
beastar
Jméno | Le patron des patrons Beastar!! |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 7.1 rok. |
Poslední aktivita | před 1.2 hod. |
WWW | https://www.instagram.com/beastar_official/ |
Příspěvků ve fóru | 200 |
Komentářů u článků | 7970 |
Pozitivních komentářů u článků | 2999 |
Negativních komentářů u článků | 229 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Současnost: Maserati Quattroporte V 4.2V8 GranTurismo V8 ---+ Mercedes-Benz GLC EQ Renault Mégane R.S. Trophy Minulost: asi 60 aut vlastních a třeba 666 vyzkoušených |
Poslední blogy
Prodej aut je práce snů!
Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.
Dlouhodobý test parádních sedanů!
V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.
Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!
Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.
Posledních 50 komentářů

Ano je pravda že infotainment je obecně jedna ze slabin ale cilovka to má většinou pěkně v p##i. Takže jediný kdo to permanentně kritizuje jsou novináři z nichž si to většina naštěstí nikdy nekoupí. Nechť si užijí hry s koukáním na vrtule.

Původně sem se chtěl rozepsat. Udělám to jinak. Použiji oblíbenou hlášku jednoho kolegy.
Možná to neumíme tak dobře vyrobit. Možná je to nedotažené. Určitě to není pro všechny. Je to drahé a investovat do toho chce málo kdo. Alespoň to kurva dobře vypadá...
A to je to co masovka a to i ta dnešní prostě nikdy mít nebude.


Můj osobní názor na Gumbalkan je známý. A příliš pozitivní není. To je teď jedno. Jen je třeba říct že podobný akce mimo jiné i směrem do ČR dělají i jinde. Já vím o Holandské obdobě a Německé. Určitě toho je víc. Já teda taky raději jezdím privátně maximálně s lidmi co znám. Takže masovky obecně nemám rád. Je ale faktem že jakákoliv velká akce má většinou malé procento debilů. Dobře je to vidět na fotbalech. 40 000 lidi na stadionu a z toho 1000 idiotů chlastá a jejich cíl je bitka. Případně házet sedačky. Znamená to snad že fotbalový zápas je akce pro debily?
Jinak jak říkám Gum rozhodně nehájím. Problémy tam jistě jsou. Stejně tak určitě i lidi který prostě baví ta atmosféra "závodu".

Ono oba máte pravdu z části. Protože relevantní je to asi jako srovnávat prodeje Cayenne a 911. Nebo Golfu GTI a eGolfu. A upřímně nevíme kde a jak se nabízí to které auto z hlediska trhů. A třeba v Jižní Americe o nabídce Mustangu sportovního nepochybuji. U elektromobilu naopak. Další věc jsou výrobní kapacity. A ty jim ten EV dokázal naplnit. To je realita. Jestli to splnilo cíle v boji ve svém segmentu se můžeme jen dohadovat. Pravdou je že osmivál je pořád osmivál jako před dvaceti lety. To nikdy nebylo pro každého. Plus sportovně střižené coupe. Versus rádoby moderní blob ovšem praktičtější. Plus chvilkové US šílenství ohledně elektromobilů. Prostě to ty prodeje udělalo. Zároveň proti Tesle už to úspěch není. Každopádně ani jedno ani druhé z toho nedělá úspěšné auto. Úspěšné auto je třeba minulý Focus, Fiat 500, nebo 911... ;)

Jo jo kde jsou ty časy kdy i v ultrakonzervativní ČR a Německu a okolí. Mondeo mazalo šestou generaci Passatu na chleba v podstatě ve všem. A inside VW se mohli posrat aby měly ten pověstný náskok. Jenže upřímně poslední Mondeo už nebylo tak dobré. Bylo to prostě jen průměrné auto a to v Evropě v tomhle segmentu nestačí. Na druhou stranu jinde že... Giulia která nesplnila očekávání vůbec v ničem. Takže souhlasím že ve Fordu to nedocvaklo asi nikomu. I kdyby měly rušit Mondeo a vrátit se k nějakému staršímu názvu... Klasický minimálně kombi (jako zůstal Passat) mělo být. Tahle nepovedená parafráze na Mustang mi připomíná Mitsubishi Eclipse kde se taky vývoj a marketing modelu jaksi neschází. O názvu nemluvě. Jo a to sem měl tu čest už toho EV řídit. Inu špatné auto to podle mě není. Bohužel v ničem mě ani nenadchlo. A když i já Musk a Tesla hater uznám že kromě ikonického názvu je Tesla ve všem dál... Tak je u oválů něco v pořádným oválu. Akorát ne modrým.

Sato: Z tohoto pohledu lepší sedět doma nebo z příběhu. Jako upřímně až na pár extrémů kdy je spíš problém špatně naplánováná trasa jde jet civilně kolem světa skoro čímkoliv. Dávají to lidi na mopedu, kole, tuktuku, Trabantu, nebo třeba s nejnovějším Hiluxem... Možná se najdou i borci co to daly na longboardu s potkanem v kšiltovce. A ano něco někde servisovat jde hůř něco vůbec. Mám ale pocit že zemím jako Salvador, Kongo, Gabon, Irák a podobně se tahle výprava instinktivně vyhne. Protože když si tam nebyl nevíš:D Já teda zrovna tady nebyl. V podobných a obdobných státech ale jo... A ono to vždycky nějak dopadne. S tím že samozřejmě uznávám že M5 a C6 v dieselu je totální kravina protože to je kravina i na tour de Bohemia..

Hale já fakt nerad chytám za slovíčka. Jenže minimálně Peugeot a Renault mimo Evropu jezdí možná víc než v ní. Někdy jsou to specifické nebo starší modely než li jsou in v EU. Jindy třeba trochu jiný specifikace ale jezdí. Fiat je zase velmi solidně zastoupený například v Turecku, což ok může být ještě bráno jako Evropa. O Brazílii už bych to netvrdil a přesto tam Fiat dost funguje. Jediný co z té domněnky lze potvrdit tak je Citroen.
A vůbec z tohoto pohledu je nejlepší auto jakékoliv Toyota do kila. Další kilo dát do úprav a oprav a máš klid...

Z Pákistánu letenka domů není až takový problém. Mimochod cesta kolem světa v M5 E39 už proběhla. Byl to nějaký Rus a posralo se to v Ekvádoru. Tam ho snad nějak okradli místní comancheros snad i o oblečení. Tak to vzdal od nějakýho krajana zavolal babičce a happyend nebyl. Letěl směr Putinfatherland a sen o snu se rozplynul. Což tady samozřejmě nemůže nastat. Zejména proto že celá cesta je jistě nesmírně dobře plánovaná. A bude provedená trénovanými profesionály. Doma to nezkoušejte. Ani jinde..

S myšlenkami typu co když se mi rozbije něco někde... Jakože to je problém. To bych asi raději na žádnou delší cestu než k moři do Itálie nejezdil...

Samozřejmě že jedničková okyna TDI 66kw, tažný, kola, všechno... Takže folauzstatng. Lepší kombík pro fajnšmekry co to chtějí low Budget. Chtěj v tom spát. Čtyřkolka jakože.. teda záleží kudy pojedeš kolem světa. Jak už ale víme objet to jde i trabim. Proti tomu Škodilac perfektní vůz...

Design americké lednice zvenčí, uvnitř new eko lidového socialismu. Výroba i v proslulém závodě v Gentu, kde vždy vznikala jen ta nejpromyšlenější díla slovutného švédského průmyslu. Co víc si přát za takovou parádní cenu. Když nakonec můžete nákupem podpořit i bratrskou Čínu. Ne tahle značka v mém srdci opravdu nemá místo a pro nové modely to platí dvojnásob. Zlatý MG to si alespoň nehraje na prémii z Evropy.

Asi takhle. Vznikl zvýšený hatchback tedy městské SUV dnešní doby. Mimo jiné i proto že Giulia už je odepsaná. Její doba měla být v době jejího vzniku. Na klíčových trzích totálně propadla (ano tím trhem skutečně není Česká Republika). Nakonec ono ani Stelvio není žádná prodejní pecka s tím rozdílem že od něj to nikdo nečekal. V čem vidím osobně problém u Tonale tak je relativně vysoká cena obecně nejen pro střední Evropu. A pak ne úplně šťastně se vydařilo vyřešit vnitřní prostor a interiér. Materiály jsou průměrné a design... Je subjektivní ale prostě vypadá to nakonec staře. Celkově je jasný že to nebude žádný trhák jako některé modely v minulosti. Nová doba Alfě ale i samotnému Tonale příliš nepřála.
Podařilo se postavit pouze průměrné auto a to nebude na průlom stačit. Giulia naproti tomu je skvělé auto. I když pár slabin se také najde. Otázkou zůstává co reálně dnes vyrobit pod tou značkou aby to mělo šanci. Ne opravdu to není sedan ani roadster na benzín s V6. A taky je třeba se smířit s tím že dobrý nebo zajímavý auta už nebudou nikdy za málo peněz. Tím neříkám že tohle jakože vyšší smysl. Nicméně jedná se o čistě spotřební model žádné sportovní náčiní nebo limitku.

VK: Promiň si jen trapný teoretik. Typicky koupil EV protože teď je to přece skvělé. A tak to má být. Novodobý TDI jehovismus. Ano vím toho dost, protože musím vědět. Určitě nemám zájem přít se tady s demagogem. A zároveň fanouškem elektromobilů který ani nemá zájem ověřovat snadno dostupná fakta. Já mám taky rád Maserati sám zároveň uznám, že stran spolehlivosti to není nějaká úžasná volba. Vy magoři melete pořád stejné třicetkrát vyvrácené argumenty. Nakonec jiní se diskuze s tebou účastní. Jako nechápu kde ty prodeje rostou a kde ty dotace nejsou :)) To je vážně zvláštní škola názor. A pokud nejsou tak dlouho byly a budou. Zároveň i ta dálnice a další daně to jsou vše jen nepřímé dotace. Reálně už v tom jsme všichni. Možná by si měl místo planých debat tady uvažovat, co to celkově znamená. Hrdí Češi jak ty melou blbosti o tom jak drží palce Čínským autům a zároveň nechápou důsledky pro svou zem. Naštěstí v Itálii například už to lidi chápou. Jak říkám nemáš vůbec vhled do situace a myslíš že máš. Protože si koupil EV. Gratulujeme.


VK: Vážně nemáte dotace? Vážně neexistují žádné výhody pro EV? V rámci Českého prostředí. Nedělej ze sebe zřejmě nedopatřením hlupáka. Rozepisovat ti to nebudu. Hlavně tohle nemůžeš rozumnými argumenty vyhrát. EV je jen jedna stránka věci. On svět naštěstí není jen EU, PRC, US... Takže podívej se co a jak se prodává v Jižní Americe, kdo to vyrábí, kde. Můžeš pokračovat do Indie. Rusko bohužel napřímo je kvůli svému starému senilnímu prezidentovy mimo hru. Nepopírám že politika zejména ta zahraniční v EU je i podle mě špatná. U nás se o to v práci mele pořád dokola. I na nejvyšší úrovni. Musíme počkat co a jak se změní po volbách. Kolik zůstane z té směšné Timmermansovské kliky. Věř mi že EV těží jen z politiky jinak by byly bývaly prodeje téměř nulové i přes další zdražení aut na konvenční paliva. Uvedu ti příklad Nederland... Bohatá země, vysoké daně, podívej se na prodeje nových aut, dovoz z Německa. Uvidíš co ti vyjde. U tebe v tom příspěvku posledním je hned první věta blbost. Nebo spíše naivita. Takže bohužel s tebou nelze vést seriózně debatu na tohle téma. Co taky čekat když hodnotíš výrobek dle marže výrobce. Určitě taky miluješ další super věci z Číny viď;) Když to neumíme v EU vyrábět. Mě by zajímalo jak by se ti letělo na dovolenou třeba Čínským letadlem???

riderhenry: Tak můj současný zaměstnavatel má aktiva ve všech větších ekonomikách a výrobní a prodejní kapacity i v Číně. Já teda sem samozřejmě malá ryba takže to vidím z užšího pohledu mojí divize jedné značky. Potažmo dvou. Nechci tady rozebírat složení a směřování Čínské ekonomiky. Každopádně není to vše tak růžové jak nám komunista křičí do světa. Ano mají výhodu vlastního velkého domácího trhu. Kde je pořád hlad po autech protože ekologii mají na salámu. V USA už to poslední dekádu úplně pravda není. Obdoba greendealu federálně v podstatě existuje. Otázka vždy je praxe. Drahé energie v EU jsou to je jasný. Pracovní síla stojí také jiné peníze. Kdo bude dělat v té fabrice v Maďarsku?;) Pamatuješ levná korejská auta v roce 90 a něco. A dnes? Já nemám rád když někdo tu Čínskou pohádku umocňuje v podstatě na reálné neznalosti. Přirovnal bych k to k nepřemožitelné Ruské armádě doslova nejlepší na světě a nezničitelné Ruské ekonomice:)) Jo a celá EU zmrzne a podobné traparny. Kdyby Čína ty páky skutečně měla vypadalo by to celé jinak. Samozřejmě souhlasím že ekonomiky jako Čína, Indie a podobně sílí. Jenže my tam taky prodáváme. To je provázané. VW je v Indii úspěšné. Brazílie Renault atd ... Takže ať si k nám samozřejmě svobodně dovezou. Třeba to čas od času koupíme. Nic víc nic míň. A ano souhlasím že stran EV musíme zabrat všichni prostě se to po evropsku musí vymyslet jak to vyrobit dobře a za dobrou cenu. V minulosti už jsme to zvládly. Ať to byl Fiat, VW, Citroen a podobně.


Tohle je taky úplně konvenční automobilka. A nevím kde jsou ty marže o kterých píšeš. Tohle je úplně stejně drahé. To že nejde něco vyrobit levně neznamená že má výrobce vysoké marže. Případů bych měl několik kdy a proč to tak je. Jediná cesta jak tohle obejít jsou dotace a levné peníze. A toho obojího je v Číně (zatím) dostatek. A pan Musk je na to to vyloženě specialista. Ne na dotace ale na to jak si zprostředkovaně sehnat nějaký budget. Není to všechno tak jednoduché. Stačí se podívat kolik stojí jiná srovnatelná auta nejen EV. Když teda dnes ty paliva už nerozlišujeme. Ano jsou na trhu auta, kde je marže jistě obří. Třeba některé produkty VW. Rozhodně to není ale pravidlem. Držet palce Číňanům může jen totální hlupák. Pokud tedy žiješ v EU. Já osobně tam kde alespoň trochu můžu se jejich výrobkům vyhnu. Přestože je to složitý, tak alespoň nekupovat produkt prodáván přímo pod jejich Brandem. Tohle není boom japonské šikovnosti. Nebo korejské ctižádosti jako tenkrát. Tohle je produkt Čínské vlády a lidového socialismu s nelidskou tváří. Projektován přesně tak aby to hloupější jedinci adorovaly. Naopak doufám že se jim dařit nebude, což zatím platí.

Osobně to vidím hodně podobně. Podvozek tam je to přesně o tom. DCC je nastavitelné na pohodlí a klidnou jízdu. Zatímco klasický pevný podvozek není nic moc. Mě osobně to přijde prostě tvrdé a na výmolech hlučné. Ve srovnání s některou konkurencí třeba s Insignií se to hrne nepřirozeně ven po tečně když člověk přežene nájezdové rychlosti má co dělat. To teda mluvím o předním náhonu. Ta čtyřkolka to trochu stáhne. Passat je pohodlnější ale méně praktický a designově více usedlý. Což je v Německu plus v ČR spíše ne.
Souhlasím i s tím že dekor Sportline je trochu opičárna. Plus jak si můžeš na displeji pustit ty tlaky turba a tak. To je pro takový auto úplná blbost. Sedačky v tom mě vždycky přišly velký ale relativně tvrdý a ergonomicky průměr. Opět zmiňovaná Insignie i se základními sedadly mi přijde pohodlnější. Dokonce i třeba poslední Mondeo nabídne lepší posezení. V zásadě je Superb ale zajímavý auto hlavně na delší cesty, prostor, spotřeba nízko, solidní komfort a mimo Čechy je to vlastně docela zajímavý auto. Ještě v GB, Řecku, Rusku a Španělsku to není úplně diamant silnice. Jinak když sem to tehdy měl půjčený v Německu to lidi docela prohlíží a ptají se a tak. Protože přestože vedle a stejný koncern... Tak ten přístup ke škodovce je úplně jiný.

Tak jako těch variant je několik. S vlastním vlekem nečekám že by tam někdo jel. Teoreticky když neumíš Řecky a neznáš tu místní legislativu není to pro každého. Nemyslel sem to tak že si to jakože zaplatíš. Znám člověka co tam odtud vozí brouky, kachny a podobný. A jako jednoduchý to s nima fakt není. Vyřizovat něco jako exportní značky je dle všeho mazec. Mě se líbí jak tady je každý chytrý až na půdu. Ve smyslu je to EU a pak si neumíte dojet někteří ani do toho Německa a vyřídit si sami převozní značku a pojištění. Btw. Proč myslíš že běžných okolností se auta z toho jejich pidi trhu u nás moc neobjevují. Kvalita ojetin je špatná, zázemí celkově bídný pro to něco řešit. Plus jejich obecná nechuť učit se jakýkoliv jiný jazyk nízká. Nechci to tady celkově rozepisovat. Ok když si najdeš někoho kdo to pro tebe koupí a dopravu dáš kamion tak ok. Nebo máš tam kamarády. Opravdu se to ale vyplatí na oktávku za 5000 eur třeba? Toť otázka.

Viděl si někdy jak vypadá auto z Řecka, ojeté? Já dvakrát. Jo varianta GT sice byla a má pár kw navíc ale je až z té generace tour což zase až taková klasika není. Navíc dovoz z Řecka opravdu nepatří k těm jednodušším. To by musela být nějaká extra úloženka..:)

Jako tenhle kus je velmi pěkný. Pamatuji ta auta když jim bylo méně. A po pravdě jízda v tom mj nikdy nikterak zajímavá nepřišla. Až na současnou generaci sem vyzkoušel alespoň jednou všechny. No zpět k věci. Dnes to už má spíš punc klasiky. Ať se nám to líbí nebo ne. Bohužel pěkných kusů je velmi málo a ceny naprosto úsměvné. Prostě jde to koupit už jen velmi draho, nebo ve strašném stavu. Tím ovšem netvrdím že pro fanouška HH aut respektive rychlých verzí obyčejných aut je to zajímavé auto i třeba jako daily na menší nájezdy. Protože jím sám sem bohužel své favority mám trochu jinde. Doporučuji zkusit Mégane RS. Ten je v soudobé generaci ošklivý a určitě v něm nejsou pěkné plasty. Jede ale skvěle a je to takový shitbox, že rallye dna nezapře.
Každopádně hezký testík. Hezký kus oktávky. A pro mě osobně to už má spíš jakoby nostalgicky nádech. A ten motor je super to ne že ne.

No jo tak ona realita to auto tak nějak v Evropě vyrobit je taky dost jiná. Navíc úplně reálně ubylo i zákazníků nových vozů. A to taky všude. Vzpomínat na dobu kdy auta byla až abnormálně levná se nevyplácí. Pamatuji si jak v té době někteří taktéž plakali. Že jako nový auto je jen pro bohatý atd. Až mě to dotlačilo k tomu udělat ten blog s výběrem skladových aut s nájezdem nula km. A vyšlo z toho že základní Focus šlo koupit za 321 000. Kolik to jde dnes? Prostě tyhle úvahy jsou sice fajn tady na diskuzi. V reálu je to k ničemu. Jako asi taky kdysi říkal kde kdo joooo to tehdy před válkou... Tehdy před hospodářskou krizí. Ti výrobci se musí přizpůsobit. Takže mě nepřijde ta cena přehnaně vysoká na dnešní dobu...

bkralik: Dobrý znalosti smekám. Práce nebo koníček? :))

Asi takhle. Souhlasím s tím že předešlý méně nafouknutý design s nějakým řekněme osobitým způsobem byl lepší. Tohle ale není nijak špatně právě to zapadá do stávající situace v tom segmentu. Stačí se podívat na Fabii. Nemusíme tam hledat Golf. Nemusí se nám to líbit ale zákazník takového auta přesně tohle má rád. A taky jde o vnitřní prostor v neposlední řadě naplnit celkově představu o bezpečnosti. S čím už osobně dávno problém nemám. To jsou ty značky A. A pár těch doplňků. Vzhledem k tomu že line a style atd je dnes téměř vše. Esprit asi nemůže nikoho urazit. Nakonec když si vytáhl to M... Co je takový m packet? Případně AMG packet nebo GT line nějaký crossover PUGu... Je to alespoň z výroby. Lepší než si na dvojkovou naftovou ofci lepit znáčky RS a racing jak část lidí stále umí.

Píše jouda s den starou registrací... Tím bych tuto přínosnou debatu z mé strany ukončil. Přeji hodně úspěchů v kritice ostatních uživatelů internetu.


Bohužel Škodě ty odborníci přes proporce pár posledních let citelně chybí. Každopádně značka co vyrábí masově auta pro firemní fleety a státní správu nikdy proporce a design řešit nemusí. A odborníci na proporce jsou třeba designéři a ti co znám já bawo sice asi řídí kus od kusu, ale většinou v dobrým stavu;D Mě osobně jejich produkce vůbec nevadí a to ani ty poslední věci. Že by to ale nějak vypadalo líp než další mainstreamová auta to určitě nehrozí. Nějaká převratná řešení ani zajímavé věci třebaže kompromisní to taky nenabízí. Tak co zbývá.. jakože alespoň štěstíčko s tím HDP. To je trochu jiná debata a HDP na hlavu určitě tohle auto moc nezvýší. Ledaže by to zas protlačil nějaký koumák v nekonečném počtu k PČR. Což jistě lůza bez vkusu ráda zaplatí a ohromě ocení.

Mě se nelíbí ani jeden takže pohoda. Škoda udělala svůj standartní stroj. Plus za prostorný a velmi dobře poskládaný interiér který se podle mě může měřit i s rádoby prémiovou konkurencí. Jinak vlastně docela fádní dnešní vůz pro střední a vyšší management a tomu odpovídající ekvivalenty. To samozřejmě zejména v zemích řekněme prakticky smýšlejících a bohatstvím méně oplývajících.

Hrozný paskvil. To se zvenčí opravdu může líbit jen člověku bez špetky vkusu a citu pro detail. Futuristický design si vážně představuju jinak. Vypadá to jak vysavač z devadesátých let. Bimbo Rainpimp X3000. Proudnicová karoserie a podobný průpovídky. Stejně jako Staria humus. Jakmile to je v základní výbavě ta hrůza se znásobí. Bohužel větší část potencionálních zákazníků tohohle něco jako cit pro detail nebo dokonce vkus nemá... Naštěstí pro výrobce ani mít nebude. To že to je elektrický je ok. Tohle by totiž nezachránilo ani V12 Biturbo na letecký palivo. A to to vypadalo ještě s minulou generací modelů že to bude normální výrobce...

Pravdou je že pracovně sem někdy jel i 1400km v jeden den. Dvě cesty a vždycky se těším na neomezenou rychlost. Snažím se netankovat a kafe si případně beru do auta. Prostě na pracovní lítání to úplně pořád není.
Já myslel spíš že cokoliv S od Mercedesu je pro lidi který se už tolik nehoní. Do tohohle si umím představit i řidiče případně. A fakt si nemyslím že tohohle typka potkám na Avii ve frontě na kafe z kelímku a že bude odvařenej někde nabíjet na cestách. Prodej ukáže. A sám sem zvědavý jak to ty lidi budou využívat. Nebo jestli to skončí jako luxusní firemní, hotelový a ambasádni přepravník. Takže centrum - letiště - garáže...

jazet: Vidíš. Tak sice bez ironie. Nicméně ironii z mé strany si evidentně vůbec nepochopil. Právě proto to SUV ve vůni;)

Lidi co už mají 4 mio. CZK na SUV ve vůni mají času dost.

Mě docela překvapuje že je možné mít rád Británii a zároveň Francii. A ještě učit FJ. Každopádně jako hobby je tahle kraksna skvělá. Jako taxi už moc ne. Sice je to prostorný ale tím výhody končí. Zároveň v poslední době spíš nechceš něčím takovým jet když existují mnohem levnější a pohodlnější alternativy. Takže bych řekl že už to je taková atrakce pro turisty a zároveň jakože pojízdná kulisa.
Vyjadřovat se k tomu jako k vozu asi nemá smysl. To mám pocit že poutavější jsou některé autobusy co se tu o nich psalo.

To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem ale fotografům to neříkej že to je pro tebe filtr. Je to část jejich práce ta úprava. A stativem to bolí...

Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální balast. A ještě to tu zasrat kopou dojmů a rádoby vybroušených argumentů. Ano pane profesore všechna auta brzdí stejně a Kolumbus připluje vodovodem. Každopádně se to musí změřit:D

Už jenom napsat to je podobná pneumatika. To zavání nesmyslností celého toho snažení vyargumentovat tu zkratku na začátku. Šířka přizpůsobená hmotnosti je co? Jediné s čím se dá souhlasit že to je i o pneumatikách a to i v rámci jednoho modelu. Dokonce v rámci jedné motorizace a modelu.

Fotky nemají filtr. Jen jsou prostě upravené v lightroomu nebo v něčem takovém. Na tom fakt není nic divného. Vyfotit některé dnešní laky dobře chce dobré světelné podmínky a ideálně čisté auto. Což při běžném testování koncem Léta není úplně možné.

Křídlo je fajn pokud je funkční a má smysl. Jinak demontáž na hned.

martin_100: Jasný ceny jsou teď v mnoha komoditách opravdu velmi dynamické. A určitě často uměle vyhnané do stropu. V tom rozhodně nejsme ve sporu. Barák za vlastní ti přeju. To je samozřejmě taky úspěch. Takže vidíš když si to srovnáváme takhle s nějakými léty zpět taková tragédie to není. Jen prostě máš dům, nějaký peníze našetříš. Tak prostě na novou Octavii není ok máš prostě jiný priority a to je v pořádku. Hypoteticky by si třeba novou Dácii dokázal zaplatit. Mercedes třeba ne na tom není nic špatně. Já taky nemám jachtu a letní dům na Floridě jako někteří.. Bohužel... Každý máme něco a každý maká jak umí. Hlavně nebýt líný a zahořklý. Thats all.

Mechanik: Promiň ale z toho co si napsal je vidět že ty podmínky v Německu neznáš. A když tak jen z vyprávění pozitivně naladěných přátel. Důchod v Německu je skutečně vše jen ne výborný na placení nájmu. Přesto většina Němců na důchod cestuje a většina má i na nájem. I když spoustu lidí se častěji stěhuje na důchod do méně lukrativních části země. A nebo klidně i mimo Německo. Oblíbená je třeba i taková Namibie. I když ne masově. Důchodový systém je kompletně jiný a stát do něj přispívá opravdu trochu jinak. Nebudu to tady plevelit nepatří to sem. Každopádně to srovnání je špatně. Jediný co ti můžu potvrdit že stálost a kultura nájemního bydlení v Německu ale i třeba Švýcarsku je na vyšší úrovni. Systém se to léta učí aby to takto fungovalo. Lepší smlouvy, trvalejší vztahy, velká družstva spravující nemovitosti pro tržní nájemníky a tak podobně. Mimochodem energie v Německu jdou drahé už roky i vzhledem k platům. Z běžného důchodu by člověk skončil v městské gasoniere a bral příspěvky 300e aby měl vůbec ne jídlo... Stejně jako u nás.

martin _100: Asi takhle. Nikdo určitě netvrdí že je vše ideální. Mimochodem to ani v tom Německu. Oni zase platí jiný věci vyšší už několik let. Jenže z ČR na to není vidět. Ono dělat v Německu za těch dělnických 2,2 opravdu není žádná výhra. A odborné pozice jsou placené dobře v obou státech. Ve Švýcarsku ten dělník má nejspíš čtyřnásobek tvého platu. Jestli chceš ovšem pochopit jak to myslím. Přijeď se podívat ideálně pobýt déle než týden dovolené.
Tím netvrdím že třeba teď problém cen potravin nebo PHM v ČR neexistuje. Opravdu se to trochu veze. Ta inflace je také dechberoucí. To samozřejmě lidí s nižším příjmem cítí více. Já osobně tohle porovnání jakože je tam líp protože... Nemám moc rád. Vždycky všude záleží na regionu, práci, vzdělání, dostupnosti pracovních míst, infrastruktuře. A tak. Ono je taky aspekty v Čechách to, že vy pořád žijete v iluzi vlastního bydlení pro všechny. Spousta lidí právě z nižšího platu financuje obrovské hypotéky na dům. Případně luxusní (rozuměj nad svoje poměry) byt. Pak na to auto novější či nové nezbývá. To jsou ty priority. V Německu už to takhle přes dvacet let není. O nějaké kultuře toho jak si Čech půjčuje na Maledivy homecredit a podobný to raději pomlčim. Hlavně nevypadat jako socka že jo. On totiž ten chirurg v Dortmundu klidně bude jezdit novým Golfem. I když bere hromadu peněz. Zatímco Český pantáta by měl nejraději A6 full za 8 do oběda. Max do Pátku... Jiná kultura jiné uvažování. Pak to kolik stojí jogurt fakt nehraje prim. Ono se to srovná. My jsme na to už starý ale dnešní mladý co teď jsou do první práce už to zase budou mít jinak.
Podívej se kolik si měl v roce 2005 a kolik máš teď. Pak si spočítej kolik čeho koupíš. Ono nebude zase tak zle. A jenom na konec ono to nový auto nebylo pro každého ani za toho socialismu. Natož dneska.

Já sem byl roky majitel a poté spolumajitel. A co se týká zaměstnanců a přístupu některých k práci. Musím jedině potvrdit co už píše Junior. A jestli si pořád někteří myslí že to je jako v ČR nějak horší... Víte ono třeba ve Švýcarsku se dělá na hodiny v klasickém provozu méně. Když se ale těch osm hodin maká tak se opravdu maká. Nejvíce keců o majitelích a makání za almužnu mají povětšinou ti, co nejdál byly u nich v okresním městě. A s podnikáním se dostávají do kontaktu jen tak, že je nějaký dobrák zaměstná. A jakože nic osobního jestli ale někdo dlouhodobě maká za almužnu zejména v Čechách v podstatě se zaměstnaností na téměř maximu. Tak buď neumí, nechce, nebo je pohodlný a je s tím ok. Protože kromě pozic které stejně dělají už teď často východní imigranti. Myšleno UA, RO, MD apod. Je vše placeno tak že na nové auto se vydělat dá. Pokud teda nemám hypotéku, nelítám si po dovolených atd. Slušná mzda totiž neznamená že se mám jako můj šéf nebo líp. Je to o prioritách dotyčného. A když jezdím do našich fabrik a tam venku stojí auta běžných zaměstnanců nebo nižšího office.. Jsou tam vesměs pěkná auta, nepíšu nutně nová. Často právě taková ta SUV jako z testu. Teď před dvěma dny jsem mluvil s člověkem z dílen... Nový Kodiaq. Sice ne v plný v RS ale pěkný nový auto. A ti lidi tam berou úplně normální průměrný peníze. Pokud je někdo lempl a neumí víc než doplňovat zboží v Tescu. Pak si nemůže myslet na nový auta a domy. Část Čechů prostě mentálně uvízla v dobách socialismu proto tak důsledně pořád volíte lidi jako Babiš. A ukazuje se že i rádoby středo pravicová vláda opět dělá socialistické a podivné kroky. Pak zase budou všichni brečet jak je zle.
Já osobně si víc vážím lidí kteří podnikají nebo to alespoň zkoušeli. Třebaže neúspěšně. Než takových těch doživotních odborářů a netáhel nadavajicich na svět. A co by jako chtěl takový člověk? Sedět chlastat pivo a brát dotaci na život? Práce je součást života a společnosti.
Mimochodem vstával sem v 5:10 doma budu nejspíš tak v sedm večer. A zítra znovu. A to makám taky na šéfa, šéfy i když sem jeden z nich a teoreticky jiní teda dělají na mě. Zajímavý že na stát pro všechny některým dělat nevadilo. Asi protože se měly všichni až na pár zase šéfů stejně špatně. Jo a mám dvě nový auta jak já to asi dělám... K tomu další dvě ojetý auta. I ten Krab s pěti možná více pěknými auty je asi jen zaměstnanec.
A nebavíme se tady pod článkem o novým Mercedesu za tři miliony korun že.

Příklad: Mám po městě skoro všude 30. Nebo kolonu. Nebo oboje. Chci tohle nové auto opravdu řídit všude a nejen ve sportovním módu. Troufám si tvrdit že to tak bude mít většina majitelů. Zjistím že manuál není úplně dobrý. Nesedí více lidem. Vím že automat funguje dobře i ve sportovních autech. Vím že prostě to auto bude v provozu. Ne jako garážový veterán. Z toho vychází že automat je jasná volba. Pro mě to alespoň tak bylo. To že je na výběr manuál je fajn. V zásadě pro někoho to může dávat smysl třebaže z nostalgie nebo co já vím.

Zpětná vazba je pro automobilku důležitá. A V8 ano je to smutné. Ovšem máme tady tradičně nejlepší V6 turbo na trhu s naprosto skvělým zvukem...

Vážně to není o lenosti. Umím řadit a někdy mě to i baví. Jenže ne v autě který je nový a za docela dost peněz. A vážně v něm nenajedu jen přes víkend 150 km. Prostě se tím jezdí. Ten automat dnes navíc řadí prostě dobře a rychle. Lépe než většina z nás. A takový auto si stejně průměrný řidič kupovat nebude aby se jako naučil řadit nebo co by s tím měl vlastně dělat. Nemusí se to učit ten automat proto taky velká část závodních speciálů má ty pádla že jo protože je to pro blbce:)) Navíc pak se dočteš že ten manuál nic moc. A pak si to zkusíš. A třetí možnost není. Že to nabízí mi vůbec nevadí naopak. Jen si nemyslím že to je nějak zajímavá volba.

Je dobrá i s automatem, manuál je přežitek pro osmnáctileté postpubertální děti.
Poslední komentáře
- Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi... - rock, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Puma je sice crossover, ale ze všech sil předstírá, že nahrazuje... - Lokysek, 5 dobrých důvodů, proč si koupit...
S odstupem let je docela zajímavé vidět pokrok. Technologie... - Frankie, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Asi jo, netuším. Naštěstí ve všech povozech od Uber, které... - Fižid, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Docela by mě zajímalo srovnání s žehličkou co tu nedávno... - RRRampapapa, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Nějak mi to hlava nebere, ale to jsou v těch teplotách schopni... - Larin, Ptejte se: Existují ještě levné...
Možná ještě Megane s 1.3 TCE 140 https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/198770626
Poslední inzeráty
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1960 rok výroby
300 koní výkon
6 500 ccm objem
1953 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů