načítám data...

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMichael S
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 dny
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků5781
Pozitivních komentářů u článků1690
Negativních komentářů u článků139
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. ------- Pagani Zonda C12 S H.P.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
předevčírem v 16:40
1
GAZ 27527 Sobol: Offroadový minibus, co není Buchanka

Když už máme takový pěkný OT. On když pomineš všechny kecy o Rusku a Rusech, tak Petrohrad je moc pěknej i Evropským měřítkem. Řekl bych daleko hezčí jak Moskva. A jak píšeš AJ není problém, spousta lidí má příbuzný usazený ve Skandinávii. Vodečka se pije spíš mezi nižší vrstvou obyvatel a opravdu méně. A známej má krásnou chatu v Karélii (kde mimo jiný jezdí chytat bronz i Putin) Pámátky jsou v PH super, centrum čistý, lidi hodný, kamer málo, policie shovívavá. Pravdou že to v Rusku není úplně standart to co ukazuje Petrohrad.

beastar
předevčírem v 14:16
1
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

Tak oni si Francouzi potrpi na logicka reseni. A uzivatelsky to fakt umi to se dobre vi uz 30 let:D Me se libi ta krecovita obhajoba nahore. U auta za milion teto tridy musi vse fungovat na myslenku. A prirovnani k vypinani start-stopu je hloupost. Uz jenom proto, te treba delsi jizdu ss system ani moc nekomplikuje. U céčka ani neni treba ho vypnout funguje skvele. A tvrdy podvozek no to je velmi subjektivni. Akorat nevim proc by to nemohlo byt nalazene do pohodli. Skoro 2 tuny ma dnes kde, co.

beastar
předevčírem v 14:11
1
GAZ 27527 Sobol: Offroadový minibus, co není Buchanka

Habakuk: Koukam ze mame oba stejne radi vychodni produkty. Zase na druhou stranu kaviar, lososa, ustrice a houby maji vazne lepsi a vyrazne levnejsi. S temi auty uz to takova slava neni. Myslim si ze mimo statni sektor ve mestech tuhle hruzu ani v Rusku moc nepotkam. Jedu v Zari do Petrohradu, moc se tesim fakt;)

beastar
předevčírem v 12:19
0
GAZ 27527 Sobol: Offroadový minibus, co není Buchanka

To je akorat ty 3 roky potom se to vyhodi:D

beastar
předevčírem v 12:07
7
GAZ 27527 Sobol: Offroadový minibus, co není Buchanka

Nemam s tim zkusenost, ale uz od pohledu a pocteni. Desna picovina. Radeji bych si koupil opravdu dojetej syncro Transporter. Pripadne Patrola z roku X. Jediny co je asi cool, ze si s tim originalni.

beastar
předevčírem v 12:03
1
GAZ 27527 Sobol: Offroadový minibus, co není Buchanka

To mas pro Sovetsky trh. Stejne jako kdysi Gazelu. Ja si myslim ze nekde v Uzbekistanu, kde budes jezdit po okrese to bude moderni vuz. V EU je to dobry max jako skrin na kramy pro lesaky, dilny dp a podobne.

beastar
12. července 2020, 14:14
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Jako je pravda, že za posledních 20 let se role auta ve veřejném prostoru a společnosti dosti změnila. Ohromit autem jako to šlo po revoluci to už je dneska téměř nemožné. Pokud nemáš opravdu něco unikátního za kopec prachů. Takže rozumim tomu že je čím dál těžší k tomu plánovat i marketing a propagace modelů.

Ono taky to plánování a tyhle kecy působí špatně na nás v té části světa kde s tímhle máme špatné zkušenosti. V Severní Americe to bude působit spíš sympaticky a asiati si na pořádek a cíle taky více, méně potrpí a mít Evropské auto, tam pořád něco znamená asi jako u nás kdysi znamenalo mít BMW! A kousek před tím západní auto obecně.

beastar
12. července 2020, 13:24
0
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Tomáš: To jo no záleží v jakým je stavu a lepší jak s moderním ekvivalentem toho Scorpia to nebude. O tom že to jde nepochybuju.

beastar
12. července 2020, 13:22
0
Limitovaná edice Rolls Royce Wraith Kryptos je jeden velký rébus

Paul: Já bych si to nepořídil tak ani tak. Řadí se to pro mě někam do kategorie... sem Kanye West, nebo Rupert Murdoch, případně prodávám holky, koks a betonuju lidi ve velkým. Hraju fotbal a nudim se. A tak podobně. To jsou lidi mezi který nepatřím. Navíc teď sem jeden černý s spz RF potkal v Praze (3dv) a prostě to v provozu poutá moc pozornost a působí jak pěst na oko. MYslím že umím utratit líp 4,5 milionu:D (za ojetinu)

beastar
12. července 2020, 13:17
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Víš co hlavně obecně tyhle vize cokoliv. Snížíme, zvýšíme, uděláme, postavíme... To mi vždycky připomene akorát socialistický závazek anebo pětiletky. Prostě plánované cokoliv je hloupost. Docela by mě zajímalo, co plánovali třeba CSR firmy pár let před válkou. Nebo třeba LEGO před tím než mu podruhé kompletně vyhořela fabrika. Jako je to v podstatě hlavně součást marketingu který VOLVO praktikuje. Nedá se to brát vážně... A velmi to souvisí s tím, co popisuje PB příspěvek nad tebou.

To přesně vystihuje problém který mám i já. O tu Vmax jde vlastně až v poslední řadě a bezpečný je dneska všechno v ceně VOLVA.

beastar
11. července 2020, 20:53
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Jo ja myslim ze nova generace volvistu rychle pochopi ze obcas to pro ne v tom levym fakt nebude. A co teprve az budou muset uhybat lidove spelunce s kosoctvercem. Zatims tim maji tezky problem jenom oktavkari v chipu a ereso menedzr expresmani.

beastar
11. července 2020, 20:50
0
Limitovaná edice Rolls Royce Wraith Kryptos je jeden velký rébus

To je pravda. To uz je skutecne pro par vyvolenych. Navic toto nahore je jeste specialni edice. Obecne takovy lidi taky neznam osobne. A prestoze je gls velmi luxusni s RR nesrovnatelne. Prece jen Mercedes je trosku jiny zamerenim i historii. Navic jde to koupit i levneji v nejake obyc nafte treba. Videl sem nejaky cisla komu a za kolik se to prodalo v CR a ve Svycarsku za rok 19 ... kompletne cely rolls. A ono kdyz te v Prg uzivi 5 prodanych aut za 12 mesicu asi mame jasno.

Mas pravdu ty by si podupal moje universuma mytus. Kdyby si dojel. Navic jak by to vypadalo jezdit po Praze v pujcenym Wraithu. To delaji prave jen senochrupky z Ruskeho venkova, co jim batuska nadelil majetky:)

beastar
11. července 2020, 20:21
2
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Vavris: Vlastne si to vystihnul. Ono u nas jakoby nejaky slozitosti a tezkosti existuji, ale realne se na nich moc nelpi. At uz to je stk ci pocitacove piratstvi stat je k nam v tomto dost shovivavy. Casto staci mit znamyho a jde to. Nakonec i ty emise... jsou ehm hodne benevolentni. Svoboda slova furt je. Muzem si nadavat do komousu, nacku a ok. I k tomu genderu a rasismu se u nas vztahuji pro cizince nepochopitelne veci.

Ale... Euronormy a plosna buzerace dolehne nakonec i sem. To vime. A tak to mysli Cartman. Jinak obecne ano at uz to byl Nemecky spolek, RU, nebo ted Eu vzdy tu byla slusna zivotni uroven a velmi liberalni spolecnost. Tu chvilku, co to byla samostatna Republika jsme si taky uzili. Snad nam ten klid nejen s autama vydrzi dalsich sto let.

beastar
11. července 2020, 14:26
0
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Honk Kong je úplně jiná písnička. Historicky. Je to Britská tehdejší "chyba" ale taková byla doba. Jít si navzájem globálně na ruku. A Čína byla ekonomicky poloviční, než dnes. A vojensky to taky nebylo ještě ono. A že se tam toho vyrábí velké množství? Njn čínský dělník (nekonečně mnoho) a celkové skoro až feudální zřízení umožňuje kde, co. Nicméně je to asi stejný jako nadávat na Poláky, že vyrábí takový a makový salámy a obecně potraviny... Německý řetězec zadá vstupní požadavky. Polská firma je naplní.

Co souhlasim s Cartmanem. Prodávat bezhlavě průmyslové a strategické podniky Číňanům je poměrně vysoké riziko. Stačí už to, že jejich investiční banky operují v Evropě jak žraloci (všude na světě) Zrovna u Volva bylo ale nebezpečí 0. Tam to bylo zachránit značku mimo jiné i pro Švédsko, nebo nazdar jako Saab jak píše Chase. To že potom Číňan není hloupý a dokázal narozdíl od Fordu značku rozvinout a vtisknout jí nový směr to už je byznys a jak už nám Číňani i Indové dokázali tohle prostupuje rasy, náboženství i politiku když to umíš je jedno kdo a odkud si. Samozřejmě obecně je na vládách jednotlivých států jak budou přistupovat k Čínským investicím. Některé země v Africe už skrze firmy a státní byznys patří defakto Číňanům... ale to je Afrika doufejme, že naši trubci v EUP a EB atp budou opatrnější.
-
Komentář upraven 11. 7. 2020, 14:26:53

beastar
11. července 2020, 13:22
1
Limitovaná edice Rolls Royce Wraith Kryptos je jeden velký rébus

Proc? Naopak ja myslim, ze urcite bude. Clovek co si tohle koupi uz nejaky RR davno neresi bude mit pravdepodobne dalsich 15 aut, lod a vrtulnik. Takze tohle je zajimava zvlastnost... a 50 ks. Ne vsichni bohaci jsou pitomci bez spetky zvedavosti;)

beastar
10. července 2020, 20:44
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

J.K.: Ty kluku jeden ja myslel, ze na me nebudes reagovat. Btw. Clanek mi v podstate nevadi a dokonce ani Volvo. Vcelku ani tvuj puvodni prispevek, kde si vyjadril vlastni nazor. Vadi mi ta druha cast, kde si napsal hloupost a ted kopes vsude okolo. Ja nic o tom, ze obhajujes vyssi bezpecnost Volva nepsal.

