
Matěj
Jméno | Matěj Podhorský |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 10 sec. |
Příspěvků ve fóru | 329 |
Komentářů u článků | 1749 |
Pozitivních komentářů u článků | 371 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Sedrik: tak jasně, když je to venku, tak se tomu nevyhneš, obzvlášť v zimě, nic proti tomu. Sám jsem auta nikdy moc nemyl. Ale občas se pro potěchu duše dívám na nějaký detailingový kanál na YT, borec se s tím vždy strašně mazlí, ale sám bych se na to mohl víš co :D

Rychlý Yaris jsem včera taky viděl, sice jen staticky, ale očividně si ho majitel užíval, neb to bylo zasrané až po střechu :) ale co by mě zajímaly auta, když bylo včera tak krásné letové počasí :D :D :D

Dyť máš vole X3 a xdrivem a šestiválcem, ty klasiku :D beztak jezdíš taky dělat někde bordel do lesů :)
Family friendly drift ftw :D
-
Komentář upraven 16. 1. 2021, 13:31:40

Ono se to u k nám ani oficiálně nevozí. Jde to koupit ale to je individuální akce Pokorných v Brně. Na svezení asi předváděčku tak pro velmi vážné zájemce.

Jako máš pravdu, tohle je vlastně jediný nedostatek, co mě napadl :)

Hele ono se ASX nelíbilo ani Adamovi, a ten je zvyklý na jiné stroje :D

Za co je ASX kritizované? Možná za to, že je to příšerně zastaralá s*ačka

Paní z Coopu se to PORSCHE líbilo moc! :D naše malá výprava si tam dala zmrzlinu a jeli jsme dál...
Servisní náročnost by neměla být zas tak strašná, motor je podobný tomu v Mégane RS, převodovka vlastně taky, jen pro mnoho úkonů ten motor musí asi ven, snad spodem. Ale záleží, nejsem schopen to posoudit, to ti řeknou u Pokorného nejlíp asi. Nejhorší bude karoserie, to je hliníkové celé, a díly to sdílí tak leda s Alpine A110S :D
Jinak to auto je fakt neskutečnej miláček, moc se mi líbilo, nezbývá jen poblahopřát všem, kdož si jej koupí.

Jinými slovy žádnou. Ty videa jsou dost často dělaný jen proto, že to někdo kritizovat chce. Podívej se na jakoukoli jinou automobilku, a když se budeš trochu snažit, takovéhle příklady najdeš defacto kdekoli. Tesla má holt jiné výhody a mezi ně patří třeba moc dobře zpracovaný elektrický drivetrain.
Giulia, co jsme v ní jezdil, byla rozvrzaná fakt moc. Jako Tesla Model S, co jsem se v ní kdysi povozil, byla taková podivná, úroveň třeba Panamery to nedosahovalo.
Argument pomalého infotainmentu od někoho, kdo tvrdí, že i tempomat je šidítko, pak už zní vyloženě komicky :D

Krabe chápu, že tu Alfu miluješ, ale Giulia po 40 tisících vypadala hrozně, novinářská, sice, ale stejně :) Takže po roce takového ježdění, nevím no...
Kolik těch Tesel jsi viděl naživo, jak jsou špatně zpracovaný?

Díky náčelníku, že ses mě zastal. Jo v roce 95 asi OK... ale pořád nevidím základní E36, a to jsem psal předtím, že myslim základní motorizaci, jako něco extra. M3 E36 už je jiné kafe a přijde mi že se na ni trochu zapomnělo, ale interiér měla podle mého hnusnej stejně :)

No, právě že říkáš :D E39 je solidní auto a sám ho mám moc rád, ale jen si myslím, jestli to spíš nemáme tak nějak zafixovaný jako tu známou pětku z let, kdy jsme ještě bylo schopni obsáhnout docela dobře všechny ty značky a modely, zatímco dneska dělá BMW 4 - 5 různých SUV, SUV coupé a tak. Prase aby se v tom vyznalo :D
Já svého času trávil dost času v E39 540i a M5, fakt rozumím tomu, proč ji mají lidi tolik rádi, ale třeba F10 vůbec neznám a nikdy jsem v ní ani neseděl. A beztak jednou bude legendární i ta :)

docela dobře chápu proč máš E39 rád, nerozporuju to. Jen nechápu to krabovo “tenkrát = dobrý; dneska = špatný”. beastar to shrnul hezky nakonec. A ve finále ani nemám nic proti starým autům, jen mám rád vyváženost, i tenkrát totiž byly špatný auta, jen o těch si prostě dnes nevyprávíme příběhy u táboráčku...

Tak čemu pak teda to srdíčko nechybělo? Astmatické čtyřválcové E36 s příšerným interiérem? Nebo naprosto nudným základním motorizacím pětky? Ano, asi bylo tenkrát pro BMW snazší se odlišit, trh měla německá trojka více rozdělený, ale to je tak vše.

Jako jo i ne. Šlo o to, že těch 11.8s na sto je prostě strašně nevypovídající.

Tak to je škoda, že nebyl Yarísek zelený no :)
Jinak těch 11.8s na kilo o reálné dynamice moc nesvědčí, ze světel to skoro dalo na prdel Frantově MX5, kdysi jsme o tom psali, ještě za starých časů
-
Komentář upraven 3. 11. 2019, 19:12:08


Počkej, ale tak někde mimo Prahu jsi stavěl dům, ne? Jak teda dojíždíš?

Taky se hlásím... teda jako ne že by mě to přestalo zajímat úplně, ale už se mi s tím prostě nechce s*át.

Není to Catchpole, Harris and Harryho garáž, ale článek je to zajímavý.
https://www.thedrive.com/news/30095/porsche-911-owner-proves-that-you-dont-need-an-suv-to-join-the-overland-movement

Takze auto, co vypada jako z dob tveho mladi, a k tomu odpovidajici soundtrack? :) nostalgie je sviňa



Přitom jsi sám uznal v nějaké debatě, že by vlastně na ty tvoje denní cesty z vesnice do Prahy a zpět byl elektormobil naprosto dostačující ;)

z aut nic, pokud je to míněno skutečně zadarmo, ale jinak Aixam a podobné ďáblovy saňky


Ach tak, ono to z původního textu nebylo úplně patrné a navíc jsem opomenul skutečnost, že Toyota vylepšila infotainment, moje chyba. To s tou mapou je samozřejmě chyba, a dokonce si za ni zaslouží i někdo trpět jo? Teeeda :)

Ve všech Toyotách to jde, heading up, north up, dokonci i 3D zobrazení, a do RAVky to zapomněli dát. Teda ti japonci, oni se snaží šetřit, kde se dá! :)

Tak ty jezdíš Catem do Chorvatska, tobě to bude připadat OK, ale předchozí generace byla na dálnici uplně napíču, člověk to musel kormidlovat docela usilovně, na D1 to skáče jako kamzík, no žádná sranda. Ale zas je to jedno z těch aut ve kterých ve finále můžeš valit furt plný a přes 170 se nedostaneš... já to vydržel jen minutu, protože to mělo 12 let starý gumy :) Jimny žeru, ale na dálnici jsou lepší auta, a i když tenhle nový bude asi o něco lepší, furt to nějaký cruiser není

Je to dobré. Je to hnusné. Není to populární. Co je to? :D
E46 Compact!

Jinak máš samozřejmě pravdu v tom že auta na rámu nejsou sama o sobě zárukou, ono se stačí kolikrát podívat, jak dopadají poměrně banální nehody aut na platformě Panther, tedy třeba Ford Crown Victoria a dalších ... to nechceš zažít

To sice ne, ale zrovna uvedené GMC je vyšší a rána od menšího auta s ním skoro nehne, a bodejť by jo když ten mazlík má kus přes dvě tuny :)

Jedna věc je diskutovat, at už věcně nebo ne, ale proč se neustále navážíte do těch článků na téma “co koupit za kilo, to fakt nechápu. Můžete to nějak vysvětlit? :)

Ale dobrý den, už jsem vás tady dlouho neviděl :) na vás si dobře pamatuju :D
To je takové odvážné tvrzení, že samozvaný, ale Dan je odborník v pravém slova smyslu a auta jsou jeho denním chlebem. Hodnotí to vždy v kontextu třídy a peněz. Nevím jaké máte na mysli to relativně slabší místo ale určitě uvítáme, když se o něj podelite :)
-
Komentář upraven 3. 8. 2019, 10:03:51


Ano; protože běžně nemají vozy s elektronickým voličem převodovky (tedy to “shift by wire”) své manuální ekvivalenty. Nikdy. Nemožný to je ;)

Ono asi vždy záleží na stavu, měl jsem to v testu ten rok, co to přišlo, a řazení ani nebylo moc gumový, jen vypadávala trojka. Novinářský rychlejsi auta vždy dostanou strašně moc za uši a některý to holt zvládají lépe a jiný hůře.
K tý rozevlátosti, mně to připadalo docela přesný a kontrolovatelný, občas si člověk pomohl zatočit zadkem, a teda rozbitý cesty to zvládalo krásně.

Mi to vždy přišlo laciný trošku uvnitř. Solidní, to ano, to je americké auto, ale prostě takový plastový, gumový, nic moc. R/T je s hlukem docela v pohodě, když nechceš, aby dělalo bordel. Je to normální auto :)

Nejel jsem s Giulií QV, nýbrž pouze Veloce, a to teda bohužel na dálnici hlučný bylo. Aerodynamický hluk od střešního okna, ve 160 km/h skoková změna hlučnosti, jako cestovat s tím 180 delší dobu bych asi nechtěl. Jasně, pokud to porovnáme s nižší střední tak asi OK, když ale budeme v potaz třídní zařazení, tak to zcela v pořádku není :)
Nevím, chce to zkusit. Každopádně buďme rádi, že se Alfa na něco takového, jako je Giulia, vůbec zmohla.

Klišé, předsudky a urážky amerických,/japonských/italských/britských aut stranou, CTS je skvělá i s 3.6 V6. CTS-V chceš :) jen je potřeba si zvyknout na poněkud zvláštní dotykové ovládání na středovém panelu.

Říkalo se Velar, ten nemá s velkým RR ani ostatními LR co do platformy nic společného, ale naopak, je spřízněný s F-Pacem.
Bohužel jak F-Pace SVR tak Velar SVAutobiography jsou tak za trojku no... a šestiválec už nejde objednat. Nastala nám tak paradoxní situace, kdy máme možnost buď dvoulitru P300 nebo až pětilitru s kompresorem P550 :)

Jakože ano, ale vlastně ne. Osmiválec 392 je super, což o to, ale interiér toho auta je takový dost nekvalitní, připadá mi. Ale fakt, že by si připadal jak doma, protože infotainment je skoro stejný jak v tom Maserati :D
Mám Charger/Challenger moc rád, tohle zadání by asi taky splnily, ale prostě problém je, že nejsou luxusní auta.

Ambietní podsvícení se dá vypnout! :)


Přitom by možná stačilo dělat dvě verze čumáku...západní a východní verzi. Když už protahují trojku, aby se bylo na zadních sedačkách víc místa, protože číňani to strašně potřebují, mohli udělat i dvě verze masky... mimochodem musí tam být něco jiného než ledvinky? Když už teda svítí, mohou tam být jen ledvinky...

Jenže jenom přední a mohl sis je snadno hodit do kufru. Tady to nepůjde.

To není pravda. i30N není digitální. Jen je prostě moc rychlá

Poslední komentáře
- bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů