reklama
načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.1 rok.
Poslední aktivitapřed 1.5 hod.
Příspěvků ve fóru260
Komentářů u článků1051
Pozitivních komentářů u článků129
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Proč už nechci psát o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
včera v 17:56
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Ano, TGV podepisuju, první třídou v tichu a pohodlí, úžasné cestování. Akorát musím říct že poprvé, co jsme se dostali na cestovní rychlost, jsem se trochu bál. Nejlepší je že sklony tratě a náklony v zatáčkách jsou mnohem vyšší ne na bežné železnici, takže člověk hezky vnímá kdy vlak stoupá a klesá. Na cestování po Francii mnohem lepší než letadlo.

Matěj Podhorský
předevčírem v 08:57
2
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Díky! Za trest bude hamster celý týden pít jenom převodovkový olej. Vyjetý. Z aisinu.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 20:19
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Kdo by na takový sranda akci podváděl... tuhle otázku jsem si kladl taky a upřímně řečeno budeme muset od příští sezóny trochu přitvrdit s pravidly. Tento rok už to udělat nemůžeme, neboť změna pravidel v průběhu soutěže neni fér

Matěj Podhorský
19. července 2017, 16:03
1
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Právě proto si myslím, že je v zájmu zvýšení kvality nabídky na trhu ojetin, aby tento značně unavený kousek našel útočiště buď v drtiči kovů, nebo byl rozebrán na díly. Cyklus recyklace kovových surovin se prostě musí roztáčet.

Nevím, jakou přesně bychom měli hledat souvislost mezi mým duševním stavem a starou lacinou (a nyní malinko chromou) Alfou Romeo, ale shrnul bych to stručně tak, že někteří mí redakční kolegové žijí v utkvělých představách, že snad tuší, nebo dokonce i vědí, co je pro mě konkrétně nejlepší :) A tak my si tu žijeme.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 13:04
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

No já jsem to psal v tomto I minulém článku... Je to popelnice, navíc problém s poloosou jsem také nazval pravým jménem a neomlouval to původem a značkou. Na stereotypy teda dost kašlu, tahle nadsázka a ironie byla reakci na to, co mi říkali všichni okolo atd atd.
Já osobně mám alfy rád a nepřestanu jen proto, že konkrétní kousek je zanedbaná mrdka vhodná leda na díly (ačkoli někteří chroničtí zachránci by ji samozřejmě stůj co stůj drželi na živu, jen ne za vlastní peníze).

Díky za komentář a doufám že ses aspoň trochu pobavil.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 12:05
0
Matěj Podhorský
19. července 2017, 10:19
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Nic, normálně klasická 9-3 první, pětidvířko, ještě navíc nějaká vydechlá základní motorizace... prostě jsem dostal ostudně na prdel no :) ale spíš to neumím já než Alfa, ta byla rychlá dost.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 08:45
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

No těch nápisů se na ni v průběhu dne objevilo velmi mnoho a málokteré byly lichotivé :D

Matěj Podhorský
18. července 2017, 13:07
0
Matěj Podhorský
16. července 2017, 20:28
2
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

Náhodou, rozbila se jen trochu! A dokonce dojela i domů, po vlastní ose...

Matěj Podhorský
15. července 2017, 11:30
0
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

0630-0645 podle situace bude bohatě stačit si myslím.

Matěj Podhorský
15. července 2017, 09:00
0
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

Záleží kdy chceš jet, já se chystám abych byl v Mýtě tak v 8 :D

Matěj Podhorský
14. července 2017, 09:14
0
Trackday se blíží. Dnes máte poslední možnost zvýhodněné registrace!

Nechce se někomu z okolí Brna vzít do zásoby jeden podval? :) mám takové tušení, že bude možná potřeba

Matěj Podhorský
12. července 2017, 10:21
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Jo, to jsou ty problémy, na které si holt musíš zvyknout.. třeba když si koupíš nějaký midsize business jet a zjistíš, že se v trupu nepostavíš zpříma :D

Matěj Podhorský
12. července 2017, 09:16
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Jako obchod s koženým zbožím právě voněla právě kabina toho Range Roveru. Na první dojem úžasné, otázka, zda by mě z toho nebolela hlava po delší době :D

Matěj Podhorský
11. července 2017, 17:50
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Tak v tom případě mám dojem, že velká spousta dnešních aut je čalouněna kůží tak technicky dokonalou, že je k nerozeznání od gumy. Nejvíc mě na nových autech s koženým interiérem mrzí, že většinou vůbec nevoní. Jasně, to se asi dá čekat jen od opravdu těch nejdražších aut, ale pamatuju si předchozí generaci RR, do které když se člověk usadil, tak tů vůni vnímal opravdu intenzivně. A opravdu nebylo pochyb, na čem sedíš.
Na druhou stranu, Renault Talisman Initiale Paris se chlubí koženým interiérem, ale smrdí to pekelně a je to tak nepěkné na pohled, že by jeden plakal.

Matěj Podhorský
10. července 2017, 06:03
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

To není hejt ale, já mám tyhle RR opravdu rád. Co se ale upřít nedá je skutečnost, že internet se přímo hemží různými historkami a to i od lidí, kteří se o ta auta starají. Holt je to komplikované auto, taková jsou na servis vždycky o cosi náročnější. Zas je třeba brát v potaz, že u auta udržovaného ve správném servisu už bude většina problémů vyřešena ať už svolávačkama nebo v rámci "technical updates".

Matěj Podhorský
09. července 2017, 18:12
0
Peugeot 3008 1.2 PureTech: V kokpitu

To určitě nebude, ale pokud chceš napsat pokud možno co nejobjektivněji, musíš se na něj dívat pohledem cílovky. A i když je mi jasné, že mnoho příznivců si Peugeot a článek o něm zde na Autíčáři nezíská, tak se přiznám, že já současné Peugeoty mám vlastně docela rád. A to, považ, jsem nejvíce času strávil za volantem 2008 s tímto tříválcem. Nemá skvělý i-cockpit, ale taky je to moc příjemná cestovací relaxační kapsle. Já vím, že právě tenhle druh aut je v očích nadšeného řidiče tím silničním plevelem nehodným jakékoli zmínky, ale zase buďme rádi, že dnes se stále dělají auta pro řidiče a pravděpodobně stále budou. Ostatně zapomínáme, že ani historie motorismu nebyla plná řidičských legend, ale podobného plevele, který byl navíc ještě nepohodlný a taky docela nebezpečný. A o běžný motorista neřidič má přece nárok jezdit v pohodlném a příjemném autě :)
Ale auto pro radost to asi nikdy nebude, to se zcela jistě shodnem.

Matěj Podhorský
08. července 2017, 14:55
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

Na Fusiona jsem myslel, ale věděl jsem, že se v diskuzi objeví:) nedávno o něm byl pěkný blog přímo tady na webu. Zaujalo mě, kolik pozitivních ohlasů to auto sklízí.

Matěj Podhorský
08. července 2017, 12:01
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

Naopak, já mám právě tu druhou :)

Matěj Podhorský
06. července 2017, 15:19
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Aktuální V6 v mustangu je snad dokonce ještě slabší, než Ecoboost, takže asi není o co stát. U současného Camara je prý (nejel jsem, jen četl Jalopnik, Car&Driver apod) V6 naopak velice dobrá volba. A ten zvuk panečku, to je super! Je to sice připlatkový výfuk, ale stále auto tak, jak se dá koupit přímo u dealera.

Matěj Podhorský
06. července 2017, 06:33
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Poslední generace Mustanga?s 3.6 v Evropě? Já měl dojem, že to se sem oficiálně neprodává

Matěj Podhorský
03. července 2017, 16:30
4
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

OMLUVA čtenářům JayK91 a krab:
Pánové, přijměte mou omluvu, že jsem svou nešikovností zapříčinil zmizení vašich komentářů. Opravdu jsem nechtěl, leč jsem nedopatřením, užívaje tablet, kliknul na tlačítko smazat a celé vlákno asi 4 nebo 5 příspěvků zmizelo.

Není to žádná cenzura, žádný úmysl, jen pouhá, leč záludná nešikovnost. Budu si dávat větší pozor, slibuju!
Ještě jednou se omlouvám, vypadá to fakt blbě.

Matěj Podhorský
03. července 2017, 09:28
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Mně je samozřejmě jasné, že novinářská auta slouží jako výkladní skříň techniky a tak je tam všechno a z toho pak plynou ty ceny, ostatně sám jsem se ve svých testech zatím snažil najít i řešení běžného člověka, teda nějakou rozumnou konfiguraci se všim potřebným. Jen prostě nesdílím, a to tady klidně napíšu, potřebu takovou konfiguraci obhajovat, že vlastně dává smysl. Ale nevím, možná dává, já se Golfa kupovat nechystám, o to méně Vojta.

Pokud se budem bavit o autě podobné velikosti, a musí-li to být koncern, možná bych se díval po Leonu. 1.4TSI byla příjemná, a ačkoli nebyla nijak natřískaná výbavou, měla vše potřebné. Mám dokonce dojem, že na Seat se vždycky dá sehnat o něco lepší nabídka. Nebýt teda toho, že auto bylo z půjčovny rozbité a mělo celkem problémy se držet v přímém směru (francouzské půjčovny se s tim moc neserou), tak to auto bylo velice přijemným společníkem. Ostatně Dan minulý týden testoval Leona naftového, tak uvidíme, co o něm soudí.

Matěj Podhorský
03. července 2017, 09:03
3
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Nerad se odvolávám na Clarksona, nebo jej někde cituju, protože jeho slova jsou dnes často špatně interpretována naprosto kýmkoli, kdo má řidičák, ale jedna věc mi přichází na mysl v souvislosti s touto debatou, a to je toto:
Pomineme-li, zda má smysl Golf za milion nebo ne, chtěl bych vědět, jestli se na světě najde někdo, kdo si jej takhle naspecifikuje, objedná, podepíše smlouvu a pak se bude těšit (ano, správně, bude se těšit) na den, až mu jeho vysněný Golf za mega přijde k dealerovi. Takhle jak je, s naftou, která se za spalované palivo nestydí, a za mega. Já tomu nevěřím, a pomiňme pro účely udržení se v mezích pravděpodobného, že existují lidé, kteří se těší na jakékoli nové auto.
A to by se dalo brát jako další ze sady měřidel, zda dotčené auto za to stojí, či nikoli. První otázka je, jestli se po zaparkování při odchodu od auta ještě jednou ohlédneš. Druhá otázka tedy může být: Objednal by sis to takhle, a TĚŠIL se na to?

Matěj Podhorský
30. června 2017, 14:17
0
Rolls-Royce v podání Jona Olssona dělá burnouty a nosí maskáče

Jak se to vezme, já bych zas řekl, že na mě působí jako takový jásavý kokot, když to tak musím říct :D ale chápu, že to je součást image i pro PR atd. A navíc on má Rolls, já ne, on je jásavý, já ne, tak je to asi celkem jasný :)

Matěj Podhorský
29. června 2017, 12:19
2
ZiL 135: Jeden motor nestačí

To nedá :) on se Adam totiž kamkoli na východ od Vysokého Mýta bojí (a za ty svoje kecy v redakčním chatu ne neprávem) :)

Matěj Podhorský
29. června 2017, 10:45
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Ajo, doprdele, díky za upozornění. Já měl zato, že Corvette C4 jej měla. Popletl jsem to.

Matěj Podhorský
26. června 2017, 14:52
0
Camaro ZL1 opět na Nordschleife, tentokrát výrazně rychleji

To může být třeba volant z automatové verze. Ale je fakt, že jsem si pádel vůbec nevšimnul :) Dobrý postřeh

Matěj Podhorský
21. června 2017, 13:47
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Nejde o Mýto, jde o to, že se auta, jakmile budou závodit spolu, v jeden čas, domlátí, doklepou, dobourají a podobně. A to nemusí nikdo chtít bourat, to se prostě stane.

Matěj Podhorský
19. června 2017, 10:55
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Co Peugeot 309, v Řecku hledej uplně jiné legendy. Mluvím o tvé oblíbené Octavii RS ve speciální edici GT výhradně pro řecký trh. Vznikla v roce 2006 jako reakce na velice pozitivně přijatou ORS první generace na tamním trhu, měla zběsilých 193 koní. Totální rarita, o které ani mnoho škodafilů nemá vůbec tušení, ale tvrdé jádro to má za vlhký sen.
Za cenu kolem 6-10 tisíc Eur by sis tak dovezl artikl, za který by ti u nás zasvěcení vytrhli obě ruce z kloubních jamek, a to bys ještě mohl pěkně nastřelit cenu :)

Matěj Podhorský
19. června 2017, 10:37
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

A do toho si pripocti jeste divoky vysokootackovy italsky vytvor se spotrebou oleje a paliva 1:1 a je ti jasne, ze swiftik zaplace :D

Matěj Podhorský
18. června 2017, 17:06
0
24 hodin Le Mans: Dobojováno jest!

Já osobně mám ještě velice rád 24H na Nürburgringu, ta trať mi přijde poněkud zajímavější, ani nevadi, že tam nejezdí LMP:)

Matěj Podhorský
17. června 2017, 12:11
0
Ford Expedition: No je tohle normální?

No ona klasická V8 v civilním autě je podle mého pozorování především tichá, žádné velké bublání se moc nekoná. Pokud teda nesáhneš k úpravám, ale to by pak s takovým autem málokdo jezdil delší trasy, což jak sám víš, je v US všude :)

Matěj Podhorský
16. června 2017, 08:20
-1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

To já naopak pádla pod volantem mám velice rád. Odstraňuje to moji neschopnost dobře řadit.
A třeba v takové Octavii RS jsou uplně super a s manuálem bych ji vůbec nechtěl. Nebo Golf R.

Vidíte? zase jsem ji tam procpal! :)

Matěj Podhorský
15. června 2017, 15:56
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Franz: vás s krabem jsem jako nadšence a fanatiky zmínil spíše jen proto, že jste se oba pohybovali v té diskuzi. Samozřejmě jsem si všimnul a oceňuju, že ses postavil za redakci a za ORS částečně, ale taky vím, že by sis radši přečetl něco jiného než další článek o miatě (ode mě žádný nečekej).
O audi určitě zas napíšem, jakmile budou testovací třeba. Co je ale stejně nejlepší, že zatím, a doufám, že to vydrží dlouho, se ty diskuze fakt drží v rozumných mezích i když se kolikrát neshodneme.

Matěj Podhorský
15. června 2017, 14:45
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Krab: ale ano, já ti to nevyvracím. Současně vidím, žes Autíčkáře pojal za svůj nejmilejší web a tak ti na něm záleží. Co ale uděláš v případě, že rozhodnutí vedení redakce nebudeš akceptovat, že se ti nebude líbit? Protože to se může stát a co pak? Přestaneš psát blog? Přestaneš diskutovat? Založíš si vlastní web, s blackjackem a děvkama? Jasně, můžem klidně říct, že když se ti to nelíbí tak sem nechoď, ale to si může dovolit D-Fens. My čtenáře potřebujeme, protože proč bychom jinak psali. Zrovna já se zabývám reakcemi pod články velice detailně a často jsem smutný, že se třeba něco nelíbilo tak, jak bych čekal, nebo že si něco přečetlo méně lidí, než jsem čekal.
A netvrďte mi sakra pořád, že se nedá dělat web který bude zábavný a čtivý i pro automobilové fanatiky/petrolheady/kraba a Franze, a současně vydělávat prachy, protože tam bude chodit i mainstreamové publikum. Já věřím, že jde a to dokonce i u nás. To, že některé weby jedou spíše bulvár a prvoplánovky, je dáno tím, že dnešní čtenář/uživatel sociální sítě je tvor znuděný, otrlý, otrávený a potřebuje nějak šokovat, vyvolat zvědavost, motivovat ke kliku. A takové titulky já dělat neumím. Současně ale vůbec neodsuzuju mainstreamovou tvorbu a recenze obyčejných aut, což je další věc, kterou kritizuješ. Proč by si náš čtenář nemohl přečíst něco o autě, které si může a třeba i chce koupit? Všude si přečte, jaký to má kufr, ale my se snažíme zprostředkovat něco víc, přenést dojmy, a to je někde sakra těžká práce. A přitom to děláme defacto aktivisticky a stále nám do toho někdo frfňá.

No řekni, nevysral by ses na to? Ty máš výhodu, že komentáře pod tvými články jsou plné nadšených a obdivných vzdechů (plně zasloužených), pokud teda zrovna nepíšeš o mustangu a nejde kolem náhodou knightrider. Ale tvoje psaní je zase jiný pohled na auta, který taky potřebujeme a hlavně nás baví. Tak možná místo otevřené slovní přestřelky se "pojďme domluvit" (tohle jsem ti napsal vyloženě pro radost) a nešlapat si navzájem po trávníčku, aspoň teda ne veřejně :)

Matěj Podhorský
15. června 2017, 13:03
2
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

krab: Tady je krásně vidět, jak i takové obyčejné auto jako ORS defacto je (alespoň to všichni tvrdíte) rozděluje lid. Rubrika bazarový snílek nikdy nikomu nevadila, minule byly AMG mercedesy, které mě osobně nechávají stejně chladným, a uchcávali se v komentářích čápi blahem... dneska přijde ereso a půlka lidí se může po... víte co. Dyť to auto má taky právo na život, na své fanoušky, na svůj příběh. A hlavně, znovu opakuju, je to rubrika Bazarový snílek, která je vždycky o tomhle. Není to rozhovor s majitelem, není to důkladný test, není to filozofický rozbor o smysluplnosti a potřebnosti aut, není to zpověď automobilového fanouška. Tak třeba se ti příště bude líbít něco jiného, holt každý si najde svoje.

Matěj Podhorský
15. června 2017, 10:05
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Konečně někdo, kdo to vidí trochu s nadhledem :) Ono třeba maturanti z let, kdy přišla RS, si ji právě dnes kupují. Kolega to udělal stejně. Líbila se mu, tak si ji teď prostě koupil, byť si mohl dovolit tu nejnovější. Škoda navíc bude mít výsadní postavení v ČR vždy.

Já jsem s tím jel poprvé poměrně nedávno, a nebyl jsem ani zklamán, ani příliš u vytržení. Motor je veskrze příjemný, brzdy na svou dobu adekvátní, největší zklamání bylo pomalé řízení. Kdyby bylo řízení lepší, rád bych tomu autu odpustil poněkud dvojaký podvozek. Kolem a kolem je to příjemné svezení, ne že ne.

Matěj Podhorský
14. června 2017, 19:25
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Ano, díky! Proč jsem to jen nebyl schopen najít?

Matěj Podhorský
14. června 2017, 12:49
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Já bych jej moc chtěl. Objevil jsem jej až nedávno a tehdy jsem pochopil, že bych to měl mít.

Matěj Podhorský
14. června 2017, 08:48
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

V zásadě souhlasím a ty argumenty, které zmiňuješ, jsou vlastně jen špičkou ledovce důvodů proč nekombinovat auto a letadlo. Ale zase ze zkušeností víme, že každá výstřednost má svého kupce, otázka je, nakolik dobrý nápad je spoléhat se na tuhle skutečnost při tak nákladném vývoji :) Jinak pro zajímavost, na čem létáš?

Matěj Podhorský
12. června 2017, 20:03
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Co jsem byl nucen v článku opravit a zjistil jsem až dnes je, že čtvrtá verze aeromobilu, tedy ona žlutá, je po zemi poháněná elektromotory v předních kolech. Jedná se tedy o hybrid, kde elektrickou energii dodává právě onen rotax. Zda je to lepší nebo horší, těžko říct, ale pro úplnost jsem to doplnil.

Matěj Podhorský
12. června 2017, 15:46
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část druhá

Ty jo! tohle jsem úplně minul a musím říct, že to vypadá fakt skvěle! Moc se mi to líbí

Matěj Podhorský
12. června 2017, 15:41
0
Trackday&Plechcup 16.7.2017: Registrace v plném proudu

Jojo, je to tam, je to starý, a je to samozřejmě špatně.

Matěj Podhorský
12. června 2017, 15:34
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Dobře. Ale nebude to Ulla, na to je to moc těžký. Teda aspoň bylo, když jsem to počítal...
Druhá věc? Dynamic, Viper, to jsou všechno krásné příklady, ale vlastně špatné, protože v rámci kategorie jsou to brusy, při jejichž návrhu už se řeší aeroelastické jevy a podobně, na svou kategorii vysoce výkonné mašiny.
S Rotaxem pro pohon na zemi taky nesouhlasím, ale zase, kdyby tam bylo CVT, tak ti výkon až ve 4000 zas taolik nevadí.
Jinak máš samozřejmě pravdu, za ty peníze to nebude volba pro nikoho, kdo má rád dobrá auta a dobrá letadla současně. Nicméně, vypadá to, že to zase tak špatně opravdu nelétá, a ze současných možností je to asi nejlépe létající věc.

Matěj Podhorský
12. června 2017, 15:31
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Podle dostupných informací se čeká cena kolem milionu dolarů, a je pak otázka, jaká by byla návratnost projektu. Obvykle to při vývoji malých letounů bývá tak, že bod návratnosti bude někde kolem desítek kusů, samozřejmě záleží na konkrétním projektu, zda to bude 30 nebo 90 ks.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra 225  1969
Buick Electra 225

1969 rok výroby
365 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln MK 6 Mark VI 1981
Lincoln MK 6 Mark VI

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac deVille SeadanDeVille 1980
Cadillac deVille SeadanDeVille

1980 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem

Oldsmobile Delta 88 Royale  1979
Oldsmobile Delta 88 Royale

1979 rok výroby
161 koní výkon
5 733 ccm objem