Autíčkářova garáž
Nejlépe auto poznáte, když ho sami vlastníte a provozujete. Proto se redaktoři Autíčkáře snaží psát o všem, čím sami jezdí – od rozumných moderních vozů až po staré hračky a naprosté šílenosti.
Piaggio Hexagon EX 125: Kvalitní zážitek zajištěn
Dvoutaktní jednoválec, karburátor a variátor. Italská konstrukce legendárního výrobce. Vozidlo denní potřeby, které nepotřebuje parkovací místo, za to mu nevadí kolony. Co by se na tomto neprůstřelném plánu mohlo pokazit?
Starý versus nový: Land Rover Discovery dnes a před dvaceti lety
Dělí je propast bezmála dvaceti let a na první pohled byste jim příbuznost snad ani nehádali. Zkuste ale párkrát přesednout z jednoho do druhého… Je to tam.
K čemu že je dobrý Dodge RAM 2500 Power Wagon?
Ty z vás, kteří se v pickupech neorientují a mají dojem, že „patnáctistovka“ a „dva a půlka“ jsou de facto totéž, musím vyvést z omylu. Realita nemůže být dále od pravdy…
Můj život s Plurielem II - když výměna žárovky stojí tisíce a demontáž světla trvá hodiny
Potřeboval jsem udělat dvě vcelku běžné věci. Vyměnit žárovku vzadu a světla vpředu. Jenomže, já mám Pluriel. U něj je všechno složité.
Zimní šroubování
Většinu roku mi to rozdává úsměvy a vyplavuje endorfiny. Teď je ale čas se zavřít do garáže a užít si tak trochu jinou zábavu.
REVAi G-Wiz: Roztomilá hračka, nebo prostě jenom hnusný auto?
Je to auto, nebo není? Tahle otázka se mihne hlavou každému, kdo GWize spatří poprvé. Odpověď není jednoznačná, ale určitě vás pobaví.
Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom
Jarda má svůj Pluriel rád z mnoha důvodů. Jedním z nich je jeho variabilita. Taky vám to nedává smysl? Však počkejte, on vám to vysvětlí.
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš
Z lásky občas děláme zvláštní věci. Já si třeba kvůli ní koupil auto, pro které má pochopení jen málokdo. Ale nešlo tomu pomoci, byla to srdeční záležitost. Po přečtení dnešního článku možná porozumíte proč.
První okružní kilometry a zážitky s Triumphem.
Jo, já vím, že už to tady bylo, ale je to nová hračka. Kdo si hraje, nezlobí. Stěžujte si do komentů, ať píšu něco jinýho!
Chevrolet Camaro Z28 1998: Kam kráčíme?
Je to už více, než rok, co jsem si pořídil kulatý muscle car vypadající jako ryba. A konečně mi jezdí… A skoro hezky!
Život je změna
Suzuki z roku 2000 už bylo dost starý na to, aby mělo vlastní rozum. Přišel čas ho vystěhovat a postavit na vlastní nohy.
MG TF 160: Sněhem na východ a zpátky
S auty je to občas jako s lidmi. Pokud si dobře rozumíte, můžete spolu zažít úžasné věci. I v podmínkách, pro které nejste tak úplně stvořeni…
Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat
Koupil jsem patnáctiletý ojetý Fiat, co vypadá jako brambora a po osmi letech skončil bez nástupce jako propadák. Je to nesmysl, nebo moudrá volba?
Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
Mám staré Volvo a nebojím se ho použít. Dává to ekonomický smysl? Má cenu takové auto pořizovat a udržovat? A jak je to s jeho pověstnou spolehlivostí?
Autíčkář motorkářem. Může se to stát i vám?
Jak se vlastně od aut dostanete k motorkám? Zkusím vám přiblížit, jak se to stalo mně, i když to asi není zrovna standardní postup.
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?
V redakčním chatu jsme se rozpovídali na téma "první auto". Trochu jsme to učesali a voilá – máme tu dnešní článek.
Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
Náš redakční IT mág David si před půl rokem pořídil Chargera. Všichni mu ho tiše závidíme, ode dneška budete i vy. Je totiž super.
Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Po přečtení testu Volvo XC40 T4 Recharge jsem se rozhodl napsat blog o spotřebě plug-in hybridu.
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá
Příběh našeho vítězství na Gumbalkan Grand Prix pokračuje. Jak to dopadlo s technickými obtížemi? A jak to vlastně dopadlo?
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část první
Jen magora (tedy Ředitelství Gumbalkanu) může napadnout uspořádat vytrvalostní závod pro plečky do 25 tisíc Korun. A jen úplné kentaury by mohlo napadnout se účastnit… V Česku žije hodně kentaurů.
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů