načítám data...

Csaba

JménoJakub Relovský
BydlištěUherské Hradiště
Registracepřed 5.8 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 hod.
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků445
Pozitivních komentářů u článků205
Negativních komentářů u článků13
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Csaba
předevčírem v 20:52
0
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Tohle jsem nikdy nepochopil - vzít x tun vážící obludu od prvního do posledního šroubku koncipovanou jako čistě pracovní stroj (tahač návěsu), celou ji za neuvěřitelné peníze předělat na "závodničku" a pak s tím monstrem jezdit dokola po okruzích postavených pro osobáky...
Vždy když to vidím vzpomenu si na majora Terazkyho a jeho "Povedzte Kefalín, co Vy si predstavujete pod takým pojmom absurdný? :-) Obdivoval jsem Moskala, Lopraise a ostatní v období asi 1985-1995 (Dakar atd) pro jejich umění řídit + (a to možná i víc) udržet ty herky v celku a v chodu i v tak náročných podmínkách a dokonce i vítězit, ale i tam mi přišlo "divné" chtít po náklaďácích aby závodili.
Jako, oni si to platí za svého a pro ně to patrně smysl má, já když vidím 10-15 "trucků" v mracích černého dýmu hnát se ve vláčku za sebou pořád dokola tak jen kroutím hlavou...

Csaba
předevčírem v 18:47
1
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Spotřebič (auto na každodenní používání) mám, víkendovky (tj "nespotřebiče") dvě. Většina peněz jde do spotřebiče, logicky.
Jízda se spotřebičem je přesně o tom co zmiňuje Viola - pokud možno co nejkomfortněji mě/nás dovézt tam kam chceme, tečka.
Víkendovky jsou "nespotřebiče", jsou o radosti z jízdy, větru ve vlasech, úsměvech, svobodě a dalších obvykle zmiňovaných patetických atributech :) a někdy taky o nervozitě jestli dojedu, jestli se něco prostě neposere :-)
Přijde mi to takhle docela v pořádku a občas mám ale slabou chvilku a přistihnu se při snění o tom jaké by to bylo používat "spotřebičovým způsobem" Citroen SM či DS (nebo aspoň CX Prestige), Jensen Interceptor, Lamborghini Espada, Buick Centurion nebo Maserati Ghibli... :-) :-) :-)

Csaba
předevčírem v 18:33
0
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Souvisí, to bezesporu. Jen - těch "teskných a truchlivě pohoršených" debat o tom že "to (rozuměj automobilový průmysl) smeruje do riadnej piče" jsme už tady vedli tolik... A nezměníme na tom nic...

Csaba
předevčírem v 17:58
-1
Proč je auto spotřebič a proč to není špatně

Ty ses teda rozvášnil, Michale... Ale úplně mimo téma článku... :)

Csaba
17. října 2021, 14:05
0
Autíčkář se ptá: Auto pro maminku? (Už zase?)

Pardon, ta mrcha má manuál, škoda že tu příspěvky nejdou smazat...

Csaba
17. října 2021, 14:03
0
Autíčkář se ptá: Auto pro maminku? (Už zase?)

A jedno červené auto s AT přímo v Brně + zůstane dost peněz i na servis:
https://auto.bazos.cz/inzerat/142048365/saab-9-5-20t-110-kw-2002.php

Csaba
17. října 2021, 14:00
0
Autíčkář se ptá: Auto pro maminku? (Už zase?)

Trochu větší obecně, pohodlné nastupování, dobrý výhled kolem celého auta, spolehlivý motor.
Na druhou stranu - Renault a "elektrika/elektronika"
https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/espace/154048174

Pohodlné nastupování a dobrý výhled zůstávají, menší rozměry...
Na druhou stranu - Renault... :-)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/scenic/153818465

V menším měřítku pozitiva renaultů, o druhé straně nic nevím protože o oplech nic nevím :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/meriva/18985594

Když máš toho lincolna tak i máma může mít "ameriku" :-)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/hhr/19181033

A konzervativní, klasický, japonský sedan se kterým už má zkušenost - jen o trochu větší - na závěr.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/camry/18325801

Csaba
29. září 2021, 19:32
0
Co nejhoršího se vám stalo na cestách?

Vím že nekecáš, pár aut ze žabožroutova jsem měl... :)

Csaba
25. září 2021, 07:59
0
Co nejhoršího se vám stalo na cestách?

Jak krásně, typicky a nepochopitelně francouzské! Tohle dokáží asi jenom oni :)

Csaba
19. září 2021, 11:47
0
Pět nejnesmyslnějších aut

"Kdyby to EU neregulovala, tak se k elektromobilitě, resp. čistějším autům těžko posuneme."

Aha, takhle ty to vnímáš... Tak to je pak jasné že se shodnout nemůžeme. :)
Auta plnící E5 nebo E6 (s jakoukoli příponou) jsou už tak čistá že víc (technicky/technologicky) ani čistší už být nemůžou a životnímu prostředí škodí (obrazně řečeno) míň než to co vydechujeme.
A já osobně (a jistě nebudu v menšině tady na Autíčkáři ani obecně) se k elektromobilitě (nebo spíš elektrodebilitě?) nechci posunout ani o ten nejmenší možný kousek. No a EU a její regulování (čehokoli, nebo - bohužel - spíš téměř všeho)? Apage, Satanas!

Csaba
19. září 2021, 10:27
0
Pět nejnesmyslnějších aut

Lišáku, máš můj hlas, za ty první dvě věty.

Csaba
19. září 2021, 10:22
3
Pět nejnesmyslnějších aut

To prostředí bohužel není regulováno tržně, tahle normální doba už je pryč, nastoupila nová, absurdní, kde pravidla určují byrokrati vycházející z pomatených ekoideologií, dogmatizmu, sveřepé zaslepenosti a neměnného přesvědčení o své, jediné správné, pravdě.
Být normální doba kdy o prodejných číslech rozhodoval trh, tak je Fabia 4 kombi už na linkách a účetní ve škodovce si mnou ruce v očekávání nemalých zisků.

Csaba
19. září 2021, 06:54
2
Pět nejnesmyslnějších aut

Neřekl bych že Scala nabo Kamiq jsou špatné auta, natož "tak hrozně", nicméně, nejsou to kombíky. Což pro majitelé kterékoli (nebo i postupně všech tří předchozích) generace Fabie kombi může být problém, protože lidí jsou konzervativní a, pochopitelně, z mnoha dalších důvodů.
Nevím proč si myslíš že Kamiq a Scala jsou "z 90% stejná auta jako F. kombi" ale je to tvůj názor (názor, NE FAKT) a já ti ho rozhodně brát nebudu.
Můj názor zase je že ano, že i v současné době "fakt stačí dát autu dveře navíc a plácnout na to plaketu Combi", a to rozhodně právě v případě Fabie kombi která přesně takhle vznikla v oněch třech předchozích generacích (následujíce své úspěšné, stejně vzniknuvší, předchůdce Felicii C. a Formana) a výrobce tak, jednoduše a s minimálními náklady, nabídl kupujícím právě to co chtěli/potřebovali když Fabii hatchback pokládali za příliš krátkou (mající malý kufr).

Proč Škodovka neplánuje vyrábět Fabii kombi dokonale vystihl fortress včera v 11.51 + riderhenry ve 22.54.
Prodávala by se jistě velice dobře, jenomže by byla delší a těžší, tudíž by "víc žrala" a emitovala tak, podle zelených jelimanů v EU, příliš emisi (ve srovnání s krátkou fabií), tudíž by zhoršila emisní průměr celkové produkce, respektive zvýšila "emisní pokuty" a to výrobce není ochotný akceptovat a (patrně) doufá že se kupci Fabií kombi postupně přesunou k jiným modelům, z jeho pohledu ideálně právě ke Scale nabo Kamiqu.

Je to prostě přesně opačně než tvá teze o neplánování a následné neekonomičnosti. Spočítali si že pokuty za vyšší emise by byly takové že vyrábět ji nemá smysl z ekonomického hlediska protože výroba by nepřinesla zisk a vyrábět auto které nepřináší zisk si Škodovka, obzvláště v současné době, nemůže dovolit.

Taky si nemyslím že by F. kombi stála o 30t. víc, bylo by to tak 15-20t. maximálně, řekl bych :)
Ale pokud "je ti úplně buřt" z jakého důvodu se Škodovce nevyplatí prodávat Fabii kombi je těžko vést debatu o tom proč se Fabie kombi vyrábět/prodávat nebude :)
Není to jednoduše vůbec o tom jestli by ji lidé kupovali, je to o tom jak neblahé a absurdní důsledky mají úchylné, zcestné a nesmyslné nařízení nadšených budovatelů zelených a bezemisních zítřků z Bruselu, kvůli nimž by to auto nebylo neprodejné ale prodělečné.

Csaba
21. srpna 2021, 11:09
0
Čím se vám auta vryjí do paměti?

Dokonale/é mechanické zapadnutí šaltrpáky v mém prvním autě, žigulíku.
Ta pohoda kdy jsem poprvé jel/parkoval autem s posilovačem řízení.
Ta pohoda kdy jsem si poprvé koupil auto s automatickou převodovkou.
Jekot motoru Tatry 148 na vojně a ten pocit neskutečné prostornosti v kabině T 813.
Pohled z otevřených dveří na přední kolo P V3S která se pomalu ale nezastavitelně na cvičebním polygonu šplhala tam, kam bych po svých neměl nikdy šanci vyjít. Ty jednotlivé zuby dezénu, jeden po druhém se posouvající dopředu - na to nikdy nezapomenu.
Pocit který se dostavil když jsem si poprvé sedl do E39 528i AT s příplatkovými komfortním sedačkami.
Měl jsem dojem že byly vyrobeny přímo pro mě, jakoby "na tělo" a okamžitě jsem věděl že si tohle konkrétní auto koupím.
A pak, během let vlastnictví, pocit z německé preciznosti, pečlivosti a kvality toho auta, z jakosti použitých materiálů, z dokonalého chodu/odezvy všech ovladačů, tlačítek, páček... nikdy předtím a ani potom už jsem neměl pocit že dané auto bylo navrženo někým kdo o všem do detailu přemýšlel, vše perfektně vymyslel a naladil a pak to vše bylo vyrobeno s největší pečlivostí, z těch nejlepších materiálů a tak, aby člověk opravdu viděl, slyšel a cítil "za co vlastně platí".
Zvuk V8 když jsem nastartoval svou první "ameriku".

Atd atd atd.... :)

Csaba
17. srpna 2021, 19:38
0
Okruhový den s Hyundai N. Na Slovakiaringu.

Hyundai se rozhodlo a pozvalo?
TO Hyundai?!?
Brrrrrrrrrr.... Zježily se mi z toho i ty chlupy které nemám...
:)

Ale jinak je fajn že jste pobavili...

Csaba
14. srpna 2021, 23:37
3
Kafe&Káry Brno vol. 31: Vítejte do starých časů

Organizátor akce ale přece nepotřebuje žádnou "omluvenku, proboha.
On to organizuje, on o konání akce dává vědět až s určitostí ví že na ni bude mít čas a že se tudíž bude moci konat.
A jelikož má - jako my všichni - i svůj "normální, soukromý, neautíčkářský" život plný překvapení, nečekaných a nepředvídatelných událostí, zřejmě nemůže dát vědět týden předem. Nikdo z nás přece neví co bude za týden, v tom je půvab života.

Pracuješ na směny, i v neděli a potřebuješ minimálně týdenní avízo? No tak máš prostě smůlu, mnozí z nás rovněž něco chtějí nebo potřebují a nikdy to holt nedostanou.
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství, smiř se s tím.

Nebo, pokud se s tím smířit nechceš či nedovedeš, je tu další možnost, logicky se nabízející - nic Ti nebrání založit ve Znojmě tamní KaK, třeba každou první sobotu (když máš ty směny v neděli) v měsíci, nalézt vhodné místo, zapojit partnerku (káva, pečení, cokoli dalšího), investovat do toho to nejcennější co člověk má - svůj čas - a pak doufat že někdo přijede a že to bude pro účastníky smysluplné.

Csaba
14. srpna 2021, 19:46
0
Autíčkář se ptá: Sdílená mobilita?

Sdílená mobilita? Sdílená debilita.

Csaba
04. srpna 2021, 18:02
1
Představujeme: Hyundai Ioniq 5 a nový Lexus NX

Nicméně... : http://www.autorevue.cz/sefdesigner-hyundaie-rezignoval-drive-se-podilel-i-na-zasadnich-modelech-skody

Korejci v posledních 10 letech přetáhli (přeplatili?) nemálo "elitních" konstruktérů, dizajnérů a jiných odborníků z branže a výsledkem těch utracených resp. investovaných stovek milionů (až miliard) Kč je jejich vzestup, zvyšování tržního podílu a "další pozitiva a sociální jistoty".

Csaba
01. srpna 2021, 12:15
0
Sedm neznámých verzí známých aut

Já poslední generaci Buicku Riviera, jen pár desítek kusů jich bylo přestavěno na kabriolet:


Csaba
01. srpna 2021, 07:31
3
Sedm neznámých verzí známých aut

To lehko, proporce tomu odpovídají zcela bezezbytku. :)
Takhle dlouhej zadek Toledo 1 mělo, hlavně díky němu a vysoké zádi získali těch obrovských 550 litrů kufru.
Ten pohled (a delší střecha) může zkreslovat/zmást, ale zadní převis je u liftbacku i kombíku stejně dlouhý.
Když se opakovaně podíváš na fotky obou verzí a zaměříš se na délku (boků) zadního nárazníku, uvidíš že jsou totožné.
Úprava proběhla od (prodloužené linie) bočních oken nahoru, délka i rozvor auta zůstaly stejné.
I v ČR jich několik jezdí/jezdilo a když byl před několika lety jeden na prodej byl v podstatě za pakatel, vzhledem k výjimečnosti.

Csaba
31. července 2021, 18:21
0
Sedm neznámých verzí známých aut

Tři neznámé verze známých aut :-)

Csaba
28. července 2021, 16:23
1
Renault Arkana R.S. Line TCe 140: V hlavní roli styl

"Letos tu však máme první pokus o SUV kupé od lidovější automobilky."
Ve srovnání s D3 je Honda jistě "lidovější", pročež tu máme >10 let starý Crosstour/Acuru ZDX
:-)

Jednou jsem to viděl v Brně, málem jsem havaroval jak otřesně a šeredně to vypadalo...


...

Csaba
26. července 2021, 15:40
2
FSO Polonez: Svéráz polského automobilismu

Nutno ovšem ale podotknout že s vývojem Samary (a Favoritu) v "množství větším než malém" pomáhali (za platbu v tvrdé měně, pochopitelně) desítky firem ze Západu a nebýt jich tak Samara ani Favorit nejspíš nevznikly, případně nesjely z linky a kdyby teda i sjely, tak s výrazně horšími jízdními vlastnosti, s archaičtějšími technickými řešeními, s horší kvalitou zpracování/materiálů atd. atd.
Nebudeme si přece lhát do kapsy a tvrdit že MTZ východního bloku (a součástková základna) bylo na úrovni normálních zemí. Nebylo, bylo pod ní tak neskutečně hluboko že to bylo až k pláči.
A nebýt Simcy 1307/1308 není Aleko :-)

Csaba
23. července 2021, 20:42
0
FSO Polonez: Svéráz polského automobilismu

Několik Polonezů Pick-up jezdilo v "devadesátkách" i po Brně, v nejrůznějších prodloužených variantách. Pro "obyč. řemeslníka" docela dobrá volba, odvezlo to mraky věcí. A i na moravském venkově byl občas nějaký k vidění, ale to už je tak deset let zpět.

Csaba
12. července 2021, 19:35
1
Nějak se nám z debaty o automobilismu ztrácí podstata...

Lidé opravdu jen velmi, velmi neradi "vykračují ze své komfortní zóny". Vím že je to "nefér" přirovnání ale jak (téměř) nikdo nepůjde v paneláku do 4. patra po schodech když může jet výtahem, nikdo nebude prát oblečení rejžákem pod tekoucí vodou ve vaně když ho může dát do pračky a nikdo si doma nebude zapalovat svíčky když může zmáčknout vypínač a rozsvítit si, tak prostě (téměř) nikdo nepojede do práce/na nákup/úřad (prostě kamkoli mimo rekreačně-výletní projížďku) na kole když si může sednout do svého auta a zajet si tam. A myslím si že jakákoli forma "pozitivní motivace" (nějaká forma úlevy na čemkoli, bonus, odměna atd.) taky neuspěje.
Jediné (řekl bych) co zabírá je diskriminace, trest, znevýhodnění, neakceptovatelné zdražení. Dokud něco (parkovné, palivo, mýto, povinné ručení...) nezdražíš tak moc že to prostě "lidi už nedají" (mentálně i finančně) do té doby těmi auty jezdit budou a i to stání v kolonách/objíždění ulic ve snaze zaparkovat pro ně bude "menší zlo" než přemýšlení o tom jestli by to nebylo možné provést jinak.

Každopádně tohle je jen moje teoretická úvaha, ani omylem ne něco čeho bych byl zastáncem/přívržencem.

Csaba
10. července 2021, 14:20
0
Citroën Xantia: Extravagance obyčejnosti

Ne ne, mohls mít "pouze" V6 nebo V6 Activa, za pár koulí navíc u Activy se připlácelo u každé motorizace. Proto mě to překvapilo (Break Activa), pokud vím tak Activa byla jen jako liftback (na 100% to ale nevím, samozřejmě). V době kdy jsem měl XM V6 si kamarád koupil Xantiu V6 Activa a pár krát jsme si byli "zablbnout" na dálničních sjezdech/nájezdech, pro mě osobně to bylo skoro až nepříjemné jak Activa držela karoserii v rovině a nepustila ji do náklonu. Tam kde se XM naklonilo (a já jako řidič s ním) se Xantia ani nehnula. A 1998/sytič? Ten bych čekal u r. 1988, spíš :-)

Csaba
10. července 2021, 11:11
0
Citroën Xantia: Extravagance obyčejnosti

Měl jsem X1 B. 1.8 16V + XM 3.0 V6 a naštěstí jsem se nedostal do žádné prekérní situace :)

Csaba
10. července 2021, 10:07
1
Citroën Xantia: Extravagance obyčejnosti

Nejsem si úplně jistý že se Activa dělala i jako kombík, hodně by mě to překvapilo.
Klávesnici imobilizéru měly i Peugeoty 106, 306 atd., to nebylo nic extra :)
A to každodenní neustálé zadávání nějakého kódu je "vopruz" který člověka velmi rychle začne štvát :)

Csaba
08. července 2021, 21:11
4
Škoda Enyaq IV 80: Haters gonna hate

Milion sereptiček, samé pokrokovosti, barevné obrázky a jiné vymoženosti a "kapotu" podepírá kovová tyč jak v pravěku...
Simply never.

Csaba
23. května 2021, 06:06
0
Opel Mokka GS Line: Máme směr!

A klima taky ochlazuje kolena a břicho řidiče (jako O4) nebo vzduch dofoukne až tam nahoru kde je po něm poptávka? :)

Csaba
20. května 2021, 18:21
7
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

BMW X6, hlavně první generace.

Csaba
19. května 2021, 21:26
3
Autíčkářův týden: Návrat Jimnyho, BMW ze staré školy a nová Toyota Mirai

Na tahání 2,5 tuny a pod. jsou jiná auta, chtít to od Jimnyho je jako chtít od jednorožce aby zplodil potomka s mořskou pannou... :-)
http://auto.bazos.cz/inzerat/136603074/cadillac-escalade-62-v8-7-misc-long.php

Csaba
16. května 2021, 09:47
1
Ford Kuga 1,5 EcoBoost ST-Line X: Bez zbytečných komplikací

Cit.: "Ani na ovladači blinkrů jsem žádný spásný čudlík nenašel. Jenže chyba lávky, je tam! Jeho umístění je ale tak nenápadné, že se mi celý týden schovával."

...

Csaba
05. května 2021, 18:39
2
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

Zajímavá otázka, vážně mě donutila hledat odpověď :-)
A to jsem asi ten úplně poslední člověk tady na Autíčkáři který by takhle "poskládané" auto chtěl :)

Je fakt že "výrazně levněji" asi nikdo, alespoň mě se to během pěti minut na Sautu nepovedlo :)

Mírně jeté roční Mondeo, 800 t., má o pár kW méně, ale to by nebyl problém :)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/19087048?goFrom=list

Tahle Insignia je výkonem i cenou v podstatě totožná:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/insignia/18983575?goFrom=list

Volvo V60, stejná cena, -10 koní.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/18869505?goFrom=list

Rok staré céčko, 20 t. km, 245 koní, zhruba o 40 t. dražší

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-c/19096822?goFrom=list


Csaba
03. května 2021, 21:26
1
Csaba
03. května 2021, 20:20
1
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

I mě naprosto fascinuje to jak snadno, rychle a elegantně se ze sedmimístného auta dá udělat "stěhovák do kterého naložíš celý obývák" a přijde mi to jako extrémně nedoceněná schopnost/možnost jak G. Voyageru/G. Caravanu, tak Pacificy. V podstatě mě nenapadá nic jiného co bych od auta (momentálně, v důchodovém věku) chtěl víc :) Koukám na fotky "před a po" a jsem neustále fascinován jak tím že to auto v pohodě a komfortu odveze 5 i 7 dospělých tak tím že pak, během minuty, pět sedadel zmizí, podlaha je rovná a dva lidé vpředu můžou vzniklý obrovský volný prostor zaplnit dvěma koly, stanem a bagáží klidně na dva týdny nebo prostě čímkoli jiným. Když si vzpomenu kolik vážily sedačky v druhé a třetí řadě v R. Espace a jaký "vopruz" bylo manipulovat s nimi, bolí mě záda ještě teď a už vůbec nemluvím o lavicích u VW T4.

Csaba
03. května 2021, 20:11
0
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

Já si dovolím jen podotknout že Esp. V se vyrábí už ŠESTÝM rokem a v českých (o světových ani nemluvě) tištěných i internetových "automédiích" o něm jistě vyšly desítky představení, recenzí a testů. Čili pokud jsi nenašel co jsi hledal tady, na Autíčkáři, jistě ti zabere jen několik málo minut a kompletní, "plnohodnotný" test toho auta najdeš na některém z desítek dalších autowebů, případně si napiš do redakce Světa Motorů, AutoTipu a pod. a oni ho jistě rádi vyloví z archivu.
Já osobně měl E III 2.0 83kW a E IV 2.0T 120 kW a moc rád bych měl i E V (rovněž jako ojetinu) ale obávám se že jako mnoho jiných mých tužeb tahle zůstane nevyplněná.
Jestli i jen teoreticky uvažuješ že by sis Esp. V pořídil jako funglovku klobouk dolů, v takovém případě ale naprosto kašli kdo kdy kde a jak o něm něco napsal, domluv si schůzku a pořádnou projížďku u dealera, prohlédni si ho od výfuku po střechu, svez se v něm po městě, na rozbité silnici i po dálnici a udělej si vlastní názor. Auto se už totálně doprodává, dovolím si tipnout že slevu 200 000 Kč i vyšší dostaneš bez hnutí brvou. Ojeté kusy jsou zhruba od 450 tisíc, pokud si vzpomínám, co by ti zbylo by pokrylo servis už navždy :)

Csaba
03. května 2021, 19:54
0
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

Pamatuju si jakoby to bylo včera kdy jsem četl první (český) test Scénicu/G. Scénicu s těmi 20" koly a okamžitě se mi vybavilo jak v něm víckrát napsali že Renault při vývoji auta (a záměru použít tak velké disky/pneu ) vše konzultoval s velkými a renomovanými výrobci pneu a dohodl se s nimi na použitém rozměru (195/55/20) a hlavně na tom že cena jedné pneu bude přijatelná. Podíval jsem se před chvílí na nejl.pneu.cz a letní Hankooky jsou za 2108 Kč a zimní Firestonky za 2636 Kč, tj ceny absolutně "v pohodě".

Csaba
27. dubna 2021, 20:44
0
BMW 530e xDrive: Synergie stroje a mysli

Nepřehlédl, on v tom nehraje. Ale koukám na Willise jak se za Travoltou (nechápavě) otáčí a jako bych viděl Stathama s jeho typickým ocelovým pohledem :)

Csaba
27. dubna 2021, 20:24
2
BMW 530e xDrive: Synergie stroje a mysli

Pustil jsem si to víckrát a řekl bych že ten výraz v obličeji a pohled dlouho studoval J. Statham a "vzal si z něj ponaučení" :-)

Csaba
27. dubna 2021, 20:21
2
BMW 530e xDrive: Synergie stroje a mysli

Ovšemže, beze všeho. Nicméně, jak jsem uviděl to "příteli", okamžitě mi na mysl přišla tahle scénka:

Csaba
27. dubna 2021, 17:43
1
BMW 530e xDrive: Synergie stroje a mysli

Měl jsem toho hodně na jazyku když jsem četl že "tady je svět ještě v pořádku" a tím pořádkem bylo myšlena dvoutunová a dvoumilionová "trojka" :) ale nechtěl jsem "plivat jedovaté sliny" :) Každopádně, pokud tedy dvoutunové BMW, tak rozhodně a stokrát raději tuhle "pětku" :)

Csaba
21. dubna 2021, 19:30
0
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

Tazatel píše: "Po městě a krátké vzdálenosti jezdíme minimálně."
:)

Csaba
18. dubna 2021, 17:05
0
Kam zmizel design užitkových automobilů?

Přesně - scifi - bylo to zjevení, ta nekonečně vysoká, krásná kabina, kompletně oddělená od motorového prostoru.
A ten fešák na fotce už má nárok na vetenoty. letí to...

Csaba
10. dubna 2021, 16:15
0
Toyota Yaris 1.5 Dynamic: Málem jsem zapomněl, že se ještě dělají nehybridy

Velice kvituji poh. hmotnost 990 kg, na tu hodnotu se moc příjemně dívá.

Csaba
28. března 2021, 14:11
0
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Jsem si výše ceny vědom :), proto píšu "milion i více, > milion, 1,5 milionu..." :)
Ačkoli ono to v reálu je spíš o měsíční splátce - nevím, tipnu si - 20 nebo 30 000 Kč...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem