načítám data...

Junior

JménoNovotný Karel
BydlištěJihlava
Registracepřed 7.0 rok.
Poslední aktivitapřed 8.3 dny
Příspěvků ve fóru152
Komentářů u článků982
Pozitivních komentářů u článků306
Negativních komentářů u článků54
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ju
Junior
28. srpna 2022, 20:36
1
Nejsmutnější věci za volantem

PepaSFI: Já jsem partizán a proto prakticky celou zimu jezdím se svítící palubovkou. Kola si přehazuju sám a holt si musím dávat pozor i na tlaky, protože systém mi závadu píše nonstop :-)

Ju
Junior
28. srpna 2022, 14:37
1
Nejsmutnější věci za volantem

když o tom mluvíme -> Teď jsem se hrozně smál, když mi technik předával klíče od auta po pravidelné kontrole a říkal "máte rázovej utahovák, žejo?
"mám"
"na těch šteftech je to vidět..."

A jinak na MY2017 VW jsem to klíčem u krajnice povolil jak pán. Musel jsem po tom teda trošku skákat, ale šly dolů všechny :-)

Ju
Junior
03. srpna 2022, 14:16
6
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

bitner: do aut se všichni serou z jednoho prostýho důvodu. Je to vidět a dají se na tom sbírat politický body :-)
A taky co si budem, auto je pořád statusovej symbol a průměrnej městskej ekolog batikář má prostě komplexy. Jasně, holka ho přesvědčuje, jak prostě chce jet na růžovým kole do Cafe Liberal na latté a poslouchat jeho výklad o alternativním finským filmu, Ale když přes ulici zastaví bílej Sklass od provozovatelů nedaleké pouti, začne tak nějak pošilhávat jiným směrem.
A z podobných mindráčků se pak verbujou idi jako je Peksa :-))

Ju
Junior
03. srpna 2022, 14:12
3
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

a můžeš mi tu minutu věnovat a ukázat mi nějakej "svůj" zdroj, podle kterýho se auta podílejí významněji než lodě?
a prosím pěkně v celosvětovém měřítku. Ono uhlíkový plyny neznají hranic. Takže nějaký hlášky o tom, že v rámci EU je to nějak, jsou úplně irelevantní.

Ju
Junior
03. srpna 2022, 12:55
2
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

Kolegovi v testu vyšlo 2,2km.
Tobě, v o třídu větším autě, vychází ty koruny 3.
Jakej že je rozdíl v pořizovačkách? Jestli se to vůbec má kdy zaplatit?

Ju
Junior
03. srpna 2022, 12:41
4
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

nebudou, nikdy to nepřiznaj. jsou to totiž pitomci a skončí to asi jako když mi zeměpisář na gymplu říkal, že v čechách to nefungovalo, protože to nebyl pravej komunismus. Ale na Kubě, na Kubě panečku tam je ráj.
mám v tomhle "neziskovým" sektoru spoustu přátel.
brát desítky tisíc / měsíčně za "propagaci kulturních akcí" malého krajského města jim přijde úplně v pořádku.
zlikvidovali obchody na náměstí, protože sorry, když se k "reviznímu místu hasičáků" nedá zajet autem, tak je prostě odsouzený k zániku.
elektromobil jim nevadí, no prostě se trošku přizpůsobíš ne, jde o planetu, no tak si prostě 2x za den na 30 minut zastavíš. půlka z nich totiž nemá ŘP.

Ju
Junior
03. srpna 2022, 11:16
6
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

Na své dvoulitrové naftičce mám dlouhobej průměr 6,1. Při velmi násilném používání. Jakože dlouhodobej rychlostní průměr 75, z toho jen tak 1/3 jsou dálnice, zbytek města a okresky.
Ať počítám jak počítám, tak je to na PHM levnější než tohle.
desítky let stará technologie stále poráží nejžhavější novinku.
Něco je na tom světě špatně, jak kdybychom šli tak nějak blbým směrem.

Ju
Junior
03. srpna 2022, 11:12
3
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

otrokům v korpu se koupí Octy, aby se mohli těšit na Superba :-)

Ju
Junior
31. července 2022, 18:44
2
BMW 220d: Tenká hranice

a vona by to pak tak trošku byla supra žejo

Ju
Junior
31. července 2022, 16:52
1
BMW 220d: Tenká hranice

pro mě je to něco přes 40 :-)
btw. výraznou výhodou nafty je, že jízdní styl má pramalej vliv na spotřebu. Lítá to +- litr nahoru dolu, podle toho jestli se spěchá nebo klobouččí. U benzínu to tak zdaleka není.
Takže, ano, 340i a 340d může být rozdíl 6 a 8. Ale úplně stejně to může bejt 9 a 15.

Ju
Junior
31. července 2022, 15:45
1
BMW 220d: Tenká hranice

no, nejpodstatnější možná ne, ale jedna z mála, která jde nějak zásadně ovlivnit.
To že je auto po 250kkm dobrý tak možná na magnet do hutí, je jistá veličina.
Ale jestli si těch 250kkm ujel za 6 nebo za 12, je jedna nová Dacie :-)


Ju
Junior
31. července 2022, 14:31
1
BMW 220d: Tenká hranice

protože jsme v čechách, pořizovačka nikoho nezajímá. spotřeba, vo to tady běží.

Ju
Junior
31. července 2022, 13:50
1
BMW 220d: Tenká hranice

hele ale to auto je takhle ošklivý schválně?
jakože z profilu super. Když si člověk odmyslí zadní světla.
Ale jinak pakárna z každýho úhlu.
Takový BRZ pro spořílky :D

Mimochodem, to samý si myslím o nových GLx. Nebo CLSu. Ty auta mi přijdou objektivně ošklivý. Jakože komu se to líbí? Třeba 7er FL x preFL mi přijde pořád jenom jako otázka vkus. Ale přechod 2019-2020 u GLE coupe, to se kurva líbí komu?

Ju
Junior
27. května 2022, 14:22
1
Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?

ráno si nakrajím jabka nebo zbalím nějaký kyselý hrozny, přes den to průběžně požírám a kolem oběda si zastavím na Benzině a pošlu tam mega kabanos s tou belgickou omáčkou. nemůžu žrát za volantem, čistě kvůli tomu, že po nějakým meníčku z kfc bych za tím volantem asi usnul

Ju
Junior
17. března 2022, 17:02
0
Kia EV6 GT-Line: Tebe je těžké nemilovat

125km je asi jako z černýho mostu na pankrác :-) časově jo.

Ju
Junior
17. března 2022, 13:05
6
Kia EV6 GT-Line: Tebe je těžké nemilovat

Takže elektromobil za 1,5 se dokázal funkčností vyrovnat Superbu za jedničku. Tak to je ten pokrok.

Ju
Junior
17. března 2022, 13:03
1
Kia EV6 GT-Line: Tebe je těžké nemilovat

Což já teda chápu, ale lidem v prémiových naftách, co pak řeší spotřebu, jsem se dycky trošku pod fousy posmíval. Že naftu místo benzínu, to chápu, to umím a rozumím. Ale jezdit ještě i s naftou jak s hnojem, když sem si předtim koupil Audinu místo oktávky, abych jako měl ten znáček, tak to už si trošku posměch zaslouží :-))

Ju
Junior
08. března 2022, 18:39
1
Jak jsme elektromobilem dojeli do Mnichova a nikdo nezmrzl

Hele a v jaký kategorii je ten elektromobil tak dobrej, že bych se z toho měl jakoby posrat? Může mi to někdo vysvětlit? Já to totiž fakt nechápu. Tesla S za 3 mega, proti ní postavím M5. Tak super. A proč mám objektivně chtít tu Teslu. V čem je ten elektromobil tak dobrej, že se mám jebat se všemi jeho nedostatky. Tady kolega píše, že na krátký trasy je ICE za trest. A v čem? Přijdu, otočím klíčkem a jedu. 700 metrů pro rohlíky. 700 metrů zpátky. Kde je problém? Kde se mám cítit ztrestán? Že se to tímhle stylem používání za 5 let začne srát? No tak to prodám a koupím si nový. TCO pořád níž než kdybych rajtoval nějakýho Leafa.

Mi přijde, že ještě nikdo nevymyslel režim, v který EV překonává ICE. Maximálně se mu v určitých režimech dokáže vyrovnat. Ale nepřinese nic navíc. Ani tu cenu provozu. Čuprovi je asi jedno, v čem ze svý vily dojíždí na centrálu, dál už má stejně private jet. Tak dojíždí Teslou S. Nově teda už v S560. Ale pořád je to maximálně dohnání, nikoliv předehnání.

Proč se takovouhle sračkou vůbec zabejvat? To je asi jako kdybych byl voják a někdo mi místo kanad (ICE) nabízel žabky (EV). Že na chození z cimry na hajzl je to uplně to samý. Sice už při vyjití na dvůr to stojí zapiču, ale novinka a fresh vzdoušek.

Ju
Junior
18. února 2022, 19:43
2
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Když jedeš v dodávce / kamionu a brzdí tě osobák, vše je dovoleno...

Ju
Junior
12. února 2022, 19:36
8
Je k radosti potřeba síla?

Paradoxně zjišťuji, že v autě "na hraní" může být i 150 koní dost.
Ale v autě "na ježdění" je i 300 málo.

Ju
Junior
12. února 2022, 10:37
4
O-Bahn: Autobusem po kolejích

Já bych nechal kamioňáky kamioňákama a zakázal osobákům jezdit v levým pod 150. Dodávkám do 3,5t pod 120. To mě totiž vysírá daleko víc. Protože tam víš, že on by šlápnout na plyn a uhnout rychlejc mohl. Ale prostě to neudělá. Protože je pičus.

Martin má totiž pravdu v tom, že trasy plánují "na doraz". Tzn. se počítá s tím, že valíš v tom kamionu omezovač. A nějakej rumun v popelnici, případně self-operated kamion soukromníka, co se pleská 75, protože mu to pak míň žere a vozí nějaký menší kšefty, kde se "neplánuje", ti absolutně rozmrdává systém. Okna na vykládky a nakládky, příjezdy na ta "správná" parkoviště... Co promrdáš dneska ti ve skutečnosti může chybět až za 3 dny, protože 5km/h rozdílu jsou desítky km denně, posčítá se to jednou ti někde budou chybět.

To nic nemění o tom, že šoféři kamionů mají, z nějakýcho důvodu, dlouhodobě pocit, že jsou jako něco víc a jsou nějak jako důležitý. Hlášky o tom, že bez nich bysme neměli ani hajzl papír, jsou na denním pořádku. Nerozumím tomu, kde se v nich bere tenhle pocit. Hajzl papír bychom neměli ani bez tý firmy, co si tu výrobu vymyslela a zadala, bez paní v účtárně, bez skladníka, bez pokladní v supermarketu. Ale nikdo z nich nemá potřebu nás o tom opakovaně přesvědčovat. Je to zvláštní :)
Jednoduchý žvásty o tom, že osobáci si jezdí pro prdel, ale chudáci profíci jsou ve stresu v práci, už jsou uplně komický :-)
Před měsícem jsem si jel tak pro prdel někam za Brno.
V příštím týdnu má přijet chlap z Brna pro prdel k nám, podívat se na výrobu.
Když to dobře dopadne, za 5 týdnů vypravíme kamion zboží.
A to konečně nebude jen tak pro prdel, to pojede konečně ten profesionál :-))))

Ju
Junior
09. února 2022, 06:16
1
Autíčkářův týden: Žhavá Italka, české kupé a japonský prcek z Kolína

Alfa ma predni svetla z nejakych dilu Chironu co zbyly na sklade?

Ju
Junior
02. února 2022, 17:13
0
Mercedes Citan 112CDI: Podařený reparát

Jen nezapomeň že je to bez dph muj kureci priteli

Ju
Junior
01. února 2022, 15:55
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

... ne správný pocit, jen pocit. nějak sem to poplet.

Ju
Junior
01. února 2022, 15:53
1
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

* imo je teda nesmysl porovnávat situaci uhlobaronů a investorů do nemovitostí. S uhlobaronem se dá domluvit. Sice už nebude uhlobaron, ale tak nandaj se mu nějaký kompenzace za ukončení těžby. většinou je kolem těch dolů / elektráren hodně pozemků, tak dotace na soláry a větrníky, zrevitalizujeme, postavíme domy. Přijde o důl, ale asi na tom nezchudne. Mám správný pocit, že tady kolega s R8 je z oboru, tak nám k tomu třeba něco poví.
Když investorovi do nemovitostí všechno zdaníš / sebereš, nemáš mu co nabídnout. Přirozeně tak půjde proti tobě a pořád platí, že politikou otáčí kapitál. Nějaká parta idealistů nemá výtlak a většinou upřímně ani schopnosti na to, aby něco zásadního v rámci demokratického režimu předvedla.

Ju
Junior
01. února 2022, 15:47
3
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

no nejsem si uplně jistej, ale mám takovej pocit, že u standardních bytů v Praze už to tak v tuhle chvíli je. Na 100% hypo by, minimálně v prvních několika letech, oddělené úrokové platby (i s přepočítáváním zůstatku po měsíci), možný výnos z nájmu přesáhly. A to se nebavím o tom, že pronajímat byt přecejen není bez práce, teď zrovna máme nějaký problémy s nájemníkama...
Jasně, dává se nějaká akontačka, ale za tu si taky můžu koupit státní dluhopis žejo. Takže to celý sviští jenom na očekávaný ceně růstu nemovitostí, což je dle mého reacionální předpoklad, nebo na tom, že dnešní 50-60 let staří ctihodní podnikatelé, advokáti, doktoři a další přecijen mají tu "cihlu" za nějakou jistotu a obtěžovat se s jinými možnými aktivami se jim nechce, případně neřeší výnos ale spíš uložení peněz...
Kouzlo, který posledních pár let drželo nemovitosti jako atraktivní investici, tzn. využívání levných úvěrů a rozdíl v pojmech ROI a ROE, jaksi vyprchalo.

A teda upřímně, ačkoliv jsem většinou velmi pesimistický a počítám s tím, že stát / EU dojebe, na co sáhne a dycky je z jejich strany potřeba počítat s tou nejhorší možnou variantou, nějakému drastickému vyvlastňování, či zdanění investičních nemovitostí, nevěřím. Ono většinou zoufalci, co po tom volají, dostávají velký mediální prostor, ale jejich reálné zastoupení v populaci je mizivé a český národ ukázal, že na nějaký progresvní idioty typu Ferjenčík není zvědavej. I oni sami mezi sebou ten nejhorší komoušskej odpad odmítli. A navíc, pořád jsou tady pánové jako Vítek nebo firma Heimstaden, kteří se ve vlastním zájmu postarají o to, aby podobným nápadům byl na té nejvyšší úrovni zatnut tipec.
K nějakýmu brutálnímu narušení vlastnického práva by z mého pohledu mohlo dojít jenom totální revolucí a pak už to bude všechno jedno. Já jsem tady doma a utíkat někam do Ameriky, teda dneska spíš do Ruska, před bandou nějakých levicových úchylů nehodlám. :)

Ju
Junior
01. února 2022, 13:26
3
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

Passat se již nevyrábí s heterosexuální karoserií.

Ju
Junior
01. února 2022, 13:24
4
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

Tak si představte, že jste banka. Přijde za Váma Tykač a řekne Vám, ať mu půjčíte na podnikatelskej záměr, těžbu uhlí. Jasně. Zajistíte to. Pozemky, podíly, nějakej collaterál se dá, klasika. Za 5 let přijde nějakej EU magor a těžbu uhlí prostě zakáže. Tykač odepíše ztrátu na collaterálu a ten zbytek Vám převede, dyť je to ve smlouvě, tak co.
A co s tím jako ta banka budete dělat? Strčíte si to ledatak do prdele.
Netřeba za vším hledat konspirace, tohle je prostě obchodní rozhodnutí bank, vyplývající z nestability prostředí.
Když nevíš, jak dlouho budeš moc na investici rejžovat, nemůžeš jí udělat. Respektive můžeš, ale buď za svý, nebo musíš prodat dluhopisy blbečkům, kteří nechápou pojem riziko. Banka, z principu konzervativní útvar, ti na to nepůjčí, protože jí risk x reward ratio nemůže v životě vyjít tak, aby ti nabídla nějakej rozumnej úrok.
S konkurencí můžeš bojovat, hospodářskej cykl nějak přežiješ, změna spotřebitelských preferencí je řešitelná, maximálně ti návratnost vyjde o něco delší. Ale nemůžeš investovat do něčeho, do čeho kecá stát stylem "teď někdy to uplně zakážem nebo zdaníme jak hovado, ještě nevíme přesně kdy a jak".

Ty ESG programy jsou tak pro hipstry a generaci Z, aby tam šla pracovat a měla pocit, že zachraňuje svět. Teď zrovna jsme jeden investiční úvěr zase nafasovali, montovaná hala, uvnitř průmyslová výroba. Hipster z Krymský by dostal infarkt, ale bankéře zajímalo jenom to, jestli už máme dopředu nasmlouvaný zakázky a čím za to hodláme ručit.

Ju
Junior
31. ledna 2022, 16:39
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

Kolik to má papírový emise a kolik má porovnatelnej diesel? Co sem tam pochopil, tak v korporátech začíná bejt i tohle téma, respektive kritérium při výběru voz. parku...
Navíc co si budem povídat. Jestli je rozdíl nafta / benzín 60k na pořizovačce a tady kolega jezdil za 9, pravidla palce "co tři litry, to koruna" a vědomí, že nafta rozhodně za 6 jezdit nebude, přičemž tyhle auta už si málokdo nový kupuje "nafturt", může bejt ten benzín mít smysl.
Kolega Esmo dole samozřejmě píše velkou pravdu, Kodiaq je top model relativně respektované značky a tečka. GLB je lowned model mercedesu. Co má větší street credit není potřeba rozebírat, na vesnický diskotéky se nejezdí ani s jedním a na korporátním parkovišti bude vítěz jasnej.

Ju
Junior
23. ledna 2022, 14:18
4
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

Jasně, jenže rozdíl mezi tím, co teda "provedli" Passerovic a co prováděl táta semnou je v tom, že ten kluk je prostě dospělej a narozdíl od 13 letýho Juniora má mít vlastní rozum*. A pak už je to "chlapi sobě", svým způsobem každej sám za sebe, dle svého uvážení a na vlastní odpovědnost. Samozřejmě nevim, jak to mají doma uspořádaný a jaký maj mezi sebou vztahy, ale pochybuju, že ho na tu sedačku starej nacpal pod pohrůžkou odebrání kapesného a zabavení Bullita nebo čím to mladej vlastně jezdí.
Když (dneska) vezu otce autem, třeba i velmi, velmi svižně, tak to pro mě není v ničem jiný, než když vezu kámoše a "hele vole čum, jak se to urve i na suchým asfaltu". Naopak to funguje víceméně stejně. S matkou neprasím, protože se jí to nelíbí.
O nějakým nahánění se více autama v provozu, který se samozřejmě nestalo, bych už uplně pomlčel žejo :)

Někdo se prostě kolem aut nebo jiných svých koníčků motá s kámošema, někdo má to štěstí, že je může provozovat i v rámci svý rodiny. Kdyby si tam Passer vedle sebe posadil třeba manažera z Bugatti nebo největšího svýho nájemníka, bylo by to uplně, ale uplně to samý. V mých očích rozhodně.

*a pak teda upřímně, podle mě je daleko pravděpodobnější, že se šíleně zrakvíš na silnici Xté třídy při úmyslně vyvolávaným smyku (což ve chvíli kdy nasněží začne provozovat polovina autíčkářů v republice)než na rovný dálnici, kdy prostě jenom hamstneš na plyn a držíš volant. Ono si to lze těžko představit, ale pro ten Chiron je těch 400 to samý jako pro oktávku 200. Prostě rychlost, na kterou bylo to auto navržený, má v ní umět fungovat a taky v ní funguje. Ač už je to hraniční, pro techniku toho auta. Velmi dobře to popisoval pjanda tady, v odstavci o "Ovladatelnost puristy neuchvátí..."
https://www.autoforum.cz/testy-aut/rychly-test-audi-r8-v10-plus-2016-turbo-ne-dekuji/?2

Ju
Junior
23. ledna 2022, 10:58
2
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

Prosimvás, nemám paměť na ksichty, ale jestli se nepletu, tak ten syn je Radim, Jr. a je mu něco kolem 25. O generaci zpátky už by měl velmi pravděpodobně manželku a dvě děti, Kellner v jeho věku už vozil kopírky přes hranice. Je to dospělej chlap ježišmarja.
A že si s pantátou zablbne v autě? My sme teda oproti tady pánům z BBčka uplný chudáci a v tý době jestě nebyla moda se s každou blbostí chlubit na internetu, ale co se semnou táta nalítal bokem mezi stromama v době, kdy sem neměl ani občanku, to by bylo touhle optikou na postavení ke zdi...

Ju
Junior
22. ledna 2022, 10:45
4
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

... a Passer dostává sadu jenom proto, že je enormně bohatej a to auto je enormně drahý. Což je podle mě zcela očekávatelný a na A2Larmu by ho pomluvili ikdyby si ho vyfotil jenom v garáži a napsal, že za něj děkuje Bohu. Je to zcela očekávatelný a proto mě překvapuje, že měl ten chlap potřebu se s tím takhle veřejně chlubit.

Ju
Junior
22. ledna 2022, 10:41
4
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

A mimochodem, jak jsem psal už na tvůj minulej komentář k týhle věci. Mi vůbec nepřijde dementní jet 400. To auto je na to postavený, umí to, tak co.
Že ho tam "nikdo nemůže čekat" je zaprvý blábol a zadruhý situací "který nikdo nemůže čekat" se dějou na silnicích denně stovky. Zrovna jsem se vrátil z klouzačky po okreskách, no hele on asi nikdo nečeká, že ho ve sněhový vánici, když on se plouží 40, vezme někdo v kilu a s úsměvem na rtech. Ale když se drží ve svým pruhu, tak se mu nemůže nic stát.
Pointa je, že Passer mohl při tý jízdě dostat jinýho řidiče do průseu maximálně tím, že by "ten druhej" sám zásadně porušil pravidla provozu. Pokud by se choval, tak jak má, je uplně jedno, že ve vedlejším pruhu jede někdo bambilion za hodinu. A situace "není průser, dokud neuděláš sám píčovinu" je na silnicích absolutně běžná...

Ju
Junior
22. ledna 2022, 10:36
2
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

Nope. Nedělaj se ty věci, ze kterých je víc škody než užitku. A v dnešní době čekat, že tě někdo poplácá po rameni, jakej seš jako šikula, když sis koupil auto za 2mio EUR a kropil to s ním po dálnici rychle, nechal se u toho natáčet a ještě k tomu přidáš nějakou omáčku o Bohu, která v tomhle případě působí značně vtipně? To je snad až naivní. Sorry.
Že si to video může nahrávat kam chce? No, může.
Že si může jezdit v daným místě rychle jak chce. No, může.
Je to chytrý? Nemyslím si.
Zakázal bych mu to? Ne.
Bude z toho v konečným důsledku průser? Možná.

Ju
Junior
22. ledna 2022, 08:18
0
O hyperkorektnosti, právu a dětských snech

Protože se určitý věci prostě nedělaj*. I ikdyž se můžou a v očích die hard pravičáků se nemáš za co stydět, tak se tím prostě neprezentuješ, protože víš, že backlash, ať už veřejnosti, nebo od tvýho okolí bude brutální. v případě tady pana Passera to dokonce má potenciál sloužit jako "symbol" a vést k nějakému zákazu. Podívejte se, je tam neomezená rychlost a blázni tady jezdí 400, zakázat zrušit. Reálně to dopadne na akorát na německý OZtka, co se v noci vrací domů 250 v naftových Audinách :)
Jo, je to napíču doba, ale lepší už to nebude.
*A to se týká uplně všechno oblastí života. Kdys naposledy slyšet /četl, že by někdo s hrdostí říkal, že prostě vydělává, podnikání se daří a život je fajn? Hovno, všichni radši tvrdí, jak je to napíču, dřina, hrajou falešnou skromnost a jak to dělaj pro zákazníky, zaměstnance, všichni jsou rodina. A blablabla.
Úspěch se dneska nenosí a prezentovat to, že jedeš kládu v autě který stojí tolik, co průměrnej člověk, i ten bájnej němec, za celej život nevydělá, je prostě takový meh. Ikdyž je to splnění snu.

Ju
Junior
19. ledna 2022, 21:28
0
Autíčkářův týden: Konec legendy, příchod malého ďábla z Japonska a šokující krok Stellantisu

řešit, jakej mercedes si má koupit sedlák v původním slova smyslu, je asi jako řešit, jaký rolexy se hodí na práci ve výkopu

Ju
Junior
19. ledna 2022, 20:46
0
Autíčkářův týden: Konec legendy, příchod malého ďábla z Japonska a šokující krok Stellantisu

Tak. Mercedes začíná Ečkem, kombi je zbytečně nedůstojná karoserie, naznačující, že majitel má potřebu řešit tak přízemní nesmysly, jako je praktičnost a SUVčka teda vezmem na milost, opět od GLE vejš a to jenom proto, že ctihodní pánové v letech se již občas přes svůj důstojný břich (a artrózu kolen) do sedanu prostě nenaskládaj.

Ju
Junior
19. ledna 2022, 20:41
0
Autíčkářův týden: Konec legendy, příchod malého ďábla z Japonska a šokující krok Stellantisu

Nejvíc mě na tom fascinovalo, že někdo jako pan Passer starší má potřebu se u toho natáčet a nahrávat to na youtube. Pochopil bych to u jeho syna, ne ovšem u šedesátiletýho chlapa, kterej si ty prachy navíc vydělal sám, takže jistě netrpí pocitem nějaký nedostatečnosti.

Ju
Junior
18. ledna 2022, 15:31
0
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

Ty vole teď přemejšlím, jestli sem se dostal do výběru

Ju
Junior
18. ledna 2022, 07:23
1
Nová auta, nové automobilky, nové možnosti

ta hláška s performance brzdama mi uplně připomněla historku o tom, jak ctihodný pán podnikatel sobě zakoupil zánovní S65 (!). v rámci nižších desítek kkm začal hučet zadní diferák. inu, vydal se pán do nejmenovaného autorizáku MB, s tím, že je to rozbitý. Tam mu nějaký pako, zhruba třetinového věku, řeklo, že to je v pořádku, že to tak hučí, že tím to auto "projevuje svojí sílu"

Ju
Junior
16. ledna 2022, 16:02
-3
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

Si nemyslím, že by vyloženě přeháněl. Ono s tím BRZ to v dobách největší slávy bylo jak s Teslou. Když si to koupit nechceš, tak tě to prostě nezajímá, jenže když kdykoliv otevřeš forum / fejsbuk / ledničku a hned na tebe vyskočí nějakej trouba a začne ti vysvětlovat, že každej majitel sedanu za 2,5mega si prostě chce co 2hodiny svižný jízdy postát na hodinu na pumpě s kamioňákama a žrát bagetu (nebo že 200 koní je uplně dostatečná porce výkonu a hlavně to spojení s tím vozidlem), ikdyž ses ho na vůbec nic neptal, tak tě to začne po čase srát a začneš ho prostě trollit :) Imo odtud pramení spousta hejtu na BRZ, prostě přehnaný fanboys. Něco jako Miaťáci :).
Ceny -> Samozřejmě netuším odkud čerpáš info, ale bylo by to snad jediný auto, který v průběhu několika posledních let extrémně nezdražilo. Navíc novej model... Bylo by to hezký, ale přijde mi to nereálný

Ju
Junior
16. ledna 2022, 14:38
0
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

...a nebuďte hořký šmoulové. 180 na dálnici a 140 na okresce jsou normální rychlosti, při kterých se dá drbat nohou za uchem.

Ju
Junior
16. ledna 2022, 14:37
0
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

ještě add krab: Já jsem původně myslel milion bez daně dokonce, jen jsem moc rychle psal a málo přemejšlel :)
Imo to do milionu S daní bejt snad ani nemůže. Dyť minulá generace končila na 0,9, pak teda ta Finálka za jedničku. Od tý doby čipy, korona, emise, píčoviny... Navíc, cenová elasticita je u takovýhle hraček imo fakt mrňavá, kdo to chce, tak dá 1,2, stejně jako by dal 1,0. Supra 2.0 je pryč, 3.0 je výrazně dražší, M2 to samý. U Yarisa to je něco jinýho, tam je pořád mimo evropskej trh konkurence v podobě STI, lidi jsou ochotný platit nesmysly i za 10 let starý EVO, muselo se to nacenit nějak "s trhem". U GR86 tahle potřeba imo nebude. Kór v Evropě, kde nemáš (narozdíl od US) možnost to porovnat s nějakým Stangem, kterej OK, míň feelinu, ale větší frajeřina a hlavně poooowa.

Uvidíme, co to udělá s cenama minulý generace. Upřímně jsem byl trošku na vážkách, že bych si jí koupil jetou na daily. Jako vopravdickej geroj, rok dva by mě to třeba fakt bavilo. Oproti STI provozní náklady míň než poloviční, stálo by to za zkoušku. Rozdíl oproti 2.0TDI by byl velmi pravděpodobně v nízkých desítkách halířích na km a to i při započtení toho, že naftu mám za velkoobchodní cenu. To by za tu srandu možná stálo, navíc bude asi potřeba / možnost udělat nějaký rošády doma s autama, současný daily by šlo do firmy, tak proč ne.
Jenže ony nějak zapomněly spadnout ceny, většina těch aut nemá odpočty, a pak jsou pro mě, jako pro IČO člověka, všechy BRZ v současný době na tipcars, prakticky stejně drahý, jako kdybych to před 2-3 lety kupoval nový. A to nedám, nejsem blázen a BRZ není Zonda...
Za, z mýho pohledu, rozumný peníze už jsou jen auta s 100-150kkm a to mě nezajímá. Chci ojetý, nikoliv dojetý auto.
Takže o jednoho nepuristickýho troubu v hothatch namísto pure šporťáku víc :)

Ju
Junior
16. ledna 2022, 11:48
1
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

Dyť to bude mít víc koní než RS ovce, ne? Takže street credit zaručen.

Ju
Junior
16. ledna 2022, 10:50
-4
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

jo a ještě:

4. recenzi GR86, s tím, že navzdory současné době nebude stát přes milion s daní a při běžném, svižném používání (limity + 40/50), stále žere do 10l

Ju
Junior
16. ledna 2022, 10:48
-2
Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

1. Dopady rozpadu Evropské unie na automobilový průmysl.
2. Petr Fiala se projel ve V8, zjistil, že je to drahej špás a prosadil zrušení spotřební daně z benzínu.
3. Modré zóny v Praze byly zrušeny

a tak :)

Ju
Junior
11. ledna 2022, 20:31
0
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

No a co? Praktický to je a ono většinou to "druhý rozumný" auto vyjde nakonec na víc, než kdyby se prostě dailyla víkendovka.

Ju
Junior
25. prosince 2021, 10:26
0
Co bychom chtěli dostat od Ježíška?

to se ještě ofiko neví, ne?
Ale imo 1,1 s daní...

Ju
Junior
19. prosince 2021, 12:37
3
Ptejte se: Zábavné rodinné auto

Volvo je levičáckej hnus.
Fko BMW je kvalitativní odpad jasně, ve 150kkm už to auto mít dávno nebudete, ale stejně je to odporný a prostě starý, ničím nevyjímečný auto. A Fkový generace žádnou řidičskou dominanci už dávno nepředváděli.
Mazda 6, no to se načekáš čoveče. Na to bych nespolíhal :)
Z výběru Stinger. Lehce ojetej, při Vašem nájezdu nedává smysl kupovat nový, dřív tě "přestane bavit" než bude odježděnej. A ikdyž si člověk může ten půl míč rozdílu dovolit, dycky je lepší ty prachy narvat jinam, ne?
540i je fajn, ale rychle ti zevšední. Je to efektivní, jede, nežere, všechno krásný. Ale co z toho? :) Potkáš těch aut hrozně moc. Jasně, budou to 520d, ale okouká se, zevšední. Stinger bude takový "vaše" auto. A to je hrozně fajn :)
Když jdu v Praze po garážích kolem aut "od sousedů". 740d, 535d GT, 850i, 540i, nějaký obligátní SUVčka od D3 a teď přibyla A6 C8 allroad. Tak jako fajn. Ale to moje Subaru, nejlevnější a objektivně nejhorší auto, je stejně nejkrásnější :))) A bude takový i za 5 let, kdy všechny ty ostatní auta už budou v bazarech a rukách různých pochybných existencí.
Takže za mě, pro Vás, Kia a možná bych se došel podívat na ten Challenger, jak píše krab.
A já, kterej rámcově podobnej problém řešil nedávno taky, bych šel znovu do STI :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hummer H2  2008
Hummer H2

2008 rok výroby
400 koní výkon
6 200 ccm objem

Chevrolet Caprice 9C1 Police 1992
Chevrolet Caprice 9C1 Police

1992 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Tahoe Z71 4x4 2007
Chevrolet Tahoe Z71 4x4

2007 rok výroby
320 koní výkon
5 300 ccm objem

Cadillac Escalade ESV 2010
Cadillac Escalade ESV

2010 rok výroby
403 koní výkon
6 200 ccm objem