Tak a ty tvoje otaznicky. Napsal sem ze o tom nechci diskutovat. Hlavne proto, ze o tom prokazatelne nic nevis a jen slepe konzumujes ten dobre promysleny marketing. Vím to naprosto presne jak, kdy a kde se to musi testovat. Do jakych rychlosti a kolikrat. Vtip je v tom, ze zarucit se za to nemuzes a docela me zajima jak bude Volvo resit pripadne zaloby v USA. To ale predbiham. Mimochodem uzivatel to muze zjistit casto mimo jine v manualu. Technicky je Volvo v tomto smeru srovnatelne s konkurenci, nic vic. Zjisti si neco o asistentech co pouziva Audi a jak je na tom A8 kuprikladu. Financne nevim jak to maji Cinan zaplati kde, co. Marketing maji super no. Ty a Honza jste pripady ze to funguje na jednicku. Vic ti tu psat nebudu nemelo by to cenu. Vim o tom proste dost a evidentne vic, nez ty. Evidentne o danem tematu nemas paru. Takze pro dnesek si mimo. Nevadi jen by to chtelo trochu sebereflexe. Tu ja mam. A nejednou sem to tady prokazal. Jediny bla bla a ze nectes cizi prispevky cely si prokazal ty. A muj priklad s Boeingem byl na tebe asi moc slozity;) Vis to ze tu pisu bez diakritiky z telefonu a nespisovne neznamena ze sem retard z pomocny s iq tykve. To si uvedom nez na me zase zacnes rozjizdet ten svuj pseudo intelekt, nebo jak to nazvat.

beastar
10. července 2020, 14:15
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

A vy se netěšíte? Však 180 před pár lety byla normální. Třeba ve fáčku to byla až ezoterický zážitek:D Z kopce. To je ten vývoj víš jak.

beastar
10. července 2020, 14:11
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Na motorkářích teď spolehlivě vzbudí vášně obhajování snižování hlukových limitů pro motorky. Jako já nevím je to možná trochu kontroverzní v auto magazínu podprahově horovat za Vmax 180. Nicméně i když se politicky shodnu rozhodně spíš s Krabem a Cartmanem, tak je mi to vlastně jedno. Volvo sem nikdy nekupoval a ani se na to nechystám. A vlastně mi ta značka ani nic neříká a mám jen opravdu málo modelů který mě kdy oslovily. Obecně sem tady už jednou psal názor na Švédy a tamnější zřízení. Potvrzený panem redaktorem Pospíšilem který tam nějaký čas strávil. Kombinace ochranitelského socialismu s lidskou tváří Švédů a kapitál rudých kapitalistů a nebo co to tam teď předvádí přináší prostě nová řešení.

Mě jediný co vadí jsou ty nepravdy které nahoře píše senzačně J.K. přitom se jedná o totální nesmysl. A samozřejmě to srovnání jak je Volvo z 0-100 rychlí a tak. Je kravina, ale pro potřeby článku je to omluvitelný a lidi mají takový hovna rádi. Jakože how ŠKODA 120 can beat Ferrari ... check it. Přitom to je v překladu kastle ŠKODY 120 s biturbo dvoulitrem a nápravama z R5 dá sériovou 355 která je ráda, že je ráda a váží o půl tuny víc, než te splašenej rám se znáčkem Škoda.

beastar
10. července 2020, 14:02
0
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Tak zase úplně nic moc. Záleží jak kde. Na druhé straně je zase debata o tom proč se úplně se vším jezdí na ring (Kodiaq atd) A proč se neustále výrobci hypersportů tahají od jednotky km na Vmax, kdyby to lidi úplně nezajímalo tak Agera dělá 200 a většině majitelů by to mělo stačit:)

beastar
10. července 2020, 13:57
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Tobě to nejede 300? Tak to nechápu jak s tim můžeš fungovat. Já jezdim 300 na pneu do 300 každý den a zatím spokojenost. Stáli jedna bratru 2,800 s daní. Vobčas to i pískne trošku. Víš co ale bude sranda... V Německu na neomezený dojíždět ty pašáky v těch nových kombících Volvo a vědět, že ve 180 je hotovo... A ciao drsnej vikingu:D

beastar
10. července 2020, 13:53
0
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Přesně tak. Cesta jak se vyhnout strašákovy omezené rychlosti na 180 je nekoupit si nové Volvo. Nehledě na to že jezdit 180+ běžně po EU dneska fakt nejde. Ve většině zemí si dneska rád že si užiješ dálniční limit 110-130 dle státu. Navíc ano Vmax je věc která je dobrá da katalogu, kartiček a jako reklama. Nejrychlejší auto světa a podobné blábolíky.

beastar
10. července 2020, 13:47
6
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Matěj: Alespoň ty si mě rozesmál. Samozřejmě máš pravdu. Ono já Kraba chápu jak to myslí, protože prostě vím jak to má a co sleduje. Když sem ale přijde člověk který neví co já nemá šanci to rozklíčovat. Každopádně debata kolem toho je úplně zbytečná. Mě jediný co donutilo k tomu něco psát byl J.K. který do toho zase začal podprahově tahat politiku a hromadu domněnek který evidentně nemá ověřený, protože nepíše pravdu a o téma se normálně nezajímá. Jinak by věděl že Mercedes, BMW, ale třeba FCA jako celek je na tom v oblasti testování a standradů bezpečnosti úplně stejně jako Volvo. Akorát marketingově prosazovat třeba Alfu Romeo na základě bezpečnosti se moc nehodí. Kdežto neemocionální, chladná značka typu VOLVO si logicky vybírá bezpečnost.
----

Obecně ten článek je "zbytečný" asi jako můj poslední blog. Je to prostě téma který zajímá autora a to že Honza má pro Volvo slabost to už víme opravdu dlouho jak z testů, tak dalších článků. Já bych mu tu radost nechal. Přece jen vlastně to docela chápu... chovám díky osobní zkušenosti teď taky naprosto nekritický obdiv k jedné značce:D A k omezovači na 180... víte mě jenom překvapuje že elektronicky omezená rychlost na 250 u některých aut která by uměla 320 nikomu nevadí. Potom taky kamiony v Evropě jezdí maximálně 90 přitom by mohli a uměli jet i 130 s tím návěsem... Jako dokud je to na základě rozhodnutí značky (soukromníka i když s rudým kapitálem za zády) a zákazník ví do čeho jde je vše v pořádku. Precedens to může a nemusí být toho bych se zatím nebál... Volvo není leader trhu ani v Evropě natož světově hodnota značky je taky velice pochybná. Takže by jeho rozhodnutí někdo hromadně následoval nedává moc smysl.
-----------
Největší blábol> který neznámo proč lidi lajkujou jak šílený> asi mají tady sraz novinkáři...
"""""""""""""Na jakou rychlost navrhují bezpečnostní prvky BWM, Audi či třeba Jaguar nikdo neví. U Volva je jasné, že do 180km/h se na jejich funkčnost dá spolehnout a to není špatný pocit.""""""""""""""
Dá spolehnout? Co to jako je za slovní obrat. Na softwate trimmeru a MCAS Boeingu 737 MAX se taky dalo spolehnout hned bych to šel říct těm 346 chudákům, co na to spoléhali. To že ti někdo něco nějak otestuje (mimochodem na 90% věcí jsou přesně předepsané vývojové postupy) neznamená že to neselže. Takže to je věta úplně do větru. Chápu že fandové Volva si na to vsadí. To jen tak na okraj. Nechci diskutovat vím svoje... a myslím že to je taky moje právo,)

beastar
10. července 2020, 12:02
0
Škoda Superb Combi 2.0 TDI L&K: Společník pro každý den

Jo tj pravda. Passat, nebo A4, mozna CLA. Casemse to treba nauci kupovat. Uvidime.

beastar
10. července 2020, 11:59
2
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Hm. Tak za prve testuji to uplne vsichni. Cili ze se vi jak se to bude chovat v celem spektru dosazitelne rychlosti vi uplne vsichni vyrobci. Materialu k nastudovani i nazornych ukazek je dost. Rychlost rovna bezpeci je hloupost. A navic od 160 plus vzhledem k lidskemu telu a to ze fyziku neokecas se sance na preziti snizuji v cemkoliv. Jediny s cim souhlasim je ze Volvo si do toho muze instalovat co chce. Kdyz to zakaznik koupi.

J.K. ma nazor ze Volvo je asi dal a lepsi v oblasti bezpecnosti ve vyssich rychlostech. Celkove je jeho nazor ciste jeho pohled. Ten zbytek co popisuje jsou jen domnenky, co prameni z neznalosti oboru. Ja myslim ze duvody omezovace jsou zcela jinde. Nebavi me tyhle debaty takze vic psat nebudu:) Kazdopadne opet se ukazaje ze na nektere ovecky stale plati dobre cilena reklama a marketingova prohlaseni.
-
Komentář upraven 10. 7. 2020, 13:31:24

beastar
09. července 2020, 18:01
1
Škoda Superb Combi 2.0 TDI L&K: Společník pro každý den

Vzhledem k tomu, že cena téhle kombinace by se mohla po dohodě s dealerstvím a ujetí potřebného penza km srazit dost pod milion. Tak si myslím že to jde. Při jasné představě, že tohle auto je prostě pro firmy a retail u něj tvoří tak 3% je jasné, že to nabízí vše co si zákazník žádá. Je to vážně prostorný, designově vyvážený má to velmi dobrou výbavu. Akorát... podvozek je sračkoidní a to jak ten tak ten. Nejlepší je srovnání s Passatem na stejných kolech... prostě VW je lepší. Čili komfort jízdy na velkých kolech je zejména ve městě naprosto otřesný. Tahle nafta je ale pružná, žere to do 7 litrů a jede to 220 (vyzkoušeno za vás) Co víc si přát za služebák?

