načítám data...

beastar

JménoBorec Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 2.8 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4284
Pozitivních komentářů u článků990
Negativních komentářů u článků106
Možnostinapsat zprávu
Informace

Je zbytečný cokoliv psát. Odpověď je vždycky Zonda. A největší auto génius je Hory Pagani.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 32 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 16:50
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jo jenže oni snad dlouhodobě spolupracují s nějakou firmou co tady zprostředkovává prodeje, nebo co. Já si teď nevzpomenu, ale spolupořádali i nějaký český setkání Tesly.

beastar
dnes v 14:15
1
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Já si chci udělat radost a udělat web, kde budeme dělat jenom škodovku. Začneme testem litrový tsi oktávie. Budeme to samozřejmě chválit a doufám, že milyjóny se budou valit jak nijágára fóls. Doufám že nám Autíčkář poradí do začátku nějaký fígle jak bejt úspěšnej ekonomicky jakože soběstačnej MAG o autech a tak podobně. My jako chceme vystoupat po ramenou škodovky až třeba jako k vyšší metě. Budem pak jednou týdně dělat jangtajmry (favorit) a klasiks (120L) a supersporty (Fabia RS) určitě si tady udělám reklamu skrze blog, tak se nebojte vlka nic. Doufám že si to někde ve škodovce taky čte. Už za tenhle příspěvek mi de 9,50,- s DPH za písmenko. Chvalte škodovku!

beastar
dnes v 14:08
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Z čeho je to focený z kamery na hlavě? Nebo telefonem jakože onehand shoot before full brakes.....Jinak jako ne každej považuje az supr dovolenou 1000km na motorce (pardon v autě) Na jednu stranu jako obdivuhodný dobrodrůžo, ale to tak uplně nesouvisí s Chorvatskem. Kdyby si jel třeba do Běloruska byl by výsledek podobný akorát míň vody a větší zima vůkol.

beastar
dnes v 14:02
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

No hale možná lepší přespáváme v Tesle, než 30 minut "super" jízdy ve Ferrari... po předem určený trase bez možnosti man.řazení s dohledem za krkem a nutnosti jet maximálně tak 80 km/h. Tak to některý dělají to je lepší si přespat v Tesle,D

beastar
dnes v 13:37
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Dostat jedině přes majitele či prodejce, bazar a tak. Jinak si myslím to nepůjde.

beastar
dnes v 13:35
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Tak! Už sem toho o tom četl relativně dost. Viděl to staticky. A výsledek testu mě nepřekvapil:) Spíš by mě udivil opak. Ten dojezd by vlastně většinou stačil i mě. S klimou a tak je to skvělý. Designově to vypadá jako auto. V dnešní době kdy je to pořád exotika i cena odpovídá. Pořád je to největší slabina celého segmentu elektrověcí. Protože za 2.7... To chmm ehm můžeš mít takových aut. Že jako fanda do aut se po Ipace ani neušklíbneš. Ale jako fanda do elektra a technologií. Tesla má konečně kvalitní konkurenci.

Test je pěkný a reakce na vždy dostupný výkon očekávana. Wow efekt je jedničkový. Brzy to je ale samozřejmost. A dodá to každý elmobik. Fajn že je to prostě použitelný auto a ne rádoby futuristická blbost jak to občas bývá.

beastar
dnes v 13:17
2
Report: MX-5 Cup - 2. závod Vysoké Mýto

Tak určitě to byla úplně sériová 105l po dědovy přímo ze stodoly na kvalitních vraníkách. A řídil to Schummi v tajnosti abychom nevěděli že je zdravej a závodí.

beastar
včera v 16:07
2
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Tak je to M274/m270 od Mercedesu. Tenhle motor byl pro Evropu hned po naftě docela důležitý a aut je hodně. Je to motor primárně určený pro cestování. To znamená zvukem jak správně tvrdíš opravdu nikoho na prdel neposadí. V tomhle bych řekl, že je docela blízko obecně tomu co dneska vyvádí čtyřválce. Dobrá je podle mě reakce na plyn. Fakt to má rychlou odezvu na sešlápnutí pedálu a ani převodovka to řazením nijak neruší. Spotřeba je i při ostré jízdě někde kolem 9 litrů. Ono i automat je od mercedesu (7G tronic, snad mi zase někdo nebude vysvětlovat že to je 7XY,25 a ne 7G) Funguje to jako v Mercedesech. Řadí to hladce a plynně pokud se držíš v rytmu a převodovka očekává co budeš dělat. Jakmile přijde na divočinu typu rozjezdy s plným plynem anebo naopak podtáčení na hraně je to pomalejší a někdy cukne. Na to si hodně stěžovali i novináři když měli nové testovačky, že sice to řadí pěkně, ale ne na limitu. No co není to okruhový auto že:) Ze známějších motorů bych tohle přirovnal charakteristikou k 2.0TSI (888)Dole je to logicky línější. Jakmile se to nafouká až do červenýho to jede parádně. Tzn. Pokud se řidič nebojí jezdit s motorem který točí například třeba hondaři jsou na to zvyklí je tam i dostatek dynamiky. Ono to i jde vidět na charakteristice 155/5500 už samo o sobě něco napovídá a krouťák je dole. Navíc je tady Camtronic to taky dole autu nepřidá. Je to přesně kompromisní motor pro Evropany od Evropanů. Aby si nejjezdil za hodně, ale aby to jelo když se rozhodneš.

beastar
včera v 14:48
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Původně sem doporučoval Infiniti, který hodně z toho co je primárně jako požadavek splňuje. Navíc ta Q50 je i originální auto kterých nejezdí mraky. Nicméně když to tak čtu jak to tady pokračuje. Kdyby se totiž šlo ošidit o ty zadní dveře viděl bych to prostě na Mustanga buď starší V8 anebo novější V6 to aby se v pohodě dalo vejít do těch 600k. Je to auto který je vlastně kompromis krom nejvyšších specifikací je to použitelný jako daily.

beastar
včera v 13:41
0
Kia Optima SW 1.6 T-GDI: Víc, než byste čekali

Jo přesně. Plus takový ty obtisky když někam často dáváš tráva ruku, nohu, láhev. Ono se to ošoupe a to docela rychle. V porovnání třeba já nevim s Renaultem, škodovkou. Jinak ale jel sem s tim 2x dvě různý auta. A jako rodinný/pracovní auto je to hodně dobrý.

beastar
předevčírem v 23:55
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Tak jako nevim jestli by to skousl, ale asi mu je jasný že při požadavku minimálně šest válců a benzín 200k plus to nebude jezdit jako tdi. Za nějakých 8 furt.

beastar
předevčírem v 23:54
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Bohužel jen 3.5hybrid a 2.0t.

beastar
předevčírem v 23:45
3
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

No jasně že full VW je trochu něco jiného, než Bentley:) Jako hale Infiniti je racionální typ a solidní rada. Stejně jako ten Lexus. RS6 to je servisní sebevražda. Prostě tam musí bejt ten cash na tyhle vekslácky Audi. Ale je to Voll no když full ne. Já na jeho místě bych šel do audiny po vw logický kroky..

beastar
předevčírem v 21:24
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Nechte full fullem. Ale Audi to bude určitě. Doufám že nějaký odeme to víte prachy se musí točit;D

beastar
předevčírem v 21:22
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Kuře: Tak to prr zase na to mám copyright já. Q50 sem měl cca 3roky zpět. Doporučoval jsem to tady už několikrát. Taky fx35 a další modely, nebo spřízněný auta od Nissanu. Dokonce sem s Krabem ten jeho nákup diskutoval tak obecně. A jak sám píše trochu jsme ho postrčili.

Zastoupení v Čr defakto není. Je to ještě méně známí jak Lexus. To neznamená že je to špatný. Tady je hlavně u q50 výhodný obrovský propad cen. Kdy auto co stalo 1.7 v tom pověstnem full. Tak s 60 000 km stojí teď 550.

beastar
předevčírem v 16:40
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jo to určitě tak vývoj nezastavíš. Jinak teda on ten Phaeton bude asi stejně starej jak ten náš mercedes. Prostě starý kepl z doby kdy zase byl luxus braný trochu jinak. Hale taky sem rád že mi tam do obličeje nesvítí 10 lišt kolem dokola a tak podobně. Prostě konzervativní hodnoty, ale já to auto mám ne protože je krásný. Ale protože je velký, pohodlný, relativně spolehlivý a hodně utáhne aniž by si to cejtil. Taky sem s ním X krát někde v zimě zapadl do bláta a tak. A přestože je to jenom SUV tak to odnesl maximálně nějaký plast a vždycky jsem vyjel.

beastar
předevčírem v 16:37
7
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

V téhle kategorii mám jedinou a naprosto snadnou radu.
INFINITI Q50 3,5h
Nic v téhle kategorii nespadlo tak brutálně na ceně. Jedná se o kvalitní auto, ryze japonský design stravitelný pro i v Evropě. Skvělé jízdní vlastnosti i ve srovnání s BMW a tak podobně. Spolehlivost. Do 600,000 jde koupit po prvním majiteli. Možná by někomu mohl vaditn hybrid u toho 3,5l motoru. Fakt s tím ale není problém. AWD jsou, automaty taky. Výbava aut je nekompromisní a absurdní.

beastar
předevčírem v 16:24
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jako přesně z dnešního pohledu to nic neumí. A je to vlastně strašně sračkoidní, ale mě to moje funkce plní co potřebuju k životu. Ono je to těžký Mercedes je přesně rozdělující značka. Buď seš s tim ok a nějakej z jejich XY modelů tě zaujme a pak dokážeš tu značku pochopit. Anebo se ti vždycky vybaví cigi eskáda na zlatých kolech ze který vyhrává Rytmus a potom je jasny, že nad tim ohrnuješ zobáček. Jinak já teda nevim, ale obecně co sem jel zatim Mercedesem tak interiér jako celek bývá jedno z nejpohodlnějších míst k žití napříč všemi třídami.

beastar
předevčírem v 15:50
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jako asi takhle. Neříkám že je to v pořádku. Jenže takhle to má skoro každý. Volič automatu obsetý jakoby tlačítky u škodovek. Záslepky u Renaultu a tak dále. Každý auto ti připomene hale tady si mohl ještě pustit kačku. Infotaiment odezva a tak mě po pravdě moc nezajímá. Já řešim audio, handsfree a aby klima byla automatische. V tom sem trochu staromódní chápu že tech geeku to může srát. Jinak myslim že moje auta doma mluví za všechno. Maserati kde je v rámci třídy fakt velký špatný. Infotaiment alá koncern plus low grafika, low odezva, low funkce. A MB ještě se starším typem systému, než tajdlenc co měl Jenda. Nicméně on ten Mercedes je prostě cílenej jinak. Tam je to možná snad i záměr, že jako buď fplný, nebo si taxikář.

beastar
předevčírem v 14:21
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Matěj: No tak dva z autorů už tady vlastně nepůsobí. A sem rád že si nic neměříte přece jen kolegialita musí být. A tak to má byt. I kdyby na byt nebylo. Nebo tak něco. Stejně si myslím, že se ti to nelíbilo. Páč jinak by si tady napsal něco jako Honza to napsal fakt dobře'! Ale... znáš to.

Sheogh: Jo jasně ono je to trochu o třídu velikostně skok. Nicméně cenově právě ne. Superb je paradoxně víc studenej takovej technicistní až jakoby geometricky vysochanej. Neříkám že je to špatně. Mercedes právě těma kruhama a alien pojetím interiéru zaujme. Jen teda praktičnost je na straně supa... to neokecáme. Jízdní vlastnosti na straně Cé i koncepce. No vůbec rozhodovat se mezi tím je náročná sranda.

beastar
předevčírem v 14:13
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Nooo jako dobrý. To sem asi nečetl. Zase je to tam takový zavádějící. Jakože sup za mylyón a tak. Nicméně co mě zaujalo..... Proč jako nebudeš hodnotit test vy se jako s Jendou nějak supportujete jakože si navzájem neměříte kvalitu své práce? Nebo si prostě myslíš že to Honza napsal špatně! To bude ono že ,D

beastar
předevčírem v 13:27
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jediný co tak samozřejmě sup je vzdušnější s daleko větším prostorem pro posádku. A asi levnější na provoz po pár letech. A jako céčko neni s klasse. I cenou je spíš v kategorii auto pro normální lidi. Tzn klimatizace tady není 4 zóna s dodatečným nastavením a ionizaci vzduchu.

beastar
předevčírem v 13:09
1
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

No právě. Mě to přišlo zajímavý když sem měl možnost vidět vedle toho supa a nějaký audiny. Tak tohle se neztratí. Jasně interiér je svůj. Ale jde to koupit právě docela dobře. Pojede to obstojně. Napsaný je to jakoby s despektem. Něco jako když si půjčíš auto co nemáš rád. Ono tě zaujme, ale ty ho jakoby pro jistotu stejně strháš. Tj můj pocit.

beastar
předevčírem v 12:33
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Fandatik: To je věc názoru. A tohle byla moje osobní preference. Ne to co tvrdí výrobce. A4 je docela malá. V tomhle ji třeba Talisman strčí do kapsy. Dneska bych to už na tradiční role v rodině ani mezi auty neviděl. Ale pokud to tak máš proč ne. Může to být i a4.

beastar
16. června 2019, 14:14
3
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Vedení a závěry testu budou ten důvod proč Mercedes nemáte:D Trička s potiskem od Marvelu vadit nebudou. Po pravdě vím, že popsat tyhle auta je těžký. Zase na druhou stranu z toho nechápu co teda s tím... Je to vlastně dobrý? Špatný? Nebo jaký?

beastar
16. června 2019, 14:04
2
Okruhové ježdění: Poučení z krizového vývoje

Taky se nechci nikoho dotknout. A dal jsem nahoře +1. Jenže. Když vynechám poznámky k Bělé(nevim, co tam a jak). Vezmu v potaz co tady čtu. Co se ke mě dostane skrze ostatní úplně mimo tady stránky. Tak Mýto je hlavní tradiční Autíčkářova akce. A zjevně nebyl nikdy problém aby se povedlo. Respekt každýmu kdo cokoliv dělá pro druhý. Vím že to není jednoduchý.

Ovšem Saage i Krab přišli se silnou argumentací. Ono to jde když máš dostatečně silnej dosah. Což snad dnesja Autíčkář už má. Těch 30 až 50 lidí se na vaší akci třese od zimy. Chce to je přemýšlet nad termínem v širším kontextu. A já věřím když se tomu věnuje dostatečně péče, že je možné v krásném + skončit i v předražené Sosnové. Btw to s tim Mostem je pravda a akce tam je pocitově zase o desítky zážitků jinde. Většinou se to všem vyplatí. Jinak riziko neúspěchu je tu samozřejmě vždycky. Ale Autíčkář kurva jak dlouho to budujete ten brand? 8 let?

beastar
14. června 2019, 16:12
1
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Já sem byl mile překvapen z toho motoru a celkovýho nastavení auta. Jak to jde hezky lineárně za plynem. Bez cuknutí a těch divných prodlev co občas umí konkurence v kombinaci s DSG. Superb teda jako spavný wágn působí v klementu víc kvalitně. Já měl půjčenou Initiale Paris v takové hezké fialové metalíze s bílou a černou kůží. Ve srovnání s Eklasse v kožichu a Supem v Laurinu je to furt renault. Tzn. mám výhrady k tomu příšernýmu tabletu co si hraje na infotaiment, ale z Maserati jsem na shit v tomhle směru zvyklí. Všechno je to trochu takový na pohled pěkný, ale vidíš že to bude křehký. Nicméně sedadla jsou famózní, ovládání vozu skvostné. Ergonomie dobrá. Všemu kraluje vstřícná hlavová opěrka alá Volvo a ne ten humus co má superb a ta ošetřená sranda v éčku. Celkově mi ten Talisman zůstal někde mezi Superbem na klasice a Éčkem. Je v tom ticho do nějakých 170 kmh. Rázy od kol jsou slyšet jen na příčných prazích takové vzdálené bouchnutí. Neodskakuje tolik na nerovnostech jako Sup. Zase to jede o něco hůř co do Vmaxu a z místa, Superb je v tom tsíčku silným fakt sprinter. Jak sem psal v plný a benzínu bych si to klidně za ten milion objednal. A možná to i tak nakonec dopadne, co já vim jakej bůh mě osvítí za chvíly.

Zmizela naštěstí taková ta typická rádoby chytrá francouzská řešení. Přijde mi to jako důstojnej soupeř i pro Passata. Rozdíl je v základních výbavách tady by člověk asi podvědomě sáhl pořád po tom Superbu. Ten Talisman je oholenej kór v té malé naftě.

beastar
14. června 2019, 15:58
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Junior: Když mi třeba řekneš co přesně by sis představoval. Nájezd, auto a tak dále mohl bych být přesnější.

beastar
14. června 2019, 15:52
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tomyx: Jenom aby bylo jasno. Já tady nechci obhajovat Audi jako značku ani tu ohromnou cenovku. Spíš právě jenom nabízím ten pohled protistrany přestože rozumím a znám lidi jako tady LuckyK. Ono je dobrý si to občas uvědomit. Přestože uznávám, že já občas třeba u příkrýho hodnocení aut od Hyundai taky pozapomenu, že ten zákazník háčka přemejšlí jinak, než li já.

beastar
14. června 2019, 15:12
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tak umí to jak operákové firmy typu premiumlease, carismo, rl a další. Tak přímo dealerství. Samozřejmě je to individuální a na žádost. Maserati umí udělat i přímo Scuderia. Škodu každej.

beastar
14. června 2019, 15:09
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Jo jo přesně. Jen teda musel bych si to koupit v plný. Ale v tom nevidím problém. Já vůbec teď po Meganu na chvíli. Sem trochu tomu Renaultu přišel na chuť. Je to jiný a zároveň to není drahý. A jelo to fakt solidně. No obsah dneska člověk nesmí řešit.

beastar
14. června 2019, 14:33
1
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tak to máš recht. A to teda ještě k tomu jak je to tam bez dph mohli využít "SLEVA" to je taky magický slovíčko. Zase na druhou stranu těma odkazama a tak jsme se zasloužily o krásnou reklamu zdarma. Takže to kluci v PORSCHE PRAGA udělali na jedničku... (přímo na á-jedničku)

beastar
14. června 2019, 14:29
2
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Pochopitelně. Napsal si to dobře. Vyjádřilo to bez zbytečných emocí to proč prostě pro část lidí Audi zajímavý nebude. A asi takhle když to víme my. V Audi potažmo VW to určitě vědí taky. Proto je tady taková cenovka na A1 a proto taky to vychází i v tom konfigurátoru takhle pěkně. On ten pomyslný zákazník prostě bude řešit to co kluci v Audi mají vykoumaný, že to ta jejich cílovka řeší. A samozřejmě prostě jsou lidi který AUDI mají za svatý grál a na trio MB/BMW/AUDI by přísahali krvý. Těm je taky potom cena jedno max si počkají na nějakou nabídku akční. Jako příklad z historie bych uvedl AUDI TT (první generace) ta hysterie kolem a ty ceny! Přitom to auto nemělo nic. Nemělo supr motory, nemělo podvozek, prostor, komfort. Jen design a to správné logo! Někdy to prostě stačí. Zcela nepřekvapivě.

A ano, Lexus IS je plnohodnotné auto a IS300h v základu jde koupit za mio. V plný za 1.5. Dokonce bych řekl, že v jistých ohledech je to dál i co se týká asistentů a tak. Jenže tady jsme prostě v Evropě a Lexus je nakonec značka kterou velká množina lidí ani nezná. Mimochodem třeba moje máma do nedávna neznala Alfu. Prostě nevěděla že něco takovýho je:D A v čem jezdí... Asi v osmým BMW po sobě. Proč? Protože na něj má a nakonec neřeší co nabízí Lexus, Honda, Renault, Kia to jsou pro ní exotický značky. Takhle nějak to bude nakonec i s touhle malou audinou.

beastar
14. června 2019, 14:20
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tak to bych jim snad ještě poslal bonboniéru a kytku za TOP nabídku roku:D Vzhledem k tomu co je možný pořídit na operák za nějakých 26,000 kronen. Spíš fakt mamlas ten co si takovou hovadinu vezme.

beastar
14. června 2019, 14:09
3
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Takže v první řadě bych chtěl pochválit autora. Jednak že se ujal jako první tady neobvyklého formátu. Přímého srovnání. Je to dobře napsaný, přitom je v tom dost informací a mě kdybych se rozhodoval co koupit by to třeba pomohlo. Takže přestože si děláme ze spotřebitelských rad srandu tohle má vypovídací hodnotu. Samotnej srovnávák (konečně) je tady a je vidět, že se někdo konečně zamyslel jak to jako udělat aby nám to vyšlo. Perfektní.

K samotným autům moc nic nemám. Mazda6 je prostě taková jak se píše v testu. V určitém ohledu sem za ni rád. Možná i protože japka se drží téhle klasické osvědčené koncepce atmo, sedan, tlačítka, odezva, řízení. 508 považuju za velmi povedené auto. A jak tady někdoé už psal. Přeju mu rozhodně úspěch. Ač se to nezdá bojuje mimo jiné za záchranu kategorie "sedan". Motor nemůžu hodnotit, ale budu věřit Tomášovy. Kdybych se měl rozhodnout nekoupil bych si ani jedno z těhle dvou, ale pravděpodobně Giulii, A6, nebo Talisman. iCocpit cenim za odvahu a skutečnost přinést nová neotřelá řešení, ale uživatelsky mi to nevyhovuje.

beastar
14. června 2019, 13:26
1
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Jo jo těch 10.000 to je mega lol:D To bych měl tak asi na 2 měsíce a možná kousek. Potom bych se na to chodil za 3 pětky dívat. Jo vlastně ne jezdil bych asi tou jedničkou #zdarma!

beastar
14. června 2019, 13:23
2
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Jo jasně to máš pravdu. A jo Polo je dobrý. Je nudný ale dobrý. Však co víc chtít od VW. To nejsou stroje ma emoce. A to není ani Audi. Až na pár výjimek. Ono je těžký se do toho vcitit, ale pokud tě zaujme Civic. Nejsi cílovka pro Audi. Tam jde člověk co moc neřeší točivej motor, hravost a tak. Tam jde o ty plasty, velkej displej, konektivitu, značku, jakoby bezpečí.... Ucelenej obrázek Audi kterej Honda neumí nabídnout. Líp to vysvětlit neumím. Na čem se shodnem. Jo je to drahý. Optikou běžných aut až moc. V konfigu se dostaneš na 8 kil. Jenže tohle nebude main family car. Spíš pro dcerunky, maminky, milenky. A tudíž pro lido kteří své hlavní auto vybírají někde v kategorii 1mio plus. A víc. Potom ti tohle přijde za supr cenu.

beastar
14. června 2019, 12:48
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Jdi si nakonfigurovat svou. Od výsledné ceny odečti deset procent a spočti si splátku na třeba 4 roky. Ono to tak hrozný není jak to vypadá tady. To je jako s ostatními auty. Ano ta cena toho testovaného je vysoká. Jinak bestseller to u nás asi nebude ale od toho to taky není. U nás i to Polo je drahý;)

beastar
14. června 2019, 12:08
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Hm Chorvatsko je jako veřejný koupaliště. Ve vedru no go zóna. Stačí mi ty každoroční zprávy a invaze Čechů. Vyspat se je problém skoro všude:)) I když ostrov s majákem bude asi ok.

beastar
14. června 2019, 11:55
3
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

riderhenry: Hale asi takhle. V lecčem z toho souhlasim. A ano kvalita prémie se zhoršila, originalita taky. Ostatní stáhli markantně náskok. Ale psát o nekvalitních plastech a tak dále je špatně. Kdy si naposled seděl v nový Audi? Ve srovnání třeba s Kiou Optima, Fordem Mondeo či Opelem Insignia což nejsou úplně levný auta je to furt o parník jinde. Uznávám že ty menší modely nejsou žádná sláva nejen u Audi. Necelý milion za nákupní tašku je dost.

Ovšem ne pro lidi kteří tyhle auta kupují. V první řadě jde o značku. A teď to neber jako povyšování. Ale nevim kde a mezi kým to žijete někteří. Protože 500 je zastaralej, malej fiátek a defakto auto pro chudý. Na západě je to 3 auto do rodinny místo Smarta jen do města. A proboha je to Fiat! Auta co mají renomé asi jako Dacia, nebo Lada. To je jako tvrdit tvl proč si nekoupil Primky, ale Hubloty.

Češi národ ktetej je hned jak je příležitost olepenej logama aby bylo vidět, že ten cash tam je. A tady najednou pche Audi. Nežeru to nikomu tady a ani v reálným světě;) V momentě kdy na to ty prachy máte hned pro to letíte. Ze stejného důvodu každej druhej živnostník má ojetou trojku. Co by bejval mohl mít kdyby jezdil třeba Astrou. Takhle to nefunguje.

A tím netvrdím nic jen to, že Petr to analyzoval prvně nahoře dobře. Je to kombinace značka, snesitelný vzhled, možnost si to vybavit vším a vybrat hezkou barvu. To v téhle třídě stačí. A furt v battle of brands je Audi jinde, než Mini. Výš. Nemusí se to lidem líbit, ale je to tak.

beastar
13. června 2019, 16:16
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Jo akorát za mého dětství v tomhle státě na Omegu mělo asi tak 0,1% obyvatel a stála tuším kolem 2,3 milionu KČS. Což bylo jakoby dneska stála asi tak 12 mega. Takže Talbot Arizona byl v té době kurevskej luxus rovnej tak možná tomu Opelu o pár let později:D

beastar
13. června 2019, 14:26
3
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Jojo kdepak klima, tempomat a dálnice to je nástroj ďábla. Já jako dítě pamatuju Itálii v tandemu Škoda 105 a Žígo kombi. To byla cesta. Byl sem malej ale za 8 hodin jsme to fakt nedali ani se zásobou řízků. A papírovou mapou Európa. Takovej černej atlas tlustej jak starej zákon. A Hrvatska prvně snad s extuzexovym pážou. 4x se po cestě uvařil a jako bonus přestalo brzdit těsně u cíle v jug. Celej tejden nám to tam Dragan ladil..

beastar
13. června 2019, 14:05
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

skretik: Ono na tom co píšeš samozřejmě něco je. Ona i ta cilovka je trochu jiná. A ti zákazníci trochu jinak uvažuji. Abarth je víc hračka, A1 je víc auto. Ale je to nebe a dudy. Jinak ono Ghibli ve finále není lepší auto jak ta A6.

Jenže přesně pro Ghibli si nepůjde člověk co má v hlavě primárně Audi. A abych nekecal ten Ital má přece jen toho stylu víc. I když není tak technicky trendy, hůř zpracovaný a jasně ty utubeři co haní Maserati v těch videích. Ano i to je pravda. Jenže s tim se to prostě kupuje. To je součást.

Proto sem zmiňoval někde tady, že to vlastně není konkurence. A stejně tak si i myslim, že jak Maserati brojilo k útoku právě na 5er, A6 a tak. To jsou jenom takový hesla. Musí jim být jasný, že z tohohle klasického tria vytlačí leda tak hovno:)) Vyrábí alternativu pro pár lidí toť vše. Abarth je na tom podobně.

A tím samozřejmě nehájim Audi!

beastar
13. června 2019, 13:06
1
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Nové Mlýny? To jako na tu křižovatku v Praze? Že bych to tam mrdnul vedle Botelu Albatros. S krásným výhledem na huličskej houseboat U Bukanýra. Že mě to hned nenapadlo, dík;D A jinak já loď nemám nejsem blázen ani Leoš .... Mareš ne Janáček.

beastar
13. června 2019, 13:03
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

To je tím, že horší už to právě bylo. Myslim že i Džon Kopa by z toho měl mozoule na řiťáku.

beastar
13. června 2019, 13:02
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

ThX mén, háj fájv mejt.

beastar
13. června 2019, 12:57
2
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Já tam byl poprvé když to byla ještě jugoška. To sem byl malej ale. Naposled před asi 14 lety. Za život asi 3x dohromady. A nechápu to. Levný to dávno není. Chorvati mi taky nepřijdou jako nějakej supr přátelský a pohostiny národ. Dolu na jih je to autem otravný až běda. A jak říkal děda ukradli nám Dalmácii:D

Tuhle českou uchylku nechápu. Snad krom lidí co tam mají lodě. A těch co to teda mají relativně blízko. Nee jižní moravsko a tak.

beastar
13. června 2019, 12:51
2
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Takhle jako ty to reálně promyslí asi 90% lidí, co si pro to půjde. Část lidí tady nepochopila, že když koukáš k Audi fakt nechceš Polo Gti pro plebs, nebo potůněnej malej uřvanej Fiat. A jinak jo ta testovačka je nesmysl za ty peníze. Zase je to o tom jak si schopen to koupit a Audi jde udělat pořád snadno.

beastar
13. června 2019, 12:47
4
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

No jo no chlapci. Když Audi není pro chudý:D Jako je to drahý ale jak jinak se dneska může Bmw/Merc/Audi odlišovat, když kvalitou už to nejde.

beastar
13. června 2019, 12:46
1
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

No JCW doporučuji. Hlavně zkusit dálnici a pořádně hrbolatou okresku. To je mňamka. Myslim teda r53. Jinak někde na dobrým povrchu je to super o tom žádná. A1 sem neřídil. S1 jo. A byla to hrozná nuda. Pro holky do města fajn. Dceři bych to třeba koupil. Asi tak.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Stealth R/T 1992
Dodge Stealth R/T

1992 rok výroby
163 koní výkon
2 972 ccm objem

Mini Cooper S R53 JCW 2006
Mini Cooper S R53 JCW

2006 rok výroby
211 koní výkon
1 598 ccm objem

Buick LeSabre Alberter Funeral 1987
Buick LeSabre Alberter Funeral

1987 rok výroby
100 koní výkon
5 000 ccm objem

Volvo XC90 V8 Executive 2009
Volvo XC90 V8 Executive

2009 rok výroby
312 koní výkon
4 414 ccm objem

American LaFrance Type 40 fire truck 1928
American LaFrance Type 40 fire truck

1928 rok výroby
100 koní výkon
1 111 ccm objem