Jan „jendaaa“ Hoblík
| Bydliště | Rakovník |
|---|---|
| Registrace | před 7.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 24.0 dny |
| Komentářů u článků | 30 |
| Pozitivních komentářů u článků | 13 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Hlásím, že v muzeu v Lučanech k vidění auto je, minimálně letos v únoru jsme ho tam obdivovali :)


Nedavno jsem řešil podobné zadání, ale s tím, že nemám takový nájezd - přes týden nikam nejezdíme (ale rodinu čekáme taky). Ale protože vůz měl nahradit 13 let starou Mazdu 3 (po 7 letech bezproblémové služby), logická volba byla zánovní Mazda 6.
Takže slušně vybavená šestka kombi, s 2.5l benzínem v automatu. Spokojenost nejvyšší. Dvoulitr netahá o moc hůř ale je výrazně úspornější. Jenže bývají typicky v manuálu, kdyžto 2.5 litr je vždy s automatem (což jsem chtěl, na kvedlání šaltrpákou mám MX-5..). Každopádně 8l/100km není žádná tragédie. Ovšem dojíždět denně velký porce km, bylo by to k uvážení.
motivace příště přijet na delší dobu :) já tady dal jen 2 desetiminutovky a překvapivě jsem se našel
Ahoj, i když je registrace plná, vměstná se tam jeden človíček na jednu-dvě desetiminutovky, nebo bude mít smolíka? :) Díky
Díky za vysvětlení, též jsem v itošce na ty, zjevně čínské, vehikly nevěřícně zíral. Ale byl jsem linej si je vygooglit 🙂
Z motorek mám strach, proto mám jen staré a pomalé :) ale za 200 tis. jsou to pěkné stroje, z dnešního pohledu to není moc za novou hračku (oproti autům) ale taky si pamatuju, jak to stávalo podstatně míň...
Co se týče aut, držím se relativně mainstreamu a beru co je ověřené, takže se servisem nikdy nebyl problém, ani se spolehlivost. Ovšem znuděná mysl nadšeného "hrabala" ve všem, co má motor, mi loni nadělila vysněnou Yamahu SRV 250 (díky bohu, vlastně to dopadlo dobře, v hledáčku jsem měl nějaký starý italský pomsty - Alfy, Lancie....). Když se náhodou objevila na prodej v ČR a já náhodou zagooglil, šel jsem do ní, i když byla cena lehce neadekvátní a já motorku vůbec nesháněl. Je to hezké, je to veterán, je to velikostně a výkonem tak akorát na občasné projížďky po okolí. Ovšem do evropy se vůbec nedovážela, ani do emeriky.. vlastně se prodávala jen na vybraných asijských trzích. No kurňa, teď na to něco sežeň :) v ČR je jich dle registru asi 5 celkem.

Já třeba nastavení zrcátek v elektrice považuji za skvělou vifikundaci, hlavně při couvání/parkování. Sklopit pohled dolů k zadnímu kolu je otázka vteřiny a je to dost užitečné :)
Série GTA je na bezva fiktivní vozy hodně bohatá :)
Co se týče vzpomínek na hraní s kamarády, tak tam vede jednoznačně Flatout 2

Ta první fotka je parádní! Kde jste sehnali takovou hezkou oranžovou stěnu? Hezky to ladí k doplňkům a vyzdvihuje, na poměry dnešních nabobtnanců, moc pěknou siluetu.
Z boku jsem si myslel, že jde o reklamu na TV Barrandov :)
Ještě že plácek na Džbáně ještě funguje :) Každý večer, když byl sníh, tam kroužilo spousta auto různých tvarů a nikomu to nevadilo. Moc fajn!

Není to kec, kam vjede V3S už nic neprojede, protože se tam porouchá :)
Závodění není levný, i když počáteční investice, řekněme na prvních pár závodů, se může zdát malá. Pokud jedeš divizi nějakých jakobysériáků. Jenže není sériák jako sériák, někteří šikovnější tam prostě nenápadně nějaký koně navíc dostanou. Navíc máš víc levý ruce. Tak začneš pomalu taky sypat. Nakonec to auto nebude road-legal, tak už to po ose nepůjde. A když už, tak už, a šup tam klec, skořepiny, pásy, nádrž, překopat eletriku.. Pak to chce nějaký zázemí na závodiště. Přístřešek, nářadí, zvedáky, plachty..... :D
Je hodně těžké, se udržet dole. Každý chce být konkurence schopný :)
11.7s.... Je to zvláštní, podle mě kdyby tam hodili manuální 6q tak by to mohlo trochu oživit, aspoň tak, že to nebude vyloženě otrava. Je to cca stejná hodnota, co má moje mazda 3 1.6 77kW.. Není to vyloženě lenochod, na běžný ježdění to stačí. Ale nic víc. Btw naftová ovečka s dvoulitrem, což je stejně velký a výkonný auto jako levorg, má stovku za 8 něco.
Focus MKI s 1.6 16V? Jop, a proto jsem před lety pořídil Mazdu 3 MKII. Rozumná výbava, ale nic zbytečného, 1.6 16V 77kW není žádný sprinter, ale na 1200kg postačuje. Mazda, takže se řídí pěkně. A oproti MKI už netrpí na korozi.
Jo vlastně je to evoluce první Mazdy 3, která byla blízce příbuzná Focusu MKII, což je vlastně evoluce Focusu MKI :D
Díky za článek, o to víc se těším, až to o víkend zase vytáhnu :)
Co je to za módu psát označení auta na víko kufru takto? Jednotlivá písmenka přes celou šířku? :D Né že by mě to nějak pobuřovalo, ale trochu to ztratilo na originalitě., když je to všude. :)
Zrovna jsem si nedavno říkal, že Polo GTi je jeden z mála nových VW, který bych reálně uvažoval si koupit.. Jsem divnej?
Nechávám bez komentáře.... Akorát podotknu, že to jezdilo stejně strašně jako vypadalo, naoplátku mě to ale nikde nenechalo.. Naštěstí koupě všech ostatních motorových vozidel před i po feldě nelituju i s odstupem let. Tohle bylo ale čiré zlo :D

Mě zajímá jen jedna věc - dofoukal někdo tomu chudáku modrému žigulíkovi zadní kolo? :)
Moc pěkný, škoda toho kufru, jak někdo podotkl - zadní převis by šel natáhnout, kufr by narostl a zadek by nevypadal tak splácnutě. Jinak se mi to líbí, i motor plně dostačuje tomu, k čemu je to určený. Na svižnou jízdu po městě ideal, navíc 4 válce 1,5 l už zní i pěkně :) Sice má výkon jako felicie, ale musíte brát v potaz hmotnost pod tunu, což se dneska už moc nevidí :)
to je něco jako když Toyota se vzdala jména Corolla :D
Je to hezký, interiér taky. Právě interiér bylo to, co mě odradilo už na první pohled od předchozí generace - nevadí mi výstřednosti, ale je prostě nehezký. Něco jako starší Cee'd. Ale stejně jsem byl už rozhodnutý pro Mazdu 3 :D Už jen kvůli atmo benzínu...
Jinak absence víceprvku je docela krok zpět... Většina populace stejně rozdíl nepozná, ale tady jde prostě trochu i o image Fordu, vždyť Focus byl průkopníkem ve své třídě. Bez něj to není ono. Prostě úspory na špatném místě.
Parádní popis, taky bych se povozil :) Můžu jen vědět, kde se nacházela ta testovací "trať" (pokud to není tajné.. )? Průjezd Prahou mě nezajímá, spíš to břežanské údolí. Přes Zbraslav sem tam taky jezdím, ale nenapadlo mě, že je tam něco zajímavého.
Můj problém je takový - dokud jsem dojížděl do Prahy, tak jsem měl dostatečný přísun km. Teď tu bydlím, tak se svezu max párkrát do týdne po Praze, nebo o víkend, kdy navštěvuji svoje rodné městečko.
Jenže jízda rodinnou miatou (Mazda 3 BL, 1,6 benzín :) ) je návyková, tak mě občas láká se jentak projet. Jenže nevím kam, tak budu rád za nějaké tipy :)
Napadá mě moje ex-autíčko, a to VW Polo MK4. Technika shodná s fabii, takze spolehlivost dobrá, díly na každém rohu...Vyrábí se 2002+, takže je z tohoto století, je malé, lehké, koroze odpovídá stáří, nijak zvlášť to nerezlo, takže lze narazit i na netknutý kus. Oproti fabii to není nudná šeď, není na každém rohu, je komfortnější, a to jak sedačky (seděl si někdy vzadu ve fabii??? Děs ) tak podvozek. Na dálnici hluk ucházející, výběr motorů široký, snad se žádným z nich chybu neuděláš. Měl jsem 1.9SDi, kterej docela i pěkně táhnul, protože nebyl "zanesenej" od dlouhodobý jízdy na spotřebu, tz podtáčení apod. pravidelně jsem tomu dával čoud, hodně jezdil po dálnici, tak ten motor byl na to tak nějak "zaběhnutej". Spotřeba něco málo nad 5/100km. Náklady si vždy pečlivě píšu, takže jestli chceš, můžu pak sem rozepsat, kolik mě to stalo.
Palivové články jsou velice zajímavou alternativou, ovšem mám za to, že se stejně bez menší baterie vozidlo neobejde. Články nejsou schopny pružně reagovat na změnu zátěže, navíc fungují velice neefektivně mimo svůj pracovní bod. Proč se doposud nepoužívají je hodně o ceně palivových článků ale hlavně kvůli skladování stlačeného vodíku. Možnosti jsou dvě - udržovat vodík v kapalném stavu je v autě úplný nesmysl. V plynném stavu se musí hodně natlakovat, aby se vůbec dala do daného objemu nádrže vložit dostatečná zásoba energie pro rozumný dojezd. Což znamená masivní tlakové nádoby a tím roste hmotnost (a to brutálně), v případě kompozitových cena. Nádrž na benzín/naftu prostě boduje na všech frontách - cena paliva i nádrže nízká, poměry hmotnost/uložená energie a objem/uložená energie vynikající. Elektrické akumulátory se můžou proti tomu jít taky zahrabat :)