reklama
načítám data...

Matěj

JménoMatěj Podhorský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 3.6 hod.
Příspěvků ve fóru262
Komentářů u článků1064
Pozitivních komentářů u článků133
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Poslední blogy

Pár věcí, co mě serou na autech

29. srpna 2016, 20:35 22 komentářů

Mám auta rád, velice rád, ale pár věcí mě na nich štve. Tady je seznam.

Proč už nechci psát o autech

25. listopadu 2016, 17:54 23 komentářů

Kašlu na to. Nemá to cenu. Balím to a o autech už si budu jenom číst. A možná ani to ne…


Posledních 50 komentářů

Matěj Podhorský
20. září 2017, 09:33
0
Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka

Koroze bych se nebál. Tenkrát Fiat investor dost peněz na antikorozní úpravy a tohle auto zrovna mělo záruku 12 let na prorezivění karoserie.

Matěj Podhorský
06. září 2017, 17:12
1
Příští puristické Porsche bez výrobního limitu

zákazníky určitě nenaštvou, alespoň ty pravověrné, naopak jim další auto. Spekulantům trochu pokazili byznys. Za mě celkem dobrý.

Matěj Podhorský
21. srpna 2017, 14:56
1
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Facelift občas bývá od toho, že funkci některých věcí vylepšuje :) Třeba ten lane assist. DSG sice řadilo hezky a plynule, ale kdybyste četl pozorněji, také se tam píše, že v kolonách se chová naprd a motor zbytečně točí. Pohodlný je scout relativně dost, samozřejmě musíte vzít v potaz, že škodovky se v průběhu výroby přelaďují zcela běžně, a opět tady máme onen kouzelný facelift.

Napsal jsem, že funguje dobře lane assist, adaptivní tempomat dobře s výhradami ve formě systému nouzového brždění. Auto je na to, že nemá adaptivní tlumiče, pohodlné celkem v mezích, ale opět, napsal jsem tam také, že se od podvozku ozývá bouchání a dunění.

Tak mě napadá, kde si teda nerozumíme, nebo co je teda špatně? Další otázka pak je: proč, když vám Scout nevyhovuje převodovkou a podvozkem, jej vlastníte?

Matěj Podhorský
21. srpna 2017, 08:31
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Jako, já se do téhle debaty přidávat nechtěl, ale jak vidím tenhle příspěvek, nenapadá mě nic než napsat: BRAVO JP! :D

Vojta tady opět dokázal, že rád provokuje za každou cenu, až se do toho někdy sám chytne, aneb jak poznamenal jeden redakční komentátor: Dobeš je tak stranou středního proudu, že je vlastně mainstream.

Je pak otázka, kdo vlastně hledá to mužství a kde, a jestli je potřeba si ho nějak dokazovat.

Matěj Podhorský
21. srpna 2017, 08:25
11
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Chvalozpěvy? Prosím? Četl jste to vůbec, nebo jste si jenom přišel po ránu ulevit? Tohle mě dokáže opravdu naštvat...

Matěj Podhorský
17. srpna 2017, 18:43
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Jaké Porsche GT? Tvoje žena? Šup s tím do blogu! :)

Matěj Podhorský
17. srpna 2017, 15:05
3
BMW Z4 Concept je venku ještě před oficiálním uvedením

Takový to, když opravdu nechceš symetrii :D

Matěj Podhorský
17. srpna 2017, 14:52
0
BMW Z4 Concept je venku ještě před oficiálním uvedením

právě si říkám, ten dvoubarevný interiér mi připadá jako geniální myšlenka, ale nebude to pro každého. Ale co, na černé sedíš a stále zbude ta hezčí barevná polovina... zajímalo by mě, zda popuzení zastánci symetrie by třeba nechtěli v autě dva volanty :D

Matěj Podhorský
10. srpna 2017, 10:12
0
Toyota Yaris 1.5 HSD: Technická revoluce nebo pokrok za každou cenu?

Buď rád za Multidrive :D Ona ve druhé generaci existovala nějaká robotizovaná hrůza, a já teda nejsem v operaci s manuálem úplný chirurg, ale líp než tamta věc umím zařadit i bez spojky, nemluvě o naprosto tragickém chování v koloně a "poskakujícím" štrůdlu aut.

Matěj Podhorský
25. července 2017, 10:19
0
Jaké nejrychlejší auto vám ještě dává smysl? | Autíčkář se ptá

Ok, záruka jako taková jo...jen jsem nepochopil souvislost pocitu z nového auta a rychlou jízdou, že to je jako obojí fajn do té doby, než se něco posere.

Matěj Podhorský
25. července 2017, 09:07
0
Jaké nejrychlejší auto vám ještě dává smysl? | Autíčkář se ptá

Já uplně nesouhlasím právě s tou poslední větou... když se podělá nové auto, tak co, je záruka, odveze se do servisu a čau. Ve 400km/h žádná záruka neexistuje

Matěj Podhorský
24. července 2017, 18:13
0
Jaguar představuje nový E-Pace v elegantní „vývrtce“

to je pro redakcni letecke nadsence docela spatna vizitka,co... sorryjako, tohle mi teda uniklo.

Matěj Podhorský
22. července 2017, 17:56
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Ano, TGV podepisuju, první třídou v tichu a pohodlí, úžasné cestování. Akorát musím říct že poprvé, co jsme se dostali na cestovní rychlost, jsem se trochu bál. Nejlepší je že sklony tratě a náklony v zatáčkách jsou mnohem vyšší ne na bežné železnici, takže člověk hezky vnímá kdy vlak stoupá a klesá. Na cestování po Francii mnohem lepší než letadlo.

Matěj Podhorský
21. července 2017, 08:57
2
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Díky! Za trest bude hamster celý týden pít jenom převodovkový olej. Vyjetý. Z aisinu.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 20:19
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Kdo by na takový sranda akci podváděl... tuhle otázku jsem si kladl taky a upřímně řečeno budeme muset od příští sezóny trochu přitvrdit s pravidly. Tento rok už to udělat nemůžeme, neboť změna pravidel v průběhu soutěže neni fér

Matěj Podhorský
19. července 2017, 16:03
1
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Právě proto si myslím, že je v zájmu zvýšení kvality nabídky na trhu ojetin, aby tento značně unavený kousek našel útočiště buď v drtiči kovů, nebo byl rozebrán na díly. Cyklus recyklace kovových surovin se prostě musí roztáčet.

Nevím, jakou přesně bychom měli hledat souvislost mezi mým duševním stavem a starou lacinou (a nyní malinko chromou) Alfou Romeo, ale shrnul bych to stručně tak, že někteří mí redakční kolegové žijí v utkvělých představách, že snad tuší, nebo dokonce i vědí, co je pro mě konkrétně nejlepší :) A tak my si tu žijeme.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 13:04
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

No já jsem to psal v tomto I minulém článku... Je to popelnice, navíc problém s poloosou jsem také nazval pravým jménem a neomlouval to původem a značkou. Na stereotypy teda dost kašlu, tahle nadsázka a ironie byla reakci na to, co mi říkali všichni okolo atd atd.
Já osobně mám alfy rád a nepřestanu jen proto, že konkrétní kousek je zanedbaná mrdka vhodná leda na díly (ačkoli někteří chroničtí zachránci by ji samozřejmě stůj co stůj drželi na živu, jen ne za vlastní peníze).

Díky za komentář a doufám že ses aspoň trochu pobavil.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 12:05
0
Matěj Podhorský
19. července 2017, 10:19
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Nic, normálně klasická 9-3 první, pětidvířko, ještě navíc nějaká vydechlá základní motorizace... prostě jsem dostal ostudně na prdel no :) ale spíš to neumím já než Alfa, ta byla rychlá dost.

Matěj Podhorský
19. července 2017, 08:45
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

No těch nápisů se na ni v průběhu dne objevilo velmi mnoho a málokteré byly lichotivé :D

Matěj Podhorský
18. července 2017, 13:07
0
Matěj Podhorský
16. července 2017, 20:28
2
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

Náhodou, rozbila se jen trochu! A dokonce dojela i domů, po vlastní ose...

Matěj Podhorský
15. července 2017, 11:30
0
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

0630-0645 podle situace bude bohatě stačit si myslím.

Matěj Podhorský
15. července 2017, 09:00
0
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

Záleží kdy chceš jet, já se chystám abych byl v Mýtě tak v 8 :D

Matěj Podhorský
14. července 2017, 09:14
0
Trackday se blíží. Dnes máte poslední možnost zvýhodněné registrace!

Nechce se někomu z okolí Brna vzít do zásoby jeden podval? :) mám takové tušení, že bude možná potřeba

Matěj Podhorský
12. července 2017, 10:21
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Jo, to jsou ty problémy, na které si holt musíš zvyknout.. třeba když si koupíš nějaký midsize business jet a zjistíš, že se v trupu nepostavíš zpříma :D

Matěj Podhorský
12. července 2017, 09:16
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Jako obchod s koženým zbožím právě voněla právě kabina toho Range Roveru. Na první dojem úžasné, otázka, zda by mě z toho nebolela hlava po delší době :D

Matěj Podhorský
11. července 2017, 17:50
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Tak v tom případě mám dojem, že velká spousta dnešních aut je čalouněna kůží tak technicky dokonalou, že je k nerozeznání od gumy. Nejvíc mě na nových autech s koženým interiérem mrzí, že většinou vůbec nevoní. Jasně, to se asi dá čekat jen od opravdu těch nejdražších aut, ale pamatuju si předchozí generaci RR, do které když se člověk usadil, tak tů vůni vnímal opravdu intenzivně. A opravdu nebylo pochyb, na čem sedíš.
Na druhou stranu, Renault Talisman Initiale Paris se chlubí koženým interiérem, ale smrdí to pekelně a je to tak nepěkné na pohled, že by jeden plakal.

Matěj Podhorský
10. července 2017, 06:03
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

To není hejt ale, já mám tyhle RR opravdu rád. Co se ale upřít nedá je skutečnost, že internet se přímo hemží různými historkami a to i od lidí, kteří se o ta auta starají. Holt je to komplikované auto, taková jsou na servis vždycky o cosi náročnější. Zas je třeba brát v potaz, že u auta udržovaného ve správném servisu už bude většina problémů vyřešena ať už svolávačkama nebo v rámci "technical updates".

Matěj Podhorský
09. července 2017, 18:12
0
Peugeot 3008 1.2 PureTech: V kokpitu

To určitě nebude, ale pokud chceš napsat pokud možno co nejobjektivněji, musíš se na něj dívat pohledem cílovky. A i když je mi jasné, že mnoho příznivců si Peugeot a článek o něm zde na Autíčáři nezíská, tak se přiznám, že já současné Peugeoty mám vlastně docela rád. A to, považ, jsem nejvíce času strávil za volantem 2008 s tímto tříválcem. Nemá skvělý i-cockpit, ale taky je to moc příjemná cestovací relaxační kapsle. Já vím, že právě tenhle druh aut je v očích nadšeného řidiče tím silničním plevelem nehodným jakékoli zmínky, ale zase buďme rádi, že dnes se stále dělají auta pro řidiče a pravděpodobně stále budou. Ostatně zapomínáme, že ani historie motorismu nebyla plná řidičských legend, ale podobného plevele, který byl navíc ještě nepohodlný a taky docela nebezpečný. A o běžný motorista neřidič má přece nárok jezdit v pohodlném a příjemném autě :)
Ale auto pro radost to asi nikdy nebude, to se zcela jistě shodnem.

Matěj Podhorský
08. července 2017, 14:55
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

Na Fusiona jsem myslel, ale věděl jsem, že se v diskuzi objeví:) nedávno o něm byl pěkný blog přímo tady na webu. Zaujalo mě, kolik pozitivních ohlasů to auto sklízí.

Matěj Podhorský
08. července 2017, 12:01
0
Autíčkář na lovu: Auta pro důchodce

Naopak, já mám právě tu druhou :)

Matěj Podhorský
06. července 2017, 15:19
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Aktuální V6 v mustangu je snad dokonce ještě slabší, než Ecoboost, takže asi není o co stát. U současného Camara je prý (nejel jsem, jen četl Jalopnik, Car&Driver apod) V6 naopak velice dobrá volba. A ten zvuk panečku, to je super! Je to sice připlatkový výfuk, ale stále auto tak, jak se dá koupit přímo u dealera.

Matěj Podhorský
06. července 2017, 06:33
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Poslední generace Mustanga?s 3.6 v Evropě? Já měl dojem, že to se sem oficiálně neprodává

Matěj Podhorský
03. července 2017, 16:30
4
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

OMLUVA čtenářům JayK91 a krab:
Pánové, přijměte mou omluvu, že jsem svou nešikovností zapříčinil zmizení vašich komentářů. Opravdu jsem nechtěl, leč jsem nedopatřením, užívaje tablet, kliknul na tlačítko smazat a celé vlákno asi 4 nebo 5 příspěvků zmizelo.

Není to žádná cenzura, žádný úmysl, jen pouhá, leč záludná nešikovnost. Budu si dávat větší pozor, slibuju!
Ještě jednou se omlouvám, vypadá to fakt blbě.

Matěj Podhorský
03. července 2017, 09:28
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Mně je samozřejmě jasné, že novinářská auta slouží jako výkladní skříň techniky a tak je tam všechno a z toho pak plynou ty ceny, ostatně sám jsem se ve svých testech zatím snažil najít i řešení běžného člověka, teda nějakou rozumnou konfiguraci se všim potřebným. Jen prostě nesdílím, a to tady klidně napíšu, potřebu takovou konfiguraci obhajovat, že vlastně dává smysl. Ale nevím, možná dává, já se Golfa kupovat nechystám, o to méně Vojta.

Pokud se budem bavit o autě podobné velikosti, a musí-li to být koncern, možná bych se díval po Leonu. 1.4TSI byla příjemná, a ačkoli nebyla nijak natřískaná výbavou, měla vše potřebné. Mám dokonce dojem, že na Seat se vždycky dá sehnat o něco lepší nabídka. Nebýt teda toho, že auto bylo z půjčovny rozbité a mělo celkem problémy se držet v přímém směru (francouzské půjčovny se s tim moc neserou), tak to auto bylo velice přijemným společníkem. Ostatně Dan minulý týden testoval Leona naftového, tak uvidíme, co o něm soudí.

Matěj Podhorský
03. července 2017, 09:03
3
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Nerad se odvolávám na Clarksona, nebo jej někde cituju, protože jeho slova jsou dnes často špatně interpretována naprosto kýmkoli, kdo má řidičák, ale jedna věc mi přichází na mysl v souvislosti s touto debatou, a to je toto:
Pomineme-li, zda má smysl Golf za milion nebo ne, chtěl bych vědět, jestli se na světě najde někdo, kdo si jej takhle naspecifikuje, objedná, podepíše smlouvu a pak se bude těšit (ano, správně, bude se těšit) na den, až mu jeho vysněný Golf za mega přijde k dealerovi. Takhle jak je, s naftou, která se za spalované palivo nestydí, a za mega. Já tomu nevěřím, a pomiňme pro účely udržení se v mezích pravděpodobného, že existují lidé, kteří se těší na jakékoli nové auto.
A to by se dalo brát jako další ze sady měřidel, zda dotčené auto za to stojí, či nikoli. První otázka je, jestli se po zaparkování při odchodu od auta ještě jednou ohlédneš. Druhá otázka tedy může být: Objednal by sis to takhle, a TĚŠIL se na to?

Matěj Podhorský
30. června 2017, 14:17
0
Rolls-Royce v podání Jona Olssona dělá burnouty a nosí maskáče

Jak se to vezme, já bych zas řekl, že na mě působí jako takový jásavý kokot, když to tak musím říct :D ale chápu, že to je součást image i pro PR atd. A navíc on má Rolls, já ne, on je jásavý, já ne, tak je to asi celkem jasný :)

Matěj Podhorský
29. června 2017, 12:19
2
ZiL 135: Jeden motor nestačí

To nedá :) on se Adam totiž kamkoli na východ od Vysokého Mýta bojí (a za ty svoje kecy v redakčním chatu ne neprávem) :)

Matěj Podhorský
29. června 2017, 10:45
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Ajo, doprdele, díky za upozornění. Já měl zato, že Corvette C4 jej měla. Popletl jsem to.

Matěj Podhorský
26. června 2017, 14:52
0
Camaro ZL1 opět na Nordschleife, tentokrát výrazně rychleji

To může být třeba volant z automatové verze. Ale je fakt, že jsem si pádel vůbec nevšimnul :) Dobrý postřeh

Matěj Podhorský
21. června 2017, 13:47
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Nejde o Mýto, jde o to, že se auta, jakmile budou závodit spolu, v jeden čas, domlátí, doklepou, dobourají a podobně. A to nemusí nikdo chtít bourat, to se prostě stane.

Matěj Podhorský
19. června 2017, 10:55
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Co Peugeot 309, v Řecku hledej uplně jiné legendy. Mluvím o tvé oblíbené Octavii RS ve speciální edici GT výhradně pro řecký trh. Vznikla v roce 2006 jako reakce na velice pozitivně přijatou ORS první generace na tamním trhu, měla zběsilých 193 koní. Totální rarita, o které ani mnoho škodafilů nemá vůbec tušení, ale tvrdé jádro to má za vlhký sen.
Za cenu kolem 6-10 tisíc Eur by sis tak dovezl artikl, za který by ti u nás zasvěcení vytrhli obě ruce z kloubních jamek, a to bys ještě mohl pěkně nastřelit cenu :)

Matěj Podhorský
19. června 2017, 10:37
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

A do toho si pripocti jeste divoky vysokootackovy italsky vytvor se spotrebou oleje a paliva 1:1 a je ti jasne, ze swiftik zaplace :D

Matěj Podhorský
18. června 2017, 17:06
0
24 hodin Le Mans: Dobojováno jest!

Já osobně mám ještě velice rád 24H na Nürburgringu, ta trať mi přijde poněkud zajímavější, ani nevadi, že tam nejezdí LMP:)

Matěj Podhorský
17. června 2017, 12:11
0
Ford Expedition: No je tohle normální?

No ona klasická V8 v civilním autě je podle mého pozorování především tichá, žádné velké bublání se moc nekoná. Pokud teda nesáhneš k úpravám, ale to by pak s takovým autem málokdo jezdil delší trasy, což jak sám víš, je v US všude :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Alfa Romeo 147 1,6 77kW 2001
Alfa Romeo 147 1,6 77kW

2001 rok výroby
105 koní výkon
1 600 ccm objem

Škoda Felicia 1.6 GLX 1996
Škoda Felicia 1.6 GLX

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem

Alfa Romeo Brera 2,2JTS 2006
Alfa Romeo Brera 2,2JTS

2006 rok výroby
184 koní výkon
2 198 ccm objem

Ford Mustang Ford mustang 3,7 v6  2014.. 2014
Ford Mustang Ford mustang 3,7 v6 2014..

2014 rok výroby
311 koní výkon
3 736 ccm objem