GanGreen
Jméno | Čestmír Vyhnálek |
---|---|
Bydliště | Pelhřimov |
Registrace | před 9.8 rok. |
Poslední aktivita | před 6.9 dny |
Příspěvků ve fóru | 450 |
Komentářů u článků | 717 |
Pozitivních komentářů u článků | 194 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ja neocekavam nic, protoze mi je to jedno :) ale rozhodne bych si nemyslel ze novy Tčko bude horsi nez to současny.
Leda ze by to chteli udelat vyrazne levnejsi, což je pitchovina...
Co je to ten "echt wolksvagenovsky" charakter?
Jako ze to nebude ta spravna "česka premie" kdyz to vyrobi spolecne s fordem? :)) ze cesky pepici budou rikat, jakej je to srac, ze uz to neni cistej vw... ? To je zrovna u dodavky hrozna skoda no :))
Nedivím se, že jsi Alfu nekoupil. Zrovna 147/156 potrebují celkem maniakální péči o podvozek, skvěle se s tím jezdí, ale na rozbitých silnicích hrozně trpí. A nikdo do toho nechce nasypat za servis.
145 je jiná liga, je mnohem jednodušší, ale jízdně bohužel i mnohem nezajimavější.
Když jsem kupoval 145ku (v podstatě jen proto že se mi moooc líbí), měl jsem asi přehnaná očekávání co se jízdy týče. Neni to vyloženě špatný, to vubec, jezdí se s tim velmi dobře, vhledem k roku vzniku, ale proti předchozímu F. Stilu to má výhodu jen v nižší váze, jinak v tom výrazně lepší jízdní zážitek nepociťuji. Ale uznavám, přední ramena už maj to nejlepší za sebou, tak třeba až je ted vyměnim, tak přehodnotím i plány na prodej :D
Mám 1.6TS a neni s ním žádný problém, 88kw je na toho prcka naprosto dostačující, ale kdybych měl na výběr, bral bych 1.6. - 1.7 boxer. Kamarád ho má v AR 33 a už jen kvuli zvuku by to byla jasná volba. Jen bych to v tu chvíli neměl jako daily, ale na víkendy :)
Samá umělina. To až se dozví čeští Pepíci, bude se řvát: "Hlavně že nám zakázali plastový brčka." :D
Uznávám, ze stránek výrobce jsem ty údaje nebral, asi musím zlepšit vyhledávání informaci a nevěřit prvnímu odkazu z googlu :D tak se vám omluvuju.
Avšak, to nemění nic na tom, že je to nesmyslně obrovská hovadina, kterou většina uživatelů nebude schopna pohodlně zaparkovat :)
Ducato nemá sloužit na nákupy, to je fakt, ale ta Kia bude, i přes své nesmyslné rozměry.
Tuhle číčovinu jsem měl to "štěstí" potkat na parkovišti u nákupáku. Stál jsem tam s ducatem a stimhle tam přijela paninka s dětma na nákup. Rozhodla se zaparkovat pozadu jako člověk, a díky bohu za to, pač popředu by to nedala ani smykem. Ta pixla (to auto, ne paninka) je širší než to moje ducato, cca 2m proti 1.9m, hledal jsem si to na netu, pač paninka se rozhodla to zaparkovat proti mě, tak mě ta šířka flákla do xichtu. Dlouhy je to cca jako krátky ducato (to už jsem ale nehledal)
Jo, na to místo najížděla asi na 5x, měla s tim hoňku jak pes a když vylezla, vypadala že je dost ráda, že už to má za sebou.
btw. šířka běžnýho standardního místa na parkování je 2,5m jak se asi nastupuje/vystupuje na plnym parkovišti, když si dveře otevřu na 25cm? :D
Tohle NENÍ rodinný auto kam nacpeš 4 smrady a jedeš na nákupy, to je hovadina max na dálnice a silnice 1. třídy. Bohužel, každá druhá která tohle auto nafasuje, s tim bude jezdit právě na nákupy, a s dětma do školy, a nezlobte se na mě, to je pruser. Za chvíli asi budou fasovat autobusy ne?
A jen takovej dotaz: vám se to jako líbí?? mě to přijde jak zmuchlaná krabice od bot :) je to zajímavý, ale fakt ošklivý.
BFS hlavně vůbec nechce Alfu, takže pokud se opravdu zaměřují na BFS, je úplně jedno co budou vyrábět, problém je značka samotná :))
Jinak souhlas no, Greta by měla říct že lidi je jak sraček, a na silnicích se začíná hrát Carmagedon.
Celý je to takový nehezký.
Přední světla ve mě evokují Renault, zadní Peugeot (asi 208). Nebo mám možna oko z kašparovy krávy :D
Každopádně když to vidím, tak mě mrzí, že jsem poflusal Tonale, oproti Milánu je to kráska :)
Já radši kouoknul na foto i jinde, pač tady to je divně vidět, a na jinejch foto to vypadá ještě huř než tady :D on i ten středovej tam trčí jak pero z gauče...
ten "hranatej" display vypičenej před oblou kapličku, to je majstrštyk :D
Trošku bych se s tím chtěl projet, možná by mi i stačilo, kdyby mě někdo svezl.
Ale jinak je to teda naprosto odporný, projel jsem celou galerii, a asi jsem neobjevil úhel, ze kterýho by se mi to aspoň trochu líbilo :-/
Ten Mega Cruiser je važně hovado :) zda se mi to, nebo mu zatačej i zadní kola?
Evo wagon jsem potkal v Polsku cestou z dovolený, Poláci se tehdy přesouvali na nějakej JAPfest nebo jak se ten sraz jmenuje. Na parkovišti spousta krasnejch aut ale tenhle kombík byl asi největší exot. Taky si dal někdo práci, a byl prekopanej na LHD. Obchazel jsem ho dokud po mě nezačali chlapci blbě koukat.
Jinak za mě je z výběru top asi to RVR. To je fakt srandovní auto :))
Crossovery a SUV vážně nemám rád, ale stejně jsem Tonale fandil, protože Alfa žejo.
Ale tohle je teda smutný čteni pánové :/ vypadá to na dalši hřebík do rakve.
Souhlas Karle, taky nechápu ten hejt. V článku se fluše na 166, ale vždyť to je min. 20let starý auto kua. :D řekl bych že stejný výdechy jsem měl ve 156 a teď ve 145 a vzhledem k době vzniku mi to přijde naprosto v pohodě.
A to co vidím v Tonale, mě taky nijak nemůže urazit, prostě díra ze který fouká vzduch :))
To užitný zatížení šlo s tou čtyřkolou pěkně do sta*ek :-/ Ale jinak pěknej stroj, chtěl bych to zkusit s 1200kg+ na hrbu, někam na horskou chatu :)
Auto si servisuju sám, protože (ačkoliv je tu uplně mimo můj středoškolský obor) mě opravy aut už 3 roky živí :))
Před tím jsem si auto maximálně přezouval.
Že by jsme se tady na autičkáři domluvili, a za podpory redakce to pronajali na trackday? :))
Ono je to asi pochopitelný, 20-30 amatérů ve sportovních autech, kroužících po okruhu maximalkou... To by byl asi pěknej průser :))
Věřím, že ten kruh je dost impozantní, mrknul bych se tam.
Koná se tam taky něco jako jízdy pro veřejnost? :))
Btw. Maximalku jsem na svým aute snad nikdy nezkoušel.
Ten původní volant je naprostej skvost. Za to, ty s tím "pytlem", jsou totální peklo :D
Prej "teréní auto", to sem se fakt pobavil :))
Sehnat dodávku která nesloužila jako pracovní nástroj bude asi dost trabl.
Pokud se Viola rozhodne pro tranzit, budu ji držet pěsti ať auto vydrží, rozhodně ji ale v téhle volbě nemůžu podpořit :)
Vstřiky se vždycky nakonec nějak vyndají, ale když lidem fakturujes za vyndani vstriků 6hodin práce, tak blbě čuměj a ještě blbějc držkujou.
Nechtějí to dělat ani ve Fordu, i když tam je taková banda kreténu, že je problém vyměnit i spojku...ale to už je jinej příběh :))
2.2 v tranzitu fakt nebrat, zakuka snad každej... Vyměnit výstřiky po 300k je sice skvělej nápad, ale nejdou vyndat už po 200... Takže oprava porod, výstřiky se většinou přetrhnou a zbytek se musí frézovat...
Chlap kterej se živý vyndaváním "zarostlejch" vstřiku si vždycky bere prachy až podle toho jestli je vyndá nebo ne, ale když ho zavoláme na 2.2tdci/hdi tak si to nechá zaplatit, i když je nevynda, je tam totiž 90% šance že to prostě nepůjde. Je to prostě ztráta času...
Stojí nám na dvoře 3 tranzity s mrtvým motorem, do opravy se nikomu nechce, novej motor do toho nikdo nezaplatí a kupovat jinej z vrakace je bulshit.
Kufr je prcek, 90% zboží tahám na sedačkách... Sklopení sedadel místo zásadně nevylepši...
Tak znám asi jen manažery :)) ale nikdo v mém okolí nikdy nenafasoval fabii.
Jeden vlastně jo, ale to ten to měl jako servisní vozidlo, než vedení došlo že servisak potřebuje aspoň něco jako caddy :D
Ale ok, uznávám, asi teda bude combik někomu chybět...
Lambo krásný. Dovedu si ho představit na plakátě nad postelí, kdyby mi bylo o 20 miň.
Zetko taky, a je škoda že to sem nedovezou.
Fabie je mi u zadele, mě chybět nebude...
Neznám žádného důchodce kterej by si kdy koupil novou fabii...natož kombíka. Firmy jedou podle mě spíš ofce, supy a když něco menšího tak scalu.
Takže fabia combi může jít dle mě klidně do p...e a v reálu po ní nestekne ani pes. :)
Btw. Welcome back :))
mam to taky tak, když už je to vysoký jak kráva a tváří se to, že zvládne aspoň polňačku, tak at to má čtyřkolu... asi zastaralej názor no :))
Jarní co?
Umeju, přezuju, hotovo...
Mám tam pár věcí na opravu, ale těžko to nazvat jarní údržbou, když to sotva stihnu do podzimu :))
Z fotek mi přijde že na stranne řidiče jsou dva odstíny laku :))
Mě se to celkem líbí :) jdu někam mrknout jak vypadá GTline...
Hmmm ta trakce na zadku bude nepřekonatelná :D
Sem si projel diskusi a přijde mi že se predhanite, kdo sem postne větší uchylarnu :)))
Jsem asi hroznej zaprděnec, ale rádio Beat je pro mě dostatečná zásobárna kvalitní hudby a když jedu s pritelkou, tak většinou hrajou Scooter :)
Asi máš pravdu, že strach není na místě, protože pokud to bude mít základ jako C3, tak to je vcelku příjemný auto, u kterýho mi vadí jen kompletní ovládání přes dotykáč (spon topení bych si chtěl nastavit tocitkem a dudlíkem :D ) mladá to má jako sluzebak, a jezdí se s tím pěkně. Ta 1.2 je naprosto dostačující motor na cukačky do města, i do toho vedlejšího :)
Takže už můžu nadávat jen na rozměry :D protože ty budou asi poměrně větší než u starý pandy...
V mých očích má panda status legendy, v práci s tím občas (velice rád) lítám. Po téměř 400k km se na ni loni poprvé udělali tlumiče se spojkou a cca ve 300k se dělala go hlavy (protože LPG)... Jinak jen spotřební věci, i po takový porci je na karoserii koroze jen sporadicky a pouze povrchová... Nechápu jak je možný, že to auto ještě funguje, ale je to prostě tak :)
A možná právě proto mám velkej strach, že nová panda už nebude taková blbuvzdorna krabička na kolech. A taky že bude zbytečně velká...
Upřímně doufám že se pletu, a ta nová bude alespoň stejně dobrá, jako ta stará. Držím ji pěsti!
Má to něco do sebe :) vypadá to trochu jak autíčko hotwheels.
Díky za rozšíření obzorů.
V týhle době by samozřejmě do šrotu nešel, v době kdy má každá automobilka svoje muzeum a k tomu 10x takovej depozitář...
Poslední komentáře
- Habakukk, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
No když to vezmu kolem a kolem buchnout na to dotaci -200 litrů... - Lukáš Naske, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Neber mu to. Prostě je pro něj o 12 cm menší Scala stejná,... - Holofaust, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Scala/kamiq je o tridu niz a jejich ekvivalentem bude epiq - sheogh, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Normalne bych si to auto podle tech fotek i koupil, i kdyz ta maska... - Marek Brunner, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
Jo, byl jsem línej vymýšlet svojí a moc jí nestudoval, sorry:)... - David Střítežský, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
On akorát někdo ukradl tabulku z mýho silničního testu - tam to bylo... - Marek Brunner, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Vyřídím pochvaly, díky! Možná ještě lepší fotky budou... - esmo, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Radku, zas brutální fotky! - Frodo, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Pro mě je ekvivalent i třeba taková Scala. Jasně, není to SUV,... - StreetPro, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
+ absence ohyzdného plast rámečku ACC - viz foto (jednak... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Ano, Elroq je nejlevnější ve své třídě "levných... - VK, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Rozhodně navýsost sympatické, že setrvali u primárně zadního... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
ten rypák je od pohledu fakt šíleně hnusnej. Kolik se tu těch... - StreetPro, Suzuki Swift 1.2 DualJet: Umí mile...
Potvrzuji, že to snížení tření v gumovém uložení skutečně... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
A proč Karoq? Existují varianty od jiných výrobců, kde by to šlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
185 koní výkon
5 732 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů