načítám data...

Pochtli

JménoVladimír Vavruška
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 19.0 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků178
Pozitivních komentářů u článků46
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Pochtli
včera v 19:57
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Inženýr: Napsala řádek paragrafů, pak přehmátla na enter, pak jsem stihl něco napsat já, pak odmlka s dalším entrováním.. :oD
Vojta: To byl hrubý odhad, vím, že už to tam straší docela dlouho a hádám, že je majitel hodně nešťastný, co si koupil za investiční vůz, hehe..

Pochtli
včera v 19:53
0
Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá premiéra

Vždyť to na té fotce bylo při troše soustředění i čitelný.

Pochtli
14. února 2019, 19:45
6
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

To nebylo schválně, na noťas mi lehla kočka a já si toho "entrování" nevšiml.

Pochtli
14. února 2019, 19:40
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Zrovna ten scenic se v Pardubkách válí rok dva...
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 06:16:03

Pochtli
14. února 2019, 19:13
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Právě že kvůli pitomým chodcům auta vypadají jak po útoku včelího roje.. A o tom tak nějak článek je - auta tak bobtnají kvůli bezpečnosti, až budeme jednou jezdit v nevzhledném blobu se střílnami místo oken.

Pochtli
10. února 2019, 13:30
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

PS: To znamená, že jezdím v danou chvíli pro mě nejefektivnějším způsobem dopravy (auto, hromadná doprava, kolo, pěšky..).

Pochtli
10. února 2019, 13:22
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Plusy:
- můžu jet opilý, číst si, spát, pracovat
- ve městech a na některých trasách je to prostě nejrychlejší (a mnohdy nejlevnější) varianta.
- vlak nezná kolony, šaliny/tramvaje většinou taky ne
Mínusy:
- nejede vždy kdy či kam chci/potřebuju
- velká šance potkat rozličná individua, lidi nemocné, blbé, škaredé i krásné
- ne všechny trasy jsou bez x přestupů nebo rychlejší než auto (někdy i výrazně)
- prázdninový provoz s intervaly na zabití = jedu autem častěji

Pochtli
15. ledna 2019, 21:01
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Avensis (T25) je pohodlný, velký, intuitivní.. Ale svojí "spolehlivostí" mě ujistil, že další toyotu už nikdy více.. Škoda.

Pochtli
14. ledna 2019, 13:13
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Máme v plánu projet vitaru i scrosse (obojí 1.4 AT 4x4), tak uvidíme..

Pochtli
14. ledna 2019, 11:21
1
Pochtli
11. ledna 2019, 17:47
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Zatím jen v teoretické rovině, na jízdy se chystám. S SX4 jsem byl celkem spokojený, starého swifta máme dodnes..

Pochtli
11. ledna 2019, 10:05
1
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

To je právě to dilema - jít do nového (s-cross) s tím, že i na novém autě budu zřejmě řešit kde co (snad výrazně méně) nebo se hold smířit se sice ještě poctivě postavenou T25, ale s jejími neustálými "požadavky".
Pro nové auto ale hraje to, že pomalu končí doba, kdy se ještě dá pořídit auto, co pojede, nebude ještě tak seškrcené euro kravinama a bez přítomnosti povinných ptákovin (GPS, lihoměr, všemožní buzerační asistenti..). Navíc se mi nelíbí čím dál větší tlak na odstranění starších aut z měst a silnic.

Pochtli
10. ledna 2019, 21:34
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Taky jsem měl podezření, že by to mohlo mít nalítáno víc, což by znamenalo, že už i echt Němci stáčí o stošest :o/ Zas mechanik po rozebrání motoru říkal, že je vnitřek krásně zachovalý, žádný "vydřeniny", tak nevím. Skoro němčoury podezírám, že s tím jezdili jak s nafťákem a tankovali srajdu v jzd. Pak se pravidelný podtáčení někde projevit musí. Po kombinaci verva+vif motor hodně ožil. Ale jo, určitě auto bastlili v pátek odpoledne..

Pochtli
10. ledna 2019, 14:52
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Právě že dvoulitr v benzínu je to taky (2005). Kupováno v autorizáku v Německu (prý 92tkm, teď 125tkm). Xenony jsem řešil halogeny (obojí sice svítí neslavně, ale nemusím řešit lampy). Už jsem na tom řešil napínák (ještě chvilku jízdy a byla smrt = komplet výměna rozvodů), prasklou pružinu, lambdu, odlupující se lak, vzpěry kufru, problémy s plynem (zadělaná klapka), s klimatizací, se zámkem jedněch dveří (asi mikrospínač), se zapalováním, s palivovou pumpou.. Natural 95 tomu nijak zvlášť nepapá, takže do toho leju vervu, i tak spotřeba přes 8,5.

Sice většinou drobnosti, ale řeším pořád něco, takže důvěra v to, že mě to bez problémů odveze, kam chci, je značně otřesena a uvažuju, zda se toho zbavit (pošilhávám po vitaře/s-crossu). Na druhou stranu to je pohodlný a uživatelsky příjemný auto s obrovským kufrem.

Pochtli
10. ledna 2019, 14:35
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

XXX koní sice zní líp, ale tak nějak sympatičtější jsou pro mě ty kW.
Zvlášť když za jízdy to stádečko pod kapotou neustále naháním, aby s tou pikslou koníci konečně trochu hnuli..

Pochtli
10. ledna 2019, 11:30
5
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Ještě že máme možnost zvýšit své stádečko poníků či koníků různými vychytávkami jako jsou rychlé pruhy, monster nálepky, chromované koncovky výfuku či chlupatý návlek na volant..

PS: Co mi nejde do hlavy - proč se automobilový svět neujednotí a nepoužívá jen kW či jen PS..

Pochtli
10. ledna 2019, 11:18
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Máme právě tu samou generaci (T25) a pořád na tom něco řeším a marně přemýšlím, jak si zrovna tohle získalo pověst nadprůměrně spolehlivého auta..

Pochtli
09. ledna 2019, 15:03
0
Hodně prostoru za málo peněz

Souhlas, největší neduhy Sx4 jsou blbý výhled přes A sloupek (tak nějak jsem zavlnil hlavou a viděl jsem situaci okolo auta v pohodě) a ten kufr. Jezdil jsem s tím jako se vším - co to šlo a v pohodě jak v zatáčkách, tak i na dálnici ( vyloženě trhac asfaltu 1.5 to nebyla, 1.6 je prý lepší)..

Pochtli
09. ledna 2019, 13:08
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Stejně to mám s bájnou spolehlivostí Toyoty - žádná další mi nesmí do baráku..

Pochtli
08. ledna 2019, 12:41
0
Hodně prostoru za málo peněz

Na dálnici jsem s SX-4 problém žádný moc neměl, na co konkrétně si stěžovali?
Jinak by to byla dobrá volba (jen v benzínu, naftu nebrat), jen ten kufr při nesložených sedačkách žádný zázrak. Pak už leda to sandero, to má kufr o něco málo větší.

Pochtli
08. ledna 2019, 12:36
3
Hodně prostoru za málo peněz

Paní je jak typický český bazarový zákazník - za nic moc peníze by chtěla jednorožce.
Asi bude muset trochu slevit ze svých nároků a vybrat nějaký kompromis - buď kombík (třeba avensis, mondeo, passat, oktávka a spol.) nebo nějakou škatuli jako třeba renault kangoo, dacia dokker (1,5 dci 66 kW nejede zas tak špatně) a spol.

Pochtli
06. ledna 2019, 15:17
1
Opravdu silničáři zaspali?

Neplést si tyhle "rychlíky" s řidiči vyježděnými na sněhu. "Rychlíci" to pálí na rovince sníh nesníh jak šílení, ale před zatáčkou v lepším případě skoro zastaví, jak jsou připosraní, v horším případě to vezmou rovně.. Kromě těhle střelců na sněhu velmi nerad potkávám i "takyřidiče" jedoucí prostředkem s rychlostí šneka a bez šance na jejich předjetí.

Pochtli
06. ledna 2019, 14:59
1
Opravdu silničáři zaspali?

Na zakroucené a zasněžené okresce je zas pro některé špatně příliš včasný průjezd sypače..

Pochtli
06. ledna 2019, 14:51
1
Opravdu silničáři zaspali?

To se jen rozleští lak a jede se dál, ne :oD

Pochtli
04. ledna 2019, 08:26
3
Kam se díváte při řízení?

Specialisti jsou i na semaforech při rozjíždění - hledá kvalt až když se rozjede auto před ním místo aby koukal na "ob"auto před ním a při jeho zhasnutí brzd, je čas začít řadit..

Pochtli
20. prosince 2018, 16:18
1
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Micra by ale měla být menší = lehčí, ne?
A pokud je auto narvaný až po střechu, 3-4 lidi a nedejbože zapnout klimu, tak nevěřím, že by to tenhle motor dal s levou zadní a jízda spíš bude utrpením.

Pochtli
20. prosince 2018, 16:09
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Jenže právě tohle je dobře. K čemu je obyčejnému člověku recenze vrcholné verze, na kterou stejně velká část lidí nemá/nechce utrácet a spíš kouká na finančně dostupnější verze modelu.

Pochtli
20. prosince 2018, 11:30
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Tahle tříhrnková hrůza se mám dojem (dle parametrů) montuje i do dacií. Být v nich něco benzínového s minimálně 80kW, tak to nestíhají vyrábět.

Pochtli
20. prosince 2018, 11:20
1
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

Beastar: Sexistický prasátečko naštěstí letos skončilo, takže se zase můžeme nerušeně kochat fešnými slečnami :o)

Pochtli
18. prosince 2018, 12:55
3
"Dáme tam padesátku, aby se nám lépe měřilo." Váš magistrát.

Bezpečnost je dnes bohužel už jen pouhá berlička pro legalizaci dodatečného zdanění obyvatelstva pomocí radarů v místech s nastavenou bezdůvodně nízkou rychlostí.

Pochtli
17. prosince 2018, 14:54
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvoukolka nebo čtyřkolka?

...a na znalosti chování auta, se kterým jede.

Pochtli
08. prosince 2018, 23:29
1
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 - Jak se rodí a umírají jednorožci

Pohádka o skoro vyhynutém jednorožci mně doslova rozřehtala :D

Pochtli
06. prosince 2018, 14:18
3
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

PS: Jet v garáži a vidět, jak se někdo v tomhle ročním období snaží nasoukat do fabky tři nafukovací žraloky - určitě pohled k nezaplacení :oD

Pochtli
06. prosince 2018, 11:25
1
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Testováno na zvířatech - žádné nebylo během testu zraněno či usmrceno :oD

Pochtli
06. prosince 2018, 11:11
0
Airbus a Audi konečně představili létající auto! Nebo ne?

Jo, tohle už ty šance na přežití zvýší.

Pochtli
04. prosince 2018, 14:53
2
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Jedno auto na všechno je podle mě prostě blbost, vždy bude v něčem lepší a v něčem zas těžce pohoří. S některými kousky zde zmíněnými (poršata a spol.) bych ani denně jezdit nechtěl - je jich už škoda, pohodlné to taky moc nebývá (díry, kostky, retardéry..) bát se, že to do mě někdo napere.. Takže jsem spíš pro klasiku - jedna škatule na pojíždění a jedna na zábavu.

Starší kousky navíc může ekonomicky naprosto znehodnotit nesmysl jako např. navrhované každoroční "EKO"výpalné za "starou šunku".

Pochtli
03. prosince 2018, 12:29
0
Airbus a Audi konečně představili létající auto! Nebo ne?

Ta představa, že někde ve vzduchu zrovna zdechne baterie a já s tím poletím nejkratší cestou k zemi.. k nezaplacení :oD

Pochtli
01. prosince 2018, 07:04
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Já mám radost i tehdy, kdy auta jedou bez problémů a nemusím na nich v tu chvíli nic řešit a opravovat..

Pochtli
30. listopadu 2018, 22:21
0
Jak se žije s elektromobilem?

Otázkou je, v jakém stavu ta baterie po takovém nájezdu kilometrů bude. Dále kde to bude dobíjet, protože ceny za dobití prý slušně lítají.
A 100 km denně bych asi chtěl trávit v pohodlnějším autě než je malé městské elektrovozítko. Pokud s tím tedy nerozvážíte cokoliv v užším centru města.

Pochtli
29. listopadu 2018, 18:35
0
Jak se žije s elektromobilem?

Martinw: Ale o tom mluvím, pokrytecká Evropa si hraje na ekologii (dusí obyvatele a firmy regulacemi), zatímco zbytek světa (až na USA) na to kašle. Tak k čemu to snažení..

Pochtli
29. listopadu 2018, 18:23
0
Jak se žije s elektromobilem?

Kerosin: Dát cca půl milionu za elektropidipřibližovadlo z Číny může jen blázen nebo totální ev fanda..

Pochtli
29. listopadu 2018, 11:54
0
Gepardy, Hilux V6 a Land Cruiser 70: Vítejte v offroadovém nebi

Ne, ten brod by fakt nedala :oD Ale zbytek na fotkách jo, jen se musí víc přemýšlet, kudy to vzít a zároveň nedrhnout spodkem. A pak vědět, kde mají nejbližší wapku..

Pochtli
29. listopadu 2018, 11:43
1
Jak se žije s elektromobilem?

Kerosin: U té ekologie je jeden zásadní průšvih - zatímco evropan se povinně či dobrovolně snaží pro přírodu dělat "první poslední", tak Afrika či Asie na nějakou ekologii zhluboka kašle. Proto si myslím, že chovat se ekologicky ano, ale jen dobrovolně a v rámci rozumných mezí. Ne ve stopách EU, která drakonicky omezuje auta, zatímco letadla a tankery se tu prohánějí vesele dál.

Pochtli
29. listopadu 2018, 10:47
0
Jak se žije s elektromobilem?

Nabíječka "na každém sloupu" je věc jedna. Druhým kamenem úrazu je doba dobíjení - ne každé elektroauto má možnost nějakého rychlejšího dobíjení a dokud to nebude umět baterku dobít do půl hodiny, tak to bude při mimoměstských jízdách vždy o značném nepohodlí (přizpůsobení stylu jízdy, hledání přípojky, nuda při dobíjení či plánování cest s x hodinovými rezervami).

Pochtli
27. listopadu 2018, 15:28
3
Jak se žije s elektromobilem?

Hold to bude chtít na delší cesty (zvlášť po D1) hodit do kufru elektrocentrálu a kanystr benzínu :oD

Pochtli
27. listopadu 2018, 08:24
1
Jak se žije s elektromobilem?

Článek akorát potvrzuje, že elektroauta jsou plnohodnotná jen na hopsání po městě.. Kamkoliv jinam je to o kompromisech.

Pochtli
26. listopadu 2018, 09:43
0
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Beastar: Však jsem, jako majitel mxky, v podstatě tvoje hodnocení potvrdil ;o)

Letis: Hodně záleží na tom, jaká je jejich koncentrace v místech, kde se pohybuješ. Před 5-6 lety byl zázrak, když jsem potkal 1-2 za rok (a to žiju v Brně).

Pochtli
25. listopadu 2018, 17:22
1
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

"slabý" - jj, chtělo by to alespoň dvojnásobek kW, na rovince se pak některé exempláře "mstí" za potupu v zatáčkovitém úseku.
"rezne to" - asi největší slabina těch našich vehiklů
"má to každej" - s tím též souhlasím, dřív byl skoro svátek mimo srazy potkat mxku 1x ročně, teď není problém potkat 1-3x měsíčně (samozřejmě vždy, když nejsem za volantem mxky :oD).
"design" - v době "nasraných" výrazů většiny aut je to aspoň "něco jiného"

Hlavním plusem auta jsou relativně zanedbatelné náklady při zábavě i v legálních rychlostech.. K čemu je mi supersport, se kterým cítím rychlost až výrazněji nad limit, nedá se s tím jezdit všude a náklady na provoz jsou až nesmyslné.

Pochtli
23. listopadu 2018, 11:28
0
Daewoo Matiz: Když s ránem přichází vysvobození

Jako městské přibližovadlo náhodou dobré, o čemž svědčily slušné prodeje.
Jako dálniční křižník ani omylem. Na druhou stranu s tím byla doslova zážitková jízda do Rakouska ve čtyřech dospělých, se zavazadly běžnými i méně běžnými (náhradní autobaterka, náčiní na rýžování zlata..). Boční vítr neměl k driftování na rovince šanci..

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem

Chrysler Newport 2-door hardtop 1969
Chrysler Newport 2-door hardtop

1969 rok výroby
290 koní výkon
6 277 ccm objem

Ford F150 XLT 2010
Ford F150 XLT

2010 rok výroby
296 koní výkon
5 ccm objem