reklama
načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 20.6 měs.
Poslední aktivitapřed 37.7 min.
Příspěvků ve fóru252
Komentářů u článků902
Pozitivních komentářů u článků106
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Proč už nechci psát o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
včera v 09:16
0
Šest aut, se kterými už nikdy nebudete potřebovat hotel

To byla skoro povinnost v garáži dětského petrolheada, s bratrem jednu po strýci. Ta se dala používat na přepravu angličáků, protože už neměla zadní čelo :D
No a pak samozřejmě nesměla chybět dakarská 815, jednu nám dokonce domů přivezl pan Loprais osobně.

Matěj Podhorský
23. února 2017, 14:30
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

ehmm.... "I prodeje Mustangů si myslim budou možná horší než si Ford myslí. Evropan radši koupí Focus RS :) "

mustang je teď třeba v německu nejprodávanější sporťák. O čechách se nemá smysl bavit, ale jinak? Come on :)

Matěj Podhorský
23. února 2017, 10:23
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Stejně jako třeba z VW v Americe? :) a co další evropská auta? Co BMW, Audi?
To by potom auta mohla zůstávat fakt jenom na té straně atlantiku, kde byla vyrobena. A ano, to by znamenalo žádná US auta u nás. Co je horší, lepší?

Matěj Podhorský
21. února 2017, 20:19
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Přitom to máš uplně jasné. Pevný střed volantu je příliš novátorský, vybočuje to ze standardu ergonomie, který používá VW, a tím pádem jej většina novinářů považuje za etalon, a proto je to špatně. Všimni si, kolikrát jsou VW auta chválena za to, že jejich kabiny jsou ergonomické a všechno "je tam, kde by to člověk hledal", což je dáno hlavně zvykem z VAG aut.

Matěj Podhorský
21. února 2017, 11:50
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

ambientni osvetleni se vetsinou vypnout da, ale treba Pug 2008 bez stresniho okna ma takove hezke prouzky diod ve stropnici, a to neoslnuje nijak. Akorat chci videt, jak budou vypadat auta za par let, kdy na ojetinach tohle bude svitit tak z poloviny :)

No jo, saab a jejich nightmode, to uz proste dneska neni. Ono navic i to LCD kdyz se ztlumi a je z vetsiny cerne, furt trochu sviti.

Matěj Podhorský
21. února 2017, 10:16
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

mně dokonce připadá, že se dnes na noční provoz přímo sere. Všechny budíky září jak šilené, ovládání jasu mají jen některé, a třeba vypnout displej taky nelze všude jen jedním tlačítkem. A tak i přes to, že leckterá auta dnes svítí velice dobře, je kabina plná světýlek, diod, a blikajících věcí, a proč? Aby se tam nikdo po tmě nebál?

Matěj Podhorský
19. února 2017, 21:53
3
Jaguar F-Pace 2.0d AWD: První velká kočka

Tak ono je to jednoduché. Vyšší hmotnost znamená při stejné rychlosti vyšší hybnost, navíc jsou moderní SUV vysoká. Ve výsledcích normovaných laboratorních nehod se navíc příliš neliší od běžných aut, ale na silnicích holt nebourají všichni se stejnými auty...

Mimochodem, všimli jste si, jak často nadáváme na normované crash testy, ale kdykoli se nám to hodí, tak se na ně odkazujeme?

Jinak velká SUV mají v nehodách taky jednu nevýhodu, a to vysoké těžiště. Dost často půjdou přes budku tam, kde by normální auto nemuselo.

Matěj Podhorský
19. února 2017, 15:57
0
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

No jo, ale ty vůně do auta, jak s tím naložit, když člověk chce, aby auto příjemně vonělo a z hnusné chemie ho akorát bolí hlava? Navíc teda ani neberu v potaz ty odporné věci do výdechů. Ale auto prostě po čase začne smrdět, i to nové. Člověk prdí do potahů, potí se, nebo interiér v rámci levného čištění dostane plnou dávku levného cockpit spreje, který k pekelnému smradu navrch přidá hnusný lesk a mazlavý povrch. Příjemné je, když člověk veze čerstvé upražené kafe. To navíc pohlcuje veškeré nepříjemné pachy. Asi nejlepší jsou na tohle nová drahá auta, třeba Range Rover. Ten uvnitř voní jako brašnářství:)

Matěj Podhorský
17. února 2017, 20:57
1
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

To už se ty kdysi řešilo, a páni se tenkrát dohádali jako prase, protože x jako neznámá se píše prý malým x. No trochu opomněli, že si proměnnou můžeš zadefinovat třeba kř, když se ti zachce. A římská IIII taky není problém :D

Matěj Podhorský
17. února 2017, 20:13
0
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

Unihobby docela ujde, akorát musí člověk trpět slabostí pro komunitu se sníženými VAG vozy, protože těch je tam pokaždé požehnaně :D proto jsem tam rád jezdil s fiátkem, byl takový drsný :D

Matěj Podhorský
17. února 2017, 10:36
0
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

No, tak já slibuju, že se podívám. Mně se velice líbí foam gun :D pěkně zakryje celé auto pěnou, a vůbec ten proces očisty je nádherný. Nemám na to sám čas, chuť ani místo, takže se omezuju na wapku, ale víš co, jenom proudem neodstraníš prakticky nic, snad krom bahna, a kartáč z wapky používat je nahouby, každý druhý s ním švihne o zem a nabere tam kamení, no nic, čím bys chtěl čistit auto.
Proto jsem trochu trpěl s Fiatem, ten se nesměl mýt v myčce (bylo to výslovně uvedeno v manuálu jako důvod ku ztrátě záruky na lak). No a jednou dvakrát jsem ho teda myčkou protáhnul, a hned to bylo vidět.

Matěj Podhorský
17. února 2017, 10:23
1
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

ty vole, tak to já jsem zase opačný pól... když už se to myje, tak v myčce, a dřív jsem si zakládal na tom, aby nebyl interiér nechutný, dneska sere pes. Jak tam nejsou kočičí chlupy, není to moje auto. Dokud volant moc nelepí, tak se to taky dá. Snad akorát ta okna musí být jako křišťál, aby člověk hezky viděl ven, na to jsem fakt pes.

Ale někdy bych rád viděl práci detailera, jak se to dělá v reálu. Koukal jsem na nějaká videa na YT kanálu chemical guys a to je nádhera, na takovou práci bych se vydržel dívat hodiny :D

Matěj Podhorský
16. února 2017, 17:06
3
Autíčkář hledá PlechCup speciál aneb jaké nejlepší auto za babku?

hmmm. To ale nevypadá vůbec zle. Pošleme tam Vavrisa.

Matěj Podhorský
16. února 2017, 09:10
0
Autíčkář hledá PlechCup speciál aneb jaké nejlepší auto za babku?

ty jo, to je snad jediné auto, které jsme v zápalu včerejšího redakčního shitstorm...teda pardon brainstormingu, neobjevili.
Jinak ano, s těmi 90.lety souhlasím. Dokonce se odvažuju tvrdit, že to byla doba temna. Vojta potom se slzou oku vzpomínal, jak před 10 lety za plechcupové peníze cupoval V6 granady, E28 a podobné kraviny. A já jsem si chtěl koupit taky PC speciál, ale koupím si hovno leda, jak to tak vidím.

Matěj Podhorský
10. února 2017, 20:33
0
Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

chromované nárazníky mají být matně šedé nebo černé :D

Matěj Podhorský
10. února 2017, 14:12
0
Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

Teda, ještě mi přijde, že na to, jak se v inzerátu uvádí, že je po renovaci, tak je dost levná. nevím, co si pod pojmem renovace představit, ale posledně, když jsme s Františkem koukali na interceptory na mobile.de, tak o něco menší ceny byly za celkem použité hujdy.

Matěj Podhorský
10. února 2017, 13:56
0
Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

to je nádhera! snad až na to denní LED svícení. Taky se mi líbí ten velký parkovací asistent vpředu :)

Matěj Podhorský
09. února 2017, 12:08
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

Aspoň si člověk na cestách připadá jako doma, když tyhle stroje potkává prakticky všude po Evropě :D

Matěj Podhorský
06. února 2017, 17:13
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Musím uznat, že se správným autem na těch správných cestách bych se bavil i po cestě do práce. Leč pro většinu lidí je asi častější dojíždění po nudných cestách plných provozu. Pamatuju jak jsi psal v blogu o jízdě do práce po sněhu, tak tam uznávám, že to je zcela jiná dimenze :) ale určitě sám uznáš, že budeš patřit k menšině.

Matěj Podhorský
05. února 2017, 17:41
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Na smykujících předokolkách mě nic neuráží, jen mi přijde směšné, když se tak inzeruje rodinný hatchback, o kterém navíc ve druhém spotu řeknou, že s ním můžou jít závodit na okruh :D no, můžou, ale...:D

Skrčka jsem řídil bohužel jen jednou, v Písku, a popravdě jsem byl rád, že to je FWD.

Matěj Podhorský
05. února 2017, 12:37
1
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Spíš asi idea dostupného, puristicky zaměřeného sporťáku neoslovuje tolik lidí, jak si představujeme. A s výkonem to asi taky bude mít něco společného... přece jen papírových 200 koní přece dneska dosahuje každý středně velký diesel.

Matěj Podhorský
05. února 2017, 12:07
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Chápu to, ale zas si říkám, že kdyby to mělo být čistě na víkendy, tak se spokojím i s menším autem, než je miata.

Matěj Podhorský
05. února 2017, 11:52
2
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Asi to pořád kupuje málo lidí, jen se podívejme na prodejní "úspěchy" Toyobaru u nás. Ostatně Toyota slibovala ještě nějakou RWD malorážku, menší než toyobaru, a ta by se mohla ukázat snad už letos. A jestli je toyobaru zábavnější, než NC, to je otázka. Každému, co po chuti, já bych zvolil asi coupé, byť je podle mě celkem ošklivé, ale roadster bych nezvládnul.
https://www.autickar.cz/clanek/napravi-toyota-s-fr-to-co-je-na-gt-86-spatne/

Matěj Podhorský
05. února 2017, 11:46
0
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

Ale toho místa v nové pětistovce, co si budem povídat, zase taky tolik nebylo. Třeba když vyberu náhodně, například jen o málo větší toyotu yaris, tak ta je o celý vesmír jinde. A s pětistovkou se dá eurobouračka zvládnout za 5 hvězd :)
Se starou pětistovkou bych nechtěl srazit ani cyklistu. Pamatuju si ale na to, jak mě prostorem překvapila osmsetpadesátka, tam bylo místa, pro 4 lidi uplně luxusně

Matěj Podhorský
03. února 2017, 21:41
0
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

Ta 911 je jen takové období, to zase přejde a bude dobře :) ale s alfou souhlasím, jak jinak. Velice se mi líbí ta coupé, junior, Gtv, Giulia sprint a podobně. Je to vlastně několik modelů, ale všechna coupé sdílí designový jazyk a proporce, a dokonce ten junior ani není zase tak nedostupný. Ale pak je tu ještě Fulvia, a ekonomická varianta, Fiat 124 Coupé. Úžasná auta, nic vzácného, ale radost by mi dělala obrovskou

Matěj Podhorský
03. února 2017, 19:36
2
4 automobilová klišé, která stále platí

S Miatou není šance proti kamionu? Oh please. Na ty stačí i 70 koní.
Laciná kamionová doprava? No jasně, ale co by se stalo, kdyby byla dražší, kdo to zaplatí? Lidi v obchodech. Ono se na kamiony velice dobře nadává, ale všichni si zvykli, že se dá prakticky všechno koupit kterýkoli den v týdnu, v jakoukoli dobu.

Matěj Podhorský
03. února 2017, 15:16
2
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

:D nevěrník krab má doma 911 a tady obdivuje jakési McLareny. Ne vážně, je na tomhle interiéru něco špatně? Snad jen ten potahový vzor (mně se líbí) není pro každého

Matěj Podhorský
03. února 2017, 15:12
0
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

Ano, já bych si taky přál zajímavé vzory potahů, jiné látky apod. Jakou jsem měl radost z pepita, co bylo v pětistovce :) A brokát je boží, akorát jsem ho viděl jen v amerikách.

Matěj Podhorský
03. února 2017, 15:10
0
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

Ohledně 308 je nejlepší to, jak spousta novinářů řekne, že pozice za volantem JE taková a taková. Na základě své postavy, třeba i nekonfekční, vynesou rychlý soud o tom, jaký interiér JE. S 308 GTI jsem strávil týden, a pozice za volantem, jeho velikost a posaz včetně výhledu na budíky mi vyhovoval mnohem lépe, než třeba v AR Giulietta. Holt každý má jinak dlouhé nohy a trup, a pak vznikají takovéhle urychlené soudy. Co mě trochu mrzelo, že ovladače klimatizace jsou pouze přes touchscreen, jinak na mě ta kabina působila fakt příjemně, a to i přes vtipné detaily jako prošívaná guma na palubní desce :)

Matěj Podhorský
02. února 2017, 20:02
4
4 automobilová klišé, která stále platí

Skoro mám dojem, že auta s mikrospínači jistých let jsou na tom špatně už od výroby :D třeba rodinné hranaté Mondeo šlo otevřít zezadu jen za opravdového tepla, jinak jen klíčem. No a tímhle jsou mondea hranatá celkem slavná. Je to díky tomu špatné auto? Asi ne. Je to otrava? Jo! Nebo čtyřka Golf. Taky mikrospínače, taky spousta legrace.

Matěj Podhorský
31. ledna 2017, 12:22
2
Autíčkář na lovu mastodontů

Nový Escalade, dlouhý ideálně, je podle mě naprosto nádherný. Vlastně se mi líbí všechny nové Cadillaky. Možná by se v tom dalo i bydlet, když je to za cenu domu... :D

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 22:06
3
Nejlepší auto na světě

No, aby náhodou po kůře 911 nenastala na konci dne scéna, jako když rodiče tahají děti z hracího koutku, nebo jim nechtějí u kasy v obchoďáku koupit lízatka :D Tohle musíme rozhodně rozpracovat, nějak, nevím jak, ale v redakci něco vymyslíme.

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 21:56
0
Nejlepší auto na světě

Tahoe, jasně, mám tyhle věci popletené, jsem rád, že jsem trefil Chevy. U nás třeba najdeš místo v pohodě, na šířku je to vlastně docela šumák, protože se stojí paralelně s chodníkem, ale pak přijede umělec s Golfem IV, kterému jsou nárazníky u prdele, a najednou není už to ráno žádná legrace není a tím spíš, že odjíždím celkem brzo. Jinak do města je snad dneska jedno, jakým autem jezdíš, ale nějak jsem zjistil, že větší auto nepotřebuju, Fiat velikostně celkem stačil.

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 21:46
0
Nejlepší auto na světě

U toho musí Autíčkář být ale! Pánové, pozor!!! :D

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 21:44
0
Nejlepší auto na světě

Rozuměj, na moje účely je obří. Ostatně, jak jsem psal v testu, tak je QQ půdorysně menší než O3 kombi. Kdybys viděl parkovací místa u nás na ulici, tak je jasné, že na to je i Qashqai obří. I když ten váš Suburban s velkým rámem vpředu by si asi místo udělal :)

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 20:12
1
Nejlepší auto na světě

Qashqai je obrovský a pro mě zbytečný, ale řešení 1+1 jsem nakloněn čím dál víc. Uvidíme, jak to celé dopadne

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 17:18
0
Nejlepší auto na světě

Já jsem ale ochotný věřit tomu, že i ta 911 je schopná obstojně fungovat jako daily, ale pak narážíme na ten finanční strop, o kterém mluvíš. Takže kompromisem mezi daily a autem na víkendy by mohl být třeba hothatch, že ano. Ale já postupem času přicházím spíš na to, že mě baví jednoúčelová auta. Představa, že jedu uřvaným, drncajícím hothatchem někam v noci, když mám ucpané dutiny, zalehlé uši a bolí mě hlava, ta mě teda fakt moc neláká. Jen na ty jednoúčelové nástroje holt potřebuje člověk trochu víc peněz, prostoru a asi i času. Snad to jednou vyjde :)

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 15:24
0
Nejlepší auto na světě

Pravda, leč pro nás postižáky, o kterých je článek především, by to mělo asi platit ve větší míře. Já sám jsem asi vyjímkou a černou ovcí redakce, protože jako daily chci něco, co bude třeba i nudné, ale bude to spolehlivé. Pro někoho je možná nespolehlivé auto známkou dobrodružství, ale na každodenní cestě do práce člověk většinou naopak vyžaduje dobrodružství co nejméně:)

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 13:39
0
Nejlepší auto na světě

No, poslední dobou se ten virus nějak uchytil...proto jsem se z toho musel i vypsat v tom článku o green shitteru. Popravdě čekám, kdy někdo přijde a dostanem pojeb, že už to s tou 911 přeháníme, jako už se kolikrát stalo s Miatou :D

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 11:43
1
Nejlepší auto na světě

nebo z půjčovny :) tam je navíc pravděpodobnost, že to nebude nudný naftový kombík, přeci jen o něco větší.

Matěj Podhorský
30. ledna 2017, 11:27
1
Nejlepší auto na světě

sakrafix, já mám poslední dobou dojem, že jediné auto, které bych kdy potřeboval, je právě 911. Včera jsem strávil celkem asi 6 hodin koukáním na různá videa. Jednoho se ale bojím, a to, kdybych se svezl, že budu zklamaný nakonec :D

Matěj Podhorský
29. ledna 2017, 11:10
2
Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 MonteCarlo: Šaty dělaj (nejen) člověka

Mně auta s černými koly připomínají doby, kdy jsem měl angličáky, a některým se ošoupala ta stříbrná barva z koleček :D záleží asi na autě a na vkusu, mně se naopak ten civic na stříbrných docela líbí.

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 23:48
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

ad 0.9 Tce...fakt nemůžu sloužit co do hodnocení toho motoru v cliu, ale to twingo? Jezdil jsem rok 1.2 Fiatem 500. Twingo 0.9 tce mělo prakticky stejnou spotřebu a jako bonus dávalo 20 koní navrch. Fakt nevím, nevidím tam nevýhodu.

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 19:25
1
Nejnegativnější automobilová recenze?

To řádkování tomu dodává místy docela pěkný nechtěný kontext, nebo spíš nové souvislosti :D

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 16:28
3
Nejnegativnější automobilová recenze?

. jen dodám, že pjanda se v tom výše zmíněném testu Clia 0.9 TCe vydal spěchat kamsi do Ostravy, a pak se divil, že to moc žralo. Takže jo, ok, pjanda je možná výborný šofér, ale proboha, koho napadne zkoušet Clio s malorážkou takto, pak ho v testu strhat a říct si: "odvedl jsem dobrou práci"??? Jestli někdo chce spěchat po dálnici pravidelně, asi těžko si koupí něco takového, pokud to teda nebudou fleet manageři, kteří jsou schopní do firmy nakoupit fabie HTP a pak nechat lidi točit Praha-Ostrava furt dokola.

Takže: je pjanda výborný řidič? Zcela jistě. Je pojem? Určitě ano. Je dobrý motoristický novinář? Jak kdy. Dokáže sice donekonečna rozpitvávat nastavení geometrie nebo tuhost silentbloků horních ramen, ale já zastávám ten názor, že auto se má testovat pohledem cílové skupiny, což ovšem znamená, že na to auto takto budu nahlížet, a ne že s ním týden rajtuju svým obvyklým stylem, pročež zjistím, že mě nevyhovuje, tedy prohlásím, že je to auto uplně na piču.

Pardon za to sprosté slovo, ale zase jsem se nasral.

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 16:25
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Nechápu, jak je to možné. Přitom Twingo, které je mnohem méně aerodynamické, to v klidu rozparádilo na něco přes 170, což teda v Twingu už není moc bezpečná rychlost, ale o tom jindy:D To přece nemůže být tak strašné..

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 12:27
5
Nejnegativnější automobilová recenze?

Řekl bych, že od určitě úrovně, a té Harris jistě dosahuje, už nepotřebuje konkrétní auto hned k ruce, aby mohl něco takového napsat. Dovolím si v tomto případě předpokládat, že jich už dokonce pár i řídil:)

Já jen aby se to zase někoho nedotklo nebo tak:D oni miatisti jsou všichni hrozně moc fajn lidi, dokud se jim nezačne šahat na auta, přijde mi :)

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 11:18
0
Co nesvítí, neexistuje!

To bude ono, ultumí se to, schválně jsem se dneska díval, jak to vypadá. Tak už mi to dává smysl.

Matěj Podhorský
27. ledna 2017, 09:38
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Tak já myslím, že tohle je docela dobrý příklad :D nevím jak v cliu, ale 0.9 TCe na mě zas tak zle nepůsobila, a to byla v twingu z půjčovny...

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-renault-clio-iv-0-9-tce-tragicky-motorovy-omyl/?5

Matěj Podhorský
26. ledna 2017, 17:21
2
Ford Mustang si z evropského crash testu odnesl slabé dvě hvězdy

A to je právě správný přístup. Automobilka sama se má přece snažit o to, aby zákazníci v jejich autech nechcípali, protože si po crashi třeba budou chtít koupit další, pokud to přežijou. Jenomže, jakmile někoho napadlo, že se dá příprava na nárazové zkoušky ojebat, totiž pardon, optimalizovat tak, aby auto stále prošlo, vznikl problém. A třeba to i interními zkouškami prošlo, on není problém nabořit to přesně ve stylu EuroNCAP, konec konců ty procedury nejsou tajné, a i z videa se dá leccos vyčíst, ale přece jen pokaždé záleží, zda se auto připravuje na reálnou ochranu posádky nebo aby to v NCAP 'vyšlo'.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Sebring  2004
Chrysler Sebring

2004 rok výroby
203 koní výkon
2 736 ccm objem

Mercedes-Benz Ostatní Mercedes-Benz Sprinter 315 CDI 2009
Mercedes-Benz Ostatní Mercedes-Benz Sprinter 315 CDI

2009 rok výroby
110 koní výkon
2 148 ccm objem

Chevrolet Suburban Z71 Flexifuel 2002
Chevrolet Suburban Z71 Flexifuel

2002 rok výroby
300 koní výkon
5 300 ccm objem