
sheogh
Jméno | Pavel Pavel |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.5 hod. |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 463 |
Komentářů u článků | 1009 |
Pozitivních komentářů u článků | 316 |
Negativních komentářů u článků | 14 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů

Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat. Jinak moc pekne auto


Taky jsem to nikde prave nenasel, ani na ofiko strankach nic o tom systemu nepisou. Dneska to zrejme uz lidi nezajima. Bezdratova nabijecka telefonu tahne vic :-)



Presne toto jsem chtel napsat, jak si nekdo muze koupit Kodiaq za 1.4M... Krome cetnosti servisnich mist prohrava na cele care. Dodge i mnohem lip vypada

Pokud to nema adapt. tempomat, tak bych s klidem z radaru vytahl konektor :-)))))

CLS se me libilo od prvni generace, a byl v uzsim vyberu, kdyz jsem ted kupoval auto. Bohuzel jsem nenasel zachranyhodny kousek, vetsina vyzadovala investici ve vysi nakupni ceny. Ale jakse divam, asi bych si ho poridit mel, pekny mercedesy uz nebudou.

Pres kabel jde urcite vypnout cokoliv trvale. V menu pochybuju

Ta cena 216k s turbem je v dnesni optice docela prijemna. Otazka mozna ohledne trvanlivosti, za jak dlouho z toho bude rozvrzany pelech (muj odhad je hned po zaruce)
Bavi me, jak se vzdycky vyzdvihne vybava a jak je super, ze tam jsou asistenty pomalu i nastupovani, a vzapeti, ze "nastesti vypinatelne" :-D :-D Jakoze "je super, ze to tam je, ale ja to tam nechci" :-D
Jinak podle me nekdo, kdo ve vybave vyzaduje predkolizni asistent, by si mel zajit znovu do autoskoly, nebo k ocnimu.
Obligantni design fault v podobe displeje na suchym zipu drzicim na palubce uz je taky asi standard. Ja bych radsi ten drzak mobilu, abych na to nemusel koukat
Kola fakt pekny, i napad do nich zakomponovat ty uhly, jako ma i logo, ladi to.

Az na ten predek me pripomina tehotny MB CLS.
BTW to stribrny na spodu prednich dveri je madlo na prenaseni?

Interier teda vubec s exterierem neladi a vypada dost lacine, na to, ze to stoji 1.2M. Ma to zajimavy svetla no, zbytek moc zajimavej neni. Motor taky nenadchne...S tim prosklenim na ceskych "silnicich" to bude za rok rozvrzany


Jj, ja tomu verim, ze tam je spousta dalsich nakladu a to auto vypada dospele, neni to jen "elektro-ctyrkolka", pricemz treba Smart stoji mnohem vic.

A ja se tesil, ze se to u nas fakt vyrabi... no, optimista no... A to neni uplne kritika, jen zklamani
Ale nedovedu si predstavit, ze bych dal 369k soucasnych korun za miniauticko na cesty do obchodu. A ano, 100k sice stoji dobry kolo a chapu, ze musi na to dat zaruku apod, ale stejne... do 200k by to bylo jeste v pohode


Ford F150 Raptor. Sice pak clovek vypada jak totalni redneck, ale kvuli raptorovi bych poridil i barevne ladici holinky :-)

Riderhenry: To je fakt mazec no. Duvodu si dovedu predstavit vic (od outsourcingu vyvoje nekde v indii po tlak marketingu na vydani), ale u vyrobku za tuto cenu by mi to bylo jedno a proste bych to po takovym restartu dovezl prodejci a reklamoval zavadu.
Chybejici mirror telefonu je uz dneska fakt chucpe.




To mohla byt hodne zabava :-) Moc pekne

Ja treba nikdy moc zemi puvodu neresil. Budto se me to libilo, nebo ne. I kdyby to vyrabeli v Botswane :-) I kdyz samozrejme mezi autama z ruznych zemi rozdily jsou a zeme vzniku neco o tom aute rika, nemam to nejak vyhranene

Taky bych rad vyzkousel :-) Docela by mu slusela i verze s perma awd :-)

Je to tak, mam kamarada, kterymu je pred crtyricitkou a SUV si koupil kvuli tomu nastupovani (a libilo se mu). Ma i elektrokolo, coz beru jako vec pro seniory :-))))
S tema jizdnima vlastnostma to tak je, nejen ze bezna verejnost nepozna lepsi/horsi auto, ale dokonce ani nepoznaji, ze maji mrtvy tlumice, vsude vule, motor nejede... :-)

Jasne no, nizkou siluetu jako XJ nebo 850i uz asi neuvidime no... Jak (tusim tady) kdosi jednou trefne poznamenal, driv se auta vyrabely k jezdeni, ne k bourani :-)

Rekl bych, ze prave o designu ten clanek byl. Technika se tam moc nezminuje. Jinak naprosto souhlasim, design se obcas povede, ale jinak me to nechava chladnym :-)

@Jakub, s tim mercedesem souhlasim, vzdycky me po nasednuti prislo, ze je to o necem jinym, lepsim, i kdyz slo o Cecko v zakladu. Zpracovani vzdycky perfektni.
Ty Opely me vzdycky prisly jako totalni seda mezi autama. Asi nikdy se me nestalo, ze bych si na ulici rekl "jee, to je peknej (nebo skaredej) Opel" :-)
Fabku bych pochopil s TSI, ale to MPi je proste chucpe, nenapada me v podstate zadnej duvod (krome toho, co jsi psal o "ocurani brusele", ale to si myslim, ze je mindset par jedincu v populaci) proc to koupit misto TSI :-)))

Obycejny auto za milion, nova doba :-)
Na druhou stranu, kolik stal rekneme Escort v 93? Tipuju tak 300k? A prumerna vyplata byla tak 7k odhadem..

Jeee, po dlouhe dobe fakt krasny auto. Pro me spis teda coupe, nez cabrio (nikdy jsem mu na chut neprisel), ale jinak tam bude 100% shoda :-)
Barva jednoznacne Sanremo green a calouneni cognac / black, pripadne v Tanzanite blue a k tomu Ivory White / Night Blue / Black ... hmmm, dlouho se me nestalo, ze by se me tolik libil interier BMW :-)))

Ja bych to taky nechal, jak to je. Obcas, treba po delsi serii testu elektroSUVecek s nahonem na predek si rikam spis "vase kazdodenni davka zoufalstvi", ale pak to vzdycky nejak spravite :-D

Pusobi to na me jako extravagatne zmalovana, 130kilova slapka, co si mysli, jak ze je strasne pritazliva (tomu odpovida i cena) :-)

1. Olej podle specifikace po 10kkm
2. Mam radsi kvalitnejsi a mekci smes, nakonec je to jedina vec mezi autem a silnici
3. U vysokootackovych s vyssi kompresi to podle me smysl dava kvuli klepani


Ten hyperscreen alespon normalne vypada a da se tomu rikat design :-)

Me se celkem libi, neni to jen zvednuty cirkus s falesnyma koncovkama vyfuku a trivalcem, jako 95% vsech "SUV"... A asi by se vesly i kola.. jen ten "tablet" bych asi po chvili jizdy poblil, jak je to hnusny..

Nj, jak jsem cekal, proste dalsi domaci spotrebic... a to byl asi ucel :-)

Jj, vypada jako mala, ale do malyho mista nezaparkuje :-) Jinak 2004, koroze na toyotu slaba, jinak par drobnosti, jezdi pekne.... vim kam by to vedlo... nakup, servis, svor, kompresor, brzdy..... atd :-D


To me sere posledni roky u vseho, presne, vypada to jako samodomo

To by se me taky semtam hodilo, zvlast s tou prostupnosti :-)
Civic ma zrejme fakt mizerny rejd, kamarad mel Civic 6.gen a na parkovisti jsme tenktat zjistili, ze petimetrovymu phaetonu staci min mista na otoceni, nez civicu :-)


...spousty novych, zajimavych modelu SUV :-D

Mozna tomu fotky krivdi, prave tu palubku jsem primarne myslel, ze je strasna...
S tou cenou mas pravdu, ja porovnal ty dve uvedeny za zakladni hybrid a GR, ale pokud je v tom jeste hromada vybavy, tak je to ok samozrejme

Za me musim rict, ze 4x4 je vetsi prdel, i kdyz vic o hubu :-)))))) U me to ale vypada, ze zimu stravim s predohrabem... *ziiiiv* .. No jo no, co se da delat

Ten interier teda vypada horsi nez Dacia, lacineji uz to neslo... A dat na to plaketu GR s touto motorizaci .. nemluve o 115k navic v cene proti obyc hybridu. Nic moc

Dovezl jsem auto do autorizaku s tim, at udelaji diag dobijeni, ze na baterce je max 12.5V, tzn se nikdy poradne nenabije... Servisak se usmal a pry "no a kolik byste tam jako chtel mit?" ... tal jsem jen rekl nashle a jel pryc

Ted uz to taky nedelam, pokud to nejde "shora". Driv jsem mel moznost "zapujcky" garaze se zvedakem, tak to byl luxus, mel jsem to hned, ne, az mel servis misto (klidne za mesic) a jistotu, co jsem tam namontoval. Penize to taky setrilo, protoze dily nakupuju ve velkoobchode vetsinou .. ted me to ceka zase, ale melo by to jit prave zvrchu - sviti kontrolka chladici kapaliny, ale vse je ok, tak (snad) jen snimac/konektor
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů