
Skipper
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Emil Kykloš |
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 6.8 rok. |
Poslední aktivita | před 16.2 hod. |
Příspěvků ve fóru | 25 |
Komentářů u článků | 571 |
Pozitivních komentářů u článků | 218 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů

No nevim. Tedy vím. Za tuto cenu bych koupil lehce jetý Multivan. Nebo několik vice jetých Multivanů, kdybych měl nutkáni vozit více lidí. Zatím ho naštěstí nemám.
-
Komentář upraven 23. 1. 2021, 23:01:01

Nádherný stroj, timhle bych klidně jezdil každý den.

Autobusy byly pro mně vždy jen přepravní krabice, pro převoz lidí z A do B. O to víc jsem překvapen, ze nyní jsou články o nich to nejlepší, co se na Autíčkáři vyskytuje. Smekám!

Nemíním zpochybňovat práci řadových zaměstnanců PČR. Přicházíme pracovně do styku poměrně často a rozhodně jim to nezábidím. Naposledy setkání s nejmenovanou hlídkou, byli resuscitovat s AED. Dvojková Octa po FL, polepy otrhané auto od pohledu unavené. Prý poslední funkční, které zrovna mají. Tak proč do prdele vedeni PČR kupuje tohle? Pro pár vyvolených? Tohleczavání korupcí na 100 honů.

Problém je cena. Stanfardně provozovaný EC135 je prostě drahy. Jak na pořízeni, tak letová hodina.

Není co dodat... Proto tenhle mazlik zůstane v garáži, dokus se bude dát koupit benzín.



Krabe BMW dovede naštvat ne jen majitele ojetin ale i blbce, kteří si to pořídí jako nový (no dobře, Mini ale patří pod BMW) a pak se nestačí divit. Svou E39 jsem měl opravdu rád a doteď se mi po ní občas stýská. Tyhle nový vergle - budu šťastný až budou pryč.

Krabe, tady jsme cíleně hledali naftu a ta TDV8 je opravdu zajímavá. Jak zvukově, tak projevem a hlavně by měla být spolehlivější mnež TDV6.

Krab občas zapomíná, že sportem je i sumo a šachy. A ne jen lehká atletika. Pro něj jsou sportovní jen lehkonohé věci co nejblíž při zemi kde ve volantu a zadku cítíš vše. Pro někoho je sportovní to, co jede rychle, atd. Vcelku debata o ničem. Nemyslím si, že okresky v X6M budou utrpení, stejně jako nejsou nějaký požitek s normální pětkou. A ke krabí radě - RR mé na okreskách poměrně baví. Není to sportovní jízda dle krabových představ, nemůžu ale říct, že si tu okresku neužiji.

A já bych šel tam, kde kategorie luxusních SUV začala. Pro mně Range Rover prosím!

Co je to druhý? Vypada to jako hatchbacková verze Stormu Geo - mého dreamcar z dětství

Nenadchne - neurazí. Spotřební krabice, kktera by hlavně v interiéru chtěla být něčím víc, ale není. Pořád spotřební krabice na pár let.

Rozumím Ti. Málokdo z mých známých chápe, že auta nepřezouvám, ale mám letní a zimní auta. No a taky b,ch potřeboval nějaké minipřibližovadlo - auta parkuji v pronajaté garáži v práci...

Nemůžu si pomoct, nelíbí se mi. A po osobní zkušenosti, sice s pro BMW vstupním modelem, mě to ani vůbec neláká. Když se ale oprostím od osobních animozit, tak se nemůžu zbavit dojmu, že tyto prémiové mastodonty navrhnout opravdu hezky dovedou jen v Land Roveru a Cadillacu.

No já nevím, k Rollsu by se to asi hodilo víc.

riderhenry - vcelku souhlas, tohle je vysloveně klikací článek s nulovou informační hodnotou na úrovni Blesku - bohužel.
K Jaraxovi - znám ho osobně, je to trochu pacient, 7er je nejspolehlivější auto v galaxii, 5er je naprostý vergl.

No nevím, jestli je v téhle republice někdo, kdo by o Fabii HTP nic nevěděl... A z lidí, kteří se o auta zajímají někdo, kdo by nevěděl o průserech HTP...

Ty auta jsou naprosto úchylna, takže kdyby se nějaké dalo sehnat tady, tak bych ho rozhodně potřeboval! Ideálně S-Type Micru :D Asi bych s tím i jezdil na sjezdy Jaguar klubu

Bohužel se tyto krámy rozšířily už i u nás na maloměstě. (Chůzí se dá projít za 15 min max). Teď se to všude válí, vypadá to příšerně a když vidím ty exoty na nich bez přilby, tak čichám v dohledné době práci. Nelze to nechat odtahovat?

Nejvíc mě na tom sere to, že jsem se rozhodoval mezi nabídkou na Golf a Mini. No a právě kvůli rozvodům jsem dal i přes menší praktičnost přednoyt Mini. No a jako zákazník si už příště další krám od BMW rozhodně nevemu.

Není tomu zcela tak. Tady byl jen natolik vytahaný řetěz, že se občas ozývaly čidla a rozsvěcovaly kontrolku motoru. Žádné poškození ventilů.

Honzo, co si představuješ pod slovdm zavádějící? Telefonat 1 - jsou to rozvody, asi se to bude řešit kulancí. Telefonat 2 - takže ano, rozvody, opravu jsme nacenili na 80 000 bez daně. Kulanci Vám přiznali 80% takže s daní zaplatíte 21 000 Kč... Kdyby výměnu nacenili na 30, jako neautorizovaný servis, tak by jsme se pohybovali někde jinde...

Bouře ve sklenici vody? Honzo, nezlob se na mně ale u BMW už mám své pochyby. A to z vlastní zkušenosti. 1. auto na operák - nový Clubman, od cca 10000 km v zimě vychází děsný rachot z převodovky. Reklamováno - prý je to normální. Dělá to doteď, snad to nějak do konce doklepeme. U druhého Mini na operák odešly v 57000 km rozvody. Obzvláště to potěší, když Ti OL končí za 3 měsíce a teprve tam se dozvíš, že servis na 5 let a záruka na 5 let nejsou to stejné... Koho by to napadlo, když je to standard i u korejců? Uznána kulance, proč jen 80% mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, ale i díky i za to. I tak, zaplatit 21000 (to je těch 20%, takže rozvody na tříválec za 100k :D) za opravu auta, které za 3 měsíce vracíš, opravdu stojí za to. Za mně nemálo vyhozených peněz a názor na kvalitu BMW ať si udělá každý sám.


K Jaguaru - mám XJ12 i Daimlera Super V8. Obojí jsou vizuálně hodně podobná auta, ale rozdíl mezi starší V12 a novější V8 je docela velký. V12 je krásně mechanická záležitost, původem v 70. letech. Ten motor vyžaduje trochu jiný přístup než ostatní uvedené V12. Tady s diagnostikou prostě nepochodíš a opravdu jim v republice rozumí jen pár lidí. V8 je pak už docela moderní motor. Nenapsals nic moc o charakteru a věku požadovaného vozu. Vím o jednom Daimleru Double Six (Jaguar XJ 3. série s V12 a zároveň v nejvyšší výbavě), prodává ho právě člověk, který těm autům skutečně rozumí a cena cca 220 000.

Peca - no, já taky zkusil downsizing a když jsem musel u třívalcového motoru BMW v 50 000 km měnit rozvody, tak veškerá úspora šla do pr...

Mě docela baví, jak jsme všichni skočili na marketingový sportovní tah. Je potřeba si uvědomit, že sport je jak sumo, tak wrestling, šachy a atletika :D Jinými slovy - za toto slovo se schová prakticky vše. A pro někoho je zábava třeba koukat fotbal v TV... Co se týče jízdy v Mini, které opravdu nebude horší než Ford, souhlasím se Saagem. Jede to naprosto neutrálně, je to rychlý, bezpečný, ale zábavný? To fakt nee. Jedna věc je autem najet 100+ kilometrů, to je pak zábavný všechno, co je nový. Jiná věc je najet 10000+. Až tam bych se opravdu rozhodoval, jestli má to auto něco do sebe a dokáže mě chytnout za srdce.

Roztomilý, pŕifouklý. vykulený a moje děti by to milovaly.

Ad Jacob13: Asi nikdo nerozporuje, že malé turbo pojede lépe, než o něco větśí atmosféra. A nastavit dnes podvozek taky není problém. Každý vidíme sportovnost v něčem jiném. Pro mné je to třeba právě ten cit ve volantu a pocit lehkosti. Nicméně sportovní auta jako taková mě nezajímají, já raději velké těžké GT nebo limuzínu.
Ve výsledku si ani nemyslím (konkrétně s Pumou nemám žádné zkušenosti), že to musí být špatné auto. Jen asi většina diskutérů tady nejsme cílová skupina. Dovedu si to představit jako přepravník z A do B, ale nic víc. Rozhodně ne jako auto, se kterým se s radostí pojedu projet a budu si užívat kaźdý kilometr. Asi nebude lepší jako aktuální Clubman, který na pŕepravu z A do B používám a ani tam se podobné pocity nedostavují a budu rád až půjde z domu. Tyhle bloby na mně prostě nefungují. Tedy, ono je to fajn, ale cca tak mésíc. Proto i chápu autorovo týdenní nadšení. Po měsíci je to ale jen pŕepravná krabice bez přidané hodnoty.

Honzo a Kubo, pokud se Vám názory čtenářů nelíbí, zrušte diskusi. Ta je snad od toho, aby čtenáři vyjádřili svůj názor. Opravdu si nemyslím, že Krab přehání. Těchhle blobů je všude plno, člověk je s jistou nadsázkou rád, že vidí dnes již placatou Octavii.. A k tfoukaným říválcům - mám osobní velmi negativní zkušenost jako majitel a sakra jsem to olitoval. Ale o tom jindy.

Skočilo jinam.
Co se týče pŕedku, je to jasný Ford Bulva...


Honzo a Kubo, pokud se Vám názory čtenářů nelíbí, zrušte diskusi. Ta je snad od toho, aby čtenáři vyjádřili svůj názor. Opravdu si nemyslím, že Krab přehání. Těchhle blobů je všude plno, člověk je s jistou nadsázkou rád, že vidí dnes již placatou Octavii.. A k tfoukaným říválcům - mám osobní velmi negativní zkušenost jako majitel. Ale o tom jindy.

Když je hnusně, je to trochu problém. Zase na druhou stranu, v tom případě je k dispozici služební Mercedes s majáčkem a řidičem.

Na to je poměrně snadné řešení. Tedy - jak se to vezme. Já v práci používám poměrně exotický dopravní prostředek, je tedy pravda, že je to prostě služebák a ani si moc nemůžu určovat, kam pojedu. Na druhou stranu, problém se zácpou nehrozí, při příjezdu do cíle pro nás poměrně často zastavují dopravu a pro krásný výhled už nemusíš na rozhledny. A je taky pravda, že civilní ekvivalent jde použít jako řešení osobní mobility, jen pořizovací cena je trochu odstrašující a provozní náklady budou taky malinko horší než u skútru..


Ještě že nemám žádné volné finance! Byla by to sranda pořídit si jí na dojíždení do garáže pro XKRko. Takové malé koťatko. Ale tipuji, že se prodá více méně obratem.

Pamatuji si volanty v E39. Základem bylo nevzhledné obří kormidlo. Po výměné za sportovní trojramínko (spodní rameno zdvojené), s menším průměrem a širším věncem byl i celkový dojem z auta úplně jinde.

ridehenry - do tohohle bych opravdu nešel. Vezl jsem se v tom sice jen jednou, ale i tak. Podvozek tvrdší než Clubman, prostor nic moc a zadní lavice nepohodlná. Pocit z 15ti minutové jízdy- je to krám.



Mě se to hodně líbí. Dokonce ani cena mé nějak neuráží. Jen ty peníze mít...

To je jednoduché. Nechal bych si postavit pořádný speciál po vzoru Alžběty II. a Trumpa.

Stejně je to celé nesmysl. S ohledem na nastupující ekonomickou krizi nikdo nebude mít finance na nákup předraženého elektromobilu. A automobilky, které do elektromobility investovaly značné peníze asi zapláčou. V příštích letech mají smysl leda auta levná na pořízení a na provoz.


Papa - pod to se klidně podepíšu. Moje reakce byla na Fandatika. Hezky jsi mu vysvětlil, proč je doporučení jaké je.

K WHO - zjevně situaci zvládli (ironie). Kapénkovy přenos je jistý a potvrzený - ústenky pak plynou z logiky věci - jak jinak chceš zpomalit kapénkovou infekci? Respiratory tam, kde vzniká aerosol (resuscitace, intubace atd). A jasný, na 100 km sedět v autě s hadrem na puse je blbost. Jak to píšu. Ale sundavat si ústenku a nasazovat jí při cestě z nákupu (většina lidí) je nesmysl.
O STBákovi si myslím svoje. Nicméně z pohledu zdravotníka mají zavedená opatření smysl. Cílem je nezahltit nemocnice.
Zvyknout si na nošení není tak těžké, důležité je důkladně uvázat utáhnout, aby jste si nemuseli opakovaně měnit polohu padající ústenky. Docela dobrá varianta jsou gumičky kolem uší.

Hm, věnujte se raději článkům o autech. Nejjednodušší způsob infekce v dnešní době je nakazit se patláním rukama po obličeji. Tedy i opakovaným sundáváním a nandáváním různých pomůcek. I pro nás zdravotníky je to extra problematické a snažíme se kontrolovat jeden druhého. Tedy pokud jedete 100 km (co by z principu karantény neměl už dělat téměř nikdo), tak roušku samosebou sundat. Pokud ale jedete na par nákupů, za rodinou atd, z auta 5x vystozpíte a nadtoupíte, tak na obličej patlat co nejméně. A když už, tak umytýma, ideálně vydezinfikovanýma rukama.
Co se týče hypoxie, látkové roušky jsem na sálech zažil ještě před pár lety a překvapivě jsme se celý den nedusili ... O hypoxii bych se bavil asi jen pokud by někdo ušil roušku z 5t a vície vrstev bavlny. Účelem roušky není zabránit průniku vzduchu, ale kapének. Rozhodně se v doma ušité ústence neudusíte s sni se nezhorší Vaše řidičské schopnosti.
Za mně v dnešní době mýt a dezinfikovat ruce. Na obličej šahat až čistýma rukama.

Můj oblíbený je autotelefon se stočenou šnůrou. Mám ho v XJ, plné funkční a je to docela prdel používat.

Ja rozumím. Je to taky můj projev frustrace z toho, že tyto příšery jsou ... všude. Celé parkoviště kolem bytovky je plné těchhle krámů od Citroenu. Takže když to už vidím i tady, tak vidím rudě. Hlavně když Citroeny doby ne tak davno minulé byly nádherná auta. Co bych dal za krásné XMko, kdybych ho měl kde parkovat? A co máme místo toho? Jen další a další bloby. Prostě opravdu nevím, co se na tom dá testovat. A za mně, vatu stejně nečtu a normálně na ní nijak nereaguji. Ale další blob už jsem nedal. To si raději přečtu články třeba o kosmonautice.

Ještě přesněji. Přijde mi škoda plýtvat písmenama na tohle. A bohužel, článek může být napsán jakkoliv hezky, ale když objekt článku je jaký je, tak je to jen ztráta času.
Poslední komentáře
- speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen... - František Čáslavský, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
To se nepočítá, to je sice tvoje fotka, ale můj meme! :D
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů