
Pólin
Jméno | Pavel Šatánek |
---|---|
Bydliště | Přerov |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 14.2 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 574 |
Pozitivních komentářů u článků | 160 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Čistá japonská mechanika
Pokusím se Vám popsat moje veskrze pozitivní pocity z mého nového rodinného auta, které nahradilo bídu zvanou Renault Mégane II. Jedná se o Subaru Impreza 2.0 GX
Autíčkář elegán
Dneska se namísto autíček podíváme na osobní výbavu každého správného Řidiče.
Zápisky starých dědků
Pár historek starých dědků, které mě stále baví.
Posledních 50 komentářů

Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny...

O jakých racionálních důvodech tady píšeš? Všichni tady strkáme docela dosti peněz do aut a jiných verglů, které ani jeden z nás nepotřebuje... jenom je chceme a výhledy na zhodnocení mají žádné, nebo minimální... prý racionální důvod...:D

tak to hledím...diametrálně odlišná zkušenost od té mojí... + i dalších lidí, kteří mají suba, i novější XV, 6 roků starého outbacka atd...... nikdy jsem neslyšel, že by do toho někdo musel dávat takové sumy, jak tady píšeš... každopádně zajímavá zkušenost...

Se spotrebou souhlasim...jezdim bohuzel kratke trasy a kdyz uz delsi, tak to rpzenu a dlouhodobou mam 8.2 dle palubniho pocitace. Mluvim o 2.0r 110kW

Jak slysim hlasku "pres to nejede vlak" tak bystrim.... Zdeno chci se zeptat: to jsi to vsechno na tom svem Legu delal? Ja mam 2009 2.0R a musim rict, ze jedine 2 veci, ktere taky vidim, tak jsou ty vyfuky a predni naprava...tam je fakt tech cepiku a tahylek hodne a vsechno se to musi cas od casu vymenit...ale ten zbytek je pro me fakt neznamy...motor si vezme asi decku oleje na 10k km a vsechno drzi jak ma... jako nechci to zakriknout, ale je to uz druhe subo, ktere mam a impreza, kterou jsem mel pred tim taky pro me umrela az na naboreny cumak od me drahe manzelky...:D do te doby jsem fakt resil jen beznou udrzbu a vymenu opotrebenych dilu...porucha jako takova fakt ani ň...

škoda té značky... auta opravdu výjimečná... jak píše Beast: s tím suv by dneska nějaký zisk určitě udělali... asi s tím trochu předběhli dobu...

tak co je to teda za hodinky, když je tady tak ukazuješ? :D ne, dělám si srandu...fakt mě to zajímá... to bude nějaká pecička letecká.. jak vidím značku na dvanáctce a velkou korunku...

designově je to moc povedené...fakt pěkné auto s jasnými odkazy na origo R5, ale ten pohon mě až tak neoslovil... a ty politické žvásty kolem radši moc nekomentuju... dneska si člověk, s prominutím, prdne a zítra v tom někdo hledá politický podtext...

Po tom accordovi jsem kdysi hodně toužil... byl jsem se i na jeden žlutý kousek podívat ve Zlíně. Stál tehdy snad jen 150, ale hrozně to hulilo...voda v motoru. Tehdy to pro mě bylo neúnosné riziko...

Já teda dlouhodobě sleduju diskuse mezi Krabem, Beastem a někdy i redakcí z dálky a nezapojuju se... ale je to fakt zábavné a mnohdy mě to pobaví stejně jako článek nad tím. Ale teď jak se tady špičkujete a hrotíte, jste mi připomněli ty místní vašnosty s Hrabalova "Obsluhoval jsem Anglického krále" . Taky se hádali, taky měli jiné názory, ale asi se měli jakš takš rádi a každou neděli odpoledne sedali v hospodě k jednomu stolu :D

je fakt, že na té vesnici, nebo na menším městě to asi v poměru bude horší zejména proto, že, nadneseně řečeno, každý zná každého... ve větším městě ti projede třeba ta zmiňovaná 911 a ani se neotočíš... ale obecně vzato je to jen a jen o lidech... dementi zůstanou dementy a budou závistivě špekulovat a vymýšlet, kde na to ono ten který nakradl, než aby se posnažili a koupili si taky...

tohle vůbec obecně nechápu...takovou tu českou devadesátkovou závist. Jako: "Tyvole, on má nového Mergla...kde na to asi nakradl?" Mezi mýma známýma si z toho právě vždycky jen děláme legraci, ale je fakt, že teď u nás ve firmě jeden zámečník skončil, protože ho kolegové i šéf začali šikanovat kvůli tomu, že si koupil nové Céčko v zákaldu. Přitom na to vydělal tak, že má nějaký les a kus prostě vytěžil...takže žádná černota, nebo tak... fakt jsem na to hleděl, že je mezi lidma tolika závisti... když vidím, že má někdo pěknou káru, tak mu to spíše pochválím a zkusím třeba zaplést řeč, aby člověk zjistil, jaké je to provozovat atd... Teď jsem se bavil se synem od souseda: 21 roků má a koupil si na lízačku nového Mustanga... no tak si ho koupil a splácí ho...každý vidí, že je to mladý kluk, co jezdí v Mustangu, ale nikdo už nechce slyšet, že na ten leasing dá půlku výplaty... jako nedává to smysl, ale komu je sakra co do toho...:D místy je tady v ČR přes tyhle věci takové zvláštní prostředí...

Juniore, udělal jsi perfektní přednášku o tom, jak je vlastně BMW 8GC za pár kaček. Obecně BMW a Porsche samozřejmě to samé není...to jsem ani nikdy nenapsal. Mluvil jsem o téhle osmičce a nejzákladnější Panameře... možná jsem idiot zabedněný, ale pokud vidím nové nízké široké auto s cc 350 koněma, a je jedno, jestli to je bmw, audi, nebo porsche, tak na mě působí, že je drahé...protože viděno optikou 95% lidí taky drahé je... a samozřejmě se pořád potkáváš s normálníma lidma... to jsou takové dětské představy, že milionáři sedí na jachtách, chodí na golf a bydlí v drahých hotelích...o tom bych se asi radši ani nerozepisoval... jo, nápučího ze škodovky Poršákem naštveš a pohoršíš, ale tohle BMW ho utvrdí v tom, že máš minimální zisky a jsi rád, že si vyděláš na slanou vodu a suchý chleba...tleskám...

Tak nevím...pokud jezdíš autem za cca 2,5mio, tak už jsi často v takové společnosti, kde se neřeší, jestli máš porsche, nebo BMW... prostě jezdíš drahou károu, protože si to můžeš dovolit, respektive tvoje firma, tvůj zaměstnavatel sito může dovolit... zkrátka neviděl bych to tak, že panamera strašně provokuje a vzbujuzuje nežádoucí otázky a pozornost, kdežto 8GC je decentní a nikoho nenapadne přemýšlet kolik to stálo atd... obě dvě auta jsou na první pohled nemravně drahá...:D

Jak většinu moderních BMW moc nemusím, tak tohle se mi zamlouvá...umím si to představit v nějaké tmavě zelené barvě s šestihrnkem benzínem a bude to moc fajn auto... akorát teda za cca 2,5mio už má člověk fakt docela výběr a nadruhou stranu nevím, proč bych měl dát tomuhle přednost třeba před Panamerou, která v těchhle relacích začíná...

hmm, tyhle zkušenosti já nemám...docela bída tohle slyšet...možná mám štěstí, ale třeba stavební úřad v mojí domovině je docela OK, nedělají problémy, člověk má spíše fakt dojem, že chtějí pomoct... ideální jeto třeba v UK, kde je z 2. světové hromada malých letišť, které byly později jakýmsi způsobem dost často předělané na okruhy. Tohle tam mají historicky daleko jednodušší...

Myslím, že jediná schůdná cesta, jak něco takového rozjet je do toho zakomponovat i Autoklub, Ministerstvo dopravy, BESIP atd... pokud by na tohle byl politický tlak, tak by to prošlo myslím si daleko snadněji... takhle, pokud by si to chtěl vybudovat jako podnikatelský záměr, tak samozřejmě těch klacků pod nohama bude hrůza...

Je to tak. V ČR prostě chybí místa, ke by si člověk mohl sám něco zkusit. Už před časem jsem přemýšlel, kdyby se to chytlo za správný konec, jak by pomohlo vybudovat síťnějakých malých polygonů (autodromů) s minimálním možným zázemím. Klidně by se to dalo využívat pro autoškoly, školy smyku, kurzy na obnovu bodového konta i klidně na takovéhle zkoušení v bezpečných podmínkách...

Teda čekal bych článek trochu více invenční...tohle je fakt nic moc... níže moje tipy. Nejvíce mě pobavil průvodce po Tasmánii pro gaye...:D





Dělám ve strojařině, ale tuhle značku fakt neznám... vypadá to skvěle.... já mám podobnou sadu od Honitonu za cca 1/2 ceny, ale tohle je trochu jinde... jinak neumím si představit, že by mě někdo pozitivně překvapil vercajkem, jako dárkem... u všeho je asi miliarda možností a já vždycky vím, co přesně chci...:D ale pořád teda lepší, než jakákoli výše uvedená blbinka...to jsou fakt vyhozené prachy.

však ta Garage Italia, kde to stavěli tuším patří Lapo Elkannovi.To ta Giulia dopadla ještě poměrně dobře...:D


Dneska si tyhle auta drtiva vetsina majitelu ridi sama... a prd vis, jak tazatel vypada... treba bezne chodi v obleku za kilicko a v botkach za 30;)

Skvělý článek o těchhle Japonských jinakostech. Člověka by ani nenapadlo, že něčím takovým se dá uživit...Japonský trh je asi velmi zvláštní...

taky jezdím vždycky starými krámy. Já, který pocházím z rodiny, kde si můj otec i jeho bráchové nikdy nekoupili jediné starší auto, nebo motorku, si já kupuji zásadně starší auta. Nejmladší auto, jaké jsem kdy měl byl ve své době 7 let starý Renault Mégane. Jinak 20 let staré BMW 318is coupé, 22 let stará Barchetta, 12 let stará Impreza a 10 let staré Lego a 10 let starý Suzuki Ignis Sport. Vždycky jsem si od okolí vyslechl, že jsou to krámy do kterých budu jenom sypat, že na japonce je všechno drahé, BMW bude žrát, protože je to skoro DVOULITR!!!! největší vtip je v tom, že já na žádném z těch aut nemusel dělat nic jiného než běžnou údržbu... zkrátka nikdy se mi tam fakt nic nerozbilo..buďto dobře vybírám a nebo, a to je pravděpodobnější, jsem prostě šťastný parchant...:D

Kdyz chce byt clovek suvenyr, musi pouzivat spravne termity. Je to Ennio Moricone.:) jinak souhlasim...auto o kterem bych normalne rekl, ze je to strasny krap za jistych okolnosti muze vzbuzovat pozitivni pocity. Trebas klasicky mx5- vetsinu casu je to hlucne, nepohodlne, tece do toho, ale kdyz je krasne a clovek ma pred sebou pekny kus asfaltu, je to parada...

Tohle auto jsem teď naposledy viděl v úplně prvním Autocaru, který jsem si kdy koupil, někdy z roku 2003, kde jej srovnávali s M3 e30 a Lanciou Delta Integrale. Byl to takový test sportovních ojetin tehdy... dneska by to byl test hyper ikonických sporťáků z přelomu 80s a 90s..:D

Taky jsem mel stejny pohled, jako autor, ale moje manzelka, nejlepsi prepper na svete, me uz nescetnekrat vyvedla z omylu a ukazala, ze zalezi na tom, s kym cestujes. Kdyz je clovek sam, nebo s dalsim dospelym tak mu opravdu staci ten mustang, kreditka a zubni kartacek. Jak ma ale clovek treba i jedno dite v detskem veku(dejme tomu do 10 let) tak se vyplati tech kramu vozit co nejvice. Kdyz treba decko mrasti, jedno z jakeho duvodu, tak je clovek rad za kazdou podporu, kterou si veze, at je to nejake jidlo, piti, hracky a nebo kocar... nicmene nutno dodat, ze jsme se zatim na tydenni vylet s dvouma deckama vlezli i do stare Imprezy a do budoucna planuju namisto aktualniho Legacy Mini S clubman...ten starsi. A verim, ze se vejdem i tam...

Já nevím...tohle se mi zase tak odporné nezdá...vypadá to docela proporčně a navím žeru design, kde jsou zakrytá zadní kola...

Stejne auto jsem videl tedv sobotu a docela jsem hledel, ze je to grandcoupe od jednicky. Jak jsem to zahlidl a dival se na to od predu, tak jsem si celoudobu rikal "co je to za trojku, sakra?" Pak jsem teda hledel, ze jeto vlastne jedno z nejmensich aut od bmw... je to fakt mamlas...ale ten design mi nejak moc nevadi...jen je to fakt velike.

Mě ten Ignis přijde takový nekonfliktní...spíše než že je to hnus jsem vždycky slyšel reakce "No..., malé auto prostě". Designeraské práce se tam podle mě moc neodehrálo. Myšleno v tom nejlepším slova smyslu...

ignise Sport jsem měl a je to fakt parádní kárka. Já za ni před léty dával asi 90 tisíc, ale tehdy byl v opravdu skvostném stavu dovezený z dánska. Byla to perfektní tryskomyš... sice tomu trochu na nerovnostech odskakoval zadek, ale ten motor a celkový motokárový pocit byly hrozně fajn... a to nemluvím o pěkném koženém volantu a sedačkách RECARO:)

Jde videt, ze to ma hranaty cumak jako original plus ta fajn boule na kapote...ja myslim, ze by to mohlo byt zajimavejsi, nez ta vizualizace v galerii

Podle mě to bude nějaké stylové retro...i bych se nedivil, kdyby tam nějakou tu tapetu s dekorem dřeva nalepili..:D

Tak nevim, me nazev radiomapa prijde tady na webu tak zazity, ze bych se divil, kdyby se zacalo pouzivat paslovo "infotajnmnt". Radiomapa je takove pekne ceske obrozenecke...:D

tady jde o to, ze tohle XV par znamych, nebo ja tu Imprezu co jsem mel, treba u nas pouzivame normalne do lesa s vozikem na drevo na otop...a tam uz to lehkym offroadkem smrdi... samozrejme, ze je to trebas o 5cm nazvedane, ale je to porad ten stejny kram. A to ze na aute neco orves v terenu znaci spise to, ze jsi dobre nezvazil a neprecetl situaci......

Jasne, ze vetsina tech subaru nikdy poradny teren nepozna, ale je fajn vedet, ze to nejak zvladnou;) a uprimne, XV, nebo forester v rukach nekoho sikovneho zvladne vice nez landcruiser v rukach nejakeho trouby...

já zase viděla pár videí od Douga DeMuro, který ten starší typ koupil jako jetinu s nějakou extra zárukou, kdy mu ten bazar platil všechny opravy po dobu tuším 2 let a ten výčet byl fakt extrémní.Tuším, že cenu, kterou za tu jetinu zaplatil ty sumy zaservis v součtu i překročily...

Paráda...taky se mě strašně líbí a věřím, že bych z něj byl stejně nadšený.
Jsem ale zvědavý, jak je to v téhle generaci se spolehlivostí. Ta minulá byla, skoro až vtipně, nekvalitně postavená, co se týká techniky. Samozřejmě interiér byl na svoji dobu famózní...stejně jako je tomu u téhle genereace.

Mě se to vyloženě líbí..., jak auto, tak článek s fotogalerií(mňmňmň). To Mini je dobré přirovnání, jak se ty auta vyvinuly v něco trochu jiného, než byly původně...
Ale nevím tedy, jestli si tohle auto budou kupovat stále servisáci ČEZu:)
A čas na změnu už určitě byl klidně před 10ti lety... v tom originálním Defenderu jsem jel jednou a pohodlím a uživatelskou přívětivostí mi to nejvíce připomínalo Zetor Crystal. Niva oproti tomu je pohodlná limuzína...:D

Moc se mi to zamlouva. Tyhle micro hot hatche jsou vazne moc fajn. Na hrkani do mesta, ale i jak je videt tady, na delsi cestu, to jde;) mozna bych jeste oproti Up gti premyslel nad swiftem sport.

Uno 1.5 litru jsem taky chvili jezdil a pocitove to byla neskutecna raketa....:D jako vazne... jinak 2 kuriozity s Unem: stalo se mi, ne, ze bych ja srazil srnu, ale ona normalne zboku narazila do mne. Kuriozita cislo 2 je to, ze jsem ho koupil za 5 tisic a o pul roku pozdeji prodal za 7:D

Jel jsi s tim autem? Co presene je na nem hipstersky blbeho? Ja mel stara subaru uz 2 a minuly rok jsem se svezl v predchozim modelu Forestera a byl jsem z neho nadseny. Jako je pravda, ze u xt verze by mohl byt manual, ale trend je jasny...subaru proda vice nez 90% aut s automatem.

Tak jste mě Brizo a Custome zlepšili den:). Já právě u nás na Moravě v drtivé většině vídám samá individua s něčím namachrovaným, agresivním atd... je fajn vědět, že to někdo použije i na něco milého:)

Jestli to bude mit turbo a o 50 koni na vic, tak by to mohlo uvolnit prostor pro Toyku SFR... ten fajn koncept auta s 1,5l atmosferou cca 120 koni a nahonem na zadekhttps://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/toyota-sfr.jpg?itok=WrBF7c66

Ale jo, vsak jasne... znacka nikomu neublizi. Jen mam takovypocit, ze k tomu inklinuje urcity druh lidi. Nikdy jsem na spz nevidel neco milwho, nebo psitivniho...vzdycky je to nejaky ruzovy sportak s BL 0NCKA, nebo nejake cerne velke suv s PAN RAMB0 atd... no a pred tim, kdyz musel clovek mit znameho, nebo nekoho vylozene uplatit, tak to uz byl tuplem mazec...to jako Ti lidi machrovali, ze maji prachy, nebo ze pro ne pravidla neplati...? Fakt to nechapu. A abych nekecal, jednou jsem videl na VW Beetle spz PAN BR0UK... to je docela fajn...;)

Cele znacky na prani je ta nejvice infantilni vec pod sluncem... opravdu pro to nemam absolutne zadne pochopeni... ten JB na astonech..to je evergreen...pro me se clovek ktery s necim takovym jezdi stavi na rovno s borcem, ktery si vezme svetelny mec z hrackarny, mava s nim a rika, ze je Jedi...:D

to je fakt...ta poslední trojka je prý docela průšvih obecně...a taky třebas ty twin turbo osmiválce...přidírání na klice atd...vynikající to bude, ale jen prvních 5 let od data výroby:D

Nevim no, dnesni Lexusy jsou tim designem masky daleko vyhrocenejsi a nikdo to takhle moc neresi. Je to asi dane tim, ze po vetsinu casu delalo BMW designove decentni, sportovne ladena auta s vynikajici technikou. Tohle urcite bude sportovne ladene, i to budeit vynikajici techniku, ale decwntni to teda fakt neni... stylem se me to priblizuje nekam k subaru WRX STI. Ta maska na tady tomhle bmw je stejne vyhrocena jako to kridlo na sticku:D
Poslední komentáře
- bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů