reklama
načítám data...

Autíčkář se ptá

Autíčkář rád naslouchá názorům svých čtenářů a proto redakce každý týden připraví jeden námět k diskusi. Ať se zrovna zabýváme auty snů, názory na řízení nebo třeba představami o budoucnosti automobilismu, jsou vždycky výsledkem zajímavé debaty!

Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

My motorističtí novináři jsme naprosto objektivní. Jsme nad věcí, ke každému autu přistupujeme s čistou hlavou a bez předsudků. Vůbec nám nevadí, že je to třeba jen obyčejný Mercedes. Tedy alespoň to tvrdíme.

Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Dnešní téma Autíčkář se ptá bude tak trochu filozofické…

Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Popelnice těsně před smrtí se málokdy vyplatí zachraňovat. Co když jsou to ale v daný moment jediná auta, která můžete provozovat? Co pak?

Autíčkář e-shop – místo i pro vaše nápady!

Spouštíme obchod s autíčkářovským zbožím a ptáme se: Co podle vás na zdejším trhu nejvíc chybí?

Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Koupíte auto a pak jezdíte do práce, abyste si na něj vydělali. Nebo naopak. Někdy to může být pěkná nuda ale občas vám může ranní cesta hezky rozjasnit den. Jak to máte vy?

Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Členové redakce jsou často podrobování otázkám na téma ‚Jaké auto si koupit‘. Dokážete tentokrát poradit vy?

Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Z redakční debaty kdysi vyplynulo, že petrolheadi jsou vlastně pozérští hipstři, a správný Autíčkář bude rád řídit cokoli. Kde je pravda a jak to máte vy?

Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Je důležitější schopností zajet dobrý čas na okruhu a dostat auto na limit, nebo umění napsat poutavý text? To je, oč tu běží…

9 aut, na která nezapomenu

Slunná letní sobota vybízí spíše k návštěvě festivalu nebo uskutečnění dovolené, než ke čtení článku o autech. Proto si dáme odlehčené téma…

Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Vzpomínáte na svoje první auto? Ano? To je dobře, protože právě to nás dnes zajímá!

Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

Říká se, že Hyundai a KIA jsou auta pro lidi, které auta nezajímají. Jejich obliba na starém kontinentě setrvale roste, avšak až doslouží, půjdou do šrotu… Nebo ne?

Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Většina z nás autíčkářů je poměrně promiskuitní. To nutně znamená, že po nás zůstávají automobilové bývalky. A občas je potkáme…

Zajímají vás ještě vůbec autosalony? | Autíčkář se ptá

Automobilové novinky, překrásné koncepty, významné osobnosti ze světa automobilů i krásné hostesky. To všechno jsou autosalony. Zajímáte se o ně?

Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Matěj má nová auta rád. Jeden trend poslední doby mu však dělá starosti, a to proto, že patrně vyhubil hezké dostupné sedany. Co se s nimi stalo?

'Tuníte' své auto? A proč?

Někdo je se svým autem úplně spokojený. Jiný zase hledá způsoby, jak jej vylepšit k obrazu svému. Jak to máte vy?

Kdy přestalo platit, že nejdražší znamená automaticky nejlepší?

Výběr auta je složitá alchymie. Někdo vybírá, kombinuje a ladí i ty nejmenší detaily. Jiný koupí auto se vším, co se do něj vejde. Jaký přístup preferujete vy?

Ve které zemi se vám jezdí nejlíp? | Autíčkář se ptá

Často si naříkáme, že naše silnice stojí za houby, a že v zahraničí se jezdí lépe. Dobře, tak pojďme zjistit, kde to je!

Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Automobilová historie je rozdělena na několik etap. Která je pro vás ta nejlepší? Co můžeme označit za zlatý věk automobilového průmyslu?

Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Pro mnohé z nás jsou auta vším. Je ale možné provozovat automobilismus jako jedinou zálibu? Na to se vás ptáme právě dnes!

Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Ano, víme, že akční scény slouží pro efekt a pobavení diváků. Přesto přijdou okamžiky, kdy se nám na jazyk dere otázka: To myslíte vážně?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Clio Sport RS 172 ph1 2000
Renault Clio Sport RS 172 ph1

2000 rok výroby
172 koní výkon
1 998 ccm objem

Citroën Xsara 1.9D 1999
Citroën Xsara 1.9D

1999 rok výroby
1 koní výkon
74 ccm objem

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem