reklama
načítám data...

Editorial

Co si myslí redakce Autíčkáře? Co chystá a co dělá? To všechno najdete v rubrice Editorial – od názorů a zamyšlení až po plány a informace ohledně vývoje a vylepšení našeho magazínu.

Sportovní Škoda: Dává to vůbec smysl?

Dnešní Škodovky bývají spíše usedlá, byť dobře vyrobená rodinná auta. A potom je tu Octavie RS, usedlé auto, které se usedle netváří. Je v tom nějaká logika?

Nejzábavnější auto roku – Které to bude v roce 2017?

Blíží se konec roku a já přemýšlím, jaká byla ta nejlepší letošní jízda. A celá redakce je napnutá jako prádelní šňůra, zda ten titul vážně letos vyhraje Ford GT!

Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

U automobilek je zvykem, že mají na domácím trhu spoustu příznivců. Česká Škoda má však paradoxně podobně velkou skupinu zásadních odpůrců. Proč někteří Češi tak moc nesnášejí škodovky?

Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Jak si svou garáž představují pisálkové, jejichž rukama prošly stovky nejrůznějších aut? Je vůbec možné vybrat z té hromady tři nejlepší kousky?

O moderních hot hatchích a radosti z rychlosti

Máte taky kamarády, kteří na střední dokázali zapíjet absinth slivovicí a skákat bungee, ale teď jsou z nich usedlí tatíci, kteří jen vydělávají, sedí na gauči a koukají na fotbal? Mám pocit, že s kategorií hot hatchů se stalo něco podobného…

Asistenty umí zabránit srážce s autem, chodcem i zvířetem. Ale nedělají z nás horší řidiče?

Bezpečnosti není nikdy dost a těžko byste našli automobilku, která si na ní zakládá víc než Volvo. Neustálé zdokonalování ‚smyslů‘ auta v sobě však skrývá i určité nebezpečí.

Výkon je všechno – kdy si ale přiznáme, že je ho moc?

Jeremyho rčení „Powaaarhh“ známe. I Krab miluje silná sportovní auta. Existuje ale moment, kdy si dokážu přiznat, že je toho moc. A je to venku! Jsem ustrašenec.

Operativní leasing - vyplatí se i běžnému motoristovi, nebo je to past?

Bývalo to řešení jen pro bohaté firmy. Dnes se však operativní leasing stává dostupným i běžnému motoristovi. Vyplatí se, nebo bychom se ho měli bát?

Jak korporát vytvořil nejošklivější auto historie (a proč je přesto skvělé)

Když ho vidíte, nechápete, kdo takovou hrůzu vymyslel a především kdo ji schválil. Jeho vznik je skvělou ukázkou korporátního hujerství v nejhorší podobě.

Jsou protesty pražských taxikářů marketingovou kampaní Uberu?

Co si mohl v Čechách zatím nepříliš známý Uber přát víc, než dostat se zadarmo snad do všech médií? Dělají taxikáři vlastně marketingovou kampaň svému konkurentovi?

Přehled cen sporťáků a hot hatchů z roku 2000. Slabší, ale dražší.

Dnes je kupujeme jako sportovní ojetiny z nejlevnějších kategorií. Ale kolik vlastně stály vozy jako Honda Integra nebo Fiat Coupé, když byly nové? Lidové sporťáky pro každého to rozhodně nebyly.

Nikdy neřiďte vysněné hrdiny z plakátů! Zklamou vás anebo naopak uchvátí?

Známé anglické rčení říká, že si radši za jejich volant nesedejte. Já vážení podléhám svodům aut snů až příliš snadno. Hrdinové minulosti z plakátů mého dětského pokojíčku jsou jako droga a já je musím vyzkoušet.

Srovnání cen aut v roce 2000 a nyní. Kolik stál Yaris, Octavia nebo BMW 328i?

Nová auta jsou drahá a ta dobrá už stejně byla vyrobena, dozví se občas člověk na internetu. Při pohledu na naše srovnávací tabulky však zřejmě budete velmi rádi, že nežijete na konci zlatých devadesátek, ale v roce 2017.

Jak se z označení motoru stává výkonnostní index

Jedním z velmi častých důvodu, proč automobiloví nadšenci nadávají na (hlavně německé) automobilky, je nesedící označení motoru. Proč tomu tak je a proč bude hůř?

Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Za posledních pár dní jste si možná všimli několika drobných změn nebo dokonce problémů. Ale nebojte se, věci se vyvíjí správným směrem.

Jsou všechna moderní auta vyměklá? Aneb na co jsem přišel při testování BMW 340i

„…jenže ty moderní káry, to už není ono…. to už jsou jen takové vozíčky pro ženské nacpané elektronikou, nic pro řidiče…" pravil Pepa do pléna… Já ti teda nevím, Pepo.

Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Rozmanitost materiálů v kabinách dnešních drahých aut připomíná bar Modrá ústřice. Můžete si vybrat kůži… a nebo kůži. Jak se to stalo? A proč už se nevyrábí luxusní auta s látkou v kabině?

Máte raději pocity a vjemy, nebo fakta a čísla?

Na poli automobilové žurnalistiky se střetávají dva rozdílné tábory. Popisná britská škola proti německé chladné posedlosti tabulkami a čísly. Co je lepší?

Proč jsou stará česká auta drahá a budou stále dražší?

Jak se stalo, že ještě nedávno bezcenné Rapidy a eRka najednou stojí i statisíce? Jsou ta auta doopravdy tak dobrá, nebo se tajemství jejich vysoké ceny skrývá jinde?

Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Musí auto za milion opravdu ‚vypadat na milion‘? Kde se vzala představa, že velikost vozu či kvalita jeho zpracování musí být přímo úměrná jeho cenovce?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem

Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG 2001
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG

2001 rok výroby
141 koní výkon
1 999 ccm objem