načítám data...

Junior

JménoNovotný Karel
BydlištěJihlava
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 12.2 hod.
Příspěvků ve fóru72
Komentářů u článků329
Pozitivních komentářů u článků56
Negativních komentářů u článků12
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ju
Junior
včera v 08:34
0
Ju
Junior
předevčírem v 14:52
0
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Goldies: Tak je řemeslník a řemeslník. Já to směřoval tím směrem, že při dělání pro soukromníky v takovýmhle případě "není papír, není daň". A dovolím si tipnout, že takových je většina. Samozřejmě, když už jedeš bomby nebo děláš pro firmy, tak ty ten papír většinou chtěj. A pak se ti taková nepříjemnost může přihodit no.
V oboru u beastara to bude podobný. Když budeš vozit Golfy IV. za 50, tak plátce fakt bejt nechceš. Když vozíš zánovní BMW a poršáky vole, tak je ti to vlastně jedno. Protože ten papír do účetnictví po tobě už lidi chtěj.

Ju
Junior
18. ledna 2019, 17:38
0
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Akorát teda musíš vozit vyšší management a né zedníky.

Ju
Junior
17. ledna 2019, 16:02
-1
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

No není, já jenom, že ve Vklassu dokážeš ke klientovi dokopat víc kravaťáků než v Ečku a parta kravaťáků ve dvou Ečkách vypadaj jako zmlsaný hajzlíci, co potřebují revidovat budget na ten projekt, co ti minulej měsíc natlačili do hlavy.
Přesně znám jednoho instalatéra nebo co to bylo, co byl taky uspěšnej a takovejhle nesmysl si pořídil. Už sem to tady jednou psal. Zákazník fakt nechce, abys mu opravoval hajzl a nářadí si tahal z merglu za půldruhý koule. Je potom nepříjemnej a má blbý kecy na cenu. Radši nějakou T4 a hračku na víkend, to zákazník nevidí.
poznámka pod čarou: řemeslník a DPH? To existuje?

Ju
Junior
17. ledna 2019, 14:35
2
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

lol, ještě jsem koukl na web Benzu a kromě sedanu mě tam zaujala ta samice s nadrženým pohledem, která byla asi celá odvařená z toho, že pro ní její novej sugar daddy přijel stejným autem, jako ráno instalatér :-))

Ju
Junior
17. ledna 2019, 14:32
0
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

lidi co dělají v kanclu a zároveń se musí ve velkém počtu jebat za klientem a jezdit dodávkou za půl druhý kostky koupenou jenom na tohle vypadá líp než přijet ve dvou Eklassech. Hotely. A tak.

Ju
Junior
15. ledna 2019, 20:24
0
Ju
Junior
15. ledna 2019, 18:42
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

A tak co. Koupí to a když se to bude až moc srát, nebo dojdou prachy, tak to bouchne o pár desítek tisíc levnějc a bude už poučen,
Jenom poznámka: čumím na web, jak levný už jsou C6 a C7. Jsem měl C6 zaškulkovanou jako káru za 200-300k a ono prd.

Ju
Junior
10. ledna 2019, 18:10
0
Ju
Junior
09. ledna 2019, 20:07
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Jsem měl chvíli na hraní 540i G30 a smálo se tam na mě něco jako 16l/100km, průměr po 300 kilometrech a to to nebylo moje. Že by to v tý pětce nějak jinak naladili?
Ikdyž je fajn, že na základě velmi omezeného vzorku benzínů, co jsem kdy jezdil, tak moderní auta umí ve městě jezdit za málo. Takže jestli ty kiláky nacukáš po magistrále, tak tam to asi pod 10 je. Narozdíl od starých atmosfér.

Ju
Junior
09. ledna 2019, 14:38
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Proč jich nepotkáváš víc? No protože je to cenově kousek pod úrovní M3, ale zároveň to není M3, vzhledově to není od 420d Mpakážwoe rozlišený, ekonomika provozu se s nějakou 435d nemůže měřit (kecy o tom, jak se "dá" jezdit s 40i pod 10 jsou k ničemu, jak se začne tlačit, 12-15, tomu se 35d jen tak nepřiblíží), naopak se blíží spíše té M3, která má víc laufů, vytažený blatníky, je to ///M...
Prostě v dané třídě je to moc drahý a zároveň to není úplnej TOP, takže šetřílci i maséři na koncích spektra možných zákazníků jdou jinam a ten prostředek to holt neuživí.

Ju
Junior
07. ledna 2019, 13:54
0
Opravdu silničáři zaspali?

Už teď je problém se trefit do trajektu. Ještě k tomu do vlaku? nyny

Ju
Junior
03. ledna 2019, 21:13
0
Kam se díváte při řízení?

jsem byl potrénovat játra v rozvojové zemi. Na ukrajinu jsem si netrouf

Ju
Junior
03. ledna 2019, 20:24
0
Kam se díváte při řízení?

drncá ti to?
btw teď sem si na tebe vzpomněl šampione
http://ghibli.hu

Ju
Junior
28. prosince 2018, 13:37
-1
Bazarový snílek: Exoti za pár

"nevýhody použité techniky jsou kompenzovaný nižší tržní cenou."
+1, dál se netřeba bavit.

Ju
Junior
27. prosince 2018, 16:16
-1
Bazarový snílek: Exoti za pár

No já to kupovat nemusím a nechci, ale prodávající to zjevně chce prodat. Tak je asi především v jeho zájmu chtít za to reasonable peníze, jinak si to může strčit třeba do...garáže :)
Romus: Hodil jsem si do googlu, že chci přední dveře na RX8. Co na mě vypadlo, to na mě vypadlo. Kupovat si v Anglii celý auto na díly nehodlám. Zkoušel jsem UK stránky, nějaký zázračně levný dveře jsem tam taky nenašel. sorry.

Alternativy, nevím, podíváme se. Bezpečná koupě samozřejmě není nic.
Tak v první řadě 2006+ pod kilo v Čechách tak nějak nejdou. Koukal jsem na sportovni i na tipcars a kde nic tu nic. Spíš to kilo pade. Takže hledáme alternativu za kilo pade.
V druhé řadě nepotřebujeme alternativu s 200hp+, protože RX8 nemá 200hp+, ale dvěstě rovných a to jenom někde podobě nahoře
http://www.dragtimes.com/2007-Mazda-RX-8-Dyno-Results-Graphs-19838.html
Já vím, atmosférický točivý charakter a všechno tohle, někoho to třeba baví a opravdu za kilopade nic jiného co točí 8k asi nekoupíme, no ale už víme, že těch 200k naše alternativa mít nemusí, protože RX8 dynamicky 200k neodpovídá ani z rychlíku.
0-160 za 17 vteřin?
https://fastestlaps.com/models/mazda-rx-8
To jsou časy pro ST150 nebo atmo swift sport. +-vteřinka, který mají o 50, respektive skoro 70 koní míň.

A když už jsem se vypsal, tak ti musím přiznat, že máš pravdu, protože cokoliv co bych si za 150 koupil já (od 330i E46 až klidně k nějakému Cliu RS) prostě nebude mít ten svor.
gg



Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:51
-1
Bazarový snílek: Exoti za pár

No to jo. Ale pán se rozčiloval, že RX8 za kilo je nějaká podezřele levná. Tak mu vysvětluju, že není, protože v kontextu toho, co se dá jinýho pořídit "už" za 150, to za víc asi nestojí :)

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:48
-1
Bazarový snílek: Exoti za pár

Nedávno jsem řešil ťukanec na pravou stranu, dveře dostaly pecku.
https://www.ebay.co.uk/b/Exterior-Doors-Door-Parts-for-Mazda-RX-8/174050/bn_7013247167
Na 9 let starý BMW to bylo pod dvacet bez laku, v Česku, žádnej shipping odněkud zpiče.

A zeptám se podruhý. Kolik je teda adekvátní cena za všechno co jsem vypsal výše a navíc výhledově drahej spotřebák k tomu? Protože když půjdu a za to kilo pade si pořídím nějakou D3 popelnici, tak vím, že to v případě potřeby líp prodám, servisovat to umí každej druhej trouba, protože se na všech 20d vracích už měl čas rozcvičit a dílů, nejen spotřebních, je všude plno. Kolik najdeš za 5 minut rozebraných merglů nebo BMW na díly a kolik RX8? Vo tom to je. Když vím, že něco bude vomrd provozovat a servisovat, nechci za to dát tolik peněz.

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:38
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

A jaké jsou parametry pro výběr alternativy? Kilometrový průběh mezi GO motoru?

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:19
1
Bazarový snílek: Exoti za pár

No a kolik bys za RXku byl ochotnej dát? Malej motor bez krouťáku, výhledově se to s jistotou posere, není to "dobrá značka", plechy nejsou sdílené s ničím jiným a není to masovka, takže bez havarijka radši nebourat. Jo, a taky to, i majitelé přiznají, žere neúměrně dynamice. Za 200k už chodí nějaké trápenější 130i, alternativ kolem kila padesáti taky není málo. A co má teda RX navíc? Subjektivně vzhled áááá to je asi tak všechno ne?

Ju
Junior
26. prosince 2018, 15:19
0
Lexus RX 450h L: Hlavně v klidu

No ale ono to fakt nasere. Když už se vyndáš 2,5 do naprostý spotřebky, tak aspoň ten status by to chtělo :/

Ju
Junior
26. prosince 2018, 15:18
0
Lexus RX 450h L: Hlavně v klidu

Ten interiér je naprostý peklo. A to říkám jako opravdu nenáročný uživatel

Ju
Junior
22. prosince 2018, 15:24
0
Fuso Canter 3S13: Kapesní náklaďák

Jop, dodávkářský kratký převodovky jsou skvělý. Takovej úprk k omezovači na první dva tři kvalty umí máloco.

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:52
0
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

beastar: Právě. Challenge spočívá v tom nalákat holku do sporťáku a pak jí vzít na večeři ke sládečkům.

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:48
1
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

dal jsem v meníčku Ctrl+F "řízek" a hovno leda. Takhle si solidní podnik nepředstavuji.

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:42
0
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

Tohle zní jako výzva pánové. Kdo z Vás dokáže ukecat holku na sporťák a pětilitr a následně zasune po večeři U Sládečků (s dvouma různýma holkama to nepla), dostane diplom.
Kyjev approved.

Ju
Junior
16. prosince 2018, 21:37
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvoukolka nebo čtyřkolka?

nejlepší čas vždycky zajede špatný řidič s přebytnělým egem a maximálním nasazením!

Ju
Junior
16. prosince 2018, 10:22
2
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvoukolka nebo čtyřkolka?

Takže jsme se teda shodly na tom, že když má člověk správně vylízáno, získá takovou výhodu oproti všem ostatním na cestě, že poháněné nápravy vůbec nehrají roli? :-)

Ju
Junior
15. prosince 2018, 11:27
0
Věříte svému autu?

Jenže Dieselgate mě jako spotřebitele vůbec nezajímá. Kupuju si mobilitu, né emise. U mazdy si té mobility moc nepořídím:
https://forums.whirlpool.net.au/archive/2633235

Ju
Junior
14. prosince 2018, 16:43
0
Věříte svému autu?

jj, ty jejich dýzly, to je parádička :-D

Ju
Junior
12. prosince 2018, 20:47
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Ale to tě neserou SUV, ale spotřebitelé. Kdyby to lidi nekupovali, tak to nikdo nevyrábí. Můžeš jít do politiky a zavést povinnou kvótu na sedany ve výrobním programu třeba.
A je vidět, že to lidi fakt chtěj. Protože, zmíněno výše, SUV víc žere. Což je v dnešní době problém. A stejně se to prodává. :)

Ju
Junior
11. prosince 2018, 21:07
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

A já se ptám:
Proč si pod každým testem SUV přečtu o tom, že je zbytečný, protože do terénu s ním nikdo nejezdí, navíc kombík stojí míň a míň taky žere, ale ještě nikdy jsem si pod testem žádného hothatche nepřečetl, že je zbytečnej, protože tempo adekvátní výkonu 9/10 majitelů jinde než v přímce nikdy nezažije, navíc "warm" varianta (třeba GTI vs. 1.8TSI) by byla levnější a míň žrala?
Kupovat si auto dle toho, co člověk chce, je přece super ne?

Ju
Junior
04. prosince 2018, 22:44
0
Hyundai i30N vs. Škoda Octavia RS: Souboj na ostří nože

Tu nabídku jsem viděl taky, pokud by ta záruka fungovala, bylo by to určitě zajímavé. Otázka je, jestli funguje
K tomu běsnění na FB, dopředu říkám že nevím, jestli to má souvislost:
Relativně známý majitel FoFoRS je Fojtík, kterej má potřebu se často prezentovat v rámci roadtripgangu na fb, kterýmu nedávno shořel:


Na tom samým youtube záběry z okruhu, někdo psal že to dotyčný má chiplý a dodělávanou hydro ručku. Takže jestli mu neuznaj záruku, není se čemu asi divit.
No a ty píčoviny na otevřených silnicích jsou dost levný.



Ju
Junior
04. prosince 2018, 17:35
0
Hyundai i30N vs. Škoda Octavia RS: Souboj na ostří nože

A je ta záruka u Focusu RS k něčemu? Neznáš někoho, komu v ní ten motor odešel a následně se mu to podařilo vyřešit? Respektive, víme už, že to mají fakt vyřešené, takže druhý motor bude ok?

Ju
Junior
03. prosince 2018, 19:57
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

ovšem trasa mezi Táborem a Jihlavou je mimořádná válka. Mám to tam rád. Akorát občas se "za kopcem" skrývají benga, takže přelítnout horizont 160+ a hned jít na tvrdé brzdy je ne uplně příjemná nutnost.

Ju
Junior
03. prosince 2018, 18:15
2
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

krab: No bude tě to stát od "nic" až po maximálně půl milionu. Když máš peníze, čas a dílnu (nebo aspoň skladiště), můžeš podobný chuťovky klidně kupovat, jezdit dokud to dává smysl a pak to buď střelit vcelku, na díly, nebo to na díly nechat sám rozebrat. To by mě možná na starý kolena i bavilo víc než válet se jako každej třetimízák na Sicilii s děvkama. Ale pro prachy bych to dělat fakt nechtěl. Už by to chtělo nějakou hospodářskou krizičku, ať se dá na burze dobře nakoupit nějaký dividendový spoření na důchod :-)

Ju
Junior
03. prosince 2018, 14:59
2
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Ani to nemusí bejt nutně pravda. Vlastně, pravda to určitě nebude, protože kdyby o ně byla rvačka, nepadly by cenově dolů. Protože jak psal Beastar předtím. Ghibli a QP kupuje trošičku jiná sorta lidí. Oboje je sice Maserati, ale 350cdi a 65AMG je oboje taky Sklass. A zatímco relativně normální týpci klidně lehce proprděnou sedačku a ne úplně svojí specku u naftovýho Ghibli zkousnou, maséři s QP původně za čtyřku a dřevem vevnitř to chtějí podle sebe a fakt ze salonu. Navíc ti do toho vleze i nějakej blížící se facelift, takže zas máš starej model a to se v tý nejvyšší třídě prostě nenosí. Výjimkou je snad Gwagen, tam ty ceny vůbec nedávaj smysl.
Hezky je to vidět na Gčkový 7er, kdy topshit 760i pro šílence stojí zánovní stejně nebo míň než podobně použitá 750d a nějaká 730d v českým fullu (tzn. Mpaket zvenku a velký kola, to je všechno, díky za optání) je sice levnější, ale disproporcionálně míň než kolik by odpovídalo kupním cenám, u BMW cca ceník s DPH - 15%, občas víc.
Je to sice hnusný, plný předsudků a úplně se stydím to říct, ale ten kdo finančně a sociálně do sedanu za čtyři míče patří, to ojetý nekoupí. Ojetou tuhle toptřídu kupujou akorát fanoušci, malopéráci a automechanici. Jenže Maserati není Benz ani BMW, takže fanouškovská základna maličká a ten kdo by to i byl ochotnej koupit (zdravím Franze) se nakonec podělá z provozních nákladů, malopérák to nekoupí, protože holky Maserati pořádně neznaj, takže 7er nebo Sko udělá lepší službu a automechanik taky ne, protože znáš nějakýho mechanika co umí Maserati?
Předchozí generace QP taky padla cenově do nesmyslných sfér, kdybys to měl a prodal, tak si za to nekoupíš ani hezkou naftovou 3er a pořád je v provozu prostě nepotkáváš. Protože to nemá kdo kupovat.

Ju
Junior
02. prosince 2018, 13:54
0
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Za co jsem dostal mínus bodík? Za to, že konkurence umí za nižší náklady (viz Krab) dodat objektivně lepší auto a bláznů, co by dali přes tři míče za potahovej sedan jenom kvůli "emocím", je prostě málo? :-D Ono je to totiž prostě hodně peněz. Za něco, co vlastně není ani pořádně hračka, ale sedan na ježdění po klientech a s rodinkou na hory. Koupit Alfu místo Superbu taky vyjde dráž, ale dráž o pár desítek, možná stovek tisíc, to se ztratí, když to fakt chceš.. Tohle tě po pětiletech a odprodeji vyjde dráž než Panamera Turbo a sorry, ono to ani nemá V8. Všichni tak nějak tušíme, že cokoliv nad 300 koní už je jenom masírka (kór v takovýmhle autě) a oni chtějí čtyř mega a nedají ti ani osm hrnků, když za stejný prachy by se možná už dalo i nějaký V12 od BMW :-D

Takže souhlasím. Maserati opravdu nemá konkurenci v D3. Akorát z trošku jiných důvodů než automobilka zamýšlela.


Ju
Junior
02. prosince 2018, 11:46
-1
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

tak pohled na počty prodaných kusů D3 a Porsche, které teda nejsou vůbec konkurence, v porovnání s tímhle ukazují, že jenom fakt málo lidí je ochotná pořídit za víc peněz horší auto, protože je to vole cool. Plebs neplebs

Ju
Junior
28. listopadu 2018, 20:39
1
Jak se žije s elektromobilem?

rock->argument bitnera jsem už někde slyšel, byl podepřen tak, jestli si to správně pamatuju, že nafta je hustší než benzín, takže při spálení litru nafty spálíš vlastně "víc" než při spálení litru benzínu. Takže naftový auto jedoucí za šest spotřebuje teoreticky víc ropy/energie whatever než benzínový auto jedoucí za šest. No a když to prodáváš (a zdaňuješ) na litry, naftě tím vlastně pomáháš, protože ikdybys měl stejné sazby spotřební daně (což nemáš), tak u nafty natankuješ ve stejně litrech víc "energie". Nebo tak nějak, nevim.

Každopádně bych se nestresoval. Kdo se nad tím zamyslí, případně se občas sveze po dálnici alespoň trošku rychle, fofrem mu dojde, že úspornost nafty nevzniká tím, jestli stojí litr o 2 koruny víc nebo míň, ale že nafta oproti stejně výkonému benzínu prostě nežere :-)

Ju
Junior
12. listopadu 2018, 00:36
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

šukání je pro děcka, chlapi si vypijou.

Ju
Junior
08. listopadu 2018, 21:05
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

podle SPZ si za flašku na úřadě zjistí každej podprůměrnej tipař tolik věcí...
další věc je to, že když máš v lásce vysírat lidi, ať už osobně nebo po internetu, není úplně v tvým zájmu, aby tvoje auto bylo identifikovatelný. Do držky ti dá málokterej hrdina, ale rozlešťovat zásek klíčem v laku je fakt oser. :)

Ju
Junior
06. listopadu 2018, 19:59
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

německo bude tak maximálně v prdeli :-)

Ju
Junior
06. listopadu 2018, 19:53
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

myslíš untermensch?
ale jo, kombinace černé 5m+ dlouhé píčoviny na ruských RZtách by budila respekt i u nejotrlejších příslušníku MP. Možná by to odradilo i toho hlupce, co si semnou tuhle měl hroznou potřebu na semaforu něco vyříkávat a já si o jeho koleno promáčkl dveře u řidiče. Zjistim jak se taková věc dá zařídit.

Ju
Junior
06. listopadu 2018, 16:43
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

nemůžu to najít. JUNIOR1 není platná kombinace RZty :/

Ju
Junior
06. listopadu 2018, 05:46
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

zatím ne. Beru dlažebku a jdu to zkontrolovat

Ju
Junior
05. listopadu 2018, 16:36
0
Ju
Junior
04. listopadu 2018, 22:23
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

no jasně, ale už sme se tak nějak mezi řádky shodli, že holku z půjčovny skutečnej muž nebere. Takže se bavíme o tom, kde sehnat holku, který budou hrozně imponovat tvoje ustupující vlasy a podnikatelské bříško, přičemž to bávo za dvojku v kterým si ji vyzvedl pro ní nehraje žádnou roli

Ju
Junior
04. listopadu 2018, 21:38
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

a kde jinde chceš shánět holku z kategorie "kámoška té beastarovi"? (no diss bea, bavíme se vědecky). Na černým mostě?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem