
Pochtli
Jméno | Vladimír Vavruška |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 18.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 714 |
Pozitivních komentářů u článků | 272 |
Negativních komentářů u článků | 20 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet: Opravdu univerzální crossover?
Existuje auto za cenu okolo půl miliónu, se kterým se nemusíte bát ve městě i mimo cesty a ještě si s ním můžete užít zábavnou jízdu? Jedno by se našlo a Duster to není.
Recenze z rychlíku - Citroen 2CV (Kachna)
Když už doma nemám nic zajímavého, tak mám alespoň šanci si vyzkoušet zajímavý povoz jiných. Tentokrát se zadařila legendární kachna.
Posledních 50 komentářů


Hnusný auto pro milionáře bez vkusu. Pohodlí a jízdní vlastnosti to nezachrání.

Opravdu máme obdobnou kupní sílu jako třeba Němci, když v ČR je od 538tkč a v DE od 22750E (cca 539tkč)? Asi ne. Asi jsou malé výrobní kapacity, tak to asi nacenili tak, aby přednostně kupoval Němec. A Čech aby si dvakrát rozmýšlel, jestli se to vůbec vyplatí vzít = víc aut zbyde na "lepší" trhy, kde si tu vysokou cenu můžou dovolit akceptovat.

Klasika - být to o 200 000,- levnější, tak o tom uvažuje mnohem větší skupina lidí, hlavně soukromé osoby. Takhle je to jen nejlevnější EV v nabídce.

Demence řidičů v přímém přenosu :D Hlavně těch, co si myslí, že těch půl metru vody přeplachtí větší rychlostí. Gravitace je sviňa.
Mamka takhle rychle projela velkou louži a pak bylo velké mrzení.

Z geologického pohledu by už měla začít doba ledová. A víc jak "problém" s auty bude zásadním průšvihem Golfský proud, který zpomaluje kvůli změně chemismu vrstev vody. Až ten se zastaví (vrstvy se promíchají), budeme mít jiné problémy, než průměrné 2-3°C navíc.

"Vývoj globálního oteplování je v principu jen energetická bilance." No právě, že si někdo do pc naťuká domnělou teplotu, nějaká hausnumera o množství skleníkových plynů a oalá, máme vysledek "peklo na Zemi".
Vždy se bavím, jak se máchá s pečlivě vybranými úseky grafů s CO2. Z geologického pohledu už tu ale byly různé kombinace teplot, množství CO2, O2. A jsme v interglaciálu, který je chladnější než některé glaciály. Že v Grónsku už bylo tepleji, v Alpách bylo ještě nedávno míň snehu a ledu než dnes, to klimaalarmisty taky nezajímá.
Proto si myslím, že u nich jde jako vždy a všude jen o moc a (dotační) peníze.

MBMB: Klima je tak složitý systém, který prostě nejde předpovědět jen na základě CO2 nebo CH4 v atmosféře. Stačí, aby ti bouchl nějaký supervulkán (Yellowstone, Flegreje) nebo aby si Slunce "uprdlo" a vše je naprosto jinak.
Úplně stejné jako vědět na základě dat z minulosti, jak se budou chovat akcie v budoucnosti.

O klima tu nejde, spíš o svobodu pohybu a nastupující formu totality.
A ke "změnám klimatu" - člověk v tom prsty má, ale ne v tak velké míře, jak si o sobě myslí. Navíc slavní meteorologové neumí pořádně předpovědět počasí za týden, ale všichni "ví", jaká bude teplota za 50-100 let :D

U nás to takhle dopadlo. Když jsem viděl, za kolik bych měl dustera I. gen. ve 4x4, tak jsme přihodili pár desítek tisíc a vzali vitaru.

Myslím si, že klasickým představitelem je fiat multipla, cokoliv od ssangyongu atd.

StreetPro: IV. generace je víc silniční než ty předchozí, takže rozdíl v jízdě bude.
Riderhenry: S mazdou 3 cca 7-8 letou jezdím v práci taky, do ní sedám raději než do nového dustera. Ale že bych raději sedl do ní než do vitary, no nevím. A po zkušenostech s ojetinami (a je fakt jedno, jestli to je koupený s technikem v německém autorizáku nebo v áčkách) jsem raději koupil nové v kategorii, kam raději nekoukáš.

Riderhenry: Jo, vitara má svoje mouchy (kufr je jasný, tenký lak a plechařina; s lakem nevím, co jste dělali), stejně jako opěvovaná MX-5. Na druhou stranu u téhle konkrétní alfy nevidím v parametrech nic tak extra podstatně lepšího (nejspíš o nějaký mikrometr tlustší plechy), abych si řekl, jo, to za ty prachy stojí.

Vím, že je to srovnání lehce mimo, vitara je lehce lowcost. Na druhou stranu to má podobný výkon, velikost. Jestli v tom bude čtyřkolka, tak spíš na parádu... Za ty prachy je pro mě tonale prostě nesmysl. Riderhenry zas těžce přestřelil, vitara a niva je jak vitara a tonale.

Dobře už bylo. Nedovedu si představit, že bych zaplatil za obdobnou muziku (vitara) dvojnásobek ceny jen kvůli designu. Pokud budu srovnávat dnešní ceny, raději za ty samý peníze vezmu Tonale než fordí Kugu.

Auto s tím obrdisplejem fakt prošlo homologací? Když do toho sedne průměrně vysoká ženská, tak je půl výhledu z auta v háji..

Menší SUV s "tlamou", bez čtyřkolky a s tříhrnkem za milion? Docela mazec.

Beran: Tohle je problém jakékoliv "plečky" v kombinaci s přebujelým egem šedesátníků. Pak je jako rudý hadr ještě ženská za volantem.


Zvláštní, že se tenhle fiat tolik neprodával. Taky se mi líbí víc, zadek MX-5 ND se mi ekloval od začátku.

Za mě swifta. Třetí generace byla blbuvzdorná, nic se nesralo.. Mám dojem, že i novější generace na tom nebyly špatně.

Ono to sdílení bude obdobně "dobrovolné" jako dnešní elektromobilita. Levičácké socky budou bojovat proti soukromému vlastnictví auta různými "eko" daněmi na fosilní přibližovadla, omezování rychlosti jako v Rakousku apod. Bohatí si samozřejmě budou cesty užívat v luxusních limuzínách jako dnes.

Kia s některými modely též nezůstává pozadu :D

Taková novodobá multipla. Design dle mě z venku hrozný. Použitelné to bude, pokud bude k dispozici i verze s posouvacími třímístnými sedadly v druhé řadě a třetí řada bude jednoduše vyndavací. A buď třetí řada sedaček nebo kufr u tak velké škatule, to je docela smutné.

Ten čumák je fakt hnusnej (stejně jako u dalších současných Mkových přibližovadel od BMW).
Co ta opěrka - nedrbe si řidič za jízdy do těch tlačítek a točítek, když si položí ruku po celé délce?


Co nechápu, tak je nepoužívání tempomatu. Jak to jde, hned zapínám. Kdo se bojí pokut, nastaví 53 a jede bez hlídání rychlosti. Na dálnici též opruz držet plyn, na zabití zvlášť peristaltici (chvíli 110, chvíli 150). Škoda, že ten adaptivní nefunguje i při cukání v zácpách.

Krteček jezdí v kabriu minimálně ve třech dílech. V tom tvém, pak když se jede koupat a pak, když jede s myškou do kina.

Olítaná alfa romeo jako první auto?? Vy snad chcete, aby začal nenávidět auta.. :)))

Kočka v přepravce na předním sedadle je fakt super, když vás při každém použití šaltrpáky v lepším případě skrz mřížku potlapká, v horším ťafne po ruce drápkama..

Bizarnost křivek je nejvíc patrná u SUV - přece to nebude vypadat jak nudná krabice. Pak to stejně zazdí úzkými zadními světly (úplně na blití jsou ledky přes celou šířku auta) a horou všelijak tvarovaných plechů a plastů.
Další komedie již zmíněná - všechno musí vypadat sportovně či agresivně a nejlépe jako o třídu dvě dražší sourozenec.


Kluci, já bych to tak černě neviděl. Lidem asi nejvíc vadí ta masovost akce. Startovné je taky mazec (co se za to vlastně kromě nálepek a itineráře dostane?). Ale jinak si myslím, že reporty z téhle akce tu většina stejně hltá jak jednohubku ;)


"Majáky" - též nechápu idiocii řidičů, kteří zastavují i tehdy, pokud jede maják v protisměru a nic před sebou nemá.
"Vždy první" - tihle by měli okamžitě přijít o papíry, párkrát jsem měl co dělat, abych se kvůli němu kamkoliv zařadil.
"středopruhaři" - tyhle šmejdy na dálnicích přímo nenávidím spolu se zákazem předjíždění zprava. Proč tohle policie tvrdě nepokutuje, vždyť jde o snadno zdokumentovatelný přestupek.
"na co zrcátka" - specifická skupina na zabití v momentě, kdy se je snažíte předjet.

Beastar: Tak hybrid je něco jiného a dává víc smysl než čisté EV, které beru jen jako ideální přibližovadlo po městě.

Elektrokrám má podle mě smysl především jako pidiauto typu citigo. Jenže to se nevyrábí, jen velký krávy, co se do měst moc nehodí.


Teď teda koukám na ty stupně výbavy a jsem z toho jelen. Na jejich stránkách je ten "plus" za 410t i "family smart" za 495t. Podle nich ta prostřední výbava je "family comfort" za 440t. Takže ještě k tomu slušně podražili.

JP: Tak pak si oprav název v textu "family smart"., když by to mělo být jen "family".

Tak kolik ta testovaná verze vlastně stojí? V článku 429t, dole 479t..


Nechápu, jak to někdo z těch mekáčů a KFC může pravidelně jíst. To si radši zajdu do hypersuper a koupím něco dle chuti nebo si prostě udělám čas a najím se jako člověk (bufet, restaurace).

Důchodci pobavili, ale máš pravdu, že si jich vitaru kupuje dost. Ale občas s tím jezdíme i my mladší. Párkrát jsem kizashi v Brně potkal, takže tu jsou.

Škoda toho počasí, to si ti krásní veteráni nezasloužili.


Opelfahrt: Souhlas, ta kia je i naživo hnus. Poslední dobou se Korejci (hyundai, kia) s tím designem zbláznili..

Jendaaa: taky to tak občas takhle používám.

100+ km je hlavně v zadku cítit. Alespoň verze "comfort", která má celkem tvrdý a mělký sedačky.
A kufr u 4x4 je docela zoufalý - sice delší, ale dost mělký - dvě přepravky kolmo na sebe nedáte.
Podvozkově na lesňačky / polňačky super. ...

Dle popisu mi to přijde jako obdoba jedničkové oktávky - místo vzadu naprd, hlavně že to má obrovský kufr.. Aspoň kdyby ta druhá řada sedaček byla posuvná a k tomu ideálně i pořádný motor, pak by to bylo terno.
Poslední komentáře
- custom1, 5 automobilových chyb ve filmech a seriálech
Chtěl bych dodat, že film se Sandrou Bullock a Keanu Reevesem... - Bigg.I, LTI TXII: Můj malý osobní autobus
Dovolím si mou zkušenost ze života v Anglii. Angličani, hlavně... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak jsme nevyhráli Gumbalkan...
Ano, u některých aut se o tom dá polemizovat (ostatně to naše... - Beran, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Udelat z detskeho lega lapac prachu je podle me nepochopeni principu... - S.h.I.t., Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Nektery novy sety jsou vcelku komplexnejsi nez ty starsi. Napr.... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak jsme nevyhráli Gumbalkan...
Kozatá Franzisca. Tu bychom rádi. Mezitím to byla jen šeredná... - sheogh, Nissan Juke: Je vlastně stále stejný,...
Vzdyt je to posledni roky porad to samy, hnusny zvednuty hatch... - Jakub Pospíšil, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Záleží jak to kdo bere. Může to být skutečně jen věc... - Janus, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
začal_i_ … a líto je mi na tom, jak se potlačuje imaginace... - Janus, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
člověk, co v Legu dělá, mi nedávno vyprávěl, jak firma... - Romus, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
M1chal: pozor, já proti EV nic nemám, jen mě baví tyhle kecy... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Self reply, malo tam byť 23 000km. - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Mňa napríklad hrozne baví čítať komentáre ľudí, ktorí... - Viola Procházková, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Já ti to osvětlím. Lego je super lapač na děti, které pod záminkou,... - S.h.I.t., Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
@Rumus : prostatici to tak holt maj, no...
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
200 koní výkon
300 ccm objem
2004 rok výroby
248 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
199 koní výkon
5 700 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů