
Habakukk
Jméno | Ondřej Mikulášek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 hod. |
Komentářů u článků | 1106 |
Pozitivních komentářů u článků | 309 |
Negativních komentářů u článků | 84 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
No Fiorino s 1,3mjet jsem měli na firmě byl to hrozný sráč. Výkonnostně to celkem jelo, ale pak to začalo žrát olej sypala se elektrika proti Doblu který je extrémní dříč to byl šrot. Nového Dobla se ve Fiatu všichni bojí a doufají, že problémy s kabelážemi se podařilo odladit.
Já tam žiju a potkávám snad 5 nebo 6 kousků. Jedna rodina má dokonce for him for her což je opravdu bizár.
No celkem oblíbený povoz u matek kvočen na maloměstě.
No a co nějaký Duster v holobytu velké to moc není a kufr tak nějak přiměřený.
Pokud se účastníš akce kde je 10% dementů, ale je ti to vlastně jedno tak už to o něčem vypovídá. Na autě vezeš stejné nálepky jako paka co se najebou a jdou se projet, nebo vyškrabou do skály svůj vzkaz, že tu tato akce byla. Tento obraz spoluvytváříš možná by stálo za to vzít si auto, mapu a projet si ten relativně svobodný kus Evropy sám bez okázalosti, ale s respektem do domácím. Popřemýšlej jak by byl Rakušák nadšený kdyby jsi takto dojel jezdit do jeho domoviny?
"Jako trojnásobný účastník gumbalkánu" Tak tímto bych se vůbec nechlubil, zážitkový výlet pro retardy co se v chudší zemi chovají jak hovádka ze západu.
No vem auto co znáš a jeď. Tady ty filozofické úvahy jsou o ničem. Tady máš https://www.bigtrip.cz/ jeli Ovcí 2 další kamoš jel Defem známí jeli Toyotu LC80 no tedy vem něco co znáš a umíš opravit díly necháš poslat z čr s dhl.
Švédská strohost dotažena do absurdna. Materiál interiéru jak v užitkáči z 90. let.
Auto dobré pro prvního majitele v záruce. Kdo dojde po něm jen trpí a platí peklo za servis mizerných motorů. Uvidíme jak na to budou nové řadové šestiválce.
Opravdu podle tebe 4x4 jezdila nejlépe ? Já ji tedy moc rád neměl buď měla 1,9 s 81kW nebo jak píšeš 1,8t ale těch moc nebylo byla doba vlády TDI. Co byl obrovský problém byl haldex který připojoval zadní nápravu který jel snad v režimu On/Off až ve chvíli prokluzu.
Počkej počkej nějak jsem se v tom příběhu ztratil. Tak jsi se svezl v před sériové RS a pak jsi RS verzi nečekal to si nějak odporuje.
Navigace je Škodovácká DX stejná se dávala do Volkswagenu. To co bylo v Audi mělo větší display, ale funkčně to bylo asi totožné.
Ano u takové herky prostě tři plnohodnotná místa chceš a na seznamu priorit je to na prvním místě. Když jste čtyři tak to člověk neřeší, ale pokud je Vás pět tak je to sakra důležitý požadavek.
No ten normální člověk bude tedy pěkný chudák, protože brát ve 43 letech ve městě 37t hrubého není na žádné vyskakování. Ještě, že má jen toho 1,7 dítěte (0,7 dítěte je děcko na které platí alimenty).
Aneb jak faceliftem zabít solidní auto za pár peněz ,které se velmi solidně prodávalo. Nyní vedle Kie / Hyundai si toto pořídí jen blázen.
Tak nám přišel zase ten normální člověk. To je prosím kdo?
Tak pokud je na vzduchovém podvozku tak zvládne být jak pevné tak i pohodlné.
Tak úplně stejná zábava jako lepit plastikové modely nebo vysedávat v hospodě. Pro někoho velký koníček pro někoho nepochopení a ztráta času to je ta lidská rozmanitost.
Taky jsem prodával postarší dodávku za 25 litrů a hned na začátku smlouváním jsou mu řekl, že to je vrak a pokud bude chtít jít s cenou níž tak to rač rozeberu a motor vezmu na malotraktor. Tím bylo jednání o ceně vyřešeno jako bonus dostal zimní řetězy a příčníky.
Pořád moc nevím jak se Alfa vlastně chce profilovat. Před nějakou dobou proběhl článek, že to bude automobilka pro matky. Střih a máme tu extra limitované auto pro sortu nejbohatších. Pořád mě hlava nebere jak při těch mizerných prodejích mohou fungovat.
Hele jednu pro zasmání 3 děti na týden na hory nejmenší ještě s kočárem dneska vlastně vozíme méně věcí. Člověk se to naučí skládat auto Land Rover Discovery 2.

Dvě sedačky pohoda my co máme tři sedačky tak to je teprve zapeklitý úkol vybrat auto. No a pokud máš podmínku od manželky, že nechce dodávku což v jejích očích jsou i MPV tak jsi úplně v pekle. No celkem doufám, že Superb musí být lepší už z pohledu co stojí proti Korejcovi jinak nejsem fanda, ale beru to pragmaticky z pohledu, že auto je vždy čistý prodělek tedy ať je co nejmenší.
Hmm no auto pro manželku na rozvoz dětí a nějakou tu dovču za soukromé peníze tedy aby to moc nestálo. Tak zřejmě doporučím Kiu Ceeda v kombíku co víc potřebovat, benzín 1,5 a116kW s automatem. Pokud jednou do roka potřebuji více krámů tak na střechu rakev a jedeme. Bude to nové v záruce jasné nebude to mít ty pěkné Něměcké znáčky na kapotě, ale službu to udělá.
Brutální propad hodnoty je snad u této třídy automatický a někoho kdo se chystá uvalit 4 míče za plechovku by nemělo moc vzrušovat. Servis bude tak 100-150 litrů rok, ale opět auto za hromadu peněz.
Zcela bez váhání bych šel pro velkého Range Rovera, nebo nějakou top výbavu u malého RR sport.
Až nastane čas tak pro mě nebude problém si to pro syna vyřídit. Jasně úřední opičárna, ale sám si pamatuji jak to byl super pocit řídit a pokud to bude pod dozorem je to fuk stejně to bylo super.
Kilo v obci jezdí jen sebestředné hovado které se přeci nebude za kamionem táhnout další desítky kiláků.
Lukáš Naske: Vím, že je to nové flotilové poznávací znamení soused si dovezl nového Tiguana který se tvaří tak nějak seriózně a maska mu svítí také mě to připadá prostě u auta za mega a více hrozně dětinské. No a to BMW nocoment.
Svítící linka v masce mě přijde vrcholně nevkusná.
No jo, ale ty srovnáváš auta a nemovitosti kde ten progres je brutální. Někdy kolem roku 07 obec prodávala zasíťované pozemky za 370Kč/m dnes obce prodávají takto nachystané pozemky kolem 1500kč/m a to jsou dědiny daleko od okresních měst. Otázka je zda pozemky byly podhodnoceny nebo nyní jsou přestřeleny to odpoví až čas.
Schválně jsem zabrousil do historie testů Fiest ST a tebou zmiňovaná Fiesta v 13 roce stála dle dobových testů 429t Kč což je pecka. No a předchozí 4. generaci STéčka chtěli 529t Kč. Tedy ano cenové dno bylo někdy v období 2010 - 2015 od té doby už ceny jen stoupají. Ještě podotknu, že podobně levné bylo už jen Polo GTI a pak všichni ostatní byly nad 500t Kč i v roce 2013. třeba takové Clio RS bylo za 560t Kč.
Kdy stálo nové zábavné auto 400t Kč. Ač přemýšlím jak přemýšlím tak mě žádný takový povoz nenapadá, odkazuješ se na roky 03-08. To byla za 400 litrů byla slušně vybavená nižší střední, ale tam o zábavnosti stejně nebyla moc řeč.
Nelži si do kapsy 21 let staré auto není opravdu bezpečné jako dnešní. Je to prostě staré auto i u 10 let starého auto je věk poznat. Radost jistě dělá je to pěkná barevní kombinace, ale přisuzovat mu vlastnosti dneška už nejde.
Tak Bravo můžeš mít se spolehlivou naftou 1,6mJet. Servisně nenáročné najezdili jsem sní 340t km pak měla nehodu. Dělala se v podstatě jen spojka a EGR vše kolem 200t km pak zase jezdila. V interiéru nic nechrastilo a nerezla. Jedná mizérie bylo, že nafta topila až se ohřála tedy za sakra dlouho dobu.
Fiat Bravo v naftě je jedno zda 1,9 nebo 1,6. Spolehlivé na údržbu nenáročné auto.
Moc pěkné auto co si budeme povídat. Jen je to opravdu pro vyhrazenou skupinu firem a stáních podniků OSVČ vzhledem k ceně šáhne pro nějakém japonském pickupu. Zámožný cestovatel bude jásat, ale vzhledem ke kupní síle jich tu také moc nemáme. Tedy buďme rádi, že takový povoz vznikl aspoň se časem dostane jako ojetina i mezi prostý lid.
Je to tak divný, že se to nemůže okoukat. Stále to překvapuje jak si to někdo mohl koupit.
Junior jasně vím jak se skládá inflace jsem to chtěl zjednodušit. Ono zdražení aut proběhlo už někdy za covidu 2020-21 kdy se díky zavřeným hranicím auta nevozila a automobilky stály a nových aut nebylo dostatek. Tam u vzorku co mě zajímají šly ceny ze 150t na dnes běžných 250t navzdory inflaci.
Můžeš mi vysvětlit jak si Mazda drží cenu inflaci navzdory to si přeci protiřečí. Logické by bylo napsat je to 10 jarů starý pekáč, ale Inflaci navzdory se prodává za dva platy. Inflace přeci tlačí ceny nahoru a za svůj plat si tím pádem můžeme koupit méně.
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu se to hodně nepovedlo. Před šoféra dva budíky mezi ně display a vedle nějakou pěkně zakomponovanou 9" obrazovku.
Zítra jedu na otočku 840 km vlastně jen cestou z práce dotankuji. Ráno vyrazím vyřídím co potřebuji a večer jsem doma. Kafe si dám kde budu chtít já ne auto, V místě výkonu činnosti nebudu muset hledat místo kde nabiji po dobu práce a až skončím sednu do auta a peláším domů.
Patetický sumář o hodných Švédech kde je všechno krásné a sluncem zalitá budoucnost všech pohlaví. Pro Švéda je hromada věcí nepochopitelná od odmítání blízkovýchodní migrace, nekorektnost až po elektromobilitu, ale to přeci neznamená, že nemůžeme mít vlastní cestu. Ceny elektřiny se v poslední době ve Švédsku zvedli a všichni pronajímatelé víkendových domů naříkají jak je to drahé. Hold všechno vytápění, ohřev vody na elektřinu a domky ze dřeva s prachbídnými izolačními vlastnostmi. Tak hlavně, že jsou červené......
Jako kdyby toto auto navrhovala umělá inteligence.
Jo je to vlastně takové povinné auto, hele konkurence je má tak my si je poskládáme z toho co máme taky. Za své dávat 750 litrů a mít z toho radost to určitě né. Vlastně není z čeho display před řidičem a jeho zabudování do palubní desky vyloženě ohavné.
Nedotaženost palubních systémů které je řešeno milionem aktualizaci software, jako kdyby byl zákazník testovacím jezdcem samotné automobilky.
Snaha automatické převodovky o co nejúpornější jízdu podtáčením motoru.
Falešné sání, výfuky
Pokud předjíždíš s 335kW tak, že potřebuješ každý kW výkonu možná je třeba se zamyslet nad tím, že místo pro předjetí nebylo úplně ideální. Moc nechápu pohoršení nad tlačítkem takovému hrkači s přehledem stačí 200-250 koní a rozhodně nebude brzda v provozu.
Mě toto XC při bočním profilu evokuje cokoliv jiného než SUV, vlastně je to takový bachratější Hatchback tedy s klidem se budu dívat na pětkové kombi které bude mít stejné SUV vlastnosti jako toto Volvo.
Vlastně nevím proč si s 2,2mega nejít pro Pětkové BMW místo Volva.
Poslední komentáře
- Stal123, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Díky. Super počtení :) - David Střítežský, Pravda o pádech na motorce
Byl to super záběr, nešlo odolat a "nepochlubit se"... - dolejolej, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Máš pro děcka nějaký podsedák, nebo jsou jen tak? Nemůžu... - David Střítežský, Pravda o pádech na motorce
Zkusím, za zeptání nic nedám. I tak se ale rozhodně rekvalifikovaly... - rock, Ptejte se: Existují ještě levné...
Je to tak. Ještě před pár týdny byly skladovky Corolla kombi... - yellec, Pravda o pádech na motorce
Kalhoty nevyhazuj, tady ti je opraví. Já ve dvakrát padených... - yellec, Pravda o pádech na motorce
Tam kde se dá odbočit doleva se prostě nepředjíždí. Na tohle... - sheogh, Ptejte se: Existují ještě levné...
Ten Ceed asi fakt vychazi nejlip. https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/cee-d/200684116 Jinak... - kotzitzaq, MG EX-E 1985: Koncept supersportu s rallye...
MGB a MGF byly lehké britské roadstery. Cyberster je čínský... - jazet, MG EX-E 1985: Koncept supersportu s rallye...
Tak už vím kde se inspirovalo BMW Nazca C2 :) . - Frankie, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Jak jsme došli na apartmán, tak hned dali klimu naplno. V autech,... - jiris, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
A ještě něco, oproti kupé jsou opěradla zadních sedaček... - jiris, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Ahoj, fouká ale ne zas tak moc, do 80kmh je to celkem v pohodě.... - M P, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
něco o Maserati versus XKR napsal pár let zpět Vavris https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xkr-vs-maserati-coupe-4200gt-cambiocorsa-stara-luxusni-sportovni-gt/ téhož... - Raspby, Pravda o pádech na motorce
Musím uznat, že jseš frajer, když se tady o to takhle podělíš....
Poslední inzeráty
1960 rok výroby
300 koní výkon
6 500 ccm objem
1953 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
1973 rok výroby
300 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
300 koní výkon
5 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
32 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů