načítám data...

To nejlepší za dva miliony

08. července 2019, 19:02 112 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Jeden z našich nejvěrnějších čtenářů vybírá nový automobil s velkorysým rozpočtem. Co mu poradíme?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Čus, 
Mám tady jedno skvělý ptejte se. Přímo pro mě osobně. Jelikož mi za chvíli končí operák na Mizerati Ghibli, budu potřebovat tuto vzniklou šlamastyku nějak řešit. Auto na hraní nemám, páč sem ho prodal. Tzn. Koukám po něčem, v čem jde najezdit řadově 60k ročně, spíš víc pokud by to byl universal.  
 
Spotřeba mě trápí od výše nějakých 14 litrů. Respektive nad by mi to v kombinaci vadilo. Servisní náklady udržet v nějaké normě pro daily auto. O kotouče za 100k tudíž nestojím. Nechci pro tyhle účely kupé, roadster ani nic podobnýho. Chci sedan, liftback teoreticky možná když to bude dávat smysl hatch. A teď to přijde. Musí to jet v pohodě rovně 200 bez známek obtěžujícího zvuku v kabině. Mělo by to být do jisté míry použitelné prostě jako služebák. I ve městě.  
 
Na druhou stranu mělo by to umět dojet po ose na okruh a zajet supr čas. Tak 4x do roka asi. Dále by to mělo být důvtipně agilní na okresce i se zatáčkami, pokud možno. Tady nečekám žádnou lehkou hbitost, ale aby to utáhlo stopu výkonem a mělo to trochu toho božského gripu. Mělo by to umět jet v tempu a nekymácet se jako jachta.  
 
Všechny země původu v pohodě. Kromě Koreji, Ruska a Číny. Ideálně aby toho nejezdilo jako pověstných sraček. Ale ani proti vw koncernu nic nemám. Vždycky se to dá řešit přes ABT atp. Nechci Bmw to je základ. Převodovka automat, pádla, pohon cokoliv, awd výhodou. Motor válce, palivo nezáleží 220 koní plus podmínka. Výbava, pokud možno všechno, co je dneska normální. Dobrej infotaiment, materiály, a tak prostě prvotřídní. Cena auta 2mio. Tolerance 500 000 když to bude profinancovatelné. Stáří maximálně dva roky. 
 
Nejvíc jezdím sám nebo ve dvou. Velikost kufru úplně neřeším. Spíš celkově praktičnost. Když to bude levnější nic se neděje. Nepotřebuju machrovat. Důležitá je taky nějaká elementární spolehlivost. Tco a zůstatková hodnota mě nezajímá. Další prodejnost taky ne. 
 
Poslední auta: 
Maserati Ghibli Diesel 
Infinity Q50 2.0t 
Audi S6/c6 
Mb ML500 
 
Vybráno zatím nemám konkrétně nic. Ve hře jsou věci jako Giulia, audi rs3, S7, E43amg, CLA AMG. Mohl by to být ale i Jaguar třeba. Je to složitý rozhodování. A všechno zkusit fakt nejde. 

Beastar

Zdravíme našeho oblíbeného čtenáře Beastara, 

Tohle je vskutku krásný dotaz do naší poradny a je pro nás čest, poskytnout radu i takovému automobilovému odborníkovi. Vzhledem k tomu, že tvé požadavky na nové auto se z velké části shodují s těmi mými (kdybych na to měl prachy samozřejmě), je to pro mě zajímavý dotaz i z tohoto pohledu. Takže, co vymyslíme? 

Z tebou jmenovaných aut okouzlí na první pohled nejvíce asi Giulia QV. A také by hezky navazovala na tvé Maserati. Nebudu se tady sáhodlouze rozepisovat jaké jsou její přednosti a silné stránky (o to se jistě postará Krab v diskuzi). To auto je, co se pohonného ústrojí týče, naprosto skvělé a v dané cenové relaci nemá příliš konkurentů. Jenže člověka, který tráví za volantem tolik času jako ty, zajímají i jiné věci, než charakterní motor a nekompromisní podvozek. A tady Giulia prostě ztrácí. Neumí nabídnout chytrá světla, infotainment je cesta do pravěku, ve vyšších rychlostech mě nemile překvapil nepříjemný aerodynamický hluk a je tam víc takových drobností, které otravují každodenní soužití. Jako auto pro radost jednoznačně ano. Jako každodenní potah na 60 tisíc ročně? Asi spíš ne. 

Rychlé a skvěle použitelné vozy na každý den, to je skoro jako definice amotné značky Audi. Začnu větší S7. Nemám zkušenost se zbrusu novou S7 s naftovým šestiválcem, takže těžko říct, jak ta bude fungovat. Minulá S7 však byla vynikající automobil. Čtyřlitrový osmiválec TFSI považuji za jeden z nejzdařilejších osmiválců poslední doby. Skvěle jede, má kouzelný zvuk, je překvapivě úsporný. Jeho 450 koní dokáže i s velkou S7 pohazovat jak vichr s papírovým kapesníkem. Podvozek umí být rozumně komfortní, byť samozřejmě kvalitní silnice mu sluší lépe. O interiéru netřeba ani mluvit, je to Audi, takže bude fungovat všechno přesně tak, jak má. Jako cestovní auto na dlouhé štreky vypadá S7 velmi dobře. Snad jen na tom okruhu bych na ni moc nesázel (pokud tím nemyslíš Pražský okruh, tam bude excelovat). 

RS3 je trochu něco jiného a sám nevím, jaký mám k tomu autu vlastně vztah. Hrozně se mi libí karoserie sedan a v nižší střední to považuji za nejhezčí tříprostorové auto vůbec. Ale jestli by to stačilo k tomu, abych RS3 koupil? Sám nevím. Nejsilnější vjem z toho auta je jednoznačně motor. Přeplňovaný pětiválec je fantastický. I člověka, který je na silné motory zvyklý, bude bavit dlouho. Jeho živočišnost, neurvalost a neutuchající zásoba síly, to jen tak neomrzí. A ten zvuk. Přesně takový chraplák, který umí vykouzlit jen a pouze pětiválec. Jen si nejsem jist, jestli zbytek auta zvládne povedenému motoru dostatečně dobře sekundovat. Ne, že by to bylo špatné auto, to vůbec. Jen není tak výjimečné, jak by si takový motor možná zasloužil. Jezdí moc hezky, ale neobjevil jsem v něm takový ten wow faktor, u kterého bych si řekl. “jo, to je ono, tak to má být, to chci!” Řízení dobré, ale za srdce nechytne. Podvozek je fajn, ale v kombinaci s velkými koly rychleji ztrácí jistotu na horší silnici. Ale je to opravdu hezké auto a až neuvěřitelně rychlé. Nicméně bych úplně nenašel důvod to chtít. Tím spíš, když existuje věc, co se jmenuje M2. Jasně, já vím, málo dveří a je to BMW… Co by mě na RS3 asi opravdu časem štvalo, to by byla malá nádrž. Nějakých 55 litrů je trochu málo, na takhle potentní motor. A stát co chvíli na čerpací stanici, to je vážně otrava. 

Co se Mercedesů týče, tak s nimi mám zkušenosti asi nejmenší. Novým Áčkem jsem ještě nejel, natožpak odvozeným CLA AMG. Takže tady radou neposloužím a vyslovím snad jen přání, aby bylo o hodně lepší než to předchozí. Éčko je naopak velmi příjemné auto na každý den. Tím spíš jako 43 AMG. Je to velmi důstojná pohonná jednotka, žádný velký extrém, ale jako kompromis mezi výkonem a provozními náklady to vůbec není špatné. Vidím tady vlastně jen jeden, zcela subjektivní, problém. Nevím, jestli by mě nezačalo brzo štvát, že jsem si nepočkal na E53 AMG s řadovou šestkou, která je podle ohlasů velice povedená.  

Na tomto místě by se slušelo a patřilo přijít s nějakým vlastním a dechberoucím návrhem, kterému by nešlo odolat. Jenže co navrhnout člověku, který přesedá z Maserati? Volvo asi nedává úplně smysl, byť varianty T8 jsou nadmíru svižné (s tím okruhem to myslíš vážně?). Rychlý pohled za velkou louži ukazuje něco jako Cadillac CT6, což je moc fajn autíčko, s plnotučným motorem. Pár se jich dá sehnat i v Německu. Ale řešit tady servis? To asi nebude to pravé ořechové. Jaguar momentálně nic vhodného asi nemá, čeká se na příchod řadových šestiválců Ingenium. Obzvláště modernizované XE s řadovou šestkou bude jistě stát za to, ale jak říkám, zatím musíme čekat. Musím přiznat, že mi rychle začínají docházet nápady. Přesto však vylovím ještě jednu kartu (že by eso?) z rukávu. Na tvém místě, bych se asi zkusil podívat po Evropě, jestli nějaký dealer Lexusu nemá zastrčený ve skladu model GS F, který loni končil. Fascinující, vysokootáčková atmosféra s osmi válci a 480 koníky na zadních kolech. Tohle auto má charakteru na rozdávání a dám ruku do ohně za to, že bude skvěle fungovat jako každodenní posunovadlo, jako dálniční sprinter i jako víkendová hračka pro velký kluky, která se nezalekne ani toho okruhu (fakt s tím chceš jezdit na okruh, nebo si děláš srandu?). Je to Lexus, takže to bude perfektně vyrobené a velmi pravděpodobně i spolehlivé. Pokud ne, jsou tu servisy, které si s tím poradí. A malý bonus, rozhodně jej nepotkáš na každém rohu.  

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Sob95
08. července 2019, 20:33
0

A co něco většího? Asi je to blbost, ale mým kandidátem by bylo XJR ( https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Jaguar-XJR-5.0-V8-Kompressor-Tageszulassung/vhc:car,ms1:12400_14_,frn:2010/pg:vipcar/275544825.html ). Dají se sehnat i levnější s nájezdem do 20k km. Myslím, že kompromis mezi komfortem a zábovou je bezkonkurenční. Jen tedy nevím jak s tou spotřebou ve městě. :-))

reagovat
Skipper
08. července 2019, 21:00
3

Jednoznačně Octavia RS ;)))

reagovat
Skipper
08. července 2019, 21:06
0

Ale teď bez srandy, co třeba Clubman JCW? Ve čtyřkole, výkonu to bude mít taky dost, komfortní to je a na okruhu se to asi taky úplně nestratí.

Daniel Borský
08. července 2019, 21:08
1

ORS ne, pro Beasta by to chtělo Miatu :)

Tomino
08. července 2019, 21:11
2

Nevím proč, ale napadla mě Panamera, i když ta už bude přes budget.

reagovat
JanSevera
09. července 2019, 09:14
0

do 2 mil jsou na mobile.de jenom čtyři ... bohužel všechny z roku 2017, tak to nesplňuje požadavek ročního vozu :(

Tomino
09. července 2019, 09:46
0

Jo no :-) Proto tam píšu, že je to bohužel přes budget. Ale byla to první věc, která mě napadla. Pár lidí níže v diskusi Panameru taky zmiňuje.

Ono jako vizuálně se mi až tak nelíbí, to Ghibli je podle mě designově úplně jiné kafe, ale celkově snad splňuje část Beastarových požadavků.

Může s tím být trošku zábavy, na dlouhých cestách nebo při vysokých nájezdech to bude pohodlné atd.

A proč tedy nevyměnit Ghibli Diesel za Panameru Diesel? :-) Sice by mi myšlenka nafty v Maserati nebo v Porsche před pár lety přišla přinejmenším divná, ale teď už to asi tak úplně neberu.

krab
08. července 2019, 21:19
12

Na tohle "Ptejte se" jsem se těšil a jsem zvědavý teda na diskuzi. První věcí je to, že ani já ani Dan a asi ani nikdo tady neměl možnost vyzkoušet drtivou většinu kombinací těch aut o kterých tu bude řeč. Byť Dan má hromadu zkušeností s luxusnějšími sedany a vůbec silnými velkými auty...

Normálně bych počítal s tím, že Bíst se pochlapí a koupí si Giulii Quadrifoglio. Měl jsem možnost v ní najet relativně dost za celkové dva různé prodloužené víkendy. Jednou v zimě a jednou na jaře. Vlastně jsem o ní i psal... A víte jak to je. Mám jí hrozně rád. Ty věci co kritizuje Dan jsem příliš nevnímal a na navigaci si druhý den zvyknul. I když já tyhle věci stejně vlastně ani nepoužívám. Než někam jedu, většinou vím kudy to je a tak mi stačí žít v "kybernetické tmě". Giulie se dá koupit i jako manuál, kousek jsem se s ním také díky laskavosti jednoho známého svezl a díky delším převodům a naopak šikovnějšímu odstupňování a využítí výkonu u 8st ZF bych upřednostnil ZF. ( i když , teda já bych si na těch svých pár kilometrů s tím pro radost stejně vzal manuál, ale ne z racionality, jen protože prostě mi to přijde víc cool).

Giulia Quadrifoglio by tedy byla moje volba. Jenže je tady problém. Beastar toho moc najezdí, vyžaduje komfort a ticho (nejspíš) , Giulia chce zrychlovat a zpomalovat, chce zatáčet, má radost, když se s ní jede dynamicky, ne jako s limuzínou. A za 14 litrů se s ní dá jezdit, ale spíš jen když si dává na tu spotřebu pozor...

Čili s Giulií bych se rozloučil. S ostatními auty co tu vymýšlí Dan nebo navrhuje Beastar se přeci jen (z mého pohledu sportovního svezení) se moc na tom okruhu nepovozí. Už tam je příliš kompromisů, příliš hmotnosti atd...

Zbývá poslední, zcela nejlepší možnost. Já vím, máš rád sedany. Ale jezdíš sám nebo ve dvou, kola jako já v tom autě nevozíš. Kup si prostě Porsche 911. S tímhle rozpočtem to půjde. I s tím nájezdem to půjde. Nebyl bys jediný. S modelem 991 jsem se ještě nesvezl, znám jen ten svůj, pak starší aircooled a pak 997. Od mého k 997 je celkově slušný skok ke komfortu a dálniční použitelnosti i jako luxusního přepravníku a skok mezi 997 a 991 má být v tomhle směru vstup do další dimenze 911. Převodovka PDK + přeplňovaný třílitr modelu 991.2 budou fungovat. A teď to nejlepší - cena.

Pokud si naspecifikuješ standartní Carrera 991.2 , ročník 2016/2017 možná i 2018 s PDK , 375 koní, je na mobile asi 50 aut, z kterých se dá vybírat do 90 tis euro. S tím že to půjde i kolem 75-80 za auta s nájezdem do 30 tis km. Za dva roky na tom uděláš 120 , záruka bude platit , pokud to teda zvládneš dát finančně neřeš nic a kup si 911. Poprvé v životě a uvidíš - automobilově tě to posune někam jinam.

Toť krabí rada :-D

reagovat
sheogh
08. července 2019, 21:31
0

Ja bych vybiral mezi Panamerou, Lexus RCF (ale to ma malo dveri) a Jaguar XFR-S :-)

reagovat
Fa
Fandatik
08. července 2019, 21:44
2

Tahle otázka je ve vzduchu již dlouho. Dokonce do myslím, že Bíst nakonec osedlá S6/S7.

Vzhledem k relativně vysokému nájezdu bych se úžasné Julče QP také vyhnul. Jedině snad kdyby sehnal Nring.

A pak tu máme dva kandidáty z Affalterbachu v "umírněným" provedení.
CLS 53 AMG splňuje naprosto vše, ale je tu s ještě jedna možnost. Asi by se musel použít onen toleranční půlmilion a z ceny odečíst DPH.

Vítězem je Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

reagovat
beastar
09. července 2019, 14:12
0

Jako každopádně je to jedna z pravděpodobných možností. Přestože logicky mám k nákupu Mercedesu svoje výhrady:)

Fa
Fandatik
10. července 2019, 04:34
0

Neznám tvoje výhrady k MB. Vím o tvé náklonnosti k AUDI. Každopádně když už jsi zvládl dehet v Maserati a ty jízdy na okruhu třeba nebudou, tak by při 60 tkm/rok byla možná vhodnější ta 400d. Zahraješ si u výbavy piškvorky a budeš b tam bratru za 2,5mio.

A kdyby jsi chtěl trochu zapůsobit na bussines partners, tak existuje Brabus CLS D40.

Jimi
08. července 2019, 22:01
0

Nevím proč, ale spíš mi ten dotaz a následný článek s pravděpodobnými komentáři přijde jako nějaká recese pro pobavení... :) Ale jinak s tím GS od 350 výš to není špatný nápad...

reagovat
beastar
09. července 2019, 01:18
7

Tak pro pobavení někoho to samozřejmě je. A to sice nás co to sem chodíme číst. Co je pravděpodobný komentář? A jako co máš vlastně za problém? Nesedne ti rozpočet, nebo vcelku reálné (ano ne ve všem) požadavky. Kdybych sháněl kombík za 120 000, tak to bude jiná co to by bylo v pořádku (alespoň taková ta internetová pachuť závisti z tvého příspěvku je trochu cítit) Všech názorů si vážím i když to mnohdy tak nevypadá. Jen evlo je dement toho neřešim. A proč to Dan napsal? A proč sem mu to poslal? Aby z toho třeba vzniklo něco zajímavého jako například GS-F (nevim od jakých 350? Jestli tisíc tak s rozpočtem 2m bych se měl vejít) Sice auta znám a dělám v tom, lidi kolem mě mi tlačí kde, co. Ale tady si myslim jsou taky lidi co tomu rozumí a rádi napišou svůj názor. A potom takový, co si myslí že jsou lepší než jiní, že ,))) A tak raději konspirují o nesmyslu.

D
D
09. července 2019, 06:46
4

Myslim,ze GS od 350 vys chtel rict modelovou řadu tedy GS350 a vyšší verze. V poslední generaci GS to ale uz Lexus precisloval a zakladni GS300 by vam asi nevyhovovala vykonem. Ostatni jsou ale uz vykonne dost tedy sestivalce +elektromotory. No a zminovane GSF to je vskutku lahudka. Mel jsem krahkodoblu cest s RCF, coz ma v podstate stejny atmo V8 5.0 a podobne sasi a bylo to nadherne svezeni a ten zvuk... to je to, co podle meho nazoru S7 nejvic chybi. S tou jsem par desitek km jel, tedy nebyla to tovarni verze, ale mela nejaky chip na pry skoro 600hp. Jelo to naprosto nesmyslne, prislo mi ze v primce snad jeste vic nez 458 Italia, se kterou jsem si kdysi "uzil" dve obligatni zaplacena kola na letisti:). Diky Quattru skvela trakce na vyjezdu, super ticho na dalnici i pri rychlosti vysoce nad 200. Luxusni vybava, pekne pouzitelny kufr atd. Co mi vadilo, bylo ve srovnani s tim Lexusem uplne mrtve rizeni,ze ktereho se nedalo nic poznat, coz me pri takove porci vykonu dost desilo a ten zvuk motoru bych na rozdil od clanku vubec nechvalil. Neni nijak vyrazny, jen takove turbohuceni,ze nebyt te desive akcelerace, tak bych si klidne myslel, ze je tam 2.0 tsi a ne 4.0. Lexus Vam taky bude delat radost stran spolehlivosti. To je snad jedina automobilka, kde kvalita jeste porad neco znamena. Maji prikladne udelanou elektroinstalaci, takze takovety servisni hruzy nehybnych aut s obtizne zjistitelnou pricinou, co predvadi soucasna D3, by se u Lexusu vyskytovat nemely.

XT
XTad
08. července 2019, 22:40
-2

Nebo se vykaslat na podminku "ne Korea" a vzit Stinger V6. Rika, ze machrovat nepotrebuje a korejci delali sestivalcove zadokolky uz v 80. letech.

reagovat
Fa
Fandatik
08. července 2019, 22:57
0

Můžeš nějakou 6ti válcovou zadokolku z Koreje z těch 80' zmínit? Vynech přeznačkované Japonce.

krab
09. července 2019, 00:03
2

Já myslim, že to bude jedině Kimvette ZR06 :-D

GanGreen
09. července 2019, 22:28
0

To je nějaká preznackovana Amerika ne? :D

XT
XTad
10. července 2019, 11:40
0

Je to postavene na zakladu stareho Opelu Senator.

Holofaust
08. července 2019, 23:37
0

Dvě oktávie kombi, jednu RS druhou scout!

reagovat
Holofaust
08. července 2019, 23:48
0

jo a nebo insignii ze psa, prej maj dobrý v6 turbo :-)

beastar
09. července 2019, 14:19
2

Opel nesnášim a octávie má malej kufr. Občas potřebuju převést v kufru miátu abych měl něco na proplétání se městem.

fortress
08. července 2019, 23:49
1

Z toho co jsem jel
XJR 5.0 - rychlé, drahé, outdated, servis určitě příšernej a spotřeba 19l/100

Alfa Giulia QV - celkem praktický, zábavný, rychlý, mínus některý materiály v kabině a infotainment, dlouhodobá spolehlivost bude taky asi nahovno.

Audi RS5 - předražený, málo místa, ne moc pohodlný, zvuk nahovno

Audi RS3 limousine - ideální auto který bych vzal místo současnýho, až na místo v zadních sedačkách a nějakou tu výbavu kterou maj dospělý audi (night vision atp), rychlý je to neskutečně, nádhernej zvuk pětiválce.

Audi S7 (3.0TDI new) - Motorizace naprostej omyl a ještě nesmyslně naceněný. Nicméně auto je velice pohodlný a má poslední gadgety.

Vynechávám 911GTS, FTYPE SVR, F-PACE SVR (wildcard) a M550i (asi best pick) protože neodpovídaj zadání.

reagovat
beastar
09. července 2019, 14:21
0

S7, XJR to mi přijde jako věc která by nebyla k zahození. U té RS3 mě brzdí jenom to, že je to docela malý a patří to do plebejský třídy prostorem a jakoby základem. Jinak je to neskutečný.

fortress
10. července 2019, 08:05
0

XJR jsou na prodej v německu tři co tak koukám, zub času už trošku minimálně na infotainmentu zapracoval a ačkoliv jsi psal že tě nezajímá propad ceny tak zrovna u jaga to chce silnou osobnost aby ten brutální pád ustál (já bych to nedal) na druhou stranu pokud bych měl F-PACE SVR, osmiválec s kompresorem, british racing green barvu a černý kola, tak to už taky pak v rámci rodinnejch aut neni kam moc stoupat. Ještě by mohlo vadit že XJR je rwd.

S7 s osmiválcem je ok, akorát v záplavě dieslu nikdo moc nepozná co jsi za fajnšmekra. RS3 by mi po přestupu ze supa nevadil, nicméně odcházet do něj s maserati je něco jiného.

Obecně je výběr širokej a vyloženě špatný auto za 2+ nikdo nedělá. Nicméně jsou to příjemné starosti.

Bageta
09. července 2019, 00:00
9

Tady je jen jedno řešení: Zonda.

reagovat
beastar
09. července 2019, 01:13
7

:D Jo já vim, ale to jako vážně mám mít dvě?

Kuře
09. července 2019, 11:36
0

Pokud seženeš Zondu do dvou mega tak jich měj třeba deset:)
-
Komentář upraven 9. 7. 2019, 11:55:10

beastar
09. července 2019, 13:45
0

Tak ale jako na naší obranu tady nikdo asi nebude myslet Českou korunu ,D

Kuře
09. července 2019, 16:38
2

Tak teda jestli si ty dva míče myslel v jiné eurovské měně tak jde celá diskuze do kopru;)

Ronin
09. července 2019, 01:02
0

Ono je to takový autíčkářský oříšek! Práve to auto z ktorého presadáš by malo byť to ktoré si kupuješ,a z Giuliou je to tak,že je to auto,ktoré by si si mal kúpiť,ale taktiež si ho vôbec nekúpiť.Proste double G,Giulia a Ghibli sú tie dve autá ktoré mám vo výhlade ako to správne daily a nikdy som o ničom inom nepremýšlal.Ale keby mám popustiť uzdu fantázii a zaboriť sa do pospolitnej nemeckej šedi,pokúsil by som sa vyfinancovať Audi RS5 Sportback.S7 je proste *musím si zývnuť* páprdovská nuda a vyzerala by smiešne aj raz na tom okruhu.Keď plnotučný liftback (??),posledné CLS63.Lexus Danovi chválim,na tie autá zabúdam,lebo viem o nich prd...

reagovat
beastar
09. července 2019, 01:30
0

Tak vážím si všech názorů co zde zatím píšete. Další samozřejmě uvítám, a klidně i trochu mimo výseč. Jako například tady propírané 911. Je to složité i když to tak nevypadá. V první řadě pro ty kteří nevědí. Je potřeba doplnit. Ghibli je super auto. Jenže to auto není v mém vlastnictví. Budu ho velmi brzo vracet. Kdyby bylo mé asi by byl současný rozpočet třeba ještě úplně jinde. A to že je psáno 2mio. To neznamená že to nemůže být trochu víc. Ale samozřejmě i rapidně míň. Jen prostě starý to být fakt nesmí. Logicky by se to nevyplatilo.

Ghibli je auto který je skvělý ale má svoje chyby. To že je to Maserati na tom nic nezmění. Je to taková větší, luxusnější Giulia se skvělou naftou (spotřebou) a perfektním zvukem a výkonem. Kupovat ho ale nejspíš ani nechci. Ono totiž OL. a koupě je fakt něco jinýho. A přestože mě zůstatková hodnota netrápí nechci auto který za dva roky zakuká na motor a v interiéru bude vypadat jak služebák po 500k. Sorry všem co si myslí, že Ghibli=NADauto nerad vám kazím sny. Je to povedená kára, ale se sportovností to nemá nic společnýho. Technologie taky nic moc. A reálně když beru kusy do dvou let stáří tak cenově taky žádná hitparáda. Navíc jako hodinovka někde a práce na tom je jinde, než třeba u takový klasiky jako je Audi.

S tím okruhem. Po debatách z poslední doby to asi nemyslím vážně. A na to si koupim úplně bokem nějakou starou hujdu čistě jenom na to. Jinak oktávku fakt nechci:D Miata nemá čtyři dveře a kufr je malej a nemá výkon. Druhá Zonda taky není odpověď (navíc je to starý) JInak zatím z užitečných rad:

Lexus GS-F (přiznávám že sem nevěděl že tohle auto existuje)
Porsche 911 přestože to není vůbec to co bych si představoval
Panamera protože to může jít sehnat s nějakými kompromisy a taky sem na ně koukal
A už tady zazněla relativně i chvála na RS3 a teda mě se to taky líbilo, ale přijde mi to hrozně malý...

reagovat
krab
09. července 2019, 09:46
1

Víš co, každej si musí vybrat podle sebe. Trochu mě zarazil ten tvůj nájezd. Ty furt někam jezdíš teda... 5000 km za měsíc, to už je porce!
Tohle jsem akorát tak teď najel na Infiniti, ale od konce ledna :) Na Lotusu přibylo od zimy asi 2 a na Porsche zrovna tak... Je fakt, že já relativně něco taky najedu na vypůjčených autech v rámci testování pro ten náš plátek. Ale furt je to prd, a to mám pocit, že furt chodím kupovat benzín :-D

Mě ti z toho prostě vyšla ta 991.2 , ročník 2017, Carrera PDK (ne esko) , normální 3.0 turbo 370 koní. To auto bude fantastický na všechno co s ním chceš dělat. A jeho zůstatková hodnota bude byť po 2/3 letech kdy na tom autě bude už cca 180 tis km nebo tak něco bude pořád rozumně vysoká.

Upřímně řečeno jak bys pak prodal Giulii QV s takovým nájezdem, nebo benzínové Ghibli, nebo nějaký ten Cadillac, nebo Jaguar ... to by byl prostě propadák, nikdo by to nekoupil. U 911 se jen sníží cena úměrně vysokýmu nájezdu, s tím nejde nic dělat, ale pořád najde druhýho majitele, který o to bude pečovat a třeba už pak ten nájezd bude mít nižší. Když to udržíš uvnitř i zvenčí v precizním stavu, tak to bude pořád pěkný Porsche.

Panamera - upřímně řečeno, proč vozit vzduch? Pokud ten prostor potřebuješ, OK, pokud ne, nevidim moc smysl v Panameře. Je to auto pro rodinu, tak kdybys vozil 2 děti, tak mi to je jasné...

RS3, BMW M2 atd ... to je taková kategorie u který si říkám : Pokud zjistíš, že to Porsche už je příliš drahé a finančně na něj nedosáhneš, tak potom vybírat z nich. BMW M2 jednoznačně seženeš levněji než Audi a třeba já bych si rozhodně vybral to BMW radši. Tohle je takový jediný BMW totiž, který by mi asi dělalo radost.

No a pak je tu pochopitelně varianta 2 aut:
Na operák cosi aktuálně výhodnýho + auto pro radost. Což už pak může být cokoli podle chuti :)



krab
09. července 2019, 11:58
1

A je tam ještě jedna varianta, kterou jsme zapomněli uvažovat všichni.
Alpina B3 (B3S) , ročník 2017/2018. Na výběr je teda asi tak max. 5-10 sedanů (což asi čekám, že by byla tvoje karoserie) a ceny s daní kolem 70 tis euro. Dá se i níž trošku i výš , +- , jedno auto za 70 v šedý metalíze vidím je na prodej v Holandsku, má 13 tis km...

Biturbo není M3/M4, je to kompletně předělaný motor B58 ( myslim teda), má dvě turbodmychadla, převodovku 8sp ZF a všechno je to pečlivě postavený u Alpiny v Buchloe. Má 440 koní a 660 N.m.

Bohužel jsem v tom šanci jet neměl, a možná se taková ani nenaskytne, protože to prakticky v ČR nikdo nemá. Alpiny se obecně ladí tak, aby fungovaly pro ty účely co se tu nastínily. Nebude to "bláznivá" Giulia, která miluje rychlou jízdu zatáčkami a má přeci jen choulostivější techniku.

To je asi alternativa pro případ, že by si se prostě na Porsche 911 necítil, resp. ti to moc nevyhovovalo společensky ( víš jak to myslím) přijet v Porsche 911 na obchodní jednání, kór když se musí řešit každý cent není vždycky ideální ... Ta Alpina je výrazně decentnější.
A současně je to auto s relativně nižší amortizací v čase.

beastar
09. července 2019, 14:12
1

Petře jdeš na to logicky a postupuješ vcelku racionálně. A opravdu já když sem se nad tím zamýšlel sám bez rad ostatních někdy minulý týden. Tak ta 911 mi přišla jako auto který fakt dělá to co si myslím, že by bylo dobrý. Jenže a teď to bude znít fakticky škodovkářsky a dědkovsky ta nafta v tom Ghibli jede jak z praku a dokonce umí jezdit reálně a opravdu za (dobře ok) 7litrů. Kolik bude jezdit 911? To auto je ztělesnění rychlosti. Nebudeš ochotnej jezdit v Německu pomalu:D Nicméně jo ok jako spotřeba není můj parametr n.1. Kufr se mi občas hodil, ale vždy by to šlo vyřešit i jinak třeba přes DHL.

A ano každý se musí rozhodnout sám to bude na mě. Ale poradit si můžu alespoň zkusit nechat. Několik zajímavých nápadů se tady vyrojilo co by mě nenapadli. Namátkou GS-F, CTS, no ale vlastně i ta S7, pořád tady může být zajímavý i to AMG. Po pravdě já se u 911 bojím trochu pohodlí na dlouhý trase. K tomu jak jezdím. Já jezdím každý den. Někdy najedu 20km. Jindy ale taky 800km za den. Rekord mám 1600km což byla Itálie na otočku ráno tam a přes půlnoc na druhej den ráno doma. Ono to skáče vážně snadno. Já docela nerad lítám. Přestože se dá dneska třeba letět fakt levně kamkoliv po Evropě. Já tam radši jedu. Alpina asi dobrý. Nicméně je to BMW a o tom já vůbec přemýšlet nehodlám. To je takový můj "bojkot". Prostě to auto doma nechci. To fakt raději toho Supa jak tady někdo ve srandě dole psal:))

Panamera je velká to je fakt. Nicméně já v tom Ghibli na zadních sedadlech nikoho nikdy nevezl:D Takže ano i zbytečná. Brouka do hlavy si mi nasadil s tou 911, ale fakt nemám pocit že by to bylo easy na provoz. Tam asi bude jakákoliv Audi kralovat ....

krab
09. července 2019, 14:36
0

To chce fakt teda vyzkoušet. A musím říct, že teď ohledně 991 taky teoretizuju. Nejel jsem v ní, jen seděl, to dokonce už i v tý nový 992. To Porsche 911 který mám já je něco jinýho. To je už veterán, to si musíme přiznat. Je to auto, se kterým strašně rád jedu, ale právě i proto, že si ho vyberu třeba 1x týdně někam, když jednu nějakou příjemnou trasu, kde nebude tolik provoz a tak. Ono umí ( i to starý) strašně dobře kombinovat tu sportovní stránku věci ( řízení, čitelnost podvozku, lehkost atd) s možností příjemně cestovat po dálnici. A ty novější jsou podstatně lepší v tý oblasti použitelnosti. Kamarád má 997.2 a najel s ní loni asi 35 tisíc. Jezdí všude...

Servis a náklady: Podívej, ono tady nebude levnýho nic. Je potřeba se zamyslet nad tím co bude strašně drahý a co bude jenom drahý. Když budeš řešit tohle, vezmeš logicky na operák něco jako A6 Quattro diesel + nějaký jetý hothatch na vyblbnutí. Když si koupíš 991.2 Carrera - bude rok 2017, vyjde nějakých těch max. 70 tis euro bez DPH, dokoupíš si záruku. Výhoda seženeš kousek okolo 30 tis km , těch je docela dost. Spotřeba toho třílitru nebude moc vysoká, budeš překvapenej. To moje starý jezdí za 13, ale to je taky jinej motor, tyhle novější umí běžně okolo 10 litrů, 15 když je hezká silnice. Víš co, ať je to jak je to, tak tohle auto je jediný z toho výběru co se tady řeší, do kterýho se jde zamilovat a kvůli kterýmu se ti bude ráno hezky vstávat i když tě čeká dlouhá cesta na kterou se ti už ani nechce. Zase nechci Porsche 911 přechválit, ale ty základní Carrery bývají běžně dost podceňovaný, každej touží po GT2/GT3 modelu, nebo aspoň GTS atd... Není to potřeba. Základní Carrera byla vždycky naprosto perfektní auto a taky si na tom dávají pořád záležet.

Ber to jako radu od sice fanouška Porsche, kterej ale už vyzkoušel víc aut. Navíc když si představím sebe, že se mi změní život tak, že budu muset jezdit, nikdo mi nenadiktuje služební vůz ( typicky Oktávku) a zjistím, že na svoje aktuální hobby auta nemám čas udělal bych logicky asi toto. Všechno prodal a koupil si zánovní základní Carreru, co nejnovější za peníze co si můžu dovolit. A s tou jezdil všude. A byl bych naprosto spokojenej. Kola bych dal na nosič, k těm novejm se to dělá.

Tím, že prd najezdím a mám to jako hobby, tak si takto hraju s různýma staršíma autama a furt mě to vyloženě baví :)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 17:19
1

911 asi bude hezká hračka, ale 60 tisíc km ročně už je strašně moc. To už bych v takovým autě nechtěl. Nehledě na to, že část těchhle kilometrů bude naježděná určitě i v zimě a už vidím Beastara, jak s tím v zimním marastu vyráží skrz Sudety někam do Reichu nebo do Schweizu. Nějakej normálnější Mercedes nebo Audi mi připadá jako rozumnější volba.

Woyta
09. července 2019, 03:05
0

Překvapuje mě že tu nezaznel Jaguar XF. Sice na XFR to nebude ale asi by to mohlo být zajímavé auto.

reagovat
Daniel Borský
09. července 2019, 06:45
1

XF nemá úplně vhodný motor. Benzínový V6 končil 2017, takže vrchol je aktuálně benzín R4 a V6 nafta. Obojí jede hezky, jen nevím, jestli je to to, co Beastar hledá. XFR se ve druhé generaci vůbec nedělalo.

Rien
09. července 2019, 04:26
0

Ja bych vzal e60 m5. Splnuje to skoro vsechno, spotreba, spolehlivost, stari, bmw, urcite dobrej infotaiment, proste ideal:))

reagovat
Rien
09. července 2019, 04:35
0

Tak jsem si zavtipkoval s m5, ale mam vlastne docela podobnej problem, akorat s o neco mensima narokama a do 500k

reagovat
Ju
Junior
09. července 2019, 10:59
0

tak záleží jak moc člověka baví stát v servisu. Imo s rozpočtem 2 mega se s tou M5 bude dát 120kkm najet :))

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 06:15
2

Když bych si měl přihodit nějakej šuplík z USA, zkus Cadillac CTS-V. 640HP a 850Nm je myslím dostatečný. Prověřená technika. Servis v Praze a vlastně v celých Čechách nebo západní Evropě naprosto v pohodě.
Jinak asi Mercedes nebo ta Panamera.


https://www.cadillac.com/v-series/cts-v-sedan

reagovat
David Střítežský
09. července 2019, 07:54
0

Teda já chtěl napsat, že jestli Beastar nevezme tu Giuliu, tak je zrádce a zaprodanec, a že to jak jsem tu tuhle psal, že má srdce na pravým místě už nebude aktuální, ALE ...

Akorát nvm, jestli to u něj projde, ta spotřeba by se ještě nějak vsákla. Spíš mu nebudou vonět ty hranatý (ne)křivky, po načančané italce přesedlat na americkou kickboxerku s křivým, zlomeným nosem. Zase je to ale takovej dobrodruh - tak snad láska a 640hp zvítězí nad hezkým obalem a míň hp těch ostatních ! :D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 08:21
0

Tak design je otázkou osobního vkusu. Mně zase třeba současný Lexusy prijdou neuvěřitelně kolotočářský. Ale narozdíl od tý Giulie bude Caddy fungovat nejen po záruce, ale i za dalších 20 let. Tý poznámce o spotřebě nějak nerozumím. Výrobce udává ve městě 16,8L a mimo město 11,2L. To ti přijde moc, vzhledem k parametrům auta?

David Střítežský
09. července 2019, 08:50
0

Myslel jsem to tak, že se píše kombinace do 14, a to nevím jestli by to šlo ... teda ono by to určitě šlo, dneska si to po městě (nebo dálnici na 1/2 plynu) odpojí půlku válců, zařadí za 8 ve 130 a bude točit 1500 atd. ... ale když chceš po dálnici letět, nebo si občas poslechnout ten kompresor - a to já bych moc chtěl (já vím, jsem pubertální hovado) ... tak tím bude spotřeba naskakovat, to jsem myslel

beastar
09. července 2019, 13:57
0

No zrovna u těch amerik tam je to tak, že se přiznám, že mi kluci z jedné firmy co je dělá teď nedávno vyprávěli o Mustangu. Dokonce sem měl jeden den možnost s tim jezdit. 2016, V8 a celý to bylo červený jak Ferrari:)) Určitě mi to nesedlo, ale ono je to logický to nejsou moc auta pro mě. Nebo prostě já se v tom necejtim dobře. Přestože to dneska vypadá už hezky a i v Evropě docela stravitelně a civilně. No nic ale o Cadillalcu už sem jednou přemýšlel. CTS-V má pro mě obrovskou výhodu kterou já mám strašně rád. I když pojedu někam fakt daleko myslim, že bude zázrak když po cestě potkám třeba jednu jinou! Spíš ale žádnou. Tohle já mám rád když týpci nevědi. Určitě se na to rád podívám víc. Trochu se hrozim tady přístupu a servisu v ČR. Nicméně stejnej problém máš u Ghibli, nebo Porsche aby to někdo udělal rozumně a vrátilo se to vcelku a opravený. Nakonec nemám problém s tím dávat to na servis třeba v Mnichově když bude lepší.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 17:00
0

Tak třeba tady v Praze je firma Auto Outlet. Tam s tím fakt problém mít nebudou. Specializujou se na nový Ameriky.
Srovnávat Mustanga s Cadillacem nejde. To jsou úplně jiný auta, s jinou technikou a taky jinou cílovkou. Cadillac je ekvivalent k tomu AMG. Servisu není třeba se bát. Ten strach pramení spíš z neznalosti, než že by bylo potřeba se toho hrozit. Pod kapotou je technika z Corvetty C7. Popravdě, servisně to ve srovnání s Porsche, Audi a M-B bude nejlevnější.

beastar
09. července 2019, 17:44
0

Po pravdě o tom dost přemejšlim. Jako na ty moje účely je to docela zajímavá věc. Následnej prodej mě moc nezajímá. V zimě by mi s tim líto jezdit nebylo. Má kufr. Je jich mizivě málo v provozu v CZ a okolí. Moje oblíbený provedení sedan. Jediný co nemusim tak jako fanda USA cars nejsem. Ale to je jedno bral bych to spíš jako spotřebák.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 17:55
0

Celkem mně rozesmál Krab s těma nalítanýma 180 tisíci km a brutální ztrátou hodnoty. Tohle je nájezd, kdy se US auto považuje za dobře zajetý a ne olítaný. Nebavíme se tu o sráči z Itálie nebo ještě hůř, z Anglie.
Asi nebude snadný CTS-V v Čechách sehnat, ale zkus ten Auto Outlet. Určitě ti poradí. Ale jinak bych asi volil klasiku v podobě nějakýho Mercedesu.

krab
09. července 2019, 18:13
0

hele, to spíš platilo pro ty italy, Ghibli a zejména Giulia QV. A ne ve smyslu, že se to rozpadne, ale že prostě to nikdo s větším nájezdem nebude chtít a prodejní cena bude velice nízká. Což u Porsche specificky není tak strašný.

Srovnáváme hrušky, jablka, radíme od sedanu, přes kupé po tři miaty :-D CTS-V si asi zkus, na to neumím říct vůbec nic. Já jsem se z jednou moderní amerikou svezl na jaře - Shelby GT350. Má to můj známej. A psal jsem o tom... To je opravdu kus techniky. Když ohlédneš od zpracování, tak prostě ten motor "flat plane 5.2 V8" je absolutní nádhera. Má zvuk, výkon, točí 8200 otáček a nepotřebuje turbo. Takový motory už evropani neumí a Shelbyna je prostě nádherná věc. Ale nedoporučoval bych to na tak vysokej nájezd. U toho Cadillaca netuším...

M P
09. července 2019, 18:31
1

Klišé, předsudky a urážky amerických,/japonských/italských/britských aut stranou, CTS je skvělá i s 3.6 V6. CTS-V chceš :) jen je potřeba si zvyknout na poněkud zvláštní dotykové ovládání na středovém panelu.



Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 19:03
0

Mne na takovejhle najezd prijde jako zhovadilost jak Mustang, tak 911.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. července 2019, 19:04
0

Matěj: Jo, to máš pravdu. To dotykový ovládání je na pěst.

beastar
09. července 2019, 21:05
2

Já bych ho uměl sehnat ve Švýcarsko za asi i dobrou cenu. Jak je na tom to auto s pohodlím? K čemu z Evropy to má nejblíž? Mercedes? Jako uznávám, že takový auta, tvarem i vykonem mám rád. A zase by to bylo něco jinýho než Maserati. Rád zkouším různý věci. Abych tady a jinde mohl dělat chytrého. Jak říká Krab...rozšířit si obzory:))

David Střítežský
10. července 2019, 07:17
0

Beastar: některý předsudky jsou na místě, je to pořád vlajková loď ze země, kde se pro rohlíky jezdí 100km, do práce 300 a o víkendu za zábavou 1000+, na to musí být určitě fyzikální zákon, to prostě nemůže bejt nepohodlný

mě to hned přišlo jako ideální kára - jestli ti nevadí ten design, dokonalý to nebude, ale sám jsi tu psal, že aji italce si odpustil kdejakou prkotinu

David Střítežský
10. července 2019, 07:22
2

hele, my o vlku .... můžeš zkusit načerpat nějaký rozumy z těch internetů, tady mají rozstřel dokonce proti tvým favoritům Lexusu a AMG ! třeba ti to dá nějakou perspektivu

2016 Cadillac CTS-V vs. 2016 Lexus GS F



2018 Mercedes-AMG E63 S Sedan vs. 2017 Cadillac CTS-V Seda

beastar
10. července 2019, 12:27
0

No hlavně si všímám, že ta americká krabice z toho nikde nevychází špatně.

Skipper
09. července 2019, 06:49
1

Ze zatím napsaného a při racionálním zvážení Tvých požadavků mi tady vychází jako nejracionálnější rozhodování trojice Audi S7, Panamera a nějaký medvěd.
Já ale auta vybírám srdcem, takže sice nesplňuje tvarové zadání, ale vím, že se Ti Range Rovery taky líbí. A po vyhození požadavků na okruh by to možná šlo. Osobně bych volil Velar. Jako silniční přepravník na dlouhé vzdálenosti by to mohlo docela fungovat.

reagovat
Skipper
09. července 2019, 06:52
1

A kdybys ho za pár let prodával, tak bych ho možná vzal :D (vyber si tedy světlý interiér, díky!) :D

Ha
Habakukk
09. července 2019, 07:44
0

Tak pokud chce nedotažený ifotejment, průserové motory, v případě velkého RR kroutící se kastli tak proč ne směle do Land Roveru.

M P
09. července 2019, 09:15
0

Říkalo se Velar, ten nemá s velkým RR ani ostatními LR co do platformy nic společného, ale naopak, je spřízněný s F-Pacem.

Bohužel jak F-Pace SVR tak Velar SVAutobiography jsou tak za trojku no... a šestiválec už nejde objednat. Nastala nám tak paradoxní situace, kdy máme možnost buď dvoulitru P300 nebo až pětilitru s kompresorem P550 :)

Ha
Habakukk
09. července 2019, 09:55
0

Jo Velar nemá nic společného s velkými RR. Zase cena Velaru je poměrně brutální za to co nabízí vlastně jen design. Tak měli by přijít nové řadové šestky ne?

Skipper
09. července 2019, 10:17
3

Miluji dnešní posedlost infotainmentem a asistentama. Auto má být o něčem jiném než o krávovinách.

Ha
Habakukk
09. července 2019, 11:11
1

Tak s tím souhlasím, ale když už to tam dají, tak by to za cenu co za něj chtějí obstojně fungovat.

Trinom
09. července 2019, 08:39
5

Jako první věc mě napadl Dodge Charger poslední generace, pravděpodobně ve verzi R/T nebo něco podobného. Kraviny jako Hellcat nebo Demon v tomhle případě moc smyslu nedávají.

reagovat
M P
09. července 2019, 09:12
0

Jakože ano, ale vlastně ne. Osmiválec 392 je super, což o to, ale interiér toho auta je takový dost nekvalitní, připadá mi. Ale fakt, že by si připadal jak doma, protože infotainment je skoro stejný jak v tom Maserati :D

Mám Charger/Challenger moc rád, tohle zadání by asi taky splnily, ale prostě problém je, že nejsou luxusní auta.

Sa
Sato
09. července 2019, 12:46
0

Tiež ma ako prvé auto mimo zoznamu z článku napadol Charger SRT. Je skoro jasné, že si to nekúpi ale aj tak by to niekto kto má skúsenosti mohol trochu rozviesť, aký je na tom s hlukom a spotrebou pri vyšších (neamerických) rýchlostiach?

Trinom
09. července 2019, 20:16
0

Matěji, já ti nevím, ale ten interiér (alespoň teda ten, co je v Hellcatu) mi přijde naprosto parádní bez jakýchkoliv přešlapů, vrzání a dalších nectností. Ergonomicky mu nemám, co vyčíst taky.
Jako jo, Charger nikdy nebyl luxusní auto v tom smyslu, jak se tenhle pojem používá, ale pořád to je velice dobře postavené auto, které si s těmi Audinami nezadá.

Sato, co jsem se díval, tak poklidný dálniční provoz umí R/T i kolem 9L/100. S rostoucí rychlostí samozřejmě poroste i spotřeba. Hluk posoudit nemůžu, měl jsem čest jen s Hellcatem, kterej řve na lesy sám o sobě.

M P
10. července 2019, 08:39
0

Mi to vždy přišlo laciný trošku uvnitř. Solidní, to ano, to je americké auto, ale prostě takový plastový, gumový, nic moc. R/T je s hlukem docela v pohodě, když nechceš, aby dělalo bordel. Je to normální auto :)

Inženýr
09. července 2019, 09:27
3

Má rada bude trochu jiná, ale vlastně skoro stejná jako moje ostatní komentáře v této rubrice. Klíčovým je tady rozpočet - dva miliony je dost peněz na to, aby si mohl člověk vybírat. Já vlastně ani nevím, na co se Beastar ptá. :)

S auty jako takovými má jistě dost osobních zkušeností díky svému zaměstnání, takže by měl přibližně vědět s čím a jak bude fungovat po nějaké době a velkém nájezdu.

Beastar je vlastně jeden z mála, možná i jediný ze čtenářů, kdo toho musel projet opravdu hodně. Proto si myslím, že by měl Bíst na takové otázky spíše odpovídat, než je zadávat.

Takže další možnost je ta, že náš tazatel potřebuje schválit ten svůj výběr a svůj styl, který bude trochu jiný u každé značky auta.

Pokud bych měl mluvit čistě za sebe, co bych si vybrál ja z těch kandidátů v dotazu, tak bych šel jednoznačně do S7. RS3 je s takovým rozpočtem fakt malá, a proč bych šel do nižší střední pokud jezdím v autě o celé dvě třídy větším? Ten Jaguar by taky stál za vyzkoušení, ale mně osobně ty auta nepřipadají jako něco extra (v ČR je to možná jinak - jsou neokoukané). Tady je to dost subjektivní, protože Jaguary jsem vždycky obdivoval, ale spíše ty modely z přelomu tisíciletí a samozřejmě ty starší. Když přišli ty nové modely, bylo to pro mě něco jako Banglovo BMW v době vzniku. Ten otočný volič automatu bylo podle mně úplné zlo, a možná taky z těchto důvodu se mi nové Jaguary nelíbí. Objektivně řečeno to pak zřejmě nebudou špatná auta, natožpak jestli se bavíme o voňavkách za pár milionů.

A tady je další problém - Mercedesy jdou úplně mimo mě (stejně jako BMW), ale Bístovi nevadí. Tohle je prostě moc orientované na osobní preference, takže za sebe bych Mercedes nechtěl ani s velkou slevou, ale někdo jiný s tím nemá problém a dívá se na to prostě jako na auto které samozřejmě má svoje plusy.

V odpovědi jsme se dočetli o tom Lexusu jakožto o možné alternativě. Ten bych si určitě vyzkoušel! Jediné, co se mi nezdá je ten styl dané značky, pokud se máme bavit o nějaké agilitě. Lexus si pamatuji jako opravdovou jachtu. To je fakt obývák na kolech. Mluvíme ovšem o druhé generaci, které se nevyrovnal ani Mercedes W211. Ta třetí už prý neměla tak ultimátní pohodovou atmosféru a vůni, i když to bylo pořád solidní. Jak jsou na tom ty nové generace, natož sportovní verze, to nevím. Podle mně Lexus není a nebude Alfou ani BMW na okruhu, ale celkově by měl být o hodně napřed jako auto celkově. Fakt - vyzkoušej si to a dej vědět. :)

Co tam ještě bylo?

Panamera - ta je podle mně hnusná, a to říkám jako člověk který má auta rád a z hlediska designu jim proto hodně odpustí. Paradoxně (narozdíl od většiny lidí) se mi líbí první generace, ale o té asi není řeč.

911 - jo, jo, jo, jo, ta je z tvého dotazu přeci jasnou volbou. Co třeba replika Kobry?

Takže se konečně dostávám k tomu co jsem chtěl říci úvodem. Pokud by byl rozpočet pár (stovek) tisíc, tam se dá spekulovat co a jak - co je spolehlivé, co se dá uservisovat a co není národním autem jihovýchodní Evropy a samozvaných bossů chudých čtvrtí. Za dva miliony si to člověk pořádně vyzkouší, a v každém případě si vybere něco, co prostě bude muset alespoň nějakou dobu fungovat. :) Tolik za mně.

Hodně zdaru při výběru!



reagovat
Sedrik
09. července 2019, 10:31
1

Beaste, na tvém místě bych si koupil nového Superba LK a za ušetřený peníz 997 911/Caymana s manuálem :)

Začínám se dostávat do fáze, kde je můj kamarád už léta: univerzální auto neexistuje, tak potřebuješ 2. Na dlouhý cesty něco, co tě nebude obtěžovat a na ty krátky auto, co tě obtěžovat bude :)

Všechna ta auta, cos napsal a co ti ostatní doporučili, jsou super, ale zábavu za volantem bych moc nehledal - na to jsou moc těžký. A pokud se chceš na okruhu fakt bavit, tak na to ti ani jedno neposlouží (v Alfě jsem nejel, ale ani tam si nejsem jistej, že to bude nějakej orgáč, zvlášť v porovnání třeba s Caymanem...)

Ale kdybych musel - šel bych do Mercedesu. Ten jejich nový řadový 6 válec vypadá jako super motor a v nějaké AMG specifikaci by mohl být super :)

reagovat
custom1
09. července 2019, 12:00
0

"Kup si šáde a k tomu brouka pro radost...", to je strašně jednoduchá odpověď a ve finále ani nesplňuje požadavky.
Já sám na zadání nedokážu takhle z patra odpovědět, ale co jsem z něj pochopil, tak jde o auto pro "obchodního cestujícího" (tak se tomu kdysi říkalo, ne?) a to znamená rychlý pohodlný přepravník, ve kterém člověk ujede stovky kilometrů, a pak vystoupí svěží a odpočatý a je připraven na obchodní schůzku. A občas si s ním zablbne, takže by to auto mělo i něco umět.
Jako ideální auto pro toto povolání jsem si vždy představoval Jaguar XJ (X300, X308), ale je to tím, že jsem se zasekl před dvaceti lety a nová auta jdou už mimo mě... :D
Každopádně zadání je velmi zajímavé a je neméně zajímavé sledovat, s čím se kdo vytasí. Jsem zvědavý, jak to dopadne... :)

Jakub Pospíšil
09. července 2019, 11:16
1

A já to sem stejně napíšu.
Volvo S90, (případně S60) s hybridní T8 sice na okruhu fungovat nebude, ale jinak splňuje, myslím, vše.
Případně přichází v úvahu i T6 AWD.
Je to sedan, je hezký, je nadmíru pohodlný, jezdí rychle. Výbava na úrovni, v budgetu bude prostor i na libůstky, jako třeba příplatkové audio Bowers and Wilkins. A s nájezdem 60k ročně si myslím, že je docela zásadní argument i Pilot Assist, který funguje fakt skvěle a na dlouhých cestách dost pomůže.

Dovolil jsem si ho rovnou i nakonfigurovat.
https://www.volvocars.com/cz/build/sedan/s60/inscription/t8-twin-engine-8stup%C5%88ov%C3%A1-geartronic-fwd/summary?s=B268E9A
-
Komentář upraven 9. 7. 2019, 11:29:52

reagovat
krab
09. července 2019, 12:17
0

Hezkej ten konfigurátor, viď? Jenže Kubo, Volvo je obecně dneska pro lidi, kteří si užiju "gadgetománii" všech těch asistenčních služeb, funkcí a zábavních záležitostí okolo... Pro lidi, kterým nevadí, že to má čtyřválec s elektromotorem, ale užijí si to ostatní.

Já bych třeba na S80 ocenil audio Bowers and Wilkins a to by bylo asi tak vše.

Sa
Sato
09. července 2019, 13:12
0

Volvo nesplňuje tú podmienku žiadna Čina

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
15. července 2019, 23:37
0

.. môj názor, jazdil som 8.rokov Norsko-SR asi 1680km na záťah, pri takej ceste človek vníma aj malickosti. Začal som si vážiť sedadlá, hluk, ergonómiu, atď.
MB E350 4.matic, zomrela na elektroniku, BmW 5 Mpaket, motor out, potom prišlo Volvo a je dodnes s spokojnosť.
Súhlas s Jakubom, Volvo - T6 alebo T8, model S60 alebo S90. Z môjho uhla pohľadu, ešte akceptácia Lex., GS je skvelá, mne ale nesedí design.

luknav
09. července 2019, 11:20
0

Zkusím se trochu odlišit od už napsaných vozů. Sice střílím od boku, ale třeba to bude novou inspirací. Vždy to bude o nějakém kompromisu... Ford Mustang GT, Bentley Continental, Nissan GTR, Lexus LC 500, RR Sport.

reagovat
R0ck
09. července 2019, 11:24
0

Mám pocit ze tady dost lidí jde na hranu toho bufferu, tak Zkusím být trochu konzerva i když extravaganza. Co takhle Civic Type-R? Má to 5 dveří, kufr tam taky je. Výkon tomu urcite nechybí. Má to nastavitelné jízdní režimy takže v Praze si nevymyles zuby. Na okruh to taky můžeš vzít a ostudu to asi neudělá. Spolehlive a praktické snad taky :). Do 2 mil. Se vejdeš asi bez problému a něco ještě ušetříš. Akorát to nemá úplně hromadu válců, ale nevím jak moc je to pro tebe priorita :). Preji šťastnou ruku při výběru :).

reagovat
beastar
09. července 2019, 14:17
1

Jo, jo obecně hothatch s tim já problém nemám. Jen ta auta včetně Type-R jsou takové méně univerzální. Dělají to všichni dneska hodně na efekt a aby to bylo především fancy a hravé a pro mladé. Já teda nejsem žádný důchodce... Jenže a to je asi jediný proč si něco podobnýho nepořídim. Potřebuju jakože někdy působit "bussines" a slušně :D Což tady určitě nepůsobim ok. A jsou pořád kruhy, kde se po očku nenápadně kouká čím si jako dovalil. A mě to navíc živí. Takže prostě nejde přijet Hondou která má základ v Civicu.

Jinak je to rada milá a taková bezelstná. A já bych si takový auto koupil hned zejtra. Kdybych měl třeba herny po Praze, nebo bordel. Prostě něco kde je ti úplně jedno co si kdo myslí a když má někdo kecy.... tak nevim, ho prostě praštíš zlatým řetězem přes papulu. A byl bych jeden z těch co se svým Tajp árem všude jezdí brzda plyn a parkuje Na Příkopech na invalidech a co:)))

R0ck
09. července 2019, 15:07
0

Jasné tak to chápu :)), hold to ještě musí evokovat status.
Napadá mě třeba Lexus LC 500, ale to je jen 2door sporťák, repre dobrý, ale asi nepraktický.

Jinak mi připadá ten CTS-V nebo ATS-V jako zajímavá možnost, kterou jen tak nepotkas a asi to i splni tvoje požadavky.

A QUATTROPORTE té neláká? Koukám ze na scuderii jsou i pod 2mil.

Jinak mě napadá německá klasika no, třeba Arteon a dát ho na úpravu do ABT jak jsi psal. Mohl by to být takovej relativně nenapadnej sleeper :).

Fa
Fandatik
09. července 2019, 19:39
0

Moje poslední zkušenost s hothatch je už trochu fousatá. Ale udržovat dlouhodobě ve Focusu II RS rychlost nad 200kmh by nebylo úplně příjemný.

BubaaCZek
09. července 2019, 11:26
0

Infinity Q50 Sport Tech pusobi, ze by papirove splnoval co potrebujes a za ty prachy bude od novoty.

Srdce ale bije 911 :)

reagovat
Mi
Michal Lenc
09. července 2019, 12:20
1

Zaujalo mě, že většina komentujících svůj příspěvek uvádí slovy: "Je to trochu mimo, ale..."

Takže, je to trochu mimo, ale já bych vzal modrou Teslu S.

reagovat
BigBen
09. července 2019, 13:00
0

Za zkoušku by to stálo. Já bych do ní šel. U Beastara si nejsem jistej zda to je jeho šálek kávy. Předpokládám, že potřebuje jezdit dálky a rychle "natankovat" a jet. Což tady není úplně ideální.

beastar
09. července 2019, 13:50
0

Po pravdě jak nemám rád Muska a celou tu jeho říši pohádek. Tak model S se mi líbí. Dokonce bych řekl, že minimálně dnešní image a to zrychlení elektriky je na tom autě vážně zajímavá. Design je opravdu pěkný a je to jediné jejich auto, kde se nedivím, že do toho občas někdo fakt jde. Pro mě je problém právě ten pohon. Kdyby to bylo možné koupit jako hybrid asi bych to i zvažoval. Bohužel pro mě je současný dojezd v 90% jízd málo a nabíječky by mě zdržovali, otravivali. Často navíc jedeš přes noc a někdy jedeš i tam, kde to prostě nabít půjde obtížně. Švýcarský/Rakouský venkov a tak dále.

Sa
Sato
09. července 2019, 13:03
2

Ak je tada QV naozaj v rozpočte (palivo + servis + strata hodnoty) tak by som si lahko vybral :) Čisto neobjektívne a bez nejakých faktov si myslím, že kúpiť si namiesto Giulie QV niečo ako Audi Swhatevernumber je proste životná prehra. Niečo ako keď clovek po "starých" benzínový šestválcoch prejde na "novú" dvojiltrovú naftu, je to racionálne, dá sa to ospravedlniť veľa sposobmi ale stále ide rezignáciu... (been there, done that)

reagovat
Caddy
09. července 2019, 16:01
0

CTS-V by se tam neveslo? :))

reagovat
Máří
09. července 2019, 16:08
0

Chceš mít trochu starosti, brouka v hlavě a občas ten blaženej pocit uspokojení ze skvělýho zážitku nebo chceš jen jezdit jako uživatel a mít čas a myšlenky na jiný věci? Aneb. hledáš v tom smysl života nebo už máš svých starostí dost?

reagovat
beastar
09. července 2019, 21:01
0

Pro mě je to záležitost denní potřeby. Tudíž smysl života v takovým autě pro mě leží těžko. Chci aby to bylo originální, kvalitní za ty prachy a umělo to jet svižně všude... Elementární spolehlivost, ale jak tu někdo trefně psal. Nebavíme se o starých autech před smrtí. Všechno bude v záruce a servisně drahý. Težkou hlavu z toho vyloženě mít nepotřebuju. Nicméně nějaký chybky sem schopnej odpouštět. Ono je to potřeba totiž i u Ghibli...

Máří
10. července 2019, 11:14
0

Každý auto má svoje dementní vlastnosti, který ti otravujou život. Lexus má často blbej infotainment, často možná archaický řešení, ale zase nejlepší požitek z jízdy. Jen ho nemá smysl tahat na okruh, pokud to nebude vyloženě GSF, ale to zase ukrajuje z každodenní použitelnosti a comfy jízdy. Řešil bych to pořízením nového ES300h nebo IS300h (vlezeš se do 1,6 mil., v případě IS méně) a za zbytek bych pořídil ojetý Megane RS.

Jimi
10. července 2019, 12:19
1

ES/IS 300h má omezenou maximálku na 180, na běžné přesuny v D by to mohlo být omezující...

DV
DVader
09. července 2019, 17:09
0

A co třeba Dodge Charger? Buď ve variantě 5.7 hemi, kde zustane i par penez na obmenu pneu:
https://www.autooutlet.cz/cars-985-dodge-charger-r-t-plus-5-7l-v8-hemi-20inch-alu-stresni-okno-

Nebo neco drsnejsiho:
https://www.autooutlet.cz/cars-823-dodge-charger-srt-hellcat-6-2-v8-supercharged-707hp-harman-kardon

S osmivalci zkusenost nemam, priznavam, ale pri posledni navsteve statu jsem mel upgrade na Chargera V6 a i to jelo moooc pekne.

reagovat
Riccardo Martora
09. července 2019, 17:12
1

Líbí se mi tady, jak někteří odborníci tu na slovo vzatí jasně říkají, že ta Giulia QV se po záruce rozsype :) Takže zas kamarád známého povídal bla bla... Jinak tady ty návrhy, že jasná volba je S7... Nedokážu si představit, že po Ghibli, které má tak hodně slušný jízdní projev, přesedne do tohohle rádoby nad auta. Auta, které je jízdním projevem na bodě mrazu. A když si vezmu, kolik chvil člověk typu Beastara za volantem stráví, tak by to v audi bylo spíš za trest. Zatímco v Giulii QV by to rozhodně ztráta času nebyla. Spolehlivost bych vůbec neřešil, za dva míče se tu nebavíme o nějakým neudržovaným volítaným pelechu těsně před smrtí (odtud i ta pověst Alf obecně). A zaráží mě ještě jedna věc - někteří tu Giulii QV vytýkají hluk ve vyšších rychlostech. Zajímalo by mě, jak ta rychlost musí být vysoká nebo v porovnání s čím, protože při normálním provozu mě právě překvapilo, jak je civilizovaná, vůbec uskákaná, a jak příjemné svezení to je. Což mimochodem ve svém testu zmiňuje i Jezza. Takže za mě volba jasná - život je příliš krátký na to řídit audi :). Pořízením Alfy uděláš to nejlepší pro sebe - to auto dokáže zpříjemnit den ať už je jakkýkoliv. Esence radosti a štěstí. A i pro nás ostatní, že budem v té šedi českých povozů vídat konečně auto, které si zaslouží jezdit po našich silnicích v hojnějším počtu.

reagovat
M P
09. července 2019, 18:56
1

Nejel jsem s Giulií QV, nýbrž pouze Veloce, a to teda bohužel na dálnici hlučný bylo. Aerodynamický hluk od střešního okna, ve 160 km/h skoková změna hlučnosti, jako cestovat s tím 180 delší dobu bych asi nechtěl. Jasně, pokud to porovnáme s nižší střední tak asi OK, když ale budeme v potaz třídní zařazení, tak to zcela v pořádku není :)

Nevím, chce to zkusit. Každopádně buďme rádi, že se Alfa na něco takového, jako je Giulia, vůbec zmohla.

ratan groch
09. července 2019, 18:11
2

Pane, necital somcelu diskusiu, takze mozno si uz toto auto vyskrtol.
Pokial vsak nie je pre teba Alpina BMW, tak v D5 by som si ta vedel predstavit. Pri tak vysokom najazde km urcite ocenis pohodlie na urovni luxusu, kvalitne spracovanie, nizku spotrebu, dostatok sily, bezpecnost, nenapadnost aj exkluzivita.
Kto sa nevyzna, mysli, ze mas BMW, kto ano, vie ze si soliter s vkusom. Mozes v tom jazdit po meste a mozes dat "za vyucenou" hociakemu blbcovi, ak bude dovod alebo budes mat chut.
Velkost je uplne univerzalna a na ziadnom stretku nikoho neurazis, nikto ta nebude mat za vandraka a nebudes vyzerat ako exot.
Na tie okruhy to nie je, ale urcite by si tu kdekoho nahovoril na vymenu na predlzeny vikend. Ty s jeho na okruh, on s tvojim do Dolomitov.
Nech sa rozhodnes akokvek, prajem ti, aby si bol s nim spokojnh, lebo ak nebudes, tak si to tu potom od teba schytame v diskusii :)
Stastnu ruku...

reagovat
Jimi
09. července 2019, 19:43
1

Alpina tady ještě nebyla zmíněná... good idea. A Inženýr to celkem vystihl...

vonkreuz
09. července 2019, 19:59
0

Vzduchem létají zběsilé ameriky, návrhy na náhradu v podobě příbuzných v rámci FCA z obou břehů velké mláky. Ale Chrysler 300C 5.7L V8 zatím nezazněl. V germánii jsou k dispozici nové nejeté do 60 000 nových říšských marek.

reagovat
Ju
Junior
09. července 2019, 22:36
0

No a co ta RS5? RS4 se ti líbila, karoserie hnus, takže 5 řeší tvoje problémky.

reagovat
ei
eidamoslav
10. července 2019, 01:23
0

Je těžké poradit někomu kdo si koupí Maserati Diesel. Resp.. ono je těžké poradit někomu kdo si koupí Maserati. Fiat je skvělá značka ale nedivím se, že Vám jde o spolehlivost. https://www.lexus.cz/car-models/rc-f/#hero

reagovat
Jokke
10. července 2019, 07:54
0

Tomuhle rikam aspon kurva dotaz ????
Taky si pridam neco do mlyna, i kdyz s nicim novym uz asi neprijdu.
Pokud by ses prenesel pres BMW->M550i
Pokud by ses prenesl pres korejce: Stinger GT
Zatim jak vidis nic extra. Ted takovej muj tip. MB CLS predchozi generace. Jasne, paprdovskej medak, ale cls vypada podle me hodne dobre. Bud sedan nebo zatracene sexy "kombik" shooting break. Osobne bych sel do CLS63 AMG SB (za me asi nejhezci auto 2010+), nevim jak to bude se spolehlivosti, servis asi neco bude stat, infotaiment neni nejnovejsi vykrik techniky, a spotreba bude tu 14 olizovat, plus nevim co na tech okruzich planujes (pokud catering, tak neni problem). V cr jich jezdi az prekvapive dost (coz nevim jestli je vyhoda nebo nevyhoda) a i je dost na prodej s beznejma motorama. Pro 500 nebo amg by se muselo za sousedama. 2 roky stari to splnuje, cena se taky vleze...

 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280406523&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

I found this offer at mobile.de:

Mercedes-Benz CLS 63 AMG 4 Matic Shooting Brake
First Registration: 01/2018
Mileage: 20.000 km
Fuel: Petrol
Power: 410 kW (557 Hp)

Price: €71,999

Ps: je to tkovy moje "sno auto", takze popis hrozi subjektivnim zabarvenim..

reagovat
Jokke
10. července 2019, 07:56
0

Dodatek: ty otazniky mely bejt smajlik
Dodatek2: koukam, ze dle komentaru jsi to tady pekne rozviril
Dodatek3: "bude tu 14 olizovat" asi nebyl vhodnej vyber slov

re
redmex
10. července 2019, 09:51
0

Tvoj rozpočet a požiadavky sú tak široké až je ťažké niečo poradiť :)
Ten okruh by som vynechal ako si už spomenul, inak to auto nezmyselne preplaťíš na prevádzke a to si môžeš radšej kúpiť nejakú hračku bokom a po roku ju predať za ušetrené peniaze a voziť sa denne v pohodlnejšom aute.

Prvá voľba by u mňa bola Alpina. Ale chápem averziu k BMW, tak nič.

Low cost riešenie je Kia Stinger GT. Dokonca je k nemu alternatíva s podobe sedanu - Genesis G70 s rovnakým motorom. Ale je to Kórea, aj keď by si mal šancu si zlepšiť názor...

Ak niečo čo chytí za srdce jazdne, tak LC500 alebo Porsche Carrera, oboje má ale málo dverí.

Aby som splnil zadanie, tak ma napadá Mercedes CLS 400d 2018. Cenou by sa vojsť mohlo, auto je neopozerané, 330 koní a spotrebou budeš tam kde s Ghibli.

Od Audi ma nijak nič neuchvátilo v čom by som chcel tráviť tých 60k km ročne. Až dajú do sedanu - kombi ten ich V8 diesel, tak by to bola jasná voľba. Ibaže by si chcel SUV :)

Ked si mal Infinity Q50 a bol si spokojný, tak by som pouvažoval aj nad novším s 3.0T AWD (400hp) alebo hybrid.

Ak ti nevadí dovoz, tak plebejská voľba môže byť Mazda 6 2.5T a za zvyšok si kúpiť Alpina 110 na okruh. Ale to je skôr vtip.

reagovat
Bavoraczech
10. července 2019, 11:36
0

Přiznám se, že jsem nedočetl do konce. Třeba už to tu někdo napsal, ale když jsi byl do teď spokojený s naftovým Ghibli, proč hned QV nebo RS3?

reagovat
beastar
10. července 2019, 11:46
0

:D Vidíš to je jediná věc nad kterou jsem taky přemýšlel. Je tady x fakt skvělých aut jako doporučení včetně Alfy. Ale si první kdo nepřímo napsal proč ne Ghibli. Když ono je ze mě asi cejtit, že chci zkoušet zase něco jinýho. Nejsem člověk co má auto 10 let a mazlíkuje to. To mě moc nebere.

beastar
10. července 2019, 12:17
4

Názorů je tu celá řada. V podstatě většina je reálná a za to všem děkuji. Vcelku to pomohlo. Minimálně k tomu, že část aut sem úplně vyřadil a zamyslel se nad tím. Úvahy nad okruhem padají. Max si s tim ze srandy projedu ring, nebo něco malýho čistě pro zábavu. Máme tady opravdu průřez od Japonska po USA. A všechno fakt skvělý auta a člověk by koupil všechny kdyby mohl. Bohužel nemůže. Některá doporučovaná auta se velmi špatné shání, nebo už jsou moc přes rozpočet. Jiná zase moc nemají mé sympatie. A ještě jedna věc ono je to krásný...ale já fakt nemám celý dni čas koukat do netu na auta a objíždět dealery a prodejce:)) Takže tady jsme udělali takovou rychlo sondu do světa.

Takže někdo tu někde psal, že ideál je vybírat tak z pěti aut. Viděl bych to takhle:

Cadillac CTS-V: Auto který designem neuchvátí. Nicméně výkon. Slušná výbava i ceny. V podstatě sem o něm neuvažoval. Různý známý auto žurnáli to chválí horem, dolem. V Eu exotika. Působí to reprezentativnim dojmem. Technika z Vette asi nebude špatná.

Alfa Romeo Quadriofoglio: Protože je pěkná. Působí výjimečně. Velmi zajímavá spotřeba v kombinaci s obřím výkonem. Tradiční Italský výrobce kterému by člověk i rád pomohl nákupem auta. Co sem slyšel od lidí, tak je to parádní zábava. Trochu pochybuju o tom pohodlí a kvalitě zpracování. Protože znám pověstnou italskou kvalitní práci.

Lexus IS F: O Lexusu sem nesmýšlel jako o výrobci rychlých aut. I když o nich vím. Kamarád má přesně tohle jen předposlední generaci. Přestupoval z Bmw a je víc než spokojen. A to auto funguje skutečně jako sporťák...jako třeba 911. Navíc se mi líbí ten jejich marketing. Technika ošukami jako pohostinnost. Kvalita kuřmamy jako skvělé materiály. Povozeni na ocásku bambudži jako ve formuli. Hodně sem snažil, abych našel negativa.... A jo. Jen prkotiny co neřešíš ani při 60k cca

Mercedes AMG C63: Do toho promítán všechny rady co táhnou k MB tady od všech. Přece jen AMG je něco i když to někteří zlehčuji. Céčko designově nevyčnívá, ale je umírněný. Nicméně nevypadá zle. Hlavní deviza je motor... A co naplat je tam ta hvězda, co tady sundavá kalhotky i slezskejm modelkám:)

Audi RS4 sedan: Zejména protože si to seženu za dobrou cenu. Je to ovladatelný auto s rozumným výkonem. Jednoduše volba rozumu. Design neurazí. Přestože poslední generace co uměla fakt pobavit byla b5. A znáčky RS to je něco jako M. Však víme. Stejně jako u Alfy pochybuju jaký by to bylo sedět v tom 8 hodin třeba.

reagovat
beastar
10. července 2019, 12:29
0

Ehm chyba v záplavě textu v tel... RS5 který teď říkají sportback...ne rs4... K tomu se vztahuje to b5.

ToMyx
13. července 2019, 03:31
0

Jsem tu zase s křížkem po funuse. Hold dovča mimo civilizaci. Ale pokud bych měl naťuknout novou svěží možnost, znělo by to monotóně. Lexus ISF, RCF a LC500/LC500h. Teď jsem se nechal v DE svézt LC500 a je to komfortní gt (kdyz chceš) a zvuk toho osmiválu je hrozná droga :-)

speedfred
15. července 2019, 20:32
3

Tak pridám aj ja niečo málo. Som fanúšik BMW, ale keď som videl QV tak bolo vymaľované. Po nejakom čase som si ho dokonca aj kúpil s manuálom ako moju prvú Alfu a snáď aj prvé talianske auto. Asi som mal túžbu zachraňovať Alfu aj ja ako beastar.
Po roku mám 41 000km a (ťuk,ťuk) zatial fuguje sQVelo. Bola tam síce nejaká prkotinka (od výroby) ale servis to poriešil asi za 3 hodiny keď už vedeli o čo ide. S tým autom fakt nie je problém robiť nejaké väčšie porcie kilometrov, podvozok je naladený parádne (zdravím Mníchov) a riadenie aj keď strmšie tak si človek rýchlo zvykne a obyč riadenie prestaneš mať rád.
Prevodovka: manuál nebrať, a oni asi aj vedeli prečo ho už nerobia.QValty sú celkom dlhé (3 -185, 4 -244) na jazdenie po meste celkom nevhodné a na dialnici aby si jazdil na 6 stupni min. tak 150-160 aby bola na palube pohoda. Auto je s automatom zladené parádne.
Sedačky: mám karbonové škrupiny, ale už tie obyč sú perfektné a ako bonus môžu mať výhrev či elektrické ovládanie.Ak nemieniš brúsiť okruhy tak škoda priplácať za karbóny.
Spotreba: Švajčiarsko jemne nad predpisovú rýchlosť a po 300km - 7,6L , inak 11-14L a okruh 44L.
Xenony: spokojnosť.
Infotaiment: v niektorých veciach mi príde aj lepší ako idrive. Áno navi má grafiku slabšiu, obraz park. kamery by mohol byť väčší a s lepším rozlíšením ale inak ok a funguje.
Strata hodnoty: neviem posúdiť ale môj manuál si to snáď nejako udrží ak to neroztrepem :-)
Inak ako nie som žiadny alfista ale obyč Giuliu by som si kúpil aj ako daily káru,je fakt celkom dobre postavená ale už by to asi chcelo nejaký FL.
Inak mínus ako to ukazoval aj JC v top geare tak je menší priestor medzi A a B stlpikom pri nástupe/výstupe.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem