
bkralik
Jméno | Petr B |
---|---|
Bydliště | Hradec Králové |
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 22.4 hod. |
WWW | http://bkralik.cz |
Příspěvků ve fóru | 79 |
Komentářů u článků | 195 |
Pozitivních komentářů u článků | 96 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Mám stejný názor - ty díry v discích jsou symetrické. A říká se jim jinak "NACA duct" - https://en.wikipedia.org/wiki/NACA_duct.

Skopy: Hele překvapivě i MX-5 NB má to samé - taky má ABS ale k tomu pevnej proporcionální ventil u brzdového válce. U té 164 to je průser v tom, že ten proporcionální ventil je ještě ovládanej podle zdvihu zadní nápravy a funguje hrozně debilně...

U toho ABS bacha - to co většina lidí podceňuje je to, že moderní ABS obsahuje i EBD - electronic brake distribution system. To znamená že tam není žádný mechanický proporcionální ventil na nastavování brzdného poměru předek/zadek. A když u takového systému vypneš ABS pojistkou, tak to naprd bude fungovat nejen kvůli tomu, že ABS nebude pulzovat, ale dost pravděpodobně i proto, že to bez EBD bude silně rozvážené. To EBD v tom dělá opravdu půlku práce (jak je třeba zajímavé vidět na Alfě 164, kde bylo staré ABS a mechanický proporcionální ventil a Alfě 166, kde je EBD v moderním ABSku)


Takhle - doufám že to berete jako přátelské popíchnutí - nebylo to myšleno jakkoliv zle, jen že mě to trochu zamrzelo.
Co se týká gopra a zvuku - hele samotného mě překvapilo, že i to tvoje gopro nezní vůbec špatně. Ono zvuk motoru se v autě točí hrozně blbě a přijde mi, že to máš většinou takové naprosto akorát...

Parádní recenze a ještě parádnější auto. Ale mám jeden protest - mnohokrát se v článku píše o zvuku motoru a jeho frenetickému letu k omezovači, ale není tady přiložený obrazový, ba ani samotný zvukový záznam! Vím, na autíčkáři to není zvykem, ale stěžuj si Davidovi - ten začal u motorek a aut se zajímavým zvukem krátká videa točit a ten článek to vždycky o ještě o kousek vylepší...

To BMW vypadá jako dobrá úchylárna, snad reálný produkt bude ty rendery víc než jen připomínat. Třeba ty tenoučké A-sloupky ve mě v tomhle směru moc naděje nevyvolávají.
A to že Mini se bude vyrábět v Číně mi přijde smutné, to to teda BMW dopracovalo...

No, já se přikloním k ostatním - auto za 40-80k + diesel mi přijde jako trochu loterie. I u těch jinak-spolehliváých JTDček praskají svody a hlavy, potřeba výměny vstřikovačů může přijít kdykoliv a tak...
Já bych asi volil to, co v mém okolí provozují už asi 3-4 lidé a to je Honda Civic osmé generace s 1.8 benzínem. Nežere to moc, je to velmi spolehlivé, servisně nenáročné a když už je to potřeba servisovat, tak tam není žádná past a díly na to stojí rozumné prachy. A za 80k se dá s trochou trpělivost a hledání pořídit docela rozumný kousek.

Bacha, páčky pod volantem u pravostraných aut jsou docela freestyle - vyskytují se obě varianty (blinkr jak nalevo, tak napravo).

Detailisto :-D Z mého nadšení nad tričkem Caterpillar můžeš vytušit, že u Vuittona nenakupuju :-D

Pěkný článek!
Mě jako nadšence do techniky a velmi příležitostného uživatele minirypadel (zatím jsem řídil Bobcat, Kubota a Yanmar) nejvíc rozesmálo, když jsem si to před časem štrádoval v Dubaii takovým tím gigaobchoďákem (Dubai Mall) a úplně náhodou jsem tam narazil na obchod Caterpillar. Čekal jsem všechno, ale že v místě kde prodávají Pradu, Vittona a Tiffanys budou prodávat i pracovní rukavice, ochranné brýle, bezpečnostní obuv a merch CATu, to mě opravdu překvapilo. Takže jsem samozřejmě nemohl odolat a jedny rukavice a tričko s velkým nápisem CAT jsem si odtamtud přivezl :)

S tímhle musím souhlasit všema deseti - když po Praze člověk jede metrem a nebo nějakou rozumně-přímou tramvajovou linkou, tak je MHD super. Jakmile je potřeba se dostat někam trochu mimo, tak je to peklo. Jezdím občas z Ládví na Koleje Strahov a to je cesta, kterou MHDčkem mám čistou hodinu (dveře-dveře), což je s 20 minutama autem prostě šílený rozdíl.

Hlavně pokud něco takového budeš kupovat, tak si to ideálně projeď tou trasou kudy budeš jezdit před koupí. Ty podvozky hothatchů umí být na kostkách/tramvajových pásech/rozbitých městských cestách pro někoho dost nesnesitelné.
Já jezdím jedničkovým Mini Cooper S (R53) a tak hrozné mi to nepřijde, ale kamarád si ho jednou půjčil a vypadal že po průjezdu po kočičích hlavách raději vystoupí a pojede dál autobusem...

HeavySmoker: Já chápu proč je levnější a pohodlnější tam napsat "Od tankov.". Jenže pro mě to je úplně to samé, jako kdyby do toho auta třeba nenamontovali otvírání okýnek - nepotřebuješ to, auto bude jezdit i bez toho, určitě by tím podstatně ušetřili budget a zjednodušili testování dveří, ale bude tě to prostě sr*t.

Pokud by mi palubní počítač psal "Od tankov." na displayi na místě, kde je okolo kilometr prostoru, asi by trvalo tak hodinu než bych si buď zvyknul a nebo ten display vyrval a s velkou chutí tím samotným autem přejel...

Sato: taky tam teď vidím $27k, buď jsem se včera překoukl a nebo to přes noc zdražili :-D

No, jak bych to jenom to, no...
Celkem souhlasím s tím, že to může být obstojné auto a že to může jezdit i fakt dobře. Jenže ať se Zlokočka snaží srovnat mach-e s benzínovým Mustangem jak chce, tak to má jednu zásadní chybu - musclecary jsou v USA prostě levný vozítka, kterých se většina prodala/prodá s nějakým slabším motorem než s V8čkou. A tam je pak cenový rozdíl úplně gigantický. Tohle jsou čísla vytažený teď z ford.com
- benzinový 2023 Mustang s I4 2.3 ecoboost - $23000
- benzinový 2023 Mustang s V8 5.0 - $38000
- elektrický 2023 Mustang Mach-e - $45000
- elektrický 2023 Mustang Mach-e GT - $68000
Takže místo jednoho základního mach-e můžu mít dva základní Mustangy s Ecoboostem. A i V8 je levnější než úplně základní Mach-e.
Neříkám že to je správně nebo špatně - ale to z těch aut dělá úplně něco jiného. To je jako říkat, že Oktávka je přeci to samé jako BMW 3er a zamlčet že oktávka je "od 550k" a 3er je "od 1100k".

Prosím prosím, okomentujte/otitulkujte z jakých aut jsou jednotlivé fotky displayů. Ti co v tom neseděli nemají šanci to poznat a je to akorát k vzteku, celý článek se pak mění na hru "o které fotce se v tomhle odstavci asi píše"?

ridehenry: Netuším jak 2JZ (to je litinové), ale překvapivě Chevy LS (tzn celohliníková V8) se do RX-8 swapuje opravdu houfně. Dost za to může to, že v USA jsou ty motory k dostání dost levně a zároveň existuje stránka (https://www.ls1rx8.com/) která nabízí kity na celý swap hotové. Nejel jsem v tom, ale nebál bych se toho, že to bude jezdit špatně :)

Quatroporte s DuoSelectem asi úplně nechceš - když už, tak bych se koukal po kouscích s ZF6HP, což je normální hydroměnič a ne úchylná robotizovaná převodovka se sebedestrukčními sklony...

Mně zase z obrázků přijde ošklivé, jak široký je rámeček kolem těch displayů. Hrozně to na mě působí jako "designeři nám sem nakreslili velký panel, ale my jsme socky a máme jen dva malé displaye".

Přijde mi, že Yarisů GR je všude jak much...

Sato: Ono číst je užitečný, když toho načteš hodně, tak si pak můžeš docela dobře nějaký udělat vlastní názor.

Sato: Splňuje ten TopTec 4600 normu BMW LL-04? Splňuje. Tak se tím nestresuj a klidně to tam lej dál...
Jinak pokud olej obsahuje víc protioděrových aditiv - která jsou obvykle založena na zinku a fosforu, tak bych to bral spíš pozitivně než negativně. A 1050 ppm "zinku" mi nepřijde teda hodně, spíš průměrně, ale jak psal Vavris - nejsem tribotechnik :-D

Na jednoduchou diagnostiku můžu doporučit takové ty "píchnu přímo do OBD diagnostiky" od čínské značky konnwei - obvykle to umí jenom OBD a nic moc jiného, ale nadruhou stranu to člověk může vozit hozené v šuplíku, mít to tam připravené furt a použít to na cokoliv co potká.
Jinak se asi vždycky nejvíc vyplatí si sehnat diagnostiku přímo pro dané auto / koncern - pro Ford (a postarší Mazdy) je to Forscan, pro Fiat/Chrysler/Alfu to je Alfa OBD nebo Multi ECU Scan. Další lidé určitě doplní další tipy na ostatní typy...

afro-r1: To bych neřekl, že křičí "jsem 3-4 auto v rodině" - já jezdím R53 daily, nemám na tom krom kol (OZ Ultraleggera) žádný tunning a stejně 99% reakcí od okolí je "ty jo, ty máš ale raketu" i když to auto vidí jenom stát na parkovišti. A jinak ano, souhlas s beastarem, chce to špunty do uší a polštář pod bedra :-D

Těch důvodů je asi víc. Člověk se do toho namočí protože ho to baví, protože si leckterou práci na svém autě často udělá daleko kvalitněji než BFA (běžný franta automechanik), který se třeba špatně vyspal a protože u větších oprav může dosahnout výrazné úspory peněz (ano, čas jsou sice taky peníze, jenže to platí jenom pokud ty peníze opravdu v tom času vyděláváte). A nebo prostě proto, že to auto je tak staré, že v ČR jsou jen jedna-dvě další kvalifikované dílny...
Každopádně, pokud máš místo kam ten dvousloupák postavit, tak velmi doporučuju si ho pořídit. Na bazoši se jeté elektromechanické dají sehnat od 30kkč (občas i méně, případně sehnat se špatnou matkou za 10-15k a opravit si ho) a ten komfort práce to zvedne asi o miliardu procent.

PepaSFI: To je docela pěkná poznámka - netuším jak to funguje třeba u Škodovky, ale u BMW se nám asi jednjou stalo (za 9 měsíců co jsem to dělal), že jsme měnili kalibrace ultrazvukových senzorů, protože v USA mají nějaké specifické tvary obrubníků a více lidem to začlo pípat/automaticky brzdit při výjezdech z garáží. Takže věřím, že pokud jde o nějaký specifický problém, tak stěžovat si automobilce/prodejci/ofikoservisákovi je správná cesta...
beastar: Jojo, s tvým komentářem souhlasím :) Mě jen šokovalo, když jsem po víkendu pustil dneska ráno počítač, co jsem tady našel. Tak jsem si musel ulevit...

Ty vole, tady (v komentářích) to je zase jako na přehlídce zvláštní školy. Honza Křeček sepíše pěknou úvahu, která nikomu nic necpe a spíš se ptá v čem to vadí sám, a tady
a) hned první komentář ho označí za agitátora a levičáka
b) další komentář co tvrdí "elektromobily si strč do pr**ele
c) komentář "proč bych šukal, když si můžu honit".
To jste se tady všichni zbláznili? Neřeknu nic proti kometářům typu "vadí mi, že mi to hejbe s volantem" nebo "vadí mi, že mi to brzdí samo". Ale tohle? Mi přijde, že všichni, fakt všichni tady mají debilní kecy jenom "z principu" nebo aby se mohli vyhranit proti evropské unii/honzovi/automobilkám. Nebo tady snad někdo před každou jízdou vypíná stabilizaci / ABS? Což je systém na který byste skoro všechny místní argumenty mohli aplikovat taky (hrabe mi to do řízení, v krizovce to může situaci i zhrošit, pokud nejsem schopnej řídit bez stabilizace tak mám jezdit autobusem a tak)...
Já proti asistentům nic moc nemám. Automatické brždění na parkovišti mi přijde super, lane assist v kombinaci s adaptivním tempomatem v golfu (nevímkterágenerace) mi přišel na dálniční cesty v pohodě. Jasně, nejsem šťastný z toho že to EU nacpala povinně, to se mi taky úplně nelíbí, ale za to ty asistenty přece "nemůžou"...

Myslím si, že člověku docela dost změní pohled na věc, když nějaký z těch starých verglů reálně vlastní. Já osobně mám zkušenost s dvouma alfama (GTV6 1980 a 164QV 1990) a závěr je, že buď na tom autě člověk spálí enormní množství času a/nebo peněz a nebo to nejezdí dobře. A zrada je, že někdy to ani po velké investici/renovaci dobře jezdit nemusí, protože to prostě tak dobře nejezdilo nikdy.
Takže ve výsledku GTV6 mám rád hlavně kvůli tomu jak vypadá (prostě se mi opravdu líbí), 164 protože ten motor je fantastickej. Ale kdybych si měl vybrat s čím se budu nahánět na okreskách, stejně zvolím něco jiného. Kdybyste předemne postavili Giulii QV a GTV6 se slovy "jedno z toho si vem", vezmu si Giulii, bez ohledu na cenu. Supra - tak bych stopro bral novou - možná to není kultovka z doby Paula Walkera, ale prostě bude jezdit sakra dobře a hlavy se za ní budou otáčet taky. Corvette? No jasně že bych bral C7 (nebo i C8) oproti C5/C6, kdybych na to měl. Miata? NDčko, že váháš... A tak dále a tak dále...

David: Já jsem taky dost češtinský barbar, neraegoval bych, kdybys to neformuloval jako otázku (i když řečnickou) - naběhnul sis sám :-D. Jen od doby co vídám v češtině "kontrolovat" ve smyslu anglického "to control", protože půlka lidí netuší, že to znamená něco jiného, jsem na čenglsh nějaký alergičtější...

Myslím si, že "overthinking" není úplně to co myslíš a na dané místo by se spíš hodilo krásné české slovíčko "překombinovaný". Pozor na ty anglické termity...

No, když to řeknu jednoduše, tak autíčkáři i správě okruhu to je vlastně fuk - jsi dospělý člověk, musíš se podle toho chovat. Pokud natrefíš na blba, co tě sundá a pak se k tomu nechce postavit čelem, tak pak máš velmi pravděpodobně smůlu. Pamatuju si, že kdysi jeden idiot v turbeném NCčku sundal nějakého chudáka na cílovce v Mostě a bylo mrzuté, že to nechtěl vůbec uznat za svoji vinu, ale jak to nakonec dopadlo (krom veřejného lynče toho Miatisty), to netuším...

No, já se teda můžu připojit na stranu Zlokočky. My jsme v Rumunsku výletovali asi čtyři roky zpátky (to to letí, hrozný) a nejoblíbenější zábavou celého výletu bylo něco jako "sejmi brouka", ale s koňmi-taženými povozy. Myslim si, že jsme se za 14 dní v povoz-počtu dostali na nějakých 50. A to nebyly žádné turistické atrakce jako v Praze v centru ale evidentně běžné dopravní prostředky vesničanů.
Co se týká stavu silnic - dálnice mezi Bukureští a Constancou byla na prvních 20 km tak rozbitá, že jsme mysleli že tam necháme kola. Myslim si, že to bylo daleko horší než D1 před rekonstrukcí. A některé okresky na severovýchodě na tom nebyly vůbec o moc lépe.
Takže bych článek neměl za úplně moc přehnaný :-)

Analyzovali to Flajšhans s Mr. Vaculdou a je z toho docela dlouhé video -

Já bych jen doplnil, že Micra skončila primárně kvůli tomu, že náraz do traktorové pneumatiky nejen že rozlomil homokineťák (to bychom v klidu opravili), ale primárně způsobil posun celého boku auta oproti zbytku karoserie asi o 10 centimetrů dozadu. Ano, tak moc vykuchané (a zrezlé) to bylo.
Ve výsledku si myslím že to byl velmi rozumný konec toho vozu, protože bych se v tom dřív nebo později zabil (rozstřelil to, uhořel nebo něco takového). Takhle jsem měl jen asi měsíc bolavé rameno a můžu na to při koukání na youtube spokojeně vzpomínat :-)
-
Komentář upraven 27. 6. 2022, 17:12:58

Trinom: To já samozřejmě vím. Hlavně ještě daleko pravděpodobnější, než že by pak omlacoval něco zadkem auta, je to, že prostě vystoupí a jednu mi natáhne. A protože já svaly nemám a prát se neumím, tak zůstávám u snění :)

Já si vždycky říkám, jak hrozně rád bych tomu člověku zaseknul do kapoty/čelního skla krumpáč. Bohužel ale ssebou obvykle na podobných akcích krumpáč nenosím a navíc jsem moc velkej srab, ale představa to je stejně moc pěkná.
To mě tak napadá, nechcete si na příští akci přinést krumpáč?

Jo, u N46 alespoň u některejch aut ta měrka je a ten motor alespoň není konstruovanej na to, aby žral olej po hektolitrech. Máma má 116i F20 s B38 a to olejovou měrku taky nemá. Jenže ten motor je schopnej mezi výměnama sežrat olej z maxima až na minimum na měrce. A to mělo najeto snad 40kkm. Tam jestli někde odejde to čidlo, tak to vcelku rychle skončí...

No, já se můžu podělit o zkušenosti s nástupcem téhle slavné N42 a to s N46, konkrétně v kamarádově E87 120i. Pro neznalé - ten motor je skoro identický, jedna ze změn je přesun VVT (Vanosu) někam dovnitř hlavy, ale jinak to není velký rozdíl. Každopádně, kdybych mohl, tak bych to auto odvezl do Mnichova, postavil ho před BMW FIZ (Forschungs- und Innovationszentrum), polil benzínem a rituálně zapálil. Tak strašlivej kus techniky, to aby člověk pohledal.
Za a) - stále z toho někde teče olej. Ano, pánové z BMW se rozhodli, že pro větší efektivitu namontují řiditelný termostat a zvýší teplotu motoru (až na 105 °C) za nižších zatížení. Co to asi udělá? No ano! Zrychlí to degradaci všech gumových součástí, takže z celého motoru bude průtokový ohřívač oleje! A ano, je to až tak strašné, že vyměníte těsnění ventildeklu a za deset tisíc kilometrů je únik zpátky v původní míře. Nemluvě o tom, že všechny plastové díly (ventildekl, víčka, deklíky) mají v dnešní době nulovou pevnost...
za b) - zmiňované VVT - BMW VANOS. No jo, jenže když máme vyšší teplotu motoru, máme i vyšší teplotu oleje. A teplejší olej se snáze co? No karbonuje! A Karbon nám primárně ucpe co? No solenoidy Vanosu!
za c) - zmiňovaný VALVETRONIC - na pohled skvělá technologie - místo toho abychom škrtili vzduch na přívodu, tak prostě budeme měnit zdvih ventilů od nuly až do plného otevřeno. No jo, jenže jak na to? No snadné! Dáme pod vahadla "excentr", který bude měnit střed vahadla mezi vačkou motoru a ventilem a tím bude měnit i zdvih. A tím excentrem budeme hýbat gigantickým elektromotorem. Když se něco rozbije? No tak přeci vyhodím chybu, jsem civilizované auto. No a ono se samozřejmě časem něco rozbije. Mezi nejpopulárnější závady patří spálený samotný elektromotor (cca 4 tisíce a nutnost rozhodit celý ventildekl, protože nějaký skopčák dal dva šroubky zevnitř hlavy), ale často se rozbijí i čidla sledující polohu toho excentru a co je největší třešnička na dortu - může se ochodit i ten samotný excentr. Což se projeví tak, že auto hlásí stále stejnou hlášku, výměna motorku nepomůže a vy musíte vyndat celou vačku a kalibrovaným BMW přípravkem otestovat ten samotný excentr, abyste zjistli že je vyběhaný.
No servisní lahůdka, nemyslíte?

Fiat 500e (ten co se vyráběl 2013-2019) trpí hrozně tím, že to je "původně spalovací auto" - není to tak dotažené jako i3 nebo cokoliv jiného co bylo koncipované jako elektromobil už od začátku...
Ale samozřejmě, jako auto na ježdění "kolem komína" to určitě vyhoví :-)
-
Komentář upraven 10. 2. 2022, 13:15:41

Asi úplně naivní dotaz, ale jak reálné by bylo něco takového z Mexika / Brazílie dovézt a přihlásit? Čekal bych že problém bude spíš u toho přihlásit než dovézt, ale na druhou stranu když se dají dovážet a přihlašovat různorodé americké paštiky, tak proč by toto nešlo?

Taky by mě zajímalo víc informací o tomhle vynálezu - myslím si že touhle jedinou malou věcí významně Mercedes zvýšil prodejnost svých elektromobilů...

A co Chrysler 300C? Jasně, je to převlečený Mercedes, ale vyráběli to v USA (alespoň některé teda) a to se počítá. Za 150kkč si můžeš vybírat z docela dost Mercedesích třílitrových dieselů, případně i nějaké to 5.7 V8 HEMI se občas najde (i když tam budeš muset lehce vyvažovat mezi cenou a požadavky na spolehlivost). Aktuálně jsem našel
https://auto.bazos.cz/inzerat/145094197/chrysler-300c-4x4-57-v8-hemi.php (tam bude trochu ta spolehlivost...)
a nebo
https://auto.bazos.cz/inzerat/142889150/chrysler-300c-57hemi-lpg.php (tam zase trochu kulhá ta cena, ale zase to je fplynu!)

sheogh: Molitan nejspíš začal hořet až ve chvíli, když auto hořelo dvoumetrovým plamenem. Pravděpodobně to chytlo od proražené olejové nebo benzínové trubky pod autem - Co tam Vojta doběhl, tak říkal že pod autem vytékalo něco co hořelo...

Oris: ty člověče musíš mít nějaký potíž s časovou sousledností. Píšeš sám "Když se předchozí majitel nestará, je to průser skoro vždycky" a teď "když se Fernie nebude starat" - Fernie se starat bude, ale u auta s DSGčkem se pravděpodobně nebude starat ten předchozí majitel.
A z hlediska uživatele je DSG teda ultimátní krám - minimálně já jsem zažil dvě DSGčka (Touran a Passat) a oboje bych brzo rozkopal, kdyby to bylo nedejbože moje. Popojíždět s tou suchou dvojspojkou po parkovišti stálo za to a navíc Touran se po čase rozbil a přestal řadit vyšší kvalty. Fakt super...

Woyta: Tak to já musím souhlasit s Vojtou, Jazz s variátorem je super. Zrychluje to pěkně, myslím si že jako mama-car ideál...

Oris: Ano! A proto kupovat DSG naslepo pro Ferniho není dobrý nápad...

Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů