načítám data...

Recenze & testy

Nová auta, stará auta, rozumná auta i šílená auta pro radost. Testujeme všechno, co se nám dostane do ruky a zprostředkováváme vám svoje poznatky a dojmy.

KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

V dnešní recenzi se dočtete, co vlastně z auta dělá crossover. Jaké je vlastně správné logo na kapotě a může vůbec jedna automobilka udělat hned dvě dobrá auta?

Hyundai Kona Electric Power: Naco Teslu...

Stojím před autosalonem Kia a hledám Hyundai. Pak sedám do auta a jedu jinam, abych nakonec našel elektromobil. Takovýhle problémek na úvod je tak trošku příznačný…

Ford Focus Active: Nejlepší skaut

Ford Focus je stálicí evropského trhu. Je to pojem podobně jako VW Golf. Nyní přichází v outdoorové verzi Active – stojí vůbec za naši pozornost?

Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

Říkají o něm, že z ostrých hatchbacků patří mezi pomalejší. Zábavu ale rozdává plnými hrstmi. Jen možná jinak, než byste čekali.

BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

BMW E39 se již stává malou legendou, Omega od Opelu na své znovuobjevení spíše čeká. Jaké ale vlastně jsou, když je postavíte proti sobě?

Kia Niro PHEV: Odpověď na otázku života, světa, vesmíru a vůbec?

Kia v poslední době vyrábí až podezřele dobrá 'obyčejná' auta. Je tomu tak i v případě hybridů? A je Niro s číslem 42 odpověď na otázku známou ze Stopařova průvodce po galaxii?

Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Gétéčka jsou předmětem debat o bájných zlatých časech, které jsme bohužel my autíčkáři nezažili. Když se navíc jedná o GT značky Jaguar, máme tady skoro základ na parádní lekci z automobilové mytologie.

KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

K přednostem gentlemana patří hájit pravdu a pokorně se omluvit v případě omylu. Dlužím tedy omluvu rodu ‚normálních aut‘.

Škoda Karoq TDI DSG 4x4: Kroq vpřed?

Menší mladoboleslavské SUV ve vysněné specifikaci českého chalupáře. Půjde o krok vpřed oproti Octavii Scout? Bude v pohodě?

Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Rodina ortodoxních 'Nek' se rozrostla. Po Hatchbacku dostal přívěsek s písmenem 'N' i novější Fastback. Projevily se změny na karoserii jinak než jen vzhledově?

Ford Focus ST Line 150k: Umírněný rošťák

Ford Focus je opředený legendou o nepřekonatelně dobrém podvozku a… To je tak vše. Jak je na tom nová generace s relativně velkým tříválcem pod kapotou?

Ford Fiesta ST-Line (Red Edition): Hra na závoďák

Vypadá závodně, ale do hot hatche jí něco schází. Je to ale špatně?

Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Pořád poslouchám nářky, že nová auta nejsou, co bývala. Kecy v kleci! Tohle nové auto je přesně takové, jaké bývalo. Už víc než 30 let.

Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo CVT Executive: Komfortně všude kolem

Věděli jste, že CR-V je jedno z nejprodávanějších SUV na trhu? Mýlí se všichni lidé co kupují CR-V? To zjišťuje František.

Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

V elektřině je prý budoucnost. No, jestli takhle vypadá automobilová budoucnost, pak už se nemohu dočkat… Chci ji hned teď.

Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Céčko jsem dostal díky velkorysosti společnosti Sixt a jsem rád, že vám teď můžu naservírovat první pořádný test Mercedesu na Autíčkáři. A možná i test poslední.

Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

V autíčkářově garáži proběhl jeden přestup. Z dálného východu se do Prahy stěhuje zelená Toyota Yaris se základním litrovým čtyřválcem. Jaká je a proč mi stihla za týden přirůst k srdci?

Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Jejich prodejní čísla netrhají rekordy, ale bylo by velikou chybou přehlížet je. Ta nejlepší řešení nemusí být bždy ta nejprodávanější.

Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Když jsem poprvé uviděl jasně modré Audi na bílých kolech, okamžitě se mi vybavilo klasické Sport Quattro. Čtyřkolku a pětiválec ale vystřídaly displeje a moderní technologie. Bude tohle fungovat?

Hyundai Tucson 48V: Tak trochu hybrid, tak trochu dostupné SUV

Hyundai Tucson patří ke stálicím našich silnic. Jak si povede v našem testu jeho poslední generace? A co u všech čertů znamená označení 48V?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem