Skipper
Jméno | Emil Kykloš |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 10.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 25 |
Komentářů u článků | 668 |
Pozitivních komentářů u článků | 285 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
No, jak mě nikdy nikdo nezastavil, tak s Formanwm každá hlídka :D
Děkuji za fotku mého auta :D
Já osobně lituji, že jsem nestihl S-Type za 12 000 s vadou automatu - nešla zpátečka. Obvykle je problém pouze v lanovodu. Pak jedno MG za 25.
K čtyřokým Jaguárům - za mně X300 zraje mnohem líp, než X308. Ano, ta má modernější interiér, ale v kontextu doby. V dnešní době je to taky nic moc, ale v X300 se cítím o dost líp, ten interiér se mi k autu víc hodí. S cenami je to zvláštní, trochu bych čekal, že Rka výrazně odskočí od zbytku produkce, něco jako M od BMW. Zde se ale plus mínus drží obyčejnějších verzí, daleko důležitější je stav auta. Přitom třeba pro mně XKR a XK8 jsou pro mně úplně jiná auta. Naopak jsem byl v poslední době překvapen, za kolik se již inzerují obyčejnější verze v hezkém stavu.
K elektronice - u těchto generací již není se čeho bát. uXKR jsem s elektrikou měl problém, ale jednalo se jen o zoxidovaný kontakt u pojistkové skříně. Tuto závadu nikdo nikdy na netu nepopsal, takže problém mého konkrétního auta. Od té doby žádná elektrozávada. Problém s elektronikou měly hlavně starší XJS a XJ40, které využívaly součástky Lucas. U X300 a výše to již dávno neplatí.
Když to shrnu - kupujte je, dokud jsou a dokud jsou za rozumné peníze. Je vždy moc hezké potkat kolegu s XJčkem na silnici.
Jako hezký, ale tolik překlepů v jednom článku sjsem snad ještě neviděl ;) Psáno s kocovinou?
To bych asi ani neřekl, vyrobilo se jich vcelku málo, budou docela vzácne.
Auto je to krásný a rozhodně by mi v garáži nevadilo :) Akorát mě u něj trochu mrzí, že motor je již outsorcován od BMW. Proto mám rád svoji XJ 12, ten motor je pořád Jaguar. Já vím, pro uživatele je to asi spíše výhoda. Tady u konkrétního kusu vzhledem k určení chápu polep fólii, ale ta bílá to celé dost shazuje. Typické anglické auto na pronájem na svatbu.
Za mně exteriér super. Ale interiér je hrozná kolotočárna.
Antone Pavloviči a neni těch hnusných verglů od PSA na Autíčkáři moc?
Vše v článku zmíněné je svatá pravda. Na to, že z duše nenávidím blob ix20, kdykoliv se mi připlete do cesty, tak mám jeden svůj autíčkársky sen. Moje obvyklá tvrzení, že nové auto bych nechtěl a nic ze současné produkce mě nezajímá, má jednu výjimku. Naprosto jsem propadl dizajnu nového Genesis G90. Já vím, je to asi úchylné, ale to auto se mi neskutečně líbí. A kdyby se mě někdo zeptal, co bych si přál v garáži, tak to bude právě tohle.
A teda ta reklama co 2 obrázky mému vztahu k tomuhle výtvoru taky moc nepřidává.
Fuj, to je hnus. Ještě že jsem neplánoval žádné nové Volvo koupit!
Sakra, kdybych byl technicky zdatnější a měl potřebnou techniku, tak stretch pistáciová Fabia sedan by mi už stála na příjezdovce!
Od dob, kdy mi u nového Mini odešly vr 48 tis km rozvody, tak opravdu tuto automobilku nemusím. A to jsem měl dvě E39... Auto je to hezké,ale důvěra je tatam.
Já jsem doma tady a nic mi nechybí. Ze současné pridukce se mi líbí interiéry nových Range Roverů, jak kombinují displeje a točítka.
Mně to nepřipomíná bohužel žádné auto. Nejvíc se tomu blíží to, co vyprodukuje můj malý synek do nočníčku...
Kde jsou ty časy, CX, BX, XM, Xantia, C6...
No, jestli to máme s ekologii myslet skutečně vážně, tak nebudeme dovážet věci přes polovinu zeměkoule a vyrábět tuny spotřebního zboží. Pokud bychom to s ekologii mysleli skutečně vážně, tak budeme dbát na to, aby vozový park měl co nejvyšší životnost. abychom nemuseli co 5 let vyrábět nové spotřební krámy, na které musíme vyrábět ocel, těžit ropu a z ní vyrábět plasty, pak těžit vzácné kovy na výrobu baterii atd.
Asi už stárnu, ale tak nějak mi jako největší přínos ekologii dává smysl využívať lokální zdroje a starat se o své okolí. Nepotřebuji novou elektroniku každý rok, nové auto taky nechci, takže raději budu klidně zachraňovat auta předtím, než aby se z nich stal odpad. Popravdě jsem docela zvědavý, co má horší uhlíkovou stopu. Můj životní styl, kde při nájezdu 10k za rok vypustím do vzduchu X kg CO2 se svými obstarožními vehikly, nebo co pár let kupovat podobný vozítko, které se poskládá ze součástek z materiálů z celého světa, které se pak naloží na loď, dovezou do číny, tam se udělá prvovýroba, znovu naloží na loď, doveze sem a tady to s velkou slávou budu nabíjet z elektrárny...
Největším problémem pro ekologii nejsou auta. Největší problém je spotřební ekonomika. Kdy musíme vyrábět a pořád a pořád obměňovat staré za nové, i když to zdaleka není potřeba.
Zde se ve mně pere několik věcí. Autíčko jako takové se mi líbí, na druhou stranu si myslím, že podpora čínské ekonomiky a přeprava kolem dokola zeměkoule je chybou. Tohle by mi dávalo smysl jako odrazový můstek, který zaplatí vlastní vývoj, příležitost oslovit strategického investora a rozjet vlastní výrobu. Ale asi jsem naivní, v tomto oboru se vůbec nepohybuji, takže opravdu netuším, jak to reálně funguje a jaké jsou možnosti.
Pokud by jste zůstali u stejného modelu fungováni, nebyla by cesta ke snížení ceny navýšit prodej vytvořením úžitkové jednlmístné verze, možná s očesanou výbavou a oslovením firem typu pošta rohlík atd?
Připomněl jsi mi, jak se kdysi vyjádřil Clarkson o Sarah Palin :D
Na mém seznamu je Daewoo Tico, Espero, Leganza. Díky bohu asi všechny shnily, protože v inzerci tyto vehikly vůbec nejsou. No a pak Multipla.
Moc hezký seriál. Obávám se ale, že vztah mého potomka k Citroenům asi nezmění. Nicméně na další vyprávění se moc těším!
A to jsem na něm zrovna dnes vyměnil žhavičky :D Tak snad už zítra ráno nastartuji...
U mně je pravidlo, že když odcházíš od auta, musíš mít nutkání se za ním otočit. Když tohle není, tak to není auto pro mně. A pak jsem ochoten autu odpustit spoooooustu negativních vlastností.
Jako zkušený otec několika potomků si myslím, že nákup nového auta z tohoto důvodu je blbost. Dvojčata jsem odvozil ve Feldě - krátké, do kufru jsem v pohodě nacpal kočárek Easywalker duo, což teda není žádný drobek. A ne, ani na dovolenou nepotřebuješ kombík, to pak akorát vozíš nesmysly. i s coupe to jde. Je potřeba se naučit rozumně balit. Viz foto.
rock - opravdu je to věc dizajnu a ne bezpečnosti. A zapuštěné kliky se zrovna mně líbí mnohem víc než madla.
rock - je to vcelku jedno. Když se ty dveře vzpříčí, tak za madlo to taky nevyrveš. Obvykle jsou už okna pryč, takže za bok dveří můžeš rvát taky. A hasiči jsou kluci šikovní, divil by jses, jak rychle to jde rozstříhat.
Tohle je naprosto úžasné! Hrozně se ve mně bije touha někdy se s tím svézt a zároveň touha nikdy to auto naživo nevidět. Bojím se, že kdybych se svezl, tak bych musel na jedno šetřit.
Jojo, tak nějak to auto vnímáš, když jej vlastníš relativně krátce, nebo když s ním jedeš jako ,,host,,. Soukromě s tím jezdila královna, Diana, Thatcherová. Jenže je to podobné, jako když u nás politici jezdí Superbem. Prostě jej mají na příděl a není to nějakou láskou k autu jako takovému.
Po několika letech vlastnictví to pochopíš a pro mně je XJčko hlavně proporčně nádherný sedan, daleko štíhlejší než soudobé Bavoráky a Mercedesy. Otáčí se za ním spousta lidí, tatínci klukům ukazují, hele, to je Jaguar.
A když se budu věnovat značce jako takové, její přidaná hodnota není aristokracie, ale správní týpci. William Lyons, Norman Dewis, Duncan Hamilton... Bylo toho tady o nich popsáno spousty.
Aj Vy! A víte co? Přesně to je na těch starých Jaguarech super. Kdyby to byl cenný veterán, tak se s tím budu pomalu bát vyjet z garáže. Takhle - ideální každodenní auto. A jelikož nejsou extra vzácné, není problém občas nějaké kanibalizovat bez výčitek na díly.
Stran auta jako takového. Nemyslím si, že by to jezdilo nějak špatně, ale vyslovený požitek to taky není. Není to ani moc sportovní, ani moc komfortní, prostě něco mezi. Chápu beastara, že se mu nelíbí, já to mám ale naopak. Má svůj styl, který asi není slučitelný se stylem nového Maserati, ale třeba já bych mu asi dal přednost. A nedovedu to nějak lépe odůvodnit, prostě to tak vnímám.
Mám na mysli zbytečné bláboly o aristokratech - Jaguar možná daleko víc kupovali zubaři, podnikatelé atd. Golfové bagy a 4 mrtvoly jsou, no... jak to říct kulantně.... Tak raději nic.
A taky si myslím, že výběr auta byl zrovna pro Dianu a Thatcherovou pod jejich rozlišovací schopnosti. Prostě dostali služebák.
Hezké aito, jen z článku jsem nabyl dojmu, že čtu prakticky vyjmenování všech klišé, které jsem o Jaguarech slyšel.
Mě by se na mé pocuky po městě líbil Fiat 500e. Kdyby to šlo poladit s fotovoltaikou na střeše, tak by to mohlo být zajímavé. Rozvoz dětí, nákupy, pošta atd. Jako sedmé auto by mi to i dávalo smysl.
Když to tady tak pročítám, tak je paradoxní, jak se zarputilá snaha o obhajobu nucené elektromobility (MBMB a frite) zcela míjí účinkem. Zjevné ignorování faktů a zbožná přání mají přesně opačný efekt, než by asi pánové chtěli....
Pokud je to tak, tak je to super, protože to byl opravdu průser. Nicméně ostatní výhrady zůstávají a jako takové mi to auto nedává na rozdíl třeba od Superbu smysl. Jako jo, jedno pozitivum to ma, líp se s tím parkuje na cbodníku, ale to je asi tak vše.
Mám osobní zkušenost s verzí před faceliftem a nechtěl bych.
Dle řidičů - výrazná prodleva na plyn
Dle mně jako pasažéra - malý interiér v obrovském autě, pro mně pocit Fabie na chůdách. Celkově interiér materiálově nic moc.
Vychvalovaný podvozek byl z mé zkušenosti příšerný. Absolvoval jsem v tom několik rychlejších jízd, kde jsem si trochu hrál s nastavením. Na obyčejné okresce - kde tu díra - normál snesitelný. Sport tvrdý tak, že na nerovnostech jdou rány do zubů a v komfortu to houpalo jako loď, málo kdy mi bývá v autě na zvracení, tady jsem to skoro nedal. V jiném autě s nastavitelnou tuhostí jsem se pravda nevezl, ale elektronický podvozek mám v 20 let starém XKR a tam to prostě funguje. Já vím, placka vs SUV, ale zase v RR máme podvozek vzduchový a ten funguje taky o x tříd líp, než tohle.
Kolega si to teď koupil a je vidět, že se na faceliftu začalo šetřit. Otvory na deštníky jsou ve všech dveřích, ale dostanete jen jeden. Ostatní za příplatek :D
Za mně si to auto nemá cenu čím obhájit. A barva to nezachrání.
No, asi takhle. Nelíbí se mi to a elwktromobilita jako taková je podle mně hrozná kravina.
Na druhou stranu, nikdy jsem nechtěl SUV a po vyzkoušení mám 2. Nikdy bych si nekoupil VW a po vyzkoušení jeden hned mám. Bůh ví, za pár let možna taky budu jezdit ve vehiklu na baterky. Teď se nad tím ale křižuji a pomyslně jsem si odplivl!!!
Viděl jsem to s těmi SUV podobně, ale nakonec jsem tam jistou krásu a eleganci našel :)
Tohle téma jsem zrovna před víkendem rozebíral se svým automechanikem.
Já vyrůstal taky v devadesátkách, ale v zcela nemotoristické rodině. Tedy táta se kolem aut pohyboval, ale byla to pro něj jen práce, rozhodné ne vášeň. Na druhou stranu ve mě tu vášeň celkem úspěšně vypěstoval. Za umytí auta na zahradě jsem pak mohl rodinný vehikl dle libosti týrat na uzavřeném dvoře stavební firmy - tedy maximálně na dvojku! Z každého autosalonu jsem dostal várku prospektů a byl jsem šťastný jako blecha. I když, mé první slovo prý bylo auto :D V pubertě jsem již začal objevovat internet a taky hry na PC, ale auta u mně zůstala top. Ta nedočkavost, až mi bude 18 a budu se moct posadit za volant naši bílé Kie s černými nárazníky! Auto pro mně bylo vždy symbolem svobody.
Když se ale objektivně rozhlédnu kolem sebe, pro velkou část mých kolegů kolem 40 jsou auta jen dopravním prostředkem. Maximálně někdy důkazem určité společenské prestiže. Existuje část srdcařů, ale ta je taky poměrně malá. Odhadem asi jeden z deseti. Myslím, že i v naši generaci je autíčkářství spíš zřídkavé a my tady jsme určitá společenská bublina.
Co se tyče dětí, tak náš puberťák je ve fázi, že ho nic nebaví a všechno ho štve. Ale auta má díky bohu nadále rád a vypadá to, že z něj nakonec bude autoelektronik.
Dcerky se zase ve svých 11ti zase učí řídit a až přijde na svět prcek, tak dohlédnu, že z něj bude pořádný motorista! Když nic jiného, tak bude oprašovat sbírku nepojízdných verglů, které jednou zdědí po tátovi.
Tak 90 je na mně opravdu moc, netvrdím ale, že to auto cenu nemá. Neviděl jsem ho a prakticky nic o něm nevím. Nicméně můj skromný názor - mělo by tu cenu v původním stavu a s malým nájezdem. Pokud je to jak říkáš zachráněná plečka, tak i v dobrém a vypiplaném stavu vidím reálnou prodejnou cenu daleko nižší.
Tak tak Phaeton. Moc děkuji Sheoghovi za opravdu úžasný Vánoční dárek!
Do tohohle auta jsem se zamiloval. A je mi jasný, že to bude vztah plný problémů, ale na ty jsem zjevně odborník :D
Poslední komentáře
- Jyrki, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
ale to odporuje zadání například v tomto: "nouzově... - kotzitzaq, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Pětimístná cabria tady proběhla diskuzí nedávno - z klasických... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
a tebe to překvapuje ? Když to vidím v provozu tak se vždycky... - Habakukk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Já ani ne v provedení od Mercedesu bude tak za sedm litrů.... - Vrooom, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Nevim jak na vychode. Ale treba v USA, coz je urcite dulezity... - jzk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Na to auto nemám ale zrovna ten samotný polštářek bych si koupil... - gramo, Retro okénko Petra Přikryla: Trabant...
Nechápu, jak se dá u Trabanta splést řazení jedničky a zpátečky.... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Pět míčů bizardnosti. Vono se to východním kmotrům bude... - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je furt chabá omluva a výmluva. Udělali to proto, že to prostě... - MBMB, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je možné, jen bych asi pro popis tohoto nepoužil přídavné... - Oris, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
starý mercedes benz SLK https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/mercedes-benz/slk?razeni=od-nejlevnejsich - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Ty brzdy jsou ale opravdu slabé, tím spíš v kombinaci s nemožností... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
. - Honza123, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Trochu mi to pripomina BMW K1, ktere ve sve dobe muselo pusobit... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Lol, to vypada jak z lega :-)
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
138 koní výkon
2 000 ccm objem
2014 rok výroby
420 koní výkon
6 200 ccm objem
1993 rok výroby
193 koní výkon
5 732 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů