načítám data...

Autíčkářova garáž


Nejlépe auto poznáte, když ho sami vlastníte a provozujete. Proto se redaktoři Autíčkáře snaží psát o všem, čím sami jezdí – od rozumných moderních vozů až po staré hračky a naprosté šílenosti.

Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Příběh našeho vítězství na Gumbalkan Grand Prix pokračuje. Jak to dopadlo s technickými obtížemi? A jak to vlastně dopadlo?

Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část první

Jen magora (tedy Ředitelství Gumbalkanu) může napadnout uspořádat vytrvalostní závod pro plečky do 25 tisíc Korun. A jen úplné kentaury by mohlo napadnout se účastnit… V Česku žije hodně kentaurů.

Renault Clio 1.2 ICE: Mobilita není drahá

V myslích mnoha lidí je automobil zakořeněn jako symbol luxusu. Ve skutečnosti lze ale pořídit za ekvivalent jedné večerní útraty v lepší restauraci.

Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Automobil je od nepaměti symbol statusu a životního úspěchu. Tak proč mezi těmi Superby stojí dvacetiletá plečka?

Pět let s roadsterem aneb Rudá Potvora v1.8

Pět let, roztříštěný obratel, 80 tisíc kilometrů, samosvorný diferenciál a výkon. Co to má vlastně všechno společné? Všechno.

Budiž světlo aneb od acetylenu k polovodičům

Světlomety. Jedna z kruciálních součástí automobilu, díky které vidíme a jsme vidět. Jak fungují a jak se vyvíjely v čase?

Není diferenciál jako diferenciál aneb proč mi to nehrabe oběma?

Diferenciál vyjadřuje závislost změny hodnoty funkce na malé změně jejího argumentu. Co to ale má společného s auty?

Jak jsem si místo Volva C70 koupil Volvo C70

Ano, jak originální. Dlouho jsem vybíral, laboroval, nechával si poradit a pak…si koupil znovu “to samé auto”. Teda ono není stejné, vlastně až na vzhled se liší skoro vším.

Chrysler LeBaron GTC: Do ohně a ven

Přichátí apokalypsa, jaro a spolu s ním slunečné dny zralé na projížďku v kabriu. A proč se na chvíli nevrátit do osmdesátých let za volant LeBaronu?

Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Volvo a kabriolet jde k sobě asi stejně jako prací prášek a večírek. Musíte mít představivost.

Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

"Kolo štěstí znám, ale co ty Kadylaci?" ptal se před lety Zdeněk Izer v reklamě na Mountfield. Právě tehdy se do oběhu v českých zemích dostalo nebývalé množství "amerických" sedanů.

BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

V době svého uvedení platilo za světovou jedničku. Jak se žije s prémiovým německým kombi po dvaceti letech?

Hyperdrive: Pevnost Boyard pro auta

Baví vás televizní soutěže? Nebo jen chcete vidět obskurní závody, kde skoro sériový Mustang s šestiválcem porazí tisícikoňové Lamborghini? Něco takového pro vás má Netflix.

MX-5 Cup 2019 - poslední závody, ukončení v Sosnové a zhodnocení sezony

Suverénní špička, obrovská vyrovnanost, fajn sponzoři a vlastní pomalost. To jsou asi nejpodstatnější dojmy, které mi dala sezona MX-5 Cupu.

Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

8.6. proběhl ve Vysokém Mýtě druhý závod letošního MX-5 Cupu, kterého se účastnila i redakční MX-5.

Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

V autíčkářově garáži proběhl jeden přestup. Z dálného východu se do Prahy stěhuje zelená Toyota Yaris se základním litrovým čtyřválcem. Jaká je a proč mi stihla za týden přirůst k srdci?

Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Ještě ani jedna z mých MX-5 nezůstala sériová. A současná běloba není výjimkou…

Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

Nejlevnější cesta k mrkačkám, ale i schopný sporťák – devadesátková Mazda 323f se pomaru sbírá z cenového dna, šílenství kolem youngtimerů se jí ale naštěstí zatím vyhýbá.

Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Do redakční garáže se nastěhovala Mazda6 v nejsilnější motorizaci. Dokáže obhájit pozici našeho nejoblíbenějšího auta mainstreamové střední třídy i při dlouhodobém soužití?

Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Podzimní přírůstek v redakčnní garáži si odkroutil již bezmála 7000 kilometrů, takže je čas na první report.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem