
Junior
Jméno | Novotný Karel |
---|---|
Bydliště | Jihlava |
Registrace | před 7.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 152 |
Komentářů u článků | 994 |
Pozitivních komentářů u článků | 311 |
Negativních komentářů u článků | 55 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
pohled na ceník vrcholů nabídky Lexus a poté k Dajbychovi na granddaddyho LC, už nahnal do "prémiovější" značky nejednoho sergeje.
Je zajímavý tohle auto vidět taky na nějakých kolech... Potkávám relativně obrovský množství nějakých socek na malých kolech a PPL bílé. Z toho je mi dycky smutno.
Tuning drahých aut -> Úplně mimo téma, jen jsem se tomu nedávno zasmál :-)
Add SLK55 AMG (...) -> Imo to narazí na to, co píšeš ty i Sato. Nic "stejnýho" není.
Poukazuju na to, že nějaký N55 nebo Cayman za stejný prachy v nákupu jako je ojetý Toyobaru, ale vole powa, vyjde v konečným důsledku šíleně draho. A tím spíš, čím ostřejc se s tím bude jezdit. 10 korun / kilák na servisu sežere při ostřejším používání kde co...
Camaro na čtvrt plynu -> No, já se právě radši projedu za barákem než se tahat někam do Rumunska. Když k tomu připočtu své mrzké řidičské schopnosti, podobné popelnice, i třeba Cupra 1.8T, jsou mi prostě sympatický.
Nicméééně, abych tady nelakoval. Všichni si tak nějak umíme přiznat, že jediná motivace k pořízení Toyobaru jsou prachy, respektive jejich nedostatek, žejo :-)
btw když VW zařízl plány na 400k VR6 Arteona, tak jsem skoro brečel :(
RWD Rapida s 250 koňovým turbobenzínem a manuálem bych si koupil... :)
a ještě mi začíná za studena vrzat spojkovej pedál. To mám dycky chuť to rozkopat.
motor se klidně posrat může, ale rozhodně to bude větší sranda než když se ti pod rukama posere V8 S63(= BMW motor, ne Mercedes model), kterej uměl v klidu lehnout mezi prvním a druhým olejem.. Servis Toyobaru oproti tomu bude vtip. Ať už při závadách, nebo na spotřebáku...
Pro všemožný do nesmyslu vychipovaný 335i, který stojí v nákupu stejně jako právě to Toyobaru, platí úplně to samý. A dalo by se pokračovat. Toyobaru má alespoň objektivní výhodu v tom, že jsou ty auta mladý relativně mladý. A jak potvrdí každej Krab, průser provozu starých aut (=15 let a víc) nejsou motor, převodovka a diferák. Jsou to takový ty drobnosti kolem, co teoreticky ničemu moc nevadí, ale strašlivě tě serou. Všemožný drobný těsnění, stahovačky, hledání toho jednoho vymlácenýho čepu, čidla, natržený sedačky...
Jedna z vlastní zahrádky:
Teď se mi na GTD (150 000km) posrala taková ta kapsa vlevo pod volantem. Tam, kde se Porsche startuje, tak VW tam má takovou krabičku na cigára. Ten plastovej pantík se prostě už vycvakal a teď to nejde zavřít, respektive se to neudrží zavřený. Vycákal jsem to celý Patexem, zapřel, knížkou o sedačku, ráno to sundal, no spadlo mi to na nohu během 30 kilometrů. Tak jsem tam narval montážní pěnu s tím, že už jsem bez kapsičky. Uvidíme. Protože nechat to opravit tak jak se má, prostě není čas... A čím jsou ty auta starší, tím víc se podobný píčovinky objevují.
TL;DR -> Ono to GT86 je vopravdu levný auto, ačkoliv to z pořizovačky ojetiny až tak nemusí vypadat...
Vono je otázka, co je to "mimo".
Ono to totiž vypadá. Vole M2, GT350, Camara, ono i to STI... Je to všechno prdel, dokud se nezačne jezdit opravdu ostře. Každých 10 000 gumy, na dvoje gumy destičky, na čtvery gumy kotouče. A to se ještě nic neposralo.
Jasně, když to šimráš, tak to vypadá velkolepě. Jakože s M2 pod 10.
Ale kdybych měl čas, chuť, prostor... Tak si na víkendy jako "letní" auto koupím právě BRZ nebo GT86. Jenom proto, abych ho mohl drtit, přičemž se u toho nezabiju ani nebudu muset prodat byt.
Protože nějaký Camaro ZL1 nebo co, to na okresce "nepodrtí" nikdo tady z nás. A šimrat to v první půlce votáčkoměru a už tak mít hnědej pruh, no to by mě neba :-)
Mimochodem, když jsem u těch peněz. Často teď na netu pozoruju to GT sports. A to mi přijde jako totální bizár. Pařížský pro chlapy. By mě zajímalo, kolik z těch lidiček s Yarisama v kterých je nasypaná půlka pořizovací ceny a za těžký statisíce natuněných GT3kách umí reálně řídit. Jako tak, aby museli provozvat to, co jim Neffe prodává. Vzpěry všude, aero na podvozku, prevetivní výměny ramen... :D Když jsem viděl, jak tomu pánovi z Ukaž káru nadělil ty "equal lenght" svody, který ale vůbec nebyly equal lenght, smíchy sem se skoro posral.
na malou dodávku mám malý sebevědomí.
A navíc se to upřímně nevyrábí s motorama. Kdyby se vyráběl Citan A35 AMG, nebo aspoň 220d, tak nabíhám hned.
Já bych hrozně potřeboval silničního pickupa. Nevyrobit to tak, že se přidá korba k SUVčku, ale k nějakýmu sedanu / hatchi. Aby to mělo korbu, dala se na to hodit EUROvka nebo nějakej bordel, ale zároveň se s tím dalo jezdit pilu :-)
PepaSFI: Já jsem partizán a proto prakticky celou zimu jezdím se svítící palubovkou. Kola si přehazuju sám a holt si musím dávat pozor i na tlaky, protože systém mi závadu píše nonstop :-)
když o tom mluvíme -> Teď jsem se hrozně smál, když mi technik předával klíče od auta po pravidelné kontrole a říkal "máte rázovej utahovák, žejo?
"mám"
"na těch šteftech je to vidět..."
A jinak na MY2017 VW jsem to klíčem u krajnice povolil jak pán. Musel jsem po tom teda trošku skákat, ale šly dolů všechny :-)
bitner: do aut se všichni serou z jednoho prostýho důvodu. Je to vidět a dají se na tom sbírat politický body :-)
A taky co si budem, auto je pořád statusovej symbol a průměrnej městskej ekolog batikář má prostě komplexy. Jasně, holka ho přesvědčuje, jak prostě chce jet na růžovým kole do Cafe Liberal na latté a poslouchat jeho výklad o alternativním finským filmu, Ale když přes ulici zastaví bílej Sklass od provozovatelů nedaleké pouti, začne tak nějak pošilhávat jiným směrem.
A z podobných mindráčků se pak verbujou idi jako je Peksa :-))
a můžeš mi tu minutu věnovat a ukázat mi nějakej "svůj" zdroj, podle kterýho se auta podílejí významněji než lodě?
a prosím pěkně v celosvětovém měřítku. Ono uhlíkový plyny neznají hranic. Takže nějaký hlášky o tom, že v rámci EU je to nějak, jsou úplně irelevantní.
Kolegovi v testu vyšlo 2,2km.
Tobě, v o třídu větším autě, vychází ty koruny 3.
Jakej že je rozdíl v pořizovačkách? Jestli se to vůbec má kdy zaplatit?
nebudou, nikdy to nepřiznaj. jsou to totiž pitomci a skončí to asi jako když mi zeměpisář na gymplu říkal, že v čechách to nefungovalo, protože to nebyl pravej komunismus. Ale na Kubě, na Kubě panečku tam je ráj.
mám v tomhle "neziskovým" sektoru spoustu přátel.
brát desítky tisíc / měsíčně za "propagaci kulturních akcí" malého krajského města jim přijde úplně v pořádku.
zlikvidovali obchody na náměstí, protože sorry, když se k "reviznímu místu hasičáků" nedá zajet autem, tak je prostě odsouzený k zániku.
elektromobil jim nevadí, no prostě se trošku přizpůsobíš ne, jde o planetu, no tak si prostě 2x za den na 30 minut zastavíš. půlka z nich totiž nemá ŘP.
Na své dvoulitrové naftičce mám dlouhobej průměr 6,1. Při velmi násilném používání. Jakože dlouhodobej rychlostní průměr 75, z toho jen tak 1/3 jsou dálnice, zbytek města a okresky.
Ať počítám jak počítám, tak je to na PHM levnější než tohle.
desítky let stará technologie stále poráží nejžhavější novinku.
Něco je na tom světě špatně, jak kdybychom šli tak nějak blbým směrem.
otrokům v korpu se koupí Octy, aby se mohli těšit na Superba :-)
pro mě je to něco přes 40 :-)
btw. výraznou výhodou nafty je, že jízdní styl má pramalej vliv na spotřebu. Lítá to +- litr nahoru dolu, podle toho jestli se spěchá nebo klobouččí. U benzínu to tak zdaleka není.
Takže, ano, 340i a 340d může být rozdíl 6 a 8. Ale úplně stejně to může bejt 9 a 15.
no, nejpodstatnější možná ne, ale jedna z mála, která jde nějak zásadně ovlivnit.
To že je auto po 250kkm dobrý tak možná na magnet do hutí, je jistá veličina.
Ale jestli si těch 250kkm ujel za 6 nebo za 12, je jedna nová Dacie :-)
protože jsme v čechách, pořizovačka nikoho nezajímá. spotřeba, vo to tady běží.
hele ale to auto je takhle ošklivý schválně?
jakože z profilu super. Když si člověk odmyslí zadní světla.
Ale jinak pakárna z každýho úhlu.
Takový BRZ pro spořílky :D
Mimochodem, to samý si myslím o nových GLx. Nebo CLSu. Ty auta mi přijdou objektivně ošklivý. Jakože komu se to líbí? Třeba 7er FL x preFL mi přijde pořád jenom jako otázka vkus. Ale přechod 2019-2020 u GLE coupe, to se kurva líbí komu?
ráno si nakrajím jabka nebo zbalím nějaký kyselý hrozny, přes den to průběžně požírám a kolem oběda si zastavím na Benzině a pošlu tam mega kabanos s tou belgickou omáčkou. nemůžu žrát za volantem, čistě kvůli tomu, že po nějakým meníčku z kfc bych za tím volantem asi usnul
Takže elektromobil za 1,5 se dokázal funkčností vyrovnat Superbu za jedničku. Tak to je ten pokrok.
Což já teda chápu, ale lidem v prémiových naftách, co pak řeší spotřebu, jsem se dycky trošku pod fousy posmíval. Že naftu místo benzínu, to chápu, to umím a rozumím. Ale jezdit ještě i s naftou jak s hnojem, když sem si předtim koupil Audinu místo oktávky, abych jako měl ten znáček, tak to už si trošku posměch zaslouží :-))
Hele a v jaký kategorii je ten elektromobil tak dobrej, že bych se z toho měl jakoby posrat? Může mi to někdo vysvětlit? Já to totiž fakt nechápu. Tesla S za 3 mega, proti ní postavím M5. Tak super. A proč mám objektivně chtít tu Teslu. V čem je ten elektromobil tak dobrej, že se mám jebat se všemi jeho nedostatky. Tady kolega píše, že na krátký trasy je ICE za trest. A v čem? Přijdu, otočím klíčkem a jedu. 700 metrů pro rohlíky. 700 metrů zpátky. Kde je problém? Kde se mám cítit ztrestán? Že se to tímhle stylem používání za 5 let začne srát? No tak to prodám a koupím si nový. TCO pořád níž než kdybych rajtoval nějakýho Leafa.
Mi přijde, že ještě nikdo nevymyslel režim, v který EV překonává ICE. Maximálně se mu v určitých režimech dokáže vyrovnat. Ale nepřinese nic navíc. Ani tu cenu provozu. Čuprovi je asi jedno, v čem ze svý vily dojíždí na centrálu, dál už má stejně private jet. Tak dojíždí Teslou S. Nově teda už v S560. Ale pořád je to maximálně dohnání, nikoliv předehnání.
Proč se takovouhle sračkou vůbec zabejvat? To je asi jako kdybych byl voják a někdo mi místo kanad (ICE) nabízel žabky (EV). Že na chození z cimry na hajzl je to uplně to samý. Sice už při vyjití na dvůr to stojí zapiču, ale novinka a fresh vzdoušek.
Když jedeš v dodávce / kamionu a brzdí tě osobák, vše je dovoleno...
Paradoxně zjišťuji, že v autě "na hraní" může být i 150 koní dost.
Ale v autě "na ježdění" je i 300 málo.
Já bych nechal kamioňáky kamioňákama a zakázal osobákům jezdit v levým pod 150. Dodávkám do 3,5t pod 120. To mě totiž vysírá daleko víc. Protože tam víš, že on by šlápnout na plyn a uhnout rychlejc mohl. Ale prostě to neudělá. Protože je pičus.
Martin má totiž pravdu v tom, že trasy plánují "na doraz". Tzn. se počítá s tím, že valíš v tom kamionu omezovač. A nějakej rumun v popelnici, případně self-operated kamion soukromníka, co se pleská 75, protože mu to pak míň žere a vozí nějaký menší kšefty, kde se "neplánuje", ti absolutně rozmrdává systém. Okna na vykládky a nakládky, příjezdy na ta "správná" parkoviště... Co promrdáš dneska ti ve skutečnosti může chybět až za 3 dny, protože 5km/h rozdílu jsou desítky km denně, posčítá se to jednou ti někde budou chybět.
To nic nemění o tom, že šoféři kamionů mají, z nějakýcho důvodu, dlouhodobě pocit, že jsou jako něco víc a jsou nějak jako důležitý. Hlášky o tom, že bez nich bysme neměli ani hajzl papír, jsou na denním pořádku. Nerozumím tomu, kde se v nich bere tenhle pocit. Hajzl papír bychom neměli ani bez tý firmy, co si tu výrobu vymyslela a zadala, bez paní v účtárně, bez skladníka, bez pokladní v supermarketu. Ale nikdo z nich nemá potřebu nás o tom opakovaně přesvědčovat. Je to zvláštní :)
Jednoduchý žvásty o tom, že osobáci si jezdí pro prdel, ale chudáci profíci jsou ve stresu v práci, už jsou uplně komický :-)
Před měsícem jsem si jel tak pro prdel někam za Brno.
V příštím týdnu má přijet chlap z Brna pro prdel k nám, podívat se na výrobu.
Když to dobře dopadne, za 5 týdnů vypravíme kamion zboží.
A to konečně nebude jen tak pro prdel, to pojede konečně ten profesionál :-))))
Alfa ma predni svetla z nejakych dilu Chironu co zbyly na sklade?
... ne správný pocit, jen pocit. nějak sem to poplet.
* imo je teda nesmysl porovnávat situaci uhlobaronů a investorů do nemovitostí. S uhlobaronem se dá domluvit. Sice už nebude uhlobaron, ale tak nandaj se mu nějaký kompenzace za ukončení těžby. většinou je kolem těch dolů / elektráren hodně pozemků, tak dotace na soláry a větrníky, zrevitalizujeme, postavíme domy. Přijde o důl, ale asi na tom nezchudne. Mám správný pocit, že tady kolega s R8 je z oboru, tak nám k tomu třeba něco poví.
Když investorovi do nemovitostí všechno zdaníš / sebereš, nemáš mu co nabídnout. Přirozeně tak půjde proti tobě a pořád platí, že politikou otáčí kapitál. Nějaká parta idealistů nemá výtlak a většinou upřímně ani schopnosti na to, aby něco zásadního v rámci demokratického režimu předvedla.
no nejsem si uplně jistej, ale mám takovej pocit, že u standardních bytů v Praze už to tak v tuhle chvíli je. Na 100% hypo by, minimálně v prvních několika letech, oddělené úrokové platby (i s přepočítáváním zůstatku po měsíci), možný výnos z nájmu přesáhly. A to se nebavím o tom, že pronajímat byt přecejen není bez práce, teď zrovna máme nějaký problémy s nájemníkama...
Jasně, dává se nějaká akontačka, ale za tu si taky můžu koupit státní dluhopis žejo. Takže to celý sviští jenom na očekávaný ceně růstu nemovitostí, což je dle mého reacionální předpoklad, nebo na tom, že dnešní 50-60 let staří ctihodní podnikatelé, advokáti, doktoři a další přecijen mají tu "cihlu" za nějakou jistotu a obtěžovat se s jinými možnými aktivami se jim nechce, případně neřeší výnos ale spíš uložení peněz...
Kouzlo, který posledních pár let drželo nemovitosti jako atraktivní investici, tzn. využívání levných úvěrů a rozdíl v pojmech ROI a ROE, jaksi vyprchalo.
A teda upřímně, ačkoliv jsem většinou velmi pesimistický a počítám s tím, že stát / EU dojebe, na co sáhne a dycky je z jejich strany potřeba počítat s tou nejhorší možnou variantou, nějakému drastickému vyvlastňování, či zdanění investičních nemovitostí, nevěřím. Ono většinou zoufalci, co po tom volají, dostávají velký mediální prostor, ale jejich reálné zastoupení v populaci je mizivé a český národ ukázal, že na nějaký progresvní idioty typu Ferjenčík není zvědavej. I oni sami mezi sebou ten nejhorší komoušskej odpad odmítli. A navíc, pořád jsou tady pánové jako Vítek nebo firma Heimstaden, kteří se ve vlastním zájmu postarají o to, aby podobným nápadům byl na té nejvyšší úrovni zatnut tipec.
K nějakýmu brutálnímu narušení vlastnického práva by z mého pohledu mohlo dojít jenom totální revolucí a pak už to bude všechno jedno. Já jsem tady doma a utíkat někam do Ameriky, teda dneska spíš do Ruska, před bandou nějakých levicových úchylů nehodlám. :)
Passat se již nevyrábí s heterosexuální karoserií.
Tak si představte, že jste banka. Přijde za Váma Tykač a řekne Vám, ať mu půjčíte na podnikatelskej záměr, těžbu uhlí. Jasně. Zajistíte to. Pozemky, podíly, nějakej collaterál se dá, klasika. Za 5 let přijde nějakej EU magor a těžbu uhlí prostě zakáže. Tykač odepíše ztrátu na collaterálu a ten zbytek Vám převede, dyť je to ve smlouvě, tak co.
A co s tím jako ta banka budete dělat? Strčíte si to ledatak do prdele.
Netřeba za vším hledat konspirace, tohle je prostě obchodní rozhodnutí bank, vyplývající z nestability prostředí.
Když nevíš, jak dlouho budeš moc na investici rejžovat, nemůžeš jí udělat. Respektive můžeš, ale buď za svý, nebo musíš prodat dluhopisy blbečkům, kteří nechápou pojem riziko. Banka, z principu konzervativní útvar, ti na to nepůjčí, protože jí risk x reward ratio nemůže v životě vyjít tak, aby ti nabídla nějakej rozumnej úrok.
S konkurencí můžeš bojovat, hospodářskej cykl nějak přežiješ, změna spotřebitelských preferencí je řešitelná, maximálně ti návratnost vyjde o něco delší. Ale nemůžeš investovat do něčeho, do čeho kecá stát stylem "teď někdy to uplně zakážem nebo zdaníme jak hovado, ještě nevíme přesně kdy a jak".
Ty ESG programy jsou tak pro hipstry a generaci Z, aby tam šla pracovat a měla pocit, že zachraňuje svět. Teď zrovna jsme jeden investiční úvěr zase nafasovali, montovaná hala, uvnitř průmyslová výroba. Hipster z Krymský by dostal infarkt, ale bankéře zajímalo jenom to, jestli už máme dopředu nasmlouvaný zakázky a čím za to hodláme ručit.
Kolik to má papírový emise a kolik má porovnatelnej diesel? Co sem tam pochopil, tak v korporátech začíná bejt i tohle téma, respektive kritérium při výběru voz. parku...
Navíc co si budem povídat. Jestli je rozdíl nafta / benzín 60k na pořizovačce a tady kolega jezdil za 9, pravidla palce "co tři litry, to koruna" a vědomí, že nafta rozhodně za 6 jezdit nebude, přičemž tyhle auta už si málokdo nový kupuje "nafturt", může bejt ten benzín mít smysl.
Kolega Esmo dole samozřejmě píše velkou pravdu, Kodiaq je top model relativně respektované značky a tečka. GLB je lowned model mercedesu. Co má větší street credit není potřeba rozebírat, na vesnický diskotéky se nejezdí ani s jedním a na korporátním parkovišti bude vítěz jasnej.
Jasně, jenže rozdíl mezi tím, co teda "provedli" Passerovic a co prováděl táta semnou je v tom, že ten kluk je prostě dospělej a narozdíl od 13 letýho Juniora má mít vlastní rozum*. A pak už je to "chlapi sobě", svým způsobem každej sám za sebe, dle svého uvážení a na vlastní odpovědnost. Samozřejmě nevim, jak to mají doma uspořádaný a jaký maj mezi sebou vztahy, ale pochybuju, že ho na tu sedačku starej nacpal pod pohrůžkou odebrání kapesného a zabavení Bullita nebo čím to mladej vlastně jezdí.
Když (dneska) vezu otce autem, třeba i velmi, velmi svižně, tak to pro mě není v ničem jiný, než když vezu kámoše a "hele vole čum, jak se to urve i na suchým asfaltu". Naopak to funguje víceméně stejně. S matkou neprasím, protože se jí to nelíbí.
O nějakým nahánění se více autama v provozu, který se samozřejmě nestalo, bych už uplně pomlčel žejo :)
Někdo se prostě kolem aut nebo jiných svých koníčků motá s kámošema, někdo má to štěstí, že je může provozovat i v rámci svý rodiny. Kdyby si tam Passer vedle sebe posadil třeba manažera z Bugatti nebo největšího svýho nájemníka, bylo by to uplně, ale uplně to samý. V mých očích rozhodně.
*a pak teda upřímně, podle mě je daleko pravděpodobnější, že se šíleně zrakvíš na silnici Xté třídy při úmyslně vyvolávaným smyku (což ve chvíli kdy nasněží začne provozovat polovina autíčkářů v republice)než na rovný dálnici, kdy prostě jenom hamstneš na plyn a držíš volant. Ono si to lze těžko představit, ale pro ten Chiron je těch 400 to samý jako pro oktávku 200. Prostě rychlost, na kterou bylo to auto navržený, má v ní umět fungovat a taky v ní funguje. Ač už je to hraniční, pro techniku toho auta. Velmi dobře to popisoval pjanda tady, v odstavci o "Ovladatelnost puristy neuchvátí..."
https://www.autoforum.cz/testy-aut/rychly-test-audi-r8-v10-plus-2016-turbo-ne-dekuji/?2
Prosimvás, nemám paměť na ksichty, ale jestli se nepletu, tak ten syn je Radim, Jr. a je mu něco kolem 25. O generaci zpátky už by měl velmi pravděpodobně manželku a dvě děti, Kellner v jeho věku už vozil kopírky přes hranice. Je to dospělej chlap ježišmarja.
A že si s pantátou zablbne v autě? My sme teda oproti tady pánům z BBčka uplný chudáci a v tý době jestě nebyla moda se s každou blbostí chlubit na internetu, ale co se semnou táta nalítal bokem mezi stromama v době, kdy sem neměl ani občanku, to by bylo touhle optikou na postavení ke zdi...
... a Passer dostává sadu jenom proto, že je enormně bohatej a to auto je enormně drahý. Což je podle mě zcela očekávatelný a na A2Larmu by ho pomluvili ikdyby si ho vyfotil jenom v garáži a napsal, že za něj děkuje Bohu. Je to zcela očekávatelný a proto mě překvapuje, že měl ten chlap potřebu se s tím takhle veřejně chlubit.
A mimochodem, jak jsem psal už na tvůj minulej komentář k týhle věci. Mi vůbec nepřijde dementní jet 400. To auto je na to postavený, umí to, tak co.
Že ho tam "nikdo nemůže čekat" je zaprvý blábol a zadruhý situací "který nikdo nemůže čekat" se dějou na silnicích denně stovky. Zrovna jsem se vrátil z klouzačky po okreskách, no hele on asi nikdo nečeká, že ho ve sněhový vánici, když on se plouží 40, vezme někdo v kilu a s úsměvem na rtech. Ale když se drží ve svým pruhu, tak se mu nemůže nic stát.
Pointa je, že Passer mohl při tý jízdě dostat jinýho řidiče do průseu maximálně tím, že by "ten druhej" sám zásadně porušil pravidla provozu. Pokud by se choval, tak jak má, je uplně jedno, že ve vedlejším pruhu jede někdo bambilion za hodinu. A situace "není průser, dokud neuděláš sám píčovinu" je na silnicích absolutně běžná...
Nope. Nedělaj se ty věci, ze kterých je víc škody než užitku. A v dnešní době čekat, že tě někdo poplácá po rameni, jakej seš jako šikula, když sis koupil auto za 2mio EUR a kropil to s ním po dálnici rychle, nechal se u toho natáčet a ještě k tomu přidáš nějakou omáčku o Bohu, která v tomhle případě působí značně vtipně? To je snad až naivní. Sorry.
Že si to video může nahrávat kam chce? No, může.
Že si může jezdit v daným místě rychle jak chce. No, může.
Je to chytrý? Nemyslím si.
Zakázal bych mu to? Ne.
Bude z toho v konečným důsledku průser? Možná.
Protože se určitý věci prostě nedělaj*. I ikdyž se můžou a v očích die hard pravičáků se nemáš za co stydět, tak se tím prostě neprezentuješ, protože víš, že backlash, ať už veřejnosti, nebo od tvýho okolí bude brutální. v případě tady pana Passera to dokonce má potenciál sloužit jako "symbol" a vést k nějakému zákazu. Podívejte se, je tam neomezená rychlost a blázni tady jezdí 400, zakázat zrušit. Reálně to dopadne na akorát na německý OZtka, co se v noci vrací domů 250 v naftových Audinách :)
Jo, je to napíču doba, ale lepší už to nebude.
*A to se týká uplně všechno oblastí života. Kdys naposledy slyšet /četl, že by někdo s hrdostí říkal, že prostě vydělává, podnikání se daří a život je fajn? Hovno, všichni radši tvrdí, jak je to napíču, dřina, hrajou falešnou skromnost a jak to dělaj pro zákazníky, zaměstnance, všichni jsou rodina. A blablabla.
Úspěch se dneska nenosí a prezentovat to, že jedeš kládu v autě který stojí tolik, co průměrnej člověk, i ten bájnej němec, za celej život nevydělá, je prostě takový meh. Ikdyž je to splnění snu.
řešit, jakej mercedes si má koupit sedlák v původním slova smyslu, je asi jako řešit, jaký rolexy se hodí na práci ve výkopu
Tak. Mercedes začíná Ečkem, kombi je zbytečně nedůstojná karoserie, naznačující, že majitel má potřebu řešit tak přízemní nesmysly, jako je praktičnost a SUVčka teda vezmem na milost, opět od GLE vejš a to jenom proto, že ctihodní pánové v letech se již občas přes svůj důstojný břich (a artrózu kolen) do sedanu prostě nenaskládaj.
Nejvíc mě na tom fascinovalo, že někdo jako pan Passer starší má potřebu se u toho natáčet a nahrávat to na youtube. Pochopil bych to u jeho syna, ne ovšem u šedesátiletýho chlapa, kterej si ty prachy navíc vydělal sám, takže jistě netrpí pocitem nějaký nedostatečnosti.
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů