načítám data...

Lišák

JménoMlsný Lišák
BydlištěCheb
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 18.2 měs.
Komentářů u článků25
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků19
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jsem snílek a blázen, neberte mě vážně :)

Posledních 50 komentářů

Lišák
05. srpna 2022, 10:00
0
Lišák
18. září 2021, 11:09
3
Pět nejnesmyslnějších aut

Pokud jde o Fabii Combi je můj názor naprosto opačný. Modely, které jsou zbytečné jsou Kamiq a Scala. Jsou zbytečně zvedlé.

Lišák
10. března 2020, 09:59
-1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Díky za pěkný článek. Osobně bych šel za ty peníze do Cadillacu CTS 3.6 V6 Sport Luxury MT (257 PS). Zrychlení (0-100): 7,0 s, maximální rychlost: 241 km/h. Na mobile je jeden v Holandsku za 3950,- EUR. Poměr cena/výkon je myslím bez konkurence.

Lišák
14. srpna 2019, 23:51
-1
Lišák
16. dubna 2019, 20:56
-1
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Napsal si to tak, že po přečtení chci Mustanga Fox Body! Uvažuj o kariéře prodejce aut :D

P.S.: Myslím si, že Mustangy rád máš.

Lišák
27. března 2019, 15:10
-1
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Je to tak. E90 je primárně nedotáčivá. Ustřelit na suchu zadek jsem nedokázal (ani úplné vypnutí DSC nepomohlo). Věřím, že někdo zkušenější by to dal. Je možné, že by si šlo pomoct přes spojku, ale nechtěl jsem autu ubližovat, protože i takhle jsem byl pořád v servisu. Zapomněl jsem napsat, že jsem měl motor N43 B20 A 125kW.

Lišák
27. března 2019, 12:09
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

BMW 320i E90 r.v.2008, jen stručně:
+ Sklápění bočního zrcátka při zařazení zpátečky, jinak fakt nevím, co na něm bylo dobrý
- Všechno se sralo, drahé díly i práce, auto nešlo bežným způsobem ani zvednout na zvedáku, protože zvedací body udělalo BMW na prazích moc blízko u sebe (samozřejmě schválně), podvozek nastavený jako Audi, žádná lehká koketní přetáčivost, jen tupá nedotáčivost, image řidičů BMW (většina majitelů jsou pozéři nebo cikáni, těm normálním se omlovám)

Lišák
21. března 2019, 06:18
-1
Po stopách automobilového fanatismu

Moc pěkně napsané, smál jsem se od začátku do konce :D

Lišák
18. března 2019, 16:36
0
Toyota GT86: Samé otázky

GanGreen .... dle mého názoru nemá mít SUPRA motor BMW

Lišák
18. března 2019, 16:09
-1
Toyota GT86: Samé otázky

Beastar ...... jsem psal, že nová Supra stojí za .... dokonce to je pošlapání legendy jen kvůli ušetřené peněz .... ostuda Toyoty .... baví mě články, jak nový majitelé hážou motor BMW do kopřiv a dávají tam 2JZ .... lepší už to nebude .... všechno jde do kopru

Lišák
18. března 2019, 16:04
-1
Toyota GT86: Samé otázky

Beastar: "GanGreen klouzaní na mokru je prp děti. Na sněhu taky. A jedinej správnej výjezd ze zatáčky je v ideální stopě předkem auta dopředu. Pořádný auto má zatáčky projet. Až poslední roky buzno drift móda zamotala některým hlavu." ..... tohle je na rvačku v hospodě :D

Lišák
18. března 2019, 15:59
-1
Toyota GT86: Samé otázky

Vavris: "Pokud u GT86 proběhly podobné změny jako u BRZ, tak podvozek za to samozřejmě může kolego. PreFL varianta BRZ taky jezdila bokem mnohem ochotněji než ta poFL" ..... přesně tak.

GanGreen: "Já osobně to vidím jako velkou přednost, že auto netlačí žádnou svoji část ven ze silnice, když na to při výjezdu dupnu...
Sem divnej? Je jedinej spravnej výjezd ze zatáčky dverma na před? Asi teda jezdím úplně blbě..." .... každý to má jinak :D Já to mám zcela obráceně. Rozevlátá jízda ve slidu je pro mne větší zábava než rychlý čas na kolo.

Gangreen, Vavris: "Gangreen: To tvrzení, že většina nových aut stojí za.. je samozřejmě kravina." ..... zatím si stojím .... otevřete oči .... třeba nová Supra .... atd.

Enjoy The Ride

Lišák
17. března 2019, 08:53
-1
Toyota GT86: Samé otázky

Psal si o verzí po FL? Pokud ANO, tak to je ta potíž. Verze před FL šla do driftu sama, kdy JC u toho dokonce četl knížku. Opět se potvrzuje, že většina nových aut stojí za ...

Lišák
18. února 2019, 06:46
-1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

E90 nebylo dobré auto, ale sráč. Měl jsem ho 2 roky. E60 se myslím taky moc nepovedla (proto jsou tak levný) a ještě k tomu je to dnes cikánská jednička. BMW fakt ne

Lišák
29. prosince 2018, 12:19
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Proč se asi nikomu nelíbí Citroen C6? To je auto pro malíře (né pokojů), sochaře, básníka nebo architekta jak vyšitý.

Lišák
24. září 2018, 12:08
-1
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Ahoj, nedošlo u motoru ke změně rozvodů? Přechod z řemenu na řetěz v roce 2001? Myslím, že je to dobré taky vědět.

Lišák
16. září 2018, 10:38
-1
Lišák
14. září 2018, 15:03
-1
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Super inspirující článek. Výměna motoru 1ZZ za 2ZZ jde v pohodě? Uchycení je stejné? Převodovka to dá?

Lišák
06. září 2018, 22:20
-1
Bazarový snílek: 2v1 - plechcupový speciál a zimní auto

To měl být palec nahoru, ale udělaly se otazníky ;)

Lišák
06. září 2018, 22:18
-1
Lišák
10. května 2018, 12:11
-1
Dacia Duster 1.5 dCi: Jediné auto, které kdy budete potřebovat

Ahoj Adame, výborná recenze. Nejlepší je tato pasáž: Pokud opravdu hodně nemáte rádi své spolucestující, najděte v možnostech trasy položku ‚nezpevněné cesty‘. Ještě žádná navigace se mě nesnažila protáhnout dvacet let zarostlou lesní cestou nebo skrz polní cestu, která je sjízdná snad jen v období sklízení řepy a to ještě na laně za T815.Pokud jste fanoušky geniální hry Spintires, Dacia převede vaše sny v realitu. Ha Ha :D

Lišák
06. února 2018, 15:28
-1
Ve které zemi se vám jezdí nejlíp? | Autíčkář se ptá

Podle mě je nejlepší na ježdění Itálie a německé dálnice

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem