načítám data...

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMichael S
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 5.2 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků6038
Pozitivních komentářů u článků1838
Negativních komentářů u článků142
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. ------- Pagani Zonda C12 S H.P.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 23:09
0
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Ja myslim, ze hlavni je mit za co natankovat a nesplest cernou a zelenou pistoli. Obecne sem tankoval diesel i benzin od Rumunska po Belgii a vzdy ok. Jinac Benzina Verva pac je to ted cool a tankuje tam i Cervson.

beastar
včera v 18:57
1
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Apka je super, taky to tak delam:D

beastar
předevčírem v 16:39
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Krab: Ono je to tak, že já to zpětně vidím jako dobré rozhodnutí vzhledem k tomu, co se událo za posledního půl roku. Ne že bych si nepřál raději jezdit v postarší 911 Turbo, než v nějakém novém Renaultu. Jenže reálně na to Trophy jsou prostě v kostce opravdu malé provozní náklady. Navíc fakt sem často využil i normální kufr a zadní sedadla. Teď nedávno sem mluvil s jedním klukem ze Slovenska, co má Turbo 996 v podstatě jako daily (nejezdí sněhy, břečku, hory a vyloženě po městě) Najede asi 20,000 za rok. A prostě má to svoje limity. Jenom předesílám, že je to člověk, co si to reálně umí opravit sám a má na to prostory. A ano Ghibli obecně jako všechny Maserati čest některým co ne je velký provar.

Takže kdybych měl 996 musel bych stejně mít ještě jedno obyčejný auto. Samozřejmě naprosto normální třeba A4 TDI. To ale znamená další pojistku, další gumy, další případný servis a tak dále. A nakonec by to dopadlo jak u některých co znám nebudu jmenovat. Poršák v garáži najede 00 nic. A jezdíš potom pracovně tím obyč autem. Dobře v té 911 je dnes potencionálně uschováno dost peněz a na ceně nespadne. Jenže prostě já mám tady za mega rychlý moderní auto. To na ceně spadne, ale taky jednou ty Trophyny nebudou úplně levný. A já to v nejbližších pěti letech určitě neprodám. Jednak protože se mě to líbí a druhak, že lepší auto oni sotva postaví v té situaci v které jsou teď. A korona a emise a tak dále. A mě prostě tyhle moderní 1,8 až 2,0l turbo sedí i na sportovní jízdu... Jasně má to umělej zvuk a tak dále... milion věcí který jsou z pohledu Oldschool petrolheadů špatně....... Nakonec si v tom ale tu srandu na té okresce užiješ taky a na okruhu teď nechci hádat, ale nějak výrazně pomalejší jak ve starým Turbu (co si nechceš zničit) nebudeš. Není to pro lidi, co je pro ně modla Miata a BRZ, Boxster ... tj je jiná kategorie aut. Asi jako srovnávat F1 a GT-R mysleno auta ne Nissan.

beastar
předevčírem v 16:27
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Každej ví že Volha je top bezpečná ne asi. Není teda popsáno jaká ale 3110 je na tom takhle, tak asi není pochyb že model Carevna asi na tom bude ještě hůř:D

beastar
předevčírem v 16:15
3
Pryč ze světa lowcostu? Nové Dacie vypadají překvapivě hodnotně.

Možná opouští lowcost, ale aby se to nepromítlo do cen což je téměř jisté že se to promítne. V rámci kategorie ta auta vypadají fakt docela pěkně. Jenže v základu to taky bude vypadat jinak a prostě no. Počkám si.

beastar
28. září 2020, 16:36
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Teda děda klasa chlap. Muj clovek uvazovanim. Ja si radeji dopreju poradnej kus hoveziho, nez tasku od LV. Je vtipny jak moc a porad auta zasahuji do nasich zivotu. A ze porad prijet tou x5 jakoby neco znamena. Nebo mit proste drahy orloje. Pritom je to primitivni. Jak popisuje Krab na co je, tak je. Na co neni to se nekupuje. Mam stesti i na zenskou, ze slevy u Cartiera ji davno neberou a radeji si koupi novou vestu na kone:D A ted prave prichazime na chut i tomu, ze auta typu Ghibli nejsou treba. Hlavne i ja jak ted jezdim mene tak to tolik neresim. Neni treba se tolik reprezentovat. A ve dvou pohodlne cestujes i v coupe. Kdyz je zrovna dovolena mame sbaleno za ,5 minut.

beastar
28. září 2020, 15:07
2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Je to smutný no když to posloucháš a hlavně vidíš. Jak ti najede borec v X5 v hadrech za pade s hodinkama z vyprodeje za kilo. A dá si vodu..... a platí 30,- kartou bez dýžka:) Protože von vydělá to kilo+, ale barák, X5, X3 manželka, dítě, Alpy, Dubaj a aby taky měli nějakou rezervu. Potom si nedopřeje ani pořádnej oběd v hospě. Já vždycky přemejšlim jak asi bolel ten úvěr na hodinky a jestli ty hadry nejsou z Turecka spíš. Někdy si přijdu, že sem zastydnul v době 20 let zpět. Chodim žrát do hospod, chodim do kaváren, všude nechávám spropitný... nechat někomu deset korun, tak by mě hanba fackovala.

A pak máš korporátníky ve služebním supínu. Tam je to stejný akorát o level níž. A kantýna kde je oběd za devadesát narvaná a i to je pro některý drahý. To se nesměju nikomu, tak to prostě je. Akorát jak píšeš drahý hadry, boty, služebáky, drinky, hodinky, byty... ale přitom je to naleštěný hovno. A to naleštěný hovno táhne lidi z celýho zbytku republiky, co si myslí, že tohle je TOP LIFE. Big city feeling bude ze mě hvězda a piču. Budeš nosit stejnej svetr z Gantu jako mám já a kámoš bohužel taky a jeho šéf taky.... akorát si seženeš jinou barvu. Koupíš si voe taky ty Carrery protože Venca z marketingu je taky má. A nakonec všichni bydlíme v těch píčovinách, co mají ty hesla něco jako Do města krok do lesa skok, nebo tep velkoměsta na dosah ruky.... Čtvrť Standy Hložka atp. Vítej v Praze. A ti borci nad náma jsou na tom stejně akorát místo bytu mají něco jako dům, spíš takovou parodii na žití v domě.

A potom jsou tady ty dovolený no. Jako já tím že nemám pořád děti a žijeme trochu jinak a nejen v Praze (teda jako nejsem tu celý rok) tak to vidím trochu jinak. Bohužel ale ty lidi kolem mě to mají až na pár jednotlivců hozený, tak jak píšu. Jak křeček v kole a takže to že žereu potom řízek z alobalu na OMV někde u Balatonu je jim vlastně úplně jedno= je to změna.

beastar
28. září 2020, 14:56
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Jo hale je to možný ten blog si matně pamatuju. Tak možná sem tam něco zmiňoval tohoto typu aby to zvýraznilo příklad. Jako v momentě kdy prostě jezdíš málo přestává mít operák, nebo nový auto na leasing smysl. Protože ta záruka a pevný servisní interval ti najednou jsou k hovnu. Já už sem takový období taky měl.

U baráku byla čtyři auta řekněme normální za "hotový" a v garaži 944. Nejvíc vtipný bylo, že když už sem teda někam jel jezdil sem MLem protože to nejmíň žralo, všechno se do toho vešlo a když jedeš 2 km na oběd fakt je ti to celý u prdele. Je to různý já už bych do ničeho jako je RS4, nebo M5 V10 nešel. Škoda peněz a ten zážitek z těch aut zase až takový není. Po pravdě chtěl sem si koupit Porsche 911 Turbo 996 místo Ghibli.... jakože s tim budu docela jezdit a tak. Potom mi došlo že s nějakým autem střední a nižší střední budu mít větší klid a nakonec mám co mám. Plus stejnej model budeme aplikovat u S6... nějak sem z toho už taky vyrostl. Takže buď ji nahradí něco jako DS7, prostě protože se nám to líbí a převážně s tím druhým autem jezdí přítelkyně. Případně nějaká "sportovnější" verze něčeho obyčejnýho... klidně oktávka fplný, když to bude za dobrý peníze. Na nějaký garáže plný "youngtimerů" už nemám nervy a stojí tě to akorát hromadu peněz. A jako ten brutální propad hodnoty ustojíš. Jenže pro co? Aby sis dokázal, že si borec? :D Ne díky už sem na to asi starej.

Když se chci projet sporťákem mám X možností si ho půjčit skoro na jak dlouho chci. Už sem taky dvě italský píčoviny po sobě v té garáži měl a co z toho bylo. Provar. Jako u Ghibli na operák v té naftě to bylo vlastně supr. V momentě jak sem koupil ten benzín ... no škoda mluvit. Takže možná bych si klidně nechal to STi páč proč ne když už je. A k tomu si kup něco staršího, obyčejnýho a máš klid. Třeba Golfa Gtičko šestku.... megana RS, nebo třeba rychlýho Lexusa do nosa a máš klid.

beastar
28. září 2020, 12:38
0
Honda E Advance: Upřímný automobil

Já si nevšiml. Ok. Odstup satane...

beastar
28. září 2020, 12:36
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Junior: Ne. Ono je to trochu jinak já jak sem to psal narychlo, tak to asi vyznělo jinak než mělo. Za tu dobu co tam bydlí měl tři různá Bentley ne najednou. A s prvním dobrý, druhý už mu vadilo že má prostě problémy s parkováním na ulici a tak podobně. A když si koupil po dalších několika letech třetí tak mu po půl roce došla trpělivost auto prodal a taky žije dál. A přesně tak jak píšeš v tom závěru jemu je to úplně jedno, že nějaký tágo stojí litr. Ve finále náklady na Bentley někde v modrý, který ti je ve výsledku k ničemu jsou daleko vyšší.

Jasně není to pro každého. Bydlí v centru, kde je vše ve vzdálenosti 400m od něj. Může dělat z domova a kancelář má ve stejným baráku akorát o dvě patra níž:D Jenže takových lidí znám dost a oni si drží dvě, tři auta jenom prostě proto. To byl celej point toho mého vyprávění. Ty seš na tom podobně jako já... taky bych si neuměl představit nemít auto, ale taky nebydlím v centru a najezdim se i pracovně dost. Potom nám samozřejmě kombinace mhd, taxi, půjčovna sportovních aut nedává smysl.
---
ad.: 3 Astony. To určitě ne pokud dohledáš ten příspěvek kde to píšu klidně ti k tomu dám nějakej výklad. Kámoše co má Astona mám. A ten s ním právě skoro nejezdí (jen výlety a podobně) Jezdí úplně obyčejnou oktávkou v naftě ve stajlu. A pak další spíš známej má nějaký Aerovky a podobně a ten má teda zase Caddynu. Mimochodem přesně tady o tom člověku co si jezdil Bentley sem tady psal v různých souvislostech X krát... tak zase FKLIDU,)

beastar
28. září 2020, 10:29
0
Honda E Advance: Upřímný automobil

Za milion zase nemuzes chtit kaviar a krevety.

beastar
28. září 2020, 10:27
1
Honda E Advance: Upřímný automobil

Jo me to taky rozesmalo. Tyhle problemy jestli nabijim za 20 minut 100 km ci 150 to bych chtel mit. Bych si asi pustil akvarko a sel na kafe:D A presne tak tezky je to vsechno za cenu sportovni top verze Meganu ci nedavno testovane hybridni oktavky si to minimalne ve Stredni Evrope muzou stricit za klobouk. Ok tam kde jsou v Deutchlandu emisni zony, tak jako mestska uchylnost se to upotrebi... Me by zajimalo kam ten kram dojede po mem na dalnici. Tzn. Jezdim tak 160-170 jak provoz dovoli, klima, topeni 22. Radio, bthf. Myslim ze by me Honda ee vadila.

beastar
28. září 2020, 10:10
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

V ruznych obmenach to tu uz bylo tj pravda. Tak myslim ja to dobre znam. Mit jenom sportak je jeden velkej kompromis skoro furt. Proto je lepsi si ho uzivat prave kdyz a dokud to jde, nez s nim planovat rodinny dovoleny ( kdyz rodina neni, par, si sam je to ok)

beastar
27. září 2020, 23:00
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Vsak ja vim. Ono ja nejim skoro doma a krabicky nevedu. Nechodim jist do luxusu. A stejne denne 250,- das:) Plus sem, tam nejaka vecere. Zase lidi, co maji problem poplatit svuj lifestyle uplne nepoleti obedvat do Rima.

beastar
27. září 2020, 22:54
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Ja sem to pochopil. To ale neznamena, ze prave tu potrebu nekdy mit nebudes. A pak je po prdeli. To vysvetluje prave proc lidi nejezdi bezne dovoleny Vette, nebo Mustangem. A kdyz mas na Mustanga mas casto i na jiny auto a jsme u toho. Nekdy je to tady jak ve skolce pro velmi nadane deti. Muzu ti k tomu jeste nakreslit obrazek a poslat voskovky.

beastar
27. září 2020, 21:19
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Jak by se do toho dali 3 deti a kola? Nebo paddleboard? Ve dvou je zivot sladsi;) Taky sem si kdysi pojezdil Eurotrip s 3200gt... juch juch to byli casy az na Giblartar sem dojel. No a klidne bych to opakoval pac kidZ nejsou, ale uz me to asi ani nelaka...

beastar
27. září 2020, 21:15
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Detoznalec:D Hale ja vubec nevim jak se driv jezdila ta jugoska v Trabantu s detma a bez dalnic. To byl uspech tam vubec dojet.

beastar
27. září 2020, 19:06
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Jo rekneme, ze vas bylo mladi s autama snazsi. Jako ja uz facko taky pamatuju jako supr karu. Nemel sem jeste ale ridicak v te dobe kdyz bylo NEU.

beastar
27. září 2020, 13:16
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

ad Junior a Pepuv last odstavec. Kdyz mi bylo 20 mel sem petku v dieselu. Proc? Protoze je to husty manazersky voe, jede to, budi to respect a jezdi v tom husty borcí. Cerny vokna, ladak pico a mafian je na svete. Dnes se presne temto autum vzdy pousmeju protoze vim, kdo ze to asi ridi;)

beastar
27. září 2020, 13:10
0
beastar
27. září 2020, 13:08
2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

To je dobry pristup a mas pravdu. Bohuzel na Cecha moc progresivni. Stejne jako se jeste lidi v centru Prahy nenaucili, ze fakt auto 80% roku nepotrebuji v modre... Furt jim brani v tom to nemit ten pocit, ten status, vlastnim auto.

Kamos ma na Vinohradech 250m krasny byt. Mel po sobe tri ruzny Bentley. Garaz daleko takze zona. Auto vecne podreny, pochcany, blbe zaparkovany. Az to vzdal prodal a jezdi taxikem vsude. Usetri a je stastnejsi bez starosti. A kdyz chce auto. Jak rikas zvedne tel a do hodiny ma u baraku s plnou vse od oktavky po lambo... Snad se to taky jednou naucime.

beastar
27. září 2020, 11:45
2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Tak, tak neco pravdy mas. Jak pise Pepa nemuzes brat priklady doslova. To obleceni a jidlo v zahranici je opravdu mnohdy za stejne penize, nebo podobne. Vsak v Italii jde dneska i pro tu rodinnu na obed nakoupit za stejne penize jak v Praze, Brne, Zline atd. Nema cenu sebou tedy tahat tasky spaget, polevek, rizku a jinych hovadin. Obleceni v Amsteru... jako neznam nikoho, kdo by si tam programove kupoval obleceni a jezdil tam autem:D Z Prg to litalo i v sezone za 2,500. Opet byl to priklad i kdyz bych to osobne prohodil obleceni radeji v Rime.

Tak a cestovani po Evrope autem (o tom se hlavne bavime) protoze na Maledivy, tak pojede asi...nikdo. Neni dnes uz pro nas vzdy jen z pohledu tech chudych vychodoblokaru. Jsou zeme kde za 100 eur pozvu cely klub, ojedu sest krasnych holek a dam si 500g biftek. Takze ano, je to o tom kdo a kam jede. Jestli ma deti a hlavne jake ma naroky. My kdyz jedeme ve dvou na par dni. Opravdu nic nepotrebujeme. Mame batoh a mini kufr protoze zenska. A jelikoz nejsem vylozene chudy vse si koupim kdyz je treba. Rodina s detmi a to i takova co ma prachy na Multivana to muze videt uplne jinak.

Nemyslim ze by v clanku bylo nekomu neco nuceno. Zakonceno je to otazkou. A ano dovolena jde travit v Mustangu stejne dobre jako v obytnaku:) A pokud nejsem ve vate i tak mam zeme, kde je klid a pohoda a ceny 50% tech Ceskych a to i tech v UH. To ze lidi jezdi kombikem do Chorvatska s cenama Parize je vec jina.

beastar
27. září 2020, 11:04
4
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Myslim ze myslenka clanku neni nikomu rikat, ze to dela spatne. Nebo dokonce podsouvat, ze ideal je jezdit ve spodkach s kartou na prdeli v Caterhamu. To zamysleni v tom clanku je spravne. A fakt je ten, ze v mnoha pripadech lidi opravdu vezou vic, nez li potrebuji.

Nicmene souhlasim s tebou. Napsal si to spravne. Mame se dobre. A vetsina z nas ma protoze muze mit a ne ze musi. Taky pamatuju dobu kdy jsme v sunce tocili Italii v sestave 2+2 s narvanym kufrem... A ze z dnesniho pohledu bylo i to Ritmo strasna mrdka. Proste to doba takto umoznovala, tak sme jezdili. Dnes to lidi toci v kombiku s rakvi a ja sem za dnesni deti rad. Prece jen bez klimy za drnceni plechu a smradu spalenych brzd se nam jezdilo hur:) A u sportu kde mam vybaveni chapu ze je nutne tahat to sebou cas od casu. Zalezi kam jedu, proc a na jak dlouho... Jsme individuality kazdy ma jine potreby a jiny fin. moznosti. Kazdopadne kramu mame vsichni nadbytek tj fakt.

beastar
27. září 2020, 10:53
0
beastar
27. září 2020, 10:52
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

sheogh: To si podle me zkusil tu nejhorsi variantu 1.6tdi ma nizkou spotrebu to je jeho jediny plus. Jinak projev i na diesel desny, nejede to. Plus jestli to byla nejaka utrapena Ambition nemohlo to v tobe zanechat nic, nez zmar a znechuceni. Mimochodem 1.6 tdi v treti generaci okyny me taky znechutilo.

Dvojku sme meli na prodej dovoz CH. Dvoulitr tdi 103, výbava Luboš&Karel, kuze, amundsen, sedmnactky a to auto pusobilo uplne jinak. Trojku sem mel tyden tsi rs o tom sem tady nekde psal. A taky vlastne asi docela dobry jako auto na bezny presuny. U ctyrky hadam, ze to bude dost podobne. Jak rika kamos. Kdyz voktavku jedine fplny ftop konfigu.... ve sleve:)) Ono na tom neco je.

beastar
25. září 2020, 21:02
3
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

Sato: V podminkach CZ/D sveta je S6 v porovnani s Ghibli super obchod. Propad hodnoty je u obou velky problem. Ovsem Audi jde lepe a rychleji prodat. S tim ze jde i o trochu levneji provozovat. Audi je na tom celkove lip.

Sedrik: Presne tak taky mam nabijecku 300m od domu. A nove i u prace pres ulici. Pokud by s tim jezdila ta moje tak to taky dokaze vyuzit. A ta hodnoti hlavne design a vykon a rychlost v primce.

Krab: Ja sem s trojkou tsi rs problem nemel. Naopak mi to prisel dokonalej spotrebak. Nesmis to vnimat jako sportovni auto. Ja to beru jako sportovni look. Je jasny, ze jakykoliv pravy hh je lepsi auto. Jako Sup iV se mi taky libil. Kamarad z ecka ted presedlal... musel. A picoval a nakonec je z toho nadsenej. A je to typek co se o auta vcelku zajima. Myslim ze az to vychytaji, tak tahle oktavka vrrchol modelu Octavia pod VW. Uz bude jen hur. Jo a podle me design toho je fakt trendy a smele konkuruje autum o 500, 600k drazsim. Nerikam ze je to bezchybny jde o to, ze je to ucelny, jede to a ma to technologie a nizke emise.

beastar
25. září 2020, 15:19
2
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

Asi takhle na pracovni a rodinny jezdeni se mi to libi. A varianta RS vypada i hezky. Ano je to milion, ale za usporny a docela rychly auto s levnou pojistkou. Kdyz vychytaji ty problemy, ktere to vse srazi/zeli. Tak potom mi nic nebrani si to za rok se slevou koupit, nebo spis holce az se doplati toho casu zbytecna S6...

beastar
24. září 2020, 16:38
3
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Jenom taková věcná. Ono jak tady oba chrlíte ty ceny. V devadesátých letech byli ceny aut naprosto jiné. A hlavně Koruna, Dolar a tak dále měli úplně jinou hodnotu pro kupující. Takže 780,000 za 2.2 JTS byla pořádná rána. V čem má Riccardo pravdu je to, že AR byla tehdy o dost levnější, než srovnatelná Německá auta. Jenže ta měla v té době všechno. Plnotučné motory, vrcholnou pověst a závodní kariéru. Audi DTM a X dalších, včetně rally, MB to stejné a BMW platilo za značku dělající luxusní sportovní auta. Navíc tehdy jako dnes bylo snadnější si Němce nakonfigurovat a reálně koupit s nějakou slevičkou. Alfa tohle neměla dobře ošetřená a ty věci se s ní táhnou dodnes. Giulia je drahá právě proto co tady nedávno psal Krab (překvapil kluk jeden) nedaří se mít efektivní výrobu a optimalizovat náklady. Nedaří se vývoji a bohužel se nedaří ani prodávat tolik aut, co je třeba prodat. Kvalita montáže je furt Italská. Těch Giulii sem řídil pravda vždy kousek několik. A jako žádná sláva. Kvalita montáže srovnatelná tak s trojkový předFL Superbem a to ještě těžko. Jenže toho Superba koupim skladovku za pár korun... Prostě Škodovka má dobrý zákaznický servis v tom zase Alfa chrápe. Tady to hezky někdo popsal BMW vs Alfa a přístup. A fakt je ten, že z BMW jde hromada pro zákaznických akcí. O Audi nemluvě. Ten problém je komplexní a nezahrnuje jenom TO co se prodává.

Giulia není špatné auto. Stelvio je trochu mimo hlavní proud toho, co chtějí lidi. Což by u Alfy asi úplně nevadilo. Jenže ono prostě není top ani mezi těmi svými konkurenty které sem vypsal nahoře. A když budeme upřímný 156 vs 3er a tak dále. Už v době kdy sem si kupoval 156 za tehdy ještě těžký prachy... Tak to bylo hlavně z nostalgie po itošce a kvůli designu. Věděl sem že konkurence dělá lepší auta. A to jsme zase u toho z historie a toho "srdíčka" nejde donekonečna žít...

beastar
23. září 2020, 14:11
1
Dacia Duster 1.5 Blue dCI 4x4: Obhájí si vyšší cenovku?

Už sem to tady kdysi dělal, tak jen krátce:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/sportage/18390727?goFrom=list
pokračuju... roční (max do 10,000km) najeto Octavia, Kadjar, Kona, T-Roc, Vitara, Astra, Scala, Focus, Juke, Corsa, ASX, Ceed, Corolla = No more space for this RO crap

beastar
23. září 2020, 14:04
1
Dacia Duster 1.5 Blue dCI 4x4: Obhájí si vyšší cenovku?

Zajímavý že v USA už tahle věc funguje asi 10 let v ostrém provozu a kromě toho, že se to občas zneužívá při krádeži aut. Nikdo nikomu pokuty za CO2 nedává a dokonce světe div se ani CIA vás přes to nesleduje. A to se s tím sledováním a buzerací v USA fakt nemažou. Takže KLID. Je daleko nebezpečnější Facebook a věci typu chytrý telefon s padesáti aplikacema z Číny....

Btw líbí se mi jak se můžou řidiči z každé zmínky o něčem takovém posrat. V praxi se tady necháme už přes půl roku buzerovat kvůli nemoci která zdaleka nejde nazvat smrtelnou. Dokonce si necháme zavřít hranice a dobrovolně se registrujeme do jakýchsi eroušek a covidpassu a ja nevim do čeho:)

beastar
22. září 2020, 14:29
1
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Jako ja nerozporuju to, co pisete. Cenikovky vysoky jsou. Skladovku sezenu levneji i Glc, X4 apod. Takze tam spis je problem, te tech skladovek v CZ bude vzdy mene. Kupuji si to fanousci do aut o tom zadna. A vzdy kupovali, stejne jako Bmw, Audi, Vette, Porsche, Lotus, Bentley, AM... Radical. Jenze jako velka znacka kterou AR zatim je se musite vyvijet a premyslet. Je to vzdy videt i na tom co pise Krab. Alfa byla, kdysi, bylo a tak... To je hezky a co jako? Porsche bylo pred krachem a kde je dnes. Dela skvely auta ma podil ve VW atd. Jako firma jsou trendsetter. In je mit i Porsche hodinky, spodky.. Chapete? Kdyz bude stat 911 6 mega stejne se najdou lidi. co ji radi koupi. Alfa zaspala dobu. V ramci fca je upozadena. A ano CR maly trh jenze oni propadli i v USa, PRC, Rusku... Proc tj ruzny.

Maserati je na tom podobne. Dokud bude tu srandu nekdo platit pojede to. Otazka je jak dlouho jeste. Ta historie a logo je asi jediny, co ted ma cenu. Platforma Giorgio je sice ted dobra, ale uspechy to stejne nenese. Motorsport je rekneme ve srovnani i treba s obyc znackou jako Renault tristni. Vice mene se jedna opet o jmeno:)

A je skvely ze tech par aut co potkame jsou Stelvia v plny. A QV a tak. Jenze dneska drzi nad vodou stredni suv, naftovy kombik, benzinovy moderni hatch. Furt cekam kdy to bude. Co ze to dela Fiat aha 66x variace Fiatu 500 a Tipo okey.... Chapete proc a co pisu. To neni o tom, ze bych se chtel vymezit proti Alfe. To je o byznysu ktery drzi nazivu tyhle sportovni modely. Protoze sedesaty leta uz skoncili. Mimochodem Nemci by s Alfou umeli udelat uplne jiny veci. Viz. Lambo, Bentley, Seat atd atd...

beastar
22. září 2020, 00:20
7
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

No. A já jsem to přesně čekal ten výsledek. Přesně takový jaký je. A hodně se mi líbí zmínka o tom, že milovníkům SUV se tohle auto vlastně ani moc líbit nebude. Protože jo, tak nějak to je. Přesně na to stejné trpí Levante a taky Macan a taky pár dalších. Ono to totiž vlastně není moc SUV. A kupovat si za 1,7 Alfu je nejen na korporátní parkoviště, tak trochu faux pas. Když můžu mít za 1,4 jen o pár koní slabší GLC 300 s nižší spotřebou a prostě s hvězdou... který mimochodem nejezdí o moc hůř. Nebo taky třeba X4 s vrtulkou. Za ty prachy můžu mít i Jaguar F-Pace Ingenium 3.0d co má 300 koní a ano možná nebude tak obratný na což většina potenciálních kupců SUV kašle... Zásadní je rychlost v přímce:)
--
Takže ano Grazie Mille , ragazzi grandi, boun lavoro di squadra bravissimo. Jenže na většinu zákazníků to nějak neplatí. Jestli vono neni na čase postavit supersport. Aha to neee to jsme vlastně už udělali u Maserati. Allinferno. No tak zase nic fajn je že Františka to bavilo to je potěšujicí. Bude šířit osvětu, že vole tydlencty suvečka nejsou jenom pro dědky a neznalce aut...

Sorry současná politika AR a vůbec IT části FCA mě strašně baví a přesně vím, že Lancia TIME se blíží... bohužel rychleji, než bychom my fandové chtěli.

beastar
21. září 2020, 21:56
1
Bugatti mění majitele. Bude patřit Chorvatům.

Ano nejvic vseho, vcetne ceny. A idealne nejmensi serie:) Mimochodem pekne si to ozdrojoval Sedrik. Co vic dodat thats it.

beastar
21. září 2020, 16:03
0
Haptika: Jak se nezabít

Tak jestli si jezdil 120 a ted jezdis Audi MMI s ovladanim na stredovem tunelu. Tak to je velky pokrok! Mimochodem ono vyzkouset toho hodne te dovede hlavne ke zjisteni jak moc je si vsechno podobny. A desny je i to jak kktsky jsou kolikrat reseny fakt drahy auta.

beastar
21. září 2020, 12:32
0
Haptika: Jak se nezabít

Junior: Ano to je taky hodně dobře vymyšlený. Obvzlášť za jízdy se to obsluhuje božsky...

beastar
21. září 2020, 12:24
5
Haptika: Jak se nezabít

Já si pamatuju jak mě neskutečně srala "nožní" ruční brzda u Mercedesů. Pořád sem naprázdno hrabal do středového tunelu. Světla jak píše Krab také. Teď nedávno sem řídil starý Ford a trvalo mi rozsvítit světla. Jinak tlačítka oken na středu byla dlouho u všech výrobců. Co mi taky dost vadí dodnes debilně utopený ovládání sedadel u VW koncernu. To tam honíš jak Sparta body a stejně je to odstupňovaný tak kreténsky, že sedět pohodlně v Golfu je stejně tak pravděpodobný jakože Sámer Issa dostane zlatýho slavíka.

rock: Ty máš vůbec zvláštní názory poslední dobou:D Nejsou úplně nejlepší okna na kličku, čtyřrychlostí manuál, zadokolka a atmo motor vzadu. Jo a aby to bylo bez posilovače... něco jako Popular,D
-
Komentář upraven 21. 9. 2020, 12:25:48

beastar
21. září 2020, 12:16
0
Haptika: Jak se nezabít

Jo jo já vím nechtěl sem to rozepisovat a přiznávám, že už pár let ty trendy zase nesleduju. Jako jo ta třetí sesle v některých letadlech určitě chybí. Však u čeho se to lezlo v kabině tím průlezem dolu k přístrojům jak v ponorce? To mohl zvládnout jen inža:D Jinak ano DC9 je veterán. Já to prostě jen nevydržel a nechal se nalákat na"úvodní" obrázek.

Jinak samozřejmě bych řekl, že starší airliners třeba ATR 72 na pilota taky pěkně sere akorát se to prostě když to opakuješ 16x za den plus simulace naučíš po paměti poslepu. Stějně jako když řídíš auto denně.

beastar
21. září 2020, 12:06
0
Koloběžka Lime: Jak se stát kosmonautem...

Tak už od středověku a to je fakt dávno si města sama regulují co je "takhle ne" a co je ok. Pokud se ta věc odehrává na území města dříve za vstupní branou. Takže arbitr je jasný. A lidi na magistrát dnes volí lidi jako my. Co v tom městě žijí a platí popelnice a další věci:) Pokud by ten projekt a to podnikání proniklo do více měst v jednom státě je nasnadě aby se to nějakým způsobem ohraničilo na vyšší úrovni. Z nás občanů by reálně neměl být arbitrem ani katem nikdo nicméně můžeme snad mít názor. Matěji tvoje okecávání kolem mi přijde jako typický příklad nevyzrálosti České společnosti. Samozřejmě nikdo tady nevyzývá k tomu ničit majetek (včetně toho co se sdílí že) Přece jen taky nechodíme jen tak ze srandy rozkopávat koše po parcích a tak.

Pokud ale někdo podniká a nabízí službu neměl by omezovat okolí a jeho "služba" či výrobek by měla být dle obecných regulí bezpečná. Což Lime rozhodně není. A nejde zdaleka jen o uživatele.O tom že to zabírá veřejný prostor nemluvě. Pozitivní zlepšení na dopravě po městě také výrazně není vidět. Je to asi jako sdílená auta... parkuje to všude, někde to stojí i mnoho dnů... skoro zdarma... Co by za to před lety autopůjčovny dali zamrdat svejma autama město a nic neřešit. Řekl bych že rozbíjení těch koloběžek je až to poslední. Projev zoufalství. Nicméně Praha se k tomu postavila zatím celkem dobře uvidíme, co bude dál.

beastar
20. září 2020, 23:05
0
Haptika: Jak se nezabít

Mily Jene... i letectvi prodelava zmeny a ne male napriklad Airbusovska fly by wire a glass cockpit cast tlacitek poslal na odpocinek. A mohl bych pokracovat, akorat todlencto je vo autech;)
-
Komentář upraven 20. 9. 2020, 23:05:06

beastar
19. září 2020, 15:38
2
Promarněné příležitosti nových technologií

Se to chvilku zvrhlo na totalni ot. Jak technologie jsou na hovno, protoze lidi neumi ridit. 4sure. Je hustsi provoz, auta jsou dostupna defakto vsem. A tak taky vsichni jezdi. Velka cast protoze musi a ne chce. A tito lide nemaji pak k tomu tak vrele vztahy. Jako treba kolega Fandatik, ktery jezdi ve starsim aute zjevne bezchybne. Kreteni v novych autech s displejem a svetylky ho zdrzuji. A pak at se mi nekdo divi, ze sem alergicky na burany ve starych rozpadlich radovypremiich v rope, ktery se tahnou jak smrad aby jim to nahodou nezralo. Maji tendenci hned blikat atd. To je proste o lidech. Ne o tom jestli ti auto samo brzdi a cte znacky. Ze zkusenosti daleko vetsi dementi ridi stara auta v globalu. Uz jenom protoze jich u nas v provozu vic.

beastar
18. září 2020, 23:09
3
Promarněné příležitosti nových technologií

Velkohuby kecy mas dneska pres pismenka spis ty. Typuju to na Patecni 4 chytry dvanactky. Jestli ne tak nevim, co ti konkretne vadi. Ano lidi casto fakt jezdi spatne, denne zachranim x plechu.. A mozna nekdy i zivot tim, ze myslim. Kdybychom delali jen veci na ktery jsme machri pulku veci nedelame vubec. Srovnani s internetem je vcelku ok presne vim jak to myslel jen ty si to nepochopil. Zamysli se jestli si mel 20 let zpet net? A jak rychli... ja jo velkohube. A kretenu bylo min.

Jinak koncim debatu. Protoze nema smysl. Tvuj nazor nic nezmeni. Abych se vratil k meritu veci. Tady to neni o ridicaku a ridicich. Kdyz si debil je jedno jestli mas novou sklasse, nebo staryho Escorta;) y
-
Komentář upraven 18. 9. 2020, 23:11:41

beastar
18. září 2020, 22:40
2
Promarněné příležitosti nových technologií

:D Fandatik. Ono v dobe 120 byla vubec vysada mit auto. A mimochodem udelat papiry na nakladak bylo daleko lehci. Ridit tehdejsi nakladak tezsi. Autobusak mohl jezdit vozralej. Ridici sanitek byli vetsinou bejvali taxikari... Tolik se necestovalo, nebylo treba tolik soferu obecne. Stejne si nikam nemohl. Jina doba jine moznosti. V USA ma ridicak doslova kazdy uz 70 let a auto kazdy tak 50... A problem to neni. Horsi by bylo kdyby ten ridicak melo lidi minimum. Tyhle hlasky o vysadach... najedu rocne to, co tady vetsina z vas za 3 roky. A necejtim se o nic vic ridic jak ty;)

beastar
18. září 2020, 22:33
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Nesmis to brat tak doslova. O4 sem zminil jako auto pro masy z posledni generace modelu. A prave proto, ze Aliexpress do auta nechci chci to mit v aute z vyroby. Original se zarukama. Jako ja nevim, co by sis predstavoval analog, mechaniku ve vsem, protoze je drazsi? Protoze dnes mas lcd i na hajzlu? Doba se posunula neni divny, ze auta s ni. O tom ze VW dojebalo sw to neni.

beastar
18. září 2020, 21:12
1
Promarněné příležitosti nových technologií

Ja ten posledni Kuby prispevek chapu dost dobre. Ono tak nejak to vidim i ja. A rozhodne to neni o nedostatku zavodnickeho feelu at uz to je cokoliv. Nejlepsi zavodni auto = nejrychlejsi, nejlehci. To nema s nejakou mx5 a toyobaru nic spolecnyho. A muze to byt idealne ctyrkolka.

Ja k tomu staromilskymu pojeti jediny dobry je lanko a zadokolka se svorem moc netihnu. Uz proto, ze mam casto srovnani aut treba z roku 98, 2008 a 2019. Je to celkove jiny. Nejde tvrdit obecne co je lepsi. Reci cisel muj Megane v podstate vsude deklasuje Krabovu Carreru a ta stala tenkrat mnohem vic, nez rendl. Znamena to, ze je Megane lepsi auto? Tezko. To srovnani zakladnich motorizaci je taky trefne. Ono se staci podivat na Golfa, oktavku, megana, focus... Co je efektivnejsi, ucinnejsi, praktictejsi? Prvni generace nebo posledni...

beastar
18. září 2020, 17:05
3
Promarněné příležitosti nových technologií

Honzo super nadseny clanek. Rozhodne lepsi, nez prestrelky s Krabem. Ta pasaz o samosvoru a modernich hh mi mluvi z duse. To co popisujes dal nad tim ja za volantem premyslim posledni dobou casto. Doufam, ze ted s novou generaci modelu jako je o4 atd atd prijdou tyhle hracicky. Samozrejme ze to jde udelat. Jde udelat vic, nez si nastavit barvu podsviceni a pustit si na displej budik plniciho tlaku turba. Tak snad brzo.

beastar
18. září 2020, 16:56
0
Koloběžka Lime: Jak se stát kosmonautem...

A Mateji jak si vyjadroval tu podporu. Poklekl si u toho a vzpomnel na obeti kolonizace a policejni perzekuce;D Jinak protest formou niceni majetku druhych se mi taky prici. Uz jenom proto, ze ctim soukrome vlastnictvi. To ale neznamena, ze musim milovat neci byznys ve verejnem prostoru kdyz me omezuje. A vice mene casto ohrozuje i samotne uzivatele. Tak to na svete prece nefunguje. Byl bych posledni, co by to zakazoval, ale jista pasivni kontrola je na miste. Btw. U jizdnich kol to funguje...

beastar
17. září 2020, 22:20
1
Nové "Zetko" je tady. Líbí se vám?

Interier za jedna. Odkaz ke starsim modelum. Paradni motorizace, sedadla atd. Bocni linie klasicke zetko. Zad docela trendy a v agresivnim stylu seeya. Predek:D Jako svetla standart ten obdelnik jakoby dosli napady. Snad Nismo bude napaditejsi. Pro tuning a street kreace dobra kara. Sem zvedav na Us cenu. V Eu to nebude tj jiste uz. Bohuzel.

beastar
17. září 2020, 19:06
0
Ptejte se: Vybíráme pohodlné kombi do 350 tisíc

Srovnavat cokoliv s Sklasse na vzduchu a psat veci jako srovnatelne pohodlne atd. Svedci jen o tom, te dany clovek v poradne eskade nikdy nejel. Mel sem na vzduchu 760i rv13 a ani ta se na srovnatelnou generaci Ska nechytala. A to jsou prosim pekne auta za 2,5 plus:)) Z C5 obecne mam pocit lacineho auta pro masy i kdyz ve sve tride je fakt pohodlna a prostorna. Opet mezigeneracne. Jediny Citroen co me kdy presvedcil na 100 pro byl hydra Activa to je fakt zazitek, co to auto dokaze.

beastar
17. září 2020, 11:33
1
Geländewagen z devadesátek a hledání nadčasovosti

Davas tim najevo, ze mas klimu, ale setris zivotni prostredi tim, ze ji nepouzivas. Snizena spotreba to maji zabicky rady.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 5 E39 528i  1999
BMW Řada 5 E39 528i

1999 rok výroby
198 koní výkon
2 793 ccm objem

Cadillac SLS  1997
Cadillac SLS

1997 rok výroby
300 koní výkon
4 500 ccm objem

Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks 1978
Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks

1978 rok výroby
250 koní výkon
7 500 ccm objem

Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi 2012
Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi

2012 rok výroby
400 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí 2000
Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí

2000 rok výroby
279 koní výkon
7 300 ccm objem