
Pochtli
Jméno | Vladimír Vavruška |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 12.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 523 |
Pozitivních komentářů u článků | 188 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet: Opravdu univerzální crossover?
Existuje auto za cenu okolo půl miliónu, se kterým se nemusíte bát ve městě i mimo cesty a ještě si s ním můžete užít zábavnou jízdu? Jedno by se našlo a Duster to není.
Posledních 50 komentářů

K obdivované "testarose": Kochači nad detailem zajásají, pořádkumilovní řidiči za to budou autora proklínat při každém čištění interiéru.

Sorry, chlap v pětistovce podle mě vypadá vždycky blbě.. Pokud není jistá menšina..

Junior: Njn, u pracovních strojů jde především o užitnost a nemusí se na nich řešit kraviny jako ekologie, ochrana chodců, milióny zbytečných asistentů atd..

Městská nákupní taška na baterky za milión ???? Za polovinu by to mělo smysl, takhle je to jen hračka pro bohaté, nic víc.

Jj, nejuniverzálnější auto je služebák :oD

Nejvíc vždy řvu smíchy ze "zdařilé rekonstrukce" :D

Když tak koukám na zvyšování cen nových aut, tak operák začíná být čím dál víc zajímavější a reálnější cesta k novému autu. Nakonec asi fakt skončíme v té neustále tlačené a věštěné sdílené ekonomice s pronájmy kde čeho.

Zvláštní, zatímco vnější design je takový střídmý, tak řidičovo okolí mi přijde vyloženě přeplácané (možná to dělá ten pseudochrom).

Jaguar e-type. Většina se nad tím rozplývá, mně se verze kupé vyloženě ekluje, zatímco v kabriu je to celkem fajn vozítko. Stejný problém mám i u BMW Z3 coupe.


3x tmavé barvy = nezájem. Jednou jsem měl nbfl laser blue a za sluníčka to byl doslova magnet. Takže na tahle auta jedině veselé barvy.

Koukám, že i pod umělým světlem to vypadá dobře.

Poctivý žigulík je už skoro jednorožec - Ukrajinci je houfně skupovali či rovnou kradli (našim se vypařila evidentně na zakázku patnáctistovka ve slušném stavu) a šup s nima na východ. Na jejich silnicích pak jezdí všehochuť žigulů v různém stádiu rozpadu či tuzingu.

Ty "blatníko-nárazníky" jsou teda dost odporný. Snad se umoudří a bude to v sérii vypadat líp.

VK: Vím o novém(!) autě, co vyjede tak jednou za 3-4 týdny a po zbytek času blokuje místo na přeplněné ulici před barákem. Ano, bohužel tito lidé nemají dostatek soudnosti na to, aby to svoje nové/staré auto parkovali v méně vytížených místech v okolí a přenechali toto volné místo denně bojujícím.

Bohužel to je až příliš silné lákadlo jak "rozhýbat ekonomiku" a k doplnění prázdné státní kasičky. Takže pod záminkou "ekologie" to dřív či později zkusí znova a určitě mnohem dřív, než projde přirozená obnova vozového parku.

Dost často za jízdy umývám čelní okno. Vlastně skoro furt, nesnáším šmouhy, flákance, hmyzáky..

Jó, rychlá jízda.. Už jsem "pár" poznámek od spolujezdců za "svižnou" jízdu schytal :D


Starých aut se lidi opravdu nebudou vzdávat, dokud to nebude politicky průchodné. Pak stačí na stará auta napařit každoroční výpalné a zkáza je hotová. Pár "ping testů" s výpalným už tu bylo a zatím se naštěstí vždy zvedla mohutná vlna odporu. Ale jak dlouho ještě?

Původní X6 je proti tomuhle hnusnému blobu krásné auto, a to jsem nikdy nebyl jejím fanouškem.


Viola: Zrovna spolujezdci to může být relativně jedno, jestli je tam točítko nebo šmatlátko, pokud to funguje - na jízdu se stejně nepotřebuje soustředit. Ano, druhá věc je ergonomie.
Spíš mě víc vytáčí nemožnost zadat trasu do navigace za jízdy, ač jiné blbosti nastavovat a řešit jdou.

Vítej v době pozérské - "ať ostatní puknou závistí / ať mi dají co nejvíc lajků" na prvním místě.

U Jimnyho nebylo tlačítko hlasitosti i na volantu? To bych se divil. Ve Vitaře jsem tu šmatlací hlasitost použil tak dvakrát.
Na druhou stranu je Suzuki sympatické tím, že do displeje narvali jen to nejnutnější (telefon, navigace, rádio) a zbytek je stále blbuvzdorně tlačítko/točítkový, navzdory konkurenci.

Tenhle sviňák bohužel hází červenou i ve směru od Žďáru, i když jedu zaručeně pod 50 tachometrových. Pokaždý přemýšlím o (tipuju zbytečném) mailu na zdejšího starostu nebo o zapálení semaforu.

Ransom - vždy vše (BT, wifi, poloha) vypnuto, zapínám jen tehdy, když je to potřeba. Baterie poděkuje a bezpečnostní riziko minimální.

J.J.K.K.: S podběhy souhlas - hranatou hrůzu už jsem nemohl zkousnout na rav4. Bohužel asi zas nějaká nová móda.

Spíš se tu bavíme o těch, co začnou plachtit pár set metrů před semaforem, poslední desítky metrů už se vlečou 5-10 km/h, jen aby nemuseli zastavovat. A mnohdy stejně musí, protože ti před ním teprve hledají kvalty.

Kolikrát jsem jel za plížilem (40tacho), který na to u světel dupnul, aby ON stihl zelenou (oranžovou) a já pak naštvaně stál na červené..

Rozjezd na semaforech na zabití (zlatí rakušáci), stejně tak mě vytáčejí zmínění dojížděči na neutrál "kilometr" od světel.

Nevím, na čem autor článku frčí, ale co on považuje za vtipné, já považuju za designový špatný vtip - viz multipla, thesis, budík v mini.. Ale jo, třeba u toho mini je zas pěkný nápad s britskou vlajkou v zadních světlech nebo ty pedály ve fotkách.

Včera jsem měl tu příležitost se s tím krátce projet. Motoricky/řazení slušné, místo taky je. Z čeho jsem nebyl nadšený, tak byl displej budíky (za tenhle moderní mor bych střílel), ale co jsem absolutně nečekal, tak tvrdé a nepohodlné sedačky. Za tuhle cenu bych čekal jiné posezení.

To se divím, že by zrovna Šichtařka měla nějaký zásadní problém s názorovou opozicí.. Dovolil jsem si párkrát s něčím nesouhlasit a vyhozen z jejího FB jsem nebyl.

Přesně tak - štěstí přeje připravenému. Proto miluju každou služebku, kterou se trefím do nějaké sněhové kalamity. Na ní si pořádně "procvičím slovíčka" a hned jsou další jízdy na "ledosněhu" bezpečnější a jistější.
O to smutnější pak jsou 2 cm sněhu v Brně, kde člověka serou všichni, co si ten den museli za každou cenu vozit zadek v autě, i když to na sněhu neumí.

PepaSFI: Pokud se ti někdo vleče u středové čáry v obci 40 tachometrových, mimo obec 70-80 a v místech, kde je šance ho předjet, tak zrychlí klidně 20-30 přes limit.. Ano, šneci dokážou být hodně nebezpeční a takových psychopatů potkávám čím dál víc.. O to raději jsem, když pustím "nadlimitní stíhačku", co okolo mě proletí a už ho neuvidím (ani ve škarpě).

Ransom, Evlo: Šmajra, tohle někdo fakt poslouchá? :oD

Taky mě fascinuje, jak si lidi polepují auta debilními nálepkami typu "pojištěno allianz", "monster", "46" nebo "Filípek + hrozná kresbička děcka".

Já se divil, co s tím tempomatem blbnete a vy řešíte brzdnýho asistenta. Jo, ten občas dokáže i ve vitaře pěkně pozlobit, naštěstí zatím bez boule. Na druhou stranu mi už jednou zachránil čumák, protože jsem zrovna koukl jinam, než bych měl a ten přede mnou to najednou zahamtnul.

Já nedám na adaptivní tempomat dopustit. Ano, chtělo by to nějakou možnost přenastavit odstupové vzdálenosti a trochu spolupracovat s plynem při uhnutí toho předemnou, ale jinak to má jen pozitiva. Na dlouhých trasách mi neupadne noha, případně v motoristovi nepřátelských městech/vesnicích/rakouských dálnicích mi to chrání peněženu od zkurv.. radarů.
PS: Dojezdy některých zde k závoře se zapnutým tempomatem fakt nechápu. Před závorou/sjezdem apod. lehce ťuknu na brzdu a tempomat zrušený..

Já jsem pragmatik, takže pokud zrovna není něco potřeba, tak nářadí, dálniční známka či dobití karty na benzín.

Že každý vydělává jak umí, to je realita. Pokud to někdo koupí, třeba věc zprovozní/opraví a pak s nějakým ziskem prodá - super. Spíš mi vadí obchodníci se vzduchem (= překupníci), kteří pouze levně koupí a hned draze prodávají, aniž by tam byla jakákoliv přidaná hodnota (tou fakt není plácnutí inzerátu na net za 25 tisíc). Důsledek, který nakousl Franta - za 20 by do toho zájemce šel, za 45 ani omylem. Pak buď koupí něco jiného nebo se skřípěním zubů se dohaduje s překupníkem a vezme to za vyšší cenu.

Nejsmutnější je realita u prvního auta. Místo aby si to koupil nějaký nadšenec, tak to často rychleji koupí nějaký šmejd překupník, který na tom nic neudělá, jen nasadí cenu o x tisíc výše. Bohužel tihle kšeftaři jsou všude - auta, nemovitosti, bazary věcí všeobecně..

K dodávce - stačí přepísknout nájezdovou rychlost na prudším sjezdu z dálnice v kombinaci s oslizlým asfaltem. Ozkoušeno s Renault Kangoo - výsledkem byl čitelný přetáčivý smyk a rohlík od ucha k uchu ještě půl hodiny.

Vidím "drobný" rozpor mezi ideální představou měšťáka (bourák v plný na 17" = nejlépe X5) a daňových poplatníků (nutné minimum s 4x4 a klimou = duster).

Panda nám nakonec vypadla z výběru kvůli velikosti kufru (což tazatele zřejmě netrápí) a blbému středovému panelu, který svým výrazným čouháním do prostoru dost vadil řidičovu pravému kolenu. Takže nic pro lidi s dlouhýma nohama.

Automobilky nesmyslně cpou elektřinu do kde čeho, jen aby mohly být tyhle zbytečné pojízdné stodoly pro horních deset tisíc bez jakéhokoliv omezení. Však ona se ta (nesmyslná) pokuta za CO2 přece rozprostře mezi ostatní zákazníky, ne..

MBMB : Poznámka pod čarou - lidi si koupí menší / novější auto z různých důvodů, ale nějaký CO2 je podle mě 95% lidí pri výběru auta úplně u zadku (pokud neberu nepřímý důvod - tj. spotřebu).

Na venkovské účely (jízda do lesa, sem tam něco popovézt vozíkem, zajet pár km na nákup) fakt nepotřebuješ kraviny jako Bluetooth, hlídání mrtvých úhlů a další hromadu elektrokravin. Pokud nejsi levý, nepotřebuješ ani hillholder. Navíc spolehlivost - v garáži ti to opraví v garáži každý mechanik, pokud se v tom nechceš hrabat sám. Tam se SX hodí parádně.
Ano, pokud jsi městský typ co musí být furt online a auto dáváš do servisu, tak si vybereš Ignise.

MBMB: Ano, pokud budeme čisté porovnávat tato dvě auta, tak za těch 200tkm to novější vyprodukuje o cca 5,5t CO2. V tom se shodneme. Jsou tu ale významná "jenže" : Tohle množství je úplně směšné oproti jedné sopce, i s ohledem na miliony aut. A to pro planetu mnohem důležitější - drancování přírodních zdrojů - recykluje se jen část materiálu z aut, plasty/gumy jsou z "fujky fujky" ropy a o ekologičnosti těžby surovin na "nová a novější" auta si nedělám iluzi.
Poslední komentáře
- beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Tak jako Lotus mě právě docela překvapuje že si to tak chválíš.... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
tak když se tak nějak hlídám, tak jsem taky na 9, ale ... protože... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
chápu, u mne by ten diskomfort podtrhovalo ještě to, že na svém... - jendaaa, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Není to kec, kam vjede V3S už nic neprojede, protože se tam porouchá... - kotzitzaq, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Samozřejmě je to služebák, osobně bych si vybral něco jiného... - SamGenZ, Pět řešení problému, který nebyl
Staromil: Na střeše jsou senzory. Pokud auto stojí pod nízkou... - Rush, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
No ty kráso, tohle chce koule. :-D Kolikrát jsem u inzerce... - Staromil, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Naprostý souhlas, takhle to je a svým způsobem to také tak cítím... - krab, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Já vím.. 4C zmiňuju jen okrajově, pochopitelně úplně... - lumix, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Přečtu blok o Maserati a klasicky jdu hledat na Bazoš a ejhle... - Vrták, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Když sem pročítal podmínky té sazby, tak se dá uplatnit... - st. Padre, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Když máš nějaký tarif na elektromobil, tak máš sice levnější... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
4C je výrazně sportovnější auto. To Granturismo jak vyplývá... - Chase, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Jako nabídka slušná, to bez debat. Na druhou stranu mám doma... - krab, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Jak říkáš, já asi nějak stárnu nebo co a říkám si, že jestli...
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů