načítám data...

beastar

JménoTo jsem já Beastar!!
BydlištěEvropa
Registracepřed 5.9 rok.
Poslední aktivitapřed 12.8 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru200
Komentářů u článků7437
Pozitivních komentářů u článků2688
Negativních komentářů u článků209
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám úplně nejlepší Granturismo v Evropě. To je ten supercar od Maserati. Top masáž když je baráž. Taky QP *5* dailyK@R. A taky Ranger a Megane R.S. TROPHY což jsou ty normální, spolehlivý auta. Co nemáme rádi protože se to nosí.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
předevčírem v 23:13
0
Opel Astra 1.2 Turbo: I Opel může být šik

Vám se to vážně líbí? Už sem to tu psal u té posh verze. Ten interiér opravdu působí jak z bagru. Nuda a šeď. Když si odmyslíme ty jakoby moderní prvky.. dva tablety. Je to na úrovni Renaultu Mégane 3. Což nebylo špatný ale prostě low budget. A zvenčí... Předek dobrý řekněme módní. Zbytek hrůza. V podstatě trochu víc vysekaná Scala, třeba. Ten motorek je vtipný i když výkonnostně asi stačí. Alespoň bude nízký pojištění. V zásadě vůbec nevím proč bych to měl i v rámci třídy chtít.

beastar
29. září 2022, 18:58
3
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Zase s V12, 666 kW a 777 N.m. 4x4 a akrapovičem pořádně otevřeným. By dávali smysl ty velký kola. A taky to RS.

beastar
29. září 2022, 18:56
0
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Dělal sem kdysi do fleetu i Audi RS6. A jinak RS škodovek jsou fleety docela plný, Sportline a taky občas bývali i Scouty. Firemní nákupy skryjí často i Q7 atd. Jasně půjčovna si to nekoupí. Jinak bych se nebál že se to na manažersky a boss pozice neprotlačí. Jen to nebude klasický fleety auto pro korporace.

beastar
29. září 2022, 18:53
1
Autíčkářův týden: Nové eMko od BMW, hybridní AMG a švédská legenda v novém

Zadání znělo jasně. Musí to bejt řádně hnusný ale ne zase moc. Aby to průměrný Číňan případně Ind ocenil. A jo je to bohužel práce karbanátka z větší části.

beastar
28. září 2022, 09:22
6
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Ok. Ano diskuse jsou otravné. A nikdy nikdo nevyhraje. K věci. Je to hnusný zejména potom v téhle pouťové barvě. Včera sem viděl dva zasebou. Interiér neohromí typický VW. Brzdy raději bez komentáře. A trouble s plným výkonem to je velmi funny. Infotainment to už je ohraná písnička a jistě. Někdo by se nad tím měl konečně zamyslet. Mimochodem ve většině VW už to funguje uspokojivě. Ty obří kola to je neštěstí. Jestli se někdo snažil napodobit GLE tak jako dobrý. Bohužel škodovka má cílovou skupinu asi pořád jinde. Než opulentní názvokupé od MB. V zásadě cena mi nepřijde tak hrozná. Svoje prachy bych za to nedal ..

beastar
24. září 2022, 09:56
1
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Mě se vnitřní oběh zapíná sám. Snad u všech aut. Je teda faktem, že těch starších dieselů zase tolik nepotkám. O2 hnije jako všichni konkurenti z té doby. Je to hromada let. Spousta aut je po nehodě. Reálně po 800 000km a tak je to logický. Passat B6 a dvojkovej Supír se stotrojkou pod kotlem hulí často hlavně modře nebo bíle. Což sice tolik nezapacha ale mluví o brzkém konci turba, těsnění pod hlavou a vůbec všeho...

beastar
23. září 2022, 09:29
1
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Jak už tady zní. Záleží jestli to má být hračka na volné chvíle. Nebo spolehlivý tahoun denní potřeby.

Nicméně staré versus nové...?
Obě.

beastar
19. září 2022, 07:31
2
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Jenda2000: Kromě úplně levných modelů. Tak se nemusíš bát ničeho. Do 20 000 ročně je to ok. Ano víc to hučí. Zase se už ty dnešní chovají na vodě spolehlivě. A reálně s tím díky kombinovanému vzorku můžeš i něco vyjet.

Třeba Hankook Kinergy, nebo Dunlop Sport Allseason jsou vyzkoušený a dobrý. Čím je tady u nás mírnější klima tím se to víc vyplatí. Tedy pokud nejezdíš s autem 5x ročně na hory, nebo po horách je to ideální řešení. Rychlostní indexy už dnes taky v pohodě. Většinou i 300kmh takže na všechny auta úplně ok.

beastar
15. září 2022, 23:34
0
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Hlavně těch 300 tyhle low budgety najedou všechny. Sám koukám kolik mají dnes ty TIPA, Fabie 2, Avea, Ria a další. Na to právě není třeba mít A6 3.0 TDI. I když teda nedávno sem viděl Fabii s 482 000km a byla teda už v posledním tažení... Spíš ale karoserie a nápravy.

Jinak s pohádkou souhlas. To mě vždycky bavilo když jsme měli deset let starou Audi. Nový to stalo dvojku. V akci po letech dvě kila. A přijel rozumbrada... No to má hodně najeto hm hm. Přitom stejný auto, kde by měl pohádku o 150k by bral hned ještě by si bral homecredit:)) Trvá to než to vidí někdo soudný co kouká na stav. Ne na číslo někde na displeji.

beastar
15. září 2022, 23:22
3
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Je to tak. Jak pravý praxe. Není to samozřejmě ani nejlepší ani nejkomfortnější. Každopádně to funguje spolehlivě s není důvod se toho bát. Když znáš aspoň trochu historii toho konkrétního auta. Přesně u té suché varianty tam ty spojky jsou defakto vždy nutnost a 150 je vážně strop. Ty mokrý tam je prostě třeba předepsaný servis. Když je tak je vše ok. Funguje to.

To že často prostě v ČR u privátních aut ten dobrý servis neprobíhá. To není chyba techniky. Paradoxně tady je lepší když někdo koupí toho Passata po vás. Než jakoby od soukromníků, co to přeci tak nehuntujou :)

beastar
15. září 2022, 22:06
1
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

K tomu dsg. Sem rád že nejsem sám kdo úplně v klidu viděl hromadu aut jde bylo 300 plus. A vše ok. Jasně už to neřadí úplně samozřejmě většinou. Každopádně není to tak jak pravý chytrý hlavy u výčepu. 150 000 a pak se z toho posereš. A podobný moudrosti. A ten servis už dnes taky není až taková hrůza.

beastar
15. září 2022, 22:03
11
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Základní myšlenka je určitě dobrá. Skutečně jde opravit úplně všechno. Údržba je důležitá. Já vlastně nevím kolik moje auta najela. Vždycky je zavčas prodám abych si mohl koupit jiná. Stará, nová, malá, větší, luxusní. Prostě rád zkouším. Takže milion natož pět s jedním autem si asi neumím představit.

Co vím jistě. I nová moderní auta v klidu vydrží 400 000 aniž by to na nich bylo vidět. Chce to údržbu a hlavně auto znát. S úsměvem na rtech vzpomínám na české pohádkové Octavie se stopadesáti. Zaručeně right km. A pak ty stesky majitelů podobných aut. Jak ta škodovka dělá šunt však sem musel měnit půl auta ve 180k. Detail že ty auta měli většinou reálně 350 ... Možná 400. Většinou ještě po nehodě a jednom výletu na UA. Prostě i tahle obyčejná auta vydržela.

Taky vím že i Mercedes do nedávna dělal auta kde 800 000 s dobrým servisem nebyl problém a ani opticky to poznat není. Někdy se chce říct bohužel. Zejména když takový vůz koupíte třeba se zaručenými 199 000.
Tady je obecně problém u mnoha řidičů, že prostě na tu údržbu serou. Ojebavaji se intervaly, originální díly jsou sprosté slovo a kvalita práce je mnohdy nevalná. I proto že si často lidí kupují to na co reálně nemají. Nemají na to udržet to v dobrém stavu. Mimochodem za to zdejší škrti ve Švýcarsku ale i mnozí Němci. Tak ty platí extrémně drahé servisní práce. A to tady mluvím u některých úkonů o desetinásobku. Ano až tak je pořád v tomhle ČR levná. Jenže dostanou kvalitní servis. Takže tu běžně potkáš Audi 100, Scorpion, stará Volva, nebo třeba Porsche 928 běžně v denním provozu. A v krásném stavu.

V Čechách se takto o auta stará možná Krab a pár zdejších skalních fans. Běžný vzorek jezdí stylem do servisu jedině až se něco totálně zničí. Zimaky se dojezdi v létě. Lepší kotouče? Na co však je to spotřební zboží. Lakovat už to nebudeme stejně to není vidět. Ten vyrezlej práh necháme to nevadí. A ne vždy to je otázka peněz...

Znám docela obyčejný lidí s normální prací. A auto má servis v top kvalitě. Je to o přístupu. A i když my si tady třeba montujeme jaký jsme národ autařů. Tak nejsme. V prudkém kontrastu s národní Německou zelenou frontou jsou třeba Němci daleko větší nadšenci do aut. Obecně.

A o tom to je o té chuti. Penězích a nadšení. A ano opravit se dá vše. A i moderní rádoby vysavače kterým hrozný odborníci z netu hádali v době zavedení do prodeje. Že ty poslyš to vydrží 120 000.... Tak najíždí běžně 300 tisíc. Zlevnilo to celkově turba a jejich servis. Stejně jako rozšíření automatu a taky dvouspojky přineslo zlevnění a víc specialistů. Jde to udržet v klidu v provozu jen chtít.

A kdyby chtěl někdo tvrdit že peníze... Ano. Tak ale máš mít Dacii, nebo Renault, Fiat. Nee deset let starou a8 bez historie co už svých 566 dávno najela:))

beastar
14. září 2022, 14:30
2
MG ZS 1.0 TGI Elegance: Přichází predikovaná revoluce?

Měl sem podobný vůz půjčený. Jak teda byla jakože premiéra. No sliboval sem ze o něm napíšu. Jenže ono nebylo moc co. Prostě další relativně nudná šeď. No nejblíže mi to připomnělo jedničkový Duster s jakoby hodnotnější výbavou. Jakákoliv euro varianta je lepší a samozřejmě dražší.

Jak píše Dan, velká zbraň jsou skladovky. Nakonec i ta cena. Každopádně i korejský Ssangyong je dál, líp a tak. A není zase o tolik dráž. Už to není taková parodie na auto jako jeho předchůdci, co jakože útočili v Evropě. Číňan okopíroval dobře, ergonomie solidní. Jízdní vlastnosti průměr třídy. Smrad v interiéru už naštěstí nenajdete. Lak je tenký jak čtvrtka mezi půlky. Nicméně v dané třídě to tak staví i EU výrobci. Mě mile překvapilo, že to jede příjemně a tiše. Za ty prachy když překousne politiku. To že to není a vlastně je MG. Se to dá ale mnohem víc přeju Dacii, Ssangyongu, případně Kia, než soudruhům. Vzhledem k tomu, že cena práce extrémně roste i v Číně.. ceny budou také jen dočasně až takto pěkné.. .. jo a výbava stojí pořád za hovno. Low budget at all.

beastar
14. září 2022, 07:05
1
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Musím uznat. Že osobně vím o dvou případech. Jednou šlo teda o Superb. Je to skvělý no. Taky třeba když si jezdíš služebně. Dojedeš někam tři kila na jednání už se těšíš na děcka home, knedlík, starou... Aaa najednou nic. Odtahovka, servis. Trochu návrat do osmdesátek, ale to tě vzal znamej na lano.

beastar
12. září 2022, 18:57
0
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Bohužel celý ten koncept je špatný. Jenže už se rozhodlo. Ta jejich nabubřelost je vidět teď. Ohledně energií. Vlastně i inflace. Půlka vlád v EU totálně prosrala covid. A v automotive se nic nemění. Pořád máme ty nesmyslné cíle. Automobilky už v tom teď jedou též. Dalo se do toho moc know how a peněz. Na to aby se to celé měnilo. Typický příklad nefunkčního centrálního vedení státu. V tomhle případně ekonomické unie co si čím dál víc hraje na federaci. Němci si hrají zase na bůh ví co. Ať už to je vláda, nebo případně upadající kolos VW. Už sem to tu psal. Tady se nemají řešit důsledky ale objektivní příčiny.

Temhle autům souhrnně říkám úlitba trhům. Něco jako ty malé hnusné kapsle, co vznikaly za ropné krize. A že vyprodaji produkci. To je argument. Když vyrobím pět aut za rok a vyprodám produkci? Jsem úspěšný výrobce? Asi ne že jo. Potom, co jsem psal nahoře sem na to koukal. A je to úplně klasický případ bezpečného odhadu. Zkusíme to prodat a z toho si uděláme čísla. Každopádně USA není Evropa a nikdy nebyla co se aut týká. EV v současné krizi dává ještě menší smysl než před ní. A ten celý systém... No dělá krásnými auta typu EQS. Skutečně nádherné auto. 500hp dojezd reálně s klidem 550 .. nabíjení do 30min... Prostě dokonalý. Koupíš k tomu do garáže origo wallbox... Problém je v tom že na to má každý deseti tisící . Plus servis, plus propad hodnoty rovná se... Že jich potkáš méně jak Ferrari. Ty sem potkal jen dneska čtyři...

beastar
12. září 2022, 18:31
0
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Hale máš pravdu. Teoreticky by se ale ten termín dál použít v kontextu s těmi co to vymýšleli. Až tak dlouho kombinovali myšlenky a nápady až to vlastně uškodilo kreativitě. A výsledek je ten překombinovaný kufr. V angličtině by to bylo asi ok ten výraz v té souvislosti ale fakt je že v té české větě to vypadá a zní divně. Jako já bych byl poslední kdo útočí na gramatiku ... Well well... Prostě jde to tam ale... Mimochod overthinking je fakt fenomén dnešní doby. Vůbec bych se nedivil kdyby to zasáhlo i vývojáře u VW :))

beastar
12. září 2022, 18:27
1
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Myslí tím zkratky k těm oblíbeným volbám. Jakože si nenastavil. To já teda taky ne. Ani v jedné té svini, co jsem měl.

beastar
12. září 2022, 15:45
3
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Nedávno jsem tady o téhle značce psal. Více méně tohle je stěžejní model který nebylo třeba jmenovat. Asi nikdo nejsme slepý. Můžeme si dohledat prodeje. Takže je jasné že tohle zatím bestseller jako předchozí tři generace nebude. Tohle dítě přišlo do špatné doby. Zatím jsem tedy řídil jen totální základ, výbava Active s manuálem a litrem. Pak bohužel RS. Takže ani jedno podobné autu z testu.

Jsou tu dojmy. Řídil jsem všechny generace, všechny RS kromě naftové trojky. A jednička už je moc dávno je úplně jiná doba a auta jsou jinde. Bohužel mezigenerační skok je tentokrát zvláštní. Neproběhla úplná revoluce. Jenže ani taková ta škodovácká evoluce pojatá zejména designem a technologií na palubě.

Co tady už zmiňoval Vavris. Auto už není tvrdé, neodskakuje mu zadní náprava na nerovnostech, má lepší stabilitu na dálnici v neslušné rychlosti. V porovnání s třetí generací je to doslova dálniční křižník. Naopak i s adaptivními tlumiči se jedná o poměrně komfortní a kompromisní auto. Stejně je nalazen i současný Kodiaq. Stesky potom jak je to prkenné jsou fakt pryč.

Sedadla jsou vážně dobrá. Určitě ve vývoji někdo konečně vyslyšel tuhle stále stejnou roky opakovanou pravdu. Základní sedadla byla špatná. Vyšší verze lepší ale stále krátké sedáky, nepohodlné opěrky hlav. Tehdy v porovnání třeba s Opelem hrůza. Tohle vše je pryč sedadla i ve verzi Active jsou fajn. Příjemně se v nich sedí i dlouhou trasu. Jel sem v tom 700 km a no problém. Vzadu je místo. Bylo i v trojce ale tady to pojali šikovneji výsledek konečně je místo i na hlavu pro skutečně vysoké lidi.

Octavii stavěli zase podle receptu. Firmám bude slušel. Takže vzniklo auto se skutečně velkým zavazadelníkem. A dokonale neutrálním designem. V korporátní bílé vypadá dost běžně. Trochu mě dráždí když jsou na tom ty základní kola. Jsou prostě malá. Zase je to komfortní a jde vyjet na obrubníky.

Interiér umí být i v základu skutečně hezký. Uměl to i v trojce, ale ne v základu. Na volanty může být různý názor mě se líbí že zkusili novou věc. Ve srovnání s tím jaký hnus měla druhá generace oktávky i Superbu... Je tohle krásné. Hodí se k celkovému pojetí. Na rozdíl od minulých pokusů kde se to hodila, tak jakože vůbec. Prostoru je na rozdávání. I s mým skvělým ibbf pro 130+kg 2m na sedadle spolujezdce jsme se vešli a ramínková romantika nebujela.

Infotainment je možná otravný. Všechny věci zmíněné zde v článku a v jiných testech jsou pravda. Jenže je to vyloženě o zvyku. A taky o zkratkách. No. Nám zrovna navigace chodila skvěle. Teda stát na místě mě sere, ale to je o bezpečnosti. V zásadě byl celý systém funkční. Jenže je hrozně pomalý. Předchozí generace mbuxu ho strčí ve všem do kapsy. A i můj RS Rendl Trofej kde se na tom Jean a Pierre vyřadili víc než na poslední stávce železnic má rychlejší odezvu systému. Ovšem začíná se lepšit snad auta vyrobená 23 budou už vychytaná.

Jízdní vlastnosti jsou prostě kompromisní, řízení moderně nijaké. Asistenti mě osobně vadí jen když udělají totální nasazení. Typu popisované nouzové brzdění. Mě se to teda stalo jen v Superbu, ale děje se to.

Oktávka se podle mě trochu stala autem pro ty kdo ji fakt chtějí. A ne pro široké masy. Což jí bude škodit prodeje do fleetu i kdyby valka skončila, krize pominula a EU vydala nařízení že ruší elektromobilitu zítra. Pro soukromé kupující začíná být docela drahá. Kdo si ale všímá ví že ani minulá generace už nebyla v zásadě levné auto. Ten lowbudget už dávno dělá někdo jiný.

Já bych si takové auto nekoupil. Ne protože je to Škoda. Prostě proto že nejsem cílová skupina. Určitě to není horší auto, než většina konkurence. Jen to podle mě už není tak jasná volba. Nedaří se prostě stavět auta pro složité časy. To se jim naposledy povedlo s Rapidem, což byl trhák. V zásadě padají prodeje i v Číně. Kde Octavia byla vždy dobré zboží. Je lepší čtyřka než trojka? Podle mě jsou to úplně jiná auta. V tomto případě pro jiné lidi.

beastar
05. září 2022, 14:56
2
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Pipboy: Ok. Alespoň reálná odpověď. Možná sem tam měl dát víc otazníků. Napsat obecný blábol typu. Nestíhají vyrábět zní hrozně vznešeně. Když není proti tomu číslo prodejů...

beastar
05. září 2022, 10:33
-1
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Já nevím vážně máš zapotřebí lhát? Jeden relevantní zdroj ideálně přímo z automobilky, že nestíhají vyrábět? Přes všechny regulace trhů, podpory a dotace pro EV. Ta netvoří ani 15% prodejů nových aut v EU. A to prodeje obecně jsou o více jak čtvrtinu níž. Meziročně.

V USA to není jinak. Takže asi prodávají Macha v Turecku. Nebo mají opravdu mizerné kapacity výroby. Nebo jim snad chybí baterie. Prostě bez kontextu jen plácáš ostatně jako skoro vždy.

beastar
01. září 2022, 22:49
0
Ptejte se: Čím by měl jezdit moderní internetový idol?

Jelikož nejsem z téhle generace. Tak se nedivím tomu že mají za cíl něco jako mít, vole, to lambo. Nebo extra cooooool Teslu. Teda to lambo sem měl taky. Podle mě je to jako nemoc. Když vyděláš první prachy. Být? Proč... Hlavně mít lambo. Proč ne. Zase Rollsem mladý řezivo nezapálíš. Bentley prý ale funguje.

Za mě by měl mít vkusný trubkař, nebo streamer z bitche nějaký to Maserati. To by holky byli vlhké a borci plný obdivu...

beastar
01. září 2022, 14:36
0
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Asi takhle Espace. Není nic složitého. Znamená to prostor a vzhledem k zaměření auta je jasný, že to jméno to má evokovat. Tudíž espás. Klidně espas. Dává největší smysl. Občas sem se setkal s výslovností Espejs. Což jako dobrý ještě. Co nesnáším a nejde mi to přes hubu je Touran a TYguán ... To je hnus.

beastar
31. srpna 2022, 15:44
1
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Tak s těmi koly to mám stejně. Ono to vypadá kraśně. Na fotkách a když to stojí někde na parkovišti. V momentě kdy je třeba jezdit a i po méně kvalitním asfaltu a cestách, tak menší rozměr bývá plus.

beastar
31. srpna 2022, 15:42
4
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Jako já bych zase tu Dacii nepřeceňoval. Možná v tom spektru low budget aut jezdí dobře. Nicméně zase škodovka je trochu jinde. A rozhodně vyšší modely provedením i jízdními vlastnostmi Dacii (jakoukoliv) deklasují. Samozřejmě také cenovkou. V zásadě třeba poslední Fabia, Kodiaq ta auta jezdí rozhodně na poměry třídy kvalitně. VW zažívá úpadek jako celek a je to vidět na silnicích. A teď třeba poslední Caddy to je vyložene parodie...

beastar
31. srpna 2022, 15:39
0
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Stejně je to sKoUda tak je jedno co tam je za interpunkci. Půlka Čechů neumí správně vyslovit ani Peugeot, nebo Hyundai... To ë dává smysl vyslovovat když se bavíš někde, kde budeš předpokládat, že to někoho zajímá a chápe jak se to má. Více méně to tam ale nezdůrazňuje nijak extra nikdo...

beastar
31. srpna 2022, 15:37
6
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Nikdo je nenutí, ale škodovka je prostě v ČR jednička pro firmy. Píše ve firmě ne že to šel vytopit ze svého. Tam to dává pořád docela smysl. Ono totiž když tam je automaticky sleva 25% pak se něco nechá sundat že to má najeto těch jakoby 20 000, nebo je to skladovka. Tak málo kdo to překoná. Pro retailový soukromníky Škoda dělala naposledy dvojkovou Fabii a možná kdysi na poměry třídy velmi dobrou oktávii (2 a 2fl).

beastar
31. srpna 2022, 09:06
9
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Kritika s příchutí ironie je určitě na místě. Když sem viděl nové logo ptal jsem se, kde jako je. S tím že to není inovativní a vlastně ani originální se dá souhlasit. Ve většině zemí to rychle zapadne jako jiné koncepty. V Čechách se to bude dýl rozebírat.

Nakonec zůstanou možná ty tvary, obří kola a ten mega displej na středu. Sedadla nahradí dnešní produkce. Oranžová prohlubeň bude prostě jen černá. Oranžový budou všechny ve verzi RS. Volant bude kulatý a dole se zařízne do roviny jakože sporty. Dá se cena již od 1,299 444 Kč. Problém bude že jako všechny škodovky z posledních let to bude ve specifikaci již od vypadat zoufale. Budou na tom šestnáct kola, lednicova bílá, vzadu okna na kličku, xenony co nesvítí. Ve středovém tunelu místo displeje 6" obrazovka s 256 barvami...

beastar
30. srpna 2022, 10:03
1
Ssangyong Korando: Levné, nikoli laciné

I když to tedy vůbec nesouvisí s testem, tak si neodpustím ještě reakci. Jinak sorry Honzo, že ti tady plevelíme diskusi o korejském skvostu. Jak píšete o té digitální době přístrojů. Do některých aut se to docela hodí. Zrovna v některých dnešních Mercedesech to jde k celkové povaze auta. Je fakt že Alpine třeba je prostě auto s nějakým odkazem na předchůdce je to v malé sérii, není a nebude to masovka. Přesto se tam tyhle věci dostávají taky. A to já osobně už taky nechápu. Dlouho jsem takový lidi jako Krab (samozřejmě nejen on celou tu subkulturu kolem onlyV6pičo a tak) mírnil. Jakože a co tady máš sice jen V4, ale jede to líp a tak dále. Bohužel jak se ukazuje. Já sem na tom v poslední době řekněme auta z posledních deseti let. Docela špatně protože ta technika je vesměs strašná. Nespolehlivá, samozřejmě opravy a údržba lezou i u docela lidových aut do desítek tisíc za jednu návštěvu servisu. Odolný, mechanicky dobře postavený motor aby člověk pohledal. Převodovky to se nám tady uhnízdili dva typy. Totálně gumový manuály a dvouspojkový automaty kde máme servis (finančně) jak na motoru. Tupý reakce na plyn má i většina sportovní produkce. Pak přesedneš do auta co má lanko a málem se zabiješ:)) Jinak teda samozřejmě tím, že jde dopředu i servis a řešení problémů. Tak tyhle auta prostě budeme používat. Protože to půjde rozumně stejně jako dnes chválíme ty 2005/6. A ty už totiž tou dobou budou super ceněné...

K ropě. Já teda patřím k těm kteří vidí ten vývoj. A vlastně je dost možné že právě s útlumem provozu ve městech. A rozšířením EV která se časem pohltí podle mě tak trochu sama. Mám i pocit že některé automobilky na ní i dnes zase až tak nesázejí. Když vidím ten posun. Jmenovitě třeba Mazda, Hyundai, Toyota, Mercedes... ano mají EV logicky protože situace to chce, ale to nemyslím. Prostě ropa bude vlastně lacinější v momentě kdy budeme mít větší rozmanitost. A je dost možné že prostě bude na pumpě nakonec za deset let stát polovinu toho co dnes. Věří tomu i spousta investorů, jen to není cool jako psát o Tesle a podpoře EV ze strany EU. Ono mimochodem jak EU umí regulovat to teď vidíme na energiích které nakonec ovlivňují negativně i tu samotnou vizi ježdění na elektřinu. Regulace opravdu svobodný a zdravý trh nezajistí. V zásadě to právě vidíme i na výrobě aut. Zabíjet si vlastní hospodářství tmářstvím a pomatenou vizí zeleného světa ... no to je zase na jiné téma. Prostě vidím to pozitivně. Otázka jak se bude vyvíjet to nařízení s tím prodejem aut se spalováky atd.

K W123 ono je to sice jakoby pěkný a zajímavý auto. Na daily už to je ale docela fck up. Houpe se to jak galeona. Moc to nejede. Jako an víkendy krásný autom ale jezdit v tom denně už bych nechtěl. e46 a C3 sice dělí hromada let. Jenže srovnávat malý lowcost se sportovním sedanem mimochodem jedním z nejdražších své doby, kde se i za elektrický okna vzadu připlácelo ... to prostě nejde. Jinak se sdělením, že C3 je mrdka a svoje děti bych v tom taky nevozil. To souhlasím.

beastar
30. srpna 2022, 07:37
7
Ssangyong Korando: Levné, nikoli laciné

S tím co napsal Krab můžu více méně souhlasit. V současné chvíli mám daily staré Quattroporte. A jediné v čem vnímám, že mám staré auto je komfortní a bezpečnostní výbava. Jenže a to sem s ním už projezdil kus Evropy. Nic víc než funkční klimatizace, slušný bt rádio a elektrický okna nepotřebuju. Určitě se hodí ještě posilovač a tak, ale to je normální výbava skoro tři dekády. Pak máme to úplně nové Glc. Sice mi to auto v ničem nevadí ani nedělá věci jako Riderhenryho Volvo. I když teda nouzový brzdění to je občas esence zoufalství. Je ale fakt že mnoho věcí mě na tom autě nezajímá a vidím to jako úlitbu systému. Době. Nevím moc si neumím představit že ho používám třeba dalších dvacet let. Někde mezi je Renault Megane RS Trophy. Tudy cesta více méně vede. Já myslím že pokud to v SSE půjde, tak budeme kupovat tyhle auta z konce období vlády zákaznické svobody. Čili vůbec bych se nedivil že přes pokročilý servis budeme v roce 2040 držet na silnici auta 2017-2020. A ono to půjde. Totiž nikdo v roce 2000 netypoval, že ty nové sráče narvané elektrikou budou za patnáct let vesele jezdit a dělat průměr vozového parku ČR. Teď myslím ty Krabovy 2005. Případně Bitner Dacie nebo moje QP. Jezdíme. A přesně když jedu služebně něco super nudného. Máme tady plný parkoviště služebních aut. Nejnovější modely a vysoké výbavy. Chybí tomu duše a všechno je to až na vyjímky stejné.

beastar
30. srpna 2022, 07:20
0
Nejsmutnější věci za volantem

Rock: Možná málo jezdíš. Já viděl obtisknutou krvavou hlavu do VW Polo naposledy včera. Bohužel. Jel sem okolo a vlastník hlavy už byl v ambulanci.

beastar
30. srpna 2022, 07:16
0
Nejsmutnější věci za volantem

Myslím že to přehánite s tim že v Čechách stojí služby za hovno nesouhlasím. Na to jak jsou pořád levný jsou skvělý. Jasně chce to hledat ale to snad v každém oboru. Proto nosíme každý jiný hodinky, kalhoty a jíme jiný špagety. Spíš si Češi obecně cizí práce případně umu neumí vážit. A v každém oboru jsou neschopný nebo podvodníci. Já třeba na tom servisu nikdy nešetřim. A jediný co mě vždy v ČR vadilo. Dlouhý čekání nikdo, nikdy nemá čas. Dokonce mám pochvalu i pro něco málo autorizaku. Třeba v Renaultu sem nikdy neměl problém naopak mě párkrát štvali jak řeší každou blbost.

Jako že v pneuservisu neutahuje nikdo nic klíčem... Protože by se z toho posral kdyby to měl dávat 100x za den v sezóně. Mimochodem i tady sem tak před pěti lety v Praze narazil na borce co to utahovací dildo neměl. A vše jel pěkně křížem. Vyměnit kolo umím. Jak nás tady píše víc proč bych to dělal. Většinou se to prostě dnes nevyplatí.

A k tomu nářadí jak píše mechanik... Evidentně má málo zkušeností s originál jakoby parodii nářadí co dávají většinou výrobci. Možná jo, možná fakt k těm BMW v letech 89 až 2004 dávali něco použitelného nevim. Měl sem asi čtyři ale asi sem nikdy neměnil kolo. Ovšem Škoda, VW, Audi, Saab, Toyota, Ford, Maserati, Mercedes... Mám pokračovat? Klíče pro panenky a hevery nebezpečný... Nedej bože aby ten krám před vámi někdo použil a zkroutil to. Což se úplně běžně stane.

beastar
30. srpna 2022, 07:06
4
Nejsmutnější věci za volantem

Smutné zážitky. Kdy mám mnohdy v očích slzy enormního vzteku. To dokáží vykouzlit chodci ve městě. Přecházení v místě kde nemají. Přecházení na červenou rozvážným vycházkovým krokem. Vrácení se na přechodu většinou tak z půlky.

Idioti co používají kočárky jako shield sign.. Strčím kočár do silnice a rovnou jdu. Lidi co neumí dojít pět metrů na přechod a skočí do silnice před přechodem. A pak nekončící skupina. První jde ještě ok na zelenou, ale pak jde pluk dalších vesele v řadě už na červené. A nakonec debilové co přechází když auta odbočují na zelenou, tak že vám doběhne už v úhlu na pravé oko. Skočí tam prostě 2cm před kapotou..

beastar
30. srpna 2022, 07:00
0
Nejsmutnější věci za volantem

Já souhlasím s tím že to není sranda. Bohužel to je historie. Nejednou jsou vidět Sovětské nebo Německé stroje. Třebaže vojenské a na tom jedou důstojníci NKVD, nebo vojáci WH. Na leteckém dnu má přelet letadlo s insignií luftwaffe. Prostě chápu vás taky ty VB věci nemám rád. Ovšem jakkoliv to zakazovat nedává smysl. Takhle se regulují určité znaky národního socialismu, toho Německého a je to k ničemu.

beastar
30. srpna 2022, 06:52
1
Nejsmutnější věci za volantem

Tak já takhle slzím většinou za Teslou případně novým progresivním Volvem. Když už to vypadá, že ten řidičák nedostal za dobrý chování k přírodě. Pak to přijde. A zase si můžu udělat poznámku do deníčku. Příroda 1- Beastar 0.

Prakticky vždycky mě rozpláče nějaké SUV z kategorie luxusní. Kdy řidič (buďme genderově vyvážení) z toho nevidí, jede pod limit. A jako bonus kosí děti, kočárky, babky co chodí konstantně na červenou a tak.

beastar
28. srpna 2022, 13:53
2
Sedm statečných

Já teda nemám Trophy R, ale jen Trophy. S automatem. A tím co ty teda nemusíš mít. Má to teď 340 koní. Po menší úpravě map a odlehčení to na okruhu sype jak hovado. Kdy takový ty o dva miliony dražší stroje jen čumí. Alpine sem řídil taky dokonce sem si ji chtěl chvíli koupit.

Můj názor je takový že jsou to úplný jiný světy ježdění. Alpine je dost o citu a pocitech. Kdežto všechny R.S. Mégane jsou tvrdý nekompromisní auta. Má to v sobě takovou závodní hrubost. Je teda fakt že ty tam píšeš má to svoje kouzlo. Ano má hlavně proto, že ta karoserie Alpine je taková jaká je. Kdežto Meg je pořád jen normální hothatch. Stavbou. Taky se v něm na tak velký výkony sedí docela vysoko a je z něj úplně debilně vidět. Na ringu je to stejně jako Clio záruka dobré zábavy. Můžeš to rvát na limitu. Alpine je člověku trochu podvědomě líto... já ji měl půjčenou jen týden a to ještě šedivou metlu. I tak sem s tím jezdil důstojně. Mégane když řídím jakože bohužel málo, tak to beru trochu pořád jako spotřební stroj pro výkon a zábavu.

Z úplně obyčejných aut to X5 vážně chápu. Já to tak měl a mám u Glc. Dobře vymyšlené, skvěle odhlučněné, parádní pružné motory. Vše funkční, výborná ergonomie a snesitelný provozní náklady. Pro první a druhý majitele tj bezproblémový auto. Vlastně i to naše mám rád. S tím že prostě Maserati italský kouzlo nenahradí nic :D

beastar
28. srpna 2022, 13:40
3
Nejsmutnější věci za volantem

Zrovna výměnu kola jsem si střihnul několikrát. A ano umím to. Jak píše ale Pepa. Vybavení v autech je tristní. Klíče ze slitiny hovna a bláta. Hevery asi tak akorát aby to na tebe celý spadlo. Většinou na jedno použití. Jasně že to nakonec povolím. Jenže nejezdím oblečený vždycky v montérkách. Teda nikdy. Zkoušel si to měnit někdy třeba po cestě na jednání oblečený v business hadrech? Bílá košile a tak ?

Ideál jak píše Liqid pěkně zima či podzimní počasí. Louže, zima, někde ti kolem hlavy sviští auta kilo. Fakt příjemná práce potom. Takže tomu že se na to někdo vysere rozumím. Navíc ty asistence jsou dnes dostupný a levný. Paradoxně když sem měl auta s lepící sadou a tím nula nula hovno kompresorem nikdy se mi to nestalo.

Naposled v dešti v Mnichově v centru už sem v tom rovnou zůstal sedět. Uhnul na chodník a zavolal asistenční službu. Vozit velký kříž a dokonce i velký hever sem kdysi zkoušel. To byl zas problém vozit to nějak skladně.

Takže smutný to je pro mě jen v případě. Že u té krajnice stojí borec profík třeba u dodávky. Když jdu dělat profesně šoféra musím takový věci umět. A do auta si na to můžu naskládat vercajk ja.

beastar
27. srpna 2022, 13:20
0
Lexus LS 400: To nejlepší ze tří světů

Tohle je taková dost složitá debata. Na tom jihu dost často jezdí m+s protože jsou výrazně levnější. A zrovna v tom Chorvatsku máš venkov kde často jedeš po kamení, šotolinových cestách. Jel si tam někdy po těch vedlejších okreskách? Na toho trojkovýho Golfa to pak má smysl. Jinak na nových autech ty pneumatiky normálně mají letní. Případně to točí jak v ČR. Jo a hlavně MS označení máš dnes i na univerzálech.

O tom který gumy jsou dobrý to už je na samostatný článek. A ještě je to pak o rozměru. O tom na jaký disk a auto to montuješ. Jak sem tady kdysi psal o tuningu výfuků. To je věda chce to odbornost. To stejné se týká pneumatik. Zrovna Nokian nevím co máš za typ atd... Moc neznám. Já točím na autech Pirelli, Dunlop případně Toyo a vždy to bylo ok.

beastar
27. srpna 2022, 11:06
1
Sedm statečných

Hezký. Teoreticky na typ aut bude mít moje sedmička hodně podobné složení. Jen úplně jiných značek:D A uznávám určitě sem neřídil 200 aut. Maximálně takových 80.

beastar
27. srpna 2022, 10:57
5
Lexus LS 400: To nejlepší ze tří světů

Zimní gumy jsou na mokru většinou velmi špatné. Za vysokých teplot v létě absolutně ztrácí schopnost trakce. Měkne bočnice nemá to záběr. Navíc jsou hlučné. Nicméně na autě co moc nejezdí je to asi jedno. Spíš bych ale na takové auto dal univerzální. Vzhledem k tomu jaké se začali dělat v současné době. Kdy univerzální pneu kombinují vzorek a vlastnosti obou variant. Zůstává pořád špatný chování na mokru, ale to je převzatá vlastnost z té zimní části. Dojíždět zimní gumy chápu například na dodávkách v logistice, taxi, případně na autě co je takzvaně náhradní. Jinak je to zbytečný.

beastar
26. srpna 2022, 15:43
5
Lexus LS 400: To nejlepší ze tří světů

Jo. Ty trvanlivé materiály v tom to je skutečná pecka. Možná by mělo zkusit Maserati od nich opsat třeba kvalitu kůže. Aby nebyla totálně v hajzlu po pěti letech:))

beastar
26. srpna 2022, 15:42
0
Autíčkářův Trackday 8.10.2022: Registrace spuštěny

Hale pokud by dojel v Dacii Spring tak ok. Já viděl teda už prohrát EV i ve sprintech. Čím delší trať tím pro ně horší. Každopádně na tak malém okruhu je všechno možné:D

beastar
26. srpna 2022, 09:28
0
Autíčkářův Trackday 8.10.2022: Registrace spuštěny

Já myslím že moje sláva tady už všeobecně opadla. Můj věk skončil. Teď nastupují zábavní lidé typu MBMB aby vás poučili o tom jak je skvělá elektromobilita. A že okruh je pro buržousty a ničitele planet... Jisté to bohužel není. Záleží na tom jestli budu v Praze, jaké bude počasí. Ženský faktor hraje svou roli. Možná někdy udělám beastáruv day... Aneb jezděte s profesionálem.

beastar
25. srpna 2022, 16:23
0
Toyota Aygo X Limited: Upřímné malé autíčko

Ten motor má na malé auto slušný výkon. Respektive dostatečný. Ten krouťak to je ale dost výsměch. Jak tady popisuje kolega Curdin. Tak tomu celkem věřím. Za studena to musí být ještě víc vidět. Prostě opravdu jen pro klidné řidiče a zejména do města.

beastar
24. srpna 2022, 13:50
0
Renault Arkana TCe 160 EDC: Stylový, ale i praktický

Správný postřeh že skutečně line. Není R.S. U té šířky to není zase tak strašné. Sedadla jsou pravda spíš dlouhá než široká. A na středovém tunelu je vidět, že se nejedná o žádný nový prémiový vůz. Každopádně já sem rád že se zadařilo konečně najít jednotný vlastní styl interiéru. Poskytnout funkční infotainment a relativně útulný prostor. Ty ozdobné lišty jsou možná až moc. I já bych si tedy tenhle rádoby sport look odpustil. Ten kufr je kompromis jak hrom. Hrana, zámek a víko který jde otevřít úplně debilně málo. Motor dnešní klasika jede to, projev dobrý je to hezky odhlučněný. Spotřeba dobrá. Ten vzhled je celkově diskutabilní. Dnes je to móda. Chápu ovšem za mě v takovém autě chci aspoň dvoulitr a awd... Cena je nastavena rozumně vzhledem k době. Takový kompromisní auto... Určitě ale přiláká víc lidí jak třeba nová Astra za milion.

Ten podvozek naladili kompromisně. Jako to má třeba dnešní Kodiaq. Náklony jsou mnohdy hraniční ale drží to. Na tyhle gumy si stěžovali lidi napříč EU. Nejhorší jsou na mokru. Brzdná dráha a stabilita auta totálně mimo.

beastar
23. srpna 2022, 07:36
0
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Jenom teda k těm startovním cenám. Ano Mégane je vlastně už na hranici životnosti modelu. A když se podívám dovnitř do základu. Kdysi moderní auto už působí hodně zastaralé. Hyundai i30 je na tom zrovna tak. Jenže ta cena je prostě úplně jinde. A to jsme u toho. Zákazník v Evropě si zvykl na nový model skoro co tři roky. Za akční cena. Jenže tyhle časy přesně končí.

A ty vyšší ceny ono je to trochu relativní. Protože reálně inflace nejen v Čechách není 17%. To je více méně nějaký průměr. Realita se promítla do zvýšení cen spotřebního zboží mnohdy někdy i procent 30. Navíc se příliš nedaří plnit poptávku takže je vlastně žádoucí na méně zákazníků naložit větší marži. Plus medián mzdy v Čechách jen za těch zmíněných šest let vzrostl o bezmála 9 000 CZK. Když vezmeme v potaz všechny vlivy dneška. Tak startovací ceny tolik nerostou. Problém je právě spíš vidět u highend verzí. Kdy jsou příplatky za nesmyslné částky. Jinak ten nárůst není až tak enormní. Ve srovnání s jiným zbožím skoro srovnatelný.

beastar
22. srpna 2022, 16:50
1
Autíčkářův Trackday 8.10.2022: Registrace spuštěny

Tak tak je to vždycky trochu riziko. Za sebe musím říct, že těch problémů vídám ale docela málo. A ano jednomu známému takhle turista v Golfu GTI sundal 911 Turbo. Pikantní bylo že v prostoru pít lane. Prý si upravoval kameru na předním skle. Záznam více méně nebyl. Bitka na pěsti málem jo:) Nevyřešilo se to nijak. Každý si to opravil za svoje.

Nicméně nechci strašit. Reálně je to že něco uděláš špatně možný. To ale i na silnici. A pokud nemáš havárku a někoho trefíš více méně si to taky vyzeres. Pokud chceš mít klid vyřešit to jde přes ty pojistky. Ovšem i jednorázové pojištění bude prostě hodně drahé úměrně riziku.

beastar
22. srpna 2022, 10:13
0
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Předešlá generace i v Česku měla jako služební docela úspěch. Jenže ta tvrdě vítězila cenou. A to si řekněme že předešlá generace OC byla o dost lepší než současná. Tady máš asi celkově pravdu.

Soukromí kupující bude hledat v akcích a cenách již od v nižších provedeních. Firmy zrovna tak. Fanoušků Opelu v ČR zase tak moc není. Jinými slovy tohle je takový testovací novinářský kus. Ten na silnici moc nepotkáš.

beastar
21. srpna 2022, 22:09
4
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Takhle. První problém je prostě cena. I když dnes samozřejmě nepřekvapí. Design se myslím povedl i když reálně sází hlavně na světla a jejich tvar. Vizor působí mile futuristický přitom s jistou dávkou historie. Přijde mi že trochu odkazuje na modely z osmdesátých let. Za mě je největší slabinou právě interiér. Když si odmyslíme displeje. Tak jsou to lány docela hnusný šedě a plastů. Nemá to duši. Ani vlastní originální nápad ten sklad Stellantisu;) Ten je tam moc vidět. Dobré rozlišení displeje měla třeba i Tesla už před sedmi lety ... Potřebuju víc abych dal milion za hatchback.

beastar
21. srpna 2022, 22:02
0
Autíčkářův Trackday 8.10.2022: Registrace spuštěny

To zní dobře. Registrace je sice skvělá věc. Ovšem jen když víš kde a jak přesně budeš. Každopádně rád bych se přijel aspoň jakože chvilku svézt.

beastar
21. srpna 2022, 15:35
0
Autíčkářův Trackday 8.10.2022: Registrace spuštěny

Jaký je problém prostě přijet? A odkroutit třeba pár minut? Jde to? Určitě už se to tady 50x řešilo...ale ..

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem

GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko 1998
GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko

1998 rok výroby
190 koní výkon
0 ccm objem