
bkralik
Jméno | Petr B |
---|---|
Bydliště | Hradec Králové |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 15.8 hod. |
WWW | http://bkralik.cz |
Příspěvků ve fóru | 79 |
Komentářů u článků | 178 |
Pozitivních komentářů u článků | 86 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Prosím prosím, okomentujte/otitulkujte z jakých aut jsou jednotlivé fotky displayů. Ti co v tom neseděli nemají šanci to poznat a je to akorát k vzteku, celý článek se pak mění na hru "o které fotce se v tomhle odstavci asi píše"?

ridehenry: Netuším jak 2JZ (to je litinové), ale překvapivě Chevy LS (tzn celohliníková V8) se do RX-8 swapuje opravdu houfně. Dost za to může to, že v USA jsou ty motory k dostání dost levně a zároveň existuje stránka (https://www.ls1rx8.com/) která nabízí kity na celý swap hotové. Nejel jsem v tom, ale nebál bych se toho, že to bude jezdit špatně :)

Quatroporte s DuoSelectem asi úplně nechceš - když už, tak bych se koukal po kouscích s ZF6HP, což je normální hydroměnič a ne úchylná robotizovaná převodovka se sebedestrukčními sklony...

Mně zase z obrázků přijde ošklivé, jak široký je rámeček kolem těch displayů. Hrozně to na mě působí jako "designeři nám sem nakreslili velký panel, ale my jsme socky a máme jen dva malé displaye".

Přijde mi, že Yarisů GR je všude jak much...

Sato: Ono číst je užitečný, když toho načteš hodně, tak si pak můžeš docela dobře nějaký udělat vlastní názor.

Sato: Splňuje ten TopTec 4600 normu BMW LL-04? Splňuje. Tak se tím nestresuj a klidně to tam lej dál...
Jinak pokud olej obsahuje víc protioděrových aditiv - která jsou obvykle založena na zinku a fosforu, tak bych to bral spíš pozitivně než negativně. A 1050 ppm "zinku" mi nepřijde teda hodně, spíš průměrně, ale jak psal Vavris - nejsem tribotechnik :-D

Na jednoduchou diagnostiku můžu doporučit takové ty "píchnu přímo do OBD diagnostiky" od čínské značky konnwei - obvykle to umí jenom OBD a nic moc jiného, ale nadruhou stranu to člověk může vozit hozené v šuplíku, mít to tam připravené furt a použít to na cokoliv co potká.
Jinak se asi vždycky nejvíc vyplatí si sehnat diagnostiku přímo pro dané auto / koncern - pro Ford (a postarší Mazdy) je to Forscan, pro Fiat/Chrysler/Alfu to je Alfa OBD nebo Multi ECU Scan. Další lidé určitě doplní další tipy na ostatní typy...

afro-r1: To bych neřekl, že křičí "jsem 3-4 auto v rodině" - já jezdím R53 daily, nemám na tom krom kol (OZ Ultraleggera) žádný tunning a stejně 99% reakcí od okolí je "ty jo, ty máš ale raketu" i když to auto vidí jenom stát na parkovišti. A jinak ano, souhlas s beastarem, chce to špunty do uší a polštář pod bedra :-D

Těch důvodů je asi víc. Člověk se do toho namočí protože ho to baví, protože si leckterou práci na svém autě často udělá daleko kvalitněji než BFA (běžný franta automechanik), který se třeba špatně vyspal a protože u větších oprav může dosahnout výrazné úspory peněz (ano, čas jsou sice taky peníze, jenže to platí jenom pokud ty peníze opravdu v tom času vyděláváte). A nebo prostě proto, že to auto je tak staré, že v ČR jsou jen jedna-dvě další kvalifikované dílny...
Každopádně, pokud máš místo kam ten dvousloupák postavit, tak velmi doporučuju si ho pořídit. Na bazoši se jeté elektromechanické dají sehnat od 30kkč (občas i méně, případně sehnat se špatnou matkou za 10-15k a opravit si ho) a ten komfort práce to zvedne asi o miliardu procent.

PepaSFI: To je docela pěkná poznámka - netuším jak to funguje třeba u Škodovky, ale u BMW se nám asi jednjou stalo (za 9 měsíců co jsem to dělal), že jsme měnili kalibrace ultrazvukových senzorů, protože v USA mají nějaké specifické tvary obrubníků a více lidem to začlo pípat/automaticky brzdit při výjezdech z garáží. Takže věřím, že pokud jde o nějaký specifický problém, tak stěžovat si automobilce/prodejci/ofikoservisákovi je správná cesta...
beastar: Jojo, s tvým komentářem souhlasím :) Mě jen šokovalo, když jsem po víkendu pustil dneska ráno počítač, co jsem tady našel. Tak jsem si musel ulevit...

Ty vole, tady (v komentářích) to je zase jako na přehlídce zvláštní školy. Honza Křeček sepíše pěknou úvahu, která nikomu nic necpe a spíš se ptá v čem to vadí sám, a tady
a) hned první komentář ho označí za agitátora a levičáka
b) další komentář co tvrdí "elektromobily si strč do pr**ele
c) komentář "proč bych šukal, když si můžu honit".
To jste se tady všichni zbláznili? Neřeknu nic proti kometářům typu "vadí mi, že mi to hejbe s volantem" nebo "vadí mi, že mi to brzdí samo". Ale tohle? Mi přijde, že všichni, fakt všichni tady mají debilní kecy jenom "z principu" nebo aby se mohli vyhranit proti evropské unii/honzovi/automobilkám. Nebo tady snad někdo před každou jízdou vypíná stabilizaci / ABS? Což je systém na který byste skoro všechny místní argumenty mohli aplikovat taky (hrabe mi to do řízení, v krizovce to může situaci i zhrošit, pokud nejsem schopnej řídit bez stabilizace tak mám jezdit autobusem a tak)...
Já proti asistentům nic moc nemám. Automatické brždění na parkovišti mi přijde super, lane assist v kombinaci s adaptivním tempomatem v golfu (nevímkterágenerace) mi přišel na dálniční cesty v pohodě. Jasně, nejsem šťastný z toho že to EU nacpala povinně, to se mi taky úplně nelíbí, ale za to ty asistenty přece "nemůžou"...

Myslím si, že člověku docela dost změní pohled na věc, když nějaký z těch starých verglů reálně vlastní. Já osobně mám zkušenost s dvouma alfama (GTV6 1980 a 164QV 1990) a závěr je, že buď na tom autě člověk spálí enormní množství času a/nebo peněz a nebo to nejezdí dobře. A zrada je, že někdy to ani po velké investici/renovaci dobře jezdit nemusí, protože to prostě tak dobře nejezdilo nikdy.
Takže ve výsledku GTV6 mám rád hlavně kvůli tomu jak vypadá (prostě se mi opravdu líbí), 164 protože ten motor je fantastickej. Ale kdybych si měl vybrat s čím se budu nahánět na okreskách, stejně zvolím něco jiného. Kdybyste předemne postavili Giulii QV a GTV6 se slovy "jedno z toho si vem", vezmu si Giulii, bez ohledu na cenu. Supra - tak bych stopro bral novou - možná to není kultovka z doby Paula Walkera, ale prostě bude jezdit sakra dobře a hlavy se za ní budou otáčet taky. Corvette? No jasně že bych bral C7 (nebo i C8) oproti C5/C6, kdybych na to měl. Miata? NDčko, že váháš... A tak dále a tak dále...

David: Já jsem taky dost češtinský barbar, neraegoval bych, kdybys to neformuloval jako otázku (i když řečnickou) - naběhnul sis sám :-D. Jen od doby co vídám v češtině "kontrolovat" ve smyslu anglického "to control", protože půlka lidí netuší, že to znamená něco jiného, jsem na čenglsh nějaký alergičtější...

Myslím si, že "overthinking" není úplně to co myslíš a na dané místo by se spíš hodilo krásné české slovíčko "překombinovaný". Pozor na ty anglické termity...

No, když to řeknu jednoduše, tak autíčkáři i správě okruhu to je vlastně fuk - jsi dospělý člověk, musíš se podle toho chovat. Pokud natrefíš na blba, co tě sundá a pak se k tomu nechce postavit čelem, tak pak máš velmi pravděpodobně smůlu. Pamatuju si, že kdysi jeden idiot v turbeném NCčku sundal nějakého chudáka na cílovce v Mostě a bylo mrzuté, že to nechtěl vůbec uznat za svoji vinu, ale jak to nakonec dopadlo (krom veřejného lynče toho Miatisty), to netuším...

No, já se teda můžu připojit na stranu Zlokočky. My jsme v Rumunsku výletovali asi čtyři roky zpátky (to to letí, hrozný) a nejoblíbenější zábavou celého výletu bylo něco jako "sejmi brouka", ale s koňmi-taženými povozy. Myslim si, že jsme se za 14 dní v povoz-počtu dostali na nějakých 50. A to nebyly žádné turistické atrakce jako v Praze v centru ale evidentně běžné dopravní prostředky vesničanů.
Co se týká stavu silnic - dálnice mezi Bukureští a Constancou byla na prvních 20 km tak rozbitá, že jsme mysleli že tam necháme kola. Myslim si, že to bylo daleko horší než D1 před rekonstrukcí. A některé okresky na severovýchodě na tom nebyly vůbec o moc lépe.
Takže bych článek neměl za úplně moc přehnaný :-)

Analyzovali to Flajšhans s Mr. Vaculdou a je z toho docela dlouhé video -

Já bych jen doplnil, že Micra skončila primárně kvůli tomu, že náraz do traktorové pneumatiky nejen že rozlomil homokineťák (to bychom v klidu opravili), ale primárně způsobil posun celého boku auta oproti zbytku karoserie asi o 10 centimetrů dozadu. Ano, tak moc vykuchané (a zrezlé) to bylo.
Ve výsledku si myslím že to byl velmi rozumný konec toho vozu, protože bych se v tom dřív nebo později zabil (rozstřelil to, uhořel nebo něco takového). Takhle jsem měl jen asi měsíc bolavé rameno a můžu na to při koukání na youtube spokojeně vzpomínat :-)
-
Komentář upraven 27. 6. 2022, 17:12:58

Trinom: To já samozřejmě vím. Hlavně ještě daleko pravděpodobnější, než že by pak omlacoval něco zadkem auta, je to, že prostě vystoupí a jednu mi natáhne. A protože já svaly nemám a prát se neumím, tak zůstávám u snění :)

Já si vždycky říkám, jak hrozně rád bych tomu člověku zaseknul do kapoty/čelního skla krumpáč. Bohužel ale ssebou obvykle na podobných akcích krumpáč nenosím a navíc jsem moc velkej srab, ale představa to je stejně moc pěkná.
To mě tak napadá, nechcete si na příští akci přinést krumpáč?

Jo, u N46 alespoň u některejch aut ta měrka je a ten motor alespoň není konstruovanej na to, aby žral olej po hektolitrech. Máma má 116i F20 s B38 a to olejovou měrku taky nemá. Jenže ten motor je schopnej mezi výměnama sežrat olej z maxima až na minimum na měrce. A to mělo najeto snad 40kkm. Tam jestli někde odejde to čidlo, tak to vcelku rychle skončí...

No, já se můžu podělit o zkušenosti s nástupcem téhle slavné N42 a to s N46, konkrétně v kamarádově E87 120i. Pro neznalé - ten motor je skoro identický, jedna ze změn je přesun VVT (Vanosu) někam dovnitř hlavy, ale jinak to není velký rozdíl. Každopádně, kdybych mohl, tak bych to auto odvezl do Mnichova, postavil ho před BMW FIZ (Forschungs- und Innovationszentrum), polil benzínem a rituálně zapálil. Tak strašlivej kus techniky, to aby člověk pohledal.
Za a) - stále z toho někde teče olej. Ano, pánové z BMW se rozhodli, že pro větší efektivitu namontují řiditelný termostat a zvýší teplotu motoru (až na 105 °C) za nižších zatížení. Co to asi udělá? No ano! Zrychlí to degradaci všech gumových součástí, takže z celého motoru bude průtokový ohřívač oleje! A ano, je to až tak strašné, že vyměníte těsnění ventildeklu a za deset tisíc kilometrů je únik zpátky v původní míře. Nemluvě o tom, že všechny plastové díly (ventildekl, víčka, deklíky) mají v dnešní době nulovou pevnost...
za b) - zmiňované VVT - BMW VANOS. No jo, jenže když máme vyšší teplotu motoru, máme i vyšší teplotu oleje. A teplejší olej se snáze co? No karbonuje! A Karbon nám primárně ucpe co? No solenoidy Vanosu!
za c) - zmiňovaný VALVETRONIC - na pohled skvělá technologie - místo toho abychom škrtili vzduch na přívodu, tak prostě budeme měnit zdvih ventilů od nuly až do plného otevřeno. No jo, jenže jak na to? No snadné! Dáme pod vahadla "excentr", který bude měnit střed vahadla mezi vačkou motoru a ventilem a tím bude měnit i zdvih. A tím excentrem budeme hýbat gigantickým elektromotorem. Když se něco rozbije? No tak přeci vyhodím chybu, jsem civilizované auto. No a ono se samozřejmě časem něco rozbije. Mezi nejpopulárnější závady patří spálený samotný elektromotor (cca 4 tisíce a nutnost rozhodit celý ventildekl, protože nějaký skopčák dal dva šroubky zevnitř hlavy), ale často se rozbijí i čidla sledující polohu toho excentru a co je největší třešnička na dortu - může se ochodit i ten samotný excentr. Což se projeví tak, že auto hlásí stále stejnou hlášku, výměna motorku nepomůže a vy musíte vyndat celou vačku a kalibrovaným BMW přípravkem otestovat ten samotný excentr, abyste zjistli že je vyběhaný.
No servisní lahůdka, nemyslíte?

Fiat 500e (ten co se vyráběl 2013-2019) trpí hrozně tím, že to je "původně spalovací auto" - není to tak dotažené jako i3 nebo cokoliv jiného co bylo koncipované jako elektromobil už od začátku...
Ale samozřejmě, jako auto na ježdění "kolem komína" to určitě vyhoví :-)
-
Komentář upraven 10. 2. 2022, 13:15:41

Asi úplně naivní dotaz, ale jak reálné by bylo něco takového z Mexika / Brazílie dovézt a přihlásit? Čekal bych že problém bude spíš u toho přihlásit než dovézt, ale na druhou stranu když se dají dovážet a přihlašovat různorodé americké paštiky, tak proč by toto nešlo?

Taky by mě zajímalo víc informací o tomhle vynálezu - myslím si že touhle jedinou malou věcí významně Mercedes zvýšil prodejnost svých elektromobilů...

A co Chrysler 300C? Jasně, je to převlečený Mercedes, ale vyráběli to v USA (alespoň některé teda) a to se počítá. Za 150kkč si můžeš vybírat z docela dost Mercedesích třílitrových dieselů, případně i nějaké to 5.7 V8 HEMI se občas najde (i když tam budeš muset lehce vyvažovat mezi cenou a požadavky na spolehlivost). Aktuálně jsem našel
https://auto.bazos.cz/inzerat/145094197/chrysler-300c-4x4-57-v8-hemi.php (tam bude trochu ta spolehlivost...)
a nebo
https://auto.bazos.cz/inzerat/142889150/chrysler-300c-57hemi-lpg.php (tam zase trochu kulhá ta cena, ale zase to je fplynu!)

sheogh: Molitan nejspíš začal hořet až ve chvíli, když auto hořelo dvoumetrovým plamenem. Pravděpodobně to chytlo od proražené olejové nebo benzínové trubky pod autem - Co tam Vojta doběhl, tak říkal že pod autem vytékalo něco co hořelo...

Oris: ty člověče musíš mít nějaký potíž s časovou sousledností. Píšeš sám "Když se předchozí majitel nestará, je to průser skoro vždycky" a teď "když se Fernie nebude starat" - Fernie se starat bude, ale u auta s DSGčkem se pravděpodobně nebude starat ten předchozí majitel.
A z hlediska uživatele je DSG teda ultimátní krám - minimálně já jsem zažil dvě DSGčka (Touran a Passat) a oboje bych brzo rozkopal, kdyby to bylo nedejbože moje. Popojíždět s tou suchou dvojspojkou po parkovišti stálo za to a navíc Touran se po čase rozbil a přestal řadit vyšší kvalty. Fakt super...

Woyta: Tak to já musím souhlasit s Vojtou, Jazz s variátorem je super. Zrychluje to pěkně, myslím si že jako mama-car ideál...

Oris: Ano! A proto kupovat DSG naslepo pro Ferniho není dobrý nápad...


Jagy: No, sere se na tom samozřejmě to, co by člověk čekal - nejdřív to byly elektromagnetický ventily Vanosu, pak to byl elektromotor Valvetronicu a naposledy odešel alternátor (resp nedobíjí to a svítí na tom různé chyby, nejpravděpodobněji to bude alternátor). Plus samozřejmě z toho na různých místech teče olej, protože BMW a jeho vysoká provozní teplota. Já bych to jako takovej horor neviděl - je to prostě jetá 120i s N46, u toho se ví že to je nespolehlivé...

Tohle by byl docela zajímavej průzkum, co by někdo z autíčkáře mohl udělat - poptat se velkých kurýrních služeb, kolik jejich řidič průměrně najezdí za den a jestli by jim tenhle elektroverk stačil...

Na hodně podobnou otázku se nedávno někdo ptal na facebookové skupině okresky.cz (alespoň teda myslím). Každopádně závěr z toho byl podobný, jen k tomu tvému seznamu přidali Mazdu RX-8 a Lexus IS200/IS250 (za kilo) s aftermarketovým kompresorem (za další kilo). Ale vím že s tím ISkem mělo spousta lidí podobný problém jako s tou 130i - prý to není úplně okreskové auto...
Každopádně já teď řeším podobné dilema (náhradu NBčka) a jako docela zajímavá věc mi přijde cena lehce střelených NDček - takové ND1 s 1.5kou trochu pobouchané na blatnících a dveřích se dá sehnat (v reichu) už za E8000, což je překvapivě blízko tvému limitu i s nějakou rezervou na náhradní díly...

Vzhledem k tomu, jak otřesný tuzing si na své auto dokáže průměrný český Autíčkář dát, bys s precizně zpracovanou párkovou nástavbou rozhodně byl středem pozornosti a obdivu..

Já mám prakticky totožnou zkušenost z mosteckého okruhu - celý desetiminutový stint v pohodě, pak přišel konec stintu a já byl zrovna uprostřed cílovky (tzn musím dojet celé kolo) - tak jsem jel rychleji (tak 80-90?) abych nezdržoval další stint. No a jak jsem byl ukonejšený tím, že prakticky nejedu, tak jsem si do vlásenky zapomněl přibrzdit, což jsem samozřejmě zjistil v půlce zatáčky. Zpanikařil jsem, ťuknul do brzdy a vyšvihnul ukázkové hodiny. Díkybohu za mnou nikdo nebyl, ale co mě na tom vyděsilo nejvíc bylo, že jsem jel fakt pomalu, měl vcelku lepivé Bridgestony RE002 a i když jsem stál na brzdách plnou silou, tak jsem udělal komplet 360 otočku bez šance s tím cokoliv dělat.
Výuková lekce každopádně naprosto excelentní... pokud se chcete kouknout:

Já se omlouvám, ale musím ti dát palec dolu. Je sice pěkné, že tvrdíš že problém je v tom, že lidé neumí řídit, že postoj BESIPu je vůči rychlosti zdravý a že se v dalších částech kampaně zaměřujete i na jiné věci, ale tomu absolutně neodpovídá obsah toho webu! Celé, ale naprosto celé se to točí okolo překračování rychlostních limitů, vždyť vlastně i celý název kampaně říká to samé. Jak můžeš prohlásit že "besip ví, že problém není 150 na 130 při prázdné dálnici" když celá kampaň se efektivně jmenuje "nejezděte 150 na 130 (protože tím ušetříte 13 minut praha-brno)". To přeci nemůžeš sám myslet vážně....
Nehledě na to, že i samotný text "40 % úmrtí při dopravních nehodách bylo v období 2011–2020 způsobeno nepřiměřenou rychlostí." je zavádějící - pokud se koukneš do ročenky dopravních nehod v roce 2019 (2020 ještě není zpracovaná, asi...), tak nejčastější důvod nehody s úmrtím je "přejetí do protisměru". Až když sečteš všechny kategorie, které mají v názvu "rychlost", tak se dostaneš někam na 30%. A když se koukneš na všechny nehody (nejen se smrtelným zraněním), tak kraluje "řidič se nevěnoval řízení vozidla" a "nedodržení bezpečné vzdálenosti".
Tak proč proboha zase celou kampaň stavět na rychlosti? Proč? To aby lidi nespěchali (ale to vůbec nesouvisí s rychlostí!), to aby se naučili řídit v krizových situacích, to aby měli dobrý technický stav auta, to aby měli kvalitní pneumatiky, to aby na silnici mírnili svoji agresivitu - to jsou všechno další podobná témata, která nemají negativní konotaci s radary, automatizovaným výběrem pokut za rychlost a obecně "automatizovanou buzerací". V tomhle třeba kampaň "nemyslíš zaplatíš" byla daleko dál...
-
Komentář upraven 11. 6. 2021, 16:20:48

Pohřební 1203 měly (asi volitelně) redukční převodovku a v průvodu se prý jezdila redukovaná dvojka :-)

Člověče, my žijeme asi na jiný planetě. Elektriku že ti opravěj kdekoliv? Jasný, takže u blbýho Roomstera při nefunkčním zamykání dveří spolujezdce autorizák vymění půlku kabeláže v palubce, aby se nakonec ukázalo, že je špatnej motorek v zámku, kterej autorizák umí vyměnit jenom s celým zámkem a klíčema, takže se nakonec našel garážník který ty motorky mění samotné a který to za litr vyřešil?
Ano, nemám zkušenosti s podtlakama ve starých amerikách, ale na dnešních autech není nic složitějšího než elektrika...

Jenže kdyby ses takovým pohledem jako na ty podlatkové hadičky koukal na moderní auta s elektrikou, tak už nemůže jezdit a fungovat vůbec nic!
Vždyť proboha co by pro "amatéra" mělo být jednodušší než jednoduchá podtlaková pneumatika?

Má to nějaké ovládání zdvihu i na spodní pohonné jednotce? Nebo si na fotku vysunutého koše musel někoho zneužít a krčíš se mimo záběr? :-D

Asi budu v menšině, ale musím říct, že mně se design právě tohohle Espace a soudobého Grand Scenicu strašlivě nelíbí. Grand Scenic u nás stává pravidelně před barákem na parkovišti a vždycky když jdu kolem, tak mi zůstává rozum stát na těmi gigantickými 20" disky, které sahají snad až po zrcátka. V kombinaci s tím, že to auto je vcelku dost velké a má tu podivně useklou záď to prostě vypadá strašlivě úchylně.
Korunu tomu úak nasadil sám majitel, když si to na zimu obul na plecháče. Dokážete si představit 19" plechotrony bez poklic na takovém autě? Já když to viděl, tak to se mnou málem seklo...

Rozepsal byste to někdo? To jsou fyzická tlačítka s předvolbama? Někde na středové konzole? To zní jako opravdu zajímavý nápad!

Naprostý souhlas, tohle by ideálně chtělo nějaké systémové opatření, není to rozhodně první článek kde bych s tím měl potíž...

Není to nějaký překlep? Podle internetů to má být spíš 1640 kg...

Excelentní článek!
Mě ani tak nepoznamenaly prostředky MHD (základku jsem měl pěšky, střední pak 15 minut libovolnou ze tří linek) jako spíš pravidelné cesty vlakem při studiu vysoké školy z (domovského) Hradce Králové do Prahy. Přímá cesta Praha - Hradec nejen že zabrala téměř dvě hodiny času (při cestě s přestupem přes Pardubice to bylo 1:15), ale ještě k tomu byla obsluhována neklimatizovanými a značně dojetými vagóny tříd B a Bp. Parné léto tomu obvykle nasadilo korunu - "vedro na padnutí, všechna okna dokořán, suneme se 60 km/h kolem Žehuňského rybníka, venku cvrká hmyz a kvákají kachny, uvnitř voní veškeré luční kvítí" - no to se prostě nedá zapomenout...

V pohodě, mě to alespoň donutilo vygooglit ten odkaz :-D. Každopádně ten motor vypadá technicky zajímavě, jen se bojím třeba těch laserem-deponovaných sedel ventilů, to je věc která se nedá zgenerálkovat a přijde mi to úplně zbytečné...

Zajda: Jseš si opravdu jistý? Podle https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm má M15A-FKS pouze přímovstřik a naopak M15A-FXS pouze nepřímovstřik. A vzhledem k úrovni detailů na té stránce bych jim to celkem věřil...
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů