reklama
načítám data...

Matěj

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.2 dny
Příspěvků ve fóru297
Komentářů u článků1469
Pozitivních komentářů u článků258
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Co mi vadí na psaní o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…

O autech, dospívání a svobodě

17. března 2018, 12:47 9 komentářů

Divoké automobilové sny někdy zkříží prostá realita všedního dne. Ukazuje se ale, že právě tohle uvědomění může být cestou ke spokojenosti…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
17. října 2018, 14:12
2
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

a nebo třeba taková M5, co se manuálem prodávala právě výhradně pro US trh :)

Matěj Podhorský
15. října 2018, 15:26
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Já to psal hlavně na interiér, ale designovým jazykem do ostatního porftolia Jaguaru I-Pace taky zapadá. A vsadím se, že by se Skipperovi na denní ježdění moc líbil :D

Matěj Podhorský
14. října 2018, 13:40
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Ne, normálně na to zvou veřejnost, platí se to, ale když budeš odebírat newsletter jaguar, tak ti budou chodit maily. Na stránkách Jaguar hledej sekci Experience :)

Matěj Podhorský
14. října 2018, 08:57
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

No, ani moc ne. Kladl se důraz na ježdění a všichni se zajímali hlavně o ta kupátka. Víš co ale mně by to dávalo i smysl, samozřejmě v případě že by byly elektromobily s dostatečným dojezdem. Nechat V6 a V8 pro speciality a elektrifikovat zbytek běžné nabídky. Takový naftový ingenium možná jezdí dobře, ale kdo to má poslouchat :)

Matěj Podhorský
14. října 2018, 08:51
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

To bych si na takové propašování musel najmout cely autobus :D ale může se účastnit každý, normálně se to dá zaplatit. Teď mají nějaký Ice Driving ve Švédsku a to by byla teprve bomba, jen tam jsme na ceně 3500-5000€ za 3-4 dny

Matěj Podhorský
14. října 2018, 08:50
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

E-Pace, F-Pace jsou suv, I-Pace elektromobil. F-Type je jasný :) no a XE,XF a XJ jsou sedany.

Jo, F-Type SVR se dostal pod kůži hlouběji, než bych si snad i přál :) už jen kvůli tomu zvuku!

Matěj Podhorský
13. října 2018, 20:01
5
Zadáno pro dámy: Příští rok odstartuje ryze ženská Formule W Series

A je to pěkná ptákovina, aneb když chceš víc žen v motorsportu, který nakonec není nijak z principu uzavřen ženám, uděláš jim vlastní, vymezenou kategorii. Well done! Totální sračka :)

Matěj Podhorský
10. října 2018, 13:54
1
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Co se nevešlo... na tu věc jsem se moc těšil a tak jsem hned u Violy sháněl klíče. Předtím jsem se samozřejmě nasnídal, pitomec. Půlhodinka na okreskách a měl jsem fyzicky dost. Největší šok byl z akcelerace, takový to, když si řekneš, že to přece nemůže být tak strašný. Ale ono je. Mnohem šílenější, než člověk čeká. Po projížďce jsem si cígo zapaloval na šestý pokus. Instantně jsem se zamiloval.

Matěj Podhorský
07. října 2018, 19:50
7
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar mi tady úplně ukradl show :D

Matěj Podhorský
06. října 2018, 20:25
0
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Jojo, my to tady máme hozený trochu jinak ;) někomu to vyhovuje občas...

Mimochodem na oběd byl burger a hotdog, hodnotili bych tak 4/10.

Každopádně děkujeme a doufáme, že zachováte přízeň i do budoucna ;)

Matěj Podhorský
06. října 2018, 10:57
1
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Nemám na to co říct :D snad jen: “děkuji ti náčelníků, že ses mě zastal!”

Ne vážně, uznávám že v textu jsou chyby, co do editace máme co dohánět :) snad se ale článek líbil i tak

Matěj Podhorský
30. září 2018, 13:08
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

By ses tím měl svézt. Já na to koukal přes prsty, pak jsem se svezl, rozdráždil to bokem, a jak jsem se bavil!

Matěj Podhorský
24. září 2018, 14:11
0
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

UAZ Patriot klimu už má. A tempomat. A navigaci. A výhřevy sedaček a snad i volantu.

Matěj Podhorský
20. září 2018, 01:11
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Zadní náprava je celá zakrytovaná plasty, takže je z ni vidět prd. Motor vypadá... je maličký :) a interiér vím, tam to chce fotek více ale nevyšly, omezení techniky a světla bohužel :(

Matěj Podhorský
13. září 2018, 12:24
9
Mazda 323 V6 K8 - Mámin sedan

Noo tak určitě, ono je to taky částečně o tom štěstíčku, ale Kubajz do toho dává to srdíčko, ale znáš to, volant je kulatý, stát se může cokoli. Každopádně my tomu jdeme naproti

Matěj Podhorský
13. září 2018, 10:10
3
Mazda 323 V6 K8 - Mámin sedan

My z něj máme taky sakra velkou radost, to nám věřte!

Matěj Podhorský
12. září 2018, 14:19
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

No, mně se akorát nechtělo koukat do emailu na ty přehledy měsíčních výsledků no... To jestli se ti unifikovaný auta líbí nebo ne, jakoby, to už je na tobě.
Btw já bych furt asi ještě Volvo jako přímou konkurenci německé trojky nepovažoval.

Matěj Podhorský
12. září 2018, 14:04
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

No, vzhledem k tomu, že se Volv prodává čím dál víc a prakticky každý měsíc je lepší než ten předchozí, tak se jim asi daří. Jen aby si to udrželi. Mně je tak značka moc sympatická, některé věci třeba moc nechápu, ale jsou to detaily. Myslím, že na původní Volvo navazují docela důstojně, byť samozřejmě nemají turbený pěti a šestiválce.

Matěj Podhorský
12. září 2018, 13:40
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Rozvory, hmotnosti, těžiště? No tak, není to všechno stejný. Nebo tak, stejný to je v tom nejlepším slova smyslu, že sedneš a víš, že jsi ve Volvu. Mně se zatím nejvíc líbila XC60 třeba... Na druhou stranu, podívejte se jak funguje Apple. Prodává různé varianty produktů, ale základní design, ovládání a fíčury jsou stejný. A lidi to chtějí. I já to mám moc rád.

Matěj Podhorský
05. září 2018, 06:26
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Minimálně Milovice nebo Jihlava. Jasně, je to omezeny, ale jde to.

Matěj Podhorský
03. září 2018, 06:48
8
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

:D no a to bys ještě měl vědět, že jsem na tuto akci přijel v saku

Matěj Podhorský
02. září 2018, 22:51
0
Matěj Podhorský
23. srpna 2018, 08:09
1
Matěj Podhorský
17. srpna 2018, 08:42
1
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Ale paní šéfová, ono se u nás smí pouze 130, víme? :)

Jo, tys myslela Německo, žejo

Matěj Podhorský
16. srpna 2018, 08:55
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Proto je na telefonech skvělá funkce diktování zpráv :)

Matěj Podhorský
16. srpna 2018, 08:36
0
Aerodynamika automobilů: Genialita běžným okem neviditelná

Pane Jirko, bohužel to máte moc popletený. Cx se dávno nepoužívá, moderní aerodynamika používá jen a pouze Cd, jakože Drag, angl. odpor. Stejně tak Cy už není, je Cl, jako Lift.
Stejně tak neplatí, že by se Cd, dříve Cx, měnilo s rozměry objektu. Jedná se o, jak správně uvádíte, bezrozměrné číslo, které však ukazuje jakousi aerodynamickou čistotu objektu. Ta souvisí s tvarem, vlastnostnmi povrchu a podobně. Toto číslo také slouží k aspoň přibližnému srovnávaní objektů. Dneska se s tím samozřejmě hodně operuje, ale důležitá je také například čelní plocha, tedy řekněme že velké SUV s větší čelní plochou bude mít mnohem větší odpor vzduchu než nízký sedan, ačkoli obě auta mají Cd stejné.

Ad formule, jednak tam hrají roli kola, ale mnohem větší vliv hraje právě aerodynamické řešení vozu, které generuje obrovský přítlak. A protože s velkým přítlakem roste i odpor, mají tyto vozy velký součinitel odporu, Cd.

Matěj Podhorský
13. srpna 2018, 13:22
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Nepochopeno, ale vůbec :) nikde jsem nepsal, že si vesnickou tavernu představuju jako luxus, ale to je jedno. Smím se teda jen zeptat, on vás tím Ghibli někdo nutí jezdit? Mám pocit že se vám moc nelíbí a přesto píšete, že už ho máte dlouho.

Matěj Podhorský
13. srpna 2018, 13:13
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Jako asi tak... bavíme se o autech a ne o ženách. Jestli mezi tyhle dvě témata dává takřka rovnítko, je mi docela líto jeho partnerky :D

Matěj Podhorský
13. srpna 2018, 12:36
3
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Není to vůbec přehnaný, já teda dálnice jezdil v tom I.C.E. módu, ekvivalent eco režimů jinde, a nebylo si na co stěžovat. Audio fajn, odhlučnení příjemný, jak aerodynamicky, tak valivý hluk od těch zadních salámů, všechno s mírou. Holt to má každý hozený jinak no...

Jen teda nesouhlasím s tím, že to hodnocení je založené na tom, že to byla vyjímečná příležitost a proto je ten test psaný tak. Kdysi jsme se tady o měřitelné objektivitě vs subjektivním vnímání docela hodně bavili a prostě když to auto na člověka nějak působí, není důvod psát něco jiného.

Matěj Podhorský
13. srpna 2018, 12:32
1
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

U mě je to všechno tak nějak o dojmech a pocitech, než o měřitelných parametrech a tabulkových hodnotách, co někdo vyhledává... jinými slovy, můžeš si v rádobyluxusní uniformní restauraci dát průměrný víno, ale v hezký skleničce, s hezkým servisem a těma blbostma okolo, a někdo bude spokojenej. Nebo si jako já můžeš dát někde v italské vesničce úžasné víno v obyčejné sklenici, sedět na plastové židli u stolku s igelitovým ubrusem, a stejně si to budeš pamatovat ještě na smrtelný posteli, nebo to víno bylo to nejlepší, cos kdy pil.

Matěj Podhorský
10. srpna 2018, 20:28
0
Stará známá v novém kabátě: Facelift Škody Fabia

Opatrně s těma řečma o dávání do plynu hele :D by se toho mohl někdo chytit. Mimochodem, máš rád horkovzdušný balony? Ty taky můžou lítat na LPG, akorát to děsivě zasírá hořáky

Matěj Podhorský
04. srpna 2018, 08:56
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Ten Jag je absolutně kurva boží!

Matěj Podhorský
03. srpna 2018, 12:44
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

kristepane jen ne oranžový Focus, třeba ST :D

Matěj Podhorský
03. srpna 2018, 09:13
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Skipper: autor článku dítě má pokud vím :D sám jsem ho viděl s nějakým malým člověkem manipulovat

Matěj Podhorský
02. srpna 2018, 12:37
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Jak tě tak sleduju, začnem asi razit heslo: Odpověď je vždycky XJR :) ale proč ne koneckonců

Matěj Podhorský
02. srpna 2018, 12:36
1
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

On se svezl Cliem... neboj, za týden dva se sveze něčím jiným, a bude zas milovat to :)

Matěj Podhorský
30. července 2018, 19:53
0
D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Jsem si dal fotku toho Ghibli na facebook a tam se strhla diskuze teda...A já prozradím, že se mně to líbilo a to tak, že dost. Ale počkej si na test :)

Matěj Podhorský
26. července 2018, 10:38
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Obšlehla? Tak se tomu dnes říká? A králíky? Bože, to musel být teda strašný bizár... jako jo, že Linda Lovelace ve svých začátcích uspokojovala před kamerou německého ovčáka, to je známá věc, ale králíky? Ty vole, to už je moc i na mě jakoby

Matěj Podhorský
26. července 2018, 10:26
2
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Teda Krabe, teď jsi prozradil nějakýn know how z tvého nového působiště :D cituju: " Fakt se o takových věcech píše blbě, kór když si o tom myslíš svoje, ale nemůžeš to napsat úplně jak to myslíš. "

Tak vy to tam fakt děláte? hmmm :)

Matěj Podhorský
25. července 2018, 16:02
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

To bude nějaká pornoherečka určitě

Matěj Podhorský
24. července 2018, 15:44
3
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Přesně, ale musí se uznat, že ta sype všem rovným dílem. Mylyjon na redaktora/měsíc.

Matěj Podhorský
24. července 2018, 08:27
0
Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

Oni změnili převodovku takže je tam jiný volič teď. Proto to nemohli udělat takhle

Matěj Podhorský
22. července 2018, 13:33
0
Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

Cactus nahrazuje taky C4, takže mimo jiné proto se přibližuje většinovému vkusu. Za mě bohužel

Matěj Podhorský
17. července 2018, 14:17
0
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Sakra tak to je úplně nádherný, s tím bychom se určitě chtěli svézt, to si přímo říká o článek!

Matěj Podhorský
17. července 2018, 14:12
0
Matěj Podhorský
17. července 2018, 13:15
0
Nissan Leaf: Být odlišný není zločin

Divili byste se, jaký problém je někdy sehnat předváděčky... psal to tu už kdysi i Vavris, když sháněl auto pro svoji drahou matku

Matěj Podhorský
13. července 2018, 15:11
1
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Scout je zvýšená Octavia. Nemůžeš tam dokoupit adaptivní tlumiče, což je na Octavii jinak nejlepší věc. V zatáčkách se to řídí jako zvýšená Octavia, ale normální řidič rozdíl nepozná. Podvozek dává tupé rány, opět, Octavia.
PreFL Forester jsem řídil v nějaké specifikaci za 680 tisíc, takže velký, docela dostupný auto... a jako tady faceliftem udělali velký krok kupředu. Jak psala Zlokočka, dá se tomu na rozbitých cestách nakládat, až to pěkné není, a auto si jen tak samozřejmě jede. Neměl jsem z toho nijak hatchbackový pocit teda, ale špatný to rozhodně nebylo.
Sranda ale je, že ta Octavia se taky dostane skoro kamkoli, když si člověk zamane. Ani jí moc nevadí, že se u toho kolikrát plazí po břiše. Ověřeno za vás.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem

Ford Explorer  1999
Ford Explorer

1999 rok výroby
175 koní výkon
4 000 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited 2000
Jeep Grand Cherokee Limited

2000 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem