načítám data...

beastar

JménoBorec Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.2 rok.
Poslední aktivitapřed 1.3 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků3306
Pozitivních komentářů u článků681
Negativních komentářů u článků77
Možnostinapsat zprávu
Informace

Je zbytečný cokoliv psát. Odpověď je vždycky Zonda. A největší auto génius je Hory Pagani.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 30 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 13:03
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

Za mě jedině cool palčáky.

beastar
dnes v 12:37
0
Kdo se stal letos veteránem, aneb hvězdy zrozené v roce 1988

Kde je asi konec mojí e34. Bílej sedan se švihadlama vzadu. Bez klimy a manuál. Přesto bylo krásný s tim jezdit. A ten true šestiválcovej lomoz to už ty dnešní distingovaný krabice od sirek neumí:))

beastar
dnes v 12:30
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvojkolka nebo čtyřkolka?

5.0 tdi mi přijde rychlý i na rovinkách. Jinak jistě narážíš na to, že s tim jezdí idioti. Bohužel víc aut víc idiotů.

beastar
včera v 16:36
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvojkolka nebo čtyřkolka?

Octavia Cup ne 2. To je trochu něco jinýho. Možná by si s nějakou Bugatti pro buzny i poradila;)

beastar
včera v 14:07
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvojkolka nebo čtyřkolka?

A když tam vezmeš třeba Lp560-4 kde je zadní samosvor a preference rozdělení výkonu 30:70 na zadní nápravu. A téměř ideální rozložení hmotnosti. Vpředu elektrickej diferenciál. Vypneš asistenty a pojedeš ve sportu. Normálně silniční P Zero nechce se mi to rozepisovat. 560 koní/540Nm. Pěkně odspodu s perfektní trakcí a jedovatejma brzdama. Dostaneš se zase do úplně jiný dimenze. I přestože desetiválec a skoro přes půl druhý tuny nejsou rozhodně ideální co do hmotnosti.

Co to znamená:)) Že je to fakt složitý. Jak píše Zajda někde. Ten setup je tak důležitej, že hnaná náprava hraje druhý housle.

beastar
včera v 13:53
2
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvojkolka nebo čtyřkolka?

Já sem vždycky rychlejší ze čtyřkolkou. Víc jí věřím. I když objektivně neni proč. Pak záleží ma x dalších věcech.

Počasí
Povrch
Pneu
Palivo
Výkon motoru
Stav motoru a podvozku
Jestli byla ráno dobrá stolice a kuřba atd.

beastar
včera v 13:48
0
Věříte svému autu?

eCall by mi zase tak nevadil..V Usá už to mají pár let. A zatím to životy spíš zachraňuje, než naopak. Pokud se z autem nechystá únos a loupeže. Samozřejmě máš ale pravdu, že je to jen další kapitola jak mít chudáka občana pod dohledem.

A s těmi mladými. Evidentně záleží v jaké bublině se pohybuješ. Nejsem dávno puberťák, ale paušálně říct, že mladý už auta a řízení nezajímá nejde. Je spousta lidí který to pořád baví. Některý i víc jak mobil a věci okolo. To je jedno. Problém je jinde.

A. Infrastruktura pro autonomni auta. My například nejsme schopni ani opravit dálnici pro normální auta. Natož jak píše Tazz aby se to napříč světem sjednotilo.

B. Auta. Až budou kapsle, tak se globálně auta s volantem zakážou? Vyvlastní. Ok, koukni se co se děje teď v Paříži. A to jsou lidi jen nasraný a trochu chtěli zdražit naftu. Ratan ty kluku. Cestuješ. Tak jistě víš, že svět není jen Eu, Japonsko ale třeba taky Kambodža, Maroko atd.

C. Legislativa. U nás nejsme schopni vymyslet ani dobrý obyčejný zákony. Až taková kapsle to někde rozstřelí a v tom umře celá rodina třeba ministra. To bude najednou boj proti kapslím. A lidi pujdou rádi na vlak. Ošetřit havárie atd. Právně to není na den.

D. Pohodlná přeprava dtd. Ti co ji nutně potřebují mají auto s řidičem. Ti co ji nepotřebují mají od přírody nohy a autobus. Argumentace typu lidi chtějí soukromý a individuálně jezdit. Jsou divný. Každej by chtěl soukromej tryskáč a zatim nás většina lita chartrem.

Jestli něčemu nevěřím, tak tomu, že v nejbližších 100 letech zmizí říditelná auta. Přestože se mě takhle vzdálená budoucnost už nejspíš nedotkne. Když už tak to vidím spíš jako v Já, robot. Auta jezdí, sledují umí jet sama, ale stejně jako v letadle umí předat řízení na povel řidiče.

beastar
předevčírem v 19:15
2
Věříte svému autu?

Úplně na začátek. Je mi to úplně jedno:)) Páč mě se to už nijak výrazně nedotkne. Jinak vždycky když čtu tyto vaše teze. Vzpomenu mu si tu na knížku o které psal Kubajs. Ta psaná za cccp & čssr na věcné časy.

Naplnila se z toho tak třetina sotva a více méně v obrysech. Tyhle předpovědi nefungují. Je to zkrátka jinak... Do budoucna nevidí nikdo. Ani automobilky, ani vlády a ani my. To že si to někdo přeje je hezký. Představuje se nám to atd...

To že dneska něco nějak vypadá. Stačí větší katastrofa, válka a budeme mít úplně jiný starosti, než nějaký autonomní řízení. Stačí kouknout do historie. Takže tyhle levičácký, neobolševický sny o funkčním sharingu čehokoliv a lásce k bližnímu jsou o hovně.

beastar
předevčírem v 13:39
1
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Jo teď si se trefil dokonale do poptávky. Takže prodej bude v klidu. Všechno má svoje úskalí. Sám si chci vyzkoušet minimálně do města nějakej hybrid. Až se nám něco objeví...

beastar
předevčírem v 13:36
2
Věříte svému autu?

Jo? A ten taxík či odtahovka přijede taky autonomní?:)) Nebo odtahař dojede 30 km/h rychlosti. Já jen že mám rád postapo;)

beastar
předevčírem v 13:34
0
Věříte svému autu?

Dieselgate:)) Aha to je argument. Stejně to falšujou všichni a všechno. To že má Mazda diesely na hovno ať je to pracovní stroj, nebo ne je fakt. Zase to pro ně není nijak stěžejní ty nafty. Narozdíl od Vw. Donedávna.

Jinak jako věřil bych jak svojí Mezdě(nemám ale měl sem) tak svýmu Vw(nikdy sem neměl krom krátký zkušenosti s prasátem) tzn.

Záleží na údržbě. Ne ma znáčku. I když teda trochu mi z toho vybočuje Alfa a Maserati. Tam se občas něco nemile podělalo i jen tak 4fun.

beastar
14. prosince 2018, 15:20
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

rock: Píšeš ty...

Píšu o centimetr výše já>>

Problém je v tom, že někteří výrobci dnes jak suv označí úplně všechno. To pak odpůrci mají vodu na mlýn a utvrdí své přesvědčení. Přitom ty malý zvýšený hatchbacky jsou spíš crossovery plus předokolka. To že se to označuje zjednodušeně suv těmhle debatám neprospívá:))

beastar
14. prosince 2018, 13:46
0
Zdá se vám Mercedes třídy G tuctový? Potřebujete Brabus G700.

Konečně pořádný "suv". Škoda že takovej Brabus stojí tolik brabusů ze šrajtofle.

beastar
14. prosince 2018, 13:43
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Leo: Tak to přesně je. Problém je v tom, že někteří výrobci dnes jak suv označí úplně všechno. To pak odpůrci mají vodu na mlýn a utvrdí své přesvědčení. Přitom ty malý zvýšený hatchbacky jsou spíš crossovery plus předokolka. To že se to označuje zjednodušeně suv těmhle debatám neprospívá:))

Mimochodem psal sem tady ten překlad zkratky suv i v originále minule. Když zase nikdo přišel s tím, co je na tom sportovního. No logicky nic. Koukám ale, že osvěta měla smysl. Pod každým dalším suv článkem je debata menší. A míň zuřivá.

Takže buď se nám ty krabice líbí. Nebo ne. Což je v pořádku. Ještě aby bylo jasný že i krabice jsou pro ty účely včetně těch co popisuješ. Dobrý a špatný. A někteří z nás to mají i kupují. A dokonce využijou. Původní záměr suv... Je udělat pohodlnější a praktičtější offroad.

beastar
13. prosince 2018, 19:10
1
Aston Martin nabídne možnost přestavby klasických modelů na elektromobil

A tak snad nebude tak hrozně. Holky mizí kolem motorismu a motorsportu. Protože se každej bojí aby nebyl spojován ze sexismem atd. Jako firmy. Na netu máš porna nejvíc v historii a majitelé serverů se mají jako králové.

Jeden francouz u mě kupoval za takovou líbivou sumu. Logo jeho kompanie určitě všichni občas vídáme;) A nikdo ti nezakazuje ani ten největší bizár. S těma holkama kolem závodů atd je to tak jako s cigárama. Prostě si zvyknem.

Jinak u nás teda holky v kalendáři taky už maj trochu víc oblečení, ale furt v rámci kurvoznosti 1+. Akorát je to teda kalendář od gumařů. Plus nějakej shit Time of movies či co...

Jinak něco na tom je co píšeš. Dneska řekneš kámošovy na ulici kterýho znáš 15 let Čau ty cikáne arabskej jakože vtip z jednoho stand up. A celý náměstí se na tebe otočí. S výrazem wtf! Beat ur local nazi! Prostě přehnaný. To samí ty kecy kolem ekologie. A povídání o tom jak ti snědí chlapci chtějí obohatit naší ekonomiku a společnost svou pílí a svědomitostí. No nic to sem nepatří.

Elektromobil do pece a roztavit. Těžit ropu 2x takovým tempem. Rozcapený holky zpátky do motorhome i na start. A kalendářů. A pořádný modrý reklamy Martini na 911 v benzínu... Na pořádnejch gumách. Ekologii ať si řeší ti kkti naši synové v roce 2088;D

beastar
13. prosince 2018, 18:57
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Tak ono dneska ve věku zvýšených aut už je krátkozraký o tom mluvit obecně a paušalizovat. On je opravdu pořád rozdíl mezi těma malýma jakoby suv a třeba Velarem.

Vnitřní prostor, 4x4 a síla v tahu plus něco málo projet v rámci běžnýho provozu. Víc luxusu jak v offroadu. To je pro mě suv. Takový ty rádoby stylový auta ze slevy aby ses jako taky cejtil důležitě mě vždycky rozesmějou.

Paradoxně zase třeba Duster mi přijde ok. To spíš neustojim pohled na to no tu věc Lodgy...

beastar
13. prosince 2018, 15:28
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Ok jen poznamka. Suv primárně do terénu fakt není. Proto se tam nepodívají. Btw mě nevadí že se ti třeba nelíbí. Vadí mi ta paušalizace a polopravdy. Je x suv který taky nemám rád. Třeba x6.

A u nás na silnici v provozu je to furt tak 2/10 suv. Nízký auta vládnou. Ve formě různých focusu, oktávek atd.

beastar
13. prosince 2018, 13:44
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Stelvio i Levante mají společnej problém. A to že to je vzhledem suv, ale jinak vlastně ne. Navíc jsou uvnitř menší. Asi stejná výhra jako q7.

beastar
13. prosince 2018, 13:42
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Bahno to neumí na silničních gumách končí. Na zimácích v kombinaci tráva, sníh a písek mi to vyjelo mnohdy víc, než bych čekal. Je to těžký a nízký relativně. X5 taky neumí brodit:)) To zase zkusil kamarád. A byla z toho oprava asi za 300.

Jinak jak to, že to ten Touareg projel? Trochu cejtim z popisu, že Touareg by mi vyhovoval asi víc. Jenže Volvo je hezčí a je teď IN. Zato Vw je na blacklistu:)) Jo a bude dražší... Což je trochu smutný.

beastar
13. prosince 2018, 13:16
0
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

To taky netvrdim. Super auto to rozhodně není. Když to ale máš nový 3 roky svou práci umí a moc za to nechce. Asi jako ta Camry. Až tyhle věci budou 5let+ mužem se bavit o hybridu co to přineslo. Páč nevýhody ojetýho dieselu jsou zřejmý:))

beastar
13. prosince 2018, 03:22
2
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

:D Asi tak nějak. No jako jo jasně, že nějaký modely co se neprodávají dobře skončí. Kdy už konečně některý lidi kolem aut pochopí, že je to 1st byznys a potom teprve nějaký srdíčka a píčoviny. U některých výrobců se drží díky těm SUV zbytek výrobního programu. A skoro všichni exluzivní značky nevyjímaje mají svoje želízko v ohni. V Dubaji toho máš plný silnice od USA provenience po EU až někam do Japonska. Takže spotřebitelé to chtějí. V US už leta vedle těch jejich křižníků kraluje mpv(suv) potažmo pickup. Páč se do toho ty tlustý rodiny naskládaj a je to.

Tak jak píše Junior to tě serou spotřebitelé a ne ty auta. A co mě obligátně zajímá kolik různých SUV už si řídil, že kompletně víš jak moc je to na hovno a NIKDO TO NIKDY nevyužije. Jak sem psal nikomu to nenutim a rozhodně se vám to nemusí líbit. Svoje opodstatnění to prostě má a hotovo. To že nemáš rodinu (třeba) netaháš třeba náklady a myslíš, že kombík je lepší je fajn.... Jen řikám, že třeba Passat v kombíku a Touareg je úplně někde JINDE. Ve všem na co já takový auto potřebuju....

Mimochodem je demokracie šetři běž a kup si Zondu, nebo McLarena...

beastar
13. prosince 2018, 03:16
1
beastar
13. prosince 2018, 03:13
1
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Martine... Nejsem žádnej škodovkář, ale zbytečně plácáš. Minimálně Británie, Německo, Rakousko, nebo třeba Poland nejsou žádný prdele světa a je tam i vyšší životní úroveň, než u nás. Teda vyjma toho Polska a Supa normálně znají a kupují. Jasně Toyota je globální hráč a škodovka pouze součást koncernu (globálního hráče)Mimochodem i od slavnejch amíků mám třeba já osobně na Supa docela zajímavý reakce. A rozhodně ne špatný. Je jenom demence VW, že jejich hlavní brand pro některý trhy je VW....

Škoda prodává na vyspělých trzích i v totálních prdelích stejně jako Toyota.. tak nemá cenu dělat ze sebe dementa ,)

beastar
12. prosince 2018, 16:43
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

No takhle ono právě ti čtyřválce na to tahání asi nebudou žádná sláva. Co sem ale zatim viděl tak i tyhle nový xc90 ten dvoukoňák utáhnou v pohodě. Otázka je co to s tim autem celkově udělá řekněme po prvních 50,000 s anhégrem. Jinak samozřejmě to nekupuju úplně nový většinou roční. Operák na tohle pro mě nepřipadá v úvahu. A samozřejmě, že o BMW přemejšlim i když doposud to vždycky vyhrál Mercedes. Spíš i protože ta X5 se prostě vyvíjí jinak, než ty suv od Mercedesu.

Jinak převodovka je taky celkem důležitá. Ono to vypadá jako jednoduchá věc. Když pak ale takhle posloucháš ty lidi kolem toho tak zjistíš, že ty auta se v zátěži chovaj úplně jinak. Proto mám automaticky vyřazený všechno korejský. Ve hře by teoreticky jinak mohlo být všechno od Range po Touarega. Všechno se nakonec sere, když to používáš. A všechny tyhle auta žerou 10+. A v servise stojí víc, než nízká varianta. Gumy jsou dražší. Jenže ti to prostě vrátěj. Nechci to tady rozepisovat. Kdo často něco někam tahá tak mě chápe. Ostatní co koukaj na suv z Miaty nahoru a práší jim tyhle auta na hubu, tak to asi milovat ani nemůžou.

beastar
12. prosince 2018, 16:36
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Protože mít debilní kecy k SUV na který stejně nemám (to mě sere primárně) je v určitý skupině lidí děsně COOL. Stejně jako mít debilní kecy k dieselu (kterej nemám protože ročně najedu 0.0 nic) Většině lidí je to potom buřt kdo jak co. Já třeba takový auto využiju a na to na co ho mám je jakejkooliv kombík (i zvýšený allroad etc.) totálně k hovnu. A v tom jakoby českým běžným terénu kam potřebuješ to normálně stačí. Na blbnutí na tankodromu ty auta nikdo nedělá.

Proto už se ani k výše vedené debatě v podobném duchu nevyjadřuju. Nemá to cenu stejně jim to nevysvětlíš. Stejně jako s tou naftou. Oni viděj souseda co má starou X5 aby byl u fabriky za machra. A nebo šéfa kterej má pro změnu X6 aby jako měl velký, drsný auto. Podle takových lidí by měl soused vyměnit X5 za Fabii a šéf X6 za oktávku aby byl svět v pořádku.

A pak jsou tady lidi který sere všechno co nevyužijou. Jako třeba tady rock. Takže to nemá právo na existenci... Nechápu co je na suv tak stresujícího:)) Mě taky serou dodávky a kamiony a nerad za nima jezdim natož vedle nich. Asi by je měli přestat taky vyrábět. Navíc jediný co SUV opravdu vytlačilo z nabídky jsou MPV. U těch předpokládám, že to tady lidem zase až tak nevadí.

Jediný s čim tady z těch hovadin nahoře souhlasim je to že:

Nemá to příliš povedenej design zádě.
Nijak invenční tvary celkově včetně interiéru.
A má to nesmyslně vysoký cenovky zatim.

beastar
12. prosince 2018, 13:01
0
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

Nejvíc se jich minimálně v Eu prodá v Německu. V Indii se to asi prodává, ale to pod 3 jménama napříč od Mexika po Čechy. Vyrábí se to v Thajsku podle všeho...

beastar
12. prosince 2018, 12:49
4
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

Neměl teď Logan nedávno Fl.? Zajímavej výkonej Renault už tady dlouho nebyl;)

beastar
11. prosince 2018, 17:31
0
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

Tak u nás přes zimu jsou pořád kvalitní zimní gumy základ ať už máš cokoliv. Snad jedině dodávky a skutečný offroady nepřezouvají:)) Já se párkrát ocitnul s quattrem na sněhu v kombinaci na letních pneu (nových) a co to dělalo vypadalo jako tango na ledě. Jinak xDrive už je dneska konečně dobrej. Když si vzpomenu na první pokusy BMW s tímto systémem.... respektive třeba 5iX (e34) tak mě jímá hrůza.

beastar
11. prosince 2018, 15:20
0
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

Duster, Sandero, fšechny dáčije :)) ix20, i20, Kia Rio.... nebo taky třeba Suzuki Baleno ve výbavě Elegance... Je toho dost. Proto se tahle malá věc asi moc prodávat minimálně u nás národu slevám a akcím věrnému nebude.

beastar
11. prosince 2018, 15:14
2
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

Teď sem nad tim dumal. Jestli je to cenově vlastně dobrý nebo ne. Franta tam popisuje docela dost věcí který by se dneska prostě v autě za 360 stávat neměli. Jasně cena již od je někde jinde. Ehm ale stačí se podívat co má tzv. základ za (ne)výbavu a jsme doma. A pravdou je, že aby top výbava neměla automatickou klimu je trochu mimo. Vločku odpustíš Ladě Niva která je zaměřením kapánek jinde a dost retro... Ale štatwágen by měl mít dobrej posilovač, měkej podvozek a automatickou klimu. Ještě mám rád střešní okno v elektrice :D

beastar
11. prosince 2018, 14:30
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Nj jenže Phaeton. To je offroad! Stejně jako Ghibli. Oni tyhle sedany když se nebojíš brodí i řeky;D Akorát sem to teda nedávno na pravým boku celý poškrábal. Holt křoví no.

beastar
11. prosince 2018, 14:27
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Stelvio je zmenšený Levante. Čili cílí na úplně jiný lidi jak Touareg. A i Dan to podle mě viděl jinak. A Touaregy maji hlavně pověst snad ještě horší jak Alfy. Myslim spolehlivost. Jak na tom bude tahle generace se teprve uvidí.

Každopádně jak už jste psali. Tyhle dvě auta si nekonkurují. Stelvio je úplně něco jinýho. Řekl bych, že naturelem je nejblíž Macanu a Atece.

beastar
11. prosince 2018, 14:22
2
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Tak já se bavím zase:) Celkově. No určitě to nekupuju abych to designově obdivoval. Určitě mi nevadí že to netrhá asfalt. Většinu času s tim jezdí stará. Taháme s tim vozejk a jezdí to do míst kde kolikrát neni asfalt. Respektive neni tam ani cesta. Ne neni to offroad na hraní někde v úvoze. Je to realita kdy potřebuješ se zapřeženejma 2t někam skutečně dojet. A zase i odjet.

Zvládne to kombík? Dodávka? Jo zvládne ale blbě a vesměs hůř. To nejsou nějaký domněnky ale praxe. Na ježdění potom ve městě to není úplně ono. Ale o tom tyhle auta u nás doma nejsou.

Zvládnul by to Duster? :)) Sotva. Kolikrát se s tim jezdí Polsko, Rakousko atp. Potřebuju pohodlí pro lidi a prostor na výbavu k ježdění. Kombíku od 5er po a6 už mám za sebou. Dodávka je ještě větší kktina. Teď máme Gl předtím Ml. Myslim že na tyhle účely by je mohl Touareg i právě xc90 zastoupit. Je mi jedno kdo v současnosti vlastní automobilku pane M.

Je mi jedno jestli maj i šestiválce pane Kuře. A ano souhlasím x5 je supr, ale taky se mi nelibi riderhenry. U toho VW mě děsí ty ceny. A o Porsche bych nepřemejšlel vůbec. Malý suv jsou mi k hovnu.

Ve hře mi pak zbejvá americký, nebo range. Jenže range je u koní takovej přiblblej mainstream pro dementy, že to snad ani nechci.

beastar
10. prosince 2018, 16:50
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Zajímalo by mě kde si jako zahrabal GL500. Vzhledem k tomu, co s tim kolikrát dělám a v jakej sračkách bych chtěl to místo vidět:D Jinak zahrabat se dá všechno. Jinak přestože tady to jednoznačně nepopulární (suv+nafta+velký těžký atd.) Pro mě je to fcking nice my son.... pro určitý účely a určitě o něm budu vedle XC90 přemýšlet.

beastar
09. prosince 2018, 16:57
0
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

10 je na tak velký auto v pohodě. A 250 koní taky neni zadarmo. Jinak to že je to nepovedenej design, tak úplně jen o závisti nebude. Nejsem otec ani od rodiny:) A jako koupit bych si to teda velmi brzo mohl... Přirozeně na Homecredit... A? No nekoupím vypadá to ... Zvláštně až nepěkně. A vnitřní prostor pro rodinu moc nekope. Co z toho plyne... Už sem psal nahoře.

beastar
09. prosince 2018, 16:53
2
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Pěkný. A 6 prodaných kusů ročně v Čr se jistě projeví na celkových prodejích ve světě. Hybrid by mi nevadil, ale bez dieselu to na Cz/ua/sr/pl trhu bude propadák.

beastar
07. prosince 2018, 18:30
2
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

Nutnost to není. Já to mám rád. A ani to nemusí být z Mnichova. Chápu že pro jistou skupinu řidičů je to asi nuda. Já naopak absurdní přilnavost a schopnost neřešit co je pod koly za povrch vítám. To je to co umí parádně Audi. A ano dnes i Bmw a tak dále. Budu jeden z mála kterej by bral 911 ideálně ve čtyřkolce.

K tomu autu z testu. Jsem na tom stejně jako autor. Nelíbí se mi. Tečka. Je to jedno, protože jeho kvality to nesnižuje. A cena mi přijde adekvátní i segmentu. A ano tady to bude i o penězích.

beastar
07. prosince 2018, 16:11
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Přesně tak. Já přesně vím kdo si to může nekoupit. Manažer ve středních letech schopnej platit leasing 15 měsíčně. Anebo mladej kluk s čerstvým řidičákem a dvackou od rodičů v kapse:) Je to auto do města ideální na střední přesuny. Jednoduše ovladatelné, málo napadné a docela nápadité. Rozhodně necílí na automobilové nadšence.

beastar
07. prosince 2018, 13:57
0
Hyundai i30N vs. Škoda Octavia RS: Souboj na ostří nože

Kia Sephia nebylo zase tak strašný auto. A Accent byl prodejní úspěch. Dodnes na to dost lidí nedá dopustit. Druhá Sonata taky docela ušla.

Jasně byly hnusný interiéry. Nekvalitní plasty. Nic moc design. Do nedávna i nedostupný předražený servis a vyšší servisní složitost. Řemeslně to šlo nahoru rok od roku. Dlouhodobou kvalitu prokazuje první i30. Je to velmi slabé. Materiály jsou pořád nekvalitní atd.

Já tomu eNku predikuju velmi slušnou budoucnost jako novým autům. Přestože jich bude pár. Jako pár letá ojetina to bude rozvrzanej, ošoupanej krám s absurdní cenou.

beastar
07. prosince 2018, 13:44
2
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Cestování s rodinou bíložravejch žraloků?
Splendid.
Cestování s kapelou irčanů a jejich frontmanem želvou?
Splendid...
Škoda Fabia Monaco kombi se silnými turbo motory z dílen slovutného VW!
Správná volba.

beastar
07. prosince 2018, 04:16
1
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Porsche pochopilo dávno předtím, co je třeba udělat. Zrovna v těch 80. letech na tom taky nebylo tak jako dnes. Ostatně éra až dnes ceněných transaxlů o tom dostatečně svědčí. Dnes dělají co? Svoje legendy který jedou na vlně nostalgie a historické návaznosti. A svůj brand propůjčili i moderním trendy věcem. To bohužel Maserati respektive majitel značky pochopil příliš pozdě. A dneska už těžko tu ztrátu doženou. Z pohledu FCA je to docela pešek. Přijít o další domácí brand po Lancii by byla fakt katastrofa. Obvzláště potom co ty zlý Němci na co šáhnou promění ve zlato. Jak to asi dělají. No nic to je na jinou debatu. Že nedopadlo Maserati jako Saab je dílo náhody a zásluha asi možná z dnešního pohledu hodnotnější historie a cuore sportivo dolce vita pičo image.

Trochu bych to QP přirovnal ke svejm teniskám vod LV. Už to dávno takový tenisky jsou jenom o brandu. Ty kokoti to rozhodně neušijou a nenavrhnou 3x líp jak DC, nebo Dickies whatever.... Jenže si za to prostě Lojza Vytónů klidně tu paletu řekne a ty ji dáš. Protože kupuješ odlišnou věc s prestižním znáčkem. Argumentace že pro to jdeš srdcem je sice dobrá. V hodně případech ale kulhá na obě nohy. A je to nakonec i trochu póza. Odlišit, ukázat se, blýsknout se! O tom je Maserati. Podle mě to samozřejmě není špatně. Protože pravej opak je Audi (třeba) Koupíš brand v balení co většinou nenadchne (až na pár extraordinery modelů) supr zpracovanej a ztratíš se v davu budeš cool ale v klídku. To jsou ty dva rozdílný přístupy. Aston je dneska dost jinde jak Maserati a to ve všem. Možná tam historický paralely najedeš. Nicméně to najdeš takový nuance i s českou Tatrou a co dělá dnes že. Navíc prestiž značky bourá nakonec i značná nespolehlivost ojetin typu 3200gt a QP V. Paradoxně ty 80s modely jsou docela zajímavý a možná trvanlivější jak ty s té modernější tlusté éry. Jako logický vyústění situace je takový, že dělám diesel a V6 a držim kvalitu někde na pomezí prémie a výlučnosti. Já jim v tomhle fandim má to smysl. Jasně z pohledu nadšence (jak řiká jens koubků) je to takový diskutabilní. Nicméně kolik těch lidí co tady k tomu má prupovídky skutečně půjde a koupí si Quattroporte někde.... kdekoliv. Takže asi tak.

beastar
06. prosince 2018, 19:11
0
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Realita bude dost často taková jak píše Krab. Jde samozřejmě koupit i to QP, nebo dokonce Panamera za různých podmínek. Skladová auta, u Maserati jsou sem tam nějaké vratky z operáku a tak podobně. Nějak extra vyjednávat o ceně právě zrovna ve Scuderii, nebo obecně kdekoliv u dealera je samozřejmě možné, ale fakt ti nikdo neshodí jakože 3 kila pro pána za to, že u nás nakupujete. Částečně jsou takové věci možné u Audi, BMW, MB. Na většinové modely. Nějaká extra akcička a slevička se prostě uplatní. Proto taky těch aut jezdí násobně více.

Hrubě nesouhlasim s tim, že dnešní Maserati má být konkurence pro Aston. To je tady nějaká vžitá chiméra u některých názorů/lidí. Naopak nasazení Ghibli bylo něco ve stylu Porsche Boxster či Lamb Gallardo. Přiblížit značku více lidem a ubrat klienty mainstreamu o třídu níž. A zase naopak neubírat klienty koncernovejm(fca) autům jako je Giulia. Těžko takový auto postavíš na pomezí Astonu a případně Bentley atd. Když ještě bruslíš na cenovým ledě, tak aby si neohrozil značku a nebylo to moc budgetově levný. U toho Maserati platíš tu historii a výjímečnou značku na kapotě. O tom je dnešní Maserati. To QP prostě tvoří nějaký pomyslný vrchol nabídky. Stejně jako naprosto běžná 7er případně Sklasse. O kterých tady někteří psali jakoby to byl tvl nějakej plebsovej sráč typu Kia Optima. Ale oni to jsou pořád hodně dobrý auta na špici poskládaný z těch nej materiálů. Cenově mnohdy v top configu i dražší jak QP! Docela blízko je filozofií Panamera. Jen trochu pro jinak smýšlející klientelu.

Prostě jednoduše řečeno QP od dealera poskládané na přání je prostě příliš drahé proti konkurenci ve třídě i mimo ni. A jak sem psal, co takhle slýchám QP je zklamání i pro FCA a Maserati a zdaleka neplní očekávání. Exlukluzivitu sere pes, když ti právě to Ghibli (tak na úrovni maximálně 5er BMW) těma OL a dalšími nabídkami drží v prodeji QP. Mimochodem proto spolu taky sdílí diesel a tak dále. Je to přesně okrajový model asi jako ta i8 u BMW když už tady byla zmíněná. Proto jí lze kde, co odpustit. Někdo si to koupí že se chce odlišit další proto, že má rád brand Maserati a je to jiný. Těch chladnokrevných lidí co myslí primárně racionálně je ale vždy víc a je jedno jestli kupuješ za 4 míče či 4 kila. Vůbec bych nezmiňoval Aston proti Maserati to možná před 30 lety. Dneska se Maserati koupe ve stejný řece s Němcema a musí si poradit stejně jako to kdysi muselo udělat právě to Porsche.

beastar
06. prosince 2018, 14:39
0
Airbus a Audi konečně představili létající auto! Nebo ne?

Jo? Oni do toho vlezou. Sami a dobrovolně to mají v rukou;) Ne že se zavreš do krabice která sama zpadne a ty na to doplatiš.

beastar
06. prosince 2018, 14:35
0
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Fandatik.... Já osobně se v tomhle cejtim konzistentní. A je třeba rozlišovat. i8 tolik o ceně není protože je to Bmw z kategorie zvláštní. Bude držet cenu a umí to být jakoby i hračka. To Qp fakt sotva. X2 mi přijde předražená taky. Ostatně jako většina těch crossoveru a suv od prémie. Nemůžeš stejně hodnotit ceny u Fabie a u Urusu. To dá rozum.

Maserati je supr. Jsou tam exkluzivní motory, dobrý materiály atd. Za 4 v téhle kategorii je to na dnešní dobu akorát tak na hraně. Navíc v ceně je konkurence fakt tvrdá. Jak sem psal v blogu a za tím si stojím. Neni to jen o ceně ale i.

beastar
06. prosince 2018, 01:05
0
Hyundai i30N vs. Škoda Octavia RS: Souboj na ostří nože

Rock: Hm tak já ti to teda osvětlim. První věc. Cenu sem nebral v potaz, protože je to prostor pro spekulace. Kdežto jízdní vlastnosti a kvalitu neokecáš.

Nutno teda podotknout, že jak Cupra tak Focus st jsou o dost lepší ve všem co lze i nelze změřit. Než okyna o parník. Než Hjondé o pramici. K nim do klubu patří i Type R. Megáne je dobrý a rendl má tradičně solidní ceny.

Jak jistě víš tak v tom reálném světě. V kterym asi žijeme oba. Tak tady se tyhle auta fakt nekupujou už tak 25 let za cash. Formou nějakého financování. Na 4, 5 let. Takže ty dvě kila fakt nejsou až tak kruciálně důležitej rozdíl. Jasně pro nějaký procento lidí tam takový to value 4 money cítění bude.

Ty dost pravděpodobně skončí s fantazii právě u Octavie Rs. Ta i30 je přece jen o dost blíže pojetím právě Megu a Focusu či Cupram. 308 gti stojí pro mě dost rozkročené přesně na pomezí těch dvou z testu a jako třetí do compare by byl dobrej.

U podobných aut není cena to hlavní. A když už uvažuješ o autě za 700cca kč, tak chceš aby ti vyhovovalo. Nebo jako když kupuješ byt a chceš balkon tak si ho nekoupiš páč je dražší o dvě kila. Než li ten bez balkonu. A pak to budeš 25 let platit a budeš nadávat že nemáš balkon.

Těch lidí co pro to jdou retail/cash je asi 3%... Z celkových prodejů. U hh kategorie to bude 1%. A to nemluvim o funny operáku na Cupru. Takže proto sem ceny tzv pominul.

O tom co jak bude stárnout v čase a držet či nedržet cenu se dá dlouho spekulovat. Pokud bych si měl vsadit v čr bude na špici vždy Octavia za ní vw koncern a pak zbytek někde v pič1. Hyundaiu je pár, tak zatim drží. Uvidíme jak dlouho.

Jinak kdyby bylo na mě, teď. Tak si počkám na fl Astry. A případně opc. Tam by cena mohla být z kategorie dostupná. Toť reálný svět.

beastar
05. prosince 2018, 19:21
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Bylo to víc stajlioš jak Transporter to si pamatuju. Potom tam byl ještě tušim nějakej Transit a něco od Renaultu. Jako nejstylovější dodávka mi přišlo právě Vito... a taky bezkonkurenčně nejdražší a mělo to vpředu dvě sedadla a ostatní lavici+ sedadlo. Což bylo nepraktický. To je ale jedno byla s tim sranda celkem.

beastar
05. prosince 2018, 17:49
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Já už ani nevim bude to minimálně 6 let. Vim že to byla sto pro zadokolka a srala mě nožní brzda. Jelo to jak z praku takže to asi nebylo úplně slabý (nevim motor) A opravdu sem s tim na mokrý silnici zkoušel driftovat a samozřejmě je to hodně nadsazený označení pro to co s tim jde dělat, ale prostě umělo jezdit bokem. Jo a moc to nebrzdilo...

beastar
05. prosince 2018, 17:47
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

No právě jde to snížit až na zem. Dáš na to biturbo trochu poladíš ecu a je to Prius Cup. U těch elektro Ioniqu to bude asi tak nějak jak píše Krab:)) Užiješ svejch 500 metrů slávy na poslední sprint k nabíječce. Jako jo nevypadá to vzhledově zle ten Prius nahoře mě to přijde asi stejný jako optickej tuning na 1.3 Feldu ... co naplat že to potom vypadá jako auto kategorie GT2 když to má pořád výkon vysavače a jízdní vlastnosti té feldy.

beastar
05. prosince 2018, 15:31
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Sem zapomněl že japka si potrpěj na dlouhý názvy. Tak ok. Toyota Prius The legendary Shogun of Racing VI Turbocharged ve zkratce Toyota Prius LSoR- Turbo. Kvůli tomuhle tématu jsem teďka objevil, že se na světě najdou lidi který tu popelnici dokonce potůní a je na to kvantum závodních a performance dílů což je docela zábavný. Paradoxně se to bude líp tuzit než oktávka... Třešničkou na dortu je podvozek od D2 :D ta fabrika je nějak pozadu asi jim to neštymuje do jejich ekofeelingu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8  1971
Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8

1971 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw 1976
Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw

1976 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro  1976
Chevrolet Camaro

1976 rok výroby
225 koní výkon
5 ccm objem

Chevrolet Silverado 3500 LS  2001
Chevrolet Silverado 3500 LS

2001 rok výroby
335 koní výkon
6 600 ccm objem

Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance 2014
Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance

2014 rok výroby
110 koní výkon
1 968 ccm objem