načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 2.2 hod.
Příspěvků ve fóru312
Komentářů u článků1711
Pozitivních komentářů u článků351
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 24 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Co mi vadí na psaní o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…

O autech, dospívání a svobodě

17. března 2018, 12:47 9 komentářů

Divoké automobilové sny někdy zkříží prostá realita všedního dne. Ukazuje se ale, že právě tohle uvědomění může být cestou ke spokojenosti…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
11. července 2019, 13:49
0
Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

Ono asi vždy záleží na stavu, měl jsem to v testu ten rok, co to přišlo, a řazení ani nebylo moc gumový, jen vypadávala trojka. Novinářský rychlejsi auta vždy dostanou strašně moc za uši a některý to holt zvládají lépe a jiný hůře.
K tý rozevlátosti, mně to připadalo docela přesný a kontrolovatelný, občas si člověk pomohl zatočit zadkem, a teda rozbitý cesty to zvládalo krásně.

Matěj Podhorský
10. července 2019, 08:39
0
To nejlepší za dva miliony

Mi to vždy přišlo laciný trošku uvnitř. Solidní, to ano, to je americké auto, ale prostě takový plastový, gumový, nic moc. R/T je s hlukem docela v pohodě, když nechceš, aby dělalo bordel. Je to normální auto :)

Matěj Podhorský
09. července 2019, 18:56
1
To nejlepší za dva miliony

Nejel jsem s Giulií QV, nýbrž pouze Veloce, a to teda bohužel na dálnici hlučný bylo. Aerodynamický hluk od střešního okna, ve 160 km/h skoková změna hlučnosti, jako cestovat s tím 180 delší dobu bych asi nechtěl. Jasně, pokud to porovnáme s nižší střední tak asi OK, když ale budeme v potaz třídní zařazení, tak to zcela v pořádku není :)

Nevím, chce to zkusit. Každopádně buďme rádi, že se Alfa na něco takového, jako je Giulia, vůbec zmohla.

Matěj Podhorský
09. července 2019, 18:31
1
To nejlepší za dva miliony

Klišé, předsudky a urážky amerických,/japonských/italských/britských aut stranou, CTS je skvělá i s 3.6 V6. CTS-V chceš :) jen je potřeba si zvyknout na poněkud zvláštní dotykové ovládání na středovém panelu.



Matěj Podhorský
09. července 2019, 09:15
0
To nejlepší za dva miliony

Říkalo se Velar, ten nemá s velkým RR ani ostatními LR co do platformy nic společného, ale naopak, je spřízněný s F-Pacem.

Bohužel jak F-Pace SVR tak Velar SVAutobiography jsou tak za trojku no... a šestiválec už nejde objednat. Nastala nám tak paradoxní situace, kdy máme možnost buď dvoulitru P300 nebo až pětilitru s kompresorem P550 :)

Matěj Podhorský
09. července 2019, 09:12
0
To nejlepší za dva miliony

Jakože ano, ale vlastně ne. Osmiválec 392 je super, což o to, ale interiér toho auta je takový dost nekvalitní, připadá mi. Ale fakt, že by si připadal jak doma, protože infotainment je skoro stejný jak v tom Maserati :D

Mám Charger/Challenger moc rád, tohle zadání by asi taky splnily, ale prostě problém je, že nejsou luxusní auta.

Matěj Podhorský
09. července 2019, 09:05
0
Matěj Podhorský
06. července 2019, 13:48
2
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

No, tak to ti tedy pěkně děkuju, Ivánku...

Matěj Podhorský
04. července 2019, 13:51
3
Ledvinky u BMW se snaží zaujmout všemi dostupnými způsoby. Proč?

Přitom by možná stačilo dělat dvě verze čumáku...západní a východní verzi. Když už protahují trojku, aby se bylo na zadních sedačkách víc místa, protože číňani to strašně potřebují, mohli udělat i dvě verze masky... mimochodem musí tam být něco jiného než ledvinky? Když už teda svítí, mohou tam být jen ledvinky...

Matěj Podhorský
02. července 2019, 15:20
0
Přichází SSC Tuatara - nejrychlejší hypersport světa

Jenže jenom přední a mohl sis je snadno hodit do kufru. Tady to nepůjde.

Matěj Podhorský
29. června 2019, 17:54
0
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

To není pravda. i30N není digitální. Jen je prostě moc rychlá

Matěj Podhorský
28. června 2019, 10:17
0
Jsou všechna auta stejná?

To jsme se asi vůbec nepochopili :)

Matěj Podhorský
28. června 2019, 08:33
2
Jsou všechna auta stejná?

Je to sranda, pořád potřeba se nějak vymezovat, ukazovat, že nejsem jako ostatní.... a proč? Není to jedno? Ať si každý jezdím čím chce, třeba teslou polepenou apple nálepkama, jen ať mi to, proboha, necpe :D

Matěj Podhorský
28. června 2019, 07:23
13
Jsou všechna auta stejná?

Fanatický příznivce Apple bychom ovšem měli přirovnávat spíše k fanatickým příznivcům značky Tesla... a to s automobilismem nemá mnoho společného :D

Matěj Podhorský
27. června 2019, 16:29
0
Matěj Podhorský
25. června 2019, 16:24
2
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Jméno Příjmení - Novinář se píše zásadně s pomlčkou! :D

Předokolka to je, a vadí to? Nebo jestli je to nuda? Já nevím, mi připadá, že většina MX-5 komunity spíš řeší prodej a výměnu stylebarů a opravy koroze, než cokoli jiného. Pro mě je RWD koncepce cenná v tom, že ti řízení nezaplevelí síly od řízení a je to celé takové hezky plynulé a jemňoučké. Na vodě nebo sněhu si můžeš dát powerslide, rozhodit to bokem můžeš i na suchu (stejně jako FWD). Je to zábava? Mě to baví, ale každý to máme hozený jinak.

Výše popsané, s tou zábavou, však platí, je-li sedačka spolujezdce prázdná. Je-li tato však obsazena spolujezdkyní, je pak úplně jedno, jestli máš RWD nebo třeba jednoWD, vlastně i co máš za motor. Prostě nepojedeš rychle. Fakt ne. Ale koho to ve výsledku sere, že? V ten moment Miata zahodí svůj sportovní klobouk a nasazuje klobouk cestovního kabria na pohodové podvečerní projížďky...
Takže každému co jeho jest, já se proti FWD nijak nevymezuju, neuráží mě a řídil jsem mnoho předokolek, co byly fakt boží.
-
Komentář upraven 25. 6. 2019, 16:26:13

Matěj Podhorský
24. června 2019, 22:26
3
Matěj Podhorský
24. června 2019, 13:26
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Krabe, prosimtě, co u toho elektromobilu musíš kontrolovat? Nic, jen dojezd... ty u svého auta ráno kontroluješ olej, teploty, vsechno možné. Ale u elektromobilu tohle řešit nemusíš. jistě, řeší se jiné věci, ale tohle ne.

Matěj Podhorský
20. června 2019, 09:32
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Nevšiml jsem si toho, ale když to teď říkáš.... :D fakt, že jo!

Matěj Podhorský
19. června 2019, 10:04
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

To je dobrá otázka, ale bohužel nevím, jak se k tomu dostat. Nevím ani, že by to někdo z nás řešil. Zajímavější by od Tesly každopádně byla asi trojka, minimálně pro me :)

Matěj Podhorský
19. června 2019, 09:39
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

O ekologii jde i nejde, ale samozřejmě, když se bude elektromobil stavět nejprve jako exkluzivní a drahé "image making" auto, bude z něj věc, po které bude toužit více lidí, než kdyby se jednalo o podměrečné vozítko s karoserií z konopného vlákna pro eko nadšence :) Pak bude chtít každý taky ten svůj elektromobil a celý přechod na e-mobilitu (pokud nějaký nastane) bude snazší.
Někde jsem teď viděl reklamu na pouzdra na telefon, který v textu používal něco jako "zažívej pocit, jako bys držel v ruce iphone", takže nějak tak to asi bude fungovat i s tímhle

Matěj Podhorský
17. června 2019, 14:15
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Tady si nikdo nic neměří, jen jsem se nechtěl zapojovat do debaty na téma toho testu :D
Ten test C vs Superb je samozřejmě zavádějící lehce a lov na senzaci, ale i takový byl tenkrát Autíčkář :)

Matěj Podhorský
17. června 2019, 13:55
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Hodnotit test nebudu, ale kdyz ctu vase komentare, vybavil se mi jeden test - https://www.autickar.cz/clanek/skoda-superb-vs-mercedes-benz-c220cdi/

Matěj Podhorský
13. června 2019, 21:33
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Kéž by :( mylyjony posila pouze škodovka

Matěj Podhorský
13. června 2019, 12:59
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Na jižní Moravě, máš-li loď, můžeš na Nové Mlýny :D

Matěj Podhorský
11. června 2019, 17:56
0
Hyundai Tucson 48V: Tak trochu hybrid, tak trochu dostupné SUV

Překvapivě nedrncalo tak moc, jak bych čekal

Matěj Podhorský
11. června 2019, 16:12
0
Hyundai Tucson 48V: Tak trochu hybrid, tak trochu dostupné SUV

Nevím, jak teď po faceliftu, ale před faceliftem jsem testoval diesel a co si pamatuju, tak to bylo celkem pohodlné, docela měkkoučké a současně taky poměrně nevyrazné, což je ale asi u podobného auta dobře. Každopádně tam nebyly pozorovatelné žádné snahy o sportovnost :)

Matěj Podhorský
11. června 2019, 09:24
3
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Vždy si říkám, jestli to znamená okruh každý druhý víkend, nebo dvakrát za sezónu :) když dvakrát za sezónu, tak je to fakt asi jedno... navíc jako u každého dotazu platí, že si tazatel víceméně přeje schválit to, co už sám navrhnul

Matěj Podhorský
11. června 2019, 08:42
0
Jaguar F-Type Cabriolet R-Design: Sporťák do každého počasí a kabrio pro každý den

Abych to uvedl na pravou míru... ono totiž to srovnání sMiatou už mi leze krkem. Dobeš psal ve svém původním článku cosi o tom, že je F-Type P300 nejlepší Miatou. Ani hovno. Není. On teda taky rád tvrdil, že MX5 ND RF vypadá jako malý F-Type, ale to už ponechám bez komentáře...Proto můj komentář výše je spíš jen takový povzdech. Protože pokud chceme brát Miatu jako etalon, potom Mazda3 je vlastně taky jako Miata, ale praktičtější... dobře uznávám, sám jsem někde napsal, že Suzuki Jimny je taková Miata do terénu, ale za tím si naopak stojím, neboť to není drahé auto, ale nečekaně schopné a jednoduché.

K těm MX5 - mám je rád. Sám jednu už půl roku proháním. Je zelená a je super. Samozřejmě bych si rád koupil novější model, protože mi to auto stačí, baví mě, že nemá ani moc výkonu, ale ani není úplně pomalé. Neměl jsem to auto rád a jeho nekonečné protlačování všude mi vadí doteď, stejně tak jako nechápu některé populární úpravy, moc nerozumím některým lidem z MX5 klubu, tak prostě to auto samotné, jako stroj, který někdo vymyslel a postavil, oceňuju.

F-Type oceňuju ale taky, je fantastický na cestování, můžeš si s ním pohrát, vypadá božsky. No ale za 250 ho nekoupíš ani ojetej, že... Miatu jo.

Matěj Podhorský
09. června 2019, 20:41
0
Jaguar F-Type Cabriolet R-Design: Sporťák do každého počasí a kabrio pro každý den

Jestli je větší a dražší, tak je současně i lepší ;)

Matěj Podhorský
04. června 2019, 10:50
0
Peugeot 508 GT 225 EAT8: Střední třído, neodcházej!

Mondeo si řízlo větev samo pod sebou, to nové stojí za prd... už to není ničím unikátní, jak mondeo vždy bylo. Ale pak nakonec občas vidím i záchvěvy rozumu, kdy například člověk, co strašně moc chce SUV, se sám od sebe rozhodl, že si koupí Mazdu 6.

Matěj Podhorský
03. června 2019, 17:04
1
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Hele jasně, je to v plánu, ale nejdřív kupujem X5ky za cash. Potom bude okruh. Za cash.

Matěj Podhorský
02. června 2019, 15:27
0
Jaguar F-Type Cabriolet R-Design: Sporťák do každého počasí a kabrio pro každý den

No převodovka... je to osmikvaltové ZF a tahle převodovka je i v různých BMW. Jenže v F-Type a ostatních JLR autech není tak skvěle naladěna, jako u Němců. Nahoru řadí fakt bryskně a není problém, jen dolů jí to občas trvá malinko déle. U Němců je to lepší. Ale to je spíš fakt hledání drobností, ona funguje skvěle, jen bych si přál, aby podřazovala rychleji.

Ta bílá je prostě bílá. Nevím proč by někdo chtěl bílý sporťák, ale dnes jsem potkal bílé audi R8.

Matěj Podhorský
01. června 2019, 17:35
0
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

To bude někde tak pod 3 minuty, tipnul bych si.

Matěj Podhorský
28. května 2019, 14:29
1
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

To samozřejmě vždy rádi uděláme, když vidíme auto, který za to stojí, a můžeme ho doporučit. Tohle bylo ale spíš o tom, že to byla dost možná poslední šance daný kousek recenzovat, než se prodá :)

Matěj Podhorský
28. května 2019, 14:18
1
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

:D tak tomu říkám pochvala, říct, že článek vznikl primárně za uspíšením prodeje :D

Matěj Podhorský
26. května 2019, 18:59
1
Kia Ceed GT: Nymburkring material

Machy je přece Machala, šéfredaktor ACZ :D

Matěj Podhorský
23. května 2019, 10:23
1
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Tak ono, trapně konzervativní... jak se to veme. U MX5 je standardni setup myslim tak akorát pro většinu lidí, je to i dost hravé a zároveň bezpečné. I když už se mnou NB párkrát vyjebalo, na mokru hlavně :)

Matěj Podhorský
21. května 2019, 10:14
2
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Aneb vyprávění o tom, kterak chlapec z vesnice pojal myšlenku, že je chytřejší, než tým inženýrů od Mazdy :D

OK, dělám si srandu, ty auta jsou ze série slušný allroundery, ale každému vyhovuje něco jiného. + hezký zvuk!

Matěj Podhorský
20. května 2019, 11:00
0
5 věcí, které můžeme Americe jenom závidět (a 5 věcí, které USA závidí nám)

Taky pravda, ale ono dost záleží na tom, kolik ti auto žere a jak moc ta cena kolísá, protože se pak můžeš dostat na stjenou cenu za km jako u nás :) každopádně za cena benzínu se tam vícemeně mění každý den a lítá celkem výrazně, za pár týdnu jsem viděl cokoli od 2 do dolarů za galon...

Matěj Podhorský
19. května 2019, 23:41
1
5 věcí, které můžeme Americe jenom závidět (a 5 věcí, které USA závidí nám)

Hele asi jo, asi máš pravdu. Jak mám auta rád, tak mě to někdy fakt dost štvalo. Ale zas chápu že spoustě lidi tohle imponuje, tak jsem to nechal nějak takhle napsaný :)

Matěj Podhorský
19. května 2019, 23:40
1
5 věcí, které můžeme Americe jenom závidět (a 5 věcí, které USA závidí nám)

Jo, 89A, přesně tak. Ono se tu o ni psalo, několikrát na různých místech, což je dáno tím, že nás pár pracuje ve stejný firmě :D

Matěj Podhorský
19. května 2019, 18:05
0
Autíčkář se ptá: Jakou techniku používáte při ovládání volantu?

To ještě asi nejel Miatou :D když řidič orálně uspokojuje spolujezdce, tak tento musí také řídit :D

Matěj Podhorský
19. května 2019, 13:15
0
Autíčkář se ptá: Jakou techniku používáte při ovládání volantu?



Harris, čas 2:30...

ono taky záleží na řízení, protože když se ti začne bokem hrnout Tacoma na písku, tak děláš fakt co můžeš, abys to umotal... offroady jsou vůbec dost ošidné, tam přehmatáváš kolikrát i na dálnici :D

Podařilo se mi kdysi rozdriftovat i Suzuki Jimny, kde je kombinace pomalého řízení a krátkého rozvoru doslova vražedná

Matěj Podhorský
09. května 2019, 18:47
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar: a to zas uznávám že jsme asi zvolili poněkud ostřejší tón než bylo nutný :) jo no občas si tyhle věci beru osobně, každopádně Dan to tady hezky diplomaticky završil :D mimochodem auto čtenářů, chystám se teď na jedno; ale to je zas Jaguar, tak nevím no, co na to pak řeknes :D

Matěj Podhorský
09. května 2019, 16:35
4
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar, prosimtě, klid... jako, není to tak dávno, co jsem pod nějakým článkem četl tvůj komentář na téma, jak je to tady dobrý a jak šel Autíčkář od minulých dob nahoru, a že máme solidní úroveň a jak se k nám chodí mladší méně zkušení kluci inspirovat... a teď zas toto, dneska je to poblitý mainstream a podobně. Tak nevím hele, možná to bereš moc fatalisticky, možná to tady fakt jde dopíči, ale jako zlomit hůl na základě jedný diskuze a jednoho článku?

Chápu, nemáš tahle auta rád, OK. Dobře. Nejezdil jsi ještě nedávno ML nebo GL nebo co to bylo? V čem je to tak odlišný? že mají zajímavější testovačky jinde, no, mají, děláme co můžeme, máme co máme. Děláme to kurva ve volným čase a defacto zadarmo.

A že tu nejsou auta čtenářů? Moc ne no, ale na to by ti asi nejlépe odpověděl Vavris. Možné důvody, proč to tak je: děláme to kurva ve volným čase a skoro zadarmo, a čtenáři taky mají práci a nemají moc čas. A taky třeba s některými je naprosto šílená domluva.

Jako sorry, mám tvoje komentáře a blogy rád a fakt moc rád si tady podiskutuju v klidu, ale dneska jsi mě vyloženě nasral.

Matěj Podhorský
25. dubna 2019, 20:06
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Ono právě nejde ani o kinematiku, ale o odolnost. Takže i auto na multilinku určitě může zvládnout leccos, ale opakované a systematické trápení v terénu snese nejlépe právě tuhá roura :) co na tom, že kdekoli jinde je to naprd

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet G20  1988
Chevrolet G20

1988 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Subaru Outback 3.0 H6 + LPG 2001
Subaru Outback 3.0 H6 + LPG

2001 rok výroby
210 koní výkon
3 000 ccm objem

Toyota Corolla Toyota Sport 2001
Toyota Corolla Toyota Sport

2001 rok výroby
191 koní výkon
1 796 ccm objem

Toyota MR2  2003
Toyota MR2

2003 rok výroby
138 koní výkon
1 794 ccm objem

Toyota Corolla  1989
Toyota Corolla

1989 rok výroby
75 koní výkon
1 295 ccm objem