načítám data...

beastar

JménoLe patron des patrons Beastar!!
BydlištěEvropa
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 2.7 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků7632
Pozitivních komentářů u článků2814
Negativních komentářů u článků215
Možnostinapsat zprávu
Informace

Současnost: Maserati Quattroporte V 4.2V8 GranTurismo V8 ---+ Mercedes-Benz GLC EQ Renault Mégane R.S. Trophy Minulost: asi 60 aut vlastních a třeba 666 vyzkoušených

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 23:41
0
Jak na displeje?

Tady obrázky nějak stávkoval upload

beastar
včera v 23:39
0
Jak na displeje?

Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního mě přijde úplně mimo. Článek spíše pouze konstatuje. A ano možná je to dnes levnější řešení, ale co? Těch levných řešení je i na drahých autech dnes dost a dost. Já mám názor že tak jak jsou špatné klasické "budíky" tak jsou i dobré displeje a naopak.

Ono kdysi populární VW modré budíky, nebo totálně špatně podsvícený Peugeot let devadesátých taky nebyla výhra. Každému sedí něco jiného. Mě osobně stačí rychloměr alespoň orientačně otáčkoměr a stav paliva. Uznávám že přehledně teplota vody je fajn. Upřímně nikdy sem nepoužil v ničem kde se to umožňuje nic jako dark cockpit. Přišlo mi to úplně zbytečný. Pokud nekdo má přehnaně citlivý oči na umělé světlo je lepší v noci nejezdit. Není nutný to svádět na špatný podsvícení:))

Obrázky dole dělí opravdu několik dekád. Co asi bude přehlednější ve vyšší rychlosti třeba v noci? Ano ten šedesátkový layout a rozvržení je z dnešního pohledu romantika. Fakticky to lepší než chladnokrevně působící displej není. Navíc to ukazuje opravdu spíše orientačně včetně rychlosti. Jak sem psal jsou dobrá i špatná řešení. Na obě strany.

Na závěr dodám že Mercedes je sice fajn. A ano auto skutečně vlastním aby tady bylo jasno v reakci na jeden příspěvek. A jo dělají to pěkně určitě to ale není pro každého. Za mě mám raději méně pouťového ztvárnění a více minimalismu. Ukazuje to ale spolehlivě a čitelně. Všechno.

beastar
28. ledna 2023, 12:27
0
Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační hot hatch

Tak umí. Za ty peníze se jedná vlastně o bezkonkurenční volbu. Jediné co by snad zájemce mohlo odrazovat je výrobce. V tomhle případě a při kategorii auta bych to vůbec neřešil. Je to dobrá nabídka.

beastar
28. ledna 2023, 12:24
0
Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6: Uhněte, tady se pracuje

To máš pravdu. Zákazníci jsou určitě rádi. V tomhle segmentu ani příchod věcí jako pokročilý asistenti moc nemá vliv. Auta se vezmou v základu. Zejména verze furgon. Přesně pošta, courier, stavební firmy. Tam vážně na inovace není nikdo zvědavý. Naopak líbí se mi jak v detailu důsledně dodrželi některé podobnosti. A motorizace to jen podtrhuje. Největší změnou je tedy nová barva v odstínu sdkfz 222.

beastar
28. ledna 2023, 09:42
0
Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6: Uhněte, tady se pracuje

A já naposledy platil stěhovací firmě. Přitom stačí pobrat novinářský Boxer sepsat rychle test. A máš to zadarmo. To auto je roky pořád stejný. Dají se jiný světla, rádio a pár detailů a van za milión jede.

beastar
26. ledna 2023, 12:15
0
Autíčkářův týden: Opel Astra kombi, Renault Austral a Suzuki Jimny s pěti dveřmi

Možná zjistili že elektromobily jim nejdou a dělají je teď všichni;D

beastar
26. ledna 2023, 11:08
0
Autíčkářův týden: Opel Astra kombi, Renault Austral a Suzuki Jimny s pěti dveřmi

Já nepopírám že s dětmi se to prostě dělá hůř. Já teda děti nemám. Zase máme dva obří pejsky co váží dohromady osmdesát kilo. Taky mají na delší pobyt hračky a pelechy. Plus občas vezeš nějaký volnočasový věci. Jak sem psal Glc se bere jako malý SUV. Má 550 litrů... Opravdu to stačí. S tím že céčko v kombi stejně jako Octavia má 490l. A když sem měl GL ta měla 680 a po sklopení sedadel asi 2000. To už bylo na stěhování bytů. Po pravdě jediný co má asi kombík občas lepší. Nakládací hrana. Zase SUV mívá lépe řešené otevírání toho kufru. Prostě když vezmeš srovnání spravedlivě své k svému. SUV většinou vyhraje v prostoru. Dnešní auta z poslední dekády řekněme.

beastar
26. ledna 2023, 10:09
1
Autíčkářův týden: Opel Astra kombi, Renault Austral a Suzuki Jimny s pěti dveřmi

Hale asi takhle kombík a jeho pořízení představuje cool volbu v ČR už roky. Je to taková národní tradice. V ČR a v Holandsku:) Na východ od vás ale i třeba ve Španělsku se kombík bere trochu jako ne moc cool volba. Někde dokonce podvědomě dopadneš do kategorie dělník či řemeslník. Takže buďte rádi za chalupáře...

Jo a do SUV se zbalís úplně v pohodě. Ono totiž záleží do jakého. Třeba moje Glc je docela malý ale rozhodně ne menší než Astra v kombíku. A to nemluvím třeba o Q8. Tam si sebou kromě dětí sbališ ještě kombík do kufru.

beastar
23. ledna 2023, 18:12
1
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Jo na tom něco bude. Nedávno sem to tady postoval. I když v jiném kontextu. Budeme dělat auta õríble a unconforzabl :)) Navíc s naprosto nelogicky umístěným tabletem uprostřed. Skoro jakoby se inspirovali u Tesly.. Ten interiér není hoden auta za milion a půl. Sorry automobilky to prostě přehání a zejména mainstream.

beastar
23. ledna 2023, 16:43
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Nepochybuji že jinými slovy ale přesně tak to bylo. A nakonec pánové musíme to hovno prodat. Když už na vývoji dělají teď tyhle žaboidni vysoký mutanty. Co s tím.. Prodáme to jako stylovku. Nový svět je tady lepší, čistší a čistě elektrický... Ještě chybí větší a exkluzivní a bude to kompletní. To až s druhou generací.

beastar
23. ledna 2023, 16:40
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Já na to moc nejsem. Zůstali jsme tam dva dny v té jejich apartman village a celkově skvělý. Čistý, zábavný, levný kam se hrabe právě sem tam nějaký západ. Navíc teda z ČR úplně v pohodě časově.

beastar
23. ledna 2023, 13:37
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Byl si v tom Polsku? Energylandia nebo tak nějak. To mi přijde docela cool na východě.

beastar
23. ledna 2023, 12:45
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Myslíš jako Elektropíčovina nemá emoce a horská dráha možná tak evokuje blití v tomhle jakože Mustangu...

beastar
23. ledna 2023, 12:26
0
Bazarový snílek: Čím nahradit Davidův daily driver?

Přesně tak. Když QP5 tak jedině ZF automat. Pokud to teda není auto na 1000 km ročně do Krabovy galerie. Ono to mds je blbý i na samotný ježdění. Couvá to blbě do kopce to neumí. Plus to vážně není spolehlivé. Jinak auto jako takový až na složitější servis a drahé díly je schopný daily lítat úplně v pohodě.

beastar
22. ledna 2023, 10:37
0
Co ve vašem novém autě nesmí chybět?

Jak sám víš tak mezi tehdejšími xenony a dnešními super Matrix atd je obří skok. Navíc automatické dálkové se hodí, stejně tak různé prosvícení při zatáčení atd. Když s tím jedeš hodně km přes noc je to prostě znát. Taky mám teda na QP5 tehdejší vyspělou technologii. Xenony. Jenže i po servisu to pořád svítí asi tak 7 metrů rovně před auto. Proti tomu v GLC jsou ty chytrý světla k nezaplacení. Dobrý audio mám taky rád a nutno dodat že souhlasím, že v Turismu to ani nepouštím přes vylámaný plasty a motor to stejně není slyšet.

beastar
22. ledna 2023, 10:31
0
Co ve vašem novém autě nesmí chybět?

Asi takhle. Mám dvě auta kde se dá mluvit o tom, že jsou nová. V podstatě roční GLC, ten čas letí. A pozáruční Mégane R.S. T. A musím říct že část velké výbavy nepoužívám a někdy mě dost sere. Ano jsou to různé asistenty ale i různé rádoby vychytávky. Hlasové ovládání je třeba docela blbost ale u Mercedesu to funguje dobře. Že bych to musel mít... Určitě ne.

A proto auto které řídím nejvíce má dobrou výbavu asi na dobu vzniku. Začátek minulé dekády v tomto století. Takže automatická klimatizace, elektrická okna, vyhřívaná zrcátka, výškově stavitelné sedadlo s pamětí a výhřevem. Normální tempomat. Dobré audio je plus stejně tak keyless. Naopak zase tak moc neřeším konektivitu. Funkční kvalitní bt potěší. Posilovač řízení mi také nevadí:) Airbag řidiče neurazí. Parkovací kamera s dobrým rozlišením je určitě fajn, ale ne nutnost. Obecně raději méně kvalitní výbavy. Než takový ty mainstream cars kde sedneš je tam všechno. Půlka úplně k ničemu nebo v provedení které je úplně made in China... Na první pohled.

beastar
11. ledna 2023, 22:59
1
Ferrari Purosangue: Plnokrevník

Jenom k těm jízdním vlastnostem. Ono opravdu tyhle auta umí z té fyziky popřít vážně dost. A nemusí to být nutně exklusivní Ferrari.

Moje zkušenost z posledních let. Glc 63Amg, Range Svr, Macan Turbo S, Grecale Trofeo. Všechny docela těžký a více méně velký auta a vysoký. Grecale má dvě tuny... Prostě jezdí to líp a jinak než by si myslel a tušil:) To neber jako osobní útok jen prostě tohle Ferrari bude minimálně jízdně skvělý... Že se ti nelíbí vzhled no to se dá pochopit. A právě fotbalisti a úspěšní v ČR takzvaní kontroverzní podnikatelé a ehm dynamičtější advokáti budou první klientela.

beastar
11. ledna 2023, 17:29
1
Ferrari Purosangue: Plnokrevník

Obě současná SUV byla pro Porsche asi tak důležitá jako pro Škodu první Octavia. Jakože hodně. A díky Cayenne se podařilo vyvinout úspěšně tehdejší GT3. Má minimálně stejnou pozici jako třeba 944, další kdysi proklínáný zachránce značky.

A dnešní Cayenne je výborný auto. Vůbec se to nedá srovnávat s první generací primárně vyvinutou na Touareg. I tak zachovalá první Turbo generace je zajímavý auto.

beastar
11. ledna 2023, 17:26
3
Ferrari Purosangue: Plnokrevník

Tohle je blíž umění než autům jako takovým. Obrazy také hodnotí většina lidí nějak a většina na ně nemá. Teď myslím takové, co jsou ekvivalent Ferrari. Mě se tohle stejně jako třeba Panamera, Grecale, nebo Macan líbí. Cílovou skupinu to osloví určitě. A předpokládám, že hlavně v US a na ropném poloostrově o to bude rvačka. A zase si nemyslím, že čistě z pohledu petrolheada je to nějak extra zajímavý. Urus bych si nejspíš taky nepronajal. Protože proč...

beastar
10. ledna 2023, 22:17
0
Kia Niro hybrid: Praktická stylovka

Ronoath: Sedadla nejsou u velkých škodovek problém. Ať je to Kodiaq nebo Superb nebo Elektropíčovina. Je to snad až na danou třídu velkoryse dimenzované. A jakmile máš větší výbavu než základ (ale i to ujde) je to ok. Toť můj subjektivní pocit. No Kodiaq po FL. Jezdí celkově hlavně o dost líp. Právě že je pohodlnější a už se nehoupá. Jezdí to na svoje rozměry a standart výrobce vlastně hodně dobře..chvilku jsem o něm dokonce v RS s tím modernizovaným benzínem přemýšlel. Pak teda vyhrálo Glc. Určitě ne kvůli tomu že by byl Kodiaq míň pohodlný.

beastar
10. ledna 2023, 09:57
0
Kia Niro hybrid: Praktická stylovka

Jak máš toho Kodiaqa ročník. Jestli to je ta poslední fl. verze. Tak mě se to na škodovku docela líbilo. Konečně to jezdí dobře právě i v tom komfortním režimu. Respektive právě u Kodiaqu mám pocit že více režimů smysl má. A dělá to z toho lepší auto. To stejné platí pro Superb. Podle mě.

Jo pak jsou auta kde to je k ničemu. A rozdíl je jen v tom co to napíše někde..

beastar
08. ledna 2023, 20:32
1
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Jak píše Jakub. Tak to prostě je. Navíc jak sem psal. Jako drift se to dá samozřejmě hodnotit. Jenže to prostě není ono. Možná nebylo přesné napsat že to nejde. Prostě to ale není úplně vhodné auto na takové věci. A je tam vidět, že to prostě upravené je.. Nemám důvod ti nevěřit že to v době videa nemělo základní výkon. Každopádně to nic nemění na mých předešlých tvrzeních. Jedna vlaštovka jaro nedělá. Navíc teda drift a drift. Tím toho kluka za volantem nijak neumenšuji. Umí...

beastar
08. ledna 2023, 14:48
0
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Hm aha :D Jenomže tohle auto už dávno není dvousetkoňový factory stock. Jinak nice try. Mimochodem když to posunu na jinou úroveň. S dvousetkoňovým autem jde driftovat ale určitě to na to není super vhodné. Dále záleží taky na pneu a jak tam těch 200ps je poskládaných. A jako samozřejmě respekt drifty to jsou ale opravdu takový ten základ aby se jako neřeklo. Umět se to musí každopádně. Asi jako všechno za volantem.

Když už chceš trolit s takovou blbostí, tak příště prosím postní alespoň sebe ve svém 200hp Brz rád se něco přiučím ;(

beastar
06. ledna 2023, 10:23
0
Rok za volantem: Padesát aut potřetí

Jo za ty peníze v zásadě nemůže člověk čekat zázraky. Prostě je to povedený hothatch. Vypadá to docela pěkně. Umí to věci. Ono to podle mě patří do poslední pořádný pětky skutečných HH. Jako když do toho sedneš z něčeho jako Octavia RS, nebo Toyota Corolla... Tak to je super pecka. Nicméně přesně novináři když nás všichni zásobují pořád tím kolik toho znají a řídí. Ti by měli vědět víc. Jestli ono to není tím, že je to pro ně prostě práce:) A tak občas tu senzační káru vyrobí v článcích.

beastar
06. ledna 2023, 09:45
0
Rok za volantem: Padesát aut potřetí

Já to řídil jednou a dobrý. To stejný jde říct o konkurenci. Mégane R.S. Trophy mám. A dobrý. Jenže prostě.... Dobrý. Rozhodně postrádám ty věci čím nás krmili novináři při vydání. Jak tady proběhla onanie na téma Ni30 čekal by si že to bude pomalu lepší jak to Porsche...

beastar
06. ledna 2023, 09:43
1
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Přechod z E na F je trochu šok. Hlavně pro lidi, co si musí všechno zkusit aby tomu věřili. A bohužel u G30 to není jiné. Sypeš do toho a BMW se neptá zda tě to baví. Ono to potřebuje. To sem u těch starých modelů neznal. To jezdilo do roztrhání těla až člověku kolikrát toho auta bylo líto.

F10 je dobrý úvod do světa prémiových ojetin. Aby někteří věděli proč příště mainstream.

beastar
06. ledna 2023, 08:14
0
Rok za volantem: Padesát aut potřetí

Jestli to je i30N tak v pořádku;D

beastar
06. ledna 2023, 08:12
0
Rok za volantem: Padesát aut potřetí

Moctezuma: To jsem tam vynechal. Kuba tam píše o tom svém Volvu. A to je krásný příklad toho, že nic nevydrží věčně. A nemyslím si že kdyby si měl srovnatelné eSko jako máš teď US povoz. Že by tě to ruinovalo tak že by si nejel do Karibiku případně na Maledivy. To je taky trochu pověra o MB. I když logicky teď zrovna v Mexico určitě lepší to co máš. Než cokoliv Evropské. Údržba a kvalitní servis určitě umí výrazně prodloužit životnost. Jinak je to když se budu držet článku spíš o nových autech. A tam jsou tristní prostě jiný věci. Já mám teď skoro rok nové hybridní GLC. A zatím v poměru cena/výkon rozhodně lepší než staré Maserati QP s V8. Obě jsou ale pro mě osobně super.

J.Pospa: To je přesně to, co se týká té Astry. Oni to dělají vlastně dobře. Jen na první pohled. Mě právě potom vlastně víc sedí úplně nevýrazná i30, která bude nevýrazná a funkční i za deset let..A Peugeot.


Všichni známe:D Akorát náplň a výsledek toho co dělají se změnilo. 508 byla pecka, 308 vlastně taky hraje vysokou hru. Až přijdou první bazarové kusy. Dopadne to trochu jako obvykle. Ona kdysi 607 taky bývalá kočár a zjevení. Po pár letech nejlevnější polofunkčni parodie na limuzínu.

beastar
06. ledna 2023, 00:10
5
Rok za volantem: Padesát aut potřetí

Mě se to četlo dobře. Přestože sem z toho seznamu řídil zhruba 15% asi. V něčem se docela dobře shodujeme. V jiných věcech vůbec. Chválu Fabie naprosto chápu. Pracovní auto, co člověka živí je úplně něco jiného než naše staré mrdky Maserati, Mustangy, všechny ty Miaty a 996tky. A ano je to potřeba.

Rozhodně se shodujeme v názoru na elektrické Vito. A taky na Caddy. To si tak trochu dělají prdel obě automobilky. Každá jiným způsobem. Ypsilon je hodně fajn. Vlastně to bylo myšlené jako stylový, luxusní city car. Dávno před tím než bylo nějaký neu Mini.. O cestování v autě jako nová Astra si myslím své. Nelíbí se mi, podle mě to nefunguje. A bude to další auto o kterém za dva roky všichni budete tvrdit. Hmm ty vole on měl ten anonymní Beastar zase asi trochu pravdu. Je to špatné.

Okouzlení US produkcí chápu. Sám se divím, že ještě nemám nic. Když mě ta ideologie kolem toho asi nesedí. Protože cuore sportivo a potkaný motory jsou prostě lepší. Racing n tuning ne asi:)

Starý Mercedes jen potvrzuje to, co si Honzík Křečků není ochoten roky přiznat. Tahle značka dělá, dělala a hlavně bude dělat ta nejlepší auta. A týká se to i menších modelů. Viz poslední céčko.

beastar
05. ledna 2023, 14:05
-1
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-line X: Jediné auto, které kdy budete potřebovat?

Ovládání otevírání kufru na klíči? Pokud mám uvnitř tlačítko a automatické otevírání jde to ovládat z klíče. Nebo v případě bez klíče kopneš pod auto:)) Třeba se dočkáme i toho, co u čtyřky Golfa, že to tuneři budou zahlazovat a vymýšlet různé odskoky.

beastar
05. ledna 2023, 12:23
0
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-line X: Jediné auto, které kdy budete potřebovat?

No právě. Ono jak píše Viola reálně je to snaha o praktické řešení a účelnost. Už sem tu Golf IV jednou dával v tomto směru za příklad. A ano přesně jak kdyby to někdo nakreslil celý a nakonec se řeklo tvl kde bude ta klika.

U toho Golfu je to takový jak když otevíráš troubu prostě hrozný ojeb. A jak to bylo panečku populární auto:D

beastar
05. ledna 2023, 11:12
0
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-line X: Jediné auto, které kdy budete potřebovat?

Mě taky. Takový Macan pro méně majetné. Ty ceny jsou úlet tak nějak obecně. Mimochodem za tyhle prachy jde nakonfigurovat třeba malý Mercedes libovolný...

beastar
05. ledna 2023, 11:10
-1
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-line X: Jediné auto, které kdy budete potřebovat?

Takhle hnusné to měl i Golf 4. Vypadá to jako vchod do skříně. Já teda nikde většinou kolem SPZ matlat nemusím. Řeší to takový tlačítko v interiéru. V autě za milión by to mohli nabízet též.

beastar
05. ledna 2023, 08:49
1
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-line X: Jediné auto, které kdy budete potřebovat?

Nejlevnější Escort (1993) v ČR stál 399,900 Kč. To je cena srovnatelná s tím, co se uvádí nahoře v závorce řekněme. Průměrný plat byl 5,817 Kč. Inflace tehdy dosáhla téměř 21pct. Jak pamětníci potvrdí byla to docela těžká doba.

Taky pamatuji jako dítě, že táta kupoval v IT tehdy tuším už FL. Tipo a i tam stálo lehce přes půl milionu Korun. Samozřejmě tam byla vyšší životní úroveň než v Čechách, ale taky to byla pálka za vlastně úplně obyčejné auto.

Je fakt že paralela mezi tehdejší dobou. Dneškem se trochu nabízí. I když důvody a situace jsou jiné.

beastar
04. ledna 2023, 16:39
1
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Volvo mi moc nesedí. Moc nechápu co na tom kdo má. Dnes je to regulérní Čínský výrobek. Včetně části vývoje. Když se bavíme o ojetých autech. Běžných modelech. Jsou to auta pro lidi, co nemají rádi auta. Právě ta přidána hodnota tam podle mě chybí. Bezpečnost je jejich mantra. Taková C30 určitě nebude v ničem bezpečnější, než třeba BMW 1er. Každopádně to je mimo téma. Stejně jako právě ta srovnání.

Ono totiž to vw není žádná prémie. A narozdíl od Volva si to o něm nikdo nemyslí. BMW je na tom stejně takže srovnání E90 s Touran nám trochu kulhá. Stran plastů a zpracování je jasné že BMW vyhraje vždy. Souhlasím s tím že TDI má hrozný projev. Touran skutečně trpí na pazvuky. Což plyne trochu i z konstrukce. Nutno dodat že Passatu v tomto není moc co vytýkat. To auto je postavené uvnitř velmi dobře a ani 300k km na něm často nenechá šrámy.. Takže tady už to BMW potom tak moc nevede. A ceny servisu jsou opravdu pořád na straně VW. Nejen v Čechách v Německu ti to vychází 1:2. A to je vážně rozdíl. Pořád se tu bavíme o daily kde chceš hlavně jezdit a dojet. Mohli bychom tady ještě zmínit C5 možná nějakou tu Hondu. Starší Mercedes. Navíc teda jak tu někdo podotýká 3er není velký sedan. Je to dobré svezení ale ten dnešní výběr je problém. Auta jezdí veskrz špatně. Něco jinýho když to koupíš v rodině nebo tak podobně.

Samozřejmě sehnat se dá vše. Zase za jakou cenu. Bude někdo ochotný kvůli daily za tři sta jezdit po Evropě? Nebude. Jako vždy líp koupíš ten mainstream. Nedávno sem tady viděl krásný Mondeo 104k najeto k uvěření. Sice taky nafta a nízká výbava. Jako daily na ty dva, maximálně tři roky vlastně ideální auto. Jezdí to dobře a je to velký auto. Servisně je to relativně levné. Vyložený strašáky tam nemáš. Víš jak to je. A tady to rezonuje často.

Lidi se na to málokdy umí podívat racionálně. Každý tady do toho promítá svou fanouškovskou stránku. O tom to není. Přesně tak vznikají debilní nápady jako koupit si Mazdu 6... Případně budu mít daily Toyobaru na ježdění do práce a bude to cool. Takhle to ale při 40k plus ročně opravdu nefunguje. Většinou. Nebo je to o velkých kompromisech. Je vidět i na Krabovy že pochopil že tohle funguje jinak než jeho sbírka:)

V zásadě bych neměl nic ani proti tomu Volvu. Bohužel jak sem psal dobrý auta mají vysoký ceny. A špatný nízký takže logicky.. .. schválně se na to podívej. Když budeš hledat Passat za tři kila a když jakýkoliv srovnatelný Volvo.

beastar
04. ledna 2023, 12:46
3
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Přidána hodnota Volva? Pro běžného uživatele ne fanouška. Oproti VW je prosím kde? A co to vůbec má být. Co se týká nákupu Volva rozhodně až na ta problémová nejsou levná. Spíše naopak. Mazda 6 dostala velký hype od prvních recenzentů. Přitom obecně je to spíše průměr.

A k BMW. Snad krom generací které začínají písmenem E. Bych nedoporučil na velké nájezdy s ojetin prakticky nic. Možná dvanáctiválec v 7er a některé další okrajové volby. Problém toho e9x bude v tom, co tam i zmiňuješ. Auta s dobrou údržbou prakticky na trhu už nejsou a nebudou. Skoro vše má vždy něco. Navíc to bývá často stočené nebo po nehodě. Proč? Protože se to stále vyplatí dělat ty podvody s tímhle modelem. Kdežto u nějakých Korejců a podobné produkce se tohle neděje. Důvod asi netřeba rozepisovat. A ano Passat s TDI už taky není v téhle generaci viz rozpočet žádná výhra. Ovšem nebudeme si lhát pořád to udržíš v provozu levněji než jakýkoliv BMW. Mimochodem tuším že teď VW sám provozuješ. A Touran fakt není od Passatu daleko i když sedí na Golf platformě. To že si měl dobrý kus trojky vypovídá hlavně o tobě ne tolik o autě. Navíc kdy si to kupoval? Situace byla vážně jiná před pár lety. Dnes je to velice špatné s tím co jde reálně vybírat.

beastar
04. ledna 2023, 12:17
2
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Tak to tahle generace amg aut žere v každém případě a motorizaci. Naštěstí obvykle jen benzín. Jsou to spolehlivý věci. Jen teda nesmíš natrefit na problémový kus. Já měl E55 a stálo to opravdu hodně nervů a peněz než sem to po roce dal do "šrotu". Ta c32 203 je hodně chválená kupodivu i ve fórech.

beastar
04. ledna 2023, 12:14
2
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

To kopíruje defakto můj názor dole. Petrolheadský zajímavý auto na tohle v téhle ceně prostě není. A souhlasím i s tím E39 měl sem tři různý auta a bylo to nejlepší auto, co sem kdy měl. A že sem jich měl. Navíc skutečně ty motory jsou i úsporný. Jízdní projev strčí do kapsy půlku dnešní produkce střední třídy.

A ano nebo tak nepopulární mainstreamová karta. Hyundai i40 s tou ukrutně nudnou 1,7 naftou. Případně Optima.

beastar
04. ledna 2023, 12:10
4
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Kdyby byl rozpočet o něco větší. Byl by ideální MB E s nějakým základním cdi. Vyhnout se autům s nájezdem 350 plus. A myslím že problém v nějakém super drahém servisu by nebyl. Když se s tím jezdí komfortně a více méně na spotřebu je to pohodlný a v provozu to stačí. Navíc jde jezdit mimo městský provoz asi za 5,5l což se v době vyšších cen PHM hodí.

Bohužel tři sta na dobrý kus nestačí. A tak se mi líbí bez skrupulí doporučit VW Passat. Přece jen u daily na 45k ročně si opravdu nemá cenu hrát na originalitu ani na pana pitralonheada. Ono totiž zajímavý a spolehlivý auta moc nejsou za tyhle prachy. B7 sice vypadá jak větší Golf. Zase je jich větší výběr a dá se vybírat z kupy motorizací. Kde sice nic není úplně top spolehlivé zase se to pohodlně řeší v realitě Čech. Já bych touhle cestou na daily klidně šel.

Jinak samozřejmě bych mohl doporučit svůj kočár století pátou generaci Quattroporte s V8. Která není ani pěkná, ani nemá dobrou spotřebu a hlavně není levná na servis a spolehlivá. Bohužel tak nízko ceny zatím nejsou. Každopádně minulý rok mě stálo 39,000 km 150,000 CZK plus palivo a nové pneumatiky. A to se přátelé vyplatí. ;)

beastar
03. ledna 2023, 14:27
0
Zapomenuté modely let nedávných

Ono zrovna tohle TSI je snad jediný stravitelný motor i v Octavii.

beastar
29. prosince 2022, 14:44
8
Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování

Tak jako on Krab nepůsobí že by někomu někdy psal ty kundo sundám tě, až tě potkám. Takže se to dalo čekat, že to bude banalita. Nicméně virtual cock measuring nikdy na netu nevyhraješ proti někomu kdo má admin práva:) Takže Krab udělal dobře že debatu dále nehrotí. Mimochodem mě teda ani ta debata se absurdum od ostatních nepřijde nějak přehnaně toxická. Každý si napíše své a dobrý... Jako jo je to zase hodně akademické atd. Bývali tu horší přestřelky s prudším slovníkem.

Jinak ano původní debata je taková zbytečná. Na osobním dojmu postavená naivita. Četl sem to celý a padlo i pár užitečných informací. Přestože nesouvisí s Lexusem ...

beastar
29. prosince 2022, 12:45
2
Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování

Vyostřená diskuse které se neúčastním. To je panečku premiéra. Mimochodem to je nějaká vnitroredakcni povinnost sázet Krabovy mínusy. Samozřejmě nevím co teda psal. Udělat ale vyhrocenou diskusi z tohoto mi přijde hloupé.

Spotřeba je velmi individuální i u jednotlivých lidí natož pak to řešit na bázi stará Tatra vs supermoderní Lexus. Ano třeba některé staré R6 od BMW mají skvělou spotřebu. Dokonce i jejich V8. Jenže ta auta váží o tunu méně a mají polovinu komfortní výbavy. Řešit do toho emise. Právě kvůli emisím je pořád u některých moderních aut ta spotřeba docela podobná jako před dvaceti lety. Velmi dobře to popsal Moctezuma na tom beetlu. A tristním stavu co se týká ovzduší některých SA ciudadu. Tam je prostě moc proměnných.

A že se udává laboratorní spotřeba vozidel která se pak liší od reality. To je vcelku jasné. Nikdy nejde simulovat úplně vše zcela logicky. Už teď máme 3 čísla spotřeby PHM. Auta jak známo jezdí úplně všude. A taky jejich použití je rozdílné v plus dvaceti nebo mínus dvaceti stupních Celsia. Jednoduše souhlasím že pokrok je naprosto evidentní. A když odhlidnu od osobních aut stačí se podívat třeba na Euro 6 tahače... A proti nim postavit jakýkoliv LIAZ například. Ekonomika provozu, čistota exhalací, tažná síla, výkony motoru, životnost hnacího ústrojí vše o 100pct lepší v novém voze. U osobních aut je to úplně stejné. A hybrid má smysl už roky. Z debaty záměrně vynechám jaké auto je 603 optikou dnešní doby:) Protože si samozřejmě ten hate nezaslouží. Bezpečnost 0, výbava 0, komfort spíše podprůměr a tak dále. Takže obecně calm your tits n birds. Nebál bych se že to v Lexus rozumí méně než my. Tohle auto bude mít skvělý prodeje. Má výborný parametry a většina z nás v něm teď jezdit určitě nebude. Jediný co je totiž mazec je ta cenovka jenže v rámci kategorie je vlastně ještě dobrá.

beastar
28. prosince 2022, 00:35
1
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Jo ta w12 bude plnotučná;D Auto pro pravý chlapy. To by si Krab potrenoval i 360tku nejen řízený smyk.

beastar
28. prosince 2022, 00:33
0
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Jo vtipný to je a určitě souhlasím s tím že jde hlavně o to zamachrovat. A ano provoz nějaký řekněme Fancy ojetiny se prodraží. A asi víc jak toho Toyobaru. Point může být, že to třeba bude lepší, zajímavější, kvalitnější auto. I když samozřejmě jaksi přímá konkurence neexistuje defakto. Zase jen se mi nelíbil ten přístup jakože démonizace to jako když koupíš Porsche, tak ti z toho zamrdá. Krab teď nedávno a ta jeho Alpina jo je to jiná kategorie úplně atd to sem si vědom. Každopádně to není auto kde musíš být miliardář. Víme asi oba, že bohužel 10 Kč km může stát i úplně obyčejná kraksna. Typu některý Passaty třeba:) Jenže tam nikdo většinou nečeká že to bude svezení pro masy. Já v zásadě proti svezení za barákem nic nemám. To se čistě váže jen k těm výkonům. Aby si se zkrátka trochu svezl je potřeba jezdit dál no. Ono prostě každej jak chce a umí. Nicméně tady právě končí ta zdánlivá univerzálnost toho Toyobaru.

Ten závěr je takový pravdivý. Totiž část lidí ty náklady na to svezení fakt tolik neřeší. A když si vezmeme třeba Kraba jako slušně vydělávající entitu s kinder a manželkE. Kdyby neměl to svoje panoptikum vozů. Slušnou 911 zánovní by pořídil i toho Cayenna pro manželku by vychoval..a na nějaký hrátky s atmosférou a 200ps by už neměl náladu. Takže v zásadě to pro část lidí kteří mají ty měřítka jiný dělalo zajímavý daily. Jakože vzhled a rwd. Pro nadšence do racin n tuning to znamenalo snadnou cestu k základu. Pro rozumná vylepšení. A to zas uznám, že funkční úpravy jsou na těch autech kolikrát top a pak to jezdí jak kretén. Dobře.

Ten základ bude vždycky kompromisní placatý auto. Na Cupra s 1.8 se naučíš možná ve finále líp skutečně řídit, než na tom brz. Já teda mám trochu i problém s tím řízením jako strmostí atd. Prostě je to na mě bez prdele 70pct času slabý jako Fun car. A v zásadě docela nudný jako daily ... Těch důvodu individuálně k tomu mám opravdu dost. Ty objektivní sem psal už na začátku. Ten hype lidí tomu taky těžce uškodil... Společensky. Za mě trochu škoda a sem zvědav právě na to nové auto. Kde to vypadá že takový to obecný nadšení se úplně nekoná. Zároveň přiznávám že třeba mezi HH mi tak přijde i30N. Je to skvělý auto ale ..

beastar
27. prosince 2022, 23:23
1
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Skvělý by bylo rwd Citigo s motorem z BRZ. Ideálně dsg se suchými spojkami :)))

beastar
27. prosince 2022, 23:19
0
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Vůbec nechápu proč vytahujete kartu tuningu drahých aut. A provoz gt3jek. To vůbec není tohle téma. Jediný proč sem já osobně psal o jiných a zejména dražších sportovních autech. Třebaže ojetých. Je zkušenost a srovnání. Prostě když do bez vylezeš z Gtd Golfa asi to bude jiná pecka, než když to řídíš po 997 turbo. A sorry takový ty kecy to se z toho posereš ... Až se to posere. Sem realista. A třeba takovej Cayman, nebo stará Slk55amg fakt nejsou auta co žerou dvě kila ročně na servisu. Naopak jsou docela v klidu když s tím člověk jezdí do 20k km. A vyladěný na běžný český okresky je po pravdě máloco. Jak sem psal na větší a hezčí silnice asi ok.

A jako začít a ukončit drift ve dvouserkoňovém atmo autě. To fakt nemůžeš Krabe myslet vážně:D Jakože neber to jako útok ale 330i E36 m52b je minimum na to dělat vůbec něco jako drift. A řešit že jako servis xy BMW nebo snad Ferrari je drahý. Zatímco tady BRZ je super i když se to sere. To je těžký what about mimo téma. Protože logicky tohle nikoho reálně netrápí. Jde o úplně jiný sporty. Stejně tak ceny ojetin. Tam snad právě jedině že za 500 000 se ještě do nedávna dalo vybírat. Dnes je to trochu jinak, ale tj na jinou debatu.

Jinak právě na ty menší otravný chyby je Toyobaru specialista. Pravděpodobně jak i píše Marek tě to nikde nenechá. Každopádně sem tam tohle auto vídám různě na silnici i na okruzích. Pokud to neřídí extra borec je to vcelku tristní. Takže drobné úpravy nezbytné. A k tomu Camaru atd... Fakt to není tak že jezdíš na čtvrt plynu ale v Mýtě nebo za barákem v Třinci to fakt nevyzkoušíš. Takže bych tu nestrašil historkami. Gumy ti sežere i to BRZ když tomu budeš dávat pilu všude. Takže ve zkratce.

Nic neospravedlňuje ty chyby popsané úplně nahoře. A dokonce si myslím že je to ještě psané smířlivě. A jak píše dole Sato. Hlavní na co to jede je že to v podstatě nemělo přímou konkurenci.

beastar
27. prosince 2022, 12:28
1
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

V tom novém autě jsem nejel takže to je samozřejmě jiná věc. Objednávky jsou síla bohužel taková je doba. To jim nevyčítám i když samozřejmě. Doba je jaká je asi tři roky a oni to mohli ten start prodejů prostě naplánovat lépe. Jak je prostě řeč o první generaci a prvních autech. Oba prostě víme, že ty chyby tam jsou a nemá cenu to hájit. Však skoro každý i mnohem dražší sportovní auto má hromadu věcí, který nejsou úplně povedený. V zásadě většina uživatelů to odhalí až později kdy auto mají delší dobu.

Nechci se chválit ale ta skupina lidí co tyhle věci kritizovala právě tenkrát. Tak asi máme prostě ten smysl pro to cítění silný. A řekněme že úplně neoprávněná kritika to prostě nebyla. Jak sem psal pro tuning zajímavá volba a hlavně relativně snadno to může být okruhový auto. Na těch okreskách a jako daily auto to prostě dobrý není. Respektive není to tak dobrý jak tady někteří popisovaly. Ty ódy. Ne děkuji raději hothatch. To neznamená že to je špatný auto přece. A ano určitě je to zajímavé když to máš jako víkendovku na blbnutí po prázdný, kvalitní okresce. Což tam nakonec píše i autor. Já s tím v zásadě souhlasím. Každopádně chceš snad tvrdit, že to má v základu dobře nastavený podvozek? Vždyť to v zásadě je kompromis ale dobrý to není ani na jednu stranu. Jasně dá se to vyladit. Jenže to už jsme jinde. Dobře je to toho času unikát. Jenže když to vezmu jednoduše... To že je něco unikát ještě neznámena že nejsou jiná efektivnější řešení. Třebaže nejsou tak fancy a není kolem nich takový hype. A že někomu nevadí to a tamto. To není argument do téhle diskuse jsou lidi kteří milují svojí Dacii. Znamená to snad že je to nejlepší volba pro nadšené řidiče? :) Prostě to většina majitelů v začátku přehnala s tou chválou. Mnozí z nezkušenosti protože do té doby jezdili tak akorát v Civicu, nebo vytůněný ofci. Což teda není tvůj případ. Jenže ty si zase zastánce téhle linie. Lehký rwd se dvěma sedadli. A že není potřeba výkonu. No dobře občas není ale tady to prostě nebylo šťastný využití ani těch 200 koní. A v zásadě to zase tak lehké taky není. Když do toho sedneš z 911, nebo jinýho klasik Porsche. Případně z nějakýho starýho sporťáku rwd nízká váha... Slk55amg, nebo dokonce třeba z posledního Mustangu. Vidíš že to prostě zajímavý až tolik není mimo jiné i kvůli těm jmenovaným nedostatkům. A cena ojetin je taky téma samo o sobě.

Mechanik: Neexistuje a není nic horšího když kolem toho vznikne kult a hype. Který přiživil ohebný žurnál a lidi začnou věřit tomu že je to real. A pak je jedno zda do je TDI co vyrábí naftu, nebo nadpozemský sportovní auto za skvělou cenu takzvaně pro lidi.

beastar
27. prosince 2022, 09:38
2
Mazda MX-30: Najděte sedm rozdílů

rock: V tomhle případě je srovnání s mobilem asi nejlepší. Kolikrát ti odejde baterie prostě přístroj dál funguje. I třeba dobře jenže když nevydrží bez nabíječky. Co pak s ním. Spalovací motor je možná složitější ale tenhle problém jaksi nemá. Já mám pocit, že reálně se čeká spíše na průlom v oblasti syntetických paliv, než to že kdy bude EV budoucnost. Řekněme v nejbližší době. Dvou dekád. Pak je tu vodík další velká věc a v neposlední řadě se experimentuje i s hrůzami typu dřevoplyn. Nikdo neví dne ani hodiny, co se změní.

Pobavil mě Timmermans jak hlásal že musíme pochopit že EV je jediná cesta. Když budeme spoléhat na spalovací motor Čína nás převálcuje. Ukázal že tihle nikým nezvolení pitomci mají svět opravdu hozený opačně. Takže Čína EV velmoc už se před EU určitě třese aby náhodou ID3 od VW nezničil prodeje EV v Asii:D Naopak ve spalovacích motorech a autech jsme bývali špička. Než tahle banda debilů vymyslela Euro 5 plus ...a tak dále. Musíme pochopit že potřebujeme EU bez EK a EP. A hlavně levicové nebezpečné neokomunisticke ideologie.

beastar
27. prosince 2022, 09:28
3
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Nejvíce absurdní na tom je. Jak před pár lety kdykoliv nějaký recenzent, nebo kritik i já. Něco takového zmínil okamžitě se na něj snesla vlna kritiky. Že je nudný, neumí řídit, TDI fanoušek a hlavně totální nepetrolhead. Protože si dovoluje kritizovat takový skvělý a extrémně povedený auto. S naprosto návykovým motorem, co rozdává přece tu radost. Výkon si musíš zasloužit a hromada dalších keců. Dnes čtu za poslední rok asi pátý článek v podobném duchu.

Až budete někteří příště chtít znát budoucnost přečtěte si moje názory z minulosti. A ne nepřišel sem tady hrotit. A to ještě jediné štěstí že je to rwd. Kdyby to byla predokolka je tady další Hyundai Coupé. A ani interiér kam se prý dobře schová huleni by to nezachránil. Krab s tím předjíždění TDI taky pobavil. Jako je smutný že v přímce je velký konkurent i naftový Golf v nějaké vyšší spec. A upřímně ano v zatáčkách je to v základu gumové. Jel sem s tím kdysi odněkud z Liberce do Prahy. Moje nejdelší cesta s tímhle autem. A jen sem si potvrdil svoje názory. Navíc to není ani finančně dostupné. Je to dobrý základ pro tuning to je. A jako jestli padne motor do kila, téhle konstrukce a technické úrovně tak teda lol. I přestože v US jsou lidi hovada a i Maserati tam má obrovskej nepoměr mrtvých motorů vůči Eu. Ať tak či tak... Najdou se jistě nadšení majitelé kterým nevadí ani ten hluk v tom ani plasty úrovně lowcostu. Když do toho sedneš z Miaty NA musí to být vlastně obrovský upgrade.

beastar
25. prosince 2022, 00:29
0
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

K tomu vleku. Procento lidí nevím. Každopádně kolem koní který závodí a potřebuješ je vozit. Tak to je nekonečné téma a asi úplně každý někdy tahá vlek. Už jen proto že kamion je pro soukromé malé stáje nesmysl a pro amatéry taktéž. Přestavba z dodávky zase nepraktická pro jednostranné použití. Takže ideál nové SUV, dodávka případně zvýšený cross kombík třeba. Samozřejmě že často se to řeší ojetinou v různém stádiu rozkladu. Typu starý RR, nebo BMW X5.... Který pak zastanou třeba i práci kolem stáje a statků.

My jsme tahali už Nissanem, Mercedesem v několika provedeních ale i Rangerem a teď jen GLC. SUV je na to většinou prostě ideál. Vládní zkušenost. Pravdou ale je že na tahání vleku s koňmi na amatérské úrovni si nový auto kupuje taky málokdo.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra  1974
Buick Electra

1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem

Dodge Daytona Shelby  1991
Dodge Daytona Shelby

1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem

Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200 1956
Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200

1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L 1978
Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L

1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem