.

ro
rock
12. prosince 2018, 18:54
1
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

Ta na mé fotce je základní výbava, holátko, Trend. Ten v testu je o stupeň výš, Titanium. Je samozřejmě otázka, jaký jsou v reálu ty materiály, to na fotce nepoznám. Mně se líbilo hlavně to řešení budíků, který je v tom základu 100x přehlednější (a za mne i hezčí).

ro
rock
12. prosince 2018, 18:47
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Ale hovno, beastare. Co třeba Nissan: máš pocit, že tam SUVéčka nenahradily normální auta? Citroen aktuálně utípl C4 na úkor Cactusu. U Fordu to (pravděpodobně) skončí aktuální řadou Focusu a Mondea, zůstanou jenom SUV. U Mitsubishi už zůstal jenom Space Star / Mirage - Lancer nebude mít nástupce, Galant se Sigmou už nikdo ani nepamatuje. Alfa končí s Giuliettou a MiTem na úkor crossoverů. A další jsou na řadě...
Rozumím tomu, že vesměs to byly auta pod tvoji rozlišovací schopnost, ale mne zajímaly.

ro
rock
12. prosince 2018, 15:13
2
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

V mém případě je to proto, že hot hatche nenahrazují v nabídce obyčejné hatche; koexistují s nimi, takže zájemce o běžný hatch se existence hothatche vlastně nijak nedotkne. Na silnici taky hothatch nezaclání víc než obyčejný hatch.
SUV ovšem z výrobních linek a showroomů standardní hatche, lifty a sedany vytlačují, tudíž mne coby potenciálního zájemce o tradičnější karosářskou variantu serou. Navíc jet na silnici za velkým SUV (nebo ve městě vedle velkého SUV) je co do zaclánění a rozhledu asi tak stejný, jako jet za nebo vedle Transita, tudíž mne serou znova.

Zkrátka, hothatch ve mně žádné negativní emoce nevyvolává a necítím tedy potřebu ho hejtovat, zatímco SUV ano.

ro
rock
12. prosince 2018, 10:43
1
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

"Upřímě by mě zajímalo jak vypadá rychloměr u auta, co tyhle systémy nemá."

Jsem minimalistická konzerva, raději bych sáhl po základní výbavě (Trend). A kdyby se u ní dal palubní počítač přebarvit na černo bílo (což asi nedá, musel bych se smířit s modrou), neměl bych absolutně co vytknout. Dokonce by mi nevadil ani ten pididisplej uprostřed.

ro
rock
12. prosince 2018, 10:23
1
Aston Martin nabídne možnost přestavby klasických modelů na elektromobil

OK, je to vratný proces a tudíž nad tím jenom znuděně krčím rameny.
Spíš bych ale předpokládal, že někdo, kdo má a uživí originálního klasickýho Astona a má i prostředky na takovou přestavbu (tudíž žádnej Lojza se základním platem), se raději poohlédne po někom, kdo mu postaví repliku, která by třeba s tímto druhem pohonu počítala od začátku.

ro
rock
12. prosince 2018, 10:04
0
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

K tomu přístrojovýmu štítu - to jsi takhle nastavil, ať je vidět, co všechno to umí zobrazit (a dá se to povypínat), nebo je tam to množství údajů natvrdo? Takhle je to pekelně přeplácaný. Ještě bych tak snesl v otáčkoměru jeden údaj palubního počítače, v rychloměru druhej (bez toho autíčka) a uprostřed teda digitální rychlost, když už to musí bejt, ale s tímhle chaosem bych nebyl ochotnej vyjet ani z podzemní garáže.
btw Nedráždí tvoji lehkou formu OCD to, že číselník rychloměru je plný kruh, zatímco kruh otáčkoměru je částečně překrytý displejem palubního počítače? Už jenom z tédle nesouměrnosti bych měl pěnu u pusy...

ro
rock
11. prosince 2018, 10:55
0
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

No jo no, je to top verze a v té podle mne ztrácí smysl min. 3/4 modelů na trhu, protože lezou do zelí autům o třídu větším; to není úlet jenom u Space Staru.
Ale stejně je zajímavý jenom tak cvičně prolítnout, co se dá za 360 t sehnat: nejenom že je to třeba Mégane, Astra nebo Focus, ale z vlastního hnízda i Lancer, a to se ještě dá vybrat mezi sedanem a hatchem.

ro
rock
11. prosince 2018, 05:38
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Ještě k článku:
"...Volkswagen často unifikoval své jednotlivé modely, kterým naděloval jednotou tvář. Tyhle časy se mění..."

Když se tak dávám na masku Arteonu, facelift Passatu pro příští rok a koneckonců i na T-Roc & T-Cross (no dobrá, u těchdle dvou jde jenom o náznaky, přece jen je třeba akcentovat jinou cenovou kategorii), tak jsme možná svědky generační změny designu u VW, ale nikoliv toho, že by se modely v rámci značky odlišovaly nějak přes míru. Všechny ty čumáky mají stejný linky jako novej Touareg.

ro
rock
11. prosince 2018, 05:23
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

to Csaba:

Jenom k tomu poslednímu odstavci: bez ohledu na to, jaké schopnosti měla 1. generace, tak v (tipuji) 99 % sloužila už i ona přesně k těm účelům, které jsi přisoudil teď té nové. Naprostá většina z nich se nikdy nedostala do prostředí, který by nedokázal zvládnout i Passat. Tak to prostě je.

ro
rock
10. prosince 2018, 18:54
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Vím, že to má být v hierarchii koncernu chudej příbuznej, ale mně se to prostě líbí mnohem, ale opravdu mnohem víc, než Cayenne a Q7 dohromady...

ro
rock
10. prosince 2018, 10:21
0
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

OMFG
Mimochodem, fulltime online data z GPS je elegantní způsob, jak zatížit natankovanou elektriku spotřební daní a odlišit ji tak od elektriky pro domy. Poměrně elegantně se tak dá dostat k tomu, po jakých silnicích a dálnicích konkrétní auto ujelo kolik kilometrů a vyměřit z toho daň. Vlastně by se tímhle způsobem dalo i daňově odlišit ježdění ve městech ve špičce a mimo špičku. A napdaá mne ještě spousta dalšího. Sakryš, to otevírá tolik možností, že se mi z toho až nedělá dobře.

ro
rock
10. prosince 2018, 09:26
1
Hyundai brzy zahájí výrobu stylového pick-upu

Mně to vlastně ani moc neuráží. Pokud se moc neodchýlí od té studie, tak se mi to líbí i víc než ten Ranger. Akorát spíš než užitkovej pickup to vnímám jako moderní interpretaci El Camina, akorát zpoplatněnou dnešní zparchantělé SUV době.

ro
rock
10. prosince 2018, 09:10
0
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

No a právě s tím pouštěním do města jsou plug in hybridy jeden obrovskoj renonc a okamžitě bych to zrušil. Nedávno jsem zahlídl zprávičku o studii, snad od Anglánů (třeba si to někdo pamatuje přesněji). V principu z ní vyplývalo, že právě fleetový plug in hybridy nadělají víc škody než užitku, protože to tak akorát dostane úlevu na daních, protežuje se to povoleným vjezdem a parkováním v centrech a referenti pak stejně jezdí na benzín, protože na nějaký nepohodlný připojovaní k nabíječkám z vysoka s..., když je k tomu nic moc nenutí.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem