načítám data...

beastar

JménoPan Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 15.8 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4541
Pozitivních komentářů u článků1099
Negativních komentářů u článků110
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. Pagani Zonda C12 S masterpiece - Horacio Pagani kdo je víc ať zvedne ruku :)

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 20:09
1
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Inovativní? Bmw, Toyota i Nissan umí udělat takový auta. Jen to není jejich hlavní výrobní program. A to nepišeme o číně. A záplavě elektroaut.

Naopak souhlasím s Kyjaqem. Pár dmntu má pocit, že auta se neřídí. A další dmnti maji pocit, že cesta je elektro. Pár pošahanců onanuje nad tím, že to má zrychlení... A jakoby nízkou spotřebu. Prodeje to nějaký má. Skrze marketing a právě ten pocit... Být in. Prostě ajfoun na kolech. Obrazně. Proti jablku nic nemám. A Jobs byl skutečný borec.

beastar
včera v 12:31
10
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Já třeba daleko víc než Prius. Kterej beru prostě jako rodinný auto/taxi treba jako oktávku. Nesnáším Teslu a ještě víc tu bandu buzen a ekozmrdů co se kolem toho srocují jak mouchy na hovně. Už aby to konečně krachlo. A psalo o tom v minulým čase. Potom se hned bude líp dejchat. Zlatá Toyka a hybridy.

beastar
včera v 12:25
2
Kdo zabil evropské MPV?

Je to o úhlu pohledu. Pro kluka po řidičáku to asi auto snů nebude. Pro lidi s aktivním životním stylem mnohdy jo. Cyklistika, letadýlka, rybaření, lyže, skate, turistka. Případně děti, nebo živnost. Nebo prostě všechno dohromady. To je pole pro mpv.

Bohužel ze segmentu ukusuji velký suv i konverze dodávek. Přestože třeba parkovat Multivan a Scénic je pořád rozdíl. Když zapatram v paměti, tak třeba Mazda 5 anebo Touran, Galaxy atd. Nejsou ošklivá auta. A poslední Espace he auto který bych si klidně koupil.

beastar
předevčírem v 13:59
-1
MG vyrábí novou zadokolku s manuálem. Technicky vzato.

Nevim zda je to doslovně převzatá zpráva či jestli Kubík improvizoval, ale Thajsko rozhodně nepatří k rájům levných pickupů. Ba naopak řadí se co do automobilové pestrosti a poptávky k těm lepším vyspělejším trhům. Je tu však poptávka po pickupech a to velkých. Však Tundra tu je vidět víc, než cokoliv jiného a pořádnej voe rám je nezbytnost.

What a fuck you are round eyed lad... ..

Smutný konec jednoho koloniálně lazeného příběhu z GB. eMdŽí ...

beastar
předevčírem v 11:53
0
Range Rover Evoque: Perfektně zvládnutá evoluce

Auto je to jistě pěkné. Promyšlené. Velar je pěkný, ale zadní část je dolepená a neforemná. Jsou tu hezčí suv, ale tak každý si vybere jinak. Dle svého.

Ty dva dotykáče jsou sice futuristicky působící. Zřejmě funkční, ale mě to neoslovuje. Mám na to názor jako Radek. Vnitřní prostor je fajn. Jak je na tom auto s dynamikou s takovou motorizací si umím dobře představit. Ehm od konkurence. Stačí to pouze na průměr v rámci rychlostních limitů. Prostě od aut s touhle cenovkou chceš víc.

beastar
17. srpna 2019, 19:30
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Tak když máš rád točivý motory ne;D Jazz předposlední model jsem měl z půjčovny na dovoleny. Automat. A jako supr. Motor nevim co v tom mohli bylo všude sme s tim jezdili tak max. 80 kmh. Jen si pamatuju o kolik sem byl spokojenější když sme zbylých 5 dní měnili za Clio 1.2 v manuálu...

beastar
17. srpna 2019, 19:27
2
GM Futurliner: Posel pokroku a budoucnosti

Byl by z toho dobrý food truck.

beastar
15. srpna 2019, 13:34
0
Lexus UX 250h: Rozmazlovat se je správné

Jako hale proč ne. Sedadla jsou velmi pěkná všechno vypadá hodnotně a draze. Technologie jsou, spotřeba super. Výkon dobrý...jen teda 190Nm/4400 to mi přijde dost málo. Jak jde to auto z 0. Převodovka do tohohle logická. Kdo se chce odlišit a jezdit z práce stylově. Myslim že dobrá volba. Hezký přirovnání ke středně drahým coupé...souhlasim.

beastar
15. srpna 2019, 13:21
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Jasné no. Anebo taky schody třeba;) Jako sešup dolu...

beastar
14. srpna 2019, 13:28
2
11 nejdražších aut v historii aukcí, která nejsou Ferrari

Pěkná práce. Ta formule Mercedesu to je na 50s léta něco impozantního. Alfa 8C 2900 je přesně to auto který bych si přál pod stromek, alespoň jednu jízdu a to tyhle starý auta natož z doby před druhou velkou válkou vážně nemusím. Dětský sen McLaren F1 asi velké většiny nás tady tedy generace 25 až 55 let věku. Dal bych za to přes 300 mio. kdybych je souhrou náhod měl? JO DAL. I když z tohohle famozního výběru bych asi chtěl úplně každý kus alespoň vidět naživo nastartovaný... ani bych v tom snad nemusel jezdit...

beastar
14. srpna 2019, 01:35
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Curdin: To sem chtěl ještě dopsat, že i u té škodovky hodně záleží u koho to máš. Obecně co tak poslouchám tak čím větší dealer a ty jako menší či malý zákazník tím horší. A velký fakáče. Samozřejmě ono ani u Fiatu to není ideál, ale obecně si víc váží retail zákazníků... Neříkam všichni.

beastar
13. srpna 2019, 20:13
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Vette je spolehlivá;D Jako každej supersport. Hlaska stop the car.... To jsou jen mýty zavistivych fanoušků koncernů...

beastar
13. srpna 2019, 20:11
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Za půl míč mám s4 osmiválec fplny. Sice nebude nejnovější ale co. Pořád to bude fajm svezení... A na zmrzlinu zbude taky.

beastar
13. srpna 2019, 20:08
2
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Krásný. Budiž je pánovy země lehká. A snad to pěkný auto někdo provozuje dál.

beastar
13. srpna 2019, 14:10
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Myslíš že na skutečný srovnání stačí tady komentář. To asi ne. Můj názor na Scalu se opírá o to jak a komu a kam se to bude prodávat nejvíc. Mimochoden Scala v takovým Style+ bude v Čr naprostý unikát. Tipo je u nás auto pro rodiny a lidi, co poctivě makaj za malou mzdu aby si šli koupit nový auto. Tipo, Logan možná menší korejec či Renault, Opel. Takový auta který škodovka neumí. Nechápu proč bych měl Scalu vnímat jako něco nóbl. Nebo něco víc. Je to levný auto pokud je v základu postavený podle dnešních trendů ušetřit a nebýt moc originální. To samozřejmě i Tipo.

Jen musel by si vidět za oponu zelenýho domku. Aby si mě plně pochopil. A to je na celý článek ne tady na mlácení prázdné slámy. Abych ti odpověděl obě auta sem řídil. Přesný výbavy nevím. Scala byla bílá v nějakým asi ambitionu asi? Bezpohlavní k uzoufani nudné svezení. Ano překvapivě relativně komfortní. TSI zní jak mixér od Zepteru. Jede to docela hezky odspodu a solidně se to nechá vytáčet. Prostor v tom autě je hlavně vzadu. Což nechapu na co ale dobře. Jako rodinné auto u nás možná. Na západě ani náhodou. K designu. Ve skutečnosti bez barviček nuda a snadno najdeš levná a nekvalitní řešení bijící proti sebevědomě vypadající cenovce. Interiér obvyklá boleslavská solidně seskládaná šeď. Co zaujme je nové umístěny infotaiment který je zatím k ničemu. To se ale zlepší jistě. Jak to jezdí...náklání se to ale stopu docela udrží. Na dálnici do 150 to jde. Hluk je snesitelny ale rádio musis zesilovat. Při vyšší rychlosti je auto uz nestabilní.

Tipo je říditelnější, řidičtější, umí utáhnout stopu. Je levnější. Stejně dobře/špatně seskládaná tj věc pohledu. Bude zhruba stejně prostorné. S infotaimentem problém nemá. Teď si jdi nakonfigurovat svou Scalu a své Tipo. Z obou cen si dej dolů 20% cca. Přidej daleko lepší servis a služby ve Fiatu! Svez se v obou. Znovu přijď a budeme se kamarádit.

Btw služby ve škodovce rád rozebere v blogu o Superbu...potom mě fanaticti skodovkari budou moct alespon virtuálně kamenovat.

beastar
13. srpna 2019, 13:10
1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

XTad: Kolik jako myslíš že s tim člověk jako já chce a potřebuje najet? Po 50 kilometrech poznám co jak je. Tvuj názor na interiér je jen tvůj. Když vezmeš obě auta v základu nebo highend rozdíly jsou minimální. Tipo bude pořád levnější. Ze všech lowcostu ma nejlepší jízdní vlastnosti. Z pohledu řidiče. Lopatkám a referentum bude logicky stačit skalák. Jestli si přišel dělat chytryho tak doufam že ne na základě toho, že považuješ interiér alá škodovka použity ve všech modelech než originál v Tipu. Originalita nula. Kvalita 2/5 za cenu o třídu větších aut jako je i30. Fakticky terno. A na hraně je Tipo neutrální. Co Scala po tečně ven s infotaimentem kde svítí po osmý chyba.

beastar
13. srpna 2019, 11:51
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Prima konkurence pro ostatní low cost. A Dánové jsou extra šetřílci.

beastar
13. srpna 2019, 11:50
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

V Dansku je Scala pro lopaty naprosto otevřeně s touhle cenovkou.

beastar
13. srpna 2019, 11:37
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Je to dost možný. To Lambo opravdu není dobrý daily;D

beastar
13. srpna 2019, 11:36
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Tak ono se shodneme s Krabem. Ja defakto závěrem celý povídání o Maserati taky vyvracím. Rozpočet je na něj napjatý. A ano hezký jsou tak asi od 1.2 mio. Ten Mustang v poměru cena a výkon vypadá jako racionální volba. Jen teda si úplně nejsem jist zda je to auto, co nepoutá pozornost a je komfortní...

beastar
13. srpna 2019, 11:33
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

No je to tak že kdo je trochu na technologie geek toho Maserati asi mic nezaujme. Kdo je extrovert a trochu showman asi s tim nebude mít problém. Všímam si jak teď ta poslední vlna Maserati modelů cenově spadla tak přibývají na silnici i u nás. Jak se to dostává do trochu dostupnější sféry. Jinak jako mít k tomu Bmw nebo medvěda je docela běžný kolorit:))

beastar
13. srpna 2019, 01:55
3
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Skalák to zní jako dobrej nápad:D

beastar
13. srpna 2019, 01:54
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Nemá to smysl, že je to fakt špatný poznáš už z nadpisu :D

beastar
13. srpna 2019, 01:52
-1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Stylistiku bych neřešil, ale souhlasim s tebou v tom, že jak jednou zkusíš Maserati (snad krom QP5) úplně na ty auta změníš názor. Já kdybych se jednou neodhodlal, tak bych tady asi teď doporučil klasicky bávo, případně audinku fplný při nejhorším nějakou tu emeriku na oživení. Každopádně to je hodně o vkusu. Znám dost lidí který Turismo nemůžou a nelíbí se jim. Interiér jim přijde nekvalitní a moc fórový a tak dále. A ono opravdu pokud si zvyklej na BMW feeling může se snadno stát, že tě to Maserati totálně nasere. Nebo respektive budeš si řikat ty vole tohle jako daily...

Ono se na to jinak kouká když to máš půjčený na omezenou dobu. A vesměs neřešíš kupní cenu a zase jinak když za to topíš svejch 800 papouchů z polštáře. A to nemyslim nijak špatně nakonec taky sem to měl dva roky půjčený (jako značku ne model) O tom to je ale abych si pro to tehdy šel za trojku. No nejsem magor...

beastar
13. srpna 2019, 01:46
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Za mě tady není příliš co řešit. Respektive takhle pokud bych skutečně řešil tohle se zákazníkem dopadlo by to asi Mercedesem a děkujeme na shledanou v lepších časech. Ale pokud to řešíme tady jako pitrálon head s autíčkářem, nebo naopak. Tak vřele i jako velký saportér Audi a Německý prémie včetně Porscheho předražených pojízdných generátorů poruch. Bych doporučil MASERATI. Ano to GranTurismo nebude v rozpočtu nejnovější, ale obavy typu vyhnout se tomu protože se to porouchá a budeš mimo rozpočet jsou divné.Pokud se bavíme o autech s V8 pod kabátem která nová stojí smyslně nesmysl. Asi nečekám ročně investici 0. Tzn. Maserati rozhodně nebude méně spolehlivé jak jakýkoliv Německý werk. S džegem se může směle měřit akorát snad ok japončícký auta Infiniti, Lexus tam to je kvalita bukake a zaměření huliši... to je jiná líg.

Je to volba pro lidi kterejm nevadí, že to je hlasitější a trochu víc si vidět na silnici. Každá guma tě chce pozávodit. Ale je to dolce vita, žádný šukake a dokonalost. To je srdíčko trochu divočina. A že je to tvrdší? Jako než medvěd asi jo. S šestkou je to srovnatelný, žádný rázy do páteře a vyražené zuby se nekonají. Jako ani v době kdy to auto bylo nový to nebylo technicky (el.výbava, komfort) na špici. To ale o tom není. Maserati je nadšení, vášeň a zápal pro jízdu a auta. Servis Praha ani Brno není absolutně problém a ceny jsou srovnatelné s originál dealerstvími BMW etc.... případně se specialisty. Jediný co uznávám jako argument proti Maserati je cena. Bylo by to na hraně rozpočtu jinak by nebylo za mě co řešit.

beastar
12. srpna 2019, 14:36
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Dokud je to v záruce je to jedno. A ono už ta elektrika taky není tak tragická jako za dob UNA. Ono i jiný automobilky dělají pokroky nejen škodovka. A kolik si to měl těch sračkovejch fiatů? Já jenom jesli to je ze zkušeností, pocitu, nebo obligátní kamarád říkal.

beastar
12. srpna 2019, 14:34
1
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Celkově nám tady poslední dobou chybí nadhled. Group B ani WRC by tady z nás neřídil dobře nikdo. Ti lepší by to možná na klobouka udrželi v přímém směru a možná by se nezabili. A věřím tomu, že autor testu si to plně uvědomuje. Pro většinu řidičů už je silná okyna v naftě a ctyrkole...wow dpč to tahá.

beastar
12. srpna 2019, 14:31
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Přesně. Aleš a Lojza vědí co chtějí ty lidi, co to nekoupí vidět. Jen ty černý madafkin bedéz kola by to mít nemuselo.

beastar
12. srpna 2019, 11:43
1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Jasný no a kolik že to stojí ve Style+ teda skoro v plný. A Tipo? Mimochodem v zakladu jak Tipo tak Scala nevypadají vyloženě hezky. Tipo je celkově levnější. Jezdí dobře a paleta motorů je velmi dobrá. Vůbec bych se po Scale ani nekoukal. Kromě toho kdybych ji bral do půjčovny či fleetu.

beastar
12. srpna 2019, 11:39
1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Tak opravdu sem dneska nečekal, že to někdo bude brát doslova a vážně. Kdo asi bude srovnávat vážně auto za 0.5mio a za 3. S naprosto rozdílnými parametry? Já? Ok nadsázka. Ale jiní to dělají s naprosto vážnou tváří. Glorifikaci Scaly nechápu. Realita je samozřejmě to, co píšou kluci. Hype na obyčejný auto. Dělníka. Jak píše dole Knightrider.

A jako Tipo může v souboji plných výbav Scale úplně v klidu konkurovat. A kdo by měl pocit že ne, hodně podceňuje zcela opomíjené Tipo a žere marketing ze zelenýho domečku. A bude levnější. To bylo jen tak jako pro zajímavost. A co se týká snobismu:)) Jak sem tady psal potom, co jsme si tady vyslechli pohádku o skvělé kvalitě Škody a nadvládě nad všemi. Já se to jal vyzkoušet a pro potřeby blogu pojal za nutné jezdit flagshipem majetných bossů Superbem... A pořád tu kvalitu a nadauto nemůže nějak najít. A to teda je Sup nad Scalou. Nebo co.

beastar
12. srpna 2019, 11:29
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Omo totiž to je zajímavá historka s tou Amerikou. To si takle kluci Německý zaskočili do USA. Vystavili tam auto přihlášené na místní spz. Jakože prodaný kus. Bum a po úspěchu zase pěkně zpět do vlasti za oceán.

beastar
12. srpna 2019, 04:53
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

To bohužel neviděl takže samozřejmě nemůžu tvrdit, že to bylo 100%. Ale všechny ostatní věci odpovídali co můžeš posoudit, bylo to černý a mělo to německý spz. A mělo to teda nenapodobytelný zvuk. Jasně mohla to bejt nějaká jakože "přestavba" alá udělám si svoje GTR doma, ale moc mi to nepřišlo. Ale jo vim, že jezdili i obyčejný M3 (překopaný s dílama od Mosselmana) kde do toho narvali nesmysl na zvyšování výkonu, nebo prostě pustili nesmysl za "značky". Nicméně byl to ten typ momentu kdy prostě to auto vidíš a nepochybuješ.

Jinak o protestech ze strany Porsche a dalších a v podstatě porušení pravidel se toho napsalo hodně. A ano opravdu si pomohli trochu jako kurvy. Homologaci pro USA to nemělo vůbec, jeden kus jel do Dubaje a něco se prodalo v Evropě. Za jakých podmínek o tom nic nevím. Nicméně P60 je lehčí, než r6 v M3 a celkově je to celý fakt masterpiece.... Celkově prý postavili civilně 10 aut... Ať to bylo jak bylo je to unikátní auto a unikátní M3 ( přestože je to mega vzácnost )

beastar
12. srpna 2019, 02:28
4
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

1000x lepší auto za lepší cenu dělá nejen Mazda...A umí i červený.

beastar
12. srpna 2019, 02:25
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Když jsme u toho tak pro mě je teda vrchol M3 GTR což je taky jenom e46. BMW M3 GTR Strassenversion potkal sem to na spz 1x v životě naprosto nepochopitelně v Praze u Podolský vodárny v roce 200? něco.

beastar
12. srpna 2019, 02:20
-2
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Vtipný to v zásadě není pane "Ninjaherb". Co tím chtěl básník říct ty jako neznáš srovnávačky, nebo se dotknul ten poslední odstavec? Karikatura na Německou kvalitu za skoro půl milion ne nepodobná Kie Rio (ale té starší) s naprosto fádním interiérem, který je snad i dokonce pohodlný. WOW. Když to dáš do bílý tak ani ta okopírovaná Volvo záď nikoho neohromí. Jak píše bubák ono možná ty italský auta nikdo nechce, ale pravdou je že Tipo je 1000x lepší auto a taky levnější. A opravdu ta Scala porazí ten "kyblík" ještě v zůstatkový hodnotě. Jooo jako služebák místo Fabie to asi bude skok. Sem sám zvědavej kolik toho ČEZ nakoupí. Policie někde v severní Africe a tak podobně taky jistě bude mít zájem.

Krabe vidíš Scala v podstatě pojezdí i Lotus. Takže je pohodlnější jak Lotus, prostornější jak Mustang a má lepší zůstatkovou hodnotu jak Ghibli. Není ona nakonec i lepší jak ZONDA!? Snad nám to Džon Fckin Cunt přijde vysvětlit.... Sem zvědav a otevřený inteligentní diskusu, kterou začal kolega Nindža... mimochodem víte co znamená v romském jazyke "mindža"? Zní to trochu jako nindža ale ne, není.

beastar
11. srpna 2019, 15:22
4
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Moje nejoblíbenější "e36" ... ale právě ani ten compact mě nijak neuráží je to prostě jenom useklý... není to nejkrásnější řešení, ale tehdy šlo prostě o to aby to vzniklo. Prodalo se toho quantum. Ten specifický design e46 compactu už tolik nemusím, ale zase pravdou je že jsou mnohem hnusnější a méně zábavná auta.

beastar
11. srpna 2019, 14:01
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Hmm to auto je fotogenický v reálném světě vypadá prostě o dost hůř. No vážně nevím proč bych to měl chtít. Nicméně ok je tady spousta pozitivních věcí, kam se žádná jiná škodovka ještě nepodívala. Například dobrý podvozek, pohodlný interiér a tak dále. Jinak taky moje srovnání a vysvětlení proč bych do toho nešel. Ghibli je prostě v pár věcech lepší i když jak víme italský auto jsou prostě špatný a ta pověstná KVALITA v Bolce je nepřekonatelná.

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 999 cm³ Ghibli přeplňovaný zážehový(vidíte v tom je to podobný) 2979ccm
Výkon: 115 koní (85 kW) v 5 000 – 5 500 ot./min 301 kW / 5500 ot./min (vydíte scala pořád dobrý ale...)
Točivý moment: 200 Nm v 2 000 – 3 500 ot./min 500 Nm od 1750 ot./min ajajajaj tady Scala trochu ztrácí .... no co
Převodovka: šestistupňová manuální Manuál je jen pro socky co nemají na příplatek za automat (U škodovky vcelku normální zákazník)
Maximální rychlost: 201 km/h ..... 284 km/h no prostě stejně jako v porovnání s Mustangem... Nějakých 83 km/h a co JENOM
Zrychlení 0–100 km/h: 10,1 s .... 4,8s tady to má Scala těžké na sprintu by asi moc nekralovala a jako deset sekund to je hrůza
Objem zavazadlového prostoru: 467l .... 500 l a jeje i tady na vlastním hřišti tabulek a velkých kufrů Scala prohrává to už je skoro katastrofa
Provozní hmotnost: 1324 – 1489 kg Ghibli 1870 kg tady konečně Scala s drobným náskokem vítězí ale taky je do všech směrů menší a je to JEN trapná předokolka... (pro socky a neřidiče to zamrzí)
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,0 l/100 km 7.6l /100km Tak jasně spotřeba to jim ve škodofce vždycky šlo a výkon a obsah motorů tomu odpovídá. Prostě paráda za ty prachy.
Průměrná spotřeba (v testu): 5,9 l/100 km 10l/100km
Cena od (s danou motorizací): 394 900 Kč (výbava Ambition)
Cena s danou motorizací a výbavou: 457 900 Kč (výbava Ambition) Maserati GHIBLI 3,000,352 Kč opravdu rozdíl pár korun (Výbava> Osmnáctipalcová litá kola VULCANO (235/50 R18 přední, 275/45 R18 zadní), osm různých elektricky nastavitelných poloh předních sedaček, 4 polohy v bederní části, 2 paměti u řidiče, audio systém s osmi reproduktory, hill holder, automatická aktivace světlometů, samozatmívací vnitřní zpětné zrcátko, bezklíčové startování, bezklíčový vstup, bixenonové světlomety, bluetooth handsfree, dešťový senzor, dotykový displej 8.4" (rádio, CD/DVD, SD karty čtečky, USB, Aux-in, Apple chip, ovládání klimatizace, BT), dvouzonová automatická klimatizace, elektrické ovládání předních a zadních oken, kolenní airbag řidiče, kožené čalounění sedaček. Kožený trojramenný volant (černý x hnědý), sada na opravu pneumatik se vzduchovým kompresorem, samosvorný diferenciál, tempomat, Vybrané interiérové prvky CARBON (+78.650 Kč), trident logo vyšité v hlavových opěrkách v barvě stehování sedadel (+9438), přírodní výběrová kůže perforovaná (+91.234), elektricky nastavitelný volant (+12.584 Kč), zadní parkovací kamera (+12.584 Kč), jednadvacetipalcová litá kola Titano (+119.548 Kč), metalická barva (+28.314 Kč), odvětrávaná přední sedadla (+25.168 Kč), zadní termoizolační okno (+25.168 Kč), Premium Sound System HARMAN KARDON (+45.864 Kč), paket Business plus - navigace, parkovací senzory, přední vyhřívaná sedadla (+97.526 Kč), paket Driver Assistence - adaptivní tempomat, systém hlídání mrtvého úhlu (+75.504 Kč), brzdové třmeny stříbrné leštěné (+12.584), a tak dále no moc toho není ale ještě si můžete připlatit když na to teda ehm máte kačky že jo)

Tak z toho je snad i idiotům jasný proč bych si pro Scalu nešel, ale uznávám že část lidí z nějnižších sociálních vrstev by to mohlo postavit takzvaně na kola. Aby zase bylo čím jezdit na pátou ráno do kolbenu. Prostě jako nástupce Rapida super. V té červené to vypadá jako hasičák takže když si dáte na sedadlu spolujezdce bundu HASIČI a za okno maják nebudete dostávat pokuty. Až budete stát bez zaplacení na placeným stání jako majitelé těchto auto často stávají. Ty sváry kde to vypadá jako bouraný jsou příprava z fabriky že to bouraný bude.... Protože v těch olítaných služebákách po různých security firmách kde ty auta budou 12x bouraný se to pak bude lépe maskovat. Mňam prostě skvělý auto.... o tom infotaimentu kde, i 10 let starý Uconnect tu směšnou karikaturu ve všem překonává se raději nebudu vyjadřovat.

beastar
11. srpna 2019, 13:37
1
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Pěkně nakonfigurované auto. Zajímavá barva, nepraktická barva interiéru. A samozřejmě nezbytná černá kola... ahaa. To je dnešní BMW. Ano můj soukromý názor je značně ovlivněn despektem k dnešním vozům z Mnichova. Přesto pětka je pořád BMW a tohle konkrétní auto je přesně to co naštěstí pro ně pořád symbolizuje to co BMW znamenalo a ne to co znamená pro mnohé dnes. Ale já tomu nerozumim. Pěkná recenze psaná v osobitém stajlu Jena. Na to že naprosto vynechává technické detaily a jede na pocity. Velmi dobré:)

beastar
11. srpna 2019, 13:33
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Jo ale tak snad byly i časy kdz e36 rezavý popelnice nebývali. Já mám obecně e36 raději... Nejen compact.

beastar
09. srpna 2019, 17:35
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Jojo John Fitzerald Kennedy umí pobavit. Ještě že tihle odborníci bouchaj v kolbenu dvanáctky. A nemají čas číst o autech pro socky, co je baví řídit.

Já mám pro blogísek připravenýho Supa Uberkonfig vom Škoda. Vydá to tak na 3 díly o tom jak takový lidi typu té lopaty vyrábí kvalitní vozy.

beastar
09. srpna 2019, 16:38
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Další červený hadr na idioty, co si myslí že svět je nová škodovka v základu. A hrozně je draždí že někdo bude petrolhead s autem za 30 tisíc. Přestože je to hnusný. Pořád to naplňuje typické znaky pro BMW z té doby. Dobré řízení, relativní spolehlivost a slušnou porci zábavnosti. Jak říká jeden člověk co ho znám... Nákupní taška od BMW... Dobrej poměr cena výkon.

beastar
08. srpna 2019, 23:48
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Jo samozřejmě. Nebo ten Hummer toho američana. Taky prostě zůstal tvar Hummeru. Ale jinak komplet vyházený nazvedany atd. Ono to ale dnes prostě jinak. To stejný máš DTM a jakýkoliv GT vyjma prostě nízkých kategorii produkčních vozů. Proto tyhle závody mám nejraději a je jedno jestli 24h okruhy a nebo N rally.

beastar
08. srpna 2019, 19:05
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Však jo. Ale když se podíváš. Tak zjistis ze tam jsou docela rozdíly. Každopádně s nějakou běžnou ZX to samozřejmě nemá společnýho nic. Asi jako dakarsky mini s běžným.

beastar
08. srpna 2019, 19:03
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Petře to byl psany rozhovor. V nějakým rally magazínu. Respektive na webu. Video úplně nevim. Už to je pár let celý:)

beastar
08. srpna 2019, 16:57
1
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Jj to někde řekl i Auriol. To auto bylo tak velké a nemotorné až bylo vlastně oblíbené. Ono bylo potřeba s tim jezdit jinak logicky. Škodě jako značce to i tak udělalo dobrou službu. A jako vůbec wrc účast skvělý úspěch.

beastar
08. srpna 2019, 16:55
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

V podstatě se shodneme. Nemá cenu spekulovat. Ono nejde tak úplně o značku. Pani maminka začátečnice na silnici nebude řešit jaký znak má na kapotě. Nebude řešit co mohla lepší, protože ty xpírienc nejsou. To znamená že cokoliv nového s dnešním standardem výbavy a bezpečí bude stačit a bude to fajn. Já sem třeba teď nedávno tu svou sesadil z suv skříně MB GL do normálního sedanu a je s tim totálně v pohodě. Takže prostě budem kupovat. Suv už není tolik třeba. Prostor jo. Je to nový, bezpečný v relativně vysoký výbavě. Mě se to moc nelíbí. Ona to miluje. A to je základ. Její pocit jak jí to sedne. A kdo trochu ženský zná tak ví že většina fakt nehledá V8 ameriku s osmerem koncocek kde se sedí 2metry nad zemí. Ani super ojetej AM Rapide, ale spíš spolehlivý auto parťák. Počínaje autama jako Opel Corsa konče X5 dle vkusu každé soudružky a potřeb.

beastar
08. srpna 2019, 15:16
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Na jednu stranu se základní myšlenkou souhlasím. Pokud je takový rozpočet vyloženě nákupní taška nebo ojetina nedává smysl. Velký užraný technicky zastaralý suv taky ne. A taky ani ta bezpečnost tu není úplně top jak by se zdálo. Zase na druhou stranu takový Tipo je moderní auto na slušné platformě. Řekněme že za ty peníze je to prostě dobrý. Ok možná trochu levné na ten rozpočet. Nicméně viděl bych jako hlavní parametr ideálně nové a ne úplně malé auto. A jako suv asi jo. Když už ale tak něco kompaktněji fungujícího. I když nesnáším korejce tak i ta Sportage by dávala smysl na ten nájezd pro zacatecnika.

beastar
08. srpna 2019, 14:21
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Mám za sebou pár nehod jak v závodním autě. Tak v obyčejným autě šlupce.... I super drahý káře. Extrémy jsou a budou a je to i o štěstí. Trefila mě tramvaj na dveře u řidiče tak ve 30kmh jel jsem ve felicii... Bez zranění jen plechy. Trefil mě pan z protisměru čelně tak v 90kmh... Já A6c6v6 on OC1.... Já pohmožděniny spalenej ksicht od bagu... Odreny rameno. Om ARO a vrtulnicek. A tak dále... Prostě to neovlivniš. A takový to po nehodě... Ty vole kdybysme jeli ve velkym autě:)) Ok hmotnost neokecas. Každý auto má svoje silný a slabý stránky. Není důvod si myslet, že v A6 přežiju míň jak v Q7. Protože to tak není. Je to jen o pocitu. Přirovnal bych to k pocitu kdy to v tanku taky vypadá všude bezpečně jak v přilbě a vestě. Jak to je ve skutečnosti víme všichni;D

beastar
08. srpna 2019, 14:13
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

No tady je hodně potřeba jmenovat konkrétní modely. Obligátní Golf kombi je opravdu horší než třeba TRoc?:) Nebo okyna kombi ve srovnani s Karoqem... Atd. Ono je to prostě dost ošemetný. Jako suv se dnes bere kde co.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Touran  2006
Volkswagen Touran

2006 rok výroby
103 koní výkon
1 986 ccm objem

Dodge Durango  3.6 GT 2018
Dodge Durango 3.6 GT

2018 rok výroby
300 koní výkon
3 632 ccm objem

Pontiac Trans Sport  2000
Pontiac Trans Sport

2000 rok výroby
185 koní výkon
3 350 ccm objem

Volkswagen Scirocco R packet 2009
Volkswagen Scirocco R packet

2009 rok výroby
160 koní výkon
1 390 ccm objem

Volkswagen Golf Variant 1.9TDI  2008
Volkswagen Golf Variant 1.9TDI

2008 rok výroby
105 koní výkon
1 900 ccm objem