načítám data...

sheogh

JménoPavel Pavel
BydlištěEvropa
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 4.4 hod.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru337
Komentářů u článků396
Pozitivních komentářů u článků77
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Dvanáct půllitru každý den

23. dubna 2018, 17:03 8 komentářů

…aneb W12 jako daily.


Posledních 50 komentářů

sheogh
17. května 2019, 21:34
0
Ptejte se: Jaké první auto?

S tou tram jsi mel celkem stesti, ono i ve 30kmh je to v pohode 15t-20t na kolejich ze :-) Ve meste z toho asi vylezes v klidu, ale jinak...

sheogh
17. května 2019, 21:24
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Tak zas stodvacitka to neni a taky u feldy bude zalezet na rozsahu kovomorky :-)

sheogh
16. května 2019, 10:44
0
Ptejte se: Jaké první auto?

J.K.: Jo, plnej souhlas, se spolujezdcem vzdycky klidek, pianko... Kdyztak si rozbit hubu sam...

sheogh
16. května 2019, 10:43
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Ja taky tyhle "legendy" nikdy nevlastnil (S120 apod) a popravde me to ani nemrzi. Mam rad stary auta, dokonce radsi, nez lecktery novy, ale zrovna vozovej park RVHP byl az na vyjimky tristni :-)

Ja taky na zacatku nikomu neradil zadny sportovni, zavodni nebo buhvijakou premotorovanou bestii - byla tam 2.5V6 a 1.8 R4... To prece neni zadnej zavodak...

A jo, neni to zadny chlubeni, ale proste jsem zatim neboural. A to se rad svezu ostreji, ale proste nejedu, kam nevidim a predjizdim, kdyz jsem si jistej, ze to dam. Kdyz mam pochybnost, proste pockam... Ze zacatku davat bacha, nez si clovek na to konkretni auto zvykne a vybuduje nejakej odhad.

Moje kratky pouzivani zhuntovane Felici 1.3 LX me spis od rizeni odrazovalo (nehlede na to, ze v tom fakt bourat nechci :-) ). A potom, co jsem se nekolikrat s Mondeem (1.8TD Endura - velmi zenovej motor) tahl x km za jakymsi valnikem, protoze proste v patek opoledne nebyla nikde po ruce volna rovinka delky runwaye.. Tak jsem to myslel, ne, ze si ma koupit zadokolku s V8 a kompresorem :-D

sheogh
15. května 2019, 22:14
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Naprosto tomu pohledu rozumim, na druhou stranu - to, co popisujes bylo z casti tim machrovanim pred kamoskou.. coz byva nebezpecny i v slabsim aute. Ja to samozrejme nemyslel tak, ze by mel zavodit. Ale pokud je nekdo nema rozum, tak se rozseka i v slabym aute.. je fakt, ze asi pomaleji.

Ja to beru i podle sebe, moje prvni auto bylo s 2.5l V6.. sice absolutne antisportovni, ale nikdy ani tukanec. :-) predtim jsem jezdil jen firemni feldou a mondeem mk2, ale to jen chvilku.

sheogh
14. května 2019, 15:25
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

njn, co nadelas s dementem.

Otazka je, kde je root cause takovyho pokrocilyho kokotismu.. To auto je az jeho nasledek, neni to tak, ze bys koupil novou X5 fplny, sedl do toho a zkokotovatel... Spis je to tak, ze kdyz uz nekdo kokotem je, obzvlast pak arogantnim kokotem, koupi toto - budto kvuli image, nebo mu proste nedochazi, ze vetsi neznamena nutne lepsi auto...

Tim chci rict, ze si prave myslim, ze i kdyby sedel treba v Sanderu, ta scena bude uplne stejna...



sheogh
14. května 2019, 15:16
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jo, to uz je ta nova francouzska? jasne, ty prvni 2 vypadaly vyrazne lip... Tak to beru zpet - francouzskyho primeraka nee ;-) I kdyz, za 30 litru je asi jedno, v jakym bananistanu to smontovali, hlavne, kdyz to pojede

sheogh
14. května 2019, 15:10
0
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Krab: me prave ty velky sedany na baterky moc smysl nedavaji - to si kupujou lidi, kteri s tim casto jezdi streky, i v zime, a ocekavaji nejakou miru luxusu - setrit baterky tim, ze nebudou moc topit apod nehrozi... Ty maly mestsky nakupni tasky jsou na baterky v klidu - clovek s tim dojede nekam do Olympie, tam to (v idelanim svete) pichne do zasuvky, nazere se, manzelka si koupi dalsi boty a fici se domu..

sheogh
14. května 2019, 14:12
0
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

No me je prave jasny, ze ten inzerovanej dojezd bude stejne presnej, jako udavana spotreba u spalovaku.. . U toho elektra m prave davaji smysl ty maly auticka - treba pro rozvoz jidla by to bylo genialni ... kdyby to nestalo jako 5x citigo...

Pokud by to dalo zarucene 300km na nabiti, tak uz to pouzitelny je

sheogh
14. května 2019, 13:11
0
Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

Jooo, to je pekny peklo :-) Jeste bych to dovybavil mezinapravovym torsenem a poradne lepivyma pneu :-) Pak by to mohlo vyrabet sktatka na trenkach skoro instantne :-)

sheogh
14. května 2019, 13:07
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Jasne no, s konema to rozhodne smysl dava, stejne tak, pokud mas barak/chalupu a vozis kramy i mimo asfalt.
Spousta tech "terenaku" se ale nepodiva ven z mesta.. Vetsinou v tom sedi bimbo a obouchava s tim obrubniky a ostatni auta. Bohuzel, to auto za to nemuze, ale zvlast nektery modely vylozene pritahujou dementy (X6, Cayenne) ..

Nedavno pred barakem pani zaparkovala (X5) podelne presne doprostred mista pro 2 auta, a posunula to s plnou hubou nadavek a kecu az potom, co jsem ji vyhrozoval, ze jestli to tak necha, tak bude hledat ventilky... Na slusne upozorneni, ze to je misto pro 2 auta reagovala "No a? vsak je tu mist dost.. Me se takhle lip vyjizdi..." . OMFG

Ja si taky rikal minulej rok, ze by se me na dovolenkovani hodil nejakej offroad... Treba LX470 bych si predstavit dovedl

sheogh
14. května 2019, 12:46
0
Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

I v miate by to mohlo byt celkem vyzivny pojezdeni :-D

#DvanactValcuDoTuctu
#NechciDemoMotoru

sheogh
14. května 2019, 12:43
1
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Ja si myslim presne to stejny - koupi si to par nadsencu, jako druhy auto (zvlast v nemecku, kde se tim prakticky nikam nedojedou) do mesta... V zime to bude ocistec.
Ono logicky, pokud to ma 58kWh AKU, tak je schopen dodat v idealnich podminkach 58kW po dobu jedne hodiny. Po rovince/dalnici v pohode, ale pokud by zakaznik bydlel treba na vysocine, tak mu to auto moc k nicemu nebude...

sheogh
14. května 2019, 12:42
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

jj, je to presne tak. Malokdo si to kupuje kvuli te "funkcni" strance, na druhou stranu, moc aut z tehle kategorie "funkcnich" neni (tim myslim ty dustery 4x2 apod)...

A ano, dat manzelce, ktera ma problem manevrovat s Cliem nejakou krabici ala Q5 moc bezpecnosti nepomuze...

Smysl to ma treba na prevazeni bicyklu, kajaku, vybavy na paraglide apod... Ale presne jak pise Beastar - ne kazdej si kupuje auto, ktery dava smysl...

sheogh
14. května 2019, 12:30
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Ja bych ty podmotorovany plecky zas tak nepropagoval - zvlast ze zacatku, kdy chybi odhad, se v tom akorat zrakvi - zkusi neco predjet, nebo se pripojit na dalnici, slapne na plyn - a nic. Auto s rozumnym vykonem je mnohem bezpecnejsi a pohodlnejsi, nez nejakej shitbox s parodii na motor pod kapotou...

Navic to, ze zacina neznamena, ze se mu musi rizeni znechutit nejakou vylitanou srackou za 10k, ktera nedrzi stopu, a ma ve vsem vule...

Okolo 30kCZK uz se da poridit i auto, nejen "auto" :-)

Treba neco takovyho - sice jedina zabava s tim bude, az bude menit rozvody (nejspis rovnou s motorem), nebo shanet odtahovku v noci u dalnice, ale zase za 30k se nejakej kompromis udelat musi

https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/accord/18242302?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/zs/18252389?goFrom=list

Treba toto musi byt uplne bozi

https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/magentis/18269721?goFrom=list

Nebo treba takovyho osklivyho primeraka (ten zas bude fungovat, dokud vas kovomorka nerozdeli :-) )

https://www.sauto.cz/osobni/detail/nissan/primera/17823275?goFrom=list

sheogh
09. května 2019, 13:50
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

btw ja mel skoro hotovy neco podobnyho tenkrat do X-typu - prumyslovy PC s 7" dotykacem, tenkrat s Centrino Duo, pripojeno trvale na OBD :-) Pak sel ale X-type do sveta :-)

sheogh
09. května 2019, 13:48
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Teoreticky by pres ADB mohl jit udelat image puvodniho systemu, a pak to v pripade reklamace vratit.. leda, ze by si hlidali i toto

sheogh
09. května 2019, 12:51
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Tak to Torque je parada, to je dobry vyuziti, jestli to jde, Waze taky. Takze tam jdou normalne dohrat a instalovat APK? To si pak muzes klidne ten infotainment napsat sam :-D

sheogh
09. května 2019, 11:53
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

:-D :-D jojo, to je jasny... Ale mas pravdu, ze zase, nez aby tam byl sice tovarni, ale zprasek, tak je to asi takto lepsi. Ja v tom spis vidim zpusob uspory vyrobce na vyvoji jak HW tak SW, a je pravda, ze vetsine lidi to bude uplne jedno.

To prizpusobeni je samozrejme super. Kdyz uz tam ten displej je, a muzes si tam nahazet ruzny ukazatele, udelat zkratky k funkcim apod..

Zas tolik tech "infotainmentu" me pod rukama neproslo, urcite jsi tech nepovedenych videl mnohem vic...

sheogh
09. května 2019, 11:31
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

U me je to i deformaci, IT se zivim :-) Android beru jako barevnou hracku... Za me je korektni postup vyvoj systemu na miru auta... To tam rovnou mohli dat Windows 10.... :-)

sheogh
09. května 2019, 10:09
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Jako v pohode, ale asi me to nechava totalne chladnym. Jako sluzebak bych to urcite neodmitl, ale nenapada me jedinej duvod, proc jit a chtit presne tuto Hondu... Kdyz ctu o infotainmentu powered by Android, tak me beha mraz po zadech.... brrrr

sheogh
09. května 2019, 09:57
2
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Jo, presne... Ja se uz od minule generace omlouvam panu Bangleovi za vsechny kriticky slova na E60/61, nebot proti tomuto je Bangleuv design nadherny

sheogh
09. května 2019, 02:08
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Alespon ma ta pseudopristrojovka nejakej tvar. V MB uz se s tim neprcaji vubec, daji superwidescreen nudli od dveri ke dverim a hotovo... Tady to aspon nevypada, ze zaparkuju, a budu si to muset odnest domu... i tak, davam 2 z 10... Ta funkce na "rewind" tech 70m je ale super - kdyby to melo vic lidi, treba bych nemel tak dodrapany dvere a rohy narazniku :-)

Kdyby to melo aspon motor, co by odpovidal te poze, ale skoro stejna jednotka jako v peugeot boxer...

sheogh
09. května 2019, 01:54
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

To je porad o ~350kg min nez muj phaeton :-D takze v pohode

sheogh
06. května 2019, 22:06
1
Lev se vrací na trůn!

Me se to moc libi, zvlast v te cervene.... ale asi bych objednal cerny, nebo sedy kola... klidne bych si to dovedl predstavit doma.. :-)

sheogh
03. května 2019, 18:14
2
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Tomino: Ja bych dokonce rekl, ze spousta lidi by vubec ridit nemela, protoze jim chybi jakejkoliv cit, jak pro rizeni, tak technickej... A to neni zadny haneni nekoho - proste jim jde zase neco jinyho...

sheogh
03. května 2019, 18:11
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Beastar, tim souhlasim, hlavne ve meste to ubyva fakt rychle, nastesti tam je rozumne dimenzovana nadrz (95l), takze to chvilku vydrzi. Kdyz jsem to auto kupoval, tak byl profil tras 80% dalnice, takze no problem.

A poklidnej cruising si uzivam semtam taky - vzdy podle nalady :-) Nakonec, Phaetonu takova jizda svedci nejlip

S tim, ze kdybys nebyl lakomej je to pravda, a je to logicky. Zase jako se vsim - neprehanet :-)

sheogh
03. května 2019, 13:16
4
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Ja bych to popsal, ze jezdim, jak to jde - v hustym provozu opatrneji a defenzivne, ale ani ne pomalu. Spis "rychle od vsech pryc, vymotat se a jet".
Ve slabym provozu pak i celkem rychle, ale porad bez zbytecnyho blbnuti - kdyz tam nevidim, nepredjizdim apod...

Na spotrebu celkem prdim, spis me bavi to drzet trochu v otackach kvuli pruznosti...

sheogh
30. dubna 2019, 21:59
0
Kafe&Káry Brno vol. 27 - 4.11. si to dáme ještě jednou!

Kafe & Káry Brno 2019? :-))) Budou, že? :-)

sheogh
26. dubna 2019, 14:40
0
Top 4: Ve stínu legendy

To mas naprostou pravdu, prave pisu, ze to nedava smysl :-) Ale me by to pak hlodalo :-)

S tim HT by to asi slo, ale pak clovek vozi zbytecny kila, ne uplne zanedbatelny... nehlede na to, ze ten mechanizmus strechy se urcite zku**i, kdyz byde vetsinu casu slozena... :-/

Ale jinak me to prijde jako schopny auto za slusny ceny (prave proto, ze o nej neni moc zajem)

sheogh
26. dubna 2019, 13:57
0
Top 4: Ve stínu legendy

Jo a taky patrim do te skupiny, co Honza popisuje - vzdycky si rikam, ze kdyz uz to kupuju vlastne za zlomek puvodni ceny, tak sakra v plny :-) I kdyz je to kolikrat logicky nesmysl...

sheogh
26. dubna 2019, 13:55
0
Top 4: Ve stínu legendy

Zrovna o Boxsteru jsem nekolikrat vazne premyslel, ale nikde jsem nevidel coupe, vzdycky jen hadraka ... predpokladam, ze se s pevnou strechou ani nedelal...

sheogh
26. dubna 2019, 10:01
1
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Skipper: napadlo me presne to samy.... Pro me je Polsko taky synonymem pro "ojeb" - s nemalym poctem polaku jsem mel tu cest v praci, a neni to jen stereotyp... :-)

Tim nerikam, ze ten Land Serwis nemuze byt vyjimka...

sheogh
24. dubna 2019, 13:56
1
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

@Krab - me kupodivu ta "dvojka" prijde takova "offroadova", ale 3. a 4. jsou takovy osklivy ocucane-divny :-) ten interier, pokud to bylo mysleny jako pracovni auto, chapu (opet PET recyklat) - pripada me, ze bych ho mohl bez servitek vzit WAPkou a nic by se nestalo :-)))

sheogh
24. dubna 2019, 10:35
1
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Nevim, jak to kluci z KIA dokazali, ale to auto je seredny snad z kazdyho uhlu, vcetne interieru.... palec nahoru za takovy vykon.

A pritom u Stingeru ukazali, ze o designu neco vi....

sheogh
15. dubna 2019, 10:22
2
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

Jeee, no konecne i funkcni krabice po tech SUV pro maminky :-) Tento test bych si taky uzil :-)
Ta nosnost je fakt mala, to je az divny, prijde me, ze to bylo mysleny i jako pracovni.

sheogh
10. dubna 2019, 16:35
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Na vokruhy je CLK.... akorat se to nejspis behem jizdy rozsype a domu vlakem... :-)

Ale kdyby byl Phaeton v kondici (=funguje dobijeni), urcite by mu provetrani neuskodilo :-)

Musim uz vazne neco misto nej sehnat, protoze jezdit jen s 1/3 motoru a NEnastavitelnym volantem me sere a tim i zkracuje zivot :-)

sheogh
10. dubna 2019, 15:55
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Ja mel uplne stejnej problem jako Adam - zimni Sava :-)))))) Jinak pokoukani prijemny :-) Na Bezdez uz snad na letnich :-)

sheogh
07. dubna 2019, 12:27
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Jo no, akorat u RS by museli nabidnout i lepsi podvozek, s tou tyckou vzadu by to imho vetsi vykon nestihalo

sheogh
05. dubna 2019, 15:08
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Po dlouhe dobe pekna Skodovka... Presne jak pise Radek, kdyby to bylo o trosku delsi, je to peknej shooting brake. Bohuzel, nepatrim mezi cilovou skupinu, a filozofie "non-stop online" me nijak neimponuje...

Radku, jak jsou na tom sedacky? Na fotkach to ocividne nejsou ty fakirsky z oktavky.. Takze snad ok...

sheogh
01. dubna 2019, 11:19
0
BMW 630i GT: Bublina

To jsou fakt tak dobry? Me zatim zadny nepresvedcily, ze za ten priplatek stoji. Myslim ted tu samotnou masazni funkci. Na fotkach jinak vypadaji dost pohodlne, to bez debaty.. Co spis ocenim je vetrani...

Jak pisu, fakt verim, ze ten motor s tim hybe pekne, sam jsem byl celkem prekvapenej z 2.0TSI, jak to jede, ale v teto cenove proste ocekavam pravy drevo a alepon 6 valcu :-) ... jakkoliv to neni racionalni :-)

Ten liftback je celkove fajn napad, obcas nektery veci clovek do sedanu proste nedostane...

sheogh
01. dubna 2019, 10:25
0
BMW 630i GT: Bublina

Nejak se me i pri pohledu na slusne hodnoty ctyrvalce nezda ten termin "svinsky rychle"... Mozna by bylo presnejsi "Prekvapive rychle" :-) Ale jinak to muze byt zajimava volba, pokud se tam da naskladat treba bicykl... Ten popis zrychleni presne znam z Phaetonu - clovek jen prdrzi plyn v nejake poloze a chvilku pocka... bez zvuku, hrabani apod.. :-)

Ale teda za 2.2mio foukanej ctyrvalec? Citil bych se podveden, ze jsem dostal jen demo motoru... Za tu cenu uz aspon R6 (klidne taky s turbem)... Ve Four Seasons si taky clovek neporuci knedliky s vajickem :-)

sheogh
30. března 2019, 21:24
1
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Jo, vymena H1 u X-Type je taky lahudka - sice to ma celkem normalni kryt na spone, ale neexistuje zpusob, jak ho odklopit :-)) na jedne strane aku, na druhe jednotka ABS.... taky takovej britskej humor

sheogh
30. března 2019, 21:22
2
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

VW Phaeton... Servisni pandemonium na 4 kolech. 3.5h vymena akumulatoru, protoze je zakletej v zadnim blatniku. Vymena alternatoru = motor ven, totez lambda sondy...

sheogh
29. března 2019, 21:04
1
Autobaterii nepijte!

To je v pohode, ja se docetl na takovym tom stitku vzadu zevnitr na trenkach nejen material, ale i ze mohou vzplanout, kdyz se priblizi ke zdroji ohne :-D jako vazne? To by me ve snu nenapadlo...

sheogh
29. března 2019, 13:12
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Aha, uz vidim prispevek Kuby o jedno vys.. tak nic, mozna priste

sheogh
29. března 2019, 13:05
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Chlapi, slo by prijet, a nezavazne si dat 1-2 jizdy bez registrace? Nebo je reg. podminkou? Sice nemam nic, co by sportovni auto byt jen vzdalene pripominalo, ale par kolecek bych si dal :-)

sheogh
29. března 2019, 09:40
0
Poslední mohykáni s velkým srdcem, aneb hledáme starou dobrou atmosféru

S takovou pak muzeme i opevovat atmo 1.6 v Loganu :-)

sheogh
27. března 2019, 21:31
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Jo a jednou v ram i prace jedno clio (tusim 3.gen) , tomu fungovaly vsechny pedaly v rezimu on/off... a truly digital car :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem