
beastar
Jméno | To jsem já Beastar!! |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 16.0 hod. |
WWW | https://www.instagram.com/beastar_official/ |
Příspěvků ve fóru | 200 |
Komentářů u článků | 7232 |
Pozitivních komentářů u článků | 2562 |
Negativních komentářů u článků | 205 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Mám úplně nejlepší Granturismo v Evropě. To je ten supercar od Maserati. Top masáž když je baráž. Taky QP *5* [email protected] A taky Ranger a Megane R.S. TROPHY což jsou ty normální, spolehlivý auta. Co nemáme rádi protože se to nosí. |
Poslední blogy
Prodej aut je práce snů!
Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.
Dlouhodobý test parádních sedanů!
V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.
Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!
Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.
Posledních 50 komentářů

Jinak článek skvělá práce. Chtěl sem to komentovat. Je to vlastně celý můj názor. Auto není mobil ani notebook.

Skipper: Konkrétně prostě tahle auta mi opravdu přijdou trochu jiná. Než se o nich obecně smýšlí a píše. Ty jako jaguáří fanoušek máš samozřejmě ten vhled do té tématiky úplně jiný. Ono obecně aniž bych se chtěl dotknout pana Soukupa. Novinář či bloger u těchto aut často přestřelí, protože chybí zkušenosti a srovnání. Potom je zajímavé, co třeba někde píše Martin Tolar. Který testuje do měsíce čtyři, pět youngtimerů. Majitelé a třeba někdo no name. Jako tady na Autíčkáře přišlo povídání o aristokracii a nepřemožitelném ikonickém Jaguaru před pár lety. Pak se vše i pomocí tvých názorů vyjasnilo. Tady J.S. sem vrátil přesně ten původní narativ. Ještě u Jagu který ehm rozhodně nepatří k tomu top, co kdy vyrobili.
Můj názor pramení z pár zkušeností s těmi vozy. A lepší než soudobé Mercedesy to nebylo ani jako nové natož teď. Možná se dá souhlasit že Audi V8, nebo tehdejší QP jsou trochu horší auta. Jedno jízdními vlastnostmi a druhé spolehlivostí.
Chvalozpěvy na to jsou ale v zásadě mimo. Líbí se mi tvoje povídání tady dole někde. Ano vládní služebák, volba konzervativní vyšší střední třídy a některých gaunerů..

Skipper: Když ji miluješ, není co řešit. Já mám jiný soukromý názor a ani se ho nesnazim vydávat za odborný. Prostě subjektivně když to vidím. Tyhle modely úplně z toho kouká ta nekvalita, nevábné zpracování a v zásadě cokoliv o aristokracii v souvislosti s tím je úsměvné. Nové Jaguary sem si oblíbil to jsou výborná auta.
Líbí se mi XK. Ovšem ne výkonem na silnici.

Já s tebou souhlasím. Jen ty mobily to je špatný příklad. Huawei, Xiaomi teď místy i Doogee. Tyhle značky jsou ve světovém top 10. Plus Xiaomi je trojka hned za Apple a Samsung. Hodně vysoko je i Huawei obě značky dobře známé a prodávané i v Česku, Německu atd. Do první desítky promlouvá a promlouval i total low Budget Realme. Být to takhle mezi auty bude těch čínských aut mnohem víc vidět nejen u nás. Takže máš pravdu jen s těmi mobily je to už úplně jinak.

Pěkné fotky. Auto ... no starý Jaguar. Ne dost starý na to aby to byl ceněný veterán. Ne dost nový na to aby to bylo zajímavé svezení. Jednou to určitě bude skvělá klasika. Dnes v tom pořád vidím no něco jako ve Škodě 120.

On je to taky solidní pekáč. Nevypadá to dobře, nejezdí to dobře, ty technologie v tom byli řekněme slabé už v době vzniku. Dnes to působí trochu jako stroj času ze špatné steampunk pohádky. Alespoň že jsou ty křápy docela levné.

Tohle je docela častá závada nejen u aut z touhle 2.8. Nelibě to snáší i část dieselů. Klidný jízdy a dlouhodobé ježdění po městě. Tam je to zase často dpf s lambdou. Skvěle to snáší 3.0 TDI Audi tohle couraní. Ono se řekne prohnat na plno. Já tady jezdím s V8 pravidelně 35 po městě a prohnat není kde:)

Záleží na tom jaká je pozice modelu. A politika značky. Jinak Smoker to vysvětlil přesně tak jak to je. Reálně dostaneš lak bez pomeranče na autech jako S klasse, 7er a podobně. Hodně záleží taky na odstínu. VW obecně má problém s tmavými odstíny. Metalická černá je katastrofální. Trpí doslova na pohlazení. BMW nevím. Vcelku vysokou kvalitu lakování drží Porsche. Značky jako Rolls asi nemá smysl zmiňovat že:))
V zásadě největší problém je ta eko linka celé věci. I když nejen protože nanášet efektivněji ale menší vrstvu laku nese ovoce. Třeba i ta krásná modrá na Ghibli velmi rychle degradovala v případě strojového mytí. Ta krycí vrstva laku je v podstatě nulová. Tady celý problém zvýraznilo i to že nebylo prostě hezky.

Za půl milana neber to. 90 hp to by i Dom s nekonečnou převodovkou koukal...na drát.

Já patřím do té hned na začátku zmiňované skupiny. Tohle nejsou auta pro masy a ano jsou extravagantní a provokují. A to já mám rád. A fandím takovým projektům. Chápu ovšem že v našich germánskokeltskoslovanských končinách tzn. Nejen v České Republice se prostě takový věci moc nenosí. Já už dvakrát přemýšlel o ds7 protože detaily, světla, solidní materiály.. měl jsem i půjčenou. A u toho zatím zůstalo.
Na tenhle konkrétní DS4 mi vadí poměr hmotnost, výkon. Pro dnešní dobu příslovečně idiotský 8g Ag. Jinak souhlasím asi s verdiktem. I když sem to zatím viděl jen staticky. Ten interiér vypadá vážně solidně a prostě originálně.

206 se dají koupit teď Cabrio pořád docela výhodně. A pár jich je i skutečně pořád pěkných. I když koroze a elektrické vybavení už není co bývalo:) Zase na pár km v sezoně člověk bez klimy, centrálu nebo s horší střechou přežije. Akorát to není žádný sporťák i když s tím dvoulitrem to bude zajímavý. Něco mi říká že dynamika bude slušná.
Navíc to bývá v pěkných kombinacích barev a kožené uvnitř. Nějaká trochu limitovaná verze typu Roland Garros a když nebudete idioti, neshnije to. Tak za pět let to zdvojnásobí hodnotu a pak...

Občas není nad to oživit staré perly. Nevím no pětka na mě nepůsobí jako showcar, že bych si řekl wow. To je určitě nějaký pracháč, co jede hustě flexit. Srovnávat to se Superbem po všech stránkách je blbost samo o sobě. Kdyby tam bylo měl sem A6 a tohle je o xy procent lepší... Navíc 540 se čtyřkolkou, nesrovnatelné motory a pojetí náhonu. Sice je to odpověď na otázku proč prémie.. no proto. Jinak je to celé afektovaně napsané.
Když budeš chtít vidět velké auto se skvělým podvozkem, co zatáčí opravdu dobře. Doporučuji Quattroporte. Pak můžeme srovnávat s 540ix whatever.

Nikdo neví vše a chybami se člověk učí:) Já toho za ty roky měl určitě mraky kolem aut. Vzpomenu si na Mondeo 3 takový to prostě new edge. Otevírání motorového prostoru.. nevěděl sem, dálková světla nešlo mi to. Ford prostě není moje krevní skupina. U některých aut otevírání kufru, jak, tlačítko, páčka uvnitř atd. Kdysi dávno sem řídil první Mercedes a s tím hledání ruční brzdy. A tak. Jak tady ostatní píšou o světlech tak jako to že se to snadno vyndá mě překvapilo u víc aut. Každopádně nemilá zkušenost s Megane 2 tam se to totiž nevynda a je to dokonale na piču.

Jsou to Lotyšské exportní značky. Proto má ten červený pruh a písmeno X v SPZ, to je vyhrazeno pro exportní spz. Podobně s tím červeným pruhem jako třeba v Německu.

Vzhledem k tomu že vývoj téhle krabice je dávno zaplacený. Zbytek zaplatí užitkové varianty. Je jim to totálně u prdele. Jde jen o to mít to. A mimo jiné generovat takové testy jako tento. Více méně je to i v rámci skupiny spíše podružné auto i výrobce.


Polom: Ghibli je po nedávné modernizaci a dostalo verzi hybrid. QP dostalo minulý rok také drobné retuše. Hybridní verze primárně nahradí diesel kvůli emisím. Tedy hlavně normám. Se zbytkem se čeká na modelovou ofenzívu o které píše Jan. Dává to smysl protože to jsou prostě starý auta. Ve světle doby.
Minulý rok se v nabídce Ghibli přidala ještě speciální osmiválcová verze právě s označením Trofeo. Kterou jsem přes týden jezdil v rámci propagace. Nicméně tam šlo skutečně jen o snahu přitáhnout k modelu ještě další zákazníky než definitivně zmizí. Nový model se stejným označením se neplánuje. Zbytek záleží na úspěchu či neúspěchu tohoto malého SUV a dalších modelů, co půjdou postupně do prodeje..

Asi takhle za posledních pár let mám asi... čtvrté Maserati. Celkově za život páté. Starší i novější modely. V zásadě nemůžu nic, než s článkem souhlasit. Tak to prostě je. Máme rok 2022. Máme tady nové výzvy. A konkurence nejen v Německu nespí. Konečně se vrací éra, kdy Maserati bude svébytné. Zároveň ale relativně dostupné. Tohle znamená pojďme dělat auta. Ferrari jsou auta pro pár vyvolených. Málokdo v tom skutečně pořádně jezdí. I když čest výjimkám..
Ten průlom mělo být Ghibli, to poslední. Bohužel i díky těm věcem, které tam H.K. popisuje se to úplně nepovedlo. Pokud má někdo odvahu kritizovat design nechť se podívá, co se prodává. Ano, je to Macan, je to Glc, je to X4. Dokonce i ta podivná Q5. A co se neprodává. Ano Stelvio... Tady se asi úplně neschází cílovka. Jinak za mě bez problémů. Trofeo dokáže uspokojit i pravé Autíčkáře. Za mě super.
Konečně se podařilo udělat průlom i v cenové politice. Ghibli zabíjeli vyšší ceny, které úplně nekorespondovali s kvalitou vozů. To teď bude jinak. Žádné špatně zamaskované části z Fiatu Tipo. Po uvedení skvělého sportovního vozu, money maker. Dále potom modelová ofenzíva.
You are not one like everyone else..

:D Kvalitní událost, navíc velmi profesionálně zpracovaná. To je to, co tu chybělo jako flaška vodky na koncertě Arianny Grande. Pocity z toho přímo žhnou. Jako bych tam byl a jiskry z kontaktu borce v hrdinné Mazdě a jeho soka v Renaultu. Tak ty mi skoro škrtli o skráně. Vůně spáleného benzínu (určitě vysokooktanového) a čerstvě opotřebovaných závodních pneumatik musí být v městě motorsportu Českých Budějovicích cítit ještě teď.
Snad se patří jen dodat. U r right mate...

To co vzali od Mercedesu funguje. Možná si měli z toho ML nechat licenčně dodat i tu klimatizaci. Místo toho zvolili kvalitní protikorozní ochranu. Když to tak čtu tak teda zlatý Rexton.

Pravda, že v Bratislavě to není potřeba. Tam se k tomu dřevěnému terminálu dojde v klidu pěšky. Přímo z centra.

Jednoho slunného dne v Praze.
Myslíš, šéfe jedeme s rodinou na výlet na Konopiště. Máme tu novou elektro Zafiru. Koukám Kazimíre, vy už máte ale dovolené jen čtrnáct dnů. Hm to by mělo stačit. A teď si děti zahrajeme takovou hru. Hubni komu padni. A tatí proč tu máme takový vedro... Mlč Aničko.. tatínek se soustředí abychom dojeli k té nabíječce v Průhonicích tam se společně koukneme na nějaký propagační seriál o elektromobilitě.

Mě se líbí jak se tam žongluje se statisíci. Zas taková ta inflace není aby bezmála 1,9 m bylo vlastně super. Přestože je to jakože ta top verze výbavy je to tristní. Navíc dnešní doba pomalu zabíjí i tu dřívější výhodu. A to sice provozní náklady. Tohle je drahé, drahý provoz a ještě to má dojezd tragicky nízký. Kdo asi takové auto koupí aby v něm jezdil sám?? Kolem baráku ideálně bez klimatizace.
Představa že v tom jedu v plném obsazení. Cestující vzadu si píchnout ntb do zásuvky. Je v létě vedro tak si pustíme klima a jedeme po dálnici. V pravém raději 80 aby se dalo dojet do Brna z Prahy ale spíš ne. To je hell.

Když v těch Alpách bydlíš, tak to bude krásná dovolená. Jen ty nabíječky, ale na to je určitě aplikace:))

Stejná záležitost jako miss, hudební ceny, Oscaři. Ty mají smysl jedině v porno verzi. Možná bych mohl udělat anketu Porn car of the year. Porota budou pornohvězdy a vítězné auto bude účinkovat na nějaké swingersparty. To bude asi stejně objektivní. Důležité info.. eko auto roku je EV6 Kia ... Ať žije zelená síla.

Je to i hodně subjektivní. To uznávám. V BMW vždy byla vidět ta snaha o sportovní look. Do jisté doby. Nejvíce je to vidět do jisté doby ve srovnání S vs 7. A8 zůstává někde uprostřed ale reálně kolem let 2004 až 10. To bylo Audi jehož ojetiny dobře ukazují, že ty interiéry bývali top a designově geniálně nadčasové. Mercedes tohle potom zvládal ve vyšších výbavách. Poznat dobrý odolný plast a podobně není těžké. Hlavní je ale mít srovnání. Taky je hrozné že třeba Mondeo IV má dobře řešené interiéry a dodnes dokáže nabídnout slušné kvality. Ve srovnání s tím co dnes předvádí prémiový výrobci u nižších modelů.
Co se mi příliš nelíbí u BMW dnes mimo jiné. Tak je to jakoby pozdní konzervativní pojetí ve smyslu jak to píše Sheogh. Bez nápadu a snahy alespoň zakrýt některé viditelně špatně řešené části. Vrzání věřím ve starších autech. Bohužel to po pár desítkách tisíc km mnohdy vrže/vrzalo. Reálně bývali dost hnusné i základy řad E3x. Jen se teda pyšnili super odolností. To ale i dobový Nissan že...

Je fakt že už modely na začátku devadesátých let nebyli uvnitř moc pěkné. Zase ale bývali velmi kvalitní a odolné. A to jak u BMW i Mercedesu, Audi vlastně taky vcelku umělo udělat pěkný místo k životu. Ono je to trochu jinak. Mercedes to umí udělat celý jako celek, tak aby ti bylo jedno, že tam jsou displaye. A hlavně materiál je pořád parádní. Teď samozřejmě nemyslím Á klasse. Od éčka nahoru. BMW bylo dlouho potom stejný. Dnes mi to prostě přijde dosti neodpovídající ceně, pozici značky atd. Provedení a materiály to samozřejmě není problém jen BMW. V takové Tesle... Škoda mluvit.

Joo to byla ještě ta stará dobrá poctivá práce. Po který se tady některým stýská. Občas.

To rozhodně. Plus u VW má slovo připlácet vcelku jasný význam. Zaplatit za auto již od, dvakrát tolik. U Octavie to platí výrazně je to znát hlavně u čtvrté generace. Zatímco Duster v téhle výbavě nic moc víc už nepotřebuje. Kůže a kamery v autě za pět pade snad nikdo nečeká.

Ano. Podobně laděné recenze čteme i v jiných jazycích. A v zásadě v této plné výbavě, kde jsou dnes i pěkně řešená ergonomická sedadla, solidní infotainment, kvalitní lakování, led světla, moderní ráfky, kus designu. I ve Švýcarsku to za velmi podobnou cenu bude docela hit. Povedlo se konečně udělat flagship. V rámci brandu. Nemám moc co vytknout. Tohle je v poměru cena, výkon v roce 2022, kdy máslo stojí sedm pětek a rohlík šest korun super poměr. A kdo myslí že ne, tak si sám nevzpomene na věci jako Octavia Ambition za 360 v nijaké výbavě... Kdy platy byli poloviční.

Jo tak. Čili že i základní výbava byla bohatá. To teda byla. Fakt je že tohle byl o pár později v první Octavii téměř maximální luxus. U těch MB je hlavně výhoda že to všechno i v roce xy pořád funguje. Jo, jo tepovač a pára k nezaplacení. Na všechno ostatní je tu MasterCard.

Já si to myslel, že to budeš ty. Zase jako gratulace k super originální káře. Protože mě většinou tyhle vehikly v provozu taky za pohled nechytnou. Pruhy to nemělo. Šedivá metalíza a já zásadně závodím jen v R R.S. ...

Byl. To byla zánovní ironie. Tyhle brýle už nikdo nenosí. Jen ty a Carl Cox možná:)) Vybledlé zelené, otevřené okno řidiče a drsný pohled..

Jo jo. A nebo to stojí úplný nesmysl. Já našel vloni pěknýho V6 2.8, černá metalíza, amg kola. Jenže ta cena byla totálně mimo. To si raději koupíš o deset let novější pěknou třeba Ameriku.

Věcná. Esprit byla základní varianta výbavy. Možná sem jen nepochopil ironií, ale tak jakože btw. Jinak ten interiér i po létech vypadá docela dobře. Designem to neurazí. Tenhle konkrétní je trochu vráček. Why not. Když ho s tím nestaví každej policajt.. Mě se teda víc líbí nástupnický model..

Ty dnešní rádoby hightech interiéry to mě fakt nebaví. Přitom plasty, co před pár lety měla nižší střední. Je to stejný u každýho Deutsche výrobce. Zepředu hnusný auto, barva skvělá. Co dodat. Všechno to dělá dobře.. aby ne za ty prachy. Kdybych si měl koupit nějaké BMW bylo by to to E klasse od Mercedesu.

No jo Jene, ale ty máš ve voze upřený pohled před sebe přes černé brýle. Já tě viděl na Rustonce před Velikonoci v zánovní americkém voze:))

Od začátku bylo auto koncipováno jako primárně rodinné. Na zadní sedadla se počítá spíše s dětmi. Mělo by to zastat univerzální použití na krátké a střední trati. Oproti Mcv je auto větší, dovoluje víc výbavy, je o něco tišší, líp svítí, má lepší podvozek. A hlavně je nové a za rozumnou cenu. Piha na kráse je slabší motor který skutečně plně naložené vozidlo nedokáže dostat zpět do sedadla rychle. V režimu 80-130. Z nuly to jede stejně jen se musí víc šlápnout. A samozřejmě bezpečnost. To se nepovedlo úplně dobře, ale v rámci low Budget aut to je snesitelnější. Mimochodem za 470 000 dostanete hodně vybavené auto vypadající trochu líp než to z testu. A sedm míst to je taky velká výhoda na dnešním trhu. Kde mpv umírá a SUV tohle nedělá dobře. Většinou.
A že chybí diesel? To ne na to není doba. Chybí zatím možnost volby. Zatím.

Co s tím má společného r129. To neřeší nic a takový auto se fakt nekupuje na spotřebitelskou půjčku. Bez účelu. To je fakt blbost. Navíc těžko s tím někdo bude jezdit denně, vozit děti, jezdit na hory, nakupovat atd. To vše nové a posléze sedm let staré SUV dokáže nejen Kia. A rozvrzané? Po sedmi letech provozu jako rodinné auto? To asi sotva bude problém že něco někde vrzne..
Mě se líbí jak v ČR, kde je průměr stáří vozového parku patnáct let už asi let dvacet. Někdo řeší stav vozu po sedmi letech. Tím Mercedesem se sem vnesla iracionalita a pokus o to obhájit si jak to starý suprový, ale v tomto případě sotva.
Kdyby si udělal průzkum kolik lidí raději nový korejský SUV, než starý dle nich užraný, nepraktický Mercedes s drahým servisem byl by si překvapen:))
Co je tady jasný že nee každý i když na to papírově dosáhne. Tak skutečně chce a nebo může ty prachy vrazit do nového auta. S obřím propadem hodnoty. Články o tco tady už kdysi byli a dobře napsané. Část místních čtenářů to zjevně pořád nepochopila. Asi. Jinak ano ojetina za tři sta to nejspíš vyřeší uspokojivě taktéž... Stejně jako deset let starej telefon vyřeší problém volání.. stejně jako nový.. rozdíl je a bude zjevné že..

Dongfeng je zatím pro velmi nenáročné uživatele. Se slovutným modelem Fengon 5 se začátkem Května budu mít možnost detailně seznámit. Mile rád se podělím.

Ono i v té Octavii jde do toho auta asi jako lakýrky na stavbu. V tom Ferrari to je ještě horší.. Pokrok no.

Ono i v tom některými opěvovaném Rakousku či Německu je chleba o dvou kůrkach. A investice 800 000 do auta je stejně tak nákladná a nevýhodná. Plus v ČR je jedno z nejnižších cen pojištění v Evropě. Ceny servisních prací jsou mnohem nižší než v západní Evropě. Rozdíly mezi regiony, venkovem a městem. Ty jsou taky všude. V tom se Česko nijak nevymyká. Mě vždycky dostává jak se v Čechách brečí. Přitom se nacházíte v žebříčku HDP v první 40. Kde data zkreslují země jako Katar apod.
Ano jediný relevantní argument je to, že i kdyby ty peníze měli. Nedají to za nové střední SUV se zvláštním designem. Spousta lidí má tím zvláštním českým způsobem služební auto pro privátní účely. Takže potřeba mít leasing na vlastní auto je druhotná a tak mají ojeté.
Pro hodně lidí není auto priorita. A ano jsou opravdu chudé regiony, kde osm kil za auto je blbost a ty lidi to nemají. Opět to je všude. A je jedno jestli tam je průměrný plat dva, nebo tři tisíce Eur. Nebo třeba pět set jako na SR hranici s Ua...

Lukáši myslíš s vašimi platy velmi blízkými těm Rakouským:)) Fakt ne devadesátá skončila. Když vynechám nějaký super regiony. Rakouský kupec bude uvažovat velmi podobně jako ten Český. Tady je spíš faktor .. rakouský přístup k přírodě a emisím je jinde. Než v průmyslové ČR. ID.3je nositel toho nového řádu. Plus teda nevím jaký mají dealeři akce v A.

Jenom dodám, že proběhne opět zdražení včetně Clia. Nejen v České Republice. No pressure ale šel bych do toho dokud to stojí tohle.

Já sem tu novou 1.5 teď zkoušel ve Scale. Auto mě moc neoslovilo, ale motor je to dostačující a má to docela i zajímavý projev. Nemyslím zvukový ale průběh výkonu. V tom byla rozhodně stará 1.8t o dost horší. Taky vždy záleží v čem to je.

Tak stejně jako Rumunské auto roku, auto roku USA, Evropské auto roku a tak dále je to především anketa. Takže odpověď na tvé otázky si musíš dát sám. Stejně tak každý kdo má v daných případech právo hlasovat. A potom zvolit to auto, které nejlíp odpovídá tvé představě..
Za mě je to tenhle rok v ČR určitě Dacia. Je odpovědí na spoustu otázek pro velké množství lidí. Jinak je to asi jako ptát se co je to Česká Miss, nebo Top zahrádka města Rajhrad... Takže cmon

Jak to je. Jen silný muž přizná že se mýlil. Výběr fantastický. Zejména nahánění prasat. A pak že Američané neznají pořádnou zabíjačku.
Poslední komentáře
- Sato, Proč čínská auta nedobyla Evropu
To len kecaju, kolegovy teraz vyrobili superba za kvartal. Moj bol do pol roka. - ransom, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Na druhou stranu: U Škodovky zaplatíš zálohu, pak půldruhýho... - Opelfahrt, Proč čínská auta nedobyla Evropu
To ano, Lantra, Sonata, Nubira, Leganza určitě měly výbavu... - Curdin, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Vidíš a já byl uz cca před třiceti roky ma jedný autovýstavě,... - kotzitzaq, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Neřekl bych, že se vývoj Korejců a Japonců nějak zásadně... - beastar, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Jinak článek skvělá práce. Chtěl sem to komentovat. Je to vlastně... - beastar, Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
Skipper: Konkrétně prostě tahle auta mi opravdu přijdou trochu... - beastar, Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
Skipper: Když ji miluješ, není co řešit. Já mám jiný... - Josephus , Autíčkářův týden: Nový bestseller...
"Přesto jsou její cíle odvážné a nesmělé."... - beastar, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Já s tebou souhlasím. Jen ty mobily to je špatný příklad.... - Jaromír Soukup, Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
Jasný. Pro mě to byla s Jaguarem první zkušenost, to bude... - Jenda_K, Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
Stran toho vnitřního prostoru souhlasím, se svými 188cm a 105 kg si auto... - Sch, Proč čínská auta nedobyla Evropu
Velmi hezky napsáno, Korejci a Japonci se celou dobu snaží... - Skipper, Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
Jojo, tak nějak to auto vnímáš, když jej vlastníš relativně... - Jan Machač, Proč čínská auta nedobyla Evropu
No ony se ty škodovky do těch fleetů už nějak... ;-)
Poslední inzeráty
1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem
1974 rok výroby
220 koní výkon
7 450 ccm objem
1977 rok výroby
220 koní výkon
7 500 ccm objem
1984 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Kdy jste objevili Ameriku vy?
88 komentářů - Bazarový snílek: Bez střechy levně
47 komentářů - Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily
41 komentářů - Ptejte se: Auto pro celou rodinu
39 komentářů - Mazda 2 Skyactiv-G - 90: Dlouhý převod dojmu vládne
35 komentářů - Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
34 komentářů - Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV: Z vyzyvatele šampionem
32 komentářů - Dacia Jogger Essential: Co nejvíc auta za co nejmíň peněz, prosím
31 komentářů