Quintus
Jméno | Vít Burian |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 rok. |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jen poznámka k výše zmíněnému :-D Ono Scorpio mělo totiž ABS už v základu taky. Mimochodem, prej první auto na světě s ABS v základní výbavě... Aspoň se to všude takto píše.
Ono totiž i normální Sierra umí jet dobře a na okresce se zbavit všelijakých současných plechovek. Vím to, protože jednu mám. Akorát je třeba ji mít v rozumném stavu, ne vrak. Stačilo vyměnit tlumiče, pružiny, přední ramena a další díly přední nápravy + nový kola (na své mám ty stejný jako jsou na fotkách - cosworth R15) a nové pneu. V kombinaci s nízkým těžištěm auta je pak jediným limitem je výkon motoru, kdy prostě běžný dvoulitr jede jako klasická stará atmosféra a potřebuje občas trochu čas na probuzení :)
Doporučil bych to stejný :D Akorát teda ten SAAB neměl ani ten šestiválec, jestli se nepletu?
Ta Granada by na ten servis doma mohla být super - tyhle Fordy si člověk opraví sám snadno. A ta 2.8i - V6 s krásným hlubokým zvukem, se skoro té V8 může zvukem blížit :)
Sierra je věkově dneska už trochu jinde, dnes už to je na půl cesty k veteránovi - to je jako byste si na to už koupili cortinu z roku 72, taky byste s ní jezdili jinak. Ale že je svezení s ní naprd bych neřekl.
A sám jednu mám několik let, a říkat, že to nic nevydrží ... spíš kdybych nechtěl, tak nemusím za tu dobu opravit nic než tekoucí zadní prasátka a to auto by jezdilo stále.
Mám Sierru, rok 1988, s tím pověstným "nezničitelným" blokem, který posloužil pro vznik přeplňovaného Cosworthu, akorát teda jako základní atmosférický dvoulitr (co dával těch 100 - 115 koní). A je fakt, že ten motor vydrží fakt hodně. Auto jsem postupně spravoval a spravuji pořád; jediné, co tak nechávám žít svým životem je motor ... a pořád jede, akorát stačí měnit olej :)
A když budu reagovat na ostatní co se týče výkonu: ona ta cossa je výkonná dost i na dnešní poměry (162 kW v základu a řada motorů je třeba poladěná i na víc) a hlavně to auto váží nic na dnešní poměry střední třídy (nevím, jak cosworth, ale moje má cca 1,1 tuny).
A koneckonců ani ten základní dvoulitr není slabý - člověk si musí uvědomit, jaký je poměr výkonu k hmotnosti, a vyjdou mu parametry stejné i lepší než auta stejné třídy o 30 let později (dnes). Člověk s tím ve výsledku mnohým autům vlastně i ujede dnes. Ale jasně, dvoulitr nebyl základní motor nabídky, spíš vrchol "běžných motorizací".
Pro mně nejhorší auto - Opel Astra 1. generace, 1.4 16v (benzín) Caravan
Nebylo tedy moje, blo v rodině, ale najezdil jsem se s ním hodně a nejhorší asi hlavně z důvodu toho, že jsem měl v té době srovnání s mým Escortem mk7 Turnier (1.6i 16v), který byl jako auto bezvadnej, a já obě auta střídal a tím pádem porovnával.
Papírově-výkonově stejný auta, obě 90 koní, ale Escort je mnohem líp, ten byl celkem živej, Astra byla líná. Možná na tom mělo vinu to, že po 10.000 km, co bylo auto u nás, tak prasklo těsnění pod hlavou nebo hlava, už nevím, ale chladící kapalina byla plná oleje. Podvozek byl taky co do rychlejší jízdy úplně jinde, než v Escortu. Pak se švihla motorová elektrika. Rezlo hodně, ale to i ten Escort. Inu, auto bylo na odpis, takže se prodalo podivným občanům, kteří s ním brázdí silnice doteď. Jediné co, tak snad mělo hezčí design než ten Escort a kvalitnější interiér, ale jinak děs a hrůza, jízdní vlastnosti byly strašný.
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů