
Junior
Jméno | Novotný Karel |
---|---|
Bydliště | Jihlava |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 54 sec. |
Příspěvků ve fóru | 131 |
Komentářů u článků | 827 |
Pozitivních komentářů u článků | 227 |
Negativních komentářů u článků | 39 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
No jasně, protože je to lowcost krám. :)
Mimochodem, ne nezbytně levnější. Jak jsem měl to GTD na operák, tak bylo suveréně ze všech nejlevnější. Ford ST, Kia Ceed (...) všechny ostatní naftový "warm-hatche" se nechytaly. ST bylo snad o 60%!!! měsíčně dražší. Obchoďák fordu to přiznal. "To víte pane, leasingovce za tříletý GTD utrhají ruce. Tak Vám to můžou pronajmout za pár kaček. Kdežto tříletej Focus ST na naftu? Kdo to koupí? Musíme si u Vás nasadit, abychom pak mohli jít na bazaru zase dolů".
No do prdele. Dan s tím jezdil, má porovnání s většinou myslitelný konkurence, a napíše, že je to jebka.
Prasata útočí :)
Mimochodem na "pocitových" 190 koní si už můžu dokonce koupit naftu...
Hale já měl v korporátu a potom startupu taky ofci. Korporát měl předtím Opely. Astry místo Ofcí, insignie místo Superbů. Board svý BMW uhájil dycky.
A všichni byli hrozně nadšený, že si fleet manažer vytáhl hlavu z řiti, Opel do ní naopak kopnul, ukončil předčasně smlouvy a vzal zpátky koncern. Astřičky se nikomu nelíbili.
No já nevim čeče, Sup ve výbavě "vyšší management", mě stojí nějakých 15k měsíčně operák. 1600 stovek navíc, který platím jako pokutu za to, že jsem moc blbej na to, abych si koupil moderní auto a musím využívat archaický řešení Opelu, protože sorry, aby 230 koní ze čtyhrnku žralo víc než 370 koní z šestihrnku, to prostě archaický fakt je, je prostě zbytečný navýšení nákladů. EA888 200-206kw prostě bude žrát míň, prakticky v libovolným autě. A votom to je.
Nechat fronteru do lesa, prodat Galaxy, trošku přitopit a koupit swiště sport na lítání po silnici.
Ajeje, argument "když už dám přes mega, tak..." je tady :))
Objektivní fakt je, že konkurence umí líp. A velmi pravděpodobně i za min.
Nebuďte nasraný že má váš zaměstnavatel mizerný rozpočty, takže vám nanutil tyhle krámy. Nebo, buďte. Ale radši s tím něco udělejte.
Doplním -> řemeslník je malá stavení firma se vším co píšu v úvodním postu. Fachmani udávají cenovou hladinu a spousta typku co se před 15 lety vyucila si najednou vzpomene, že by to šlo taky dělat místo montovani součástek v kolbence co dělali do teď. když vidí ty ceny. Mámo, bude bawo. Řemeslník, co má čas dřív než za rok je skoro automaticky lempl. Klempir mi teď vykládal že už má ksefty na 2023... Lidi co vopravdu umí nemají webovky, pomalu ani neberou telefony. Zní to hrozně tajemně a sektarsky, ale když ti do kanclu přijde týpek, ptá se po tátovi "no já bych potřeboval elektriku a on tvůj táta chodil na zakladku s XY, tak jestli by se neprimluvil, aby si na mě udělal čas..." tak to všechno zapadne.
Ale dostat takovýho na barák znamená si umět vybrat, což bez referencí nejde, pak si počkat a nakonec zaplatit co si řekne.
Hale bejt malej developer, tak jako na vedlejší úvazek, když máš chuť a aspoň trošku peníze, není vyloženě průser. Svoje okolí znáš, tak se podívat kde je jaký pěkný pole a postupně ho vyjmout z půdního fondu, vyběhat územní plán / rozhodnutí, rozparcelovat... Návratnost kapitálu pomalá, ale víceméně jistá a relativně vysoká. Ale BTC numbers to nejsou, to je jasný.
1. Z kontejnerů staví kde kdo, jde to vygooglit. Nemám zkušenost. Nicméně je to věc o který do budoucna přemýšlím. Mám rád takovej ten "industriální" look, kdybych si mohl postavit barák uprostřed Dolní Oblasti Vítkovice, byl bych hrozně spokojenej :-)
2. Mobilheimy jsou super. V poměru náklady x obytná plocha až abnormálně. Až se vlastně divím, že ještě nikdo nedostal nápad někde u Prahy koupit pole, natřískat tam sto mobilních domečků a pronajímat to. V Praze je tak draho, že by se ti do podobnýho bydlení mohli stěhovat i relativně solidní lidi. To někde u Ostravy nefunguje, tam každej kdo není úplná socka co dluží čtvrt milionu za popelnice, je schopnej koupit barák / byt v rozumný dojezdový vzdálenosti.
3. Výrobou baráků v halách se kdysi chlubilo NWT. Jak jim to jde / nejde netuším. https://alph.cz/panely-bloky/
4. Takový ty velkopanští architekti jsou noční můra každého projektanta a potom i stavitele. Návrhy typu "15 metrů převis bez další podpůrný konstrukce, 15cm tlustej max" jsou sice hustý na papíře a do soutěží. Ale stavět se to nedá :) Rozhodně je lepší / praktičtější / pragmatičtější se na stavbu ptát někoho kdo si říká projektant, ne architekt. Ten první kreslí a už dopředu přemejšlí kam dá trubky od hajzlu, jak velký budou okna, aby to šlo zaleplit (...). Ten druhej kreslí, jak říkáš, hezký obrázky. Samozřejmě, pokud seš ropnej Arab, kterej přijde na pole, ukáže co chce a ať se všichni třeba poserou, hlavně ať je to hotový a pošlou fakturu, pak jo, pak to jde. Kdysi jsme dělali na baráku jednoho pána z první desítky českýho Forbesu. A ty vole, to byla mrdačka. Návrhy od slovutnýho architekta, všechno na míru, stavební dozor naprostý peklo... Ale pánovi samozřejmě bylo skoro jedno, jestli tam 10 chlapů dělá jenom zámečničinu měsíc nebo dva. Tak pak jo, pak to jde :) Ale není to nic pro normální lidi, kteří se musí ptát na cenu.
5. No, to má kámoš blbý. Pokud je to jak píšeš, tak se do toho nikomu nebude moc chtít, protože je to, jak říkám zakázka. Blbě se odhadujou náklady, blbě se to lidem normuje (...). Když to sečteš se vším co píšu nahoře*, 10mio ti z toho vypadne jak nic. Protože šli nahoru i materiály, jako jsou třeba ta okna. TČ a rekuperace není vyloženě standard. V moderních domečkách v satelitech relativně jo, 75 kiláků od prahy už ne. U rekonstrukcí prakticky vůbec. Nezbejvá než popřát pevný nervy a hodně štěstí s výběrem subdodavatelů.
* btw pár stavařů co znám taky postupně opustilo stavění na zakázku a přešlo na "vlastní development". Nakupujou pozemky / starý baráky ve svým okolí, postupně řeší papírování a staví/rekonstruují baráky / bytový domy "pro sebe". Pak to pronajímají nebo prodávají, podle toho na co se najde lepší zákazník nebo parta sociálně slabých co si na to vyřídí dávky ze sociálky.
Zůstane jim tak celá "stavařská" marže a ještě si sáhnou na "developerskou / obchodní" marži. Navíc je nikdo nehoní, že zrovna elektrikář marodí a rozvody budou o týden dýl tě sere daleko míň než když ti za prdelí stojí nasranej klient co vříská něco o smluvních sankcích... Je to prostě daleko pohodlnější práce. Každej, kdo si někdy zkusil dělat pro sebe, ve vlastním tempu, "v sérii", už nikdy nechce jinak :) Do nějaký zakázky se ti pak ani moc nechce a logicky si pak za takovou práci říkáš daleko víc peněz.
MImochodem, ještě 2 věci.
1. Průmyslové stavebnictví je úplně jiná kategorie. Sklady, haly (...), takže sloupy, pláštění, velkoplošné zateplování pěnou, lití podlah, velký vzduchoinstalace (...) jsou naopak relativně čistý prostředí. Oni totiž většinou podnikatelé nejsou úplně blbý, takže nejrůznější podvodníčci a fušeři se dlouho neuživí a naopak solidní podnikatelé dlouhodobě prosperují a rostou na základě referencí. Navíc je většinou zadavatel shodný s budoucím majitelem / provozovatelem, takže si to pohlídá.
Bohužel v oblasti rezidenční výstavby ve smyslu rodinných domků se scéna nemá jak vyčistit. Vždycky se nějakej blbec, co má radost jak mu někdo slíbil odvést práci za polovic než všichni ostatní, stačí jenom zaplatit půlku předem najde...A vždycky se najde nějakej "taky developer", co potřebuje aby barák vydržel jenom do převodu na katastru a uvolnění peněz. Praxe různých SPVček tomu jenom nahrává.
2. Stavaři se s "prosím cenovou nabídku na XY, díky" a pak už nikdy nic setkávájí snad častěji než prodejci nových aut. A ono nacenit stavbu je něco jinýho než se zeptat manažera jestli na tu 550d na skladu můžem cuknout ještě 100k. Často se tak při prvním kontaktu nic nepočítá, jenom se na to mrkne, na základě zkušeností se plácne "hale do 10 se vejdem, řekni mu 10" a čeká se. Když se dotyčný začne projevovat jako ne-úplnej prvok, začne se počítat a cena pak ještě klesne.
Nicméně za to co píšeš, ikdyž nevím co všechno přesně je included, nezní 10M (i bez pozemku) jako vyloženej přestřel. Jestli to byla čistá zakázka podle vlastního / externího návrhu, tak mi to nepřijde tolik. Ono záleží jak moc to chceš fancy. Ono i klika na dveřích může stát 500 nebo 4000. A ty samotný dveře 1 000 nebo 30 000,
Cena šla nahoru a hlavně šla dolů kvalita, ať už samotného provedení nebo co se týče komunikace / dodržování termínů.
Poptávka dramaticky převýšila nabídku a hlavně lidi mají peníze (=jsou ochotný zaplatit, protože narozdíl od našich otců už sami nepostaví ani hrubou zeď z Ytongu), takže každej trouba zakládá stavební firmu, případně se majitelé menších stavebních firem (do 50 lidí řádově) pouští do expanze, která většinou vypadá tak, že se nabere nesmyslnej objem kšeftů, na "černé" práce se navezou ukrajinci (v tom lepším případě) a po tom mezi stavbama lítá původní firemní tým, kterej opravuje ty nejviditelnější sprasky, případně dodělává v obrovským časovým tlaku speciality, okna / elektriku (...). A pozor, nic proti UKčkům. Spousta z nich jsou super šikovný kluci. Jenže oni se taky nebojí si za práci říct o řádný prachy, takže stavebníci většinou nabírají druhou ligu.
Výsledkem je, že v oboru kterej na fušeřinu, neplatiče, prvoplánové podvodníky typu dostat zálohu a utéct (...) trpěl už předtím se začíná objevovat ještě víc lemplů.
Další specialitou je to, že opravdový odborníci (elektrikáři, klempíři...) nedělají pod firmama, ale pracují sami na sebe pro přímého zákazníka. Reálně si přijdou možná na 2x-3x tolik než pod firmou, o práci se vopravdu bát nemusí, účetní je stojí pár tisíc a na nemocenskou / dovolenou si s přehled vydělají. Takže od firmy, která ti staví barák na klíč, s největší pravděpodobností nedostaneš práci "těch nejlepších" protože ten si za měsíc na stavbě řekne tolik, že čtvrtina zisku co měla bejt z celýho baráku je pryč.
A konečně, nejvíc stavebnictví trpí na to, že snad v žádným oboru kromě fin. poradenství není takovej podíl "přeprodáváčů". Spousta kšeftů je řešená developerem, kterej potom soutěží stavební firmu, která to často ani sama nestaví, jenom to rozdělí mezi menší party / řemeslníky. Kterým ideálně ani nezaplatí. Což zase, ty nejlepší "dělníci" vědí. Takže se do těch velkých projektů ani nepouští. Zdravíme na Pankrác ;)
Obecně, stavebnictví v tomhle stavu, v jakým se nachází teď, bude muset skončit. Lidí, co umí, je čimdál tim míň a můžou si říkat o neskutečné peníze. Které bohatej člověk (ne, to opravdu není "jenom" milionář) bude umět zaplatit. Ale standardní střední třída na 25 yo hypo to prostě nedá. Z principu je stavba hrozně drahá. Máš prostoje, každej kšeft je prakticky zakázka ve smyslu speciální výroby (schválně zavolej do nějaký firmy co má katalog RD, jestli už každej z nich aspoň jednou stavěli a jestli ti řeknou že jo, tak buď lžou nebo ho stavěli před 10 lety a ta parta už tam ani nedělá), krade se (...). Budoucnost bude v sekání typizovaných baráku v halách, ať už konťáky, dřevo (...), kdy se to na stavbu jenom doveze na kamionu a šikovná parta zámečníků to dá za 14 dní dohromady a napojí na sítě. Pak se teprve můžou začít projevovat úspory z rozsahu a další výhody sériový výroby, který vrátí možnost stavět vlastní baráky i operátorům výroby z jiných fabrik než jen Škoda MB. Takový efektivně nebude moc standardní způsob výstavby (s vyjímkou staveb celých "vesnic", kdy se staví třeba 6 bytovek a 60 malých rodinných domků naráz) konkurovat. Koupit pozemek za městem a tam si nechat postavit barák přesně podle svých představ, ne nějakej typizovanej, bude záležitost horního 1% nebo šikovných samostavitelů. Nejsou lidi. A víc jich nebude. Musel by se dramaticky zmenšit stát, aby lempolové museli na stavbu a ne na úřady.
*pro představu, jak vypadá ekonomika stavby v zakázce. Jenom pergola, plácnu 4x4x2, černý jekly, komaxit a nahoře plexisklo tě vyjde kolem 150k, spíš trošku víc když přičteš DPH. Protože se to musí nakreslit, pak kolem toho 2 chlapi 2-3 dny běhaj a řežou, vrtají, brousí vaří, zkusí si to cvičně smontovat že to sedí (a když je zaměstnáváš a platíš odvody, tak nemůžeš počítat, že tě stojí dvě stovky na hodinu), plexisklo je drahý jako prase, potom lakování, sušení (kdy ti to překáží na dvoře), naložit to na auto, poslat 2 lidi, který když bůh dá tak za den, ale spíš dva, dokážou nabetonovat patky, postavit, smontovat / dovařit co je potřeba a pak se už zbytek dne zašívat, však co, řeknem že byla kolona a dostaneme diety. Auta, odpisy, silniční daně... Možná 5-6 měsíců bys v hypotéce splácet jenom tu zasranou pergolu, protožes musel mít extrabuřt.
Potom se nedá divit, že jde cena staveb nahoru. Dřív aspoň část nákladů "srazily" fachmani v důchodu, co si na stavbu došli na pár hodin denně odpočinout od manželky, brali prachy naruku a byli tak tou nejlevnější pracovní silou. To už taky pomalu končí.
Uff, jsem se rozepsal.
To bude auto pro někoho, kdo nesnáší koncern, tak aby jako nešel s davem, tak objedná něco jinýho. Horšího. Za víc peněz.
Očekávám masivní migraci managementu Opelu do VW, aby dostali Passaty namísto tohodle.
A btw. hale já věřim tomu, že někdy ten nájem může asi tak nějak z učebnice dávat smysl. A kdybych potřeboval, tak ten graf taky nakreslím. Odhadneš náklady na opravy, zahlásíš něco o nákladech ušlé příležitosti z akontace (...) a občas ti ten nájem vyjde.
Ale pro mě to není. Já jsem oldschoolovej a vědět, že ikdyby se posralo (s vyjímkou války a komunismu) úplně všechno, tak mám kde bydlet a nemusím za to nikomu platit ani korunu, je pro mě hrozně důležitý. Ikdyž to třeba nedává smysl z čistě racionálního pohledu.
Z Prahy jsem utekl před modrýma zónama, kolonama a Pirátama. 100tis/m2 za pěkný byt se mě tak netýká :) Přechod na online výuku VŠ mi s tím jenom pomohl. Teď je to teda takový rozházený, tak si pražskej byt ještě držím, co kdyby nás náhodou do tý školy chtěli z ničeho nic nahnat zpátky, ale už se těším jak ho pronajmu a odstěhuje se natrvalo k nám na dědinku, kde si za cenu 4+1 v širším centru Praha postavím něco, čemu se za 100 let bude říkat "rodinné sídlo Juniorova klanu" a všem sociálně spravedlivým z t tý "nadmetráže" praskne hlava.
Nízkej člověk, to já jsem.
:))
Já myslel spíš že je blbost kupovat AMG keš a bydlet v nájmu než parkovat na sidlaku...:)
jj, tak to přesně se bojím udělat, abych nedostal od seniora přes držku :(
Kuře: hale mě to teď taky nový auto "stálo". Přitekly nějaký kapříci, tak už jsem měl to "AMG skladové vozy" otevřený, ale pak mě tak napadlo, jestli nejsem náhodou debil, že budu parkovat AMGčko na sídláku kde platím nájem nebo u mamahotelu (ačkoliv provozní nic nenamítala). Takže šupky dupky na sreality a zpátky do naftovýho koncernu. Realita bolí. Snad to ještě stihnu koupit, než bude stát benzín 50 Kč / litr.
+ mě teda sere, že skrz nový stavby z léta už mi to nefunguje jako okruh a musím se na konci normálně otáčet :/
Poslušně hlásím, že u nás STI taky nezahálí. Šetřit nový auta nemá cenu. Zreznout to nemůže, tak voco de. Navíc se můžem točit dokolečka i po soukromých pozemcích, takže fuckoff PČR. Takový TaxTheRich (viz youtube kanál) s řádově nižším budgetem a v korunách, ne librách.
Jenom mě zajímá, jak pojišťovně vysvětlím až to říznu do "našeho" odstavenýho kamionu.
Byste se divili kolik znam lidi co bydlí u mámy, dělají buď na part time při vs nebo operátora výroby na tři směny a splacej si 3-5 lety bawo. Spolužák ze střední dělal 3 roky každý léto ve skladu v AT dvanáctky, aby to na 4letou na mrdky dojetou pětku dotlacil...:)
stejně jako ve vedlejším vlánku ohledně AAA auto.
Já se nesměju prodejcům, že nabízejí blbosti.
Já se směju blbcům, co je kupujou :)
A jaký kusy si myslíš, že kupujou trotlové? Ty po prvním majiteli co to měl jako pátý auto a najel 10kkm rok?
Já hlavně nechápu tyhle speciální edice u nevrcholnych modelu. Jakože sorry, můžeš mít plaketky jak chceš, ale stejně jednou zaparkujes vedle M3 a budeš nasranej...
Mechanik: ok, tuhle plaketkovou edici ne. Ale jinak? Půl milana co to bude za 5 let stát, je na petiletej leasing desítka měsíčně? To dneska dá každej, kdo to fakt chce. A je to vidět na silnich. V regionu teď potkávám víc F10 než nových superbu. Pro mladyho kluka do kolbenky a zpět ideální. Novej model, ceny padly... A říkám, za mě super. Čtyřkolka, automat, koně, hybrid, sicko ty vole. Kdybych měl potřebu, tak spotřebič dobrý. Ale prostě z toho nějak ne vlhnu, vidím to asi jako tu A4 35tdi co se tady testovala nedávno.
A přitom to není o penězích, že by to bylo moc levný, moc pomalý... To vůbec ne. Jen mi to nějak nic neříká.
Hale dobrý. Ale prostě ani nehoup. Nemá to srdíčko, duši. Neotočím se za tím. Za 3 roky facelift, za 5 let si to bude moc v bazaru koupit kdejakej trotl... Nelíbí.
Kurva, už zním skoro jak krab :D
Ta moje má taky kámošku Hanku... Znám :)
S barákem to vyres jednoduše. "Dám tolik co ty". To se pak najednou zjistí že 300 metrů čtverečních a pozemek sám o sobě za 15 není vůbec potřeba.
A nebyla by větší sranda je to prvně nechat koupit a nějakého zodpovědného úředníka pod to nechat podepsat? :-)
Absolutní arogance moci, v době kdy soukromnici rejou drzkou v zemi si státní sektor zvyšuje platy a vybírá naprosto opuletni auta. Flusu na vás.
Já vám neřeknu nic, protože to nehodlám číst. Ale jste srandovní. Všichni do jednoho. Psát tady desítky normostran a vyřizovat si kdo co jak. A kdo se vyhada nejvíc, dostane plus bod asi nebo já nevím. Kdybyste se aspoň hádali o prachy nebo ženskou...
To má známej štěstí na lidi. Ti naši už se i naučili chodit do OR a koukat na závěrky.
hale ale krabe, ono to prostě levný není. To je taky ten problém.
Já mám k penězům relativně rozšafnej přístup, ale ono jít do bazaru a vysázet tam 400k za hračku na hooning je fakt darda. Tam ještě nastupuje to co píše beastar. Koupíš radši něco za 2 průměrný mzdy, dáš tomu pořádně za uši a když to na konci roku nebude omotaný o strom, tak jenom příjemnej bonus. Na "tréninkový auto" pro seriozní drivas je BRZ zase prostě pomalý, sorry.
Já si prostě nedokážu představit ve svým životě scénář, kdy si něco takovýho koupím. Už ne. V 18 jsem to cítil jinak :-)
...prostě u BRZ musíš odevzdat hrozně moc (kufr, čtyři dveře, dostupnou dynamiku...) abys dostal zpátky LW a zadohrab. Ze kterýho ti na dálnici bouchne hlava. Kdežto třeba u STI (do kterýho mě tatík nakonec dotlaci aby se ho zbavil a mohl si koupit další nový auto pro sebe, vlastně další auto nemusím vybírat :)) nemusím odevzdat vůbec nic. Je to pořád ctyrmistny auto, se solidním výkonem, který navíc na správný cestě i pobaví. Nějaký házení prdeli na vyjezdech z mokrých zatáček nevyváží možnost sežrat si na dálnici v klidu bagetu a přitom to pořád kalit 200 kopec nekopec.
Tak nějaký se očividně prodaly, nějaká klientela je. Akorát ji zespoda ohryzujou auta jako je i ta tvoje 325i a zeshora právě BMW nebo Porsche.
Nejde o image maker nebo vytahování se před holkama.. Ale o to, že BRZ je objektivně fakt na hovno auto. V kontextu použitelnosti jako dopravniho prostredku.
Btw je právě i rozdíl jestli ses Franta z beastova blogu o Meganu a Vette nebo podnikatel. V tom prvním případně máš většinou ofci "zadarmo" a řešíš určitě druhý auto na hraní. Pak to BRZ třeba i dává smysl. V tom druhým případě víš že si i pracovní auto musíš koupit sám a pak radši prihodis pár set daňové uznatelnych tisíc a koupíš rovnou něco poradny o na potah. No a jak jednou dailys 300k+, tak na co si budeš kupovat nějakej udejchanej ctyrhnek...
Jj, jenže hračky. To je přesně ono. 340i koupíš. Sice tě to oproti Supinu TDI vyjde dráž, ale zase ho to zcela nahradí + přidá fun factor. To není špatnej deal. I si to nějak "omluvis" sám před sebou.
Kdežto BRZ nebo ten Yaris je vopravdu jenom na hraní. A ono když máš 900k "na vyhození z okna", tak už často máš i tech druhých 900k, abys koupil třeba M2 nebo Cayman. Nebo za těch 900 koupíš jinou, ojetou hračku. Vette, starou M3?
BRZ prostě není tak OK deal. Je to něco jako Entry level Rolexy. Když nemám prachy, no tak nekupuju Rolexy (=auto na hraní) a když mám, tak jdu do vyšší řady. Třeba Elise :)
Krab: Hale co ti mám říct. GTD bylo naoperákový jako "Rozumná" varianta, vyměkl jsem a nechal se ukecat. BRZ v možnostech bylo, kdybych ho tenkrát koupil, neprovařil bych tolik jako na tom operáku (protože fleetový pojistky, havárka na BRZ by mě nestála prakticky nic). No co, pozdě bycha honit :-)
A teď? Teď už "není prostor" to koupit. Jako hlavní auto to mít nechci (ikdyž jsme si o tom s beastem vypisovali před představením tý nový). Protože prostě sorry. Chci powaaaa, zvuk a trošku MI :) Co prostě nemusíš nikomu vysvětlovat, že jako to řízení je super a hlavně ta linearita výkonu. Sorry, jsem jsem v tomhle prostě jednoduchej. A navíc, i zadní sedačky bodnou. Velmi pravděpodobně se rozmnožím dřív než nástupce GTDčka "dojedu". A zas řešit nový auto, parkovat to, vybírat, servisovat, pojišťovat? Díky, nemám zájem :-)
No uvidíme, kam mě kroky povedou. Chtěl jsem nový auto koupit/dostat už 2020, nakonec jsem vyměkl a řekl, že radši nechám prachy ve firmách a odkoupil to GTD "za pár", že si ho ještě nechám. Asi poměrně dlouho, je to vlastně hrozně super auto. Jede, klimuje, nežere. Ďolíčky a oděrky už mě nebolí. A aspoň se mám na co těšit :-)
Ty nech toho :D
Sám ho nemáš, ikdyž bys ho mít v pohodě mohl. Dokonce si ho prodal, protože ti jiný auta nabídla víc. A ono to tak prostě je. BRZ je opravdu niche auto.
Interiér výš rozhodně je. 911 mu vrzala od novýho auta.
Šéf LC500 měl asi rok a měnil za novou 911 S. Prej to LC super daily, pokud na to máš prachy a kredit, ale o.vikendu s tím není důvod jet.
Náhodou, já tou naší Feldou jezdím hrozně rád. Vůle všude, moc to nejede, pojem tuhost nejde ani užít. A právě proto je to hrozná sranda :) A hlavně můžeš furt plnej!
Poslední komentáře
- Grand Admiral Thrawn, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
PB: Díky za odpověď. - esmo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Hele to rozhodně výhra není, ale přítelkyně je taková... - PB, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No moje zkusenost je s jednou variantou (be/bh: myslim 1999-2003,... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Heleď já teda vím že mám už dlouho jiného avatára, ale tak snad... - WP, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Tak jsem se k tomu konečně prokousal. Moc hezký Wawrisi, gratulace... - Grand Admiral Thrawn, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Techno moc nemusím, ale jazz mám rád a diesely taky. - MGRR, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No ja nevim, jezdi sem podobny lide, lesy, pozemky, stavba...... - ReVolte, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Hele já se skoro stydím :D Funkle phil, Igorr a Soviewave...... - František Čáslavský, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Co z toho? :D - Moses, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Ty brdo! Tu Eltu v prvom obrazku mala este segra v 120-ne :D - ReVolte, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Tyhle příspěvky, kde člověk najde i hudební poklady mám... - Grand Admiral Thrawn, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Zajímalo by mě, jak to je s dostupností náhradních dílů... - František Čáslavský, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Ajo, tak to pardon, já vidím 2din a už vidím rudě. - rock, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
No, musím vyslovit varování před Highway Star od Deep Purple;... - Beny, Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.
Tak to chápu. Ale je mi divný, že je tam ještě z čeho vybírat....
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů