reklama
načítám data...

Trinom

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Trýska
BydlištěBrno-město
Registracepřed 4.7 rok.
Poslední aktivitapřed 22.3 hod.
Příspěvků ve fóru177
Komentářů u článků449
Pozitivních komentářů u článků35
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Tomáš Trýska
včera v 08:27
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Smutný je, že se ta automatika plete úplně všem, kromě mercedesu. U VW je to asi nejhorší.

Tomáš Trýska
včera v 08:11
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Samozřejmě, že třetí brzdový by bylo řešením, jen by nesmělo půlce starších aut chybět, nebo nesvítit.
Jinak mě nenapadá jediné moderní auto, které by nemělo sloučenou obrysovku s brzdou (za předpokladu, že má ještě žárovky).
Automatické svícení je druhá věc, ale tu mají až fakt moderní auta, protože to býval docela drahý příplatek.

Tomáš Trýska
předevčírem v 08:02
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Mlhovky jsou kapitola sama pro sebe. České předpisy vyžadují, aby šly zapnout zadní dříve, než přední. Kromě starých škodovek to tak nemá nikdo.
Jinak postup, co popisuješ, je většinou zbytečný, pokud nemáš potkávačky svítící na veverky. Když jsou seřízené, tak za mlhy neoslňují. Takže nejlepší je mít zapnuté jak potkávačky, tak mlhovky.

Tomáš Trýska
předevčírem v 07:56
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Břízo, už bys mohl pochopit, že denní svícení svítí ve předu proto, abys za blbych světelných podmínek viděl protijedoucí auto. Třeba v lese. Zezadu nesvítí proto, že to prostě není potřeba, respektive není žádoucí. A to že dvou důvodů - jednak proto, že za jasného světla chceš mít co nejvýrazněji viditelné brzdovky (což když máš dvouvláknovou žárovku, tak je docela na prd) a druhak proto, že rozdíl rychlostí za sebou jedoucích vozidel je zpravidla malý a tudíž vozidlo vidíš včas díky okolnímu světlu.
Problém nastává, když nějaký hňup nechá DRL svítit v noci nebo za mlhy.

Tomáš Trýska
14. září 2018, 13:23
1
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Díky za nápady. Zkusím to postavit a když tak se pak pochlubím :)

Tomáš Trýska
13. září 2018, 22:36
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Ať koukám, jak koukám, tak nikde nevidím, jak se to přidělá k tomu rameni. Vařil jsi k tomu nějaký držák, nebo jak to tam máš upevněné?

Tomáš Trýska
13. září 2018, 11:37
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Nacházím i levněji. Jen by mě ještě zajímalo, jaká je maximální a minimální délka. To jsem zatím nikde nenašel. Asi jim přímo napíšu do Rubeny...

Tomáš Trýska
13. září 2018, 08:47
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Sumy, mohl bys mi prosím poslat odkaz na ten měch, co tam máš? Potřeboval bych v podstatě to samé na svoje Scorpio kvůli tahání vleku. U Rubeny jsem našel jen velké vlnovce, ale ne komplet měchy. Pak jsem našel ještě měchy do sedaček, ale to asi nebude ono, že?

Tomáš Trýska
11. září 2018, 18:08
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

S tím autem na tahání to máme podobně, taky se poohlížím po pickupu. Konkrétně po F150 Lightning.

Tomáš Trýska
11. září 2018, 17:34
0
Tomáš Trýska
10. září 2018, 14:19
0
Tomáš Trýska
10. září 2018, 13:16
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Já jsem si tu klimu koupil za litr a přeskládal. Funguje zatím bez problémů už půl roku.

Tomáš Trýska
09. září 2018, 14:59
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Osobně bych se díval po "vyšších" modelech, protože za podobné prachy jde koupit zachovalé auto s klimou a spoustou další výbavy, co Cuore nemívalo.

Tomáš Trýska
09. září 2018, 14:51
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Pozdravuj kolegu a nasměruj ho na libovolné Daihatsu, které nebude zhnilé na prach. Manželka bude mít radost a údržba stojí ve stokorunách ročně.

Tomáš Trýska
08. září 2018, 14:21
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

No prostě je to klasickej turbomotor - dole to nejede. Moderní turbo tu hranici, odkud to už jede, posouvá o pár set otáček níž.

Tomáš Trýska
08. září 2018, 14:19
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

FD má taky vzadu trestnou lavici. Ale pokud vepředu sedí někdo měnšího vzrůstu (takže si šoupne sedačku dopředu), tak podobně malý se za něj vejde.

Tomáš Trýska
21. srpna 2018, 14:55
0
Šest YouTube kanálů, které musíte začít sledovat

A co Adam LZ, Motion auto TV a lidi kolem nich? Ti tvoří taky zajímavá videa.

Tomáš Trýska
19. srpna 2018, 10:02
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Jenže v našich končinách tohle platí nejen pro Lotus, ale i pro malá japonská miniauta. S 850 kg se ty zatáčky hned berou snáz.

Tomáš Trýska
19. srpna 2018, 09:55
0
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

To jsem nikdy nepochopil. K čemu je uzavřený tunel, když je špička? Tady v Brně naštěstí tunely nezavírají.

Tomáš Trýska
19. srpna 2018, 09:51
0
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Jo, taky to tak mám, jen s tím rozdílem, že auto vytahuju, jen když padají trakaře. Jinak podle toho jak moc je nebo není na zdechnutí beru skútr nebo kolo. Do práce to mám z kopce, tak se ani moc nezapotím.

Tomáš Trýska
17. srpna 2018, 17:42
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Vidíš, na 12 jsem zapomněl komentář. Po nikom nic neházím.

Tomáš Trýska
17. srpna 2018, 17:28
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

1. V obci většinou jo, mimo obec jedu podle toho, jak se dá.
2. Ne.
3. Velmi výjimečně.
4. Když je nesmyslně na přehledném místě, tak klidně.
5. Když tam je vidět.
6. Hovory přijímám na hlasitě, ale většinou nevolám.
7. Jen pokud nejde předjet a nikoho před sebou nemá. Většinou zrychlí na přijatelné tempo. Pak si už nechám odstup.
8. Troubím, ale neproblikávám
9. Když je to vůl...
10. A kdo nečučí :-D
11. To zas ne.
12. a po kreténech, kterejm něco vadí, semtam něco hodím z auta...

Jinak za výše zmíněné bránění předjetí bych liskal na místě. Pokud se za někým táhnu jak smrad a když jde konečně předjet, tak naschvál zrychluje, nebo nedej bože dokonce při předjíždění vybržďuje, to bych fakt vraždil.

Tomáš Trýska
12. srpna 2018, 21:39
2
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Podmínka na červenou barvu zabije všechny použitelný kandidáty. Proč chce proboha barvu, o kterou se musí nejvíc starat, aby nezašla?

Tomáš Trýska
11. srpna 2018, 10:12
0
Stará známá v novém kabátě: Facelift Škody Fabia

Co máte proti matným displejům? V lesklým bys viděl leda odlesk protějšího okna.

Tomáš Trýska
05. srpna 2018, 11:51
1
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Pro tyhle pekáče se obecně používá pojem Youngtimer.

Tomáš Trýska
04. srpna 2018, 10:54
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Řekl bych, že jsem něco na pomezí. Mít víc peněz nazbyt, tak bych jezdil hračkami častejc :)

Tomáš Trýska
16. července 2018, 17:23
0
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Teď už zbývá otázka za asi tak tři zlokočky - narval už někdo Hellcrate do Miaty? :-D

Tomáš Trýska
20. května 2018, 10:58
0
Tomáš Trýska
18. května 2018, 10:12
0
Mitsubishi Colt: Je auto za patnáct tisíc skvělá investice?

Proč tak toužíš po Cuore a ne po lepších modelech od Daihatsu?

Tomáš Trýska
14. května 2018, 12:43
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Co se týká spotřeby, tak moje Daihatsu na dálnici baští kolem 6L/100. Mohlo by i míň, kdyby nebyla lambda hyn. Mluvíme o pohybu rychlostí 120 - 140 km/h.

Tomáš Trýska
14. května 2018, 11:20
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Budeš se divit, ale je to docela pohodlný vozítko. To vůbec nejde rovnat s uskákanou německou konkurencí. Dokonce ani otáčky nejsou při dálničních rychlostech úplně mimo.

Tomáš Trýska
14. května 2018, 10:16
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Jestli se ti líbí Sirion nebo Cuore, tak jdi do něj. Sám mám Siriona první generace. Teď jsem s ním o víkendu nalítal asi 700 km po českých dálnicích a no problem. To auto je možná nuda a hrkač, ale spolehlivost je špičková a díly za pusu. Pokud budeš vybírat, tak si hlidej jen rez, ale i nerezavci jdou sehnat kolem 20-30k. Nikdo to nechce a přitom je to na dálném východě kult a symbol individuální mobility.

Tomáš Trýska
08. května 2018, 10:11
0
Wankelův motor a jeho použití

A teď si představte, že autaři nebyli jediní, koho wankel zajímal. Co byste říkali na traktor Zetor s naftovým dvourotorem? A teď si nedělám prdel, ta věc skutečně existovala, minimálně na papíře.
Pokud se podaří, tak budou i výkresy.

Tomáš Trýska
01. května 2018, 08:49
1
Děravý nárazník: Odkud se to vzalo a funguje to vůbec?

Řekl bych, že jste se vzájemně nepochopili. Úzké gumy na úzkém disku jsou u drag racingu běžné a říká se jim pizza cutters. Naopak úzké gumy obuté na široké disky jsou kravina a pokud to není udělané velmi šetrně (čti mám disk o nanejvýš palec větší, než bych měl mít pro danou šířku gum), tak je to i potenciálně nebezpečný.

Tomáš Trýska
28. dubna 2018, 09:01
0
Chcete jezdit po Brně autem? Smůla! Všechno rozkopali!

To je tak, když si jako firma nasmlouváš 50 zakázek, máš pět dělníků, jeden bagr a všechny stavby musí být zahájeny do určitého termínu. Tak se něco vykope a jede se pryč.

Tomáš Trýska
28. dubna 2018, 08:56
0
Chcete jezdit po Brně autem? Smůla! Všechno rozkopali!

Jasně :)
Proplétání praktikuju jen u stojících kolon, úplnej sebevrah nejsu.

Tomáš Trýska
26. dubna 2018, 06:42
0
Chcete jezdit po Brně autem? Smůla! Všechno rozkopali!

Odpověď zní skútr. Sám jsem si jeden ze stejného důvodu pořídil. Stal mě 6000 :)

Tomáš Trýska
15. dubna 2018, 17:42
0
Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Jen teda Škopek se mě stále drží a nejspíš hned tak nahrazen nebude.

Tomáš Trýska
09. dubna 2018, 12:06
0
4 + 1 perla retro-designu

Jojo, retro Bird je jedno z mála aut, co je skoro stejné při pohledu zepředu i zezadu.

Tomáš Trýska
30. března 2018, 21:56
0
Hyundai i10: Image je na nic, následuj rozum bez předsudků

Kolik to váží a jak to má pohodlný podvozek?

Tomáš Trýska
30. března 2018, 21:43
0
Autíčkář v autoškole: Jak se řídí náklaďák

No jak vás tak znám, tak buď Jeník, nebo Zlokočka :-D

Tomáš Trýska
30. března 2018, 21:26
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally epizoda druhá

50 není úplně málo, ale furt je to pětina :-D

Tomáš Trýska
30. března 2018, 21:23
0
Předběhl Uber svou dobu?

Křemíkovej začátečník :-D
To je krásnej terminus technicus :-D

Tomáš Trýska
29. března 2018, 19:35
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally epizoda druhá

Koukám, že když to porovnám s repasí motoru u staré ameriky, tak je to 100 a 1 (skoro doslova). Přiznám se, že jsem čekal zhruba polovinu.

Tomáš Trýska
29. března 2018, 18:28
0
První Autíčkářův trackday 2018: Drama v ledovém království

Je to odhad, ideální to bude odečíst z laptimeru. Každopádně těsně před brzděním nahoře před pravou ke tribuně je slušně vytočená trojka i na dlouhý převodovce.

Tomáš Trýska
22. března 2018, 18:15
0
První Autíčkářův trackday 2018: Drama v ledovém království

Ta vzadu v rohu je vážně nejpomalejší, tam kdyby to šlo, tak tu jedničku dávám taky. Na rovinkách, co si tak pamatuju, tak se u silnějších aut dosahuje cca 150 km/h, u slabších něco přes kilo. Woyta nebo Franta můžou vytáhnout data z Race Chrono.

Tomáš Trýska
21. března 2018, 18:16
0
Mercedes Citan 111 CDi: Němec s francouzským přízvukem

Okamžitě po tom, jak jsem zahlédl první fotku interiéru, jsem si vzpomněl na tohle video Douga DeMura


Mercedes začal prodávat naprostý krámy, alespoň co se dodávek týče. Ty interiéry jsou vážně tragédie. 1DIN rádio v roce 2018 v autě za 800k, když 2DIN rádio s navigací má i průměrně vybavená Fabie? O moři hnusných šedých tvrdých plastů ani netřeba mluvit. Vážně ubohost.

Tomáš Trýska
21. března 2018, 17:42
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

Jen ten západ je blízký západ. Vzdálený západ tomu naopak je celkem nakloněn.

Tomáš Trýska
21. března 2018, 17:38
0
První Autíčkářův trackday 2018: Drama v ledovém království

Neboj, ono to prskalo i když jsem jezdil s jinýma ;-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Manual / TOP STAV / 1966
Ford Mustang Manual / TOP STAV /

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Corvette cabrio 1987
Chevrolet Corvette cabrio

1987 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Hummer H1 HMMWV Humvee 1987
Hummer H1 HMMWV Humvee

1987 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Dodge Coronet Red ram 1953
Dodge Coronet Red ram

1953 rok výroby
103 koní výkon
3 900 ccm objem

Cadillac Eldorado  1981
Cadillac Eldorado

1981 rok výroby
138 koní výkon
6 035 ccm objem