načítám data...

Michal Lenc

JménoMichal Lenc
BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 2.2 rok.
Poslední aktivitapřed 3.3 hod.
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků30
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Mi
Michal Lenc
včera v 15:15
0
Ford Tourneo PHEV: Revoluce v rozvozu?

Dost často tyhle zázračný technologie dojedou na nějakou drobnost, kterou se nedaří vyřešit. Naposledy jsem četl, že turbíny měly vysoký obsah NOx. Což je problém všech efektivních motorů. Vysoká teplota spalování = vysoké NOx. Ale, to by mělo jít vyřešit vstřikováním močoviny jako u Dieslu. Takže tam možná budou ještě nějaký trápení?

Mi
Michal Lenc
16. května 2020, 18:41
-10
Mini Cooper SE S: Do Prčic s elektromobilitou.

Taky si říkám, že to musel naplánovat schválně, aby měl v té recenzi co napsat. Proč ty elektrický auta nedají někdy otestovat lidem, co s nima umí zacházet.

Mi
Michal Lenc
07. května 2020, 13:17
1
Nissan se stahuje z Evropy. Nové "Zetko" už tu možná oficiálně nenabídne.

Tak ono docela dává smysl, že Juke a Kvaškaj (sorry byl jsem línej rolovat nahoru, abych to správně opsal) jsou nejprodávanější, když tu pořádně nic jiného neprodávají.

Mi
Michal Lenc
05. března 2020, 13:15
0
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

On si ten motor řekne o desítku benzínu. Takže mě pak denní dojíždění do práce za paliva nestojí stovku, ale čtyřicet korun.
Já ho kupoval s tím, že je to LPG nefunkční. Ale stačilo vyměnit reduktor za 500kč, filtry za stovku a už běží. (nebo natankovat plyn, možná jsem tu opravu dělal ve špatném pořadí)

Mi
Michal Lenc
05. března 2020, 12:46
0
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Tak to já umím, kupovat si špatná auta. Před půl rokem jsem koupil FoFo 2009, 2.0i 107kw v LPG. Za ani ne padesát tisíc, tak si můžeš představit jak to auto asi funguje. Takže Leafa, Zoe nebo jiné podobné vraždy se nebojím.

Mi
Michal Lenc
05. března 2020, 12:25
0
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Místo abys něco přidal do diskuze s tím, že bys mohl napsat jak si tahle auta vedou proti sobě, protože jsi v nich seděl, tak tu řešíte jestli mají dostatečný dojezd. Což si každej, kdo si takovýhle auto kupuje umí spočítat sám. Pokud plánuju vysolit mega za auto, tak snad vím kam a kudy jezdím. Takže to fakt nemusíte řešit za tazatele.
Naopak info o tom, jak si vedou třeba ty asistenti, jak to jezdí, jak to svítí, jak je to tvrdý to jsou informace který z tabulky na wiki nevyčteš.
V cenové relaci, kde já si můžu kupovat auta, tam ještě ojetý elektromobily nedorazily. Ale při příští obměně budu nějakej desetiletej Leaf silně zvažovat. Přeci jenom, je mi mnohem bližší babrat se s přeměřováním článků a pájením měniče, než se trápit s výměnou alternátoru, vysypaným katalyzátorem a mrtvým zavěšením motoru.

Mi
Michal Lenc
05. března 2020, 08:43
-2
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

To je přesně důvod, proč jsem psal, že pokud je pro vás problém elektromobil nabíjet, tak nemusíte komentovat.
Mnohem zajímavější by mi přišla debata, kde by naši zkušení harcovníci, kteří projeli oba vozy, porovnali asistenční systémy Tesly a Německé prémiovky. Tím nemyslím hur dur dur, autonomní vozy nikdy nebudou. Ale prostě jak funguje to co nabízí Tesla teď vs to co nabízí Německo. Jestli to má někdo z nich lepší a tak.

K tomu dojezdu, je to zaslepenost vás, kteří si nedovedete představit, že různí lidé mají různé potřeby. Pro někoho je důležité natankovat za pět minut na 500km, pro někoho, že jezdí za 50kč/100km. Prostě komunistické my víme líp než vy sami, co potřebujete.

Mi
Michal Lenc
03. března 2020, 14:32
-3
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Co se týče jízdních asistentů, slyšel jsem docela chválu na Teslu model 3. Velikostně to požadavky splňuje. Za tu cenu by byl model v základu, ale 283koni má.
Než se tu rozběhne dlouhá debata, ano musí se to nabíjet, pokud vám nestačí 400km dojezd není to pro vás.

Mi
Michal Lenc
21. února 2020, 13:29
4
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Když už máte nízké auto, tak by mělo být tak nízké, aby závora nebyla překážkou.
Tohle jsou holt ty kompromisy.

Mi
Michal Lenc
20. prosince 2019, 09:52
0
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

Btw, k té spotřebě na elektriku, pokud jej v garáži píchnete do zásuvky na noční proud, rázem vás bude km stát korunu.

Mi
Michal Lenc
20. prosince 2019, 09:49
0
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

Volvo V60 se dělalo ve variantě naftový plug-in hybrid. Nechtěl jsem to sem psát včera, protože jsem myslel že se Lukáš pochlubí sám, že si jej koupil. Viz https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V60#V60_Plug-in_Hybrid

Mi
Michal Lenc
19. prosince 2019, 21:05
2
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Jasný, můžeme se dohadovat jestli začnou vydělávat dřív než bude třeba splatit dluhy. A podle toho buď krachnou nebo přežijou. Já si myslím, že přežijou. Stovky až tisíce shortařů si myslí že krachnou.
Důvod proč si myslím, že přežijou je autonomní řízení. Nejenže mají náskok mezi elektrickými vozy, ale mají dobře našlápnuto i mezi autonomními. Stejný efekt, jako s SpaceX. Nejenže uměli postavit nejlevnější rakety. Pak je ještě naučili přistávat. Dnes už málokdo prorokuje SpaceX brzký krach a to je jejich Spaceship na první pohled stejně pitomá/pokroková jako autopilot.

Mi
Michal Lenc
19. prosince 2019, 20:20
2
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Víte, že Tesla je jediná větší západní automobilka založená v 21. stol.? Možná to nedělají úplně špatně a narozdíl od Saabu, Lancie, Tatry pořád ještě dýchají a ohlašují další auta. Myslím si, že krátkou pozici na akcie Tesly bude mít tak jeden ze sta lidí, co jí věští brzký zánik.
Napsal jsem to blbě. Zkrátka, vůbec bych se neohlížel na evropský trh. Pickupy jsou americký výmysl, tak proč se trápit s homologací v EU, pokud tu nechceme zajímavá auta. A pokud by to chtěli upravit pro Evropu, už to nebude Cybertruck.

Mi
Michal Lenc
17. prosince 2019, 11:54
-2
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Jestli se v Evropě prodá 30tisíc pickupů za rok, tak možná to tu ani nebudou homologovat. Zcela narovinu bych z pozice Tesly zaujmul postoj, ať si to EU a případní kupující vyřeší sami. Auto vypadá jak vpadá a pokud jej zákony nepovolují, tím hůře pro zákony. Pokud by to měli přizpůsobit podle TUV, tak už to bude úplně jiné auto.

Mi
Michal Lenc
15. října 2019, 15:33
0
Ptejte se: Jaké první auto?

K tomu, že je třeba auto z devadesátých let, 1.4, benzín aby to bylo jednoduchý apod. Já bych doporučil přesnej opak. Nějakou menší naftu z let 2003-2007. Zrovna jsem si prošel výběrem auta. Prakticky v podobné cenové relaci, kombíka, ne moc starého. Chtěl jsem a koupil benzín, ale jsou tak o pět až deset tisíc dražší než podobné nafty. A to v tomhle případě dělá možná třetinu rozpočtu.
Takhle od boku bych vypálil nějakého fiata (stilo, punto), megana, c4. Čím horší pověst tím lepší cena.

Mi
Michal Lenc
09. července 2019, 12:20
1
To nejlepší za dva miliony

Zaujalo mě, že většina komentujících svůj příspěvek uvádí slovy: "Je to trochu mimo, ale..."

Takže, je to trochu mimo, ale já bych vzal modrou Teslu S.

Mi
Michal Lenc
13. května 2019, 19:56
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jak všichni radí, moc to neřešit, tak souhlasím. Ale nejspíš trochu jinak, než ostatní. Zaprvé, nevidím důvod, proč by se s rozpočtem 30tis. měl člověk spokojit s autem z devadesátek. Za ty peníze klidně můžete mít auto z roku 2005 a mladší. Jen to asi bude muset být nafta. Což nakonec nebude na škodu, protože to bude jezdit o pár litru levněji, než dobový benzín. Za druhé, já mám takovou zkušenost, že úplně první auto člověk často omlátí. Takže bych vizuální stav taky moc neřešil. A nakonec, zaměřil bych se na značky se špatnou pověstí, Fiaty, Francouze apod, v této cenové hladině pak můžete ušetřených deset, dvacet tisíc za srovnatelný rok vrazit do prvního servisu.
Jinak, já jako první auto ve dvaceti kupoval desetiletou Mareu 1.9JTD za 34tis. A věrně mi slouží ještě teď, po nějakých sto tisíci km. Ačkoliv letos se naše cesty nejspíš rozdělí, protože z toho začíná být 1000MB. A asi zase vezmu nějaké auto, za 30-40.

Mi
Michal Lenc
15. ledna 2019, 20:55
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Takže odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil?

Mi
Michal Lenc
16. prosince 2018, 11:33
0
Věříte svému autu?

Máš mobilní telefon? Nedejbože chytrej mobilní telefon? Proč by mělo být nějak výhodnější sledovat auto před mobilem? Obzvláť, když s autem může jet kdokoliv, kdežto telefon má u sebe jenom ten dotyčný sledovaný?

Mi
Michal Lenc
15. prosince 2018, 11:06
1
Věříte svému autu?

Mechanice nevěřím, ale počítačům jo. Takže věřím tomu, že se autonomním vozům budou potkávat motory, blbnout stahovačky oken apod. A nejspíš se i stane, že odejde nějaká z kamer, vůz zajede na nejbližší odpočívadlo nebo v horším případě krajnici a zeptá se či chcete odtah, servis či taxíka. Když budete mít řidičák tak vás možná nechá pomocí virtuálního volantu a rychlostí 30kmh dojet někam do civilizace. Možná by mohl existovat i virtuální odtah. Tedy, že se zavěsíte za funkční vozidlo a ono vám nasdílí potřebné senzory.

A které značce budu věřit? V současnosti věřím, že to nejlépe umí Waymo od Googlu.

Mi
Michal Lenc
06. prosince 2018, 20:32
0
Jak se žije s elektromobilem?

Já nevim, ať si lidi dělají co chtějí. Klidně ať si ho koupí jako třetí do rodiny. I když podle mě má elektromobil smysl spíš jako první auto do rodiny, tak aby odjezdilo co největší porci kilometrů. A k tomu jedno větší, jednodušší MPV nebo kombík na cesty do Chorvatska a Ostravy.
Ale jak říkám, ať si lidi dělaj co chtěj.

Mi
Michal Lenc
06. prosince 2018, 17:37
-1
Jak se žije s elektromobilem?

Kluci, podle mě je problém v tom, že jste ten elektromobil dali otestovat špatnému člověku. Kdybyste ho dali na test mě, tak by to vypadalo zhruba následovně.
Po-Pá. Probouzím se, zapínám přes mobil vyhřívání vozu. Než se vyprdelím z domu je auto krásně vyhřáté. Odpínám nabíječku a jedu deset km do práce. Hurá nemusím škrabat okna jako na mém naftovém kombíku bez bufíka. Navíc mě cena vyjde na nějakých 10-20kč včetně nákladů na budoucí repas baterie.
So-Ne. Můžu jet na výlet do Prahy či Brna s tím, že auto budu muset v cíli nabít. (Jsem z ČB) Po Jižních Čechách můžu jezdit kdekoliv bez přemýšlení.

Z novinářského hlediska ale takový článek bude stát za houby, protože tam není žádné napětí ani pointa. Co jsme se zato z tohoto článku dozvěděli je to, že elektromobil nyní není vhodný pro lidi bydlící v bytech bez garáže a už vůbec pro obchoďáky co bydlí v bytech bez parkovacího místa.

Mi
Michal Lenc
16. září 2018, 11:36
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Tohle téma je dobrý, protože světla mě trápí furt. Třeba moje auto svítí tak málo a navíc v noci moc nejzdím, že mi kolikrát trvá docela dlouho, než zjistím, že mám prasklou žárovku v potkávačkách.
Vtipná věc, onehdá mi seřídil technik světla na technické . Když jsem tam přijel o dva roky později, ten samý technik nadával, že je mám moc nízko.

Mi
Michal Lenc
12. srpna 2018, 16:40
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Příliš brzy jsem máčknul enter, ale protože je v módě zde nabízet i automobily které zmíněné paramtery jenom lízají, tak postnu i tuto AR https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/gt/16815991?goFrom=list

Mi
Michal Lenc
12. srpna 2018, 16:38
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Rychlý průzkum na sbazaru odhalil že se v těchto cenových relacích bude nacházet. 206, Corsa, Twingo, Astra. Pokud trváte na barvě, tak z těch dvaceti auta, které splňují všechny paramtery můžete imho vybírat náhodným výběrem. Anebo jsem špatně použil filtry na sauto.

Mi
Michal Lenc
23. července 2018, 17:54
0
Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

Zajímalo by mě porovnání s posledním hydractivem co byl v C5. Není tu někdo, kdo jel oběma vozy?

Mi
Michal Lenc
13. června 2018, 16:42
0
Mazda MX-5 dostane facelift, který přinese vyšší výkon

Jestli chcete barevnou miatu, tak si zajděte k Fiatu... Ou, tak ani Italové už neumí dělat barevný auta. Je to tam ještě horší.

Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 20:53
0
Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 20:27
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Právě, aut je více v Německu a kupní síla je tam také vyšší. Průměrnou cenu pojištění jsem hledal, a dle útržků z internetu bude Německo levnější ale ne nijak násobně. Takže jediné co zůstává rozdílné, je to, že Britové mají volant na špatné straně.

Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 16:54
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Já jsem nad tím přemýšlel a myslíte, že auta jsou tam tak levná, protože jim zkrátka chybí second-handový trh? Zkrátka, stejná auta z Německa ještě udělají službu v ČR, ale v Anglii už nemají staré vraždy kam poslat?
A to zmíněné pojištění asi taky těm cenám nepřidá. Myslíte, že by mělo smysl ta auta vyvézt do Čech, tady pojisit a pak pronajímat zpět v Anglii? Jen by to člověk musel jednou za dva roky přivézt do Čech na STK.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem

Mercury Park Lane Convertible 1959
Mercury Park Lane Convertible

1959 rok výroby
325 koní výkon
7 050 ccm objem