
Pochtli
Jméno | Vladimír Vavruška |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 1.6 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 673 |
Pozitivních komentářů u článků | 255 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet: Opravdu univerzální crossover?
Existuje auto za cenu okolo půl miliónu, se kterým se nemusíte bát ve městě i mimo cesty a ještě si s ním můžete užít zábavnou jízdu? Jedno by se našlo a Duster to není.
Recenze z rychlíku - Citroen 2CV (Kachna)
Když už doma nemám nic zajímavého, tak mám alespoň šanci si vyzkoušet zajímavý povoz jiných. Tentokrát se zadařila legendární kachna.
Posledních 50 komentářů


Nechápu, jak to někdo z těch mekáčů a KFC může pravidelně jíst. To si radši zajdu do hypersuper a koupím něco dle chuti nebo si prostě udělám čas a najím se jako člověk (bufet, restaurace).

Důchodci pobavili, ale máš pravdu, že si jich vitaru kupuje dost. Ale občas s tím jezdíme i my mladší. Párkrát jsem kizashi v Brně potkal, takže tu jsou.

Škoda toho počasí, to si ti krásní veteráni nezasloužili.


Opelfahrt: Souhlas, ta kia je i naživo hnus. Poslední dobou se Korejci (hyundai, kia) s tím designem zbláznili..

Jendaaa: taky to tak občas takhle používám.

100+ km je hlavně v zadku cítit. Alespoň verze "comfort", která má celkem tvrdý a mělký sedačky.
A kufr u 4x4 je docela zoufalý - sice delší, ale dost mělký - dvě přepravky kolmo na sebe nedáte.
Podvozkově na lesňačky / polňačky super. ...

Dle popisu mi to přijde jako obdoba jedničkové oktávky - místo vzadu naprd, hlavně že to má obrovský kufr.. Aspoň kdyby ta druhá řada sedaček byla posuvná a k tomu ideálně i pořádný motor, pak by to bylo terno.

Jo, pokud má být tebou popisovaná situace (nabíjení+1 auto), tak ano, pak to smysl mít bude.

To sice ano, ale pokud to nabíjení doma nemáš, pak je to drahý a nesmysl k tomu (3 hodiny nabíjíš, aby to dojelo 60 km?). Pokud nabíjení doma máš, přijde mi jako větší smysl si koupit nějaký malý elektromobil do města a spalovák na to ostatní (takhle bohatí lidé stejně mají 2-3 auta).

Proč tu spotřebu aut vůbec ještě někdo měří, když je tak brutálně odtržená od reality? Jestli to nakonec žere 6,4l/100, tak je to za tyhle prachy naprostý nesmysl.

Já se dneska bavil nad ujetými cenami MX-5, ale tahle olítaná vrána se "sem tam puchýřkem" za 275.000,- mě fakt dostala :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/150075631/mazda-miata-mx5-1995-mrkacka.php

Spíš na uživatelskou "přívětivost" distributora. O amatérismu (angločeský dopis) nemluvě.

Kdyby cenovka začínala o 100 tisíc níže, tak věřím tomu, že by se to prodávalo dobře. Jinak super nápad - osekat váhu, dát tomu slabší baterku a menší městské vozítko je na světe.

Hele, vy mínusaři, zajímalo by mě, jestli jste s tou 1.6 vůbec jeli.. Vždyť je to fakt zdechlina. S dusterem v naftě s turbem naopak nemám nic, to jede pěkně.

SCE 1.6 84kW má zoufalou dynamiku a spotřeba též nevalná, tak jak pojede tohle, zvlášť naložené..
Ideální auto pro řidiče flegmatiky, dodržující rychlostní limity a chce jezdit "za pár".

Srandovní, jak jsou všechny fotky se zapnutými zadními světly. Jinak to totiž na živo zhasnuté vypadá hrozně. A ty děsný trčící displeje vevnitř, no fuj.

Pro živnosteníka, co s tím přes týden maká a o víkendu s tím hodí rodinu s koly na výlet, proč ne. Na obytnou vestavbu, proč ne, jen si říkám, že už bude za obdobnou cenu k dispozici regulérní obytňák. Ale jako prioritně "rodinné auto"? To asi fak ne, to už spíš ta menší škatule od citroenu.

martin_100: Ještě větší kamiňákovo zoufalství vidím v jeho kolegovi, co se s tím před ním vleče 40-50 do kopce, na rovince 70 a nedá se to na okresce pořádně předjet.
Jen furt přemýšlím, jestli tihle šneci jsou řidiči debilové a honí spotřebu, dělají to schválně, mají to přetížené jak.. nebo to ta stará herka prostě nedává?


Ono je něco jiného, když jeden předjede druhého relativně rychle a hned se zařadí (cca 1/3) a něco jiného zmetek, co na to buď nemá a závodí mezi sebou nebo se rozhodne, ze tím svým šnečím tempem předjede těch kamiónů víc. Další ti to švihne před auto, ikdyž vidí, že za mnou nikdo poblíž nejede. A pokud při každé jízdě těhle bezmozků potkáváš několik, tak se nediv té averzi.

Martin_100: Samozřejmě mě vytáčejí debilové v osobácích, co jedou tachometrových 120 v levém a ne a ne na tu chvíli uhnout, byť v pohodě můžou. Dále vůbec neřešíš, že i řidiči osobáků můžou někam jet pracovně. A opravdu se musí cítit kamioňáci tak nadřazeně kvůli svým ušetřeným pár minutám, když v součtu blokují mnohem víc osobáků (tj. ty tvoje 3 minuty krát 1-20 aut) ?

Martin_100: Tak tebe "nebaví furt přibržďovat".. Ale brzdit za sebou jednotky až desítky aut za sebou, to je v pořádku, že? I oni chtějí či musejí být někde včas.
Proto fakt nesnáším sobce v kamionech - oni někam spěchají, zatímco osobáci překážejí a jezdí jen tak pro zábavu.
PS: Vím, co obnáší řízení kamionu, jako stopař jsem se s nima najezdil. Nemám problém je pustit z vedlejší, když vím, jak je to tam naprd či když najíždějí na dálnici. Ale nenávidím jejich šnečí závody ve stylu "ať se ti za mnou třeba poserou, JÁ jedu".

Stačil by zákaz předjíždění kamionů na dálničních dvoupruzích a byl by klid i bez kolejí.

Já v tom čumáku vidím jasnou inspiraci v mercedesu 300 SL (a nebo naopak?).

Když tohle za 1,9 mil. budí rozpaky nad provedením a kvalitou, jak teda bude vypadat základ s cenou o šílených 0,5 mil. méně..

Když vidím ty ceny v Mexiku, je mi smutno. V Evropě by to byl tak trojnásobek.

Udělat univerzální nabíjecí kartu či čip je super. Jen by mě zajímalo, jestli řidič platí nějaký lepší dojednaný tarif (% slevy) nebo obyčejný tarif jako všichni ostatní. Případně nějaký univerzální tarif, nezávisle na poskytovateli elektřiny.

Avex: První bod je argument k smíchu, neboť nedostupnost vysněného auta řeší každá generace. Pak už je to jen o tom buď najít kompromis nebo brečet na fejsbůčku, že na to nemá a jak je svět nespravedlivý..

Proč když už se celkem povede design auta, tak to dokonale zazdí naprosto odpornými zadními světly..

Souhlas, reklama jak bejk. Nechápu, proč ti lidé vůbec dělají v obchodu, když je to nebaví.
Naši skončili v Tukasu, kde je obletovali, zavíračka nezavíračka.. A koupili tam.
Takhle jsem jednou pomohl nájemci na benzince (odebíral jsem vzorky) - slečna si malovala nehty a já tam stál jak trubka, ač o mě věděla. Tak jsem skočil za nájemcem/vedoucím a řekl mu, že kupovat tam benzín, tak jsem tam naposledy. Děkoval mi, že už na ní stížnosti měl a tohle je poslední kapka..

Jj, říkal jsem našim, ať mi řeknou, kdo to byl, abych upozornil majitele na škodnou, ale prý "nech to být".. Stát se to mě, tak se hned sháním po jeho nadřízeném či majiteli.

Jo, kdyby to byla volitelná funkce, tak v pohodě. Ale neustálé vypínání nebo bastl je fakt špatně.

Rodiče to v létě udělali stejně - ochota zaměstnance Dacie v Průhonicích byla na bodu mrazu, tak šli utratit svých 400 tisíc k jinému dealerovi.

Start-stop - jedna z nejzbytečnějších funkcí dnešních aut.

"KIA Ceed 1.5 T-GDI GPF 7DCT GT-line" - fakt tomu nemůžou dát kratší název?
PS : Že by zdatná konkurence oktávky?

Naživo jsem už pár kusů viděl, včetně téhle edice a výsledek stejný - ten zadek je stále totální hnus, jak z boku, tak zezadu.

Škodovka a Dacia je na stejné užitné hodnotě - obojí nenadchne, neurazí, ale doveze, jen cena a ergonomie je jinde.
(jezdím obojím)

Design zadní části je vyloženě katastrofa (obdobně jako u volva xc40). A stejně jako u nové i20 jsou designově pohlednější předchůdci než současná generace.

Dočetl jsem to ze zájmu až do konce a chápu Topgear, jak se s tím tenkrát mordovali. Fakt by mě zajímalo, jestli to výrobce udělal schválně (puzzle pro zábavu) nebo to do ruky dostal nějaký nepraktický šílenec projektant. Za největší chybu považuju ty neskladné oblouky - buď s nima nebo bez nich.



Takže hlavní negativa zatím přetrvávají - pořizovací cena, dojezd mimo město (už rozhodně lepší, ale stále kompromis) a dobíjení (složitosti, zdlouhavost).

Máme to opačně - zrovna kabrioSUV je úlet, který se mi líbí (topgear zkombinoval landrovera s mercedesem a vypadalo to super). Naopak nemusím všelijaké mpv autobusy (ale chápu, že pro 5 vícečetnou rodinu jediná možnost).

Ještě bych k minisedanům přihodil renault thalia - hnusný, jízdně katastrofa, kufr naprd.

Je to tak, SLK bylo vidět poměrně často, MX-5 méně (dnes mi přijde poměr opačný) a Z3 jezdí hodně málo i dnes, kam se poděly, toť otázkou.

Na první pohled jsem si myslel, že to je na plecháčích s poklicema od vietnamců :D

A co jaguar? Splňuje vše, jen servis nemusí být za hubičku..
https://auto.bazos.cz/inzerat/143162905/jaguar-xj-6-33-i-161-kw-r6-nove-cr-digiklima-1996.php
Poslední komentáře
- Stanley, u blogu R8 - po třech letech
Tuto kategorii aut si snad člověk nepořizuje podle nákladů... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Jasně, ale já jsem pochopil tak, že prostě vyrobili jeden... - Jaromír Soukup, Když Citroën sportuje vzhledem i technikou...
Toto měla být série o autech, které si buď přímo měli... - Irwinek, u videa BMW 2800 Spicup
Já myslel, jako kdyby jsi postavil všechny 3 vedle sebe, tak že by asi rozdilek... - Wakantanka, Když Citroën sportuje vzhledem i technikou...
Takže o ZX Raid už nebude nič? Škoda. - afro-r1, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Samozrejme, ze jsi zespoda limitovany nejakymi temi tvarovymi... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Psali tam, že je to renovace kolem roku 2009, ale dělali to nějací... - rock, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Trinom: "...menší spotřeba povede k potřebě menší... - Irwinek, u videa BMW 2800 Spicup
Téhle zelené by se skoro mohlo říkat " Bertoneho zelená... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Zajímavá věc, musel jsem si najít článek na auto.cz, abych... - Jan Machač, ElBlesk: Když jdete na ekologii ekonomicky
A certifikace - jakkoli je tento proces v EU už zparchantělý... - RBMK, Bazarový snílek: Městem v jedné...
Mám Baotian a Meiduo, oba s 50cc čtyřtaktem 139QMB. Na ten motor... - martin_100, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Beaste pár let z5jsem potkal zkurvenou teslu S s vlekem plnym... - ransom, ElBlesk: Když jdete na ekologii ekonomicky
Já bych naopak čekal nehodovost vysokou. Typický uživatel... - Trinom, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
No jasně. Ale to platí i u spalováku, že to s vlekem víc...
Poslední inzeráty
2010 rok výroby
170 koní výkon
3 300 ccm objem
1948 rok výroby
101 koní výkon
3 900 ccm objem
1976 rok výroby
180 koní výkon
5 700 ccm objem
2001 rok výroby
192 koní výkon
2 494 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Kdy jste objevili Ameriku vy?
91 komentářů - Peugeot e-Rifter: Jednoduše
63 komentářů - Bazarový snílek: Bez střechy levně
47 komentářů - Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?
45 komentářů - Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily
42 komentářů - Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě
41 komentářů - Ptejte se: Auto pro celou rodinu
39 komentářů - Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
39 komentářů