načítám data...

theGeno

JménoOndřej Gánovský
BydlištěBruntál
Registracepřed 2.2 rok.
Poslední aktivitapřed 10.0 dny
Komentářů u článků22
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Auta se vybírají srdcem, ženy rozumem.

Posledních 50 komentářů

theGeno
27. ledna 2021, 16:27
0
Zajímavé naftové motory minulosti

Asi 3 měsíce jsem vlastnil 159 SW 2.4 20V 154kW a taky mě to nijak neuráželo. Ten pětiválec zněl celkem (na poměry dieselu) dobře a překvapil mě, že se chová podobně jak benzín. Každopádně to JTDm je velice zajímavá protiváha k TDI, které se chová úplně odlišně.

theGeno
20. ledna 2021, 21:38
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Jako člověku s lehce audiofilními sklony mě hudba v autě fakt netankuje. Naopak nejlepší je originál rádio, protože většinou nejlépe komunikuje s autem, neruší estetické pojetí a nejlepší soundtrack je stejně nějaký krásně znějící motor. Kvalitní hudbu je třeba hledat jinde, než v autě. Jinak co se týče výběru, vždy se mi nejlépe jezdilo při Vltavě (překvapuje mě, kolik lidí to má podobně). Ta klasika mé něco do sebe i v autě. :-)

theGeno
04. listopadu 2020, 22:55
7
Když kola podělají auto: Sedm nejhorších ráfků na tuningovém trhu

Sorry, nemůžu si pomoct, ale tohle na koncernovkách mě zneklidňuje poměrně intenzivně. :D

theGeno
28. října 2020, 23:24
0
Kamaz day: Babí léto a sirény

To je jen dobře, že jsi o tom neslyšel :)) Myslím že teď přijde trend kotoučových brzd i u Tater. Nemění to ale nic na tom, že nevidím jediný objektivní důvod proč protěžovat Tatru vůči ostatním zahraničním výrobcům. Argument může být častá jízda v terénu.

theGeno
10. října 2020, 22:44
1
Kamaz day: Babí léto a sirény

To pochopíš v momentě, až pojedeš k výjezdu s prvovýjezdovou Tatrou 815 Terrno a selžou ti terenní bubnové brzdy na cestě k zásahu čistě okreskovou silnicí. Ve finále budeš stejně za blba, a řeknou ti, že je lepší brzdit krátce a razantně, než dlouze a střídmě. :-)))

theGeno
22. srpna 2020, 13:59
2
Automobilové legendy virtuálního světa

Napadá mě milion aut, ale tohle jednoznačně jako první.

theGeno
01. července 2020, 21:36
0
Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

Popravdě, neměl to asi úplně lehké. Osobně mi chybí trochu toho charakteru. Vše začne už vzhledem, který moc nenadchne. Výkonově je samozřejmě super, ale ten hlad po otáčkách a říznost mu trochu chybí, u zvuku to vidím stejně. Co se spolehlivosti týče, nemohu soudit - nevlastním. Pravdou však je, že o problémech "klokana" se čte daleko častěji, než o starém Bussuy a nebyli to jen "Frantové z fóra" kteří tomuto motoru vyčítali jistě konstrukční řekněme vady. Chyba ale muže být i v majitelích, kdo ví. Možná to vidím moc konzervativně, až staromilsky, ale podle mě nedostalo Busso svého nástupce jakého by si asi zasloužilo. Snad jako odpověď stačí. :-)

theGeno
30. června 2020, 20:43
0
Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

Zcela se nabízí šestiválcový nástupce legendárního Alfáckého Bussa od Holdenu.

theGeno
21. května 2020, 07:59
0
To nejdůležitější v každém autě

Jak jsi jen mohl zapomenout na Miatu?!! :-D

theGeno
10. března 2020, 21:55
2
Potřebujete vůbec auto?

Mám to štěstí, že nepotřebuji. V době, kdy mě dohnala frustrace z nekonečného vrážení peněz do aut,motorek atd. jsem si řekl že na ně kašlu. Na běžné ježdění jsem používal kolo. Fungovalo překvapivě dobře (a spolehlivě :-)). Po nějaké době jsem si řekl, že by nebylo od věci si nějaké přibližovadlo opět pořídit. Je přece fajn si zajet kamkoli, za jakéhokoliv počasí (spontánní výlety atd.) Takže jsem to opět nevydržel a zase živím dvě Alfy (víkendovka a daily car) a jednu motorku. Peněženka mi sice moc nepoděkovala, ale jsem nepoučitelný. Ale zpět k otázce -dá, ale nesmíš dojíždět daleko za prací, nesmíš mít nejbližší obchod 10 km daleko, nesmíš mít rodinu, vozit pravidelně velký náklad, a ideálně mít v rodině někoho kdo auto již má (a je ochoten půjčit). Stejně si ale myslím, že to nevydržíš a dřív nebo později nějakému inzerátu podlehneš.

theGeno
06. března 2020, 16:29
1
Mercedes Sprinter 211 CDI Worker+: Jak si najít kamarády

To rock, Habakukk - V podstatě jste zopakovali to co jsem napsal, jen jsem nebyl tak ostrý vůči oněm řidičům. Myslím že beastar ani já tohle v žádném případě neomlouváme, naopak toto jednání považujeme za minimálně nezodpovědné. Jen jsem svým komentářem chtěl objasnit proč se to asi děje.

theGeno
05. března 2020, 22:59
0
Mercedes Sprinter 211 CDI Worker+: Jak si najít kamarády

Musím také přispět svou troškou do mlýna. Občas taky totiž řídím bílou dodávku. Je třeba si uvědomit jednu základní věc - s bílou dodávkou málokdo jezdí pro radost z jízdy. Občas se mi naskytne příležitost jet takový menší kšeft (rozvoz drobnějšího zboží za kilometrovou sazbu). A z toho vyplývá, že se to člověk snaží odjet co nejrychleji (méně času stráveného na cestách = vyšší zisk). A je opravdu někdy velice frustrující jet trasu 6 hodin místo naplánovaných 4 (čas pro rodinu, koníčky, každý dle svých potřeb). Tím samozřejmě neomlouvám prasárny, které způsobí řidiči těchto vozů, jen bych to viděl jako důsledek oné frustrace. Nikdy (klepu na stůl) jsem žádnou neprovedl, jen si dokážu velice reálně představit chování psychicky slabších jedinců, kteří jedou kšeft v bílé dodávce. Z toho vyplývá, že pro nás, co řídíme pro radost je bílá dodávka jakýmsi výstražným varováním, a předzvěstí potencionálního problému. Buďme rozumnější, a raději preventivně předcházejme nebezpečným situacím tím, že dodávkám obecně necháme prostor, a necháme je jet si svoje. :))

theGeno
23. února 2020, 20:56
1
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Podobný případ se spolujezdcem se mi stal na polské rychlostce, když mě trochu v levém pruhu trochu omezil předjíždějící polský kamion (mírně, o žádné krizovce nemohla být řeč). Reakce spolujezdce byla ve stylu : "Dělej dojeď ho, hned ho vytrub, jeď k němu a vyfakuj ho." Reakce moje : "Tak jsi úplný píčuš nebo co?" Někdy si říkám jestli těm lidem stojí za to někoho půl hodiny honit, a pak se ještě hádat, místo aby na 2 sekundy sundali nohu z plynu.

theGeno
18. května 2019, 14:06
0
Autíčkář se ptá: Jakou techniku používáte při ovládání volantu?

Jedině křížáka, s Alfou s Bussem je cokoliv jiného nesmysl, naproti tomu v e34 by člověk ideálně potřeboval být chobotnice. Takže vždy záleží na autě.

theGeno
30. března 2019, 22:52
1
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Jak říkáš, dávno pryč jsou doby kdy byl největší problém s náhradními díly atd. Dnes jsou největší problém lidi a najít dobrého servisáka už je skoro nemožné, nikdo se nechce umazat a chybí srdcaři. Proto lidé kteří umí a hlavně chtějí by se měli platit zlatem a na rukou nosit, žel i tak asi zanedlouho vymřou...

theGeno
28. března 2019, 18:34
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Nevím jestli to bylo ne mne (trošku se tu v dizkuzi ztrácím), každopádně tvé osobní zkušenosti a názory rozporovat určitě nechci...

theGeno
28. března 2019, 16:41
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Větší množství blábolů jsem dlouho neslyšel :-D ale uzavřu to s tím že souhlasím tady s Vojtou a v dnešní době kdy jsou ceny jaké jsou mi dává smysl jedině Busso v GT.

theGeno
27. března 2019, 22:32
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

A měl jsi taky AEE? Ona AEH je při stejném objemu už docela jiná písnička než takhle prehistorie :))

theGeno
27. března 2019, 16:47
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Mám GT 3.2, co nevidět bude svor a Ragazzon, tož pokud budeš chtít není problém ;)

theGeno
27. března 2019, 11:18
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Dodnes si vzpomenu na mé první auto Octavia I 1.6 AEE 55KW. Jakožto student jsem neměl peníze, tak jsem koupil od známého tohle v docela dost slušném stavu, zato v nejosekanější verzi co snad existovala, u abs a posilovače to končilo. To auto mě štvalo snad vším, ale nejhorší byl motor, v kopci mě předjížděli i cyklisté. Kdybych v té době koupil Felicii 1.3 nebo favorit, dozajista by to bylo oproti tomu milionové auto. Od té doby naštěstí mi auta přinášejí jen užitek nebo radost :))

theGeno
19. února 2019, 16:49
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Přesně jak říkáš. A vše ještě umocnilo, že vedle mě sedel otec :)) každopádně je ale největší škola právě takový trapas, protože to prostě víckrát zažít nechceš. Když jsme u těch pump, tak jsem si ještě vzpomněl na dávnou brigádu. Jel jsem čepovat firemní Iveco, a když jsem jel od stojanu, najednou jsem uslyšel ránu. Zastavím, vylezu a vidím že jsem sebral spacím boxem stříšku s "plexisklem", která zasahovala do cesty více než by bylo příjemné. Vyletěla ženská se slovy "Už jste tento týden druhý, pojisťovna to řeší". Tak jsem měl tenkrát víc štěstí, než rozumu. Ale za blba jsem byl minimálně stejného :-))

theGeno
19. února 2019, 14:08
6
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Taky se mi v mladické nerozvážnosti podařilo trefit nosný sloup před stojanem na benzínce :D Do poslední chvíle jsem si nebyl jist, na které straně je víko nádrže, tak jsem si to švihal přímo naproti sloupu, že to na poslední chvíli strhnu doleva, nebo doprava. Ledovka vzniklá z vody, co kapala ze střechy ale byla jiného názoru :D Tak jsem ze sebe udělal blbe před lidma, co tankovali. Trochu jsem si připadal jako Remi Gaillard :)))

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem