Trinom
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Tomáš Trýska |
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 10.9 rok. |
Poslední aktivita | před 7.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 241 |
Komentářů u článků | 1137 |
Pozitivních komentářů u článků | 313 |
Negativních komentářů u článků | 22 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Autotábor
Jak si někteří jistě všimli, tak v posledních letech narůstá na oblibě cestování do neznámých krajin formou road tripu. Někteří vyhledávají zatáčkovité okresky horských průsmyků, jiní zase terén ke zdolání. Do té druhé patří velmi oblíbené akce typu Pothole Rodeo či Gumbalkán a nově i Call of South se svými cestami po Bosně. Bohužel kvůli současné situaci museli organizátoři letošní akci odpískat, což jim ale nezabránilo vymyslet náhradní řešení – Autotábor.
Kterak jsem si domů dovezl císařovnu
V krátkosti se pokusím popsat, kterak jsem hledal, vybral, vyzvedl a dovezl svou Toyotu Century.
Okresky MSK: Gonna hoon 'em all!
Možná jste na Instagramu a jiných platformách zahlédli zmíňku o akci Hoon&See. Jaké to bylo a přežila Mazda víkend plný sypání?
Posledních 50 komentářů
Co bych mu doporučil? Vyřadit naftu a vybrat benzín. Chtít v dnešní době naftu je hloupost.
i3 si chválí neskutečné množství lidí a dost často se považuje za jedno z mála použitelných EV z let před rokem 20.
Jn, ten tvůj byl takový trošku sloník. BTW, přišli jste nakonec, proč na první start jel a na druhý už ne?
U EV je to to samé. Odpojí se malá i velká baterka. Velká má někde na sobě buď tzv. Fireman loop nebo zkratovací propojku, která ji po odpojení rozpojí.
Ostatně to se nezměnilo do dneška. Zkus si udělat rozvody na moderním evropském autě, japonském autě a americe.
Pozdravuj Radka, vyřiď mu, že fotí moc hezky, jen by to s těmi filtry nemusel tak moc přehánět :D
Postřeh z pozice vystavovatele - nikdo nezkoumá, kolik jídla a pití si dovezeš v autě. Hlavně to pití se celkem hodí, protože pokud máš být někde poblíž auta skoro celý víkend, tak tebou proteče fakt hodně vody.
Jak je možné, že všichni ostatní se to už naučili, ale Japonci furt ne? Všechny menší japonská auta jsou na dálnici extrémně hlučná i v rámci u nás legálních rychlostí. Proč?!
Spíš ty auta budou zakonzervovaná a jen tu a tam někdo dofoukne gumy.
On nemá moc smysl všechno držet ve 100% pohotovosti.
Prosím, příště už tuhle vyprahlou pustinu, kde se vzduch ani nehne a není se kam schovat, vynechte. Dík :)
Je to stejná kravina, jako to Motocompo. V reálu na tom nikdo žádné dálky nejezdí.
Mám podobnou zkušenost. Taky jsem teď v pátek poměrně coural po republice a. Když pominu tři policajty sedící na motorkách tady v Brně na Křence, tak za cca 300 km jsme potkali přesně tři hlídky z nichž jedna jediná byla schopna měřit. Všechno ostatní byly jen random služební auta ve městech.
To se mi nějak nezdá. Kde by Gran Torino vzalo 2t?
Zrovna tady je to úplně jedno. A krom jedné nelogičnosti, co bije do očí, tam není nic očividně zle.
Pokud to má být smysluplné, tak to nebude podle značek, ale podle národní databáze. Kamera může být špinavá, nebo chybně detekovat třeba značky s dodatkovou tabulkou (to se děje naprosto běžně).
A nebylo by lepší řešit nefunkčnost vah, než nadávat na politika? Vážení náklaďáků není principielně vůbec špatně. Stačí se podívat na dřeváky, kteří jezdí přetížení ve 100% případů.
Není to tak docela pravda. Koeficient se zvedl o setinu, ale čelní plocha se zmenšila poměrně výrazně. Takže ve finále to je aerodynamičtější, než všichni předchůdci.
Výběr aut se vesměs řídí účelem, za jakým se pořizují, takže ve fleetu je všechno od mrňavého Daihatsu po skříňového Transita s hydraulickým čelem. Nicméně pokud zůstaneme u osobních aut, tak tam je to vcelku jednoduché. Buď je to Ford a nebo Japonec (Toyota, Mazda). Ale je fakt, že vždycky zůstává požadavek, aby to auto bylo něčím zajímavé. Nudné auto nikdo nechce :)
No bóže, tak by to mělo o metrák víc. Furt by to bylo nejlehčí SUV na elektriku.
Kdyby to fakt umělo jezdit za těch 8/100, tak by to ještě šlo. Nebyl by to první PHEV s podobnou spotřebou. 13/100 je fakt fail, co kolikrát na dálnici nebral ani 13B.
Proboha proč tomu nenechali tu už tak malou 35 kWh baterku? Celkem by to tomu autu prospělo.
Ten podvozek mě překvapuje, že se ti nelíbil. Taky jsem měl možnost se s BZ svézt a plula jak na obláčku.
BTW, zkoušeli jste tempomat? Mně se odmítal zapnout, byť bylo auto čisté.
Tohle je přesně důvod, proč se mi nelíbí staré bavoráky - podívej se, jak je to disproporční. Buď ať jsou kola v rozích vepředu i vzadu, nebo ať je vepředu i vzadu převis (případně něco mezi). Tohle je prostě těžký na prdel.
4.6 V8, takže ještě čtvrtá, nebo už pátá generace? Kolikaventilová technika? 2? 3? 4?
Taky bych to viděl na něco z tria Corolla - Camry - Avensis
Upřímně se divím, že jím ještě neprošla žádná zbloudilá střela při lovu, krumpáč a nebo nebyl pokácen po vzoru londýnských ULEZ. Samozřejmě mluvím o tom v polích, ne v obci.
-
Komentář upraven 22. 11. 2023, 13:37:35
Problém nebude ani tak s komponentami na konci živosti, jako s dostupností nových. To auto je postavené velice robustně a poměrně blbuvzdorně. Ročníky po faceliftu už netrpěly na tolik elektrických gremlinů a celkově je škopek hrozně fajn vehikl...
Zvoneček byl povinný někdy do přelomu 80's a 90's. Auta ze začátku 90's ho už zpravidla nemají, nebo slouží k jiným účelům.
Honzo, zas to tak nehroť, normální dodávka má pohotovostní váhu 2, maximálně 2,5t. Protože na rozdíl od osobáku musí uvézt i náklad :)
Hned jsem si vzpomněl na borce, co s Teslou X tahá prakticky denně. Takže ano, jde to i s elektrikou, ale nejsem si jistý, jestli bude časem 2,5t stačit. U podobně velkých aut je dnes standard 3,5t. To jen pro toho, kdo navrhoval tahat bagřík - většina jich je těžších, než se na první pohled zdá.
Tak on lockup taky není nic nového. V sérii to měly už auta na pomezí 80's a 90's. A ano, dokáže to pomoct výrazně.
Takže zbývá jediná otázka - Kdy bude test páté generace? A kdy ho dokoulíte do Brna v rámci testu?
Co sleduju různé lidi, kteří v průběhu let to mazdí muzeum navštěvují, tak jsem si všiml, že ho poměrně často obměňují. Není tak statické, jako ty ostatní. Jinak dotaz na SPZ dostal do SZ taky :D
Každý to máme jinak, ale i když jedu třeba do Prahy, tak si u Humpolce zastavím a protáhnu se. Proč? Protože mě po hodině sezení v autě prostě bolí kyčel (hlavně když člověk jede v autě bez tempomatu).
Kdyby jen jako koncept, ale rovnou jako hotovou věc.
Říkal někdo vlněné potahy? Sem s tím!
(trošku mi tu chybí ta fotka hnědého interiéru, co je taky hodně cool)
Ten motor odněkud znám :D
Takže už zbývá jen otázka, kde sehnat ten automat (do Transita Mk6 se totiž nikdy nedával).
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina :D
Koukám, že mi nějaká dobrá duše (doufám, že omylem) smazala můj koment. Tak si to dáme znova. Nečekaně šlo o komentář na adresu Century SUV.
Úplně nerozumím tomu hejtu, který tohle auto vyvolalo. Tohle auto, na rozdíl od současné generace G60, přináší opět Century na špičku, co se týká technologií a pohodlí. G60 je, alespoň z mého pohledu, jakožto majitele G50, jen facelift, ale vůči velice pokrokové G50 (a teď nemluvím ani tak o pohonu) nepřináší skoro nic nového. Přední světla dostala LEDky, zadní LED světla jsou trošku jinak stylizovaná a dovnitř přibyl jeden displej místo tlačítek pro nastavení sedaček. Zbytek by se dal při trošce dobré vůle opravdu nazvat faceliftem. Přesto je G60 braná jako svébytná genarace (na rozdíl třeba od G40 nebo G45). To neznamená, že by G60 bylo špatným autem, to vůbec ne, jen prostě za jinými luxusními sedany zaostává v technologiích. Pohodlí je pořád protřídní.
A co to SUV? Hned v úvodu musím říct, že se mi líbí, jak nenásilně navazuje na vzhled sedanů a bere si z nich stylistický jazyk. Chromované obložení dveří, prahů a nárazníků se jim fakt hezky povedlo přenést na úplně jinak stylizovanou karoserii. Zbytek auta je zvenku uhlazený a nikde nevidím žádné stylistické zaškobrtnutí. Vnitřek vypadá taky velmi dobře, dokonce bych řekl, že výrazně lépe, než u G60, kde je vidět některé prvky poplatné době vzniku šasi (cca 2010). Nakonec je potřeba si taky uvědomit, že i v Japonsku přichází do módy karoserie SUV, takže pokud má Century zůstat tím nenápadným luxusním autem, musí se přizpůsobit. A v tomhle případě bych řekl, že to kluci japonští zvládli na jedničku s hvězdičkou.
PS: Všiml si někdo v prezentaci tohohle slajdu?
Přesně tak. Ta věc v těhlech rychlostech začne aktivně chladit kat tím, že tam lije palivo po kýblech. Kdybych to osobně nezažil, tak bych tomu taky nevěřil. Prostě a jednoduše, jednoho krásného dne byla cesta Ostrava - Brno za 18/100. No pochválenej jsem za to nebyl, co k tomu dodat.
Krásný kilo pade kolem Víru :D
To zakrytí rychloměru na posledních 5 vteřin videa už je úplně zbytečné :D
Záměrně píšu "s jakýmkoliv malým autem". Zkus to s Fabií nebo třeba Rapidem v benzínu. Při tempomatové 160 spotřeba letí k 18l/100 km. Přitom při rychlosti kolem 120 to umí jezdit za 5.
A co je za problém jezdit na dálnici 120? S jakýmkoliv menším autem je stejně cokoliv nad 110 oser kvůli hluku a cokoliv nad 130 oser kvůli raketově rostoucí spotřebě, takže změna veškerá žádná.
Poslední komentáře
- VK, Asistenty, které otravují, nemohou...
Další stupeň bude legislativně znemožněné vypínání... - Vavris Vavrisovic, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
To nikdo neví :D - scadar, Asistenty, které otravují, nemohou...
S clankem 100% souhlasim, zejmena s tim, ze s asistenty neni... - ReVolte, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
A bude inzerát a NDFL nebo zase jiný směr? :D - rock, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
ad Jardův komentář, tedy jeho závěr: Přesně obráceně:... - bitner, Asistenty, které otravují, nemohou...
Uplne zbytecne ty povinne assistenty nejsou. Je to jeden z vice... - Carlie, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Pokud se chcete podívat na fotky zrenovované polopancéřované... - krab, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
jo, je fakt, že C6 je první Vette co přišla v rámci designu... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Názor kolegy Jardy není můj, stačí si přečíst název... - Paja.k, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Autore opravdu myslite, ze ta Voska mohla za to, jakou svoloc... - Sato, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
C6 vyzerá stále super :) Kto by jej typoval tie roky. BTW... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
I výjimky se najdou…:) - Sato, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
"Řečeno suchými čísly je to vlastně velmi podobné... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Mně to právě docela zaujalo; v poslední době jsem zlenivěl... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Ber to tak, že tě tím rejpáním udržuji ve střehu :-)....
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů - 2015 Dodge Challenger V8 Hemi 5.7 Shaker Widebody : Uřvaný chuligán
22 komentářů - Yamaha ve světě aut: Když se motorkáři spojí s motoráři
21 komentářů - Retro okénko Petra Přikryla: Škoda 100 - auto, které naučilo řídit tisíce motoristů
21 komentářů