Habakukk
Jméno | Ondřej Mikulášek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 6.0 rok. |
Poslední aktivita | před 16.9 hod. |
Komentářů u článků | 1123 |
Pozitivních komentářů u článků | 319 |
Negativních komentářů u článků | 84 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
No tak to nevím hranatá krabice, 80. léta z toho přímo křičí.
Státu je to ve výsledku úplně jedno. Hlavně, že se jede PR akce na všech webech.
Pokud mají Italové takto postavené zákony je to zcela v pořádku, že se ohradili ke zvolenému názvu.
Škodovka se fasuje, tedy nemá cenu se vzrušovat něčím co stejně dostaneš přidělené.
Do centra Vídně by měla mít N1 nějako speciální nálepku s vyznačenou Euro třídou kterou vydává místní autoklub. Prkotina ale sháněj ji když pro M1 být nemusí.
+ různá omezení při vjezdu do měst naštěstí nyní v zahraničí, nebo pokud je zákaz nákladní dopravy bez dodatkové tabulky tak vlastně taky nesmíš.
No ono asi půjde o vystupování.......
V mých očích něco takového jako nudné auto vyráběla automobilka Daewoo.
Ono každé auto Mainstreamové značky je vlastně obyčejné a může být v tomto výčtu jako nenáročný dělník. No a jak to bývá tak já asi nejraději vzpomínám na první služebák tedy doježděnou Felicii kombi ročník 94 ve výbavě GLXS (pořád to byl holobyt se střešním oknem) měla na hrbu přes 400t km, ale byla s ní neskutečná sranda. Ráno dolít olej a chladící kapalinu a mohlo se vyrazit. Odjezdil jsem ji snad 2 roky pak šla do hutí.
Je to na nic, je to zelené minimálně jeden si Eon koupí.
Snad všechny US auta mají potenciometr na nastavení intenzity podsvícení.
Mají jen dvě výkonové varianty naftového čtyřválce.
Měl jsem naftu 125kw jezdilo to parádně. Vlastně pořád jezdí jen už s ním nemusím.
Terénu je jedno zda nafta nebo benzín. Spotřeba je problém tam kde si nafta v zátěži zobne15 litrů tak benzín bude přes 20 což při stejné nádrži rapidně ubírá dojezdu který je v divočině důležitý.
Osobní Sucudo jsem pár let sedlal, natočil nějakých 80t km měl jsem osobní verzi (Panorama) a pokud vzpomínám na dálnici to celkem šlo, ale asi to bude jak která verze.
Jo Ducato s 2,3 mjet fajne dělník který i jede, ale že bych v tom chtěl trávit více času než pár hodin za měsíc to jako né. Čest všem co tyto povozy sedlají denně.
No Fiorino s 1,3mjet jsem měli na firmě byl to hrozný sráč. Výkonnostně to celkem jelo, ale pak to začalo žrát olej sypala se elektrika proti Doblu který je extrémní dříč to byl šrot. Nového Dobla se ve Fiatu všichni bojí a doufají, že problémy s kabelážemi se podařilo odladit.
Já tam žiju a potkávám snad 5 nebo 6 kousků. Jedna rodina má dokonce for him for her což je opravdu bizár.
No celkem oblíbený povoz u matek kvočen na maloměstě.
No a co nějaký Duster v holobytu velké to moc není a kufr tak nějak přiměřený.
Pokud se účastníš akce kde je 10% dementů, ale je ti to vlastně jedno tak už to o něčem vypovídá. Na autě vezeš stejné nálepky jako paka co se najebou a jdou se projet, nebo vyškrabou do skály svůj vzkaz, že tu tato akce byla. Tento obraz spoluvytváříš možná by stálo za to vzít si auto, mapu a projet si ten relativně svobodný kus Evropy sám bez okázalosti, ale s respektem do domácím. Popřemýšlej jak by byl Rakušák nadšený kdyby jsi takto dojel jezdit do jeho domoviny?
"Jako trojnásobný účastník gumbalkánu" Tak tímto bych se vůbec nechlubil, zážitkový výlet pro retardy co se v chudší zemi chovají jak hovádka ze západu.
No vem auto co znáš a jeď. Tady ty filozofické úvahy jsou o ničem. Tady máš https://www.bigtrip.cz/ jeli Ovcí 2 další kamoš jel Defem známí jeli Toyotu LC80 no tedy vem něco co znáš a umíš opravit díly necháš poslat z čr s dhl.
Švédská strohost dotažena do absurdna. Materiál interiéru jak v užitkáči z 90. let.
Auto dobré pro prvního majitele v záruce. Kdo dojde po něm jen trpí a platí peklo za servis mizerných motorů. Uvidíme jak na to budou nové řadové šestiválce.
Opravdu podle tebe 4x4 jezdila nejlépe ? Já ji tedy moc rád neměl buď měla 1,9 s 81kW nebo jak píšeš 1,8t ale těch moc nebylo byla doba vlády TDI. Co byl obrovský problém byl haldex který připojoval zadní nápravu který jel snad v režimu On/Off až ve chvíli prokluzu.
Počkej počkej nějak jsem se v tom příběhu ztratil. Tak jsi se svezl v před sériové RS a pak jsi RS verzi nečekal to si nějak odporuje.
Navigace je Škodovácká DX stejná se dávala do Volkswagenu. To co bylo v Audi mělo větší display, ale funkčně to bylo asi totožné.
Ano u takové herky prostě tři plnohodnotná místa chceš a na seznamu priorit je to na prvním místě. Když jste čtyři tak to člověk neřeší, ale pokud je Vás pět tak je to sakra důležitý požadavek.
No ten normální člověk bude tedy pěkný chudák, protože brát ve 43 letech ve městě 37t hrubého není na žádné vyskakování. Ještě, že má jen toho 1,7 dítěte (0,7 dítěte je děcko na které platí alimenty).
Aneb jak faceliftem zabít solidní auto za pár peněz ,které se velmi solidně prodávalo. Nyní vedle Kie / Hyundai si toto pořídí jen blázen.
Tak nám přišel zase ten normální člověk. To je prosím kdo?
Tak pokud je na vzduchovém podvozku tak zvládne být jak pevné tak i pohodlné.
Tak úplně stejná zábava jako lepit plastikové modely nebo vysedávat v hospodě. Pro někoho velký koníček pro někoho nepochopení a ztráta času to je ta lidská rozmanitost.
Taky jsem prodával postarší dodávku za 25 litrů a hned na začátku smlouváním jsou mu řekl, že to je vrak a pokud bude chtít jít s cenou níž tak to rač rozeberu a motor vezmu na malotraktor. Tím bylo jednání o ceně vyřešeno jako bonus dostal zimní řetězy a příčníky.
Pořád moc nevím jak se Alfa vlastně chce profilovat. Před nějakou dobou proběhl článek, že to bude automobilka pro matky. Střih a máme tu extra limitované auto pro sortu nejbohatších. Pořád mě hlava nebere jak při těch mizerných prodejích mohou fungovat.
Hele jednu pro zasmání 3 děti na týden na hory nejmenší ještě s kočárem dneska vlastně vozíme méně věcí. Člověk se to naučí skládat auto Land Rover Discovery 2.
Dvě sedačky pohoda my co máme tři sedačky tak to je teprve zapeklitý úkol vybrat auto. No a pokud máš podmínku od manželky, že nechce dodávku což v jejích očích jsou i MPV tak jsi úplně v pekle. No celkem doufám, že Superb musí být lepší už z pohledu co stojí proti Korejcovi jinak nejsem fanda, ale beru to pragmaticky z pohledu, že auto je vždy čistý prodělek tedy ať je co nejmenší.
Hmm no auto pro manželku na rozvoz dětí a nějakou tu dovču za soukromé peníze tedy aby to moc nestálo. Tak zřejmě doporučím Kiu Ceeda v kombíku co víc potřebovat, benzín 1,5 a116kW s automatem. Pokud jednou do roka potřebuji více krámů tak na střechu rakev a jedeme. Bude to nové v záruce jasné nebude to mít ty pěkné Něměcké znáčky na kapotě, ale službu to udělá.
Brutální propad hodnoty je snad u této třídy automatický a někoho kdo se chystá uvalit 4 míče za plechovku by nemělo moc vzrušovat. Servis bude tak 100-150 litrů rok, ale opět auto za hromadu peněz.
Zcela bez váhání bych šel pro velkého Range Rovera, nebo nějakou top výbavu u malého RR sport.
Až nastane čas tak pro mě nebude problém si to pro syna vyřídit. Jasně úřední opičárna, ale sám si pamatuji jak to byl super pocit řídit a pokud to bude pod dozorem je to fuk stejně to bylo super.
Kilo v obci jezdí jen sebestředné hovado které se přeci nebude za kamionem táhnout další desítky kiláků.
Lukáš Naske: Vím, že je to nové flotilové poznávací znamení soused si dovezl nového Tiguana který se tvaří tak nějak seriózně a maska mu svítí také mě to připadá prostě u auta za mega a více hrozně dětinské. No a to BMW nocoment.
Svítící linka v masce mě přijde vrcholně nevkusná.
No jo, ale ty srovnáváš auta a nemovitosti kde ten progres je brutální. Někdy kolem roku 07 obec prodávala zasíťované pozemky za 370Kč/m dnes obce prodávají takto nachystané pozemky kolem 1500kč/m a to jsou dědiny daleko od okresních měst. Otázka je zda pozemky byly podhodnoceny nebo nyní jsou přestřeleny to odpoví až čas.
Schválně jsem zabrousil do historie testů Fiest ST a tebou zmiňovaná Fiesta v 13 roce stála dle dobových testů 429t Kč což je pecka. No a předchozí 4. generaci STéčka chtěli 529t Kč. Tedy ano cenové dno bylo někdy v období 2010 - 2015 od té doby už ceny jen stoupají. Ještě podotknu, že podobně levné bylo už jen Polo GTI a pak všichni ostatní byly nad 500t Kč i v roce 2013. třeba takové Clio RS bylo za 560t Kč.
Kdy stálo nové zábavné auto 400t Kč. Ač přemýšlím jak přemýšlím tak mě žádný takový povoz nenapadá, odkazuješ se na roky 03-08. To byla za 400 litrů byla slušně vybavená nižší střední, ale tam o zábavnosti stejně nebyla moc řeč.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů