BigBen
Jméno | Ben Rothbauer |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 6.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 dny |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 305 |
Pozitivních komentářů u článků | 112 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
7 dní Clubmana
… aneb jak jsem chtěl zhejtovat MINI Countryman, ale osud rozhodl jinak.
Posledních 50 komentářů
Nádhera! Chyběl Vám tam červenej s bílejma pruhama, tak příště.
To mě taky zajímá, jak tenhle příběh skončil. Vzala pojišťovna v úvahu reálný stav a hodnotu vozu nebo vzali tabulkovou cenu podle stáří a "...buďte rád pane, že Vám vůbec něco dáme...?"
Shit! Takového osudu se přesně bojím. Pojišťovny mají na všechno tabulky a naše udržované "yountimery" pro ně nemají žádnou cenu :-(
Držím palce při jednání.
V Anglii jsem jel pouze jako spolujezdec a vždycky mě vyděsilo když řidič "vjel to protisměru" na křižovatce. Mám v sobě zakořeněný náš způsob jízdy a u nich jsem měl pořád pocit, že jedeme v protisměru. Zajímalo by mě co je pro Evropana horší. Jet s evropským autem po Anglii nebo jet s "jejich" autem. Můžete někdo porovnat?
Měl jsem možnost se svézt. Převodovka opravdu nepatří k nejrychlejším a subjektivně degraduje vnímanou dynamiku auta. Problém lze vyřešit řazením pádly pod volantem. Je to opravdu zábavné combi a kruhové objezdy lze projíždět překvapivým způsobem. Při porovnání výbavou oholené Octavie a plně vybavené Kie, jejich jízdních vlastností, které dostanu za stejnou cenu, nevidím důvod si koupit Škodovku.
Range Rover se tam neutopil žádnej! Každopádně je to hodně návykový video, to bych mohl sledovat celej den :-D
Kolik je těch čísel celkem?
Neříkalo BMW, že předchozí generace Active Toureru bude poslední?
Zepředu bych si nalepil znak Mitsubishi zezadu Suzuki a sousedi už by se na nic neptali :-)
To, že jsi nic nerozbil znamená, že jsi nejel na hraně možností :-D Příště se musíš polepšit.
Takže, co jsem všechno zničil na okruhu:
Brno - rozpáral jsem klínovej řemen, zbyla ho půlka, domů jsem dojel
Brno - pára v kabině, rupl radiátor topení, s vypnutým topením jsem dojel domů
Most - odrovnal jsem zadní brzdový destičky, mám ještě přední, domu jsem dojel
Most - rozpadla se řemenice na klice, domu jsem nedojel :-)
Nevypadá špatně, ale asi bych raději koupil benzinový ProCeed 150kW, kde mám maximální výbavu za cenu kde Peugeot teprve "začíná" :-)
Tvarem pěkné auto, ale když jsem dočetl ke třetímu obrázku s palubním displeyem přes půl auta, přestalo mě to zajímat. Jak dlouho fotograf hledal úhel ve kterém se na displeyi nebude v odleskách odrážet celé okolí ? :-)
... a dáááál....
To je naprosto výborná scéna. Dlouho jsem ji neviděl a zase se po dlouhé době pořádně zasmál :-D
Popojíždím do práce pražskou ranní špičkou a z nasávacího otvoru v přední kapotě se začne zvedat pára. Teploměr chladící kapaliny ukazuje normální teplotu. Zapnu topení, abych tedy chladil víc. Nepomohlo. Zastavím uprostřed Jiráskova mostu, čímž okamžitě způsobuji ještě větší kolaps dopravy. Otevřu kapotu a velmi rychle zjistím, že praskl plastový odvzdušňovací šroub chladícího okruhu, takže z něj tryská vodotrysk chladící kapaliny. Závada banální, ale pokud nemáte s sebou nový šroub tak si to na místě neopravíte. Na druhou stranu, kdy se vám poštěstí si udělat fotku s panoramatem pražského hradu a mít vlastní ikonku na Waze.
Šipečku u ikony nádrže jsem objevil před pár lety. Do té doby jsem si vždy pamatoval kde nádrž mám. Ted po tom co znám šipečku a pamatovat si to nemusím, vždycky zaváhám kde mám nádrž :-) Jestli mi předtím nebylo lépe :-D
Ano, pokud to řekl Rolf Brennendeckel, není většího odborníka na tento problém. Je to kapacita v oboru.
Právě jsem si ji vyzkoušel. Autor píše, že sedmistupňová dvouspojková převodovka nepatří k nejrychlejším a nechává spojky zbytečně dlouho v prokluzu což subjektivně otupuje vnímanou dynamiku. Také jsem měl stejný dojem, nicméně pokud potřebujete rychle předjet, použijete na podřazení pádla pod volantem a jediný problém tohoto vozu je vyřešen :-)
Tesat do kamene. A v investicích to platí ještě víc.
Pokud něco jako "Charge MyHyundai" bude mít každá automobilka, tak lze očekávat větší podíl elektromobilů na silnicích. Myslím, že většinu lidí dneska odrazuje mít několik čipů nebo aplikací na placení za nabíjení. Už vůbec nechápu, proč dobíjecí stanice neberou platební karty, když to umí i automat na CocaColu.
Jet rychle a rovně umí každej. Jet rychle v zatáčkách to už se musí umět...
Doporučuju všem. Vyzkoušel jsem si to jak s rodiným combi tak s víkendovým autem. Není lepší možnost jak si vyzkoušet chování svého vozu na hraně a někdy i za hranou přilnavosti k vozovce.
Věřím, že to je naprosto úžasný auto, ale prostě to není můj šálek kávy...
To je špička! K dokonalosti mi tam chybí jen přehrávač audiokazet.
Zajímavý pohled na věc. Je pravda, že kdyby MINI jezdilo tolik co škodovek, tak bych si ho nekoupil :-)
Dal jsem si za úkol předjet aspon jednu Miatu, což se povedlo. Přístě tedy nepojedu na zimních gumách a zkusím předjet aspoň dvě Miaty :-)
Snaha je jasná. Nabídnout lidem kteří si koupili 3-dveřové MINI i jiné karoserie a velikosti. Jinak by odešli ke konkurenci ve chvíli kdy jim 3-dveřové přestane stačit. MINI je láska a tu je potřeba udržovat. BMW dělá to samé. Není daleko doba kdy BMW dělalo jen modely řady 3,5,7. A dneska máme řady 1,2,3,4,5,6,7,8 :-)
Jaké je plánované cílové použití vozu? Podle ceny hádám na blbnutí až do rozbití :-)
Znal jsem jednoho, co s náma jezdil AOSy a měl v kufru nádrž z LIAZky a v ní technickej benzín.... i jednu fotku jsem našel. Nebyl jsi to ty?
Venkoncem, venkoncem. To je tak debilní slovo, že si ho musím pokaždé vygooglit. Má někdo stejný problém nebo jsem prostě out, či snad z jiný planety?
Soutěž o největší úchylku má svého vítěze. Tohle nemůže nikdo trumfnout :-D
Přemýšlím co by se stalo, kdybych s MINI-Wienerem přijel na MINI sraz. Jestli bych byl středem pozornosti nebo by mě ukamenovali :-)
Kdyby MINI koncepty šly do výroby, asi bych si je nekoupil. Je to takové divné :-)
Dnešní mládež vidí věci jinak než my. Já si počkám až si mladej udělá řidičák a jaká bude realita. Třeba se všichni pleteme. Pak se tady podělím o reálnou zkušenost dnešní mládeže :-)
A jeje, mám tu mínus :-D Vycházel jsem z toho, co mi říkal syn, že jeho kámoši s čerstvým řidičákem si dnes kupují Felicie. Asi je to úplný cenový dno, to bych fakt klukovi raději zaplatil kredit na carsharing a na tom si trvám. Auto co je 25 let starý, nemá šanci z bezpečnostního hlediska obstát v současném provozu v porovnání s tím co ted jezdí všude kolem. Vy byste posadilo svoje dítě dneska do Felicie?
Carsharing mi přijde smysluplný v jednom případě. S čerstvým řidičákem v 18-ti letech je lepší si půjčit nové auto na ulici než si koupit za pár tisic 20 let starou Felicii, která už je životu nebezpečná.
Já takhle kdysi před 25 lety viděl Tatru 603, vypadala super, za oknem cedule "Prodám za 60.000". Kdybych jí měl kde parkovat, tak jsem jí koupil. Dneska za otlučenej rezavej kus chtějí 600.000 :-D Jenže to nikdo nemohl vědět, ale jak se znám, já bych si ji stejně nechal.
Některý auta si musí na svoji dobu počkat. Na Mobile.de, běžná Škoda Felicia 1000 EUR, Felicia Fun 7000 EUR :-D
Poslední komentáře
- xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi... - beastar, Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior...
Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů