theGeno
Jméno | Ondřej Gánovský |
---|---|
Bydliště | Bruntál |
Registrace | před 5.2 rok. |
Poslední aktivita | před 7.9 měs. |
Komentářů u článků | 24 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Auta se vybírají srdcem, ženy rozumem. |
Posledních 50 komentářů
Teď jsi celkem uhodil hřebíček... Přivrženci těchno levicových moderních stran (většinou piráti, zelení, ale i TOP a ODS) ti na to odpoví, že přece svoboda není někoho na silnici beztrestně ohrožovat svou jízdou bez asistentů, nebo že né každý je schopen rozhodnout, zda bez asistentů jet může (nebo chce), nebo ne. Proto je třeba rozhodnout za ně. :D
Když jsem poprvé viděl nadpis, řekl jsem si „není boha, aby tam nebyl”. Nebyl. Tak tedy musím postnout.
Asi 3 měsíce jsem vlastnil 159 SW 2.4 20V 154kW a taky mě to nijak neuráželo. Ten pětiválec zněl celkem (na poměry dieselu) dobře a překvapil mě, že se chová podobně jak benzín. Každopádně to JTDm je velice zajímavá protiváha k TDI, které se chová úplně odlišně.
Jako člověku s lehce audiofilními sklony mě hudba v autě fakt netankuje. Naopak nejlepší je originál rádio, protože většinou nejlépe komunikuje s autem, neruší estetické pojetí a nejlepší soundtrack je stejně nějaký krásně znějící motor. Kvalitní hudbu je třeba hledat jinde, než v autě. Jinak co se týče výběru, vždy se mi nejlépe jezdilo při Vltavě (překvapuje mě, kolik lidí to má podobně). Ta klasika mé něco do sebe i v autě. :-)
Sorry, nemůžu si pomoct, ale tohle na koncernovkách mě zneklidňuje poměrně intenzivně. :D
To je jen dobře, že jsi o tom neslyšel :)) Myslím že teď přijde trend kotoučových brzd i u Tater. Nemění to ale nic na tom, že nevidím jediný objektivní důvod proč protěžovat Tatru vůči ostatním zahraničním výrobcům. Argument může být častá jízda v terénu.
To pochopíš v momentě, až pojedeš k výjezdu s prvovýjezdovou Tatrou 815 Terrno a selžou ti terenní bubnové brzdy na cestě k zásahu čistě okreskovou silnicí. Ve finále budeš stejně za blba, a řeknou ti, že je lepší brzdit krátce a razantně, než dlouze a střídmě. :-)))
Popravdě, neměl to asi úplně lehké. Osobně mi chybí trochu toho charakteru. Vše začne už vzhledem, který moc nenadchne. Výkonově je samozřejmě super, ale ten hlad po otáčkách a říznost mu trochu chybí, u zvuku to vidím stejně. Co se spolehlivosti týče, nemohu soudit - nevlastním. Pravdou však je, že o problémech "klokana" se čte daleko častěji, než o starém Bussuy a nebyli to jen "Frantové z fóra" kteří tomuto motoru vyčítali jistě konstrukční řekněme vady. Chyba ale muže být i v majitelích, kdo ví. Možná to vidím moc konzervativně, až staromilsky, ale podle mě nedostalo Busso svého nástupce jakého by si asi zasloužilo. Snad jako odpověď stačí. :-)
Zcela se nabízí šestiválcový nástupce legendárního Alfáckého Bussa od Holdenu.
Mám to štěstí, že nepotřebuji. V době, kdy mě dohnala frustrace z nekonečného vrážení peněz do aut,motorek atd. jsem si řekl že na ně kašlu. Na běžné ježdění jsem používal kolo. Fungovalo překvapivě dobře (a spolehlivě :-)). Po nějaké době jsem si řekl, že by nebylo od věci si nějaké přibližovadlo opět pořídit. Je přece fajn si zajet kamkoli, za jakéhokoliv počasí (spontánní výlety atd.) Takže jsem to opět nevydržel a zase živím dvě Alfy (víkendovka a daily car) a jednu motorku. Peněženka mi sice moc nepoděkovala, ale jsem nepoučitelný. Ale zpět k otázce -dá, ale nesmíš dojíždět daleko za prací, nesmíš mít nejbližší obchod 10 km daleko, nesmíš mít rodinu, vozit pravidelně velký náklad, a ideálně mít v rodině někoho kdo auto již má (a je ochoten půjčit). Stejně si ale myslím, že to nevydržíš a dřív nebo později nějakému inzerátu podlehneš.
To rock, Habakukk - V podstatě jste zopakovali to co jsem napsal, jen jsem nebyl tak ostrý vůči oněm řidičům. Myslím že beastar ani já tohle v žádném případě neomlouváme, naopak toto jednání považujeme za minimálně nezodpovědné. Jen jsem svým komentářem chtěl objasnit proč se to asi děje.
Musím také přispět svou troškou do mlýna. Občas taky totiž řídím bílou dodávku. Je třeba si uvědomit jednu základní věc - s bílou dodávkou málokdo jezdí pro radost z jízdy. Občas se mi naskytne příležitost jet takový menší kšeft (rozvoz drobnějšího zboží za kilometrovou sazbu). A z toho vyplývá, že se to člověk snaží odjet co nejrychleji (méně času stráveného na cestách = vyšší zisk). A je opravdu někdy velice frustrující jet trasu 6 hodin místo naplánovaných 4 (čas pro rodinu, koníčky, každý dle svých potřeb). Tím samozřejmě neomlouvám prasárny, které způsobí řidiči těchto vozů, jen bych to viděl jako důsledek oné frustrace. Nikdy (klepu na stůl) jsem žádnou neprovedl, jen si dokážu velice reálně představit chování psychicky slabších jedinců, kteří jedou kšeft v bílé dodávce. Z toho vyplývá, že pro nás, co řídíme pro radost je bílá dodávka jakýmsi výstražným varováním, a předzvěstí potencionálního problému. Buďme rozumnější, a raději preventivně předcházejme nebezpečným situacím tím, že dodávkám obecně necháme prostor, a necháme je jet si svoje. :))
Podobný případ se spolujezdcem se mi stal na polské rychlostce, když mě trochu v levém pruhu trochu omezil předjíždějící polský kamion (mírně, o žádné krizovce nemohla být řeč). Reakce spolujezdce byla ve stylu : "Dělej dojeď ho, hned ho vytrub, jeď k němu a vyfakuj ho." Reakce moje : "Tak jsi úplný píčuš nebo co?" Někdy si říkám jestli těm lidem stojí za to někoho půl hodiny honit, a pak se ještě hádat, místo aby na 2 sekundy sundali nohu z plynu.
Jedině křížáka, s Alfou s Bussem je cokoliv jiného nesmysl, naproti tomu v e34 by člověk ideálně potřeboval být chobotnice. Takže vždy záleží na autě.
Jak říkáš, dávno pryč jsou doby kdy byl největší problém s náhradními díly atd. Dnes jsou největší problém lidi a najít dobrého servisáka už je skoro nemožné, nikdo se nechce umazat a chybí srdcaři. Proto lidé kteří umí a hlavně chtějí by se měli platit zlatem a na rukou nosit, žel i tak asi zanedlouho vymřou...
Nevím jestli to bylo ne mne (trošku se tu v dizkuzi ztrácím), každopádně tvé osobní zkušenosti a názory rozporovat určitě nechci...
Větší množství blábolů jsem dlouho neslyšel :-D ale uzavřu to s tím že souhlasím tady s Vojtou a v dnešní době kdy jsou ceny jaké jsou mi dává smysl jedině Busso v GT.
A měl jsi taky AEE? Ona AEH je při stejném objemu už docela jiná písnička než takhle prehistorie :))
Mám GT 3.2, co nevidět bude svor a Ragazzon, tož pokud budeš chtít není problém ;)
Dodnes si vzpomenu na mé první auto Octavia I 1.6 AEE 55KW. Jakožto student jsem neměl peníze, tak jsem koupil od známého tohle v docela dost slušném stavu, zato v nejosekanější verzi co snad existovala, u abs a posilovače to končilo. To auto mě štvalo snad vším, ale nejhorší byl motor, v kopci mě předjížděli i cyklisté. Kdybych v té době koupil Felicii 1.3 nebo favorit, dozajista by to bylo oproti tomu milionové auto. Od té doby naštěstí mi auta přinášejí jen užitek nebo radost :))
Přesně jak říkáš. A vše ještě umocnilo, že vedle mě sedel otec :)) každopádně je ale největší škola právě takový trapas, protože to prostě víckrát zažít nechceš. Když jsme u těch pump, tak jsem si ještě vzpomněl na dávnou brigádu. Jel jsem čepovat firemní Iveco, a když jsem jel od stojanu, najednou jsem uslyšel ránu. Zastavím, vylezu a vidím že jsem sebral spacím boxem stříšku s "plexisklem", která zasahovala do cesty více než by bylo příjemné. Vyletěla ženská se slovy "Už jste tento týden druhý, pojisťovna to řeší". Tak jsem měl tenkrát víc štěstí, než rozumu. Ale za blba jsem byl minimálně stejného :-))
Taky se mi v mladické nerozvážnosti podařilo trefit nosný sloup před stojanem na benzínce :D Do poslední chvíle jsem si nebyl jist, na které straně je víko nádrže, tak jsem si to švihal přímo naproti sloupu, že to na poslední chvíli strhnu doleva, nebo doprava. Ledovka vzniklá z vody, co kapala ze střechy ale byla jiného názoru :D Tak jsem ze sebe udělal blbe před lidma, co tankovali. Trochu jsem si připadal jako Remi Gaillard :)))
Poslední komentáře
- James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů