
Habakukk
Jméno | Ondřej Mikulášek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 2.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.9 min. |
Komentářů u článků | 791 |
Pozitivních komentářů u článků | 189 |
Negativních komentářů u článků | 55 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Bíla rozvozová dodávka to je po tom jasné, že se jede za prací. Kdo by se v ní dobrovolně týral mimo zaměstnání.
Tak uškrcení je především proto aby byly splněny emisní limity. Tedy přehráním software se majitel pouští do šedé zóny. Je pak na každém jak se k tomu postaví to nechci hodnotit.
Já to celkem chápu když jezdím sám a mám omezený rozpočet vezmu radši nižší střední s rozumnou výbavou než střední třídu v holobytu.
Tak nějak vnímám, že tady budou auta spíš jako základ na stavbu pěkného kusu než auto kup a jezdi. Kdy by taky pumpoval peníze do auta za 50 litrů které chce poslat dál do světa.
No je to obyčejné auto své doby dnes většinou ve stavu polovraku a ano ten motor, ten motor.
Pokud bych měl 70 litrů na sranda auto tak bych šel pro AR 156 s malým Bussem. Auto asi ničím nevyniká, ale prostě jsem jej vždycky chtěl.
Nebylo to spíš Q7, no a tohle Volvo je prcek taková nižší střední SUV.
To je zajímavé já s tímto autem jezdím dlouhodobě za 9l číslo 7 jsem tom ještě neviděl a asi ani nikdy neuvidím.
briza Všechny švestky světa jsou v bečkách a bude Slivovica.
Grand Admiral Thrawn Půjdeš na Rudý kobereček který je stejný jako tomto Volvu.
No kup si Mazdu zbytek jsou jen opičky kolem. Mě tedy uvažovaný dvoulitr v šestce nepřijde ničím zajímavý takový základní motor. Pokud bych chtěl nějaký výkony přemýšlel bych o 2,5.
No pro mě je to jasné, na jízdy do práce na stadion F430. Na nějaké to cestováni po Evropě F575 Maranello.
Opelfahrt Skáču z Land Roveru za 1,5mega do Tipa za 400litrů a víš co je mě to tak nějak jedno, Tipo nemá hromadu prvků co Lanďák, ale stojí mě ročně přesně 4000,- za pravidelní servis to se o druhém nedá říct tam atakuješ 30t Kč ročně za běžný servis. Cesta do z vyšších tříd dolů je občas bolavá, ale pak dojdeš k tomu, že toho zase tolik nepotřebuješ. Star stop tlačítko v Tipu je na liště tlačítek pod výdechy prostřední ventilace a na tam 100% je, jen jsi ho neviděl.
No ona Škodavka ve stylu toho výbavou nabízí asi tolik jako tady ta Hjundaj, ale výrazně levněji. Myslím, že jako vždy to vyřeší cena která je vždy na prvním místě. Tedy škodavka pro velkého odběratele udělá cenu a soukromý sektor půjde k Hjundaj.
Hamster Tipo mělo trvalé vypnutí do přechodu na Euro 6d stejně tak nafta bez močoviny. Nyní se musí zmáčknout tlačítko nebo oddělat konektor z baterie. Srovnávat cokoli ze střední třídy s autem nižší třídy je absolutně bezpředmětné vlastně i takové naivní. Nový Saab byl za kolik 1,1 mage? Tipo je s Tjetem ve vyšší výbavě možná za 400t Kč nové.
No tak, můžeme se nadávat jak chceme, ale se 100kW se dá zcela normálně fungovat, taková RS už je nadstandard. Zcela běžně se funguje s 1,6TDI co má 85kW potom takové I30 najednou dává docela smysl.
Jo kombík, nafta, stříbrná barva to je tak průměrné až hanba, ale bude se to prodávat.
Pokud mám středový otevřený diferenciál a jedno kolo dám do vzduch tak se auto nikam nepohne protože 100% kroutícího momentu jde na kolo s nejmenším odporem tím co mám ve vzduchu. Pokud středový diferenciál zavřu (mám závěrku) tedy dán 50% na 50% mezi přední a zadní nápravu. Uzávěrku středního diferenciálu mohu částečně simulovat systémem přibrždění jednotlivých kol.
My máme Outback na firmě no a nevím jak to auto hodnotit. Cena nějakých 800t bez DPH spotřeba 10 l a dynamika nic noc. Prostě auto plné rozporů.
Tu značku mám rád, ale noc nechápu zaměření. Auto co má potenciál, ale když je začnu tlačit na hranu tak nefunguje automatka a žere to jak prokoplé.
Nenabízí toho Impreza trochu málo za 900t Kč?
To jako Corollu budeme brát a elegantní povoz bez výstřelků? Ten předek je tedy sakra svébytný. Pokud bych bral nějaké takové normálně tvarované auto tak řeknu Tipo.
Když si řeknu moderní střízlivá elegance tak mě napadne Range Rover v současné generaci. Každý pozná, že se jedná o Renge a přitom je vyvarován podivných výstředností.
Holofaust také jsem byl překvapen nenávistí k tříválcům v mašinách je to pecka. No a když třívál osadím hybridním soustrojím nemám s tím problém. Časem to stejně skončí jako u lokomotiv kdy motor točí generátorem a o pohon se bude starat elektromotor.
No ono to bude možná tím, že dáváme moc na mediální pisálky kteří se vzhlídnou v nějaké tématu a vytvoří iluzi problému. Ten svět tam venku je pořád stejný.
Galveston Já myslel, že smyslem auta je doprava z místa na místo. Nějaké aktivní řízení je 95% nakupujících víš kde. U takové městské krabice ocením parkovací sensory a kameru než vytříbenou upovídanost podvozku.
No mě to připadá jako takové to tlachání, když byl člověk mladší, tak bylo vše lepší / levnější. Všechno jsou to auta která byla dobrá / slušná ve své době a dnes už jsou to krom Fiatu veteráni.
Jasně, že starý motory jsou pryč. Bude tem 1,0 FireFly případně 1,2 s nějakým jako hybridem.
No mě vadí takové ty evergreený automobilové produkce v podobě Falešných výfuků, sání, tady již zmíněných Line plaket. Vždy jsme bral, že AMG je jen to jedno, stejně tak auto z divize M a budou to sakra bestie. Hrát si na honoraci a mít hluboko do kapsy není nic pro mě.
Pokud jsem brzdový třmen tak je lepší být tunové auto.
Jak poznáš, tu hranici kdy klouzáni v provozu je ok a když to je za hranou? Ta hranice je hrozně tenká a pak je na neštěstí zaděláno. Jasně pokud si to dáváš na zapadlé trojice ve 4 ráno tak pohoda, většinou světla protijedoucího auta vidíš brzo blbé je pak ve čtyři hledat traktor nebo někoho kdo mě odveze od zapadlého auta. Pitomce na parkovištích moc nemusím představa hodinu poslouchat turování motoru no nic moc.
Pro mě také líbivý Mercedes. Cena vzhledem ke znaku na kapotě asi odpovídající a 150 koňová nafta no proč ne, brzda provozu to nebude.
To já bych kupoval pořád něco, ale nemám kde skladovat a vlastně volné peníze a další provoz. Jediné na co si dodnes vzpomínám a celkem mě mrzí je Originál expediční Land Rover Discovery co jela v nějakém 94 Camel Trophy. Je to nějakých 7 let zpět chtěli za to 350t Kč a než jsem se rozhoupal byla pryč.
Tak měsíc zpět jsem viděl na netu video jak rozvažeč botiřek, T4 - valník prováděl stíhání prchajícího vozu. Byla to Metropolitní policie Praha a video to bylo vskutku bizardní. Taková LC200 co tu byla onehdá by se Městské na kontrolu bezďáků u řeky opravdu hodila.
Hromada městských policií je již ve stavu má. Tedy nejedná se o neprověřenou techniku. Motor to už je bohužel věc daná euronormou s tím se potýkají všechny automobilky, že optimální volba už v nabídce není.
Pro městskou policii stačí Duster cokoliv lepšího je jen rozhazováním městského rozpočtu. K čemu jim budou 17" kola? Pro SUV které má vyjet mimo zpevněnou cestu je vhodnější 16" disk a více gumy.
Pravověrní říkají pokud chceš pravého Range Rovera tak musíš koupit P38 s benzínem. První generace je více méně veterán se všemi pozitivy i negativy. Třetí generace je zase více BMW než RR no a čtvrtá je zatím moc nová aby se projevili všechny její neduhy tak jako u starších kousků. Obecně nejlepší poučka pokud RR tak v Benzínu.
To jsou hrozné šmejdy plechy. Jak tam mají těch pět malých dírek u límce tak tam večer zamrzne sníh nebo voda a ráno to vibruje do chvíle než to odletí z kola ven. Když s tím jezdíš ve švédsku tak se toho nezbavíš do chvíle než dojede někam kde se solí.
Na Viperu je to asi jediní třípaprsek kde mě to přijde pěkné. Land Rover celé devadesátky nabízel třipaprsek, ale nikde jsem jim nepřišel na chuť.
Tipo nemá robota v žádné specifikaci. 1,6 má klasiku 6° hydroměnič assin dynamika jako základní 1,4Fire.
No chápu cpát prachy do Mazdy protože to auto stále funguje pro tvoje potřeby dostatečně výkon, pohodlí co víc si přát. Vlastně i ta Puma bude za málo peněz hodně zábavy, jediné co mě hlava nebere je ten Chrysler na to bych neměl nervy a hledal nějaký kabriolet od Evropského výrobce.
No s Bravem mám také něco odkrouceno 1,6mjet 105koní, základ manuální klima. Krom lanovodů k ruční brzdě a egr se na autě dělal jen spotřebák. Skončilo v 280t km rozstřelené od kolegy. Proti větší Deltě se mě sním jezdilo lépe.

Almeru jsem měli na firmě byla od nového z roku 96 základní 1,4 vše manuální jediný luxus byla klima. Onehdá jsem s kolegy vzpomínaly jak při předjíždění se vypla klima aby byl výkon. Jinak fajn vozítko najelo nějakých 500t km sedadlo prosezené, volant vyleštěný jako zrcadlo prahy shnilé, ale pořád to jezdilo.
No největší změna je v motorové paletě v benzínu končí všechny motory. Potvrzena je 1.0 Firefly a dvě naftové 1,6 mjet. No zmiňovaný T-jet byl jen pro evropu a v sedanu nebyl dostupný.
Nevím proč všichni přebíráte ty řeči o změně zastaralého interiéru. Dali tam místo 7” rádia asi 9” , bude možné koupi digitální budíky a je tu nový koncernový volant to je vše. Jinak vše při starém.
Každé auto odstavené desítky let bude na sakra velký servis. Tedy u obyčejných modelů nerentabilní věc. U supersportů to nějaký význam má, ale také to není žádné terno.
Mám malou skupinu jezdící youngtimer Land Rovery. Dáme 2x do roka nějaký ten Balkán nebo Rumunsko. Pak se sem tam potkáme na srazu značky to je tak vše. Je důležité mít takovou partičku aby jsi měl kumpána na odvoz do servisu.
MBMB no no je to asi ve finále fuk zda to udělá 50km nebo 35km na baterku výsledek je ten, že i z vyšším nájezdem to není žádný servisní průser. Na druhou stranu mi říkal kluk z Eonu co mají 12 let starou Teslu Roadster kterou dostali jako jetou od něměcké matky, že má druhý baterry pack a celá sranda s výměnou stále 30t Euro.
Poslední komentáře
- Moses, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Toto zvladne aj nejaky ten teren ;) https://www.sbazar.cz/svornaprodej/detail/136242288-mercedes-benz-123-pohrebni-vuz-special - Junior, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
já bych se o LPG moc nevyjadřoval, nebo nám to zakážou.... - Junior, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
to napsal křeček hezky. Mě by zajímalo, jak to vypadá v alternativním... - beastar, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Sice by to trochu lezlo do peněz.. ale ...co žijeme jenom jednou... - Habakukk, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Bíla rozvozová dodávka to je po tom jasné, že se jede za prací.... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Na biturbo pozor:D Ono já to tady ale psal stokrát... zase... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Něco to najezdilo a vlastně kdybych byl prase a nechtěl to dávat... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Tak jako Lotus mě právě docela překvapuje že si to tak chválíš.... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
tak když se tak nějak hlídám, tak jsem taky na 9, ale ... protože... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
chápu, u mne by ten diskomfort podtrhovalo ještě to, že na svém... - jendaaa, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Není to kec, kam vjede V3S už nic neprojede, protože se tam porouchá... - kotzitzaq, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Samozřejmě je to služebák, osobně bych si vybral něco jiného... - SamGenZ, Pět řešení problému, který nebyl
Staromil: Na střeše jsou senzory. Pokud auto stojí pod nízkou... - Rush, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
No ty kráso, tohle chce koule. :-D Kolikrát jsem u inzerce... - Staromil, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Naprostý souhlas, takhle to je a svým způsobem to také tak cítím...
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů