načítám data...

Bavoraczech

JménoJiří Toušek
BydlištěPrachatice
Registracepřed 16.3 měs.
Poslední aktivitapřed 5.9 hod.
Příspěvků ve fóru17
Komentářů u článků241
Pozitivních komentářů u článků28
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Avatar aby bylo jasný, že mám rád Itálii :D

Posledních 50 komentářů

Bavoraczech
13. prosince 2018, 15:00
0
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

Já myslim, že takovýhle retromoderní interiéry produkuje už několik desetiletí Citroen...

Bavoraczech
11. prosince 2018, 23:23
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Možná než Atece je blíž Jaguaru F-Pace. Tam bych viděl hlavního konkurenta.

Bavoraczech
11. prosince 2018, 12:48
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Krabe, dost mi to přiopomíná diskusi na Alfistech po skončení pořadu Autosalon, kde vzali supersportovní Atecu Cupru s 300 koňmi a rovného konkurenta udali Stelvio QV s tím, že velká nevýhoda je, že je o milion dražší. Nenávistní Alfisti nadávali, že přímý konkurent by byl 2.0T 280k... čert to vem.

Jinak oproti Touaregu je Stelvio opravdu menší a je to nechci říct nemoderní auto, ale auto, jehož prioritou je zaujmout jízdním projevem na silnici a nikoliv velkým displejem a moderními asistenty. Ve smyslu technologií bude Stelvio spíš blíž k Atece než k Touaregu, interiérem bude asi někde mezi. Počkejme si na velké SUV od Alfy, které by mělo během 2 let přijít...

Bavoraczech
11. prosince 2018, 11:56
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Cayenne je sice porše, ale všechny jeho generace jsou hnusný. Vypadají jako obtloustlá 911 po Vánocích. Ten Touareg zas vždycky vypadal tak torochu jako velkej kombíkovej Passat, což neni tak hrozný.

Bavoraczech
07. prosince 2018, 13:39
0
Nová Mazda 3 odhalena. Jak se vám líbí?

Tabletují dneska všichni. Když chceš zůstat in, musíš tabletovat s nimi :D

Bavoraczech
06. prosince 2018, 14:24
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Jo, dneska se dělá všechno agresivní, aby se to tvářilo sportovně i když není. Běžný spotřebitel nepotřebuje jezdit sportovně, potřebuje jen, aby to sportovně (a tedy dobře) vypadalo.

Bavoraczech
06. prosince 2018, 14:21
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Co jsem měl možnost se svézt ve Fabii III 1.2 TSI 81 kW tak mě celkem mile překvapila. Charakter motoru je sice tak trochu jako TDI a výdrž takového motoru je spekulativní, ale vidím tam velký posun oproti předchozí generaci. Fabia tak nějak začala jezdit dospěle a působí uvnitř dojmem většího auta než je což o předchozí generaci zrovna moc tvrdit nelze.

Bavoraczech
05. prosince 2018, 17:13
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

To je logický. Se tam dá silnější elektromotor z Lexusu, poladí se ECU. 1.5ka dostane turbo, takže dá sama 220 koní a 130 dodá elektromotor... C víc si přát? :D

Bavoraczech
04. prosince 2018, 07:36
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Nedělá se to QV i ve čtyřkole? Skoro bych ti záviděl, ale třeba až budu starší a zkušenější tak si taky něco takovýho budu moct bezstarostně dovolit. U Alfy bohužel půjde zpočátku cena hodně prudce dolů. Na druhou stranu si myslím, že s tím půjdou ruku v ruce i ceny dílů. A protože se Giulia na poměry Alf prodává celkem dobře, budou za takových 10 let všude parádně dostupné a možná se bude servisovat i laciněji než soudobá M3... Mně by teda možná stačil dvoulitr 280k Veloce... i když po včerejší projížďce ve Volvu 2.3T5 nevím jestli by to bylo to pravý ořechový. Ale zas tyhle dvě značky jsou tak nějak v úplným protikladu, tak třeba bude foukanej čtyřválec od Alfy daleko charakternější než zenové Volvo...

Bavoraczech
29. listopadu 2018, 14:11
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Jojo, noční cruising je nejlepší a co teprv když napadne trošku sněhu. Jen v pondělí jsem cruisoval krajinou poněkud větší rychlestí než účastník provozu co cruisoval přede mnou a z prudkého kopce najednou začal brzdit, což jsem ignoroval do chvíle než jsem se k němu začal blížit nějak moc rychle. Jenže na čerstvě napadeném a jen lehce ujetém sněhu se mi nedařilo brzdit dostatečně účinně (čti i při silnějším sešlápnutí brzdy auto nezpomalovalo), tak jsem si vyzkoušel i trošku toho mokrého (sněhového) potěšením driftem přes rukáv v naprosto nevhodném předohnaném Citroenu... A celé se to konalo na pěkně zatočené šumavské okresce :-).

Bavoraczech
29. listopadu 2018, 13:30
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

S osmiválem umí jezdit rychle kdejakej blbej hipster! Není nad to, když stará 1.2 F.I.R.E v poloshnilém kombíku kvílí těsně před omezovačem :D.

Bavoraczech
15. listopadu 2018, 09:33
0
Bavoraczech
12. listopadu 2018, 07:25
0
Suzuki Ignis a Valašský Eko-race 2018

Mně to přijde strašně hnusný už z fotek. Taková futuristická krabička z minulosti. Ale může to bejt dobrý, jen já bych se za tím asi nikdy neohlídl a možná bych se za to trochu styděl.

Bavoraczech
30. října 2018, 15:01
0
Posedlost kusem roury

Dřív jsem míval kupodivu o pár let novější naftu facelift. Přestal jsem ale jezdit delší trasy a tak jsem jí prodal a hledal co jinýho. Tak jsme koupil Peugeot 607 2.2 ve srovnání se 166 mě to auto prakticky ve všem zklamalo. Pak jsem přemýšlel a hledal něco novějšího okolo 150, ale nic mě nezaujalo. Jedině možná Mazda 6 MPS. Nějak jsem si uvědomil, že za tyhle peníze neseženu nic, co by bylo úrovní komfortu a jízdních vlastností alespoň dotahovalo 166ku, takže mi z toho vyšlo, že si musím koupit zas 166 nebo E39. Díky Bussu a předchozím zkušenostem vyhrála 166ka. Akorát jsem si neuvědomil, že jsem si vlastně ve výsledku o 2 roky pozděi koupil o 4 roky starší auto. A 6 let není málo. Zprvu tedy byla zamýšlená jako daily, ale momentálně její pozici přebírá Xsara Picasso. Alfa tedy nebude přímo víkendovka, ale je určená na delší trasy jako pohodlný koráb a jako suplent Picassa když bude potřebovat nějakou opravu + víkendovka :)

Bavoraczech
30. října 2018, 14:45
0
Volkswagen chystá kabrioverzi crossoveru T-Roc

Bude nejprodávanější v segmentu, protože něco takovýho vymyslel zatím akorát Land-Rover a to je prémiovka, takže o dost dražší.
Lidi si to asi žádaj. Mně se ale momentálně honí hlavou jedna myšlenka. To, že dneska všichni chtějí auto vysoký, protože mají pocit, že má výhodu při srážce s autem nízkým... co se stane až budou všechny automobilky vyrábět jen vysoký SUV? Zase na sebe všichni budeme koukat přímo? Nevymizí pak ta výhoda zdánlivé bezpečnosti?
Ještě bych rád viděl Crash testy Dacie Duster vs. Volvo V60, Nissan Juke vs. Alfa Romeo Giulia...

Bavoraczech
30. října 2018, 14:11
0
Posedlost kusem roury

Já si myslim že decent... Až na ty kolotočářský kola tedy :D. Ale důvod byl jasnej - aby ty koncovky výfuku tak netrčely...

Bavoraczech
30. října 2018, 13:07
0
Posedlost kusem roury

Omyl. Myslel jsi JTD se čtyřlístkem co hulí skoro jak načipovanej Golf s rotačkou :D. Já se přiznam, že jsem Alfonse taky opacketoval. V tý době to byla ale vrcholná motorizace tak snad mi to bude odpuštěno :D

Bavoraczech
30. října 2018, 12:07
0
Posedlost kusem roury

Všichni koukaj prvně na to jak to vypadá, až pak na to jakej to má motor. Jízdní vlastnosti a komfort už dneska řeší málokdo. raději budu jezdit v silně nedotáčivým, ale naleštěnym a ospojlerovanym žebřiňáku než v obyčejně vypadajícím komfortním řidičským autě...

Bavoraczech
29. října 2018, 21:42
0
Posedlost kusem roury

Jojo, všechno dneska musí vypadat jako něco lepšího. Obal prodává. Ospojlerovaný celý auto, snížený, 4 laufy a pod kapotou 1.4 80 ps...

Bavoraczech
29. října 2018, 09:25
0
Posedlost kusem roury

Měly by ty koncovky být víc horizontálně nasměrovaný. Aby ohřívaly zadní pneu...

Bavoraczech
29. října 2018, 08:49
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

U nás mustang ani jeden, ale takové zlatohnědé BRZ tu jezdí

Bavoraczech
29. října 2018, 08:48
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

twl Kizachi je škoda, to auto vypadá fakt dobře a když se podívám jak jezdí Swift tak mělo našlápnuto i řidičsky. Navíc podle tabulek spolehlivosti je na tom Suzuki parádně... Tady vidím asi chybu ve jméně. Kdyby to bly třeba něco jako Suzuki Triton tak by se možná prodávalo víc...

Bavoraczech
29. října 2018, 08:41
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

ad Julie - 159 se rozhodně nejvíc prodávala v naftě a Julie je duchovním nástupcen 159 tak hádám, že u Giulie se předpokládá stejný trend. Navíc ji bere Alfa jako prémiovku (resp. se k ní blíží podobně jako se blížila 159 ve své době) a je zde tedy předpoklad, že se jich nejvíc prodá do korporátních flotil. A firmy pořád nejvíc kupují nafty.

Já vidím obrovskou slabinu Giulie v tom, že je to jenom sedan. Giulií SW by se prodalo 2x tolik co sedanu. Sice by se možná prodalo o něco méně Stelvií, ale v sumě by byly prodeje minimálně takové, jaké si Alfa zpočátku představovala.

Druhá slabina je pověst. I kdyby byla spolehlivost a cena servisu mnohem lepší než u Audi, pořád je tu ta pověst. Alfa by potřebovala vyrábět nejmíň 2 generace aut spolehlivých jako Toyota, aby pověst překonala. Jenže pak by se zřejmě musela vzdát hodně ze svých originálních řešení a nakonec by se z ní stalo něco jako italský Seat? BMW to spoustu uživatelů odpustí, protože je to němec, nejlepší prémiovka, tam prostě budeš mít výdaje. U Alfy se bedlivě sleduje každě zaškobrtnutí a i když je to drobnost, hned se rozmazává v tisku.

Bavoraczech
22. října 2018, 10:22
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

Tohle je původně Ferrari FF a na něj je naroubované Stelvio. nesmysl.

Bavoraczech
19. října 2018, 15:27
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Je hodně příznivců německých vozů. Pravdou asi je, že jsou dobře udělaná, ale zároveň je dost z nich řidičsky nudných. Tedy neházejme všechny do jednoho pytle. jen mi přijde, že u našich západních sousedů se vyrábí obrovské množství modelů aut ve všech myslitelných třídách a z toho je opravdu minimum těch hravých a zábavných. Asi si moc hrají na čísla a parametry. Italové tak nějak na všechny ty objemy a odkládací plochy kašlou a dělají auta srdcem. A tak nějak i ta objektivně dost průměrná auta mají duši. I s obyčejným Puntem je tak nějak sranda. Někdy je ale škoda, že to portfolio není o trošku širší. Ona taková Giulie SW by mohla přilákat ještě o dost více zákazníků než sedan a myslím, že by na Stelviu nekanibalizovala...

Bavoraczech
19. října 2018, 14:58
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

bí stár: Jo Stopka, supr věc. To si takhel jedeš po vedlejší, zastavíš na STOPce a najednou rána. Tak jako vylezu, koukam na něj jak vylejzá z ofce a povídá... Sorry, já vás přehlíd, já myslel že to auto na hlavní je ještě daleko, že bych to stihl.
Blinkry mě taky se*ou. Jakože vyjíždim z kruháče a neukazuju. Proč jako? Teď přece jedu já a to že ostatní musí zastavit protože si myslí že jedu dál je mi fuk. Teď jedu já, po ostatních mi nic neni...

Bavoraczech
19. října 2018, 14:54
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Přiznám se, že si někdy taky nedržím odstup. Je to proto, že když si ho držím, tak se vždycky za mnou najde nějaký hovado, který mě musí předjet ve chvíli, kdy jede naproti kamion a tedy se musí zákonitě vecpat do mezery mezi autem přede mnou a mnou, což dost často vyústí v nutnost přibrždění, pokud nechci aby mi skončil v předním blatníku. A další věc, která mě štve je to předjíždění. Jedu po cestě, kterou znám. Vím, že se blíží zatáčky a chci si je užít naplno, bez brždění a jedu řekněme takových tachometrových 100. Za mnou se přiřítí stará Oktávie nebo něco podobnýho co zatáčky moc nemusí a nutně mě vezme. Už v tuhle chvíli vím, že před první zatáčkou přibrzdí cca na 60 a celou tu pasáž kde předjet moc nejde mi znechutí pomalým plížením se za ním. Když je to nějaký BMW nebo tak něco, tak je mi to fuk protože vím, že mě moc zpomalovat nebude, ale blondýna s rodinným Peugeotem mě dokáže docela dobře vytočit.

Bavoraczech
18. října 2018, 08:02
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Debilové co i bez výkonu předjíždějí za každou cenu jsou u všech značek. Myslím si ale, že je fakt nejvíc kreténů ve Škodovkách a v Golfech / Passatech protože jsou to prostě nejrozšířenější auta u nás. Oni si ale vážně myslí, že jim to dost jede. Jednoho takovýho jsem znal. A4 1.9 TDI 77 kW PD a myslel si kdo ví jak mu to nejede... a ve skutečnosti moc nejelo :-D. On ten skokový nárůst krouťáku při záběru turba asi dává těm lidem pocit... Ale u Fábií to fakt nepochopíš

Bavoraczech
17. října 2018, 21:11
0
Bavoraczech
17. října 2018, 21:10
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar: Mně tohle dělají jedničkový oktávky a Fabie. Mně tam vzadu chybí značení motorizace, tak asi hádaj 1.5ku...
Jinak v pondělí jsem taky potkal takovej bílej sedan. Tedy on byl vlastně modrej. Nějak mě to vyprovokovalo k tomu jet ty asi 3 m domů za ním. Ale asi měl nějakej comfort režim, protože zvuk motoru byl trochu slyšet aorát tak na výjezdu z kruháče :/

Bavoraczech
17. října 2018, 09:44
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Debilové se najdou všude. Za některé "alfisty" bych se styděl. 1.9 fčipu a myslí si, že pokoří Porsche...
Z minulého týdne mám taky zkušenost. Jedu takhle z vesnice a za mnou Mondeo ST220 (zhruba stejná dynamika), tak jsem tomu dal do kopce co to jde a on na plno za mnou. No když mi tachometr ukazoval 110 tak jsem se na to vybodl, že víc nepotřebuju a milej Ford mě tedy pomalu a s úsměvem od ucha k uchu předjel.
Jinak v Písku bych se celkem sešel. Kdysi tam byl jeden sraz... No bylo nás asi 5 a od tý doby nic.

Bavoraczech
16. října 2018, 10:23
0
Bavoraczech
08. října 2018, 10:53
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Srazové foto pro povšimnutí :D

Bavoraczech
08. října 2018, 10:53
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Tak pro mě jsou tedy už asi jen dvě možnosti. Čypnout si eReSovou Fáábiju abych na místních srazech zapadl do skupinky probírající komu to jak hulí a komu to žere 3,9 a komu už 4 litry... A nebo se vykašlat na auta a začít jezdit na kole. Těžká autíčkářova volba :-D.
PS.: Asi udělam něco pro zdraví

Bavoraczech
08. října 2018, 10:17
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Když je to tu tak rozmanitý, jste tu taky někdo z Jižích Čech? Mně přijde, že tady je jen Škoda klub, "Koncern" klub a klub majitelů VW Transporter. Protože nemam a nepotřebuju Transportéra, tak tu prostě žádný velký akce kromě Mustangů v Tchořovicích pro mě prostě nejsou. Většina nadšenců do obskurní techniky je tedy asi z Brněnska a Ostravska???

Bavoraczech
08. října 2018, 10:02
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Hej já doufam že si mě plaeteš fakt jen kvůli nicku, protože já Forda moc nemusim a o Škodovkách tvrdim, že jsou to dobrý auta pro lidi co je nezajímaj auta. Já jsem spíš na obskurnosti typu Jaguar, Alfa a veškerý jiný netypický krámy :D

Bavoraczech
05. října 2018, 07:14
0
Toyota Camry se vrací na evropské trhy

Nesedí mi poměr 0-100 a V-max u tak velkého motoru. Nestačil by na tuhle dynamiku jen dvoulitr? Jak to mají zpřevodované? Vypadá to tak ,že elektromotory opravdu moc nepomáhají, jen asi vyhlazují výkonové špičky.

Bavoraczech
03. října 2018, 06:52
2
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

To se ti může stát i u několik měsíců starýho Golfa...

Bavoraczech
02. října 2018, 11:38
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Kdyby u tý persóny šlo tak snadno vyměnit srdce nebo třeba jen klouby, to by bylo :-D. Já spíš nechápu, podle jakýho systému se odepisujou lidi v nemocnici. Jednoho pošleme na smrt, protože už za něj pojišťovna nechce solit a dalšího držíme 10 let v komatu s šancí na probuzení 0,001%...

Bavoraczech
02. října 2018, 11:34
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Vážně záleží na úhlu pohledu. Lancii Deltu Integrale prakticky bez prahů ještě rád opravíš, ale na Fiata punto menšíma ďourama se vybodneš, protože to neni mazel. Už jsem viděl vyvařovat i starý Felcky. Pro někoho to má nostalgickou hodnotu a jinej věří, že na to sežene komplet brzdy v Tescu za 69,90 a proto se záchrana za 20k vyplatí.

Bavoraczech
02. října 2018, 11:25
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Já bych s prominutím dodal tento odkaz. V evýsledku jsme se tedy za posledních 18 let s ekologií u stále ještě běžně prodávaných aut vůbec nikam neposunuli, akorát se to hnalo do takových extrémů, až to většinu výrobců přimělo k podvádění s emisemi.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-potvrdili-ze-euro-normy-jsou-blud-diesely-s-euro-3-jsou-cistsi-nez-ty-s-euro-5/

Bavoraczech
02. října 2018, 11:01
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Pro mě je to asi okamžik, kdy je kastle příliš shnilá a zároveň už to auto mechanicky není ono. Naposledy u Fiatu to bylo tak, že práhy byly na vyvaření, zadní lemy na vyvaření, podlaha na tom byla dost bídně a zároveň už byly přejeté rozvody, spojka na hraně životnosti, zadní náprava už vykazovala dost opotřebení a přední brzdiče zarezlé. Ve chvíli, kdy už začalo i huščet ložisko, odhučelo se auto na šroťák.
Dovedu si ale představit, že do nějakého legendárního auta by i tohle mělo smysl investovat.

Bavoraczech
25. září 2018, 11:23
0
Hyundai Kona T-GDI 177 Allrounder: O styl jde až v první řadě

Nelíbí se mi interiér, opravdu by mohl být nápaditější. Vypadá to, jakoby se soudruzi tak trochu inspirovali u dvojkové Fabie, kam připlácli barevný displej. To konkurenční (sesterská) KIA Stonic (mnou přezdívaná Pikachu) má interiér daleko útulnější.

Bavoraczech
21. září 2018, 11:16
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Už jsem viděl nějaký skoro oficiální foto a mělo by to vypadat jako níž. Bude to v podstatě Giulie kupé v hybridu, takž ani cena by neměla být o moc vyšší něž u Giulie QV. Taky by měla přijít 6C, která by se měla posadit někam mez 8C a GTV a cenově už bude nejspíš k levnějším Ferrari, no.

Bavoraczech
21. září 2018, 07:02
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Asi Q1 2019 by měla přijít náhrada Brery, resp. GTčka a zřejmě se bude jmenovat GTV. Bude to na základech Giulie, ale zřejmě to bude hybrid, kde přední kola bude pohánět elektrika. Bude to mít něco okolo 600 koní v součtu s benzinovym motorem 2.9. Ale jestli budou dělat i civilní verzi co nebude stát půl třetího míče, to nevim.

Bavoraczech
20. září 2018, 07:46
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Tak jasný řešení by bylo koupit Giulii Veloce, akorát to zatim neni ta kategorie aut okolo stopade :D. Blbosti jako zastavět 2.5 V6 bych nezkoušel. To bych ji raději prodal a koupil ji ve 3.2. No a nebo pak 156 poslední ročníky. Já to chápu to sportovní srdíčko a to jak tě ty alcantarový sedačky hezky podrží v zatáčce... málokdo dělá auta s takovym srdíčkem. A když sednu do E90 320i tak mi přijde, že je to taková zadohrabová oktávka, neni tenj sportovní feeling. Tak asi musíš občas ten litr oleje obětovat, aby ti v žilách koloval alfí virus :D

Bavoraczech
20. září 2018, 07:28
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Byl tam dvoulitr a přidřel se, tak tam dal kompletní motor z GTčka. Motor má najeto okolo 50 000 km. Je to edice Blackline. Hodně do ní nasypal než ji dostal do pěkného stavu, ale teď bohužel potřebuje peníze. Kdyžtak napiš SZ, pošlu ti na něho telefon.

Bavoraczech
19. září 2018, 14:26
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

GTčko podle mě není vůbec blbý auto. Ale když se ptáš co jinýho jako náhradu, tak GT 3.2 V6, GTV 3.0 V6, 147 GTA, Brera 1750TBi, BMW323-330Ci, Megane RS, Volvo C70... a bylo by toho víc.

Bavoraczech
19. září 2018, 06:46
1
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Ozval se mi známý, Alfista. Prodává svou 147 z roku 2007. Měla by být v opečovávaném stavu, motor 1.8 TS 103 kW, 35 tis. km po rozvodech. Cena k jednání je prý 69 tisíc, což sice není nejmíň, na druhou stranu by měla být v krásném stavu a pravděpodobně bez investic. Je k vidění v Plzni, tak kdyby ses chtěl podívat, napiš mu na mail: [email protected]

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8  1971
Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8

1971 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw 1976
Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw

1976 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro  1976
Chevrolet Camaro

1976 rok výroby
225 koní výkon
5 ccm objem

Chevrolet Silverado 3500 LS  2001
Chevrolet Silverado 3500 LS

2001 rok výroby
335 koní výkon
6 600 ccm objem

Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance 2014
Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance

2014 rok výroby
110 koní výkon
1 968 ccm objem