
BigBen
Jméno | Ben Rothbauer |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 2.7 rok. |
Poslední aktivita | před 4.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 242 |
Pozitivních komentářů u článků | 77 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
7 dní Clubmana
… aneb jak jsem chtěl zhejtovat MINI Countryman, ale osud rozhodl jinak.
Posledních 50 komentářů

Tento článek mi připomněl mého kamaráda, který tak před 20 lety ladil k dokonalosti svoje žluté eRko. Jednoho dne ho otočil přes střechu. Komentoval to slovy: "Jel jsem na chalupu, tu cestu znám perfektně, mám to najetý, ale na tu poslední zatáčku jsem zapomněl..."

@Adam Přesně tomu rozumím. Vyzkoušej a pak teprve můžeš hodnotit. Taky mám úchylku na V3S nebo T813. Fakt jsem přemýšlel, že si ze srandy něco koupím, ta představa, že s tím pojedu do práce byla neskutečná. Papíry na to nemám, ale to už je detail.

Alfa Romeo 164 3.0 V6, měl jsem řidičák asi rok a v Itálii jsem měl možnost usednout za její volant. V Čechách jezdili Favoriti a pár zahraničních aut. Alfa byla pro mě jako zjevení ze snu.

Co jsem zaznamenal, "GOU WIN" Mini stál 10 let, při nákupu nestartoval byl rezavej a všechno začalo vyvařením karoserie :-) Před odjezdem na 6-ti hodinový závod na okruhu najel asi 500 metrů :-) Kloubouk dolů za záchranu jednoho Classica!

Jasně. Už jsme 3. Takže ještě jeden závodník se hlásí?

To už máš skoro polovinu vyhranou :-)

@ Radek Chlud Jasně. Primera byla výhra už na začátku. Nebylo potřeba ji kupovat. Tím nechci shazovat výkon teamu. Smekám klobouk. Vyhrát při první účasti je pecka! Vím jak náročné je, jet hodinu v plném tempu. To pak vystoupíš úplně zpocenej. Já bych do toho těch 16 tis klidně dal. Když najdu pár stejných bláznů. Na druhou stranu lze začit s plečkou za 10 tis a jet jen pro zábavu. I za tu prdel by to stálo. Nelze čekat hned výhru. Jde o zábavu, nebo ne? Takže házím znova do pléna návrh. Kdo do toho jde? Kuře?

Dobře tak to bude 10 tis na osobu, pokud kvůli tomu budeš kupovat auto. Pro tu prdel bych to obětoval. Tak ještě sehnat 3 podobný úchyly. Kolik bylo startovný?

No to není, to by jsme museli postavit jinýho koně na start. Tak co, čtyři lidi, 25 tisíc. To je 6300,- na každýho. Tak něco koupíme. Kdo jde do toho?

Krásná akce, povedený výsledek. Do Mostu jezdívám prohnat svého červeného knedlíka. Postavíme proti redakci konkurenční team? Kdo se přidá?

Ještě jsem zapomněl, že nabíjecí kabel bude zcela odlišný od všech již používaných standardů.

Pokud Apple auto bude jako MacBook, tak bude mít 3 výměnné díly. Top Case, bottom case a display. Každá oprava tedy bude stát asi jednu třetinu ceny vozu, podle toho který díl bude potřeba vyměnit. Typické závady budou: vadné podsvícení displejů, fleky na displeji, nafukující se baterie, loupající se antireflexní vrstva displeje, některá tlačítka nebudou reagovat na stisky, nebo naopak budou na jeden stisk reagovat vícekrát. Záruka bude jeden rok. Po skončení záruky bude uživatelům místo opravy doporučeno koupit nový model...

V zimě se dá jezdit v Mostě na autodromu. Občas vypíšou termíny. Jezdí se i na sněhu, což se za posledních 5 let stalo jen jednou, kdy se potkal termín jízd v kalendáři a zároveň něco napadlo. A můžete být v klidu, v případě sněhu se nejezdí cílovou rovinkou ale pomalu přes boxy.

Ano, taky jsem tohle zažil. Když se nad tím člověk zamyslí, tak to bylo vlastně dokonalé. Simulátor jízdy v době kdy na počítači šlo hrát jen hry typu jak kostička honí kolečko :-)

Carabinieri jsou dobrý. Jedu takhle tunely kolem Lago di Garda. Za mnou někde v dáli tůrujou motorkáři v tunelu svoje mašiny. Vyjedu z tunelu a tam carabinieri se samopalama na hrudi a dávají mi znamení abych zastavil.Tomu fakt nemůžeš odporovat. Stojí, koukáme na sebe a nic. Počkal si až vyjedou z tunelu motorkáři a musí zastavit za mnou. Jim ukázal ke straně a na mě mávnul se slovy "avanti" Tak jsem zmizel jak pára nad hrncem a on šel tepat ty germány co jim dam dělaj kravál v tunelech :-)

Jede takhle "pražák" v autě s brněnskou značkou někde po jižní Moravě po okresní silnici. Zastaví mě policajt a povídá: "Tož jede Vám to pěkně, ale je potřeba ubrat. Uděláme to jen za dvě sta." Tak jsem souhlasil, až potom chtěl moje papíry a tam zjistil, že jsem z Prahy. Takže doplnil informaci, že to je ještě za dva body do karty řidiče :-D


Teddy Bear a žaluzie to je TOP! :-D




Myslím, že každý kdo sedne do svého oblíbeného auta může potvrdit, že i cesta je cíl. Nakazil jsem pár lidí MINI virem a zatím co dříve auto používali jako prostředek k přesunu dnes je baví i cesta do Lidlu :-)

Přesně tak, Benzina a tank karta. Kromě toho ji mám kousek od baráku.

Myslím, že s tímto faktem dokážu žít, ale pěkně mě točí :-D

@MBMB je zatím fakt, že kroutící moment byla a stále je fyzikální veličina a nové století na tom nic nezměnilo. Jednalo se o strojní průmyslovku kde se krouticí moment objevoval ve fyzice a v mechanice. Věřím, že studenti průmyslovek nebo strojní fakulty ČVUT se o něm učí stále. Bez rozdílu v jakém roce maturovali nebo promovali.
@Lukáš Vaverka psát si na Autíčkáři můžete samozřejmě co chcete. Mě jen zaujalo, že v článku je graf s uvedeným zdrojem SKODA AUTO a na něm točivý moment.
Pravda bude, že Autosalon asi nemůže za rozšíření pojmu točivý moment :-) Našel jsem spoustu článku kde se hovoří chvíli o krouticím momentu a chvíli o točivém a je zřejmé, že se hovoří stále o tom samém.
Každopádně jsem tímto tématem "hodil hovno do větráku" neboť za svůj příspěvek výše už sbírám mínusy.
Kdo to byl? Přiznejte se vy zločinci! :-)

Ano. Přesně! Je to kroutící moment. Tak nás to učili na průmyslovce už v.minulém století. Točivý moment začali používat redaktoři Autosalonu na Primě, a když je to v televizi tak je to prostě pravda...

Já jsem si myslel, že točivý moment je výmysl motoristických novinářů, kteří nedávali během hodin fyziky pozor. Podle letáku ŠKODA Auto to ovšem vypadá, že tato neexistující veličina nakazila i lidi ve fabrice....

Palivová nádrž 50 litrů? Zřejmě když Corsu předělávali z benzínové verze, tak tu nádrž zapomněli vyndat :-)


Na tu posádku jsem se ptal protože, když jsem viděl fotku paddocku od Matěje, tak jsem v té kleci nechtěl být sám :-D

Lotus a Crossover? .....nebo SUV? To by mě zajímalo co by tomu řekl Karel Gott, tedy pardon, Krab.

Skvěle napsaný článek ! Až do čtvrtého odstavce jsem to sežral i s navijákem :-)


Jsem tak starý, že všechny ty věci si pamatuju z provozu, ale ještě nejsem tak starý abych na to už zapomněl :-)

Doufám, že organizace akce nepodlehne korona hysterii... Je to až za měsíc a jeden nikdy neví....



Do háje! Já chci taky jezdit se Suprou... aspoň tejden...

Díky, tak nějak jsem to tušil. Na ulici jsem je vedle sebe neviděl a z obrázků to není patrné. Asi bych si ho dokázal představit u mě v garáži :-)


Takže už je teď jasný, co je správný "zadohrab" pro Zlokočku...

Počkám pár let až cena spadne na úroveň mého rozpočtu. Do té doby mám čas se psychicky připravit, že budu mít "jenom" V8 :-D

Já myslím, že soutěž mohla klidně skončit v osmifinále. Protože těch 16 aut je prostě paráda. Tam už dál není žádný větší nebo menší vítěz, všechny jsou jedinečné.

Alfa Romeo alias Avia to mě dostalo :-D díky na rozšíření obzorů.


Tak já jsem ten jeden co by si to koupil. Raptor je na rozhánění Oktávek, přesně na to bych ho použil. Tahle reportáž mi připomněla asi tak rok 1994 kdy jsme měli ve firmě Toyotu Hilux, měla přední chromový trubkový rám a v něm přídavná světla. V té době na silnici zjevení. Kategorie SUV prakticky neexistovala, jako pickupy jezdily maximálně Felicie. Vrcholem automobilové nabídky byla tenkrát asi Mazda 626 nebo Opel Omega. Když jsem s Hiluxem vyjel na dálnici, víc než 150 to nejelo ale i tak se všichni rozutekli do stran. Od té doby přemýšlím, že potřebuju něco podobnýho :-)

Poslední komentáře
- ReVolte, u blogu Kola pro e46
Mě se vždy líbil styling 135 a nebo 72 :) - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ta hláška je určitě pro zaryté saabisty kult. V době vzniku... - Ronoath, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Zaslouží, už se na to těším. A docela to chápu. Je to totiž... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Souhlasím. Pod neokoukaným kabátem známá a zcela běžná... - peca, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Jako ja nevim. Prvni mocny hejt na koncern VW, nemecke auta a uniformitu... - Karda, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Tak třeba to povede k tomu, že se auta budou dělat poctivě,... - bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů