
GanGreen
Jméno | Čestmír Vyhnálek |
---|---|
Bydliště | Pelhřimov |
Registrace | před 8.4 rok. |
Poslední aktivita | před 26.7 dny |
Příspěvků ve fóru | 442 |
Komentářů u článků | 703 |
Pozitivních komentářů u článků | 189 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů


Evo wagon jsem potkal v Polsku cestou z dovolený, Poláci se tehdy přesouvali na nějakej JAPfest nebo jak se ten sraz jmenuje. Na parkovišti spousta krasnejch aut ale tenhle kombík byl asi největší exot. Taky si dal někdo práci, a byl prekopanej na LHD. Obchazel jsem ho dokud po mě nezačali chlapci blbě koukat.
Jinak za mě je z výběru top asi to RVR. To je fakt srandovní auto :))

Crossovery a SUV vážně nemám rád, ale stejně jsem Tonale fandil, protože Alfa žejo.
Ale tohle je teda smutný čteni pánové :/ vypadá to na dalši hřebík do rakve.

Souhlas Karle, taky nechápu ten hejt. V článku se fluše na 166, ale vždyť to je min. 20let starý auto kua. :D řekl bych že stejný výdechy jsem měl ve 156 a teď ve 145 a vzhledem k době vzniku mi to přijde naprosto v pohodě.
A to co vidím v Tonale, mě taky nijak nemůže urazit, prostě díra ze který fouká vzduch :))

To užitný zatížení šlo s tou čtyřkolou pěkně do sta*ek :-/ Ale jinak pěknej stroj, chtěl bych to zkusit s 1200kg+ na hrbu, někam na horskou chatu :)

Auto si servisuju sám, protože (ačkoliv je tu uplně mimo můj středoškolský obor) mě opravy aut už 3 roky živí :))
Před tím jsem si auto maximálně přezouval.

Že by jsme se tady na autičkáři domluvili, a za podpory redakce to pronajali na trackday? :))

Ono je to asi pochopitelný, 20-30 amatérů ve sportovních autech, kroužících po okruhu maximalkou... To by byl asi pěknej průser :))
Věřím, že ten kruh je dost impozantní, mrknul bych se tam.

Koná se tam taky něco jako jízdy pro veřejnost? :))
Btw. Maximalku jsem na svým aute snad nikdy nezkoušel.

Ten původní volant je naprostej skvost. Za to, ty s tím "pytlem", jsou totální peklo :D

Prej "teréní auto", to sem se fakt pobavil :))

Sehnat dodávku která nesloužila jako pracovní nástroj bude asi dost trabl.
Pokud se Viola rozhodne pro tranzit, budu ji držet pěsti ať auto vydrží, rozhodně ji ale v téhle volbě nemůžu podpořit :)
Vstřiky se vždycky nakonec nějak vyndají, ale když lidem fakturujes za vyndani vstriků 6hodin práce, tak blbě čuměj a ještě blbějc držkujou.
Nechtějí to dělat ani ve Fordu, i když tam je taková banda kreténu, že je problém vyměnit i spojku...ale to už je jinej příběh :))

2.2 v tranzitu fakt nebrat, zakuka snad každej... Vyměnit výstřiky po 300k je sice skvělej nápad, ale nejdou vyndat už po 200... Takže oprava porod, výstřiky se většinou přetrhnou a zbytek se musí frézovat...
Chlap kterej se živý vyndaváním "zarostlejch" vstřiku si vždycky bere prachy až podle toho jestli je vyndá nebo ne, ale když ho zavoláme na 2.2tdci/hdi tak si to nechá zaplatit, i když je nevynda, je tam totiž 90% šance že to prostě nepůjde. Je to prostě ztráta času...
Stojí nám na dvoře 3 tranzity s mrtvým motorem, do opravy se nikomu nechce, novej motor do toho nikdo nezaplatí a kupovat jinej z vrakace je bulshit.

Kufr je prcek, 90% zboží tahám na sedačkách... Sklopení sedadel místo zásadně nevylepši...


Tak znám asi jen manažery :)) ale nikdo v mém okolí nikdy nenafasoval fabii.
Jeden vlastně jo, ale to ten to měl jako servisní vozidlo, než vedení došlo že servisak potřebuje aspoň něco jako caddy :D
Ale ok, uznávám, asi teda bude combik někomu chybět...

Lambo krásný. Dovedu si ho představit na plakátě nad postelí, kdyby mi bylo o 20 miň.
Zetko taky, a je škoda že to sem nedovezou.
Fabie je mi u zadele, mě chybět nebude...

Neznám žádného důchodce kterej by si kdy koupil novou fabii...natož kombíka. Firmy jedou podle mě spíš ofce, supy a když něco menšího tak scalu.
Takže fabia combi může jít dle mě klidně do p...e a v reálu po ní nestekne ani pes. :)
Btw. Welcome back :))


mam to taky tak, když už je to vysoký jak kráva a tváří se to, že zvládne aspoň polňačku, tak at to má čtyřkolu... asi zastaralej názor no :))

Jarní co?
Umeju, přezuju, hotovo...
Mám tam pár věcí na opravu, ale těžko to nazvat jarní údržbou, když to sotva stihnu do podzimu :))


Z fotek mi přijde že na stranne řidiče jsou dva odstíny laku :))

Mě se to celkem líbí :) jdu někam mrknout jak vypadá GTline...

Hmmm ta trakce na zadku bude nepřekonatelná :D

Sem si projel diskusi a přijde mi že se predhanite, kdo sem postne větší uchylarnu :)))
Jsem asi hroznej zaprděnec, ale rádio Beat je pro mě dostatečná zásobárna kvalitní hudby a když jedu s pritelkou, tak většinou hrajou Scooter :)


Asi máš pravdu, že strach není na místě, protože pokud to bude mít základ jako C3, tak to je vcelku příjemný auto, u kterýho mi vadí jen kompletní ovládání přes dotykáč (spon topení bych si chtěl nastavit tocitkem a dudlíkem :D ) mladá to má jako sluzebak, a jezdí se s tím pěkně. Ta 1.2 je naprosto dostačující motor na cukačky do města, i do toho vedlejšího :)
Takže už můžu nadávat jen na rozměry :D protože ty budou asi poměrně větší než u starý pandy...

V mých očích má panda status legendy, v práci s tím občas (velice rád) lítám. Po téměř 400k km se na ni loni poprvé udělali tlumiče se spojkou a cca ve 300k se dělala go hlavy (protože LPG)... Jinak jen spotřební věci, i po takový porci je na karoserii koroze jen sporadicky a pouze povrchová... Nechápu jak je možný, že to auto ještě funguje, ale je to prostě tak :)
A možná právě proto mám velkej strach, že nová panda už nebude taková blbuvzdorna krabička na kolech. A taky že bude zbytečně velká...
Upřímně doufám že se pletu, a ta nová bude alespoň stejně dobrá, jako ta stará. Držím ji pěsti!

Má to něco do sebe :) vypadá to trochu jak autíčko hotwheels.
Díky za rozšíření obzorů.

V týhle době by samozřejmě do šrotu nešel, v době kdy má každá automobilka svoje muzeum a k tomu 10x takovej depozitář...




Tak tu frontu ti závidím, já ve středu přehlašel auto, a protože jsem byl varován, tak jsem stál před úřadem půl hodiny předem a šel jsem druhej na řadu... Když jsem ale odlezl od přepážky, bylo tam min. 25 lidí ve frontě, a tim pádem je jistý, že zdaleka všichni svoje záležitostí nezvládli vyřídit.
Nevím jak je to jinde, ale ty kundy u nás jsou tam pro lidi 2x v tejdnu na 4 hodiny... asi aby náhodou něco nechytli, fakt zoufalá situace.

To je pivo? Aha... Nějaká lokální záležitost? Takhle od oka to vůbec neznám ????


Ty jo, mě ten merch nic neříká, co se autodarku týče, tak bych dal přednost něčemu víc využitelnýmu, jakože bych se nezlobil třeba za:
Koberečky na miru
Malá Gola na opravy drobností
Podjezdovej hever
Balík s autokosmetiku (šampon, clay, lesk, vosk atd.)
...
Prostě něco lepšího než hrnek na kafe :))

To musí bejt hroznej mstroš, já byl včera zduněnej jak Bob Marley a stejně jsem to nepobral :))



Jakube, ty seš zas jak ty soudruzi z eurosajuzu, ohanis se tu jen spotřebou.


Vojto, díky za radu, ale myslím že teď Stilo bude stačit, jízdní vlastnosti vůbec neřeším, na ježdění nemám čas, a hlavne to bude časem auto pro pritelku, takže rozhodujou provozní náklady a pořizovací cena... Já to v tom vydržím a časem třeba bude ta 166ka :D
Sato: máš asi vážně deformaci :D všechny moje předchozí auta mě na servise stály sotva 1/3 ale je pravda že žádný nejezdilo tak pěkně...

Sato: myslím to vážně, 40000+ za servis mi přijde během 3 let nesmyslně moc... A není v tom započítanej olej a filtry, to mám v rámci "odměn" zadarmo...
Uznávám ale, že to auto bych si koupil znova, kdybych ho měl šanci trochu využít a sehnal bych TOP kus :))
Teď hledám 147 což bude stejný peklo... tak radši koukám i na Fiat Stilo, protože ten by mi nejspíš vyhovoval mnohem víc :D

156 je realne fakt srac :D 3 roky a 40000 nasypanejch do auta, který ani tak nebylo v dobrým stavu... Furt je na tom kupa práce případně potřeba neustalejch investic.
Jezdí to fakt pěkně, o tom žádná, ale to je asi tak všechno.
Díky bohu že jsem to jakštakš prodal a nemusel to potupně hodit do lisu :))

Po 5000km měnit olej, to je trochu maniakální pojetí servisu... Už vidím kravataka, co si to tehdá koupil nový, a každý 3 měsíce jede na servis kvůli oleji :D
Poslední komentáře
- sheogh, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska... - RBMK, Levný elektromobil který potěší...
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial... - rock, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tak ono to není zas tak složitý: Zadání: chci nový kupé... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Abych jen nepíčoval. Vážně hezká recenze, po dlouhé době... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší... - Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj... - HeavySmoker, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: N52B30 sa robil aj v 160kW verzií, ale iba pre toto konkrétne...
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů