načítám data...

Pochtli

JménoVladimír Vavruška
BydlištěBrno-město
Registracepřed 4.5 rok.
Poslední aktivitapřed 1.2 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků361
Pozitivních komentářů u článků115
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet: Opravdu univerzální crossover?

28. března 2020, 21:25 8 komentářů

Existuje auto za cenu okolo půl miliónu, se kterým se nemusíte bát ve městě i mimo cesty a ještě si s ním můžete užít zábavnou jízdu? Jedno by se našlo a Duster to není.


Posledních 50 komentářů

Pochtli
včera v 15:14
0
Ptejte se: Auto pro myslivce

A když tak nad tím ještě přemýšlím, tak strýc měl do lesa suzuki SX4 ve čtyřkolce 10 let, já ve dvoukolce taky pár let - spokojenost a spolehlivost.

Pochtli
předevčírem v 12:49
1
Ptejte se: Auto pro myslivce

Co třeba kia sportage 1. generace? Mám dojem, že tohle byla jediná generace, co byla schopná něco mimo silnice vyjet..

Pochtli
předevčírem v 12:41
1
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue Bi-Turbo: Chyť mě, když to dokážeš

Tažné neustále nasazené ve městech mají dvě sorty řidičů debilů - ten, co neumí parkovat a koulí se opře o auto vzadu, aby si neodřel (svůj) nárazník, druhá sorta to zas používá jako jakousi ochranu před nedobržděním toho za ním.

Pochtli
03. dubna 2020, 12:23
0
Když chci Golfa, co není Golf

Tak mě při obědu napadl tuzing - přilepíme křídlo alá F1, přidáme rychlé pruhy, monster nálepku + nějaká ta krytka/mračítka na světla a auto oblékneme do nějaké křiklavé barvy. Cíl splněn - tuctovost je pryč a golf v garáži :o)))

Pochtli
02. dubna 2020, 21:16
7
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue Bi-Turbo: Chyť mě, když to dokážeš

Odpoledne si přečtu pohodovou recenzi a mimo jiné zaujala věta ze života: "přitom s ním zaparkuju na sídláku, kde se úderem páté odpolední parkoviště mění v bitevní pole". No a v sedm večer jsem musel udělat kolečko okolo bloku a zaparkovat až na konci ulice. Přes ulici přifrčelo MPVčko a zaparkovalo "na kreténa" (viz foto). Řidiči jsem naznačil, že může ještě metr dozadu, tak hodil grimasu "a co jako". Když vylezl z auta, tak jsem mu řekl, že když se kousek posune, vejde se tam ještě jedno auto, jenže dělal, jako že mě vůbec neslyší a vesele si ten zmrd se ženou a jedním děckem odkráčel domů.

Tak nějak to bohužel koresponduje s mými zkušenostmi na silnici, že velká část řidičů těhle "autobusů" jsou sebestřední debilové. Asi jsou rodinou stejně šíbnutí, jako mnohé ženy s dětmi s chováním "já jsem matka a kdo je víc".

Pochtli
01. dubna 2020, 08:52
0
VW Group představuje zbrusu novou vývojovou větev motorů

A teď by to chtělo nějaký video, jak baterka bude cukat těma pístama sem a tam :oD

Pochtli
31. března 2020, 23:25
0
Autíčkář se ptá: Auto do postapokalyptického světa

Vím, ale věřím, že když je to speciál na kraviny v terénu, že při překopávce vychytali slabiny, nechali jen to nejnutnější a vylepšili, co šlo.

Pochtli
31. března 2020, 22:08
2
Autíčkář se ptá: Auto do postapokalyptického světa

Nějaký Bowler (wild cat, nemesis), opancéřovaný géčkový meďák nebo nějakou ruskou šílenost, co jezdí na jakýkoliv uhlovodík..

Pochtli
30. března 2020, 13:32
3
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Řešit jak s tím kdo kde jezdil, jak to zajížděl/podtáčel motor, nedochlazoval turbo.. To byl právě jeden z hlavních důvodů, proč jsme připlatili cca 100-150 tisíc a vzali raději nové.

Pochtli
25. března 2020, 19:24
2
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Mně zas režim sport plně vyhovuje, má to vzhledem k mému stylu jízdy odezvu plynu tak akorát. Proti "sportovnosti" SUV jsem nikdy nebyl, jen proti designu některých z nich, takže jsi v mém případě trochu vedle.
A k měrce - je smutný, když jsou lidi závislý na kdejaký zbytečný kontrolce. Zvlášť u tohohle - vidím, že nestříká, tak doplním, ne?

Pochtli
25. března 2020, 16:47
2
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Beastar: co si mám představit pod pojmem "sportovni rezim je naprosto prepaleny"?? Naopak tomu dodává dynamiku, kterou by od toho mnohý nečekal a dá se s tím krásně řádit. Tohle auto je navíc právě dobrý v tom, že má co nejmíň kravin (jako to tvý čidlo na hladinu kapaliny v ostřikovačích) a v jednoduchosti je krása (viz všude kritizovaný kolíček palubáku)..

Pochtli
25. března 2020, 16:41
0
Pochtli
24. března 2020, 08:11
0
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Habakukk: Ale já tu mluvím o autu pro rodiny, ne jako pracovní nástroj, to je snad trochu rozdíl, ne?

Pochtli
23. března 2020, 21:25
1
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Jakub Pospíšil: To je ale dost zásadní rozdíl, jestli si zajezdíš na týden dva s čímkoliv jiným, než s osobákem nebo jestli si dobrovolně koupíš krabici od bot na kolečkách a jezdíš s tím x let.

Pochtli
23. března 2020, 21:08
0
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Autíčkový jelen: Hodně záleží, jakým SUV se jede a kdo je za volantem.
Ransom, ZlokočKa: V práci více/méně jezdívám s různými pikslami o velikosti od kangoo přes trafika až po mastera a opravdu se nějak nedovedu vžít do někoho, koho by s tím jízda opravdu bavila, fakt snad jen nějakého tatíka-flegmatika s hordou dětiček.

Pochtli
23. března 2020, 18:56
0
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Pro mě je dodávka stejná rezignace na řidičský život jako MPV, takže tohle jen tehdy, pokud jsou doma víc jak 3 děti a nebydlím na přecpaném sídlišti.

Pochtli
20. března 2020, 22:58
0
Top 5 originálních SUV, která nezapadnou v davu

Jakýkoliv Ssangyong je špatně :oD

Pochtli
10. března 2020, 20:02
0
Potřebujete vůbec auto?

Ve městě je to auto vs MHD vyrovnané, na některé trasy vítězí jeden způsob dopravy, při jiné cestě naopak výrazně prohrává. Do práce často vyhrává auto pro lenost šmatlat na bus a ještě k tomu řešit, kdy to zrovna pojede.

A mimo město je to pro mě tak napůl zábava a zároveň nejlepší způsob dopravy, protože moje záliby jsou s veřejnou dopravou poměrně dost nekompatibilní (poloha, dost věcí sebou apod.).

Pochtli
06. března 2020, 11:28
2
Peugeot 208 GT Line 1.5 BlueHDi: Malý diesel, malé auto, velké překvapení

Grafika světel + tesáky ten jinak celkem povedený design auta podle mě dost zabíjí (jiní budou naopak plesat nadšením), i naživo se mi to fakt nelíbí. Zas je plusem, že už se přenesli přes ta obludná trčící světla do prostoru (jako třeba u 207). Šišatý volant je fakt hrůza. Moc velké zkosení zadního okna = kufr naprd, což u miniauta dost zamrzí.

Pochtli
25. února 2020, 22:35
2
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Nejsem proti automatu jako takovému. Jen mi to přišlo jako blbost chtít to všechno v jednom, protože za vytyčenou cenu podle mě prostě nějaký "zábavný" automat, navíc ve spojení s atmosférou, nenajde. Ideálka je, ať si to vybere ona - nejdřív ať zúží výběr formou "líbí/nelíbí", pak ať si v reálu oba projedou pár aut a pak možná něco přijatelného najdou.

Pochtli
25. února 2020, 10:51
0
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Ať se ona dáma naučí řadit a hned bude z čeho vybírat.
A trojkombinace automat-atmosféra-zábava za 220tis. hodně pobavila..

Pochtli
24. února 2020, 22:07
3
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Ano, může být "milion" důvodů, proč někdo jede výrazně pomaleji, než by měl. Ale měl by být zároveň dostatečně soudný, aby byl ohleduplný i k ostatním účastníkům provozu.
Bohužel je to většinou ve stylu "já jedu a vy si mě předjeďte jak chcete", místo aby na chvíli uhnul ke kraji/sjel na odpočívadlo a pustil ten dlouhý vláček aut za sebou. Dělám to tak běžně, prostě pustím "silnějšího" a nikdy se mi nestalo, že bych si za to od něj vysloužil nějakou agresivní reakci. Agresivně se naopak často chovají právě zmiňovaní šneci.
Pokud je venku špatný počasí, pak by měl šnek zvážit, jestli na řízení auta opravdu má a jestli by nebylo lepší jet hromadnou dopravou či nepoprosit někoho o svezení. Jenže to by nejdřív musel spolknout svojí hrdost. Takže šneci jsou pro mě jen nebezpečnou a otravnou překážkou v provozu.

Pochtli
24. února 2020, 21:10
4
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Bohužel stát/policie/média drakonizují rychlejší jízdu, zatímco řidič jedoucí 20-30 km/h pod limitem je bohužel v pořádku. Podle mě by tito šneci měli odevzdat řidičák a dopravovat se jinak - nejsou způsobilí ovládat vozidlo a způsobují nebezpečné situace na silnicích. Neřeším vozidlo s technickou závadou a traktory/stroje - ti víc nemůžou a většinou jsou natolik soudní, že občas uhnou, aby vláček za nima mohl jet.

Pochtli
24. února 2020, 17:55
2
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Dost časté - na přehledné rovince pilot F1, jakákoliv jiná situace - zmatený ratlík se staženým ohonem.

Pochtli
24. února 2020, 08:27
1
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Trinom: To mi připomíná měření na tehdy pár kilometrovém úseku budoucí D7, kde byla 90 a kolem 80% řidičů jelo nad limitem. Jasný důkaz, že jsou nastavené limity blbě.

Pochtli
23. února 2020, 19:02
2
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Jj, kde to nejde, jedou 70, kde to jde (zvlášť na dvojpruhu ve stoupání), tak klidně 130, nedej bože kdyz je člověk chce předjet..

Pochtli
23. února 2020, 18:53
0
Volvo V60 T8 TwinEngine: Komplexní řešení

Vím, jen beru v úvahu, že noví automechanici se budou muset učit i čistě Elektro, navíc je otázkou, jak moc to dnes mají automobilky ošéfované, aby se jim v tom nikdo moc nehrabal nějakou univerzální diagnostikou.

Pochtli
23. února 2020, 18:39
2
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Jo, kde jsou ty časy, když jsem dal ve všední den Brno-Chomutov (přes Dejvice, okruh nebyl) za 2:30.. Dnes všude radary, passaty, větší provoz kamionů a několikanásobně vyšší výskyt vychovávačů, šneků a jiných bezohledných hovad. Jak píše Caddy, už mě to ježdění autem nějak baví míň a míň..

Pochtli
23. února 2020, 07:48
1
Volvo V60 T8 TwinEngine: Komplexní řešení

Kompresor, turbo, elektromotory, kopec výbavy.. Nechtěl bych být 2-3. majitel řešící nějaký vážnější problém, to už se asi bez drahého autorizáku neobejde.

Pochtli
21. února 2020, 12:25
0
Pochtli
21. února 2020, 12:23
0
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

A to já si svojí (cca rok jako jediný auto, jinak vždy od jara do podzimu) mxku užíval kdekoliv a kdykoliv to šlo.

Pochtli
21. února 2020, 10:20
2
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Cena auta - nevyčíslitelná :oD Zážitky za 44 let a 1.250.000 km - k nezaplacení :o)

Pochtli
20. února 2020, 14:17
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Matěj Podhorský, Esmo: Tak jinak - "říct, že něco JE hnusný, když jde o vzhled, asi jako úplně nedává smysl" - ehm, jak jinak že mám hodnotit vzhled auta, které se mi líbí/nelíbí? Ano, zní to povrchně, ale nedovedu si představit koupi auta, které má sice parádní jízdní vlastnosti, ale je z mého pohledu prostě "hnusné". Nebo je hodnocení vzhledu (zásadní kritérium při výběru auta) zapovězeno a třeba o multiple se může mluvit jen o její praktičnosti, abych náhodou neurazil nějakého "cíťu", který je z ní paf?

Pochtli
20. února 2020, 12:41
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Automobilový nadšenec by měl být schopný auto označit za krásné/to mezi tím/hnusné (to bylo krásně vidět na autíčkářské anketě, co kdo bere za "krásu") nezávisle na tom, co si myslí ostatní a obhájit si "proč". Ti navíc automobilku zajímají jen okrajově, hlavní je pro ní zisk z aut pro masy a pokud si většina zákazníků bude přát ledvinky až na střechu, bude je auto mít.
PS: Už jsem několikrát přemýšlel o nějakém dotazníku, abych zjistil, proč si lidi proboha kupují zrovna to či ono auto, abych jejich volbu pochopil.

Pochtli
20. února 2020, 09:18
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

To bylo nářku, že se nejvíc diskutuje u dáčky.. :o)

Pochtli
19. února 2020, 21:54
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

ratan groch: A co chceš slyšet jinýho? Prostě ta X4 má hnusný zadek (pokus naroubovat na SUV kupéčko), navíc to podle mě zabili designem světel a celkovým tvarováním. To je dle mě ale problém dlouhodobý, že je většinou hnusnější zadek auta než předek (giulietta je pravý opak). Ale stejně to určitá sorta lidí koupí, protože BMW.
A k jiným autům - podívej se na ty tvary (karoserie, světla), co dnes automobilky vymýšlejí jen kvůli (skoro zoufalé) snaze se nějak odlišit od konkurence.

Pochtli
19. února 2020, 16:53
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Fandatik: Já se tu vůbec nenavážím do výběru auta na recenzi, naopak je dobře, že tu jsou k vidění recenze jak na olítané plečky za pár, tak na auta pro horních deset tisíc. Otázkou akorát je, jestli zrovna sem chodí cílovka na X4. A ti, co na to nemají/co by to nikdy nekoupili, jen přemýšlí, co všechno za hračky by se dalo koupit, mít těch 2,4M k dispozici.

Pochtli
19. února 2020, 13:20
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Jj, taky si myslím, že nějaký pěkný géčko (třeba tohle jetý za 700t) udělá víc parády jak X4

Pochtli
19. února 2020, 13:13
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Krab: To jsou zhruba ty 4 skupiny lidí - jezdí jen ojetiny; jezdí ojetiny, pak se zmůže na nové a to zůstane nadlouho; ti, co to točí každý 2-3 roky nový; služebák.

Pochtli
19. února 2020, 11:28
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Fandatik: Tohle si podle mě koupí leda dobře situovaná panička nebo nějaký manažer/obchoďák, který potřebuje image. Kdokoliv racionální se nad tímhle pousměje a jde si koupit něco minimálně o milion levnějšího a zbytek utratí mnohem zajímavěji.

Pochtli
18. února 2020, 13:42
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Njn, kolik zde diskutujících si tenhle povoz může koupit.. :o) Ale jak už tu zaznělo, za ty prachy se už dá koupit velká část nabídky na trhu, ať jeté či nové..

Pochtli
18. února 2020, 08:10
2
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Nejen hnusná zadní půlka (světly se asi inspirovali u mercedesu), ale ještě za to chtějí takový prachy.

Pochtli
17. února 2020, 23:20
0
Elektrické Dacie se dočkáme už příští rok

Tohle je podle mě cílené na méně movitou klientelu, která po EV normální velikosti sice pošilhává, ale nemá/nechce za to dát víc jak půl miliónu nebo alternativa pro ty, kteří by jinak sáhli po ojetém kusu.
EV jako svobodně vybraná alternativa je do města ideál, pokud ho máš kde dobíjet. Taky bych se tomu nebránil. Proti spalováku za 1/2-2/3 ceny ale nemá EV šanci, to tu víme všichni (bohužel i EU a automobilky).

Pochtli
17. února 2020, 22:34
0
Elektrické Dacie se dočkáme už příští rok

U té dáčky bude hrozně záležet na nastavené ceně a zda dokážou využít své hlavní výhody - prostor na krámy v kufru. PS: Krabe, fakt si myslíš, že se víc rozšíří jako druhé auto do rodiny něco, co bude stát 700.000+?

Pochtli
17. února 2020, 16:51
0
Elektrické Dacie se dočkáme už příští rok

První automobilka, která by pochopila, že za autíčko na baterky opravdu většina "hůře" situovaného obyvatelstva nedá těžce vydělané peníze jen kvůli pofiderní EKOimage či značce, jako ti "lépe" situovaní. Pokud to dojede reálných 100 km a pořizovačka nepřeleze 400-500 tisíc, tak to bude ideální přibližovadlo do práce po městě.

Pochtli
17. února 2020, 12:48
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

3.0R/spec.B na sautu je zrovna jedno za 140 tisíc. Ale hodně záleží na stavu auta.

Pochtli
17. února 2020, 11:53
3
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Zařadil bych tam třeba i Subaru Legacy 3.0R. Obecně - pokud vše funguje jak má, pak bude u těhle aut super svezení. V případě komplikací u těhle "speciálů" se pak musí sáhnout drobet hlouběji do šrajtofle kvůli specifičnosti mnohých dílů. Proto jsem tehdá raději do toho legacy nešel.

Pochtli
14. února 2020, 13:18
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Beastar: S fabkou I. 1.4 MPI dosud občas jezdívám v práci, na hrbu má služebních 300.000+. Není to drak odpichovač, ale pokud se drží dostatečně pod krkem..emh.. pod plynem, tak se s tím dá i celkem pěkně předjíždět, jen člověk musí dobře znát trasu a vědět, co si s tím ještě můžu dovolit a co už fakt nedám.

Pochtli
14. února 2020, 10:38
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Něco jiného je, že to "jede v pohodě +-160" a něco jiného "než se ten krám rozjede". V práci jsem jezdil ve fabce I. s 1.9 naftou - jakékoliv zrychlení ve stylu "čas si uvařit kafe" (zvlášť důležité při nájezdech na dálnici, při předjíždění), ale jak se mi to jednou povedlo rozjet, tak to zas nemělo problém rychlost udržet, kopce nekopce.

Pochtli
13. února 2020, 11:06
2
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Taky si myslím, že na auto o velikosti a váze superba je nutné minimum 100kW. Testovaná motorizace je dobrá leda pro kolenovrty nebo pro někoho, kdo chce frajeřit se superbem a jezdí jak pan klobouk.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 2.3 ecoboos 2016
Ford Mustang 2.3 ecoboos

2016 rok výroby
317 koní výkon
2 ccm objem

Ford Econoline  1988
Ford Econoline

1988 rok výroby
179 koní výkon
4 900 ccm objem

Buick Riviera  1967
Buick Riviera

1967 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln Town Car L 2001
Lincoln Town Car L

2001 rok výroby
174 koní výkon
4 600 ccm objem

Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS

2016 rok výroby
125 koní výkon
1 956 ccm objem