načítám data...

Junior

JménoNovotný Karel
BydlištěJihlava
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 2.7 hod.
Příspěvků ve fóru87
Komentářů u článků443
Pozitivních komentářů u článků82
Negativních komentářů u článků14
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ju
Junior
16. května 2019, 19:45
0
Ju
Junior
16. května 2019, 15:55
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Když ty firmy jsou fakt tricky. Už u tý X5 jsem to naťukával. Imo na to jako zaměstnanec prostě nemůžeš vydělat, respektive když už, tak ti to šéf koupí za srážky ze mzdy, aby ses z těch daní neposral. Myslím v kategorii X5 nebo Ghibli, 996 do garáže je něco jinýho žejo.
Dyť ty i já nakonec svýma nákupama spadáme do "firemních" prodejů.

teď jsem někde viděl nabídku na jetý Ghibli na operák bez servisu. To si jako pronajmu ojetinu, servis je na mě a pak ji mám vrátit? No to je deal jak debil. Splátka bez pojištění, ani nějak levný to nebylo. By mě zajímalo, kterej blázen do toho skočí.

Ju
Junior
16. května 2019, 15:25
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

krab: když to budeš brát takhle, tak pod milion koupíš i nějakou 911. Která bude mít možná najeto míň než 57km. Ale to prostě nejde, takhle to nefunguje.

Ju
Junior
16. května 2019, 15:23
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

A hlavně. Soukromě to nikdo nekupuje. A ty vole, já radši někam přijedu v RS ofci než stejně silným a vybaveným 330i...

Ju
Junior
15. května 2019, 13:20
0
Ptejte se: Jaké první auto?

neasi. bez blbenky bych nevylezl z domu

Ju
Junior
14. května 2019, 17:39
0
Ptejte se: Jaké první auto?

do Q7 se vejde víc bitches než do R8. Navíc když je fotr doma, dá se v Q7 i nouzově oblažovat spolužačky.
Já mu rozumim.

Ju
Junior
14. května 2019, 14:10
0
Ptejte se: Jaké první auto?

korunka ke korunce :-))

Ju
Junior
14. května 2019, 14:04
0
Ptejte se: Jaké první auto?

sranda. sice se pohybuju mezi lidma, kde se krámy jako nová X5 berou na milost, ale takovýhleho týpka neznám snad ani jednoho. Jeden byl nadějnej, ale ten se dal na umění a piko, takže stáhnout fotra o káru už je mimo žebříček priorit. :)

Ju
Junior
14. května 2019, 13:58
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Za večer?Jdeš s partou, steak s přílohou a hořčicí (muss sein!) máš za 250, dvojitej panák 150, redbull 60 a než se naděješ, seš v tom za dvojec.

Sem byl nedávno vylákán do posh podniku, ale protože jsem hlavinka koumavá, kouknul jsem na net, co tam ten chlast vlastně stojí, abych jako věděl ne. No, ty vole, jako není to málo, ale tak přežiju to. Při placení jsem se skoro posral, vypíčoval pingla na ty tři doby, že sice 20+ kousků, ale já su kluk z dědiny, já si svůj chlast spočítat umím za každých okolností, tak ať odmaže co tam připsal a zkusí to znova. (...) To číslo, který "nebylo málo, ale přežiju to", bylo totiž za malej...

Ju
Junior
14. května 2019, 12:53
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jasně, že v absolutních číslech to hodně není. Ale poměrově k tomu, co vlastně pojišťuješ, je 5k POVko na 30k auto prostě "hodně". Takovejhle poměr, bys u (novýho) auta za míč ochotnej akceptovat nebyl, ani kdyby v těch 16% (5/30) byla i havárka.
Nakonec si budu odporovat, nejde vlastně o 5k, ale o ten rozdíl mezi pojištěním 1.4 a dvoulitru, což pokud ti není 18 a nemáš trvalý bydliště v Praze tolik nebude.
Ale páteční pifko je sranda :)

Ju
Junior
14. května 2019, 12:24
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Tak když havárka na Gallardo bude kolik, 2 kila ročně? 8-10% z ceny? Na auto za třiceťák je to v relativnim vyjádření ještě víc a to jenom za POVko. Platil bys havárku+pov na Superba kilo ročně? Dyť by to bylo šílený.
Takže jo, skoro bych si tipl, že pro někoho kdo chce dát za auto 30k, bude 5k ročně "hodně", respektive nezanedbatelnej náklad. Navíc za to "jakoby" nic nemáš. Jenom klid. No ale klidu se nenažereš a do práce tě taky neodveze.



Ju
Junior
13. května 2019, 21:07
0
Ptejte se: Jaké první auto?

klid, dvoulitr zadohrab za 30k už bude tak vylítaná plečka, že na nějaký powerslidy stejně nebude mít sílu.

Ju
Junior
13. května 2019, 18:16
0
Ptejte se: Jaké první auto?

jenom add pojištění: To se dá vždycky napsat na příbuznýho, co už ty bonusy má. V kontextu výběru auta za 30k to ušetří nezanedbatelný kačky.
Nicméně souhlasím s kolegou nahoře. S 30k bych šel do nejbližšího většího bazaru a koupit cokoliv, co je malý, na benzín a vypadá, že se rozpadne až za rok, ne ještě cestou domů. Následně si na to vzal to nejdebilnější financování co mi nadrženej bazarník nabídne, vydindal z něj proti tomu slevu, hned s první splátkou to zaplatil celý s fixní pokutou 1% a zase měl něco málo do kapsy. Nějaká složitá rešerše, hledání toho pravýho kusu (...) dopadne tak, že dáš 10% rozpočtu za nádrž na cestu k tý supervýhodný nabídce na druhý straně republiky a až ten šrot uvidíš ve skutečnosti, bude ti ho líto nekoupit a roztočí se klasický kolo udržování nesmyslný plečky.

Ju
Junior
11. května 2019, 16:05
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

*první odstavec ofc platí jenom když nejseš Peťa vole Kellner. PPF má mimochodem hrozně ubohý služebáky :-D Pak dává asi smysl koupit to nejdražší, protože dvě mega sem, tři vole támhle už tě fakt nerozhází, když máš ten private jet, a fakt nechceš, aby ti to po Praze drncalo když řešíš ty miliardy. Ale nějak deep down tuším, že většina potenciálních zákazníků se, navíc v Čechách, musí reálně uskromnit aby na takovýhle auto měla. A pak to "rozumem" smysl fakt nedává. Nedávno jsem byl na bmwklubu poučen, že týpek co má 25k hrubýho a sere 50k ročně jenom do servisu svý 15 let starý 7er není magor, ale skutečnej fanda. Tak asi takhle

Ju
Junior
11. května 2019, 16:01
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Racionální je pro 99% zákošů k těm 100k EUR vůbec nedojít a oba to víme. Ty marginální vylepšení Ghibli proti Superbu poznáš v provozu jak často? Skoro vůbec. Na konci racionálna je něco, co jede z bodu A do bodu B. Lepší projev motoru, že si uděláš radost, jak to působí na lidi (...) už jsou iracionální pohnutky a svým způsobem marginální vylepšení zaplatíš na 3x větší splátce lízingovce.
A někomu holt dělá radost mid engine 400k na lítání po okruzích, že je vole závodník a někomu dvouapůltuna na 22", že je vole king maloměsta. Když se na to podíváš s odstupem, tak oboje ty pohnutky jsou svým způsobem neskutečně směšný. Jenže díky nim se svět točí :)
Že jsme se jinde bavili, že je finanční kravina koupit QP místo Panamery stále platí. Ale obecně je tak trošku kravina dojít k tomu, že potřebuješ Panameru/něco z toho segmentu. Jinak řečeno, pořízení 911 za 3 míče nevidím jako o nic menší kravinu než pořízení tohodle za 3 míče. Akorát každýho holt baví něco jinýho.

Filozofická:
Na nějakým US webu psali, že nástup Transport as a service, respektive skutečnost, že dnešní 18-30 jako první generace vůbec neberou auta jako "něco víc" ale striktně jako užitkáč je i markoekonomicky pozorovatelnej problém. Že už ani redneck netouží po F150, ale stačí mu nějaká malá Toyka (protože službu mu udělá stejnou) je do budoucna potenciálně hroznej průser. Protože jak jsem psal nahoře. Generace dnešních 40+ byla ochotná se kvůli autu sedřít. Hlavně aby na to bylo. A tím neskutečně pomohli ekonomice, spousta těch malých podnikatelů, živnostíků (..) byla tažená jenom tímhle. A pak baráky, všechno okolo. Dneska každej jenom čumí jak šééringovat auto, pít latéčka ze skleniček a jiný píčoviny. Takže nemají potřebu ani pořádně vydělávat, flákačka v neziskovce za 25 hrubýho stačí, ale ani utrácet. A když si vezmeš, kolik miliónů lidí jenom v Evropě živí automotive, kterej může bejt redukovanej na zlomkový obraty ve chvíli, kdy lidi přestanou mít potřebu mít silnější vole motor a dávat čtvrt mega za individuální barvu, je to celkem strašidelný.

Ju
Junior
10. května 2019, 14:14
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

btw kluk z bmw speciálky mi teď říkal, že do budoucna jsou uplně v prdeli. Protože ty auta už ojetý nikdo neuživí. Patnáctiletou E60 normálně můžeš mít s 30k hrubýho a nějak to polepíš. F10 už ani pětiletou kdybys jí dostal z dědictví zadáčo.
A ty X5? Celkem běžně potkávám E53 i E70, a ty 70, to jsou ty vole desetiletý auta a furt to nějak jede. Jsem zvědavej, jestli za 10 let budou F15 ve stejný postavení nebo prostě vrakáč všechno, protože pro střední třídu už to servisovatelný/udržovatelný nebude

Ju
Junior
10. května 2019, 14:10
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Homo gumo baworáles :D :D :D :D

Ju
Junior
09. května 2019, 19:44
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

hele a kdo jinej než firma by to měl kupovat?
Ikdybys měl 150 čistýho vejplatu, tak to lízat nebudeš.

Ju
Junior
09. května 2019, 19:44
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

chce říct mezi cílovkou. Co jinýho bys za tu trojku chtěl kupovat? Segment velkých limuzín je nakonec úplně stejně nesmyslnej.
A navíc, dyť jo. Kdyby lidi kupovali auta racionálně, tak končíš u Superba v naftě v kombi. Polovina automobilek by zkrachovala a půlka světa se zastaví, protože sorry, když budu počítat svý, který rozjeli byznys/začali šplhat korporátem a dřeli jenom kvůli tomu, aby si mohli pořídit pořádnou káru, tak mi nebudou stačit ruce nohy.

Ju
Junior
09. května 2019, 14:56
0
Ju
Junior
09. května 2019, 14:55
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

tak to že ta cena je do jistý míry marketing sám o sobě jsme se tak nějak shodli už vedle
otázka je, co jinýho si koupíš. aby to bylo SUV a byls jakože vole king of the road. A na naftičku žejo. Maseratti nikdo nevidí jako to überauto za trojku, Cayenne za ty prachy nebude. Chcanecha u tý D3 skončíš a pak je to už uplně jedno.
btw ještě si myslim, že X5 teď trošku ztratí kvůli X7, protože už X5 už nebude to největší z bmw. A dokážu si představit lidi, který jenom kvůli tomu skočí radši do Q7, aby jezdili "menším bráchou".

Ju
Junior
09. května 2019, 11:31
1
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Když si odpustím, že se mi nelíbí/nemám důvod chtít, ten segment jako takovej, tak proč ne. Q7/X5/GLS, všechno stejnej kolotoč. Cena narvaný novinářský předváděčky je irelevantní, většina se jich nakonec stejně prodá za 2mio bez daně. Kolik je to měsíční splátka pětiletý lízačky? 35-40k bez daně? Tolik dneska stojí mírně kvalifikovaná lopata k pásu. Prodávat se to bude, stejně jako každá X5 předtím. F15 jsem rozhodně potkával víc než F01. Tak voco de :)

Ju
Junior
09. května 2019, 11:28
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Představa toho, že světskej koupí něco jinýho než Mercedes, případně vyšší ligu (bentley, aston...) je dost úsměvná :)

Ju
Junior
08. května 2019, 20:36
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

vidíš. V kategorii domů je X5 light weight jak prase :)

Ju
Junior
05. května 2019, 17:45
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

No jasně, že když si všichni kolem tebe všichni honí čuráky s Ferrari, tak tě Cupra fakt nudí a navíc nikomu nevysvětlíš, že tím jezdíš protože ti Fko nedává smysl, ne protože seš sociál. A to nechceš, zlomený ego bolí víc než zlomená noha.
Tak uvidím, v jaký společnosti se budu pohybovat, až mi bude 35 :-)

Ju
Junior
05. května 2019, 16:26
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

A já btw s tou 458 mám stejnej problém jako třeba s GT86. Že to vypadá jak hračka. Týpek z vesnice si teď koupil 458. A jo, dobrý ty vole. Ale dyť je to jak angličák :D Jasně, 8 mega nebo kolik, hodně drahá hračka pro hodně bohatý kluky, ale na mě to nepůsobí jako dospělý auto.

Ju
Junior
05. května 2019, 16:23
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Když mně ty placky nic neříkaj. Teď mi stála před fitkem 458 a nic to semnou nedělá, k čemu je to dobrý? Kroužit na okruhu jak bambus dokola mě nebaví a v reálným provozu ti nakonec ujede i Cupra, protože se o to dotyčnej tolik nebojí a může šlapat furt plnej, ikdyž je nedejbože po dešti :) Mně se to ani nelíbí, fakt ne. Stát vedle tý 458 poslední S8, tak mi vzhledově víc řekne Ingolstadt. :D

Ju
Junior
05. května 2019, 11:54
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Co bych si koupil jako hračku, až budu velkej kluk a mít zbytečný peníze+ čas na to, abych si koupil to, co bych chtěl po tátovi, aby mi koupil, když mi bylo 15?
C6 Vettu nebo S8 V10. Narozen druhá polovina devadesátek. Reálně bych si pořídi (v tý době)l novej Continental, protože už bych měl nosánek moc nahoru a něčím tak starým bych asi jezdit nechtěl.

Takový ty placatý divnověci od Beastara z blogu mě nějak tak nezajímají. RS4 mi přijde jako větší sranda než R8. Fakt, můj dětskej sen byl vždycky veeeelkej sedan, nikoliv Ferrari. Ještě tak 911 nebo tu Vette, to se dá asi používat denně, když máš člověk dost střeliva. Jsem v tomhle divnej. Jak se do toho nedá sednout a přeletět republika, tak mě to nezajímá. Představa, že dojdu v sobotu ráno do garáže, nastartuju 488 a pojedu do Alp mě nebere tolik, jakože tam bude dvanáctiválcová limuzína a zajedu 250km/h+ na koupačku do Itálie.

Je to vlatně fajn, člověk pak ušetří peníze, ale neušetří na sobě :)

Ju
Junior
03. května 2019, 21:43
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

optimální podmínky jsou definovaný pouze osobní statečností

Ju
Junior
03. května 2019, 15:38
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

teď mě napadá, že v souvislosti s tou zaviněnou totálkou, kterou zmiňuju ve vedlejším tématu, asi zním jako hroznej píčus...

Ju
Junior
03. května 2019, 15:36
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Já se teda přiznám.
Jezdím rychle. Furt, nevzpomínám si, kdy naposledy jsem to nerval co to jde. Lhostejno v čem, klidně v dodávce. Ale PPL driver zase nejsem.
Je mi úplně jedno odkud a kam jedu, ikdyž vím, že budu na konci 20 minut čekat, stejně chvátám, abych tam byl co nejdřív.
Nevím proč to dělám, asi mě to prostě baví :)

Ju
Junior
27. dubna 2019, 19:04
0
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

O century se povídá, že to není úplně auto pro špičky mafie, ale spíš vládu a její přisluhovače. Taktéž mafii, ale trošku jinačí :)
A jak je to s těma koněma? Tomu úplně rozumím. Spalovák 220kw+2x elektromotor 132kw=264kw?

Ju
Junior
27. dubna 2019, 13:41
-1
Top 4: Ve stínu legendy

Otázka pro autíčkáře je spíš, jestli to má z pohledu ježdění opodstatnění. Status je jasná záležitost, to není potřeba řešit, 1:0 pro 911.
Ale má Boxster/Gayman šanci srovnat skóre v případě, že zadání říká "sranda auto na víkendové ježdění"? Když se ježděním myslí řízení, nikoliv ježdění na golf. U ježdění na golf je to v prdeli kompletně, ani do 911 se golfbag nevejde

Ju
Junior
27. dubna 2019, 12:10
1
Top 4: Ve stínu legendy

Největší problém Boxsteru první generace je to, že je šíleně hnusnej :(

Ju
Junior
23. dubna 2019, 15:50
8
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Už to někdo napsal? 4 Miaty?

Ju
Junior
20. dubna 2019, 13:38
0
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

Chčiju z těch sedaček. Jakože hrozně moc. Všechno ostatní mám v píči, vlastně proč ne, kolotoč prodává. Ale ty sedačky, ty jsou příšerný :D
Si do toho budu muset dojít, jako 190cm/105kg euroobčan sednou. To bude srandy kopec :D

Ju
Junior
15. dubna 2019, 15:49
1
Všeuměl za 100 tisíc

Jenom technická-> Když mám rozpočet "kilo, spíš levnější" tak to "nafty se nebojím" má přesně jakou podobu? Když si představím, kolik stojí dýzlovej víceboj, kterej čeká téměř každýho kupce staršího auta a toho, kdo chce kupovat E46 za kilo asi dřív než později, tak to chce mít pro strach vopravdu uděláno.

A btw. na tu chváleno Corollu tady někdo hrozně flusal, že to má převody jak trambus, takže udržet to v otáčkách je mišnimposibru.

Ju
Junior
13. dubna 2019, 23:47
6
Ju
Junior
10. dubna 2019, 15:51
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Já jsem z toho 2.0TSI, jmenovitě Cupra 290, Ofce RS230 a pasažér v Superbu hotovej jak debil, v rámci cenový kategorie "novýho", ten milionek, spíš míň. Paradoxně nejvíc ze spotřeby v zátěži. Jasně, málo to není. Jasně, nějaká stará bavorská atmosféra aka 18 litrů absolutní zběsilost, víc ne, to taky není. Ale v porovnání s Astrou OPC nebo STI je to naprostá libovka.

Ju
Junior
10. dubna 2019, 14:37
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

To pružný zrychlení 80-180 je největší sranda.
Pro 2.0TSI to konkurence holt fakt není. To už těch 60kw (respektive, skoro poloviční rozdíl) napoví. Fakt, že jsou atmosférický místo turba už zarazí hřebíček do rakve.
Když není power, je potřeba začít mluvit o vyváženosti a charakteru.

Ju
Junior
09. dubna 2019, 18:05
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

ti zaměstnavatel dovolil koupit něco jinýho než naftovýho supa? To je hustý.

Ju
Junior
07. dubna 2019, 20:54
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

no tak zisk z kusu je v rámci tak obřího koncernu několika výrobců tak abstraktní číslo, že bys se s tim snad ani neoháněl.

Ju
Junior
07. dubna 2019, 13:58
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

s čímkoliv na východ od košic to není o věku. Kožená bunda a hodně krátký vlasy. Když se podaří ještě ukázat velký černý auto, snaživějšího zaměstnance nenajdeš :)

Ju
Junior
07. dubna 2019, 10:50
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

kuci z východu náhodou vařit umí. Asi máte špatný ;)

Ju
Junior
07. dubna 2019, 10:45
6
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Jak jsem viděl, že se hejt rozjíždí, čekal bych, že beastar omlátí ratanovi o hlavu, že on má novej model Maseratti, zatímco ratan musí brázdit východní brno v brzo již předminulé generaci trojky kupé, nebo tak něco. Prostě klasičku z internetových diskusí. Ale že se to stočí k porovnávání kdo koho píchá, to jsem kurva nečekal.

Mám to tady rád.

Ju
Junior
05. dubna 2019, 17:37
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Já vždycky viděl Jettu jako Golf s kufrem a Toledo jako asi nic, too young for this shit.
Naopak, Oktávka v mých očích vždycky jako trošičku lowcost variantu Golfa, ale zato s kufrem.
A v těhle intencích jsem byl ochotnej i hlasovat peněženkou. Kdyby v tý době už nebyla venku nová ofce s těma odpornýma světlama, vzal bych ji, místo Golfa.

Ju
Junior
05. dubna 2019, 16:34
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

to není oktávka? kromě toho hatchbacku

Ju
Junior
05. dubna 2019, 16:04
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Co je ta mezera, která dlouho zela prázdnou v nabídce škody?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem