reklama
načítám data...

Autíčkář na cestách

Čas od času se některému členovi redakce podaří vydat na cestu za dobrodružstvím či poznáním. A potom je samozřejmě povinností podělit se o své zážitky s vámi, našimi čtenáři!

Muzeum Mazd podivných i úžasných

Pan Frey má Mazdy rád. Byl jedním z prvních, kdo je v Německu prodávali. A z jeho sbírky historických vozů značky vzniklo úchvatné muzeum.

Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Jak táboří správný autíčkář? Samozřejmě v autě. Chystám se vyzkoumat, odkud se bere rozšířená a nevyléčitelná nemoc zvaná caravaning.

10 věcí, které vám ve Frankfurtu spraví chuť po Frankfurtu

Pokud se vydáte na autosalon ve Frankfurtu, je tu pár věcí, které byste měli vědět. Tak zaprvé – jelikož jste pravděpodobně milovníky aut a řízení, asi se vám tu nebude líbit.

Krabův americký sen

03. prosince 2016, 20:36 22 komentářů

Je prvního září, celý den leje jako z konve a prázdniny jsou v tahu. Potřebujeme nějaký pořádný prázdninový road trip a trochu se rozveselit…

AlbaniaTrip: část 3.

Po Albánii je před námi ještě spousta balkánských kilometrů, v plánu máme hlavně Boku Kotorskou a Durmitor. Čeká na nás krajina jako z pohádky…

AlbaniaTrip: část 2.

Dorazili jsme na hranice Albánie. Po bezproblémovém hraničním přechodu plni očekávání vjíždíme do druhé nejchudší země v Evropě.

Do Říma s Rudou Potvorou, část třetí

Jak to dopadlo s Fernieho výletem? Dojela Miata do cíle či bídně zahynula? Čtěte!

AlbaniaTrip: část 1.

Loňský IstanbulTrip i přes nesporné pozitivní chvíle nedopadl úplně podle našich představ, letos to zkoušíme znovu, tentokrát do Albánie.

Do Říma s Rudou Potvorou, část druhá

V první části našeho příběhu o cestě do Říma jsme dali nějak tak dohromady cestu a co jí předcházelo. A proč jsme tedy do Říma jeli? Příběh pokračuje…

Proč je Ital lepší řidič než Čech

Opravdu je řízení na jihu Evropy tak nebezpečné dobrodružství? Není v onom chaosu ukrytý systém? Fungující systém, který by prospěl i nám?

Do Říma s Rudou Potvorou, část první

Když jsem posledně psal o Rudé Potvoře, zmiňoval jsem, že mě čeká sraz MX-5 v Římě. O co šlo? Jak jsem se k tomu dostal? Inu, čtěte níže…

Mazzanti: Tajemné supersporty ze srdce Toskánska

Itálie není domovem pouze Ferrari, Lamborghini či Pagani. O slovo se hlásí supersporty značky Mazzanti a jsou tradičnější, než možná čekáte.

Anglická odysea II aneb tři lidi ve dvoumístném roadsteru

Po úspěšném nákupu Peugeotu 206 RC jsem se rozhodl vzít opět Británii útokem. Z velkolepého plánu dovézt rovnou tři auta se však málem stala cestovatelská katastrofa.

Hot Rod Chavík: Kde se rodí sny

Za pravými hotrody nemusíte do  Los Angeles konce 40. let. Stačí zajet do Zlína a najít toho správného člověka. Uvidíte věci nevídané!

Anglická odysea aneb jak se kupuje speciál na PlechCup

Vydat se pro auto na PlechCup až do daleké Anglie? Pro někoho šílenost, pro jiné dobrý nápad. A v každém případě cesta, jak vyhrát…

Fiátkův zápisník: Za krásami Itálie

Matěj se s pětistovkou vydal na slibovaný výlet do Itálie. Objevil tam řidičský ráj, nebo jej Fiat nechal ve štychu? A co dalšího zjistil?

IstanbulTrip: Epilog

Čtyři díly vyprávění o IstanbulTripu jsou za námi a ve mně se mísí směsice různých emocí. Na jednu stranu fascinující a nezapomenutelný roadtrip, na druhou stranu jakési vystřízlivění a vědomí všech nedostatků a chyb.

IstanbulTrip: část 4.

Ve třetím díle jsme poznali krásy i nástrahy Istanbulu, odrazili se od nejvzdálenějšího bodu výpravy a zamířili do rumunských hor, kde nás čekají řidičsky nejzajímavější zážitky z celého tripu. Jaké to bylo doopravdy a vydržela to přetížená technika? O tom je díl čtvrtý.

IstanbulTrip: část 3.

Ve druhém díle jsme ‚prodali‘ Pandu, viděli jednu z největších památek v Bulharsku a dojeli do Řecka k Egejskému moři. To vše v jeden den – a takto nabité dny byly skoro všechny. Vyprávění končí vytouženým příjezdem do Istanbulu. Co bude dál?

IstanbulTrip: část 2.

V prvním díle jsme se s vyprávěním dostali do bodu zlomu, Pandě vybuchnul diferenciál a bylo potřeba vymyslet, co s tím. Ale IstanbulTrip zdaleka nekončí, i když jsme dost unavení a tlačí nás čas. Tak co dál?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee HO 1993
Jeep Cherokee HO

1993 rok výroby
200 koní výkon
3 999 ccm objem

Pontiac Bonneville SE Automatic 3.8 V6, 1990 1990
Pontiac Bonneville SE Automatic 3.8 V6, 1990

1990 rok výroby
167 koní výkon
3 789 ccm objem

Ford Mustang Roush Rs3 2013
Ford Mustang Roush Rs3

2013 rok výroby
630 koní výkon
5 000 ccm objem

Pontiac Bonneville  1963
Pontiac Bonneville

1963 rok výroby
303 koní výkon
6 400 ccm objem

BMW Řada 7 740i 1995
BMW Řada 7 740i

1995 rok výroby
286 koní výkon
4 000 ccm objem