načítám data...

jendaaa

JménoJan Hoblík
BydlištěRakovník
Registracepřed 16.5 měs.
Poslední aktivitapřed 34.6 min.
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jendaaa
05. dubna 2019, 18:34
3
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Zrovna jsem si nedavno říkal, že Polo GTi je jeden z mála nových VW, který bych reálně uvažoval si koupit.. Jsem divnej?

je
jendaaa
27. března 2019, 19:29
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Nechávám bez komentáře.... Akorát podotknu, že to jezdilo stejně strašně jako vypadalo, naoplátku mě to ale nikde nenechalo.. Naštěstí koupě všech ostatních motorových vozidel před i po feldě nelituju i s odstupem let. Tohle bylo ale čiré zlo :D

je
jendaaa
21. února 2019, 19:03
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

taky bych si někdy chtěl sednout do tý nový trojky :) závidim

je
jendaaa
18. února 2019, 20:40
1
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Mě zajímá jen jedna věc - dofoukal někdo tomu chudáku modrému žigulíkovi zadní kolo? :)

je
jendaaa
01. listopadu 2018, 20:21
0
Mazda 2 G75 Challenge: Skvělý základ

Moc pěkný, škoda toho kufru, jak někdo podotkl - zadní převis by šel natáhnout, kufr by narostl a zadek by nevypadal tak splácnutě. Jinak se mi to líbí, i motor plně dostačuje tomu, k čemu je to určený. Na svižnou jízdu po městě ideal, navíc 4 válce 1,5 l už zní i pěkně :) Sice má výkon jako felicie, ale musíte brát v potaz hmotnost pod tunu, což se dneska už moc nevidí :)

je
jendaaa
20. září 2018, 20:07
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

to je něco jako když Toyota se vzdala jména Corolla :D

je
jendaaa
20. září 2018, 20:06
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Je to hezký, interiér taky. Právě interiér bylo to, co mě odradilo už na první pohled od předchozí generace - nevadí mi výstřednosti, ale je prostě nehezký. Něco jako starší Cee'd. Ale stejně jsem byl už rozhodnutý pro Mazdu 3 :D Už jen kvůli atmo benzínu...
Jinak absence víceprvku je docela krok zpět... Většina populace stejně rozdíl nepozná, ale tady jde prostě trochu i o image Fordu, vždyť Focus byl průkopníkem ve své třídě. Bez něj to není ono. Prostě úspory na špatném místě.

je
jendaaa
03. června 2018, 16:21
0
Renault Twingo R.S.: Malá hračka pro velký kluky

Parádní popis, taky bych se povozil :) Můžu jen vědět, kde se nacházela ta testovací "trať" (pokud to není tajné.. )? Průjezd Prahou mě nezajímá, spíš to břežanské údolí. Přes Zbraslav sem tam taky jezdím, ale nenapadlo mě, že je tam něco zajímavého.
Můj problém je takový - dokud jsem dojížděl do Prahy, tak jsem měl dostatečný přísun km. Teď tu bydlím, tak se svezu max párkrát do týdne po Praze, nebo o víkend, kdy navštěvuji svoje rodné městečko.
Jenže jízda rodinnou miatou (Mazda 3 BL, 1,6 benzín :) ) je návyková, tak mě občas láká se jentak projet. Jenže nevím kam, tak budu rád za nějaké tipy :)

je
jendaaa
14. května 2018, 08:59
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Napadá mě moje ex-autíčko, a to VW Polo MK4. Technika shodná s fabii, takze spolehlivost dobrá, díly na každém rohu...Vyrábí se 2002+, takže je z tohoto století, je malé, lehké, koroze odpovídá stáří, nijak zvlášť to nerezlo, takže lze narazit i na netknutý kus. Oproti fabii to není nudná šeď, není na každém rohu, je komfortnější, a to jak sedačky (seděl si někdy vzadu ve fabii??? Děs ) tak podvozek. Na dálnici hluk ucházející, výběr motorů široký, snad se žádným z nich chybu neuděláš. Měl jsem 1.9SDi, kterej docela i pěkně táhnul, protože nebyl "zanesenej" od dlouhodobý jízdy na spotřebu, tz podtáčení apod. pravidelně jsem tomu dával čoud, hodně jezdil po dálnici, tak ten motor byl na to tak nějak "zaběhnutej". Spotřeba něco málo nad 5/100km. Náklady si vždy pečlivě píšu, takže jestli chceš, můžu pak sem rozepsat, kolik mě to stalo.

je
jendaaa
21. dubna 2018, 20:20
0
Hyundai Nexo: Patří budoucnost vodíku?

Palivové články jsou velice zajímavou alternativou, ovšem mám za to, že se stejně bez menší baterie vozidlo neobejde. Články nejsou schopny pružně reagovat na změnu zátěže, navíc fungují velice neefektivně mimo svůj pracovní bod. Proč se doposud nepoužívají je hodně o ceně palivových článků ale hlavně kvůli skladování stlačeného vodíku. Možnosti jsou dvě - udržovat vodík v kapalném stavu je v autě úplný nesmysl. V plynném stavu se musí hodně natlakovat, aby se vůbec dala do daného objemu nádrže vložit dostatečná zásoba energie pro rozumný dojezd. Což znamená masivní tlakové nádoby a tím roste hmotnost (a to brutálně), v případě kompozitových cena. Nádrž na benzín/naftu prostě boduje na všech frontách - cena paliva i nádrže nízká, poměry hmotnost/uložená energie a objem/uložená energie vynikající. Elektrické akumulátory se můžou proti tomu jít taky zahrabat :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Stealth R/T 1992
Dodge Stealth R/T

1992 rok výroby
163 koní výkon
2 972 ccm objem

Mini Cooper S R53 JCW 2006
Mini Cooper S R53 JCW

2006 rok výroby
211 koní výkon
1 598 ccm objem

Buick LeSabre Alberter Funeral 1987
Buick LeSabre Alberter Funeral

1987 rok výroby
100 koní výkon
5 000 ccm objem

Volvo XC90 V8 Executive 2009
Volvo XC90 V8 Executive

2009 rok výroby
312 koní výkon
4 414 ccm objem

American LaFrance Type 40 fire truck 1928
American LaFrance Type 40 fire truck

1928 rok výroby
100 koní výkon
1 111 ccm objem