načítám data...

Bavoraczech

JménoJiří Toušek
BydlištěPrachatice
Registracepřed 18.5 měs.
Poslední aktivitapřed 2.9 dny
Příspěvků ve fóru17
Komentářů u článků261
Pozitivních komentářů u článků33
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Avatar aby bylo jasný, že mám rád Itálii :D

Poslední blogy

cuore confortevole - Alfa Romeo 166

09. ledna 2019, 11:07 28 komentářů

Jsou auta, která jsou výjimečně spolehlivá, velmi praktická, krásná nebo neuvěřitelně rychlá. A pak jsou auta, která nevítězí ani v jedné z těchto disciplín, mají ale něco co drtivá většina ostatních postrádá. Je to něco, co se těžko objektivně hodnotí a číselně kvantifikuje a čemu obvykle říkáme "duše".


Posledních 50 komentářů

Bavoraczech
18. února 2019, 14:34
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Možná bych ti poradil takto... Jestli myslíš na budoucnost, vezmi toho S-Maxe v nejvyšší motorizaci. Na servisu za pár let ušetříš na Miatu ND X-). Na co dvě vysloveně řidičská auta? A ten S-Max na to jak je velký nejezdí špatně. Nebo si počkej pár let na 3. dítě a pak pořiď Stelvio ;-)

Bavoraczech
18. února 2019, 13:04
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Splynovať můžeš akorát tak 2.5i variantu, která byla připravená pro LPG a byla dodána s tvrzenými sedly. Krom toho, že jich moc nebylo to není vyloženě trhač asfaltu.

Bavoraczech
18. února 2019, 12:57
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Po přečtení všeho tady jsem naprosto stejného názoru. Z tazatele mám pocit, že by rád změnil auto a hledá si důvod. Když my můžem jezdit služebně ve 4 Německo v Kie CEED, tak proč by nešlo vozit 2 děti v E91. Upřímně bych se na to vybodl a nechal si E91, protože provozními náklady jsi i u té E61 o level výš. Žádný z výše uvedených Mercedesů ani Audi nebudou tak řidičské jako BMW. Volvo je kapitola sama pro sebe. To je taková zenová zahrada, která umí jet rychle, ale není to tak nějak ono, stejně jako Mercedes si libuje spíš v plavné jízdě. 300C s V8 je na podvozku Mercedesu E a v podstatě taky není moc řidičská. Subaru bych ti zase nedoporučoval provozovat na LPG. Stejně se budeš muset zřejmě uskromnit a vzít si nějakou japonskou V6...

Bavoraczech
04. února 2019, 07:12
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Accorda bych jako daily ojetinu chtěl...

Bavoraczech
30. ledna 2019, 06:39
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Když mě zrovna Okyna a Golf nepřijde jako moc pohodlné a vůbec zábavné svezení. Naposledy jsem z takový trojkový okyny skoro fplný s dvoulitrovym TDÍčkem měl po 300 km bolehlav... Já už z pohledu pohodlí a zábavy skoro preferuju i KIU...

Bavoraczech
29. ledna 2019, 06:03
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Myšleno tak - potřebuju hodně jezdit a chci si koupit z nějakýho důvodu svoje auto/auta a nechci operák, tak mi dává víc smysl Toyota než Škodovka. Protože od tý Corolly si myslím může člověk očekávat průměrně větší spolehlivost než od Škodovky. Samozřejmě záleží, jestli narazí na středeční kus nebo na kus vyrobený v pátek po obědové pauze, ale jako nové auto mi dává víc smysl Japonec.

Bavoraczech
28. ledna 2019, 06:57
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Mně jsou názory VK sympatický. Ono totiž je fakt, že leštit si v gařáži nějakou krásnou 164QV nebo E34 je sice moc fajn, ale najezdit s tim 60t km za rok je masakr. O tom vlastně ty auta pro radost ani nejsou. By za chvíli byla ta krásná E34 doježděná do smrti. Když chceš pracanta, pořiď si něco obyčejnýho, bez výbavy. A tady narážíme na to, že většina lidí ti bude vnucovat Oktáfku ftdíčku, případně Fabii, Rapida a v nejhorším případě Golfíka. Já ale ještě nikde neviděl test, kde by byla Škodovka vyloženě etalonem spolehlivosti a nízkých provozních nákladů. Ale zrovna Toyota (Mazda, Honda) bývá na předních pozicích v těchto disciplínách a proto mi volba zrovna Toyoty jako nenáročného pracanta přijde jako smysluplná.

Bavoraczech
24. ledna 2019, 09:07
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

twl to je japonská kopie S-Klasse

Bavoraczech
23. ledna 2019, 14:48
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Je. Měl jsem jednu takovou původně z ambasády a ta najela za rok cca 5tis km po cestě na letiště a zpátky. Posvěcené cebií, původ ČR :-D

Bavoraczech
23. ledna 2019, 10:58
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Knightrider: To tak není, to DSG prostě řadí sportovně! To abys měl pocit, že to má zátah. Já trávil minulé pondělí svůj večer v koloně v Mnichově uvězněný ve stříbrné oktáfce ftdíčku, až se mi vážně dělalo blivno. I když jsem se snažil opatrně s plynem při rozjezdu, stejně se to ne vždy povedlo a auto se houpalo zepředu dozadu jak loďka na rozbouřeném moři. Prostě jo woe je to super pocit na rovný okresce když šlápneš ten plyn, zabere turbo a zatlačí tě do sedačky a když přeřadíš ve správnej okamžik na vyšší a dáš tomu, tak se zatlačení opakuje znovu a znovu... Pak si každej myslí, že to táhne jko kráva a že to je to vono, co chce. Pro mě to teda neni a do města už vůbec ne.

Bavoraczech
23. ledna 2019, 10:52
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Jo to máte pravdu, s tím se setkávám poslední dobou neustále. Je stádo a to jednoznačně ví, že něco je na prd, protože to někdo někdy někde řekl. A prostě to ví, zkušenost nepotřebují. Je to obecně známý fakt. A pak přijde jeden dva lidi, co tvrdí, že to zkusili a je to fakt dobrý. Tenhle názor ale nemají šanci prosadit, protože všichni přece obecně ví, že je to na prd a zkušenost dvou blbců tady nehraje roli.

Bavoraczech
22. ledna 2019, 07:10
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Lancii jsem ještě neviděl s jiným motorem než 3.0 CRD. Myslím, že ta nafta je od VM Motori. Dál si myslím, že existuje 300C Facelift s interiérem kvalitativně srovnatelným s Lancií.

Bavoraczech
21. ledna 2019, 06:54
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

Deltu v téhle specifikaci jsem řídil a měl jsem z ní pocit, že se jedná pouze o lépe vybavenou verzi Grande Punta v hezčím kabátu. Co se mi hodně nelíbilo byla ta robotizovaná převodovka. Řazení nebylo moc plynulé, přišlo a někdy bylo až nepříjemné, ale to jsem vlastně čekal. K charakteru Delty by se víc hodil hydroměnič.

Bavoraczech
09. ledna 2019, 09:45
1
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Panečku to je hned diskuse jak má být :-D.
Pamatuju se, jak jsem to takhle schytal v servise. Vy máte italskej pekáč? Proč si nekoupíte něco normálního? Třeba Oktávku nebo Golfa v TDíčku, to se opravuje jinak. Apak si za blbou výměnu tyček stabilizátoru řekli 3500. Jo pane na Alfu je to drahý a je tam blbej přístup, to víte kdybyste koupil Golfa, tam byste je ani měnit nemusel.
Ale všechno špatný je k něčemu dobrý a tak se ze mě stává ten vesnický týpek , co má víc aut a mazlíka si opravuje ponejvíce sám.

Dřív jsem se dostával do podobných diskusí i sám. Mladí kluci si kupovali svoje druhé auto po felcce chtěli něco sportovního, rozhodovali se mezi Astrou v kabriu a nejojetější Yettinou v TDIčku, páč to je to sportovní. A já se prostě snažil jim to vymluvit a místo Astry nabízel Miatu, BMW nebo alespoň Volvo a místo Yettiny Subaru... a vysloužil jsem si za to akorát tvrzení abych držel hubu, že nejsem normální když si kupuju takovej italskej pekáč a že od někoho kdo si kupuje auto o kterým všichni ví, že je prostě strašně špatný si nenechají poradit. Německý auto je nejlepší a basta, žádnej pitomej Ital nebo Francouz mi nesmí do baráku a na Japonce jsou drahý díly, to taky nechci.
Útěchou mi může být akorát to, že člověk, který mě schazoval nejvíc (sám stříbrná okyna TDI 77 kW) se nedávno poprvé svezl ve staré naftové 156ce a nemohl si vynachválit.

Bavoraczech
09. ledna 2019, 07:19
0
BMW zrestaurovalo jediný dochovaný kus modelu 1600 GT cabrio

Jé to je škoda, to by byla konkurence pro Alfího Spidera. Dokonce je to hodně podobný soudobým kabriím od Fiatu a Alfy :)

Bavoraczech
08. ledna 2019, 06:46
0
Hodně prostoru za málo peněz

Tak si to tak shrňme... Astra H je "stará" a dosluhuje a máte max 150 tisíc na jiné auto. Za ty peníze ale o moc novější auto neseženete. Dala by se doporučit Astra J a kvůli prostoru klidně kombík. Pokud je menší půdorys poměrně stěžejní záležitostí, pak je tu šikovně řešený Civic generace "UFO". Srovnatelně velký, ale zadní sedadla se dají vyklopit nahoru a v prostoru zadních sedaček se uvolní hodně prostoru třeba na nějaký reprák apod. Zde bych si dovolil s klidným svědomím doporučit benzínovou 1.8. Je spolehlivá a úsporná skoro jako nafta. C-Maxy hnijou a to dost nadprůměrně. Průšvih je motor 1.6 TDCi s prodlouženým intervalem. S takovým motorem je potřeba jezdit šetrně a zkrátit servisní interval na max 15 000 km (důležitý je i předchozí majitel), pak se odmění nízkou spotřebou. Stejná situace je u Citroenu C4 Picasso. Používá téměř identický motor s Fordem, podvozek je však naladěn pohodlněji než u Fordu. Mně se ale líbí Zafira B 1.9 CDTi s poctivým italským Common Railem. Tu bych doporučil. Pak je tu ještě VW Touran jako volba většiny zájemců o auto téhle kategorie. Sice bych ho nedoporučil, ale je tu.

Bavoraczech
07. ledna 2019, 06:28
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 1.

Prodávat je taky hazard. Když prodam Oktávku a někdo mi třeba přijde za týden rozbít hubu...

Bavoraczech
02. ledna 2019, 11:25
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 1.

Jo, Giulia má prý i v naftičce charismatu na rozdávání, a přesto se najdou novináři, kteří ji srovnávají s Oktávií RS. Co se týká starších ojetin, je Alfa 166 v JTD cenově srovnatelná s jedničkovou oktávkou, popř. Supem a ve V6 klidně s dvojkovou Oktávkou TSI. Mohlo by se zdát, že servisní náklady na Alfu budou mnohonásobně vyšší než na Oktávii, ale hodně záleží na konkrétním stavu a motorizaci konkrétního auta. Pokud máš 80-120tis na ojetinu, můžeš si buď koupit pěknou 166 V6 pro zábavu a nebo zvolit praktičtější a o pár let mladší dvojkovou oktávku ftdičku pro běžné ježdění z bodu A do B.

Bavoraczech
02. ledna 2019, 10:09
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 1.

Předešlá dislkuse od Kubajze se zvrtla v designové tlachání o 911. Já bych ale dodal, že při přesednutí z XM nebo Alfy do trojkový Oktávky vážně nespadne čelist komukoliv. Já mám třeba o něco novější 166ku ve třílitru. V Oktávce, potažmo moderním autě střední třídy je víc elektronických pomocníčků, lepší světla a narozdíl od staré Alfy i použitelná navigace. To, co nutí některé lidi se vymanit z davu a jezdit těmito starými plečkami vyšší střední je určité charisma. Když pominu to, že si oktávku nekoupíš s atmosférickým šestiválcem (a on i unijet 2.4 JTD 110 kW má zvukově něco do sebe), tak ten způsob jakým se ovládá, jak se v něm člověk cítí... nic takového se od Škodovky nedá očekávat. Třeba nedávno jsem asistoval kamarádovi při koupi starého Volva V70. To auto má taky něco dosebe, sice úplně jinak než u Italů, ale pořád tam je ten komfort, kůžičky a taková hladkost projevu. Prostě... oktávku bych si dovedl představit jako to obyčejné rodinné auto pro dojezd do práce, aby stála do pade a byla superlevná na provoz (reálně může být, ale nemusí), ale jako auto pro radost si ho prakticky nikdo nekoupí.

Bavoraczech
18. prosince 2018, 10:13
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

1) v autě se nekouří, to to tam pak místo vůně kůže smrdí po cigáru
2) v zimě nosím běžné kožené rukavice, hřejivé tak, abych nepocítil studený dřevěný volant
3) na jaře a napodzim rád vezmu ten kousek dřeva do rukou.
4) v létě by se něco na ten rozpálený volant hodilo, ale potit se v kožených BDSM rukavicích?

Bavoraczech
13. prosince 2018, 15:00
0
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

Já myslim, že takovýhle retromoderní interiéry produkuje už několik desetiletí Citroen...

Bavoraczech
11. prosince 2018, 23:23
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Možná než Atece je blíž Jaguaru F-Pace. Tam bych viděl hlavního konkurenta.

Bavoraczech
11. prosince 2018, 12:48
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Krabe, dost mi to přiopomíná diskusi na Alfistech po skončení pořadu Autosalon, kde vzali supersportovní Atecu Cupru s 300 koňmi a rovného konkurenta udali Stelvio QV s tím, že velká nevýhoda je, že je o milion dražší. Nenávistní Alfisti nadávali, že přímý konkurent by byl 2.0T 280k... čert to vem.

Jinak oproti Touaregu je Stelvio opravdu menší a je to nechci říct nemoderní auto, ale auto, jehož prioritou je zaujmout jízdním projevem na silnici a nikoliv velkým displejem a moderními asistenty. Ve smyslu technologií bude Stelvio spíš blíž k Atece než k Touaregu, interiérem bude asi někde mezi. Počkejme si na velké SUV od Alfy, které by mělo během 2 let přijít...

Bavoraczech
11. prosince 2018, 11:56
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Cayenne je sice porše, ale všechny jeho generace jsou hnusný. Vypadají jako obtloustlá 911 po Vánocích. Ten Touareg zas vždycky vypadal tak torochu jako velkej kombíkovej Passat, což neni tak hrozný.

Bavoraczech
07. prosince 2018, 13:39
0
Nová Mazda 3 odhalena. Jak se vám líbí?

Tabletují dneska všichni. Když chceš zůstat in, musíš tabletovat s nimi :D

Bavoraczech
06. prosince 2018, 14:24
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Jo, dneska se dělá všechno agresivní, aby se to tvářilo sportovně i když není. Běžný spotřebitel nepotřebuje jezdit sportovně, potřebuje jen, aby to sportovně (a tedy dobře) vypadalo.

Bavoraczech
06. prosince 2018, 14:21
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Co jsem měl možnost se svézt ve Fabii III 1.2 TSI 81 kW tak mě celkem mile překvapila. Charakter motoru je sice tak trochu jako TDI a výdrž takového motoru je spekulativní, ale vidím tam velký posun oproti předchozí generaci. Fabia tak nějak začala jezdit dospěle a působí uvnitř dojmem většího auta než je což o předchozí generaci zrovna moc tvrdit nelze.

Bavoraczech
05. prosince 2018, 17:13
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

To je logický. Se tam dá silnější elektromotor z Lexusu, poladí se ECU. 1.5ka dostane turbo, takže dá sama 220 koní a 130 dodá elektromotor... C víc si přát? :D

Bavoraczech
04. prosince 2018, 07:36
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Nedělá se to QV i ve čtyřkole? Skoro bych ti záviděl, ale třeba až budu starší a zkušenější tak si taky něco takovýho budu moct bezstarostně dovolit. U Alfy bohužel půjde zpočátku cena hodně prudce dolů. Na druhou stranu si myslím, že s tím půjdou ruku v ruce i ceny dílů. A protože se Giulia na poměry Alf prodává celkem dobře, budou za takových 10 let všude parádně dostupné a možná se bude servisovat i laciněji než soudobá M3... Mně by teda možná stačil dvoulitr 280k Veloce... i když po včerejší projížďce ve Volvu 2.3T5 nevím jestli by to bylo to pravý ořechový. Ale zas tyhle dvě značky jsou tak nějak v úplným protikladu, tak třeba bude foukanej čtyřválec od Alfy daleko charakternější než zenové Volvo...

Bavoraczech
29. listopadu 2018, 14:11
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Jojo, noční cruising je nejlepší a co teprv když napadne trošku sněhu. Jen v pondělí jsem cruisoval krajinou poněkud větší rychlestí než účastník provozu co cruisoval přede mnou a z prudkého kopce najednou začal brzdit, což jsem ignoroval do chvíle než jsem se k němu začal blížit nějak moc rychle. Jenže na čerstvě napadeném a jen lehce ujetém sněhu se mi nedařilo brzdit dostatečně účinně (čti i při silnějším sešlápnutí brzdy auto nezpomalovalo), tak jsem si vyzkoušel i trošku toho mokrého (sněhového) potěšením driftem přes rukáv v naprosto nevhodném předohnaném Citroenu... A celé se to konalo na pěkně zatočené šumavské okresce :-).

Bavoraczech
29. listopadu 2018, 13:30
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

S osmiválem umí jezdit rychle kdejakej blbej hipster! Není nad to, když stará 1.2 F.I.R.E v poloshnilém kombíku kvílí těsně před omezovačem :D.

Bavoraczech
15. listopadu 2018, 09:33
0
Bavoraczech
12. listopadu 2018, 07:25
0
Suzuki Ignis a Valašský Eko-race 2018

Mně to přijde strašně hnusný už z fotek. Taková futuristická krabička z minulosti. Ale může to bejt dobrý, jen já bych se za tím asi nikdy neohlídl a možná bych se za to trochu styděl.

Bavoraczech
30. října 2018, 15:01
0
Posedlost kusem roury

Dřív jsem míval kupodivu o pár let novější naftu facelift. Přestal jsem ale jezdit delší trasy a tak jsem jí prodal a hledal co jinýho. Tak jsme koupil Peugeot 607 2.2 ve srovnání se 166 mě to auto prakticky ve všem zklamalo. Pak jsem přemýšlel a hledal něco novějšího okolo 150, ale nic mě nezaujalo. Jedině možná Mazda 6 MPS. Nějak jsem si uvědomil, že za tyhle peníze neseženu nic, co by bylo úrovní komfortu a jízdních vlastností alespoň dotahovalo 166ku, takže mi z toho vyšlo, že si musím koupit zas 166 nebo E39. Díky Bussu a předchozím zkušenostem vyhrála 166ka. Akorát jsem si neuvědomil, že jsem si vlastně ve výsledku o 2 roky pozděi koupil o 4 roky starší auto. A 6 let není málo. Zprvu tedy byla zamýšlená jako daily, ale momentálně její pozici přebírá Xsara Picasso. Alfa tedy nebude přímo víkendovka, ale je určená na delší trasy jako pohodlný koráb a jako suplent Picassa když bude potřebovat nějakou opravu + víkendovka :)

Bavoraczech
30. října 2018, 14:45
0
Volkswagen chystá kabrioverzi crossoveru T-Roc

Bude nejprodávanější v segmentu, protože něco takovýho vymyslel zatím akorát Land-Rover a to je prémiovka, takže o dost dražší.
Lidi si to asi žádaj. Mně se ale momentálně honí hlavou jedna myšlenka. To, že dneska všichni chtějí auto vysoký, protože mají pocit, že má výhodu při srážce s autem nízkým... co se stane až budou všechny automobilky vyrábět jen vysoký SUV? Zase na sebe všichni budeme koukat přímo? Nevymizí pak ta výhoda zdánlivé bezpečnosti?
Ještě bych rád viděl Crash testy Dacie Duster vs. Volvo V60, Nissan Juke vs. Alfa Romeo Giulia...

Bavoraczech
30. října 2018, 14:11
0
Posedlost kusem roury

Já si myslim že decent... Až na ty kolotočářský kola tedy :D. Ale důvod byl jasnej - aby ty koncovky výfuku tak netrčely...

Bavoraczech
30. října 2018, 13:07
0
Posedlost kusem roury

Omyl. Myslel jsi JTD se čtyřlístkem co hulí skoro jak načipovanej Golf s rotačkou :D. Já se přiznam, že jsem Alfonse taky opacketoval. V tý době to byla ale vrcholná motorizace tak snad mi to bude odpuštěno :D

Bavoraczech
30. října 2018, 12:07
0
Posedlost kusem roury

Všichni koukaj prvně na to jak to vypadá, až pak na to jakej to má motor. Jízdní vlastnosti a komfort už dneska řeší málokdo. raději budu jezdit v silně nedotáčivým, ale naleštěnym a ospojlerovanym žebřiňáku než v obyčejně vypadajícím komfortním řidičským autě...

Bavoraczech
29. října 2018, 21:42
0
Posedlost kusem roury

Jojo, všechno dneska musí vypadat jako něco lepšího. Obal prodává. Ospojlerovaný celý auto, snížený, 4 laufy a pod kapotou 1.4 80 ps...

Bavoraczech
29. října 2018, 09:25
0
Posedlost kusem roury

Měly by ty koncovky být víc horizontálně nasměrovaný. Aby ohřívaly zadní pneu...

Bavoraczech
29. října 2018, 08:49
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

U nás mustang ani jeden, ale takové zlatohnědé BRZ tu jezdí

Bavoraczech
29. října 2018, 08:48
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

twl Kizachi je škoda, to auto vypadá fakt dobře a když se podívám jak jezdí Swift tak mělo našlápnuto i řidičsky. Navíc podle tabulek spolehlivosti je na tom Suzuki parádně... Tady vidím asi chybu ve jméně. Kdyby to bly třeba něco jako Suzuki Triton tak by se možná prodávalo víc...

Bavoraczech
29. října 2018, 08:41
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

ad Julie - 159 se rozhodně nejvíc prodávala v naftě a Julie je duchovním nástupcen 159 tak hádám, že u Giulie se předpokládá stejný trend. Navíc ji bere Alfa jako prémiovku (resp. se k ní blíží podobně jako se blížila 159 ve své době) a je zde tedy předpoklad, že se jich nejvíc prodá do korporátních flotil. A firmy pořád nejvíc kupují nafty.

Já vidím obrovskou slabinu Giulie v tom, že je to jenom sedan. Giulií SW by se prodalo 2x tolik co sedanu. Sice by se možná prodalo o něco méně Stelvií, ale v sumě by byly prodeje minimálně takové, jaké si Alfa zpočátku představovala.

Druhá slabina je pověst. I kdyby byla spolehlivost a cena servisu mnohem lepší než u Audi, pořád je tu ta pověst. Alfa by potřebovala vyrábět nejmíň 2 generace aut spolehlivých jako Toyota, aby pověst překonala. Jenže pak by se zřejmě musela vzdát hodně ze svých originálních řešení a nakonec by se z ní stalo něco jako italský Seat? BMW to spoustu uživatelů odpustí, protože je to němec, nejlepší prémiovka, tam prostě budeš mít výdaje. U Alfy se bedlivě sleduje každě zaškobrtnutí a i když je to drobnost, hned se rozmazává v tisku.

Bavoraczech
22. října 2018, 10:22
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

Tohle je původně Ferrari FF a na něj je naroubované Stelvio. nesmysl.

Bavoraczech
19. října 2018, 15:27
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Je hodně příznivců německých vozů. Pravdou asi je, že jsou dobře udělaná, ale zároveň je dost z nich řidičsky nudných. Tedy neházejme všechny do jednoho pytle. jen mi přijde, že u našich západních sousedů se vyrábí obrovské množství modelů aut ve všech myslitelných třídách a z toho je opravdu minimum těch hravých a zábavných. Asi si moc hrají na čísla a parametry. Italové tak nějak na všechny ty objemy a odkládací plochy kašlou a dělají auta srdcem. A tak nějak i ta objektivně dost průměrná auta mají duši. I s obyčejným Puntem je tak nějak sranda. Někdy je ale škoda, že to portfolio není o trošku širší. Ona taková Giulie SW by mohla přilákat ještě o dost více zákazníků než sedan a myslím, že by na Stelviu nekanibalizovala...

Bavoraczech
19. října 2018, 14:58
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

bí stár: Jo Stopka, supr věc. To si takhel jedeš po vedlejší, zastavíš na STOPce a najednou rána. Tak jako vylezu, koukam na něj jak vylejzá z ofce a povídá... Sorry, já vás přehlíd, já myslel že to auto na hlavní je ještě daleko, že bych to stihl.
Blinkry mě taky se*ou. Jakože vyjíždim z kruháče a neukazuju. Proč jako? Teď přece jedu já a to že ostatní musí zastavit protože si myslí že jedu dál je mi fuk. Teď jedu já, po ostatních mi nic neni...

Bavoraczech
19. října 2018, 14:54
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Přiznám se, že si někdy taky nedržím odstup. Je to proto, že když si ho držím, tak se vždycky za mnou najde nějaký hovado, který mě musí předjet ve chvíli, kdy jede naproti kamion a tedy se musí zákonitě vecpat do mezery mezi autem přede mnou a mnou, což dost často vyústí v nutnost přibrždění, pokud nechci aby mi skončil v předním blatníku. A další věc, která mě štve je to předjíždění. Jedu po cestě, kterou znám. Vím, že se blíží zatáčky a chci si je užít naplno, bez brždění a jedu řekněme takových tachometrových 100. Za mnou se přiřítí stará Oktávie nebo něco podobnýho co zatáčky moc nemusí a nutně mě vezme. Už v tuhle chvíli vím, že před první zatáčkou přibrzdí cca na 60 a celou tu pasáž kde předjet moc nejde mi znechutí pomalým plížením se za ním. Když je to nějaký BMW nebo tak něco, tak je mi to fuk protože vím, že mě moc zpomalovat nebude, ale blondýna s rodinným Peugeotem mě dokáže docela dobře vytočit.

Bavoraczech
18. října 2018, 08:02
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Debilové co i bez výkonu předjíždějí za každou cenu jsou u všech značek. Myslím si ale, že je fakt nejvíc kreténů ve Škodovkách a v Golfech / Passatech protože jsou to prostě nejrozšířenější auta u nás. Oni si ale vážně myslí, že jim to dost jede. Jednoho takovýho jsem znal. A4 1.9 TDI 77 kW PD a myslel si kdo ví jak mu to nejede... a ve skutečnosti moc nejelo :-D. On ten skokový nárůst krouťáku při záběru turba asi dává těm lidem pocit... Ale u Fábií to fakt nepochopíš

Bavoraczech
17. října 2018, 21:11
0
Bavoraczech
17. října 2018, 21:10
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar: Mně tohle dělají jedničkový oktávky a Fabie. Mně tam vzadu chybí značení motorizace, tak asi hádaj 1.5ku...
Jinak v pondělí jsem taky potkal takovej bílej sedan. Tedy on byl vlastně modrej. Nějak mě to vyprovokovalo k tomu jet ty asi 3 m domů za ním. Ale asi měl nějakej comfort režim, protože zvuk motoru byl trochu slyšet aorát tak na výjezdu z kruháče :/

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Century  1973
Buick Century

1973 rok výroby
200 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 1979
Chevrolet Corvette C3

1979 rok výroby
230 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Caliber Dodge Caliber 2.0 Tdi 2008
Dodge Caliber Dodge Caliber 2.0 Tdi

2008 rok výroby
140 koní výkon
104 ccm objem

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI

2008 rok výroby
426 koní výkon
6 063 ccm objem

Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive

2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem