PlusOne
Jméno | Pavel P...... |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 2.2 rok. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 69 |
Pozitivních komentářů u článků | 21 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Nejlepší auto, jaký jsem kdy měl....
S dovolením hodím svou trošku zrní do mlýna….třeba se z mletí téhle mouky úvah stane pravidelnější záležitost, uvidíme ;-)
Můj život s Golfem
"Doktore, sakra, nevíš o nějakém pěkném kupátku?"
Renovace tak trochu jinak...
To jsem se takhle jednoho dne rozhodl, že budu renovovat káry. A ne jen tak ledajaké. Bodem mého zájmu jsou auťáky Lesney z let 1966-68. Že jste o téhle značce nikdy neslyšeli?
Posledních 50 komentářů
Úvahy o nové helmě je lepší mít před vánoci, mě letos ježíšek (konkrétně Bonmoto Ježíšek) nadělil blembáka s 20% slevou, stačilo před objednáním zaškrtnout "Řekněte si Ježíškovi o lepší cenu"...
Tak propříště ;-)
Pokud máš vybraný konkrétní model, vyplatí se sledovat i velké prodejce u sousedů, Louis, FC-moto, občas mívají na vybrané modely hodně dobré ceny..
Gratulace k parádnímu stroji, BTW, taky jsem obměnil :-) Jen na blog to zatím není, ještě furt se s ním sžívám...
Ta kombíková Toleda měla na svědomí firma Bieber... přestavovali leccos, např. dělali staré Fiesty a dvojkové Golfy Cabrio. Na VW Clubu bylo kdysi Toledo combi na prodej, a bylo nafocené i zevnitř, kde bylo krásně patrné, jak ten vnitřek je udělaný, je to opravdu jen "dostavěné" na kombík, a dá se to (neříkám, že jednoduše) vrátit zpět...
To je ta zběsilost, co si střihla vedlejší roli v "Torque"? :-D
Hejty na motorky nechápu... kdo nechce, ať na tom nejezdí, ale proč to odsuzovat? Každej potřebujeme koníčka.... ve výčtu se zapomnělo ve velkém na italské a německé, potažmo rakouské motorky :-) Zlokoč bych si uměl klidně představit na nějakém Adventure od KTM, případně bavoráckém GS...
Ale já to pochopil, žádný strach ;-) Jen mě to pobavilo...ta evoluce kosočtverce ;-)
Ve druhé (a dvaapůlté) generaci fungoval černý střed kosočtverce jako prstící tlačítko pro otevírání dveří.... asi to tak Jean tentokrát nechtěl, a tak nahradil nutnost zasunout do kosočtverce prstík malým klitorískem k polaskání :-D
Jaguar XJ220, koncept z roku ´88 byl původně dvanáctiválec, čtyřkolka, a měl nahoru otvírané dveře. Nic z toho se k zákazníkům, kteří na auto zaplatili zálohy, nakonec nedostalo, a měli tak oprávněně pocit, že byli podvedeni. Auto taky bylo o kousek kratší.
Rumunský pivo není špatný, jen je lepší točený :-) Doporučuju Ursus nebo Ciuc, ten temešvárský samoser, co jste si koupili, není vůbec dobrej. Jo, a vyhýbat se Radlerům a podobným skoropivům, ty většinou k pití moc nejsou...
V hodně starém TG je k nalezení článek, kde proti sobě na okruhu postavili ´vette Z06, a YZF-R1 (čti "erjednapyčowoejedejakocyp"), obojí pilotoval Kevin Schwantz, a motorka to docela prohrála....IMHO je rozšířený omyl, že motorka musí na silnici být rychlejší, co se akcelerace a jízdě po rovině týká, tak nepochybně, ale chleba se láme právě v zatáčkách...
Jenže v Nezbytných věcech měl ne Torpedo, ale Talisman ;-)
Daleko víc mě lákal Esův zelený Challenger...
Před pár lety jsem koupil Clio, 1.2 16v, cenovka byla třicet, ale od té doby tahle auta docela klesla. Do města super, spotřeba parádní, a co se pověsti francouze týká, bylo to asi jedno z nejspolehlivějších aut, jaké jsem kdy vlastnil, částečně i proto, že se na něm nemělo moc co rozbít. Půlka kastle byla plastová, zbytek nereznul. Pokud se za dvacet podaří sehnat zachovalý kus, nech si pár tisíc na olej, filtry, rozvody, do pětadvaceti se vejdeš, díly na to jsou směšně levný. Měl bych ho doteď, kdyby ho žena nefaceliftovala o multikáru...
Jákob mi dal vzpomenout na toto...
https://autofun.auto.cz/volvo-jakob-pocta-prvnimu-vozu-svedske-znacky-479/
Zajímavý počin....
Těch se relativně snadno zbavíš....třeba nenašel typizované, tak zvolil levnou dostupnou (kolotočářskou) variantu. Zbytek auta vypadá nenapadený...
Nojo, už jsem taky prolezl inzerci, a zas tolik, jak píše třeba beastar, jich teda není....
Sice to není V8, ale vypadá slušně, a nestojí raketu....
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rover/75/18325649?goFrom=list
Normálně po každém takovém článku projíždím Bazoš, a chce se mi koupit....ještě že aspoň moje peněženka má rozum :-D
Vzpomněl jsem si ještě na jeden nehomologovaný (ó já rebel!!) doplněk, který jsem Passatu pořídil.... - nicméně, ten nebyl vidět, a rozhodně měl svoje opodstatnění ;-)
No jo no....mám máslo na hlavě, koncernový naftový interceptor s předkožkou na frontendu jsem taky vlastnil (a mám ho dokonce v avataru :-D ). Líbilo se mi to, a co si o tom kdo myslí mi bylo jedno. Popravdě, je doteď.
Co se českých vlaječek týká, je to krásná ukázka české malosti a falešné národní hrdosti...dokud se týmu daří, jsou to naši klucííí, na který musíme bejt hrdý, a dáváme to okázale najevo přítomností oněch pitomostí na autě. Jakmile se jim dařit přestane, je to banda debilů, co to zase nedala, vlaječky jsou z auta dolů, a my přestáváme být "hrdým čechem"...pro mě je to aspoň indikace toho, že začalo jakési mistrovství v něčem, já jsem jinak sportem (natož jeho sledováním) relativně nepolíbenej...
Já jsem dneska dostal na mašině prostředníček, a vůbec nechápu, za co...napojoval jsem se v těchhle ( https://en.mapy.cz/zakladni?x=17.2026229&y=49.5632391&z=18&pano=1&pid=69094134&yaw=1.158&fov=1.557&pitch=0.096 ) místech na dálnici, z fotky je patrné, že jsou tam dva pruhy, jel jsem já, přede mnou Duster, a před ním Touran. Oba už pod mostem blikali doleva, že pojedou na dálnici směr Olomouc. Touran se řadí do pravého pruhu, Duster do levého, a chce Tourana předjet, jenže v Touranu sedí závodnická mamynka, a nechce se dát....když Duster vidí, že to nedá, řadí se do pravého, já v levém beru Dustera, a řadím se mezi ně....když v tom vidím, že mamynka na mě kouká do zrcátka, a ukazuje, že jsem "jednička"...poté přidává plyn, řadí se do průběžného pruhu, já pokračuju připojovacím/odbočovacím, srovnávám s ní tempo, a gestikuluju směrem k ní, co to má být, a za co jsem si to jako zasloužil...mamynka nasazuje pohled "tunelové vidění", prostě mě ingoruje, nejsem tam, ani se na mě nepodívá, něco si brblá, a přitom tupě zírá před sebe. Seru na ní, beru za heft, a nechávám ji za sebou, ale vrtá mi to v hlavě celou cestu až do práce..
Pobavily zejména samolepky na dveřích a blatníku...Pisswasser, Eggs, atd. ...někdo byl hodně kreativní.
Škoda, že jsem se už neučil rusky, abych věděl, co je na dveřích, ale celkově, jako recese velice povedené!!! "THUMBS UP"
Saxo na poslední fotce vypadá výživně :) Bylo by k němu víc info?
Kupodivu ten Twingo předek na tom nevypadá vůbec špatně :-D
PepaFSI: Naprosto souhlasím, a děkuju za takový přístup a pohled na věc. Když začala svítit i auta, motorky, které do té doby jako jediné svítit musely, se začaly mezi auty ztrácet. Proto někteří jezdí s dálkovým, ale je to hovadina, přesně kvůli tebou popsaným důvodům.
Mně na motorce stačí zavřít plyn, a motorka začne dost razantně zpomalovat - a to mám čtyřválec. Zadní brzdové se přitom samozřejmě nerozsvítí. Jízda metr za motorkou je hazard.
Měl jsem vlastně ještě jeden incident, který dlouho nezapomenu...na motorce jsem jel Olomoucí směrem od RCO, a chtěl jsem se napojit na hlavní tah (Tovární->Velkomoravská), na křižovatce na mostě STOPka, tak zastavím, blikám doprava, dávám přednost, pomalu se rozjíždím, a řidič auta, které jelo za mnou, asi nechtěl čekat - zleva mě objel, a poslal to přede mnou do pravého pruhu, prostě mě natvrdo zavřel.... mě to stálo leknutí, pána novej plastovej kryt a sklíčko na levé zrcátko. To je taky jediný případ, kdy jsem ho někomu schválně rozflákal...
Tak to je kapitola sama pro sebe, nezřídka to dělají i řidiči osobáků, když tohle budu chtít zažít, pojedu do Olomouce na kruháč u Globusu, směrem od Ostravy/Prostějova je tam permanentní kolona, a vždycky se najde debil, kterej buď naschvál najede do levého, a blokuje ho (vyjede z řady, pak jede pomalu současně s pravým, a až na konci hodí pravej a myšku před auto, který ho pustí), anebo to natvrdo zašlápne kilometr před zúžením, dá pravej, a čeká, kdo ho pustí...
Nějakej 1:1 kurz člověka asi fakt posune nejdál...kluků, co tohle nabízejí, je dost (a zpravidla si to nechají i dobře zaplatit, nicméně je to investice, která se vrátí), levnější varianta jsou kurzy pro menší skupinky na okruhu, ať už Učme se přežít nebo Silniční Motoškola....fakt to člověku dá hodně, a hlavně ze začátku by to měla být povinnost, než si člověk vypěstuje svoje (leckdy ne úplně správné) návyky, těch se pak zbavuje o to hůř...
Jojo, ostřikovače taky miluju.... :-) Nejsem přesvědčený o tom, že to vždycky schytám schválně, ale jsou případy, kdy je to bez diskuze . zvlášť když po "umytí" skla ještě jede prostředkem silnice, aby mi jó zavazel...a pokud u toho navíc ještě ukazuje, že jsem "jednička", je to úplně bez pochyb.
..mluvím tedy o pravotočivých zatáčkách, řezat levotočivou, když do ní nevidím, může jenom sebevrah. Nicméně i tak se mi občas stane, že když zatáčku kroužím středem svého pruhu (u krajnice většinou v zatáčce bývá bordel, na kterém fakt uklouznout nechceš), moje helma se ocitá nebezpečně blízko protijedoucích vozidel. Čím je silnice užší, tím horší pocit to je...
Na motorce je totiž docela problém, zejména pokud to tam neznám, zvolit správně průjezdovou rychlost - a když v půlce zatáčky zjistíš, že jseš moc "dlouhej", musíš utlumit pud sebezáchovy, a víc se položit - jenže většina lidí instinktivně hrábne spíš po brzdě, čímž si motorku v zatáčce rovná, a je tak ještě delší. Stalo se mi v začátcích několikrát, a měl jsem vždycky kliku, že proti mě nic nejelo...
Zpravidla nemívám potřebu si s ostatními členy silničního provozu něco "vyříkávat", nebo zuřivě gestikulovat, tedy pokud zrovna nejedu na motorce....je zajímavé, že jako motorkář člověk tyhlety přešlapy ostatních vnímá jinak, nevím, jestli je to tím, že je víc ohrožený (detto méně chráněný)....každopádně, jedna situace, kdy jsem opravdu lezl z motorky dolů, a šel pána upozornit, že mi opravdu měl dát přednost (vletěl do křižovatky z vedlejší bez zpomalení, a pravděpodobně se ani nerozhlédl...nebýt toho, že mi nechal dost místa na průjezd, jsme byli v sobě - tedy, já v něm...) skončila spíš komicky, starý pán ani nestačil vylézt z auta, když kolem nás projela policejní Octávka na majácích, z ní vystoupily dvě policistky, a že jely za pánem, všechno viděly, a že mu to vysvětlí....
Jinak nevypadá špatně, bohužel to teď není aktuální téma....investici si žádají spíš stávající auta. Přesto děkuju.
Zaujal mě lístek s výměnou oleje listopad 2017, kdy to měl o cca 400km míň, než teď uvádíš - to se s tím fakt tak málo jezdilo? :-)
Hodně záleží, na jaký protějšek člověk narazí....bývalka Golfa nesnášela, ale to je pochopitelné, časem jsme zjistili, že rozdílnější být nemůžeme......naproti tomu mé současné manželce o auto vůbec nešlo (taky v momentě, kdy jsme se poznali, už bylo v podstatě "hotové", viz jeden z mých blogů....takže další peníze už do něj moc netekly).
Osobně si myslím, že podle auta soudí chlapa jen ženská bez fantazie...
Já se těším, až po cca deseti letech odložíme mláďata k babičce, a zopakujeme se ženou trasu naší první dovolené vůbec - kolem republiky, tentokrát na motorce ;-) Lednice, Frymburk, Krumlov, Liberec, Vrchlabí a domů, pěkně po okreskách, v klídečku a žádné závodění....Alpy bych chtěl výhledově taky, aspoň nejznámější passa (a kdo nebyl na GG, ten prý není motorkář....), tak třeba se někdy zadaří.
Jako puberťák jsem v katalogu aut u bratránka uviděl český supersport - Innotech Mysterro. A měl jsem jasno...
Za pár měsíců budu nejspíš zase hledat nějakej lacinej kepl jako třetí auto do rodiny pro jízdy do práce za hnusného počasí a přes zimu, doteď jsem teda chtěl zase Clio, ale Yaris se jeví jako zajímavá alternativa....
Proč mi každý takovýhle dotaz vyznívá "Chci být za každou cenu zajímavej, a ukázat, že se cítím být taky hustej driver, takže okruh v dotazu nesmí chybět" - tím neříkám, že to tak je, jen že mi to tak zní.
Preference jsou jasně daný, chceš bavoráka, tak si ho kup. Na takhle položený dotaz stejně jiná odpověď není.
Kubo, mám na renovaci nachystaný Scenicruiser, a rozebraný Routemaster, tak pak taky udělám nějaký ten "autobusový speciál", jen v menším měřítku ;-)
Když už jsou tu i ty busy, rád bych se dočetl víc info o tomhle....
Koukal jsem na Net, a mají to všechny tak....tohle není přímo můj kus, ten, co mám doma, je v daleko horším stavu, ale na zadku sedí stejně :-D
Měl jsem podezření už jak jsem viděl datum 30.února.....ó, já bystrý.....
Blog o Nejlepším autě jsem tu měl, jsem rád, že to někdo vzal z opačné strany :-)
Marně přemýšlím, který z těch všech povozů byl ten nejhorší, ale....asi Passat. Jedinej diesel, kterej jsem kdy vlastnil, veškerá pozitiva spolehlivě přebil svou nespolehlivostí. Během šesti let jsem v něm utopil nad rámec běžné údržby (oleje+běžné provozní opotřebení) v podstatě to, za co jsem ho koupil. Dávat ročně 25k za auto, ve kterém jezdím deset měsíců v roce (zbývající dva byl v servisu), to si zaslouží o něm mluvit jako o nejhorším, co jsem měl. S ostatními auty jsem problém neměl ...
Poslední komentáře
- Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů