
briza
Jméno | Vladimír Březina |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 8.2 rok. |
Poslední aktivita | před 14.0 hod. |
Příspěvků ve fóru | 17 |
Komentářů u článků | 688 |
Pozitivních komentářů u článků | 271 |
Negativních komentářů u článků | 19 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Muhehe, zrovna jsem sem chtěl hodit tu jeho druhou, za 270tis. :) Tam je navíc ještě potřeba zaplatit bůra za eko a pokud chceš odjet s benzínem, co má v nádrži, tak se ještě připlácí extra :D V Říši podobná za 6tis.€

Za mě nový NX od Lexusu, protože má nejhezčí knoflíky klimatizace v celém známem vesmíru!



Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci provozu, ale i v případě servisu. Holt budoucnost aneb kam se hrabe fosil, to se nedá srovnat.

Nevšiml jsem si, že by tu někdo psal o bezplatném servisu. Nicméně předpokládám, že během záruky si to vystačí s náklady na pravidelné prohlídky a pak už je to jedno, pokud se bavíme o firmě a odpisu. Nakonec je to win-win situace. Firma nakoupí za bezkonkurenční cenu, pojezdí, odepíše, prodá a je jí jedno, zda se to auto pak bude sypat. Vy zároveň můžete hýkat radostí, že máte kam dávat díly a byznys jede. Tadá

Tak si holt koupím hybrid a budu smrdět až sousedovi na konci vsi, čili něco jako EV. Nebo si budeme hrát na to, že jsou bezemisní?

Kristovanoho, tady se ale nehraje na nějaký "radši tříletého Hiluxe" nebo výbava za mega. Do firmy půjdou samozřejmě funglovky, které se,jak psal Kuba, odepíšou zároveň se zárukou a nějaký ceny dílů nebo stav po deseti letech bude srát tak maximálně kupce ojetiny. Na firemní použití navíc bohatě stačí ten základ za 730tis. a tam prostě není konkurence. Nejblíž bude Isuzu, tam je doublecab v základu za devět kil a jako bonus navíc má o pětinu menší výkon, případně L200, kde je to dost podobné, jen výkonově je na tom ještě hůř, než Isuzu. Za mě tohle trefili.

Čili abych tak parafrázoval klasiku, ta elektropíčovina je sice dražší, ale zato úplně k hovnu. Holt prostě pokrok, no.¨

No prosim a najednou Chujdai Tucson už nevypadá tak odporně ejkejej Peugeot přebírá štafetu v etalonu hnusu a řítí se šusem po Clarksonově sinusoidě.

Záleží, pokud se člověk spokojí s něčím z trojice 280/300/320, dalo by se kolem tří kil už docela vybírat. Plus občas nějaká 500, ale to bude mrtvola.Na šestikilo už bude potřeba jednou tolik. Dál už jsou AMG a ty fakt už asi nemá smysl řešit. Tohle tady je 73 AMG a tam už je to úplně mimo. Pár let zpátky se nějaká dražila kolem 7mio, pokud si dobře vzpomínám :)


Jen bych podotknul, že žen je na světě víc, než mužů...

Jedno vládne všem, jedno jim všem káže.
A já si rvu vlasy, že jsem se ho kdysi zbavil, byť to byla jen 320


Docela bych chtěl vidět tu debatu ve vývojovém oddělení...
Tak pánové, je čas na elektromustanga a je tu pár věcí, který jsou naprosto nutný a bez kterých to ven nepustíme:
- odpornej interiér, ale ne jen design, všude to musí mít dotyky, displeje a hlavně ať se to úplně na prdel ovládá, ideálně tak, aby se operátor volantu nevěnoval řízení
CHECK
- když už je to hnusný zevnitř, mělo by to být k zblití i zvenčí, ať to pak není takovej šok. A serte na to, že je to Mustang, Pumu nám taky kousnuli.
CHECK
- no a nejlepší by bylo, kdyby to bylo celý tak nějak úplně k hovnu!
CHECK
Super, tak to můžeme rozjet.

Tak pokud je to jen v krytu světla, je to v pohodě a fajn je, že to dokážeě zjistit i doma, protože nějaké to základní rozleštění zvládne každý. Pokud to pomůže, tak to buď necháš někde udělat profi nebo koupíš nové, pokud to teda vůbec lze. Pokud to ale nezabere, tak je jasné, že je problém uvnitř a to světlo je vypálené. U projektorů je to snažší, protože se dá demontovat a vyměnit, u halogenů je to horší, tam se musí buď nově pokovit ta odrazová plocha nebo prostě koupit nové, což asi často vyjde levněji. Jinak je fakt, že ty ceny top světel jsou fakt masakr. Vždyť i LED na trojkovou FL Ovci stojí snad sedm pětek a přitom svítí paradoxně hůř, než xenony v předfaceliftu. Ale je fakt, že ty top světla jsou fakt masakr.

Na těch xenonech je, paradoxně, ta degradace odrazivých částí vidět mnohem víc, než na halogenech. Máte to volové prostě vypálený :D Takže repase a bude to zase svítit jak fík. Mrkněte na kluky ze Sviť líp, esli je teda už dávno neznáte.


Jako naprosté minimum beru klimu, tempomat, loketku, automat a pořádná světla. Ze zbytku pak vyhřívané sedačky, el. okna, couvací kamera, hlídání mrtvého úhlu, vyhřívané čelní sklo nebo nejlíp nezávislé topení a infotaiment s podporou AA. Víc asi nepotřebuju.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/ls-460/184022324
Není zač a na tu elektriku se prosimtě vyser.

A co tak vynechat elektropíčoviny a změnit to na "tady je svět ještě v pořádku"

Tak konkrétně nová Octavia je sráč k zešílení. Dva měsíce jsem to měl jako náhradní auto a po týdnu jsem měl chuť to zapálit.


Já bych se toho nebál, svět patří odvážným. Nehledě na to, že by se tam určitě našel genetický materiál i dalších členů redakce a představa, že mám vlastního Machače, jako soukromého otroka...

Hmm...koupím to, obratem pošlu do Jižní Koreje, kde udělají stěry DNA a z ní mi pak naklonují armádu Pospíšilů, která následně ovládne celé universum automobilní žurnalistky, přičemž jedním z hlavních pilířů bude hejt elektropíčovin, čímž naprosto změním běh dějin. Ano, vidím to v barvách, vítej zpátky, fosile, vítej syntetické palivo, spalovací motory zažívají renesanci, zbankrotovaný Elon nuzně dožívá ve svém tiny housu a Bříza opět drží prst na tepu doby. MUHEHE!!!

Na tvém místě bych se na to vykašlal a prostě na místo otroka nechal tu C4
Je sice činaný, že to auto má málo najeto, ale globálně už je to prostě model v kategorii auto za jednu výplatu.Nehledě na to, že tři víkendovky prostě neujezdíš, obzvlášť v situaci, kdy se k nim dostaneš jednou za měsíc.


Pominu fakt, že je ta věc extrémně hnusná a nepraktická(za lesklé dotykové plochy na volantu skutečně tleskánek), tak pokud by vlastnění auta mělo mít podobné parametry, tzn. že bude z Číny a elektropíčovina, můžou si ho výrobci klidně strčit do glutea. Naštěstí pozici Volva, alespoň za mě, přebral Lexus, v němž to mají ještě stále v hlavě v pořádku.

Kia mi kupodivu nijak nevadí. Holt tady asi platí to, že když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Třeba takový Xceed se mi vyloženě líbí. Plus je tu fakt, že řidiči Kií se prostě a jednoduše chovají na silnici úplně standardně, což se o řidičích Huyndaiů vážně říct nedá. Skoro by až jednoho napadlo, že je součástí prodeje i povinná lobotomie. A ne, nikdo z Hyundaie mi skutečně nikoho neprcá, jen prostě dělají(z mého pohledu)nejhorší a nejohavnější auta na trhu a osobně bych jezdil radši čímkoliv, včetně obskurností typu MG ejkejej lepíme znáčky na generickou čínu.

Ale jo, musím ocenit, že Hyundai nepolevuje a chrlí na trh stále větší a větší humáč. Jen tak dál a jednoho dne tahle zbytečná značka snad zmizí z povrchu. Tleskánek

Když se podívám do konfigurátoru Karokokotohrůzy a budu hledat adekvátní výkon(zde pouze 2.0 TSI 140kW), je nejníž Športlajn za identických 919.900,- a tudíž bych ty teplé housky viděl naprostro reálně. Nějak mě totiž nenapadá, co by mě mělo přesvědčit vzít to utrpení z Boleslavi.

Je fakt, že svícení je fakt kapitola sama pro sebe. V noci narvaný ledky v parabolách a k tomu puštěný mlhovky, abysme mámo jakoby hlavně dobře viděli a v mlze denní svícení. To je fakt na přesdržku. Nehledě na to, že snad na všech autech se to dá SW zapnout, ostatně i já si to udělal. Mimochodem. Mimochodem skvělý lifehack na detekci rozsvícených světel je android auto a nastavení automatického přepínání nočního režimu map, které se řídí právě rozsvícenými světly. Předpokládám, že s carplay to bude fungovat podobně.

Už Karel IV kdysi tweetoval, že šu_ání je hlavně pro ty, co se neumí pořádně vyhonit...

Abych tak citoval chlapce z Moviezone "je to hezký, ale k hovnu". Osobně tomu prostě nevěřím. Ano, v ideálním světě to bude fungovat bez problému, jenže v ideálním světě bych mohl sežrat kilo Haribáků denně, aníž bych přibral jediný gram nebo bych se nemusel koukat na desítky tisíc komoušů, nácků, kolaborantů a další pakáže, jak defiluje na Venclu. Nic z toho se ale neděje a dokud všechna auta na silnici nebudou komunikovat přes nějaké společné rozhraní, používat to jednoduše nebudu. Nemusím k tomu vymýšlet nějaké sofistikované testy, na nichž bych potvrdil, že to nefunguje. Úplně totiž stačí, když to občas zapomenu vypnout. Jako třeba když jsem onehdá jel Prahou, konkrétně zde https://mapy.cz/s/mehusejalo Jel jsem z Vratislavky do Vyšehradské a přejížděl koleje v místě bodu. Rozjížděl jsem se ze semaforů, takže jsem mohl jet 30km/h? Možná trochu víc. Před kolejištěm je vyjetý takový menší hup. Vjel jsem do něj a jak se ponořil předek, front assist evidentně došel k tomu, že je tam nějaká překážka a prostě mi to auto zahamstnul. Kdyby za mnou někdo jel, nemá absolutně šanci s tím něco udělat a byl by u mě v kufru. Velice zábavné taky bylo, když jsem zapomněl vypnout line assist a auto, co jelo přede mnou začalo najednou brzdit a cpát se k levé straně. Expert chtěl odbočit, jen se jaksi neobtěžoval dát předem blinkr. Tudíž jsem se mu vyhýbal a bylo vskutu velice zábavné, když se line assist chytil čáry, žačal mě cpát zpět do pruhu a kolizi vstříc. To bylo přímo k popukání. Naštěstí není těžké ho přeprat, ale ze situace, která se dá normálně vyřešit a přejít jen s poznámkou, že odbočující je kokot, se rázem stala menší krizovka a sedět v autě třeba nějaký čestvý nebo sváteční řidič, mohla z toho být bouračka. Ať si každý samozřejmě používá asistenty dle libosti, ale já ocením hlavně to, když se dají trvale vypnout. Ke štěstí mi úplně stačí normální tempomat.

Taky je tu varianta rozvod - střídavá péče - ponechání si Golfa...


Osobně jsem počítal s tím, že frantíci Opla časem zkurví, když se tak podívám, co za hrůzy produkují, ale nečekal jsem, že to bude takový fofr. Ten introš je snad největší kentus na trhu, co pravděpodobně překoná i ten elektrickej ioněco 5 humus od Hyundai. Na bocích výpně jak z háčkový Astry a před řidičem displeje, lány klavíráku a volant jak Logitech z přelomu milénia. Chce se mi nekontrolovatelně vomitovat


Tak ono je to úplně stejně hnusný a úplně stejně k hovnu, čili ten omyl se dá pochopit.

Pominu fakt, že osobně se snažím čínské zboží minimalizovat, jak to jen jde a pokud mám na výběr, radši zaplatím násobek ceny a vezmu nekomoušský výrobek. Tohle auto, respektive jakási generická věc s logem MG, by mi dávalo smysl, kdyby stálo třeba třipade. Jenže ty vyšší výbavy se pohybují někde na úrovni, jako je třeba Vitara nebo S-Cross. Ten konkrétně je tomu nejblíž i velikostně a cenově je o nějakých cca 40tis. výš. K tomu je to čtyřvál, má o nějakých 20 koní víc a zároveň bude žrát míň, protože hybrid, takže ten rozdíl za pár let smázne už jen tankováním. Má pak cenu přemýšlet o něčem, u čeho není jistota, že to tady za pár let nezabalí, není jisté, jestli se to nebude sypat atd.? Kdyby tam byl rozdíl dvě čenta, tak by se o tom možná dalo přemýšlet, ale takhle je to naprosto bezpředmětné. Nakonec to tak zůstane jen pro ty "cena od" zájemce, což je ale zase revír, kde loví levnější Duster. Osobně tomu moc šancí nedávám.

okrasa01: Jen pro upřesnění, aby to nebylo pochopeno tak, že mi to nějak vadí nebo to chci nějak dehonestovat. Já jsem vcelku rád, že je na trhu něco, co poskytne nějaký ucelený pohled a dá tipy a triky. Mít nějaký detailingový zápal, tak bych to klidně vzal, jen teda osobně bych ocenil spíš elektronickou verzi, jelikož já jsem z těch, co mají 90% knihovny v kindlu :)

Ty "mokrý" DSG šestikvalty jsou úplně v klidu. Známý ma půjčovnu taxíků a není problém. On sám má doma ještě pořád dvojkového Supa, má na něm přes 600tis. a na DSG se stále nesáhlo, jen v tom mění pravidelně olej, což asi taky bude ten důvod. Plus ty převdovky jezdí mnohem příjemněji, než ty malý sedmikvalty. To je vcelku cukatura a po Praze to dá tak 130tis. a konec. Zas na druhou stranu, sada spojek na to dneska stojí nějakou desítku, takže žádné drama. Jen ta mechatronika je pořád za pětačtýro.

Zbytečný. Fakt nepotřebuju knížku na to abych věděl, že mouchy z haupny nejlíp sundám drátěnkou a cifem. A zbytek je jakoby na jůtůbu neasi.

Jára má prostě následovníky všude aneb "Nedám si dnes po obědě viržinko. Neplačte, sami jste si to zavinili!"

Tak to mě u Tesel zase dojímá, když vidím to überauto využívat kamioňáckého slipstreamu, aby se doplazilo někam k nabíječce. A u SUV zas obvykle vyvolá dojetí situace, kdy příčné prahy, které se dají i normálním autem pohodlně přejet jen se sundáním nohy z plynu, přejíždí stylem a rychlostí řidiče supersportu. To je taky k pomilování.

U mě je ten smutek obvykle spojený s nějakým prvotním nadšením. Třeba když potkám Hyndai, jehož řidič chvíli jede tak, že to vypadá, že bude normální a když už člověk začíná být v povznesené náladě, tak to zase přijde. To mě pak skoro až bolí u srdce. Ale funguje to i obráceně. Například v sobotu jsem jel přes celou Prahu za BMW, jehož řidič všude zodpovědně blikal. Z toho už jsem měl prakticky slzy v očích a to jsem přitom asociální sociopat.

Na ty Rikeny toho slyším poměrně dost pozitivního. Ostatně dělá je Michelin.

Asi jste omylem publikovali rozpracovaný koncept článku, kde chybí část nadpisu, tak jsem si to dovolil opravit. Děkovat netřeba, rádo se stalo.


Po těch nervech s čínským krámem prostě a jednoduše potřebuješ nějakou zenovou zahrádku. Čili prodat čímana a koupit japonce. https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/rx-450h/171600674

Tohle měl v devadesátkách bratr a oba na to strašně rádi vzpomínáme. Jen teda on to bral od jeho kamaráda, co měl autoservis a dělal si to auto pro sebe. A jelkož tehdy nebyl problém dostat do provozu prakticky cokoliv, byl to mutant, kde byla nakombinovaná čtyřkolka, kastle s tou shrnovací střechou a jako třešnička na dortu v tom byla 1.6 z Ritma, která měla tuším kolem 100 koní a to auto s ní jelo jak píchlá svině na silnici i mimo, přičemž mimo to dokázalo projet neuvěřitelný věci.
Poslední komentáře
- afro-r1, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci.... - sheogh, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska... - RBMK, Levný elektromobil který potěší...
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial... - rock, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tak ono to není zas tak složitý: Zadání: chci nový kupé... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Abych jen nepíčoval. Vážně hezká recenze, po dlouhé době... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší... - Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj...
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů