reklama
načítám data...

Editorial

Co si myslí redakce Autíčkáře? Co chystá a co dělá? To všechno najdete v rubrice Editorial – od názorů a zamyšlení až po plány a informace ohledně vývoje a vylepšení našeho magazínu.

Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

..raději jeden Hyundai… aneb jak jsem opět jednou objevil mamutí propast mezi pocity automobilového pisálka a běžného člověka z lidu.

Jak ochutnat McLaren a zbořit touhu po neodpouštějících bestiích

První krůček do světa supersportů si člověk zapamatuje zřejmě do smrti. Ten můj asi nebude v ničem objevný. Nebo ano?

Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Práce motoristického novináře je pro mnohé splněným snem. Má i svá úskalí, ale především může přinést výhody naprosto nečekané.

IAA v Hannoveru 2018: Projedeme se zítra

Veletrh užitkových vozidel s mottem 'Driving tomorrow' se zaměřil na alternativní pohony. Přijedou skutečně už zítra?

4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Život přináší nečekané zvraty. Někdy třeba naleznete oblíbenou aktivitu vlastně úplně náhodou, a může být zcela odlišná od toho, co jste měli rádi dřív…

Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Za volantem se i z andělů stanou démoni a nějaký ten hřích máme na svědomí všichni. Toto je tedy má zpověď.

Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Z redakční debaty kdysi vyplynulo, že petrolheadi jsou vlastně pozérští hipstři, a správný Autíčkář bude rád řídit cokoli. Kde je pravda a jak to máte vy?

D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Naše nejdelší, nejlepší a největší dálnice už se tu dlouho neprobírala. Což je ale škoda, protože námětů poskytuje prakticky nekonečně. Dnes to změníme.

Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

Automobilový svět se vyvíjí, podléhá módním trendům, mění se. Zásadními proměnami prochází i jednotlivé kategorie. Posledním z mohykánů hypersportu staré školy je Enzo Ferrari.

9 aut, na která nezapomenu

Slunná letní sobota vybízí spíše k návštěvě festivalu nebo uskutečnění dovolené, než ke čtení článku o autech. Proto si dáme odlehčené téma…

Za závody klasiků nemusíte do Goodwoodu!

Kdo by neměl rád závody historiků! Pokud patříte mezi jejich příznivce, určitě vás potěší, že i u nás se dá leccos zajímavého videt.

Staré automobilové ikony jsou mnohem zábavnější než nová auta. Akorát ne vždy...

Petrolheadské moudro praví, že pravou zábavu a charakter musí člověk hledat u starších aut. I když si však koupíte vyhlášenou ikonu, nemusí být vyhráno.

Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

Říká se, že Hyundai a KIA jsou auta pro lidi, které auta nezajímají. Jejich obliba na starém kontinentě setrvale roste, avšak až doslouží, půjdou do šrotu… Nebo ne?

O mytí aut a ježdění starými křápy

Péče o vzhled auta je záslužná činnost. Není ale někdy marná a zbytečná? A není nakonec nejlepší jezdit otřískanou popelnicí?

Elektromobilisté, jací jsou?

Na automobilových webech se často popisuje, jak se jezdí s elektromobilem. Nikdo už ale neřeší, mezi jaké lidi se s elektromobilem dostanete.

Mitsubishi Colt: Je auto za patnáct tisíc skvělá investice?

Pln důvěry sedám do dvacet šest let starého Mitsubishi. Právě jsem původnímu majiteli odevzdal patnáct tisíc korun. Proč jsem to zase udělal?

Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Máme rádi auta, logicky tedy sledujeme i motorsport. Matěj má však trochu pocit, že lépe už bylo.

Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

První Focus je tu s námi už dvacet let. To vypadá jako ideální příležitost si na něj trochu zavzpomínat.

Předběhl Uber svou dobu?

Na první pohled to byla celkem obyčejná nehoda. Jenomže auto neřídil člověk. Znamená jedna tragédie konec autonomních aut?

Autíčkář v autoškole: Jak se řídí náklaďák

27. března 2018, 10:02 18 komentářů Adam Forman Editorial

Uvažovali jste, jaké to asi je, dělat řidičák skupiny C? Autíčkář se již do kabiny dostal a napoprvé utrpěla jedině pýcha.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Clio Sport RS 172 ph1 2000
Renault Clio Sport RS 172 ph1

2000 rok výroby
172 koní výkon
1 998 ccm objem

Citroën Xsara 1.9D 1999
Citroën Xsara 1.9D

1999 rok výroby
1 koní výkon
74 ccm objem

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem