načítám data...

bkralik

JménoPetr B
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 7.9 hod.
Příspěvků ve fóru38
Komentářů u článků43
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

bkralik
03. června 2019, 15:13
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

To, že letiště Hoškovice je nepoužitelné pro jakoukoliv akci vysvětluj někomu jinému, Alfisti tam mají sraz prakticky každý rok už posledních x let a žádný problém s tím není - např https://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?t=23049 ;-)

bkralik
01. června 2019, 10:34
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Ono jde i o velikost dráhy - pokud chceš dělat akci pro pět aut, vejdeš se i k tomu Novýmu Bydžovu ? Sice to tam má 500 metrů na délku, ale jen 14 metrů na šířku, což je hrozně málo, to pořádně neuděláš ani zatáčku. A už vůbec se ti nikam nevejdou lidi, pokud teda chceš aby jich přijelo víc než 10...
Alfisti měli párkrát akci na Kameni (letiště pod Pacovem), tam už to bylo lepší kafe - délka rwy 2 kilometry, šířka 30 metrů a pojížděčka k dispozici. Sice to není závodní okruh, ale špatné to taky úplně nebylo -

bkralik
30. května 2019, 14:15
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

No, jedna možnost je "nechat si to dodělat" - obvykle každý "rovnač kol" umí tu dosedací plochu stáhnout - a akceptovat to, že tě to bude stát celkem o litr víc....
Nebo najít někoho jiného, kdo to taky dělá - já znám jenom chlapíka v Hradci Králové (http://www.komaxit.wz.cz/), který umí ty kola nechat chemicky odlakovat a pak i nechat očistit tu středovku. Ale neviděl jsem od něj nikdy hotové kolo, takže bohužel nemůžu říct že to určitě umí...

bkralik
30. května 2019, 09:27
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Ještě koukám, že si zmiňoval Mostečáky renovace-alu.cz - k těm bych nedal už ani kola na Fábii. Měl jsem v rukou dva produkty jejich snažení (jedna moje sada a jedna kamarádova sada) a u obojího dost odfláknutý. Primární chyba co dělají, že nezamaskují/nezačistí dosedací plochu a středovou díru. Komaxit nanesený na dosedací plochu není nikdy úplně rovný a výsledkem toho celé kolo může po namontování dost citelně házet. A komaxit ve středové díře zase způsobí to, že kolo musíte z auta sundavat kladivem (jako vážně, jinak to nešlo)...
Když jsem dal kola místnímu borcovi na soustruh (aby tu dosedací plochu stáhnul), tak jsem se navíc dozvěděl, že ty kola jsou navíc křivý jak pr..l, takže je ani do soustruhu neupne a musí je nejdřív srovnat. Takže jejich plané sliby (na webu), že každé kolo prohlédnou a kdyžtak srovnají, jsou taky fejk....

bkralik
30. května 2019, 07:59
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

S auto Milit bych byl opatrný, mám takovej pocit že to je docela solidní sajrajt. Doporučuju zkusit to co říká Vojta - jakýkoliv přípravek na "polétavou rez", který po aplikaci zfialoví - tzn CarPro IronX, AutoFinesse Iron Out nebo spoustu dalších. Funguje to fakt excelentně...
A co se týká toho odlakování - určitě se to vždycky snažit dělat chemickou cestou. Pískování ty kola vždycky trochu poničí, hlavně v oblasti nápisů/nálitků a dalších drobnějších věcí.

bkralik
23. května 2019, 20:20
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Mám stejnou poznámku jako sumy - přijde mi sakra trapný chlubit se tím, že zajeli o tři sekundy lepší čas než Rko, když to bylo efektivně úplně seriový (The car’s only modification was a 'floating' roll cage that Honda said offered no improvements to rigidity. To compensate for the cage’s weight, the infotainment system and rear seats were removed) a tihle šašci z toho auta vykuchali 130 kg a nenechali tam snad jedinou sériovou komponentu...

bkralik
07. května 2019, 08:39
2
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Drahé to samozřejmě trochu je, ale v kontextu Cobry to není takovej horor. Spíš je to dost náročné, protože to musí projít soudobými specifikacemi...
Více informací je cca na téhle stránce:
https://dekra.cz/stk-sme-sluzby-pro-motoristy/tuning/
a konkrétní ceník
https://dekra.cz/wp-content/uploads/2018/03/Cen%C3%ADk-zkou%C5%A1ek-tuning.pdf

bkralik
27. března 2019, 22:54
1
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Krab: Když vidím jak se na tu GTV6ku těšíš, tak to abych jí začal opravdu leštit :-)

bkralik
19. března 2019, 22:44
0
bkralik
14. března 2019, 16:54
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Ono i postávat na konci cílovky bude jen pro dobrodružné povahy :-D

bkralik
13. března 2019, 15:06
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Kuře: Přijde mi, že obecně na všech trackdayích platí, že tě lidi rádi svezou. Stačí si říct :-). Takže se neboj a zeptej se, i když toho člověka vidíš poprvé...

bkralik
13. března 2019, 14:27
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Jednou v Mýtě byl Challenger demon, tzn 840 koní. Zvuk pěknej, ale v zatáčkách to žádná hitparáda (alespoň na pokoukání) nebyla...
Další šílená věc co si pamatuju je Rienova RX-7 FD se swapnutým LSkem z Vette (ze Z06, tzn cca 370 kW), to tam lítalo jak zběsilé..

Takže i v silnějších autech se tam člověk projede, jen je nutný počítat s tím že maximální zařazenej kvalt bude (nejspíš) trojka :-)

bkralik
12. února 2019, 08:34
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Já jsem taky jednu kdysi nabral, naštěstí jen popraskal lak na nárazníku a vygumovalo mi to písmenka na SPZce...

bkralik
12. prosince 2018, 22:07
2
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

...vyhřívané člení sklo má něco do sebe, ale zase tak nezbytné není...
S tím bych si dovolil nesouhlasit. Dva roky zpátky jsem si v zimě vozil zadek právě v Galaxovi mk2 (ekvivalent Sharana mk1.5) a vyhřívané čelní sklo byla jedna z věcí, co jsem si zamiloval po první pořádné námraze. Pokud bych kupoval auto a byla by tam možnost vyhřívaného čelního skla, rozhodně bych ho bral.
Mimochodem, ten SAG (Sharan, Alhambra, Galaxy) byl s legendární Verunou (2.8 VR6 24v, 150 kW) a to bylo sakra poježdění. Při nájezdu na dálnici a letu ručičky tachometru směrem k omezovači dost často posádce poklesla brada, a to nejen ze zvuku motoru, ale i z překvapivého zrychlení dvoutunové krabice (0-100 za 9.5s). Samozřejmě, na řezání zatáček to nebylo, ale na té rovince měl člověk docela upřímnou pubertální radost z toho, jak to letí.

bkralik
05. prosince 2018, 21:10
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Nějak tak :-D
Jediná chyba je, že Smallblock Chevy i T56 stojej hrozně moc a to i v US (protože T56 strkaj všichni všude).

bkralik
04. prosince 2018, 09:12
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Swapnout tam jde cokoliv ;-). Jde jen o to, jak moc práce to je - na "wankelové" převodovky jiné motory od Mazdy nepasujou a když už budeš řešit redukční plate mezi převodovku nebo úplně jinou špajzku, tak tam můžeš swapnout téměř cokoliv...

bkralik
19. listopadu 2018, 08:45
0
Renault Twingo GT: Jednoznačně originál

To není úplně pravda :-). Ano, aby auto mělo 4 hvězdy, tak musí mít nějaké asistenty, ale zároveň musí mít i tu bezpečnost. Ty "pasivně-bezpečnostní" kategorie tam furt jsou...

bkralik
14. listopadu 2018, 20:02
0
Aston Martin DBX: Strýček Oswald by měl radost aneb proč SUV nejsou zlá

Poznámka - Aston nemá v posledních modelech (DB11, Vantage, nejspíš i DBX) žádné dotykové displaye. Klima se ovládá normálně čudlíky, jen zobrazování se koná na prostředním horním displayi...

bkralik
03. října 2018, 16:05
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Taktické poznámka - netuším o jakém prvním upozornění mluvíš. Přešel jsem jednou k motokárám a po cestě zpátky na mě vystartoval Adam že na motokáry už jen autem. Víc jsem po okruhu necajdal a žádné předchozí upozornění jsem nedostal...

bkralik
02. října 2018, 16:38
1
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Já bych rád - jako jeden ze sveřepých borců - přidal vlastní komentář.
Když jsem - úplně kdysi - byl ve Vysokém Mýtě poprvé, divil jsem se sám, jak je řešené přecházení trati. Ale bylo mi řečeno "pořádně se rozhlídni a když nic nejede, tak přeběhni". A tak jsem tak udělal a přeběhl jsem. No a od té doby to tak fungovalo vždycky. Ať na Special-drive trackdayi, Hondayi nebo starším Autíčkář Trackdayi. Nikdo neviděl problém, vždycky to byla běžná praxe. Pokud tomu nevěříte, dojděte se zeptat obsluhy motokár, jaký provoz obvykle mají v průběhu Hondaye.

No a s tímhle vším na mysli jsem trať přecházel i tentokrát. Jako vždy jsem přecházel za nějakou rovinkou (abych viděl dopředu, že se na mě nic neřítí) a snažil jsem si přechod načasovat tak, aby nehrozilo smetení autem co sice přijede až přejdu, ale nedobrzdí nebo vyletí ze zatáčky. Leč, po tom co jsme - dle mě bezpečně - přešli nás zastavil Adam se slovy "kluci, zrovna vy byste měli mít rozum". Nejdřív jsem si myslel, že jsem přehlédnul nějaké jedoucí auto, ale Adam hned vysvětlil že na dráhu se striktně neleze a že pokud chceme na motokáry, musíme vzít auto a areál objet. Na to jsem překvapeně reagoval, že o žádném takovém pravidle nevím, protože kdybych věděl, tak ho dodržuju, ale jako odpovědi se mi dostalo jen něco ve smyslu "no to je přeci jasný". Ne, není, nikdy jsem to v Mýtě tímhle stylem nezažil!

Takže pro příště - pokud chcete aby Vám lidi nelezli na okruh, řekněte to! Je mi jasné, že na to aby někdo stál u vstupu a nechal všechny podepisovat tak jako se to dělá v Mostě nemáte kapacity. Ale dá se to udělat i jinak, způsobů je moc! Od natažení pásky za s papírem "vstup zakázán" (což mi přijde nejúčinnější) přes vyhlašování rozhlasem nebo vylepením informační cedule ke vstupu/ke startu/k záchodům. Věřte, že já ta pravidla budu rád dodržovat, minimálně proto abych se příště nemusel hádat s organizátorem. Jediný výsledek byl ten, že mi to zkazilo (už tak trochu pokaženou) náladu...

bkralik
18. září 2018, 15:56
3
Peugeot 108 1.0 VTi: Lekce ekonomie

Jasný, pokud si myslel nekupovat prarodičům přesně tuhle konfiguraci, tak s tím souhlasím. U nás babička má pevnou střechu, základní rádio co má sedm čudlítek, prefl klimapanel a je to opravdu ideální auto pro staršího člověka - nenáročné, jednoduché, malé, levné...

bkralik
18. září 2018, 08:55
0
Peugeot 108 1.0 VTi: Lekce ekonomie

Proč to nekupovat prarodičům? Babička má 108 prefl v holobytu s 1.0 automatem a je s ní naprosto spokojená - nežere to nic, maličký to je (takže zaparkuje všude), taška s nákupem se jí do kufru vejde, levný to bylo, od spojky ji nebolí koleno... samý pozitiva :-)

bkralik
14. září 2018, 10:36
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Noo, tak to bude v neděli dobrej boj :-). Bojím se toho, že tohle s Microu i přes provedená vylepšení (termostat z Alfy 166 a zadní pružiny z Alfy 159) nedáme...

bkralik
31. srpna 2018, 18:26
0
Deset kuriozit z katalogů příplatkové výbavy

V Kanadě to mají "lepší", tam být láhev s alkoholem může, ale nesmí být "v dosahu řidiče" :-D

bkralik
16. srpna 2018, 23:11
0
Nový čínský roadster? Ne, tohle je BMW Z4

Jakékoliv zamaskované auto nemá absolutně cenu vzhledově hodnotit! Tři týdny jsem jezdil / seděl / chodil okolo nového nejmenovaného Mkového SUV a pod tou kamufláží člověk nepozná opravdu žádný obrys - to auto bych v normálním provozu nepoznal. Navíc dneska se opravdu hodně používá "hard camo", což jsou plastové panely umístěné pod tu samotnou kamuflážní folii. Takže třeba přední nárazník vypadá naprosto, ale naprosto jinak.
Zároveň BMW má dost přísná pravidla, co se týká zakamuflování. Pro každý model auta je stanovená "kniha" (camouflage book), která popisuje v který moment má být na autě jaká kamufláž. A není možné aby existoval snad jediný model, který by toto nesplňoval a pohyboval se někde, kde by ho mohl někdo spatřit. My jsme potřebovali na jednom autě oddělat tu hard camouflage z předního nárazníku z důvodu testu nějaké technologie a i když by to bylo jen na dvacet minut a na uzavřeném a střeženém BMW test-tracku, tak to nebylo schváleno, protože camo-book říkal něco jiného.

Takže si myslím, že je opravdu brzo hodnotit jakékoliv bližší tvary, než siluetu auta :-). Počkejme si na oficiální fotky...

bkralik
14. srpna 2018, 20:28
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Ano, Jazz bez koroze je fakt unikát, proto taky stál to kilo :-). Znám ještě jednoho Jezzaře, kterého ten Jazz stál 30k a tam to samozřejmě vypadá jinak..

bkralik
12. srpna 2018, 17:20
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Případně, když se nad tím zamýšlím, tak by bylo docela rozumné i třeba toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/punto/17891250?goFrom=list
FIRE pojede jak s ohněm a bude nezničitelný. Jen barva by se musela pořešit nějakou folií z číny...
Obecně si myslím, že s tím, jaké podmínky si nastavil, jsou rozumné jen takové malé městochody jako Yaris, Punto, Panda, Jazz, možná civic 7g...

bkralik
12. srpna 2018, 17:04
3
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Opravdu? Doporučovat Breru za 69kkč s 3.2kou s vytahanym řetězem? Navíc když se tazatel ptal po autě do města? Míň vhodné auto snad už neexistuje...

bkralik
12. srpna 2018, 16:55
2
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Já můžu rozhodně doporučit Hondu Jazz první generace s CVTčkem. Kamarád sháněl auto pro svoji -už dlouho neřídící- matku a pořídil právě tohohle Jazze. Jede to suprově, má to klimu, je to červené, malé. A kupodivu to CVT je fakt super, člověk by neřekl že s tím může být zábava :-).
Jediná chyba je, že jeho ten Jazz stál před rokem cca 85kkč. Ale on našel opravdu zachovaný kus v plné palbě (automatická klima, nejsilnější motorizace, centrál s dálkou, všechny okna v elektrice, absolutně bez koroze, ...). Teď co koukám na mobile.de, tak nejlevnější CVTčka jsou za 2000 euro, otázka jak moc f-šrotu budou.

bkralik
02. srpna 2018, 16:06
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Legálně swapovat motory prý jde, ale je to hrozně práce, hrozně peněz a nejistej výsledek... Jinak plný souhlas, dneska jsem se zrovna koukal na co to tak stojí...

bkralik
02. srpna 2018, 13:59
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

S dětma nemám zkušenost, ale čtyři rozumně-velcí dospělí se do toho auta vejdou. Takže bych doufal že děti snad taktéž. Jediná mrzutá věc je sakra-moc vysoká nákladová hrana kufru - golfky by tam člověk nacpal, ale jakýkoliv jiný kočárek bych tam strkat nechtěl...

bkralik
28. června 2018, 00:03
0
Aston Martin DBS Superleggera je nový vrchol značky

Ty prosímtě furt poukazuješ na ten interiér, ale až si do obojího sedneš, tak opravdu uvidíš, že to je skoro to samý. Jo, Vantage má tu středovou konzoli s kulatejma kroutítkama, zatímco DBSko má "plochej panel", ale jakmile se zaměříš na zbytek interiéru, co není na fotkách obvykle tak zdůrazněnej, tak je to hodně podobný. Spousta koženejch prošívanejch prvků, u DBSka ještě obvykle tou zvláštní šestiúhelníkovou nití, spousta divnejch tvarů, panely s povrchem z toho divnokarbonu... Fakt si je to dost podobný, nesuď to podle pár fotek :-). Navíc pamatuj, že u Astonu jsou možnosti přizpůsobení opravdu veliké, interiér v tom DBS, se kterým jsem měl čest, byl ještě o trochu divočejší než ten co je tady na fotkách...

bkralik
28. února 2018, 19:11
2
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Na Lemons mají přesně tohle pravidlo...

1.4: Claiming Race: At the end of the competition, the Organizers–and nobody else, you lazy, better-car-wantin’ bastids–may elect to purchase any vehicle from its owner(s) for $500. In 80 races and counting, we’ve claimed cars precisely twice. Don’t piss us off so much that we raise that to three.

Myslim si, že byste to měli přeložit do češtiny a upravit podle toho místní pravidla :-D

bkralik
03. října 2017, 23:41
0
Trackday Vysoké Mýto: 29.10. | Než zima zamkne garáže!

Já mám pocit že ty gumy nejsou dílem autíčkáře, ale že to tak chce majitel/obsluha okruhu. A jinak souhlasím, že jsou echt debilní...

bkralik
12. září 2017, 21:13
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

Mě fascinuje jak Luv a Evlo tvrdí, že dokonale znají zákony, ale ve výsledku znají asi velký kulový....
Například tvrzení "Nic jako povinnost obcana prihlasit svoje auto neexistuje." lze snadno vyvrátit - Zákon č. 56/2001 Sb. par. 6. říká:

(1) Silniční motorové vozidlo a přípojné vozidlo provozované na pozemních komunikacích musí být zapsáno v registru silničních vozidel, pokud má osoba, která ho provozuje, na území České republiky
a) trvalý pobyt, dlouhodobý pobyt nebo, jedná-li se o občana jiného členského státu, přechodný pobyt v délce alespoň 6 měsíců v kalendářním roce, nebo jí byl udělen azyl,

Takže je jedno, že auto má anglickou SPZku. Pokud jseš Čech a je to auto tvoje, musíš ho přihlásit.

Mně spíš šlo o to, jaké jsou sankce a co člověkovi hrozí. Za porušení tohohle pragrafu 6 je pokuta maximálně 50 tisíc korun, samozřejmě pokud tě chytnou policajti. Takže pokud se člověk smíří s metodou "risk je zisk", tak to "úplně vadit nemusí". Spíš kritická věc je to povinné ručení - tam jde o to, že jeho podmínky se téměř kompletně řídí tím zákonem, o kterém jsem psal a tam se dá snadno dočíst, že i takové auto (s anglickou SPZ a pojištěné na VIN) je povinným ručením kryté - takže to není jak píše Krab, že by pak na tebe pojišťovny mohly vystrčit dlouhý nos. Jediné, co je problém, je to, co jsem citoval nahoře, že je tam paragraf umožňující vymáhat vyplacenou částku po pojistníkovi. A pokud jsem to správně pochopil, tak "technická způsobilost" není jenom typové schválení, ale i právě ty pravidelné konstroly STK. Takže nemáš STK a nabouráš někoho? Můžeš mít průser a pojišťovna po tobě může něco chtít zpět.

Takže jsem to formuloval špatně - můj dotaz měl znít "ví někdo přesně co to je technická způsobilost"?

bkralik
11. září 2017, 17:11
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

A jak řešíš par. 10, odst. 2 zákona 168/1999 Sb. -
Pojistitel má proti pojištěnému právo na náhradu toho, co za něho plnil, jestliže prokáže, že pojištěný porušil základní povinnost týkající se provozu na pozemních komunikacích tím, že provozoval vozidlo,
b) jehož technická způsobilost k provozu vozidla nebyla schválena,
a toto porušení bylo v příčinné souvislosti se vznikem újmy, kterou je pojištěný povinen nahradit.

Jestli to chápu dobře, tak když nemáš technickou, tak nemáš vozidlo způsobilé k provozu. A pak když někoho sejmeš, tak se tě můžou snažit utáhnout na tom...

Plus co taky povinnost občana přihlásit svoje auto - teď si nepamatuju co to je za zákon. Nemůžou opicajti otravovat s tím?

A jak moc tohle všechno jde dělat s Polskou značkou?

bkralik
17. srpna 2017, 22:39
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Přesně tak, do NB se vejdou dvě basy a (alespoň u mne) to nechce žádnou sílu, jde to samo!

bkralik
14. června 2017, 23:27
1
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Nedá mi se nezeptat - proč všichni mluvíte o Porsche 924 a 944, ale nikdo nezmíní 928? Na mobile.de jsou nejlevnější za 5k euro, to za 15k se nějaká pěkná udržovaná už musí najít. A přeci jenom to bude o něčem jiném, než čtyřválec :-)

bkralik
24. listopadu 2016, 16:15
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Vždyť polovina tohohle článku byla o kompresoru. Letadla za druhé sv. války měly v drtivý většině kompresor, lodě taky a ten Chevy Convair evidentně taky.
Díky za článek, ale pro příště bych poprosil víc oddělit techniku a historii. A klidně to vzít trochu vědečtěji, přeci jenom u průměrného čtenáře autíčkáře se dá čekat, že tuší že turbokompresor roztáčí výfukové spaliny ;-)

bkralik
15. září 2016, 14:50
0
10 sériových aut s nejtočivějšími motory

Honda něco podobného dělala i pro silniční užití - Honda CBR250/CBR250R (1984-1994) měla řadový čtyřválec, který v prvních verzích točil až 19000 ot/min v omezovači. Najděte si to na youtube, od maličké dvěstěpadesátky to je parádní zvuk :-)

bkralik
17. července 2016, 10:10
0
Mazda MX-5 1.8 Kompresor - Konečně rychlá Miata?

Je nutnej přímo blow-off? Koukal jsem, že tam Vavris má podtlakem ovládanej bypass kompresoru, to by mělo stačit, ne?

bkralik
14. února 2016, 16:44
0
Zdvihový objem = zbytečný parametr

No, obávám se, že nižší kompresní poměr potřebuješ, protože jinak ti při zvýšení plnícího tlaku začnou ve válcích detonace. Takže udělat vysokokompresní turbomotor by šlo, ale pak by to byl spíš "diesel", než benzín.
A vyšší spotřebu bych nepřisuzoval ani tomu, že to má v základu nižší kompresní poměr - ten "zvětšíš" tím turbem. Žrát to spíš bude, protože musíš chladit maličkej spalovací prostor (a katalzátor a jánavímco), takže tam musíš chlejstat víc paliva.

bkralik
29. ledna 2016, 13:25
0
Bazarový snílek: Mazda RX-8

To bych netvrdil, co vím, tak slabší má i pár výhod - zaprvé ten výkon je i tak dostačující (DaveMax s tím zajel 2:02 na okruhu v Mostě), zadruhé má to níž položenej krouťák a líp se s tím jezdí ve městě, zatřetí je u toho většinou pětikvalt, což je převodovka co se nepodělává tak často jako šestikvalt...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem