Auta Jaromíra Soukupa
Můj život s Plurielem II - když výměna žárovky stojí tisíce a demontáž světla trvá hodiny
Potřeboval jsem udělat dvě vcelku běžné věci. Vyměnit žárovku vzadu a světla vpředu. Jenomže, já mám Pluriel. U něj je všechno složité.
Když Citroën sportuje vzhledem i technikou II - 2CV Charbonneaux Coupé
Že spojení Citroën a atraktivní kupé nemusí být protimluv, už víte od posledka. A ono jich dokonce bylo víc!
Když Citroën sportuje vzhledem i technikou I - UMAP 425 SM
Citröen není zrovna značka, kterou by si člověk spojoval se sportovními vozy. Ale to neznamená, že by neexistovaly! Dnes se podíváme na jeden, který má trochu nečekaný základ.
Auta, která známe, ale neznáme - Mexická edice II - Volkswagen Clásico/Bora a Nissan Tsuru/Sentra
Opět se vracíme do Mexika. Co za vozy se tam prodává? A nejsou nám tak trochu povědomé?
Auta, která známe, ale neznáme - Mexická edice I - Chevrolet Chevy aka Opel Corsa B
Dnes to opět bude o Mexiku. Tentokrát ale ne o Volkswagenu. Místo toho se něco dozvíte o jistém malém Chevroletu, který jste už někde viděli.
Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom
Jarda má svůj Pluriel rád z mnoha důvodů. Jedním z nich je jeho variabilita. Taky vám to nedává smysl? Však počkejte, on vám to vysvětlí.
Hindustan Ambassador - Neměň, co funguje, na indický způsob
Rčení neměň co funguje se projevuje u mnoha aspektů našeho života, auta nevyjímaje. Výrobci k němu přistupují různě. Je ale jedno auto, jehož výrobce si toto rčení vyložil opravdu doslova. Je z Indie a prakticky se nezměnilo přes půl století. A i přes to je o něm mnoho k zjištění.
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání
Dnešní test je test mezigenerační. Citroën C4 z roku 2021 jsem totiž postavil proti Citroënu C4 z roku 2007. Oba jsou v prakticky stejné ceníkové specifikaci a s malým nájezdem. V článku zjistíte, jak tato cesta časem dopadla.
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš
Z lásky občas děláme zvláštní věci. Já si třeba kvůli ní koupil auto, pro které má pochopení jen málokdo. Ale nešlo tomu pomoci, byla to srdeční záležitost. Po přečtení dnešního článku možná porozumíte proč.
Citroën Ami: Malé velké autíčko
Citroën Ami, v překladu Citroën Přítel, je miniaturní poposkakovadlo, kterým chce výrobce řešit současné problémy městské mobility a klimatické krize. O tom ale tento článek není. Tento text se zabývá otázkou, jestli by se Ami měl stát i vaším přítelem.
Úvod Jaromíra Soukupa
V tomto textu se dovíte lecjaké věci. I když, pravda, ne úplně jen o autech. Poznáte totiž nového redaktora, který je tak trochu jiný.
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů