Pospis
Jméno | Mateo Pospis |
---|---|
Bydliště | Jihlava |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 3.5 rok. |
Komentářů u článků | 68 |
Pozitivních komentářů u článků | 13 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Kopnutí nohou. Opravdu je to poděkování. Pokud motorkář zvedne levou ruku v pěst. tak to značí nebezpečí, ne nehrozí.
Nahoře budou čudlíky dva a dole taky alespoň jeden. Ale dotykovka je to výstavní s tím souhlasím.
Asi proto tak ten autobusák nezastavoval. protože neměl důvod.
Pohádka o tom jak jsem si pořídil první pořádný Auto, Požadavky Nesmí to mít každý, nesmí to bej drahý a musí to jet.
Tak jsem si koupi v krabici 3ks Acura Integra DA9. Složíte auto, postavíte na papíry. A užíváte si toho, že pojezdíte kdejakýho machýrka v E46. Motorizace B18C6 tam sice nepatřila, ale na technický to stejně nikdo nepozná. V servise u pana Hondy jsem vždy přišel s číslem dílu. Po třetí se mě servisák zeptal jestli ty starý Hondy sbírám. když jsem mu prozradil že mám jen jednu, myslel si že si dělám prdel. Potom jsem zhodnotil že stačilo a prodal jsem to dalšímu bláznovi. Šťastný konec? No nikde jsem se v tom nezrakvil. protože CRX jsou proti tomu houpací koníci. Upozorňuji, že natankované auto mělo 955kg a 187hp
Popravdě nejlepší benzín co jsem jezdil byl AČR, nejen že byl zadarmo, ale také byl určen pro dlouhodobé skladování, jiná vůně spalin. A taky lip bral za studena. To by mě zajímalo podle který normy to kLuky z AČR míchaj. Potom taky když jsem by v Norsku tak tam mají jak dobrej benzin tak i naftu.
Vidím tři negativa:
Není modulární..... starej byl.
Nikdo ho neumí opravit........Starej opravíš lopatou a hráběma i uprostřed pustiny.
Upravit ho na expediční vůz bude stát 3x tolik co starej.
Ale jak napsala paní Viola. Je to prostě IPhone a ne stará Nokie kterou spousta lidí potřebuje.
Ahoj Jakube, jednu takovou znám. Postavila si drifťáka a jezdí s ním na závody.
Tady si dovolím přidat rozhýbanou Slaávii
Ahoj Adame, Zrovna vařím rám do plechcup auta. A taková čára přes rozpočet..... Co teď? Zastavit práce? ..... Informace má cenu zlata.
Beastar: Něco jako: Předjedeš někoho kdo jede 70, a ty 110. Von si najednou uvědomí, že má auto co jede na rovince 180+ a asi tak 10x dražší než ty. Předjede tě v zatáčce. Asi ve 140. Okamžitě zaflekuje na 65. a v klidu s pocitem uspokojení ti pustí mlhovku do obličeje? ANO potom se mi hrne krev do očí.......... a mívám ztrátu paměti. Naučil jsem se jediné a pomáhá to: Zastavím na nejbližším bezpečném místě a čekám 30 minut. Potom v klidu pokračuju v jízdě. Ale trvalo mi to, než jsem se to naučil..
Nějak takhle jsem se poštuchoval v Bratislavě asi v kilu s A8(Bez SPZ).
https://www.facebook.com/koapaka.puahala/videos/3021450844551005/
A v autě, něco jako PachezZ. Si tak v klidu spím. A potom jsem potkal paní v protisměru.... chytli jsme se ráfkama levejch předních kol... 70km/h ja 40km/h ona.
Aktualně najeto 120 000 km na moto a 600 000 km autem.
To Adam : No jo pane, ale tady jste v Žitný.
Bydlet na Vysočině a jezdit do práce 40 km. tak si pořid feldu plus 4ks vraník a navrch řetězy.
Každýmu z nás se to stalo. přehlídl jsem ho, protože mrtvej úhel. Začne mě vybžďovat. Zastavím vylezu z auta, Kámo fakt sorry neviděl jsem tě. Moc se omlouvám seš celej? Vyzkoušeno dvakrát. za tím jsem do huby nedostal. I když jsem si to zasloužil.
To je klasická silniční trojka, jako motorkáře mě to nechává úplně klidným.
Ale mám na tyhle agresivní kluky smůlu.
Denně mě někdo předjíždí když v protisměru je náklaďák, (říkám tomu silniční trojka). Nebo to samé v protisměru.
K nadávání za volantem
V autě používám oblíbené Panebože jeď, prosím jeď.
Měl jsem zlozvyk, že jsem na lidi troubil, když mě ohrožovali, v kombinaci se zablokovanými koly. Ale to troubení je kontraproduktivní, lidi se lekají…. Tak na to seru.
Na motorce nenadávám vůbec. Nasadím helmu a jsem klidný a soustředěný.
Nicméně mě deprimuje, když jedu v koloně( na motorce) 90 km/h a týpek ve služební oktávce jede metr za mnou. Většinou ho pustím před sebe. A pak si ho předjedu když potřebuju. (jsem sráč).
Seičento neeeee,
Povšiměte si toho volantu, jak elegantně se zaboří do figuríny.......
To zprasený sání, to musí bejt profi řešení .
Nejhorší auto, za mě asi Fiat 500 L - Odpružení po dálnici vyvolává v legálních rychlostech nevolnost, hlavně u řidiče, nejistá stopa, překlápění na přední kolo, rozbředlé a nejisté brzdy, nulová odezva od volantu. Auto bylo rok staré najeto 30 000 km. Zlatá 125 LPG, vartas, nebo TAZ 1500
to Adam: To tam nepíšu. Píšu, že to je Supra je Toyota a ne BMW A že tyto auta vyvinula pro BMW a Toyotu Magna. A pokud Magna auto vyrábí dodržuje jak vlastní tak dané automobilky. Takže vývoj dělala Magna i pro Z4.
Magna=> jinej tým, jiný pravidla, a umí dělat moooc dobrý auta.
Kluci co to povídáte Jaky BMW? to je Magna Steyr. Proč tomu neříkáte Jaguar, nebo Géčko(Mercedes). Ona ta Z4 je stejně BMW jako Supra je Tojota.
Pokud dopravcům chybí odstavné plochy, pak ať si je postaví. Dálnice není parkoviště.
To Beastar: Myslím si že to dělá pro svou slávu. A daří se mu. A skončit musí člověk, když je na vrcholu, pak se stává legendou.
To Jakub: Já myslel, že jde o to jak jezdí....... To jsem také srovnával. Kenovo video je jistě koukatelné. To jak se na to dá koukat ovlivňuje Ken jen z malé části..... to spíš chválíme jeho tým.
Za mě by toho Ken Block měl nechat, nestíhá tempo dnes jezdí lépe než in už i 14-letí kluci...... to prostě není se to nepovedlo tak si to dáme ještě jednou.....
;fbclid=IwAR3aQY_-yT9iFON0MCf7CnsaORREJIUf2y5osWqGYQEjAw2LrnFzHIGzmBMPokud dobře koukám, tak to je 31515.2 km :-)
Budeme tomu říkat umatlaná obrazovka. Potože to je to vždy.
Slevy kluci u Renaultu umí. Ve firmě dokonce někteří vedoucí zvolili jako služebáka (Mluvím o Meganu a Laguně), Pak jim to stálo víc v servise, než před firmou.... Talisman už šanci nedostal, zato služební mula (Clio) to byl nezmar....
Přidám jeden kanál Tavarish
Musím uznat, že to dělá s nadšením. někdy je sice na facku, ale nechá si poradit.
Úspěšně to ve mě naštěstí zahání choutky na přestavbu čehokoliv.
Minimálně projekt Lambo stojí za prohlédnutí.
Jezdím do práce 35 až 60 minut je to 42 km jedna cesta. Tři různé varianty, které kombinuji. Ježdění Integrou mě bavilo rok a půl . Na podzim jsem jí prodal... Ted jezdim na Moto, nebo s Golfem a vozikem (stavim barák). jo a baví mě to.
Beastar: znám jednu paní. A tak má páté auto.... a všechny měla ve zlaté barvě........ máš hochu ještě co dohánět :-)
S tím RS je smutný 2 věci, že víc než polovička jsou v naftě - takže nejsou vlastně RS. A už se neprodává benzínová verze. Auto bych tomu neříkal, ale dopravní prostředek to byl dobrej.....
Já bych bral tu modrou, protože ten zbytek je Bílá Frozen, Šedá Stealth, Černá Shadow, Šedá Magnetic a to je výběr mizernej.
Neviděl jsem to naživo, takže tuto konkrétní modrou nechci hodnotit. Přijde mi taková pastelová, takže se na ní dojdu podívat do autosalonu. Z LCD poznám velký kulový.
Modrá je dobrá. V dnešní záplavě aut si přijdu, jako když koukám na černobílou televizi(samá černá, bílá, šedivá a stříbrná). Takže za mě super. Raději růžovým, než jezdit v bílým autě.
A co červenej citroen C3
jezdí a funguje
https://www.autoscout24.cz/lst/citroen/c3?sort=price&desc=0&bcol=10&gear=A&fuel=B&ustate=N%2CU&atype=C
Beastar: Až budu kupovat další auto, budu muset zajít na konzultaci. A ta doba přijde brzy(doufám). Je dobře že prodáváš Auta.
Kluci a co takhle české luhy a háje. taky jsem si nevšiml že by tu byl článek o českém supersportu nebo je to už h.....
Za mě je to Auto pro ty, co je sere, že moknou v Caterhamu.
https://www.pragaglobal.com/cs/auta/r1r/
Nerozumim. Podle mě Led světla z 911 a z Oktávky mají pramálo společného.(Obsahují ledky a mají homologaci.....)
Budu konkrétní, Lowend (Nová Oktávka) led světla nedosahují kvalit Xenonových světel Bi-xenon (Sup) světel.
A Světla do Porsche jsou jiná kategorie taky stojí 65 000 a oktávka 2 x 9 000.
Zatímco porovnání Bi-xenon porsche a Bi-xenon sup. na tom budou podobně.
Očekávám rychlejší reakci při vyrovnávání výšky u prosche.
Samozřejmě i top led světla mají problémy(párování světel a systemu, verzování systemu) kluci od BMW by mohli vyprávět. Ale to už jsme jinde. Rád to s tebou proberu i někde osobně. třeba na kafe a káry.
to Beastar a co si mám z toho videa odnest? Porovnání Porsche světel, nereflektuje kvalitu Bi-xenon světel v Supovi.
Jen jsem se chtěl autora recenze v čem jsou ty Bi-xenon světla horší než Led světla třeba v nový Oktávce?
Servisovatelnost vítězí Xenon na Ledce si neopravíš nic.
Dosvit plus mínus stejný
Rozložení světelného obrazu stejné
Barva světla Bi -xenon vítězí (můžu si zvolit barvu jakou chci)
Naklápění do zatáček Bi-Xenon (Ledka nic takovýho nemá ne corner light je k něčemu jinému)
inteligentní zaclonění protijedoucích vozidel nemá ani jeden
A až ti to zhasne v tunelu v létě v Praze v zácpě můžeš si zavolat odtahovku....
A cena stejná(prodejní)
Jednou Větou:
Kdyby to bylo tak úžasný, jak vypráví autor článku, musel by to mít každej ve svým novým SUV.
To Autor:
Provoz E-auta, nějak jsem přehlédl, jestli se do nákladů na km započítává cena baterií, protože potom mi pohon na LPG vychází na km trochu laciněji....... je potřeba nastínit tady kolegům kolik stály baterie do Mazdy. :-) a jak tam dlouho vydržej (počet počet cyklů x dojezd) A že se to nedá měnit jak tužkový baterie v autě. Jaká je životnost baterie pokud s tím někdo nebude pravidelně jezdit, ale bude to někde 2 roky stát.
Také je potřeba říci chlapcům co se může stát když to někam s tím elektromobilem napálí.(chlapci co dělají u hasičů vypráví veselé historky z natáčení.....) nastínit co musí člověk udělat, když mu nevychází dojezd....... popsat, jaké to je, když člověk chce jet někam 1000 plus km. O tom, že Tesla z Prahy do Ostravy dojede jen v létě tu mluvili už jiní.
Nabíjecí baterie je dobrá tak do hybridu.
Dokud se do elektromobilu nebude tankovat nabitý elektrolyt...... tak se to nemůže masově rozšířit.
A až budou mít Baterie 10X větší kapacitu a 10x větší životnost při 10x menší ceně. Tak to tu budeme všichni už dávno prdět do hlíny.
Jináč mám doma elektromopeda. A o tom se dá říct že je "ekologický". A je s ním sranda.
Jedna kolegyně s nim jezdi do práce. Dostala ho jako dárek. Rád vedle něj parkuju, a to je špatné znamení.... :-)
Beasatr , Knightrider chlapci je to jen můj názor. není to vnucovaná pravda. Jak říkám , já tam Já si Auta kupuji podle toho co potřebuji. Pokud se mé potřeby změní a zjistim že nutně potřebuji SUV tak si ho koupím. Obavám se však, že z kombi nižší střední třídy přeskočím rovnou do osobní dodávky nebo pick-upu. Na radost z ježdění budu mít motorku.
Jen mi prosím řekněte proč se tomu říká SUV (Sport utility vehicle) spíš to je MPV nebo crossover.
takovej chevrolet tahoe rozhodně není SPORT je to spíš cokoliv jiného...
Který SUV je opravdu Sportovní? moc jich neznám.......
Bohužel je Je to Dacia Duster. Je to daný tím, že dnešní auta jsou málo terení a zemědělci, lesáci a jim poddobní opravdu po těch nezpevněnech cestách musí jezdi denně. tzn z nedostatku levných tereních aut se kupují SUV.
Poslední komentáře
- H.M., 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Mam B6ku už x leta a žádní problém. Ročník 2008 CR 103kW,... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
F127 byl překlep, měl tam být F126. S 850 je to hodně sporné;... - henkka, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Trochu jste to pomíchal. 600, 127, Panda...roky 1955, 1971 a 1980.... - Tomáš Strach, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
@Honza 123: Ano, chyba. Byl jsem i upozorněn kolegou z redakce.... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Todle autíčko mělo svoje opodstatnění ve svém čase a na svém... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
No, ono je to o tom, že jednak strašně hnijou, antikorozní... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tomáši díky za článek. Auto jsem kupoval v roce 2011 jako... - VK, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Kdysi jsem se nechal svést pověstmi o ‘Mercedesu pro chudé’... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Teď jezdím diesel-hybdridním plug-in GLC, ano, je tak 2,25x... - Ronoath, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem rád i C5 druhé generace. Obyčejný 2.0 HDi, skromná... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem Xantii, ta už se sehnat v slušném stavu nedá a už je i technicky... - martin_100, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Spíš Das Majitel..... - James, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
To není vůbec špatnej nápad. 1.9jtd jsem měl v Multiple... - StreetPro, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tenhle luxus jsem si vyzkoušel a pokorně se vrátil k provozně... - Rush, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Hehe, díky za ranní dávku nostalgie. Měli jsme ho před 15 lety...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
40 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
28 komentářů - Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?
27 komentářů - BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
24 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů