Pólin
Jméno | Pavel Šatánek |
---|---|
Bydliště | Přerov |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 4.2 měs. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 699 |
Pozitivních komentářů u článků | 218 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Čistá japonská mechanika
Pokusím se Vám popsat moje veskrze pozitivní pocity z mého nového rodinného auta, které nahradilo bídu zvanou Renault Mégane II. Jedná se o Subaru Impreza 2.0 GX
Autíčkář elegán
Dneska se namísto autíček podíváme na osobní výbavu každého správného Řidiče.
Zápisky starých dědků
Pár historek starých dědků, které mě stále baví.
Posledních 50 komentářů
co já vím, tak nikasil byl problém všude, kde se jezdilo na nekvalitní benzín, což klidně v 90s mohla být i ČR. Velice jednoduše řečeno je to o obsahu síry v palivu. Když jí bylo více, tak se prý měla usazovat v motoru a tam se z ní stávala kyselina sírová, která "žrala" nikasilové vložky válců... Tomuhle se prý dalo předejít tím, že člověk postivě tankoval kvalitní paliva: tady v ČR as 100 oktan s aditivy... ale jestli to jezdí do teď, tak bych se toho asi taky nebál... možná bych si před koupí poměřil tlaky na válcích
Dneska jsem byl v Ostrave na motokarach a maji tam jeho repliku v oranzove…nevim zadne detaily, ale vypada fakt skvele…
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi daty a tedy jsem nevedel cenu. Ale podvedome jsem si rikal: “za nejakych 650-700 je to docela fajn crossover”. Ale 900k je fakt masakr… to by me ani ve snu nenapadlo…vzdyt za 800 je i40n, ktery ma o 100 koni vice…
Františku, gratuluju ke skvělému nákupu...Vespy jsou moc fajn. Sám jsem jezdil na PX150, což byl 2t a obecně proti tomu Tvému Sprintu celkově pravěk, ale ta podstata je asi podobná....
Nezbývá mi než souhlasit s Krabem: teď jsem se po dlouhé době vezl v něčem trochu zajímavém a sice v novém VW polo GTI a to mělo automat. I v trochu sportovním autě je to prostě škoda...pokud si chci fakt zařídit, tak slušný manuál je pro mě ta nejlepší volba. S automatem tam jaksi chybí to propojení... vím, že je to klišé na klišé, ale já to tak cítím...
Fajn článek- nelze než souhlasit. kolem roku 2010 jsem pro Hyundai pracoval a tehdy mě ty auta fakt nebavily. Dneska je to ovšem jiná...Nka, Genessisy, Staria, i ty jejich elektromobily jsou mi jaksi sympatické svojí jinakostí...
Jen to logo- není to stylizované Háčko, ale prodejce se zákazníkem podávající si ruce.
Mě se to v podstatě docela líbí...zda se mi to trochu jako takový francouzský Subaru Outback... To pohodlí bude fajn, ale ten zakladni pohon je, řekl bych, nedůstojný... A zasloužilo by si to čtyřkolku...ne že ne...
Mám doma kolem 100 hot wheels + nějaké lego atp a ty důvody, proč to nakupuju se v podstatě kryjí s popsanymi v článku. Všechny ty autíčka, která mám obdivuju a vážně bych je chtěl i Real, ale uvědomuji si, že mít je všechny by byl oser, takže jsem ve finále rád za ty desítky modylku a nízké jednotky aut reálných...:)
zrovna minulý týden jsem manželce koupil Adama s obyč 1,4l a musím říct, že je to docela fajn, málo známe auto.
Jen teda musím říct, že i bez sportovního podvozku je to takové uskákané a zvláště při rychlejší jízdě je to strašně poznat... ale holt je to dáno tím, že to má krátký rozvor...
řekl bych, že konkurence k tomuto je třeba i Jeep Wagoneer... cena a velikost bude dost podobná...
ok, máš pravdu...sorry za "dezinformaci"... neověřil jsem si to... můj předpoklad vycházel z historie, kdy se spíše na Chryslerech stavěly nějaké Lancie...
And Stirling:
To ti ne jen přijde, že je to vyvinuté v US. Ono to tak ve skutečnosti opravdu je. Dodge Hornet 2023. Jak jsem to zjistil, zabylo mi z toho trochu smutno...Alfa postavena na americkém SUV- to je skoro tak špatně, jako když Nissan půjčil alfě design kdysi v 80s...
článek fajn a tleskám budíkům Barchetty- jsou moc fajn, když fungují :)
Nesouhlasím ale s tím ,že Jaguar je tradiční a konzervativní značka. Jaguar právě vždycky, vyjma let devadesátých a nultých byla značka velice moderní a progresivní. Vždycky měli velice výkonné motory a moderní technologie. Konec konců třeba po válce vyráběli nejrychlejší produkční auto na světě... Modelem XF se po cca 20 letech vrátili ke svému normálu a tedy na svoji dobu moderním autům.
Osobní auto pro 5, nebo 7 lidí a váží 2,7tuny. To má být eko? A těch trapných 50kg recyklatu...kdyby to auto bylo upřímne a konzistentni, tak bude čalouněné kůži z velrybích předkožek...je to rozezranost nejvyššího levelu, ale hraje si to na zachránce planety. Třeba RangeRovery mají podobné parametry, ale alespoň nevytahuji hlasky o šetrnosti, recyklaci a světlých zítřcích. Jsou to prostě hovadsky velké krámy, které žerou jak Halina, ale alespoň se za to nestydí...
Paráda, díky za test. Od včerejška se dívám po Jimny a nebo samurajovi s tím, že bych ho měl do lesa na dračí s vozíkem, ať si v lese nehuntuju Subaru. Neříkal majitel něco o provozních nákladech? Počítám ale, že to bude všechno trvanlivé a když už se něco pokazí, tak to nebude drahé... Je to moc sympatické auto.
Ok, žádne z těch aut neznám tak do detailu, jako Ty tech několik, co zminujes. Obě ty tesly co jsem měl v okolí já byly Ska prvních modelových rocniku. Jedna má teď dojezd asi 100km a majitel ji stále vlastní na popojíždění na kratší trasy a ta druhá byla nahrazena novým xkem. S těmi zárukami:...je možné, že došlo k tak výraznému poklesu kapacity až po záruce...fakt nevím.
Trinom: jasně, autoforum.cz, protože mě toto téma frustruje, jako kdejakého boomera zdražené máslo v kauflandu..:D
Výrobci udávají, že baterie vydrží 1000- 1500 cyklů nabíjení. A to mi vychází tak, že, když budu hodně velký optimista a budu počítat s optimálními podmínkami, tak běžné EV ujede nějakých 500 000km a je s ním konec. Jasně, tolik najede málokteré auto i se spalovacím motorem, ale u EV se bavíme o hodnotách, které proklamují výrobci. Realita, kterou ale vidím ve svém okolí, je spíše taková, že v našich podmínkách je Tesla za 5 let na polovině kapacity a potom to jde ještě dolů (to jsou opravdu uživatelské zkušenosti několika málo lidí, kteří mají teslu a znám je). Kde čerpáš data, že se jedná pouze o jednotky kusů, které mají takový malý pokles? To mě vážně zajímá...
Já mám za to, že by do tohoto tématu (EV/ICEV) a energetiky celkově, mělo být vneseno a zohledňováno více faktů a méně ideologie.
Realita je aktuálně taková, že ačkoli EVs je v celé EU jen do 2% z celého objemu všech osobních aut, elektřiny je už teď málo a podle odborníků jsou procesy vedoucí k masivním blackoutům na úrovni celých států nastartovány už teď a podle některých černých scénářů jsou už teď nezvratné. Jak do toho zapadají plány na elektrifikaci osobní přepravy? No, nezapadají. A teď, s tou divočinou na Ukrajině, jsou zase ještě více na vodě...
Nemám absolutně šajn, jak to celé dopadne, ale teď nedávno jsme se se známým bavili o nedávné době, kdy diesel byl proklamován, coby nejekologičtější druh pohonu a cpal se i do supermini atd...vzpomínáte na to? a co za tím bylo? ideologie a politické tlaky. Pak prdl Dieselgate a najednou se paradigma mění. Jistá paralela tam možná do budoucna bude...
To mě hlava nebere, jak si to někdo může koupit, když, jak píše Sheogh, to bude, za maximálně 10 let užívání, mít dojezd 50km. To má být ta udržitelnost? To je výsměch nějakým trvalým hodnotám a tradicím, kterými se Rolls vždycky, nutno říci, po právu, kasal.
Kdysi jsem měl Suzuki Ignis sport. 110 koní a cca 900kg. Byla s tím strašná legrace a člověk pořád na okrese jel tak maximálně 140... Měl jsem z toho přesně ten pocit....můžu to drtit jak chci, je to zábava ale pořád jezdím normálnímu rychlostmi. Jinak jedna krásná A112 je i v Hranicích...majitel má i repliku Fiata 500 Abarth... No radost to potkat;)
Na léto mám fakt rád svoji Barcu, ale jinak si samozřejmě umím představit hromadu dalších aut. Mezi ta zcela ideální bych zařadil trebas nějakou 911 Cabrio, nebo jako úplně něj mazec Alfu 8c spider.
Já včera viděl jednu červenou Testarossa na veteránské SPZ v Hranicích... No docela obvykle auto to je:D
Já pocházím z vesnice Střítež. Je to vlice oblíbené slovo u Němců a v anglicky mluvících zemích...:D
u nás kolem Olomouce je to fichtl, ale stejně celá ta přezdívka nedává smysl, protože Fichtel & Sachs byly malé německé motorky ze Svinibrodu a s Jawou to nemělo nic společného.
teď jsem viděl jednoho bíleho Copena v DE a je to fakt srandovně malinkaté... a musím říct, že chlap s mindrákem v tomhle jezdit nebude. Za mě parádní strojek;)
to je fakt...souhlasím...Slavkov je parádní a je moc fajn, že tam pouští auta a motorky až do roku 89. Ono kdyby to rozšířili i o prezentace nových aut, případně tam pouštěli nějaká zajímavá auta i novější, tak by to podle mě taky jen získalo... Jen tam chybí nějaká malá dráha, kde by se ty stroje mohly projet. Jinak tento rok je Slavkov už na konci června... no chystám se na to;)
Za mě to bylo fajn....jako samozřejmě, mezery tam byly docela zásadní (některé značky docela minimální, nebo i žádné zastoupení, vůbec se nejezdilo, výstaviště bylo spíše staveništěm atd atd...). Navíc rozsahem to bylo oprati ročníku 2019 tak poloviční bych řekl... ale jiná taková akce tady v ČR bohužel není a tak jsem rád, že se uskutečňuje alespoň tohle...
Holt na GoodWood members meeting se každý nedostane... Jinak umím si představit, že kdyby se ta akce dělala na nějakém menším okruhu (Most?) a se všemi auty by se tam i jezdilo, tak by to mohla být docela jiná, daleko lepší událost...
Mě se to vyloženě líbí...ta barva je fantastická, profil taky ujde, ledviny mě s postupem času dráždí čím dál tím méně.
A nevím, co komu vadí na klikách zespoda...vždyť to je docela klasika...měla to e30, e36...ovládá se to docela normálně.
Za takový služebák bych skákal metr dvacet do vzduchu...
z venku je to fakt krásný Lexus... jinak ten interiér je vážně moc pěkný....
Tak to bude zajímavé... a nové Ghibli se neplánuje? Je mě strašně sympatické, od té doby, co jsem s tím najezdil téměř doslova pár km v rámci práce...
Za mě je to fajn kára... a když to člověk porovná s Alfou Stelvio, na níž je to postavené, tak je to v podstatě láce... základní Stelvio Veloce, což je asi srovnatelné, stojí 1,3 a toto 1,5 ... jinak samozřejmě , radši bych od Maserati viděl sporťáky a sedany, ale co už... smíření nastává...
kdysi jsem se na to zpětně díval a byla tam auta, která byla z dnešního pohledu totálně nezajímavá a kolikrát téměř zapomenutá... je potřeba si uvědomovat, že je to hodnoceno aktuální optikou onoho konkrétního roku a tato může dávat takové okolnosti, na něž si dneska vůbec nikdo nemusí vzpomenout...
Uvidíme...do dieselgate byla brána nafta taky jako nejekologičtější, nejlepší atd...a vyráběly se s ní i supermini. A dneska je diesel taky ve zcela jiné pozici... nedivil bych se, kdyby se něco podobného stalo s EV...
Já věřím tomu, že dříve nebo později se nového benzínového Lotusu dočkáme.
Ten Lotus je něco, jako by se Rolls vytasil s laciným městským supermini. Naprosto proti filozofii značky.
Na druhou stranu, pokud jim tohle vydělá na výrobu všech těch Elise, Exige, Evor atp. tak asi proč ne...
Kdysi jsem četl článek od Chrise Harrise, že auta kupuje buď to s minimálním nájezdem a v perfektním stavu, jako, hen tu investici, a nebo naopak s co největším nájezdem a co nejlevněji, ať mu není líto v tom jezdit... tahle jeho testarossa má snad skoro 100k km...
:D ok, fajn, nabízí se další otázka a sice: kdy ten medvěd v lese sere?
Možná brzo se ptát, ale stejně: bude tento rok něco i v Brně?
Rozhodne více takových pekáčů....klidně i upravené, ztunene...je to zábava... Tenhle článek se mi zdá jako takovy návrat k začátkům, kdy se tady testovalo všechno, co byl kdo ochotný zapůjčit:D
Nikdo by na slovo "bezemisni" nebyl háklivý, kdyby nám všem EV nebylo do budoucna cpane jako jediná možná, a hlavně nejekologictejsi alternativa osobní přepravy a to vse navíc bez jakýchkoliv silných a na faktech založených argumentů. Jinak auto se mi designové vyloženě líbí...toho zpracování je škoda...ovšem bylo by bláhové si myslet, že třeba ten 100lety náskok mercedesu oproti Tesle nikde nepůjde vidět...
S těmi Hot wheelsy to mám podobně...taky neodolám...zvláště, když to stojí jen 49Kč, že? :D Jinak hra vypadá dobře...na party to bude moc fajn... já takhle hraju se svýma synkama Mario Kart, což bude asi založením dosti podobné... Ale na tomhle je lákavé, že tam můžeš jezdit s auty, které máš reálně doma na poličce...ale ta cena je docela extrémní...
Je to pěkné...Doug Demuro má parádní video o své Vantage V8, kde se nad tím dojímá, že je to nadhera...ale taky tam zmiňuje, ze ty dveře
na lehce ojetých autech nedrží v otevřené pozici...takový detail...:D
Jo, zato Praha je opravdu pupek světa...:) Potlesk..:D
Aktuální outback je pro mě v podstatě rodinný dram car a v téěř nekriticky jej obdivuji...jen, není to žádný sporťák, ale stejně je mě líto, že tady Subaru nabízí jen ten 2,5 atmo motor, když v US mají ten sám motor oturbený... daleko lépe by tohle ústrojí sekundovalo tomu veleschopnému podvozku...
Na Těrlickém okruhu jsem se bavil s Horstem Saigerem a ten mluvil tak, že prostě musí...že s ním jinak není k vydržení a začne mu z toho hrabat, když nezávodí...
za mě parádní peklostroj.. a chválím výběr volantu prototipo je klasika... a jak to prosím Tě děláš, že to za několik málo zim neumře na oxidaci? Umím si představit, že kdybych vyjel s Fiatem, tak je za 2 zimy vejpůl...
Tyjo, za mě naprosto fajn kára... hypotetický fotr by chtěl sporťáka, ale hypotetická máma říká: "potřebujeme kombíka". Takhle asi budou spokojení oba dva... design je fajn...takové demo porsche:) hlavně ten zadek...
Subaru i mám a mám ho jako značku moc rád rád. Ale ta stovka za 13s je fakt masakr... to je dynamika jako u nějakého supermini za 300k...a to u auta za 730k fakt nechceš... I ten nový Outback se stovkou přes 10s je z mého pohledu zbytečně pomalý...předchozí generace byla s 3,6 šestihrnkem a největší fór je, že i s tímhle obr motorem to jezdí, když chceš, do 10 litrů... tedy stejně jako tahle zdechlinka... jinak designově i zaměřením se mi to auto moc líbí...jen teda moc nejede no...
Za mě svatý grál byla AC Cobra od Bburago. Jinak klasická autodráha s nějakýma formulema, angličáci a od cca 10 let hlavně Jawa Pionýr od mojí babičky. To byla ta nejlepší hračka s auto moto tématikou...:D
ridehenry: jasně, tohle je obvyklý a pádný argument, že Lojzkovi, co chodí na toho braníka a buřty je nějaká kultura u zadku... a to je právě to, co jsme tady kdysi s Beastem probírali a sice, že v ČR, a v podstatě ani v EU nemáme žádné následování hodné elity... a tak lidem nikdo neporadí, že ta Davidova hlavní tvorba je ekl, ať si radši pustí třeba klasický jazz (sranda je, že Michal David je skvělý jazzman, ale živí se holt tím, pro co je tady trh).
To zase ten boháč, co jezdí do opery Skovým merglem může nadávat na to, proč z daní platí MHDčko, když jej nepoužívá...
Mám zato, že nějaký obecně platný dobrý vkus existuje, ale hromada lidí jej ignoruje, nebo spíše až, jím pohrdá...
s tím, že na západě Tak třeba usa je, až na několik výjimek(cal), docela solidní příklad neregulovaného kapitalismu (průšvihy farmaceutických koncernů, soukromé věznice, téměř žádná regulace finančního trhu- výsledek 2008/9...)
To že EU se zvrhla v soc. projekt je celkem jasné...na tom se shodneme. Nicméně nebýt v ní by bylo na našem místě podstatně horší, než to co musíme snášet teď... Jiná diskuse to je, nicméně musím říct, stále zábavná
Poslední komentáře
- HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: Obvykle sa výrobná cena pre automobilky uvádza v rozmedzí... - sheogh, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Ten kufr teda na "rodinny" auto moc nevypada. - Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů