načítám data...

Editorial

Co si myslí redakce Autíčkáře? Co chystá a co dělá? To všechno najdete v rubrice Editorial – od názorů a zamyšlení až po plány a informace ohledně vývoje a vylepšení našeho magazínu.

Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

Kterak jsem se jako dítě těšil na raketoplán na kolech a nedočkal se. A kterak pořád doufám, že se mi tenhle sen jednou splní.

Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Camry je zpět, to už nějakou dobu víme. Nám však tento sedan pořád nedává spát. Bude se mu dařit nebo se zase brzo stáhne?

5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Zábavná auta řešíme neustále, ale radost z řízení může nabývat mnoha podob. A to dosti rozličných…

Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Milovaný i nenáviděný roadster je zpět na Autíčkáři. Ano, dnes budeme mluvit o Mazdě MX-5. Zdá se, že oblíbená reznoucí vana dostává druhou šanci.

Jak jsem se stal Family fleet manažerem, aneb o nakupování aut rodinným příslušníkům

Jakmile jste v rodině jediný dostupný autista, tak vás to nejspíš potká. Budete radit s nákupem, možná i asistovat. A nebo to u vás doma povýší na jinou úroveň a budete auta i nakupovat.

Posedlost kusem roury

Když jde vidět, máme to rádi. Když ne, je nám to jedno. A když je falešný

O budoucnosti automobilismu a proč nic není tak horké, jak se může na první pohled zdát.

Se všemi zprávami o autonomním řízení, elektromobilech a sdílení aut se nám občas může zdát, že se blíží soumrak "autíčkářů"…

Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

..raději jeden Hyundai… aneb jak jsem opět jednou objevil mamutí propast mezi pocity automobilového pisálka a běžného člověka z lidu.

Jak ochutnat McLaren a zbořit touhu po neodpouštějících bestiích

První krůček do světa supersportů si člověk zapamatuje zřejmě do smrti. Ten můj asi nebude v ničem objevný. Nebo ano?

Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Práce motoristického novináře je pro mnohé splněným snem. Má i svá úskalí, ale především může přinést výhody naprosto nečekané.

IAA v Hannoveru 2018: Projedeme se zítra

Veletrh užitkových vozidel s mottem 'Driving tomorrow' se zaměřil na alternativní pohony. Přijedou skutečně už zítra?

4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Život přináší nečekané zvraty. Někdy třeba naleznete oblíbenou aktivitu vlastně úplně náhodou, a může být zcela odlišná od toho, co jste měli rádi dřív…

Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Za volantem se i z andělů stanou démoni a nějaký ten hřích máme na svědomí všichni. Toto je tedy má zpověď.

Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Z redakční debaty kdysi vyplynulo, že petrolheadi jsou vlastně pozérští hipstři, a správný Autíčkář bude rád řídit cokoli. Kde je pravda a jak to máte vy?

D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Naše nejdelší, nejlepší a největší dálnice už se tu dlouho neprobírala. Což je ale škoda, protože námětů poskytuje prakticky nekonečně. Dnes to změníme.

Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

Automobilový svět se vyvíjí, podléhá módním trendům, mění se. Zásadními proměnami prochází i jednotlivé kategorie. Posledním z mohykánů hypersportu staré školy je Enzo Ferrari.

9 aut, na která nezapomenu

Slunná letní sobota vybízí spíše k návštěvě festivalu nebo uskutečnění dovolené, než ke čtení článku o autech. Proto si dáme odlehčené téma…

Za závody klasiků nemusíte do Goodwoodu!

Kdo by neměl rád závody historiků! Pokud patříte mezi jejich příznivce, určitě vás potěší, že i u nás se dá leccos zajímavého videt.

Staré automobilové ikony jsou mnohem zábavnější než nová auta. Akorát ne vždy...

Petrolheadské moudro praví, že pravou zábavu a charakter musí člověk hledat u starších aut. I když si však koupíte vyhlášenou ikonu, nemusí být vyhráno.

Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

Říká se, že Hyundai a KIA jsou auta pro lidi, které auta nezajímají. Jejich obliba na starém kontinentě setrvale roste, avšak až doslouží, půjdou do šrotu… Nebo ne?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Sebring kabrio 2006
Chrysler Sebring kabrio

2006 rok výroby
137 koní výkon
2 700 ccm objem

Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8  1971
Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8

1971 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw 1976
Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw

1976 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro  1976
Chevrolet Camaro

1976 rok výroby
225 koní výkon
5 ccm objem

Chevrolet Silverado 3500 LS  2001
Chevrolet Silverado 3500 LS

2001 rok výroby
335 koní výkon
6 600 ccm objem