reklama
načítám data...

Matěj

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 6.5 hod.
Příspěvků ve fóru294
Komentářů u článků1397
Pozitivních komentářů u článků234
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Co mi vadí na psaní o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…

O autech, dospívání a svobodě

17. března 2018, 12:47 9 komentářů

Divoké automobilové sny někdy zkříží prostá realita všedního dne. Ukazuje se ale, že právě tohle uvědomění může být cestou ke spokojenosti…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
včera v 21:28
0
Reboot Buggy: Hranatá terénní nádhera

Tak samozřejmě, ale tohle je věc pro radost, do pouště a terénu, a taky designové cvičení. Ostatně terénní motorky taky nejsou na cestování a jak jsou populární, stejně jako různé druhy buggy pro ježdění dunách

Matěj Podhorský
22. června 2018, 14:53
1
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Ne, zatím je to kulatý vždycky. Nejlepší digitální palubku co do vzhledu podle mě má Peugeot... navíc ty válce otočný jsou takový, no, maličko americký :)

Matěj Podhorský
22. června 2018, 12:00
0
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Sto lidí, sto chutí, já ty jejich interiéry mám zrovna moc rád. Jen ten dekor hliníkový moc nemusím...

Matěj Podhorský
22. června 2018, 10:38
1
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Přitom je úplně stejná, jako u všech nových Volv :)

Matěj Podhorský
21. června 2018, 16:28
1
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Soudě podle XC60 T8, asi budou. Na druhou stranu, i bez hybridu ten 4válec je schopný dávat 300 koní, proč by tam měly vadit dvojité výfuky? Navíc je to hezky symetrické :)

https://www.autickar.cz/clanek/galerie/volvo-xc60-t8-budoucnost/?fid=59666

Matěj Podhorský
21. června 2018, 16:25
2
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Ano
Ty snad nejsi?
-
Komentář upraven 21. 6. 2018, 16:25:59

Matěj Podhorský
21. června 2018, 16:16
1
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

ty jo mě šálí zrak! Beastar nás tady uklidňuje, abychom se nepohádali interně :D Dobrý! Je vidět, že ti záleží na poklidné a veskrze přívětivé atmosféře, kterou zdejší diskuze oplývají, a tím nám poskytují útěchu a klidné útočiště, tolik potřebné v dnešní dravé a hektické době :)

Matěj Podhorský
21. června 2018, 14:32
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Mám srovnání pár ZF a DSG, a je fakt, že dobře odladěné DSG za jízdy problém nedělá. Rozjezdy a parkování, třeba do kopce, jsou maličko horší, to je právě situace kde to navíc ty spojky maličko trápí...

Matěj Podhorský
21. června 2018, 12:49
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Tyhle kecy si nech na koledu krabe, stačí se podívat na nějaké hodnocení Murcielaga, v době internetu je to, světe div se, docela dostupný.
Ten točivý moment do 350Nm jsi vzal kde?

Matěj Podhorský
21. června 2018, 11:01
1
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Poněvadž je nejlepší... ale ani osmikvalt Aisin není zlý. Prostě zlaté měniče. Navíc dneska to řadí tak rychle, že by snad nikdo ani rychlejší převodovku nepotřeboval. Stačí si vzpomenout, jak rychle řadí roboty v různých starších supersportech, třeba v Murcielagu

Matěj Podhorský
20. června 2018, 10:35
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Jestli on tam Honza nechtěl jít trochu proti proudu, ale to je jeho věc a nechci domýšlet za autora, co myslel tím, když napsal, že závěsy jsou modré... každopádně bych s ním nesouhlasil v tvrzení, že existují ostřejší a více zaměřené věci, než i30N, a jako příklad dát Golf GTI.

Matěj Podhorský
19. června 2018, 14:48
0
Další SUV bez střechy na obzoru. Tentokrát od VW

Jenže ta idea toho auta je tak krásná :) Vím, že jej takhle nikdo používat nebude, ale představ si výlety do přírody autem bez střechy. Dodávám, že on ten Evoque není v terénu vůbec neschopnej, byť samozřejmě hardcore offroad to není. U nás je to samozřejmě s tím offroaděním dost napytel, ale jako stroj na objíždění vinic ve Francii a Itálii to musí být naprosto úžasný!

Matěj Podhorský
19. června 2018, 13:58
0
Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

Volant na špatné straně, teda na správné, jak řeknou angláni, je docela v pohodě. Snad jen ten odhad šířky mi dělal maličko problém někdy. Každopádně s chladnou hlavou a rozvahou to jde :)

Matěj Podhorský
19. června 2018, 12:41
0
Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

Díky Vavris!

Ještě teda jedna poznámka, abychom nevypadali, že prostě jdeme prvoplánově proti koncernu... odhlučnění motoru je třeba zmínit. To bylo v Passatu povedený, nevím, možná jsem to tam měl napsat a zapomněl. Ale když si vezmeme třeba dvoulitrové čtyřválce v Jaguaru, nebo i té Insignii, tak jsou slyšet o něco více, a Jaguar/Land Rover si s tím moc poradit neumí, protože dovnitř pronikají stále dost nepříjemné ruchy zejména tehdy, když se po motoru požaduje nějaká větší práce. O naftové Giulii od Alfy ani nemluvím.

Neříkám tím, že by Passat 2.0 TDI zněl nějak libozvučně, to ani náhodou, ale uvnitř je to utlumené dostatečně. Zvenčí, nebo se staženými okny už to žádná krása není. Když totiž člověk slyší běžet třeba takovou novou patnáctistovku HDI od Peugeotu, jenom se diví, jak potichu a kultivovaně to jde.

Matěj Podhorský
19. června 2018, 09:33
0
Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

Tady se obávám, že došlo k velkému nepochopení. Pokusím se alespoň něco vysvětlit.
1. Zajímavé je, že obvykle se tady recenze nových aut kritizují s tím, že to nikoho nezajímá. Pak dostane nový Passat maličko horší hodnocení, a zas je to zle.
2. Fakt nejezdím novým Range Roverem, Mercedesem, nebo něčím takovým. V práci beru lehce nadprůměrnou mzdu. To mi ale nikterak nebrání hodnotit auta přísně.
3. Že nejsem schopen Passat objektivně ohodnotit, ať už co do kvality jízdy, nebo zpracování detailů v interiéru, je hloupost, protože nejezdím jen Ranger Rovery a Mercedesy, nebo Volvy. Jenom prostě od každého auta máte jistá očekávání, a jsem si jist, že by si Passat zasloužil o něco lepší naladění podvozku. Jsem si jistý, že s DCC (příplatek bratru 30 tisíc) tenhle problém vyřeší.
4. Rozdíl mezi Passatem a Octavií skutečně není jen prostor pro nohy.
5. Najel jsem cca 1500 km, po 300km úseku v kuse mě záda nebolela tolik, jako v ostatních vozech Škoda nebo VW se standardními sedačkami. Což je úspěch, záda mě bolí fakt často a hodně.
6. Úvaha o 110 kW, co je na ní špatně? Napsal jsem, že to stačí. To je přece taky v pořádku. Dá se s tím jezdit hezky v klidu, ničemu to nevadí. Mám rád auta, která nenutí řidiče pořád někam spěchat. To jestli to zatáčí nebo ne je otázka očekávání, napsal jsem tam jen to, že by rozumný člověk od Passatu nějaké okreskové řádění nečekal...

Co tam máme dál?

Rozumím tomu, že se asi ne každému příznivci koncernu, nebo přímo majiteli vozu od VAG může taková recenze líbit. Já si za tím ale stojím. Obávám se však, že při hodnocení článku jste si bohužel vybrali jen to, co se vám nelíbilo. Ten článek rozhodně není psán tak, že je Passat naprostý krám nehodný pozornosti. Je to docela střízlivé elegantní auto, které si ale člověk musí správně nakonfigurovat. No a občas prostě přehlídnout nějakou tu drobnost, což je ale všude, žádné auto dokonalé není.

Matěj Podhorský
14. června 2018, 11:46
1
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

Beztak takhle pracujou jen proto, že jsou strašně neefektivní, a navíc je k tomu žene skutečnost, že kdo v kanclu sedí dlouho, vypadá, že hodně maká. Přesně takhle se dělá v Brně.... a když svou práci stíháš dobře, tak jsi málo vytížený :)

Matěj Podhorský
12. června 2018, 15:00
0
Renault Koleos Initiale Paris dCi 175 4x4: Druhý pokus

Tak jako, kdo ví,, třeba to někoho přitahuje tyhlecty obrázky :) mně to logo nevadí, jen ať je hezky výrazné :)

Matěj Podhorský
12. června 2018, 14:33
1
Renault Koleos Initiale Paris dCi 175 4x4: Druhý pokus

To logo... bych skoro řekl, že to vzali z divize Renault Trucks :D
Mně se ten povoz líbil, fakt. Jezdil jsem i tímhle Initiale Paris Talismanem a to bylo teda o něco horší.

Interiér mi přijde maličko laciný, ale co už :) většina kousků stejně bude s hadrovým interiérem, poblitým a od bahna...

Matěj Podhorský
12. června 2018, 13:43
1
Z pouti rovnou do konfigurátoru: Projektor loga značky | Autíčkářův hejt

Já jsem třeba docela zvědav, jak to bude za pár let vypadat v autech s ambientním osvětlením, až některé LEDky v těch páskách vypoví službu.. to bude jak člověk s vyraženým zubem :D Ostatně už jsem slyšel jednu horror story na téma výměny LED podsvícení v autorizovaném servisu MB... :) zkrátka každá klika pak svítila jiným odstínem

Matěj Podhorský
11. června 2018, 13:50
0
10 nejlepších automobilových znovuzrození všech dob

Vavris měl asi namysli první moderní GT, tohle je druhá generace, ale uznávám, že jsem se taky pozastavil :)

Matěj Podhorský
06. června 2018, 20:47
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

To se klidně přiznám, že točivý moment mám docela rad a tak se mi v brz několikrát stalo že jsem křičel a ptal se kde je můj krouťák...:) jsem kvůli tomu horší člověk? :D

Matěj Podhorský
06. června 2018, 14:22
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Taky mě to udivuje, že by moderní auto nezvládalo dlouhé dálniční přesuny. Samozřejmě je to o tom najít optimální režim pro auto, ale pokud jedu po dálnici, tak fakt nechci řešit přehřívání oleje ...

Krabe, o jakých teplotách se to bavíme vlastně?

Matěj Podhorský
06. června 2018, 09:53
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Cesta do Křtin nebe je, akorát že z Adamova jsou samý slepý zatáčky, cyklisti a další auta. Ale dá se, v dobrou hodinu je to tam super. V zimě navíc s bonusem, že se tam nesolí. Už jsem tam viděl driftovat i náklaďák s čerstvou dávkou tankového projímadla z Brna... teda pardon, piva.

A shiftlock se mi podařil pokaždé, co jsem podřazoval do dvojky :) nechtěně. Ale já jsem holt jelito

Matěj Podhorský
06. června 2018, 09:51
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Ha, Vavris píše, že auto je naladěno více do stopy. A mně to tak nepřišlo, přičemž pokus o čistou stopu svižným tempem, ne na krev, mě totálně zklamal a vůbec mě to nebavilo.

Tak nevím, jestli je to potřeba drtit až na krev, aby z toho něco bylo, mně to celkem zklamalo...

Matěj Podhorský
05. června 2018, 18:00
0
Toyota C-HR Hybrid: Velká hybridní revoluce?

No, to je pravda. Ale já jsem dost zvyklý na zrcátka a základní pípátko vzadu. Takže by mi to i bez kamery přišlo OK.

Matěj Podhorský
05. června 2018, 17:09
0
Toyota C-HR Hybrid: Velká hybridní revoluce?

Najel jsem s tímhle asi 500km. Tohle auto vypadá tak divně, až je přitažlivé. Co ovšem slibuje dynamický a agresivní vzhled, nestíhá podvozek, pohon ani ovládání auta plnit. Je to takové, no, pro lidi, co už ví, co v životě chtějí (nechci vyloženě napsat staré a usedlé lidi). Podvozek je nečekaně pohodlný, a to zejména po městě, kde to navíc dokáže jezdit bezhlučně díky přítomnosti elektromotoru. To tramvajový bzučení je vlastně docela fajn kulisa. Zatáčí to celkem schopně, ale díky nekomunikativnosti jak řízení, tak podvozku, je to spíš věc odhadu a důvěry, i tak to ale zvládne dost. Příjemná je spotřeba. Cesta do Prahy proběhla za 4.5, ale to jsem se loudal. Když se člověk neloudá, a jede co to jde, dostane se na 8.5, víc to nežere.

Vyloženě se mi nelíbil infotainment, některý detaily v interiéru a audio. To sice dokáže rozbubnovat auto tak, že se obraz ve vnitřním zrcátku rozmaže, ale podání zvuku je takový... no. No nic.

Projev CVT nebo tohoto konkrétního pohonného ústrojí mi přišel OK, dokud člověk nezačal tlačit na pilu. To je mu pak odměnou zvuk vytočeného motoru a kvůli absenci převodů nepůsobí dynamika nikterak zázračně, ačkoli marná taky není.

Celkově se mi to líbilo. Jízdním projevem klasická Toyota, odvážný design, excelentní vůz do města. Jo a s aerodynamikou CH-R si někdo fakt hodně vyhrál, stačí sledovat ty detaily různě po karoserii... tady jednoznačně palec nahoru.

Matěj Podhorský
05. června 2018, 16:59
0
Jeep Renegade Trailhawk: Malej, ale šikovnej

Vy ani nevíte, o co si říkáte! V redakci totiž už dávno vzniknul nápad, že nějaká fotogalerie ke článku musí vzniknout formou mých selfies :D a protože jsem v redakci považován za seflie queen, a tady to má očividně úspěch, tak já to vážně udělám :D akorát musíme dát pozor, aby to nemělo přílišný úspěch u miata boys, to totiž asi moc nechci

Matěj Podhorský
04. června 2018, 12:22
1
Jeep Renegade Trailhawk: Malej, ale šikovnej

Ha, děkuji za pochvalu, budu tedy pózovat na fotkách častěji :D

Matěj Podhorský
01. června 2018, 15:23
0
Matěj Podhorský
01. června 2018, 12:33
0
Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

Tyjo tyhle výpady proti škodovce mě pokaždé fakt pobaví :D řekněte mi jednu věc, to vám fakt ta škodovka tak leží v žaludku, nebo lidi, co si je kupujou, nebo lidi, co je vynáší do nebes? Protože já prostě nevím. Když mě škodovka neoslovuje, tak je mi jedno...

Ale každý to má holt hozený jinak, neberte to jako nějaké napadání, spíš mě to zajímá, jsem zvědavý.

A teď ještě jedna otázečka: Jestlipak přijede beastar v neděli na kafe & káry na džbáně? :D Budu tam!
-
Komentář upraven 1. 6. 2018, 12:35:24

Matěj Podhorský
31. května 2018, 08:29
2
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Díky za tenhle komentář! :D

Matěj Podhorský
30. května 2018, 18:44
2
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Hele ono dělat dobrý mainstream je možná větší umění než underground, co nikdo nečte :)

Matěj Podhorský
28. května 2018, 18:24
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

Bylo to teď hektické, za Prahu mluvit nemůžu, ale na brněnské jsem se ani sám nedostal :( máme každopádně co napravovat, a co se týká účasti, ta je v Brně vždycky pěkná :)

Matěj Podhorský
28. května 2018, 18:16
0
Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

Kdybys jen tušil, jak jsi blízko pravdě :D

Matěj Podhorský
28. května 2018, 08:26
1
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

@Goldies: Sorryjako, já jsem stejně byl pryč :(

Matěj Podhorský
28. května 2018, 00:17
0
Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

Nebo můžeš počkat až bude tenhle konkrétní kus na prodej :)

Matěj Podhorský
27. května 2018, 23:13
0
Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

to není natrhnuté, jen shrnuté. Kdo ví, kolik ta kůže vydrží, ale tohle jsou "sportovní" sedačky s vyššími bočnicemi, a tam je to vždy náročnější na opotřebení. Ale je fakt, že už jsem zažil testovačky, kde byla kůže rozpraskaná, a na počitadle nesvítilo ani 10 tisíc km.

Pokud se bavíme o sedačce spolujezdce, tak tam to dělá ta švédská vlaječka :) fakt tam nebylo nic natržený.

A ano, Volvo mělo v době vrácení asi 6500 km. Nebo něco takovýho. Nový vůz. Popravdě, kupovat Volvo, tak se nebojím ani novinářských vozů. Jinde bych se rozmyslel dvakrát.

-
Komentář upraven 27. 5. 2018, 23:15:25

Matěj Podhorský
25. května 2018, 09:49
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Bože to je nádherné!

Ale okna jsou evidentně čistá :)

Matěj Podhorský
20. května 2018, 15:28
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Ale já nechci :D nicméně až to budu potřebovat, ozvu se. Nebo tě doporučím ;)

Matěj Podhorský
20. května 2018, 14:33
1
O mytí aut a ježdění starými křápy

Goldies, až uvidíš focuse na K&K, pochopíš :D a víš co je na tom nejhezčí? Že si v tomhle tématu, stejně jako u aut obecně, najde každý to svoje. Někdo to rád naleštěný, někomu je to u prdele :)

Matěj Podhorský
18. května 2018, 13:48
0
Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi: Korejská ‚amerika‘ na českých silnicích

Protože to vypadá dynamicky, asertivně a evokuje sílu. Nebo nějaký takový sračky z brožurek bys k tomu našel :) Ale popravdě je mi to celkem jedno

Matěj Podhorský
14. května 2018, 12:27
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Je fakt, že mě překvapilo, jak je tohle oproti Fabii o tolik dotaženější a lepší auto. Všechno, co se týká interiéru a pohodlí je o tolik lepší. Výborná věc, když člověk hledá příjemný povoz a nechce nutně řidičské zážitky

Matěj Podhorský
13. května 2018, 11:13
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Na jednu stranu máš pravdu, pokud nesleduješ live timing a nemáš před sebou obrazovku, tak o dění na okruhu víš defacto prd. Na druhou stranu ta atmosféra je i u malého závodu něco jedinečného. Plus se člověk podívá na auta hezky zblízka v paddocku, sní nějakou drahou klobásu, trochu se projde na vzduchu, vždycky záleží co na tom hledáš. Moc mě potěšil Histocup v Brně, a paradoxně nejvíc moderní GT3, protože jsem zrovna byl v paddocku, když nahazovali auta a vyráželi na trať. Taková 911 GT3 cup je opravdu úžasná, a úžasně hlučná.

Matěj Podhorský
13. května 2018, 11:04
1
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?

Já se přiznám, že ještě cca dva roky zpět jsem SUV nemohl ani vidět a rozhodně jsem nemohl říct, že bych nějaký chtěl. Jenže jsem se k nim asi prostě projezdil, tak jako se k některým potravinám musíš projít a k nápojům propít.

A loni na podzim ve státech už jsem tiše záviděl kolegům, kteří měli v půjčovně dost věrnostního bodů, aby mohlo sedlat právě Suburbany, Yukony a podobná auta. Po Brně občas jezdí dlouhý Escalade a vždy se za nim otočím, to auto se mi líbí moc. Jasně, když někde řekneš, že se ti líbí tyhle velký hovada, okamžitě dostaneš nálepku, že máš jako malého tamtoho, ale co na tom :D ve velkém SUV se nás malým tamtím pláče prostě lépe, a koneckonců tohle vždycky musí ohodnotit radši někdo ženského pohlaví... a holky mají rády velký auta :)

Matěj Podhorský
13. května 2018, 10:46
0
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?

Jo, to boční prosklení je skutečně velkorysý, jemně řečeno. Docela by mě zajímalo, jak to bude působit naživo, protože je o asi 40cm vyšší, než současný Phantom.

Matěj Podhorský
07. května 2018, 15:43
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Letos jsou pro mě jakékoli větší výlety bohužel mimo možnosti, takže ani Le Mans, ani Le Mans Classic nezvládám. A bohužel ani výroční 70. Spa :(

Matěj Podhorský
06. května 2018, 12:26
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Co by mělo být vymyšlené? Všechno je skutečné :D

Matěj Podhorský
06. května 2018, 10:34
1
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Jojo :) jsou tu a bojovali krásně :)

Matěj Podhorský
03. května 2018, 18:27
1
Z katalogu Jaguaru mizí benzínová V6 přeplňovaná kompresorem

LOL! Líný inženýři :D To může říct jen někdo, kdo nemá sebemenší tušení, jak probíhá vývoj čehokoli :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem