
beastar
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Bea Star |
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 4.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.2 dny |
WWW | https://www.instagram.com/beastar_official/ |
Příspěvků ve fóru | 204 |
Komentářů u článků | 6412 |
Pozitivních komentářů u článků | 2090 |
Negativních komentářů u článků | 159 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Prodej aut je práce snů!
Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.
Dlouhodobý test parádních sedanů!
V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.
Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!
Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.
Posledních 50 komentářů

Moje asi nejoblíbenější současný Audi. Nahradilo velikostně tehdejší a4 sedan. Nemám rád ty vnitřní světelný pásy ale není to nutný to mít ani zapínat...

A já ti klidně řeknu že nemůžeš. Tou novou A3 totiž budeš s běžným příjmem skutečně jen jezdit. Kdežto tím Ferrari se svezes tak možná domů a pak na něj budeš koukat:D Jinak jak píše rock. To je jako kdyby chtěl někdo 1+1 v novostavbě v Letňanech a ty si mu nabízel statek u Budějovic.

No právě to je logicky. Ano první série 356 výkon téměř neměla z dnešního pohledu Mega úlet.. Jenomže to je 49.. V té době ještě 110r nebyla ani na papíře. U Porsche od roku 70 vzniká Gmodel a ten rozhodně směšné výkony nemá.
Takže se drž té definice srovnávání rocnikove a vykonostne srovnatelných vozu. A i ta 850 sport coupe je koukám už z 64 roku. Tedy dnešní optikou to bylo v době vzniku erka staré auto. Kde je teda ten zázrak té škodovky? Design okopčený motory slabé a ne příliš dobré. Řízení strašné. Kvalita zpracování průměrná.. Na tu dobu asi ok když cosi přežilo dodnes.. Ok ta 850 se svými 47 koňmi a motorem ze dnešní trivalce jsou proti tomu zázračný motory. Ta je tomu blízko.
A za co by si ty dve Mega dal??
-
Komentář upraven 23. 1. 2021, 17:29:32

Jo jo Quattro bylo hrozně špatný. A ty úspěchy v rally:) Což jsou 80s. Hrůza. Mimochodem Audi od svého vzniku a píšu o Audi.. Dělá kvalitní auta jejichž kvalita odpovídala tehdejší Alfe, Lancii a možná i BMW. To že někdo soukromě to vidí jinak je jeho věc.

Až na to že vrcholná 850 byl Abarth s 1.6l Vmax/220. Coupe 850 byla ještě silnější. Výroba končila v 71 roce. 130rs bylo výkony a podařený ale defakto pro vyvolené. Nebo závodníky ok. Obyčejná 110r startovala roku 70 a končila v 80. A to už se dávno dělala hnusná 127 2. ale moderní. A vůbec Fiat produkt Itálie která byla chudá a téměř polosocialistická. Co třeba SRN... BMW 1600_2 potažmo 2002. Možná nejsem veteranista ani sem neprozil rok 70. Nejsem ale idiot. 110r byl prostě krám i v té době. Koncem výroby ani nemluvě. Dnešní ceny jsou zlodějina tezici z lidské slabosti a nostalgie. Asi jak beranice cccp u Karlova mostu:D

Zajímavé. Ještě že je to fakt za dlouho. Jako nebylo by marný kdyby to vařilo o dobrej flatwhite a dalo by se s tím pokecat o sexu třeba.
Hi, welcome on board Beastar!
Rádo tě vidím ooo nejkrásnější blahorodí! (konečně někdo kdo si vás váží Volvo zen je tu)
Čau Ulriko pusť jódlování kafe jako vždycky..
Ooo ano můj mocný. Kam to bude?
Já zapomněl že sem v autě. Jedeme do kanclu.
Cestujeme do kanceláře, káva je hotová, vysílám akustické signály, světla svítí...
Hmm dobře stará mi ráno nedala!
Oo nemilé. Pornhub, nebo knihu?
....

Definice sportovního auta to už tu dlouho nebylo. Sportovní auto se rozhodně nerovná závodní. Porsche 356 je trochu jiná věc. To je rozhodně sportovní auto. Právě a i proto že je to upgrade z obyčejné lidovky.
A závodilo se ve všem tj. Postavit auto na závody jde téměř že všeho. To už je ale potom zase závodní auto:) Super sport se v těch letech teprve formoval. Výraz i auta.

Jiná doba jako ostatně každá jiná doba. Souhlasím s tím že pravá sportovní auta byla drahá i na západě. Obyčejných lidí co je mohli mít byla hrstka. Proto se mnohdy i z prokazatelně špatných aut stali legendy.

Investiční fcking Hell yea co nesnáším je jednak to debiloidni erko, tak Rapid. Mimochodem Rapida měl kdysi kámoš za 5,000:))) Dva další případy...
Investiční Felicia pickup a FUN... Debilní nostalgii si nechte tam kam patří do muzea.

esmo: Joo to víš že bych chtěl. Nebyl moc čas. A jako chápu S6 je trochu něco jiného. Já moc nemám poslední dobou chuť sem moc psát. A trochu se přestávám divit i Krabovy v některých věcech. Jak tu napíše člověk čím jezdí tak jak vidno někteří Super chytří čtenáři mají hned jasno. Sem zvědav jestli tady pan held Frodo napíše čím jezdí jak má ty dvě auta.. Doufám že jedno z toho je Insignie v nafte... :)

Kde tě urážím? S koncernem si úplně mimo. Mimochodem i Opel je dnes součástí jistého koncernu. Je mi úplně jedno kdo, nebo co si protože to s tím nesouvisí. Mimochodem mám Renault no. Měl sem celkem 3 Maserati teď mám místo S6 asi měsíc čtvrté. Objednal sem přítelkyni Forda. A měl sem asi dalších třicet aut dodnes. Auta mě živý asi 18 let. Tak si troufám tvrdit že o tom něco vím.
Vyjádřil jsem svůj názor a ok někdo s ním nesouhlasí. To mi nevadí proto sem to hodil na jakoby vtipnou notu. Čekal sem až přijde zakomplexovaný někdo jako ty. Aby mi jako ukázal jaký je kanón... A že nenapíšeš co za auta a zkušenosti máš? A hlavně kolik si měl Opelu? :)
Když jsme u toho kdo co má tak mám R R.S. Trophy a GranTurismo pravda starý skoro 11 let a čekám na Rangera WT. Donedávna jsem měl dvouletou S6, což je jediný auto který v tom tvým podání je "koncern". Tak si vyndej hlavu z prdele příště. A jak si psal s Broukem Pytlíkem nemá cenu se bavit. Vystihl si svou podstatu dokonale. Btw fakt myslíš, že za ty peníze je interieru v tom Mega u co vytknout objektivně? Kerleš, jdi mi dát raději mínusek.

Hmm no. Takový to mrzení když konečně někdo napíše otevřeně to co sem pravda od stolu napsal nahoře svými slovy už já. Pokud to budeš chtít a ano může to být kvůli čtyřkolce protože je dobrá (asi) tak to potom může dávat smysl. Nicméně za mě prostě zbytek toho auta příliš smysl nedává. A na rozdíl od některé vzdálenější i bližší konkurence hlavně cenově nemá na přídi ani kdovíjak kouzelné logo. U těch sedaček to sem si přesně myslel "efektní" na pohled alá Škoda v praxi žádná sláva. Mimochodem jakoby ty highclass sedadla v Superbu jsou taky úplně normální plebs s vizáží "Recaro PRO" naproti tomu v Meganu mám pravá sportovní sedadla na úrovni a to auto stálo přesně jako tahle podivná stodola. I když uznávám, že srovnávat s tím hh je kravina. Plus nahoře spotřeba... Nemá význam pro člověka co koupí auto za "mega". Omyl zřejmě mladších chlapců kteří ještě nezažili jaký je to topit N98 ze svýho když ti to žere 20l jasně to není problém tohoto Opelu.... Já v tom ještě nejel a už teď vím, že sem fakt o nic nepřišel. A ano Franta to sepsal fakt dobře to klobouk dolu a můžou být na Opelu rádi já bych na tom pravděpodobně nenechal nit suchou.
U TSI Superba tady každej řeší sebemenší hovno a tohle div ne nevynáší někteří do nebes? Proč proboha? Ježiš já taky mám rád Maserati ale nemám po vlastnictví několika jejich aut přiznat asi tak sto malých bolestí... Proto taky BMW a další je válcují prodejema... A nakonec protože je Insignia jaká je zmizelo OPC že...

Nebo GrandVitara s tim Renault dieselem:D Všechny dneska hulí jak kamna na Sibiři půlka výbavy nejede, ale jde to sehnat v kožichu "fplný" za osm pětek protože rozumný lidi to kupují jen v benzínu a ideálně V6.

Ono upřímně ani ten Multivan není žádná top super výhra někde na parkovišti se jebat:)) Když přes booking (před covidem že jo) jde sehnat za bratru 1,200 **** Hotel s kuřbou zdarma. Nicméně někdo to má rád no jakože adventure to mě ani nehne.

Mechanik: Jako já nejsem žádnej VW group lover, ale jednička oktávka je furt docela opravitelná při nejhorším i doma u baráku. Dílů je pořád docela dost a ta 4x4 pseudo je v tom vážně dobrá a vcelku si to poradí. To tdi je sice peklo, ale zase to má malou spotřebu a pořád to ještě jde snadno opravit bez složité diagnostiky. A hlavně do kila mi na to přijde slušnej rozpočet. A nakonec všechny ty doporučený auta když koupí, tak co z toho stejně už to nebude jezdit jako zamlada půlka výbavy bude nefunkční... Aby si to dal dohromady potřebuješ minimálně další kilo... to je prostě pro normálního kutila/člověka darda a nemožný.

rock: Jako znám kusy který vydrželi konstantně třeba tři takový majitele. Nesmí moc jezdit ty lidi. Jestli jezdí hodně tak sem zvědavej. A bastlit to sám no to potěš koště. Třeba dělat to servo bez pořádnýho profi nářadí a znalostí znamená rozebrat auto a složit ho tak za měsíc a ještě špatně. Ta auta byla moc dobrá. Jenže jak píše dole Liška o tom kámošovy. Je to hodně populární mezi moulama a taky mezi balkáncema a Ukrajinci to taky mají vcelku rádi. Poslední roky už to vlastně kromě RS/S6 mají jenom chudší lidi který prostě na ten originál dobrý servis nemají. Pořád se dá sehnat krásná ale ne za kilo nebo do kila... bohužel.

Já teda mám za to že všichni v tomhle vlákně mluví o generacích modelu AUDI A6 (C5, C6, C7... ) Na obrázku C6, 3.0tdi, Quattro


Cokoliv z toho seznamu za tyhle prachy bude problém a to dříve nebo později. Pak se děj vůle boží.... takže když už tak už...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/159/18995846?goFrom=list .... to ti tady i hodní pánové z Rajhradu rovnou píšou co si o tom myslí.... protože peklo to bude určitě:D
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/18705035?goFrom=list ... A tady doporučeníčko... už někdo alespoň vyměnil ty věčně zamlžený zadní světla za Taiwan second hand... zatmavený jako gansta imidž

Jo C6 za kilo najde, ale totálně se z toho opíchá. Pokud by šel pro 3.0tdi (asi jo) tak nezaplatí ani rozvody ani z druhovýroby, nebo aby si na ně vzal půjčku. Další věci co odchází tak nějak stabilně... zámky, alternátor, baterie, servořízení, zadní světla, xenony, ramena, tlumiče, osvětlení spz, motor stěračů a pár dalších závad na motoru který většinou auto nezastaví, ale je na to třeba profi mechanik a ideálně original diag. Good LUCK:))

Kdyby jenom LeMans já takhle jednou přijel do Heilbronnu normálně kvůli autům. Asi kolem desátý večer. A zrovna byla nějaká přiblblá slavnost tulipánů jakože veletrhy. Nikde v okruhu 50 km nebylo volno a když náhodou jo tak ubytováváme od 9:00:)) A to jako už já zase chtěl vstávat. Nicméně to se bavíme prostě o nějaké "akci" a nouzovce. Reálně bych teda v kombíku chrápat taky nechtěl to sem dělal někdy v 19 letech... Zase nevíme kolik tomu pánovy z dotazu je let že jo...Já bych se primárně vysral hlavně na prémiový "super" kombík a přesně na tyhle účely koupil oktávii 4x4 1.9tdi co nejmíň shnilou a při troše štěstí se za kilo sežene libová i v automatu.
-
Komentář upraven 20. 1. 2021, 09:20:43

Ragnarok: Já ti rád odpovím. Prosimtě v Praze pro tebe takový auto přijede jako taxík za to vaše "mega" :D Se hned pozná že 80% lidí, co to tady čte a komentuje nový auto nikdy nekupovala. Nebo ho měli tak maximálně pujčený z firmy či od táty...Případně nový= Dacia na Zonky, nebo něco jako Fabia... Nevim co to je mit hluboko do kapsy? Jako že ti nedaj lízačku na pět let a slevu? Však tyhle krámy dávají skoro zadarmo stejně jako Astru...

Počítám dobře hlavně peníze to se nemusíš bát. Dávám to i bez prstenu na krku Frodo,) Množí se raketovou rychlostí. Do sedadel se to nevejde musí to mít auto jak barák s nízkým výkonem od druhý nejlevnější značky po Dacii a ještě mínusujou svině:D Nahnal bych to na linku do Opelu...

Jestli bude ještě sněžit kolem Prahy, tak do Března je moc to bude někde trefený o strom:D

Zase debata lidi co tyhle auta kupuji, nebo by mohli vs lidi, co to dostanou v praci. Nebo na to jednoduse nemaji.. Takze spotreba fakt hraje mimo jine roli. Bezny kupec takovyho auta nakonec v CR pujde stejne pro Supa iV, idealne ve sportlinu at uz clovek nebo firma. S oktavkou to nezacal srovnavat ja ale Mrkef dole. A jak pise Franta... specifikace je dulezita to si ridil jiny auta. Takze prakticky vis stejnou picu jak ja..
edit: spotrebu neresi jen top vatari a lidi, co nejezdi nebo malo. Bude si nekdo takovej kupovat tohle aiuto? Ne. A i ty co pisu to zacne v jisty moment srat. Treba kdyz to na konci roku spoctou.
-
Komentář upraven 19. 1. 2021, 20:40:24

To je pěkný když někdo mluví o svém oboru jak to hned vypadá jinak. Spoustu z těch věcí vím protože mám kámoše, ale jako je to evidentně taky mazec. A i se objevuje problém stejný u aut dejte mi to skvělý ať soused čumí. Hlavně taky slevu a nejlíp hned.

Ach jo chodí sem evidentně 3 vyzrany prasata, co jezdí v Opelu protože na lepší auto ve firmě na ořezávátka nebylo... Až to bude po 120000 prosezeli a ohmatany. Madlo dveří zůstane v ruce a začne padat přihrádka u spl. Tak zamnou nechoďte... No když už nevíš co a nemáš peníze koupíš Opela.

Včera mě na kostkách zachránilo ABS. Moje skvělý supermoderní gt zachráněno od střetu s Golfem 7. Bůh zehnej asistentu.

Esmo: Neseděl sem v tom. Naposled jen v minulé generaci. Bohužel obecně kvalita Opelu v tomto ohledu v posledních letech je tristní i v porovnání se skodovkou která také není kdovíjak skvělá. Navíc mám pár zkušenostií takže často mi stačí fotka. Málokdy nemám pravdu, nebo to je za mě v reálu jinak.
Mrkef: Pokročilé 4x4 tj super vtip kámo. Muzika no dobře to těžko můžu posoudit, ale zásadní to pro mě není. Lepší sedačky superlol... Jako vypadají fajn akorát části tlustsich spoluobčanů asi vyhovovat nebudou. Mimochodem okyna za ty prachy má taky hudbu a sedačky lepší než obyčejné :) Okyna má poloviční spotřebu a půjde koupit reálně o 250 000 levněji, než tohle objednaný z výroby..

Za mě je tady jeden slušný argument a to je solidní cena. Bohužel 230hp v takovém autě už dnes úplně dech nebere a i z toho testu to je cejtit. Asi dobře, že je to kompromisní povoz. Jinak 10l spíš nic moc a zase ten interiér. To je brutální hnus... fórový je dnes skoro vše pod 1,5m tohle je ovšem úkaz.
Designem to taky jednoho nesebere. Takže proč? A jo ta cena a asi dobrý brzdy a je to měkčí jak supír inu to je snad každé auto v segmentu. Lift me on...

Oni jsou defakto mrtvý už deset let. Zbylo jen pěkný logo a taková trochu zaprášená hala a pár zaměstnanců. Dojeli servisy a záruky na starý modely a nadšení Ruských bohatyru zchladil Putin svou politikou a covid. Němci to nechtějí a Číňan by z toho neudělal profit.
Škoda jsou to pěkný auta a to suv by se určitě prodávalo, tak aby je to drželo živý. Kazdymu to prostě nevyjde.

A Krab má teď kliku na eobuvy jsou slevy. Myslím že si může koupit něco hipsta, oldschool, NY style z pravý kůže s kožíškem a ještě zbude i na slušivej svetřík s nápisem na zakázku "...GOT CAR but I LOVE OUR PLANET..."

Konečně někdo kdo s tím jezdí normálně v zimě. Jak nás teď krásně ubylo minimum Mustangů, emek, vette, čelendžrů a podobně... A ještě umí vyfotit auto na normálním místě a zakrýt značku. To je úspěch, cením. :)

Hale oni uz se neprodavaji a nemas nejaky neoriginalni pasek?;D Jinak k tomu volantu to je foceny pri jizde rovne? :))

Ja driftim svoje novy shit nejlevnejsi GranTurismo v Evrope. A neni to sranda je to primo prdel. Naposled vcera na Bile hore a pak na placku u Hornbachu. A zadna PCR, zadny pruzeni. Auto je cely ja taky a jako staci nebyt debil. Trochu aspon umet ridit, nebo alespon se neprecenovat. To jako palim gumu i pres ten snih, tolik ho zase neni:)


Galveston: Ja uz politicky s Adamem mel jakoby tvrdsi rozepri kdysi davno. A urcite se neshodneme. Ma trochu moc levicove mysleni. Jenze ma tyhle podivny popelnice rad. A vetsinou o nich pise bez politickeho zabarveni. Ja vcelku rozumim, ze v dobach kdy to bylo to jedine, tedy nejlepi se na to koukalo jinak. A i souhlasim, ze jsou to veskrze fakt srace. Vsechny ty vejtrasky, ikarusy, zuky, zastavy a tak dal.
Taky souhlasim ze nejvetsi fanousci tehle hoven jsou lidi mladsiho veku, co s tim na vojne atd jezdit nemuseli. Je to takova romantika. Bud ale spravedlivy. Je fanda do vojenske techniky, co treba touzi po vlastnim Pantheru automaticky nácek a fanda Hitlera? Neni proste se mu jen libi ty stroje. Jinak k plivani na rezim v kterem tyhle vergly vznikali se hrde pridavam.

Mas v podstate pravdu. A ano ani ta zapadni bezna auta dnesnii optikou nestoji za nic. Btw. Moje soucasna princezna delala cecko taky jeste na IFE. A to je podle me od tebe dle toho, co pises tak o 30 let vekove jinde. Mozna 20 to kdyztak sorry. Jde mi o to, ze to dala s tim jezdit coz je obdivuhodny pri maximalce 35,5kmh a kormidlu misto volantu a prevodovce z houskovych knedliku...

Jo takto u nas tohle zacalo az se silnejsimi vozy. Tata skocil do potoka peknej placak R11 Turbo. Na tu uz mam lepsi vzpominky. Nez ji utopil pak sla nekam... no ani nevim byl sem decko.

Kdyby si v nem dejchal smrad benzinu jako triletej kloucek tolik pozitivni vzpominky by si na to nemel:D


Ritmo dvojku mel tata kdyz to byla skoro novinka. Rikalo se tomu zaba. A dnesni optikou to byl hrozny kram. Tehda super auto v porovnani s ruznymi öst vergly.

Jo Alfy zamrzaji no. Jinak jako prolitl sem rychle. Luxusni sedan (puvodne)/vs modermi hothatch... Pokud s tou 330 nechces driftovat u kaufu... Tak co je lepsi jizdni zazitek nema asi smysl resit. Kazdy auto je uplne jiny vcetne koncepce. To se musis svezt. Jako ale fakt e46 330 absurdni myslet, ze to je "sportovni" zazitkovy auto. Jako youngtimer asi hezky no. rs265 je nejlepsi predokolka poslednich let. I kdyz teda z Krabova clanku sem moc nadsenej nebyl... v porovnani s aktualni generaci atd... Pritom Trophy novy zatim neridil.

Jasne muj point byl.. interier je stejne kvalitni jak v D premii. Coz mi na fotce neprijde ani nahodou. Proto nefer prirovnani k Levante, ktery je vetsi, drazsi, silnejsi. Je to Maserati.... Vime ze to cili primarne na luxus... Ja bych tady toho káďu pripodobnil od pohledu nekam k Renaultu Koleos:)) S tim trés vascos bych byl opatrny.

Hmm jako nema, ale urcite ne proto, ze by tohle bylo spatne auto:)

Asi tak. Za me naprosto super. V tom sport cemsi bych do toho asi i sel. Interier. Ja jak videl tu fotku vlozenou v clanku.. rekl sem si a jeje. Vim ze to neni uplne fair, ale muzes to srovnat s Levante? Jako me to prijde levny a strohy z fotek. A ve finale mi prijde zajimavejsi i Ranger WT co sme ted objednavali.

156 uz ani nejmenuju. Pekny nejsou. A kdo ji ma ten ti ji rozhodne neproda. Vrazd je plny internet.

Jo jo je to i trochu smutny. Narozdil od konkurence podobneho razeni mnohe skoncili diky priznive cene v rukou pitomcu a lidi, co nemeli na servis a dojebali je. Plus nektere bohuzel shnili v zapomeni.

Hmm zase takovy emoce netreba... Jak pisu nahore za srdicko me to nechytlo...

Dve z aut v seznamu jsem kdysi ridil. Rychly Neon v ramci zkusebni jizdy. Nejvetsi slabinou je podle me nizka tuhost karoserie a desiva prevodovka nvg s dlouhymi drahami a pribliznou presnosti. Pripomina Renaulty z 90s. Podvozek co si pamatuju byl ok akorat mozna trochu pomaly k autu. Je to dele. Pozice za volantem nijaka a vzhled auta me osobne trochu vadi.
Mazda6mps. Tu sem ridil dvakrat jednou z toho po vlastni ose na delsi trase z Nem. Uvazoval sem ze si ji koupim. Navic byla za me ve sve dobe fakt in. Co se. vzhledu tyka. Interier mohl smele konkurovat Bmw i Audi. Jede to vyborne ma to jisty podvozek, presne prevodovky. Je to prostorne prakticke auto.U ktereho neni dobre nechavat lezet veci volne v kufru. Nejlepsi s tim byli vyjezdy ze zatacek:) Dnes jsou vorezly a dokurveny, ale pred par lety topicek.
Muj nejoblibenejsi ostry sedan:D Audi RS4 b7, osmival fsi (420hp/7500rpm) , Recaro, asymetricky kvátro per kvátro. Neni krasna, ale je rychla, obratna, pevna a jista i na snehu treba. Kdyz na tom nejsou slicky:)

Kure: A tak taky uz to neni zdaleka co byvalo. Point byl spis to, ze kdyz neco chces klidne na tom pritlacis. Pro priklad za R.S. T platim skoro tu bajnou desitku a umim si to predstavit i z lepsi vyplaty kdyz to mas jako jediny auto.
Chapu ze kdyz nekdo bere cisty tri petky a ma hypo na 15, ze desina za karu nepripada v uvahu za ojety bawo. On Junior podle vseho je spis taky v te spolecnosti podnikatelu a sefu, nez mezi stredni tridou zamestnancu.
Poslední komentáře
- bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů