reklama
načítám data...

Trinom

JménoTomáš Trýska
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 12.3 hod.
Příspěvků ve fóru134
Komentářů u článků352
Pozitivních komentářů u článků28
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Tomáš Trýska
19. října 2017, 20:48
1
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Jen pro doplnění, pokud by ta turbína měla být před karburátorem, tak ten by musel být stavěn jako "blow through". Pak by to šlo taky.

Tomáš Trýska
19. října 2017, 20:29
1
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

No, pokud by ta turbínka byla až za karbcem, tak by to fungovat mohlo.

Tomáš Trýska
19. října 2017, 19:07
0
Dacia vyhlašuje válku zbytečnostem v autě

Netušíš, jestli nejde někde sehnat výhřev zrcátek jako nálepka, co by se dala přilepit zezadu na sklo zrcátka? Docela by se mi to šiklo do prcka. Tam je sklíčko v plastovém domečku a jde vyjmout. Zezadu nic nemá.

Tomáš Trýska
18. října 2017, 21:35
0
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

Loni jsem byl nucen přezout gumy na Scorpiu, tak jsem se podíval po testech v onom rozměru. Dobře vycházelo asi pět různých gum. Nakonec jsem si vybral Continentaly TS860 a nelituju. Letos jsem si vyměnil daily Feldu za daily Daihatsu, na kterém byly neznámo jak staré zimáky Yokohama, které jsou na suchu fajn, ale na mokru je to naprosto nepoužitelné. Takže jsem opět sáhl po Continentalech ve správném rozměru a opět spokojenost. Když vezmu, že se bavíme o (v mém případě) rozdílu asi 300 Kč na pneumatice vůči nějakému šmejdu, tak se to rozhodně vyplatí.
S ohledem na fakt, že nenávidím nedotáčivé chování auta, tak mám Contíky na obou autech jen na předku, vzadu mám nějaké obyčejné gumy. U škopka je výsledkem krásně neutrální chování za všech okolností, u prcka uvidím, jak začne sezóna a plískanice. Když to bude stát za prd, tak vyměním i ty zadní.

Tomáš Trýska
13. října 2017, 18:26
0
Asistenty umí zabránit srážce s autem, chodcem i zvířetem. Ale nedělají z nás horší řidiče?

Teď si vem, že ti někdo "oparkuje" přední nárazník, trošku vyosí radar a ten pak generuje jeden poplach za druhým. To ti pak auto skáče jak koza do doby, než to do tebe někdo napálí zezadu.

Tomáš Trýska
10. října 2017, 18:45
0
VW T2 versus strom: 1:0

Ikdyby byla, tak by vodní okruh vedl podlahou, která moc poničená není.

Tomáš Trýska
07. října 2017, 12:24
0
Hrdinové za babku: Toyota Yaris 1.5 TS

Popis mi hodně připomněl mojeho nového malého prcka. 100 koní sice nemám ani zdaleka, ale je s ním neskutečná sranda.

Tomáš Trýska
05. října 2017, 18:25
0
Operativní leasing - vyplatí se i běžnému motoristovi, nebo je to past?

Ale musíš uznat, že má něco do sebe i huntování* hopsadla v plechcupovém limitu, které pokud vybereš dobře, tak vydrží celkem dlouho i s naprosto základní údržbou.

*používání v denním provozu

Tomáš Trýska
27. září 2017, 13:37
1
Souboj koncepcí aneb Toyota GT86 a její kamarádi

Tak já se někdy přidám, ať máte i toho Zilvara z chudobince :-D

Tomáš Trýska
23. září 2017, 20:18
0
Mainstream či prémie, aneb důležitá hra o prachy

Já jsem spíš zvědavej, co Hnůjdaj a jeho Genesis.

Tomáš Trýska
22. září 2017, 18:32
0
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

To nastavení výšky je podmíněné světelným tokem. Rapid má ale slabé 20W xenony, takže se vejde ještě do škatulky s halogenem a automat mít nemusí.

Tomáš Trýska
09. září 2017, 22:14
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

K závorám jsem se naučil couvat. Jak u práce, tak u Lidlu tu je na to dost místa. Nikdo s tím zatím neměl problém.

Tomáš Trýska
02. září 2017, 17:12
1
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

Ovladač oken na středové konzoli je náhodou docela fajn. V kombinaci s nastavení zrcátek a sedaček to je prostě super. Všechno na jednom místě, došáhnou na to oba, vážně v tom nevidím nic špatného. Jako bonus vede do dveří míň kabelů, co se můžou zpřelámat.

Tomáš Trýska
02. září 2017, 15:33
0
Který supersport je ten nejúchvatnější ze všech? | Autíčkář se ptá

Pomineme-li historiky, tak se mi moc líbí koncept Ford GT90 a Viper ACR, který tu už někde padl.

Tomáš Trýska
20. srpna 2017, 20:40
1
Jak často obměňujete vozový park? | Autíčkář se ptá

Na rozdíl od většiny autíčkářů preferuju harém, takže neprodávám, ale přikupuju. Jediné auto, které jsem prodal (a které jsem bytostně nesnášel) byl Opel Vectra 1,6i. Od té doby jen syslím. Jeden Bird, druhý Bird, Škopek, jedno FD, druhé FD,...
A nakonec po městě hopsám v matčině Felicii 1,6, protože ta už se na řízení necítí a prodávat to prakticky nemá smysl (je to bezcenné).
Co se týče Škopka (a celkově ojetin obecně), tak preferuju variantu koupi auta v horším stavu (tím nemyslím rezavce!) a uvedení svépomocí do stavu dobrého až výborného. Člověk pak ví, co na tom udělal, zná auto ze všech stran a hlavně se může spolehnout na to, že odvedená práce není odfláknutá a problémy nejsou jen nějak skryté, aby nebyly vidět. Výsledek je pak takový, že když s autem jedete na roadtrip, tak řešíte maximálně nějaké drobnosti (jako třeba kontakt na vypínači světel), který nijak nebrání pohodovému používání.

Tomáš Trýska
15. srpna 2017, 18:35
0
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

koukni na to video pořádně, zadní se točí proti sobě :-D

Tomáš Trýska
14. srpna 2017, 16:34
0
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Hehe, tahle varianta mě vůbec nenapadla, jen by to bylo docela těžko ovladatelný, neb by se to kolo točilo dvojnásobnou rychlostí.

Tomáš Trýska
14. srpna 2017, 16:32
0
Infiniti ukazuje retro formuli Prototype 9

Je fakt, že ani řadová šestka s výfuky za předním kolem by nemusela vypadat zle :)

Tomáš Trýska
13. srpna 2017, 09:19
0
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Dneska by to šlo hravě realizovat nějakým kosodélníkovým ramenem s malými kolečky na koncích a maličkým modelářským motorkem s převodovkou. Bylo by to stabilnější a nepotřebovalo by to rezervu (ta by mohla klidně bydlet tam, kam ji ve fabrice umístili).

Tomáš Trýska
13. srpna 2017, 09:16
1
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Při troše šikovnosti jde zaparkovat i do místa o 10 cm delšího, než je samotné auto, takže bych v tom moc velký rozdíl oproti běžnému parkování na sídlišti každou noc neviděl.

Tomáš Trýska
08. srpna 2017, 17:43
0
Štvou vás nová auta? Možná si brzy budeme moci kupovat nová-stará!

V legislativě problém nebude - jednak proto, že očekávám nějaká drobná omezení, druhak v tom, že i záměna karoserie či rámu, pokud bude provedena přímo u výrobce, tak by měla být naprosto legální.

Tomáš Trýska
14. července 2017, 16:40
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Je fakt, že Když jsme nechali vytepovat interier 21 let starý Felicie, který není nijak poškozený, ale má naježděno přes 200 000, tak vypadal, jako by právě vyjel z fabriky. Takže ano, i látka může být hezká a rozhodně nevyžaduje tolik péče.

Tomáš Trýska
11. července 2017, 08:22
2
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Mikroplyš FTW! Nejlépe světlý. Kůže klouže a v létě pálí.

Tomáš Trýska
05. července 2017, 19:00
0
Tomáš Trýska
05. července 2017, 17:27
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Hehe, to s tou přístrojovkou předfaceliftové 5. generace máš naprostou pravdu. Dost často jsme si z toho dělali srandu, že jsou vevnitř dílky, co zbyly škodovce z Fabie Junior :-D

Tomáš Trýska
30. června 2017, 10:13
0
ZiL 135: Jeden motor nestačí

V porovnání s tím dvanáctiválcem určitě dvojnásobná nebude.

Tomáš Trýska
22. června 2017, 21:51
1
Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

Po té, co mi lidi za auto začali nabízet pět litrů a čertit se, že se mi to nepozdává, jsem se na prodávání vysral. Podotýkám, že jsem nabízel svoje Scorpio za nějakých 30k v té době v docela hezkém stavu.

Tomáš Trýska
22. června 2017, 17:12
0
Tomáš Trýska
21. června 2017, 16:09
0
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi: Soukromý tryskáč

Určitě nezdolonalili. Užitkofilní Adam by si měl dostudovat technické finesy současných sazometů :)

Tomáš Trýska
19. června 2017, 12:41
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

On původní LeMons vytrvalák je, jenže aby to bylo bezpečný, tak by auta musela mít klec, řidiči helmy, kombinézy a hlavně už by to nemohly být auta na denní ježdění.

Tomáš Trýska
04. června 2017, 14:02
0
Kafe&Káry v Brně hledají nové místo!

Macocha je blbost z víc důvodů, ale ten hrad Veveří mi přijde OK. Je to hnedka za Brnem, je tam poměrně velké parkoviště, je tam stín a občerstvení je jen pár kroků daleko.

Tomáš Trýska
04. června 2017, 10:05
0
Kafe&Káry v Brně hledají nové místo!

Hrad Veveří není vůbec blbej nápad. Goldies si holt k někomu přisedne, kdo ho tam doveze :-D

Tomáš Trýska
04. června 2017, 10:04
0
Kafe&Káry v Brně hledají nové místo!

u Zetoru jsou závory. To by u nich musel stát týpek a pouštět vás na kartu :-D
Chtělo by to vymyslet něco, kde je aspoň trošku zeleně, ať se dá skrýt před tím pařícím slunkem.

Tomáš Trýska
11. května 2017, 17:35
1
Tomáš Trýska
02. května 2017, 21:07
0
Autíčkář se ptá: Které rychlé auto vás znudilo nejvíce?

To je těžký. Mustang nikdy nebyl čistokrevnej sporťák, spíš jen pony car, stylovka.

Tomáš Trýska
14. dubna 2017, 21:22
0
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

Nečekal jsem, že jediný moment, kdy uvidím Felicii bude v okamžiku, kdy o ní tlučeš hlavou :-D

Tomáš Trýska
13. dubna 2017, 20:54
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Laufe, Octavia kompakt není ani omylem, je to tzv. auto střední třídy. I Fabii bych se bál tak označit. Kompakt je spíš něco velikosti Citiga.

Tomáš Trýska
13. dubna 2017, 19:05
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Vezmu-li vás oba doslova a opravím-li vás za to, že Octávka není compact, tak většina americkejch sedanů a kombíků podobné výkony v top verzích měla. Pochopitelně neměly podvozek na evropské cesty, ale na to se nikdo neptal :-D

Tomáš Trýska
05. dubna 2017, 16:29
0
Tesla má na burze větší cenu, než celý koncern General Motors

Což by se mělo právě s modelem 3 změnit.

Tomáš Trýska
29. března 2017, 21:31
6
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Pokud bych to měl shrnout z Plechcupů a dalších akcí, kterých jsem se účastnil, tak by to vypadalo zhruba takto: Čím menší okruh, tím je potřeba mít obratnější auto. Jinými slovy na malý technický okruh se nejlépe hodí hot hatch, zatímco na velký nějaké GTčko se spoustou koní pod kapotou.

Hradec Králové, Czechring - maličký úzký okruh, ostré zatáčky (vč. několika 90° a jedné 180°), v některé z variant dokonce se skokem (tuhle variantu jsem neměl čest vyzkoušet). I přes tohle všechno jedna z mých oblíbených tratí, protože neměla žádné divoké šikany, takže se tam dalo jezdit i s větším autem. Většina trati má unikové zóny, byť v minulosti byla cílovka ohraničena betony.

Písek, motokárová trať - asi největší z malých okruhů. Velmi úzká trať, několik velmi těsných vraceček, škaredé šikany a hlavně gumy na betonech v zatáčkách. Z mojeho pohledu pro auta mizérie. I s malým autem se tam člověk trápil, velké by tam ani nemělo smysl tahat.

Autodrom Vysoké Mýto - velice hezká malá trať, situovaná v lehkém svahu. Dostatečně široká na to, aby se na ní dalo přejdíždět a přitom stále dosti technická. Pár ostřejších vracáků a šikan tam je, ale šířka trati v nich je stále přijatelná a není problém Mýtem prohnat i větší auto. Celkově asi nejlepší malá trať tady u nás.

Sosnová - poměrně úzká trať v rovině se spoustou zatáček, vracáky a podobně, jediné místo na předjíždění je víceméně cílovka. Osobně bych ji zařadil někam mezi Mýto a Hradec. Je zajímavá tím, že vedle vyasfaltované části se ještě nachází hlinitá nezpevněná část, jakási off-road vložka. Tu jsem zatím neměl tu čest vyzkoušet. Jinak celkově fajn trať. Největším nedostatkem je asi extra hrubý asfalt, která ničí obyčejné gumy na počkání. Semislicky a slicky to dávají celkem v pohodě.

Brno, Masarykův okruh - kdo by ho neznal. Dlouhá široká trať zasazená do poměrně členitého terénu. Trať je celkově velmi rychlá a se slabým autem se tam bude člověk spíš trápit. S velkým a silným autem to je hned o něčem jiném. Určitou nevýhodou je nemnoho vypsaných volných termínů, obvykle ve všední dny odpoledne. 25 minut stojí 550 Kč, pokud si dobře vzpomínám a nezměnili to.

Další budou už víceméně jen do počtu, neměl jsem tu čest na nich jet.

Most - šel by popsat velmi podobně jako Brno, jen sedí v rovině a na konci cílovky je poměrně ostrá šikana. Opět rychlá a široká trať a co vím, tak mají vypsaných podstatně více volných termínů pro automobily.

Orechová Potoň, Slovakiaring - středně velká rychlá trať prakticky v rovině jen s jedním hupem, o něco užší než Brno nebo Most, více různých variant. Co si tak vzpomínám z toho, co jsem viděl jako fotograf, tak nemá žádné vyloženě záludné místo, ale je fakt, že jsem neviděl úplně všechny části. Tady by bylo nejlepší, aby mě doplnil někdo, kdo měl tu čest se na Slovakiaringu projet.

Tomáš Trýska
23. března 2017, 19:00
0
Silviiny deníky 2: První střet…doslova

Hádal bych nějakou vyšší dvojcifernou v tisících v přepočtu na naše.

Tomáš Trýska
14. března 2017, 12:04
0
Agresivní řidiči nebo hysterie vyplašenců?

Je to tak. A blikaji nejen na kamiony, ale i na auta s vozíky a tak. Zejména v noci je to moc fajn, protože se hůř odhaduje, kde ti konci souprava.

Tomáš Trýska
25. února 2017, 22:39
0
Ďábel jezdí autem

Jo, červená vlna je v Brně taky naprostá samozřejmost. Ráno červená do města, večer z města, bez ohledu na fakt, že většina dopravy míří přesně opačným směrem, než zelená vlna. Ještě že to mám do práce takový kousek a ty 1 - 3 semafory (podle směru a cesty) nějak zvládnu :)

Tomáš Trýska
23. února 2017, 07:42
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Nejvyšší čas se vrátit k rýsovacím prknům :-D

Tomáš Trýska
21. února 2017, 19:47
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Jak píšu výše, auto se kupovalo loni v létě a byla to zánovní tuším Laguna (benál, r.v. cca 2010). Oni jsou jako famílie docela postižený na Frantíky, tak chtěl něco, co zná. Koukali jsme na to ze všech stran a opravdu jsem nenašel nic kritického, co bych tomu vytknul. Jo, mělo to poškrabaný lak na nějakém panelu, ale všechno vypadalo původně, nosný části beze stop po nehodě, auto sedělo, nikam netahalo, prostě celkem slušnej vergl. Na můj vkus to bylo docela slabý, ale nikdo jiný to nevnímal, tak jsem to neřešil.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Charger DODGE CHARGER SRT 6.2 HELLCAT  2016
Dodge Charger DODGE CHARGER SRT 6.2 HELLCAT

2016 rok výroby
707 koní výkon
6 166 ccm objem

BMW Z3 Coupe 1998
BMW Z3 Coupe

1998 rok výroby
193 koní výkon
2 793 ccm objem

Dodge Magnum RT 5,7L V8 AWD 2006
Dodge Magnum RT 5,7L V8 AWD

2006 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge D600  1986
Dodge D600

1986 rok výroby
100 koní výkon
2 600 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1978
Chevrolet Blazer K5

1978 rok výroby
1 koní výkon
5 723 ccm objem