
M P
Jméno | M P |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 20.1 hod. |
WWW | https://leteckyzapisnik.cz |
Příspěvků ve fóru | 330 |
Komentářů u článků | 1801 |
Pozitivních komentářů u článků | 406 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Auto krásný, ale drivetrain a podvozek nahovno... good job! :D
Ale kdys to stihnul napsat??? :D


To bylo jasné hned z první fotky, že se to snad někdo rozhodl umýt. Krásné je :)
Love-hate vztahy chápu, já dnes viděl svou bývalou Miatu :D

No jo no, když se kdejaké aspoň trochu rádoby zajímavé, někdy dokonce jen prostě obyčejné staré, auto vydávalo za investiční youngtimer a ceny se šroubovaly nahoru, jak se lidé chtěli na té vlně svézt, tak to dopadlo takto. Dobře jim tak, můžou si za to sami :)

tak já se hlásím jako čtenář dopředu :)) jako kupující bohužel ne, moc brzo :D

já jsem to měl půjčené v USA jako Fusion, a to bylo tak nahovno to auto... jakože jsem zvyklý na hranaté Mondeo, a toto bylo fakt špatné. Ale je možné, že to bylo nějak rozbité.

Talisman říkáš, no ten se mně taky líbí a brzo asi budu řešit podobné téma... pamatuju si jednou ve Francii, že nás tím vezl pilot z flight testu, tenkrát to byla horká novinka, navíc Initiale Paris.. moc se mi to nelíbilo, podvozek mohl být komfortnější, a uvnitř to vypadalo celé tak plastově, takže možná hadrový interiér by nebyl o nic horší...
A jak je to tam se spolehlivostí? Zatím to nevypadá na zásadní problémy, všude si jen stěžují na slabší diesely, ono to auto není z nejlehčích.

To je generálka motoru každý čtvrtletí :D jako i v moderním autě by to byla pruda :)

tak nebreč a trochu zaber, nebo se přestěhuj do Prahy taky :)

Bonusové body za fotky z nejhezčích oblastí Chrudimi :D
Tam jsem byl kdysi s Giulií a tehdyještěšéfredaktorem :))

M4 s manuálem na velké okruhy? Přece nebudu brzdit auto tím, že neumím řadit, ne? :)

ta moje fotka Draculových saní a bezpečnostního Františka to ještě dotáhne daleko :D
Bylo mi ctí řídit tento vůz při přeletu Atlantiku oběma směry a děkuji za tuto možnost... a nepeču no, aby to nikoho nedráždilo :)

tak snad nebude moc mrznout, ty "zimáky" by ho nemusely podržet :D
děkuji za pěknou připomínku, pane Machač

fakt myslíš, že bys tím šestiválcem o něco přicházel? Z danýho výběru rozhodně nejlepší, protože je to kabrio :)
Docela mě překvapil ten párkařský van, tam jsem poprvé viděl Františka, zanedlouho pak začaly kralovopolské hot dog wars...
Nejlepší je ta Toyota, ale zas není cabrio :D

František na cestě zpět na stromy, akorát to není kombík, ale pořád je drahý. Pamatuješ? :D

Na svou obhajobu bych jen uvedl, že tuhle informaci jsem nenastudoval sám, někdo mi ji sdělil a já bohužel uchoval.
Ferrari od sebe fakt nepoznám, už ani nevím, co je jejich nejnovější model :D což jsem ostatně ale pořádně nevěděl nikdy

tyjo jako on ten tablet sice vypadá dost na houby takhle umístěnej, ale v momentě, kdy si tam dám carplay a navigaci, tak se mi líbí, že nemusím koukat kdesi dolů, jak to má předchozí generace. Jestli to má tvrdé nebo měkké plasty je mi celkem šumák, některá auta nezachrání ani plast dvakrát měkčený :D interiéry téhle generace jsou docela fajn. Odhlučnění by mě zajímalo, opět u předchozí generace se to dost lišilo benzín vs diesel, přičemž diesel má více tlumicích hmot a při stejné rychlosti je tedy tišší, než benzín.
Zjišťuju smutnou věc... o ceedech toho vím víc, než jsem si kdy přál a chtěl vědět.

no vidíš, ještě nakonec přijdeš na to, která auta jsou ta správná :D

Služebák v čechách, no to je velký téma :D hele mnoho lidí je rádo, když na to dosáhnou a pak neřešej, jestli je to octavie v základu nebo podobný povoz, prostě nenároční uživatelé. A taky záleží na způsobu použití, délce jízd a jejich četnosti. Jednou týdně dvě hoďky za volantem dáš i ve Fabii, no big deal. Třikrát týdně 6 hodinv v autě, tam už začneš pomalu zjišťovat, jak je nižší střední plná kompromisů, taky rozdíl mezi jednotlivými vozy... a hlavně se ti změní požadavky. Nechceš bolest zad, chceš dobrý odhlučnění, chceš dobrý světla, mnoho věci naopak oželíš. Jenže právě ty fleetový auta se nakupují kalkulačkou a ve finále je to jedno, protože přece ten svůj benefit můžeš používat i o víkendu...
Třeba novinářská O3 Scout byla skvělá, firemní fleetová 1.6 TDI v podivné výbavě už tolik ne. Srovnávat XC70 a Octavii je ale mimo, navíc sorry, ale i 20 let starý Volvo a jeho "skvělé" plasty nejsou dnešním pohledem žádná hitparáda.
Musím ale souhlasit s tou mantrou "kdybys to dostal jako služebák...", možnost využívat svůj firemní občasný přepravník i o víkendu jsem s díky odmítnul, projedu se radši vlakem.


Fair enough :)
Souhlas se vším, jen teda s tím sezením... dost mě sere, jak v běžným hatchi nižší střední se prostě sedí zbytečně vysoko.
Logan MCV jsem měl párkrát půjčený a docela se mi to líbilo, hlavně s tím člověk může sypat po rozbitých cestách a ono to tak nějak i díky měkké sedačce požere všecky díry, byť teda za cenu krásného lomozu.

"...chudáci lidi, co teď vybírají káru a musí to být pod osm set."
No, to si taky říkám už nějakou dobu, ale zas na druhou stranu, většinový řidič soukromník si zvykne a se služebním holt nenaděláš nic :D

pohledem člověka, který to dostane z půjčovny a chce s tím udělat dlouhý road trip, asi ok, může to být zlo, ale na druhou stranu... co chtít za 200?

Jako mně se ten článek taky nelíbí, mám k němu výhrady (polovičku spíš proto, že mám Velar sám hodně rád), ale říkal jsme si, že teda nebudu za kokota a nebudu tady hejtit hned v prvním komentáři pod článkem... a vida :D vždy je nakonec někdo rychlejší.
Mimochodem ta představa, že by se tady nemělo psát o drahých autech, to je co za blbost?

joo, ten týpek na tom gravel biku nahoře vypadá docela spokojeně, našel bych se


RIP Fabie combi... v minulé generaci pro mnohé z nás první testovačka :D

Tak nemusí mít každý stejné životní priority, nebo jo? :)

žádný pes hodující u kočičí misky, na testy motorek jsem moc těšil!
A nejsem zklamán :)

Netřeba předjímat, jaké odpovědi by se ti dostalo :) a jsou i dražší auta s tříválci... důvodů, proč nechtít X1 bys našel mnohem víc, a ty se tady chytneš hned toho úplně nejočividnějšího.
To jestli někomu vadí nebo nevadí čtyřválce ve velkých SUV, to je mi úplně jedno, ať si to koupí, kdo na to má, když je s tím spokojen.
A navíc, jde proboha jenom o nějaká obcyčejná tuctová auta, tak se u toho nemusíme vlastně vůbec dohadovat, no ne?

Tak dokud se samotná koncepce tříválce vytahuje jako argument, pak je argumentem vytáhnout GR Yaris, v tom nevidím nic závadného :)
Ale tohle auto teda fakt rád nemám no.

Ano, je to trochu paradox, ale zjistil jsem nedávno, že v tom nejsem sám :D ale padák jsem teda měl naposledy v kluzáku no, v motorových mašinách vůbec

Poprvé jsem to dočetl po místo, kde se popisuje, že ta věc umí jezdit s kabinou zdviženou nahoře. Fuj.
Tak se vydýchám, překonám, a pokračuju dál. A tam je ty vole zmínka o záchranném laně, na kterém si můžeš slaňovat v případě poruchy?
Ježiši.
Kriste.
:D

Motorky čoudí a pletou se na silnici? Ty vole, v kategorii motocyklů si člověk už dnes snad dokáže najít i něco jiného, než pincka nebo třiapůlu :D Jako v případě toho tuktuku je to taky pravda, ty jezdí fakt na bůhvíco, ačkoli v BKK se teda docela chlubili tím, že jezdí na (nějaký) stlačený plyn.
Jinak tedy hodně úspěchů a radostí s budoucím potomstvem přeji :)


Pro fanoušky Yutongu... ČSAD Vsetín má taky. To není vůbec velikostně dimenzovaný na Evropany. Puch vystihl Adam přesně. Mě asi nejvíc pobavil název na zádi onoho stroje, nebo spíš typové označení, leckterá kopírka má označení kratší a srozumitelnější.
ZK6126HGA
Tady je kolem toho docela diskuze: https://www.busportal.cz/clanky/k-autobusum-yutong-v-csad-vsetin-10930

Pěkný a poměrně nečekaný článek, díky za něj :)

Se mi líbí jak mnoho prodejců brečí, že jim chodí samí pochybní zájemci, přitom tady v těch inzerátech je to taky fiesta absence soudnosti :D
vÍm Co PrOdÁvÁm ... haha, akorát že vůbec

LOL to je renovace jak řemen... ale jako ARO to nevypadá; jen to hnusné chromované lešení zakrývá klasickou masku series II nebo co to je.
Chudák auto, kill it with fire

Použít slova jako "drift" a "accord" v jedné větě, kdo by si to pomyslel :D kdybych tam nebyl, nevěřím


Ještě rychle, než se tady strhne shitstorm a fight mezi oběma tábory... hezký napsaný článek, díky Františku :)

Tu se mi snažil jednu dobu nějak vecpat. Pak odjela na východ, a já pak od toho pána, co si to vzal, koupil 146 :D To byla doba :D

sám jsi emerikn drýmin, todle je kára pro floridský důchodce, ale ty líp situovaný, pro ty středně dobře situovaný je tu Chevy Malibu všech generací :D
případně v černé taxíček. Nejúchylnější je ale stretch limo, ale o tom se radši bavit nebudeme :D

Jo no, auto, kterým se dlouho dobu vozil Dobeš, chce každej :) dokonce i já ho jednou chtěl a regulérně jsem to zvažoval... :D a už je v Brně mazlík (:

Ne, je to utopený už ze států, někdo to s tímhle vědomím levně koupil, a tady se to snaží prodat :) jako možná lepší než bourané z pobaltí, kdo ví, ale stejně...
Poslední komentáře
- Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů