načítám data...

beastar

JménoJohn J
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 6.2 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4827
Pozitivních komentářů u článků1241
Negativních komentářů u článků117
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. Pagani Zonda C12 S masterpiece - Horacio Pagani kdo je víc ať zvedne ruku :)

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 16:38
0
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Nejlepší auto v dané třídě bohužel dělá úplně někdo jiný. Jestliže hothatch má být kompromis mezi autem pro zábavu a rodinné, civilní využití. Tak pro mě je furt číslo jedna Cupra Leon. A i ten design má svůj. Neříkám že Focus je špatný auto... Nevím. Ale já bych si pro něj nešel:)

beastar
včera v 20:32
3
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Pohled zvenčí na celoi debatu. Myslim si že smysl cupu bylo jezdit pro zábavu a levně. Tzn. Levnými klumpry. To ale neznamená vraky. Čili běžná údržba. Brzdy, oleje, filtry, gumy, stk, lepší sedadlo, lepší pásy... To přece nejde počítat do hodnoty vozu. Proč? Koupím srágoru. Escorta třeba všechno co píšu v hajzlu. Ale auto i tak bude mít s stk cenu třeba furt 8 tisíc... Jako nechceš se v tom zabít. Tak to dáš dohromady. Konkurenční výhoda na trati 0. Když dáš na Colta brzdy z Eva tam dej:) Když je někdo takovej blázen že na takovou vraždu mrdne pneu za 15 litrů aby byl rychlejc pro čas a cenu v hodnotě kovu. Why not. Takže celková tržní hodnota vozu a těch pár dalších pravidel by mělo stačit ne? Navíc kde je problém koupit si e36 compact a dat na to gumy a lepší brzdy. Však tu možnost mají všichni. Nespadejte do toho, kolem čeho se brečí v profi závodech. Všichni ukazují prstem na druhé a sami mají máslo na hlavě...

beastar
včera v 20:23
5
Autobusy Avia: Technologie vytěžená na maximum

Nejlepší seriál článků na Autíčkaři. Je o autobusech. Vskutku zajímavé. Škoda že někdo z redakce nemá ten lajcenc na bus. Byla by fajn i recenze nějaký kktiny podobný:))

beastar
včera v 20:20
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Jako sorry. To není jenom hnusný. To je strašný řešení. Vzhled. Všechno. Auto s povedeným designem. Ale ten tým co dělal vnitřní prostory. Banč of fakin idjts.

beastar
06. prosince 2019, 13:15
3
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

Hale když bude jíst hodně knedlíků Garáž/Seznam ho jistě osloví. Přece jen fungujou jak vysavač kdy, kdo psal v Čechách o autech tak toho Garáž potřebuje :D To je takzvaná taktika kdo nepíše pro nás píše proti nám. A jak jistě vítě hlavní sponzor Garáže je škodovka. Všichni kdo tam píšou včetně Kraba dostali novýho Supa fplný vropě na hlínách a metle. Takovej Žák ten si jezdí dokonce ve Sportlinu. Krab to vyřešil, tak že říká že je to auto rodičů... Nevěřte mu já ho viděl... jezdí do práce škodofkou. Proslíchá se že prej maj k tomu i CCeSky a tankujou jenom prémiovou naftu na ONU!
A já se ptám?!
Proč by sakra měl Matěj psát na nějakej ten Autíčkář kde to škodofka neplatí. Dacie ta je pragmatická. Žádný slevy a ani Logan v plný.... protože kdo by to chtěl.

-A ano ta barva tomu sedí. A má to klimu (WOW, WOW) Jezdit v tom jen, tak pro radost je asi jako jezdit pro radost v Avii. Musíš být trochu magor...

beastar
06. prosince 2019, 13:08
2
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

Matěj píše fakt dobře o tom žádná. Že by ale byl tady konstantně nejlepší to si nemyslim. Ok, je to subjektivní pohled. Každopádně v čem se shodneme. Defender fakt chybět nebude:)

beastar
06. prosince 2019, 10:52
0
Chceme nová auta?

Ono nákup nemovitosti v Praze je trochu jiný mimo. Já sem řešil prodej domu kousek od Hradce směrem na Moravu. 280metru plus tisíc pozemku. Pěkná stavba z 80 po reko. Cenově asi tam těch 2+1 Nusle no:D Víc to nešlo. Nikdo to nechtěl. V Praze u nás v domě to nakoupili už defakto jen cizinci. Vasil, Ilja, Massimo a John. Častý jména na katastrech. Čili jak píše Jun aspoň mega a doufat.

A k těm ojetinam. To je bohužel pravda. Dnes ty ojety luxusní auta jsou pořád defakto pro bohatý. Poruchovy, složitý, drahý. To co se vymyká je dražší v nákupu. A jako ono je mnohdy fakt lepší vzít si o třídu míň na OL. Než řešit luxus z bazaru. Co se týká právě obyč auta jakože na práci. Alá stavba, služebky. I když teda zrovna na stavby a bahno bych si šel koupit druhou X5 s nejslabší naftou. Jde to koupit do 7set relativně ve vůni. A opravitelný to je.... Otázka je když proti tomu vezmu Kodiaqa v ol s dvoulitrem jestli to nebude stačit;)

beastar
05. prosince 2019, 00:02
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Aaaaa já to věděl. Hned to Štěpánovy vybonzuju, že haníte dojče zer šén konzérn mit mini... Zase Dacie vůbec jede slícovaná je líp jak D3. Furt nemá na škodárny. Prej okyna lítá líp jak 3er psali na Garáži a Krabinni to nebyl..

beastar
04. prosince 2019, 12:31
2
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Hmm to bude určitě něco strašně přízemního, kde se na kvality nehledí hlavně cena. Bmw?;D

beastar
04. prosince 2019, 12:30
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Ano třídní rovnost vskutku není na Brumlovce na pořadu dne. Minule sem parkoval 2 místa od poslední Panamery v nějakým mocným tuningu a naproti přes uličku stálo úplně stejný modrý Ghibli. Záplava supírů, éček a pětek plus nějaký ty audiny to je spíš pro pestrost.

Bmw má ten zvuk léta podchycenej. Ale oni ti prémiový výrobci umí všichni udělat kouzlo. Když připlatíš. Zase je dobrý vědět že takovej Dokker umí taky zahrát muziku.

beastar
04. prosince 2019, 11:36
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

On to dožene nějakou raritkou z Číny třeba... GreatWall třeba

beastar
04. prosince 2019, 11:35
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Ty Krabe uz si viděl někdy Dokker parkovat na Brumlovce? Já jedině když je na něm polep Strabag:)

beastar
04. prosince 2019, 11:17
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Joo aha to jsou ale Moldavci říkal strejda Laci.

beastar
04. prosince 2019, 10:18
3
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Za ty prachy. Vasil a Voloďa budou po cestě na stavbu D1 toho času nekonečnou spokojený. I tu klimu si pustí. Spotřeba 5 to je pěkný číslo. Go, Dokker.

Kterej ten Eurokoncern si z toho může brát ten příklad? Slícovat 3 plasty v dachně asi věda nebude ani pro románský děti. Mimochodem proč Rumuni co prodávaj falešný zlato jezdí v Mercedesech a ne v tomhle? :)

beastar
04. prosince 2019, 01:20
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Docela pěkný test. Který zapadl v záplavě všech těch Dacií a Fabií a horlivých debat o tom jestli na plechcupu kluci jezděj potůněný a nebo jenom ve factory setupu... Trochu se v plechcupu brečí skoro jak v F1 a to ani nejde o takový prachy.
----
U nás má Megáne ve všech generacích nevýhodu, že existuje okyna případně golfista případně nově scaliatik. Kdybych sháněl auto do půl miloše s pěkným designem a relativně zajímavou technikou šel bych právě do Megána. Jenom ten jejich styl infotaimentu a řešení středového tunelu to se někdo posral v kině a jak se probral, tak to šel navrhovat. Šéfdesignér byl zrovna po velkým homeoffice kde teklo šáňo proudem a prdelatý holky nosily koks po kilech... A tak se rozhodlo že to je vlastně SUPER a zákazník chce něco jinýho, než dělá ta trapná konkurence v Alemánii. Tož kurva jak když koupíš levný rádio s displejem u větví a mrdneš si ho nad středovej tunel na háček. Výsledek bude neimlich to stejný.

beastar
04. prosince 2019, 01:11
0
Mazda Skyactiv-X Power Eco Race: Hlavně úsporně!

Jo? Tak já měl 7,7l BC v 523i e39..... Sice vše v rámci limitů z kopce samospádem ale... MĚL SEM TO.

beastar
04. prosince 2019, 01:10
0
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

Ti maj Aurus ne. Jak s tim jezdí vůdce, časem budou všichni. Páč co má velkej chán chtěj i ti malý a na to stojí celej bitchness s autama na území zlatý hordy.

beastar
04. prosince 2019, 01:07
2
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

Junior: Přijde a pěkně to posrali. Vypadá nejlíp úplně zepředu. Design je to pěkný, ale někdy snaha přiblížit se skopčákovy prostě není to nejlepší řešení.

krab: A já co mi to připomíná Tádžmahal je přesně to. Nebo ještě takovej ten orientální palác přesně Emír si vyjel se svým oblíbeným sokolem Hoňmidírou Al Kokhanem do víru velkoměsta. A jako jo cílovka nejsem. Místo hřiště je tak možná kavárna Liberál, kde chodim strašit takový jako je Dobeš :D

beastar
04. prosince 2019, 01:00
1
Chceme nová auta?

VK: Kdo musel podobné věci řešit ví moc dobře jak "výhodné" je v tomhle případě starší super "luxusní" auto jako třeba osmiletá S-klasse. Mimochodem to tady z druhé strany řešíme to , co nakonec některé méně bonitní kupce přivede k nové Dacii. Jsou tam prostě alespoň nějaké jistoty a ty první dva roky v podstatě každé auto /téměř/ funguje a když ne řeší to záruka. Pokud se bavíme o OL. Tak sice sypeš někam prachy ale spoustu rizik za tebe nese ten od komu ty peníze sypeš. Většinou prostě zvedneš telefon... Potom teda taky záleží co a jak si platíš.

A s tím šetřením to je sice hezká představa. Vážně já kdybych šetřil třeba deset let. Jakože fakt usilovně tak si koupim klidně i v Praze třeba pěkný 2+1 v novostavbě. Jen tak za ty ušetřený prachy. Jenže proč by to měl člověk dělat. Dneska opravdu stačí mít obrat, po emericku točit prachy. V ten moment sice nemáš volných XY milionů. Doba ti ale umožňuje vozit se v novém kvalitním autě, protože ty si těch 20000 měsíčně vyděláš a uplatíš je právě i díky tomu autu, které tě za těma prachama doveze.

To mi přijde, že tady někteří jakože "petrolheadi" nechtějí a neumějí pochopit. Je jiná věc když někdo dělá v korporátu dojede si tam při nejhorším vlakem.... Jak tady psal Krab. On by vlastně auto ani mít nemusel. Tak jasně potom ti fakt nedává smysl běžet si pro poslední model BMW... třeba. Stejně tak já bydlet fakt někde v Kotěhůlkách u velkoměsta typu Prostějov a dělat tam svářeče někde v nějakým XY. Žít stylem PO-Pá 6:00 > 16:00 v pět už v hospě u prvního kousku. V Sobotu nohec a v Neděli SDH.... Jezdit z Kotěhul do práce 5 km tam a pak 5 zpět páč bus jede jen 2x denně. Tak taky nebudu jezdit v ničem novým. Koupil bych si 20 let starou S8 350 kobyl pičo aby kolegové čuměli jakej sem bosák a když se ten starej krám vymrdá a nebude na krmení, tak to nechám stát holt do vejplaty na zahradě až bude peníz. Tak vůbec nějaký nový auta neřeším že.

beastar
03. prosince 2019, 20:40
0
Mazda Skyactiv-X Power Eco Race: Hlavně úsporně!

To woe Kurací náhodou eco závodění v benzínu není sranda. Spíš se mi líbí, že je vidět jak i bez ambice jet na bednu to jde. A jako ty dosažený spotřeby jsou dobrý.

beastar
03. prosince 2019, 13:19
1
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

Jojo myslim Kulihráška to je instant evil. Jak tady píše rock ono tahle kategorie krásná není. Přerostlo to do velikosti Avie Furgon a taky to má takovej design. Cullinam mi nejvíc připomíná opulentni traktor.

Ghibli vypadá malé na fotkach protože je relativně nízké a protažené něco jako 6er GC. Reálně si v žádném směru na nekomfort nelze stěžovat. To asi v Maybachu bude podobný:D

beastar
03. prosince 2019, 11:02
0
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

Jako je to hnusný, ale to Rolls taky a na netu se to jede hype jak prase:)

beastar
03. prosince 2019, 11:01
0
Chceme nová auta?

Ano jak je to ve výšce zadního skla nižších aut je to dost síla. Taky když máš starý xenony a jede zatebou něco tak tě přesvítí. Dobře možná to je někdy otravný. Nicméně svítí to dobře. Člověk aspoň vidí.

beastar
02. prosince 2019, 13:21
0
Chceme nová auta?

Přesně to myslim i já. Nejde srovnávat v rámci cen, že za 500 si mohl mít. Ještě vcelku nedávno by byla za 500k 911, nebo pomalu QP. Protože to je prostě propad hodnot na trhu a to neindikuje nic moc. Častej problém ale to nejen u nás je i to, že lidi účelně kvůli ceně kupují auta mimo ten jejich účel. Potom vidíš jak se rodina tísni ve Fabii 3 na cestě na dovču ve čtyřech... A napadá tě tvl proč? Jenže když zbytek roku jezdí to město atd jak píše Bavor. Není důvod tu škodovku novou na tu lízačku nemít. Proč by se měl ten fotřík při 1000km cestě bát že se mu posere nějakej sračkoidní bazarovej Eklasse? Aby platil 15000 odtah domů a rodině autobus? Takhle mají klid servis Škodovky je tam i tady podobnej. Je to jako když jdeš v Paříži raději s Arabama do McDonalds.... Je to jistota znas to... Ale jasné mohl si mít za ty prachy oběd u Pierra....

Čili přesně když vezmeš starší Sklasse a novou... Tak hned víme kde je pokrok ve všem. A to často ty nový modely jsou levnější jak původně ty předešlé. Jsou tu lidi jako Fandatik co ti řeknou že by jako nejraději Mamuta... Kdyby byl jako novej. Za A. Kdyby... A za B. Není důvod takový auto chtít jinak, než jako fajn relikvii na časy kdy elektrický okna a klima bývali Top plná výbava a dvanáctiválec dal výkon dnešních čtyřválcu. A to máme Euro emisní buzeraci... Maserati udělá s Ferrari motor v6 preplňovanej a je to ve všem větší bomba, než jejich motory 20 let zpátky. Nechápu proč bych měl raději chtít qp5 nespolehlivej krám... Pro design? To mi u krajnice v obleku moc nepomůže. Takže jako hračka zábava na 5k ročně ok. Ale jinak nesmysl. A dalo by se pokračovat. Přestože ano občas generace zpět bývá lepší jak nová to je jak s filmy. Málokdy dvojka trumfne jedničku:)

beastar
01. prosince 2019, 20:52
1
Papež jezdí Dacií v základní bílé. Nechal si ale upravit interiér.

Tohle je papapovoz co mám v hlavě já z mladých let. To měl zástupce boha ještě vkus.... To je smutný že i ve Vatikánu kde se 1200 let jen utrácí jedou low budget :D

beastar
01. prosince 2019, 20:48
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Ronoath: Jako já nevim, ale ty evidentně nevíš že v Německu, kde je průměrná vzda vyšší kurva, vyšší. Tráva zelenější, chleba levnější a běžný oBčan spokojenější i ten farář nemusí jezdit! Ovečky přijdou za nim, protože to je prostě Německo... země neomezených možností.

A kdyby jezdil nee, tak pan inžinýr Novák to za pětibábu sundá ty kiláky,)

beastar
01. prosince 2019, 11:21
0
Chceme nová auta?

No jo no ona ta pitomá věc pořád zdražuje. Skoro jako by to snad bylo nějaký sběratelský, výjimečný auto nebo co? To máš jako na mysli Zondu S tím eskem? :D Jako asi jsme každej jinde finančně protože bych chtěl vidět ten normální fenik... Jestli myslíš starý S-klasse jako W221tak jako jo když zrovna nemáš V12 v nějaký výbavě po panu prezidentovy, tak to vcelku funguje hezky. Ale je to drahý nelžeme si tady veřejně. Když to chceš mít v dobrém stavu prostě to stojí prachy i po deseti letech a servis třeba novýho Megánu bude furt za půlku/+záruka/

Pokrok v mechanice je už jenom to jaká je dneska tuhost karoserie a jaká byla. Doporučuju vzít stejnej model generačně od sebe a uvidíš sám. To že auto je už 100 let stejná konstrukce za to nemůžou výrobci. To je jako říct, že všechny mobilní telefony vypadají stejně... Zákazník chce pohodlí. Dneska je doba kdy jsme všichni přikovaný k mobilu, prostě musíš pokud nejsi poustevník někde v prdeli na Šumavě. Z toho plyne snaha v oblasti konektivity.... Bezpečnost na tu se tlačí ze všech stran čili v nějakým počtu asistence řidiče se to taky hodně zvedlo... Tudíž pokrok to že se to tobě nelíbí ti samozřejmě neberu. V neposlední řadě vyrobit jízdní kolo je asi tak 1000x jednodušší jak vyrobit auto. Já byl asi před třemi lety ve fabrice Porsche... nevim jestli tam někdy může i veřejnost.

Když všechno to jak ti to auto z ničeho vyrobí. Precizní postupy a všechno to vybavení vidíš. Pochopíš že pokrok je za posledních 20 let obrovský. Starý auta jako Žugulík si umíš představit rozebraný do šroubku a nic spolehlivý na tom prostě není. O bezpečnosti ani nemluvě. Kdyby to tak bylo máme plný silnice starých aut. Jenže po generace je snem nový auto a né ojetá paštika. To že většina z nás jezdí v ojetém autě je čistě ekonomický faktor néé přání. I většina těhle místních miata boyz kdyby měla víc peněz tak hoděj NA ze skály a pomažou třeba i kdyby pro to pitomý BRZ....

Si chytrej chlap kterej autům rozumí tak tady netrol :D

beastar
01. prosince 2019, 10:22
2
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Není ojetina jako ojetina. Záruka na původ 33 let. Vysvěcené. Jezdilo jen v Neděli do kostela na mši. Plný servis v božím servisu. Kam se hrabe doktor z hor, nebo nějakej důchodce;)

beastar
01. prosince 2019, 01:23
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Co naplat. Je to pěkný. Jde to hrdě proti ekoelektrogendermetoo době. A jako kdybych chtěl tahat koníky dalších 5 let suv/offroad/pickupem rozhodoval bych se jestli Ram/Xklasse nebo VW. No ale nakonec tahame koniky hypervykonou audinou....

Nj doma už sem vynadáno dostal. Teď už nejsme mezi koňákama cool... Zase jezdíme bez hengru po báhnu dvě pade... Jako tooo v Německu že jo...

beastar
01. prosince 2019, 01:19
0
beastar
30. listopadu 2019, 15:57
0
Chceme nová auta?

Matrix led automaticky dálkový s natáčením. Nejlepší vynález automoto dekády...

beastar
30. listopadu 2019, 15:56
0
Chceme nová auta?

Si kup Zondu a máš lehký moderní auto. S dobrým motorem bez asistentů.

beastar
30. listopadu 2019, 15:54
0
Chceme nová auta?

Megane 2 hatch sem chvili mel RS a hrozně mě tim jak je hnusnej bavil. Byl oranžovej s bílým pruhem přes střechu. Recaro, sport volant, bez zadni lavice a poloviny plastu a odhlucneni. Osmnactky zlata barva:) Odladěný f1 zvuk.... Teda chyběla jenom montáž lpg. A best sport car ever...

beastar
30. listopadu 2019, 15:48
1
Chceme nová auta?

Jo samozřejmě. Chtít a potřebovat. Nutnost denního ježdění vystřelky alá 15 let stará Carrera automaticky deklasuje na rok starý Passat:)) Taky co si budeme když to tahas po EU spotřeba nad 10 moc netěší a tak dále. Potom je tu nějaký následný prodej a servisní náročnost. Záruky a jsme zase na začátku.

Najel sem 1200km za den ve skoro nové 760i předchozí generace. Paráda jak kdybych seděl celej den doma u krbu v ušáku. Ale to auto stálo 5,3. milionu:D Tak jako voe aby ne. Na druhou stranu sem točil München, Prag v Xedos 6 95 2.0v6 a taky dobrý. Top stav ve své době to bylo top auto. V době kdy sem s tim jel 18 let stará vrána. Svět je v tomhle relativní.

Každopádně když to vememe ferove. Raději v novém Fiatu Tipo než v tom původem z osmdesátek. Raději v posledním litrovem Focusu, než v Orionu, Escortu. A mnohem raději trojkou oktávkou než jedničkou. A když jsme u toho radši poslední éčko, než vokouna;) A v tom to je. Jak potřebuješ jezdit a i daleko. Nový ze stejný kategorie je vždy lepší. Chápu že někdo by za Megana 500k nedal. Ono to na ježdění po Chocni pro rohliky ani nemá smysl. Taky bych si koupil raději třeba V12 A8.

Čili to jsou ty faktory, preference. Proto nejsou silnice plný stejných aut.

beastar
29. listopadu 2019, 22:57
1
Chceme nová auta?

Jo jo souhlasím. Tak to je. Těch faktorů je moc. Často ty rádoby krutý petrolheadi zapomínají na jedno. Aby sis mohl vozit prdel v bazarovy legendě. Nekdo kdysi musel jít a ty mnohdy miliony za to za nový vysázet.

Zrovna v Čechách kde skutečně soukromě na nový auto má málokdo. Bychom si to měli připomínat. Za akontace na moje současný auto sem mohl mít asi třeba nějakej sporťák krutej. Třeba pár let starou Miatu. Možná BRZ. A přesto mám sedan vyšší střešní. Protože nájezd, záruka, pohodlí... Daleko líp řeší rok starý auto. Než 15 let starý Porsche.

A ano často se míchájí pojmy a dojmy. Typicky to si vole mohl mít 4 roky starou eskádu tak na co nového Superba...A podobný plky. Ještě že tyhle obyčejný auta řeším jenom tady ze zkušeností. Je to asi důvod proč to nedělám v praxi už. Sere mě to... Představy lidí a realita jsou úplně jinde a ještě z toho nejsou prachy.

beastar
29. listopadu 2019, 18:24
3
Chceme nová auta?

Vidím to úplně stejně. Záleží teda potom jak staré a jaké auto. Tahle věcně nastolená debata tady hračka vs auto. Mě přijde, že to obecně v víří lidi který v novým autě prostě neseděli. Případně za něj považují dědovu Dacii Duster.

beastar
29. listopadu 2019, 11:27
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Adame ale jo. Ovšem není chata jako chata. A všude není Vysočina;D Už sem to psal nahoře. Cílem bylo srovnání absurdní ceny s čímkoliv. Co by bylo vhodné pro rodinný použití. To že u vás to kupují důchodci tj dost možný. A Superb byl jenom jako varianta že už skoro za ty 4kila taky je a vlastně skoro i v záruce. Nebojim se že by se 4x4 nevyjel po lesní cestě bez závějí. Když kde všude vyjede Audi čtyřkolkové... Kde všude projela a vyjela ta obří krabice GL. Jakože opravdu mimo cesty. Opravdu mimo asfalt. Ve sněhu na silničních gumach.

Jinak jasný lidi v určitým věku a fin. situaci k te Dacii mají blízko. Fakt je ten že přímo v Praze jich úplně moc nepotkam. A mám strašnej problém to potkat i v Německu... Jezdí jich pár. Asi jsou tam jiný důchodci jak v Havlbrodu;D

beastar
28. listopadu 2019, 19:36
0
Audi Q3 Sportback 35 TDI: Řízeno trendy

Hale ještě v C6A6 to bylo i po 500 000 úplně super. Lícovalo nevrzalo často nebylo ani moc opotřebení. A tak já vim co to jo. Však to píšu ne:)

beastar
28. listopadu 2019, 01:34
0
Lamborghini představuje videoherní koncept. Dočká se výroby?

Když to prodaj Mlaskovy, tak do roka je to na silnici v sérii jako Tesla CyberSport XXX(HB) HB je tajný kód pro fanoušky značky. Bude to teda elektromobil s dojezdem na jedno dobití až 998 km. Maximálka elektronicky omezená na 403 km/h. Fičury jako že když se usmějete do zpětného zrcátka zobrazí se vám v něm datum narození E. Muska a logo autimobilky Tesla....

Pokuď si to ty taliáni nechaj je to bez šance... Jedinej kdo umí postavit kvalitní a rychlý auto budoucnosti je Elon a já. Jen teda mě do toho "investoři" nesypou tolik peněz.... Protože "WeWork" že:D

beastar
28. listopadu 2019, 01:29
1
Audi Q3 Sportback 35 TDI: Řízeno trendy

Jedno z těch méně povedených aut pro fanoušky nejen AUDI. Nicméně velmi povedený model pro dnešní trh a pro lidi, kteří jsou ochotní dát milion za malý krpatý auto s motorem ze Superba:) Mimochodem fakt to moc dobře nejede a docela to žere ( za mě asi tak 7,5l/100km ) Z těhle posledních interiérů se mi navaluje a bohužel dobu před 10-15 lety už asi nepřekonají. KVALITOU.

Každopádně pro byznys jsou tyhle hustokrutopřísný srágory to nejlepší, co si můžu přát. A7,Q3, A1,A5,Q7,Q8 to frčí... co nějaký TT, RS4 to je okrajovka, ale přesně tyhle maskulinní nahrbený krabice to táhne. Hned jak budou první dvouletý tak se s tim dveře netrhnou:D

beastar
27. listopadu 2019, 11:59
0
Ptejte se: Hothatch, který se neztratí na okruhu

Není v čem ležet a vymýšlet radoby originální auta. Je to tahle trojička.
Seat Leon Cupra R- zvládá každodenně jezdit jako cokoliv od VW. Na okruzích zvládá drtit a auta jako 335i ve factory setupu si dává k snídani. Je to paradoxně docela sympatický a pohodlný i ve městě.

Renault Megáne RS Trophy- To je žralok. Řekl bych technicky vypiplané, jízdně velmi zajímavé auto. Dovede se chovat civilně a zároveň na okruhu přinést parádní výsledky. Ale hlavně. Baví. Renaul do toho naskladal to nejlepší co může použít. Brembo, Recaro, Torsen... Pokud má tazatel rád predkolky, tak tady si užije. Řízení je prosté otřesů a škubání, navíc mdc pomáhá i méně zkušeným se nezabít. Bohužel si myslím, že je jen zbytečně mocRACE a míň na tu školku a ježdění s dětmi...

Hyundai i30N- Jasné nešel bych do toho. Nemá to moje sympatie. Ale jezdí to skvěle i když nastavení sedadla není tak dobré jako v Renaultu. Na okruhu asi nebude tak rychlé jako cupra. Auto je samo o sobě pořád jen i30, kdyby na něj nesahal Biermann. Řízení, tuhost konstrukce, přední náprava vše přepracované. V civilu je to dobrý společník. No a co vidím a slyším tak si na okruhu poradí. Nicméně působí hodně obyčejné. Což může být problém pro někoho.

beastar
27. listopadu 2019, 01:33
0
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

To je tvoje? Já uplně nevěřím, že je to pravá GTR. To je nějaká přestavba z CS ne? Vždyť jich vyrobily dohromady asi tak 5 a půl. Jako jenom vznáším dotaz nic nezpochybňuju z jedný fotky...

beastar
24. listopadu 2019, 21:25
0
Ferrari F50: Mytický supersport

Tak teď už to dává větší smysl. Ano je to nebe a dudy. Paralelu najdeš pokud hledáš. Fakt je ale ten, že Ferrari je emocionální věc. Kde design, barva a tak dále koresponduje s vlastnostmi té techniky. Řízení i řazení je těžké, spojka jde ztuha a motory jsou své. Mě naprosto bere jak to nahoře burácí, že to bere za koule. 348.

U těch starších Porsche vzduchových. Tam je to specifikum toho umístění motoru a jeho zvuku. Je to syrový. Nicméně prostě to funguje vše klinicky přesně. Přitom ta auta vynikají svou ovladatelností v podstatě stále na hraně smyku. Kde tě tlačí ven pohon. U Ferrari je spíše pocit, že už to nemůžeš správně vyjet. Je to skvěle říditelné plynem ale jinak. Navíc to chce teda dobrý boty:)) Podvozky nevim, obě značky k tomu přistupovali jinak. Stejně jako k rozložení hmotnosti atd. 360 Modena je skvělá ale trochu moderní na tebe. S nějakou jakoby prodejností 996 bych souhlasil. Já bych právě asi potřeboval turbo. Pro ten pocit dravosti a větší brutalitu v zatáčkách. Nicméně i ty obyčejný Carrery nabízejí skvělý grip a bezchybný řízení.

beastar
24. listopadu 2019, 19:59
0
Ferrari F50: Mytický supersport

Krabe když se podíváš na ty 3 auta od Ferrari, co se líbí mě. Tak z toho je vidět, že bychom se nikdy v tomhle neshodli. Už jenom protože u mě je to defakto 3x Pininfarina u 348 ok, tam je to jako projekt v rámci studia. Zatímco Bertoneho moc nemusím. Ale jak známo ani pro 70tá léta moc neholduju. Osmdesátková Porsche bych do toho netahal vůbec. Kdybych o tobě nevěděl že si v tom jezdil... Jako 348 a 80s Porsche včetně 911... To přece nemůžeš srovnávat.

911 je o precizní mechanice. V podstatě nad časovém pojetí vozu. O rozložení váhy s kterým musíš umět pracovat. A potom si rychlý a nedostižný. Kdežto 348 je prostě Ferrari. Teatrální uřvaný nedokonalý. Ovšem velmi pěkné vyvážené nechá si dost líbit. Obě auta jsou ale hezky čitelná a i v malých rychlostech nabízí jakoby závodní feeling...

beastar
24. listopadu 2019, 13:15
1
Ferrari F50: Mytický supersport

Jako vcelku taky nechápu co je na DINOvy 308 pěknýho. Ano při pohledu z boku se jedná fakt o nadčasovej design vzhledem k tomu, kdy to jezdilo. Jinak je to krabice v podstatě bez špetky emoce. Trochu jako Lotus Esprit S1. Možná v dobách vzniku to bylo řekněme zajímavé. Mondial je hrozivej takovej italoDatsun.

I když to píšu jako člověk co je přesvědčenej že nejhezčí Ferrari je Testarossa, 360 Modena, 348 :))

beastar
24. listopadu 2019, 13:06
0
Renault Clio Intens TCe 130 EDC GPF: Překvapení!

Cenovka je na Renault mírně vyšší, než to co na co jsme si zvykli. Zase na druhou stranu je to jedna z mála značek, kde je vidět kvalitativní posun směrem nahoru. Oproti tomu co předváděli po Y2k. Vlastně i před. Tohle Clio sem si prolejzal nedávno. Motor nevim stálo to na místě. A jako neni se za co stydět. Může to fakt fungovat i jako rodinný auto. Slušný materiály, povedený design, dobrá prostornost, vcelku to vypadá pohodlně. A jestli jezdí dobře jak píše J.M. tak není co řešit...

beastar
23. listopadu 2019, 12:38
0
Ferrari F50: Mytický supersport

Tak jako já měl jako hlavní auta v showroom Bburago Porsche 911 Carrera cabrio tušim 993, Buginu EB110 a což dodnes nechápu Chevy Corvette ´56. A Ferrari jako rudá hlava a tak byli až v druhý brázdě. Ale jako dodnes nechápu tu první ligu co sem tam měl.... Přestože dneska by to byla taky zajímavá parta.... S Porsche se dá jezdit daily (když nežiješ v Praze) EB110 je ceněnej krám jako investice a Vette je krásný veteránský cabrio .... který se sice 15x rozbije než dojedeš na sraz, ale to neva stojí to za to :)))

beastar
23. listopadu 2019, 12:29
1
Ferrari F50: Mytický supersport

krab: S tebou bych chtěl dělat někdy nějakej pořad o autech:D Ty si takovej ten typickej spolumoderátor na elektronickou tužku. Na kterýho se po dlouhým vyprávění otočíš... A řekneš Co si o tom myslíš Petře? Už mi u toho chybí akorát typický TG ... Ale F50 je dobré autom skvělé auto...

Ne jako samozřejmě máš pravdu řídit Ferrari je uplně normální když si normální. A co si napsal důležitý... Máš zkušenosti a respekt ze silnýho auta. Já sem Ferrari taky řídil i bez posilovače a jsem pořád tady. A to sem magor bez kouska pudu sebezáchovy. A co úplně miluju sjíždět s těma mrdkama z vleku na 20x a někam to "natočit"... to si potom užiješ voe analog a citlivou komunikaci spojka, brzda.... Mě tam Jenda Křečků rozesmál jak tam fištrónsky doplnil "na přání i bez synchnizace" TOP JOB ... Jako bejt ten Isildul Comocostán princ z Zajebmáje tak si to asi dopřeju protože si to nechám na okruhu sundat přímo na start a potom zase naložit nějakejma pohůnkama, ale jinak ,)

beastar
23. listopadu 2019, 11:09
1
Ferrari F50: Mytický supersport

Zonda? To je úplně něco jinýho. Ono kdyby nakonec vzniklo to F50GT taky by to bylo asi jiný. Mimochodem ona i ta Zonda je na ježdění jako takový nesmysl:) Aaa lehkej sporťáček jako kterej? Jak můžete srovnávat Zondu rodinný auto srovnávat s touhle limitkou pro boháče;) Rock ale oni si v podstatě vybírají zákazníky pro každý model. Jde o to kdo si to stihne objednat... Co je sympatický že často odmítají takový ty idioty různý prince prdelovic, černošský náčelníky atp. Jeden čas byl na black listu i Ch.Harris. Fotbalisti jsoy pro ně supe klientela;)

A Jimi F50 není Š105. Takže jako předkové řídili možná ale ... Nesrovnatelně jiný auta.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300C  2005
Chrysler 300C

2005 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem

GMC Custom GMC 370 1958
GMC Custom GMC 370

1958 rok výroby
360 koní výkon
6 000 ccm objem

Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia 1994
Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia

1994 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf  2011
Volkswagen Golf

2011 rok výroby
77 koní výkon
77 ccm objem