načítám data...

Skipper

JménoEmil Kykloš
BydlištěBlansko
Registracepřed 5.1 rok.
Poslední aktivitapřed 10.2 min.
Příspěvků ve fóru21
Komentářů u článků367
Pozitivních komentářů u článků98
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Grace, Space and Pace

22. dubna 2018, 13:09 26 komentářů

Ze života chovatele koček

Jak jsem kupoval hrdinu z plakátu

28. dubna 2018, 11:23 19 komentářů

Ze života chovatele koček

Splněný sen, nebo noční můra?

22. června 2018, 22:47 58 komentářů

Ze života chovatele koček


Posledních 50 komentářů

Skipper
16. května 2019, 10:13
4
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Nudaaaa. Otázka je, jestli má sm,sl pořád dokola psát to stejný. Asi to tak je, ale tím pádem je ten test naprosto zbytečný. Co trochu kreativity? Třeba - vleze se do ní celá redakce? Předjese na okruhu plexhcupový speciál? Atd.

Skipper
09. května 2019, 06:40
7
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Když už bych vybíral z této kategorie, tak bych vybral jeden z plejády Range roverů. Ty aspoň vypadají decentně, tohle je opravdu kolotoč na druhou.

Skipper
08. května 2019, 22:58
3
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Při pohledu zezadu to vypadá, že je to dokonce domeček patrový. Děkuji, ale tohle ne.

Skipper
28. dubna 2019, 10:28
0
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

Viděl jsem to i naživo. A výsledný dojem je naprosto stejný.

Skipper
27. dubna 2019, 17:10
1
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

Yakuza a japonská auta nejsou zrovna moc můj obor, ale neměli by Mercedesy dělat eskortu Toyotám Century? A k autu - ty Lexusí tlamy jsou prostě hnusné a tím tak nějak hasne celý můj zájem o to auto.

Skipper
25. dubna 2019, 16:46
4
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Je to trochu klišé, als osobně si myslím, že v Polsku se z máhradních a ,,repasovaných,, dílů staví docela dost aut různých značek. Jen to nikdo takhle přímo neinzeruje ;) Řekl bych, že část těch ,,repasovaných,, dílů z různých aut má původ i v ČR.

Skipper
22. dubna 2019, 21:07
1
Chevrolet Camaro SS V8: Mullett už se dávno nenosí!

Muscle cars asi nebudou mým šálkem čaje. Teda nemyslel jsem si to, dokud jsem se neprojel prvním novodobým eetro Mustangem s V8 s automatem. ta věc byla asi lehce potuněná, ale díky randálu jsem myslel, že mi vevnitř upadne hlava. Po přidání plynu následovalo nic nic nic podřazení a následně zběsilý boj s autem, které se zmítalo ze dtrany na stranu... Věřím ale, že to byl výsledek ,,tunění zkoušeného kusu. Nicméně, pokud bych si měl vybrat, tak jednoznačně Challenger. A z původních Muscle cars Charger.

Skipper
21. dubna 2019, 09:53
1
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Lincoln. Z tohohle výběru s přehledem to nejlepší!

Skipper
17. dubna 2019, 10:12
2
Všeuměl za 100 tisíc

Myslím, že je nesmysl jedno ,,levné,, auto nahradit jiným. Pokud vše funguje, tak bych nic neřešil, pár let bych šetřil a pak koupil něco dražšího a míň olítanýho. Hluk na dálnici je vcelku zanedbatelný problém, který můžeš nahradit problémama daleko horšíma.

Skipper
12. dubna 2019, 14:39
0
Skipper
02. dubna 2019, 17:50
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

Registrace před 19ti hodinama, první příspěvek a už taková perla.

Skipper
01. dubna 2019, 18:35
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

Podobně jako Krab jsem se na autičkáře kouknul docela v rychlosti a lehce se orosil. Takže 2:0. ;)

Skipper
01. dubna 2019, 18:14
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

No, jako apríl dobrý! :D

Skipper
30. března 2019, 14:37
7
Skipper
19. března 2019, 08:59
6
Volkswagen Arteon 2.0 TSI: Dobře střižený oblek na míru

Arteon je pro VW asi ta správná cesta. Z mého pohledu bohužel. Zaujal zákazníky daleko víc, než Phaeton, který byl napěchován tou nejlepší technikou v obyčejném kabátě. Tady je to přesně naopak - vcelku obyčejná technika v hezkém obalu. A VW zjevně zjistil, že obal prodává, vývoj je v tomto případě daleko levnější, cenovku můžou poslat do nebeských výšin a lidi to budou kupovat. Asi nás podobných aut bude čekat víc.
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 09:10:39

Skipper
17. března 2019, 09:50
0
Toyota GT86: Samé otázky

Co fouknutej šestiválec? :D

Skipper
16. března 2019, 10:14
0
Máme budoucnost

Vyšší pestrost - asi jo. Vyšší bezpečnost - určitě. Ale už jen to, na jak krátkou životnost jsou dnešní auta projektována, zabíjí veškerou snahu o ekologii. Co na tom, že auto má menši spotřebu, kdyź reálné vydrží míň a je potřeba vyrobit nové?

Jeden příklad za vśechny. Mini Clubman 1,5 turbo v manuálu. Zvuky, které se v mrazech linou z pŕevodovky na volnoběh mě opravdu děsí. Závér autorizáku - je to zcela normální. Když jsem měl náhradní auto s nájezdem 2000 km, tak to dělalo taky. Takže asi fakt. Zajímavé, že auto o rok starší se stejnou pŕevodovkou to nedělá. Předpokládám změnu oleje na nějakou nízkoviskózní vodu, aby to co nejméně žralo a co nejrychleji se to vysypalo. Tohle byla jedna z posledních věcí, která mě odradila od vlastnictví nového auta. Jedna z prvních je samosebou cena a někde uprostřed je koncern VW s vadnýma rozvodama u TSI a následné dieselgate, kde na průser výrobce doplatí majitel nutností zásahu do SW auta, který mi přijde minimálně pofidérní.

Skipper
07. března 2019, 18:29
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

To je mi jasný, ale taky to bylo první auto s mrkačkama, které jsem jako dítě ve svém okolí registroval. Jde to vůbec ještě někde sehnat?

Skipper
05. března 2019, 22:26
2
Volvem už jen 180 km/h

V podstatě to akorát znamená, že majitelé Volva s rokem výroby 2020 a novější přijdou o jeden způsob sebevraždy. Nic víc a nic míň.
Na dálnicích jsou nehody s touto rychlostí vxelku nepravděpodobné, daleko častější jsou na okreskách, kde ale náraz do pevné překážky bez jakékoliv brzdné dráhy byl cílem řidiče.
-
Komentář upraven 5. 3. 2019, 22:27:43

Skipper
05. března 2019, 19:22
2
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

Za mně - jako dítě jsem u nás potkával Geo Storm. Jeden modrý a jeden červený. Od té doby jsem žádné neviděl.

A Reliant Robin. Moc jich opravdu nepotkáš. Volant sice vpravo, ale předjíždět v tom opravdu nebudeš a vzhledem k šířce nebude problém ani na parkovišti...

Jo, kdyby jste někdo o nějakém Reliantu na prodej věděli, tak se ozvěte. Potřeboval bych to na dojíždění do garáže.

Skipper
25. února 2019, 07:08
2
Motorismus na Pařížský způsob

Ti kocouři u invalidovny - že bych měl podobně pošahaného dvojníka ve Francii?

Skipper
18. ledna 2019, 17:12
2
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

Kdyby kamarádka chtěla, tak kamarád prodává jeden z nejhezčích X-Typů v ČR.

Skipper
02. ledna 2019, 13:11
0
Deset letošních blogů, které by vám neměly uniknout

Sice opožděné, v poslední době jsem néjak zavalen prací, ale taky se připojuji s díky!

Skipper
21. listopadu 2018, 13:43
2
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Tohle téma už prosim neeee. Čeho je moc...

Skipper
18. listopadu 2018, 12:35
0
Tatra 613: Papalášský expres ve výslužbě

To já teda rád nejsem. Na druhou stranu, můžu si ho přečíst na Garáži a Kublajz je fajn přírůstek...

Skipper
29. října 2018, 18:27
0
Skipper
23. října 2018, 07:09
0
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Jenže zapomínáš na jeden detail a tím je cena. Na nové Volvo t/reba můj táta prostě nemá a i kdyby měl, tak za auto ty peníze nevyhodí. A ojetý by nechtěl ani za svět.

Skipper
22. října 2018, 20:34
0
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Já Tě Vavrisi chápu, ale taky dovedu pochopit kupce podobného Hyundaie. Proć? Protože s jedním potenciálním kupcem jsem strávil détství. Můj táta po rodinném žiguli pořídil Kiu Sephiu SLX - tady základní výbava. A to auto má v podstatě stejné vlastnosti, jako ta Tvoje i40. Bylo to mdlé, přeposilované a měkké. Shodou okolností to bylo auto, ve kterém jsem se učil řídit. A můj táta s ním byl navýsost spokojen. Proč? Jednoduše to jezdilo, nesralo se to, moc to nežralo a to mu stačilo. Pro normální lidi je prostě auto prostě dopravní prostředek, néco jako doma mikrovlnka. Nehledají v řízení zábavu, nebo nedej bože požitek. Je jim to vcleku jedno. (já mám třeba podobný vztah k jízdě na kole). A pro ty je Hyundai jako dělané. Jo a mimochodem, po Sephii si taťka poďidil Ceeda. Řídil jsem to, neurazí, nenadchne - prostě konfekce. Takže brećet nad tím je tak trochu nesmysl. Naopak, buď rád, źe ve světě jsou i auta pro nás, pro lidi, které ŕízení a auta baví.
A kdoví, možná někde existují i nějací fandové mikrovlnek a diví se, že my ostatní můžeme pouźívat nějaký obyčejný model bez milionu přídavných funkcí.

Skipper
14. října 2018, 10:05
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Rozumím a k tomu bych to při současné dízlové paranoji u relativně malé značky dokázal pochopit. Otázka ale je, jestli by se jim oplatilo dále vyvíjet ty benzínové motory pro speciality a to by byla opravdu škoda. Jinak kdybych měl trochu jiné zázemí, tak bych si elektroauto na kaźdý den dovedl představit. Jen mi nikdo nesmí bránit jezdit i mýma vypelichanýma kočkama.

Skipper
14. října 2018, 08:53
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Jinak padla tam někde zmínka o tom, že Jaguar uvažuje o přeelektrifikování celého portfolia? (Zachytil jsem to na nékterém z jiných autowebů)

Skipper
14. října 2018, 07:35
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Lehce závidím a příště mě tam musíš propašovat!

Skipper
13. října 2018, 19:29
0
Ford Fiesta ST čili život štěněte

Sau - gratulace, je to moc sympatické auto. Tak ať délá radost!

Skipper
13. října 2018, 19:27
0
Ford Fiesta ST čili život štěněte

Breakthru naprostý souhlas (Tvůj 3. přízpěvek dozadu)

Skipper
08. října 2018, 19:15
0
Skipper
08. října 2018, 07:47
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Mám zkušenost se dvěma kusy s poměrně malým nájezdem a u obouto bylo docela nepřesné. Asi nejlepší bude osobní zkušenost. Každé auto má slabý člčnek, tady to pro mně byla převodovka. Nutno dodat,nikdy mě nenadchlo ani řazení v Mondeu MkIII, ale ani v BMW E39.

Skipper
07. října 2018, 20:19
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

A je to svatá pravda. Jestli existuje nějaké autíčkářské ,,doma,, tak tenhle web je přesné to místo. Všichni jsme tak trochu jetí, ale tím správným způsobem.

Skipper
07. října 2018, 20:15
3
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Njn. Nechtěli by jste beastara přizvat do redakce?

Skipper
07. října 2018, 18:59
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Tomu rozumím :) Interiér šesti a dvanáctiválcových X300 je opravdu retro, jen mírná evoluce XJ40. Řešením je v tomto případě X308, kde interiér je už o poznání modernější, a přijde mi, že X-Type je dizajnově podobný. Ale každopádné Xko je super auto na každý den, až na to řazení. Tam bych nejraději tu páku tvůrci převodovky narval někam. Je ale taky pravda, že jsem zvyklý na manuály z nového Mini, kde to jen krásně pevně zapadne.

Skipper
07. října 2018, 14:01
3
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

beastar mě zase dostal, zaskočilo mi až nedělní kafe :D A jasný, kolonizace byla OK. Jaký v té Africe a Indii byl pořádek! Kéž by ČR vstoupila do Commonwealthu a Alžběta by byla důstojnou hlavou státu!

Skipper
07. října 2018, 13:15
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Pane bože, to už není Enterprise od US Navy, ale ze Startreku :D A taková sprostá slova jako moderní!

Skipper
07. října 2018, 11:24
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Hmmm, Enterprise? Žeby nějaký Lincoln? :D

Skipper
06. října 2018, 22:36
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Njn. Zleva doprava HMS Ark Royal, HMS Hood, HMS Rodney :)

Skipper
06. října 2018, 22:34
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Nekoupil. Byla to výměna za jiný vůz a v dané cjvíli to byl docela dobrý krok. Jen pak zjistíš, že je to takový normální auto. A já na normální auta moc nejsem :D

Skipper
06. října 2018, 19:07
6
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Ta byla schválně pro Tebe :) a neboj, dnes už to vypadá takhle :D

Skipper
06. října 2018, 14:06
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

On marný není :) Jen mi přišel nejpříjemnější v nízkých otáčkách a tam byl i opravdu pružný. Vlastně jsem v tom autě neměl potřebu řadit. A to bylo s ohledem na převodovku taky docela plus. Ale celé to bylo takové trochu líné.

Skipper
06. října 2018, 13:44
4
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Kdyť se nad tím ještě jednou zamyslím, tak problém X-Typu je právě porovnání s větším sourozencem. Když jsem kdysi vlastnil BMW E39 a E46, tak mi interiér v E46 přišel proti E39 taky nic moc, jenže to auto to dohnalo zábavností. Tady ale přidaná hodnota v porovnání XJ a X-Type tak néjak chybí.

Skipper
06. října 2018, 13:32
2
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Viděl bych to tak, že pŕedsudkama trpí spíše autor vůči Jaguaristům. A hlavné předsudky o X-Typu šíří spíše motorističtí novináři tím, že je pokaždé zmiňují. Prakticky asi neexistuje článek o X-Typu, kde by se něco podobného nepsalo. Samosebou se na srazech objevují i X-Typy a rozhodné nad nima nikdo neohrnuje nos.
Auto je to z mého pohledu dobré, chvíli mi jedno okupovalo garáź, ale muselo do světa. Z mého pohledu tam právě ta atmosféra ve srovnání s větším XJ prostě chybí. Po otevření dveří tam není ta vůně pravé kůže a dřeva, která prostě k XJ patří. Uź jen zabouchnutí dveří je takové nějaké nijaké. Na rozdíl od velkého XJ. Těžko se to popisuje, je to potřeba zkusit. Převodovka je přímo děsná, řazení je nepřesné a nebyla to jen otázka mého kusu. Kamarádova s nájezdem 70 000 km je na tom stejně. Spojka je pak opravdu divná. Bohužel automat není řešením, dokonce je potřeba se mu vyhnout obloukem, jelikož v případě X-Typu je potenciálním zdrojem velkých problémů. Co se týče motoru, tak má svá pozitiva i negativa. O riziku zadření díky malé olejové vaně ví asi všichni. Co se týka pozitiv, tak v nízkých otáćkách je prostě famózní. Vlastně je jedno, jaký je tam pŕevodový stupeň, to auto prostě jede. Jenže problém je, že mi nepřišel moc točivý. Přidáte plyn, začne to hućet o néco víc, trochu se to pohne a konec. Vlastně mi trochu připominal TDička. Porstě i ten třílitr je spíše na klidnou jízdu. Na sedačce řidiče se sedí trochu jako na záchodé, ale podobné mi to vadí třeba u nového Mini. Tolik k negativům.
Co se pozitiv týče, tak kladně hodnotím dizajn. Je to takové koťátko a opravdu se mi líbí. Podvozek je opravdu stabilní a myslím, že by zvládl daleko silnější motor. Lehká nedotáčivost tam je, ale nic hrozného. Prostor v interiéru mi přišel dostatečný, ale docela mi vadila palubka, která byla docela často v kontaktu s mou nohou. Vzadu je to ale OK. Zavazadlový prostor je pak opravdu rozmérný.
Když to shrnu, tak je to dobré auto, jen je ve skutečnosti mnohem obyčejnéjší, než jeho vzhled slibuje. To, co mu chybělo, byl ten pocit, který mám pokaždé, když vytáhnu XJ. Takové to vědomí, že každá jízda je událost a něco, na co se těším. I když třeba jedu jen do Kauflandu.

Skipper
26. září 2018, 15:48
0
Hyundai Kona T-GDI 177 Allrounder: O styl jde až v první řadě

Tohle auto řadím do kategorie - tak ošklivé, až se mi líbí.

Skipper
21. září 2018, 21:04
2
Toyota RV-2: Nejrychlejší obytňák

Dej pokoj. My výjezdoví doktoři jsme zvyklí na Mercedesy :D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem