načítám data...

Vojta

JménoVojtěch O
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 2.0 rok.
Poslední aktivitapřed 2.1 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků43
Pozitivních komentářů u článků10
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Espatrip 2016 - část první: Nasedáme, odjíždíme!

04. ledna 2017, 18:21 3 komentáře

Když jsme se před prázdninama rozhodovali co dál dělat, cesta do Španělska starým střepem byla jasná volba…

Espatrip 2016 - část druhá: Do Evropy chceme!

23. ledna 2017, 18:04 5 komentářů

Dlouho očekávané pokračování příběhu party bláznů z dovolené.

Espatrip 2016 - část třetí: Opuštěni

11. března 2017, 10:27 2 komentáře

Další část vyprávění z naší loňské dovolené. Se zkouškovým skončila i nutná prokrastinace a tak má tento díl zpoždění.


Posledních 50 komentářů

Vojta
16. ledna 2019, 21:00
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

VK: Dobrý kus se kupuje snadno... prostě se odjede z ČR do Itálie a koupí se něco obouchaného s doloženou historií tam. Mám po prvním italském majiteli 159, 166 i Stilo... a proti těm šrotům co jsou k mání u nás je to nesrovnatelně lepší.

Vojta
28. prosince 2018, 16:17
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Podle mě je nesmysl dávat za RXku víc, jak 100kkč. Beztak repase motoru a podvozku člověka nemine, takže vlastně jediná vstupní podmínka je karoserie bez koroze se slušným lakem, pěknej interiér... celkově jasná historie bez bouraček atp. Co se motoru týče tak s tím už do toho člověk jde, že si ten motor cca každejch 50-100tkm udělá. Mrzuté je jen to, že dynamicky to fakt není žádná hitparáda (v přímce ji dá kdejaké TDI co jezdí za štyry pyčo) a žere to prostě 15. Navíc to vlastně není pořádně ani sporťák, spíš GTčko, čímž ale nechci říct, že by ten podvozek nebyl úžasnej. Objektivně vzato... tohle auto není rozumné kupovat jako daily auto, tím spíš pokud majitel není ochoten se v tom hrabat sám a rozhodně není rozumné za jakoukoliv dát víc než 100kkč... ba naopak, je rozumné koupit si k ní ještě jeden vrak na díly a ten si schovat ve stodole, protože až dojdou dílová auta, bude o díly nouze.

Vojta
06. prosince 2018, 09:09
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Když ono Civic FN2 prostě není nic wow. Je to dobré daily auto, ten motor je fajn, má to rozumnou spotřebu výbornou spolehlivost... ale žádná řidičská nirvána se nekoná. Peugeot RCZ? No... tak tam si vážně nejsem jistej. To už snad radši Breru, která aspoň dobře vypadá, když už jezdí trochu jako tank.

Vojta
16. listopadu 2018, 22:50
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Původní atmosferický 12V nemá na čem umřít, foukaný 12V umírá na nedoladěnost a mizerný motormanagement.

Vojta
15. listopadu 2018, 22:43
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

12V je ale ten z těch lepších motorů. Prakticky nezmar... pokud to někdo fakt echt nepřetáhne s rozvody, ten motor nemá moc na čem umřít. Robustní konstrukce... :) Turbo má problém v motormanagementu a celkové nedodělanosti.

Vojta
14. listopadu 2018, 22:36
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Tak on ten problém zaznamenáš až když je pozdě. Nejde ani tak o to, že by se vařila voda, to se nestane. Spíš to auto má vtipně malinkej intercooler a když tomu dáváš, zejména v nízkých rychlostech, nemusí to dobře dopadnout, protože tam není nic, co by ti ubralo na výkonu. Stát se to může a nemusí... každopádně 150tkm je docela dost... radši bych řešil ty hlavy ;)

Vojta
14. listopadu 2018, 21:55
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Beaumont: Asi jsi s tím motorem tak moc nenajezdil, nebo jsi nejezdil ostře :D Ten motor nemá žádnou ochranu proti přehřátí a ten jeho motormanagement je spíše k smíchu. Dost často se stává to, že to člověk s nohou na plynu přežene a "utaví to" protože si jednotka neupraví předstih (neumí to, nemá ani čidlo teploty nasávaného vzduchu) - umí to udělat solidní díru do pístu i hlavy. Další poměrně mrzutou věcí u těchto motorů je většinou značné opotřebení ventilových vodítek - v důsledku nesmyslně dlouhých intervalů na výměnu oleje se vydřou, ventil pak nedosedá centricky, podpálí se, ukápne do motoru a zničí píst, vložku i hlavu (Honza Křeček by mohl vyprávět). Takovou třešničkou na dortu jsou pak už jen nerozumně řešené rozvody háklivé na včasnou výměnu řemene a stav napínáku :) Neduhy tohoto motoru byly vychytány až u 166, ten trpí pouze na ty vodítka, což není ani tak chyba motoru jako spíš toho, že lidi nemění olej po předepsaných 10tkm. Ale jinak to je super motor... má výborný zvuk, příjemnej zátah a dá se s ním v poho jezdit za osm litrů... ve 166 ho mám a zatím maximální spokojenost :)

Vojta
14. listopadu 2018, 18:54
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Vavris je zvyklý na Miatu, tak mu to nepřijde, ale jinak jo... GTV 916 je celkem těsné. To staré GTV 116 je pro změnu zase hodně vzdušné, prostorné... vlastně i docela praktické a v mnohých směrech nápaditě vymyšlené. Bohužel posez je tam přizpůsoben pro lidi, co mají stejně dlouhé ruce a nohy, což já naneštěstí nejsem. Ale tohle není na něm to nejhorší :D Každopádně bych se 916 stejně vyhnul a neměl ji rád... to auto není v ničem objektivně dobré a popravdě mi připadá hodně hnusné (a to mám Alfy rád, dokonce tak moc že se mi líbí i předfaceliftová 166, toto je horší...). To radši Fiat Coupé :)

Vojta
14. listopadu 2018, 07:43
1
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

GTV 916 V6 Turbo je přímo receptem na katastrofu :D Možná o něco méně než s Twin Sparkem ale stejně je to motorizace nerozumná. Obyčejná atmosféra nadělá víc parády, turbína je jen pro ty co vědí.

Vojta
02. října 2018, 15:20
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Taky tam nikdo neprobíhal mezi auty, ale pokud vím, tak na absolutně přehledném místě, kde je vidět několik zatáček zpět a v době, kdy žádný provoz nebyl ;) Prostě bohužel, tady na tomhle okruhu a v těchto místech je to naprosto, ale naprosto běžné a při všech akcích, které tam probíhají, se to běžně děje. Nikdo, kromě pořadatelů autíčkáře, z toho nedělá tragédii ;)

Vojta
30. září 2018, 22:49
1
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

No tak já na ty vaše trackdaye jezdím už několik let (byl jsem v HK, v Mýtě prakticky od začátku, co se tam začínalo) a nikdy, opravdu nikdy s tím nebyl problém a kolikrát jsem tam dokonce i s někým z redakce přecházel, protože prostě jiné spojení obou částí areálu není. Buď jak buď, označené to jakkoliv nemáte, nikde tento zákaz ani nebyl uveden, takže i kdyby tam nakrásně někoho srazili, stejně to za vámi, jako pořadateli jít může (a nemusí) ;) Takže propříště, jestli nechcete ať tam lidi camrají, dejte tam cedule, postavte tam Adama, vyhlašte to rozhlasem... prostě pořádáte to, starejte se. Když to nikomu neřeknete, nedivte se, ;)

Vojta
30. září 2018, 14:43
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Jinak k tomu přecházení trati... Bohužel, tento areál nemá jiné spojení mezi oběma částmi, takže pokud si chce člověk odskočit na motokáry atp. případně chce na akci dojít po svých (tzn. bez auta, ano i tací jsou), tak prostě nemá jinou možnost. Na jiných akcích (honday, předchozí Autíčkář trackdaye...) je tento postup naprosto běžný, normální a toleruje se s tím, že na vlastní nebezpečí. Pokud si to na autíčkářských trackdayích nepřejete (nikdy v minulosti to nevadilo), je nutné to těm lidem říct případně to tam označit a ne se vztekat a být na ostatní nepříjemný, Adame ;) Imho ten úsek je docela dost přehledný, takže přecházet tam ve chvíli, kdy široko daleko žádné auto není vidět lze i bezpečně ;)

Vojta
10. září 2018, 23:22
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Za 30 se mi to prodávat nechce, to to právě radši rozkuchám na díly :D Každopádně turbo nehouká, vstřiky maj korekce zatím dobrý, olej to nežere... spíš prostě ten pocit, že se to může posrat a bude to stát moc, takže ani drobné věci se mi nechce řešit :D

Vojta
09. září 2018, 12:33
2
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Já to beru podle kastle a celkového vzezření auta. Pokud to není hnilý, interiér je pěknej a je tam aspoň trochu vidět světlo na konci tunelu, tak to za záchranu většinou stojí. Kde dost váhám je naše letitá Alfa 159 2.4JTDm. Máme to asi sedm let, celkové stáří je 11, ujela už přes 450tkm a až na jednu bouračku zatím drží. Jenže už to začíná být ve stavu, kdy ťukaj na dveře pověstné dieselové smrtky. Turbo, vstřiky, dvouhmota+spojka, hlava... to všechno tam je původní a od výroby. Vzhledem k tomu, že zůstatková cena toho auta je s tím nájezdem tak 30 tisíc (na díly by se rozprodala tak za 90), tak je každá další investice otázkou. Už jsem byl smířenej s tím, že se na tom nic nebude dělat... jenže končí technická, původní doprava došla, tak ji čekala 5000km cesta po Rumunsku a zadní tlumiče, pružiny a lanovody ručky už byly ve stavu, kdy si žádaly výměnu. Nuže dobrá, v rámci dlouhé cesty to bylo opraveno a auto přestálo celou dovolenou prakticky bez zaváhání. Jen panická hrůza z posrání dvouhmoty, která je nakonec zdá se naprosto v pořádku a není důvod ji měnit. A pak jsme u toho, že mě to auto nebaví, protože diesely nemám rád. Takže žít, nebo nechat zemřít? Sám nevím... ale do sraček dojíždím auta nerad, to to radši naporcuju na díly.

Vojta
03. září 2018, 23:31
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Jo jo... lehčí... o 30kg a to ještě jen ve specifických výbavách :D

Vojta
03. září 2018, 23:29
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

159 je relativně dobrý nápad, ale za tyhle peníze bude ledatak 2.4JZD... na dlouhé cesty je to fajn, absolvovali jsme s tím dva týdny rumunsko a víceméně nikdo si nestěžoval. Nicméně kufr je opravdu skromný a interiér není moc vzdušný. Ne že by se tam člověk nevešel, ale je obklopen palubkou autem celkově... Spíš bych koukal po posledních ročnících 166. S V6 pochopitelně... :)

Vojta
23. července 2018, 17:41
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

S rozumnou údržbou ty auta drží hodně dlouho... sám mám 2.4ku už osm let a problémy zaviněné samotným autem byly víceméně banality, kterých nebylo mnoho (prasklé stahovačky, pružiny...) Najeto přes 400tkm a nejspíš to snad ještě chvíli vydrží. Problém je spíš sehnat slušný kus... nejsou.

Vojta
09. července 2018, 20:25
2
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

První auto ve kterém jsem kdy jel? Alfa 164!
První auto, které jsem kdy řídil? Alfa 164!
První auto, které jsem koupil? Alfa 164!

Vojta
10. dubna 2018, 12:59
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Říkám to nerad, skutečně velmi nerad, ale na tohle prostě nic jiného, než AR156 GTA vymyslet nelze. Chce to schopnej, nezrezlej kus a pečovat o kastli, měnit včas rozvody a pak to bude OK. Jo a určitě zainvestovat do samosvoru, protože bez něj to auto není ono, jako každá výkonnější předokolka.

Vojta
27. února 2018, 21:34
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Ono 164 dneska vyniká i proto, že má opravdu štíhlou siluetu, 166 už je o poznání větší a zavalitější. Tenhle pofaceliftový model už ale nemá ten správný klínovitý profil jako předfacelift, který je i originálnější.

Vojta
12. února 2018, 11:01
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Ono je to jak která stanice, ale rozhodně není pravda to, že by se musela vyčítat paměť závad kdekoliv, kde je elektronický vstřikování. Spousta z nich totiž ani nic takovýho nemá :D Typicky starý Bosche před Motronicem...

Vojta
11. února 2018, 12:55
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Chtít můžou, ale maj smůlu... zákon hovoří jasně a pokud na některý stanici ME vysíraj, je na čase jezdit jinam ;)

Vojta
11. února 2018, 10:39
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Především to nemají povinnost dělat, tak proč by to dělali? :) Napichují se jen auta se standardem EOBD (benzín od 2002, nafta od 2004) a to na měření emisí. V tom systému, když se vybírá auto a zadává VIN, tak si to samo řekne, že máš připojit EOBD. Blbý je, že nastávají problémy s tím, že některý auta jsou starší, připojovat se nemají, ale ten program to stejně vyžaduje, přitom třeba EOBD ani nemaj. Celkově je tam těch neznámých víc, typickým problémem je to, že spousta aut byla se stejným motorem ve verzích s DPF a bez DPF, podle země prodeje, a nikdo nerozlišuje, která je která. S Miatou problém nebude, tu nikdo napojovat nebude chtít, to už je ověřený :D Až NBFL má EOBD, pokud vím.

Vojta
03. ledna 2018, 13:55
7
Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

Je to přesně, jak říkáš. Ale sakra práce, když se to nepovedlo prosadit ani u těch letadel, kde už ta komunikace je poměrně pokročilá nebo u těch vlaků, kde to také funguje, tak jak by k tomu mělo dojít u aut, kde naopak je ještě mnohem víc proměnných k řešení? Jako moderní technologie jsou fajn, rozhodně nebudu tvrdit, že dřív bylo všechno lepší, motory větší, tráva zelenější... ale mám-li být realista a ne naprosto bezmezný snílek, tak je mi líto. Spíš bych udělal technickou sekci autíčkáře, kde by se dalo věnovat principům jednotlivých částí aut (od karburátoru přes mechanické vstřikování až po moderní systémy řízení) a provázat ty nové technologie s tím.

Vojta
03. ledna 2018, 12:57
4
Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

No, mě sice moderní technologie zajímají, mám v nich docela přehled už jen proto, že s tím denně pracuju a člověk si musí stále udržovat přehled a taková třída S mi připadá neskutečně fascinující... jenže čím víc vím, tím víc jsem také k autonomnímu řízení a podobným věcem skeptický. Pro nezasvěceného člověka může technologie Tesly působit jako magie a něco nadpozemského, já v tom spíš vidím tu slepou uličku, protože autonomní řízení nasadit do provozu ještě hodně dlouho nepůjde a kdo ví jestli se kdy do toho stavu dostaneme. Kdyby to bylo tak snadné, tak už letadla létají bez pilotů, vlaky jezdí bez mašinfírů a slepci mají slepecké drony a ne psy...

Vojta
23. prosince 2017, 21:09
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

No pokud máš třeba Alfasud nebo starej Citroen, jde to i u předohrabu :D Jinak ano, brzdit třeba levou a zároveň přidávat plyn je fajn věc. U starých předokolek bez svoru (ať už simulovaného nebo skutečného) se s tím dá udělat dost parády. Ale musí se s citem, jinak pak nezbydou brzdy na zpomalování :D

Vojta
23. prosince 2017, 20:47
1
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Hlavně spousta aut (typicky koncern VAG) má stabilizaci a protiprokluz naladěný tak neskutečně špatným způsobem. Typicky u Sharana/Galaxyho ASRko prostě natvrdo zadusilo motor úplně, když došla trakce. Bez ASR to sice hrabalo, ale dalo se s tím jet. Ale ono přítomnost ASR chápu, pro většinu, zejména nezkušených řidičů je to fajn věc. V kombinaci s tupým elektronickým plynem jsem za něj občas i já rád. Ono když pak člověk sedne do auta bez ASR, ale s 240HP a šíří pneumatik 195, k tomu přidejme trochu oslizlou silnici a hrábě nastanou klidně i na trojku při pokusu o předjíždění...
Další věc je pak ESP. To má tu jednu zásadní vlastnost, že se vždy a za všech okolností snaží auto poslat do přímého směru natočení volantu v případě ztráty trakce. Auto čelní náraz vydrží nejlíp. Ale jsme zase u toho... nezkušenému tohle pomůže, zmírní to následky srážky, zkušenému to občas i zabrání s tím cokoliv rozumného udělat a vyhnout se.
Užitečné pro lepší a zkušenější řidiče jsou v mých očích jen věci jako ABS, to je opravdu nesmysl vypínat a různé elektronické simulace samosvoru.

Vojta
29. listopadu 2017, 21:58
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

No... ten přechod byl spíš ještě v osmdesátkách a konečně, těsně před převzetí Fiatem, začali vyrábět něco, co se dalo používat jako auto. Pak tu bylo pár přešlapů, jako 155 atp... ale celkově tragičtější bylo spíš období 2005-2010, kdy nebyly slušné motory pro 159 a prakticky až teď s Giulií začínají dělat zajímavá auta.

Vojta
25. října 2017, 10:39
0
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Hele desetiminutovka v Mostě na autoshow stojí 150,- a je to okruh pro auta a ne pro motokáry. V kontextu s tím mi to prostě adekvátní nepříjde a nejsem sám, kterej i kvůli tomu nedorazí. Ale jen můj názor ;) A co se STK týče... asi by nemělo, uvidí se v březnu nebo kdy :D

Vojta
24. října 2017, 16:41
4
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Takže to vezmeme popořadě:
1) - Ano, moje auto si okruhovou jízdou pravděpodobně zničím... ba dokonce možná i jízdou k tomu okruhu :D
2) - O sportovnost nebo nesportovnost se nebojím. Můj závodní speciál je žlutý, hlučný a dělá kouřovou clonu, to musí stačit.
3) - Věřím si, že budu dělat ostudu a budu pomalý... nikdy jsem nebyl rychlý a ostudu mám tendenci dělat prakticky vždy a všude
4) - Vzhledem k bodu jedna se zacyklení neobávám, kdyby se hodně dařilo, podaří se mýto objet pod plným plynem tak dvakrát.
5) - Limity vozu se začínají projevovat v rychlostech okolo 40km/h, při jízdě rychlostí dvojnásobnou už má člověk smrt v očích. Prudké brzdění ani vedení bokem taktéž není u tohoto stroje možné. Troufám si tedy tvrdit, že už jízda po mezivesnické okresce/polňačce je adrenalinový zážitek jak sviňa.
6) - Ano, stojí to poměrně mnoho peněz. Jak už bylo řečeno výše - můj vůz to mnohokrát dokola nezvládne a tedy celodenní jízdné by bylo zbytečné. A 250kč za desetiminutovky? To si vážně ještě někdo myslí, že je adekvátní? Opravdu? :)

Vojta
19. října 2017, 21:58
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Třeba "oblíbené" Biturbo se dělalo s karbcem :) Radost se ten motor snažit provozovat... :D

Vojta
19. října 2017, 12:43
12
Vojta
19. října 2017, 12:38
0
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Samozřejmě, že se do 166 12V dávaly :P Sám jeden mám ;) Obecně ty 12V jsou takový nesmrtelný strojovny a i s oskákanejma vačkama to ještě dlouho kadlá. A zadře se to taky jen, když je majitel echt debil a nemá tam dostatek oleje, kterého mají většinou spotřebu kolem litru na 1000km a je potřeba dolévat. U pozdějších 24V se to zadírá, ale tam to je kvůli poměrně dost nešťastné konstrukci olejového čerpadla.

Vojta
12. října 2017, 18:15
0
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Kastle u 156 je průser - rezne to extrémně. A sehnat nehnilou nic moc neřeší, po pár zimách to bude zas jak řešeto. A jinak říkat, že Busso je servisně náročnější než TS je hovadina na Ntou. TSka maj průserů strašně moc, u Bussa stačí jednou za 80tkm udělat rozvody a co 10 - 15tkm měnit olej... pak je to nesmrtelný. 156 není cestou k bezproblémovýmu autu. 166 už by byla, za 100kkč by se dokonce i sehnala slušná.

Vojta
25. září 2017, 15:05
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Zadní náprava na 166 je naprosto suprová... akorát holt chce udržovat v dobrém stavu, což nestojí svět. víc než nájezd jí trápí stáří a rozpraskání těch silentbloků.

Vojta
25. září 2017, 14:56
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Třílitr není jako třílitr. 24V je velmi rozežraný, ve 166 jsem nebyl schopen držet se pod 13 litrů... s 2.5kou to bylo ještě víc. 12V je výrazně spořivější motor ;)

Vojta
25. září 2017, 12:34
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Ze zkušenosti prostě ta malorážka žere víc než něco většího. A ta turbína je taky malorážka, je to jen dvoulitr ;) A vůbec... s HTPčkovou fábií jezdím přes 10 ;)

Vojta
25. září 2017, 11:44
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Jezdím taky krátký cukačky a u 166 V6 TB jsem tak na těch devíti litrech... 164 3.0 12V cca podobně. Dálky se daj i kolem těch sedmi litrů. Na 164 je paradoxně nejhorší dálnice - je to QV a má moc krátkou špajzku, takže přes 120km/h to točí nesmysl a žere zbytečně moc.

Vojta
25. září 2017, 11:01
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

V6 by ti vyhovovala víc... spotřebou to je nastejno, jede a zní to líp a navíc to je o dost spolehlivější. JTS je fajn do chvíle, než se posere :) Tak to prostě je, je mi líto...

Vojta
25. září 2017, 10:54
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

166 mám, ale s dvoulitrovým 12V turbem. Nadchlo mě to víc než atmo... časem se tu o ní víc rozepíšu. Globálně vzato to je lepší auto než GTV.

Vojta
25. září 2017, 10:52
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Tak to si teda nadávej... JTSko je mrdka. Nová přímovstřiková hlava naroubovaná na starej litinovej blok "Pratola serra". To s Bussem nelze srovnávat ani náhodou.

Vojta
25. září 2017, 10:02
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Já ti nevím, ale... ten 24V zas nějaká extra bomba není. Nejede to špatně, ale když jsem střídal Alfu s Bussem 24V a VW s VR6kou... no nemůžu říct, že by to Busso bylo jak z jiné galaxie.

Vojta
25. září 2017, 09:39
1
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Svým způsobem to krám je, ale většina popisovaných věcí je dána stavem kusu. Ono typicky to řazení vydrží být přesné a "krátké" prvních dvacet kilometrů, než se to vychodí. Řízení na tom není o moc líp. Třeba u 164 jsme to krásně zažili. Náš kus měl šíleně dlouhé dráhy řazení, kvalty tam šly extrémně špatně, celé to bylo takové volné, brzdy nešly dávkovat a řízení bylo... no skoro ani nebylo. Nájezd na tachometru říkal 120tkm. Pak člověk sedne do jiné, která dostávala určitou péči a nikdo to nedojezdil do sraček. Sice na budících bylo skoro 230tkm, ale to řazení... kamarád prohlásil, že by chtěl, aby mu takhle řadila Miata. Stejná písnička s brzdama, které se krásně dávkovaly a s řízením, které bylo ostré a bez vůlí. Bohužel tyhle auta mají nevýhodu v tom, že dlouhou dobu byly hodně levné a většina lidí to dojezdila. GTV 916 není nic extra ani ve 100% stavu, ale rozhodně z toho člověk nemá takhle nejisté pocity.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem