načítám data...

beastar

JménoBea Star
BydlištěPraha 5
Registracepřed 4.8 rok.
Poslední aktivitapřed 3.4 měs.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků6630
Pozitivních komentářů u článků2232
Negativních komentářů u článků173
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám úplně nejlepší Granturismo v Evropě. To je ten supercar od Maserati. Top masáž když je baráž. A taky Ranger a Megane R.S. TROPHY což jsou ty normální, spolehlivý auta. Co nemáme rádi protože se to nosí.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
13. dubna 2021, 15:10
3
Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat

To auto vypadá i v rámci dané cenové dnes hrozně. Avšak je vážně praktické, vybavené a pohodlné. Moc alternativ není s podobně nízkou spotřebou a levným servisem. Možná tak vysoké Toledo, nebo Signum ale ty jsou taky hnusný jak noc.

beastar
13. dubna 2021, 15:05
6
Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat

To by redakce musela mít 150 redaktorů a každou chvíli by někdo musel kupovat auto:)

beastar
11. dubna 2021, 19:11
-1
Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte se, nekouše

136 koní. Ahahaha to je strašný. A 7,2 v testu. Loool. Zrovna sem nadával včera na Maserati, že se na ten krám už můžu vysrat. Ne, ne když vidím co se místy vyrábí za wergl. Fuj.

beastar
09. dubna 2021, 17:01
3
Dětství bez autíček

Výborný článek. Humor, zamyšlení a vůbec celkově nakonec pozitivní vyznění. U popisu trolejbusů sem se fakt truly rozesmál. Nemám s nimi zkušenost. Tramvaje s plastovými sedadli, smrdutou Karosu a takzvaný panťák s blitkoidním zeleným interiérem pamatuju taky.

beastar
07. dubna 2021, 19:45
-1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Vovce já tohle nechápu váš fleet manažer nakupuje prdeli. Nebo jste dostali špatný kusy nebo nevím. Já vím cca o 30 námi prodaných Superbech něco bylo v nájmu. Fatální poruchy na odtah 0. Za dva roky a průměrných 30 000 km. To se nezastavam škodovky ani náhodou. Prostě tyhle vaše historky mi nejdou do hlavy. Moje zkušenost je jiná. Samozřejmě kvalita není nic moc nějaké poruchy byli ale nic vyloženě neobvyklé nebo fatal.

beastar
07. dubna 2021, 19:40
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Podívej se na sedmimístné taxi verze Touranu v Německu. Má to slušně řešenou výbavu, slabší TDI spíš na nájezd než výkon. Plus interiér je omyvatelný, zadní dveře El. atd. Prostorově geniální a hnusnou barvu případě jistí fólie.

beastar
07. dubna 2021, 13:21
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Jasně já netvrdím že za 60 nebo tak jsou všechny auta bez chyby. Na většině bude něco ale často věci který nebrání provozu. A nejsou nebezpečný typicky to že ti nefunguje bc, turbo už nemá takový tah, ručka nebrzdi dokonale a nejde stáhnout okno řidiče. To člověka mrzí ale na provoz to nemá úplně vliv. A taky to bývají takový ty common cars žádný super výbavy, pakety. I když třeba Mazda 6 2.3 jde koupit v klidu za 80 v krásném stavu v kůži a plné výbavě. Jen musí být z Itálie aby nebyla zrezlá na hovna. To stejný třeba 407, oktávky, nebo s trochou štěstí S60. Za dobrý peníze jsou Saaby, nebo pořád e46 s menšími motory a spíše v nižší výbavě. Ano, hodně dobrý kusy dost podražili. Je jich totiž méně.

A k tomu vození rodiny. Dětí. Jako jasně nový auto bude vždy lepší. Jenže ruku na srdce. Kdo z nás, vás to má. Ve finále ta stará x3 ústojí v provozu stejný bomby jako nová Fabia, Karoq, nebo whatever nižší střední. Když není napadená svářečkou a rzí. Takže tyhle věci pak záleží na bohu. A na situaci. Minulý rok na D1 prerazil kluk billboard v nové 5er a smrt. Kamarád zastavil o kamion sedmičku v té době dva roky starou a smrt. Jinej co znám v Itálii rozmrdal Ducato tak že by si nevěděl co to bylo za auto a zlomená noha, šrámy v obličeji. Žije. To není o autech už pak.

beastar
07. dubna 2021, 13:10
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Když by nebyl shnilej tak nevím čeho by si se jako bál. Krom toho ze to není moc pěkný kus a stojí zbytečně moc to jsou vcelku spolehlivý auta když si vyloženě nevytahnes špatnou kartu.

beastar
07. dubna 2021, 09:32
0
Dacia Sandero: souznění člověka a hatchbacku s vlastním stylem

Když bych to bral do firmy tak jako auto který daleko nejezdí. A Česká rodina zvládla Hrvatsko i Rimini ve Favoritu později ve Fabii. Takže tohle zvládne taky. Za necelé tři kila což je deset let stará A6 s dvěma kilama na hrbu bez záruky je to furt dobrá nabídka.

beastar
07. dubna 2021, 09:25
-1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Michal Lenc: U těch aut co jsou dnes v kategorii 50 až 80000 Kč řekněme. To už jsou auta z éry roků 2000 až 2007. A tam opravdu nebezpečné auto nemusíš poznat takzvaně okem. Typicky Mazda 6 ta trpí na korozi ale nejen povrchovou. Jde to do nosných částí a nápravnice. Nezřídka se auta kroutí snad kromě verze mps. Přitom třeba lemy můžou být krásné atd. A auto bude vlastně nebezpečné. AR 159 je na tom lépe, ale taky spíše nepoznáš. Zase na druhou stranu třeba Mondea z téhle doby nebo ten Avensis to jsou auta která fungují a jde to sehnat i za 30,000 s stk, funkční a bezpečné. Co bych ale zmínil často u těch aut už nefunguje bezpečnost v rámci výbavy. ESP, airbagy a další co nikdo nemění případně nekontroluje tak jak má. Jinak obecně i ze statistik není vidět, že když děti jezdí v 15 let starém autě jsou na tom hůř s životností. Asi není dobré děti vozit ve Felicii, kde náraz netlumí nic, isofix je sen a pevnost karoserie je tristní. Tam i ťuknutí ve městě může končit tragicky. Všechny normální auta když to člověk při koupi proleze a následně udělá základní servis jsou podle mě okey. Při premise že s dětmi nejezdíme jako idioti.

Krab: Hale kluci mají pravdu. Dobrý auto jde koupit i za 25000. Jasně nebude to 740i v plný na kolech po prvním majiteli. Nicméně Golf 4, nebo Leon, Mazda 3, ale i starý Saaby, Volva za pade. To vše jezdí normálně s tím že jsou na tom třeba mouchy v elektrice případně nefungují věci co byli kdysi luxusní. Dojedeš. Osobně zkušenosti nemám, ale těch nákupů kdy sem s někým sháněl auta za 50 mám zasebou kupu. Teď před rokem kamarád který přišel o job kvůli koroně dával pryč leasingovou CLA. Sehnali jsme za 42000 A3 1.6 automat 5dv. 2006 najeto asi opravdu 212k. Už to má rok a najel asi 14 000. Většinou Praha, do práce z práce a tak. Investice do auta celkem asi 7000. Plus dobře nějaká práce tak třeba deset. Auto jezdí, řadí a nehnije. Vždycky říká jak je vtipný jak malý rozdíl v pocitu z řízení to je. Proti CLA 2019:D Prostě si nemyslím že je nutný utratit 210,000 za funkční mamamobil.

beastar
06. dubna 2021, 13:01
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Peťo asi nemá cenu se bavit o tom že jsem měl pravdu. Gle nebo Glc jsou fakt povedený auta. Ve slabších motorizacich pro maminku ideál. Jen tu peněženku při koupi trochu zatíží.

beastar
06. dubna 2021, 09:47
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Pražský plat jo? :D To je výhra no když ho dáš 70% za to aby si v té Praze mohl žít. Fakt že 220 euro jako na východě Slovenska to není.

beastar
06. dubna 2021, 09:45
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Saab 9-5, Volvo S60, MB C200 do kila, Mazda 6 2.3Sport, Octavia 2 dsg, fsi, Audi A3 8p, PT Cruiser kdyby to mělo mít soul:)

beastar
05. dubna 2021, 16:26
4
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Si musíš ten výkon zasloužit s pedálem v podlaze.

beastar
05. dubna 2021, 16:25
1
Moje oblíbené easter eggy

Jako ostatně v každém socialistickém vzkvetajicim absurdistanu. Nedal bych ti minus je to pravda i když ty to Honzo myslíš jinak, než já :))

beastar
05. dubna 2021, 16:22
0
Moje oblíbené easter eggy

Myslím že u žádného modelu to při počtu vyrobených kusů nebylo žádný drama. Jsou horší věci co dodavatele serou. A dražší. Toto je vždy do plastu a tam už to bývá jedno.

beastar
04. dubna 2021, 16:42
7
Moje oblíbené easter eggy

Akorát je to mandarínsky takže v EU si většina myslí že je to kachna na medu.

beastar
04. dubna 2021, 16:41
6
Moje oblíbené easter eggy

Moses: Protože je to nápad syna designéra Fingera, který navrhoval schránku pro Corsu. Syn k němu přišel koukal na jeho práci a řekl mu. Tati proč tam nedáš žraloka. Do série se to dostalo s stala se z toho tradice.

beastar
03. dubna 2021, 14:56
1
Dacia Sandero: souznění člověka a hatchbacku s vlastním stylem

No teda. Super test na úplně obyčejný dostavník. Má to stylíčka. Vlastně se mi to auto vcelku líbí v rámci kategorie ok common car.

beastar
02. dubna 2021, 17:19
0
Tefal HB656838 QuickChef 3v1: Klidný život na vysoké noze

Vtipný. Snad bude i srovnávačka přece jen Vánoce jsou za dveřmi. A nic neocení žena více než tyčový mixér :))

beastar
02. dubna 2021, 17:11
1
TopX: Nejlepší sýry na váš jarní brunch

Btw. Jeden z nejlepších článků z poslední doby tady:)

beastar
28. března 2021, 21:52
1
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Na tuhle demagogii sem přesně čekal. Nemůžu soudit? Takže předně vkus není charakterová vlastnost. Každý to vnímá jinak a ano jsou nesoudní lidé bez vkusu. Co mají rádi kýč. To se prostě nelíbí Čechům když se o tom mluví. Protože jistý nevkus tu vládne. Já si můžu myslet v tomto směru o druhém co chci. Je to stejný jako dát si na zahradu sádrové trpaslíky, vzít si na sebe tyrkys prostěradlo a říkat tomu šaty nebo si na sebe napatlat litr Chanelu jak to dělají některé Rusky. Mít vkus a chápat slovo střízlivý a módní a design a podobně. To se dá naučit až to pochopíš možná pochopíš Audi. To sem tady taky psal... Diskuse tak jak si to pojal nesmysl. Ty typicky myslíš že nemůžeš soudit skupinu XY, ale to je kravina. Charakter je třeba sebestrednost, nebo hloupost... Ne vkus broo:) =

beastar
28. března 2021, 17:54
0
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Racionální volba to být může. Pro někoho. To neznamená že se mi to musí líbit. Je mi jedno co to má na kapotě a volantu za logo. Občas v tom vidím i chlapy. Víc to ale sedí k ženským. Za mě to cool není ani trochu a chic taky ne. To si raději pošlu pusinku s tou paní co sedlá tady u nás na malometropoli to modrý Ghibli. To je styl tohle je infantilní naftová hovadina. Pro lidi bez špetky vkusu. Jo je to můj individuální názor právě proto mi to nikdo nevyvrátí.

beastar
28. března 2021, 17:48
0
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

:D 1,4 mio. Tvl. S tím zamnou ta moje přijít tak ji odešlu do Bohnic neprodleně. Víš kolik stál Ranger WT? Možná není taková zábava ho řídit. Ovšem jinak ach ty dnešní nepoměry. Čtyři válce a výkon jak v Superbu a karoserie připomíná starý dobrý gazík s oblinou a hezkými světly. Ne ne tohle je cesta pro psychofarmaka. Dobrý je to jako pojízdný poutač na plastickou chirurgii, nebo nehtové studio. Jo a to snad design posledních škodovek je víc cool, než toto. Sorry. Asi nemám to správné ženské cítění.

beastar
28. března 2021, 17:15
0
Vyvraceč kmenových mouder

To bylo na mě. Za A. nejsem tu redaktor, za B. už sem to tu vysvětloval fakt tu nejsem na hodině čj a nemám čas se s tím na telefonu jebat.. 70% času. Za C. mi jde o obsah a gramatiku jsem neřešil ani u Honzy pokud vím. Ono je to těžké když právě dementi tady (biť někteří snad i s VŠ vzděláním) nechápou často banální věty. Čárka nečárka a ohání se zbytečně gramatikou apod. Já psal o významu a slovosledu. Že to nechápu. To ale pane Martine pochopíte až bude umět víc jazyků než česky, třeba. Nebo třeba budete přemýšlet hlavou.

beastar
28. března 2021, 17:10
0
Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech

Jo to je samozřejmě pravda že brzdit motorem umí účinně málo co. S automatickými převodovkami je to někdy nemožné. Já jezdím taky poměrně dost aktivně a dávám většinou originál nebo performance díly. Přes 60 000km na jednu sadu se nedostanu asi u ničeho. Teď u Granturisma nevím zatím.

beastar
26. března 2021, 17:46
1
Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech

V zásadě tak nějak asi ok. Platí to pro všechny starší prémie. Jen teda těch 100 000 na destičkách to bych chtěl teda vidět :D To jezdíš pořád jak na funus a nikdy po městě je? 60 000 sem najel na jedny desky i s tou S6 třeba, ale kilo? A to se na Opel nedají koupit lepší odolnější destičky? Vcelku souhlasím ale hodnotit kvalitu auta na základě výdrže spotřebáku? Když dáváš originál možná to jde u ramen atd. U brzd z pravidla je ještě vždycky lepší volba než nabízí třeba samotný výrobce auta.

beastar
24. března 2021, 21:50
0
Konečné řešení pirátů silnic?

To mi připomíná.. Jsem pirát. Nee to já jsem pirát. Ne já. My jsme všichni piráti. Tak ty a ty pojďte jste piráti.
A v tom jeden z vybraných... A proč zrovna já?

Nakonec to v reálu odsere děda v Lodgy co to z kopce pustil 138. Anebo já v noci s nevybavenym vozem ve dvě ráno v tunelu na 70, bylo 76 á 600. Jinak jezdím svižně a přece a omezení nepociťuji. Nejlepší pirate machine alá exmodel máma camouflage...

beastar
24. března 2021, 18:53
1
Konečné řešení pirátů silnic?

Mám v obou autech. Měl jsem i v S6. Jebat.

beastar
23. března 2021, 17:05
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive: Závan časů minulých

Za ty peníze asi okey. Já to viděl několikrát v různých variantách. I jsem popojel. A teda i z těch fotek je znát proč to vlastně není úplně eurohit. Zůstává to alternativou k Supu a Insignii, možná Mazdam. Kdo by snad koukal po prémii je špatně. Od toho je tu ale Lexus že.

beastar
22. března 2021, 12:50
0
Vyvraceč kmenových mouder

Já to taky nemyslím absolutně ofensivně. Fakt jako chápu co tam píšeš. Ovšem ty různé myšlenkové pochody a jakoby avanti toho textu. Nevím no:D Romány s takovou formou by po flašce bourbonu a lsd měli úspěch. Příklad co myslím... -

*Jakože zdá se že lidé myšleno vážně ti lidé od aut zejména pak tito. Co tamhle často tvrdí že točivý moment pardon toliko jmenován není. Lépe by se hodilo říkat kroutící moment to ale oni chapou jen málo.. Wuut:)) TJ pro příklad.

beastar
22. března 2021, 09:51
3
Vyvraceč kmenových mouder

Obsah asi v pohodě. Jen prostě pane redaktore Jene já váš slovosled prostě nechápu. Je to takový neustálý chrlič myšlenek občas je v tom tečka. Ne na moc dlouho. Prostě forma je na mě moc složitá. Asi bych měl strávit taky nějaký čas na K-Paxu.

Krouťák rulez. Hlavně to musí táhnout wodspoda.

beastar
21. března 2021, 11:47
3
Konce nadšeného motorismu

Krab: Ono to sem úplně nepatří. My ale shodou náhod máme skrze koně v NL kamarády. A tak jsem to trochu taky sledoval. Včera jsem s ním mluvil po tel. A je to tak jak píšeš. Stejně jako u nás sílí Okamura u nich si slušný pozice drží Wilder. Jinak vítězí konzervativci a střední proud. Bohužel jsou na to přisátí jak u nás levicoví populisti a jejich 5%. Stejně tak v Itálii. Oni si tam to svoje období odsedí zvednou pazouru pro ekoteror a dotace. Tím jdou na ruku těm odloženým do EP a EK. Na vině je malá popularita voleb do EP a struktur EU. Chybí osvěta a tak si z toho strany udělali odkladiste a trafiky. Dřív se chodilo dělat velvyslance do Vatikánu teď tě nominuji do EP. A ty se tam dostaneš protože konkurence moc není. Dokud si ne uvědomíme že to můžeme a musíme ovlivnit odspodu bude tu tento problém. Schválně si vzpomeň koho si volil do EP ty??

Plus doporučuji se kouknout co musíš jako kandidát splnit. Je to nastavené velmi zajímavě.

beastar
21. března 2021, 00:22
6
Konce nadšeného motorismu

Jasně dnes už situace o tom že to nějak dopadne vypovídá své. Už od zavedení Euro 3 bylo jasné že nekončící šňůra začala. Že se ale dojde k něčemu jako Euro 7 za pár let tedy v této podobě. To podle mě nečekali ani sami podporovatelé a děti země. Takže srovnávat to se zavedením ABS fakt asi nejde. Situace je alarmující a fakt to není o nějakých petrolheadech. Každopádně bitva teprve začala a v tom ten článek má pravdu.

Nikdo neví co a jak bude. Může se to ubírat stále tímto směrem ale třeba se to celé změní. Před pár lety jsme presedali že Š105 do Escortu apod. Půlka lidí neznala ABS a na El. Okna koukali jak na enterprise. A pamatuju ty stesky. Tvl řj sama elektrika a jak to dopadlo?

Ta druhá bitva politická ta mě sere. Bohužel to jsme jen diváci a budeme doufat že zdravý rozum zvítězí.

beastar
21. března 2021, 00:16
5
Konce nadšeného motorismu

To brzy uvidíme jak se tisknou Eura protože jsou potřeba. Zdroje jsou protože je to zlý vybudovali a léta hyckali. Nejlepší je argument knihkupců.. Kde jinde začít než v bohaté Evropě :D Neva uděláme z ní chudou. To že 30 let starý diesel v prelidnenen Lagosu zabíjí denně tamní lidi i přírodu je okey... Pár tisíc kilometrů na sever to ničí planetu a zabíjí žáby. Tak to zdanime, zdrazime a zadotujeme jinou absolutní pitomost.

Ach jo už jenom jak to píšu tak ta absurdita z toho prší. Jen opravdu velmi málo chytrý člověk tomu může tleskat.

beastar
20. března 2021, 16:35
3
Konce nadšeného motorismu

Sato: Michas do toho hrušky. To byla jiná doba jiná geopoloticka situace. A jiné zájmy. Lidi zničení válkou atd. To by si mohl brát za příklad i nástup Hitlera či fašismu v Itálii. Zvolil si fakt špatné přirovnání. Sorry.

beastar
20. března 2021, 13:23
-1
Konce nadšeného motorismu

Aneb jak napsat to co píšu já trochu jinak. Jsem rád že si tomu věnoval čas.

beastar
20. března 2021, 13:20
5
Konce nadšeného motorismu

sheogh: Já souhlasím tyhle věci já nezmiňuju často. Spíš socialismus a zelený fanatismus, protože bohužel to je teď trend. Část lidí se toho chytla většinou takový ti, co by protestovali dřív třeba proti válce ve Vietnamu. Nebo za větší práva vozíčkářů. Tak ti teď strašně rozumí elektromobilitě a vědí vše o autech. Tak těm tohle napiš že bez toho nenavideneho pravičáctví, kapitálu atd by dávno chcipli hlady.

beastar
20. března 2021, 13:15
2
Konce nadšeného motorismu

Výborný a trefný:)))

beastar
20. března 2021, 12:54
8
Konce nadšeného motorismu

Evropa je v současnosti poměrně malý a nezajímavý trh. Spousta modelů už se vyvíjí s tím že se v EU prodávat nebudou. Naopak jižní Amerika, ale třeba i Indonésie a Malajsie tam je po autech hlad jako nikdy. To by o tom člověk taky musel něco vědět a ne jen papouškovat EU bludy a pohádky z pera ekoimbecilu.

Mimochodem pro Toyotu je stěžejní trh Asie jako celek. Největší automobilka světa by se bez EU obešla úplně. A není to fakt jen o výběhové technice. Si zase zaspal dobu soudruhu. Nauč se anglicky a víc čti a cestu.

beastar
20. března 2021, 12:47
4
Konce nadšeného motorismu

No a? Zmizí meziplyn který stejně 90% z nás pořádně neumí. Tak si budeš řadit pádlama no. Dělám to tak v Megu Trophy i v Granturismu a jako cajk.

beastar
20. března 2021, 12:45
7
Konce nadšeného motorismu

Sedrik: Přesně ohledně té ropy jsem to tady kdysi taktéž zmiňoval. Celý můj život dochází ropa. Bububu. A teď nedávno průzkum zásoby ropy díky novým technologiím jsou na 40 let při současné spotřebě. A dalších XY milionů leží v dostupných ložiskách. A ano už si to musíš hledat už se o tom nepíše jakože téma.

Přesne tak co se týká automobilek. Ono teď hlavně prohlášení nebolí. Závazky jak za socíky. Do roku XY nebudeme mít jediné auto se spalovacím motorem. Kolik takových proklamací ještě uvidíme. Mimochodem teď v ČR ale i v Německu vidíme jak obrovskou moc má průmysl. Samozřejmě i jinde. A když se podívám na prohlášení některých špiček automotive které světě div se mluví stejně jak valná většina z nás tady. Akorát politicky korektně. Tak strach nemám. Přirovnal bych to ke kouření a prodeji tabáku. Kolik let? Kolik se zdražuje a zakazuje. Furt jako odvětví žije. A to je objektivně vzato nepotřebná droga. Auta a doprava jsou pilíř dnešní společnosti. Kdyby ne v Číně by je dávno zakázali.

beastar
20. března 2021, 11:38
6
Konce nadšeného motorismu

Já si v automatu řadím rád. A vůbec mi to nevadí. Manuál je dobrý když je dobrý a v autě kde má smysl. Což podle mě není naftový kombík, nebo minivan, nebo třeba městské auto. V nějakém sport autě s motorem uprostřed a rwd je třeba fofrklacek součást zážitků a okey může být.

beastar
20. března 2021, 11:35
7
Konce nadšeného motorismu

Na tobě je dobré že si rovnou sám odpovíš. Nic jako kapitalismus tady nemáme hezkých pár let. Pravý kapitalismus je v dnešní době tak možná v Rusku, USA a pár jihoamerických zemích. Jak úspěšně funguje nechme na posouzení každého. Na té rychlé obrátce zboží nezávisí kapitalismus, ale tržní ekonomika. Pokud se ale bavíme o jednotlivci, tak ten už dávno automobily a prodeje netáhne. U většiny značek potřebují prodat firmám a státnímu sektoru.

Což tak trochu evokuje ČSSR minulý režim kdy se spousta aut plánovala hlavně pro potřeby státu a st.podniků. Až pak se možná dostala do soukromych rukou. Možná to zní ujetě. Předně k tomu teď spěje západní společnost. Možná si prostě o víkendu budeme moc hrát a spravovat to naše deset a víc let staré auto. Které nám samozřejmě ještě trochu zdaní.

Sdílení je pitomost to se ví a i ti mladí piráti zestárnou půjdou do EP. A stanou se z nich prostě jen staří levicoví stagnujici joudove. Takže daně a dotace. Nicméně lidí se budou bát stejně jako bolševik v ČSSR. Jistá svoboda zůstane. I pohybu. Automobilky se přizpůsobí tak jako vždycky.

beastar
20. března 2021, 01:00
19
Konce nadšeného motorismu

A není to v důsledku úplně jedno? Stejně to neovlivníme. Minimálně 10-15 let budou na trhu ještě zajímavé ojetiny. Dnes jde v klidu za dostupné ceny koupit tu chlapáckou V8, když to člověka baví živit. Během těch 15 let se uvidí, co covid a následná obnova. Jaká bude ekonomika atd. Během těch 15 let se pozná zda elektrické auto je skutečně cesta pro budoucí generace.

Hybrid je tu s námi docela dlouho ve skutečně masové produkci a zdá se že úplně nesmysl to nebyl. Tak se upravuje, vyvíjí a vylepšuje. Kupujte nebudou je hezké heslo. Jasně celkově to podražilo. Mě třeba napadá že přichází doba která tu byla a bylo to normální. A to sice že lidi měli auto doma klidně celý život. Nebo hromadu let. A to i na tehdejším západě. Ono totiž není úplně norma to na co jsme si zvykli. Že každý doslova může mít kolem baráku 5 polovraků na SPZ. Nebo tři auta v rodině. Neříkám že tomu fandím, ale reálně se vrátíme tam odkud jsme jako uživatelé a řídiči vyšli. Do doby kdy auto bylo něco i když to byla jen š100...

Osobně na katastrofu nevěřím. Nenastane aneb kapři si vlastní rybník nevypustí. V CZ si počkám na nejbližší volby když se ukáže že jsou tady lidi nepoučitelní už mě tady nikdo neuvidí. EU diktuje otázka je jak dlouho to takhle půjde. Za našich životů a 20 už mi fakt není si myslím opravdu ještě není třeba házet molotovy na ev. auta a jezdit jen s manuálem :D Protože fakt jde furt žít s auty a auty úplně v klidu. To že tady brečíme jak tohle a tamto bylo lepší je taky trochu nostalgie. Příklad no to tehdy stalo Porsche 944 39 000 v Annonci. Yes ale taky 39,000 mělo úplně jinou hodnotu. A udržet takové 944 pár let po revoluci při životě v rámci ČR fakt nebylo pro každého. Dnes už se ale brečí jen po té ceně. A tak dále.

Keep calm. Drive V8, donate your local Maserati service. A hlavně se z toho neposrat.

beastar
19. března 2021, 00:05
0
Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?

Já vím. Taky je to stejně kvalitně postavený auto:D

beastar
19. března 2021, 00:03
3
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

Já měl hráškově zelený fáčko. Ojetej krám co měl táta ve firmě, než koupil ty novější fáčka glxi fplny. Normálně sem to platil i když za family friendly cenu. Fotku nemám jednak nebylo proč fotit a druhak sem ho měl asi 3 měsíce. Z kopce jel i 166,66 kmh tacho. Rádio nebylo slyšet. Měl ale digi hodiny.

Foto ilustrační

beastar
18. března 2021, 10:39
7
Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?

Nee, teslu, Nee já sem v tom nevinně. Tak prosím teslu ne!

beastar
17. března 2021, 13:14
2
Martin Linhart: Dobrý PR je jako dobrý pingl. Musí být ochoten posloužit a nestydět se za to.

Revolte: Já myslel že už sem k tomu psát nebudu. Tvoje myšlenka mě fakt rozesmála. Kop z otočky opravdu nedám a ani sem nikdy nedal:D Musel by ti stačit klasický round kick. Třeba ale pana ekologa a fandu do ev podceňuju a zjistím že to je Vémola českých fandů elektromobility. Víš jak. Jinak co bych neudělal pro podporu Autickare že. Dohodnu to s Violou za vstupný.

Jaromír : Dostál to za hloupost, trolling, že cpe ty svoje odkazy všude i pod články kde nějaký ev a podobně nikoho nezajímá. Nejde o to jak, ale co a kdy prezentuje. Chudák to rozhodně není. Jen má radost že na sebe poutá pozornost. Takový evlo akorát rádoby sofistikovaný intelektuál.

beastar
17. března 2021, 12:08
0
Když se z ženy stane neřízená střela

Svět je malý. S panem autorem jsme se setkali. Je to spoustu let když psal pro jedno z výše jmenovaných médií. Doufám že to s vámi vydrží.

Článek je fajn. Všechny jsou hodny obdivu. Protože drtivá většina z nás by to nedala ani na 50% jako ony. Za mě z novější éry rozhodně Danica Patrick.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1996
Chevrolet Tahoe

1996 rok výroby
180 koní výkon
6 473 ccm objem

Cadillac Eldorado  1976
Cadillac Eldorado

1976 rok výroby
230 koní výkon
6 999 ccm objem

Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4 2000
Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4

2000 rok výroby
270 koní výkon
5 400 ccm objem

Cadillac Brougham ď Elegance 1988
Cadillac Brougham ď Elegance

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford E250  1967
Ford E250

1967 rok výroby
168 koní výkon
5 700 ccm objem