sheogh
Jméno | Pavel Pavel |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 9.3 min. |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 470 |
Komentářů u článků | 1175 |
Pozitivních komentářů u článků | 402 |
Negativních komentářů u článků | 18 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Teoreticky jo, ale prakticky mas 2 motory, kazdej s uplne jinym prubehem vykonu. U auta s klasickou 4x4 a treba torsenem je to plynuly a predvidatelny po celou dobu jizdy... Treba to maji vychytany a rozdil poznat neni.. ale nevim no
Ano, kdyhy byly obq motory stejne, tak budiz... motor na kazdym kole to nema. Vyhodu separe predek/zadek moc nevidim
Prave si to taky moc nedovedu predstavit, ze by to fungovalo alespon priblizne jako klasicka 4x4
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu
I ten Junior tomu az nezdrave lichoti
Lol, to me napadlo jako prvni, range extender :-)))) Az po prvnich radcich jsem pochopil, ze se shani auto, ne doslovne doplnek :-D
Ty mrkaci svetla jsou ale fakt pekny :-)
Zase ta hnusna disproporcni vysoka kastle s nizkyma oknama, jako 90% ostatnich aut. Je to seredny jak noc.
Zase je vyhoda, ze je vlastne jedno, jaky auto si koupite
.... a koncern Stellantis dnes s velkou slavou predstavuje ... wait, what?... dalsi SUV :-)))))
Me naopak to zrcadleni dava velky smysl. Telefon je vec, co ma clovek vetsinou sebou, uz nastavenou k obrazu svemu. Prijde me zbytecny mit vse duplikovane jeste v aute.
Pri pohledu do interieru toho volva vidim jen lacinost (a jasnou orientaci na budget vyrobce) a rezignaci na ergonomii ("tlacitka" na dne displeje), ale hlavne, ze to vypada jak Tesla.
Ja se az tak pokroku nebranim, ale proste ne za kazdou cenu :-) Az bude EV pro me pouzitelny, tak proc ne. Ale dat skoro jednou tolik za vec, ktera se me hur pouziva, nez ta starsi....
Ten vykon je fajn, v EV je jednodussi ho dosahnout, proto i nakupni taska jede (coz je super)... Ale mega za (serednou) nakupni tasku je fakt hodne
Jezisi to je neuveritelne hnusny snad ze vsech uhlu (hlavne od zadnich dveri dozadu, to je i na cinany moc). Korunu tomu dava ta latka z IKEA sedacky (alespon tim obsili i dvere a pristrojovku). Nastesti jsou tam ty asistenty no, ty to zachranujou. Hipster's dream
A ja byl zrovna na dovolene a to jsem se chtel svezt. Uz po nekolikate nevyslo :-(
Nejak me unika ten "dobre padnouci oblek". Vidim spis pupkatyho kolotocare
Presne tak je to s vetsinou cinskych vyrobku - usetri za vyvoj, vynechaji "zbytecne" dily a postupy a je to
Tak ono s tim pohonem je asi jedno, jakej to ma podvozek a jizdni vlastnosti. Asi si to nikdo nekoupi na trestani okresek.
Za me by ale byla taky cesta v teto cene spis neco ojeteho, v cem bych se citil mnohem lip, i za cenu chybejici zaruky.
I kdyz je to laciny auto, tak ta castka je porad pro me docela dost penez, abych pak porad koukal na ten kompromis. Jasne, ten zaklad je fakt levnej, ale to da fakt asi jen nejakej duchodce zvyklej na S120
Nedavno si to koupil clovek v rodine jako nahradu za zrezly Focus a pry si to koupil jen kvuli te zaruce, jinak je mu to uplne jedno.
Vzdycky jsem bral Supa jako takovou standardni, trosku lepsi konfekci, ale ted, zaplave opuchlych ropuch je pohled na klasicky kombik osvezujici.. Az by se chtelo rict: kupujte, nebudou.
Btw z cehou jsou ty sedacky? To je klasika kuze?
To ma byt odkaz kubismu :-)))
Jinak ja si myslim, ze v rectangle je ten zaklad na zacatku a ze je to promarnena prilezitost
Hlavne je to hyper, asi si rekli, ze musi byt vic hyper nez mercedesi displej :-)))
Ale za me je to malo progresivni myslenka.
Ja bych sel cestou uplneho minimalismu a volant neosazoval vubec.
Usetri se v interieru jeste vic mista, navic, u sdilenych aut je volant hlavni utocny vektor vsech na kuzi sidlicich viru.
A vite, kolik takovych volantu skonci na nelegalni skladce a zpusobi poluci? Teda jako zivotniho prostredi.
Nejvetsim prinosem pro bezpecnost ale bude, ze takovy batikovany uzivatel sdilene transportni kapsle proste bez volamtu neodjede :-)
Hlavne pak bude hyperupatlana. Hyperairbag nebude, protoze hyper auta co? Hyparauta nebouraji prece!
Jo tak vymer podle vyse prijmu funguje. Ja pamatuju v Luzernu takovou africkou skupinku delajici bordel (bez aut) a na prichozi cajty byli husti (letely i nejaky flasky) a cajti to vyresili pomerne efektivne stylem, kterej by se neziskovkam moc nelibil :-)
Presne jak pise clanek. Na jednu stranu buzerace (jasne, proti lesu radaru treba ve svajcu porad v CR pohoda), ale asi kdyz jsi hodne drzej, tak nic.
Nemam nic proti rychle jizde a zabavnymu svezeni (ne centrem), ale jako bloknout nuselak a v noci v centru palit gumy (coz podle me delaji jedinci s IQ do 50, pokud mas alespon 51, tak jdes radsi normalne jezdit) je uz hodne napodrzce.
Otazka, jestli to ma svuj "pipak", nebo to jde z audiosystemu. Pokud vlastni, tak odpojit a hotovo. Tipuju, ze tam je jeden pro zvuky z palubky, no tak to nebude u blinkru klikat :-)
Design me uplne neoslovuje, ale chtel jsem rict, ze je na takovy celkem mdly pohon dost agresivni
Ten design podle me totalne neladi s dynamikou a zamerenim
Zkusit nejakyho brouka ma steroidech me vzdycky hodne lakalo :-)
Jeee, dalsi seredny blob, co mel byt hatch, s pruzory misto oken :-))
Alespon ta cena uz vypada normalne a ma 4x4 (i kdyz neuvadi jak reseny) ale fakt to neni pro kazdyho :-)
Corollu TS si asi na zkousku necham :-)))))))))
Tu 944 ani nezminuj, ja se jednou vyprdl na cernou krasnou 944S, byla kolem 100 a ja to nechtel, ze to na Porsche nema vykon a mela popraskany sedacky... kokot no.
Akorat to nevypada jako jaguar, ale spis Garfield... Ale tak co, nekomu se libi tlusty holky, jinymu auta :-) Je to skoro stejny :-)))
Dost podle me zalezi na slozeni tras, na dalnici a okresce to podle me bude horsi. Ja mel za tyden s 1.0TSI v T-Crossu na dovolene (hodne presunu dalnice/okresky 100kmh+) prumer 9l... nechtel bych ten motor ani za nic. Dynamika na objem ujde, ale jen v uzkym pasmu otacek a rozjezd me prisel tragickej az frustrujici, hlavne kvuli turboagu.
Na to, ze s 5.2l V10 mam na podobne trase prumer 13 je to dost mizerny
Ten zadek (foto 2) je proste hnusnej.. A nebo to neni fotogenicky a zive to vypada lip, nevim
Pekne, nemit sani je semtam vyhoda :-)))))
Ale jo no... akorat ten tablet je mimo zorny pole a trosku me pripomina rucni vysavac
Jj, je to takovej proste dobrej kamos :-) Rad si to pujcuju v Italii :-)
Jeee, super clanek, fialovy Diablo byl a je porad sen. Poctiva analogova hracka :-)
M P jjj, ctes me myslenky :-))))))
No zrovna ty crossovery to moc nesplnujou.. Co jsem jel novou RAVkou(spolujezdec), Kugou a T-crossem tak me to prislo naopak zbytecne tvrdy, cekal jsem trosku mekci svezeni... prave tu oblibu vubec nechapu
V dnesni dobe by byla spolecensky zodpovedna rada "no prece jizdni kolo!" :-))))
Jinak za me neco s odolnym podvozkem s delsima zdvihama, protoze Praha je (co se povrchu tyce) neobycejne hnusna (a to jsem z brna) a i poskoku z pujcovny me byva lito
Design se za chvili okouka a pak ti zustane proste jen dalsi SUV....
Me se teda taky libi takhle, vypada prave celkem dospele
Ten nasranej Yarda je uplne super :-)
Ten dojezd je bez moznosti vlastniho nabijeni doma uplne k nicemu
420HP a 500Nm z dvoulitru s 12.7l spotrebou pri blbnuti je hodne slusny
Ne, ten design fakt nedam. O to vetsi skoda, ze interier me naopak prijde paradni. Zase kdyz v tom clovek jede, tak tu hnusnou masku nevidi :-)
Trochu nechapu ten M badge, i u predesle generace existovala jen M760, ne obyc 760, ale tak uz to dneska je :-)
Poslední komentáře
- S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů