načítám data...

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJohn J
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.2 rok.
Poslední aktivitapřed 6.4 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4979
Pozitivních komentářů u článků1297
Negativních komentářů u článků122
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. Pagani Zonda C12 S masterpiece - Horacio Pagani kdo je víc ať zvedne ruku :)

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 17:01
0
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Stanley: Dobrá práce a pravda. A na těch malých autech je to nejvíc vidět...

beastar
předevčírem v 14:22
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak o čem? Když se mi něco líbí přečtu to. Pochvalim autora lidi co jsou na tom stejně daj palec nahoru. A vše ok. Když se mi něco nelíbí. Přitáhne vždycky zdejší tlupa eko rádoby futuristu a začnou to hájit do krve. Motat dohromady nwo a chem trails s Teslou... A je to v prdeli. Nevim proč máte jako rádoby nemainstreamocej web potřebu psát o elektronobilech? Že to lidi čtou? Tzn. Reklama což se rovná prachy. Ok já vám to přeju. Potom ze sebe na oko nedělejte punkový web. Ano tříválečky a hezká komerce jak všude... Sem tam Teslička pičo... Hybrídek a to by bylo voe ne;)

beastar
předevčírem v 12:36
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jsou montérky oblečení? A viděla si je někdy na týdnech módy v Miláně? Já ne.

Btw. Lidi co to žerou maj webu o tom dost. A myslíš že tam píšou o spalováku? Ne e a když jen v kontextu o kolik je elektrokrabice lepší. Je to sekta. Tfuj... Tajxl.

beastar
předevčírem v 10:42
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Elektromobil sem prostě nepatří. Není to Autíčkářský téma a doufám že hodně let nebude ještě. Je to jako na webu o módě radit jaký montérky do lomu...

beastar
15. ledna 2020, 12:54
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jako opravdu každých 100km stavět a doufat, že to jako půjde. A nabíječka mimo provoz, nebo tam ještě nebude fyzicky, ale na mapách ano. Jezdim často přes Garmisch a dolu Alpama. Někdy tam bývá -8 stupňů. Musim si topit. Je to plný zatáček a kopců. Sníh v zimě. A nabít tam v podstatě není kde. A fakt se v popelnici za milana nemůžu modlit jesli to vyjde.

Teď sem trojkou Teslou jezdil pár dnů v Praze. A v Praze bomba. Parkujes jak král, lidi čumí... Nabijel sem ten krám večer u Lidlu:) Nebo různě, kde to šlo. Jak máš schůzky, kafe, oběd... Jako použitelný auto s dobrým zrychlenim. Takže pokud mám tolik vaty že si můžu dovolit auto za mega pouze jako městský postrk. Ok je to v cajku. Pro 80% lidí nepoužitelný. Jako referentsky auto skoro nepoužitelný... Prostě až bude dojezd s klimou pod parou asi tak 400 km začnu to brát vážně...

beastar
14. ledna 2020, 19:30
-1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Hale nechcete to ukončit už. Ok politicky jsme každej jinde. Právní stát je mimochodem i o pluralitě názoru a toleranci k odlišným směrum uvažování. Takže to že je JK evidentně levicoveji zaměřený ještě neznamená, že bych si s nim třeba já nevim o boxu nepopovídal... Nakonec skaut, sokol atd... Ty právě vznikli na ideálu rovnosti před bohem a s komunismem to nesouvisí. Naopak bolševik po nich dupal.

U nás má bohužel sociální demokracie a uvažování špatnou pověst. Problém je v době před i po revoluci. A to jak se zachovali strany reprezentujici

beastar
14. ledna 2020, 01:21
3
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak to si myslím přesně taky. Pokud není profesionální beta tester, nebo fanoušek elektromobility (to těžko jako majitel supa) Nemá žádnej elektrospotřebič smysl ani kdyby stáli polovinu toho milionu. A ušetřit za servis spalováku? Taková otřepaná argumentace... Co jakože tože cože.... Když koupim za miloše spalováka, tak pokud to nebude 911 Carrera 4 ve stádiu klinické smrti, tak asi do toho nezahučím hned za tři kila ne?

Takže souhlas. Zahoď kombi a kup si něco fancy...

beastar
14. ledna 2020, 00:58
7
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?
Spotřebitelská rada za všechny prachy. Žádný a už vůbec ne ojetý. Když už tak plug in hybrid. Novej Prius vypadá velmi nadějně. Taky škodoFka určitě v nejbližší době vytasí trumfy... Supa v hybridu jen co to spustí VW s nějakejma těma pašíkama atd.
----
Anebo ve věku kdy jsou děti z hnízda a jezdil sem v supu kombi mám konečně možnost vzít mega a koupit si KURVA (Halík) auto. Takový auto aby ty vyjebaný sousedi z vedlejších bungalovů čuměli jak vyvoraný myši. A hlavně myslim politicky.... ne jak reakcionář přece....
Takový auto abych měl z něj radost! Úsměv na tváři a bavilo mě a při každým sešlápnutí pedálu plynu sem měl pocit, že sem o dvacet let mladší o padesát kilo hubenější a i ta manželka furt vypadá jako tehdá v tom osmaosmdesátým.... Možná líp.... Na chatu dvě kila nebudu přece jezdit v něčem tak prasopsím jako je Joník, nebo S-kona... Takový věci patří jak tady správně někdo psal do Prahy na modrou zónu jakože čumte dělám emise voe pod magoš limit a parkuju! Nee na vejlety na chatu. Takže dobrá rada><

Camaro
Mustang
BMW 240
MB SLC300
430i cabrio
Audi S5
SL500
Z4 35i
nebo třeba 650i to jsou nejlepší elektromobily současnosti do milionu... akorát teda nemaj vyjímku do modrý no

beastar
13. ledna 2020, 13:14
0
Překvapivě slabé sporťáky

4,000usd až 5,500usd. Jenže to je rok 70 a peníze měli úplně odlišnou hodnotu a hodinovka v usa byla dolar pade :D

beastar
13. ledna 2020, 13:09
0
Překvapivě slabé sporťáky

Tak v obyčejný naftě sem jezdil skoro týden taky. A ono to prostě ze všeho nejvíc připomíná jak interiérem tak pocitem z jízdy právě starší BMW. Řekněme e90. Možná e46. A jako M3 je na mě moc obyčejná vzhledově. Jinak jako auto je to brutální a naprosto neotřesitelný náčiní. Na silnici to je fascinující. A to se bavíme o starém autě. Já ti nevim jak to pojmout. U té osmy strašně záleží jak se na to auto člověk kouká. Nakonec i tady bylo cejtit z toho, co se o tom psalo že jde subjektivně o to jak kdo má zkušenost a jaký auta má rád. Před třemi lety jsem jezdil Alpinou B6 GC xDrive. Ta je osmiválcová oturbená a má to 600 koní. Hrozně sem to auto chtěl zkusit už od doby co mi kamarád ukazál omylem v katalogu obrázek jakože čum, co budeme dělat za auto.

A jako to auto je vlastně tak dobré a tak strašně rychlé. Že je vlastně úplně k ničemu a po pár dnech mě strašně sralo a doma bych to prostě na ježdění nechtěl. Já se trochu bojím, že to QV bude něco podobnýho. Přitom sériová šestka gran coupé se mi líbí a dost o ní přemýšlím jestli prodám Ghibli. A jestli tomu dobře rozumím tak ty by sis to koupil jako auto na ježdění tak nějak na pohodičku. Cenově už je to dobrý a záruka v pohodě... Na ty tvoje nájezdy. Ta modrá se mi docela líbí taky.

Co sem tim chtěl říct. To jsme se omylem dostali do kategorie, kde je to hodně o pocitech a o tom co chceš od toho auta. Ono auto za 3 a půl kostky asi nikdy nebude špatný že jo. Jsou lidi který zákonitě sledujou ty výkony přestože nevyužijou zlomek třeba Švýcaři, ale je pro ně důležitý mít to tam... Protože prestiž voe. Ti potom tohle co třeba ty vůbec neřeší. Je to tak chtěl sem Giulii a tak sem si koupil tu nejdražší... A ta má 500 kobyl. Neřeší se řidičský chyby a tak dále:)

beastar
13. ledna 2020, 12:57
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Oni myslí jako EU europarlament a jejich rodiny plus pár dalších politiků. S auty pro zbytek se nepočítá. My budeme využívat umění teleportace.

beastar
13. ledna 2020, 12:56
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Obžaloba není vězení ani podmínka,D O starostech to není a tyhle povídačky o sebeobraně mám hrozně rád. On tě s takovou výškou a váhou někdo napadá? Těch kluků co maj 190+ a 100+ zase tolik není... Každopádně ono to zase tolik o té výšce není a ani ty zkušenosti v ringu nejsou směrodatný pokud narazíš na někoho kdo je má taky.... A dělal si to aspoň závodně, nebo si chodil bouchat do lidí a pytle jen ve volným čase :D

beastar
13. ledna 2020, 12:48
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jakože 110 koní v nějakých 6,000 otáčkách bylo hodně? Jako dobrý bavíme se o letech třeba 70 až 75. To auto mělo pětikvalt a tunu váhy.... Takže to samozřejmě jelo. Nicméně bylo to Porsche a už tehdy se to prodávalo s takovou tou pachutí něčeho... No něco jako třeba Jaguar X-Type když to byla novinka. Většinu 914 tvořili ty slabší 1.7 s výkonem Škody Favorit:)

Countach tuna a 375 koní rok 74
240z 150 koní 69
911 Carrera RS 2.7 210 koní a rok 73
Ferrari 308 240 koní a 75 rok
i ten hnusnej Firebird v první generaci uměl až 325 koní a to je rok 68 (?)

Ona totiž 914 rozhodně nebyla levná a bylo to furt Porsche a v tom je ten HÁK. MR2 aw11 byla prostě furt jen tojka.

beastar
13. ledna 2020, 12:36
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jo určitě já mám 356 rád. V podstatě kdybych nebyl hovado a nechtěl sem ty řídit a chtěl se jenom kochat a jet jednou ročně na sraz už bych asi nějakou měl. Všechno bych prodal jezdil oktávkou a tohle bych měl pod plachtou v garáži:D
Prvních pět let. Ano poválečný léta. Fakt je ten, že to bylo docela pomalý a neohrabaný auto i na svou dobu. Optikou dnešní doby je 356 hrozná. Pomalá, blbě ovladatelná s obrovským volantem. Nakonec proto vznikal speedster. Těch prvních verzí se vyrobilo pár oproti tomu co se vyrábělo potom dál. Od auta konstrukčně a technicky z roku 48 (spíš 39) fakt nejde čekat zázraky obvzlášť v letech dělení Evropy a počátku studený války.

beastar
13. ledna 2020, 12:30
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Joo po pravdě když sem to psal záměrně sem taky vynechal ameriky i když mě napadli jako první. K těm obyčejnějším se právě to Volvo nejvíc hodí. Já jako obecně nevidim jako nesmysl cabrio na pohodovou jízdu. Akorát od toho prostě nemůžu čekat žádnou sportovní jízdu. V tom si myslím Volvo exceluje i u normalních modelů. Tyhle plachetnice mě osobně něbaví, ale rozumim tomu proč to lidi chtějí. Když v Evropě vynechám Saab a Volvo, tak by se dalo ještě sehnat Mercedes Benz SL (129) to jde koupit kolem kila pade jasně střecha hadr. Audi A4B6 cabrio to je taky spíš kochačka 4místná. A jako když si připlatíš 996 carrera cabrio je taky pohodlná a cestovní ... plus narozdíl od tohohle poroste na ceně a umí jet i tak aby byl Jenda spokojen.... Jen nejde koupit za šest pětic

beastar
13. ledna 2020, 12:18
0
Překvapivě slabé sporťáky

Krabe jako ty voe QV zase:D Teď sem se úplně orosil. Ty jako tvrdíš že osmpade v emku je horší a míň zábavný auto, než džůlije kvátroformádži. Jako jasně BMW poslední doby jsou odlazený, tak aby s tim pozér Luong Xien Chang dokázal dojet do práce a nezbořit půlku Pekingu. Tak ale ta tradice toho řidičskýho auta tam furt je. Zvuk to má, sedí to, ale i trochu tu hravost (jakoby) to umí ukázat i když ti to nedovolí se rozsekat pokud máš mozek v hlavě. A jako AMG suv vytočí na báhnu zatáčku ve 230 jak nic když se celý to auto automaticky stabilizuje a zajistí přenos váhy tam kde cítí, že by nemusel být grip. Ve volantu ani hovno jen točíš kam chceš jet a nesmíš s tim moc cukat aby si to čidla přebrala:D

Zvykneš si na to rychle, protože ti dneska nic jinýho nezbývá. Musíš si zvyknout. Všichni to dělají stejně. Když vynechám nějaký jako pro závodnicky orientovaný supersporty. Všechno RS, AMG, M je postavený tak aby si tu rychlost ignoroval, odfiltroval. Já akorát nerozumím tomu co se ti na tom nelíbí. Trochu chápu že osmička pokud si někdy jel prostě tou původní osmou ti nepřijde jako osmička... To psal hezky Dan. Jen jako moderní placka je to postavený bezchybně a prodá se jich dost....

beastar
13. ledna 2020, 12:10
0
Překvapivě slabé sporťáky

Souhlasim s tim, že ta 2,4JTD působí v tom autě podivně a přináší ten pocit jakoby to auto ztěžklo o tunu. Přitom to parametry nemá zlý a umí se to rozjet. 1.9JTDm to je takový tdíčko po Italsku ano to fakt není cool motor spíš prostě nutnost. 3.2JTS no hale to je přesně ono v porovnání s bussem. Jenže jako po petrolheadsku je to zlý. Reálně aby 159 měla úspěch prostě nějakou COOL motorizaci nepotřebovala. Protože je to auto úplně o něčem jiném, než auta z článku ona si nehraje na sporťák je to klasický rodinný auto, služebák, stylovějšího vzhledu, než Passat třeba:) A 1750tbi je dobrá k tomu autu se hodí a je s tim docela sranda. Ano není to cool protože to není V12, ale tak jako buďme v pohodě...

Brera je jiná písnička (jasně příbuznost) ta je prdelatá a i já sem o ní psal v těch pěšácích v tom blogu. Že je to auto který se snaží působit jako rychlý a drahý sporťák, ale je to jen chabá imitace.

beastar
13. ledna 2020, 12:04
1
Překvapivě slabé sporťáky

rock: Ono zase pozor 356 se dělala asi 20 let. A ty poslední verze už nebyli na svou dobu pomalé ani nijak podmotorované. Koukám teda že ty tam správně píšeš první verze. První verze s nějakou patnáctistovkou a míň. Tam byli nějaké výkony do 70 koní. Jenže v době po válce. Stačí se podívat co jezdilo a jak to vypadalo. Šlo hlavně o design a o to, že se to prostě tim obrovským kormidlem stylově řídilo. V momentě kdy přišla ta verze A už to bylo o něčem jiném. A 356 Carrera to už je docela moderní a nadčasové auto. Carrera 2 už byla výkonná i dnešní optikou s dvoulitru s double karbcem 155 koní tunu váhy auta... Nehledě na to, že s tim přišel typický Porsche odkaz design a přesně ten typ řízení a pocitů, co ta auta ještě nedávno měla....Bohužel s poslední generací si nejsem tak jistej že to tam furt je.

beastar
13. ledna 2020, 11:42
0
Překvapivě slabé sporťáky

Stojí to za hovno? Brera na to dojela. 159 jako rodinný auto na tom spíš vydělala. Pro AR asi poslední skutečný úspěch.

beastar
13. ledna 2020, 11:36
-1
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Jako taktika na ospaly Leden to krásně funguje:)) A hlavně volvisti. To je nejen tady fanaticka skupinka, co hájí svoje barvy stůj co stůj. Volvo není špatný ono ono je jiný atd. Musíš do něj dospět a podobný věci... Zatim se tady nevyroji všichni asi nebyl odkaz na klub. Že je to nudný cabrio pro dědky je zjevný od pohledu. Když si člověk co ho takový auta baví. Máš na výběr Volvo, nebo třeba Eos:))
-
Komentář upraven 13. 1. 2020, 11:40:52

beastar
13. ledna 2020, 11:28
0
Překvapivě slabé sporťáky

To jsme na tom podobně. 914 se mi líbila. Jenže ono to má do sporťáku daleko nejen výkonem. Každopádně jako auto na výlety krásný. S tou změnou doby souhlas. Je to vtipný že 914 pojezdi dnešní Prius Hybrid:D

beastar
13. ledna 2020, 11:21
0
Překvapivě slabé sporťáky

Krab: Rozepsal si to hezky. Ono to vnímání rychlosti a výkonu se změnilo i díky technice okolo. Odhlučnění, pneu, kabina, plasty to vše je jinak. Ve finále i ta 912 vypadá nebezpečně když tě do toho posadí někdo kdo s tim umí. Já jel takhle v NSU Prinz 4 upraveným. Z dnešního pohledu slabota 90 koní. Říkám tomu klukovy že i moje sekačka má větší motor. Nakonec to byl parádní zážitek. Drnčení plechu, cvakání spojky, kovový zvuk podvozku a hučení motoru. Věřím že vézt mě v tom kolem toho roku 65... Co tady jezdilo? Tak sem nadšenej.

U nás ty 90s byli zasaženy levným dovozem. A jinak pobavila mě hláška s těmi bavoraky. Ano táta měl BMW 3 už v roce 93 nový. Tehdy jsme si jako děti neuvědomovali jaká je to kára. Jeho kamarád co měl fabriku na limonády tak měl 7er v automatu... To sme očumovali. Stejně tak ale kombi Omegu fplny:)) Já když se vrátím hodně zpátky děda měl Fiat 124 fakticky teda Žigula... A to mi přišlo jako hrozně pohodlný a luxusní auto...

Je fakt že dneska sem na tom tak že mi 200 koní v autě co má skoro 2 tuny přijde jako nuda. Doba je jinde a dostat 300 kobyl v autě pro veřejnost je relativně snadný. Potom z naší doby okénko do doby 914 působí jinak...

beastar
13. ledna 2020, 11:02
1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

JK: Asi první věc, co je zajímavá. V jakým ringu? A jakých pár let? :) A jako 190 a 100 kg to je sice zajímavá informace ale rekne ti to asi tolik jako když ti buchta napíše mám čtyřky.

A jestli mu tatinek koupil byt na Vinohradech raději bych létá v ringu nevyužil. Mohlo by se to změnit na léta v podmínce. Nebo na Borech... :D

beastar
12. ledna 2020, 23:58
0
Překvapivě slabé sporťáky

Ono je to těžký dneska tyhle auta hodnotit 912,14 optikou, co víme dnes a jaký je dneska Porsche. Velká pravda je to, co napsal Krab. V té době to bylo založené na hmotnosti a náskoku v ovladatelnosti ty auta od Porsche byly konstrukčně krásně vyvážený. Ona se ta 914 právě řídí s takovou lehkostí. Já sem si v tom právě vůbec nepřišel jako ve sportovním autě. To mě na tom trochu odrazuje. Rychlý to je subjektivně docela dost... Na tu dobu, ale prostě tenkrát měli nadauta už nějakých 150 koní a víc. Z dnešního pohledu je to pomalé auto:) Ve společnosti takových věcí jako je Sonett a Fiero, je to ale pořád trhač asfaltu....

beastar
12. ledna 2020, 23:08
0
Překvapivě slabé sporťáky

Ona jezdí 914 opravdu dobře. Je to v podstatě předchůdce Boxsteru a vůbec myšlenky jiného přístupu ke konstrukci sporťáku, než ztělesňuje 911. Akorát prostě v těch 70 letech na to ještě neuzrála doba. Ovšem s myšlenkou toho článku se ti to ztotožňuje. Ona opravdu ta 914 vypadá rychlejší, než je. Ano proti eRku je to supersport, ale prostě je to Porsche. Faktem teda je že 912 měla taky ten dvoulitr od VW jako vrchol:) Ale je fakt že tam už to je vše 170 koní plus plus takže zase 914 vypadá slabě. Když pominu tu váhu a vůbec .. řídil si to? Je to divný přijdeš si v tom tak nějak nepatřičně...

beastar
12. ledna 2020, 23:00
0
Překvapivě slabé sporťáky

Melkus je výborná pitomost. Bohužel jezdit s tím muselo být za trest. A ani dneska bych se do toho nehrnul. Nicméně jako zajímavá kára do sbírky je to super.

beastar
12. ledna 2020, 17:51
1
beastar
12. ledna 2020, 01:30
0
Deset let v kostce

Junior: Ja bych to tu víc neřešil a ok. Mě to stalo skoro 60 celý. Nicméně nikde mě s tim nikdo pokutovat nechtěl. Proto ani nevím co za to je či neni. Já pokuty moc nedostavam neni za co. Na jednom autě mam tohle na druhym značky fl a pasivní krabičku prenasim...

Každopádně dneska jdou udělat takový věci, že policie nemá naději tě odhalit. Jen prostě ono když už jedou za tebou 200 je všechno jedno:) Každopádně nevin proč, ale ja mam s cz dálniční hlídkou jen dobrý zkušenosti. Stačí je respektovat. A nejezdit stylem Praha#Plzeň 250 blikat troubit a fakovat...

Na hradecký mě stáhli když sem vezl M3... Jako 130 sem nejel. A taky nakonec prostě bez pokuty. Sem slušnej a věcnej... Oni to maj kluci rádi. To co se říká do médií je pro lidi aby bylo vidět že se těma veřejnema prostredkama neplytva.

beastar
11. ledna 2020, 20:27
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Tak já myslím že cng to řeší:) Aha no já vim že si tu psal o Vinohradech. Ale že si z Moravy, tak proto se ptám. Jinak jako jezdit všude je dneska potřeba. Když netočíš kruty prachy z vobejvaku

beastar
11. ledna 2020, 19:43
1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Junior: Já nevim. Nejseš ty z Moravy nebo tak? Nebo si v Praze? Já že jezdit kvůli tomu si říct, kdo je píčus třeba 200km se úplně nevyplatí. To si dejte raději videocall;)

beastar
11. ledna 2020, 15:38
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Každý cabrio tohoto zaměření na kochačku se kroutí a v pravdě úplně každý. Ani Volvo neumí kouzlit... Každopádně nelíbí se mi to nechtěl bych to, ale jsou lidi který jsou z toho nadšený... Asi protože je to hranatý a ošklivý...

beastar
10. ledna 2020, 12:24
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

No vidiš. Část z toho co tam píšeš. Tak v tom se shodujeme. Třeba ten magistrát to mě jimala hrůza. K tomu mladí. Co se v mladí naučiš....ve stáří najdeš. Já tě nekádruju. Sám si to rozlousknul. Tady někdo psal o tom jak že je Krab neoliberál. Tahal do toho Klause:) Prostě hloupost asi jako já když tě posílám do Fr demonstrovat.

Je to o tom že politicky názor nemusí být konzistentní věcí. V různých tématech se můžeme shodovat. A škatulkování je čím dál složitější. Z toho mimochodem vytěžil moc i pan neúspěšný kapitalista A.B. S jeho Láďa mi řekl že sem mám jít tak sem tady. Čau lidi. Socialistický přístup k vedení státu je věc která neuspěla. Švédové na to doplácí už dneska. My na to dojedeme tak za 10 let. Ta chudoba co bude to zničí střední třídu;)

beastar
10. ledna 2020, 12:07
0
Deset let v kostce

Ok kluci legální to není. Ale tuším že je za to 6 bodu a kilo. Někde nejsou legální ani ty pasivní verze. Nebudu úplně psát co přesně mám. Ale kombinuje to pasivní i aktivní verzi. Má to dobrou databázi. Velmi snadnou ovladatelnost z přenosového odjimatelneho displeje. Mám dve antény tak aby to bralo to co je u země i nad tebou. A působí to na radar tak, že to nepíše chybu ale vypadá to jakoby jim blbnul obraz. Pokud je to pistole do haksny znenoznuje to přesne zaměření vozu. A teda jo bylo to mnohem dražší jak 15 000.

beastar
09. ledna 2020, 23:28
0
Deset let v kostce

Vojta N: Hm nestahujou tě nikam. Vědí úplný hovno. Papíry máš bez ztráty bodu a nikdy sem je ani v čistírně neměl. Nesmis tolik věřit lidem, co napovídají. Ta hlídka pokud se teda budeme bavit o tom, že někde stojí a další za nima kus staví. Tak ta tě vůbec nezastaví. V Čechách. V Německu to používám jen tam kde vim. A ve Švýcarsku nikdy nechci jít sedět. Chápu že víš jak to technicky funguje. Nicméně z komentu nahoře je znát, že s tim v praxi zkušenost nemáš.

Uznávám ale že pasivní systém varování je lepší a legální.

beastar
09. ledna 2020, 22:58
3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Nemyslím si že s mladým levicově naladěným člověkem ekoaktivistou jde vést rozumný dialog na netu. V reálu se ya starší část dá chápat a jde se s nima bavit. Mám pár přátel kteří velmi lpí na ekologii a jejich život je ve stylu bez obalu, Tesla, dřevostavba u berounky a trička z konopí. Jsou to super kluci většinou. Jen se s nima nesmím bavit o emisních, co2 a zvířátkách.

Myslim že tady už je ironie na místě. Handrkujeme se 100+ příspěvků o ničem. Není to soutěž je jedno kdo vyhraje. Jde o to zamyslet se a začít u sebe. Působit na okolí. Jacob a že nejsi ve Francii tam vaši teďka demonstrujou proti démonickymu Macronovy. Ten hakzl jim chce vzít sociální jistoty... A chtěl by aby pracovali. Za míň výhod.

beastar
09. ledna 2020, 22:53
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Jo na co to dneska je. Vyblbneš se, klímu to má. Když to někde ometeš nebudeš dlouho smutnit. Jak říkám chápu proč takový auto mít... A to je základ

beastar
09. ledna 2020, 13:34
2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

rock: V Čechách ne. A hlavně ty si to zase překroutil. On tam Krab nepíše nikde o tom, že ta fabrika má volnou ruku. Píše tam, že se tyhle věci mají a dají řešit lokálně. Není na to potřeba "vládce" někde 800 km daleko od toho místa. A samozřejmě nějaká odpovědnost za svůj byznys by měla být samozřejmost. Tohle teda je světový problém korporací, že to mají lokálně i nadnárodně na salámu. V USA z toho bylo několik pěkných kauz s dohrou pokut v milardách, kdy pár lidí chytlo choroby a umřelo pár ryb. V podstatě se s tím vypořádali taky na státní úrovni nebylo nutné aby se to řešilo na té federální. Totiž místní nařízení funguje vždy lépe.

Nejlíp celou myšlenku vystihuje to o těch petkách do zahrady vedle. Naštěstí dnešní fakt mladý lidi 18 až 21 už jsou úplně jinde, než my tady a podobný věci berou jinak a rozhodně lépe.

beastar
09. ledna 2020, 13:25
1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Ano minulý čistě průmyslově orientovaný režim. Respektive režimem centrálně řízená ekonomika. Na ekologie se nikdo neohlížel důležitý byl plán. A logicky v prvním období 90.s to nikdo neměl sílu ani čas řešit. To co se posere za 50 let nedáš za 5 dohromady. Stačí se přenést do dnešních dob. Aut je násobně víc. Kamionů ani nemluvím. Fabrik taky znatelně neubylo. A děti už nemusí jezdit s ROH do hor, oči už člověka taky u Spolany nepálí. A jak tady zmiňuje kolega nahoře... Autobusy mhd jezdí často na cng a zboží místo smradlavých Avií zaváží EURO 6 dodávky, anebo dneska už cng dodávky.

Emisní normy se jen pořád zpřísňují proto se zdá že situace je neudržitelná. Což teda navážu na Adama. Na jednu stranu si i já myslím, že zajíždět osobním vozem do centra je nepotřebné a nesmyslné. Vytváření jakýchsi lokálních zelených zón bych si dovedl v rámci města představit. Nicméně na to jde ruku v ruce dobudování infrastruktury kolem města. Já asi rozumím tomu, že když vyrůstáš a žiješ v Pardubicích vidíš věci často jednodušeji. Jakmile se staneš součástí většího města (kdekoliv to nemyslim Prahu)a vnímáš ty lokální problémy začneš na nějaký OBECný pravdy o emisích a podobně být alergický.

beastar
09. ledna 2020, 13:10
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Německo, šach mat náš občane. V Holandsku už holanďani dostali svou dávku státní péče v podobě daní na vše a buzerace už před pár lety:)

beastar
09. ledna 2020, 13:09
2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Ne že bych měl zájem se této debaty účastnit. Dokonce sem se vcelku úspěšně zdržel toho to nějak víc komentovat, nebo nedej bože na někoho výrazně reagovat. Jenom jednoduše:
Nikomu nic nenutím, nikoho nepřesvědčuju o tom, že mám pravdu. Prostě takhle to vidím já. A pár názorů sem si tady přečetl. Asi nejlepší názor má Skipper, který se poměrně úspěšně vyhnul i politické rovině celé věci. Samozřejmě líná levičácká klika v ČR přítomná všude z toho pár naučenými frázemi udělá politickou věc.Víc komunistů a venkovanů je fakt v rámci Evropy opravdu jen ve Francii....To je ale na úplně jinou debatu, než na tu která se dotýká emisí:)))

beastar
09. ledna 2020, 12:47
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Pozor koukám, že dvou lidí co si to objednali jsme se dotkli osobně:) Jasně tak až budu žít na Korsice, nebo někde v Řecku tak na to asi budu mít jiný názor a třeba to bude auto snů. Prostě ze svého pohledu obyvatele města, který auto potřebuje denně ne aby jezdil do práce 3km, ale jako fakt potřebuje. Chatu nemám, sekačku taky nevozím... Vážně nevím co s tim. Jako stylovka pro manželku asi? Jedině...

beastar
09. ledna 2020, 12:43
1
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Když to bylo zánovní auto, tak se mi to fakt líbilo. Jakože dost. Když to začalo být jakože starý auto kouknul jsem občas na CTS V který jsou cenově docela lákavý. No ale dneska to se nechci nikoho dotknout. Už je to na mě kurva moc hodně starý auto a ten tehdy tak emericky drsný design strašně zestárnul. US auto s fofrklackem bych nechtěl .... ne kvůli tomu jak to dělají, ale prostě jen kvůli pocitu.

No ale o ročním CTS V sem moc přemýšlel a načetl, nakoukal pár recenzí a fakt mi to vrtalo hlavou. Až sem nakonec došel k závěru, že je to prostě pro lidi co jako to US auto fakt chtěj a mají k tomu vřelý vztah. Nicméně ESP off+ manuál a special racing tyres Nokian ... tomu rozumím dobře....

beastar
08. ledna 2020, 23:30
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Ale jasně trochu přehanim. Je to funkční design po japkonsku. Strohost ve stylu šukake, kaizen a šikanazen. Rozumím. Na to na co ten Jimny je to bude asi zajímavý. Nicméně pro koho a co to vlastně je? Jako třetí auto do rodiny když se jede na chatu? K chatě? Stylovka pro milovníky přírody? Trochu mi to připomíná ty mobily Aligator:)) Taky mají podsvícení možná i oranžové. Vážně cekas že tě nadchne krám do terénu od jpn značky kterou půlka Evropy ani nezná??? Tak takovej optimista ja nejsem. A nejspis se dřív podívám za volant Kubajzovyho Volva, než téhle věci...

beastar
08. ledna 2020, 22:27
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Ten interiér i UAZu může konkurovat! Ta řadička:D Ježiš neskutečný retro. Proč všechny auta co umí v terénu vypadají jako z osmdesátých let ? Z ostbloku. Ta levnota z toho kouká i na fotkách. Já vim v lese když to zasereš od bláta je to jedno..Stejně jedinej offroad kterej dává smysl všem je G wagen. Jen nestojí 4 kila jak tahle hračka s návodem od Lego Technic.

beastar
08. ledna 2020, 22:23
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Ještě movitý fanoušek jízdy mimo asfalt. Ten si ale spíš nazvedá Patrola. Jako do firmy Suzuki asi nikoho nepřesvědčí. Takže nakonec roztomilá stylovka, co teda umí když tak i terén. Naživo sem to nepotkal. Zatím nikde ani za hranicí naší líbezné stylem prolezle republiky..

beastar
08. ledna 2020, 21:56
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Proč se asi obří konglomeráty nástupu elektro vozů ani moc nebrání? VW má vliv všude včetně Europarlamentu. Tabákové koncerny bojují za kouření léta. A lidi furt kouří. A v automotive jsou miliardový koncerny ve vleku pár pitomcu v kravatách? Neee je to přece dobrej byznys...

Kdyby Tesla dělala konvenční vozy už dávno skončila. Ale dělá 100% marže na něčem jako auto. Teď si jezdim modelem 3. A jako správnej Tesla hater... Se moc těším až to Muskovy spočítám v blogu:D

beastar
08. ledna 2020, 21:51
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Pro lesáky mimo velký firmy to fakt není. A nakonec ono i u těch lesů dokonce i v Praze měli Nivu a l200 mám pocit. Možná je to fakt teréňák to nepopírám, ale fakt úzkoprofilovlka. Pomalu stylovka;)

beastar
08. ledna 2020, 21:48
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Jako mě ten ruskej shit dává v tomto případě větší smysl. A klimu už má taky:)) A ano jak píše pan exredaktor. Chtějí to i lidi, kteří absolutně neví do čeho jdou. A že to fakt nebude cool urban car lajk a ferst ravka.

beastar
08. ledna 2020, 15:52
3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Článek tohoto typu považuji za zlo. Už jen protože argumentačně nejde nic černobíle. Každej má kus své pravdy. Dokonce i komunista Adam vznesl rozumný názor.

Nikdo z nás tady to nevyřeší. Nanejvýš můžeme doufat, že kola dějin se zase jednou otočí naopak jako onehdá v Sojuzu. Nebo pár století předtím ve Francii. Nebo relativně nedávno v Iráku. A bude to ve prospěch toho, co chceme. Zdravou planetu s dejchatelnym vzduchem, zalesněnou a plnou lidí používajících osobnich svobod. Nelíbí se mi že se celý problém řeší zákazy a pokutami. Stupidní dotace přímo i nepřímo tečou z našich kapes do jiných kapes. Místo aby se hledala skutečná reálná řešení. V Praze se řeší hovna už 20 let... Pro to aby lidi naučili se dopravovat mhd neudělali nic. PR parkoviště nedostatečný. Okraje Phy obsluhují naftové, pomalé busy.... V centru reálně není kde odparkovat za rozumný peníze. Okruh města nedokončený tzn. Tranzit částečně přes město. Když to posunu k pokroku nabíjecek na elektro málo. Cyklostezky k ničemu. Jakýkoliv sdílený bordel o ničem...chaos. Hlavně že se sklidňuje skrze zpomalováky a 30tky. Má někdo pocit že tohle vylepší přesednuti do elektrického auta? Které ty emise vytvořilo taky jen jinde...

beastar
08. ledna 2020, 15:40
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Já vůbec nechápu co se mi na tom má líbit? Je to roztomilý asi. Po městě bych s tim jezdit nechtěl, ani v modrý to parkovat výhodně neumí. Do terénu asi fajn někam kde to má opodstatněný. To si ale můžu jít pro Nivu ne?

Podle mě auto pro úzkou cílovou skupinu. Do které se já nehrnu ani nepatřím. Netvrdim že je to špatný. Ale je to nekompromisní a zjevně i docela nepohdlná a zle vybavená krabice za cenu Go Dusteru fplny....

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hyundai i30 kombi 2018
Hyundai i30 kombi

2018 rok výroby
120 koní výkon
998 ccm objem

Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021 2001
Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021

2001 rok výroby
75 koní výkon
1 388 ccm objem

International Harvester Scout  1973
International Harvester Scout

1973 rok výroby
345 koní výkon
5 700 ccm objem

Hummer H1 HMMWV M998 1987
Hummer H1 HMMWV M998

1987 rok výroby
110 koní výkon
6 200 ccm objem

Lincoln Continental Mark V 1977
Lincoln Continental Mark V

1977 rok výroby
166 koní výkon
6 600 ccm objem