
jendaaa
Jméno | Jan Hoblík |
---|---|
Bydliště | Rakovník |
Registrace | před 3.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1 sec. |
Komentářů u článků | 15 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Závodění není levný, i když počáteční investice, řekněme na prvních pár závodů, se může zdát malá. Pokud jedeš divizi nějakých jakobysériáků. Jenže není sériák jako sériák, někteří šikovnější tam prostě nenápadně nějaký koně navíc dostanou. Navíc máš víc levý ruce. Tak začneš pomalu taky sypat. Nakonec to auto nebude road-legal, tak už to po ose nepůjde. A když už, tak už, a šup tam klec, skořepiny, pásy, nádrž, překopat eletriku.. Pak to chce nějaký zázemí na závodiště. Přístřešek, nářadí, zvedáky, plachty..... :D
Je hodně těžké, se udržet dole. Každý chce být konkurence schopný :)

11.7s.... Je to zvláštní, podle mě kdyby tam hodili manuální 6q tak by to mohlo trochu oživit, aspoň tak, že to nebude vyloženě otrava. Je to cca stejná hodnota, co má moje mazda 3 1.6 77kW.. Není to vyloženě lenochod, na běžný ježdění to stačí. Ale nic víc. Btw naftová ovečka s dvoulitrem, což je stejně velký a výkonný auto jako levorg, má stovku za 8 něco.

Focus MKI s 1.6 16V? Jop, a proto jsem před lety pořídil Mazdu 3 MKII. Rozumná výbava, ale nic zbytečného, 1.6 16V 77kW není žádný sprinter, ale na 1200kg postačuje. Mazda, takže se řídí pěkně. A oproti MKI už netrpí na korozi.
Jo vlastně je to evoluce první Mazdy 3, která byla blízce příbuzná Focusu MKII, což je vlastně evoluce Focusu MKI :D

Díky za článek, o to víc se těším, až to o víkend zase vytáhnu :)

Co je to za módu psát označení auta na víko kufru takto? Jednotlivá písmenka přes celou šířku? :D Né že by mě to nějak pobuřovalo, ale trochu to ztratilo na originalitě., když je to všude. :)

Zrovna jsem si nedavno říkal, že Polo GTi je jeden z mála nových VW, který bych reálně uvažoval si koupit.. Jsem divnej?

Nechávám bez komentáře.... Akorát podotknu, že to jezdilo stejně strašně jako vypadalo, naoplátku mě to ale nikde nenechalo.. Naštěstí koupě všech ostatních motorových vozidel před i po feldě nelituju i s odstupem let. Tohle bylo ale čiré zlo :D



Mě zajímá jen jedna věc - dofoukal někdo tomu chudáku modrému žigulíkovi zadní kolo? :)

Moc pěkný, škoda toho kufru, jak někdo podotkl - zadní převis by šel natáhnout, kufr by narostl a zadek by nevypadal tak splácnutě. Jinak se mi to líbí, i motor plně dostačuje tomu, k čemu je to určený. Na svižnou jízdu po městě ideal, navíc 4 válce 1,5 l už zní i pěkně :) Sice má výkon jako felicie, ale musíte brát v potaz hmotnost pod tunu, což se dneska už moc nevidí :)

to je něco jako když Toyota se vzdala jména Corolla :D

Je to hezký, interiér taky. Právě interiér bylo to, co mě odradilo už na první pohled od předchozí generace - nevadí mi výstřednosti, ale je prostě nehezký. Něco jako starší Cee'd. Ale stejně jsem byl už rozhodnutý pro Mazdu 3 :D Už jen kvůli atmo benzínu...
Jinak absence víceprvku je docela krok zpět... Většina populace stejně rozdíl nepozná, ale tady jde prostě trochu i o image Fordu, vždyť Focus byl průkopníkem ve své třídě. Bez něj to není ono. Prostě úspory na špatném místě.

Parádní popis, taky bych se povozil :) Můžu jen vědět, kde se nacházela ta testovací "trať" (pokud to není tajné.. )? Průjezd Prahou mě nezajímá, spíš to břežanské údolí. Přes Zbraslav sem tam taky jezdím, ale nenapadlo mě, že je tam něco zajímavého.
Můj problém je takový - dokud jsem dojížděl do Prahy, tak jsem měl dostatečný přísun km. Teď tu bydlím, tak se svezu max párkrát do týdne po Praze, nebo o víkend, kdy navštěvuji svoje rodné městečko.
Jenže jízda rodinnou miatou (Mazda 3 BL, 1,6 benzín :) ) je návyková, tak mě občas láká se jentak projet. Jenže nevím kam, tak budu rád za nějaké tipy :)

Napadá mě moje ex-autíčko, a to VW Polo MK4. Technika shodná s fabii, takze spolehlivost dobrá, díly na každém rohu...Vyrábí se 2002+, takže je z tohoto století, je malé, lehké, koroze odpovídá stáří, nijak zvlášť to nerezlo, takže lze narazit i na netknutý kus. Oproti fabii to není nudná šeď, není na každém rohu, je komfortnější, a to jak sedačky (seděl si někdy vzadu ve fabii??? Děs ) tak podvozek. Na dálnici hluk ucházející, výběr motorů široký, snad se žádným z nich chybu neuděláš. Měl jsem 1.9SDi, kterej docela i pěkně táhnul, protože nebyl "zanesenej" od dlouhodobý jízdy na spotřebu, tz podtáčení apod. pravidelně jsem tomu dával čoud, hodně jezdil po dálnici, tak ten motor byl na to tak nějak "zaběhnutej". Spotřeba něco málo nad 5/100km. Náklady si vždy pečlivě píšu, takže jestli chceš, můžu pak sem rozepsat, kolik mě to stalo.

Palivové články jsou velice zajímavou alternativou, ovšem mám za to, že se stejně bez menší baterie vozidlo neobejde. Články nejsou schopny pružně reagovat na změnu zátěže, navíc fungují velice neefektivně mimo svůj pracovní bod. Proč se doposud nepoužívají je hodně o ceně palivových článků ale hlavně kvůli skladování stlačeného vodíku. Možnosti jsou dvě - udržovat vodík v kapalném stavu je v autě úplný nesmysl. V plynném stavu se musí hodně natlakovat, aby se vůbec dala do daného objemu nádrže vložit dostatečná zásoba energie pro rozumný dojezd. Což znamená masivní tlakové nádoby a tím roste hmotnost (a to brutálně), v případě kompozitových cena. Nádrž na benzín/naftu prostě boduje na všech frontách - cena paliva i nádrže nízká, poměry hmotnost/uložená energie a objem/uložená energie vynikající. Elektrické akumulátory se můžou proti tomu jít taky zahrabat :)
Poslední komentáře
- Ronoath, Zajímavé naftové motory minulosti
Asi mi v osobácích nafťáky chybět nebudou. Nikdy jsem takové... - Honza 'Hamster' Křeček, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Realita je takova, ze toho Subaru do EU proste vic neda, takze... - Habakukk, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
My máme Outback na firmě no a nevím jak to auto hodnotit.... - Ronoath, u blogu SAAB 9-3 1.8i
Krásně sepsáno! - Ronoath, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Jako je to hezký, všechny vady bych překousnul, ale chybí... - Habakukk, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Tu značku mám rád, ale noc nechápu zaměření. Auto co má potenciál,... - beastar, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Ja vim, ale co z toho?:D - Dodo, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
netušil bys, za kolik se mohlo to z inzerátu prodávat nové?... - theGeno, Zajímavé naftové motory minulosti
Asi 3 měsíce jsem vlastnil 159 SW 2.4 20V 154kW a taky mě to nijak... - Junior, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
To do list managementu Subaru na každý den: 1. Udělat super... - Curdin, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Hele já do toho teda po technický stránce úplně nedělám,... - beastar, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
Zase? Me se libi jak kazdej druhej hejhula. Ty teda ne Mato hejtuje... - Bigg.I, u blogu #4 Ford Orion - auto co jsem...
My mame 1.6 kombi. Na tom aute je nejlepsi akorat to, ze to je kombi... - bitner, Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/impreza/18902663?goFrom=list Jiste,... - martin_100, u blogu #4 Ford Orion - auto co jsem...
Jo jo mk1 fofo jsem taky měl. 1,8 benzín. Hele to auto sice...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
91 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů