načítám data...

Autíčkářova garáž


Nejlépe auto poznáte, když ho sami vlastníte a provozujete. Proto se redaktoři Autíčkáře snaží psát o všem, čím sami jezdí – od rozumných moderních vozů až po staré hračky a naprosté šílenosti.

Piaggio Hexagon EX 125: Kvalitní zážitek zajištěn

Dvoutaktní jednoválec, karburátor a variátor. Italská konstrukce legendárního výrobce. Vozidlo denní potřeby, které nepotřebuje parkovací místo, za to mu nevadí kolony. Co by se na tomto neprůstřelném plánu mohlo pokazit?

Starý versus nový: Land Rover Discovery dnes a před dvaceti lety

Dělí je propast bezmála dvaceti let a na první pohled byste jim příbuznost snad ani nehádali. Zkuste ale párkrát přesednout z jednoho do druhého… Je to tam.

K čemu že je dobrý Dodge RAM 2500 Power Wagon?

Ty z vás, kteří se v pickupech neorientují a mají dojem, že „patnáctistovka“ a „dva a půlka“ jsou de facto totéž, musím vyvést z omylu. Realita nemůže být dále od pravdy…

Můj život s Plurielem II - když výměna žárovky stojí tisíce a demontáž světla trvá hodiny

Potřeboval jsem udělat dvě vcelku běžné věci. Vyměnit žárovku vzadu a světla vpředu. Jenomže, já mám Pluriel. U něj je všechno složité.

Zimní šroubování

Většinu roku mi to rozdává úsměvy a vyplavuje endorfiny. Teď je ale čas se zavřít do garáže a užít si tak trochu jinou zábavu.

REVAi G-Wiz: Roztomilá hračka, nebo prostě jenom hnusný auto?

Je to auto, nebo není? Tahle otázka se mihne hlavou každému, kdo GWize spatří poprvé. Odpověď není jednoznačná, ale určitě vás pobaví.

Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom

Jarda má svůj Pluriel rád z mnoha důvodů. Jedním z nich je jeho variabilita. Taky vám to nedává smysl? Však počkejte, on vám to vysvětlí.

Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Z lásky občas děláme zvláštní věci. Já si třeba kvůli ní koupil auto, pro které má pochopení jen málokdo. Ale nešlo tomu pomoci, byla to srdeční záležitost. Po přečtení dnešního článku možná porozumíte proč.

První okružní kilometry a zážitky s Triumphem.

Jo, já vím, že už to tady bylo, ale je to nová hračka. Kdo si hraje, nezlobí. Stěžujte si do komentů, ať píšu něco jinýho!

Chevrolet Camaro Z28 1998: Kam kráčíme?

Je to už více, než rok, co jsem si pořídil kulatý muscle car vypadající jako ryba. A konečně mi jezdí… A skoro hezky!

Život je změna

Suzuki z roku 2000 už bylo dost starý na to, aby mělo vlastní rozum. Přišel čas ho vystěhovat a postavit na vlastní nohy.

MG TF 160: Sněhem na východ a zpátky

S auty je to občas jako s lidmi. Pokud si dobře rozumíte, můžete spolu zažít úžasné věci. I v podmínkách, pro které nejste tak úplně stvořeni…

Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat

Koupil jsem patnáctiletý ojetý Fiat, co vypadá jako brambora a po osmi letech skončil bez nástupce jako propadák. Je to nesmysl, nebo moudrá volba?

Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech

Mám staré Volvo a nebojím se ho použít. Dává to ekonomický smysl? Má cenu takové auto pořizovat a udržovat? A jak je to s jeho pověstnou spolehlivostí?

Autíčkář motorkářem. Může se to stát i vám?

Jak se vlastně od aut dostanete k motorkám? Zkusím vám přiblížit, jak se to stalo mně, i když to asi není zrovna standardní postup.

Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

V redakčním chatu jsme se rozpovídali na téma "první auto". Trochu jsme to učesali a voilá – máme tu dnešní článek.

Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?

Náš redakční IT mág David si před půl rokem pořídil Chargera. Všichni mu ho tiše závidíme, ode dneška budete i vy. Je totiž super.

Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?

01. března 2021, 09:46 88 komentářů

Po přečtení testu Volvo XC40 T4 Recharge jsem se rozhodl napsat blog o spotřebě plug-in hybridu.

Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Příběh našeho vítězství na Gumbalkan Grand Prix pokračuje. Jak to dopadlo s technickými obtížemi? A jak to vlastně dopadlo?

Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část první

Jen magora (tedy Ředitelství Gumbalkanu) může napadnout uspořádat vytrvalostní závod pro plečky do 25 tisíc Korun. A jen úplné kentaury by mohlo napadnout se účastnit… V Česku žije hodně kentaurů.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem

GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko 1998
GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko

1998 rok výroby
190 koní výkon
0 ccm objem