
briza
Jméno | Vladimír Březina |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 10.6 hod. |
Příspěvků ve fóru | 17 |
Komentářů u článků | 581 |
Pozitivních komentářů u článků | 202 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

V tom případě bych příště prosil švestku, která sama sebe identifikuje jako mrkev.

Osobně tomu sice taky rozumím, postoj sdílím a pokud mám možnosti volby, radši vezmu násobně drazší zboží, které nebylo vyrobeno v Číně. Ale absolutně nechápu, proč bych to měl tahat na naprosto apolitického Autíčkáře. Připomíná mi to jednoho FB trotla, co všude cpe svoji zadřenou Mazdu.


Nečekal bych, že tohle někdy napíšu, ale nemůžu si pomoct. Pokud se budu koukat na podobně veliká SUV, líbí se mi prostě nejvíc Korando. Navíc když vezmu v potaz, že proti tomuhle ho koupím fplný za necelou půlku, tak mě asi ani nebude vadit krapet nižší výkon. Nehledě na to, že třeba interiér na mě působí, alespoň vizuálně, minimálně o třídu líp. Kdyby tady byl ten miloš strop, tak budiž, ale tohle je fakt přestřel.


Dost se koukám do vnitřního zpětného zrcátka, ale jsem tak překrásný, že prostě nedokážu odolat.


Podle mě asi fakt neexistuje. Už několik desítek let si píšu o 8cm pinďoura a furt nic.

Híml kontroluj si to po sobě, zas ti autokorekce předělala hnus na gut...

To tady opravdu nikdo nechápe důvod dámské fixace na klasický tvar voliče automatu?

Mlhofky,případně denní svícení wodevrdfakinkwedryz, černý fólie na předních sklech, neblikači, taťýncy a mamynky, chroničtí dávači přednosti a ruský espézetky.

Minulý týden jsem tuhle věc potkal fpraze a říkal jsem si, že to mají teda pěkně ohavně zamaskovaný a ejhle, ona je to finální verze. Upřímně, nějak si nemůžu vzpomenout, kdy naposled se mi auto hnusilo ekvivalentně zvenku i zevnitř. Obvykle si najdu něco ve stylu "ta 508 by byla hezký auto, kdyby neměla ty debilní tesáky a interiér k zblití",ale tady ani ťuk, tohle je prostě celý špatně. Mohu si zde tudíž odložit své bue?

Jste tu zbytečně negativní. Ten Logan má dozajista i výhody. Vezměte si třeba takový čelní střet. Potkat se s tím Mondeem, to by nemusel být úplně příjemný zážitek, ale s Loganem to bude jiná písnička, prostě jím projedete jako nůž máslem, na nejbližší wapce omyjete pozůstatky majitele a zbytek doma rozleštíte tempíčkem.

U původní Ovce, ještě s tou 1.4 byla normálně klasická nádrž. U 1.5 to pak předělali, zvětšili CNG bomby na 17kg kapacitu, udělali je z kompozitu, místo oceli a zároveň zmenšili benzínovou nádrž na 10l
Sice se tím zmenšil dojezd, ale zas to má jízdí vlastnosti normálního auta. S tou původní verzí jsem měl neustále pocit, jak kdybych měl v kufru dva pytle brambor :)

Do "svého" vozidla tankuji pouze sametově hebké cng, stylem kde je plnička, tam beru. No a jelikož má benzínovou nádrž na 10l,jednou za půl roku, když se mi rozsvítí hladový voko, tam šoupnu na kilopade plnou.

Osobně bych se asi vyprdnul na tohle hledání jednorožce a vzal nějaké MPV, samozřejmě s podmínkou, že bude mít samostatně vyjímatelná sedadla, což bude ale asi většina. Třetí pracant bude mít vlastní sedačku a místa zbyde habakůch. Hlavně se tím obrovsky rozšíří možnosti výběru. Ono to FR-V je fajn, ale v nabídce je jich nula prd a když jsou, tak dvě třetiny jsou v dehtu. Třeba na sautu je jich aktuálně 11,z toho 8x sazomet a ty zbylé 3 benzíny jsou všechny zprasený lpg.

Já měl, ještě za komárů, od tety ze západu. Sice se to neblejskalo a nesvítilo, ale zase to byla kopie nějakého tehdejšího okruhového speciálu. Bylo to super, jelo to jak kráva a devítivoltovku to vysálo asi za minutu a půl, takže většinu času stálo na polici a já pak měl auto na fosil, což mi vydrželo dodnes a pokud jde o elektrokrámy, držím se Cimrmanova "to by mě ani ve snu!"

Což auta. Já onehdá sledoval, jak málem kolidovali nějací dva mistři volantu, přičemž jsem pronesl "no ty pičo" a následně interiérem zaznělo "picture taken". Tak jsem zjistil, že moje kamera má hlasové ovládání.

A jéje, privilegovaný bílý muž už dorazil i na Autíčkáře.


Dokázal bych si klidně vybrat i jen jedno. Panamera Sport Turismo

I v Renaultu s vejfukem uprostřed se dá přežít krize, snad jen, jak kdysi řekl Kikina starší, "ta Audi míň drncá". :)

Doba je zlá, budeš to holt muset s tou S6 nějak přetrpět :( Cítím s tebou.



Haťapka je sice peklo, ale zase se dá zgenerálkovat za cenu tří rohlíků a deseti deka vlašáku.

Jakožto koncernovec a bývalý majitel tří vývojových stupňů musím říct, že mě dlouho nic tak nezklamalo, jako nová generace. Obzvlášť exteriér by mohl redefinovat výraz "kekel z pekel", nějak to na mě působí, jak vyhozený koncept Fiatu Tipo, kdy si dali designéři brejnstormink a usnesli se, že "Mamma mia vole Frančesko, sice jako děláme budget a nemusíme si s tím moc lámat hlavu, ale tuhle zrůdu přece nemůžeme pustit ven, uděláme to nějak normálně a hnusný to necháme jen vevnitř."

Když jsem pana Ramba viděl jednou vystupovat, málem jsem umřel smíchy :) Fajn byla taky nějaká A5 a HREBEC13, u ní jsem měl vždycky nutkání nechat za stěračem vzkaz, že s 13 to na hřebce moc nevypadá. Zas na druhou stranu, jednou jsem jel epochálně vzteklej a když jsem dojel nějakou holku v Beetlu, co měla 321SMILE, normálně mě to uklidnilo a regulérně zlepšilo den.

Jsem toho dojmu, že většinová autíčkářská obec má ponětí tak maximálne o tom, co je to Pikaču :)

Tak body jsou asi to poslední, co by mě nějak drásalo. Jen už prostě nemám nervy na to, abych to někde sypal a stresoval se tím, kdy mi to zase někdo pošle před auto bez blinkru, což je čím dál oblíbenější kratochvíle.

Když už tu padlo to rallye, tak Honza Černý začal dělat Racecast. Zatím má na YT jen 3 díly(na Spotify 2),ale vřele doporučuju.

Upřímně, už si ani nevzpomenu, kdy jsem naposledy jel 180+ a možná dokonce i 160+
Navíc myslím, že odstranění toho omezení bude asi ta první věc, na níž se vrhnou firmy typu BSR, takže bych to asi úplně neřešil. Samozřejmě, budou to trochu času a peněz navíc, ale za nejlepší auto segmentu to asi stojí :)

Znám jen ten první a u něj jsem stěží zvládl dva díly. Sice se tam neoumajgošuje, ale abych u každého auta sledoval scény typu "ajaj, tohle nedopadne dobře, tohle nemůžeš, na tom zase proděláme a potřebujeme vydělávat" na to fakt nemám nervy. Plus mi to přijde autentický asi úplně stejně, jako kozy Pamely.

Adam: Samozřejmě, to je tak, když člověk dělá a myslí na dvě rozdílný věci :)

Předpokládám, že "bychař" bude ten typ "tohle bych si nikdy nekoupil" případně třeba "BMW bych koupil pouze s šestiválem", přičemž obvykle zůstane pouze u "bychaření" a realita jeho vozového parku zůstane úplně jinde. Nejvíc bychařů se rojilo např. v diskuzích u Mustangu a debaty V10 vs V6 vs ecoboost :) Tam byli a dokonce i agresivní a možná až militantní.

Copak offroad v myčce, ale jmelí, všimli jste si, co se letos urodilo jmelí?

Jednoznačně Multiplu. Kdyby mi přijeli na návštěvu třeba dva kolegové naráz, tak aby se nemuseli dohadovat, kdo bude sedět vepředu. Co vím, tak třeba Láďa Putinů s Kimem jsou na tohle úplný magoři a onehdá to vyeskalovalo až do situace, kdy Kim hrozil Putlerovi, že pokud si nepřeleze dozadu, tak si na něj sedne. Další výhodou by pak bylo to, že bysme mohli dělat prdel z techniky demokratických států.

Mrknul bych ještě na první generaci RAV4, to třídvířko taky dokázalo překvapit. A pak ještě určitě Pajero Pinin, ale tam už ten budget bude hodně na hraně.

Zrovna včera jsem potkal zaparkovaný jedno Šíro, když jsem byl se psem v lese a říkal jsem si, že kdybych no neznal a někdo mi řekl, že je to novinka, klidně bych mu věřil. To auto prostě vizuálně nestárne a přitom ty první ročníky mají ještě interiér z Golfa 5

Vakcíny netřeba, prostě lupnu dva paraleny a přechodím to, jako jakoukoliv jinou rýmičku...

Kdybych měl denně jezdit MX-5, vyrvu si střeva a na nejbližsím stromě se na nich oběsím.

Voe od kdy jsou Frantíci "chladně nadřazení" ? Bych spíš čekal, že Béžot, při příjezdu konkurence, buď vyvěsí bílou vlajku a bezodkladně kapituluje, nebo si zavolá partu kámošů, chvilku budou do konkurenta narážet, pak mu vytlučou okýnka, převrátí ho na bok a zapálí.
Každopádně kdybych si musel vybrat, beru jednoznačně Citróna. Když pominu tu ohavnost uvnitř 208, mám s ní jeden zásadní problém, stejně jako třeba s 508. A ano jsou to ty tefáky, drásající moji citlivou dušičku latentního kadeřníka. Přitom bez nich(připadně hozenýma někam jinam, jako normální DRL) by to bylo tak hezký auto viz. moje vidlácká vizualizace...


NA MAGNUMA MI NEŠAHEJ!
Jako první se mi vybaví McCormickův Kojot X a džíp Nicka z Vražedného pobřeží.
Nejlepší detektiv univerza měl japonce.


Znáš ten příměr ke kachně,ne? Když to kváká a plave jako kachna... Ostatně stačí porovnat Liftago a uber,respektive princip jejich fungování.Kde je rozdíl?Snad jedině v tom, že uber může být násobně dražší a u Liftaga si můžu vybrat z vícera řidičů, přičemž mám ale jistotu, že bude minimálně umět česky a nepojede tupě podle navigace v aplikaci, očima přisátý na obrazovce. Ohledně té klasické "smluvky" je to tak,jak říká Rien. Jinak pokud jde o soud, poslední se týkal toho, že uberu byla opětovně,formou předběžného opatření, zakázána činnost na území Brna. Od té doby je ticho po pěšině, což jaksi o něčem vypovídá už samo o sobě. Ostatně bylo jasně deklarováno, že pro případný další soud bude jako precedens brát rozhodnutí Evropského soudního dvora, který řešil spor taxikářů ze Španělska a uberu, přičemž rozhodl, že uber naplňuje všechny znaky taxislužby a členským státům zároveň vydal doporučení,aby k němu tak přistupovali a regulovali ho dle platné legislativy. Čili, prostě a jednoduše,dokud nevstoupí v platnost nový zákon,respektive jeho novela, musí se uber řídit zákonem současným, tečka. Že se tak neděje,to je jen jedním z dalších úkazů Burešstánu,v němž žijeme. Navíc uberu to může být šumák,v zákoně není odpovědnost zprostředkovatele, takže veškeré postihy padají na řidiče, kterých mají dostatek a další Ivani a Volodymirové se hrnou.

Jinak, jen abychom si rozuměli, na uberu je skvělý ten globální dosah, kdy člověku stačí jedna aplikace a může po světě jezdit bez toho, aniž by se musel bát, že narazí na idioty typu Pařížská, Karlovky atd.
Ten princip samotný se mi líbí a pokud je v dané zemi legální, nemám problém ho použít, stejně jako bych ten problém neměl tady, respektive pokud bych ho měl, tak vyloženě kvůli "kvalitě" místních "řidičů". Ale dokud bude trvat současný stav, budu prostě využívat dopravce, kteří splňují to, co splňovat mají.

Já někde píšu, že jsem taxikář? Kde? To mi nemůže svinstvo vadit čistě jen kvůli tomu, že je to svinstvo? S tvojí pokroucenou logikou, Fandatíku, bych mohl napsat, že tu předvádíš ubrečený výkřiky uberáka, který si před sebou jen potřebuje obhájit, že není zloděj. Mimochodem o tom, že uber je taxislužba, už je dávno jasno. Ostatně kvůli tomu taky loni podepisovali jakési memorandum, v němž se zavázali, že všichni řidiči a jejich auta budou splňovat podmínky pro provoz taxi. Že si s ním klasicky opět vytírají zadek, to je věc druhá. Aktuálně se řeší nová podoba zákona, která má sjednotit podmínky, což v konečném důsledku znamená pouze přistoupení na hru uberu a jeho legalizaci. Jen se chlapci jaksi nemůžou shodnout, takže už to několikrát letělo ze stolu. Nicméně do doby, než vstoupí v platnost nový zákon, platí pořád ten současný a jeho optikou jsou řidiči uberu prostě nelegální přepravci, což ostatně potvrzují i kontroly z magistrátu.
Poslední komentáře
- Jan Machač, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
|Doporučuji si nastudovat chemii akumulátorů, zejména těch... - Rob, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Díky, myslím že nějaký čas sloužit bude. - Mechanik, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Tak to gratulace a chápu návrat. Ať slouží na vždy - potkanX, u blogu A je to tu zase!
s V6 sa robili aj MX-3ky. - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Už to tu někdo trefil, ale kdo neřeknu. Aktuálně spíš... - krab, u blogu A je to tu zase!
Já vim, proto mě to napadlo jako snad první, když jsem zahlídl... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Díky:) - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Petře MX-6 je vlastně Probe z velký části nebo se to dá napsat... - Bubak.cz, Týden plný zajímavých novinek
díky, už jsem to po podrobným prozkoumání našel (https://media.autoexpress.co.uk/image/private/s--JsDXewIP--/f_auto,[email protected]/v1614072484/autoexpress/2021/02/Mercedes%20C-Class%202021-24.jpg... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Tak uvidíme. Hlavně ať dobře vyberes, dobře slouží a dělá... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Na toho hyundaie jsem se byl podívat. Ale strašně prorezlý.... - Autíčkový Jelen, Týden plný zajímavých novinek
Pro Bubáka...volič převodovky je u mercedesů už tak poslední... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
A už poslední, tohle mě fakt zaujalo za ty prachy, až teda... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Alfy co jsem viděl u nás v inzerátech, tak byly pod 60 000 Kč.... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Volant vpravo? To bych se stal velmi rychle masovým vrahem ????
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů