| Bydliště | Cheb |
|---|---|
| Registrace | před 7.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.1 rok. |
| Komentářů u článků | 25 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 18 |
Posledních 50 komentářů
Pokud jde o Fabii Combi je můj názor naprosto opačný. Modely, které jsou zbytečné jsou Kamiq a Scala. Jsou zbytečně zvedlé.
Díky za pěkný článek. Osobně bych šel za ty peníze do Cadillacu CTS 3.6 V6 Sport Luxury MT (257 PS). Zrychlení (0-100): 7,0 s, maximální rychlost: 241 km/h. Na mobile je jeden v Holandsku za 3950,- EUR. Poměr cena/výkon je myslím bez konkurence.

Napsal si to tak, že po přečtení chci Mustanga Fox Body! Uvažuj o kariéře prodejce aut :D
P.S.: Myslím si, že Mustangy rád máš.
Je to tak. E90 je primárně nedotáčivá. Ustřelit na suchu zadek jsem nedokázal (ani úplné vypnutí DSC nepomohlo). Věřím, že někdo zkušenější by to dal. Je možné, že by si šlo pomoct přes spojku, ale nechtěl jsem autu ubližovat, protože i takhle jsem byl pořád v servisu. Zapomněl jsem napsat, že jsem měl motor N43 B20 A 125kW.
BMW 320i E90 r.v.2008, jen stručně:
+ Sklápění bočního zrcátka při zařazení zpátečky, jinak fakt nevím, co na něm bylo dobrý
- Všechno se sralo, drahé díly i práce, auto nešlo bežným způsobem ani zvednout na zvedáku, protože zvedací body udělalo BMW na prazích moc blízko u sebe (samozřejmě schválně), podvozek nastavený jako Audi, žádná lehká koketní přetáčivost, jen tupá nedotáčivost, image řidičů BMW (většina majitelů jsou pozéři nebo cikáni, těm normálním se omlovám)

Beastar ...... jsem psal, že nová Supra stojí za .... dokonce to je pošlapání legendy jen kvůli ušetřené peněz .... ostuda Toyoty .... baví mě články, jak nový majitelé hážou motor BMW do kopřiv a dávají tam 2JZ .... lepší už to nebude .... všechno jde do kopru
Beastar: "GanGreen klouzaní na mokru je prp děti. Na sněhu taky. A jedinej správnej výjezd ze zatáčky je v ideální stopě předkem auta dopředu. Pořádný auto má zatáčky projet. Až poslední roky buzno drift móda zamotala některým hlavu." ..... tohle je na rvačku v hospodě :D
Vavris: "Pokud u GT86 proběhly podobné změny jako u BRZ, tak podvozek za to samozřejmě může kolego. PreFL varianta BRZ taky jezdila bokem mnohem ochotněji než ta poFL" ..... přesně tak.
GanGreen: "Já osobně to vidím jako velkou přednost, že auto netlačí žádnou svoji část ven ze silnice, když na to při výjezdu dupnu...
Sem divnej? Je jedinej spravnej výjezd ze zatáčky dverma na před? Asi teda jezdím úplně blbě..." .... každý to má jinak :D Já to mám zcela obráceně. Rozevlátá jízda ve slidu je pro mne větší zábava než rychlý čas na kolo.
Gangreen, Vavris: "Gangreen: To tvrzení, že většina nových aut stojí za.. je samozřejmě kravina." ..... zatím si stojím .... otevřete oči .... třeba nová Supra .... atd.
Enjoy The Ride
Psal si o verzí po FL? Pokud ANO, tak to je ta potíž. Verze před FL šla do driftu sama, kdy JC u toho dokonce četl knížku. Opět se potvrzuje, že většina nových aut stojí za ...
E90 nebylo dobré auto, ale sráč. Měl jsem ho 2 roky. E60 se myslím taky moc nepovedla (proto jsou tak levný) a ještě k tomu je to dnes cikánská jednička. BMW fakt ne
Proč se asi nikomu nelíbí Citroen C6? To je auto pro malíře (né pokojů), sochaře, básníka nebo architekta jak vyšitý.
Ahoj, nedošlo u motoru ke změně rozvodů? Přechod z řemenu na řetěz v roce 2001? Myslím, že je to dobré taky vědět.
Super inspirující článek. Výměna motoru 1ZZ za 2ZZ jde v pohodě? Uchycení je stejné? Převodovka to dá?
To měl být palec nahoru, ale udělaly se otazníky ;)
Ahoj Adame, výborná recenze. Nejlepší je tato pasáž: Pokud opravdu hodně nemáte rádi své spolucestující, najděte v možnostech trasy položku ‚nezpevněné cesty‘. Ještě žádná navigace se mě nesnažila protáhnout dvacet let zarostlou lesní cestou nebo skrz polní cestu, která je sjízdná snad jen v období sklízení řepy a to ještě na laně za T815.Pokud jste fanoušky geniální hry Spintires, Dacia převede vaše sny v realitu. Ha Ha :D
Podle mě je nejlepší na ježdění Itálie a německé dálnice