načítám data...

bkralik

JménoPetr B
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 4.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 hod.
WWWhttp://bkralik.cz
Příspěvků ve fóru62
Komentářů u článků65
Pozitivních komentářů u článků18
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

bkralik
21. května 2020, 17:38
0
Softwarové problémy zastavily prodej nových Golfů

Přijde ti ze struktury diskuze snad, že jsem reagoval na tebe?

bkralik
21. května 2020, 10:19
1
Softwarové problémy zastavily prodej nových Golfů

Když ono co s tím naděláš, když to lidi chtějí. I blbá jednotka parkovacích senzorů má dneska software se třema vrstvama abstrakce a i když běží na slaboučkym procesůrku, tak na základě vstupních dat dělá realtime mapu okolí včetně rozpoznávání tvaru objektů a jejich výšky - prostě protože lidi chtějí automatické parkování a bez toho aparátu pod tím to rozumně nefunguje.

bkralik
13. dubna 2020, 13:21
0
Suzuki Swift Hybrid AllGrip: Radostně rozumný

Tak v tom videu to 0-100 dělá snad za 9 sekund podle tachometru, to mi přijde na mětstkou krabičku jako dobrej čas :-)

bkralik
12. března 2020, 12:32
1
Škoda Scala 1.5 TSI: Zopakuje úspěch slavného předchůdce?

A to mluvíš o Favoritu nebo jako o čem? Ta 1.5 je dost dobrej motor (jízdně, spolehlivost netuším) - v trojkové pofl oktávce to lítalo jak splašené...

bkralik
11. března 2020, 20:31
1
8 výbavových reliktů, na které naše děti nechápavě civí

Breakthru: To mi přijde, že nemáš pravdu - takové trojkové oktávky mají krom ukazatele teploty vody i zobrazitelnou teplotu oleje na maxidotu. A myslím si že jsem to tak viděl i v nějakém novém BMW. Takže zrovna u tohohle bych to neviděl tak černě...

bkralik
26. února 2020, 22:57
1
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Hrozný, člověk v autě prosedí měsíc v Mnichově na test-parkovišti, vyhraje si s tím aby to parkovalo pěkně automaticky rovnoměrně daleko od obrubníku a on si toho v recenzi ani nikdo nevšimne... :-D

No dobře, chápu že park-for-you asi nebude hlavní deviza Mkového BMW. Co mi ale z mé krátké spolupráce s BMW přijde jako zajímavý fakt je to, že i když mají Mkové modely základ v "obyč" modelech, tak kompletní ladění je děláno samostatnou skupinou a jinými lidmi, než u non-M modelů. I u takových prkotin jako jsou parkovací senzory. A přiznejme si, dneska dokáže samotné naladění udělat skoro i víc než to, jakou nápravu to má...

bkralik
17. února 2020, 09:25
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Beny: Na jednu nápravu, samozřejmě :-). Jestli si sehnal custom desky za sedmičku na celé auto, tak to není špatná cena...

bkralik
16. února 2020, 11:07
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Není to tak drahý, jak si myslíte - Ferodo vyrobí na přání téměř jakoukoliv desku, jen pokud ji nikdy nedělali, tak chtějí dodat staré plechy. A stojí to cca do 5kkč, což mi nepřijde jako něco echt drahého...

bkralik
15. února 2020, 12:04
1
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Radek: To si sakra piš, že má cenu i na tři kola řešit DS3000. Micra se seriovejma destičkama a kotoučema nebrzdila nic moc a když jsme nechali upéct custom DS3000, tak se to skoro stavělo na přední a kutálelo přes boudu. Ano, ve výsledku se pak ukázalo že to auto má tuhost gumového medvídka ponechaného na slunci a skončilo to mojí kolizí s pneumatikou, ale ten brzdnej účinek byl propastně jinej a mělo to sakra smysl...

bkralik
13. února 2020, 17:01
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Vavris: půjč si někdy někde RX-8... Pod 13 l/100km nepůjdeš :-D

bkralik
13. února 2020, 17:00
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Dost se divím, že ti ta 1.6 přišla tak zdechlá - já jsem před rokem a půl docela často jezdil O3 s TDi 85 kW do Německa a po čechách 150 + po německu 170-180 naprosto v pohodě a ještě k tomu se spotřebou 6.něco...

bkralik
05. ledna 2020, 22:37
0
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Hradecký pseudo-kruhák Brňenská vs Okruh má daleko jinčí problémy než špatně blikající řidiče. Třeba zelená ve směru "z centra" naskočí ještě ve chvíli, kdy je zelená ve směru "od nemocnice" a pokud je člověk dostatečně rychlý, je to místo kde se spolehlivě dá nechat si rozstřelit auto.
To, jak se tam má blikat, neví ani zkušební komisaři autoškoly. Když jsem kdysi dělal zkoušky, říkal mi můj instruktor ať tam blikám jak chci, hlavně konzistentně...

bkralik
16. prosince 2019, 16:57
10
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Teda jako lidi, po přečtení dnešní diskuze nevím co si o dobré polovině přítomých myslet. Byla to soutěž o nejKRÁSNĚJŠÍ auto a jak každý ví, krása je velmi subjektivní. Jak pak proboha můžete při hodnocení použít slovo "líbí se MI" nebo "dle MĚ"? O tom byla přeci ta anketa. A to jestli se toho auta vyrobilo deset nebo milion kusů, jestli stojí padesát tisíc a nebo padesát milionů, to s krásou souvisí jak? Já za krásný považuju třeba zapalovač od Brauna, co mám doma po dědovi, i když se jich vyrobilo spousta a na aukru stojí tři stovky...

Jediné co člověk v takové anketě může hodnotit, je její provedení. Nemělo spíš smysl udělat jednu velkou anketu, kde by člověk přímo klikal a hlasoval? A nebo nemělo smysl vyřadit auta nad rok xy?

Anketa samotná dopadla jako dopadla a brečet tu nad tím, že lidi nemají dostatek rozumu a chovají se jako stádo nebo že ta celá anketa je výsměch, to mi přijde dost nemístné...

bkralik
16. prosince 2019, 10:38
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Díky za super soutěž, nechcete ale udělat i klasického "pavouka", aby to člověk trochu viděl vizualizované? :-)

bkralik
16. prosince 2019, 10:37
6
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Aha, takže když na třetím místě skončilo evropské auto za 30 mega a na čtvrtém místě taktéž evropské auto za 300 mega, tak jsme na rejže klubu a neumíme koukat ve vodách mimo naše finanční možnosti :-D

bkralik
19. listopadu 2019, 12:35
3
Vedete si svou servisku? A jak?

spritmonitor.de - Ideální na záznam jak tankování, tak servisních úkonů. Umí automaticky připomínat při kilometrovém i časovém průběhu. A má appku na telefon, takže při tankování člověk může rovnou zapsat číslo a neskladovat krabice účtenek všude.
Možnost porovnat svoji spotřebu s velkou komunitou je další bonus...

bkralik
11. listopadu 2019, 07:31
0
Autíčkářův Trackday 26.10.2019: Drama kam se podíváš

Jj, emulátor existuje pro téměř každé modernější auto, obvykle bývá napsaný pro Vector CANoe a bývá to dost střežená věc, která se upravuje pro potřeby daného OEM (vyvíjíš děšťovej senzor? dostaneš takovou simulaci, aby ti to stačilo pro dešťák). Takže určitě to existuje, ale určitě to neseženeš :-D

bkralik
07. listopadu 2019, 08:24
0
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

Měla by to být "kopie" (nevím do jakého stupně) od Bosche - koukni na Bosch C3, má to stejný počet ledek i styl ovládání...

bkralik
06. listopadu 2019, 00:39
0
bkralik
05. listopadu 2019, 16:39
0
Autíčkářův Trackday 26.10.2019: Drama kam se podíváš

Koukám že ti jde tachometr až za roh, to tam máte nějaký kratší stálý převod? :-)

bkralik
31. října 2019, 12:43
0
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

Krab: Co za nabíječku plánuješ kupovat? Kamarád se po nich koukal a nenašel nic pěkného, co by se mu líbilo...

bkralik
26. července 2019, 12:39
0
Totálně zklidněná doprava

A není systém nouzového brždění opět jen další asistent-obezlička, co naopak ve výsledku situaci zhorší?

bkralik
03. června 2019, 15:13
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

To, že letiště Hoškovice je nepoužitelné pro jakoukoliv akci vysvětluj někomu jinému, Alfisti tam mají sraz prakticky každý rok už posledních x let a žádný problém s tím není - např https://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?t=23049 ;-)

bkralik
01. června 2019, 10:34
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Ono jde i o velikost dráhy - pokud chceš dělat akci pro pět aut, vejdeš se i k tomu Novýmu Bydžovu ? Sice to tam má 500 metrů na délku, ale jen 14 metrů na šířku, což je hrozně málo, to pořádně neuděláš ani zatáčku. A už vůbec se ti nikam nevejdou lidi, pokud teda chceš aby jich přijelo víc než 10...
Alfisti měli párkrát akci na Kameni (letiště pod Pacovem), tam už to bylo lepší kafe - délka rwy 2 kilometry, šířka 30 metrů a pojížděčka k dispozici. Sice to není závodní okruh, ale špatné to taky úplně nebylo -

bkralik
30. května 2019, 14:15
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

No, jedna možnost je "nechat si to dodělat" - obvykle každý "rovnač kol" umí tu dosedací plochu stáhnout - a akceptovat to, že tě to bude stát celkem o litr víc....
Nebo najít někoho jiného, kdo to taky dělá - já znám jenom chlapíka v Hradci Králové (http://www.komaxit.wz.cz/), který umí ty kola nechat chemicky odlakovat a pak i nechat očistit tu středovku. Ale neviděl jsem od něj nikdy hotové kolo, takže bohužel nemůžu říct že to určitě umí...

bkralik
30. května 2019, 09:27
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Ještě koukám, že si zmiňoval Mostečáky renovace-alu.cz - k těm bych nedal už ani kola na Fábii. Měl jsem v rukou dva produkty jejich snažení (jedna moje sada a jedna kamarádova sada) a u obojího dost odfláknutý. Primární chyba co dělají, že nezamaskují/nezačistí dosedací plochu a středovou díru. Komaxit nanesený na dosedací plochu není nikdy úplně rovný a výsledkem toho celé kolo může po namontování dost citelně házet. A komaxit ve středové díře zase způsobí to, že kolo musíte z auta sundavat kladivem (jako vážně, jinak to nešlo)...
Když jsem dal kola místnímu borcovi na soustruh (aby tu dosedací plochu stáhnul), tak jsem se navíc dozvěděl, že ty kola jsou navíc křivý jak pr..l, takže je ani do soustruhu neupne a musí je nejdřív srovnat. Takže jejich plané sliby (na webu), že každé kolo prohlédnou a kdyžtak srovnají, jsou taky fejk....

bkralik
30. května 2019, 07:59
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

S auto Milit bych byl opatrný, mám takovej pocit že to je docela solidní sajrajt. Doporučuju zkusit to co říká Vojta - jakýkoliv přípravek na "polétavou rez", který po aplikaci zfialoví - tzn CarPro IronX, AutoFinesse Iron Out nebo spoustu dalších. Funguje to fakt excelentně...
A co se týká toho odlakování - určitě se to vždycky snažit dělat chemickou cestou. Pískování ty kola vždycky trochu poničí, hlavně v oblasti nápisů/nálitků a dalších drobnějších věcí.

bkralik
23. května 2019, 20:20
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Mám stejnou poznámku jako sumy - přijde mi sakra trapný chlubit se tím, že zajeli o tři sekundy lepší čas než Rko, když to bylo efektivně úplně seriový (The car’s only modification was a 'floating' roll cage that Honda said offered no improvements to rigidity. To compensate for the cage’s weight, the infotainment system and rear seats were removed) a tihle šašci z toho auta vykuchali 130 kg a nenechali tam snad jedinou sériovou komponentu...

bkralik
07. května 2019, 08:39
2
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Drahé to samozřejmě trochu je, ale v kontextu Cobry to není takovej horor. Spíš je to dost náročné, protože to musí projít soudobými specifikacemi...
Více informací je cca na téhle stránce:
https://dekra.cz/stk-sme-sluzby-pro-motoristy/tuning/
a konkrétní ceník
https://dekra.cz/wp-content/uploads/2018/03/Cen%C3%ADk-zkou%C5%A1ek-tuning.pdf

bkralik
27. března 2019, 22:54
1
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Krab: Když vidím jak se na tu GTV6ku těšíš, tak to abych jí začal opravdu leštit :-)

bkralik
19. března 2019, 22:44
0
bkralik
14. března 2019, 16:54
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Ono i postávat na konci cílovky bude jen pro dobrodružné povahy :-D

bkralik
13. března 2019, 15:06
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Kuře: Přijde mi, že obecně na všech trackdayích platí, že tě lidi rádi svezou. Stačí si říct :-). Takže se neboj a zeptej se, i když toho člověka vidíš poprvé...

bkralik
13. března 2019, 14:27
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Jednou v Mýtě byl Challenger demon, tzn 840 koní. Zvuk pěknej, ale v zatáčkách to žádná hitparáda (alespoň na pokoukání) nebyla...
Další šílená věc co si pamatuju je Rienova RX-7 FD se swapnutým LSkem z Vette (ze Z06, tzn cca 370 kW), to tam lítalo jak zběsilé..

Takže i v silnějších autech se tam člověk projede, jen je nutný počítat s tím že maximální zařazenej kvalt bude (nejspíš) trojka :-)

bkralik
12. února 2019, 08:34
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Já jsem taky jednu kdysi nabral, naštěstí jen popraskal lak na nárazníku a vygumovalo mi to písmenka na SPZce...

bkralik
12. prosince 2018, 22:07
2
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

...vyhřívané člení sklo má něco do sebe, ale zase tak nezbytné není...
S tím bych si dovolil nesouhlasit. Dva roky zpátky jsem si v zimě vozil zadek právě v Galaxovi mk2 (ekvivalent Sharana mk1.5) a vyhřívané čelní sklo byla jedna z věcí, co jsem si zamiloval po první pořádné námraze. Pokud bych kupoval auto a byla by tam možnost vyhřívaného čelního skla, rozhodně bych ho bral.
Mimochodem, ten SAG (Sharan, Alhambra, Galaxy) byl s legendární Verunou (2.8 VR6 24v, 150 kW) a to bylo sakra poježdění. Při nájezdu na dálnici a letu ručičky tachometru směrem k omezovači dost často posádce poklesla brada, a to nejen ze zvuku motoru, ale i z překvapivého zrychlení dvoutunové krabice (0-100 za 9.5s). Samozřejmě, na řezání zatáček to nebylo, ale na té rovince měl člověk docela upřímnou pubertální radost z toho, jak to letí.

bkralik
05. prosince 2018, 21:10
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Nějak tak :-D
Jediná chyba je, že Smallblock Chevy i T56 stojej hrozně moc a to i v US (protože T56 strkaj všichni všude).

bkralik
04. prosince 2018, 09:12
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Swapnout tam jde cokoliv ;-). Jde jen o to, jak moc práce to je - na "wankelové" převodovky jiné motory od Mazdy nepasujou a když už budeš řešit redukční plate mezi převodovku nebo úplně jinou špajzku, tak tam můžeš swapnout téměř cokoliv...

bkralik
19. listopadu 2018, 08:45
0
Renault Twingo GT: Jednoznačně originál

To není úplně pravda :-). Ano, aby auto mělo 4 hvězdy, tak musí mít nějaké asistenty, ale zároveň musí mít i tu bezpečnost. Ty "pasivně-bezpečnostní" kategorie tam furt jsou...

bkralik
14. listopadu 2018, 20:02
0
Aston Martin DBX: Strýček Oswald by měl radost aneb proč SUV nejsou zlá

Poznámka - Aston nemá v posledních modelech (DB11, Vantage, nejspíš i DBX) žádné dotykové displaye. Klima se ovládá normálně čudlíky, jen zobrazování se koná na prostředním horním displayi...

bkralik
03. října 2018, 16:05
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Taktické poznámka - netuším o jakém prvním upozornění mluvíš. Přešel jsem jednou k motokárám a po cestě zpátky na mě vystartoval Adam že na motokáry už jen autem. Víc jsem po okruhu necajdal a žádné předchozí upozornění jsem nedostal...

bkralik
02. října 2018, 16:38
1
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Já bych rád - jako jeden ze sveřepých borců - přidal vlastní komentář.
Když jsem - úplně kdysi - byl ve Vysokém Mýtě poprvé, divil jsem se sám, jak je řešené přecházení trati. Ale bylo mi řečeno "pořádně se rozhlídni a když nic nejede, tak přeběhni". A tak jsem tak udělal a přeběhl jsem. No a od té doby to tak fungovalo vždycky. Ať na Special-drive trackdayi, Hondayi nebo starším Autíčkář Trackdayi. Nikdo neviděl problém, vždycky to byla běžná praxe. Pokud tomu nevěříte, dojděte se zeptat obsluhy motokár, jaký provoz obvykle mají v průběhu Hondaye.

No a s tímhle vším na mysli jsem trať přecházel i tentokrát. Jako vždy jsem přecházel za nějakou rovinkou (abych viděl dopředu, že se na mě nic neřítí) a snažil jsem si přechod načasovat tak, aby nehrozilo smetení autem co sice přijede až přejdu, ale nedobrzdí nebo vyletí ze zatáčky. Leč, po tom co jsme - dle mě bezpečně - přešli nás zastavil Adam se slovy "kluci, zrovna vy byste měli mít rozum". Nejdřív jsem si myslel, že jsem přehlédnul nějaké jedoucí auto, ale Adam hned vysvětlil že na dráhu se striktně neleze a že pokud chceme na motokáry, musíme vzít auto a areál objet. Na to jsem překvapeně reagoval, že o žádném takovém pravidle nevím, protože kdybych věděl, tak ho dodržuju, ale jako odpovědi se mi dostalo jen něco ve smyslu "no to je přeci jasný". Ne, není, nikdy jsem to v Mýtě tímhle stylem nezažil!

Takže pro příště - pokud chcete aby Vám lidi nelezli na okruh, řekněte to! Je mi jasné, že na to aby někdo stál u vstupu a nechal všechny podepisovat tak jako se to dělá v Mostě nemáte kapacity. Ale dá se to udělat i jinak, způsobů je moc! Od natažení pásky za s papírem "vstup zakázán" (což mi přijde nejúčinnější) přes vyhlašování rozhlasem nebo vylepením informační cedule ke vstupu/ke startu/k záchodům. Věřte, že já ta pravidla budu rád dodržovat, minimálně proto abych se příště nemusel hádat s organizátorem. Jediný výsledek byl ten, že mi to zkazilo (už tak trochu pokaženou) náladu...

bkralik
18. září 2018, 15:56
3
Peugeot 108 1.0 VTi: Lekce ekonomie

Jasný, pokud si myslel nekupovat prarodičům přesně tuhle konfiguraci, tak s tím souhlasím. U nás babička má pevnou střechu, základní rádio co má sedm čudlítek, prefl klimapanel a je to opravdu ideální auto pro staršího člověka - nenáročné, jednoduché, malé, levné...

bkralik
18. září 2018, 08:55
0
Peugeot 108 1.0 VTi: Lekce ekonomie

Proč to nekupovat prarodičům? Babička má 108 prefl v holobytu s 1.0 automatem a je s ní naprosto spokojená - nežere to nic, maličký to je (takže zaparkuje všude), taška s nákupem se jí do kufru vejde, levný to bylo, od spojky ji nebolí koleno... samý pozitiva :-)

bkralik
14. září 2018, 10:36
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Noo, tak to bude v neděli dobrej boj :-). Bojím se toho, že tohle s Microu i přes provedená vylepšení (termostat z Alfy 166 a zadní pružiny z Alfy 159) nedáme...

bkralik
31. srpna 2018, 18:26
0
Deset kuriozit z katalogů příplatkové výbavy

V Kanadě to mají "lepší", tam být láhev s alkoholem může, ale nesmí být "v dosahu řidiče" :-D

bkralik
16. srpna 2018, 23:11
0
Nový čínský roadster? Ne, tohle je BMW Z4

Jakékoliv zamaskované auto nemá absolutně cenu vzhledově hodnotit! Tři týdny jsem jezdil / seděl / chodil okolo nového nejmenovaného Mkového SUV a pod tou kamufláží člověk nepozná opravdu žádný obrys - to auto bych v normálním provozu nepoznal. Navíc dneska se opravdu hodně používá "hard camo", což jsou plastové panely umístěné pod tu samotnou kamuflážní folii. Takže třeba přední nárazník vypadá naprosto, ale naprosto jinak.
Zároveň BMW má dost přísná pravidla, co se týká zakamuflování. Pro každý model auta je stanovená "kniha" (camouflage book), která popisuje v který moment má být na autě jaká kamufláž. A není možné aby existoval snad jediný model, který by toto nesplňoval a pohyboval se někde, kde by ho mohl někdo spatřit. My jsme potřebovali na jednom autě oddělat tu hard camouflage z předního nárazníku z důvodu testu nějaké technologie a i když by to bylo jen na dvacet minut a na uzavřeném a střeženém BMW test-tracku, tak to nebylo schváleno, protože camo-book říkal něco jiného.

Takže si myslím, že je opravdu brzo hodnotit jakékoliv bližší tvary, než siluetu auta :-). Počkejme si na oficiální fotky...

bkralik
14. srpna 2018, 20:28
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Ano, Jazz bez koroze je fakt unikát, proto taky stál to kilo :-). Znám ještě jednoho Jezzaře, kterého ten Jazz stál 30k a tam to samozřejmě vypadá jinak..

bkralik
12. srpna 2018, 17:20
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Případně, když se nad tím zamýšlím, tak by bylo docela rozumné i třeba toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/punto/17891250?goFrom=list
FIRE pojede jak s ohněm a bude nezničitelný. Jen barva by se musela pořešit nějakou folií z číny...
Obecně si myslím, že s tím, jaké podmínky si nastavil, jsou rozumné jen takové malé městochody jako Yaris, Punto, Panda, Jazz, možná civic 7g...

bkralik
12. srpna 2018, 17:04
3
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Opravdu? Doporučovat Breru za 69kkč s 3.2kou s vytahanym řetězem? Navíc když se tazatel ptal po autě do města? Míň vhodné auto snad už neexistuje...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem

Mercury Park Lane Convertible 1959
Mercury Park Lane Convertible

1959 rok výroby
325 koní výkon
7 050 ccm objem