načítám data...

Skipper

JménoEmil Kykloš
BydlištěBlansko
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 56.7 min.
Příspěvků ve fóru22
Komentářů u článků417
Pozitivních komentářů u článků130
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Grace, Space and Pace

22. dubna 2018, 13:09 26 komentářů

Ze života chovatele koček

Jak jsem kupoval hrdinu z plakátu

28. dubna 2018, 11:23 19 komentářů

Ze života chovatele koček

Splněný sen, nebo noční můra?

22. června 2018, 22:47 58 komentářů

Ze života chovatele koček


Posledních 50 komentářů

Skipper
19. července 2019, 13:45
0
Skipper
18. července 2019, 20:33
1
Autíčkář se ptá: Jaký je nejlepší materiál čalounění sedadel?

Lidi, co se na kůžu lepíte, příladně Vám klouže, to na tom jako sedíte nazí? Jinak za mně cokoliv kromě látky. Ovšem ve starých autech nejlépe vypadá kůže, ideálně co nejjemnější. So nového (novějšiho a sportovně laděného) auta bych asi volil alkantaru.

Skipper
17. července 2019, 13:39
0
KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

Druhá věc je, že v naši populaci existuje poměrně velká část lidí, kteří nejsou schopni domyslet následky svého jednání. Prostě skupina koupím si auto a pak už je to jedno. No a pak je tady skupina jako autor - pro dané auto se z nějakého iracionálního důvodu nadchne. To je aspoň sympatické, i když tady mi to opravdu přijde jako něco na úrovni automatické pračky. Další potenciální kupující by mohli pocházet z haterů VW. I když ti jsou takoví legrační. Když totiž přijde na koupi vozu za vlastní, část z nich po tom koncernu stejně šáhne.

Skipper
17. července 2019, 13:08
4
KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

Autorovi ať se klidně vaří voda mezi ušima, ale kupce Škody, případně VW naprosto chápu. Tohle je prostě kategorie spotřebních aut. Nic výjimečného, co by jakkoliv vyčnívalo, rozhodně ne natolik úžasné auto, aby prvnímu kupci stálo za to pečovat o něj déle, než pár let. A takové auto se za pár let musí prodat. A kupující, kterému záleží aspoň trochu na penězích si spočte ztrátu hodnoty u Kie a u Škody. Co asi vyhraje?

Skipper
13. července 2019, 22:47
0
OASA: Sen o českém zájezďáku

Díky! Já jako dítě Francie a pak Řím. V té době to působilo na naše poměry neskutečně moderně.

Skipper
12. července 2019, 16:18
2
Ford Focus Active: Nejlepší skaut

Hezky napsáno. A kdyby byl v barvé a s benzínovým motorem, tak by to i docela šlo.

Skipper
12. července 2019, 15:16
0
Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

No, asi to bude dobré a zábavné, ale proč to musí být tak ošklivé? Celé auto je divně nakynuté, pŕedek vysloveně ohyzdný, Jediné, na co se dá koukat je zadní část. A to dvoubarevné ( i když černá ani bílá není barva) lakování je jak z nějakého reklamního auta. Jen tam chybí nápisy.

Skipper
11. července 2019, 14:53
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

U starých BMW to naopak funguje skvěle. Dával jsem si to na auto a to ticho uvnitř pak bylo nádherné!

Skipper
09. července 2019, 20:35
3
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

Když E39, tak po faceliftu s M54. Základní sedačky časem nic moc, chce to komfortsitze (zalamovací opěrky). Taky možnosti výbavy jsou až neuvěřitelné (roletky vzadu, dvojitá skla)... Až jsem zamáčkl slzu, že jsem prodal tu svou. Je ale v dobrých rukách.

Skipper
09. července 2019, 10:17
3
To nejlepší za dva miliony

Miluji dnešní posedlost infotainmentem a asistentama. Auto má být o něčem jiném než o krávovinách.

Skipper
09. července 2019, 06:52
1
To nejlepší za dva miliony

A kdybys ho za pár let prodával, tak bych ho možná vzal :D (vyber si tedy světlý interiér, díky!) :D

Skipper
09. července 2019, 06:49
1
To nejlepší za dva miliony

Ze zatím napsaného a při racionálním zvážení Tvých požadavků mi tady vychází jako nejracionálnější rozhodování trojice Audi S7, Panamera a nějaký medvěd.
Já ale auta vybírám srdcem, takže sice nesplňuje tvarové zadání, ale vím, že se Ti Range Rovery taky líbí. A po vyhození požadavků na okruh by to možná šlo. Osobně bych volil Velar. Jako silniční přepravník na dlouhé vzdálenosti by to mohlo docela fungovat.

Skipper
08. července 2019, 21:06
0
To nejlepší za dva miliony

Ale teď bez srandy, co třeba Clubman JCW? Ve čtyřkole, výkonu to bude mít taky dost, komfortní to je a na okruhu se to asi taky úplně nestratí.

Skipper
08. července 2019, 21:00
2
To nejlepší za dva miliony

Jednoznačně Octavia RS ;)))

Skipper
07. července 2019, 14:47
1
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Ty jo, E-Type a MkII, prostě nádhera. Bohužel příběh docela smutný...

Skipper
07. července 2019, 14:44
3
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Moc hezká sbírka a krásná barva!

Skipper
06. července 2019, 22:17
1
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Díky beaste, ale do klenotu to má ješté pořád daleko. A to že se nelíbí - rozhodně nejsi sám. Pro část lidí je to až moc ocucaný bonbón. Jen pro zajímavost, jak jsi na tom s E-Typem? Já mám pro změnu problém s X150, kde se mi nelíbí ten ostrý roh světel a celkové pojetí interiéru. Každý máme svoje :D

Skipper
06. července 2019, 14:54
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Můžu srovnávat přímo z první ruky. Doma jsme měli jak Sephii 1.5, tak Feldu 1.6. Klady Sephie - prostor, celkem jistý podvozek. Negativa - motor mi přišel vcelku nijaký a interiér byl vrxhol hnusu a nekvality. Tedy první rok to vypadalo vcelku ok. Za rok běžného používání, žádné auto na stavbu - prodřené potahy, přístrojocka vlivem tepla zcela přestala líxovat a vylézaly z ní kusy molitanu. Plus to vevnitř neskutečně plastově smrdělo.
Felsa - klady - motor 1.6, ta věx opravdu jela i vzdor papírově nižšímu výkonu. Interiér - ,,látkové,, čalounění na dveřích by vypadalo výborně i dnes. Mnohem kvalitnější materiály.
Negativa - řízení a podvozek, ale aspoň to byla legrace.

Co se týče OI, přítelkyně s ní jezdí doteď a občas si jí zařídím. Za skoro 20 let prvozu má už nějaký ten puchýřek, ale celkově je to opravdu spolehlivé auto a musím říct, že ani dnes nedělá ostudu. Kolega má naproti tomu korejce od novoty a stydí se to vytahovat z garáže...

Skipper
30. června 2019, 17:14
1
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Asi niccproti. Ve výsledku je cílovka stejná, jako u původní Pumy. Mladí aktivní lidé. A na crossover to vypadá vcelku dobře

Skipper
28. června 2019, 23:11
0
Nejdražší McLaren SLR na světě je vskutku odporný

Tohle ve mně probudilo dosud netušené agresivní sklony....

Skipper
20. června 2019, 19:58
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jako jo. Auto vypadá docela použitelně. Jestli jednou bude opravdu dostupná infastruktura, tak si to dovedu ke kaźdodennímu životu představit. Vlastně i dojezd by mi naprosto vyhovoval. Před časem se objevily hlášky, že Jaguar zcela rezignuje na spalovací motory. Pokud je to tak jak píše autor, tak by mi to asi ani nevadilo. Vlastně by to byla docela zajímavá cesta jak nabídnout něco jiného než D3. A varianta iPace na každý den a kočičí víceválce na výlety by nebyla úplně marná. Jen senat 2,7 mio.

Skipper
20. června 2019, 19:53
1
Když GLX nestačí: Zahraniční verze Favorita, které se u nás neprodávaly

Kamarád před pár lety koupil velice zachovalý Silver line. Trochu jsem si v té dobé ťukal na čelo, ale vývoj mu dává zapravdu. Když to takhle půjde dál, tak to auto bude za chvíli cennější než mé Jaguary. S odstupem ćasu musím na tom autě ocenit hranaté Bertoneho linie . A vlastně jak většina Favoritů opustila naše silnice (většinou do automobilového pekla), tak to přestalo být tak hrozné okoukané a za opravdu hezkým kouskem se rád ohlédnu.

Skipper
17. června 2019, 20:04
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Možná Audi v téměř full? :)

Skipper
14. června 2019, 20:24
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Moc hezky napsaný článek! Jsem docela rád, že se nemusím momentálně rozhodovat o novém autě. Na Volvo, které by bylo jasným favoritem solu s Jaguarem XE bych reálně neměl. Takže bych se musel podívat o něco níž. Střední třída je z mého pohledu ideál. VW bych se asi vyhnul, protožr je to moc nuda. Peugeot je na mně trochu moc. Reálný souboj by asi peobíhal na úrovni Giulia (nejsem si jist spolehlivostí), Mazda 6 (nebude to pořád reznout?) A Insignia (moc moc moc sloupků na oknech. Kravina, ale vadí mi)

Skipper
13. června 2019, 12:52
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Aktuální JCW jsem měl na pár dnů v kabrioletu jako náhradní auto ze servisu. A musím říct, že jsem byl vysmátý od ucha k uchu. Ve sportovním režimu střílení do výfuku, řízení jako každé mini, ale akcelerace fenomenální do toho podvozek dle mého soudu vcelku použitelný. Jasný, je to tvrdé, ale zase čekal jsem to mnohem horší.

Skipper
12. června 2019, 19:13
0
První kilometry za volantem nového Range Roveru Evoque

Jooo, tak tohle se mi líbí. Teda až na tu bílou. Sám jsem teď strávil týden v bílém SUV a byla to docela zábava. Akorát nevím, jak by dopadlo srovnání s Evoqem :D

Skipper
10. června 2019, 14:59
3
Skipper
06. června 2019, 10:56
2
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

To auto se mi líbí od první chvíle. Nevadil by mi ani čtyřválec, ale jsem tak trochu autosnob a v mém podvědomí by to prostě pořád shazovala absence zadního náhonu, i když bych ho v reálu určitě nepotřeboval.

Skipper
06. června 2019, 10:52
0
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Ledvina by byla myslím akorat na audiosystém...

Skipper
04. června 2019, 08:39
10
Skipper
03. června 2019, 22:14
2
Peugeot 508 GT 225 EAT8: Střední třído, neodcházej!

Není to zrovna můj šálek čaje, ale po dlouhé době je to něco od Peugeotu, na co se aspoň dá koukat. A buďme vděční za každé auto střední třídy.

Skipper
02. června 2019, 19:27
1
Jaguar F-Type Cabriolet R-Design: Sporťák do každého počasí a kabrio pro každý den

Jak mě F-Type zpočátku moc nezaujal, tak jsem si na jeho vzhled zvykl a musím říct, že se mi opravdu líbí. U tohohle kusu je akorát škoda, že je pouze černobílý. Verze v barvě by byla určitě lepší. Tak kdoví, za 20 let se dostane do mého ojetinového teritória :D

Skipper
02. června 2019, 09:48
12
Střípky z historie Volva: O velkém korejském dluhu

K Velkému bratroci - přečti si Orwella. V Severní Korei je Velký bratr jasně dán. A zřízení, kde Tě kdykoliv můžou ,,nechat zmizet,, jen kvůli Tvému názoru, je prostě odpad. I kdyby tam jedli křepelčí vejce ze zlatých talířů, tak bych tam žít nechtěl.

Skipper
31. května 2019, 17:10
2
Lancia Stratos Zero vs. Ferrari Modulo: Souboj mimo realitu

Super! Úžasný článek! Já bych ale bral Maseratti Boomerang.

Skipper
30. května 2019, 18:10
0
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Mně Octavia taky neva, v rámci mainstreamu je to naprosto OK auto. Jednou jezdím jako spolujezdec v praci (řídit mé nenechají) a to auo opravdu dovede. Dokonce si myslím, že je to právě 2,0 TSI DSG 4x4. Jen je to trochu nuda číst v podstatě to stejné. Jo, vrcholné TSI pojede, automat jiź konečné odladili a multilink je lepší řešení.

Skipper
30. května 2019, 17:32
1
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Právě, že je to jedno. Jde o to, že před pár dny jsem si tady přečetl úžasný test Corvetty, kde jsem měl pocit, že jsem za volantem a to auto přímo řídím. O tom vždy autíčkar byl a má být. Kdybych chtěl číst nudné články o nudných autech, tak čtu auto.cz. Chápu, že i nudná auta je potřeba testovat, vždyť proč ne? Ale kumšt je udělat to zábavné.

Skipper
30. května 2019, 17:19
0
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

To s těmi testy je ovšem pravda, ale je to spíše úsměvné.

Skipper
30. května 2019, 16:55
2
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Tak jinak. Co třeba vzít všechny tři generace a udělat srovnávačku? To by aspoń mohla být sranda.

Skipper
30. května 2019, 16:39
1
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Tohle by mé asi ani tak nevadilo. Právé díky těm némcům vyrábí Škoda kvalitní mainstream. To, jestli jí někdo bere jako domácí značku nebo ne je v dnešním globalizovaném světě vcelku jedno. Pro Italy je Lamborghini taky italské, i když je to koncern. To stejné Bentley pro Anglány. S tímto opravdu nemám problém.

Skipper
30. května 2019, 16:37
9
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Další test Octavie ve stylu - jede to, brzdí to, svítí to. :D

Skipper
29. května 2019, 20:14
3
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Já bych vzal Mini Clubman soućasné generace. Ceny startují na cca 450 000, podmínka věku splnéna, podmínka komfortu splnéna - proti klasickému Mini se jedná o úplné jinak naladěné auto, v mém vozovém parku patří mezi nejkomfortnéjší. Zároveň ale néjak nezmizela zábavnost, přeci jen to auto prakticky nemá pŕevisy, takže na okreskách je to vždy radost, jen odpadá nepohodlí z cestování ve stísněném malém Mini. Zavazadlový prostor je tak akorát. Co se týče motorizace, za tuto cenu by byl základní 100 kW Cooper s bavoráckou 1,5. Než někdo odsoudí tříválec, doporučil bych ho opravdu nejdříve vyzkoušet.

Skipper
26. května 2019, 14:30
0
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Mulhouse bych při jednom ze svých plánovaných roadtripů rád navštívil. Nejvíce mě láká to nej auto ze všech - Bugatti Royale. Tak doufám, že to stojí za to!

Skipper
25. května 2019, 15:53
1
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Hádat se nebudu, přesnou výšku spotřební daně na alkohol a cigara neznam. Taky ale záleží, co budeme považovat za následek drog, alkoholu a cigaret. Nejde jen o zdravotní komplikace, ale bohužel velká část tzv. sociálně slabších je sociálné slabá pravě díky nadmérné spotřebě výše uvedeného. Takže opravdu by to byla slouha debata. Primárně jsem reagoval na poznámku o legalnosti naftových motorů. Což je debata, ktera sem patři vic.

Skipper
25. května 2019, 13:14
1
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Kéžby. Bohužel o cenách zdravotní péče něco vím.

Skipper
25. května 2019, 11:47
4
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Mně uráží, že je legální chlast,cigára a drogy a že zdravotní péči o jejich uživatele platím já ze svých daní. Asi tak. Jinak co se týče dýzlu, tak je to nesmysl. Na každodenní dojíždění 30-50 km prostě ideál, to stejný pravidelné dlouhé trasy. A to říkám jako majitel několika benzínových aut.

Skipper
23. května 2019, 12:29
0
Skipper
23. května 2019, 08:42
1
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Hezká reakce! První Octavia je samosebou krasné auto (aspoň pro mně). Nicméně současné Octavie považuji s ohledem na jejich účel za opravdu povedená auta. Taky to ale nic nemění na tom, že bych žádnou nechtěl :D Tedy možná jako investici OI RS. Tam si myslím, že časem cena poroste.

Skipper
23. května 2019, 00:46
4
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Nic ve zlým, ale Octavia z roku 1960 byla pro české burany i inteligenty to stejné, co Octavia z roku 2018. Prostě auto pro masy. Můžeme se bavit o relativní dostupnosti, ale to je tak vše.

Skipper
22. května 2019, 08:04
4
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Je pravda, že když se zjevila obludka jménem EcoSport, tak se mi trochu zvedl kufr při pohledu na ní, ale to jméno mě opravdu dostalo do kolen. Myslím, že marketéři ve Fordu poté, co produkt spatřili, si museli na brainstormingu pomoct psychotropníma látkama...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem