načítám data...

krab

JménoPetr "Krab" Jeřábek
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 5.2 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 hod.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru516
Komentářů u článků2782
Pozitivních komentářů u článků820
Negativních komentářů u článků360
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Stále nejezdím v Toyobaru. K sakru proč?

28. srpna 2016, 10:43 33 komentářů

Náhodou jsem kliknul na už dneska starý editorial na autíčkáři týkající se odborné čistě teoretické debaty zda má Toyota GT86 a její sestra BRZ opravdu dostatečný výkon. Blog je velkou obhajobou toho že ano, že je zbytečné chtít víc. Vybavilo se mi současně jak jsem v té době něco v podobném duchu napsal na jiný autíčkářský blog….

Hipsteři, Hejteři nebo Autíčkáři, ale moment! Kdo je vlastně kdo?

30. srpna 2016, 22:08 6 komentářů

Není tomu dlouho co jsem objevil a začal pravidelně číst tento web o autech. A přiučil jsem se něčemu novému. Už dneska díky Autíčkáři vím, že existují nějací hejteři a pak že nějací hipsteři. A kdo je teda potom Autíčkář?

Evropa hejtuje šestiválce a osmiválce!

09. září 2016, 18:03 3 komentáře

Mělo by mi to vadit? A je to fakt ten omílaný Brusel kdo za to může?


Posledních 50 komentářů

krab
včera v 14:11
0
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

Heavy smoker: to je zajímavej postřeh. Já jsem něco najezdil jak na 3er s 2 litrovou naftou, tak i 5er se stejným pohonem + xDrive vždy. A jako skutečně se dá říct, že šestiválec potřeba není, ale je to "nice to have" pro člověka, který to auto konfiguruje a kupuje víc pro svoje potěšení a je duší Autíčkář trochu než čistě, když na to prakticky.

Kde bych si ale 3 litrovou naftu neodpustil je v současné X5, možná by byla OK ta slabší 210 kW , já mě na test teď nedávno tu silnější 250 kW a je mezi nimi příplatek asi 120 tisíc. A 250 kW verze má 700 N.m podstatně víc než na slabší. A čtyřválec už by nebyl ono. Do 2,2 tuny vážící X5 zkrátka šestiválec určitě.

Do 3er, 5er, když k tomu přistupuješ s chladnou hlavou a chceš dobrý auto jako po uživatelský stránce, připlácet si nemusíš.

krab
předevčírem v 16:08
4
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

No, kdybych reagoval na závěrečnou řečnickou otázku, tak fakt ne, nemám doma spotřebič, mám auto! Ne, fakt, auto má duši to není jako lednička... I když ehm, u toho hyundaie a škodovek se tomu přeci jen blíží:)

krab
15. října 2021, 11:36
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

:-D Docela zábava ... Já otevřel autíčkáře po delším čase, hlavně mě zajímal poslední dobou článek o Lexusu v tejdnu , no a tohle Volvo? Já to nechci komentovat, člověk by si to potřeboval vyzkoušet. Naposledy jsem jel v novým naftovým XC60, který dostal jeden můj kamarád jako služební auto a vlastně si to pochvaluje. A sedačky jsou ve Volvu pořád skvělý.

Elektrický Volvo anebo obecně elektrický auto? Tak to je evergreenový téma, já ani Beastar si to nekoupíme, to je jistota, minimálně po dobu, co budou konvenční alternativy a co bude pak, to nikdo neví... Vojta Dobeš mi jednou na facebooku predikoval, že nakonec budu elektrický auto sám chtít, protože zkrátka prý přijdu na to, že je to vlastně ve všem lepší. Od řidiče čtvrt století starýho XJ s volantem na správné (britské) straně úžasná rada :-D

krab
15. října 2021, 09:53
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Tak na to se Dane těším, to jsem zvědavej. Já si půjčuju totiž jen některý nový auta, vždycky jen když něco individuálně poptám a je možnost zrovna si to vypůjčit a ty elektromobily moc nemusím, takže se do toho segmentu moc nehrnu. Taky se v tom ani pořádně neorientuju .. ale třeba starší BMW i3 nebo Hyundai Ioniq, to byla auta, kde fakt jízda kolem tachometrovejch 150 ti po dálnici znamenala rapidní úbytek původního dojezdu, takže třeba s těma by člověk reálně moc nikam jinam než po městě jezdit nemohl

krab
15. října 2021, 09:28
5
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Naštěstí, ale ještě najedeš v nabídce některých výrobců poměrně silná naftová auta, kde je dojezd takřka 1000 km na nádrž nafty a to i v případě plynulého cestování po dálnici tachometrovou 160 tkou nebo dokonce i trochu rychleji. Poslední dobou mám v hlavě nápad udělat test nějakého takovéhoto nového dražšího EV auta a najít si záminku zajet třeba do Mnichova nebo Norimberku a s zpátky a fakt otestovat ten reálný dojezd, když budu využívat potenciál elektromotoru. Zatím jsem měl na vyzkoušení spíš jen ty "levnější" EV auta, kde byl dojezd tragédie a pár desítek km po dálnici i hodně vlažnou jízdou znamenal obrovskej úbytek. De-fakto jakmile se jede nad 120 km/h, tak to začne žrát. Od nás mám ceduli Nurnberg 270 km, když najedu na dálnici, tak jsem zvědavej jestli bych k nějaký nabíječce fakt dojel i když se nebudu loudat.

A ono vůbec ... řešit tohle u auta za takový peníze je vážně bizár.

krab
13. října 2021, 12:40
1
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Nemáš zač, svezlo se v něm víc kluků, i zarytý porschista a neskryvali nadšení. Motor není takový to dělo plný točivého momentu, ale krásně jemná točivá atmosféra co se rozezpívá od 5000 rpm. Japonskej motor...

A důležitý je taky říct že to auto nebude na trhu k dostání věčně, takže asi kdo ty peníze má a uvažuje radši ať to dlouho neodkládá:)

krab
13. října 2021, 10:16
1
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Jo, psal ... to najdeš určitě. Když ti to jednoduše shrnu : tohle auto ať už convertible anebo coupe si koupíš, když tě osloví ten styl a skoro až umělecký přístup k designu. A asi i musíš mít rád japonská auta. A je pravda, že první zkušební jízda která je kratší nepřesvědčí hned. Když by ses ptal mě jaký auto pro potěchu a radost v ceně kolem 3 M, tak bude LC500 horkej kandidát, ale předtím než bych to udělal bych si zkusil domluvit ještě delší seznámení s 911 (992) . Nic jinýho bych pravděpodobně nezvažoval, ale ono to je všechno o nějakým osobním vkusu a preferencích značek atd.. Co může někoho na LC 500 zklamat: 1. motor - nechci říct, že by to nejelo, ale lidi jsou v týhle třídě zhýčkaní těmi biturby a tenhle motor je jiný. Je dobře, že to tak je, ale některou klientelu to tím automaticky odradí. 2. infotainment - je to trochu víc oldschool, prostě pro člověka co má rád ty displeje přes celou palubku to auto fakt není. Čímž naopak auto přiláká tu druhou část, tu autíčkářštější. Těch je míň pochopitelně. Převodovka je tu ale fakt dobrá, to se japoncům povedlo. K řízení bych fakt výhrady neměl, nastavení podvozku, navíc to auto je vyvážený 50/50 a dost na tom lpěli ti konstruktéři, když si o tom něco víc přečteš. Vlastně je to za mě skvělý. Navíc i ty ceny těch aut nejsou vůbec přehnaný, pár youtuberů co jsem viděl dokonce říká : je to laciný, měli by to zdražit ... :-D Tak to já zas ne, ale jako jsem rád, že to není v říši 5 mega + , ale v takový tý, že když by se člověku dařilo a chtěl si udělat radost, tak by to třeba někdy i šlo...

Co nevím, jestli by ten Lexus byl pro tebe. To si netroufám odhadovat. Užít si sekvenci blbin si užiješ, ale nedělá to žádný pubertální pops and bangs zvuky nebo něco jako, že je tam přepínátko "tak a teď budu chuligán" , to auto je takový víc pro dospělý... A co jsem ještě chtěl říct - úžasně v tom hraje audio, fakt výborně

krab
13. října 2021, 09:51
0
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Čau Bíste ... mě Lexus tohle auto taky před asi měsícem půjčil na testovací týden , nebo necelý týden a mě se na něm líbí ty podobné věci jako tady Danovi. Líbí se mi navíc ten skutečně precizní přístup ke konstrukci, kde oni umí skloubit design a funkci v takovou harmonii. Ono to zní jak z katalogových keců, ale fakt máš pocit, že ti to auto postavili na míru. To, že má 2 tuny a kupé cca o 100 kg méně je samozřejmě při sportovnějším svezení znát. Jenže Lexus zvolil dobře geometrii přední nápravy a vhodně převodku řízení tak, že je to řízení docela rychlý a auto se krásně stáčí do zatáčky bez takovýho toho pocitu "bezpečný" počáteční nedotáčivosti jako často u německejch aut. A na výjezdu tomu můžeš klidně fakt naložit a ono se to vesele sklouzne a krásně kontroluje. Ale je to auto primárně na příjemnou jízdu. Je to takový když si chceš udělat radost, ne když chceš jet někde řádit kolem Křivoklátu :-D Na to si vezmeš jiný auto.

krab
02. října 2021, 12:01
0
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI MHEV: Čím méně, tím lépe

Jak říkáte někteří tady.. je to asi 14 dní, jezdil jsem chvíli 6 let starým Sanderem , sice zachovalým, ale furt jsem nechápal, že někdo jde a koupí si to za 159 900... má to 4 kola volant a funguje to, ale za ty prachy můžeš mít sice starší, ale daleko lepší auta ve kterých se dá nějak důstojně jezdit. Ale cílovka to vnímá jinak.. to stejný všechny ty levnější korejský povozy. Ale klientela na to je.. fakt když si člověk uvědomí, že připlatí 20% a má daleko lepší auto. Na druhou stranu, fakt teda období relativně levnejch a kvalitních aut skončilo. To lepší z produkce už prostě dnes nový pod 7 kil moc nejde a to nejsou přitom ani žádný extra výkonný motorizace, je to třeba obycejnej Golf se 110 kW motorem a nějakou slušnou vybavou...

krab
01. října 2021, 11:10
1
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI MHEV: Čím méně, tím lépe

Jak tu píšete ... je to taková móda teď ... Vzhled hodnotit nebudu, ale moje oko tohle auto fakt nepotěší, jako ostatně nic z korejský produkce. Každopádně vždycky když si beru na recenzi nějaký auto, tak zjišťuju jak dobře nebo špatně se mi tam vejde dítě i kočárek. A tahle pseudo SUV třída aut typu "Kamiq" v tomhle testu typicky propadá a je daleko horší s využitelným prostorem proti normálnímu hatchbacku.

PS: jediný auto od Korejců, který fakt za něco stojí je pro mě i30N Performance, to auto je příjemný a mám ho rád. Ale ostatní teda fakt asi ne... ještě se teda hodně vychvaloval Stinger od Kia, to jsem ještě nevyzkoušel, tak nevím. To je takový vzhledově přeplácaný auto, ale jestli se řídí dobře, tak pak to bude asi numero duo z korejské produkce co asi stojí za úvahu, to je asi vše

krab
29. září 2021, 17:14
0
Italský týden aneb nemáte tam nějakou Lancii?

Přesně jak říkáš... taky se mi tohlemoc líbilo. Navíc hezký fotky taky udělají divy. Každopádně popis jízdní pozice v Kappě sedí úplně přesně, přesto jízda v ní má fakt takový to jak se říká charisma :)

krab
25. září 2021, 08:33
2
Ptejte se: velký offroad, dodávka se čtyřkolkou, nebo něco úplně jiného?

Teda tohle je fakt těžkej úkol.. Jsem to tu teď ráno pročetl a říkám si, že sám nevím. Nejvíc se mi líbí typ Goldiese na Pathfinder anebo jak se zmiňuje to dlouhý Pajero. Akorát Pajero do 200 bude dost dobitý se obávám a ono vlastně cokoli z opravdovejch offroadů. US car jako je ten Subík, to zrovna koupil jeden známej a cca do 200 se mu to myslím cenově vešlo, Suburban 5,7čka klasika, nezrezlá kastle, ale dost práce zbývá na interiéru a dalších věcech, prostě Subík do 200 bývá taky trošku pelech, ty hezčí jsou dražší. A hlavně jako daily bych to nechtěl, je to obr, po Praze s tím jezdit, to fakt ne. Starší MLo jak píše Beastar, to mi taky přijde, že do 200 bude fakt oříšek najít funkční.

Nakonec mě napadá Volvo V70 XC/ XC70 (ta druhá generace V70) a motor 2,4/2,5 turbo 200/210 koní. To mi přijde takový stylový, schopný trochu určitě dávat i ty polňačky někde na Ukrajině nebo v Rumunsku a přitom je to i parádní daily auto. Nekoukal jsem do inzerce, ale to si říkám, že by za 150 snad koupit šlo pěkný a rezervu si nechat na údržbu opravy

krab
22. září 2021, 18:39
-1
Úvod Jaromíra Soukupa

Třeba Jaromír překvapí něčím jako Matra-Simca Bagheera nebo něčím takovým... každopádně úvodník pobavil a dát si na hlavní foto svoji podobiznu to taky vyžaduje odvahu... :-D Držím mladému spisovateli palce!

krab
11. září 2021, 18:02
1
Barvy a auta, co patří k sobě

Porsche je typicky spojený se stříbrnou taky. Zrovna i Jaguar E-type. Trumph se mi třeba vždycky líbil v takový typický sedmdesátkový fialový pastelový barvě, bavorák je zas skvělej v techno violet a e39 M5 speciálně v Avus Blau. Toyota GT86 třeba zas byla skvělá v tý oranzovy metalize, no dalo by se pokračovat ....

krab
10. září 2021, 18:39
1
Šetříme s Autíčkářem: Budgetové alternativy žádaných aut

Jako jo, někdy jde fakt vybrat levněji a nakonec i líp, ale těch příkladů je málo.... dneska třeba po zkušenostech s Lexusem LC 500 a zprostredkovanych od dobrého zdroje s F Roma si říkám, že kdo chce Ferrari Roma, fakt si může koupit Lexus LC a dostane z pohledu svezení i kvality fakt lepší auto. A za to co ušetří koupí klidně já nevím, chalupu v Beskydech :) Ale v reálu to tak nechodí, typek co chce Ferrari si koupil Ferrari...

krab
02. září 2021, 23:07
0
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Já si toho ani nevšimnul, mínusu... Náhodou Skipper pár šikovnejch lidí co Jaguary umí zná, takže takovou kravinu vlastně ani neudělal, protože lidi, kteří vědí jak to dát dohromady zná.

To je jedno, každopádně manuální XJ6 je suprová věc. Kdybych měl odpovědět na otázku jakou největší kravinu jsem kdy koupil, tak u mě je to těžký - vždycky když něco koupím mám pocit, že to co si vezu domů kravina fakt není. Jenže ostatní to můžou vidět hodně jinak :-D

krab
02. září 2021, 16:37
2
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

To jsi udělal dobře Skippere, manuální X300 Sport, těch je málo, je to zajímavý, teď jen aby se našel šikovnej klempíř, pak lakýrník co to dá dohromady. Já v naší skupince autistů co občas výletujeme mám i kluka s XJ6 4.0 Sovereign a to auto koupil v zásadě v moc pěkným stavu v Německu. Ale když začal dělat z toho "relativně pěknýho" stavu auto, který bude nakonec prvotřídní, tak se nestačím divit kolik pracných věcí na tom fakt je... člověk musí bejt srdcař

krab
30. srpna 2021, 21:14
0
Chevrolet Camaro Z28 1998: Kam kráčíme?

Myslíš jako ve stylu: "když nemáš po ruce lepidlo, oblep to izolačkou. Když nemáš ani izolačku, šáhni po kapsách, určitě tam bude nějakej samořeznej šroubek..."

krab
25. srpna 2021, 12:20
4
Autíčkářův týden: "Pravda" o Fabii Combi, facelift Lamborghini a Nissan, který nás nemusí zajímat

Koukám, že přišel Beastar! Bravo... Přátelé, ten Nissan Z koupí určitě víc než jen dva zákazníci v ČR. Jen v naší pidiskupince výletníků se sporťáky je těch zájemců hned několik. Spíš je to výmluva, kvůli flotilovým emisím a homologačnímu procesu atd... Nissan nemá v Evropě takovou pozici jako dneska Toyota, kdy díky hybridům může pro nás nadšence jet portfolio od GR Yarisu, přes novou GR86, Supru až k úžasnejm Lexusům RC-F a LC ... Ale jako "šedej" dovoz nebude ten Nissan jistě problém, zrovna jako tady jde koupit třeba nový Bronco od Fordu, ale neoficiálně přes jednoho dealera Ford, má na to jsem koukal i speciální stránky

krab
14. srpna 2021, 12:12
0
O motoristech dnešních i budoucích

Já vím.. zatím nás salamovou metodou o svobody fakt připravují, ale nějak se mi furt chce věřit, že přes určitej bod to dál sroubovat nepůjde, že si to obecně vzato ta většina, my plebs nenecháme líbit. Ale je taky dost možný, že jsem jen naivní.

krab
14. srpna 2021, 11:19
1
O motoristech dnešních i budoucích

Tohle téma se objevuje všude a točí se dost jako kolovrátek, i když přiznám se, je zajímavý a taky si články o představě budoucnosti nakonec rád čtu, protože mě zajímá jestli se dočtu něco novýho, nějakej novej pohled. Když je otázka položena jak se díváme do budoucnosti, tak já jsem optimista. Pro mýho malýho kluka, který bude dělat řidičák vlastně už v době pár let po tom slavným a údajným zákazu spalováků, budu mít v garáži uschovaný starý osmiválec od BMW, starý boxer šestiválec Porsche a starý točivý čtyřválec v jednom starším a druhým ještě starším Lotusu. A pokud se mi pracovně bude dařit a vydělám si nějaké peníze, určitě jednou přijde ještě nějaký další spalovací auto, který bude dělat ty pro mě hezké zvuky a bude dělat radost. Na druhou stranu nevylučuju, že někdy v delší budoucnosti budeme jezdit tady po okolí nějakým menším elektroautem se kterým se vyzvedne dítě ze školky, manželka dopraví do práce atd... V tuhle chvíli jsou pro nás konkrétně tahle auta ještě příliš drahá.

Můj pohled je ten, že se může realisticky vyskytovat postupně na silnicích něco jako 10% elektroaut z celkovýho počtu, o moc víc ne. A budou rozhodně přibývat motoristi co je budou chtít jakmile to bude dostupné, ale třeba konkrétně v naší zemi to ještě dlouho pro drtivou většinu obyvatelstva dostupný nebude. Česká rodina kupuje soukromé auto v ceně do 300 tisíc a spousta lidí si může dovolit jen auto v ceně zhruba 100 tisíc. A na západě už to taky dávno není tak, že každý kupuje co 5 let funglovku, ty peníze na to nejsou , životní náklady obecně rostou.

Já si myslim, že ta technologie přišla trochu v nevhodnej čas, bude post covidová ekonomická recese, zatím se projevuje paradoxně nedostatkem zboží, materiálu a dramatickým zvýšením přepravních cen. A z toho pomalu vzniká slušná inflace, ale nejsem ekonom, možná to neříkám přesně. Každopádně "sen" o vlastním bydlení je pro víc lidí postupem času vzdálenější a sen o novém autě zrovna tak. Obojí se za posledních několik let výrazně zdražilo aniž by k tomu vzrostly lidem příjmy.

Automobilky teď tlačí elektromobilitu až agresivním způsobem, protože potřebují amortizovat obrovské náklady co do toho v posledních letech šly. Vyvíjejí s přestihem, takže dneska se třeba už utratilo za vývoj modelů, které přijdou na trh třeba v roce 2023, 2024 , co spíš zůstává otazníkem a zajímalo by mě to vědět, jestli ty automobilky jdou skutečně cestou kompletního zaříznutí vývoje spalovacích motorů anebo si ten vývoj zčásti a dneska víc "potichu" ponechávají. Teď je směr jasný, chtějí prodávat elektromobily, co se vyvíjely jako nová technologie během posledních deseti let. Ale co bude potom, těžko říct. Každopádně pro nás co máme rádi starý káry anebo si nemůžeme dovolit kupovat nový auta nepřijde brzo žádnej den zůčtování a politici nás nedonutí je přestat používat. Vykopali by si vlastní hrob, nikdo by je nezvolil...

krab
26. července 2021, 11:52
0
Škoda Octavia RS 2,0 TDI 4x4: Sportovní mimikry

Jo, to já takhle tuhle za boha neměl šanci předjet jakousi Teslu model S , takovej ten model s "D" na konci. To jsem pak vygooglil, že D neznamená Diesel, ale že to má dva motory a zrychluje tím pádem jak čert. :-D

Ale to byla spíš příjemná záležitost a zpestření běžný jízdy po okresce než, že by mě to štvalo, naopak. Pán viděl v zrcátku Lotus a najednou za cedulí teda fakt přidal, že jsem čuměl, tak jedu za ním, poodjel maličko jen na rovině do kopce, zatáčky mě pochopitelně brzdil, ale na výjezdu přidal elektriku a bylo... tyhle auta nemáš šanci s konvenčním sporťákem předjet, nevím co bych tam musel mít, tak tři kompresory možná :-D

Pak jsme dojeli dolů do Loděnice ke křižovatce, já jel doprava on rovně, tak jsme chvilku stály vedle, pán stáhnul okýnko, rozesmátej jak lečo, pochválil mi auto a já vlastně taky a bylo to fajn... sranda ovšem, že jak tam stojíme, tak cejtím najednou totální smrad z brzd ... jo Tesla :-D Koně to má, ale taky 2,5 tuny, ale aspoň to auto pěkně protáhnul. Zajímalo by mě o kolik se takhle maximálně rychlou jízdou sníží dojezd, ale na to už bohužel nebyl čas se zeptat...

krab
19. července 2021, 22:48
0
Toyota GR Yaris: Podržte mi pivo!

Mě to nechávat nemusíš... já mám štěstí, že si to koupili dva kámoši, tak možná, občas když udělám "krabí oči" a půjčím jim na vyjížďce zas nějaký svoje auto, tak si to můžem chvíli prohodit a já si ten GR Yaris zas zkusím. Koupit jsem si to chtěl ten první večer, když jsem to měl půjčený, pak se to po vrácení každým dnem trochu rozplynulo...

Paradoxně stejnej problém jako máš ty mám s GR Yarisem i já, i když z jiný strany. Pro tebe je ten vzhled neprůchozí, protože je to "jakoby" Yaris, pro mě to je teda taky, ale vyznávám prostě trošku odlišnej styl. Za milion bych volil přeci jen spíš BRZ/GT86 a jsem zvědavej na kolik vyjde to nový auto, Toyota GR86 a od toho si slibuju, že bude supr...

Ale v reálu z novejch sportovních kár furt vzhlížím k Alpine A110, to auto je úžasný, jen je prostě ještě o dost dražší než GR Yaris (a paradoxně i pomalejší) což mi je ovšem kupodivu úplně jedno...

krab
19. července 2021, 15:51
-1
Toyota GR Yaris: Podržte mi pivo!

I video! Pěkný, fakt smekám klobouk, protože tohle není snadný to udělat...
A Yaris GR? Úžasný auto, taky jsem po svezení tenkrát v zimě váhal jestli do toho nejít. Nakonec si říkám, že taky radši v rámci zachování vlastního života jsem rád, že jsem do toho nešel.. Ba ne, krotit bych se dokázal, ale velká pravda je, že to auto tě přiměje skutečně k okreskovejm průjezdům rychlejším tak o čtvrtinu než v čemkoli jiným... Z nějakýho důvodu to auto maskuje rychlost. A to mi ještě chybí svezení na suchu a na to jsem taky zvědavej...

krab
13. července 2021, 10:37
-1
Ford Fiesta ST: Když radosti není dosti…

Fiona je skvělý auto! A máte tam moc hezký fotky, fotograf je moc šikovnej, Fiestě to fakt sluší. Navíc třídveřová varianta v modrý, co víc si u hot hatche přát. Snad jen trošičku lepší cenovku...

krab
09. července 2021, 14:26
3
Škoda Enyaq IV 80: Haters gonna hate

Hlavně že si to ještě pamatujou ... kdepak já bejt tehdy naživu, bych ho hnal toho Křižíka jednoho i s tou jeho ekológií na baterky :-D Takovej Benz, to byl jinej sekáč

Ne, je to úsměvná diskuze... Víte co, dokud to je tak, že chápeme moderní elektroautomobil jako doplněk trhu, stroj, kterej dává někomu smysl, líbí se mu, fandí tomu, tak je to super. Máme rozšířenou nabídku... Jenže, bohužel realita je ta, že se tahle "alternativa" na kolech nezdravě propaguje skrze politiku a to se divím, že mnozí přecházíte mlčením a jste z toho v klidu.

Já budu dál jezdit ojetinama na benzin, takže mě to nějak neovlivňuje, ale štvou mě některý názory těch příznivců elektro, občas fest. Hezkej pátek jinak přeju

krab
09. července 2021, 00:28
3
Škoda Enyaq IV 80: Haters gonna hate

Neboj, Krab tu je s tebou :-D Sice už to tu chodím číst jen tu a tam, tenhle článek jsem si přečetl a reagoval jsem úplně stejně jak ty... snad jediný čím Kuba aspoň trošku pozitivně překvapil, že se nesnažil napsat bullshit typu, že tahle kára nahradí všechny ty vaše dieselový Kodiaqy, protože je to prostě lepší nebo budoucnost nebo tak nějak jak to v těch ostatních reklamách na elektromobily běžně píšou...

Nesmyslnost elektrickejch aut dojde firmám a lidem obecně fakt v tuhle chvíli až v momentě, kdy jich bude skutečně už hodně a nebudou mít kde to nabíjet. Ten moment za pár let nastane. Teď se s velkou reklamou a marketingovou masáží bude muset prodat velký množství těchhle nesmyslů na kolech, aby se aspoň trochu amortizoval jejich vývoj, pak se pomalu přejde zase na jistou formu spalovacích motorů. Ale teď se nenosí to říkat otevřeně...

krab
17. června 2021, 09:36
-1
Yamaha MT-07: Náhrada za mé SV?

Nad tím Tridentem fakt uvažuju, že bych si ho chtěl zkusit a možná se to i povede, nějaká předváděčka bude. Ale obávám se taky, že budu sedět víc na motorce jako u toho Streeta. Já vždycky rád dívám na ty recenze co dělají Angličani, ty motorcycle news, ti mají výborný ty testy a komentáče k tomu. A Triumphy mají hodně rádi... ale ten jejich hlavní týpek co testuje motorky je takovej menší drobnější typ, já mám 180 cm a 90 kilo a tak nějak mi vyhovuje trochu vyšší stavba biku.

Asi jo, ten hyprouš mi vyhovoval po všech stránkách. Možná by to nakonec dopadlo, že bych šel zas do něj. A nejspíš zas do staršího vzducháče, ty novější už dostaly Testastretta II. motory, ty vodou chlazený a elektroniku co si prej dost žila po svým. Ten co jsem měl já byl fakt teda extrémně spolehlivej

krab
15. června 2021, 12:32
-1
Yamaha MT-07: Náhrada za mé SV?

Poslední motorku co jsem měl byl Hypermotard 796 a hrozně mě ta motorka bavila. Výkon cca 80 koní nic moc, ale na to moje okreskování a dokonce i na dolomity a několik tréninkovejch trackdays v Mostě byla skvělá. Hodně jsem se na ní naučil. Předtím jsem měl naháče Bandita 1250 a to byla skvělá motorka, ale takovej těžkej brundibár... A teď už 2 roky motorku nemám, sem tam mi chybí, ale reálně teď pár let určitě nenajdu čas pořádně jezdit a věnovat se tomu. A tak najednou nevím... líbí se mi styl těch retrobiků, teď přes kamaráda bude možnost mít na pár dní tu indickou Jawu, ale to si půjčím spíš ze zvědavosti než, že bych o tu motorku výhledově stál, to asi určitě ne... Svezl jsem se v Dolomitech půl dne právě se Street Triplem, dokonce to bylo erko , motorky jsme si totiž s kámošem na výletě na chvíli vyměnili a byla skvělá, ale přišla mi taková na mě skoro až malá. Speed Triple, ten se mi líbí moc, ale na toho si radši netroufám, asi by to bylo moc. Zrovna tak se mi líbí ta Súza, GSX-S1000, krásná motorka, seděl jsem na ní, široký řídítka, pěkná velikost, akorát teda nevím, no prostě sportovní litr, nevím jestli to není zbytečně moc silný. A teď když jsem viděl první fotky toho Tridentu, tak si říkám, za 2 kila možná úplně ideál na takový to moje ježdění, kdy už přeci jen se bojím to hnát nadoraz, spíš prostě motorku co si užiju v rozumným tempu, třeba do těch kilo pade a současně na ní občas člověk i tím heftem otočí nadoraz a má pocit, že ten výkon využiješ a současně neletíš dvě kila +...

S Tridentem bych se moc rád svezl, ale nevím jestli se naskytne vůbec nějaká příležitost se na tom aspoň kousek někde projet. Je mi jasný, že pro hodně zkušený sportovní jezdce to bude už málo, i ta cena jasně říká, že komponentově to nemůže být top, zrovna tak jako ty MT07, MT09 Yamahy, taky postaveno rozpočtově, ale zas běžnýmu jezdci to nejspíš stačit bude.

krab
15. června 2021, 11:04
-1
Yamaha MT-07: Náhrada za mé SV?

suprová recenze a motorky na autíčkáři jsou bezva, jak tu lidi ostatně i píšou. Taky se mi MT07 líbí, respektive její varianta XSR, buď sedmikilo anebo rovnou tříválec 900, ten má pěknej nasranej zvuk, prostě jako Triumphy. A to letos přišel na trh novej Trident 660, krásná motorka za hodně rozumný peníze a dost možná motorka kvůli který tu kombinézu oblíknu časem znova :)

krab
09. června 2021, 10:45
8
Ptejte se: Šestiválcový sedan s pohonem zadních kol

Musím říct, že dneska bych toho Chargera bral taky... respektive tedy spíš Challengera (já osobně, kvůli vzhledu). Bavoráky mám hrozně rád, ale cokoli vyráběný po řadě E46, E39, E38 atd... mi zkrátka už moc neříká, dokonce ty nejnovější mě ani nějak nebaví řídit. A jsou to poruchový "křápy" tak trochu... Giulia je super, šestiválec holt nemá, ale jízdní vlastnosti jsou špičkový, vzhled nádhernej, to je auto který se mi líbí. Ale Amerika má přeci jen nakonec něco do sebe, koupíš to za rozumné peníze s 5.7 Hemi , můžeš mít i manuál, i když automaty jsou ZF 8spd u těch faceliftovejch, podvozky v podstatě mercedes benz u těch Dodgek a člověk je vysmátej a na celou EU, JPN a korejskou produkci se může s klidem vykašlat a bublat si hezky osmiválcem krajinou...

krab
28. května 2021, 09:30
-1
Ve službách státu: Nevážně o prezidentských speciálech

Já jsem se dočetl někde, že Král Tupou VI. z království Tonga v Polynésii používá jako oficiální vůz londýnskej černej taxík. Do jinýho auta by se mu špatně nastupovalo s žezlem a korunou na hlavě, psali...

Tak ten mi přijde jako největší bourák :-D Jinak moc vtipnej článek, hezkej nápad...

krab
22. května 2021, 19:30
1
Auta, která zachránila svou značku

Tak to je teda vážně velká vzácnost... starý prospekty a katalogy mě taky nesmírně baví. Ale zatím jsem si nenašel čas na to cíleně vytvářet nějakou sbírku. Ale do garáže jsem si přesunul takovou skříň s poličkama a postupně to plním starými knížkami o autech a časopisy co jsem různě nasbíral a nevyhodil...

Ten příběh asi fakt mohl být jak píšeš, já si v souvislosti s tím pamatuju na první skautský příručky, knížky atd, co jsme jako malý děti po revoluci měli a to všechno bylo překopírovaný z toho co se stihlo vytisknout v roce 68/69... takže když použiju analogii, asi tehdy bylo připraveno leccos, jenže vývoj pak šel bohužel jinam :(

krab
22. května 2021, 18:23
2
Auta, která zachránila svou značku

Dík za sdílení, to je moc zajímavej katalog, hlavně mě překvapuje, že existoval česky, když se u nás zrovna právě VW prodávat ofiko nemohlo..

Jinak já bych to s tím posměškem k technice VW nepřeháněl, Brouk byl nesmírně populární ještě daleko potom, co přišel Golf a Mexiko se díky němu prakticky motorizovalo. VW T1, T2, T3, to byla skvělá auta a ta koncepce boxeru pod podlahou vůbec ničemu nevadila. Ani u toho kombíku u Variantu typ 4 , tam byl konvenční kombíkovej kufr vzadu a ještě jeden menší vpředu.

Ale souhlas, že Fiat 128 , vlastně původně Autobianchi v 60. letech, 127 a 128, zkrátka vývoj italskýho auta se samonosnou kastlí, motorem vpředu napříč a pohonem předních kol byla cesta kupředu. A všichni to chtěli... Proto ten Golf, ale vlastně i první Audi 80 a Passat B1, tím najednou Volkswagen tu zastaralost koncepce rychle dohnal

krab
21. května 2021, 21:34
6
Auta, která zachránila svou značku

Kluci, s tím Ypsilonem jsem nedávno shodou okolností jezdil a ono to není zas tak špatný auto. Je pohodlnější a tišší než pětistovka a má docela zajímavej design. I když teda mě se zrovna nijak zvlášť nelíbí. Jestli to auto ale nějak překlenulo chmurnou epizodu Lancie, kdy skoro umřela a jen díky tomu, že se tohle auto furt nějak prodává neumřela totálně, tak si jí budou muset dát jednou do muzea na piedestál. Otázka spíš je, co bude představovat budoucí Lancia. Jaký druh aut bude Stellantis chtít pod názvem Lancia prodávat, na to jsem zvědavej a zatím netuším

krab
21. května 2021, 12:43
-1
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

to je fajn dotaz... já jsem v třicítkách N měl možnost strávit dohromady docela slušný množství času a byl jsem za to rád... hodně se těším i na vyzkoušení tý nový dvacítky N. Se mnou je to tak, že pro mě ta kategorie nemá takový kouzlo, abych šel a koupil si to. Ale rád ty enka doporučím, protože se opravdu hezky řídí, je to z hlediska nastavení a konstrukce fakt dotažený auto. Ale s čím mám u Korejců obrovskej problém je design. Pro mě je přeplácaný, neuchopitelný, chybí mi tam něco ... ale oni za to nemůžou, ty značky do 90. let stavěly spíš licenční auta a až cca po roce 2000 se Kia i Hyundai začala vysloveně zmáhat a stavět auta svoje, kvalitní najednou už docela a zažily raketovej vzestup. Dneska jsou v určitým segmentu už i lídři, třeba to vodíkový Nexo ... to jako člověk čumí. Já jen zkrátka nejsem jejich zákazník a asi nikdy ani nebudu

krab
21. května 2021, 11:00
1
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Kdyby se ta otázka takhle otočila, tak to u mě dopadne tak, že třeba velkou ameriku, prostě muscle car... ta image těch aut ke mě moc neštimuje, ale už bych to vůbec neřešil. Je fakt, že Mustanga ne, ale nějakej "Mopar" s co největším motorem, do toho bych klidně už dneska i šel :-D

krab
20. května 2021, 19:50
-1
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Póline, jo, přesně jak říkáš... ty ve VB uniformách, za to se vysloveně stydím, když to přijede na nějakej sraz a divím se pořadatelům, že to tam nechají, kolikrát to jsou akce, kde nejsou socialistický auta skoro vůbec. Jasně, že s těma Tatrama jsem to asi přehnal, ale fakt je ten, že černá 603 a 613 na mě bohužel zanechává ten dojem auta pro ty tehdejší pohlaváry. Jinak jako ta technika i design jsou moc zajímavý. U 603 víc než u pozdější 613, ale i chromka má něco do sebe...

S těma staršíma mercedesama to mám tak, že se mi taky líbí, ale jsou v kategorii "asi by to jen tak hladce neprošlo doma" :-D

krab
20. května 2021, 13:23
3
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

To je moc hezký téma...
Taky mám pár aut do kterých bych fakt nešel kvůli image, teda spíš abych to uvedl na pravou míru - kvůli tomu , že bych pořízení takového radši musel tajit před svou ženou :-D Tam patří skutečně i E36, která se mi ale nesmírně líbí a M3 E36 bych za určitejch okolností skutečně koupil a neřešil to.. Víc než BMW tam patří ale staré Mercedesy, teda myslím ty modely 80-90 léta, to by mi taky prošlo hůř a pak některý Ameriky.

Čím bych ale z vlastní iniciativy nikdy nejezdil je autem z Ruska nebo nějakým autem z komunistický éry snad až na pár výjimek. Takový ty auta jako stará Felicie, erko, rapid, to dejme tomu, peníze jaký dneska stojí bych za to nedal ani omylem, ale svezl bych se v tom ze zajímavost a trochu nostalgie vlastně rád. Do čeho bych fakt ale "nesednul" jsou Volhy, Tatry (poválečný) žigulíky, Moskviče a různý gazíky, prostě bych měl takovej blbej pocit, že kdo mě v tom uvidí bude si myslet, že jsem starej komanč anebo se doma v pokoji vždycky večer na červeným koberečku modlím k podobizně Putina :-D

Jinak asi nemám problém s ničím a beru káry vylože podle toho jakej zážitek se v nich dá prožít a všechno má prostě svoje... ale je fakt, že korejský auta jsou na tom se mnou tak tak, že bych si je nikdy nekoupil, nejen ix20 tku :-D

krab
15. května 2021, 13:27
0
Vítězství marketingu nad realitou

Jo, já se svezl zatím jen kraťoučce, takže z toho těžko usuzovat, ale budu mít možnost si vyzkoušet Sierru Cosworth a na to se nesmírně těším...

krab
15. května 2021, 09:19
0
Vítězství marketingu nad realitou

Přesně, o nic jinak nejde... třeba mě napadlo, že příklad marketingu v motorsportu by mohly být karoserie aut Nascar. Ale v zásadě i tam je důvod proč připomínají kastle sériových aut nejenom reklama, ale pravidla v tý sérii, třeba výška auta a tak, z hlavy to ale všechno nevím. U té Group A je to jasné, měly to být cestovní vozy v podstatě. Ty zajímavý designy čistě určený pro závody, to bylo Group B a pak okruhové Group C

krab
14. května 2021, 23:30
2
Vítězství marketingu nad realitou

Honzo, nejde vůbec o modlu... mimochodem Escort Cosworth bych si nejspíš v budoucnu ani nekoupil, protože svezení vs. cena není úplně ten nejzajímavější poměr pro mě. Ale líbí se mi , to rozhodně... Ale to s tím nesouvisí. Prostě jak ti píše i Ráďa ... jde o to, že to auto postavili tak jak postavili souviselo s regulemi skupiny A a pak pochopitelně i s rozpočtem co na to byl ... proto ta "sirka pod sukní".

krab
14. května 2021, 22:23
6
Vítězství marketingu nad realitou

Jsem se sem po nějaké době přišel dneska zase podívat a jako teda ta pasáž o "Cossie" promiň Honzo, ale kdyby sis aspoň o tom někdy něco přečetl ... fakt...

Podívej se někdy teda aspoň na předpisy regulací Group A a pak pochopíš, proč vznikl Escort Cosworth tak jak vzniknul. To, že měl základ ještě v technice Sierra Group A (4x4) to je pravda, ale oni přeci nemohli postavit, jak píšeš, jakékoli auto, to je kravina... Takový postavili už předtím a utratili za to mraky peněz, to byl Group B RS200. Auto skončilo po předčasným konci skupiny B jako rallycrossové , jelo pak i v úpravě Pikes Peak...

krab
14. května 2021, 14:15
0
Toyota Land Cruiser: Kultivovaný silák

LennyLeonard: S tímhle autem (teda s tímhle konkrétním, ale s předposlední verzí s 2.8 Diesel ještě v tom provedení 130kW jsem absolvoval hezkou zimní cestu Alpama navíc v počasí, kdy napadlo skoro všude metr sněhu i víc... schopnosti té J150 tky bych řekl předčí drtivou většinu požadavků jaký na to bude typicky zákazník mít. Kde luxusní SUV ukáže už přeci jen slabiny, tady ten Land Cruiser pořád projede. Je to chytře vymyšlený auto, který zvládá jak cestovat tak terén a vypadá konzervativně, trochu zastarale, ale právě proto má i ten punc něčeho co by se dalo nazvat "auto na celý život". Na mě udělalo během asi 4 denního ježdění vynikající dojem a jediná slabina byl dynamicky horší motor. Být pod kapotou třílitrový bi-turbo diesel R6 nebo V6, aby to mělo i důstojnější zvuk, bude to o dost lepší. Ale horší dynamika byla fakt znát jen při plným obsazení při předjíždění. Prostě to auto z nějakých 90 ti bryskně nepředjede jako běžný silnější osobák a musí se s tím počítat. Tahle verze má lepší výkon, možná se ten hendikep trochu smazává.

Jinak technicky má auto na podvozku zajímavou vychytávku a to systém KDSS, v podstatě aktivně propojené, hydraulikou ovládané stabilizátory, koukal jsem na nějaký video od Toyoty o tom pak když jsem se po vrácení auta tenkrát zajímal o tu techniku.

krab
21. dubna 2021, 09:49
0
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

My tohle téma taky řešili, ale nakonec jsem zvolil nižší rozpočet než těch 400... nicméně 400 je velice rozumná cifra na opravdu pěkné rodinné auto. Upřímně řečeno - vyber to podle tvojí paní. Pokud si přeje jezdit v SUV nebraň se tomu, pokud jí naopak víc oslovuje menší auto, bude vám v pohodě stačit něco jako Mazda 3 nebo Focus Combi. MPV mi přijde možná až moc utilitární, ale o to praktičtější, takže taky bych se nad tím vůbec neošklíbal. Takový Renault Espace poslední verze, to bude pořád skvělý svezení. Nebo ten zmíněný S-max, taky výborný auto.

Z SUV bych se přikláněl k X3 3.0 benzin (N52) , označení 28i , s tím mám nějakou týdenní zkušenost a je to moc příjemný auto s parádním atmosférickým šestiválcem jako bonus. Jinak bych se taky alternativně podíval na Jeep Grand Cherokee 3.6 v nějaké té co nejnovější verzi, která se do rozpočtu vleze.

Naftový auto bych vyloučil, ojetina bude mít typicky moc najeto a zbydou s ní spíš víc startosti. Pokud je nájezd 10-12 tis ročně, tak spotřeba takřka nehraje roli.

krab
19. dubna 2021, 13:25
-1
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

není vůbec zač, já koukal na tu váhu jak tu komentovali kluci.. a právě mi přišlo 370 nějak málo... teda ne málo, to je cca jako má moje starý Porsche, ale tušil jsem, že turbodiesel bude mít asi víc. A ono je to 2x tolik :-D to je mazec...

krab
19. dubna 2021, 12:54
0
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Není, taky jsem se schválně kouknul jak je možný, že je to auto takhle těžký. Ale když ono má rozměry jako mívala pětka, je to velký auto. Holt to tak je. BMW ostatně nikdy nebylo přeborníkem v lehký váze. Poslední vysloveně lehký auto, který postavili bylo 2002 na konci 60. let, to se do jedný tuny vešlo. Z1 a první M3 byla relativně lehká (cca 1250 kg) jinak od Z3, Z4 všechno tak o 100 kg těžší než by člověk čekal. Trojka v šestiválcovým provedení v devadesátkách od těch 1300 kg dál, 1500 nebylo žádný zvláštní číslo. A dneska už se to dostalo k těm 2 tunám.

PS: jinak ale to nemá "jen" 370 N.m , ale rovnejch 700 , což je fakt monstrózní porce

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0305712EN/specifications-of-the-new-bmw-3-series-touring-m340d-xdrive-valid-from-02/2020?language=en

krab
07. dubna 2021, 09:41
-1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Je fakt, že jsem to asi přehnal ... já to zas viděl z tý druhý stránky, kdy mi bylo téměř "vynadáno" že jsem sám vybral 15 let starý auto co bude převážet rodinu. Ale přesně jak říkáš, šel jsem na to cestou selský logiky. Pečlivě prozkoumal jestli nebylo opravdu zbořený a opravovaný nebo někde už rezavý. Typicky je to jak píšeš - vidíš sice povrchovou korozi a jak ta tam je, tak bývají většinou napadený už i ty nosný části. Třeba ne moc, ale už to má na pevnost vliv.

Mimochodem, kamarád chtěl taky pro rodinku jednoduchý levnější auto a vybrali jsme za 140 tis Focus MK2 1.8 16V , sice jsem mu spíš doporučoval S-Maxe, ale chtěl vysloveně menší Focus. A taky si myslím, že to bude bezpečný.

Takže jo, beru to zpět. Spíš jsem chtěl říct, že v tý kategorii do 100 v poslední době nevídám auta v žádných rozumných stavech, spíš všechno hrozně údržbově zanedbaný. A dávat tyhle auta do rozumnýho stavu je dost náročný. Ale vždycky se něco objeví...

třeba zrovna ten zmiňovanej Saab 900 NG , to bylo za pár korun, zrezlé to nebylo a nestyděl bych se v tom rodinu převážet vůbec. Nebo Volvo V50 , to je taky dobrý. Kdybych hledal cíleně dneska něco do 100 , tak bych vytrvale hledal BMW 528i E39 Touring, nějakej po člověku co se o to rozumně staral, což bude sice jehla v kupce sena, ale nakonec se najde. To bylo špičkový auto ve svý době a bude fungovat a bezpečně jezdit ještě teď

krab
06. dubna 2021, 22:36
-1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

To samozřejmě koupíš do kila slušný auto technicky dokonce i perfektní, když je to něco v levnější kategorii. Nakonec v rodině máme něco takovýho taky... Mazda 2 1.25i , to má dneska hodnotu maximálně 50 , přitom to má prd najeto a jezdí to krásně. Ale já to myslel jinak , že auto do kila je takový spíš už s otazníkem jestli v tom vozit svoje děťátko každej den. Pokud vysloveně nemusíš, protože finance nejsou, tak asi vybereš něco bezpečnějšího pro tu mámu.. Já byl taky proti těm SUVčkům, ale dneska to vidím, že to má svoje jasný výhody. U tý kategorie do kila, ale aut střední a vyšší třídy, tam je to typicky jasný - aby to jezdilo jak má, budeš muset buď na tom zamakat sám anebo zaplatit servis. Výjimečně se stane, že fakt koupíš jako já kdysi extrémně zachovalou E39 2.5 R6 benzin ve stavu jako nové auto a za tenkrát 120 nebo kolik jsem za to platil, prostě prd... to bylo milionový auto. Ale to už dost dobře dneska na trhu neseženeš, anebo jo, ale prodávající se nebude stydět si za to říct už úplně jiný peníze. Alfy do kila... to tu vidíš na blogu o té 159 JTD, prostě spíš trápení než radost.

Ale jo, každopádně já měl hromadu aut v ceně do kila a v podstatě vždycky to bylo vynikající, snad až jednou, to jsem koupil blbě strašnej křáp, Citroën C2 s robotizovanou převodovkou, jako že s tím bude jezdit partnerka, no to bylo nejhorší co jsem kdy koupil. Ale chybama se člověk učí. Jinak zase z opačnýho ranku jsem jednou sehnal za 25k Saab 900 2.5 V6 kterej stál hrozně dlouho u jednoho dealera škodovky jako auto z protiúčtu a nemohli ho prodat. A za tenhle peníz mi to nechali. Zdravý auto... dostalo velkou údržbu a pak jezdilo úplně parádně celou dobu. Pak ho měl kolega z práce a tomu to jezdilo skvěle další roky... kdyby se nevyprd na údržbu (byl to Holanďan šetrný...) tak to auto jezdí krásně dodnes.

krab
06. dubna 2021, 14:34
-1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Proto to píšu... legrace , ne já se spíš zasmál nad tím rozpočtem, že fakt 50-70, to už bude vyžadovat hodně kouzlení. Já koupil 15 let starou šunku a celkově jsem někde na 210 tis v nákladech. Ale už se mi povedlo odstranit prakticky všechno co nefungovalo nebo nebylo jak se říká v topu... kosmetiku nárazníků neřeším, to je zbytečný, leda by mi dali gumový (jak praví klasik) :-D X3 2.5i bude nakonec velmi dobrej dělník a hlavně krásně se do ní všechno vejde co se zatím potřebovalo odvézt, převézt atd..

Ale příští auto už pak bude doopravdy asi něco víc v duchu Beastarových rad nad zlato.

Každopádně do kila bych byl téměř bezradný. Možná že se povede něco koupit, ale pokud by nebylo vysloveně štěstí na kus, tak to budou už všechno hodně vylítaná auta.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem