načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.3 hod.
Příspěvků ve fóru305
Komentářů u článků1623
Pozitivních komentářů u článků321
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 24 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Co mi vadí na psaní o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…

O autech, dospívání a svobodě

17. března 2018, 12:47 9 komentářů

Divoké automobilové sny někdy zkříží prostá realita všedního dne. Ukazuje se ale, že právě tohle uvědomění může být cestou ke spokojenosti…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
včera v 22:56
8
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

ono vubec se v dnesni obecne mluve slovo "investovat" pouziva tam, kde by lide radeji meli rikat "promrdat"

Matěj Podhorský
včera v 21:23
1
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Na tenhle článek jsem čekal :D nezklamalo mě to :D

Matěj Podhorský
včera v 17:35
0
Je nové Cayenne Turbo Coupé vůbec ještě Porsche?

Jako, mi se to libi moc. Bude to dobre moc, ostatne uz nekde byly prvni dojmy. Za me je to legit

Matěj Podhorský
předevčírem v 03:59
0
Matěj Podhorský
předevčírem v 00:09
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Který auto je pěkný na plechu? Cože? Tyjo, to sluší všem! :D

Matěj Podhorský
13. března 2019, 14:00
0
Abarth 595 Turismo vs. Mini JCW Cabrio: Roztomilé splašené nesmysly

Krab je garážník, nic, my to chcem:) Jakub Pospíšil/Kubajz se toho ujme moc rád!

Matěj Podhorský
11. března 2019, 11:08
0
Volvem už jen 180 km/h

Krabe, tobě se někdy stalo, že by adaptivní tempomat nepobral kamion, který ti tam vjede? Já teda s nejrůznějšíma už něco odjezdil a bere to auta docela dobře. Jasně, v situaci, kdy smažíš 180 a vjede tam kamion o poloviční rychlosti, to už je prostě trochu ošemetný, ale imho automatické nouzové brždění zareguje lépe a rychleji než ty.

Matěj Podhorský
10. března 2019, 12:56
0
Volvem už jen 180 km/h

Ale tak krab to holt takhle má a pak káže tyhle bludy všude možně :) a potom pochválí litrovou octávii, že se tomu vlastně nedá moc vytknout... netřeba to brát příliš vážně

Matěj Podhorský
10. března 2019, 09:44
1
Volvem už jen 180 km/h

Se nám ta argumentace začíná zrochu zamotávat :) už tu máme bohaté levičáky a Kraba jako potenciálního zákazníka Volva. LOL :D

Matěj Podhorský
10. března 2019, 00:10
1
Matěj Podhorský
09. března 2019, 16:45
1
Matěj Podhorský
08. března 2019, 09:32
1
Příběh autíčkářových fotek

Ale pro toto trvrzení "V momentě když nemáš nápady a chuť je ti drahá technika stejně úplně k ničemu. " to platí :)

Matěj Podhorský
08. března 2019, 09:30
3
Příběh autíčkářových fotek

Ta druhá část tvého komentáře, myslím, přesně vystihuje naše konání všeobecně :D

Matěj Podhorský
07. března 2019, 11:11
0
Volvem už jen 180 km/h

Tak závěr toho článku o ABS je takový:
"Čekáte-li na závěr jednoznačnou odpověď na otázku, zda ABS ano či ne, musíme vás zklamat. Ani po velkém testu brzd s přesně změřenými výsledky se nedokážeme přiklonit k žádné z těchto dvou možností. ABS v ideálních podmínkách často prokazatelně prodlužuje brzdnou dráhu. Jenže běžný provoz vypadá úplně jinak než podmínky na testovací dráze. K brzdění na krev nás na silnici většinou donutí až nějaká krizová situace, kdy je potřeba zároveň s drcením brzdové páčky řešit ještě například úhybný manévr. V takovém případě podle nás ABS smysl má, stejně jako na mokrém povrchu, kde nám instinkt nedovolí vzít za brzdy naplno. Velkou roli hrají i jezdecké schopnosti, takže názor si stejně musí podle výsledků testu udělat každý sám. Když už ale má být ABS do motorek montováno povinně, ať k němu alespoň výrobci přidají tlačítko OFF.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/clanky-reportaze/test-abs-padouch-nebo-hrdina-24942.html
Copyright © Motorkari.cz"

Tím pádem prostě pro mě, jakožto laika, je to věc, která může méně zkušeným jezdcům pomoct. Ono pohled "musíme se naučit ovládat auta tak, abychom nepotřebovali asistenty" je sice hezký, ale prostě počítá s tím, že lidi budou za volantem vždy soustředení na 100%, že se o to budou zajímat atd. A přiznejme si na rovinu, většina lidí se o to nezajímá a řízení bere jen jako způsob, jak se někam dostat. A pak suďme no...

Matěj Podhorský
06. března 2019, 20:24
0
Volvem už jen 180 km/h

Krabe: já teda na motorce nic moc a ježdění nemám, ale v čem je lepší motorka bez ABS? Co na to ostatní zdejší motorkáři? Zajímá mě to

Matěj Podhorský
05. března 2019, 20:14
0
Volvem už jen 180 km/h

No Ok, uznávám, toto jsem přehlédnul. Nicméně, stále platí, co jsem napsal. Moc redaktorů, mnoho názorů. Mně osobně je to jedno. Někde jsem četl; že je to faul vůči němcům, ale tam snad bude tedy výjimka.

Matěj Podhorský
05. března 2019, 18:21
1
Volvem už jen 180 km/h

Ondro, a kde je problém vlastně?
1. Nikdo to neobhajuje a neříká, že to je tak správně.
2. V článku jsou vysvětleny důvody, proč se to tak děje.
3. Autíčkář není korporátní značka s jednotvárným, pevně daným přístupem. Naopak, je to různorodá směsice redaktorů s různými přístupy. Jeden článek nutně nevyjadřuje stanovisko celé redakce.

Co si o tom myslíš ty? Měl se Honza více vymezit, napsat ostřejší reakci na tento krok Volva?
Pro zajímavost se podívejme, jak hlasují lidé v anketě pod článkem na jednom nám dobře známém webu. To je zajímavé, ne? 46% lidí s tím očividně až takový problém nemá.

Matěj Podhorský
04. března 2019, 11:20
3
Jak nejlépe zkombinovat realitu skutečnou a virtuální? Přece na simulátoru!

Jinak ono těch článků o létání bych taky rád psal více, ale zatím není prostor. Taky tématicky se to sem moc nehodí, ale určitě bych se tím směrem někdy rád vydal. Nic extra odborného, na to máme jiné weby, ale takovou povídací populární formou by to mohlo oslovit i neletecké čtenáře

Matěj Podhorský
04. března 2019, 11:18
0
Jak nejlépe zkombinovat realitu skutečnou a virtuální? Přece na simulátoru!

Tak my nakonec taky neodolali a dali si překážkovou dráhu :D DC-9 teda není žádný akrobat, ale když tam bylo málo paliva a žádný payload, tak to celkem šlo. Jen už je to pak docela fyzická makačka :D

Matěj Podhorský
01. března 2019, 08:58
0
Kdyby BMW znovu vyrobilo M3 E30, bylo by to fiasko.

Není to fejk, ale bez těch vložek to prostě vypadá trochu divoce :)

Matěj Podhorský
01. března 2019, 07:57
0
Kdyby BMW znovu vyrobilo M3 E30, bylo by to fiasko.

Moment ale, nechybí tam na fotce ještě vložka válce? Nebo to je jako takhle normálně komplet? To snad ne :)

Matěj Podhorský
25. února 2019, 14:28
0
Motorismus na Pařížský způsob

To máš pravdu, ty jsem zaznamenal, ale to byly už ty pozdější verze V12 ne?

Matěj Podhorský
25. února 2019, 14:12
0
Motorismus na Pařížský způsob

Auta se právě nejlépe odchytávají pěšky no, ale pak vidíš, jak se támhle přes křižovatku pomaličku sune nějaká hezká kára, pak červená na přechodě, chodci, a už to prostě nedáš. Ale autem asi ještě horší, hlavně když fotíš něco, co stojí.
Jinak v Praze teda vídám kolikrát takový šílenosti, až z toho jde hlava kolem. Ale E-Type jsem tam v provoze ještě neviděl.

Matěj Podhorský
25. února 2019, 13:38
0
Motorismus na Pařížský způsob

Je tam! Quattroporte, schovává se za tím Jaguarem, obě byly černý, fotka č.20. Byla to předchozí generace, pofacelift, asi nejhezčí zvuk, a vůbec můj vůbec oblíbený sedan.

Matěj Podhorský
25. února 2019, 10:58
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Ha, tak konečně někdo, protože mi ta věc taky přijde oteklá.

Matěj Podhorský
25. února 2019, 10:30
0
Motorismus na Pařížský způsob

Musíš vychytat vhodné období, a tak... tento víkend to velice šlo, protože jsou tu nějaké prázdniny, a spousta lidí byla prostě z města pryč. Takže zůstalo pár turistů a některé čtvrti byly prázdné úplně. Za mě takový přelom únor březen mnohem lepší, než třeba léto. Už proto, že je hezčí počasí kolikrát.

Matěj Podhorský
25. února 2019, 09:53
0
Motorismus na Pařížský způsob

Napadlo mě to :D Ale, tyhle byly špinavé moc, až na to XK :)

Matěj Podhorský
23. února 2019, 21:58
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Vodička jenom :D :D :D ještě, že já v restauraci nejsem :D

Matěj Podhorský
22. února 2019, 20:30
1
Matěj Podhorský
22. února 2019, 10:23
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Tyjo, do toho bych asi nešel. Už kvůli tomu, že je potřeba rozebrat půl interiéru, pak to nikdy nespasuješ tak, jako ve fabrice... což možná u Alfy nebude na škodu a ve výsledku to bude lepší :D Ale stejně, nechápu, jak dynamat na podlaze kabiny bude řešit fakt, že se střešní okno v dálničních rychlostech "odsaje nahoru" a přestane těsnit = začne dělat bordel. A třepající se kapotu pochopím třeba u MX5, ale ne u auta za víc než mega... sorryjako, řídí se to fajn, ale aby se mi nový auto takřka rozpadalo pod rukama, to nechci. Nutno uznat, že novinářská Giulia Veloce měla v době mého užívání najeto snad 40 tisíc kilometrů, což je v rovině novinářských vozů ekvivalentem tak desetinásobku co do opotřebení :)

Matěj Podhorský
22. února 2019, 07:52
2
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Krab: pokud je řeč o aerodynamickém hluku, tězko jej způsobují široká kola :)
VK: zcela chápu a měl jsem podobné pozorování. Běžná dálniční rychlost ještě OK, ale okolo 160 došlo ke skokové změně hluku, patrně to souviselo se střešním oknem. Do Německa tedy nic moc, a je jedno, že se s tím jinak jezdí hezky.

Matěj Podhorský
18. února 2019, 15:22
6
Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá premiéra

Pan Podhorský slouží v případě takových akcí jen jako hosteska a dekorativní prvek, nebo nosí Frantovi alkohol. Příliš bych si od jeho přítomnosti tedy nesliboval :)

Matěj Podhorský
17. února 2019, 12:09
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Sam clarkson Range má, nebo míval:) a já teda kašlu na šlechtickou image, tohle je pro mě prostě ten druh auta, kdy dokouřím venku cigáro, nevrle zahlásím něco ve stylu “a teď mi dejte všichni pokoj, já si vlezu sem a budu tam” a bude mi moc dobře :)

Matěj Podhorský
15. února 2019, 15:47
1
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tak já se přiznám, že tvůj Pontiac a Mustang úplně nekonvenují mému vkusu, ale zas, buďme fér, jsou to tvoje auta, líbí se ti tak jak jsou/byla, za mě zcela v pořádku :)

Samozřejmě na můj názor se nikdo neptal že :D moje představa ideálního auta také asi málokoho osloví, a proto tento projekt (a z mnoha jiných důvodů) nikdy nespatří světlo světa

Matěj Podhorský
10. února 2019, 13:04
-1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

WOW! Kuřácký metro, to chci! Musim zkusit :D

Matěj Podhorský
07. února 2019, 11:09
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

No, možná spíš radši bourat normálním autem bez rámu než v plechcupovém autě s plechcupovým rámem :D

Matěj Podhorský
07. února 2019, 10:32
5
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Běda tomu, kdo se tam rozmrdá! Protože ho pak dorazíme, včetně auta, a budeme dělat, že tam nikdy nebyl!

Matěj Podhorský
07. února 2019, 10:31
1
Překvapení od Land Roveru: Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Jezdil jsem s tím jen v F-Type SVR. no, teda, "jen"... je to nejvýkonnější aplikace toho dinosaura :D AJ133 je tu s námi již od roku 1996. Miluju SVR, celé to auto působí jako muscle car, akorát k tomu ještě umí zatáčet. Zní to jako Shelby Cobra na drogách. Vůbec nechápu, že to někdo dokázal protlačit přes homologaci. Jediný, co mi trochu scházelo, byl zřetelný zvuk kompresoru. Nebyl slyšet vůbec

Matěj Podhorský
07. února 2019, 10:26
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Aby to nebylo spíše: "Kdo se nebojí, skončí v lese!" :)

Matěj Podhorský
05. února 2019, 09:09
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Jako, no. Ono, víš... když to tak vezmeš... vlastně...

Je to tak :D

Matěj Podhorský
04. února 2019, 18:50
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Ježišmarjá, já bych tam taky chtěl kompresor. Jasně, že chtěl. A stačilo by jen pár koní navíc, 20% třeba, a hned by bylo veseleji. Jen mi to prostě přišlo, tak jak to je, docela v pohodě. Jasně, neřekl jsem si taky, že teda ten motor je pecka, ale oceňoval jsem jiné přednosti.

Mezi námi, mně se nelíbí ani zvuk boxeru, ale zas mi třeba vůbec nevadí, že je to čtyřválec.

Matěj Podhorský
04. února 2019, 18:48
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

No. A je to venku. Dopíči.

Matěj Podhorský
04. února 2019, 18:48
5
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Já neřekl, že je rychlé. Řekl jsem jen, že rozhodně není pomalé. A to je pravda. To že pomalá dnes nejsou už ani naftová kombi, je věc druhá :)

Matěj Podhorský
04. února 2019, 17:27
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Moment moment! Já měl málo výkonná auta rád vždy! To, že teď jezdím miatou, nemá žádnou souvislost. Nicméně, musím uznat, že ta potvora člověka leccos naučí :D ale primárně mi šlo o zlepšení dovednosti ovládání vozu se zadním náhonem nebo auta celkově.

Matěj Podhorský
04. února 2019, 09:12
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Beastar, když říkáš: "Jde mi o to, že ne každej je na sranec typu výkon si musíš zasloužit. Vlásenky si musíš vykroužita u výkonový špičky atmo motoru si musíš vyleštit a užít si to."

Jasně, tohle všichni nadšenci do aut často tvrdí, že kdo neumím s podobným autem rychle, tak je pomalý on a není to vina auta. Ale kdo chce výkonné auto, tak si ho koupí. Mustang s pětlitrem není zas o tolik dražší (dobře, cca o třetinu). Možná tohle občas říkáme taky proto, abychom si omluvili slabý výkon našich aut.
Já osobně si dokážu užít obojí, jak 500hp a 750Nm komfortně dostupných, nebo naopak jezdit s pomalým autem rychle, když to má 950kg, přední náhon a 69koní. No a tyhle "slabé" sporťáky jsou ještě jinde, jsou dost pomalé na to, aby se na nich člověk naučil, ale současně to můžeš nehezky pokazit a dostat se do krize i s nimi. Ale jak toyobaru tak mx5 jsou určitě velmi vhodná auta k tomu, aby se človek řidičsky zlepšoval, pokud o to stojí. Na tom se asi shodnem

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem