reklama
načítám data...

krab

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoPetr 'Krab' Jeřábek
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 2.2 rok.
Poslední aktivitapřed 10.0 min.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru336
Komentářů u článků1204
Pozitivních komentářů u článků312
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Stále nejezdím v Toyobaru. K sakru proč?

28. srpna 2016, 10:43 33 komentářů

Náhodou jsem kliknul na už dneska starý editorial na autíčkáři týkající se odborné čistě teoretické debaty zda má Toyota GT86 a její sestra BRZ opravdu dostatečný výkon. Blog je velkou obhajobou toho že ano, že je zbytečné chtít víc. Vybavilo se mi současně jak jsem v té době něco v podobném duchu napsal na jiný autíčkářský blog….

Hipsteři, Hejteři nebo Autíčkáři, ale moment! Kdo je vlastně kdo?

30. srpna 2016, 22:08 6 komentářů

Není tomu dlouho co jsem objevil a začal pravidelně číst tento web o autech. A přiučil jsem se něčemu novému. Už dneska díky Autíčkáři vím, že existují nějací hejteři a pak že nějací hipsteři. A kdo je teda potom Autíčkář?


Posledních 50 komentářů

krab
včera v 09:04
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Jo, Elite má známej. Úžasnej design a dost šílený auto. A design Olivera Winterbottoma nemá chybu. Vlastně to mě přivádí i na to, že mám děsně rád i všechna vyrobená TVR , veškeré Astony Martin, všechna MG ( svým způsobem i ty sportovně navlečené Rovery) , akorát mě sere že tu značku používaj nějaký Číňani teď a nic pěknýho nevytvářejí. Těch značek je. Každé Bentley bylo např. vždycky úžasné. Rollsy taky, akorát bych se v nich moc necítil, že je to pro mě. No, dalo by se pokračovat...

S tím Saabem je to tak, že v té době byl nějak i Lotus pod GM. A asi měl schopnější vedení, protože je GM přesvědčilo jen vyrobit pro ně vcelku povedený Opel Speedster, kdežto Saab donutily občas fakt i přeznačkovat nějaký GM produkt, což mě za ty Švédy mrzelo..

Ale jestli existuje značka, která je mi nejvíc nesympatická, tak je to 100% Tesla. Nemám rád to velikášství Muska a nemám rád ty snahy prosazovat elektro auto přes dotace z veřejných peněz. Před časem to někde hezky vysvětloval myslím Clarkson.

krab
předevčírem v 23:09
2
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Já se zamyslel jinak... Každá značka někdy vyrobila auto, který bych určitě nechtěl, vyrobila nějaký křáp atd..
Která značka vyrobila všechny svoje auta tak, že se za žádný nemusí stydět a já bych ho bral? A vychází mi fakt Lotus. Dobrá, Eclat z přelomu 70/80 let úplně nemusím, ale je levný a pořád jezdí zajímavě. Zrovna tak FWD Elan z počátku 90. let. V 50. letech dělali fantastická závodní auta, model Elite je ůžasný, motory Coventry Climax schopné atd. 60. léta a první Elan + závodní tým Lotus + Jim Clark = legendy , pak v 70. letech přišel fantastický Esprit. V 80. letech Esprit Turbo, v 90. letech přišla na svět první Elise. A pak o mnoho let později Evora, který vyhrála EVO Car of the Year.

No a ta budoucnost tedy uvidíme jaká bude. Doufám, že to neposerou nějakým SUV nesmyslem, myslim že to snad ale nehrozí. V ohrožení je spíš Elise a z toho radost nemam.

Jinak ale jasně mám rád spoustu automobilek, ale každá vyrobila něco, co by mi do garáže nemohlo : Alfa Romeo vyráběla příšerný Nissan Cherry v podobně Alfa Romeo ARNA , BMW vytvořilo v nedávné době zvýšené kombi třídy 2, což je hnus , Citroen dělá ekloviny jako C-Elissee, Ferrari vyrobilo mizernou Californii pro pozéry, Fiat má mraky příšerných aut, ale model 500X je asi nejhorší věc, Ford vyráběl například děsivý Escort v polovině 90. let , Honda ultraošklivé HR-V , Jaguar měl svůj X-type, Lancia rezivou Betu, Mercedes brutálně pomalé piáno 200D, Mitsubishi dovedlo vyrobit teď aktuálně vážně ošklivé Eclipse, Mazda rezne obecně u všech modelů, Nissan má svůj Juke, Opel je mizerný všeobecně napříč modely, Porsche vyrobilo Cayenne a Peugeot třeba model 1008. Renault má celou plejádu křápů v nabídce, Seat obecně netuším proč existuje, Saab kdysi vytvořil hnusné SUV na bázi nějakého Chevroletu Blazer nebo čeho a Volvo vyrábělo v Holandsku prapodivná malá auta, např Volvo 440. Škodovka má svojí dvánácettrosku a Volskwagen mexický Fox, který se snažil prodávat i tady. No prostě každá značka má nějaký auta, co bych od nich nechtěl ani náhodou, ale má i zajímavá auta.

krab
předevčírem v 15:12
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Lotus : a je jedno, že to znamená lot’s of trouble usually serious :)

krab
18. října 2018, 23:26
0
Volvo V60 D4 Polestar: Mikrokosmos na kolech

Beastar - teď jsem před nedávnem používal nějakou dobu taky moderní Volvo. Daleko levnější než tohle "Kubajzovo" a přeci jen už trochu staré. Ale pořád se ten model prodává, čeká se na nový. A tuším, že důvody proč utratit peníze za Volvo a ne za zavedenou německou trojku jsou tyhle:
1. Opravdu skvělý komfort sedadel
2. Pocit, že dostáváš něco lepšího než je obyčejný standard ve třídě, přitom to není vyzývavé a působí skromně
3. Logickej výpočet - prostě si to celý spočítáš, zamyslíš se a pokud jsi spíš introvert, tak tě to Volvo může enormně oslovit

Jako nechci tu značku propagovat. Ale jedním Volvem jsem jezdil 2 roky. Předtím taky nějakou chvíli se Saaby. A mám ty Švédy svým způsobem rád. Zajímavý je ještě to, že si ve Volvu nepřipadáš jako že jsi zaplatil extra prachy a dostal za to jen nálepku lepší značky, jestli rozumíš, jak to chci říct.

Jednoznačně mínus mají ta Volva v tuhle chvíli s motory. Chybí jim nějaká vlajková aspoň šestiválcová loď. I když i tady bude leckdo argumentovat, že tohle bez potíží supluje hybridní čtyřválec T6. Což možná je OK, ale Audi jim sebere nějaké prodeje, protože má tu škálu motorů pestřejší, Benz a BMW zrovna tak...

krab
17. října 2018, 10:34
0
Jak ochutnat McLaren a zbořit touhu po neodpouštějících bestiích

Za mě taky palec nahoru! Paráda. Hlavně ten příběh majitele, který si to auto vysnil, vydřel a pak koupil. A nebál se ho půjčit autíčkářovo ochočenému závodníkovi do rukou!

Zajímavej a vtipnej je ten postřeh o Boxsteru ... McLaren by měl vážit něco pod 1500 kg, čili ne o moc víc než Boxster a až na docela dlouhý rozvor (2690 mm) není dramaticky delší. Přiznám se, že by mě to lákalo moc!

Na druhou stranu by mě i zajímaly dosavadní provozní náklady a dojmy majitele z ježdění. Přeci jen je jasné, že tohle auto sice bude nechutně rychlé do 100 km/h asi jen o trochu než třeba moje Eliška, která je jen svižná, ovšem od 100km/h do 200km/h a dál to bude najednou jiný časoprostor. Otázka je pak jak s tím naložit? Jezdit jenom pravidelně do Brna na okruh na trackdays? Uhlídáš se na silnici, abys jel jen hodně rychle a ne brutálně jako úplný bezmozek?

Někdy mám totiž dojem, že i "slabá" Carrera o 300 koních a 1320kg hmotnosti jede naplno tak rychle, že není moc míst, kde ten motor vytočím naplno na vyšší kvalty než dvojku a trojku...

Jinak auto je to nádherný. Můj sen by byl asi základní nový McLaren 540C
-
Komentář upraven 17. 10. 2018, 10:35:44

krab
10. října 2018, 14:29
1
Nestihli jste si koupit Yaris GRMN? Zkuste GR Sport.

tak to vím přesně na koho to cílí... na paní Krabovou. Místo našeho jednobarevného Yarisu 1.33 CVT by chtěla nejradši hybrid v barvičkách :-D

krab
10. října 2018, 14:25
2
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Klobouk dolů! Tohle se vám povedlo. Fakt hezký čtení. Spolu s článkem o GRMN jsou to fakt povedené textíky a hezky jsem se do toho začetl.

A jestli bych to auto chtěl? Když říkáte, že chtěl, tak asi jo. Jak jezdí starší, ještě atmosférické varianty vím a V10 byla hodně pořádný kladivo a pořád jsem s tím byl u pumpy :-D Nicméně po pár dnech, kdy jsem ten šílenej 5 litr co točí lehce přes 8 tisíc otáček vrátil, usoudil jsem že to pro mě není. A tady je dalších 93 koní... mazec!

krab
09. října 2018, 14:46
0
Toyota Yaris GRMN: Rodí se takhle legenda?

Uvidíme, nejnovější informace jsem nehledal, ale tipnul bych že jo. U BMW Z4 už bych si moc jistej nebyl...
S těma manuálníma převodovkama je to taky takový komplikovanější. Ty motory se dneska u většiny aut ladí právě k automatům/dvouspojkám a ručnímu řazení se už z vývojovýho hlediska nevěnuje tolik pozornosti. Třeba u nových bavoráků už ten proces řazení není nic moc a drtivá většina zákazníků vybírá automat.

Nová Alpine taky nemá manuální převodovku ... taky mě to mrzí. I když mě to vlastně nemrzí, protože sportovní auto si můžu dovolit koupit holt až když je ojetý :)

GRMN mě čistě zaujalo tím, že předpokládám jak moc bych se za volantem bavil. Nicméně jak píše Rock dole - lepší je mít motor vyladěný Lotusem v Lotusu než v Yarisu. Asi bych jeho slova i potvrdil :)

krab
09. října 2018, 13:54
0
Toyota Yaris GRMN: Rodí se takhle legenda?

Pěkný! Bohužel jsem se s ní nesvezl, ale slyším samou chválu a zajímavé postřehy.
Shodou okolností jsem jednu viděl v neděli, nějaký pán si jí půjčil od Toyoty a fotil, já jel na kole, tak jsme se chvíli o tom autě bavili. Sedí se hodně vysoko, jinak asi výčet negativ mizí... Zvuk to má fakt dobrej. I provedení je parádní.

Škoda, že jsou to limitky a tak asi dostupné nebudou nikdy. Zajímavé srovnání by bylo s Cupovým Cliem MK3, který se dá v pohodě koupit za třetinu GRMN :)

No a na Supru se teda těším taky. To bude určitě povedený auto, snad způsobí podobný poprask jako dvojčata GT86/BRZ

krab
08. října 2018, 20:28
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Tomyxi - dík za pochvalu, teď myslím asi za všechny. :) A jen malá poznámečka - furt jsem neumřel, stále jsem naživu, ale jo máš recht - na ty vaše komentáře jsem se vždycky těšil. A věděl jsem , že když budou blbý a negativní tak jsem to taky pěkně pohnojil, když ne, tak se to asi povedlo :)

krab
07. října 2018, 20:15
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Sporadicky ... můžou tam lidi přihlášený přes facebook nechávat komentáře. Typicky tam toho je víc u mainstreamově laděnejch článků, který často i visí v boxu na Seznamu. A takový většinou fakt číst nechceš :)
Když tam píšeme něco víc autíčkářskýho, buď tam není nic nebo jen méně komentářů, ale občas od fajn lidí. Matěj má pravdu, když nahoře v tom editorialu píše, že Autíčkář a komentáře jsou dost unikátní místo českého internetu

krab
07. října 2018, 20:06
6
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

O tom žádná... tady navíc jsme ještě občas schopní se i potkat, občas si něco napsat do zpráv soukromě atd.. Ty velké weby tohle nemají ani blogy čtenářů - což mě osobně přišlo jako jeden z nejlepších nápadů co Autíčkář zrealizoval.

Já myslim, že ta slušnost tady má výbornou šanci zůstat. Potřebuješ registraci a to už tu žumpu samo o sobě částečně odradí. I když abych něco pozitivního i na moje nové působiště, kde si občas hraju na "novináře" , tak i tam se mi objevilo pod článkem mnoho příjemných komentářů. Ale i těch horších... Každopádně tam to není v tom rodinným formátu jako zady s princiálem Beastarem, kterej ti milerád okomentuje skoro všechno co se vydá. A já sem často přijdu večer a skoro víc než článek koukám na ty naše divný a legrační komentáře :)

krab
07. října 2018, 12:43
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Bíste, ty ses teda rozepsal :) Korýš je furt s váma, dneska jsem teda zase na kole mezi pumpičkářema namísto na kafé a kárách, ale sleduju to tu furt...

A máš recht, nás všech 20 diskutujících se vždycky shodnem a cizáka patřičně vyštípáme, případně přijde Bříza a jednou z rok jako blanický rytíř se objeví Komín :-D

A Matějovi přeju ať ho to psaní furt baví

krab
05. října 2018, 22:23
0
Autíčkář na Kubě: Koráby z ostrova svobody

Haha, Habakukk válí! Jo, říkal jsem si, kdo přijde s podobným komentářem a jsem rád že nejsem první. Naštěstí tady se žádná politika neřeší, ale když jsme u toho, Adam by asi ten výlet do KLDR potřeboval. Mě stačil jeden do Lidově demokratické Číny a jsem od tý doby hodně rád, že jsem se zrovna narodil tady u nás :)

Ostrov svobody zní teda fakt skoro jako nemístnej vtip. Chudáci měli ještě větší smůlu než my a než se z toho vyhrabou, bude to generace / dvě ...

krab
03. října 2018, 11:11
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

to je pravda. Přitom u některých aut je to fakt problém. Co mám na mysli jsou hlavně sportovní Toyoty z 80. let. Sehnat nějaký díly normálně, to je těžký

krab
02. října 2018, 14:10
0
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

To je koukám dost vyčerpávající odpověď. Prostě je potřeba se řídit normálně selským rozumem. Ale je důležitý do toho dát i trochu emocí, jinak by spousta starých aut skončila na šroťáku.

Některý značky to dělají velmi dobře a o své staré modely se starají a zákazníky permanentně zásobují díly. Ukázkou je Porsche. A taky většina jejich aut pořád jezdí. Mám rád tu jejich reklamu s tím traktorem :)

Japonci to v tomhle směru vychytané nemají, na mnoho aut ani z přelomu 80/90. let už se mnoho dílů sehnat nedá. To je hodně blbý.

No a pak je tu ta legislativa a myslím, že se jako autíčkáři budeme fakt muset vážně pořádně mobilizovat a ozývat se, aby nám nějaký "užitečný idiot" ve státní správě nebo přímo v evropským parlamentu neztížil používání našich starých kár, co máme rádi. Toho se bojím nejvíc, protože se dělají větší a větší restrikce, takže v Evropě lidi obecně stojí provozování starých aut pořád víc a víc, což je špatně. Metou nám do tváře ekologii, přitom je to jen čistá demagogie.

krab
30. září 2018, 13:09
2
BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Zdravím bojovníka s petrolheady :-D
Náhodou, já jsem ti tu možnost testovat i8 nezáviděl. Přiznám se, že si rád taky rozšířím obzory pokud bude příležitost, abych věděl o co přicházím. Přiznám se, že asi stejně jako KS nechápu proč bych to auto měl já chtít, nicméně chápu proč vzniklo a koho to ve výsledku přitáhne.

Já jsem tradicionalista, takže pokud tohle opravdu vyjde reálně na 4 mega, koupil bych si místo toho libovolné Porsche 911 dle vkusu každého zájemce. Mě i8 připadá jako nový drahý iphone. Dáš za toho hromadu peněz, chvíli jsi s tím in, ale za rok/dva přijde nový a daleko lepší. Když si pořídíš libovolnou novou 911 zůstane natrvalo tím, čím je. To je jako když si koupíš tradiční švýcarské hodinky.

Zkusím si najít ještě nějakou recenzi, kde i8 vzali pod krkem i na okruhu a rozebrali jízdní vlastnosti. Honza Koubek jí měl, ale jel s ní spíš někam na kafe a ani u tvojí skvěle napsané recenze moc informací jaké zážitky za volantem čekat, jak se dá reálně ovládat v tempu jsem se moc nedozvěděl. Zdálo se mi to, že to popisuješ jako takové velmi kompromisní. A to auto je navíc dost těžké - možná lehké na hybrid, ale příliš těžké na opravdový sporťák.

Hele třeba se poštěstí se s tím svézt a sám uvidím :) Každopádně moc fajn čtení.

krab
27. září 2018, 17:15
0
krab
27. září 2018, 15:16
1
Ford C-Max Sport, 1.0 Ecoboost: Všechno při starém

Bíste, to víš Kubajz je novej tak dostal od mazáků rajóny :-D

Ne, víš co? Jeho a i ostatní kluky a holku tady místního nejlepšího čtení o autech tahle obyčejná nová auta testovat baví ... mě ne a chodím sem hned jen číst komentáře a připadám si jako hnusnej snob :-D ... vlastně ne, možná bych si radši přečetl o tom starým C-maxovi, bývávalo to dobrý auto ...
-
Komentář upraven 27. 9. 2018, 15:17:25

krab
21. září 2018, 19:50
0
Plánované SUV od Ferrari bude Plnokrevník

Bíste, mě se to fakt líbí. Jako je to trochu replika původní velmi staré testarossy, což já rád, aspoň to není žádné debilní SUV

Btw: dneska jsem u oběda viděl BMW X4 s málo příplatkovými koly. No víš jak to vypadá? Jako BMW X6 vyprané na 90° :)

krab
21. září 2018, 16:29
0
Plánované SUV od Ferrari bude Plnokrevník

tohle Ferrari ale fakt bude krásný... to ať se jde se Zondou vycpat :-D

krab
21. září 2018, 16:22
0
Plánované SUV od Ferrari bude Plnokrevník

Nevím jestli tohle vůbec komentovat...

Ale Ferrari před pár dny představilo tohle Monza SP1 Monoposto a SP2 Biposto. A tomu říkám Bravo... :)

krab
21. září 2018, 14:05
1
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Vy jste všichni ouplně vedle jak ta jedle ... charakterní kombík za 100 je přece černá dvojkovová Oktávka 2.0 TDI čipnutá na 180 koní s vyhřívanou seslí, navigací a 120. tis km na hrbu. Bazaristo čaruj! :)

krab
19. září 2018, 15:07
1
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

to je právě to. Zrovna včera jsem jel k večeru z Barrandova dolů a viděl tam nedobrzdění Lexe IS200 do nějakého Volva SUV. A když jsem se pak zamyslel nad tím, říkal jsem si - škoda toho Lexe a hlavně mě hned napadlo : tohle je v prdeli, to už dohromady nedá. To je právě úskalí těchhle zajímavě jezdících japonskejch a anglickejch exotů. MG ZR, ZS (V6) , ZT , IS200 ... nechci pak být v kůži toho člověka co po ťukecu ve 20km/h shání světla, masku, nárazník, kapotu a drobnosti pod tím. Nový buď nejsou nebo za nesmyslné peníze vůči ceně auta a použité můžeš měsíce hledat aby se to dalo do kupy.

Tím nechci říkat, jezděte Fábkou, ale jen jsem si uvědomil, že potřeba přemejšlet i s tímhle. Nakonec já furt kupuju auta v tomhle duchu, prostě si to nesmim rozbít, jinak je to na hovno... Občas se dá ale i hodně starý auto pojistit havárkou, ale spíš to moc nefunguje si myslim...

krab
18. září 2018, 22:47
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

to souhlasím. Akorát otázka je vždycky co stojí náprava problému. Když bych si představil si koupit úsporný auto pro denní používání protože bude levný, koupím si starší Fabii 1.2 TSI ( ten osmiventil) a zrovna budu mít smolíka, že než pojedu nechat vyměnit rozvodovej řetěz za opravnou sadu ono se mi to potká, tak to by si se asi vážně vzteknul. Když se utratí peníze do kdysi drahýho sporťáku, tak s tím tak trochu počítáš, ale když se ti vysere něco drahýho na "levným autě pro denní používání" tak je to dost naprd.

No já se furt radši držím obyč. atmo benzínovejch motorů ...

krab
18. září 2018, 22:31
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Dík za info. No já slyšel o jedný tříválcový KO, ale bohužel bez podrobností, na netu jsem toho moc nezachytil, ale ani cíleně nevyhledával, tak nevím. Spíš mi přijde až na aféru s RS těsněním pod hlavou je to dobré

krab
18. září 2018, 21:56
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

jo, a spíš se zatím ukazují jako spolehlivé, že?

krab
18. září 2018, 21:32
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

zkrátka Ecoboost už není Zetec. :-D Ono jak na tom budou ty tříhrnky sevisně a spolehlivostí se časem ukáže. Zatím je to moc nové. Moc případů, že by se rozbíjeli jsem neslyšel. Ale o nějakým případu už jsem slyšel zase na druhou stranu...

Ale mám dojem, že se trochu výrobci od toho designu "downsized" motorů jak se hojně vyvíjel před 8 lety cca odklánějí. TSI se nepovedlo v mnoha ohledech, i když problémy řešitelný jsou, U Fordu to vypadá asi se spolehlivostí líp, ale časem se to celý ukáže

krab
17. září 2018, 21:55
1
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Jasně, nevíme kdo je tazazel, ale už je to tady fakt tradice radit lidem auta :-D
Ono takhle virtuálně je to sranda. V reálu někoho přesvědčovat, že je dobrý nápad zapomenout na dvojkovou Octavii TDI se 130 km z Bazoše je horší. Ale nakonec i o tom je dneska vypečený blog od Beastara. :)

No a Almera GTI... Já vim. To je ten typ auta co si říkáš, jo to si pořídim kdykoliv, jezdí to super, málo to stojí , neni problém. A pak se rozkoukáš a ta auta nejsou. Zrovna tak 106 Rallye, Saxo VTS, Honda Civic VTI a takové podobné.

krab
17. září 2018, 19:12
2
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Beaste, Xedos 6 je určitě dobrý auto. Ale najdi nějaké nezrezlé. Ono vůbec, když se začneš chodit koukat na nějaká auta stará 15 let + ( nejen hledat na netu) , tak najít nerezavé cokoli je docela oříšek. Myslím jako fakt pěkné. Což Beastar ví sám daleko líp než já...

Kluk z toho dotazu mi přijde jako spíš "konzument" toho auta, ne dvorní mechanik svého auta. Takže právě mě napadla ta Panda 100HP, kterou za 90-100 koupí , i když asi pro ni bude muset za hranice. Tady jich na prodej bude minimum, možná žádná. Ta Panda je nová proti těm Xedosů, jedničkovejm Focusům, E36tkám atd. To už beru spíš jako auta pro jezdce / self mechanika, co se rád vrtá a hledí si toho, v zimě už to spíš do soli nebere ( třeba zrovna pěknou E36) a ve výsledku taky do těch aut vynaloží dost práce a pěnez.

Ještě by se dala Fiesta ST 2.0 (150k), ale do kila to nebude vončo. Almera GTI by byla asi skvělá volba, jenže sehnatelnost bude problém. Nemůžu nepřidat Audi A3 1.8T , to totiž není ani blbý auto ani blbej motor. Akorát to padá do tý "nudy" nebo image, kterou právě nechtěl. A ještě mě napadlo jedno autíčko, který nikdo moc nekupuje - Mitsubishi Colt CZT 1.5 Turbo (150k) A jako nepochybně hromada parády se udělá tou 323 F (V6) , ale je to o hledání jehly v kupce sena :)

krab
17. září 2018, 15:48
5
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Co taková Panda 100HP ?
O ní jsme na Autíčkáři snad ani nepsali, přitom tohle auto měl svého času James May. takže street credit do 100 palackých zaručen :) A jednoduchost a servisní nenáročnost v zásadě taky...

krab
14. září 2018, 13:07
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Beny, já se nechal tenkrát napsat na tu pojistku co měl majitel, zařídil to pro mě. Českou na vin jsem taky radši měl s sebou. Na nájezdu na trajekt nic, tak snad to tak bylo ok. Asi dneska už bych to vzal na plaťáku a jezdil až přihlásim doma ...

krab
13. září 2018, 09:17
3
Mazda 323 V6 K8 - Mámin sedan

taky jsem to chtěl říct! :-D Z Kubajze mám radost ...
-
Komentář upraven 13. 9. 2018, 09:17:23

krab
11. září 2018, 17:48
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Skvělý čtení ! Držím palce ať to Jitka se Sergejem dají :)

krab
10. září 2018, 22:21
0
28. Kafe & Káry v Praze - bohaté menu pod zamračenou oblohou

Já taky, bylo to moc fajn ! :) A příště vytáhnu tu Elise a možná by mohl dorazit Maestro Beastar Zondou, případně nějakým podřadnějším tvorem s olympiádou na masce, třeba RS6 z bazaru. Zkrátka, co bude zrovinka ve vůni... :-D

krab
10. září 2018, 15:20
1
28. Kafe & Káry v Praze - bohaté menu pod zamračenou oblohou

No, tohle kdybych věděl, že mě tam profesionální automobilový novinář Kubajz zvěční před celým autíčkářským vesmírem, tak bych si snad vzal sako a kravatu a tvářil se ne jako debil... :-D

krab
09. září 2018, 11:27
1
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Mě se osvědčil poslední Yaris 1.33 , sice vstupní investice co uděláte je koupit ho za 280 novej ... ale 5 let , náklady na servis minimální, paradoxně zůstatková hodnota furt skoro 200 :)

krab
07. září 2018, 10:11
0
Bazarový snílek: 2v1 - plechcupový speciál a zimní auto

Pamatujete na tu 750iL E38. Byla zelená, s krémovou kůží a zajímavou příplatkovou výbavou hlavně pro cestující vzadu.
A to auto patřilo původně italské cíkrvi podle papírů a záznamů. Takže jako farář báwem ne, ale jeho šéf, to už je jiná :) Ten už může nejen přijímat pod obojí, ale i jezdit dvanáctiválcem :)

krab
06. září 2018, 10:35
3
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Jo, to je něco! :) Když Kubajz psal cosi, že jede s RX7 a poslal fotku, hned jsem se začal zajímat jestli není náhodou na prodej :-D
Pěkný to máte kluci! Palec nahoru

krab
05. září 2018, 16:14
0
Mongol Rally 2018 část 5. : O bílém městě, ohnutých kolech a spoustě písku

Úchvatný povídání a neskutečné zážitky. Jste frajeři!

krab
05. září 2018, 15:33
1
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

vždycky si dám takovou desetiminutovku novejch inzerátů :) ... a víte co jsem našel? Docela velmi solidně vypadající Hyundai Grandeur 3.3 V6 za kilo ... to může beze srandy docela spolehlivě běhat ještě hodně dlouho. Teoreticky může být vhodný i na LPG, pokud se to pro ten motor doporučuje.

krab
04. září 2018, 15:43
0
Ford Mondeo Combi Mk.IV 2.0 TDCi - Jak být nadšen služebním autem snadno a rychle

Přesně, Panameru turbo jsem přivezl já, už s ní zase jedu pryč :-D

Děláme si tady z toho srandu. Aspoň je nějaká diskuze tady. Ve světě služebáků střední třídy není žádný král bez kompromisů. Asi už tuším, co se Vavrisovi líbilo na Mondeu, trochu jste mě vyděsili tím Supem MK3, - specielně názorem, že je snad horší než Sup MK2, kterýho rád opravdu nemam. A to jsem před lety dobrovolně sedlal asi rok odkoupenou ex. služebního Supa MK1 1.8T, co tu ve firmě zbyl po nějakém cizinci. A kupodivu 1.8 + tiptronic byla kombinace co mi zdaleka nevadila. Dneska už by asi nenadchl. No a kroutil se teda taky .. pak jsem ho vyměnil za E46 v moc hezkým stavu v jednom bazaru a bylo po "supím" období :)

A když jsme u té střední třídy kombi, tak vám řeknu že ani A4 Avant, obyč TDI čtyřválec s čalouněním "hadr" není na dlouhé cestě nějaký terno. Naopak takový Volvo V60 předchozí generace má parádní sedačky a pokud by se mohlo něco z toho segmentu pochválit, tak tohle bych beze studu pochválil. Ale Mondeo MKIV. by bylo ne moc daleko za ním ...

krab
04. září 2018, 14:06
0
Ford Mondeo Combi Mk.IV 2.0 TDCi - Jak být nadšen služebním autem snadno a rychle

Ono máš asi pravdu. Spíš to jak popisuješ jízdu v MKIV Mondeu mi víc sedí k Mondeu MK3 a tohle novější je takový konejšivý parník. Přijde mi hodně široký. Ale nemá ty nectnosti dvojkovýho Supa co jsem popsal. Když bych si měl teda vybrat, radši Mondeo. A je fakt, že tím jak se ta karoserie nevlní jako dvojkovej Sup a odpružení je sice hodně takový komfortní, ale sladěný, tak se ve výsledku řídí příjemněji.

krab
04. září 2018, 13:56
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Já vim no ... jako ono jde všechno. My jeli z Dachnou kdysi s rodičema ( v roce 91) na dovolenou do Holandska a připojili za ní karavan. To byla teprv sranda :-D A to byla tehdy asi 3 letá Dachna 1310 TX, taková s tou plastovou čtyřokou maskou a černým spojlerem vzadu. A normálně jsme z Chomutova nevyjeli - fakt nekecám, horu Sv Šebestiána do Německa. To ještě nebyla ta dálnice tam... No a bralo se to až přes Cheb někudy. Dneska to bude asi o trošku lepší. Ale jak píše bitner, :)

No a k tomu celýmu dotazu ve výsledku taky sdílím bitnerův postoj. Pokud ten tazatel nechce dobrodružství s jinou ojetinou, ať Supa nemění, snad jen pokud už je hodně rezavej nebo tak něco. Místo toho si může koupit něco podobnýho, dokonce ani dvojkový Mondeo, když objeví perfektní stav ho může příjemně překvapit. Někde jsem tu na jaře nebo kdy o jednom takovým i psal

krab
04. září 2018, 13:40
0
Ford Mondeo Combi Mk.IV 2.0 TDCi - Jak být nadšen služebním autem snadno a rychle

Beastare, já jsem v Mondeu MK IV. taky relativně trochu něco málo najel a můj dojem z něj je, že je to velký, poměrně široký a hlavně pohodlný auto. Tu "nadšeneckou" povahu jsem v tom taky teda neobjevil, ale asi bych s tím musel najet třeba víc. Ale co si myslím oproti právě 2jkovýmu Supu, kterým jezdí rodiče ( Laurin s Klementem 4x4 2.0 TDI DSG) má Mondeo o dost lepší jsou sedačky. Se Supem jsem řídil cestu do UK a zpět a vadí mi na něm dvě věci. Vlastně 3 ... , auto se divně pohupuje a kroutí v zatáčkách a na nerovným povrchu, při rychlejší jízdě členitou silnicí to moc důvěry nedodává. Pak má mizerný opěrky sedaček, vůbec sedačky nic moc a pak mi vadí naladění DSG s TDI. Kupodivu s motory TSI pracuje DSG až na vyjímky ( Octa RS MK3) výborně, s TDI je to takový občas trhaný .. Takže Mondié bych hodnotil jako cestovatelsky pohodlnějí a usedlejší auto. Co mi na něm vadí, že TDCi motor se musí točit aby vůbec nějak jel a musí si uživatel dávat pozor na rozjezdy, bez plynu to nerado a chcípne ... Ale na to si zvykneš.

No na Maserati asi fakt nemají ani jedno ani druhý. Beztak bych si koupil novou Panameru Turbo a tím jsem asi všechna moudra k tématu vyčerpal :-D

krab
03. září 2018, 22:58
0
Daimler si uříznul ostudu s nepovedenou špionáží

Ono to sice Kubo je hezký, dovedu si představit, že si Deutche Post tu infrastrukturu a elektromobil vytvoří, jenže otázka je, kdo ten vývoj a infrastrukturu zafinancuje. Pokud v tom figurují do velké míry nějaké dotace z veřejných peněz, tak ten StreetScooter moc jako fér projekt neberu. Nápad s těma bateriema je super, Takhle ( výměnný způsob) jako to mám třeba u sekačky na zahradu je ideál. Máš dvě baterky, jedna je "doma" nabitá, takže stačí jen neudělat okruh větší než je kapacita té první, pak se jen vymění a dobíjí ta první, zatímco pošťák se žltým autem drandí dál :)

Pochybuju, že se to vyplatí celkově celé cenově vs. nějaký tendr na běžná rozvážková auta s malým benzínovým motorem provozovaným na CNG třeba...

krab
03. září 2018, 14:48
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Budete se smát, ale po přečtení poslední věty tazatele...(Osobně jsem na jednoduché, praktické věci. Prakticky mi nezáleží na značce) mě napadlo : zánovní Dacia Logan MCV . Ale pak jsem se radši podíval do inzerce, zjistil, že motory jsou 0.9 TCe nebo 1.2 16V .. zkrátka v tom bych na Slovensko nechtěl jet po dálnici ani za trest :)

Co tu ještě nezaznělo je Alfa Romeo 159 1.75 (TBi) , 200k , celkem povedený motor. Alfa 159 je sice těžší auto, ale když budeš hledat co nejnovější s tímhle motorem ( pravda, budeš se motat spíš už kolem 200 tis max) bude to pěkný auto ještě zase na řadu let.

krab
01. září 2018, 15:09
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

aha, tak to jo, ale přitom takhle podle fotek to vypadá docela v pohodě :)

krab
01. září 2018, 15:00
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

Já čtu a čtu .. a o tý hezký zelený 850 (T-5R možná) ani řádka...
Přitom tohle je zajímavý Volvo na článek, protože už jich ani tolik nejezdí a hezký kousek začíná být velká paráda a rarita

krab
28. srpna 2018, 10:35
0
Mongol Rally 2018 část 4.: O Paykanech, íránských řidičích a růžové vodě

Fantastický čtení a držím palce ať to frčí a těším se zase na další díl!

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem

Ford Explorer  1999
Ford Explorer

1999 rok výroby
175 koní výkon
4 000 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited 2000
Jeep Grand Cherokee Limited

2000 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Saab 9-5 Aero Combi 2002
Saab 9-5 Aero Combi

2002 rok výroby
273 koní výkon
2 300 ccm objem