načítám data...

Jimi

JménoVladimír Hovanec
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.8 dny
Komentářů u článků547
Pozitivních komentářů u článků136
Negativních komentářů u článků14
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Jimi
21. června 2021, 09:44
0
Mazda 3 e-Skyactiv X186: Simulace starých časů

Asi kdo rád jezdí, nadávat nebude. Druhá stránka věci, servisní náročnost a trvanlivost za pár let ukáže, zda to byl dobrý krok (nutný kvůli diskutabilním pravidlům). Jízdním vlastnostem bych věřil, že to bude vždy paráda i bez elektroniky. Ta jinakost vůbec nevadí, zatím ji nepohltil žádný koncern. A spolupráce s Toyotou nemusí být taky na škodu.

Jimi
18. června 2021, 07:09
0
O konejšivých autech a vnímání rychlosti

A klidně se může přidat dalších 240km/s - rychlost slunce kolem středu galaxie, a tak dále.

Jimi
11. června 2021, 23:12
3
13 minut někdy nestačí

„Rychlost ještě nikoho nezabila, to až zastavení vás dostane.“ Jezza. Tady to sedí jako p*del na hrnec. Ale každodenní ježdění mě čím dál utvrzuje, že lidi opravdu neumí a jenom o rychlosti to určitě není.

Jimi
11. června 2021, 09:10
0
Citroën C4: Stylovka pro každý den

Obecně, ty tlusté rámečky vystouplých "radiomap" na kráse nepřidají. Asi bezpečnost, když to máš doma na stole nebo jenom tak v ruce, hlavu si o to nerozkřápneš :)

Jimi
09. června 2021, 10:24
2
Jimi
09. června 2021, 08:59
2
Ptejte se: Šestiválcový sedan s pohonem zadních kol

tak to potom Genesis G70, ten má klasický kufr, technika shodná se Stingrem. Ale podobný problém se sháněním jak u Lexusu IS350.

Jimi
09. června 2021, 07:14
0
Ptejte se: Šestiválcový sedan s pohonem zadních kol

Evropa menším sedanům a zadokolkám moc nepřeje, za louží je trochu jiná situace. Přehodnotil bych požadavky, jinak to bude hledání bájného jednorožce. Bavoráci v běžných modelech dost vyměkli. Pozdě, před 20lety bylo z čeho vybírat...

Jimi
04. června 2021, 12:36
5
Renault Talisman Grandtour: Vyšší střední je tu stále s námi

Vyšší střední třída? Střední je jako Megane a nižší střední je Clio? Jeden motor a dva výkony 160/190k. Osobně bych to řadil k Passatu, co je myslím spíš střední třída. Safrane byl někdy vyšší střední, protože existovala Laguna.

Jimi
03. června 2021, 09:31
0
Peugeot Rifter GT 1.5 BlueHDI: Sluha pro každý den

Ten automat je nutný, pokud chtějí modelem nahradit už chybějící třídu mini MPV, většinou jsou to i tak mamakáry. Je to pořád dost dodávkoidní, což je logické, původ je jasný. Crossovery to moc vnitřním prostorem nezachrání, jsou to jenom fakticky nadzvedlé HB/kombíky.

Jimi
20. května 2021, 11:53
0
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Když děláte v automotive, tak je to jako dělat v masokombinátu, taky ty párky radši nejíte... možno pár výjimek existuje :)

Jimi
03. května 2021, 09:18
-1
Kia Rio: vážně dobrý poměr "value for money"

Tak u E36 a E38 v automatu ještě po staru. Ale je to už víc než 20let...

Jimi
30. dubna 2021, 13:23
0
Honda CR-V e:HEV AWD Sport Line: Darth Vader bez převodovky

Kolegyně to má jako klasický mamacar, u ní spokojenost. Ten systém po zkouknutí pár videí mi přijde až brutálně jednoduchý, jeden převod, spojka, generátor, motor a spolehlivý spalovák.

Jimi
28. dubna 2021, 13:22
2
Po stopách čtyřdvéřových kupé

EB112 mi připadá jako první ne moc povedený pokus o supersedan automobilky před koupí VW, za mě lehce odbytý prototyp v trendu 90-tek. Těch disproporcí je tam hodně... :). VW potom taky postavil pár prototypů na stejném konceptu (EB118/218).

Jimi
28. dubna 2021, 09:48
5
Po stopách čtyřdvéřových kupé

To názvosloví už bohužel delší dobu degraduje a manuál typů karoserií např. z 80-tek už moc nefungují. Jasně, marketing hraje velkou roli. Hezčí sedan je 4d-kupé, hezčí kombík je Shooting Brake a pod. CC od VW byl jenom hezčí Passat, Arteon to trochu nahrazuje. RX-8 je tomu asi nejblíž. A z druhé strany tomu dává korunu Megane Grandcoupé.

Jimi
27. dubna 2021, 09:52
0
Jimi
21. dubna 2021, 07:26
1
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

Manželce slouží Mazda 5. Dělalo se to až do 2018. Posuvní zadní dveře (i el.), 2L 150koní, i v automatu. Až 7 míst. Jízdně dost slušný podvozek (technicky mazda 3). Celkově nenáročné svezení. Občas je k sehnání i US verze, tam byl 2,5L. Děti, pes, IKEA, dovolená a tak.

Jimi
20. dubna 2021, 12:18
1
Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...

Design- vypadá to lehčeji a "odolně". Jedno z pravidel, jak rozbít velkou plochu plechu. Obecně jsou teď auta "tlustá", je to daň za vyšší posez i větší vnitřní prostor. Aby to byla míň brambora.

Jimi
19. dubna 2021, 10:38
0
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

I když jsem zásadně benzínová hlava, o jedno turbo chudší 330d by potěšila taky... chybí benzínová alternativa- něco jako 335i.

Jimi
14. dubna 2021, 12:39
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

poslední trend skoro všech automobilek, jak si výrobci mohou zahojit emisní bolístky. Lidi to žádají, tak ať si to zaplatí...

Jimi
06. dubna 2021, 13:40
1
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Ten pocit z aktuálních motorů mám podobný. Mazda umí podvozky, spolehlivost dobrá, design taky a interiér už konečně vypadá dobře. Ale nemá pořádný motor. SKY-X asi taky moc nezaujal. Na střední třídu je toho nenuceného výkonu málo. Na příště něco zkutí asi pravděpodobně s Toyotou, s kterou mají dohodu obchodního a kapitálového spojenectví (s Fordem to moc nevyšlo).

Jimi
05. dubna 2021, 10:49
4
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Ta politika tady v EU moc zajímavým autům nepřeje. Přitom za louží je k mání i oturbená verze tohoto motoru (CX9, CX5, CX30, 6), a jsou tam taky přísná emisní pravidla. Je to tady zbytečně ošizené.

Jimi
29. března 2021, 07:35
-1
Mazda CX-30: Nečekaně jiná

mě by to neurazilo, ale EU Mazdy moc výkonu nenabízejí...

Jimi
22. března 2021, 15:30
1
Mazda 3 G150 AT: Jiná a skvělá

stačí si najít video s Vaculíkem- sice CX-30, ale motor stejný.

Jimi
20. března 2021, 21:56
0
Autíčkář motorkářem. Může se to stát i vám?

jo 90-tky, papíry na auto už byly, 2x teorie, test a jízda a za litr autoškole bylo i kompletní Áčko. Pár motorek na začátku, potom jenom auta a až teď po pár zápůjčkách se bude kupovat vlastní. Jiný svět...

Jimi
17. února 2021, 07:58
0
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Je to prakticky Mazda 2 na chůdách, ale ti, co to mají, si neztěžují. Ta výbava logicky reflektuje kombinaci předchozí 3-ky s možnostmi 2-ky. Kolega tam trochu řeší problémy s korozí, jinak spokojenost.

Jimi
10. února 2021, 14:02
-1
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Vím, že Auris/Corolla kombík není velký krasavec, ale dá se najít v CZ i pár kusů i v hybridu, což na takové domácí ježdění i výlet bohatě stačí. Je to sice jenom nižší střední, ale ty auta se za ty roky pořád o něco zvětšují. Na vymetání dálnic to není, ale na druhé straně je to jednoduché, relativně levné a spolehlivé. Otázka, co je cíl ...

Jimi
03. února 2021, 14:11
0
Toyobaru: prostorný komfortní rodinný vůz, vhodný na dlouhé dálniční přesuny

Fakt je, že v zrychlení se ta oturbená Fabka klidně udrží za Toyobaru. A potom ti borci mají dojem, že mají taky sporťák...

Jimi
03. února 2021, 10:56
2
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Problém je v tom, že ty EU normy určují nevolení zástupci EU (papaláši v komisi). Veřejným hlasováním (volby) se toho moc nezmůže... doufám, že se pletu :)

Jimi
02. února 2021, 10:10
1
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

... nebo generátor na základě volné energie od Nikoly.

Jimi
02. února 2021, 08:37
2
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Hlavní komodita 21.století je a bude elektřina. Určitě existují i další známé i neznámé způsoby získání energie, ale jejich realizace v mobilitě je závislá na tom, jak z toho vytřískat kapitál a vliv. Na tom to celé asi stojí. Nikdo to nedá zadarmo. Zatím není alternativa, hybridy tady ještě chvíli budou. Letadla, lodě a kamiony jedou pořád na dinosaury ...

Jimi
31. ledna 2021, 17:30
0
Proč nechápeme nová auta

To by to dost vysvětlovalo. Praváci by podle toho neuměli dobře řídit levou rukou- asi proto asistenti mají úspěch. Určitě i rádi vic kvedlají řadičkou, automaty asi u nich nejsou tolik oblíbené. Leváci zase nemají u nás rádi dotykové displeje. Levá ruka na volantu a pravá na páce, nebo s automatem pravá na displeji... holt pokrok se nedá zastavit.

Jimi
30. ledna 2021, 13:26
0
Proč nechápeme nová auta

Taky jsou mi hybridy sympatické, hlavně od Toyoty a Hondy. Účinnost je o dost lepší, spalovák jednodušší a nenáročný. Systém převodů je geniálně jednoduchý. A zkušenosti za min. 10let tu spolehlivost potvrzují. Na běžné užívání výhodnější. Baterie nejsou tak těžké. Co se týká radiomapy a asistentů, u Lexusu a Mazdy to není takový kolotočářský jak např. u Němců.

Jimi
27. ledna 2021, 09:05
0
Zajímavé naftové motory minulosti

První zkušenost s naftou byla asi tak před 30 lety- E30 324d. Žádný výkon, zajímavý zvuk, nic se tomu nepodobalo.
Následně 5-válec 2.0D v doutníku zanechal spolu s autem zajímavý dojem. Ale doma byl vždy jenom benzín, bylo to jednodušší a víc to vyhovovalo (R6,V8). Zimní ranní startovací pojízdní masáž vždy odrazovala. Teď už je to v pohodě, G20 330d bych klidně vzal. Ale nafta chybět nebude.

Jimi
26. ledna 2021, 13:22
-1
Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže

Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii ergonomie, komfortu, ... a jiné kupující. Na zákazníky to působí odlišně - a musí za ten rozdíl v ceně. Golf R je taky nastaven a působí úplně jinak než běžná 1.5TSI, taky stojí 2-násobek. Jasně, jiné ovladače, displeje, sedačky, materiály. Ale brzdový kotouč, motor, filtr, nápravnice, rameno, hřídel, ... je prakticky v dané specifikaci stejné. Což může být následně u oprav a údržbě zase výhoda. Od A4 výš je to už zase jiný příběh.

Jimi
25. ledna 2021, 09:48
-1
Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže

technicky je to úplně stejný, akorát líp vypadající obal...

Jimi
25. ledna 2021, 09:28
0
Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže

Z fotek ten interiér působí trochu plastově a ty ostré hrany tomu taky moc nepomáhají. Z venku je to zase na sedan dost baculaté a vysoké. "Prémiový" Golf s kufrem a solidním motorem.

Jimi
21. ledna 2021, 14:46
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Jo, i Recycled Porsche byla pocta. Závodní verze se líbily, něco to i přes tu bídu výhrálo. Malinko zaujal náznak reinkarnace v podobě HN R200

Jimi
14. ledna 2021, 14:20
0
Renault 5 se vrací

To platilo v minulém tisíciletí, taková specifikace v EU je už bohužel nereálná, už jenom max. v hybridu za 2-násobek ceny, takže asi nic...

Jimi
06. ledna 2021, 22:48
2
Jaké auto pro dopravní policii?

Viděl bych to tak na Lázně Bohdaneč :)

Jimi
02. ledna 2021, 18:59
0
2021 | Co v autech už nenajdeme

Atmosféry se jenom přesunuly do spolehlivých hybridů, nesmíte koukat jenom po koncernu a spol. Co bude dál, záleží na tom, co si zase vymyslí nikím nevolená eu komise.

Jimi
20. prosince 2020, 19:04
0
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Osobně to znám z němčiny a např. Češi a Němci to v automotive hodně používají. Automechanici taky.

Jimi
19. prosince 2020, 18:55
0
Kam zmizela elegance?

Elegance má různé podoby, ale pravidla jsou pořád stejné. Ale jak se hodnotí elegantní ženy? ... stejně se hodnotí elegantní auta. Někdy méně je více...

Jimi
17. prosince 2020, 12:53
0
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Gril je pro znalé absolutně v pořádku a hlavně je to krátké a výstižné označení. Všichni ví, oč se jedná...

Jimi
16. prosince 2020, 11:33
0
Jimi
16. prosince 2020, 09:24
0
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Ten úvod jsem trochu nepochopil, z pohledů minimálních prodejů u nás i C6, 9-5 a G80 taky nic moc...

Jimi
10. prosince 2020, 12:22
2
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

U těch menších SUV a Crossoverů to je zajímavé i pro výrobce, na základě levnější nižší modelové řady se to zvedne a cíloví zákazníci akceptují i o pár stovek litrů vyšší cenu, která klidně překoná výš postavené "nízké" modely se stejnou specifikací.

Jimi
11. listopadu 2020, 10:07
2
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

A co si představujete pod pojmem jen tak se projet s velkou limuzínou...? Na české okresky je to trochu široké a sklouznout se s prázdnými 2 tunami, no nevím. Ani moc schopných dálnic tady není, ale napadla mě ještě nějaká větší Alpina ...

Jimi
06. listopadu 2020, 10:33
0
BMW 118d: Dejte pokoj s ideologií a nechte mě dělat moji práci

Nad kolama ty proporce jsou podobné s předchozí 1er, akorát přední náprava cestovala dozadu kvůli napříč motoru, takže delší převis. Ale není to tak děsivé, jak u francouzů, kteří víc "padají na hubu". Akorát ta vysoká přední chodec-friendly kapota s ledvinami a malá kola moc krásy nepřidají. 128ti může být jízdně zajímavá...

Jimi
05. října 2020, 12:31
3
Komu zvoní hrana

Já nevím, v 90-kách taky hodně mladých nemělo auta (z pochopitelného důvodu) a výběr byl hodně zoufalý. Těch pár typů dobře jezdících aut bylo pomálu a za velký peníze. Ten posun je dnes značný, prakticky už se nedá pořídit auto s tragickými jízdními vlastnostmi, to spíš lidi neumí dnes jezdit... Auta jsou výrazně dostupnější, neporovnatelně vybavenější, hodně prostorné a i z "mizících" karosářských variant je pořád slušný výběr. Otázka, co konkrétně kdo opravdu potřebuje. Posunul bych to dál a ročníky 90/00´ bych dal do okénka classic/veterán/vzpomínky/"zlaté časy" :)
Ten výběr je jako poslouchat muziku na starých audiokazetách nebo skákajících/šumících CD.

Jimi
17. září 2020, 08:50
0
Geländewagen z devadesátek a hledání nadčasovosti

vypadá to tak, že asi tak od půlky 90-tek se tu symboliku už snaží všichni sjednotit ...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1996
Chevrolet Tahoe

1996 rok výroby
180 koní výkon
6 473 ccm objem

Cadillac Eldorado  1976
Cadillac Eldorado

1976 rok výroby
230 koní výkon
6 999 ccm objem

Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4 2000
Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4

2000 rok výroby
270 koní výkon
5 400 ccm objem

Cadillac Brougham ď Elegance 1988
Cadillac Brougham ď Elegance

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford E250  1967
Ford E250

1967 rok výroby
168 koní výkon
5 700 ccm objem