reklama
načítám data...

Editorial

Co si myslí redakce Autíčkáře? Co chystá a co dělá? To všechno najdete v rubrice Editorial – od názorů a zamyšlení až po plány a informace ohledně vývoje a vylepšení našeho magazínu.

Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Za posledních pár dní jste si možná všimli několika drobných změn nebo dokonce problémů. Ale nebojte se, věci se vyvíjí správným směrem.

Jsou všechna moderní auta vyměklá? Aneb na co jsem přišel při testování BMW 340i

„…jenže ty moderní káry, to už není ono…. to už jsou jen takové vozíčky pro ženské nacpané elektronikou, nic pro řidiče…" pravil Pepa do pléna… Já ti teda nevím, Pepo.

Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Rozmanitost materiálů v kabinách dnešních drahých aut připomíná bar Modrá ústřice. Můžete si vybrat kůži… a nebo kůži. Jak se to stalo? A proč už se nevyrábí luxusní auta s látkou v kabině?

Máte raději pocity a vjemy, nebo fakta a čísla?

Na poli automobilové žurnalistiky se střetávají dva rozdílné tábory. Popisná britská škola proti německé chladné posedlosti tabulkami a čísly. Co je lepší?

Proč jsou stará česká auta drahá a budou stále dražší?

Jak se stalo, že ještě nedávno bezcenné Rapidy a eRka najednou stojí i statisíce? Jsou ta auta doopravdy tak dobrá, nebo se tajemství jejich vysoké ceny skrývá jinde?

Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Musí auto za milion opravdu ‚vypadat na milion‘? Kde se vzala představa, že velikost vozu či kvalita jeho zpracování musí být přímo úměrná jeho cenovce?

Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Je hraní na počítači zábava pro děti, nebo i možnost, jak zlepšit řidičský um?

Konec atmosféry

Ne, nemám žádné nové děsivé informace o ozonových dírách a jiných atmosférických katastrofách, stále zůstávám na zemi u katastrof pozemských petrolheadských.

Dobrý sluha, ale zlý pán

V dnešních autech strmě narůstá počet elektronických pomocníků, díky kterým by měla být jízda pro řidiče naprosto nenáročná. Daří se jim to? Blíží se opravdu doba, kdy v autě nebude řidič potřeba?

Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

Začali jsme pro vás dělat videa. A první vás čeká již brzy. Zatím vám ho nemůžeme ukázat, ale máme tu pro vás první teaser, ze kterého určitě uhádnete, o čem bude.

Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Po zkušenostech ze silnic z posledních týdnů již nemohu mlčet. Pojďme se bavit o bezpečnosti.

Je to showbusiness

Na opravované dálnici D1 přibyly řidičům krom uzavírek i nové radosti v podobě kamer pro měření rychlosti. Zachrání stovky životů?

Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

Českým motoristickým světem v posledních dnech hýbou výsledky české i evropské ankety o auto roku a názory na jejich výherce. Chcete vědět, co si o tom myslíme my?

Agresivní řidiči nebo hysterie vyplašenců?

Naše silnice jsou prý plné agresorů, kteří blikají, troubí a nejraději by vás vytlačili ze silnice. Ale není skutečnost o něco nevinnější, než se vás hysterici snaží přesvědčit?

Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Můžete mít jakékoli auto chcete, trh je přesycený modely všech tvarů a kategorií. Počkat… Můžete mít jaké auto chcete, chcete-li sportovní, emocemi nabitý vůz.

Ďábel jezdí autem

​Dnešní zamyšlení bude poněkud málo veselé, za což se váženému čtenářstvu hned zkraje omlouvám. Budeme si totiž povídat o autech a městech.

Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Od dieselového průšvihu VW na americkém trhu se často mluví o tom, že by ho mohla zastoupit Škoda. Které její modely by americké zákazníky nadchly a které by zůstaly nepochopeny?

Made in China

08. února 2017, 12:43 28 komentářů

A zfušovaně! A není to náhodou už trochu jinak? Pojeďme s Krabem na výlet do Asie.

Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

Člověk by řekl, že když každý den používám auto, které jsem si vlastně vysnil, tak budu šťastný. Ale je se mnou něco špatně. Potřebuju další auto.

Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

Překotný vývoj aut je z velké části hnán marketingem a touhou po stále lepších hračkách a větším luxusu. Jak by ale vypadala, kdybychom k nim přistupovali stejně chladně jako k autobusům?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Durango SLT 2000
Dodge Durango SLT

2000 rok výroby
250 koní výkon
5 901 ccm objem

Ford Mustang coupe V6 2013
Ford Mustang coupe V6

2013 rok výroby
305 koní výkon
3 700 ccm objem

Chevrolet Corvette targa 1977
Chevrolet Corvette targa

1977 rok výroby
210 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln Continental kabriolet 1964
Lincoln Continental kabriolet

1964 rok výroby
320 koní výkon
7 000 ccm objem