načítám data...

beastar

JménoBea Star
BydlištěPraha 5
Registracepřed 5.0 rok.
Poslední aktivitapřed 6.0 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků6791
Pozitivních komentářů u článků2320
Negativních komentářů u článků178
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám úplně nejlepší Granturismo v Evropě. To je ten supercar od Maserati. Top masáž když je baráž. A taky Ranger a Megane R.S. TROPHY což jsou ty normální, spolehlivý auta. Co nemáme rádi protože se to nosí.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 23:31
0
beastar
včera v 23:29
0
Autíčkář se ptá: Auto pro maminku? (Už zase?)

Pojal sem to dost zeširoka bylo mi jasný, že těch běžných věcí tu lidi budou chrlit kvanta. Jo ta trojka vypadá rozumně. Šestka zbytečně velká. Meriva je docela ok. A3 vajíčko je mezi ženskými pořád ikonická i když je to už starý krám. X Type... Jasně. Znám holku co má květinářství a S Type. A občas v tom ženskou potkám ale jasně. Typická kára pro mámu to není. Ta moje je dlouho v důchodu a má přes dva roky červený XF. Ještě s nějakými doplňky fplny a zvládá to v pohodě..

beastar
včera v 23:24
0
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Až na to že pojem normální člověk je značně zavádějící. Vůbec to rozdělení lidí na nějaké autaře a ten zbytek. To do téhle otázky úplně nepatří. Automobilky jsou podniky, co mají své zájmy a své zisky. Určují cílové skupiny. A takový lidé to potom koupí. To neznamená, že to berou jako spotřební zboží. Minimálně v chudších poměrech je auto pořád jinde, než cokoliv dalšího. Nabídka zajímavých aut se dost změnila a změní. To je ale dobou. Když vidím zajímavá auta let šedesátých a pak 90s... Tak jako taky není o čem.

beastar
včera v 17:50
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

:D Jako ty Fordu po pravdě moc nevim. Těžko to hodnotit. Tam je to asi vážně hodně horší. Než benzíny. Audi A6 c7 není špatný auto, ale fakt je ten že zrovna 3.0tdi, přestože jede není ani servisně úplně výhra. A není tam ten benefit... Spotřeba. Mě to konstantně jezdilo za 11 litrů. Ovšem jsou tu auta kde i ten diesel prostě smysl dává. Není jich tolik ale jsou. Každopádně jde o to, kdo co očekává a jak s tím jezdí. Že se prostě s naftou musí jinak to je evidentní.

beastar
včera v 16:05
1
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Viola: Já sem napsal jen co si myslím. Stejně jako ty. Já si to myslím od začátku, co tu cokoliv píšu. Zrovna u mě se ví že názor typu ježdění pro rohlíky Viperem je super sem tu vždycky torpédoval. Protože to je blbost. Takový to nejsi pitralonhead jak nemáš v8 na daily a musíš mít jen auto, co se furt sype protože tj cool. To já neberu. Auto mám k práci mimo jiné. A měl jsem jak víc common modely, tak hodně speciální věci. Zkouším doteď co jde mít. Myslím si ale že auto je pořád událost. Výjimečný člen rodiny. I když je to třeba jen omlacena Fabia. Určitě se těší větší péči a vážnosti než nová sušička. Jo a mám designovou konvici, pračku Bosch, takový ty superkretensky smart TV... Stejně výš stavím i toho Renaulta R.S. Je to pěkný kus techniky a někdo si dal práci s tím vymyslet i detaily. To třeba u dost spotřebičů není. Jinak je to o přístupu ke slovu spotřebič a vůbec věcem v životě obecně. Třeba moje Quattroporte je defakto starý auto. Je všechno, ale potom co s tím jezdím denně, dali jsme s tím super eurotrip. Tak to auto je pro mě úplně jinde. Je to furt stroj ale mám k němu vztah. To ke svoji super smart TV nikdy mít nebudu. A chci vidět toho idiota, co mi řekne že je to jak pračka. Spotřebič na pět let.

beastar
včera v 15:56
1
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

To si žiješ jako pán, když je pro tebe auto za 1,1 služebák. Kolik si řídil těch aut v naftě? Sám mám teď jen benzínový auta. Minimálně na tři, čtyři dieselové motory vzpomínám rád. Jelo to dobře mělo to i zvuk. Ono tyhle diesely nejsou samozřejmě na nějaký super potěšení z jízdy. Koupit si to jako efektivní auto, co občas i trochu pobaví mi nepřijde divný ani nevýhodný. Určitě se za ten volant budeš těšit víc než třeba do služební TSI, případně hybridu od tojky:D

beastar
včera v 15:52
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

Aha sorry. No to sem zvědav co ti k tomu Dan napíše. Mimochodem stejně je to u konkurenční C-klasse. Čtyřkolka v těch nižších specifikacích motoru ti to vždycky utáhne. Aby si s ní užil trochu toho řízení musíš to opravdu hodně rvát. Neříkám že se s tím nejde vyblbnout. Už to ale není tak radostné, kdežto ten zadní náhon rozhodíš a řídí se to prostě jinak. Zatáčí to trochu jinak. Zrovna u toho BMW je ta zadokolka taková naturálnější.

beastar
včera v 13:25
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

To se fakt musíš ptát? To je jako divit se že a4 je lepší Quattro než přední náhon. V daily použití ta zadokolka vnese trochu radosti v nižších rychlostech. Na vyjezdech z vinglu. To awd je chladně efektivní a často nepoznáš rozdíl mezi bmw a Audi a dalsimi. A to píšu jako fanda awd.. Na ring picovinky

beastar
včera v 13:05
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

:)) Heavysmoker z tebe mluví zkušenosti. To cením. Mimochodem pro mě je teda 600 000 furt dost peněz. Teď sem taky nějaké věci řešil a i 150 jsou pro mě prachy nad kterými přemýšlím. A opravdu dnešní bmw už bych si nekupoval na 20 let. Tuhle trojku bych bral spíš jako spojit příjemné s užitečným. Takže na firmu v naftě do nákladů a ciao.

beastar
včera v 13:03
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

Jak se to vezme. Ten výkon není omračující, ale opravdu to stačí. V tomhle autě kde máš schopný podvozek a chytrou převodovku. Většina aut v provozu není silnější. A když tak to stejně řidič neumí či nemůže využít. Různá překoňovaná suv ti budou dělat problémy opravdu leda na té dálnici. Bohužel zkušenost poslední půl rok z praxe. Dálnic kde je třeba výkon opravdu ubylo. Člověk je rád že udělá 130. Aby hned nešel na brzdu. Nakonec si rád za tu spotřebu, že aspoň nějaká radost. Já teď nejčastěji jezdím autem, co má 400k a není úplně low budget podvozkem. A kde myslíte že se asi svezu? Možná tak v Německu když mě vyprovokuje břichatý strýc v amg...

beastar
předevčírem v 21:46
1
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Protože to vymysleli idioti který auto neviděli ani z rychlíku. Opět ehm příměr k minulým casum. To je tak když třídně sporadany řezník že ZŠ dostane ředitele ve fabrice na zahradní substrát. Jak to asi dopadne...

beastar
předevčírem v 21:44
0
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Takhle hnusný poklice Vietnamci neprodávají.

beastar
předevčírem v 21:42
1
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Teď teda věcná. Právě že po fl ten podvozek opravdu vylafili. A na tak těžkou picovinu to jezdí dost dobře. Náklony nejsou a kola vážně sedí na asfaltu. Má to dost trakce a zároveň to z tebe v rigolu nevymlati duši jak Superb 3 před fl bez adapt tlumiču. Takže to jako před Simply clever klobouk dolů. Zbytek jak píšeme no... :))

beastar
předevčírem v 21:39
1
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Tihle lidé obvykle neví že Mustang existuje. A tu historku o chatě atd. Tu jsem slyšel z krát taky. I to s lidma řešil. Jestli třeba nestačí nízká 4x4 a tak dále. Bohužel jsme zas u toho. Lidé dávají za něco XY peněz. Prostě dost ale nákup podcení ještě více jak pořízení zahradní hadice... Bohužel.

beastar
předevčírem v 17:13
1
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Souhlas. Téměř shodný názor s tím mým příspěvkem nahoře. A ano i některá jiná technika dokáže reprezentovat svého majitele. Jen není tak vidět jako auto. A

beastar
předevčírem v 16:41
0
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Má tam být o všech svých autech. Tak to dopadne když píšeš na červený :))

beastar
předevčírem v 16:36
9
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

První chyba přirovnávat věci jako auta k valchám a pračkám. Auto teoreticky nahradilo koně, potažmo kočár. To znamená symbol který nebyl pro každého. Býval to odznak jinakosti a jakési společenské nadřazenosti. Jasně vývoj jde dál a dnešní doba je tak daleko, že auto máme v podstatě všichni. Nemá ho jen ten, kdo ho vážně nechce.

Urážet se nemíním. Jen se obávám že ani jedna rovina není správná. To že převahu na trhu měla vždy nudná, všední auto. To je samozřejmě pravda. Není to ale černobílé s to nezabíhám do detailu dnešní eurodoby. A ano paradox je i to, že dříve byla opravdu zvláštní auta dražší jak dnes. Říci třeba o všech současných autech že jsou to spotřebiče nemůžu. Nicméně ano čtvrtý Ford Ranger je ryzí spotřebič. Pracovní auto. Ono totiž i ta rychlovarná konvice může být umění a kus designu nebo Daewoo za 300z Tesca.

Takže o čem se tady vlastně chceme bavit Violo? O tvém osobním pohledu na věc? Ok you right. Protože z části to tak je. Ovšem je na každém jak to vnímá a kam až sahá jeho odvaha, tužby a vize. Auto stále dokáže dokreslit vaší osobnost i zdůraznit společenský status. Případně se stát hračkou, učitelem, kámošem... A tak to má být. Otázka je jestli to dovolíte a chcete. A mimochodem dokáže to i obyčejné auto jako třeba oktávka. Každé zboží má svého kupce.

beastar
předevčírem v 12:47
1
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

Hlavně je to stále za super peníze. Jasně s příplatky a tím vyzdvihovaným individualismem to naskáče. V době kdy ale 1,3 stojí i daleko méně zajímavý Kodiaq je asi čas seznat že ten bájný milion už je přežitek.

To že jezdí zadokolka líp, co se týká skotačení zrovna u této značky nepřekvapí. Interier patří v rámci kategorie k nejlepším, co jdou dnes pořídit. Vždycky mi to přijde vyřešené tak samozřejmě jako by to bylo přímo na míru. To málokdo umí vytvořit. Třeba všemi glorifikovaná Giulia jen okopírkvala e90. A stejně to neumí tak dobře. Za mě je tady i to, že tahle auta pro mě představují auto. Klasický sedan. Z Danova textu to cítím taky. Design zevnějšku u dnešních BMW se mi bohužel už nelíbí ale ta barva je vážně hezká. Zase na druhou stranu u téhle značky ten design nikdy nebyl úplně nosnou veličinou. Důležitá je jízda. K té naftě. Kupujte dokud jsou ten soumrak bude rychlý a bohužel efektní že si ho ani nevšimneme. Do dnešního provozu často víc jak právě takový výkon a naladění nevyužijete.

beastar
19. října 2021, 16:25
2
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Cejtíš se jak pán a bezpečně. Jinak k ničemu pro 99% lidí. Na dálky a jako rodinný univerzál to špatný auto nebude. Jak ale píše pb to mi dává větší smysl ta 5008 reálně za 810 000. S tím že ty koně co má tohle tlustý hovado stejně spolkne váha a převodovka.

beastar
19. října 2021, 16:23
0
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Cože to je snové:)) Však je to pro starší generaci a maminky z předměstí. I když prý na podvozku zamakali a funguje dobře. To chci fakt vidět doufám že se dostanu za volant v rámci zvědavosti.

beastar
19. října 2021, 13:41
1
beastar
19. října 2021, 10:07
0
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Je to tak jak píše Slower. Statisticky je to téměř nemožné určit. V téhle specifikaci se to ale určitě nefasuje. Respektive velmi málo. Zákazník co si to kupuje na firmu/žl. si to kupuje za vlastní čistě jako vrchol nabídky.

Tedy chce to nejlepší, co od dané značky může mít. Často hrají prim faktory jako raději škodovku ať lidi nezávidí atd. To v ČR. V GB je to poměrně dostupný auto pro vyšší střední lidí nic jako dream car. A kupují to za vlastní. Obecně je těžký označit ty motivace. Je to asi jako se ptát kdo si kupuje GLE atd. Lépe situovaní lidé s potenciálem obmenit auto co 4 roky.

beastar
17. října 2021, 15:34
0
Autíčkář se ptá: Auto pro maminku? (Už zase?)

Mazda 6, 2.3 sport 05/06
Jaguar X-Type 2.5v6 awd, červený asi nebude
Opel Meriva 1.6 03/04, malá a praktická věc
Audi A3 1.8t, konec výroby 8l

beastar
17. října 2021, 02:58
1
Peugeot 5008: Rodinný ideál ze staré školy

Na to ti napíšu jediný. Srát na lidi. Představa je jedna věc marketing, historie a odlišení jednotlivých vybavovych stupňů věc druhá.

beastar
17. října 2021, 02:55
0
Peugeot 5008: Rodinný ideál ze staré školy

Já o koze druhý o voze :) Nevadí no. Jen ano suv nesouvisí se sportovní jízdou. Nýbrž s tím co píšete. Někdo to tu kdysi nevěděl. A mektal cosi o sportu. Zkratka GT vím moc dobře co znamená. Jenže tady nikdo nemluví o tom, že jako GT je granturismo. A vůbec 5008 se k tomu nijak neváže. V interním slovníku Peugeotu to prostě znamená něco jiného a k tomu obecnému významu se to neváže. Prostě že je něco GT, případně GT line neznámena že to musí být coupé s osmiválcem už tak dvacet let. Možná spíš déle. Každý kdo trochu chápe historii a jak se auta vyvíjí to pochopí. Asi stejně jako znáček M na 320d. Nebo to RS na Kodiaqu. Chápu ale že část lidí fakt tohle neumí evidentně přenést přes srdce. Chybí intelekt nebo obojí.

Mimochodem já to tvoje pravé velké cestování mám v garáži. A pro rodinu je fakt větší výhra tohle. A je jedno jestli to je do Šibeniku, nebo do Kauflandu. Prostě zkrátka GT je univerzální věc. Až tam do toho článku někdo napíše tohle auto je pravověrné GT tak můžete pičovat.

Rexton byl kdysi na rámu a spíš téměř offroad, než suv. Stačilo dát dobrý gumy na bahno. Dneska to asi je suv. S tím označením u tohohle je to asi jedno. Viz. Co píšu nahoře. To auto je v poměru cena výkon velmi dobrý. A kupujícím bude nejspíš jedno jak o tom kdo psal. Minimálně je to dobře vymyšlený. Tady se poslední dobou ale akorát na všechno píčuje. Napsat sem o Ferrari Testarossa, tak se stejně najde nějaký chytrolín co napíše že to není pravý Ferrari. Páč to není F40.

beastar
16. října 2021, 12:49
-1
Peugeot 5008: Rodinný ideál ze staré školy

GT je označení výbavy stejně jako RS u Octavie nijak to nesouvisí s typem auta. Ani zážitky za volantem. S-line, Nline, Mpacket atd. Většinou věci které mají sportovnost případě tradici evokovat Monte Carlo, Kodiaq RS, všelijaké AMG edition, L&K
... Nicméně na webu kde jsem asi před dvěma lety musel vysvětlovat že SUV fakt nesouvisí se sportem. Mě už nepřekvapí nic.

beastar
16. října 2021, 00:14
2
Peugeot 5008: Rodinný ideál ze staré školy

Má to docela slušné parametry ani úplně těžké to není. A deset sekund na kilo to je vcelku nic moc. Zas jako 6,6l je dobrý. Můj konfig za 807,000 s menším hdi.. Bez kůže apod. Něco sleva, prostě pod 800 to jde koupit a má to 7 míst, sedmnáctky alu a solidní výbavu. To není tolik vzhledem k tomu jaká je doba a že auta meziročně zdražila o 10%.

beastar
16. října 2021, 00:07
2
Peugeot 5008: Rodinný ideál ze staré školy

Doporučil bych přečíst článek. On to tam J.P. vysvětlil. A když to potom zhodnotíš tak pochopíš. Něco na tom tvrzení je.

beastar
16. října 2021, 00:01
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Ano mapky jsou dobré pro kkty. To si taky generálové za cccp kreslili a hybali divizema a raketama. A realita? To naštěstí nikdo neví. Zkuste s tím někam reálně jet a pak si srovnat cestu se spalovákem. Proč když to je vše tak růžový a funkční je toho na netu v několika jazycích minimum. Protože je to prostě pořád bullshit. Pořád jsou tam ty ale ale ale. Který si zastánci vždy omluví. Poslední co sem slyšel.. Nissan Leaf II. Proč nejedeme po dálnici? No víš tomu autu líp vyhovuje okreska. Navíc furt otravna jízda max 80, šetříme při akceleraci. No vopruz.

beastar
15. října 2021, 23:53
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Avex: Asi takhle nejen EU za to může. Jenže věci jako nereálné normy Euro 7 a tak dále vymýšlí zejména EU. Rozhodně ne výrobci aut. Už sem ti to jednou psal, ale ty máš svou pravdu. Evropa když vezmeš celou nejen EU není marginální a hlavně je bohatá. Podívej se jaká auta se dělají pro Čínu případně Indii. Výprodej. Nové modely se vyvíjí zásadně pro NA, EU a pár bohatých zemí v Asii s velkou paritou kupní síly. Zbytek potom včetně Ruska. To že je snazší vyvinout platformu pro ev s tím opravdu nesouvisí. Těch věcí, co je v tvém názoru na vodě je víc. Nebudu to tady datlovat. Prostě se VW rozhodlo samo že propustí lidi zavře fabriky. Stejně tak třeba Renault. Jasně to je cíl podnikání. Jaguar sám od sebe začal chrlit ev protože Čína je super trh. Tam operuje asi 20 místních firem, co dělají auta za půlku. Jenže výrobci z EU jim budou konkurovat tam. To je taktika. Nebo se tam rovnou přestěhují všichni. Možná i my ne? :)) Sorry ale tak to prostě není.

beastar
15. října 2021, 23:44
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Beran: Fakt jo? Dík za informaci. Na tom mém názoru to moc nic nemění. Ohánět se ekologii a obnovitelnými zdroji a pohádkami o uhlíkové neutralite. A dotovat to prachama z prodeje ropy... Kde mimo jiné nejde jen o to, co se z toho vyrábí ale jak a kde se to tam těží. Víš co ideálně se na to téma podívej právě jinak než hospodsky. A potom možná pochopíš kde je ten problém. Nicméně to byl jen příklad. Z blízka. Vůbec celá myšlenka 60% státní dotace na jakékoliv auto je hloupost. To ale tady fakt nemá cenu rozebírat. Je to moc složité a mimo jiné to souvisí s politikou a dobroserstvím napříč Skandinávií. Potom se ucho utrhne a je z toho Breivik a Dán s lukem... Mimochodem plasty jsou daleko větší zlo jak nafta. Takže právě proto. A zapomněl si na gumy... No tím bych skvělou debatu ukončil. Mimochodem do hospody nechodím nemám na to čas.

beastar
15. října 2021, 12:47
3
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Jak Čína stranou. Však to je z velké části čínská firma. Což mi nijak nevadí. Ovšem jistá logika v jejich rozhodnutích je zdárně maskovaný zájem investora a defakto majitele. A to že tam z části nechali nějaké seveřany no to je protože kvalifikovaný lidi prostě nejsou. A už vůbec nejsou v Číně. Tyhle nové modely se tak hodně liší od starých Volvo že snad ani fanoušci už to nemůžou brát vážně. Krave jemu se to líbí protože to neplatil. Tomu u věřím. A ano sedadla mají vážně skvělá. Roky vývoje nezabiješ.

Jinak ano Tesla v tom jak zabalit hovno a prodat ho 6x jinak a 5x dráž exceluje. Ono obecně tohle platí nejen u aut. A že to funguje v zemích jako USA případě ČR mě fakt nepřekvapuje. Lidem je všechno u prdele. Hlavne kupovat nový a nový krámy a mít hezčí konzumni vánoce než soused. Volvo na tu vlnu jen sedlo. Obchodně chytrý. Plus obarvit to na zeleno a tvářit se eko. Což by mohlo přilákat i mě. Kdyby to s tím nějak souviselo. Jenže ne je to společensky, ekonomicky a emisemi škodlivá věc. A Norsko příklad největší demagogie na světě. Prachama z ropy budeme dotovat ev. Zasraný fašisti.. Klasika.

beastar
15. října 2021, 10:33
3
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Mbmb: Ne vážně obvykle tady osobní útoky nepoužívám. Jen mi vysvětli proč si takový pičus. Čím jezdíš? Jak často? A co je tvoje profese? Úplně normální otázky. Buď si troll co si honí u fdrive a sem chodí prudit. Nebo si třeba ok týpek, co má rád svůj ev. Jak píšu nahoře normální otázky. Minuskem nic nezměníš.

beastar
15. října 2021, 10:17
7
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Ty nevíš co se teď děje v Norsku co:D Tam právě soudruzi snižují rapidně dotace a mají kolem toho skandálů víc než Babiš. A to že má Thorlund vyšší plat než ty znamená jen to, že si sebou táhne 3x takový životní náklady. Bez obří podpory bohatého státu (z ropy a z.plynu) by ani tam nejezdilo tolik ev.

beastar
15. října 2021, 10:15
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Cítím že tohle bude úspěšný článek. Cítím krev. Už je tu pár pěkných názorů. Volvo a osoba autora a navíc ev. Jinak pár řešení na tom autě se mi fakt líbí. Jen ona sama o sobě xc40 je dost pekáč. Což je bohužel zpětná vazba od reálných zákazníků. Smutné leč pravdivé. Krása je že čínský kapitál dokáže i takové věci udržet ve výrobě. A méně zdatným zákazníkům prodat věc o 40% dráž, než je její hodnota.

beastar
15. října 2021, 10:10
6
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

A co Mazda? Mají si kde hrát?

beastar
15. října 2021, 10:07
10
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Mbmb: Jenže ty jezdíš vlakem. To si zvyklej že jezdíš i Praha Berlín tři dni. Navíc si dáš espresso v jídeláku. Vlak se nikdy nevybije. Takže chápu až si to svoje nabíjení vyzkoušíš někdy v praxi. Na skutečné cestě poznáš že je to trochu jinak. Zase dobře že i pro vás neautaře a rádoby intelektuální komunisty dělají auta. Takže tohle Volvo tj masterpiece akorát by vám to měli zlevnit 1,2 z platu v neziskovce neutahneš no.

beastar
15. října 2021, 10:03
3
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Já bych ani s i3 nikam jinam než po městě a okolí nejel. Měl jsem ji skoro rok. Když to byla ještě pecka. A na město byl ten dojezd super. Samozřejmě do Muenchenu bych s tím nejel už jenom proto jak hrozně to jezdí :))

beastar
15. října 2021, 09:58
10
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Evropskou politiku ovládá progresivní levice. Ekolobby a ano všichni vědí, co je pro nás dobře. Nikdo neví jak toho docílit. Já sem zvědav jak na tom budeme až VW propustí těch plánovaných 30,000 lidí, škodovka pozastaví linky. Na furt. A tak dále pak opravdu na nějaký Volvo za 1,5m bude mít minimum lidí. Ostatní půjdou pro skútr nebo kolo. Případně si budou doma hýčkat svůj benzíňák (70 Kč litr n95) kdyby náhodou něco. Svatba, pro skříň do Ikea a tak. Jinak politika Volva to je podle mě tajná čínská zbraň jak nasrat Evropany:D

Zdatně ale konkurují Tesle v tom kdo je automobilka numero Uno pro neřidiče. To jsou krabice pro lidi, co nechtějí řídit, neumí to a mají k tomu odpor. Tak si alespoň jakože dopřejou ty technologie. V jejich očích je elektrický auto jednodušší jak spakovak děsná hitech věc.

Každopádně tyhle hovna o udržitelnosti. Jako už teď přichází obří krize celosvětově. Budeme zas chvilku chudý. Vůbec nevím komu to budou prodávat. Těším se na tabulky prodejů nových aut za tři roky.

beastar
15. října 2021, 09:46
1
Bazarový snílek: Nad 100 pod 100 a nahodilé podivnosti

Nakonec jste si z toho ten třídní boj udělali sami. Aneb jak na netu jedna úplně nepochopená poznámka posune debatu jinam. Mimochodem nikde sem netvrdil, že ty prachy do těch aut nastrkáš za týden. Prvotní věc u BMW je aby to jezdilo jako BMW. Což znamená investici do brzd, podvozku, geometrie, kol a možná nějaký ochraně proti korozi. Olej, rozvody, drobnosti. I naprostý idiot a diletant s minimálním platem co bydlí u maminky si spočítá že za 10,000 Kč to fakt ani na tu e46 neporidis. Plus pro většinu lidí ještě platí za práci a to už v ČR taky dávno není levná. Že si to Pepek s Frantou někde na vesnici opraví a potůní sami není smerodatny to jsou 2% lidi. Proč asi mají všechny dílny od Bratislavy do Lisabonu plno? Jo jasně opravují tam dvouletý Panamery... Už to chápete?

beastar
14. října 2021, 10:59
0
Autíčkářův týden: Legendy útočí

:)) Až mě ta pravda rozesmála jakože opravdu. Dík.

beastar
14. října 2021, 10:39
0
Autíčkářův týden: Legendy útočí

Nebo Číňani. Lancia Xio Lenta Farfalle.

beastar
14. října 2021, 10:38
1
Autíčkářův týden: Legendy útočí

2026. Za tu dobu se může vše 4x změnit. A ano vzhled ještě nezná nikdo. Ono i ten humbuk kolem toho je spíš lakmus jak budou lidi reagovat. Jestli by to mělo šanci. Opět měřeno dnešní realitou. Za pár let se uvidí. Teoreticky už zase může být ev na ústupu, nebo co kdo ví. Jen za dobu existence Autíčkáře se stačí podívat, co se vše změnilo. K horšímu..

beastar
13. října 2021, 22:18
2
beastar
13. října 2021, 14:40
0
Bazarový snílek: Nad 100 pod 100 a nahodilé podivnosti

180% průměrné české mzdy a nemáš na BMW. To by si se ale měl vážně zamyslet. Protože teoreticky by si na něj měl v pohodě mít. Akontace něčím a jedeš. Asi špatná hypotéka :D nebo investice, nebo všechno. Bmw dnes není žádná věc pro miliardáře v cylindru:)) E46 jo to je top jinak poho...

beastar
13. října 2021, 11:56
0
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Hmm tak děkuji oboum za vyčerpávající informace. Krabe tvůj článek si přečtu. Více méně část věcí se mi potvrdilo. Část jste uvedli zřejmě na pravou míru. Jasně já jpn auta prostě příliš nemusím. Z podstaty věci mě málo co z nich osloví. Mimochodem obecně audio v Lexusu chválí lidé často. Asi to dělají vážně dobře. Souhlasím s Danem v tom, že BMW 8 v tomhle směru na efekt a design nemá šanci ani v tom optice. Věřím že je tohle auto lepší než Maserati GCs nejen protože je to novější. Oni to dělají řemeslně prostě líp v Lexusu. To bych nerad zpochybnil. Displeje no. O to třeba mě zase až tak nejde. Jasně působí to cool, ale záleží na provedení toho interiéru. A tohle je přesně citlivě postavené podle mě. Bez snahy šokovat mladé rapery alá Bentley. Které je opravdu obr, celkově ten popis srovnání beru. Jen teda ten Jaguar sem sázel že je hodně blízko podvozkem. To spíš proto že ho mám vcelku rád ten typ pojetí auta. Dospělý je to rozhodně. Taky už nám asi všem 30 bylo člověk to vidí jinak.
Ad. Cena ta je prostě poplatná značce a kvalitě. S tím člověk musí v době kdy se rozšoupneš u Renaultu a máš tam milion počítat. Nakonec v tomhle souhlasím s Krabem, že je to odpovídající obnos. To auto bude pecka i za 10 let. Trochu mě děsí ta charakteristika toho motoru o které píše Krab. U Dana vím, že ty moderní atmo chválí obecně viz. Mazda. Já s tím jel hodinu a přišlo mi to dobrý, ale tak jako aby ne v rychlosti 50 až 120... Zajímalo by mě jak to reaguje na plyn v takové té klasice 4g na 3g sešlápnout a jedeš. Třeba u QP v8 3,8 580 mi tohle strašně vadí ta letargie v normálu. Zvuk to vytvoří ale reakce celého auta je jakoby sekundu za autem.

Jinak 911 krásný, skvělý, nedostižný. Respektuji to. Jen prostě jo je to malý sportovní auto defakto na dnešní rozměry. Je mnohem blíž cestování a GT stylu, než před lety. Ovšem za mě je to moc volba na jistotu. Takový to když někdo dokola kupuje éčko, protože Mercedes. To dělá nejlíp... To asi není nic pro mě takový model uvažování. Ok jak Lexus moc nemusím, tak tohle vypadá skutečně skvěle.

beastar
13. října 2021, 10:04
0
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Ciao, psal si o tom na garáže? Dík za reakci ještě počkám, co k tomu bude mít slovutný autor. To řízení to je přesně to co myslím. Jakoby rychlé, ale mě to zase moc přesný nepřišlo. Jel sem ale málo takže ok. Reálně to vypadá že to je lepší právě jak obecně konkurence. Kde sem postupně něco najezdil. Německý auta jedou ke kraji vlastně docela přirozeně bez náznaku toho, že to nezatočí. Jako teda ty který se z tím vůbec dají srovnat. To by znamenalo že je to docela řidičský auto. Jasně jasně na trať do mejta to brát nebudeš. Mě šlo o vše v rámci toho jak budeš používat takový auto jako autíčkář. Víš dobře že i v amg kombíku od MB se člověku prostě chce občas jet a užít si sekvenci blbin.

beastar
13. října 2021, 08:35
0
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Velmi povedený popis. Já neměl tu čest jet s tím déle jak asi hodinu v opravdu hustém provozu. Interiér je nádherný a jestli můžu srovnávat, tak mezi konkurencí stejné koncepce se neztratí. Motor minimálně počtem válců a atmo v dnešní době bájný jednorožec. Prodeje v EU i v rámci kategorie low. Ono je to totiž opravdu dost jiné od první minuty a ne každého to tak pohltí jako Dana. Jinak jo je to pořád velmi dobrý. Přestože mě osobně jpn auta neoslovují kór luxusní...

Jen dotaz pod čarou s těmi okreskami... Really. Are you sure? Mám obecně se srovnatelných aut pocit jak když na mě působí 9g. Ve vyšší rychlosti na okresce, která se kroutí. Po pár prujezdech to přestane brzdit na 100%. Mám pocit supertěžkého předku který se u některých aut jakoby potápí. Obrovsky silný přenos váhy na vnější stranu auta i přes pokročilé podvozky. Jo asi je to super, když umíš řídit a víš jak pracovat s hmotou. Což bohužel velká část řidičů z kategorie Street cz bozz neumí. Poslední věc přesné ale moc rychlé řízení. Nevyvážené reakce. Plus jezdit s tím na mokru (u lc500 sem jel sucho cca plus 27) asi nebude úplně ráj.

Proč to píšu... E500c, XK, RS5, Granturismo, Contík GT, nějaká BMW a pár dalších takových věcí coupé, nebo Cabrio...

beastar
11. října 2021, 09:44
2
Ford Tourneo Custom Active: Zvláštní mix

Mě se to líbí. Nakonec zrovna Transit mi vždy obecně vychvalují do nebes lidi, co s tím skutečně pracovně jezdí. Tohle je teda cool n fancy verze, ale základ stejný. A za 1,1 auto který vypadá, jede solidně rovně, naloží a ještě je vcelku použitelný na trip. Za mě v dnešní době dobrá nabídka. Proace je hnusný a reálně o moc lepší nebude. Stellantis je fajn když vozíš palety a balíky. Hlavně Jendo je to napsaný přehledně a informační hodnota převažuje nad vtípky. Bravissimo.

beastar
10. října 2021, 22:29
2
Mercedes-Benz Třídy A: Skvělý, akorát že vůbec

Je to geniální auto. Které stejně jako většinu převratných aut provázelo několik problémů při vývoji. Poměrně dlouhé vychytávání much za výroby. Pravdou je že nebourané kusy jsou spolehlivý auta dodneška. A hlavně do nedávna byl o ně na trhu ojetin furt zájem. Malé, velké auto. Ten váš kus mluví za vše.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem