načítám data...

Skipper

JménoEmil Kykloš
BydlištěBlansko
Registracepřed 7.4 rok.
Poslední aktivitapřed 7.7 dny
Příspěvků ve fóru25
Komentářů u článků605
Pozitivních komentářů u článků245
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Grace, Space and Pace

22. dubna 2018, 13:09 26 komentářů

Ze života chovatele koček

Jak jsem kupoval hrdinu z plakátu

28. dubna 2018, 11:23 19 komentářů

Ze života chovatele koček

Splněný sen, nebo noční můra?

22. června 2018, 22:47 58 komentářů

Ze života chovatele koček


Posledních 50 komentářů

Skipper
09. září 2021, 12:20
1
Designové perly z dílny Subaru. Znáte je?

To je tak úchylné, že se mi to líbí. Nešlo by to naroubovat na nějakou normální imprezu?

Skipper
02. září 2021, 15:11
2
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Ja vím. Z jiného pohledu - R6, manuál, najeto 48000. Bylo by ho škoda nechat umřít.

Skipper
02. září 2021, 12:50
1
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Budu to dávat dokupy... Byla k tomu i čtvrtka dalšího auta...

Skipper
02. září 2021, 10:25
9
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Já zrovna včera. Ani nevím, co mě k tomu vedlo, asi jsem opravdu masochista. XJ6 v manuálu, avšak bořené na zadek.

Skipper
27. srpna 2021, 20:39
1
Mercedes eSprinter: To dává smysl

No, osmileté sprinzery bývají už dosr zrezlé.

Skipper
01. srpna 2021, 11:57
2
Sedm neznámých verzí známých aut

No, já bych bral kabriolet z X300. Myslím, že skončil ve fazi prototypu.

Skipper
31. července 2021, 11:27
3
Představujeme DS9: Limuzína po francouzsku

No nevím, já z dizajnu unešený nejsem. Přijde mi, že tvůrci se absenci nápadu snažili kompenzovat cingrlátkami. Když si vzpomenu na prakticky jakýkoliv velký Citroen - CX, XM, C6, tak všechny byly tvarově jiné a zajímavé. A na nic si nehrály. Tohle je nuda, která se retro doplňky snaží přiživit na svých předchůdcích. Dizajnem nepřináší zcela nic nápaditého a nového.
A pak, kdo je cílovka? Když už dám tyto peníze do auta, tak asi čekám i nějakou přidanou hodnotu, kterou spíš najdu u Volva, Lexusu, Jaguaru a D3.

Skipper
09. července 2021, 06:58
2
Škoda Enyaq IV 80: Haters gonna hate

Život je příliš krátký mít jen jedmo auto na všechno. Za mně je ideál 5 aut na různé příležitosti.

Skipper
30. května 2021, 10:21
0
Fiat Uno 60 D: Ciao bambini!

To uz asi byl Šimek s Krampolem. Díky za info!

Skipper
29. května 2021, 10:19
2
Fiat Uno 60 D: Ciao bambini!

Uno se mi jako malému moc libilo a libí se mi doteď. Pokaždé si vzpomenu na Šimka a Grossmana: Brambora k bramboře, Úno je na dvoře!

Skipper
28. května 2021, 10:43
0
Ve službách státu: Nevážně o prezidentských speciálech

Geniálni článek, děkuji! Já si pamatuji Slovenskou vládni kolonu někdy kolem roku 2000. Pullman, BMW L7, několik černých Range Roverů s nápisy Polícia a pak Mercedesy S class a BMW v barvách policie.
Jen pro upřesněni - královnin Bentley je Bentley Stste Limousine, pouze 2 postavené kusy myslim, že jezdí na etanol. Soukromě používa Mulsane, Jaguary a Range Rovery.

Skipper
25. května 2021, 07:49
7
Autíčkář se ptá: Sdílená mobilita?

Tyto elektronesmysly pro mně nejsou sdílená mobilita. Tu si představuji jinak - parta lidí si koupí společný dopravní prostředek. Zde se jedná o regulérní půjčovnu, která má svého majitele a ten se na tom akorát hezky nabalí. Vedlejší produkt jsou pak tyhle ohyzdnosti rozházené po chodnících.

Skipper
10. května 2021, 18:13
3
Bazarový snílek: Pohřební vozy

Tohle už je na mně až moc morbidní. Na druhou stranu, časem možná budeme potřebovat sedmimistné auto. No a takové speciály pro pozůstalé...

Skipper
06. května 2021, 11:03
10
Jungheinrich EKS412: Život na vysoké noze

Fascinující stroj! Po delší době test ,,nového,, vozidla, který jsem přečetl na jeden dech.

Skipper
02. května 2021, 11:09
7
Kia Rio: vážně dobrý poměr "value for money"

Z textu mám divný pocit. Je to vlastně generická eurokrabice, která je nedotáčivá, ovládání je neintuitivní, asistenti nefungují, ale svět je jinak krásný.

Skipper
21. dubna 2021, 16:32
0
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

Tady je i ta barva interiéru vysoce praktická! :D

Skipper
21. dubna 2021, 09:54
0
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

K rozvodům - pozor na B38 od BMW. Osobní zkušenost, vytahaný řetěz ve 47000 km, auto v nouzáku, bez výkonu. Oprava ne zrovna levná. Neautorizovaný servis nacenil na 30 000 Kč, autorizák na rovných 100.

Skipper
21. dubna 2021, 09:47
0
Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc

Dítěcjako takové je objemově poměrně malé... Ve Feldě i v Miníkovi to se dvěma byla naprostá pohoda. Dokonce i s dvojkočárkem. Důležitý je tedy spíše spravný výběr kočárku, který musí býtvopravdu skladný a pak nejsi limitovan výběrem auta. A když už, tak se nedržet při zemi. Před par lety bych výběr auta viděl podobně jako Ty. Dnes už vím, že spravná cesta je osmiválcový Range Rover...

Skipper
15. dubna 2021, 13:41
0
Lancia Beta: Radosti i trápení

Nádherné auto. To Bimotore musí být opravdu zajímavé!

Skipper
01. dubna 2021, 13:36
1
MAN KAT 1: Über-náklaďák

Tak tohle si přímo říká o srovnávačku s něčim východním!

Skipper
14. března 2021, 14:50
16
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Fajn kluci. Pojďme se bavit o energetice. Co je podle Vás optimum v podmínkách Evropy? OZ + plyn a uhlí? Nebo jádro? Vždyť ty zelené hlavy se neshodnou ani na tomhle.
Alleseo a je to i stabilní zdroj energie? Jaksi velké výkony jsou nám k ničemu, když je máme zrovna když je nepotřebujeme. Oprav mě, ale není součástí této koncepce myšlenka, že elektromobily se budou nabíjet v noci, kdy slunce jaksi nesvítí?
A subvence. Kdo v počátcích dotoval spalovací motory? Prostě to byla technologie, která proti stávající byla natolik dobrá, že se prosadila poměrně rychle a máme jí doteď.
Jistá skupina lidí má zas nastavení mysli, že ví všechno nejlíp a může tedy ostatním říkat, co mají dělat. Před časem tato skupina lidí podporovala diesel,. Teď se tváří, že s nim nemá nic společného. Proč? Protože reálnou odpovědnost nemá nikdo. Já s tím bohužel mnoho nezmohu, můžu jen ve volbách volit někoho, kdo nebude příliš pošahaný a zároveň nebude tlačit tyto zelené kraviny. Bohužel moc velký výběr nemám.

Skipper
14. března 2021, 11:40
2
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Jejda, spletl jsem se, ne 1997 ale 1996. A k tomu Pionýr z roku 1975. Tak se omlouvám, ten průměr kazím opravdu hodně.

Skipper
14. března 2021, 11:15
14
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Avex - no asi takhle. O čem vypovída průměrný věk aut? Spousta rodin to řeší tak, že si pořidí nove auto, ale to původní si proatě nechá. Na cajdáni do lesa, jako rezervu, na naučeni dětí atd. Kolik ale tyto auta ročně najedou? A jsou opravdu problém? Nemyslím.
Další příklad jsem já. Provozuji auta z roku 1997, 2000 a 2000. Tedy vše přes 20 let. Auta jsou technicky v top stavu ale najedu s nimi cca 15000 ročně. Ne s jedním, ale celkově. Je tohle problém? Nemyslím.
Kamarád má těch aut 8, dalši 11.
Tak o čem twn věkovy průměr vypovída? Zcela zbytečné číslo.

Skipper
14. března 2021, 11:02
8
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

A to paradoxně proti elektromobilům jako takovým nic nemám. V určité situaci to auto dava perfektní smysl. Zrovna kupuji domeček, který ma vlastni fotovoltaiku, garáž, moje nejčasrějši trasa měři 30 km tam, 30 zpět. Asi jsem v podstatě i cílovka a už jsem se i koukal po nějakých ojetých 500e. Na druhou stranu chápu, že někdo, kdo bydli v bytovce, nahezdí denné 300 km něco podobneho nemá šanci využít. Bohužel aktivisté a politici to nechápou.

Skipper
14. března 2021, 10:54
19
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Osobně považuji vynucování elektromobility za důkaz úpadku nasi společnosti. Z meho pohledu: Přijde aktivista 1 - CO2 nas zabíji, pojďme preferovat motory s nejnižší produkcí CO2. Zni to rozumně, média myšlence daji prostor a chytnou se jí politici v ramci marketingu sebe sama - zachráníme planetu. Hura, začneme tlačit na emise CO2, pojďme podporovat naftové motory, ty jsou v tom dobré. Ideálně všude. Přijde aktivista č.2 - no jo, ale co ty emise NOx? Dusíme se! Takže opět politik, nafta špatná, zakažme jí ve městech i když jsme jí 10 let dozadu protlačovali! Mezitím aktivista č.3 - jaderné elektrárny jsou nebezpečné, pojďme je zakázat. Ve velké části světa mu naslouchají, jaderky zavřeme, obnovitelne zdroje ale nejsou stabilni, takže pojďme spalovat uhlí a plyn. Do toho aktivista 1 - no jo, ale co CO2? Řešení - elektromobilita! Ta papirově neprodukuje nic...
A realita? Přeplníme města nafťáky, které jsou na tento účel nevhodné, automobilky falšují spotřeby. Ukáže se, že zákaz naftovych aut ale nwma v daných lokalitach skoro žádný vliv na NOx - tak měřeni budeme falšovat. Postavíme JE jen proto, abychom je zavřeli před koncem životnosti. Státy, které se spolehaji na OZ dovážejí v době potřeby elektéinu ze statů, které JE mají, to jim ale nebráni proti JE protestovat. A elektromobily? Vytěžíme těžké kovy, lodí je přes planetu přepravíme někam, kde se vyrábí baterie, ty zase přepravíme tam, kde se vyrábí elektromobily a ty zase budeme napájet z mixu OZ, uhlí a plyn. Tohle je všechno jen né rozumné. A pokrytectví z toho všeho jen kape.
Naše společnostcjeczaložena na trvalem růstu a zaroveň chceme neutralitu CO2. Tyto věci k sobě prostě nikdy nepůjdou.

Skipper
14. března 2021, 10:28
22
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Pro pána, co je tohle zase za blabol? Ve spolecnosti, kde 70% lidí chlastá, 60 % se přežírá a 50% hulí budeme řešit TDička.... Většina lidí si ze zdraví ubírá sama, dobrovolně a ráda. Opekl jsis někdy v posledním roce špekáček u ohné? Tak jsi možná přijal vice karcinogenů, než kdyby jsi se poflakoval u D1. I jako lékař rozhodně nemám výčitky z používáni naftoveho mororu.
Proč by vláda měla vykupovat stará auta? Nejsem si jistý, že zrovna takhle chci využívat své daně. Teda jsem si jistý, že nechci! Výkupy aut jsou dobré leda k tomu, aby automobilky produkovaly další a dalši auta. Jestli si mysliš, že výroba nového auta je ekologičtější, jako dojetí kterékoliv nafty, co po teto zemi jezdí, tak se opravdu pleteš. A v době elektromobility to bude ještě daleko horší.

Skipper
03. března 2021, 12:31
0
Nejlepší vozidlo na výlet do jiného okresu

Jojo, vrťáskem jsem teď letěl z Brna do Prahy a zpět. A nic, žádná kontrola, prostě pohoda :D

Skipper
18. února 2021, 17:58
0
Kit cars: Dostupné "supersporty" za cenu důstojnosti

Spíše mi jde o to, co, kde a za kolik ;) Kdysi jsem to hledal a kromě Kaipanů jsem nic nenašel. Tak nevím, jaká je situace dnes.

Skipper
18. února 2021, 17:26
2
Kit cars: Dostupné "supersporty" za cenu důstojnosti

Některé variace na Lotus 7, nebo Cobru - proč ne. Jen ne Kaipan... Kdysi mě fascinoval pořad A car is born, kdy ještě Discovery bylo Discovery... Tak mi napadá, dá se vůbec v našich podmínkách něco podbného postavit a dostat na značky? Asi by mě to dost bavilo.

Skipper
02. února 2021, 12:16
0
Lincoln, bageta a ledový čaj. Přece to nemůže být tak těžké...

Nádhera! Moc gratuluji! A kdyby Tě někdy omrzel, napiš.... :)

Skipper
02. února 2021, 12:07
2
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Nečetl jsem. Moje odpověď - benzín.

Skipper
29. ledna 2021, 12:00
8
Citroën C5 Aircross Hybrid: Veliký Citroën.

Tohle auto je pro mně dalším zklamáním z řad Citroenu. Kde jsou tx časy, kdy Citroen dělal úžasná auta, za kterými jsem se vždy otočil? Miloval jsem BX, XM a ještě i Xary a Xantie. Pro mně nádhera. Vzhledově to začalo být naprd od první C5, s výjimkou C6 a i C3 byla opravdu hezká. No a od té doby je to jen a jen horší. Ty bloby, co Citroen produkuje dnes, se snad ani nedají nazvat autem.

Skipper
29. ledna 2021, 11:57
8
Citroën C5 Aircross Hybrid: Veliký Citroën.

Já se přiznám, mě podobně nenadchnul Kodiaq. Pro mně předrazená Octavia na chůdách.

Skipper
27. ledna 2021, 14:50
1
Zajímavé naftové motory minulosti

Pro mně byl diesel vždy jen krám pro šetřílky, kteří nemají na palivo... A proto teď provozujeme hned tři.
1,9 TDi v jedničkové Oktávce je snad nezničitelný nechce vlastně vůbec nic, žere své 4 litry nafty na 100, dynamika je slušná, co víc si přát?

2.5 TDS v mém Range Roveru je už zase poměrně kultivovaný, má jenom třetí hlavu za 170 000 km a papá to cca 10l. Taky je pravda, že 100 kW je poměrně skromná porce výkonu.

3,6 TDV8 v nocějším Range Roveru je naprosto fenomenální. Dvojnásobný výkon, dostupný kdykoliv a stejná spotřeba jako TDS.

Skipper
23. ledna 2021, 22:30
2
Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál dodávek?

No nevim. Tedy vím. Za tuto cenu bych koupil lehce jetý Multivan. Nebo několik vice jetých Multivanů, kdybych měl nutkáni vozit více lidí. Zatím ho naštěstí nemám.
-
Komentář upraven 23. 1. 2021, 23:01:01

Skipper
09. ledna 2021, 10:38
3
Brubaker Box: Propadák, který si zaslouží druhou šanci

Nádherný stroj, timhle bych klidně jezdil každý den.

Skipper
08. ledna 2021, 12:04
10
Škoda 706 RO Bratislava: Zapomenutý businessjet

Autobusy byly pro mně vždy jen přepravní krabice, pro převoz lidí z A do B. O to víc jsem překvapen, ze nyní jsou články o nich to nejlepší, co se na Autíčkáři vyskytuje. Smekám!

Skipper
07. ledna 2021, 12:34
8
Jaké auto pro dopravní policii?

Nemíním zpochybňovat práci řadových zaměstnanců PČR. Přicházíme pracovně do styku poměrně často a rozhodně jim to nezábidím. Naposledy setkání s nejmenovanou hlídkou, byli resuscitovat s AED. Dvojková Octa po FL, polepy otrhané auto od pohledu unavené. Prý poslední funkční, které zrovna mají. Tak proč do prdele vedeni PČR kupuje tohle? Pro pár vyvolených? Tohleczavání korupcí na 100 honů.

Skipper
07. ledna 2021, 12:24
1
Jaké auto pro dopravní policii?

Problém je cena. Stanfardně provozovaný EC135 je prostě drahy. Jak na pořízeni, tak letová hodina.

Skipper
20. prosince 2020, 10:09
5
Kam zmizela elegance?

Není co dodat... Proto tenhle mazlik zůstane v garáži, dokus se bude dát koupit benzín.

Skipper
12. prosince 2020, 16:51
2
Hyundai Tucson: Nový hrdina všedního dne

To je hnus velebnosti! Aspoň takhle na fotkách.

Skipper
10. prosince 2020, 18:56
1
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Krabe BMW dovede naštvat ne jen majitele ojetin ale i blbce, kteří si to pořídí jako nový (no dobře, Mini ale patří pod BMW) a pak se nestačí divit. Svou E39 jsem měl opravdu rád a doteď se mi po ní občas stýská. Tyhle nový vergle - budu šťastný až budou pryč.

Skipper
10. prosince 2020, 15:32
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Krabe, tady jsme cíleně hledali naftu a ta TDV8 je opravdu zajímavá. Jak zvukově, tak projevem a hlavně by měla být spolehlivější mnež TDV6.

Skipper
10. prosince 2020, 14:09
2
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Krab občas zapomíná, že sportem je i sumo a šachy. A ne jen lehká atletika. Pro něj jsou sportovní jen lehkonohé věci co nejblíž při zemi kde ve volantu a zadku cítíš vše. Pro někoho je sportovní to, co jede rychle, atd. Vcelku debata o ničem. Nemyslím si, že okresky v X6M budou utrpení, stejně jako nejsou nějaký požitek s normální pětkou. A ke krabí radě - RR mé na okreskách poměrně baví. Není to sportovní jízda dle krabových představ, nemůžu ale říct, že si tu okresku neužiji.

Skipper
10. prosince 2020, 14:02
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

A já bych šel tam, kde kategorie luxusních SUV začala. Pro mně Range Rover prosím!

Skipper
26. listopadu 2020, 17:15
1
Hatchback nemusí být hot, aby byl cool

Co je to druhý? Vypada to jako hatchbacková verze Stormu Geo - mého dreamcar z dětství

Skipper
25. listopadu 2020, 11:22
-1
Peugeot 308 SW GT 1.5 BlueHDi: Poslední boj stárnoucího lva

Nenadchne - neurazí. Spotřební krabice, kktera by hlavně v interiéru chtěla být něčím víc, ale není. Pořád spotřební krabice na pár let.

Skipper
22. listopadu 2020, 07:46
2
Ptejte se: Rychlá nákupní taška za 100 tisíc

Rozumím Ti. Málokdo z mých známých chápe, že auta nepřezouvám, ale mám letní a zimní auta. No a taky b,ch potřeboval nějaké minipřibližovadlo - auta parkuji v pronajaté garáži v práci...

Skipper
14. listopadu 2020, 07:04
5
BMW X7 M50i: Královská třída

Nemůžu si pomoct, nelíbí se mi. A po osobní zkušenosti, sice s pro BMW vstupním modelem, mě to ani vůbec neláká. Když se ale oprostím od osobních animozit, tak se nemůžu zbavit dojmu, že tyto prémiové mastodonty navrhnout opravdu hezky dovedou jen v Land Roveru a Cadillacu.

Skipper
10. listopadu 2020, 10:27
0

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem