Vladimír „briza“ Březina
| Bydliště | Praha 9 |
|---|---|
| Registrace | před 10.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 1.5 hod. |
| Příspěvků ve fóru | 17 |
| Komentářů u článků | 706 |
| Pozitivních komentářů u článků | 285 |
| Negativních komentářů u článků | 23 |
Posledních 50 komentářů
Začínám mít podezření, že se někde konal večírek automobilových designérů, na němž došlo k nějaký obskurní sázce o to, kdo zvládne udělat co nejhnusnější auto a dostat ho reálně do provozu. Jinak si tuhle zrůdnost fakt vysvětlit nedokážu.
Pořád mi to přijde trochu cufíl. Když vezmu v potaz, že o nějaký kilo levnějš koupím třeba Aygo X a podívám se na nějaký standardní provozní podmínky podobnýho bzuku, tak než ty prachy navíc ušetřím provozem, bude už to Aygo stejně k prodeji a v tu chvíli vstupuje do hry další faktor, konkrétně fakt, že ta Toyota pořád bude mít nějakou rozumnou zůstatkovou hodnotu, čímž si u nějaké noname elektročíny fakt nejsem jistý.
Zase bych to s tím vývojem nepřeháněl. Za tu dobu, co se sem vozí tenhle komoušský odpad, jedou stále stejný scénář, tzn. generická 1.5 myšivbuši, nacpaná ve více či méně hnusným obalu.
Za mě je hlavní problém v tom, že je to prostě zoufale ošklivý. Když jdu na rychlý běh po okolí, tak probíhám místem (konkrétně křižovatka Nemocniční x U Vysočanského pivovaru) kde je obvykle zaparkovaná nová generace hned vedle té předchozí a v tom přímém porovnání ještě víc vynikne, jaký je to kekel. Nějak úplně netuším, co tím koncern sleduje. VW zprasil komplet a Škodovka na tu vlnu evidentně naskakuje taky, jelikož novej Kodiaq je taky echt gold. Přitom třeba Fabie se za mě fakt povedla a je to jeden z nejhezčích mini.
Tleskánek Volkswagenu. Zprasit kompletně všechny modely, to opravdu jen tak někdo nezvládne, bravo.
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek.
ŽIVÝHO MĚ NEDOSTANOU!!!
Tím samozřejmě myslím ten odpad z Číny. Lehce mě deptá, že si tu dobrovolně ničíme jedno z nejcennějších průmyslových odvětví, které tu máme, namísto toho, abychom jim na to hodili 500% clo a ukázali jim, že tyhle krámy tu fakt nechceme.
Věcná, nechcete vystoupit z řady a tyhle komoušský sráče prostě odmítat a nerecenzovat? Pěkně prosím, smutně koukám.
Zrovna minulej týden jsem si na tebe vzpomněl, když jsem šel venčit a zjistil, že se nám v okolí objevila tahle paráda a teď se dočtu, žes sice nekoupil autobus, ale koupils autobusy dva :)

Tak to já bych těch důvodů našel hned několik, čili:
1. Je to Tesla
2. Je to Tesla
3. Je to Tesla
4. Je to Tesla
5. Je to Tesla
6. Je to Tesla a já nechci tomu Muskovic bastardovi dát ani dolar
7. Bál bych se, že mě to nějak mentálně poškodí, protože poměr kreténů mezi majiteli Tesel je snad ještě vyšší, než poměr kreténů mezi Hyundaiákama
8. Nebezepčný na řízení, protože dotyk na všechno, včetně těch debilních blinkrů
Plus je tu ještě taková drobnost, že elektrokrámy jsou absolutně k hovnu, nedávají smysl nikdy a nikde a já je k smrti nenávidím.
Jo a tohle bych nechtěl taky kvůli tomu, že je to Tesla.
Fujtajxl. Čínský krámy patří tak maximálně do tříděnýho odpadu a ne na silnice, potažmo do Evropy.
Ono taky záleží kde jezdíš a hlavně čím jezdíš. Já najedu ročně cca 60tis. Ve čtyřletý ovci mě, po celou dobu vlastnictví, nestavěli ani jednou. Když to do mě ale drbnul autobus, auto šlo na týden do servisu a já si půjčil kámošovu E39, kterou má jinak na chalupě jako winterkáru na blbnutí, tak mě stavěli snad obden.
Nebudu řešit OF nebo svůj údiv nad tím, že někdo dobrovolně posílá peníze obludám typu tadydlenc René, zatímco jsou všude tuny free porna. Spíš by mě zajímalo, co jezdilo proti ní, když je to nějaká amatérská soutěž. Protože kdyby s tou R8 8x porazila nějakou australskou alternativu Felicie kit car, asi by to trochu ztratilo lesk...
Jinak F1 je prostě pojízdný oxymóron. Cigára vadí, ale že Alfa bude mít jako titulárního sponzora provozovatele hazardu, který je v některých zemích zakázaný, to je cajk.
Jakýkoliv model Hyundai. To podle mě není značka, ale diagnóza a mezi majiteli je snad nejvyšší procento kreténů napříč celým trhem. Plus teda ještě urputně nenávidím AMGčka s V8, konkrétně jejich zvuk.
Dovolil bych si přidat svých 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW 5
.
Děkuji za pozornost.
No, bezchybný...Už jen pouhý fakt, že je to nejhnusnější dosavdaní generace je, alespoň pro mě, poměrně zásadní problém. A to se bavím o exteriéru. Interiér už je pak přímo hnus k zblití a nechápu, kde na tohle u VW přišli? Dyk proti tomu je i ekl typu Oktávka přímo etalonem krásy voe...
A co třeba třídvéřová RAVka? Za mě taková ideální kombinace. Sice SUV, ale velikostně se dost blíží spíš těmhle prckům, koroze v klidu, provozní náklady taky a zároveň to má alespoň nějaký rozumný výkon.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/rav4/188489055
Muhehe, zrovna jsem sem chtěl hodit tu jeho druhou, za 270tis. :) Tam je navíc ještě potřeba zaplatit bůra za eko a pokud chceš odjet s benzínem, co má v nádrži, tak se ještě připlácí extra :D V Říši podobná za 6tis.€
Za mě nový NX od Lexusu, protože má nejhezčí knoflíky klimatizace v celém známem vesmíru!

Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci provozu, ale i v případě servisu. Holt budoucnost aneb kam se hrabe fosil, to se nedá srovnat.
Nevšiml jsem si, že by tu někdo psal o bezplatném servisu. Nicméně předpokládám, že během záruky si to vystačí s náklady na pravidelné prohlídky a pak už je to jedno, pokud se bavíme o firmě a odpisu. Nakonec je to win-win situace. Firma nakoupí za bezkonkurenční cenu, pojezdí, odepíše, prodá a je jí jedno, zda se to auto pak bude sypat. Vy zároveň můžete hýkat radostí, že máte kam dávat díly a byznys jede. Tadá
Tak si holt koupím hybrid a budu smrdět až sousedovi na konci vsi, čili něco jako EV. Nebo si budeme hrát na to, že jsou bezemisní?
Kristovanoho, tady se ale nehraje na nějaký "radši tříletého Hiluxe" nebo výbava za mega. Do firmy půjdou samozřejmě funglovky, které se,jak psal Kuba, odepíšou zároveň se zárukou a nějaký ceny dílů nebo stav po deseti letech bude srát tak maximálně kupce ojetiny. Na firemní použití navíc bohatě stačí ten základ za 730tis. a tam prostě není konkurence. Nejblíž bude Isuzu, tam je doublecab v základu za devět kil a jako bonus navíc má o pětinu menší výkon, případně L200, kde je to dost podobné, jen výkonově je na tom ještě hůř, než Isuzu. Za mě tohle trefili.
Čili abych tak parafrázoval klasiku, ta elektropíčovina je sice dražší, ale zato úplně k hovnu. Holt prostě pokrok, no.¨
No prosim a najednou Chujdai Tucson už nevypadá tak odporně ejkejej Peugeot přebírá štafetu v etalonu hnusu a řítí se šusem po Clarksonově sinusoidě.
Záleží, pokud se člověk spokojí s něčím z trojice 280/300/320, dalo by se kolem tří kil už docela vybírat. Plus občas nějaká 500, ale to bude mrtvola.Na šestikilo už bude potřeba jednou tolik. Dál už jsou AMG a ty fakt už asi nemá smysl řešit. Tohle tady je 73 AMG a tam už je to úplně mimo. Pár let zpátky se nějaká dražila kolem 7mio, pokud si dobře vzpomínám :)
Jen bych podotknul, že žen je na světě víc, než mužů...
Jedno vládne všem, jedno jim všem káže.
A já si rvu vlasy, že jsem se ho kdysi zbavil, byť to byla jen 320

Docela bych chtěl vidět tu debatu ve vývojovém oddělení...
Tak pánové, je čas na elektromustanga a je tu pár věcí, který jsou naprosto nutný a bez kterých to ven nepustíme:
- odpornej interiér, ale ne jen design, všude to musí mít dotyky, displeje a hlavně ať se to úplně na prdel ovládá, ideálně tak, aby se operátor volantu nevěnoval řízení
CHECK
- když už je to hnusný zevnitř, mělo by to být k zblití i zvenčí, ať to pak není takovej šok. A serte na to, že je to Mustang, Pumu nám taky kousnuli.
CHECK
- no a nejlepší by bylo, kdyby to bylo celý tak nějak úplně k hovnu!
CHECK
Super, tak to můžeme rozjet.
Tak pokud je to jen v krytu světla, je to v pohodě a fajn je, že to dokážeě zjistit i doma, protože nějaké to základní rozleštění zvládne každý. Pokud to pomůže, tak to buď necháš někde udělat profi nebo koupíš nové, pokud to teda vůbec lze. Pokud to ale nezabere, tak je jasné, že je problém uvnitř a to světlo je vypálené. U projektorů je to snažší, protože se dá demontovat a vyměnit, u halogenů je to horší, tam se musí buď nově pokovit ta odrazová plocha nebo prostě koupit nové, což asi často vyjde levněji. Jinak je fakt, že ty ceny top světel jsou fakt masakr. Vždyť i LED na trojkovou FL Ovci stojí snad sedm pětek a přitom svítí paradoxně hůř, než xenony v předfaceliftu. Ale je fakt, že ty top světla jsou fakt masakr.
Na těch xenonech je, paradoxně, ta degradace odrazivých částí vidět mnohem víc, než na halogenech. Máte to volové prostě vypálený :D Takže repase a bude to zase svítit jak fík. Mrkněte na kluky ze Sviť líp, esli je teda už dávno neznáte.

Jako naprosté minimum beru klimu, tempomat, loketku, automat a pořádná světla. Ze zbytku pak vyhřívané sedačky, el. okna, couvací kamera, hlídání mrtvého úhlu, vyhřívané čelní sklo nebo nejlíp nezávislé topení a infotaiment s podporou AA. Víc asi nepotřebuju.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/ls-460/184022324
Není zač a na tu elektriku se prosimtě vyser.
A co tak vynechat elektropíčoviny a změnit to na "tady je svět ještě v pořádku"
Tak konkrétně nová Octavia je sráč k zešílení. Dva měsíce jsem to měl jako náhradní auto a po týdnu jsem měl chuť to zapálit.
Já bych se toho nebál, svět patří odvážným. Nehledě na to, že by se tam určitě našel genetický materiál i dalších členů redakce a představa, že mám vlastního Machače, jako soukromého otroka...
Hmm...koupím to, obratem pošlu do Jižní Koreje, kde udělají stěry DNA a z ní mi pak naklonují armádu Pospíšilů, která následně ovládne celé universum automobilní žurnalistky, přičemž jedním z hlavních pilířů bude hejt elektropíčovin, čímž naprosto změním běh dějin. Ano, vidím to v barvách, vítej zpátky, fosile, vítej syntetické palivo, spalovací motory zažívají renesanci, zbankrotovaný Elon nuzně dožívá ve svém tiny housu a Bříza opět drží prst na tepu doby. MUHEHE!!!
Na tvém místě bych se na to vykašlal a prostě na místo otroka nechal tu C4
Je sice činaný, že to auto má málo najeto, ale globálně už je to prostě model v kategorii auto za jednu výplatu.Nehledě na to, že tři víkendovky prostě neujezdíš, obzvlášť v situaci, kdy se k nim dostaneš jednou za měsíc.
Pominu fakt, že je ta věc extrémně hnusná a nepraktická(za lesklé dotykové plochy na volantu skutečně tleskánek), tak pokud by vlastnění auta mělo mít podobné parametry, tzn. že bude z Číny a elektropíčovina, můžou si ho výrobci klidně strčit do glutea. Naštěstí pozici Volva, alespoň za mě, přebral Lexus, v němž to mají ještě stále v hlavě v pořádku.
Kia mi kupodivu nijak nevadí. Holt tady asi platí to, že když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Třeba takový Xceed se mi vyloženě líbí. Plus je tu fakt, že řidiči Kií se prostě a jednoduše chovají na silnici úplně standardně, což se o řidičích Huyndaiů vážně říct nedá. Skoro by až jednoho napadlo, že je součástí prodeje i povinná lobotomie. A ne, nikdo z Hyundaie mi skutečně nikoho neprcá, jen prostě dělají(z mého pohledu)nejhorší a nejohavnější auta na trhu a osobně bych jezdil radši čímkoliv, včetně obskurností typu MG ejkejej lepíme znáčky na generickou čínu.
Ale jo, musím ocenit, že Hyundai nepolevuje a chrlí na trh stále větší a větší humáč. Jen tak dál a jednoho dne tahle zbytečná značka snad zmizí z povrchu. Tleskánek
Když se podívám do konfigurátoru Karokokotohrůzy a budu hledat adekvátní výkon(zde pouze 2.0 TSI 140kW), je nejníž Športlajn za identických 919.900,- a tudíž bych ty teplé housky viděl naprostro reálně. Nějak mě totiž nenapadá, co by mě mělo přesvědčit vzít to utrpení z Boleslavi.