
beastar
Jméno | Le patron des patrons Beastar!! |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 6.6 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 hod. |
WWW | https://www.instagram.com/beastar_official/ |
Příspěvků ve fóru | 200 |
Komentářů u článků | 7803 |
Pozitivních komentářů u článků | 2904 |
Negativních komentářů u článků | 223 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Současnost: Maserati Quattroporte V 4.2V8 GranTurismo V8 ---+ Mercedes-Benz GLC EQ Renault Mégane R.S. Trophy Minulost: asi 60 aut vlastních a třeba 666 vyzkoušených |
Poslední blogy
Prodej aut je práce snů!
Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.
Dlouhodobý test parádních sedanů!
V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.
Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!
Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.
Posledních 50 komentářů

Abych jen nepíčoval.
Vážně hezká recenze, po dlouhé době zase něco, co mělo smysl číst. Za to dík.
Design téhle generace je zajímavý. Vážně ta zadní část trochu evokuje Opel. Zároveň to jako celek dobře funguje. Za mě je to přesně tak neutrální aby se to nakonec líbilo všem. Předek je trochu Mazda. Obecně v inspiraci nevidím nic špatného.
A technická stránka... Nejel sem s tím že. Papírový výkon motoru a vůbec čísla. Konečně vypadají důstojně. Podvozek bude super tomu není důvod nevěřit. A ano trochu mě děsí to řízení a převodovka. Není to první test, kde nejsou na tyhle věci reakce nadšené. Ten interiér je pořád děsivý. Chápu ale že jde o lehký sportovní auto a ne o luxusní gt. Respektive je třeba se vejít do ceny.

Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší sportovní auto ever. Žádný hothatch na něj nemá a dělá to z nich skvělé řidiče. Asi proto má ČR tak silnou základnu profesionálních pilotů. Jo a Subaru je nejlepší značka protože si dovolí takový nádherný řidičský auto vyrábět... Wow... Jdu si pro popcorn.

Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc jak roční a po více jak kilu. Tak nemít. Nebo počítat ke kupní ceně vozu asi tak x2.

No jo chápu. Přece jen nejde o úplně málo peněz. Já už o tom uvažoval taky hodně. Vždycky doposud vyhrálo nějaký GL pak jsme měli toho Rangera. A vlastně vlek ti utáhne rozumně i to Glc. Takový pickup bych musel mít vyloženě jako svoje auto. Vzhledem k tomu že právě jezdím hodně dálnice. Nebo zase to město. Nemělo by to úplně velký smysl. Plus teda představa že to vlastně nedám ani k nám do garáže. Každopádně díval sem se na tyhle velký ameriky taky. Už v minulosti. Jsem na to prostě málo fanoušek daného segmentu. Jak píšeš je to píčovina.
A na alespoň práci jak píše Lukáš, nebo ten Stanleyho kámoš bych to prostě nijak nevyužil. A na tahání vleku s koňmi to zase nechce přítelkyně. Ta by chtěla klasicky Gecko:) Jenže na to zase nejsem dealer koksu ani nájemný vrah. Takže na kompromisu to nejde se dohodnout. A písek ani dříví prostě vozit nepotřebuju.
K tomu bitdi několikrát jmenovaném. Jo taky sem to chvíli chtěl prostě protože to je úplná blbost. A anti eko mašinka. No ale to je tak dvanáct let možná... Poslední větší diesel co sem měl bylo Ghibli diesel a ano skutečně to bylo fajn. Každopádně proti větším benzínum to vážně přináší jen nižší spotřebu. A taky bitdi v Audi byl servisní shit. To samozřejmě tady hemi je servisně levnější a méně náročný. Dneska už bych o velký naftě natož z bazaru neuvažoval.

Junior: Mě upřímně děsí návštěva takových podniků. Občas se jí také nevyhnu. A pak ještě věci co se jmenují garden, heaven, veggie, vegge, rainbow a podobně. Co se týká auta teď parkuji krom jednoho auta v garáži jakože doma. No po městech je to jiná věc. Zatím mám štěstí. Já nejsem úplně velké postavy to ale doháním odhodláním a schopnostmi. Takže taky doufám při své výbušnosti, že nějakou batyku takto nenachytam. Mimochodem ten Ram ať je to jak chce by třeba pro nás dva mohl ještě znamenat jakýsi postoj k věcem a životu... D A neber to za ty prachy...

Není? Sám si vyjmenoval hned tři. Jasně uznávám Golf i oktávka jsou dražší v nějaký hezčí výbavě. V případě Golfu ta R line. Teoreticky by sem šel ale zařadit i Civic ten se tváří sportovně už tak nějak v základu. 308 sw ve výbavě gt... Atd. Ten teda taky jedině za osm kil i když s větším výkonem a modernějším ústrojím.

Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky přijde cool a v pořádku. Občas takový auta potkám když jezdíme na nějaký menší parkurový závody. Jenže a to si řekneme taky na tahání vleku s koňmi je to taky vlastně minimálně neracionální. Transit udělá stejnou práci a ještě si v něm snadno uděláš šatnu a sedlovnu. Takže se asi shodneme na tom, že je to tady u nás prostě pro fandy pick-upů případně US Cars. Úplně to nebude plnit třeba roli rodinný muly nebo pracanta jako v US. Kde prostě ta móda jakože mám pořádnej truck na něm tuny chromu a obří kola rezonuje.
Jinak jestli myslíš kavárnu Liberál tak tam bacha aby ti neprorizl někdo pneu něco se nepřilepil:D Ano tam by se takový auto hodilo. Mimochodem Longhorn je naprosto geniální název ten kdo to vymyslel by měl mít doživotně ta auta zdarma. V našich europodminkach tohle auto pro úspěšný řemeslníky nebude téměř nikdy. Ve Švýcarsku nám přijel na bazén týpek v SQ5 sice asi tříletý naftový ale.... A úplně v pohodě. Pravda že si moc nedovedu představit že by dojel v pickupu s rohama.
Jinak je to jak píšeš s těmi cenami a tak dále. Závěrem je úplně jedno kolik se toho prodá tady. Protože to reálně tahle auta nedělá.

rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném roce 2009 byl BT pro přehrávání hudby relativně inovativní a moderní věc. Třeba starší verze VW group navíc/tv/DVD aka Columbus prostě hudbu neuměli jelo se jen na telefonování. U jiných značek to bylo podobně. A když se podíváš třeba na mmi nebo Maserati TC+. Tak to jsou obě věci z prémie a zrovna u těch Audi to zestárlo hrozně rychle a nic moc s tím prostě neuděláš. A když tak ty upgrady jsou strašně drahý. A odborná montáž atd. Takže jo jde to ale je to prostě otravný. Drahý. A druhý příklad Maserati z samotné podstaty má vždycky ty technologie na palubě vcelku špatný oproti třeba MB. A stejně je to jedno v mém autě je tehdejší super technika dnes outdated totální trash na fórech se řeší celá vlákna co s tím... A nejlepší je to vyměnit. Pokud si chceš užívat já nevím Waze... Carplay.
Takže problém prostě není jen v systému. A tady nastane problém jedině až to auto bude fakt starý. Zkrátka pokud to pojede nebudeš to řešit a ono to pojede.

Na jednu stranu 155 koní z litru je vlastně skvělý. Na druhou si říkám to už vážně stačí tak málo ke štěstí. Každopádně krásná barva, na poměry třídy pěkný interiér, vcelku rozumná cena vzhledem k době. Jestli to funguje tak jak je psáno. Převodovka, podvozek. Není moc co řešit. Konkurence je totiž převážně horší a nebo vypadá pořád trochu neevropsky.

Nesmyslně ne. Když je to adaptivní tempomat tak umí ovládat brzdy a ty si mu to znemožnil. Svou jistě ohleduplnou jízdou s kterou výrobce tak úplně nepočítal.
Mě zase baví hláška dosažena maximální rychlost vozidla v Megane RS. A stejně to pořád jede. K diskusi u EV hrůzy. Tam je diskuse hlavně o obecný elektromobilitě. Tady sportovní auto s duší běžného hatchbacku to se tu lidem obecně líbí... Kdyby tu bývalo bylo srdíčko k článku bude jich tu stohy .. comment pak netřeba. Hlavně nám to že si máme koupit zelený sportovní Ford nikdo necpe horem dolem. Jako zelený úděl potažmo elektromobilní budoucnost. Naštěstí už se zdvihly první vlny nevole.

To není špatný ty spotřeby. Já jezdím dálnice kolem 14 když jedu normálně v rámci těch 150 kmh max. Větší města typu Praha 20 někdy i víc. A to mě teda vadí to se nebojím říct. Teď sem dvakrát ještě nutně musel fakt na drahou pumpu a jako nic moc. Já myslel že jste měli normálně nějaký cestovný proplácené. Už ani to státní není jistota:))
Servisovat to právě nechce nikdo. Já sem tady někde psal kolik to stálo minulý rok. Přiznávám že nějaký cesty s tím mám proplacené v rámci smlouvy o služebním voze, který služební jakoby moc není. Vychází mi to na kilometr asi půl eura za minulý rok. Dělal sem na tom ale spoustu věcí protože starý ...
Jo jako je. Nemusí to být ani nějaký centrum. Zrovna tady v těch našich malých zemích v EU to má skutečný využití málo kde.
A k tomu ZF jako musí musí, zkoušel se opak a jako to dopadlo. To víme všichni na piču.Jinak k tomu německému... Mám kolegu z Francie z Nice. Pořád Francie nejlepší, víno máme nejlepší, auta máme skvělý, armádu nejsilnější, riviéru nejdelší a tak dále. A teď nedávno přijíždím a hmmm Hmm Audi A8. Říkám hale kde je to nejlépe vyrobené ve Francii, zlatý ručičky??? Tak se tak pousmál rozpřáhl ruce a s přízvukem říká... you know allemand...

Ještě nezapomeň dopsat že ti to po městě žere 20l takže musí být dostupné taky pohonné hmoty. Při ceně 0,75 USD litr a tom když ti to občas proplatí ambasáda se jezdí asi krásně;) Navíc projev toho motoru je opravdu někde na úrovni těch pick-upů. Co nedožene výfuk to to neumí. Že k tomu musí mít německý převodovky mluví za vše. My co tankujeme skoro za dvě EUR musíme občas přemýšlet jestli se to vyplatí.
Ten první příspěvek 2,5tuny radosti je krásný protimluv a vážně by se dal brát asi jen u obrněné techniky.
Jinak 4.7 V8 Ferrari rules :))) Jediný co musím přiznat... ZF převodovky jsou jediný spolehlivý řešení..

mariov8: Jasně. Více méně popisuješ ty nevýhody tady u nás na starém kontinentu. Prostě ono tady není Montana ani Oregon. Ta auta jsou konstruována pro ně tam. Je to stejný jako koupit si tady nějaké extra malé jpn auto. Taky prostě exotika pro fanoušky daných aut, značek. Na čemž není nic špatného. To se vracíme k tomu začátku a otázce co popsal junior. Já proti tomu vůbec nic nemám. Ten interiér mluví přesně proto jakože takové můžeš očekávat jízdní vlastnosti. Já se s něčím podobným naháněl v Alemanii na dálnici. Týpek na tom měl kola jak trubky samej chrom a HEMI nápisy. A chtěl závodit no a překvapivě proti mému starýmu trojzubci neměl šanci a po pár kilometrech co mě brzdil zvolnil. Ono to má fakt mamutí zátah a evidentně to na rovině táhne jak lokomotiva jenže od 160 výš už mu to prostě nejelo. Okresní silnice úplně končíš i s auty o půl levnějšími a slabšími. Určitě si to nikdo nepořídí na trhání rekordů a závody.... Jen prostě další mínus. A do toho pravého terénu to taky není to pravé. Nejvíc mě pobaví když to vidím stát někde v centru historického města typu Zurich, Praha, Munchen...

Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný označení (když si teda fanda toho obecně) A taky trochu odráží tu historii a v Evropě je to jakoby exotika. A ano nevypadá to vyloženě jako pracovní auto, ale nebojí se to při nejhorším práce. Odveze třeba motorky atd. To nic nemění na tom že ten interiér už jen z fotky říká. Tady je rok 2009... A není to luxusní auto.
Jo máš pravdu spíš Renault trucks úroveň jak se jmenuje ta malá mrdina. Midlum?

Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není to v podmínkách Evropy úplně praktický. Na pořádný streetflex je to takový moc pracovní. A ano ten interiér to je taková variace na Volvo trucks. Plus na dálnici relativně nudný a pomalý auto. Spotřeba a cena slušný na to kolik toho nabídne. Prostě verze pro fanouška US aut. Který má nějaký rozpočet a tak.

@rock: Přesně tak. Hezký příklad. Mám pocit že někteří si představují budování infrastruktury jako Minecraft. Mimochodem ve státě kde hlavní město nemá šedesát let pořádný okruh. Nejlepší dálnice má úroveň asi tak sedmdesátých let. A tak dále. Budovat moderní infrastrukturu rychle nejde. Plus to tedy nemá kdo dělat. Byrokracie a další věci rychlému budování brání nejen v Česku. Víš já mám pocit, že to všichni tuší, všichni to tam vzadu vidí. Nikdo už ale nemá tu odvahu říct.. je to celé píčovina. Já to vidím i v práci máš tam ty grafy, nějaký strategie a dál. Všichni mlčí a jedou linii, co je teď v pořádku aby byla prémie. Sem sám zvědav jak dopadne boj s euro 7. Jinak to dopadne přesně jako jiné věci tohoto typu. Až se to stane a celý se to posere. Tak se to asi začne řešit... Viz.. covid, ua válka, norský příklad EV atd.
@Heavysmoker: Tak nějak. Bohužel. Cením že máš snahu to rozepsat. Problém je i v tom že každý druhý co si koupí elektrické auto má pocit, že do toho může kecat. A hrozně moc tomu rozumí. Což většinou bohužel není pravda. VK nám to tady krásně ukazuje několikátou diskusi v řadě. Nevím jak třeba na Slovensku, ale v ČR není rozhodně politická vůle něco budovat a hledat řešení. Problémy jsou jiné a závažnější než elektrický auta. Stejná je situace v Itálii, Španělsku, Řecku. A mimochod mám pocit že ani Švýcarsko není úplně zemí kde by lidi nějak extra očekávali EV budoucnost. Možná proto že automobily jsou tu obecně už padesát let brány jako nutné zlo:D

David: No. Tak to nevím kde. To že ti nedá na nějaký zboží slevu je úplně jiná věc. Nemáš reálně bez karty rohlík dráž. Prostě jen za nabídkovou cenu. A už vůbec tě nikdo nepenalizuje za to jak a čím platíš.

Trinom: Měl by si se nad tím zamyslet v širší souvislosti. Je to jako kdyby si měl v Tesco na všechno zboží přirážku protože nemáš jejich kartu. Nebo ti dokonce neumožnili si nakoupit. Prostě to není v pořádku. Dělat z lidí idioty má být zakázané. Přestože někteří jsou. Vzpomínám na ty oslavné ódy na Teslu. Jak doživotní nabíjení zdarma. A jak je to dnes? To samé čipy a kartičky. Koukni se po soudružsku do zahraničí jak funguje skvěle elektromobilita ve vaší modle polofašistickém Norsku, nebo dotačním extra zdaněném ráji Holandsku. Kartička je pak ten nejmenší problém. Nejdřív obhájci blabolily o tom jak vlastně nabíjení je levnější než klasická paliva. Dnes když prokazatelně není a jasně nebude. Tak zase blouzníte o tom jak vlastně by měli lidé primárně nabíjet doma. Opravdu myšlení jako poslední generace to hnutí zelených fašistů. U vás v Čechách se tomu ale nedivím taky se tleskalo soudruhům při nástupu k moci a všichni šli k těm novým zítřkům. Nevím kolik ti je ale za dvacet si na mě ve frontě k nabíjecí stanici vzpomeneš. Mě to bude jedno já na starý kolena v Evropě zůstávat nehodlám;)

Je to dobrý. Bohužel ve většině EU snad vyjma Itálie a Španělska naprosto tragický marketing a hlavně slabé zastoupení značky. Mimo jiné i kvůli ekonomické situaci SY. Pravda je to trochu klasický vůz slušně řečeno. Každopádně všechno co je tam psáno je pravda. A většině zájemců o takové to SUV na ježdění do práce a dovolenou... To vlastně určitě bude stačit. A to bych se zase vrátil na začátek.... Škoda.

Nově bude ... A tatiii kdy nám jede vlak. Jo synku tady nejsi ve Švýcarsku prý za hodinku ale věř tomu. Na nádraží pro nás přijede maminka na elektrokole. Jestli ho teda bude mít za tři dny nabité volnou elektřinou pro nás běžné občany.

K tomu mám jediné. Přes Slovinsko zásadně nejezdím po dálnici nijak. Dálnice je drahá a velmi často zbytečná i časově. A jako jo v nějakém super tempu bude asi diesel brát šest třeba silnější starší TDI. Pokud ale budeme brát to jakože výletní tempo a to že pokud nejsi idiot, tak před delší cestou si natankuješ palivo na low budget pumpě. Za třeba 30 CZK za litr. Tak tedy můžeš úplně pohodlně jet za 4,5 až 5 litrů nafty zejména pak přes A a okresní silnice ve SLO. No a tady ta pohádka o skvělé desetihodinové cestě za skoro 2,20 s Megem končí. Mimochodem když to pojedeš něčím na LPG dostaneš km i pod korunu, čas možná pod devět.
S nějakým naftovým cdi pojedeš přesně v klidu za pět a možné to otočíš na nádrž takový výlet. Na tu nádrž koupenou u ONa. Takže jako přiblížení cesty s EV dobrý. Srovnání a závěrečná polemika tendenční blbost, sorry. Nedej bože nemít kartičku na ty čarokrásné nabíječky... Sami kouzlí, sami jedou za Nastěnkou tě dovedou.
Jo a jíst takhle často fastfood velmi škodí zdraví i životnímu prostředí. A to se hrubě rozchází s filozofií vozu. Navíc to jde proti trendu boje proti obezitě mladých. Za mě samozřejmě v pořádku. Jen jako btw.

Jo no jo. Ty si ten s tou bezpečnostní. Tak to sem úplně zapomněl:) To tedy myslíme skoro to samé. Já myslím že Volvo je u mě morálně na úrovni Geely technicky tak maximálně někde v průměru.

Evropský mainstream je v prdeli. Já jen doufám že naši i vaši politici dostanou rozum a vymyslí nějaké strategické partnerství. V rámci průmyslu a automotive. Přece jen I a Cz je v tomto na stejné vlně. Němci jsou úplně mimo jak v tranzu. A Brusel tlačí pořád ty stejný hrozný hovna. Cyklistika vyřeší dopravu, vlak nahradí letadla... Skoro člověk zamáčkne slzu a vzpomene na Hunger Games jak tam jezdí tím vlakem jak ve století páry ...

No jo je to tak. Jako dnes dělají už i zajímavá auta. Jak se tady okolo zmiňuje správně. Jen modely co se převážně prodávají v EU jako nemyslím nabízí ale prodávají. Tak to je jedna velká bída povětšinou. Já mám v hlavě první setkání s první generací i40 což zase není tak staré auto a tak dávno. A myslím že sedí úplně stejný popis jak na tu ix35. Hlučné, plastové, divně poskládané, modré podsvícení zabíjí oči. Do toho naprosto tragický tehdejší jediný diesel 1.7 rachot i při volnoběhu. Takhle si střední třídu představuje leda právě tak ten průměrný Íránec a nebo your local fleet manager. Protože tam asi byla sleva a dobrý ceny a záruka wow. To auto nebylo strašný jako první i30. Bylo prostě jen otravný a násobně horší jak Insignia, Passat, Superb..

Mě nejvíc zajímá kdo je to ten Pepa z toho autosalonu. Brněnský. :D Jako vtipný. Mě to pobavilo a to byl asi účel. Jinak to co se tu děje je všechno jen ne novinařina. V tom má pravdu. Každopádně psaní o autech je dnes tak nezáživná žumpa že tady je to ještě dobrý.

Poslední dobou mám z tebe divný pocit. Že tomu Volvu tak držíš palce, že fakt i kdyby znovu navrhli kočár s elektromotorem v ekokůži a barvě khaki. Tak stejně napíšeš no ty ornamenty na dveřích vykládané zlatem nejsou kýč docela se mi to i líbí. Jo a nejspíš to bude i bezpečný když to má jen devět kW a výztuhy v nárazníku.

Zákazník rozhoduje kromě Kalifornie a většinově EU a části Evropy úplně všude. Máme to štěstí že se nacházíme tam, kde auta za deset let nahradí jízdní kola a koloběžky. Taková Severní Korea naruby.

riderhenry: Tak to si napsal tak nějak složitě. To jako asi myslím defakto to stejný. V době vzniku třeba e65 se to taky nikomu nelíbilo. Jak to spadlo do kategorie dostupná ojetina lidi to chtěli. A dnes se nad tím designem nikdo nepohorší. Prostě už to je jedno. Teoreticky to s touhle dnešní 7er může být dost podobné. Samozřejmě nikdo nevíme jak se to bude vyvíjet. To že E řady jsou prostě pěkný klasický auta. A je jedno zda to je E30 či například ta 39.. o tom není debata to tak je. A ano 520i whatever reihe shnilá a omlácená jak vrak asi nikoho nedojme. Na druhou stranu to ani základní sedmička po pěti Turcích. To bych do toho asi netahal.

Ano. A já co mi to připomíná recepci mojí zubní kliniky:))

A to je ze dřeva? :D Jako to je opravdu tak ošklivý že i ta Škodovka z reklamy upečená jako dort vypadala líp. Jestli si někdo vyloženě dělá prdel... Tak je to Volvo... Kupující sem tam potkám a jsou většinou stejně sterilní jako tyhle krabice. A velmi často dle stylu jízdy neumí řídit. Takže se těší na to až to bude řídit samo.

:D Typický fanda staré školy BMW. Dneska ti beglovo modely stárnou s grácií tenkrát si určitě prskal proč to vaše svaté BMW začalo dělat Toyoty. A jestli ne tak to teda klobouk dolů. A s grácií to vážně nestárne ta auta od něj jsou pořád stejně hnusná zejména předfl. 7er. Která byla tak ugly že to psali i tehdejší zákazníci nových aut jako feedback. Proto taky tak rapide facelift... Teklo do bot. . Jestli nějaký bavorský wergle stárnou s grácií tak jsou to paradoxně modely od Japonce a to sice E90 a e39. Tím netvrdím že se ti nová sedma má nebo musí líbit. Mě se taky nelíbí..Jestli to ale bude stárnout a jak rychle to bych si netroufal tvrdit. Každopádně M3 tour je parádní věc..A ten hnusný mamut to nestojí za komentář... To už teď defakto zestárlo ale rozhodně ne s grácií.

Tak jako já to házím do košíku. Od té doby co jsou tam jenom troje to už jde. Zase mám na klíčích /qp/ teoreticky zbytečně logo na řetízku. Roztomilý to devadesátkový zvyk.

Jasně to je mezi řádky. Právě úředník by to rád zavedl už od zítra. Naštěstí alespoň v drobnostech si dají říci. Tam je hodně aspektů proč to zatím nelze. Je to stejná debata jako měření rychlosti pomocí GPS modulů. Úsekové měření pomocí bran a checkpointů.

Můžu ti napsat indider věc. V rámci Stellantis se to řešilo minulý rok. A došlo se k závěru že na takovou funkci není uživatel ani technika dobře připravená. Respektive na to že by to nešlo nikdy vypnout. Vypadá to tak že v nejbližší době řekněme půl dekády to hrozí maximálně tak jako otravný start stop... Před pár lety. Před každou jízdou vypneš ovšem velmi zdlouhavě v menu. To vše spíš ale až za dva roky... Teoreticky je ale příprava pro některé trhy, kde by to ... No je to na dlouho a dlouhé diskuse. Máš pravdu je to totální blbost. To souhlasím ale to je tak všechno co můžeme dělat.

MMM: Sice už to osobně skoro čtvrtý rok nedělám. Nicméně chápu. Podobný byznys znám a to sem nedělal obyčejná auta. Prodá se kde co. Důležitý je kolem těch i příběh. A teď myslím i to odkud, kam a jak. Obecně nesouhlasím s tím, co píše nahoře Mechanik že Carina tady nemá smysl. Reálně sem hodně často viděl srovnání stejných aut jedno za pade a druhý za dvě pade. A téměř vždy když to není pohádka se ukáže ten rozdíl. Navíc když si chceš hrát s auty a ne vyloženě leštit 456 jsou ty levný obyčejný auta ideální. Od podobného člověka mám qp5. Ne není to výstavní kus ani málo jeté.. Je to ale v dobrém stavu. Protože než se to tam prodávalo bylo to v servisu. Takže jestli to děláš tak jak píšeš. Částečně to ty ceny vysvětluje.

Mechanik já ti nevím. Přesně tohle psali a ty tvoje nikdy psali lidi v roce 1993 o Škodě 120, nebo případně o kachnách, jedničkovým Golfu atd. A jestli se v tom pohybuješ tak se stačí podívat na ceny teď. Těch aut. Případně Porsche 944 si já osobně pamatuji v základní verzi za 35 000 Kč... Mimo jiné .. Dnes jsou to auta za deset a víc tisíc euro. Takže jako nikdy bych nepsal. Minimálně to tu hodnotu neztratí když to někdo nezničí. A z tohoto pohledu jsou to auta za drobné. Jasně mě to třeba taky nic neříká. Je to asi jako jak tady Krab básnil nad jejich obyčejnou Sierrou. Úplně obyčejný auto.

Tak to sem v životě neslyšel. Že někoho někam něco směruje. A hlavně ta architektura o které píšeš tam podle mě není. Každý vidí to co chce. To je jak ty trojrozměrné obrázky. A pokud máš zájem o auto za 2,2 měl by tě zajímat celek a detaily především. Ne kus plechu mezi dveřmi.

Tak to by mě zajímalo proč. Jakože arbitr designu a vkusu ... Což je jako nevděčný. Ne že by teda Glc bylo nějak unikátní v rámci dnešní doby. Jenže tohle Volvo je úplně stejný odvar z nějakého jejich fungujícího designu posledních deseti let. Včetně provedení takových věcí jako jsou světla. Horní část palubní desky, volant atd. Plus to stojí taky přes dvojku a furt to má špatný znáček. A Čínskou image nad sebou. Což pro některé zákazníky prostě je problém.

Tak to já sem si jako mladý divoký jinoch plný ideálů skočil. Bylo to v Praze na křižovatce Lidická a tuším že to je ještě Zborovská. Ovlivněn mocným výkonem Mazdy Xedos 6 v podnikatelské vínové metalíze. Jsem se jal podržet plyn u podlahy už od úřadu. Proletěl sem světla a najednou koukám že kola nejsou kde mají být. Auto sem zvládnul ale okolí muselo vidět že jako... Ten se trochu přecenil. Poslední číslo na tachometru bylo 160, co sem stihl vidět. Poté už sem to nikdy neopakoval. Protože je nadmíru nesmyslné takto jezdit městem. Děti doma to nezkoušejte veškeré triky předvedli jen zkušení profesionálové...

Já taky a to sice normální céčko. Jenže přesedá do toho hlavně žena a ta byla zvyklá na GL a potom Ranger. Takže je to takový něco mezi tím. Já s tím jezdím občas ale špatný to není. A tahle nová generace bude asi ještě o kousek dotaženější. V rámci psaní sem řídil 63amg verzi té předešlé generace a to dokáže jezdit líp než kdejaký běžný sportovní sedan. Doba se posunula. Jinak jo souhlas s argumentem že pro většinu řidičů jako sme my kolem tady těch Autíčkářů atd. Je sportovní SUV spíš blbost když můžeš mít to céčko nebo E. Za v zásadě stejný nebo trochu menší peníze.

Já si to teda hybridní koupil. I když teda poslední kus minulé generace. A navíc hybrid. Takže tohle samozřejmě nemůžu přímo hodnotit. Jen některé postřehy. Mbux je geniální věc a ovládání je naprosto skvělé. V porovnání s některými konkurenčními řešeními top.
A pokud má člověk v životě víc jak první Mercedes což průměrný majitel Glc má. Tak volič převodovky a blinkry a podobně už má naučené. Design je poplatný době. Neuráží. A v zásadě i ta cena je docela rozumná. To auto bude na víc jak pět let úplně v klidu svezení.

Ok. Co když ale někdo nečetl ty komentáře u Enyaqu? :))


Ono je to hnusný i zvenčí. A to se mi větší modely líbí. Navíc teda fotky tomu dost lichotí...

Toho bych se nebál už teď ti můžou třeba zabavit řidičský průkaz a si stejně tam jak píšeš. A čím víc budou do toho šťourat tím víc bude hacků a obcházení ze strany občanů... Mimochodem i PHM dnes už taky 90pct lidi platí kartou. Jasně máš tu možnost... Platit cash. No v ČR trvalo taky dvacet let než tam byli tankomaty třeba na CNG. Kde je napsáno že když bude zájem lidí tak nepůjde dávat bankovky do nabíječky. Mimochodem dnes je všude tisíc a jedna kamera. Máš pocit že by si tě nenašli tak jako tak ..

I jako kritik dnešní elektromobility si myslím že tahle otázka tady není na místě. S tím po dálnici úplně primárně jezdit nebudeš. V zásadě verdikt paní redaktorky sedí. K baráku když máš kde nabíjet a tak dále je to rozumný. Jen drahý což zase jak pro koho.

Jasný přijede vejda s agregátem. A eko super mobilita pokračuje. Jakápak škodlivá tsi nebo osmiválec na benzín.. čirý pokrok. A pane Timmermans jak to budeme dělat až takhle k tomu hotelu přijede těch lidí EV dvacet? No to hošku nepřijede neboj. My máme plán ostatní dojedou vlakem (bez zpoždění možná) A kde se na to vezme ta elektřina když soudruzi v NSR ruší jaderné elektrárny? A nejen tam. Inu to bude vše z obnovitelných zdrojů. Vítr, slunce (v půlce EU už svítí minimálně) Nevadí stejně aut bude třetina protože ani na tuto škodovku. Ani na Teslu od hotelu spoustu lidí nemá... Už dnes natož zítra...

Místní progresivní mládež a rozhodnutí podporovatelé elektromobilních zítřků už tady sází mínusy. Wohoo.

Aha :D No to nás tu většina už asi nebude nebo nám bude mobilita v Africe jedno. Když sme u toho tak v kterých konkrétních částech kontinentu by to mělo jezdit?
Poslední komentáře
- afro-r1, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci.... - sheogh, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska... - RBMK, Levný elektromobil který potěší...
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial... - rock, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tak ono to není zas tak složitý: Zadání: chci nový kupé... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Abych jen nepíčoval. Vážně hezká recenze, po dlouhé době... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší... - Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj...
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů