načítám data...

beastar

JménoLe patron des patrons Beastar!!
BydlištěEvropa
Registracepřed 7.5 rok.
Poslední aktivitapřed 18.5 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků8018
Pozitivních komentářů u článků3034
Negativních komentářů u článků231
Možnostinapsat zprávu
Informace

Současnost: Maserati Quattroporte V 4.2V8 GranTurismo V8 ---+ Mercedes-Benz GLC EQ Renault Mégane R.S. Trophy Minulost: asi 60 aut vlastních a třeba 666 vyzkoušených

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 11:36
0
1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro

Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby. Stejně tak červená jakoby rallysport verze zvaná Sport line. Myslím na kolech mtx. Každopádně dnes už jsou tahle auta raritní zejména v tak pěkném stavu. A jako reálně zábavný víkendový vůz to může fungovat. Mimo jiné mimo ČR je to auto vážně úkazem stejně jako v ČR třeba starší Rovery a podobně.

beastar
předevčírem v 19:18
0
Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior aneb politické hašteření v praxi

Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož výroba vozu bude probíhat mimo Itálii tak dle platného zákona na ochranu ryze Italského signature zboží by nemělo být možné aby vůz nesl název čehokoliv spjatého s Itálií . Čili by se nemohl jmenovat ani Caorle třeba:) A jak to tak bývá pan ministr pronesl plamenný projev a automobilka z části závislá na vůli a kapitálu vlády a státu rychle přispěchala s řešením. Absurdní jistě, italské rozhodně... Forza Italia aj v Dunajskej Strede...

beastar
předevčírem v 15:14
0
Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech

Bylo to spíš málo a spíše nemoderní provedení motorizace. Měla to dohnat technologicky vyspělá převodovka, která z toho dokáže dolovat maximum. Tenhle tah nakonec hrubě nevyšel. Spíše to ale bylo ve smyslu ostatní mají tak musíme taky. Jeden čas to byla skvělá cestě k hot hatchi za pade. V Německu jich pár bylo a pak dál na západ. Mluvím o těch Abarth verzích. Ano 3dv bylo designově vyvážené a vlastně na pohled docela chic auto. Kombík už tak pěkný není ale který obecně z konkurentů je/byl?

Stran kvality to bylo obrovský skok. Bravo hrálo vyloženě jen na city a když si vzpomenu jaký typ lidí to kupoval. Většinou soukromník a neautař. Občas někdo v tilku v šusťákách a s čelenkou. Stilo už opravdu reálně mělo slušnou ochranu posádky, tuhost, odolnost proti korozi v rámci nižší ceny. Vlastně ještě dnes když člověk hledá takovou tu levnou mobilitu alá auto na dojíždění, tak když sežene rozumný auto jde to provozovat bez ostudy.

Mimochodem to se o level výš týká toho céčka taky. Tam zase šlo o to že pojďme jim ukázat náš nový designový směr.. Některé modely to nezvládly dobře. Třeba tehdejší B. Jenže baby Benz je už klasika a nosný model. A co si pamatuji dostávalo to slušný recenze už jako nový právě i co do designu. A samotná amg verze to je dodnes parádní, rychlý auto s výborným zvukem.

beastar
28. dubna 2024, 08:42
1
Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech

Nevím jestli stárne jako víno. Každopádně ale A6 páté generace stárne taky dlouho tak nějak rozumně. Jasně dnes už každý pozná že to není nové Audi, protože i Audi se vrátilo spíše k hraně a ostrým přechodům. Dlouho to i jako deset let staré auto působilo opravdu stále solidně a draze.

V podobném konzervativním duchu stále funguje i MB C w204 zejména jako sedan. Tady u toho auta je asi největší slabina viditelně starý a ne příliš kvalitní interiér. Pokud jde ale o nějakou celkově lépe vybavenou verzi a hezčí stav. Tak to že se jedná o tak staré auto by hádal z méně znalých málo kdo. V zásadě už ne jako Mercedes ale třeba jako Hyundai by to mohlo vyjet i dnes a pořád by to lidi zajímalo.

A ať se dostanu mimo vody prémie. Tak určitě stojí za zmínku zajímavý pokus Fiatu o levné, sexy auto. A to sice Fiat Stilo. Navzdory tomu že se jedná o levné auto a nikdo ho nenavrhoval jako designový experimentální vůz. Tak jsou to tak jednoduché a snadno stravitelné linii, že je fajn to auto vidět. Skvěle se k němu hodí i ta tehdejší trendy žlutá ADAC. Třídveřový hatch je asi nejvíce povedený. Dnes už se solidní původní kus shání špatně. Když se to ale povede a sejde se to i s pěknými disky člověk pořídí za půlku švýcarské výplaty dobré auto.

Recept na dlouhověkost je často obyčejnost. Zatímco výjimku tvoří právě věci jako Breda, 6er a další. Mimochodem v době vzniku schytala kritiku za design právě i ta mnou jmenovaná A6. Další auto které mě napadá že dovedlo překombinované křivky jako ojeté k úspěchu je asi Maserati QP páté generace. Velmi opomíjené vlastně i v době vzniku mimo jiné kvůli cenám atd. A je to zkrátka už trochu avantgardní stejně jako jmenovaná C6 od Citroenu..

beastar
13. března 2024, 17:08
0
Mercedes-Benz GLB 200d: Nečekaný hrdina všedního dne se skvělým poměrem cena-výkon

Sato: Já si pamatuju prvního Superb 3 co sem řídil. Jako auto tehdy za ty peníze nebylo špatný. Od výbavy Active nahoru. Jen ten podvozek v kombinaci s tdi tím slabším to byla slanina. Vlastně dsg mi přišlo cool. Nejhorší ten podvozek opravdu s tím i přejet normálně výmoly byl problém. Bolelo mě to za auto. Pak sem vzal ve 170 horizont, pravá šest, pozor kope, kostelní věž vpravo a málem sem se posral. Co to provedlo. Takže tvrdý ale špatně tvrdý. Kodiaq to stejný. Naproti tomu ten adaptivní je slušný a v zásadě TSI, Sportline, adapt je řidičsky i cestovně úplně jiný auto. Zvyknout se dá na vše to je fakt.

beastar
13. března 2024, 12:17
1
Mercedes-Benz GLB 200d: Nečekaný hrdina všedního dne se skvělým poměrem cena-výkon

Kodiaq a Superb jedině s DCC. Jinak je to opravdu strašný.

beastar
13. března 2024, 12:16
0
Mercedes-Benz GLB 200d: Nečekaný hrdina všedního dne se skvělým poměrem cena-výkon

Sau: Srovnávat tohle a cla... To je asi jako srovnávat Fabii a Karoq. Hádej co je ve větším obsazení lidmi pohodlnější. Navíc podobná technika neznamená stejná auta. A Cla opravdu snad kromě rozumného designu a tvaru nevyniká vůbec v ničem. A jízdní vlastnosti jsou dost často kritizovány i veřejností...

beastar
13. března 2024, 11:28
-3
Mercedes-Benz GLB 200d: Nečekaný hrdina všedního dne se skvělým poměrem cena-výkon

Přesně tak. Je to ta nejlevnější technika mb. Jde si koupit 4matic...a je po problémech.

beastar
13. března 2024, 11:27
1
Mercedes-Benz GLB 200d: Nečekaný hrdina všedního dne se skvělým poměrem cena-výkon

Jedno z nejlepších aut na trhu obecně. V poměru cena výkon i v rámci kategorie. Navíc se s tím za málo a příjemně jezdí. Jako majitel Glc můžu říct jen to že Glb je více motokára bohužel i ve smyslu tvrdosti podvozku tak nějak obecně. A když už bych to kupoval ideálně 4matic.

beastar
11. března 2024, 16:26
4
Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?

Přesně. Neříkám že jsem nikdy nedělal po městě bordel. Nebo okolo něj. Jenže jak říkáš šly jsme jezdit. Normálně po okresce možná někde na parkáči. Jasně párkrát to vezmeš přes ručku atd. Důchodce to nasere.. přijede městská postraší tě. Řekneš sorry pánové my jsme si to chtěly zkusit. Hale je po desáté bla bla ok ok odjíždíš. Není to slušný ale nikoho tím vyloženě nesereš. Navíc nás bylo pár. Pět šest aut. A rozhodně to nikdo netočil a nedával na ig jak úplný dutohlav.

beastar
11. března 2024, 16:22
5
Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?

Ano, žádný med to není. To vyšetřování vražd taky ne. To je prostě jejich práce. Ne buzerovat babičky že nemají lékárničku a měřit mezi poly. Jak správně píšeš prostě to měly řešit. Přijet, kdo neujel tak totožnost, doklady, co tu děláte a tak dále. Jasný je že na většinu těch řidičů by to žádný výchovný efekt nemělo. Nicméně v rámci toho, že něco udělala Policie jako celek by to měnilo situaci. Tohle přece není možné. Nebo prostě příště uděláme kafe a káry za plného provozu třeba na Jižní spojce? Já rozhodně nejsem žádný svatoušek a v zásadě policii příliš nefandím. Jenže co je moc to je příliš. Ještě že nedokázaly situaci dostat pod kontrolu v Jičíně kde beztak bude deset strážníků a osm policajtů na směně a tři auta. Tak tam ok. Možná by to stejně nic nezměnilo v pár lidech tam vlastně nešlo udělat ani ty běžné úkony. Praha? Na každý metr centra tři hlídky, městská policie na každém rohu, záplava kamer.

A o penězích to tolik není. Mezi těmi pár řekněme vyvolenými se vždycky najdou další co jsou posrany aby nedostali dvojku.. to že máš tři roky starý lehce udělaný BMW neznamená že máš známosti a drahý právníky. Taky můžeš prostě bejt koště co má pizzerii v Počernicích a hraje si na boha.. a takových tam bude většina.

beastar
11. března 2024, 11:20
6
Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?

Ať je to jak chce. A někdo může ten systém kritizovat pořádek tu je a všichni včetně těch Afričanů to respektují. A po pravdě když se nechováš jako kreten tak ani se supersportem za x milionů si tě nevšímají. Taky tu jezdí mladý kluci s Golfem, Focusem jakože styl f&f. A v pohodě jde o to prostě dodržovat pravidla v rámci zdravého rozumu. Sám nejsem příznivcem zejména akcí Německé policie která má občas pocit, že vymáhání silničních pravidel se rovná lovu a lynči. Po tom určitě v Praze nikdo nevolá. Aby ale neohlášeně parta blbcu jezdila po dálnici tři kila natáčela se u toho a pak bez skrupulí zabrala veřejný prostor...

A tam navíc dělala bordel. Tak to snad může obhajovat jen ten největší anarchistický psychopat s vrozenou debilitou. A Policie zejména ta pořádková a dopravní by se měla stydět. A tady fakt sedí takový to za tohle si vás neplatíme. O městské Policii nemluvě však to je organizace kterou si řídí město aby chránila jeho ulice a veřejná prostranství. I kdyby se jaly udělat nějaký dohled třebaže neefektivní protože oni by prostě začaly sjíždět bylo by to lepší než nedělat nic. Já nechápu co to má být to se prostě bály toho počtu a nešlo zasáhnout nebo? Tady kolikrát je smíšená pěší hlídka v lodičkách a bez problémů jdou do party mladých balkánců že dělají bordel a minimálně padají pokuty... Děláš machra? Okamžitě klepeta. Někdo se jich dotkne pravděpodobně jde na dva roky do Adidas teplakovky. Možná je tu vězení super proti ČR Valdicim... Reálně je to pořád basa... Co by dělaly kdyby se stala nehoda na té dálnici..

beastar
10. března 2024, 22:14
14
Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?

Mám k tomu pár věcí. Kdyby to uspořádal někdo v Kölnu, nebo Baselu tak ještě ten večer toho bude vážně dost litovat. Minimálně ti co by dost rychle nedokázali ujet. Pokuty by byly nejspíš to nejmenší. Vzhledem k výměru by to bolelo i rádoby zlatou mládež. Česká úžasná Policie stavěla mě v noci za Nuselským mostem jakože ve čtyřech lidech za to že údajně telefonuju. Realita byla taková že sem měl jen ruku za hlavou. Telefon ve stojánku a puštění BT. Což až po hodně tvrdé hádce a výhrůžkách z mé strany uznaly že se teda asi spletly a bez jakéhokoliv omluvy jely do prdele. Inu starší sportovní auto v noci je na ně jak červený hadr na býka.

Naproti tomu v době kamer, radarů a sociálních sítích. V době kdy na jednoho opilce v Praze máte deset policajtů a pro jistotu hlídku strážníků. Tak nedělaly vůbec nic ani vidět je nebylo. To je obří a neomluvitelné selhání. A řešit to po akci? To je jen alibismus. Prostě to mělo proběhnout tak co dělaly nám i na ohlášených akcích. Kontrola, alkohol, drogy, tuning a trochu aspoň prudit.

Ono by to minimálně pokazilo chuť části těchto trotlu něco dělat dál. Za úplně jiných okolností mě rychlá jízda a trochu flexeni s auty neurazí. Tohle byl ale jen bohapustý bordel a kreténi toužící po tom si hrát na pouliční gangstery. Převážně s auty od tatínků a nebo z duchaplné činnosti typu prodej životního pojištění a pražských garsonek. Pokud se toho někdo účastnil v dobré víře že to bude zajímavý už po Jičínu měl jet normálně domů... A že takové akce budou přibývat to je více méně jasné. Postih žádný, pozornost vysoká.

beastar
10. března 2024, 21:55
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

rock:Jo jo. Ono to vypadá že ty ceny v některých státech jsou až příliš sebevědomé. Zatímco jinde pak i třeba plně vybavený Grand dává smysl. Když uděláš stejné srovnání na Italském trhu kde je značka silnější uvidíš že to zase je trochu jinak. Mimochodem když to napíšu upřímně ono i v domácí Koreje je to spíše značka pro venkovany a pragmatické uživatele, než pro zákazníky hledající nějakou výraznou přidanou hodnotu.

beastar
07. března 2024, 22:16
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Rock: Bylo prostě potřeba se dostat na hezké již od... Plus ty technologie jsou drahé na nasazení plošně do výroby. A upřímně lepší dobrá žárovka než nejlevnější led. Platí tu stále stejné moudro jako při náběhu xenonu například. Jinak uznávám už v tom komentáři původním. Technicky a technologie celkově zpracování má samozřejmě mezery. Otázkou je jestli to někoho zajímá. Je potřeba si uvědomit že například v Nizozemí nebo Itálii je to prostě opravdu levné auto. V Čechách pro jednotlivce je to řekněme rodinné auto. Tak ten pohled lidí je jiný. A ono v zásadě v plný výbavě i když pro to nemám u těchto aut moc pochopení. Jde to koupit pořád za dobře..

beastar
07. března 2024, 19:18
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Jako nemyslím si že tady to je na místě. To auto je za ty prachy postavené chytře. Ok subjektivně fakt není pěkné. Pravděpodobnost že na něm každý najde něco odpudivého je vysoká. Jenže v téhle kategorii ... To by se bývala nikdy nepřidala žádná tehdejší dvojková Fabia.

beastar
07. března 2024, 14:24
0
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo: Překvapivě dobré auto s ještě překvapivější cenovkou

Každopádně ať je to jak chce Coca Cola Zero. Tak ta je vážně dobrá. Jen některé ty tvary plechovek nic moc. Upřímně tohle je prostě konkurent Dacia a obecně low budget volba. Osobně sem vyzkoušel velmi podobný vůz. A upřímně motor má vcelku sílu akorát ve vyšších otáčkách je cítit že na to tohle auto není. Tohle je produkt takzvaně pro běžného řidiče. A ano každý z nás je prostě čas od času běžný řidič. V práci třeba. To auto dělá to co má. Odveze vás. Co mě osobně přišlo špatný tak spotřeba paliva. To je to co bude zájemce o tohle auto řešit víc než kvalitu interiéru. Nebo naprosto děsivou a pomalou převodovku. A ta je prostě vysoko. Design je velmi svébytný nicméně to je tak trochu signature značky. A sem rád že toho času v problémech finančních invence stále nechybí. Co je ovšem hrůza je ta přední maska protože i to kdejaký sklápěč pro svoz komunálního odpadu hravě překoná. Řekněme šarmem. Uvnitř kraluje plast a trochu více jiného plastu. Ergonomie v pohodě pokud nemáte dva metry. Sedadla nejsou určitě na dlouhé cesty. A tady tomu konkrétnímu kusu hodně škodí ta kombinace černé a bílé. Ono to je moderní jenže bohužel tohle není Q5 ani Porsche Panamera. Když to má nějakou tmavší barvu nevypadá tolik jako lednice. A useknutá zadní část? To je v pohodě pokud člověk vezme v potaz co byla schopná udělat třeba Mazda v nedávné době.
Suma sumárum když sem se za tím ohlédnul. Říkal jsem si ale jo není to špatný. Svoje peníze bych za to asi nedal. Protože nejsem vůbec cilovka. Obecně platí kdo chce nové auto s řekněme rozumnou technikou a relativně dostupným servisem neměl by váhat moc lepších aut stejně není případně jsou výrazně dražší.

beastar
01. března 2024, 18:06
3
Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?

Turek je hlavně namistrovaný pozér, vyjadřováním, módou i sebeprezentací. A ano měl sem osobně nejednou tu čest s ním mluvit, slyšet ho mluvit k jiným atd. Takže za mě toho nikdy nikam. Ve Švýcarsku to opravdu není tak hrozné jak tu někteří prezentují. Daily ježdění je v pohodě. Jasně občas přijde nějaká pokuta ale to dnes zcela běžně i z Německa. Ono se jinak jezdí když ty pravidla ctí všichni, než když se ti debílek ve starém šrotu lepí ve 180 na záď. Chodci si pletou přednost na přechodu s právem na absolutní přednost. A tak dále. Kdo a jak vládne sleduji ve třech státech. A krom budižkničemů v EP a svorně v EK které dlouhodobě opravdu demokraticky nemusím to není tak strašné.

Realita je taková že se snaží řešit budoucnost. Tlaky jsou obrovské. Nicméně i v takovém Švýcarsku úplně rozumně můžeš provozovat staré auto. Jasně pojištění odpovídá místě a času a hlavně výdělkům. Auto nemůže mít dpf off a tunu koroze. Jinak na běžných značkách u nás v ulici Audi 100, nějaký starší BMW. Hromada starších dříve luxusních aut. Jasně štve mě že přibylo všude kamer, prahy, užší pruhy, přechody. To je pro řidiče otravné ale teď sem občas chodec a jako uvítáš že si dojdeš přes silnici na oběd aniž by tě trefil v kilu první magor.

Zákaz používání aut se spalovacím motorem za našich životů určitě nepřijde. Ztěžovat jejich používání atd. Zdražovat to určitě ano. Jinak to dobře píše Krab. Ono není pro nás už moc důvod i stresovat. My auto měly, máme, zažívaly jsme všichni dobu kdy prostě i normální běžný člověk mohl mít výkonnou káru. A dnes pořád můžeme jezdit auty která mají to kouzlo. Takže za mě v pořádku. A ti opravdu mladí co většinou slýchám to mají stejně v piči.

beastar
01. března 2024, 07:31
3
Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?

Já už taky teď lidem říkám jak máš trochu něco zajímavého a nemá to půl milionu kilometrů. Tak už se toho nezbavuj pokud opravdu nutně nemusíš třeba kvůli financím. Nebo opravdu není na to místo. A přesně to platí i pro tyhle rychlé verze obyčejných aut. Za deset let to bude poklad a právě si možná ještě budeme říkat to byla krásná doba kdy ojeté rozumné auto šlo koupit za 4000 euro. Zatím to vypadá že i přes naprosto jasné změny ve světě problém s energiemi a obecnou nenávist budeme mít EV vozový park. Který se bude velmi špatně a draze nabíjet. A klasické pohonné hmoty ředěné až na samou hranici možného. Za ceny odpovídající tomu aby to vyšlo. To znamená stejně a dražší jak nabíjení.

beastar
01. března 2024, 06:28
1
Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?

944 měl kdysi kamarád tři. Kdyby věděl jaký poklad to je. Tehdy jsme si z toho samozřejmě dělaly srandu že je to taky Porsche. A jezdil s tím dost nevybíravě. Jenže to je přesně co by kdyby. Kdysi sem měl E55 amg, pětku žraloka, krásnou bílou E34... Jenže to prostě byla úplně jiná doby a vážně nikdo nevěděl že u některých aut ty ceny půjdou takto nahoru. Mimochodem 996 ač nikdy nebyla až tak extrémně dole. Tak byl čas kdy to stálo v Carrera jak vybavená fabia (nová)

beastar
29. února 2024, 15:44
3
Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?

Zajímavá byla doba kdy základní Porsche 944 stálo 34000 Kč a vážně to není tak dlouho:))

beastar
29. února 2024, 15:43
2
Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?

Myslím že si se určitě trefil. Adeptů je jako vždy samozřejmě celá řada. Každopádně Audi TT první generace, například ale také první SLK, nebo i ten proklínaný derivát Crossfire. Ta šestka taky asi není úplně mimo. Z těch obyčejných aut určitě 206, kde si myslím že teoreticky půjde s tím dvoulitrem CC. Tam jsou různé edice třeba tuším zelená metalíza a světlé vnitřky. Každopádně teď to stojí pojízdné pade. Až to lidi dojezdí takzvaně do sraček... Co bude že. Podobný jev už teď lze pozorovat u Mercedesů z konce devadesátých let obecně. Jak to má značky a není to pojízdná koroze. Tak ty ceny jsou úplně jinde.

V Čechách může být docela zajímavá investice do Superbu. Přece jen těch šestiválcových je pár. A bude jich méně. Plus se k tomu motoru vždycky váže často vysoká výbava. Mnohdy i unikátní. Třeba u Passatu u páté generace už se to defakto stalo. Nárust cen těch lepších vybavených kusů s lepšími motory.

Možná trochu kacířská myšlenka ale třeba Cayenne Turbo první asi taky časem poletí nahoru. Je to samozřejmě ožehavé a ty trendy se hodně mění..

beastar
27. února 2024, 12:09
3
Jaguar F-Pace D300 R-Dynamic: Jako dobré víno

Hm hale měl sem stejný pocit ohledně značky. Avšak po kratší návštěvě Britských ostrovů sem pochopil že alespoň tam pořád něco prodávají. Proti zbytku Evropy nárůst na cestách asi o 300 procent.

Máma má Jaguar a v zásadě pořád je to nový model. Akorát ona už úplně nový model není. A nedá na to dopustit úplně to auto miluje. A že jich už taky pár měla. Akorát že v tom vašem Česko Německém (našem kdo jak chce) sektoru Evropy tihle lidi prostě často kupují BMW, Mercedes a taky Audi že... Proto jich prostě jezdí minimum. A nebýt mě ona by si tehdy vybrala určitě další VW... :D

beastar
23. února 2024, 19:49
0
Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko

O mě se ví že Teslu opravdu hodně slušně řečeno nemám rád. Nicméně Vídeňského servisu bych se zastal. A troufám si tvrdit že ta jazyková bariéra je opravdu malý problém. Pro lidi z Jižní Moravy a tam té části blíž Rakousku dobrá možnost. Lepší jak Praha i kdyby tam ta Tesla byla pětkrát. Jinak uznávám že je to velká slabina. Plus na Advantage C Tesla není ta zpětná vazba moc dobrá. A ano ono totiž ty tvoje jmenované společnosti mají daleko jednodušší ty servisní a prodejní místa otevřít. Třeba u Ssangu se to dokonale podařilo vymyslet Machovy. Bohužel v tomhle je Tesla lapena na menších trzích do vlastní pasti. A ta servisní síť a střediska a sklady a tak.
To je nemalá část cenovky toho Volva. MG to je na startu. Tady to je zatím podle mě více méně nejasné jak to vůbec bude vypadat. Číslo sice pěkné otázka je jaká bude kapacita v praxi a jak ty auta budou často ten servis potřebovat. Když to tak řeknu u mě má Tesla x desítek důvodu proč to nechci a raději si časem příplatim za elektrický Mercedes. Počet servisních míst v tom ale není.

beastar
23. února 2024, 09:19
1
Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko

Je pravda že oprava po nehodě a opravy větších problémů je v ČR dlouhodobá bolest. Pokud vím část lidí jezdí raději do těch okolních států. A netýká se to jen automobilů Tesla. Stejný problémy mívá Volvo a další. A když už se to povede nějak rozumně domluvit problém jsou termíny. A nakonec servis okolo zákazníka a kvalita odvedené práce ta bývá horší. U Tesly je navíc ten problém v podstatě neexistence servisů. A rozvoj jde dosti pomalu. Celkově tohle je slabina automobilek které v ČR nejsou takzvaně v topu.

beastar
22. února 2024, 13:22
0
Autíčkář se ptá: Jaké běžné auto jste si nikdy nezkusili?

Je toho vážně dost. A jak poznamenal Krab, vždy toho i dost bude. Tak třeba dvě poslední generace Fordu Mondeo se mi úplně vyhnuli. Z ještě běžnějších aut potom třeba Golf sedmé generace, nebo hodně aut od Kia. Co bych řídit chtěl a neměl sem zatím možnost. Tedy spíš zkusit ne to mít. Tak určitě nějaký velký korejský Chevrolet. Zjistit jestli je to vážně tak špatné. Určitě by mě potěšila i nějaká Dacia kromě Dusteru. Tam mám bohužel zkušenosti a ani jedna mi nepomohla chápat proč se ten vergl tak prodává. Musím říct že mě mile překvapila poslední Fabia. To je moc příjemné auto bohužel absolutně chápu že nemá příliš klientelu. Cena a praktičnost je v rozporu.

A v neposlední řadě... Nikdy sem neřídil obludnou Škodu Superb první generace:)) Je toho samozřejmě mnohem mnohem více...

beastar
13. února 2024, 20:16
2
Na jaké obyčejné či nudné auto nedáte dopustit?

Seat Ibiza, Škoda Superb 3, Renault Clio, Mazda 6, Opel Astra předposlední generace ideálně kombi, automat a diesel.. instantní nuda která ovšem geniálně málo žere, je prostorná, servisně únosná pro lidi, zároveň se mi podařilo občas vykřesat i něco jako hravost. Přijde mi že to auto má v rámci třídy hezky nastavené řízení. Určitě bych našel i další za ty roky... Tohle je teď tak jako instantní..

beastar
10. února 2024, 10:43
1
Lamborghini Diablo: Ztracené plemeno supersportů

Nádherný stroje, nádherný specifikace. Geniální zvuk. Běžně na silnici nepoužitelný a vlastně docela nuda. Pro lidi bez kondice nad padesát (s typickými neduhy toho věku) za trest i na těch pár stovek kilometrů ročně...

beastar
10. února 2024, 10:40
0
Bazarový snílek: Alternativa k MHD

Samozřejmě doprava hustá je. I když podle mě daleko méně než ve velkých městech typu Brusel, Paříž, München, Torino... a vlastně i Praha. Centrum je problém hlavně kvůli parkování. Spíš je hodně dobrá a logicky vymyšlená MHD takže většinu času není pro auto důvod. Ovšem znáš to, ne vždycky je tramvaj a bus to nejlepší. Já nevím jak to popsat prostě to malý a relativně rychlý auto má výhody. Který jsou neviditelný když to nezkusíš. Ono to Brno je srovnatelně velký asi s horší MHD a možná i infrastrukturou. To někdy zkus jezdit týden něčím supermini a uvidíš co myslím:))

beastar
07. února 2024, 11:50
3
Bazarový snílek: Alternativa k MHD

Vzhledem k tomu že bydlíš a jezdit budeš nejčastěji v Praze. Tak jedinečná možnost je fakt ten Abarth. Já sem přemýšlel kupodivu stejně v rámci Curychu. Kde ještě je ta vychytávka že přes třicet kilometrů v hodině tu nejedeme nikdo nikdy. Ač jsem vlastníkem hybridního SUV. I velkého sedanu. A dokonce i sportovních kupé ( obě jezdí kupodivu) Tak jako nejlepší hned po MHD. Se mi osvědčilo půjčené Twingo RS. Několikrát sem to měl v rámci města tu čest používat. A první co vidíš hned že tyhle věci do města zkrátka primárně patří. Parkování... krása. Manévrování paráda. Vyškolení rádoby masáků ve starých naftových verglech pohádka.

Navíc není to tak malé jak se zdá. Ano problém je kombinace plné obsazení lidmi a zároveň něco převážet. Od toho tu jsou jiná auta. A to máš takže samá pozitiva. Kdybych neměl plnou garáž a ještě auta na ulici před domem. Už sem dávno takový malý hbitý stroj pořídil. Takže Abarth 500 nebo Twingo RS to by pro mě byla jasná volba. Možná i to Polo gti bych přežil dočasně..

beastar
09. ledna 2024, 15:29
2
Malá elektrická vozítka do města: Když se to ještě s elektromobily myslelo správně

Nejen v ČR, těch hatchbacků je vidět teď všude spousta. Řekl bych že s tím udělal slušný úspěch Peugeot ale i Hyundai. A ono to dává smysl, spotřebu ta auta mají dnes malou. Odvezou toho docela dost a pojištění je na ně i v absurdním státě jako Belgie pořád nízko.

Jinak k těm Ami a podobným malým EV. Potkávám to hodně ve Švýcarsku na předměstích, venkově. A často to má nějaký starší člověk. Tam to asi dává smysl jezdíš sám. Je to pohodlnější než přestupovat a nákup ti to odveze.

beastar
05. ledna 2024, 08:08
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Sato: Ano správně sporting to bylo. Každopádně v té době Abarth sice byl jako samotná značka. Stejně tak ale bylo běžné právě Stilo a později Punto (Grande, Evo) Abarth jako sportovní verze. V případě Punta byl jen třídveřový. A ano od nového Tipa se označení sportovních modelů Abarth zrušilo. Tuším že tam to je taky nějaký GT. U té 124 asi nevadí že si zapomněl. Tam pochybuju že by to někdo někde dovolil jako služební auto. Mimochodem ten T jet to je dnes docela ceněná verze. Protože jich bylo pár a dělalo se to relativně krátkou dobu. Jako služební auto (nový) to tehdy vůbec nemuselo být špatný. Jede to a zároveň to má malou spotřebu.

beastar
04. ledna 2024, 06:39
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Punto šlo normálně objednat. Jak Abarth tak taková ta fancy rádoby sportovní verze. To bylo myslím sports GT nebo tak nějak prostě slabší pětidveřový Abarth. Plus ta 500. 124 jenže to asi na služební auto nikde nedostaneš.

beastar
03. ledna 2024, 22:23
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Záleží na firmě a na pozici. A taky na systému jakým to služební auto máš. V zásadě jako obchodní zástupce, nebo nějaký nižší manažer si většinou opravdu nevybereš. Znám případy kdy si lidi řekněme na nějaký střední management pozici uměly uhádat v ceně vozu třeba místo Octavie nějaký hůř vybavený Superb. Změna výrobce je opravdu raritní. Pak se mi stalo že pokud nešlo vyloženě o auto s reklamou (barva, podlouhlý SPZ, menší polep) a ta společnost třeba brala auta já nevím skrze VW. Tak šlo občas někde dostat třeba obdobný model v rámci toho koncernu/výrobce. V zásadě proměnit škodovku na Fiat je v Čechách opravdu kouzlo.

beastar
03. ledna 2024, 07:37
1
BMW M760e: Můj vůz, můj hrad

Jel sem s ideovými předchůdci. Byla to vždycky parádní párty. Ve všech módech. Bohužel tady mě šíleně odrazuje design uvnitř a vně. A za věc která stojí tyhle peníze tak tak už nutně jdu jen do pro mě dokonalých věcí. BMW vlastně u 7 musí udržovat tenhle obraz. Každopádně užívat si v tom ticho a nenucené zrychlení je velmi návyková záležitost. Jo a samozřejmě sedadla vzadu v tom člověka baví cestovat.

beastar
29. prosince 2023, 11:08
1
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Ano tohle mě taky pobaví. Takový ty závistivý blbci, co si je pamatuju zamlada jak každýho v SUV soudily tou nejhorší optikou. A X5 hnusný a na nic. Podobný chytrý řeči. A střih o deset až dvacet let později ....

Kodiaq RS, případně nějaký lehce ojetý střední prémiové SUV... Však znáš to ne je to móda dneska a tak. A najednou je to super přece:)) Protože už na to taky mají. Tak můžou. To je jak za mých mladých let když tě lidi soudily že si blb že máš BMW nebo třeba Jaguar... Jakože na co prémii. Však je to předražené a tak. A nejede to stejně líp než moje xy (cokoliv mainstream) Pak se v tom svezly časem na to i třeba měly...

A tak říkám na co prémii viď... No na to .. prostě lidi jsou idioti tak nějak obecně. Já to teď vidím na těch UA klucích tam jsou teď uvažováním takový Český devadesátky popřípadě Italský osmdesátky. Hlavně mít zlatej řetěz a bavo ftuninku. Přesně podobný vzorce jako kdysi v ČR třeba. Lidi jsou stejný všude i kolem aut.

beastar
29. prosince 2023, 10:59
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Zejména výjezd ze zastávky kdy už není šance bezpečně je pustit. Nevadí prostě ti to tam dá. Jede ze zastávky přes tři pruhy. Nevadí prostě to tam postaví od zastávky až k pruhu, co do něj chce jet a všichni čekají až ho někdo pustí. Jede proti kolega nevadí tak mu to tady minutu podržím. A zároveň když se nestíhá tak 50... Nasrat vezu lidi. Vyhrazené pruhy z těch zásadně vyjedou stylem... Mrdáám na co blinkr. Samozřejmě nejsou to všichni a není to všude. Třeba v Rakousku jsou řidiči MHD úplně v klidu a vlastně si nevzpomenu kdy by mě tam někdo nasral. Ovšem Ahmed s Voloďou v Německu s Morghirion, Vasyl a Pepík v ČR to je fakt výživný. Kamiony tam je to úměrný ty prasárny stavu infrastruktury a mentality řidičů.

beastar
28. prosince 2023, 22:23
5
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Tohle je vždy nevděčné téma. Auta za to kdo je a jak řídí nemohou. Jistý vzorce samozřejmě jsou. Například ix20 je opravdu tak odporný vřed a koly že si to nikdo dobrovolně nekoupí. A už vůbec ne někdo kdo má rád auta a třeba řídí alespoň průměrně. Stejně jako si většina důchodců nepořídí E46 na obřích kolech s vrstvou koroze.

Co mě opravdu štve. Kouřící vraky zejména v naftě. Často VW ale ani další nejsou mimo hru. Co to je v Čechách teď za módu ty starý Mondea TDCi edice smoke em all? Teď naposledy dvakrát na cestě do Salzburgu. Navíc oni si jedou na spotřebu. Prostě voda na mlýn ekozmetkům a automatům. Dost mi vadí taky pseudotuningnstyle whatever závodníci. Takový ty co jim v první zatáčce bez větší snahy ujedeš. Na rovince to ti jede s Golfem IV na nárazníku i když už jedeš 30 přes limit. Nepochopím. Mimochodem to zdaleka není jen CZ specialita.

Určitě mě občas vytočí kokoti co mají potřebu mít AMG (M, GT, RS, Nismo, N, GR, Mopar.. ) i na tangách. Zároveň ale řídí hůř než ty důchodci v těch levných sedanech. Co všechno mám na mysli myslím nemusím popisovat.
Dále sem patří sobecký a celkově agresivní chování (nemyslím rychlá jízda atd) v čemž vynikají občas kamiony a sem tam řidiči autobusů.
....

Totální vítěz jak sem psal nahoře Volvo (většina nových a novějších modelů) PEKLO tohle. Co to proboha kupuje za lidi? Mají vůbec řidičák? Nedává se to teď k těm Volvum zdarma jako bonus...

beastar
28. prosince 2023, 22:11
5
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Spousty lidí se to tady dotkne ale s Volvem mám generálně tu stejnou zkušenost. Většina moderní produkce. Typicky pak nejvíce totálních hovad často i agresivních v XC60. Vypozorováno za několik let a desítky tisíc km. Podotýkám že zdaleka ne jen v Česku. Další kde je podobné složení řidičů tak je Tesla. Část lidí si z toho udělala něco jako náboženství a modlu. Ta ovšem souvisí s řízením a auty asi jako fotky Playmate s realitou. Totální arogance, neumětelství a já vlastně nevím co to je. Podotýkám že s dalšími řidiči EV nemám nikterak špatné zkušenosti.

beastar
18. prosince 2023, 14:18
7
Ford Mustang s197 4,0 V6: Krám, ale šarmantní

Super článek. Po dlouhé době něco opravdu autentického a reálně autíčkového.

beastar
17. prosince 2023, 11:38
1
Pět věcí které zatím nepřinesla současná retro vlna (ale měla by)

Proti politicky zneužívaným tématům vždycky část lidí bude proti. A část to bude horečně podporovat a nekriticky obdivovat. Mnohem raději bych živil tu starou sedmičku než jakýkoliv dnešní nudný, tichý elektromobil. Včera sem jel cestu kolem sedmi set kilometrů přes Cz, A, Ch. A EV sem potkal zase minimum to nechápu. Když je to tak skvělý a ve všem lepší. Nízkou kupní silou obyvatel to ve čtyřech zemích nejbohatší čtyřicítky na světě z čehož jedna je na špici to asi nebude. Za to sem potkal jedno zlé Ferrari se spalovacím motorem... Pár Porsche a to do toho nepočítám Cayenne. A hromadu obyčejných aut. Co si všímám určitě poměrně mizí ze silnice diesel obzvláště takový ty hodně starší extrémně sazoidni TDI všem druhů. A lidi to hodně mění za malý turbo benzín. Což dává smysl nižší emise, stejná spotřeba, konstrukčně často stejný nebo lepší.

A proč lidi od aut opovrhují často elektromobilem. Nemám větší radost než když vidím jak nějaká trapná Tesla dostane přes piču ve sprintu od auta se spalovacím motorem. A ohánět se zrychlením když ti to dovolí tak dvakrát.. to je chucpe. Rozložení hmotnosti tak určitě:D Jen vy ta hmotnost nesměla atakovat tři tuny. Zadní náhon sám o sobě neznamená nic... I starý Vito má zadní náhon a snad nikdo nechce tvrdit že to je řidičský auto.. Prostě plky zaslepených EV fanatiků. Což o to já to těm lidem neberu ať si to koupí ať tím jezdí ať si to zkusí. Často zjistí že to je na hovno až když tím denně musí jezdit. Reakce na plyn dobrý ale na silnici nejsi na pouti víš;) Ono jde taky o to co to po té reakci na ten plyn dělá. A auto není vlak ani tramvaj. Prostě argumentace lidí co se nikdy nezajímaly o auta nerozumí tomu jak je řídit atd. Ty jsou vždycky k nezaplacení. Hlavně že ví kde a jak nabíjet a že to má supr zrychlení. Takový nástupci naftových jehovistů z konce devadesátých let.

beastar
16. prosince 2023, 23:24
0
Pět věcí které zatím nepřinesla současná retro vlna (ale měla by)

4,4, 300 kW... 209 000,- ... Je tam teda určitě potřeba nějaká další investice ale i tak. Kolik stojí nějaké ojeté relativně stejně schopné EV :() Jo a taky aby to alespoň z části nabízelo takový komfort... Místo více vydělávat by to chtělo méně hájit svá vlastní rozhodnutí před sebou samým. A stále dokola si vsugerovávat jak si udělal životní kauf. Opět počkej až něco najezdíš. Třeba těch 220 co má to BMW.

beastar
16. prosince 2023, 15:38
1
Pět věcí které zatím nepřinesla současná retro vlna (ale měla by)

VK: Je vidět že si nikdy neřídil opravdu výkonné auto se spalovacím motorem. Kdyby si zažil zrychlení třeba v takovém autě jako je nějaká Alpina B7 nemohl by ti nějaký trapný lux od Tesly zvednout tep ani za nehet.

beastar
14. prosince 2023, 10:30
2
Lancia neumírá! Alespoň zatím...

HeavySmoker: Já v ČR nejsem ale to není důležité. Ono v zásadě jde o to že z části ty problémy co popisuješ. To je starost dealerství a lokálního zastoupení značky. A samozřejmě čím menší a méně zajímavý trh tím větší problémy. Zejména potom se speciálními edicemi je to složité. Protože výroba je a malou kapacitou a řekněme že i předváděcí auto se musí vyrobit a provozovat. Určitě není v silách takto obřího koncernu všude držet stejné sklady a stejné služby. V těchto věcech je nejsilnější logicky Fiat. Alfa Romeo jako taková je v rámci střední Evropy spíše okrajová značka. A asi oba víme že nebýt Benelux, Itálie a Francie je na tom stejně jako ta Lancia. Bohužel a s tím já dlouhodobě nesouhlasíme a je to to co zahubilo Saab. Nemůžeme konkurovat věcem jako je BMW, Mercedes. Protože to je prostě jinde celý brand postavený na luxusu, prémii. Nejinak je to s Lexusem kde Toyota je velmi silná celosvětově a má koncept showroomu s Toyotou. Mimochodem dobře vymyšlené a funkční.

Cenová politika AR je dlouhodobě mizerná a špatná dostupnost a servisní síť na nic vlastně dokázala udělat neúspěšnou Giulii kdy v PRCu a USe se čekalo mnohem mnohem víc. Právě i od čtyřlístku. Nedotáhli to celé dobře dokonce při uvedení na trhy. To co je u Alfy špatně. Potom jde právě u Maserati nějakým způsobem vyvážit výjimečnosti na silnici i jako vlastnictvím. Tam jsou podle mě ceny v pořádku. Není zájem aby to měl každý. Jediný co je opět příšerný problém je Levante který má být něco víc jak Stelvio. Oba modely třebaže skvělé to zabíjí. A já sám s tím mám problém protože proč. Trochu plánování takzvaně po Německu. A mohlo být všechno jinak. Pozdě, draho a designově nezajímavě.

...
Obecně tenhle skvost z rybníka. Nikdo nemůže čekat že Lancia oživí kdovíjakou parádu. Nejsou na to ani peníze ani zákazníci. A hlavně v modernější historii už není pořádně kam navázat. Kromě domácky úspěšně Ypsilonky a teoreticky do budoucna poslední Delty. Nikomu se ovšem nechce opakovat úžasný úspěch Mitsubishi Eclipse:D Takže jak to asi může dopadnout? No pro fanoušky značky blbě. Pro zákazníka snad dobře. Ono totiž na těch trzích kde to má jezdit to je přesně to. Už se nemůže nic vejít mezi Alfu a Mase. Navíc stačí se podívat jak to teď vypadá a těch značek je už moc. A přestože tady je globální dosah tak realita zejména v Evropě je poněkud jiná než někteří myslí. Fiat určitě neskončí.

beastar
13. prosince 2023, 11:37
2
Lancia neumírá! Alespoň zatím...

Nevím no. Co můžu napsat za náš part of business všechno funguje dobře. Včetně prodejů a servisu. Tím neříkám že na Slovensku třeba je vše v pohodě. Není. Co se týká Lancie je to ve hře už delší dobu. Oživit značku a složit to s dostupné techniky na hotové platformě. Takže tohle moc novinka není. Na domovském trhu se stále značka těší dobrému jménu. Asi jako kdyby se uvedla v ČR nová osobní Tatra. Třeba na platformě Fabie.

beastar
13. prosince 2023, 06:59
3
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

Jako není to vůbec špatné. Ano pro lidi co je jim 70 a zamáčknou slzu v oku při vzpomínce na mamuta. Tak pro ty už to není. Takový osobně i znám. Nicméně pro lidi v produktivním věku kteří nemají problém s novinkami. Jakože poslední dekády. Je to velikostně i nabídkou pohonů docela zajímavý auto. Plus to něco utáhne na dálnici je to typický MB, plus to má prostě rozumnou spotřebu. Myslím si že za pět let to budou žádané ojetiny. Pro lidi co prostě nebudou chtít čistý elektro.. A tu angry argumentaci nahoře od kolegů. Tu prostě v roce 2023 moc neberu. Chápal bych kdyby šlo o nějaké gla v základu postaveném společně s Renaultem... Takhle mi to přijde jako stesk lidi, co si evidentně nekoupí ani to éčko. A asi nejspíš ani to ojetý... Důvody budou různý.

beastar
13. prosince 2023, 05:55
1
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

Tak já něco podobného mám. Druhý rok a to auto je po všech stránkách dobrý. A proč jakože SUV coupe protože mi ho tehdy nabídly levněji bez klasický SUV. A přítelkyni se to prostě líbí. Já s tím jezdím málo, ale na spotřební prémii to mají vymakaný. Je to celkově můj čtvrtý Mercedes. A jakože nejsem toho fanoušek ale uživatel. A v kombinaci diesel a elektro MB avizoval že hodlají pokračovat ve vývoji protože zákazníci prý mají zájem.

beastar
13. prosince 2023, 05:50
4
Lancia neumírá! Alespoň zatím...

Nejlepší reklama je vždycky ta virální a "nechtěná".

beastar
23. listopadu 2023, 12:39
1
5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5

Ano je pravda že infotainment je obecně jedna ze slabin ale cilovka to má většinou pěkně v p##i. Takže jediný kdo to permanentně kritizuje jsou novináři z nichž si to většina naštěstí nikdy nekoupí. Nechť si užijí hry s koukáním na vrtule.

beastar
23. listopadu 2023, 10:15
9
5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5

Původně sem se chtěl rozepsat. Udělám to jinak. Použiji oblíbenou hlášku jednoho kolegy.
Možná to neumíme tak dobře vyrobit. Možná je to nedotažené. Určitě to není pro všechny. Je to drahé a investovat do toho chce málo kdo. Alespoň to kurva dobře vypadá...

A to je to co masovka a to i ta dnešní prostě nikdy mít nebude.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem