reklama
načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 22.3 měs.
Poslední aktivitapřed 8.5 min.
Příspěvků ve fóru253
Komentářů u článků955
Pozitivních komentářů u článků117
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Proč už nechci psát o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
20. dubna 2017, 10:21
0
Peugeot 3008 GT: Zaslouží si titul Auto roku?

Nesoudil bych i-cockpit podle zkušenosti s 208. Tam mi to taky moc nesedlo. 2008 už byla o kus lepší a taková 308 absolutně bez problémů. Já ty jejich kabiny mám vlastně celkem rád. A dokonce i ten volant ve tvaru fazole v obyčejných verzích dokážu tolerovat, a líbí se mi, jak je nízko.

Matěji Matěji, že ty máš ten Peugeot nakonec rád. Abys tady za chvíli nezačal mluvit francouzsky a každé druhé úterý stávkovat :)

Matěj Podhorský
20. dubna 2017, 10:13
0
Peugeot 3008 GT: Zaslouží si titul Auto roku?

Tady asi bude vznikat lehké nedorozumění. Ona totiž spousta starších SUV a terénních aut moc nezvládá rozbité silnice, ať už kvůli tomu, že je odpružení tuhé kvůli vyšší stavbě karoserie, nebo proto, že podvozek mlátí, a celé auto se v zatáčkách hrne ven jako cisterna plná vody, jak kdysi trefně poznamenala Zlokočka. Potom stačí, když v zatáčce přijde lehká roleta, a takové auto je ztracené. Musíme se na to ale podívat pohledem běžného řidiče, který těžko kdy bude testovat meze přilnavosti na rozbité silnici, schválně si někdy povšimněte, jak pomalu lidé jezdí po těch nejhorších cestách, a to zejména do zatáček.
A jestli se 3008 v podobných situacích dostává k mezím přilnavosti, stále bych to neviděl jako nějaký klíčový nedostatek. Ano, dnes spousta aut zvládá i opravdu nechutné povrchy, ale stále je dost těch, které mají ve vyšším tempu mírné obtíže, takže to není důvod 3008 odepsat jako nezpůsobilou.

Matěj Podhorský
19. dubna 2017, 11:32
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

On se jeste vavris neozval? Sakra fix, to musime napravit toto!

Matěj Podhorský
18. dubna 2017, 20:05
0
Matěj Podhorský
16. dubna 2017, 12:58
0
Proč by létající auto Airbusu mohlo fungovat, ale pravděpodobně si jej stejně neužijeme?

Ono dnes se může i s letouny přistávat mimo letiště, ovšem potřeba je souhlas majitele plochy a nesmí se provádět snad víc než tři vzlety týdně. Takže je to omezené a i třeba ten jinak pěkný slovenský Aeromobil bude odkázán na infrastrukturu letišť, kterých u nás sice neni málo, ale pak se do hry dostávají další faktory ovlivňující každodenní použitelnost, třeba to počasí.

Matěj Podhorský
14. dubna 2017, 20:32
0
Dobrý sluha, ale zlý pán

Těch málo jízd, co jsem s adaptivním tempomatem vykonal, jsem stejně ten systém hlídal, a člověk je stejně připraven na pedály šlápnout hned i klasického tempomatu. Ono když člověk čte provoz, a je zvyklý používat běžný tempomat, tenhle adaptivní vynález se k činnosti zas tak často nedostane. Ale asi bych si zvyknul.

Ad tepelný komfort... já mám teplotní nároky jako žena v přechodu. Bud' je mi moc horko, nebo je mi někde horko a někde zima, a úplně nejlepší kombinace je zima na nohy a na ruce a zpocená prdel najednou. A ještě když mi fouká nedejbože do očí, tak to jsem "spokojen" zdaleka nejvíc.

Matěj Podhorský
14. dubna 2017, 14:54
0
Dobrý sluha, ale zlý pán

Mně se adaptivní tempomat ve spojení s automatem líbil velmi, ale to byla jen otázka testu, nevím, jak bych si zvykl v reálných podmínkách každodenního života. A hlavně jsem nedávno vykonal 220km dlouhou cestu v naprosto odporných podmínkách deště a chabé viditelnosti, a tam by mě třeba velice zajímalo, jak by se adaptivní tempomat choval. Jinak mám na vybavení auta celkem nízké nároky, jen jsem ještě nenašel klimatizaci schopnou upravit tepelný komfort tak, abych každou chvíli neřešil, že je zima nebo moc teplo...

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 21:02
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Abys z toho Focuse nebyl zklamanej... já jsem nedávno, sice to byl 1.0 EB, tu čest měl, a marně jsem se snažil najít, co na tom je tak skvělého, a se slzou oku vzpomínal na první, ba dokonce i tu nevzhlednou druhou generaci. Schopné to bylo, to zas jo, ale měl jsem takový neuchopitelný pocit, že veškeré to jiskrné kouzlo se kamsi vytratilo, případně bylo zazděno do masivu plastových plastů plastové palubní desky. Snad jsem měl jenom špatný týden tenkrát, moc doufám.

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 18:35
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Já pracuju jinde, v podstatě mimo město, ve Slatině :D do titania jsem zavítal jen občas, tak jsem tam viděl akorát F-Type a motorky Triumph. Škoda, že tenkrát nám ty kancly dali do Slatiny, předchozí sídlo na Holandské, jakkoli je dnes plné lifestylových pozérů, mělo strategičtější polohu, a člověk se tam má, narozdíl od té naší zapadlé končiny, aspoň kde najíst :)

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 16:23
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Ano, já si vrcholné pohostinnosti tohoto skvostného velkoměsta užívám snad již sedmým rokem, a stále tomu nemůžu uvěřit :D

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 11:43
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Ten mám v kanclu, náhodou jsem si ho tenkrát koupil. To jsou fakt už tři roky?

Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 20:19
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Nebohá francouzská auta :) ani ten jinak všude opěvovaný Megane RS tady příliš pozitivních ohlasů nepobral. Škoda, přitom ani auto vyrobené ve Francii nemusí znamenat průser co do spolehlivosti. Důkazem je třeba moje Toyota :D

Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 17:45
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Ta Alpine? No já nevim, podle mě je to krásné:)

Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 16:23
0
Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 16:23
0
Ve znamení Apríla aneb jak se letos poprvé jezdilo v Mýtě - DOPLNĚNY FOTKY A VIDEA

LOL! čekali jsme, kdo si všimne :D my už jsme se tomu interně smáli mockrát

Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 08:56
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

No mně vadilo teda nejvíce to, že si auto samo ubírá při částečném plynu od určitých otáček. Nevím proč to tak je, snad nějaký druh ekomotivace, pozoroval jsem to u velkého množství nových aut. Tím, jak jezdím s lehkou nohou, je to hodně citelné, kdokoli na plyn šlape víc, tohle neuvidí.
A dneska buďme rádi, jak nám elektronický plyn funguje. Můj nejhorší zážitek s tímhle vynálezem byl totiž v předsériové Fabii první generace, která el.plyn zaváděla. U předsériového kusu bylo prakticky nemožné rozjet se jako člověk. Buď to chcípalo, nebo naopak protáčelo zběsile kola a otáčky letěly jako šílené.

Matěj Podhorský
09. dubna 2017, 17:12
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Já jsem nad tím přemýšlel a vzpomínal, a už vím proč jsem to napsal... Tehdy jsem totiž měl problém s tím, že když člověk nejel na plný plyn, ale stále motor točil při částečně sešlápnutém plynu, auto v určité fázi jakoby samo lehce ubralo. Nevím zda to byla nějaká chyba, ale setkávám se s tím často i dnes.

Matěj Podhorský
09. dubna 2017, 10:00
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Hmm, pedál ukotvený v podlaze jako řidičská auta? Takže jako hyundai i30:)

Ne vážně, Mazda je skvělá a jednu trojku G165 prohání kolega Dan. Je úžasná.

Matěj Podhorský
09. dubna 2017, 09:45
1
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Jak jsem psal výše, ne všechno se mi na tomhle mini líbí, a třeba ten Speedback GT od Browna moc nemusím, ačkoli dříve jsem ho zbožňoval. A u singeru se mi líbí jen něco. Naštěstí si jen můžu prohlížet obrázky a vést hospodské řeči :D

Matěj Podhorský
09. dubna 2017, 09:04
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Tak samozřejmě, mini neni porsche, ale srovnáváme přístup k přestavbám klasických aut, a tady si myslím, že David Brown srovnání se Singerem snese.

Matěj Podhorský
08. dubna 2017, 19:56
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Je to pěkné, dokonce moc, ale za mě to má pár ale... tak třeba zadní světla. To jako myslí vážně? Nemůžu si pomoct, strašně se mi nelíbí tahle trojdílná, přitom původní mini z prvních sérií má tak krásná zadní světla. A pak ta obrazovka uprostřed palubní desky. Kdyby použili ten retro Becker, co se dává například do Singerů, byl bych nadšen. A volant je na můj vkus trochu pouťový. Ale jinak? Nádhera! Jsem si jistý, že tyhle drobnosti dokáže David Brown vyřešit, jakmile složíte zálohu na dřevo, ale to já, stejně jako většina z nás, v praxi bohužel nezjistíme:)

Takže zase nezbývá než otevřít inzerci a hledat!

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 14:54
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Tak moje hodnocení 1.2 purrtech bylo taky ze zkušenosti, se dvěma různými 2008. Jedna s HDM a jedna s manuálem. Síly to mělo dostatek a to 2008 neni žádný trpaslík

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 12:21
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Jo, s tim souhlasim, že více výkonu znamená bezpečnější svezení. Já, jak teď jezdim litrovou tříválcovou atmosférou, tak mi stačí leccos, ale ten PurrTech mi opravdu přišel z downsized tříválců jako jeden z lepších. A to jej dokonce dostane 3008! To je teprve mastodont :) Nemluvě o tom, že třeba takový Kodiaq má 1.4TSI, a to se do něj vejde táta, máma, děti, pes, i zavazadla a možná ještě babička, a co pak ten motor s tím. A taky to jezdí.

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 12:12
2
Citroën C3 - radost na kolečkách

No moment, ale to se bavíme o malém městském autě. Pamatuješ ještě doby, kdy měla malá městská auta běžně 30-35kw? Opel corsa například. A tam taky nikdo nečekal, že to pojede od 1500 otáček:) a teď máme 110k 1.2 motor, a stěžujeme si, že od 1500 netahá. A to mimochodem není pravda, protože zrovna PureTech se nechá drtit na 1500 a nemá s tím sebemenší problém, stejně jako Ecoboost. Měl jsem oba v půjčovně hned po sobě, a tohle chování si fakt nechali líbit.

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 10:30
1
Citroën C3 - radost na kolečkách

To není Mini, ale Maxi. Podívej se na Fb Autíčkáře koneckonců :D A problém dnešních aut není ani tak hmotnost, ale spíš neuvěřitelně dlouhé kvalty. Právě, že hmotnost se poslední dobou zase snižuje, což je dobře :)

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 10:01
2
Citroën C3 - radost na kolečkách

Protože 1.2 PureTech, nebo jak říkáme my, redakční kočičkáři, PurrTech, je skvělý. Hlavně ten 110k s turbem.
A to říkám jako člověk, který tříválce zrovna moc nemá rád.

Matěj Podhorský
06. dubna 2017, 21:56
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Franz Kafka: nee to vůbec :) to jen jak se před pár lety probírala Jonákova kauza, tak se zmiňoval i ten discoland, a já jak čtu tyhle různé bulváry a divoké devadesátky mě svým způsobem zajímají, tak jsem si tu narážku nemohl odpustit:)

Jinak nejsem původem ani z Prahy, ani z Brna ale odněkud ze Zlínska.

Matěj Podhorský
06. dubna 2017, 14:19
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Sylvie s tvrdym, to si pleteš s Discolandem... :D a já myslel, že nejseš takový pamětník

Matěj Podhorský
06. dubna 2017, 13:09
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Platí to i pro minicooper?

Matěj Podhorský
06. dubna 2017, 13:08
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Ale to je právě dobře. Jinak by je totiž měl každý :)

Matěj Podhorský
05. dubna 2017, 06:29
0
Kafe&Káry Brno vol. 17: Honem zpátky za Lužánky!

Zahájení sezóny kabrioletů je kde?

Matěj Podhorský
04. dubna 2017, 08:29
1
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

To je jenom Vojtův zodpovědný přístup k inzerátům :) už je pryč, v rukou nadšence, který se chystá mu poskytnout náležitou lásku a péči.

Matěj Podhorský
04. dubna 2017, 07:51
1
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Krab: X300 za 50 jo? A pěkná navíc? Nevěřím

Matěj Podhorský
03. dubna 2017, 09:54
1
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

Ja ti zcela rozumim, a taky chapu, ze to nekdo ma naopak. Samozrejme ale kazdy soudny clovek dokaze odlisit a rozumet tomu, ze pokud se bavime o skodovkach a VAG obecne, tak hovorime o kazdodennich sluzebnicich pro siroke spektrum ridice, kdezto zajimave auto je zalibou, konickem, zalezitosti pro radost:)
Aby se nam pak nestavalo, jak se nam obcas stava, ze nekdo napise, ze Autíčkář se hrozne zaprodal, protoze napsal, ze je Octavie (nebo si dosadme cokoli "nudneho") dobre auto :D

Matěj Podhorský
03. dubna 2017, 08:31
2
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

:D jsem netusil, ze muj humorny prispevek se zvrhne v takovou vzpouru ale!

Jediny, kdo nema auta, jsem ja a Vojta. Kazdy z duvodu presne opacnych, ale se stejnym vysledkem. Jinak vavris je pitrolhead jak remen, to same Franta, i ostatni clenove redakce v ramci moznosti. Pomalu se tak stava, ze jsem castovan poznamkami, jestlipak si vubec neco koupim driv, nez Vojta zbohatne, aby si mohl koupit neco sam. Vetsina redakce si sazi na vojtu, takze asi chapete, jak se mi mezi to tlupou zije. A pritom ja bych tolik chtel nejake zajimave auto :D

Matěj Podhorský
03. dubna 2017, 08:23
1
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

ty jo krab, ty bys tyhle magaciny anglikansky uz nemel cist, nedela to s tebou dobre veci :D tohle je nejvyssi divci a nic neni vic dneska

Matěj Podhorský
03. dubna 2017, 05:42
1
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

No jen to řekni na plno Vojto, prostě redakce je složená ze socek, které jezdí nezajímavýma mrdkama no:) ale přijde den...!

Matěj Podhorský
23. března 2017, 21:02
0
Porsche Boxster S 986: Dokonalost sama?

A opět jsme u toho. Nebylo jich v minulosti dost. V minulosti vycházel jeden článek za měsíc, a kolikrát ani to ne. Právě naopak, dnes je mnohem víc článků i o zajímavějších autech, akorát se to možná trochu ztrácí i v tom množství článků ostatních. Holt Autíčkář asi taky trpí syndromem "jo tenkrát, to byly časy" :)

Nebyly! Tenkrát četlo Autíčkáře všehovšudy 18 lidí, kteří sice obdivovali jeden článek za měsíc, ale ve skutečnosti to byl těžký underground podobný tomu, když si naši otcové někde na tajňačku pouštěli tisíckrát přetočenou kazetu rolling stones. Sám si vzpomínám, kolik frustrace a nasrání mi starý Autíčkář jako čtenáři způsobil. Tolikrát jsem sem přišel, a tolikrát jsem odcházel zklamán, že zas nic nevyšlo. Jo, když něco vyšlo, bylo to fajn, ale i ta literární úroveň je dneska o mnoho lepší.

A třeba taky nebyly blogy, jenom tak pro pořádek :)

Matěj Podhorský
23. března 2017, 08:04
0
Porsche Boxster S 986: Dokonalost sama?

Nestačily :D myslím, že kompresorovou Miatu přeceňuješ, co se její hodnoty týká

Matěj Podhorský
21. března 2017, 10:53
0
O stíhačce a dvou Američanech, kteří změnili svět automobilového designu

Tak na správných kolech, po faceliftu, s dobrou barvou se mi líbí moc. Ale to auto bych nechtěl ani zadarmo :) a ačkoli se mi líbí fakt moc, tak stejně najdu úhly, kde je vyloženě podivná. Taková E39 vypadá dobře snad z kterékoli strany, ale už je to starší kousek

Matěj Podhorský
21. března 2017, 10:16
0
O stíhačce a dvou Američanech, kteří změnili svět automobilového designu

To sice možná je, ale nikdo mu neodepře skutečnost, že se E60 prodávala jako splašená, snad díky, nebo navzdory tomu designu. A mně se teda pětka líbí hodně :D

Matěj Podhorský
20. března 2017, 12:10
0
Autíčkářův Pubquiz vol. 2: Už tuto středu!

Tak Prahu musí obstarat naše pražská část redakce, můžeš je zkusit kontaktovat. Leč zkušenosti praví, že každou připomínku je dobré zvážit, jak ostatně dokazuje tato (zaručeně pravá a autentická) fotka z jejich kanceláře :D

Matěj Podhorský
18. března 2017, 19:32
0
McLaren spustil konfigurátor novinky 720S

Mně se líbí velice, a to zejména přední světla, přičemž siluetu shledávám naprosto dokonalou. Z novodobé produkce McLarenu pro mě nejhezčí auto, naopak MP4 mi nikdy nepřišla příliš nápaditá.

Matěj Podhorský
17. března 2017, 21:40
0
Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

Ale vyplatí. Právě teď někdy měli vyplácet jednorázové prémie, a je to od nich pěkné.

Matěj Podhorský
14. března 2017, 01:08
0
Sergio na ocet, létající auta, volnější emise i miliardové pokuty

Jistě, něco na způsob fenestronu bude tišší, ale tady jsou čtyři a těch vozidel vy v ideálním případě mělo být docela hodně

Matěj Podhorský
13. března 2017, 11:33
0
Sergio na ocet, létající auta, volnější emise i miliardové pokuty

Létající smart od airbusu... jako dobrý, ale co hluk? Takové čtyři větráky, to bude rambajz, až to pěkné nebude. Stačí si vzít, jaký hluk vyprodukuje moderní vrtulník, jeden.

Matěj Podhorský
10. března 2017, 13:39
0
Ptejte se Vojty: Výletník rodinného typu

https://www.autickar.cz/clanek/volkswagen-golf-r-variant-derr-hotrrrod/ Golf R jsme testovali zde. Ten se líbil i mně:)

Spyker je brutální, technicistní, nádherný, ale taky strašně drahý. A Saab by se mi líbil, třeba poslední 9-5 je podle mého naprosto nádherná, ačkoli váží asi 6 tun a je to vlastně insignia, tak ten interiér jsem si zamiloval na první posaz. Mimochodem, to, že se zajímám o letadla, ještě neznamená, že bych chtěl auto v leteckém stylu. Ono popravdě nikdo nechce auto, které by fungovalo jako letadlo, a naopak letectví si dnes bere automobilový průmysl jako velký vzor, ať už se jedná o výrobní technologie, nebo třeba ovládání kokpitu atd.

Matěj Podhorský
10. března 2017, 11:41
0
Ptejte se Vojty: Výletník rodinného typu

Matěj prožívá automobilovou krizi a rád trpí holt, no. A tak někdy raději vyhledává spíš přemisťovadlo, než pravé auto. Letošní sezóna bude kritická :D

Matěj Podhorský
10. března 2017, 10:41
0
Ptejte se Vojty: Výletník rodinného typu

Dvojspojky podle mě mají dny sečteny, protože co se funkce v běžných autech týká, tak není krom hmotnosti snad důvod tam prostě nedat HDM, navíc s dnešními turbomotory, které nabízí dostatek točivého momentu

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Oldsmobile Alero 2.4 Automat GLS 1999
Oldsmobile Alero 2.4 Automat GLS

1999 rok výroby
104 koní výkon
2 399 ccm objem

Chevrolet Camaro  2010
Chevrolet Camaro

2010 rok výroby
309 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  1973
Dodge Challenger

1973 rok výroby
1 koní výkon
6 276 ccm objem