načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 45 sec.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků980
Pozitivních komentářů u článků360
Negativních komentářů u článků17
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
dnes v 12:47
1
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

No, musím vyslovit varování před Highway Star od Deep Purple; ta je pro mne velmi nebezpečná.

Jinak jsou v mém přehrávači velmi vítáni Zeppelini, RedHoti a Toto z bezpečného žebříčku stejně jako Green Day a Springsteen z nebezpečného. Vybírám si sám, s rádio mne nepochodí a i vůči doporučeným playlistům ze Spotify mám výhrady. A podobně jako u paní autorky, oželím ledasco, ale audio musí fungovat.

btw jako příjemné a uklidňující na dlouhé cesty se u mne ukázalo býti mluvené slovo. Mám na mysli audioknihy, ne spolujezdkyni, co neví, kdy má zavřít kušnu.

ro
rock
dnes v 10:06
0
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Teď mne napadá, pokud by s tím někdy chtěl třeba vjet do lesa, nebyl by třeba řešením Forester?

ro
rock
dnes v 09:57
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

to PB:
C6 je označení třetí generace Audi A6.
to beastar:
Jedna C6 se v létě objevila u sousedů "vodnaproti". A protože je znám dost na to, abych věděl, že určitě nevybírali z horní části cenového spektra nebo že se to auto stoprocentně nepodívá do slušnýho servisu (pravděpodobně se nepodívá do žádnýho, protože si to dotyčný bude zkoušet bastlit sám), tak jsem podle toho, co píšeš, docela zvědavý, jak dlouho to dokážou udržet v provozu :-).

ro
rock
dnes v 07:28
0
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Při troše hledání by možná dosáhl i na C6...

ro
rock
dnes v 06:08
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Audi A6? Je to snad jediný auto u nás, který je na trhu a splňuje všechny požadavky - i když je to v řádu jednotek kusů. A pokud by od něčeho ustoupil (quattro, automat nebo cenový strop), rozšíří se nabídka tak, že už se snad i bude dát vybrat.

ro
rock
předevčírem v 11:49
3
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Já to nepsal proto, že bych ho chtěl vypínat, ale jako příklad asistenta, který v současném autě máme všichni, všichni ho bereme jako nedílnou součást brzdového systému a nikoho by ani nenapadlo hledat tlačítko k jeho vypnutí.

Třeba si časem zvykneme i na některé z těch relativně nových (i když něco, co mi šťouchá do volantu nebo začne brzdit dřív, než bych měl v úmyslu, ve svým autě fakt nechci)

ro
rock
předevčírem v 06:21
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Znáte někdo auto, u kterýho by se dalo vypnout ABS? Na některý asistenty jsme si holt zvykli.

ro
rock
předevčírem v 06:18
1
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Odemykání auta je zvláštní; zatím jsem nenarazil na auto, kterého by nešlo nastavit odemykání všech dveří naráz na první zmáčknutí, když už mělo tu funkci, že rozlišovalo odemknutí dveří řidiče a odemknutí všeho.
Startování jenom s vyšlápnutou spojkou jsem zažil, taky se mi to nelíbí, ale jako ochrana proti všem roztržitým, co startují se zařazeným kvaltem a skočí pak do auta zaparkovaného před ním, to chápu.
Moje auto jako bonus nenastartuje s otevřenými dveřmi...

ro
rock
17. ledna 2021, 06:34
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Taky se občas nachytáš , že se kocháš tím, jak vteřinová ručička jde plynule místo toho, aby skákala po minutových indexech? :-)

ro
rock
14. ledna 2021, 10:23
2
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

Porsche 944 nebylo úplně levné nikdy, ovšem dneska stojí nesmysl. Možná ještě 924 bych mohl stihnout na poslední chvíli, ale ty stávaly pakatel dokonce i u nás a dneska už to taky není pravda.
Pak je tady Chevrolet Camaro / Pontiac Firebird 3.gen, který stávaly v bazarech víceméně za odvoz a dneska už je z toho sběratelská (a tudíž ne úplně levná) záležitost...

ro
rock
14. ledna 2021, 10:08
17
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

V3S asociace
Kdysi dávno za dob mého vojančení jsem si vysloužil první pecku na výložky. S peckou byl spojený opušťák a protože mi štěstí přálo a vyšlo to na velikonoční víkend, protáhl se opušťák o jeden den. Dostavil jsem se tedy v úterý ráno na nástup a ukázalo se, že včera, v pondělí, začalo něco, čemu se říkalo přechod techniky na letní stav a a trvalo dva týdny. Spočívalo to ve valné většině z toho, že se nátěr na techniku, nanesený na podzim vertikálními tahy štěce, překryl nátěrem naneseným tahy horizontálními. Zapojeno v tom bylo nejen řidičstvo, nábrž celé osazenstvo kasáren. Přesunul jsem se tedy na pracoviště, kde jsem předpokládal svoji účast a ejhle - nebyl jsem zanesen v seznamu, kterým disponoval místní velící poručíček. Nebyl jsem ani v seznamu na pracovišti vedlejším. Nebyl jsem v žádném, neboť seznamy se pořizovaly v pondělí ráno podle přítomných na nástupu a tam já nebyl, užíval jsem si volna. Nechyběl jsem vůbec nikde -což bylo pozitivní- ovšem naopak přebýval jsem taky všude, což bylo nebezpečné. Odebral jsem se tedy do autoparku, našel jsem si volnou V3S, která ještě na přechod čekala, umístil jsem se na korbu, zavázal za sebou plachtu a uvedl se do horizontální polohy (mladej voják nepotřebuje ke štěstí moc). V poledne jsem zašel na oběd, načež jsem do odpoledního nástupu pokračoval v předešlé činnosti. Večer jsem pak vyhledal tři kolegy, kteří byli stejně jako já postiženi pondělním volnem, následujícího dne už jsme se na korbu odebrali hned poránu všichni a společnost nám dělal balíček karet, něco k zakousnutí a možná -pst- nějaká lahvinka. Takhle jsme strávili první týden přechodu. Ten druhý se lišil hlavně tím, že jsme si vyhledali V3S, která už přechodem prošla a nehrozilo nám tedy, že ná uprostřed hry začne odvážet na dílnu.
Moje dva týdny s Pragou V3S...

ro
rock
13. ledna 2021, 15:50
1
Cadillac XT4 Turbo Diesel AWD: Dokáže sedět na dvou židlích?

Asi bych do koženě-pohodlného interiéru necpal karbonové doplňky, ale jinak se mi to moc líbí - na poměry SUV. Škoda, že jich na silnici nebudu potkávat moc (pokud vůbec nějaký).

ro
rock
12. ledna 2021, 15:26
0
Nový Volkswagen Caddy: Radujte se a hodujte!

Podle mne Caddy není míněn jako náhrada za Touran a už vůbec ne za Sharan. VW bude Caddy udržovat v rodinné verzi víceméně jenom z povinnosti (a protože je škoda ho nenabídnout, když už užitkovou verzi mít budou) a koncern se pokusí zájemce o velké rodinné auto nasměrovat k Tiguanu Allspace (Tarracu, Kodiaqu).

ro
rock
11. ledna 2021, 19:43
0
Nový Volkswagen Caddy: Radujte se a hodujte!

Aku vrtačka, pila, kufřík s drobným nářadím, tuba montážní pěny, tavná pistole, stříbrná lepicí páska, pixla solviny a montérky na převlečení se tam vejdou, ne? A s tím se dá uživnostnit skoro všechno.

ro
rock
11. ledna 2021, 18:42
0
ro
rock
07. ledna 2021, 18:11
1
Potvrzeno: Mazda MX-30 dorazí jako hybrid s Wankelovým motorem

Pro spalovací motor by se klíďo dala použít definice, co je na wiki. Proč vymýšlet něco dalšího. A mám pocit, že ta definice ponechává ve hře i ty bufíky, nicméně pokud už bych chtěl razit teorii lokální bezemisnosti, zakázal bych je taky.
btw wankel by neprošel už přes pístovou definici. Žiju v tom, že píst je definovaný funkcí a ne tvarem, tudíž může být i trojhranný rotační.

Termoelektrická přeměna energie jako primární pohonná jednotka je zatím sci fi (alespoň myslím), to bych snad ani neřešil.

ro
rock
06. ledna 2021, 15:42
0
Potvrzeno: Mazda MX-30 dorazí jako hybrid s Wankelovým motorem

Nějaký náznaky stanovení hranice už se objevují. Třeba v UK to chtějí do budoucna stanovit banálně jednoduše:
je v tom spalovací motor - není to elektromobil
není v tom spalovací motor - je to elektromobil

ro
rock
02. ledna 2021, 18:51
7
2021 | Co v autech už nenajdeme

Moje teze je +20 let, viz nadpis posledního odstavce článku. A z čeho usuzuju? Nejradikálnější návrhy na Euro 7 pro spalovací motory a mildhybridy nejsou splnitelné. OK, nejradikálnější návrh se snad neprosadí, bude něco kompromisnějšího a navíc máme plugin hybridy, ale i ty jsou opruz a navíc to se bavíme o r. 2025, kdy má Euro 7 začít platit. Moje teze pracuje s r. 2040, takže je spousta času na ještě brutálnější Euro 8, Euro 9... a není to jen Euro 7 a EU jako celek, jsou tady další dílčí návrhy:
Velká Británie: od 2030 nezaregistruješ vozidlo se spalovacím motorem (včetně hybridů)
Norsko: od 2025 zaregistruješ pouze elektrické vozidlo
Francie: od 2024 zákaz vjezdu dieselů do Paříže. Od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Paříže. Od 2040 zaregistruješ ve Francii jen elektromobil
Velká Británie: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Londýna. Od 2030 zaregistruješ pouze elektrické vozidlo
Nizozemsko: od 2030 zaregistruješ pouze elektrické vozidlo
Švédsko: od 2030 zaregistruješ pouze elektrické vozidlo
Německo: termín registrace výhradně elektromobilů v jednání
Slovinsko: od 2030 zaregistruješ pouze vůz s emisemi méně než 50g CO2
Španělsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Barcelony
Dánsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Kodaně
Ty registrace se týkají (alespoň pokud jsem pochopil) jenom nových aut, ale trend je z toho docela zřetelný.
Dál už jsou první náznaky, že si pánové v Evropské komisi všimli, že existují ojetiny, že jich přibývá (i v bohatým Dojčlandu je průměr vozovýho parku skoro 10 let, kdysi býval poloviční) a že většina z nich ty jejich nesmyslný požadavky nesplňuje a ještě dlouho splňovat nebude - a že by se s tím mělo něco dělat. Ještě to nemá vůbec žádný kontury, ale už jenom to, že se nad tím někdo zamyslel, neukazuje na nic dobrýho.

Dále, všechna auta nově registrovaná od včerejška (1.1.2021) musí (pokud nenastala nějaká změna, kterou jsem nepostřehl) monitorovat, ukládat a orgánům EK odevzdávat údaje o najeté vzdálenosti a spotřebě. Zatím anonymně, ale další stupeň se nabízí. Opět se bavíme o horizontu +20 let.

Takže jasně, fakt chci, abys měl pravdu, aby platilo to, cos napsal v posledním odstavci a abych si mohl ten svůj blábol omlátit o hlavu. Aby orgány EU konečně přestala požadovat vyřešení kvadratury kruhu a místo toho se věnovaly něčemu užitečnýmu, ale zatím se tak moc neděje a nevidím ani známky, že by se trend měl obrátit. OK, nevidím do toho tak dobře jak ty, neznám svět a jak to v něm funguje, jsem vidlák z dědiny na Jižní Moravě a vím to o sobě. Vidím jenom současnej vývoj a nelíbí se mi.

ro
rock
02. ledna 2021, 09:23
-1
2021 | Co v autech už nenajdeme

Dost možná
- přijdeme o spalovací motory
- kvůli zvyšující se složitosti přestane dávat smysl provozovat auta po záruce / z druhé ruky
- následkem přechozích dvou bodů přijdeme o low cost individuální mobilitu

Naopak získáme
- fulltime online dozor
- částečné dálkové řízení (omezení max. rychlosti)

Za dvacet let se -dožijeme-li- budeme smát problémům typu 17" kola nejsou dost cool nebo převodovka se rozhoduje mezi pětkou a šestkou o sedm desetin sekundy déle, než by bylo příjemné.

ro
rock
28. prosince 2020, 14:39
0
Když kola podělají auto: Sedm nejhorších ráfků na tuningovém trhu

Tý jo, toho pána pamatuju ještě z doby jeho působení v F1 a viděl jsem ho i válčit v Brně. Na jeho pojízdné kanceláři je to docela přijatelný. Ovšem namontovat něco podobného na civilní auto, bude to nejspíš působit dosti nevkusně.

ro
rock
27. prosince 2020, 08:07
6
Auta, která zmizela

Přidal bych podnikatelský kočár 90. let, co se dodával v setu s bílými ponožkami a fialovým sakem, totiž Mazdu 626 5. generace. Tehdy ten integrovaný zadní spoiler bylo možno potkat doslova na každém rohu (s jednou z nich jsem coby se služebákem taky pár km najezdil).

ro
rock
26. prosince 2020, 23:47
0
Auta, která zmizela

...a to i co se týká pocitů vevnitř...

ro
rock
26. prosince 2020, 23:46
0
Auta, která zmizela

to krab: S Passatem B3 (tedy právě současník posledních dvou Audi 80) jsem tehdy něco najezdil a nebylo to nějak významně horší, než ty Audiny, a to co se týká pocitů vevnitř. Slušný, velký, robustní auto klasických tvarů...

ro
rock
26. prosince 2020, 23:41
0
Auta, která zmizela

Já těch Toled I pamatuju opravdu hodně právě z toho období, kdy byly nové nebo zánovní...

ro
rock
26. prosince 2020, 23:39
1
Auta, která zmizela

ad Toledo: druhá generace Toleda Octavii do zelí nelezla vůbec, protože -jestli mne paměť neklame- Toledo II byl výhradně sedan a jako takový v našich končinách vůbec neoperoval na stejném hřišti jako liftback/kombi Octavia

ad 306: nějaký km jsem s ním najezdil: pamatuji si relativně přesné a krátké řazení (ve srovnání s novější 206 úplně z jiného světa), nízké ukotvení sedaček a docela sebejistý podvozek. Překvapivě dobrý auto.

ad 80: mít jednu v dobrém stavu, klidně s ní jezdím coby s daily a vůbec bych neměl pocit, že nějak strádám. Mělo (i ve srovnání se současníky) poměrně tuhé ovládání všeho, ale všechno šlo přesně. Akorát to holt chtělo trochu víc síly. Bylo to komplet pozinek, vyobrazená B4 už měla sklopný opěradla zadních sedaček (B3 kupodivu ne, alespoň ta moje ne) a na silnici jsem si v tom připadal jak v tanku (v tom dobrém slova smyslu, působilo to velmi robustně a bezpečně. A tu bezpečnost bohužel/bohudík můžu teda potvrdit i z vlastní zkušenosti)

ad BX: tu už jsem neviděl strašně dlouho. Tu poslední jsem potkal v lese na rozbité lesní cestě, ted dotyčný s ní jel tak, jak by si v takovým terénu normální člověk troufl tak možná v Ranger Raptoru. BéIxko to zjevně nevyvádělo z míry...

ro
rock
23. prosince 2020, 09:39
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Ženská v džínách a flanelce se mi líbí. K SUV jsem zatím pořád skeptický.

ro
rock
23. prosince 2020, 07:02
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Co je to "zlatý standard dneška" v tomhle přeneseném významu? Jestli to má být to, na co si jako na první volbu vzpomene zákazník, když zamíří do obchodu, tak není. Alespoň v Evropě ne. Mezi první desítkou nejprodávanějších modelů za letošní rok jsou dva crossovery/SUV. Ani v rámci samotného BMW, kde nejprodávanější modely jsou (zatím) 3er a 1er.

Připadá mi (už několik let), že se mi pořád někdo snaží natlouct do hlavy, že SUV vládne, SUV je nejvíc, Vypadá to spíš, že SUV narazily na svůj strop, protože jejich (poměrné) prodeje v rámci Evropy stoupaly asi tak do léta loňského roku a od té doby stagnují, +- jedno nebo dvě procenta. Bez ohledu na to, jak je výrobci preferují. Očividně proto, že na nich víc vydělávají, jinak by je nedělali...

Možná se to změní s masivním nástupem elektrifikace, protože výrobci cpou baterky pod řidiče a pak nedokážou postavit nízké auto - tak jim z toho vyleze znouzecnost crossover

ro
rock
23. prosince 2020, 06:25
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

"... hnusný předražený krám bez špetky dobrého vkusu... A i když se za ta léta změnil jak celý automobilový trh, tak X6 samotná..."

...tak máme pořád hnusnou věc bez špetky dobrého vkusu (otázku kvality a ceny nechým stranou; kvality proto, že jsem v tom nejel a ceny proto, že je to daleko mimo moje možnosti)

ro
rock
19. prosince 2020, 17:12
2
Kam zmizela elegance?

Měkkými tvary a zaoblenými křivkami se vyznačují Rubensovy Tři Grácie, ale s elegancí bych to apriori nespojoval.

ro
rock
19. prosince 2020, 17:09
0
Kam zmizela elegance?

Todle vidím podobně a klidnš bych to rozšířil i o A4. Audi drží střídmě elegantní linii přinejmenším od nástupu A4 / A6 a v podstatě se za těch >20 let nespletli. Za mne vládne A6 (C6), ale líbí se mi všechny.

ro
rock
19. prosince 2020, 17:05
0
Kam zmizela elegance?

Ve dvojboji X-Type vs 75 (sedany) hlasuji pro X-Type. 75 byl krásnej, ale X-Type dokonalej. Kombi se mi nelíbí ani jedno...

ro
rock
19. prosince 2020, 17:03
1
Kam zmizela elegance?

No, taky u žádné z těch vyjmenovaných verzí bych se o eleganci mluvit neodvážil. Zatímco o obyčejné Sieře (liftback) nebo 190 v základu klidně.

ro
rock
19. prosince 2020, 16:58
1
Kam zmizela elegance?

to Moses:
Jsme tady v debatě založené na individiálním vkusu, takže respektuji ten tvůj, ale za mne fakt ne, přičemž špatně je čumák, zadek i poměr zasklené plochy, takže vlastně všechno :-)

ro
rock
18. prosince 2020, 12:18
0
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Frankie, včera v 15:40

"Jen ta cena holt. To je i u A3 nebo A4. Na co taky ještě koukám je Volvo S60"

Já jenom, že jestli vybíráš do 200 t a koukal jsi i na S60, tak ti očividně nevadí věk okolo 10 let. A3 sedan teda za ty prachy podle mne neseženeš ani náhodou, ale A4 by se podařit mohla; není jich v benzínu moc, ale pokud se paní líbí, určitě bych tu myšlenku nezavrhoval.

ro
rock
17. prosince 2020, 06:10
4
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Radar je -předpokládám- pod logem. Tam ta zaslepená plocha vypadá taky blbě ale to jsem na mysli neměl. Mně vadí ten prostor pod nárazníkem. Nasávací otvor ani ne na šířku RZ, ale rozšklebená tlama přes celé auto a v ní ta příšerná imitace mřížky.

Já prostě nerozumím tomu principu dát na viditelnou plochu věci za statisíce nebo miliony přiznanou imitaci. To je něco, co má svoje opodstatnění na autíčku za 49 z vietnamské tržnice, ale na dospělým autě?

ro
rock
16. prosince 2020, 20:31
4
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

- můžou získat prostor na ovládací prvky, které budou pohodlně nadosah ruky ležící na loketní opěrce (teda pokud nechtějí veškeré ovládání nacpat do patlacího displeje
- získají prostor na cupholdery a odkládací kastlík, s rovnou podlahou by se to hůř umisťovalo
- pro některé řidiče je útulnější, když jsou obklopeni hmotou, než kdyby vedle sebe měli prázdno (pro mne, třeba)

ro
rock
16. prosince 2020, 12:30
2
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Jenom na okraj: gril u Zagato verzí Astonů byl vždycky větší než u originálu a nikdy nebyl vkusný.

Dotykový infotainment je zlo.

NEvadí mi kreativita u voliče automatu. Vůbec nevidím důvod, proč by to mělo mít formu klacku a pokud se návrhářům zadaří něco, co splní svoji funkci, dobře padne do ruky a navíc to bude designově zajímavé, tak mi to fakt neva. Zrovna u tohodle si stálý řidič zvykne a trpět bude jenom novinář střídající auta.

Vadí mi zaslepená plastová imitace plastové mřížky imitující tahokov. Úplně klasický příklad je Kodiaq, ale je to rozlezlé napříč celým automobilovým světem.

Vadí mi imitace karbonu, hliníku, chromu, dřeva i kůže, v interiéru i v exteriéru.

A samozřejmě trend nejzásadnější: vadí mi vynucený přechod na elektromobilitu navíc bez přiměřené infrastruktury.

ro
rock
14. prosince 2020, 17:51
0
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

to HonzaT:
Ano, ten důsledek chápu stejně. Jestliže se mám zachovat stejným způsobem bez ohledu na to, jestli tam značka je nebo není, tak by bylo jednodušší ty značky zrušit všechny.

ro
rock
14. prosince 2020, 16:39
1
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

Jenom na okraj k tomu "Pokud chcete po Uněticích jezdit více, než 50, není nic snazšího! Bystrý řidič si jistě všiml, že první popisovaná křižovatka je před obcí, takže absence cedule na této komunikaci vlastně dělá z celé obce velmi diravý cedník."

Nedělá, nebo bych na to alespoň nespolíhal. Mám za to, že už padl rozsudek nejvyššího správního soudu v tom smyslu, že obec je definovaná primárně jako zastavěné území a až sekundárně jako (zastavěné) území ohraničené značkami IZ 4a (IZ 4b). Řidič prý má sám poznat, že se vyskytuje v zastavěném úzení -> v obci a podle toho se chovat.

ro
rock
13. prosince 2020, 16:26
0
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Jsi mi to vzala z pusy; právě jsem dočetl jeho posty a došel ke stejnému závěru :-)

ro
rock
13. prosince 2020, 16:21
0
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Občas vozím v autě psa. Na místo spolujezdce by se třeba nějak srovnal, ale když ti 40kilovej švýcarák kecá do řízení a strká ti packy na volant, stojí to za prd. Zondu nebrat. Navíc - má Zonda vůbec cupholder?

ro
rock
13. prosince 2020, 12:01
1
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Úplně rozhodit se nenechám asi nikdy, na to si relaxaci za volantem příliš užívám. Ovšem svět by byl hezčí místo, kdyby se nevyskytovalo

-auta zastavující v úzkých místech. Typicky před školou. OK, dyť je to jenom než fakan vystoupí, zamává na rozloučenou, vrátí se do auta pro zapomenutou tašku, dá pusu mámě, vrátí se pro zapomenutý pytlík s přezůvkami, připomene, že odvézt do baletu potřebuje na třetí hodinu a konečně jde. Ale proč, když ta mamča mohla zaparkovat o 20 m dál, kde je místo a nezavazela by nikomu?
- rádoby gentlemani pouštějící na hlavní řidiče z vedlejší. Extrém: 15 minut pocukávání v koloně na I/50, která končí u křižovatky, kde na vedlejší nejsou víc jak dvě-tři auta za sebou a na hlavní najíždějí skoro plynule. To je přece postavený na hlavu, "jednička" by měla být ta plynulá tepna a kdyby plynulá opravdu zůstala, ti z vedlejší by se do ní dokázali zařadit.
- předčasné zipování (jestliže v pravým pruhu jedou auta 1 - 3 - 5 a v levém 2 - 4 - 6, tak se v polovině končícího pruhu zařadí dvojka za jedničku -> 1 - 2 - 3 - 5 ... a na konci pruhu se ještě spořádaně zařadí čtverka a šestka, samozřejmě počínaje od jedničky -> 1, 4, 2, 6, 3, 5-. Řidiči v pravým jsou na tom biti, křehká rovnováha jde do kopru
- zbytečné zpomalování u auta v odstavném pruhu na dálnici - v ranní špičce recept na zbytečnou kolonu

ro
rock
09. prosince 2020, 19:48
1
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Jak se o tom úřad dověděl, to je jiná věc. Nicméně pořád platí slovo od slova to, co jsem napsal v 15:49. Mohl to zlegalizovat dokonce ještě i v době, kdy úřad vydal rozhodnutí o odstranění.

Ale já to chápu, to už tak někteří mají, že čuráci jsou všichni ostatní, jenom on je holt ten tragickej geroj.

ro
rock
09. prosince 2020, 15:49
2
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Možná si kámoš mohl předtím přečíst stavební zákon. Pokud tomu nerozumí, nebo na to neměl čas a chuť, měl se domluvit s někým, kdo ho přečtený má. To je pak těžký s takovejma lidma.

ro
rock
08. prosince 2020, 18:29
2
Opel Insignia 2.0 CDTI: Svět se mění, Omega zůstává

Mně by Insignia v téhle třídě přišla jako horký favorit. Možná není dokonalá, ale value for money je velmi slušné (a líbí se mi zevnitř i zvenku) a dokonce i v případě volby "cena již od" (kterážto je v rámci třídy asi nepřekonatelná) odjedete s docela důstojně vybaveným autem.

ro
rock
07. prosince 2020, 18:49
3
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

to Habakukk:
Kolega Tomáš Trýska odpověděl celkem srozumitelně.
Ještě bych to rozšířil o zásadu č.2: musím to mít pod kontrolou. A je jedno, jestli při jízdě bokem nebo rovně. To tu hranici definuje naprosto jednoznačně.

ro
rock
07. prosince 2020, 15:45
7
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

„Lidi, nechovejte se k sobě jak kokoti!“ se dá tesat do žuly.

Máme u nás krásnou levotočivou zatáčku, ve stoupání, širokánskou, skoro 180°. Za poslední 2 týdny jsem tam viděl tři pokusy (na sněhu, na zbytku posypu nepo prostě jenom na mokru). Jeden to projel krásným plynulým smykem, měl to pod kontrolou od začátku do konce a mimo vytočenýho motoru snad ani nemohl nikoho nijak popudit. Zbývající dva nezvládli výjezd, rozhoupalo se jim to a potřebovali celou šířku silnice včetně protisměru a asi i čistý trenky (teda pokud měli aspoň trošku fantazie).

Člověk, co si hraje na prázdným parkovišti, je v pohodě. Člověk, co to nechá sklouznout na veřejné komunikaci, ale ví, co dělá a předvídá, je v pohodě. Člověk, co si hraje na veřejné komunikaci a neumí to a nepředvídá, je kokot a řidičák mu nepatří do ruky.

Howgh.

ro
rock
07. prosince 2020, 09:54
2
Ford Focus 2.0 2005: Sluha skoro zadarmo

Jinak teda ten přístrojovej štít - takhle si představuji etalon přehlednosti a funkčnosti. Snad jenom na displeji palubního počítače je zub času vidět. Tomuhle se žádný LCD omalovánky nedokážou ani jen přiblížit, a forďácký příplatkový SYNC teda už vůbec ne...

ro
rock
07. prosince 2020, 09:51
0
Ford Focus 2.0 2005: Sluha skoro zadarmo

Tenhle CD changer jsem měl v Mondeu. 2x. Jeden se mi ještě válí doma v krabici. V obou případech po necelých 4 letech přestal načítat CD a nakonec byl vyměnen za aftermarket (který teda nabídl o třídu lepší zvuk, a to bez výměny repro).
Sony v tomhle případě bolestně zklamalo.

ro
rock
07. prosince 2020, 09:46
0
Citroën C3 Shine: Nenápadné důležité změny

Tak pod 300 t (pokud je teda míněno s daní fyzické osobě) už je to fajn kauf. To už je v teritoriu Sandera :-) a přitom je to hezká stylovka.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental Continental Towncar Limousine 1978
Lincoln Continental Continental Towncar Limousine

1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Voyager Grand Voyager 2000
Chrysler Voyager Grand Voyager

2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem

Jeep XJ001  1986
Jeep XJ001

1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem

Ford Mustang  Fastback 1965 BULLITT 1965
Ford Mustang Fastback 1965 BULLITT

1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem

Mercedes-Benz 124  1991
Mercedes-Benz 124

1991 rok výroby
69 koní výkon
2 500 ccm objem