načítám data...

Junior

JménoNovotný Karel
BydlištěJihlava
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 9.1 hod.
Příspěvků ve fóru91
Komentářů u článků475
Pozitivních komentářů u článků90
Negativních komentářů u článků16
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ju
Junior
včera v 20:51
0
Autíčkář na lovu: Adrenalinové vozy pro letní a podzimní dny

Už tu 3. kup nebo z toho budeš do smrti nervozní :-)

Ju
Junior
09. července 2019, 22:36
0
To nejlepší za dva miliony

No a co ta RS5? RS4 se ti líbila, karoserie hnus, takže 5 řeší tvoje problémky.

Ju
Junior
09. července 2019, 10:59
0
To nejlepší za dva miliony

tak záleží jak moc člověka baví stát v servisu. Imo s rozpočtem 2 mega se s tou M5 bude dát 120kkm najet :))

Ju
Junior
04. července 2019, 17:32
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

tatínek říkal, že jestli mu někdy šáhnu na auto, tak mě zabije. Jako doslova.

Ju
Junior
29. června 2019, 11:09
1
Jsou všechna auta stejná?

zachvíli dovalí MGRR a vysvětlí nám, jak je to s tím Miele

Ju
Junior
20. června 2019, 16:42
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

nám s tím C63 v kombíku teď jezdí skoro každej den nějaká paňmáma kolem školy.

Ju
Junior
19. června 2019, 21:53
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

já přemejšlim jestli si děláš prdel nebo ne :D

Ju
Junior
17. června 2019, 21:23
2
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

No takže jsme zjistili, že když si koupím D3 za cenu konkurenta "běžné" značky, tak je to bude oproti zmíněnému konkurentovi socka, protože jsme až moooc zaplatili za znáček na kapotě a na výbavu a motor už nezbylo.
Ale tak to sme tak nějak věděli, ne? :)

Ju
Junior
15. června 2019, 22:09
0
Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

když by bylo s timhle motorem a třídveřák. Co mi za něj dáte? :( Pytel buráků vyvolávací cena.

Ju
Junior
15. června 2019, 20:11
2
Okruhové ježdění: Poučení z krizového vývoje

motokáry zní ok. Můžu na tom jezdit nalitej?

Ju
Junior
14. června 2019, 14:37
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

beastar: mimochodem, že se zeptám. kam bych měl jít, když bych si chtěl nafasovat "předváděčku" na operák? Něco jako máš ty to ghibli. Dá se o tom s někým individuálně jednat, umí to nějaká instituce? před rokem se rozdávali rok starý A7 na naftu, ale to byla přímo nabídka tuším importu. díííííík.

Ju
Junior
14. června 2019, 13:22
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

jo tak A6 na 10k ročně, no to si dělaj piču :D

Ju
Junior
13. června 2019, 17:46
0
Ju
Junior
13. června 2019, 14:54
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

slyšel jsem kdysi o ředitelj české pobočky nadnárodní korporace, co donesl na účtárnu fakturu na svůj nový služebák, S63 W221. Měl na to nárok, to bylo cajk. Akorát se pak ukázalo, že on jaksi neměl S63, ale S500, za to jeho podstatně mladší partnerka jezdit v nějakým SUV, taky od merglu :)
ještěže audi tyhlety veksláky nepodporuje. Ta nabídka se mi nedaří vygooglit, moh bys mi jí poslat? dík.

Ju
Junior
12. června 2019, 11:30
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

blbý je, že z těch 200k ti hrozně moc požere ta "pořádná čtyřkola", takže ono to na těch 200k prostě moc nepojede a na daily ocením spíš hrubou rychlost než tu trakci :( na vokruhu to může bejt jiná.

Ju
Junior
11. června 2019, 18:23
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

jenže 130i za dvě kila spíš nebude a jestli byl požadavek na vzhled, no tak to čau

Ju
Junior
11. června 2019, 18:22
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

mě sere, že nežiju někde, kde jsou jakože ty "pořádný zimy". Za poslední rok jsem měl kola na sněhu jenom při cíleným výletu do hor. Pak se tahleta kravina obhajuje o dost hůř. Ale mohla by to bejt sranda :D

Ju
Junior
10. června 2019, 20:13
1
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

si myslím, že hláška o trojkovým bavoráku ideálně kupé nastavila parametry hledání dost jasně :)

Ju
Junior
10. června 2019, 20:12
2
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Jenže Brno není Sosnová. Na Brno to chce powa, jinak si mezi zatáčkama můžeš klidně nastavovat tempomat a napít se kafe. Proto se imo Miata cup v Brně nejezdí.

Ju
Junior
09. června 2019, 20:51
0
Ford Tourneo Custom: Vysoká očekávání

+-190x110, centrimetry x kila a do předchozího Transita jsem se víc než vešel a najezdil s ním doposud možná desítky tisíc km, nepočítám to. Kde byl problém?
V příbuzenstvu máme tenhle kousek někdy kolem 2016 nebo tak a každej kdo s tím přišel do styku si pochvaluje "nedodávkovitost", že ono se to řídí tak nějak jako SUV v podobné kategorii.
+ pro někoho taky může být, že za těch +-1,2 je to voll voll ausstat., takže se nedostavuje psychický blok, kdy VW konkurence umí dodávku za dvojnásobek a podle toho taky verze za 1,2 bude vypadat.

Ju
Junior
08. června 2019, 21:38
0
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

riderhenry +1
Volvo mi přijde jako auto pro lidi, co už jsou too good na škodovku, a Audinu zrovna nechtěj.

Ju
Junior
05. června 2019, 22:16
1
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

za cenu +-540i by moje volba byla jasná.
Ale hezký to je, nyženy

Ju
Junior
31. května 2019, 07:16
2
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Ale prd. Ideální auto, narozdíl od ideální manželky, najít jde. Navíc ho stačí zaplatit, nevyžaduje emoční pozornost, akorát finanční.
Tak nějak deep down tuším, že taková M140i bude jezdit pohodlnějc než Mondeo a přitom agilnějc než Fočus, Jenže na tu není škvára.
Takže je to jako hledat blondýnu se čtyřkama, která umí vařit, ale bydlet na Černým mostě ve 2+kk a jezdit do kolbenky tramvají.

Ju
Junior
30. května 2019, 08:26
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Na tomhle je hlavně nejhezčí to, že kdo koupil Cupru na začátku,tak je bůh, protože to stála pomalu o 200k míň než teď. Zůstatková cena wunderschno žejo.

Ju
Junior
29. května 2019, 16:01
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

jako takhle, já bych s tímhle zadáním, když dotyčný nezmiňoval servis ani spotřebu, šel buď 330i E90 (na servis by něco zbylo) nebo ofce RS230, podle momentální nálady. Takže jsem mohl bejt prvníííí. Ale to je moc starý nebo asi málo zábavný. A moc drncavý.

Ju
Junior
29. května 2019, 15:27
3
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Takže chci něco, co je komfortní jako novej sedan střední třídy, agilní jako, předpokládám starší, hatch nižší třídy, navíc to musí mít charakter a powaaa. A mám na to 4kila a nesmí to bejt zase moc starý. JAchjo

Ju
Junior
25. května 2019, 15:15
-2
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Pochybuju, že průměrný kuřák odvede na spotřební dani a DPH z cigaret méně než kolik reálně nakonec stojí zdržování rakoviny, až si pro něj přijde. Skipper tedy nikomu ze svých daní (bože jak já tuhle hlášku miluju) reálně nedotuje.
Hotovo dvacet. Rozpočtový určení (...) a další "účetní" šmeliny jsou věc druhá. Že se půlka rozkrade je věc třetí. Ale stát ty prachy na léčbu jakoby dostal.

Si dovedu představit, jak se Bábovi klepou kolena, že mu lidi po tom dalším zdražení přestanou hulit a matky ho umlátí chrastítkama, protože nebude na rodičáky.

Ju
Junior
25. května 2019, 13:29
0
Fiat Downtown: Futuristický veterán

takže mi chceš říct, že stát na těhle dvou věcech (chlast+cigára) ve skutečnosti prodělává? To snad ne.

Ju
Junior
25. května 2019, 12:47
-1
Fiat Downtown: Futuristický veterán

na spotřebních daních z chlastů a cigár si tu zdravotní péči předplácíš na x životů dopředu

Ju
Junior
25. května 2019, 12:15
0
Kia Ceed GT: Nymburkring material

zkoušel jsem starou generaci. Všechno dobrý, i ten introš. Ale je to prostě drahý. Trh je svinstvo.

Ju
Junior
21. května 2019, 10:02
0
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Jenom technická, prd tomu rozumím:
Slibuješ si od všech těch úprav lepší časy než jsi měl s kompresorovou předchůdkyní? Protože tak nějak laicky bych řekl, že kompresor je kompresor, sáním a dalšíma úprava ho jen tak "vyrovnat" nepůjde.

Ju
Junior
16. května 2019, 19:45
0
Ju
Junior
16. května 2019, 15:55
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Když ty firmy jsou fakt tricky. Už u tý X5 jsem to naťukával. Imo na to jako zaměstnanec prostě nemůžeš vydělat, respektive když už, tak ti to šéf koupí za srážky ze mzdy, aby ses z těch daní neposral. Myslím v kategorii X5 nebo Ghibli, 996 do garáže je něco jinýho žejo.
Dyť ty i já nakonec svýma nákupama spadáme do "firemních" prodejů.

teď jsem někde viděl nabídku na jetý Ghibli na operák bez servisu. To si jako pronajmu ojetinu, servis je na mě a pak ji mám vrátit? No to je deal jak debil. Splátka bez pojištění, ani nějak levný to nebylo. By mě zajímalo, kterej blázen do toho skočí.

Ju
Junior
16. května 2019, 15:25
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

krab: když to budeš brát takhle, tak pod milion koupíš i nějakou 911. Která bude mít možná najeto míň než 57km. Ale to prostě nejde, takhle to nefunguje.

Ju
Junior
16. května 2019, 15:23
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

A hlavně. Soukromě to nikdo nekupuje. A ty vole, já radši někam přijedu v RS ofci než stejně silným a vybaveným 330i...

Ju
Junior
15. května 2019, 13:20
0
Ptejte se: Jaké první auto?

neasi. bez blbenky bych nevylezl z domu

Ju
Junior
14. května 2019, 17:39
0
Ptejte se: Jaké první auto?

do Q7 se vejde víc bitches než do R8. Navíc když je fotr doma, dá se v Q7 i nouzově oblažovat spolužačky.
Já mu rozumim.

Ju
Junior
14. května 2019, 14:10
0
Ptejte se: Jaké první auto?

korunka ke korunce :-))

Ju
Junior
14. května 2019, 14:04
0
Ptejte se: Jaké první auto?

sranda. sice se pohybuju mezi lidma, kde se krámy jako nová X5 berou na milost, ale takovýhleho týpka neznám snad ani jednoho. Jeden byl nadějnej, ale ten se dal na umění a piko, takže stáhnout fotra o káru už je mimo žebříček priorit. :)

Ju
Junior
14. května 2019, 13:58
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Za večer?Jdeš s partou, steak s přílohou a hořčicí (muss sein!) máš za 250, dvojitej panák 150, redbull 60 a než se naděješ, seš v tom za dvojec.

Sem byl nedávno vylákán do posh podniku, ale protože jsem hlavinka koumavá, kouknul jsem na net, co tam ten chlast vlastně stojí, abych jako věděl ne. No, ty vole, jako není to málo, ale tak přežiju to. Při placení jsem se skoro posral, vypíčoval pingla na ty tři doby, že sice 20+ kousků, ale já su kluk z dědiny, já si svůj chlast spočítat umím za každých okolností, tak ať odmaže co tam připsal a zkusí to znova. (...) To číslo, který "nebylo málo, ale přežiju to", bylo totiž za malej...

Ju
Junior
14. května 2019, 12:53
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jasně, že v absolutních číslech to hodně není. Ale poměrově k tomu, co vlastně pojišťuješ, je 5k POVko na 30k auto prostě "hodně". Takovejhle poměr, bys u (novýho) auta za míč ochotnej akceptovat nebyl, ani kdyby v těch 16% (5/30) byla i havárka.
Nakonec si budu odporovat, nejde vlastně o 5k, ale o ten rozdíl mezi pojištěním 1.4 a dvoulitru, což pokud ti není 18 a nemáš trvalý bydliště v Praze tolik nebude.
Ale páteční pifko je sranda :)

Ju
Junior
14. května 2019, 12:24
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Tak když havárka na Gallardo bude kolik, 2 kila ročně? 8-10% z ceny? Na auto za třiceťák je to v relativnim vyjádření ještě víc a to jenom za POVko. Platil bys havárku+pov na Superba kilo ročně? Dyť by to bylo šílený.
Takže jo, skoro bych si tipl, že pro někoho kdo chce dát za auto 30k, bude 5k ročně "hodně", respektive nezanedbatelnej náklad. Navíc za to "jakoby" nic nemáš. Jenom klid. No ale klidu se nenažereš a do práce tě taky neodveze.



Ju
Junior
13. května 2019, 21:07
0
Ptejte se: Jaké první auto?

klid, dvoulitr zadohrab za 30k už bude tak vylítaná plečka, že na nějaký powerslidy stejně nebude mít sílu.

Ju
Junior
13. května 2019, 18:16
0
Ptejte se: Jaké první auto?

jenom add pojištění: To se dá vždycky napsat na příbuznýho, co už ty bonusy má. V kontextu výběru auta za 30k to ušetří nezanedbatelný kačky.
Nicméně souhlasím s kolegou nahoře. S 30k bych šel do nejbližšího většího bazaru a koupit cokoliv, co je malý, na benzín a vypadá, že se rozpadne až za rok, ne ještě cestou domů. Následně si na to vzal to nejdebilnější financování co mi nadrženej bazarník nabídne, vydindal z něj proti tomu slevu, hned s první splátkou to zaplatil celý s fixní pokutou 1% a zase měl něco málo do kapsy. Nějaká složitá rešerše, hledání toho pravýho kusu (...) dopadne tak, že dáš 10% rozpočtu za nádrž na cestu k tý supervýhodný nabídce na druhý straně republiky a až ten šrot uvidíš ve skutečnosti, bude ti ho líto nekoupit a roztočí se klasický kolo udržování nesmyslný plečky.

Ju
Junior
11. května 2019, 16:05
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

*první odstavec ofc platí jenom když nejseš Peťa vole Kellner. PPF má mimochodem hrozně ubohý služebáky :-D Pak dává asi smysl koupit to nejdražší, protože dvě mega sem, tři vole támhle už tě fakt nerozhází, když máš ten private jet, a fakt nechceš, aby ti to po Praze drncalo když řešíš ty miliardy. Ale nějak deep down tuším, že většina potenciálních zákazníků se, navíc v Čechách, musí reálně uskromnit aby na takovýhle auto měla. A pak to "rozumem" smysl fakt nedává. Nedávno jsem byl na bmwklubu poučen, že týpek co má 25k hrubýho a sere 50k ročně jenom do servisu svý 15 let starý 7er není magor, ale skutečnej fanda. Tak asi takhle

Ju
Junior
11. května 2019, 16:01
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Racionální je pro 99% zákošů k těm 100k EUR vůbec nedojít a oba to víme. Ty marginální vylepšení Ghibli proti Superbu poznáš v provozu jak často? Skoro vůbec. Na konci racionálna je něco, co jede z bodu A do bodu B. Lepší projev motoru, že si uděláš radost, jak to působí na lidi (...) už jsou iracionální pohnutky a svým způsobem marginální vylepšení zaplatíš na 3x větší splátce lízingovce.
A někomu holt dělá radost mid engine 400k na lítání po okruzích, že je vole závodník a někomu dvouapůltuna na 22", že je vole king maloměsta. Když se na to podíváš s odstupem, tak oboje ty pohnutky jsou svým způsobem neskutečně směšný. Jenže díky nim se svět točí :)
Že jsme se jinde bavili, že je finanční kravina koupit QP místo Panamery stále platí. Ale obecně je tak trošku kravina dojít k tomu, že potřebuješ Panameru/něco z toho segmentu. Jinak řečeno, pořízení 911 za 3 míče nevidím jako o nic menší kravinu než pořízení tohodle za 3 míče. Akorát každýho holt baví něco jinýho.

Filozofická:
Na nějakým US webu psali, že nástup Transport as a service, respektive skutečnost, že dnešní 18-30 jako první generace vůbec neberou auta jako "něco víc" ale striktně jako užitkáč je i markoekonomicky pozorovatelnej problém. Že už ani redneck netouží po F150, ale stačí mu nějaká malá Toyka (protože službu mu udělá stejnou) je do budoucna potenciálně hroznej průser. Protože jak jsem psal nahoře. Generace dnešních 40+ byla ochotná se kvůli autu sedřít. Hlavně aby na to bylo. A tím neskutečně pomohli ekonomice, spousta těch malých podnikatelů, živnostíků (..) byla tažená jenom tímhle. A pak baráky, všechno okolo. Dneska každej jenom čumí jak šééringovat auto, pít latéčka ze skleniček a jiný píčoviny. Takže nemají potřebu ani pořádně vydělávat, flákačka v neziskovce za 25 hrubýho stačí, ale ani utrácet. A když si vezmeš, kolik miliónů lidí jenom v Evropě živí automotive, kterej může bejt redukovanej na zlomkový obraty ve chvíli, kdy lidi přestanou mít potřebu mít silnější vole motor a dávat čtvrt mega za individuální barvu, je to celkem strašidelný.

Ju
Junior
10. května 2019, 14:14
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

btw kluk z bmw speciálky mi teď říkal, že do budoucna jsou uplně v prdeli. Protože ty auta už ojetý nikdo neuživí. Patnáctiletou E60 normálně můžeš mít s 30k hrubýho a nějak to polepíš. F10 už ani pětiletou kdybys jí dostal z dědictví zadáčo.
A ty X5? Celkem běžně potkávám E53 i E70, a ty 70, to jsou ty vole desetiletý auta a furt to nějak jede. Jsem zvědavej, jestli za 10 let budou F15 ve stejný postavení nebo prostě vrakáč všechno, protože pro střední třídu už to servisovatelný/udržovatelný nebude

Ju
Junior
10. května 2019, 14:10
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Homo gumo baworáles :D :D :D :D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet G20  1988
Chevrolet G20

1988 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Subaru Outback 3.0 H6 + LPG 2001
Subaru Outback 3.0 H6 + LPG

2001 rok výroby
210 koní výkon
3 000 ccm objem

Toyota Corolla Toyota Sport 2001
Toyota Corolla Toyota Sport

2001 rok výroby
191 koní výkon
1 796 ccm objem

Toyota MR2  2003
Toyota MR2

2003 rok výroby
138 koní výkon
1 794 ccm objem

Toyota Corolla  1989
Toyota Corolla

1989 rok výroby
75 koní výkon
1 295 ccm objem