beastar
09. července 2020, 11:47
3
První dojmy: Land Rover Defender 2020

Skvělý. Myslím že to je krásný případ toho, že dobrá auta se pořád dělají. Akorát prostě nestojí 400,000 (což stejně defakto nidky nestála) Vypadá to dobře, odkazuje to na tradice, ten interiér se povedl. Prostupnost terénem bude taky jistě výborná a to že nemusíš být "offroader" to je jedině dobře. Na tahání anhängeru, do přírody, na statek úplně skvělý a zároveň na silnici... Co víc chtít. Jo a to pozorování auta z pohledu třetí osoby je sice hovadinka, ale umim si představit že to umí občas být užitečné. Sice to začíná cenově na nějakém 1,5mio, ale co ...

beastar
09. července 2020, 03:13
2
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

POdobně absurdní debatu vedeme s klukama u mě pod posledním blogem. Tak jestli si tam chcete vylít srdéčko máte ring volný. Tady je to asi bezpředmětný řešit. Jen řeknu, že já vzhledem k tomu jak to mám bych si zcela logicky vybral nové Mondeo. Z mnoha objektivních příčin. A představa jak jedu třeba do Baselu po okreskách mě naplňuje fakt optimismem... že bych třeba kvůli tomu vstával o tři hodiny dřív nebo tak. Jako už jsem jel i hodně starými auty trasy 600 - 700 km na jeden zátah a nikdy... nikdy to nebylo lepší nebo pohodlnější než novým, nebo novějším ekvivalentem. Takový auta jako tenhle škorpík už prostě nejsou auta na ježdění. To je fakt pro zábavu a ok možná dobrý na dojíždění na menším městě či vsi někam do fachy, kanclu. Jinak to nechceš... A to píšu jako člověk kterej dal třeba 900 km věcí jako je Maserati QPII (AM123) protože nebylo zbytí. Kdybych mohl jel bych to raději novou audinou (jasně nuda ale nejsem masochista)

beastar
08. července 2020, 19:44
0
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Taky mám tohle auto rád. V té době bylo za vzhled hodně kritizovaný.. dneska je to super klasika ze "zajímavým" vzhledem. Prostě časy se mění.

beastar
08. července 2020, 19:43
2
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Jako jasně tady je potřeba se zeptat jestli je co vymýšlet. Protože od těch 60s do 90s rozhodně bylo. Bylo kam se posouvat a zdokonalovat se. A to co se prvně ozkoušelo u prémie v drahých autech pro pár vyvolených se postupně dostávalo do aut o třídu nižších. Když se podíváte na ceníky BMW nejen pro ČSFR z počátku 90s bylo opravdu normální si koupit prémku se švihadli a za klimu si připláceli fakt jen velcí podnikatelé. Sedmička stála jak činžák na Václaváku... Trojku měl táta 318i v podstatě bez ničeho za 1,4 milionu.... Ano ta auta jezdila perfektně. A dala se řídit zase o dost jednodušeji a přinesla důraz na bezpečí posádky. Jenže to už dneska je. Jasně u běžných aut se zase šetří taky mě serou ty ojebaný plasty, ojebaná montáž, upatlaný displej kde budeme zachvíli pouštět i stěrače. Nicméně tvrdit že není pokrok je podle mě hloupost. Však si to každý může zkusit. Já prostě nemám pocit když jedu starým vehiklem (třeba i v dobrém stavu a luxusním autem) že by něco bylo výrazně lepší, ba naopak. Možná kdo jezdí na nějaké výlety starým autem a jinak moc normálně novými auty nejezdí může mít pocit, že se nic nezměnilo':) Podle mě ale ano... To mi připomíná debatu ... Ty vole proč prémii? Za co jako připlácíš jako za znáček? Na to se často ptají lidi, co prémii neměli anebo v tom jeli když to auto končilo svou první dekádu na silnicích. Když si sedneš do nového či zánovní Audi, Volva, Mercedesu, BMW, Lexusu hned máš odpověď .. PROTO. Tak asi tak.

beastar
08. července 2020, 19:35
1
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Tak to je podobný jak ten můj bavorák tenkrát. Jediněj luxus elektrický přední okna, posilovač, abs... jinak ani ň. Šíbr manuální. Kola alu základní sítě, černý ochraný lišty, TDS v manuálu. Jelo to ale vlastně docela benzínově. Přivezl sem to na kšeft nikdo to nekoupil, tak sem na tom udělal výfuk nějakou kosmetiku a jezdil s tim přes rok a půl. Potom sem to prodal kamarádovy a ten s tim jezdil bez závad další dva roky. Potom si to od něj koupil nějakej indián a za týden to na totálku oddělal o strom... To auto bylo ale zlatý... Ono tyhle starý velký na tu dobu prostorný limuzíny byli právě v těhle základech supr.

beastar
08. července 2020, 19:13
0
Červencové Kafe a Káry: Zpátky ke kořenům!

Knightriderova Corvetta přijela po vlastní ose a já to neviděl. Sakra on vyhrožoval, že tam jako bude (možná) a fakt že jo. Jinak teda celkově to vypadá jako parádní sjezd. A úvodní fotka tady infočlánku... někdo měl čas...

beastar
08. července 2020, 12:25
2
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Pekna fotka. Mam rad tyhle stary sedany v bile. Uz jen proto ze tehdy to byla cool originalni barva. Dohromady s moji bilou tehdejsi e34 se sibrem na klicku by jim to sluselo:))

beastar
08. července 2020, 12:24
2
Ford Scorpio: Podnikatelův sen

Jojky to je zas debaticka:D A neni blby ze auto ma furt volant defakto celou dobu existence? Neni to retro. Tady jednoznacne souhlasim s Kreckem. A i ten Sup 1.6tdi pocitove a na spotrebu pojede daleko lip jak 20 let stary atmo dvoulitr se stejnym vykonem. Vyvoj probehl. Nekdy mi prijde ze nekteri lidi tady fakt maji max 18 let anebo radi zapominaji. Pripadne jezdi jen a pouze starymi auty a tak si mysli, ze je to beste. Mam kamarady co dela Fordy na vesnici. Ma sam 3 Scorpia... ruzne stara a upravena auta. Jo je to super svezeni na stary pekace. Kdyz vedle toho postsvim cokoliv novyho ten vyvoj jasne vidis. A auta vyrostla, jsou bezpecnejsi, do nedavna byvali levnejsi. A dnesni motory jsou mozna slozitejsi ale efektivnejsi a maji nizsi spotrebu paliva. Kdyz to vztahnu na supersporty podivej co dava 911turbo dnes a co pred lety. Postav Ageru vedle EB110:D Vezmi fáčko a dej to vedle Fabie. Fandatik sorry fakt nesouhlasim mas to postaveny vylozene cernobile...

beastar
08. července 2020, 10:32
6
beastar
07. července 2020, 01:21
0
Volkswagen Up! GTI: Pořádné GTI

psas95: Musím říct, že jestli jezdíš v práci slušně klobouk dolů. Já co vídám po Praze ať už obecně rozvozce jídla, tak i pizzaře to je i na mě moc a že se rozhodně necourám. A co dostali někteří ty elektrický věci, tak to je dragrace na všech semaforech...

beastar
06. července 2020, 15:45
0
Temná doba motorismu

Jezis co se mu stalo? Mu do toho vlezla jeste madarstina ne. Moje nutkani se vyjadrovat je asi o 300% niz, nez dva roky zpet. Denne pracovat s Teslami to potom vysvetluje tu nenavist k novym autum. Inteligent nevim jestli sem. CVUT ani zadnou "kvalitni" SR univerzitu nemam... zakomplexovany ... to je jasny protoze si dovolim mit vlastni nazor a hlavu. Boze nedivim se ze si skoncil v Norsku nejvice fasisticka zeme Skandinavie s nazi sklony radeji nebudu kopat do Slovaku jako celku a jejich naturelu. Chodi sem i fajn takze sorry kluci ale nemyslim to obecne. Tohle je ale typicky "vylev" hrdeho Slovaka... co se dostal cumteee az do Norska. Vic k tomu nechci dodavat kdo umi cist udela si nazor sam.

Cartman: Proti tobe vubec nic nemam. A budes se divit dost casto s tebou i souhlasim.

beastar
06. července 2020, 15:35
0
Temná doba motorismu

Honza: Jo cng zajima me. Jenze po slibnem zacatku MB, VW, Opel kde nic tu nic. Myslim origo z fabriky. A V8 daily jde i na vic jak 30,000km rocne ale mas pravdu, ze uz to je otravny co do penez.

beastar
06. července 2020, 15:31
1
Volkswagen Up! GTI: Pořádné GTI

Ja sem si z toho na insta delal srandu. Opravdu se to ale povedlo napsat tak, ze mam normalne chut se tim nekdy zkusit projet. Je z toho cejtit to nadseni a trochu doufam ze kdyz to chvali Jean "vsudebokemv8burnout" Machac bude to supr i pro me "fsudeprvnihlavnegrippyco".

Takze diky UpE diky H.M. #autickarstillalive

beastar
05. července 2020, 19:42
0
Bazarový snílek: Obyčejná stará auta

Toledo tohle sem mel 1.6 Magnus takze skoro v plny na tu dobu a par let potom dost fajn auto. 405 mel tata a nejlepsi vzpominky na ni nema. V te dobe ji mel prakticky novou. Audi 80 sem mel 2.0i predokolku presne na ty ucely co popisuje Kuba jako ctvrte auto. Byla fajn a jeste sem ji strelil nekam na UA. Hlavne byla fakt pohodlna a ticha na tusim rok 92... uz presne nevim.

Docela mi tam chybi Nissan Almera n15 a Citroen Xsara obe auta jsou dnes taky zadarmo a poskytnou pohodli a v nekterych provedenich i slusnou dynamiku. I ta 1.4 v te Almere se krasne toci do skoro 7k rpm.

beastar
05. července 2020, 12:03
0
Temná doba motorismu

Cartman: To se trochu pletes v usudku mistre. A s Prahou to fakt nesouvisi. Jen nemam rad kdyz si nekdo hraje na velkeho pana petrolheada jen proto, ze prohani nejaky stary pekace. I kdyby to bylo treba Ferrari. Mimochodem kdyz vyjadri nekdo inteligentni a objevny, objektivni nazor nemam problem s nim souhlasit. Coz skoro vsichni krom tebe a nekolika jednotlivcu, co sem chodi mesic, vsichni davno vedi. A poznamky o podnilatelich si nech od cesty... Ja ti taky nerikam zamestnanec se sluzebnim Passatem.

beastar
05. července 2020, 11:57
0
Temná doba motorismu

Toffbilen: S osobnimi prosbami typu priste vynechej slovo militantni a tak zacal:) Tak sem pokracoval v tvem pristupu k veci. Tdi fakt nemam. To ti nejak jako cloveku od fochu uniklo, ze Audi se nedela jen v nafte. Uzivam si jizdu v Renaultu kdyz uz sme zacali hazet ty auta. Nevadi mi ze mas rad stara auta a uz vubec ne metro:)) To si vedle ty. Vadi mi tvoje historicky vylevy mimo jine i o vecech ktere jeste nefunguji. A typicke podsouvani nazoru, ze ty si ten pravej petrolhead z obrazku protoze benzina stary rachotiny. Ne neberu to nikomu, ale asi to nikomu nevnucuj. Precti si nazor o kus dole Vavrise a Kyjaqa nahore. A mozna to pochopis. Spis ale ne protoze ty si prece elita a Pan Petrolhead ne.

beastar
05. července 2020, 02:15
-2
Temná doba motorismu

Toffbilen: Hale kamaráde na mě vaše nějaký slovenský, my jsme velký sebevědomí šéfové neplatí to za prvé. Za druhé absolutně sem tady v tom vlákně nikomu nepotřeboval dokazovat jak mám dobrý auta. To si zase vedle ty. To že mám radši nový auta tim se tady už 3 roky nijak netajim. A vůbec co je nový a starý auto... Ty měřítka tady nikdo nerozváděl. Krabem jmenovaný mamut z roku 89 je pravděpodobně už starý auto pro většinu lidí obecně. A mimochodem 19 už mi taky dávno bylo tudíž že svět je různorodý a plný různých názorů a lidí vím. Nikoho nenutím aby semnou souhlasil. U Kraba vím jak to má a jeho názor tudíž respektuju i když se nikdy neshodneme. Pro mě je to takový snílek a to sem mu i kdysi napsal. V pohodě jemu to tak vyhovuje. Pro mě by to nebylo. Obecně mám zkušenost, že na nový auta nadávají hlavně lidi, co o nich leda čtou a vídají je na obrázku a na dálnici když jim mizí v dáli. U kraba vím, že se v rámci práce sveze i novějšími auty (i když většinou testuje paštiky) U tebe nevím... neni to tak důležitý.

Krab: Petře ty mě vždycky pobavíš:D Jako jo 89 eSkáda je super auto a dá se udržet v super stavu. Neznám ale nikoho kdo by s tím chtěl jezdit denně natož dálky. Nejen že by to byla škoda, ale prostě je to celý úlet. Musíš vystoupit občas ze sociální bubliny drive tastefully (to teda hlavně na INSTA a na UTUBE) do světa nás normálních ubožáků co tomu nerozumíme a musíme honit ty moderní křápy, co vydrží těch maximálně pět let a pak se to rozsype a musíš si koupit aktualizace HW. Jako vtip dobrý. Kdybych ty starý auta občas neřídil (85>) tak budu asi s váma slepě kývat jakože palec nahoru a super názor.... Jenže občas mám to štěstí, že si to prolezu, projedu a tak dále. A jako takový ty 996 případně jakoby luxusní devadesátkový auta to se ještě dá. Pak dostaneš do ruky starý QP, starou sedmu anebo taky Calibru a hned víš, že pokrok je v pořádku a takový auta fakt patří akorát a hlavně na ty srazy, do sbírek a do garáží takových Krabů a Toffbilenů. Protože pro lidi jako já je Megane RS Trophy, Aventador, AMG-GT63, Type-R, nebo třeba M4C atd atd. To jsou úplně super auta. Nakonec i třeba taková Supra, nebo GT86... proč bych si měl kazit den a bát se že se mi někde rozsype třeba M3 e36? A to ti neberu tvůj názor jenom konstatuju stav věcí. Takže si tady s kolegou "staromilcem" můžete poplácat po ramínku jací jste velcí pašáci, že uděláte svých možná 20 000 ve starém železe a buďmě dobří...

beastar
04. července 2020, 19:20
1
Temná doba motorismu

Krab: U tebe je to trochu jinak. Jak sam rad pises ty auto nepotrebujes. Si vlastne takovy cisty fanousek historie. Ti co s tebou uz nejakou tu debatu vedli vi sve. Myslis to dobre z toho autickarskeho pohledu. Kolega vis je trochu vic militantni. A z jeho videnim auto sveta fakt nesouhlasim. Mozna proto ze mam to srovnani. Takze bych bohuzil... automotive je jako Golias... a vy jste jako David, ale ja mam ten prak;) Dovedu pochopit tvuj old Lotus misto fiaty. A taky chapu proc normalni ridic co cestuje chce radeji moderni hatchback s navigaci atd:)) Po pravde obcas vidam takova auta jako Omega atd I na dalnici v D a jinde. Turecko, imigrantske daily. Pokazde ty lidi lituju, ucinnost klimy 0, ve vsem vule, nejaky ty kone se ztratili. Telefon nalepeny na okne a google maps, vysezela sedadla, mekka kastle shnila. Sorrrry nepotrebuju to fakt radeji zanovni ci novou nizsi stredni typu Megane, Civic, okyna, golf... Zase narazime na klasicky hracka vs doprava zadku nekam. Ja si nemuzu dovolit ze se mi supr drive tastefully posere nekde na puli cesty. O tom ze stare rovna se min bezpecne se nema cenu bavit. Proste vse ma sve pro i proti ..

beastar
04. července 2020, 13:09
0
Temná doba motorismu

Jo? Ja taky auta nesnasim. Zijeme spolu v symbioze:) Nova auta moc nesmrdi uz. Stary jebky dpf off pomalu mizi na magnet. Celkove mam za to, ze auto uz opustilo ten bozsky piedestal. Jsou ale furt lidi, co auta nechapou,nemaji. A ti jsou nejhorsi. Plus kdyz k tomu smysli trochu doleva a pruser je na svete. Jako Klema... ryzi komunista, ale hned jak to slo sup do vosky.. Plebs si setril na auto 25 let a garnitura u korejtka si jezdila limo s ridicem. To je jejich predstava ekologie a rovnosti. Obcan na kole a oni v elektricky, pancerovany Tesle:) Dekuju nechci. Kdyby to nahodou prislo Jizni Amerika na me ceka. Pripadne nejakej ostrov svobody a tim nemyslim Kubu.

beastar
04. července 2020, 13:02
1
Temná doba motorismu

Rikam z praxe. Samozrejme vidim treba desitky aut. Takze muze to byt jinak. Ty veci tam jsou protoze komfort. Lidi to chteli. Automobilka dodala. A u hodne veci je predpoklad, ze fungovat budou 10 let v pohode. Nic nenasvedcuje opaku. Videl sem uz Superb 3 s 600 xxx km to tdi 2.0, 110 a normalne to fungovalo, nejvic utrpel lak a interier, plasty nektere upadli. Videl sem Boxera hdi co jezdil 24h streky melo to pres mega a az na uplne cernou kabinu a domrdanou kosmetiku to jezdilo. Audi a6c6 3.0 quattro fplny 480000km auto jezdi dodnes. Logicky se to musi servisovat. Kdyz uz neco odejde jsou to cidla a tj na hovno to uznavam... abs, esp, tlaky... A taky obcas jebne bc ... Zase jako to mas casto veci, co ti auto nevyradi z provozu. Staci kouknout na automaty kolik problemu bylo driv a kolik dnes? Muze byt sice hur ale zatim si myslim ze soucasny auta jsou ok.

beastar
04. července 2020, 12:54
0
Temná doba motorismu

Zrovna jizdni vlastnosti jsou veci ktera se obecne uz leta moc nema kam posouvat:) Jedine ze by to litalo ale bude to pak jeste auto?

beastar
04. července 2020, 12:53
4
Temná doba motorismu

martinw: To mas asi spatnyho Vencu. Ti nasi Vencove rozbehaji i vadnou quattro jednotku (normalne 25k) s naklady asi 6k. Jasne nektery veci udelas jedine dil za dil. To tak ale byvalo uz i fakt davno. A do doby Š120 atp by se asi chtěl kromě Krabse vracet malokdo. Tudiz neopravitelnych mozna, neresitelnych problemu je opravdu malo, skoro zadny. Romus to vystihnul... vyvoj. Pred 22 lety byla diagnostika neco a original byl celkej jak lednice a stalo to 25455575 bez dph. Dnes ma minimalne vw obd kazdej Venca v te posledni vesnici. Lepsi Vencove umi X znacek. S cim se v praxi setkavame u Audi, ze bez toho jejich specialniho naradi vse trva dlouho. Teda dyl nez jim. Nicmene sikovnej bastler zvladne vsechno. Chapu ze pro majitele hybridni Toyoty nepredatavitelny;D

beastar
03. července 2020, 23:00
0
Temná doba motorismu

Ne ze bych to nevedel. Jako ale dik:D Nemcina jenom b2 a vubec tam nic a nikoho neznam. Nicmene vykresleni historickeho pozadi brilliant guys. To sem nezkoumal nikdá. WD

beastar
03. července 2020, 19:28
0
Temná doba motorismu

Jakoze otec vsech motoru? Otto...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Voyager Grand Voyager 1999
Chrysler Voyager Grand Voyager

1999 rok výroby
85 koní výkon
2 500 ccm objem

Dodge Challenger SXT 3.6 V6 2016
Dodge Challenger SXT 3.6 V6

2016 rok výroby
309 koní výkon
3 600 ccm objem

Mazda 6 sport dynamic 2.2 mzr cd 120kw 2012
Mazda 6 sport dynamic 2.2 mzr cd 120kw

2012 rok výroby
163 koní výkon
2 200 ccm objem

Microcar M:GO  505ccm2  2011
Microcar M:GO 505ccm2

2011 rok výroby
5 koní výkon
505 ccm objem

Ligier Ostatní IXO 505ccm2 5 ps 2011
Ligier Ostatní IXO 505ccm2 5 ps

2011 rok výroby
5 koní výkon
505 ccm objem