načítám data...

Trinom

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Trýska
BydlištěBrno-město
Registracepřed 6.2 rok.
Poslední aktivitapřed 8.8 hod.
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků624
Pozitivních komentářů u článků82
Negativních komentářů u článků9
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Tomáš Trýska
včera v 20:21
0
Tomáš Trýska
včera v 20:06
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

To je přesně ono. Takhle vzniká naprosto zbytečné napětí na cestách. Místo aby si každý hleděl svého, tak se snaží vychovávat ostatní.

Tomáš Trýska
včera v 19:57
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Taky se snažím ostatní neprudit, zejména když vím, že budu pomalejší, než zbytek (to je zpravidla buď na skútru, nebo když táhnu vlek), tak se snažím bliknout, že můžou předjet. Většina lidí předjede, blikne na poděkovanou a jedou si po svých. Když ale jedu něčím, co nebrzdí provoz, tak mi tohle prakticky nikdo neudělá. Je to škoda. Tyhle maličkosti dokážou potěšit.
Jinak klaxon se snažím používat až když to jinak nejde, když mě někdo zavře, nebo tak. Prostě na odvrácení průseru. Bohužel ne vždy to pomáhá. A většinou to bývají řidiči SUV, kteří člověka někde zavřou při odbočování nebo tak. Nevěřím tomu, že jsem vždy ve slepém úhlu.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 10:21
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Já vím, že to jde nechat vyrobit, ale rozhodně to nekoupíš v autodílech a rozhodně to není levný (s ohledem na celkový limit plechcupu).

Tomáš Trýska
16. února 2020, 09:03
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Vavrisi, vždyť na ty plečky nikdo z jmenovaných výrobců desky nedělá. Možná na tu Alfu něco bude, ale pokud ti většina pleček bude jezdit na kotoučích o průměru 240-280 mm, tak můžeš být klidný, že závodní desky prostě mít nebude. Ano, vím že některé firmy dělají zakázkové desky, ale je to drahota.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 08:59
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Kluci, teď mi ukažte, na kterou z plechcupových kar jdou zmiňované desky sehnat. Skromně si tipnu, že jen na nějaké BMW, zbytek pojede nanejvýš na dražší sérii. Ostatně tam mířila i moje poznámka výše. Na plečky nikdo fakt ostré desky nedělá.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 08:38
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Saage, o jakém obcházení pravidel mluvíš? Rozprodej dílů za účelem snížení ceny byl v pravidlech od prvního dne a s výjimkou MR2, která vznikla ze 2 aut si nevzpomínám, že by tuhle možnost někdo nějak zneužil. Kromě Krtkova dortu, kde je trh s díly obrovský, to většinou skončilo u prodeje litých disků a rádia. Co je na to nefér? Obzvlášť u kol je nefér současný stav. Dám příklad z FTO - auto jsme koupili za 15 a ty 18" kola včetně gum jsme prodali za něco v rozmezí 5-8 kKč (už si přesně nevzpomínám). Za utržené peníze jsme koupili 16" disky, gumy a ještě něco málo zbylo. Podle původních pravidel to bylo OK, podle těch nových už není? C'mon!

Tomáš Trýska
15. února 2020, 08:35
-2
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Ostřejší desky na sériovém kotouči nepřinesou až takovou výhodu ve formě brzdného účinku, ale především v tom, že tak rychle neuvadnou. V časovce na 3 kola ti nestihnou uvadnout ani ty sériové.
Osobně pochybuji, že by si někdo na plečku za 15 nechal vyrábět zakázkové závodní desky (za podobnou sumu peněz), které by mohly opravdu nějak pomoct. Pokud jsem se díval dobře, tak všichni používali nanejvýš jen dražší obyč desky (za vyšší stokoruny), co jdou koupit v autodílech a tam platí to, co jsem psal výš.
-
Komentář upraven 15. 2. 2020, 08:37:34

Tomáš Trýska
14. února 2020, 19:56
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Jo, vzpomínám si velmi dobře. Oběma nám to šlo, jak psovi pastva, ale furt to stačilo na první dvě místa na bedně ;-)

Tomáš Trýska
14. února 2020, 19:43
-4
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Nechci ti kazit radost, ale pokud to je časovka, tak jde o čas. V opačném případě tam nepotřebujete časomíru.

Tomáš Trýska
14. února 2020, 18:36
-3
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Zapomněl jsem na jednu drobnost, v těch 15 musí být i trochu údržby a třeba i nové gumy, takže to jsme zhruba na 10, co se dá dát za auto. Tam už fakt toho moc není.

Tomáš Trýska
14. února 2020, 18:03
-4
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Honzo, možnost koupit auto z Bazoše za 15 byla vždycky, ale dobře víš, co dneska na tom bazoši je, v jakém to je stavu a jak mizerně to pojede. Před 5 lety tam byly věci, jako Skrček, T-Bird a další ne úplně marná auta. Dneska tam je leda prd. Respektive tam jsou krámy, které budou potřebovat značnou námahu na uvedení do spolehlivého stavu, který bude aspoň trošku konkurenceschopný. Takže minimálně garáž se bude hodit. Na druhou stranu říkáte, že nechcete dělat pohár konstruktérů. Tyhle věci jdou nějak proti sobě, nemyslíš?

Tomáš Trýska
14. února 2020, 17:04
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Jen k tomu plechcupové speciály nejsou moc vhodné, snad kromě Krtkovo dortu, který má výkonu dost :-D

Tomáš Trýska
14. února 2020, 17:03
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Kluci, tlačí vás do toho jen Mýto, nebo všichni? Já jen, že spousta věcí by se dala řešit, Krtkův dort by asi dostal nějaké blatníky, plastovou kapotu a nárazník a třeba by byli všichni spokojení :-)

Tomáš Trýska
14. února 2020, 14:15
-6
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Takže jestli koukám dobře, tak jste z Plechcupu vzali všechno dobré, to jste zakázali a povolili jen to špatné. Gratuluji. Myšlenka PlechCupu stála na amerických Lemons, kde právě věci, které byly dovolené, dávaly smysl. Takhle se z Plechcupu stane naprosto nezajímavý nudný seriál. Počítejte s tím, že se účast drastickým způsobem propadne, pokud nebude existovat druhá kategorie pro stavby a vehikly, co nevyhoví kategorii první.

Tomáš Trýska
10. února 2020, 07:08
0
Pět filmových představ automobilové budoucnosti

Sheogh: Vůbec bych se nezlobil :-D

Tomáš Trýska
09. února 2020, 08:31
0
Pět filmových představ automobilové budoucnosti

Trochu mě fascinuje, že si nikdo nevšiml, že se "doba hranatá" střídá s "dobou kulatou" zhruba každých cca 20 let.

Tomáš Trýska
03. února 2020, 07:08
0
Aston Martin Lagonda: Unikát

Hlavně dneska už jsou možnosti, jak to udělat tak, aby se to furt nekazilo a přitom na první pohled nebylo vidět, že to je jinak.

Tomáš Trýska
23. ledna 2020, 07:28
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Problém s výkonem Volva se dá řešit turbem ze Scanie :-D
A sedan s V8, automatem a v zajímavé barvě... není to to, co ti stojí na dvoře?

Tomáš Trýska
14. ledna 2020, 11:14
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Two tonem myslíš černou střechu a barevný zbytek, nebo něco jiného?

Tomáš Trýska
08. ledna 2020, 07:12
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

On to není až tak zjevný problém u nového auta, ale u importu starého, které často stojí méně, než ten poplatek.

Tomáš Trýska
07. ledna 2020, 14:56
0
Deset let v kostce

Nedetekují, protože je v činnosti jen po dobu, kdy je auto bombardováno laserovými pulzy z měřiče. A ty měřiče mají paprsky velmi úzké.

Tomáš Trýska
07. ledna 2020, 14:54
2
Deset let v kostce

Spíš než zóny mě štvou všude plné čáry, kde dřív byla vždy přerušovaná.

Tomáš Trýska
07. ledna 2020, 14:28
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Nejlepší řešení by bylo po vzoru řady státu USA - speciální silniční daň jen pro elektromobily a hybridy.

Tomáš Trýska
30. prosince 2019, 13:55
0
Sofiina volba redaktora, aneb Kdy se konečně za volantem zabiju.

Adame, když už zmiňuješ PlechCup, nechceš svoje nápady popsat nejdříve na fóru, abychom se k nim mohli vyjádřit, než definitivně vejdou v platnost?

Tomáš Trýska
24. prosince 2019, 17:33
1
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Stejně je zajímavý, jak americký Ford dělá do dneška nárazníky z polyuretanu a evropský ještě do nedávna z ABS.

Tomáš Trýska
21. prosince 2019, 20:05
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Něco mi říká, že jediný zásadní rozdíl by byl v umístění toho Subaru :-D

Tomáš Trýska
21. prosince 2019, 11:21
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

IMHO by dopadla víceméně stejně, protože sdílení odkazu by na tuty probíhalo zejména přes, světe div se, FB.

Tomáš Trýska
21. prosince 2019, 11:13
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Hlavně design FC je docela okatá kopírka 944.
SA/FB bylo mnohem dřív, než 924/944, ale tam bude zase inspirace něčím jiným.
V podstatě až o FD se dá říct, že to není okatá kopírka něčeho.

Tomáš Trýska
21. prosince 2019, 10:37
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Ukaž mi Beastare, co je na nich stejného. Možná počet dveří a typ karoserie. Tím to končí.

Tomáš Trýska
19. prosince 2019, 23:34
0
Tomáš Trýska
19. prosince 2019, 12:59
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Beastare, nechci nijak shazovat klenoty z Maranella, Modeny ani dalších italských míst, ale jejich tvarová složitost je třeba jednou z věcí, které se mi na nich nelíbí. To se dá aplikovat na velkou část dnešních super sportů. Když to vezmu kolem a kolem, tak mi zbudou auta jako Huayra, něco od Koenigseggu... a tím tak nějak v tomhle segmentu končíme.
Osobně nevidím nic špatného na situaci, kdy si fanoušci vyberou něco dosažitelného, což už i u FD začíná být diskutabilní, byť furt to je staré auto za cenu nového. Nějak mi uniká, proč by autem z plakátu muselo nutně být něco za desítky mega...

Tomáš Trýska
19. prosince 2019, 12:46
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Říkal někdo Geo Metro s wanklem? Hold my beer...

Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 16:33
0
Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 15:56
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Měl jsem možnost sledovat dění na několika mazďáckých skupinách a bylo celkem zajímavé, že dost často krát se tam objevil komentář, že dotyčný hlasoval pro to druhé auto. Docela by mě zajímalo, jak to vypadalo na Subaru skupině, protože protlačit takhle daleko random Imprezu už muselo dát hodně snahy...

Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 13:01
0
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Pokud se nepletu, tak ve státech už nejsou pětimíláky požadovaný od půlky 80's.

Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 10:45
0
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Jak je ta zkouška koncipovaná? To bude jen parkovací ťukanec v rychlostech hrubě pod 5 km/h, ne?
-
Komentář upraven 18. 12. 2019, 10:46:56

Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 10:40
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Skřetíku, dobrej pokus :-D, ale tohle je design od Peti Dubjaka. Pinin bude až na modelech 2020+.
Kubo, co se dá dělat :-D

Tomáš Trýska
18. prosince 2019, 08:22
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Beastare, já ti neberu, že se ti to auto nelíbí. Ale ať se ti to líbí nebo ne, FD mezi tebou zmíněná auta prostě patří. A pokud se zeptáš majitelů, tak ti poměrně velká část řekne, že si ho koupila kvůli vzhledu, ne kvůli motoru, který ač je zajímavý, tak má svoje mouchy. Mít možnost koupit FD s LS, tak neváhám ani minutku.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 22:35
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Právě, že ty turba (jsou tam 2) tomu významně pomáhají. Jakmile se dostaneš do oblasti, kdy už tlačí (což je poměrně nízko, někde kolem 2,5k), tak už jede fakt hezky. Kolem 4,5 se přepne na druhé turbo (nebo se to druhé přidá, teď přesně nevím) a motor dál radostně akceleruje až k omezovači. VTEC se aktivuje až poměrně pozdě, tohle tlačí prakticky furt. Co se týče spotřeby, tam je to velké špatné. Já nemůžu být reprezentativní vzorek, bo nemám sériovou jednotku (takže se bavíme o číslech začínajících dvojkou), každopádně to je v plánu řešit.

Vojto, pokud na Supru budeme hledět jako na GT, tak s tebou naprosto souhlasím. Problém je ale v tom, že pro fanboys znamená Supra manuál od Getragu a 1000+ koní.
-
Komentář upraven 17. 12. 2019, 22:37:35

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 22:00
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Vojto, je třeba zajímavý, že ač mám rád i hranatý věci z 80's, tak zrovna hačina mi nijak k srdíčku nepřirostla (a Mk4 je tlustoprd). Měl jsem možnost se svézt v sériové 86 a nenapadá mě nic, v čem by byla lepší, než třeba auta na platformě Fox body. Ceny AE86 jsou vyhypované takřka jen díky Initial D, kde z toho udělali stroj, který s dobrým řidičem (a vagónem úprav) bude nepřemožitelný. V sérii to je naprostá nuda.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 21:18
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Jsem ročník 89 a autům jsem přišel na chuť řekněme v druhé půlce devadesátek. V té době bylo FD stále v prodeji i v Evropě. Přestalo se prodávat tuším s nástupem emisní normy EURO3 někdy kolem roku 2000.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:41
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Třeba vůči mě jsi furt o bezmála 10 let starší. A za sebe můžu s klidným svědomím říct, že mi FD na zdi viselo (spolu s jinými auty) mnohem dřív, než se objevily věci jako Rychle a zběsile, které tahle auta vyhypovaly do nesmyslných výšin.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:32
1
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Jo? A proč se to mění jak na běžícím páse? Se někdy zajdi podívat do servisu.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:27
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Beastare, nevím, jestli jsi měl možnost se v FD svézt. Často se říká, že by si člověk neměl plnit všechny sny, neb by mohl být zklamaný. V případě FD ale s klidným srdcem můžu říct, že to neplatí.

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:23
4
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Což v dnešní době plné radarů, LED světel a celkově všech sebedestrukčních funkcí při nehodě je mrkací mechanismus asi to nejmenší :-D

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:21
5
Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 20:08
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Což tak nějak odpovídá i tomu, že jsi o něco starší, než my. Pro naši generaci je FD a jí podobná auta (z té doby) legenda. Osobně jsem rád, že se dostala tak vysoko, ač úplné vítězství pro mě je taky překvapením. To auto je nadčasové a i technicky zajímavé. Tam, kde ostatní potřebovali koně, Mazda ubrala váhu. Ostatně ten design by pravděpodobně fungoval i dnes, pokud by se doplnil o pár soudobých detailů (což můžeme vidět na kounceptech Mazdy).

Tomáš Trýska
17. prosince 2019, 18:47
2
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Mrkačky by šly udělat i s požadavky na ochranu chodců, jen by by se nevyklápěly vzhůru, ale převalily o 180°, jako to měly Corvetty C4.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Probe GT 1988
Ford Probe GT

1988 rok výroby
150 koní výkon
2 200 ccm objem

Dodge Ram  2010
Dodge Ram

2010 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Ram Sport 2012
Dodge Ram Sport

2012 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ

2007 rok výroby
230 koní výkon
2 993 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem