načítám data...

abc

Jménoa b
BydlištěAfrika
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 3.2 dny
Komentářů u článků47
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

abc
14. února 2020, 13:12
2
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Relativně nové auto (třeba 5 let) je do budoucna méně problémová varianta než 15 let staré auto. Důvod, že to stojí na volném trhu 380 tis, značí, že to má hodnotu zhruba 380 tis. To je víc, než hodnota auta, které na volném trhu stojí třeba 200 tis. Nějaký důvod to mít bude, volný trh obvykle funguje. Lepší sedačky jsou pro někoho priorita, pro někoho nemusí být...

Ten Superb zas není takový šrot a bída, jak si možná myslíš. Je to normální auto, ve kterém se dá normálně jezdit, a normálně funguje, po všech stránkách.

Btw, DPF na Superb není drahý, vychází (originál díl i s prací) asi na 0,05 Kč/km. Zbytečná panika.

Starým autům přirozeně chybí některé věci, kteé už jsou v nových autech samozřejmostí (Bluetooth, ...). Není to tragédie, ale otravuje to.

Auto má omezenou životnost, kdy je ekonomicky rozumné jej provozovat. A to je většinou maximálně okolo 15-20 let od výroby. Pokud koupíš 5 let staré auto, tak může mít před sebou ještě dlouhý život, kdežto 15 let staré auto už bude ke konci životnosti blíž. A obecně - čím je to auto starší, tím častěji na něm musí člověk něco řešit.

abc
13. února 2020, 18:49
7
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

"Superb ... 1.6 TDI o výkonu 88 kW? Na první pohled směšná kombinace"
Co je na tom směšného? Směješ se běžně lidem, že jezdí v takových autech?

"lidi nemaj prachy"
Proč by neměli? Někdo má, někdo nemá. Tak to bylo a bude.

“To mi řekni, kde ty lidi na to berou”
Kde asi? Třeba v práci? Superb je auto střední třídy neprémiové značky, není to žádné luxusní a mimořádně drahé auto.

"malý techničák jsem měl utopený hodně hluboko v kaslíku"
To asi nikoho nezajímá..

"jel s obřím pocitem hanby"
Lidi běžně jezdí i s auty s horším zrychlením 0-100 než 11 sekund, a přitom nemusí chodit kanálama.

"může takový motor ... stačit?"
Překvapivě, když to ta automobilka vyrábí, tak to asi k něčemu stačit musí, ne?

"obřímu Superbu"
Obřímu? Je to normální 1500 kg auto.

"na některých diskuzích se člověk dočte ..."
... různé věci. nestojí to za řeč.

"neskutečně špatné auto plné poruch"
To je možná Oltcit, rozhodně ne jakýkoliv Superb

"70 tisíc km"
Snad každé auto vydrží tento nájezd bez poruch. To skutečně není překvapivé.

"Elektrická sedačka řidiče stále fungovala"
Hm, budiž

"Na co mají auta adaptivní tempomaty. Čeho je moc, toho je příliš."
:)

"mi nebyla dána jediná možnost si stěžovat"
Tak to asi nejste moc náročný recenzent. Co třeba hluk od podvozku na nerovnostech?

"zánovní jedničková Fabie"
?

"srandovní jednašestku s 88 kW"
Co je na ní srandovního? Normální motor s normálním výkonem.

"lehce přes deset sekund"
10,9 není lehce přes 10.

"manuální převodovka .. byla i po ujetí 68 tisíc km ve skvělé kondici"
ta převodovka bude nejspíš ve skvělé kondici i za dalších 300 tkm.

"Ani podvozek nebyl vůbec špatný"
No.. rozhodně patří v rámci třídy k tomu horšímu.

"jsem si říkal, jak něco takového může škodovka pustit do prodeje, protože plně vybavený kus stál 1,2 milionu Kč"
No a? Proč by nemohla? Díval ses, kolik stojí podobná auta ve srovnatelné výbavě, např. Passat/Arteon/...? Navíc bývají slevy, že ano.

"dvakrát prudce zabrzdit a od přední nápravy se začalo ozývat hlasité bubnování jako na koncertě Safri Duo"
..jakože zvlněné kotouče? nejde to napsat normálně? btw, stejně to není pravda.

"se žádným trojkovým Superbem nikdy nepůjde jet pilu"
Proč by nešlo? :) Samozřejmě, že jde.

"Je to jen zkrášlený manažerský / rodinný vůz"
Zkrášlený.. to je otázka vkusu.

"že každý den potkáte dalších x desítek podobných kusů, je výhoda. Eliminuje to riziko krádeže"
Obávám se, že žádná taková korelace tam neexistuje.

"Klavírní lak ... vypadá po třech letech doslova příšerně"
Když myslíš.. On to nejspíš ani nebude lak.

"rýpalové, kteří budou tvrdit, že Passat je prostě lepší. Jenže to není tak úplně pravda."
No, ... je to pravda.

"Passat ... má lepší odhlučnění a lépe naladěný podvozek"
Bingo. To bude ono.

"ale tím to končí"
Nekončí. Co třeba BiTDI motory?

"lepší výbavu, než nový Golf" (nepíše se tam čárka.. ok, končím :)) )

abc
05. ledna 2020, 01:31
0
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Fandatik: pokud u prémiovky vyšší střední díly i hodinovka stojí cca 2násobek toho, co díly i hodinovka u neprémiovky střední, tak ta celková částka pravděpodobně taky bude odpovídat tomuto poměru. To není nic překvapivého, že provoz lepšího auta je dražší. Pokud se tím člověk zabývá aktivně, může na prémiovce sice část ušetřit, ale to na obyčejnějším autě taky (a provozovat jej za částky, které jsou typické pro ještě levnější auta).

OL mi osobně nic neříká - vyhýbám se pravidelným poplatkům za cokoliv, jsou to závazky (preferuji svobodu). Vlastnit auto má pro mě výhody - nikdo mi nekecá do toho, kolik kilometrů můžu ročně najezdit; jaké pojištění musím mít uzavřené; jak budu auto používat - co si můžu jak upravit nebo třeba i znehodnotit/ušpinit/zničit, pokud chci; jak budu auto servisovat. Můžu se rozhodnout, kdy do auta budu a nebudu investovat, a pokud zrovna nechci, nemusím (a nikdo mi ho přitom nesebere). Navíc nechci mít úplně nové auto, připadá mi to zbytečný luxus - využívat auto jen v období prvního roku-dvou, kdy ztrácí hodnotu raketovým tempem.

V čem vidíš ty obrovské výhody OL?

abc
04. ledna 2020, 23:04
2
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Fanatik: 200k mě zas tak nebolí, Ečko mi zas tak moc neříká a nespěchat.. to by asi byla nuda. Koupě auta nelituji, nestěžuji si, jsem s autem (i jeho stavem) celkem spokojen a vlastně mě i baví občas na něm něco řešit. Servisy měním podle nálady, docela často. Nad čím bych se měl zamyslet? Neberu to zas tak vážně, vlastně auto reálně ani nepotřebuju..

Auto jsem koupil levně s vyšším nájezdem. Dnes bych (osobně) nejspíš volil dražší auto s nižším nájezdem, ne starší než cca 5-6 let (ale kdokoliv to může vidět jinak, nehodlám mu to vymlouvat).

Pokud nepočítáš práci, tak ta částka není relevantní (a předpokládám, že i díly si umíš sehnat za lepší peníze).

Čekat na auto rok, dva.. to mi nedává smysl, za rok-dva už můžu mít úplně jiné potřeby a může mě lákat něco jiného (a třeba to ani nebude auto). Pokud po něčem materiálním toužím, měl bych si to obstarat okamžitě, ať tu potřebu co nejrychleji vymýtím, mám od toho klid a můžu se zabývat něčím smysluplnějším.

Nicméně nebudu tvrdit, že pokud se člověk v nějakém modelu/značce orientuje, má kolem sebe to správné zázemí a lidi, a má i trochu štěstí, může se mu podařit provozovat dobré auto za celkem dobré peníze.

abc
04. ledna 2020, 21:38
0
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

neočekával bych žádnou zábavu od levného rodinného kombíku se 100 kW. taková auta se používají k přepravě.

dvoulitrový Avensis T25 a pokud budeš chtít zábavu, můžeš si třeba pustit rádio (nebo domluvit spolujezdce/spolujezdkyni).

a pokud chceš od auta opravdu zábavu, ser se na rodinu a kup si třeba cabrio, nebo něco se silným motorem, nebo něco s atypickým vzhledem/zvukem (starou ameriku, wrx sti, ...)

abc
04. ledna 2020, 20:28
1
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Fanatik: já mám auto střední třídy neprémiové značky (2011). Přes 60 tis stál jen servis common railu - vstřikovače, vysokotlaké čerpadlo, šrouby, filtry, práce, ... Celková náklady za servis za dva roky cca 200 tis Kč. A i tak bych do toho dokázal ještě pár desítek tisíc Kč utratit. Pokud člověk servis nezanedbává, opravuje vše hned, nedělá si to sám a kupuje co nejkvalitnější (nové) díly, ta cena naskáče. Může mít člověk štěstí a narazit na kus v opravdu dobrém stavu, ale u 12+ let starého auta vyšší střední třídy prémiové značky bych skutečně netvrdil, že za 60 tis vyměníš půl auta. A to se opravdu nebavíme o autech s keramickými brzdami nebo vzduchovým podvozkem.

abc
03. ledna 2020, 17:57
1
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

krab: 60 tis Kč za první rok servisu je sice fajn, ale chce to trochu štěstí, u starého auta vyšší střední třídy se není problém dostat třeba na 4násobek za první dva roky provozu, a to už je pak otázka, jestli to opravdu stálo za to. 60 tis pokryje opravdu jen drobnosti, reálně bych počítal s vyššími částkami.

abc
13. listopadu 2019, 10:53
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Nj, tak je potřeba kupovat auta, na které stojí díly normální peníze. Btw - vstřiky se dají na stolici otestovat, než se vymění.

abc
12. listopadu 2019, 10:20
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

DPF + CR čerpadlo nejsou zas tak drahé věci, aby se to nedalo jednou za 300 tkm koupit. Na Superb DPF cca 25 tis s prací (origo), CR čerpadlo taky tak nějak. A pak je zase dlouho klid.

abc
11. listopadu 2019, 18:15
1
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Sob95: U A6 C7 bývají drahé problémy s převodovkami, robustní ZF převodovku má až 3.0 biTDI, která je mimo rozpočet.

Zábavu za volantem bych vůbec neřešil (na tu by bylo potřeba pár set koní navíc), stačí klid a pohodlí.

Ještě mě napadl Mercedes W204.

abc
11. listopadu 2019, 17:35
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Nevím, jak je na tom Passat B8, ale co se týče Superbů 3 - slyšel jsem už o hodně problémech u skoro nových aut s minimálním nájezdem (třeba 40 tis km); 2. generace je celkově robustnější a spolehlivější, navíc má (subjektivně) lepší sedačky. Tak či tak je Superb 3 mimo rozpočet.

Doporučil bych Passat B7 130 kW. Sice si moc nepolepšíš (starý infotainment, ...), ale za 350-400 tis si stejně moc vybírat nemůžeš, pokud chceš nízký nájezd.

A6 C6 je stará a bude mít najeto dost; A6 C7 by byla na 90tkm ročně fajn, ale je mimo rozpočet.

Pokud nepotřebuješ prostor vzadu, lze zvážit A4 B8.

Další varianta může být nějaké Volvo V60/V70, ale nevím, jestli jsou vhodné pro nájezd 500+ tkm.

Insignia ani nové Mondeo nemá mou důvěru.

A nejlepší nakonec: Mercedes W212!

abc
16. října 2019, 23:38
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

další auto, ve kterém bych opravdu nechtěl jezdit (a přitom asi není špatné) je Fiat Coupé. hyundaie házím do jednoho pytle, ale vrchol dekadence pro mě je asi model Matrix.

Třeba taková Multipla mi nevadí, protože je tam prostě evidentní, že to nemohl myslet nikdo vážně.

abc
16. října 2019, 23:25
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

krab: nejspíš je to prostě efektivnější řešení s nižší spotřebou paliva. možná taky o něco levnější.

abc
16. října 2019, 16:04
1
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

E30 se mi nelíbí, celý život mi to připomíná žigul. Čistě subjektivní věc. A je příliš úzká. Není důvod (pro mě) pro E30, když existuje E36 a E46. Navíc je to zadokolka bez ASR - díky, nechci.

E39 se mi dřív líbila, ale za posledních 10 let strašně zestárla a je v nejhorších letech. Zepředu s těmi obrovskými světlomety vypadá jak sova. E46, která je +- ze stejné doby, za mě vypadá zevnitř i zvenku celkem přijatelně i dnes (pokud je v dobré konfiguraci).

abc
15. října 2019, 22:19
-2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Toho je fakt hodně. Napadá mě Primera, Almera, Yaris, jakýkoliv Hyundai, E30, E39, Mercedes W210, Karoq, Kamiq, Rapid, ...

Zmiňovaná Fabia II 1.4 TDI - párkrát za rok ji řídím a kupodivu se mi s tím jelo vždy příjemně. Nevadí mi posez, podvozek, ovládání, výhled; dokonce i ten mega-turbo-lag mě nějakým zvrhlým způsobem baví. Ten PD motor má výbušnější reakci než common raily, dají se šlapat meziplyny. Ale vlastnit bych to teda fakt nechtěl, jsme lidi...

abc
24. srpna 2019, 20:32
0
Range Rover Evoque: Perfektně zvládnutá evoluce

Zajímavé auto, ale nevidím jediný důvod, proč nepreferovat Discovery Sport.

abc
23. července 2019, 20:53
0
Šest testovaček, na které nezapomenu

"Duster je jediné auto, které kdy budete skutečně potřebovat."
Ani bych neřekl. Schopnosti v terénu nepotřebuji prakticky žádné, ani jednou ročně. Naopak potřebuji nějakou rychlost a komfort na dlouhých trasách, stabilitu, schopnost předjíždět. Duster rozhodně nepotřebuju, to radši jezdit delší trasy vlakem.

abc
10. května 2019, 00:17
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Kdysi jsem řídil XC90 první generace a horší odezvu na plyn jsem ještě nezažil. Než to začlo táhnout a podřadilo, tak to mohly být tak 3 sekundy. Auto asi za 2,5 mega s masážními sedadly. Úplně na hovno. Minulý týden jsem řídil X5 z roku 2017, 3.0 diesel, cca 190 KW, najeto cca 60 tis, gumy s profilem 55. Podvozek mi připadal hodně pohodlný přes nerovnosti, na Sport se s tím i dalo jezdit, ale stejně mi to připadalo dost gumové, neměl jsem v tom jistotu. Asi mám radši tvrdší podvozky, i za cenu nižšího komfortu, které reagují okamžitě. Nechtěl bych asi ani jedno. Sedí se v tom dobře, je z toho dobře vidět, ale jinak je mi asi přecejen pohodlnější nižší auto. Možná bych mluvil jinak, kdybych si zvykl. Kdybych si měl z SUV vybrat, tak bych asi zkusil toareg 2. gen.

abc
14. dubna 2019, 12:40
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

škoda, že se nedělá liftback. ze sedanů je na výběr spousta zajímavých aut, ale liftbacků je fakt málo. přitom užitná hodnota takového auta je daleko vyšší.

abc
28. března 2019, 23:33
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Mondeo MK3. Navenek huj, vespod fuj :D Korodující krám, místy dost nelogicky navržený.

abc
28. března 2019, 23:16
0
Je nové Cayenne Turbo Coupé vůbec ještě Porsche?

Panamera, Cayenne, Macan, Cayenne coupé. Hurá, konečně Porsche začalo vyrábět pořádná, seriózní, hodnotná a užitečná auta, a ne hračky pro odrostlé chlapce.

abc
01. listopadu 2018, 16:28
0
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

sedačky není tak jednoduché vyzkoušet - člověk na tom musí sedět půl dne, aby zjistil, jestli jsou dobré.

abc
31. října 2018, 19:27
0
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

Co naopak nechápu - proč by dvojspojka (která je před převodovkou) na různé převodové stupně měla zvládnout různý kroutící moment (jestliže jsou oba stupně sudé nebo oba liché, a tedy přenáší se přes tu samou spojku). Jestli to omezení nebude spíš kvůli emisím testům / plynulosti / něčemu ještě jinému. Neříkám, že na první tři stupně člověk potřebuje takový výkon, ale obyč. staré 6Q DSG by mělo 400 Nm spolehlivě zvládnout.

abc
31. října 2018, 19:01
0
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

To, co říkáš, mi dává smysl, protože starší 7kvalt se suchými spojkami je myslím cca do 250 Nm, tohle má 340.

abc
31. října 2018, 18:01
0
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

Osobně Vavrisově kritice převodovky moc nevěřím - mám Superb II 2.0 TDI 125 kW, což je dost podobný motor i 6Q převodovka s mokrými spojkami, a když jsem si na to ovládání zvykl, nemůžu říct, že by to řadilo blbě, naopak to dělá to, co chci, a dokonce to po čase přestalo i podtáčet. Musel bych to vidět na vlastní oči, abych uvěřil, že se jim podařilo skoro stejný harware v novějším modelu naladit o tolik hůře. Nezdá se mi, že bych byl až tak nenáročný, abych toleroval to, co Vavris popsal.

Že by se Vavris nenaučil ten plynový pedál používat tak, aby převodovka dělala, co on chce - to mi taky nepřipadá moc reálné, pokud měl to auto 10 měsíců.

Nejreálnější mi připadá, že tu převodovku srovnával s převodovkami v daleko dražších nebo silnějších autech.

--

Výhoda 110 kW proti 140 kW je absence AdBlue. Na druhou stranu - ten sedmikvalt bych nechtěl, obecně je Superb dost trvanlivé auto a je škoda to kazit převodovkou. AdBlue bych taky nechtěl, manuál taky ne.. no way.

Pokud pominu, že je trojkový Superb zvenku o dost hezčí, že je širší a má novější infotainment, tak si nejsem jistý, jestli je trojka lepší než dvojka.

Se sedadly v dvojkovém Supu nemám problém ani po 700 km, ale co se týče hlučnosti (hlavně na nerovnostech), tam jsou a tom obě generace asi podobně špatně.

abc
23. května 2018, 13:21
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

za 30 tis. koupíš celé auto, ne jeden kabelový svazek.

tachometr může stát tak 4 stovky.

podvozek se nesere nijak zvlášť často, je to platforma PQ24, pokud nenabouráš, tak se např. ramena nemusí měnit nikdy.

ty auta bez větších problémů najezdí 400 000 km, i víc.

když už spolehlivého japonce, tak radši Toyotu, ev. Nissan. Hondy víc rezaví.

abc
16. května 2018, 16:44
2
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Fabia 1.9 SDI. Z tohoto století to (těsně, o 3 měsíce) není, cool to není, pojistka nejlevnější taky nebude, ale spolehlivé to je (rotačka jak 1.9 TDI 66 kW), umí to opravit každý, díly jsou všude (narozdíl od všech těch exotů) a provozně to bude levnější než jakýkoliv benzín. Kombík je docela prostorný, nerezaví to moc, je to celkem bezpečné. Euro to má 3 nebo 4, což je v ČR jedno.

Provozně to bude levnější než jakákoliv Felicie, Audi A2

abc
27. listopadu 2017, 00:52
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Pro mě je E46 stále jedno z nejpříjemněji jezdících aut. Dostatečně komfortní, ale zároveň sportovní, dostatečně prostorné, ale zároveň ne těžkopádné, dostatečně moderní (bezpečné) ale zároveň ne přetechnizované (milion displejů), dostatečně vybavené (xenony, dešťový senzor, ..) ale ne zbytečně moc (elektrické nastavování volantu, vzduchový podvozek).

Taky mi připadá, že konkurence moc neexistuje - možná kdysi Toyota Supra MK3 nebo Nissan Silvia.

Pořád si nejsem jistý, jestli brát radši M52TU (323, 328) nebo M54 (325, 330).

E39 je taky robustní a dobře postavené auto, ale to už na mě působí staře.

abc
25. března 2017, 21:07
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Obecně totiž platí, že ač jsou naše auta stále chytřejší a umí mnohé průšvihy řešit za nás, stále je na palubě potřeba řidič, který má přehled o situaci okolo sebe a hledá pro ni ta nejlepší řešení. -> To není pravda.

abc
09. prosince 2016, 23:26
0
Motorářské úchylky aneb ty nejpodivnější motory světa

Co se týče toho stirlinga - dá se koupit funkční model na dealextreme (nejspíš; nevím přesně, kde to kámoš koupil). Položíš to na hrnek s horkou vodou a ten motor se začne točit, a nabere docela solidní otáčky - až jsem čuměl, jak rychle může stirlingův motor fungovat- odhaduju 4 otáčky za sekundu, docela mazec.

Na youtube jsou i daleko rychlejší, každopádně stirlingův motor je pro pohon automobilu asi zcela nevhodný -- je vhodný tam, kde máš trvale nějakou teplou plochu a můžeš vyrábět např. elektřinu zdarma.

abc
09. prosince 2016, 12:07
0
Motorářské úchylky aneb ty nejpodivnější motory světa

Ten OPOC je zajímavý, ale kdyby měl dvojnásobnou efektivitu, tak by se nepoužívalo nic jiného. Dvojnásobnou efektivitu má tak maximálně vzhledem k počtu válců nebo rychlosti pohybu pístu. V podstatě je to klasický motor, akorát vždy dva válce sdílí spalovací prostor a svíčku. Větší frajeřina by byla, kdyby uměl třeba měnit kompresní poměr. A proč by to mělo zmenšovat třecí ztráty, to nevím.

Ponziho schéma okolo motoru s rozdělenými cykly mě pobavilo. To jsme to dopracovali :-D

Ještě jsou zajímavé 5dobé motory:

;feature=related

Ještě existuje varianta 5taktního motoru, kdy je do klasického motoru přidána jedna doba, kdy se vstříkne voda a na pátou dobu motor funguje jako parní stroj, čímž se lépe využije odpadní teplo.

abc
26. listopadu 2016, 02:23
0
abc
18. listopadu 2016, 17:56
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

Radši bych koupil Fabii SDI než 1.4 MPI. Je to rotačka (motor podobný TDI 66 kW) a s tím motorem nejsou skoro žádné problémy, zvládne obrovský nájezd, přičemž žere opravdu málo.

Focus mk1 1.6 je za ty prachy určitě rozumná ojetina, ale má tak odpornou palubní desku, že bych se v tom styděl někoho posadit (což je důvod, proč vybrat jiné auto).

abc
09. listopadu 2016, 00:59
0
Ptejte se: Kterak vozidlo víkendové koupit a kalhoty na něm neprodělat

Podle tady toho přímého srovnání generací M3 bych si nebyl tak jistý:



Navíc E46 M3 je (subjektivně) daleko hezčí auto než E36 M3 (zvenku i zevnitř) a daleko bezpečnější (to je dost důležité).

abc
14. října 2016, 20:25
0
Po stopách automobilového fanatismu

znám i kadeřnici, ta má E36

a znám i jednoho miatistu, a ten, pokud vím, zatím ještě kadeřník není :)

abc
14. října 2016, 00:59
0
Po stopách automobilového fanatismu

Znám jednoho kadeřníka a má Mazdu.

abc
04. října 2016, 20:28
-3
Kafe&Káry Zlín vol. 3: Nepočetné vítězství

korejské auto patří do šrotu, bez ohledu na to, jak daleko to má k Japonsku.

abc
19. srpna 2016, 23:12
0
abc
16. srpna 2016, 20:28
0
Co dělá motor Koenigseggu tak speciálním? Detaily!

Supr článek. Konečně vím, k čemu je separátor oleje.

abc
31. července 2016, 23:08
0
10 škodovek, které psaly historii - 1. část

V r. 1995 se dala koupit škodovka s velkým kufrem, klimatizací, airbagy, posilovačem řízení, ABS+EDS, elektrickými okny, palubním počítačem, německým 1.6 motorem, vyhřívanými koženými sedačkami, centrálním zamykáním, stabilizátory na podvozku, vyhřívanými zrcátky, ...

Žádná revoluce, ale za mě první škodovka, která je i z dnešního pohledu použitelná.

abc
22. července 2016, 22:32
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená luxusní auto?

Ještě prestižní značka, nezávislé vytápění, automatická převodovka, elektronicky nastavitelná sedadla a pohon 4x4. :)

abc
01. července 2016, 22:57
0
Idiot zahynul v Tesle. Znamená to něco?

"jsem přesvědčen, že autopiloty nedokáží zvládnout ani procento situací, ve kterých se za jeden rok ocitnu" Pokud vím, tak Google auta zatím zavinily jeden drobný ťukanec a najezdily přes 2.000.000 km. Můžeš se pochlubit tak dobrou statistikou? ;-)

abc
01. července 2016, 22:52
0
Idiot zahynul v Tesle. Znamená to něco?

Podobně, jako když kečupová omáčka se nemůže jmenovat kečup, pokud to není opravdový kečup z rajčat, tak autopilot by se neměl jmenovat autopilot, pokud jde o asistenta jízdy v pruhu.

"auto nebrzdilo, protože je radar dole v nárazníku" - to není argument, proč by kdokoliv měl nefunkčnost tolerovat, ale konstrukční vada (zvlášť v autě, které řídí autonomně). Nejspíš je prostě blbý nápad dávat jediný radar dolů do nárazníku.

Chceme auta, která řídí sama, tak nás holt bude muset pár pochcípat, než se vychytá technologie. Nevidím na tom nic zvláštního. Bylo by bláhové si myslet, že jedny z prvních automatických aut budou natolik dobrá, aby jezdily úplně bez nehod. Ale nevidím nic dobrého na tom, obhajovat a ochraňovat Teslu, když je to prozatím šmejd, který v režimu "autopilot" zabíjí lidi. :-)

"Co to bude znamenat pro Teslu? Nakonec nic." - nesouhlasím, i blbý dieselgate, který se týká "jen" ekologie, má velký vliv na prodejnost VW.

abc
01. července 2016, 21:58
0
Idiot zahynul v Tesle. Znamená to něco?

... řidič smí jet takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo do vzdálenosti, na kterou má rozhled. Tady to ale vypadá, že se Tesla ani neobtěžovala brzdit, což je zřejmě fail. Kdo byl v tomto případě řidič je, myslím si, zřejmé. Ale nechme verdikt na soudci, který bude mít kompletnější informace.

abc
01. července 2016, 21:40
0
Idiot zahynul v Tesle. Znamená to něco?

"Může za to Tesla?" Téměř jistě ano. Systém se jmenuje autopilot a je ve verzi, která se dostala do produkční verze aut, která jezdí v provozu po silnicích.

abc
20. června 2016, 20:56
0
4 dostupná auta, kterým se loni zbláznily ceny

Corrado začlo pořádně zdražovat, zvláště VR6.

CRX už jsou taky docela drahá auta, ale to není otázka posledních měsíců.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Probe GT 1988
Ford Probe GT

1988 rok výroby
150 koní výkon
2 200 ccm objem

Dodge Ram  2010
Dodge Ram

2010 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Ram Sport 2012
Dodge Ram Sport

2012 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ

2007 rok výroby
230 koní výkon
2 993 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem