luknav
Jméno | Lukáš Navrátil |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
WWW | www.lukasnavratil.cz |
Komentářů u článků | 25 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Jsem ještě mladej bažant, tak na mě buď hodnej / teď parkuju Range Rover Sport 3.6 2007, Ford Fusion 1.3 a Yamaha MT07 |
Poslední blogy
Autoškola: kdyby mi tam někdo řekl...
Co by se mělo v autoškole radši drtit do hlavy, než že: "když vidíte zastávku kde si hrají děti, zpomalte a dbejte vyšší opatrnosti"?
Nafta v premiových vozech. Proč?
Každý týden a téměř nad každou recenzí. Snad všude vídám diskuze na téma: proč tam vůbec nabízí tu proklatou naftu?! Pojďme najít odpověď.
Posledních 50 komentářů
Proč? Bo sem chuj :) Když jsem se vrátil k autu od lékaře, měl jsem prázdnou PP gumu. Zimák na plechu.
V kufru jsem ale zrovna měl letní liťák, velkej hever i nářadí. Takže na parkovišti za chviličku výměněný, ideální stav.
Vyjel jsem spokojeně z parkoviště, a při odbočování mě ten právě nainstalovanej letní liťáček předjel a zaparkoval si to do popelnic. Na kotouči jsem ještě 2 metry klouzal.
Měl jsem asi nějaký zatmění, a nedal tam velký kuželovitý matky na ten liťáček. Ale jen malý plecháčový matičky :-) Sem chuj
No jo, je to tak :) A kdyby jenom parkování. Ale taky jízda ve vyhrazeném pruhu nebo d. známka. "...pro vozidla vybavená registrační značkou začínající písmeny „EL“, dle § 14 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů " Takže od doby co to je v platnosti, Prahu zaplavila nová vlna ELišek, ELeanor, ELRambů, ELHomoušů ELteroristů a tak co to mají na svých medvědech a renžreouvrech. Cením :)
Zdroj: https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Zadost-o-poskytnuti-informace-(1)/Poskytnute-informace/Registracni-znacka-elektrickeho-vozidla-%E2%80%93-platnost
No, mě se třeba ta hranice mění podle situace a taky dopravního prostředku. V Praze v ranní špičce na skůtru jezdím jak, no, jak na skůtru... Předvídatelně a abych nikoho včetně sebe neohrozil a nebylo nutné na mě troubit a blikat. Ale divočina to je, to asi jo. Z předpisů v tu chvíli platí červená a chodci. Když jedu svým 55kw Fusionem, tak si zas připadám jako sedmdesátník a předpisy dodržuji všechny. Rychlost v tom autě neexistuje, takže mám čas a trpělivost na všechno. No a v Miatě, to je asi zrovna podle nálady. Někdy jak dědula, někdy jak mladý výrostek. Ale všeho s mírou, nejsme nikde v asii. Pokutu nemám zatím (klepu na stůl) žádnou (parkování nepočítám!).
Zkusím se trochu odlišit od už napsaných vozů. Sice střílím od boku, ale třeba to bude novou inspirací. Vždy to bude o nějakém kompromisu... Ford Mustang GT, Bentley Continental, Nissan GTR, Lexus LC 500, RR Sport.
Tak se to sešlo, že i pro mě letošní KK byli úplně první. Kotlářka mi přijde v pořádku. Místa dost, je vidět na všechny vozy, kafíčko hezky z matu na benzínce. Za mě fajn! :) PS. Mini JCW Clubman dovezl kamarád, kterého jsem na KK pozval. Jistě přijedeme i příště
Já ti nevím Lišáku. Asis narazil na špatnej kousek, nebo to vnímáš nějak jinak. Ale ze své zkušenosti bych tak kritický nebyl. Servis/ceny mi přijdou docela adekvátní, podvozek mi přišel slušně univerzální noa o majitelích se ví, že sou to často hovada. Za koketně přetáčivou bych nazval svatý grál Miatu, ne 320i. Ale ani ta nebyla tak slepá na předek jak dvojková "okta" .. Noa bez kopnutí spojky neurveš skoro nic pod 200kw nebo 1t (:
Fajn krátké rychlé vysvětlení. .. Fakt, že při přidržení tlačítka to slouží jako nouzová brzda, ale moc lidí neví - alespoň si to myslím. Snad dokonce ani prodejce ani v BMW ani v Mini, nám to neřekl, když jsem byl u koupí nových aut. ... @martinw: Myslím, že standardně se tak neděje, pokud nemáš zapnutou funkci "AUTO H" (např. u BMW, tuším).
50min metrem. Je to tak nezajímavá činnost s nepříjemnýma lidma, že si radši propotím každé ráno triko v koloně a bavím se tím pohledem na ty hodinky - a hledáním skulinek v provozu.
Do práce těch 21km udělam autem za 40-80 minut, podle toho, jak se zrovna Praha vyspí :)) nejdéle zařazený kvalt je neutrál, nejčastější pohled je na hodinky, a znalost cesty mi dovoluje vyhýbat se kanálům a nerovnostem poslepu, to je tak všechno. ... nicméně i když bych mohl jezdit 50min (fix)
Tak pod tohle se podepíšu, Monte. .. Možná trochu přikrášlím, ale buď jedu v levym 130+, ať už jsem od těch zlejch lidí pryč - a nebo kamión mód. Ten mám snad asi taky radši, vzhledem k tomu že můj dálniční křižník má jen 51kw a 5q. Nikomu nikde nepřekážím, cesta je klidná a nikdy se mi nestalo, že bych musel nějak prudce reagovat .. Na jednu stranu to je k vsteku, na druhou si odpočineš. ..
Nejsem na tomhle světě tak dlouho, jako ostatní diskutující. Takže první vehikl co jsem řídil a koupili mi ho rodiče, byla Ford Fiesta 55kw 2007. Tuze ošklivé auto pro rozmazleného osmnáctiletého blba jako jsem byl já. Naštěstí tatínek měl moc rád BMW a docela rychle uznal, že jako jeho tradiční taxikář mu nedělám slušnou vizitku. A tak mi štědře přispěl na E46 330i ... Když se za těmi lety ohlédnu, je to scénář, že by mi jeden dal facku. Sám bych si dal facku. Ale v 18ti jednoduše neřekneš ne, když můžeš dostat něco takového... Po necelých 3 letech jsem si ale uvědomil, že to takhle nechci. BMW jsem prodal a většinu peněz jsem vrátil. Za zbylých pár korun jsem si konečně koupil *svoje první auto*, příšerný Ford Fusion 1.3d, abych se měl jak přesouvat a hurá sláva abych měl ze života taky trochu radost, v zimě jsem pořídil relativně ošklivou a levnou Miatu NB 1.6, díky které se začínám učit "mechanikem"... Tak snad happyend. (Fotky z internetu)
.. tak jsem málem nevystoupil z metra, jak jsem se začetl. Skvělé. Tohle mě baví (-: Ale mám otázku Krabe a ostatní co jste GTI řídili. Možná je to z cesty, ale v porovnání s Miatou NA, která je samozřejmě jiné koncepce, o několik let mladší, rwd apod apod,. nicméně výkon/váha analogické. Co vy na to - na nějaké objektivní srovnání nesrovnatelného?
Jo, když přesedneš, tak to asi "může připadat sportovní", a rychlá. Vlastně všechno proti ofci f tdy, je sportovní. Ale věř, že 170kw ohromit může, a to to zrovna nemusí být natlačeno do malinkého balení hatche anebo osázený turbokřídlama a vobrovskejma kolama. Já nevím, ale třeba mě mé vozítko s mnichova se stejným výkonem, třeba prostě ohromí vždycky, když do něho doma nasednu. Backfire chybí, křídlo chybí, pšouknutí bovu chybí. Všechno, co má dělat wow, tam prakticky není. Ale wow to stejně udělá. Alespoň si to myslím
Taková recenze, Křečku, to mě umí potěšit. Stelviem asi nepojedu ani bych to neměl s čím porovnat a kromě nových poznatků, co od tebe můžu předat dál v hospodě, je pro mě vypovídající hodnota nulová. Ale bezva počtení. A ty fotky od Davida??? Wow. To se mi moc líbí. Za mě dneska super pochvala a zpříjemnění dne.
160 za 2 roky v TCO je pro tebe moc? Víš jak obrovská je jen amortizace? Před pár lety jsem si to taky neuměl představit... Možná jsem to já, kdo je finančně negramotný. Ale ať to spočítám jak chci, OL je jednoduše komfortnější a dokáže být finančně úspornější. Není to podmínkou, ale v 70% dobře nastavených smluv, to tak je. Nejen pro právnické osoby, ale i pro běžného motoristu.
Proč bych ti měl sdělovat kolik vydělávám?? Sorry jako :-)))))))))
Máš milion. Chceš auto za milion. Koupíš si auto za milion. Vyplázneš z kapsy milion. Máš ho 5 let a prodáš ho dejme tomu za 600 hadrů. Najednou a teprve máš živý peníze ponížený o TCO. Ergo, v mezidobí vlastnění vozu, jseš chudší pořád o milion a až v momentě prodeje, podle toho jak dá Bůh a jaký si prase, budeš mít nějaký cash. Na OL si koupíš auto za milion, platíš měsíčně 7 hadrů a po 5 letech se o nic nestaráš. Ergo, nejseš chudší o milion ale postupně o nějaký drobky. S milionem (- 60x7tis) co jsi měl, můžeš nakládat jak chceš a třeby, když Bůh dá, za těch 5 let to někam investuješ a budeš mít víc než ušmudlenejch 600.
Tohle byl jen čitě uživatelský přínos. Nehledě na to, že z pohledu zaměstnavatele a právnických osob, je řešení operativních leasingů nesporně výhodnější, než kupování vlastních vozů, které se musí odepisovat, zvyšují podnikatelské riziko, zbytečně zvyšují a zatěžují rozvahy a výsledky hospodaření a zejména, řekněme si na rovinu - když zaměstnanec ví, že to auto koupil jeho nepříjemnej šéf - nemá zrovna s to, chovat se k autu hezky. Když je na OL, tak šéfík to sice platí, ale za vůz vnitřními směrnicemi zodpovídá jeho řidič. Takže každej kilometr navíc, každá nedbalost, jde zaměstnancovi z jeho peněženky. A zaměsntavatel se nemusí starat a řešit, komu dá který. ... No a co se líbí třeba mě, tak když je OL na 2 roky, tak máš jak ten vocas, každý 2 roky nový auto a pořád platíš těch pár ušmudlanejch papírů a jseš za frajera.
Bez ohledu na to, aniž bych se postavil na jednu nebo druhou stranu - Uber s veškerou objektivitou, prostě přišel na trh s novou ideou. Ideou, jak ty zákony a státní nastavení legálně obejít. Je to možná nemorální, neetické, nehezké, nečestné - ale je to legální. Autor myšlenky jednoduše měl geniální nápad, kdy našel vhodné skulinky. Na druhém místě je to, že dal vlastně lidem i to, co chtěli. Myslím si, že i když magistrát nebo kdokoliv zareaguje regulací, vždycky se najde místo v zákoně, jak se to obejít dá. Nejen ve spolujízdě, ale i v ostatních oborech. Pokud taxikáři brečí, jak je to pro ně drahé a nevýhodné, v uvozovkách, si za to mohou sami. Nikdo je nenutí. Sami kdykoliv mohli přijít s takovým nápadem, že vlastně jen jezdí v autě, a vozí lidi. A když nepřišli s nápadem, tak proč se nepřidat na tu stranu, která je výhodnější a vyhrává?
Pane Vavrečka, po tomhle čtení, myslím že už to auto ani nemusím řídit. Recenze se četla jako bych seděl na místě spolujezdce :-))) Super klucí.
To je fakt,, omezovač je trošku přežitek .. Tak ten ruším
Ideal? V číslech a písmenkách by to bylo 300hp, rwd, 1250kg, 250kmh omezovač. Myslím si, že víc pro daily a nebo prostě otevřené silnice, nemá smysl. Snad ani v německu. Dvěpade mi moje daily jede, ale i tam kde bych v německu mohl, to nepotřebuju. Je to frajeřina, ale tím to hasne :) Noo ne?
Nelíbí :( Šestká má bejt kupé. Ne 5 dveří. Ne prostor. Ne velký kufr. Ne nízká hrana. Ne 4 válec. Vlastně u šestky si myslím že ani 6ti válec není dost. .. Mě to nafukování nebaví. Co ostatní na tuhle honbu za kombíky nekombíky?
Poslední komentáře
- mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů