
Michal Lenc
Jméno | Michal Lenc |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 2.8 rok. |
Poslední aktivita | před 25.8 dny |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 56 |
Pozitivních komentářů u článků | 23 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pro lidi, co nejsou petrolheadi. Netrapte se tím, že nevíte, co je to SSS. Mě trvalo tak pět minut a i chvíli neúspěšného googlení, než jsem vydedukoval, které auto se skrývá pod zkratkou SSS.
Třeba cenou překvapí. Proti Alfě podlě mě mají výhodu v tom, že ?většinu? dílů už dělají do standardní verze. A dolovat ty koně z elektromotoru je snazší než ze spalováku. Jestli tomu správně rozumím, tak je to ta už v současnosti prodávaná 508 hybrid (1-1,2mKč) které přidali ještě jeden motor dozadu. Jasný, nejspíš tam budou jiný brzdy, podvozek apod. Ale kolik si za ten upgrade můžou říct? Dvěstě, třista?
Já jsem si taky vzpomněl na Breaking Bad. A jiné vysvětlení nehledal.
V Krumlově teď postavili myčku na auta a prodávají tam i plyn. Takže tak.
Mimochodem, všimli jste si toho, jak se teď všude jako houby po dešti vyrojily ruční myčky na auta?
Myslíš, že to bude drahý? V jiném článku píšou, že to staví proti BMW, Audi a Mercedesu tak předpokládám že to bude stát podobně nebo spíš o trochu míň.
Na druhou stranu, proč by jenom německý auta měla být drahá a výkonná. Podle mě je dobře, že se taky Francouzi pustili do přemotorovanejch bestií.
K té hmotnosti 1850kg, existuje nějaké čistě benzínový protějšek, který by byl výrazně lehčí? Zběžný pohled ukazuje, že M340i má 285kw a váží 1800kg. Arteon má 207kw a váží 1712kg.
Já jsem nikdy nejel silným autem, ale tohle mi nepřijde jako špatnej obchod.
Když jsem hledal informace k tomuto komentáři, tak většina elektromobilů používá jeden motor na nápravu a diferenciál. Motor s přímým převodem 1:1 na kolo jsem neviděl nikde. Ostatně, tahle česká Luka, je i jediné "produkční" auto s hub motorem, co jsem našel.
Myslím si, že důvod proč se nepoužívá motor a k němu rovnou poloosa, je ten, že stejně potřebujete k tomu elektrickému motoru jednostupňovou převodovku abyste trefili dobrý poměr hmotnost/výkon. (Porsche Taycan má dokonce dvoustupňovou) Takže když už tam máte převodovku, tak tam už snadno můžete vrznout i diferenciál. Plus, vám stačí jeden měnič místo dvou.
Zajímalo by mě, jak to bude řešené u Cybertrucku, který má mít v nejvyšší výbavě tři motory.
Kdybyste se u nich vyprosili auto na recenzi, tak tu bych si také s radostí přečetl.
Kdepak, žádný veterán. To jenom já jsem šťoura.
https://mwmotors.cz/luka-ev/ - zhruba v polovině stránky je i odkryté šasi, kde je absence diferenciálu dobře vidět.
A článek je super, rád jsem si ho přečetl.
A ta silná slova, o tom, že diferenciál je v každém autě také nejsou pravdivá. A teď nemyslím nějaké tříkolové kuriozity, nebo hydropohony.
Takže, chce to autor opravit na "skoro každém" nebo sem mám postnout !české!, !homologované! auto, které jej nemá?
Ono je možný, že ten článek v mobilu, je nabíjen agresivněji než srovnatelný článek v elektromobilu.
Když to rychle hodím do kalkulačky, tak Tesla Model 3 umí dobíjet max 250 kW při 4416 článcích. Přičemž toto tempo udrží pouze krátkou dobu, když je článek hodně vybitý.
Takže ve fázi nabíjení CC (constant current) to do 5Ah článku tlačí proudem max 10-15A. Což by u této baterky mělo být 2-3C a to je sice rychlonabíjení, ale mělo by to být stále v pohodě.
IMHO moderní mobily tlačí do svých baterek i víc. Na druhou stranu, baterku v mobilu neplánujeme mít 10-20 let že.
rock:
Elektromobily se častěji škálují velikostí baterie než motorem.
Takže mohli by nabídnout třeba 30 kWh verzi. Která by měla dojezd 200 km a stála by 579 tis. Kč. (Počítám s prodejní cenou cca 4000USD za 10kWh baterie -> 100 tis. Kč za 10kWh. Otázka jestli by to lidi kupovali.
Fandatik: Pokud vám přijde jako závažný ekologický prohřešek ztráty při nabíjení, tak se na to koukejte ve větším obraze. Pokud se zaměříte pouze na úsek zásuvka-baterka, tak je to blbý. Pokud se zaměříte na úsek zásuvka-kola, tak tam se spalovací auto může jít zahrabat.
Pro srovnání s fosilními palivy, našel jsem akorát nějakou žádost od Tesca, které chce u svého obchodu stavět čerpací stanici a tam píšou, předpokládány odběr 15 kW a výtoč 9000l paliv za den. Při provozu 16h denně 240kWh , to znamená, že abyste dopravil do auta jeden litr paliva (a zaplatil ho), potřebujete k tomu 0,027 kWh. (Jasný, je to trochu srovnávání jablek a hrušek, ale není to úplně srovnávání jablek a pneumatik)
Jenom k té ceně. Bylo by smysluplné porovnávat podobné modely.
Takže 100kw Corsa e-GS-line za 852 kkč bude mít svůj protějšek hádám v 96kw Corse GS-line za 490kkč.
To je nějakých 360kkč.
No a k tomu ukazateli dojezdu, zcela vám rozumím. Sice jsem nikdy elektromobilem nejel. Ale když jsem jeli ze služebky naftovou 308, tak ukazovala podobná hausnumera. Po hodině strávené jízdou po dálnici, jsme ujeli trasu z Plzně do Písku, zatímco ukazatel zbývajícího dojezdu kmital mezi 50 a 60 zbývajícími km. K hororu řidiče. A přitom jsme klidně mohli dojet až do Budějc a dotankovat tam.
Já pečlivě sleduji právě teď uváděné elektromobily. Protože to bude vůz, který si za sedm až deset let snad koupím jako ojetý. Nechci tyhlety nesmyslné karosérie, chci obyčejného kombíka. A popravdě mám strach, že jej jako první (jediný) uvede někdo z koncernu a to bych fakt skřípal zubama.
(Ačkoliv rychlé googlení ukázalo na nový Megane v kombíku jako plugin hybrid. Tak holt sebou budu tahat navíc atmosférickou šestnáctistovku. Ta zase tak těžká nebude.)
Ještě je tu otázka, mají zatím vůbec kapacity na výrobu těch elektrických aut? Mám takový pocit, že krom Tesly nikdo není moc nadšený z toho, že musí vyrábět a prodávat elektromobily. (Krom PR oddělení automobilek) Takže tu cenu nastaví tak, aby prodali co zatím vyrobí ale nechtějí aby jim na to lidi čekali v pořadníku.
Plus, dokud bude elektromobil drahý, tak bude šance že to státy budou dotovat. Opět, peníze zdarma.
Nechci aby to vyznělo jako nějaké konspirační teorie. U spalovacích aut se celou dobu mluví o tom, jak ty běžné modely jedou s marží v řádu tisícikorun a výrobce se hojí na příplatkové výbavě a servisu. Možná je toto pokus automobilek uchopit cenotvorbu znovu a lépe. Ostatně, zlevnit mohou vždycky.
Tesla Powerpack, (což by měly být stejné baterky jako v autech) se prodává za 400 USD / kWh.
Takže, úplně nejhrubším přepočtem, ta baterka v ZOE má prodejní hodnotu skoro půl míče.
Na druhou stranu, výrobní cena měla být kolem 180 USD / kWh v roce 2018 a ta křivka vývoje ceny je docela nadějná.
Imho, se na těch elektromobilech výrobci chtějí alespoň trochu zahojit a pokud jsou jim zatím lidi ochotní ty peníze platiti, tak se je budou snažit prodávat co nejdráž.
Viz https://about.bnef.com/blog/behind-scenes-take-lithium-ion-battery-prices/
To LPG je super, člověk ušetří dvacet až třicet tisíc za dodatečnou montáž.
Chtěl bych reagovat na následující odstavec:
"Ponechme teď stranou fakt, že závodit s rodinným Volvem je tak trochu pitomost už od samého začátku,..."
A dovolím si reagovat článkem, z mého oblíbeného magazínu:
https://www.autickar.cz/blog/clanek/stripky-z-historie-volva-letici-cihla/395/
Teď jsem to spočítal, ze sta recenzí jich je deset na dodávky. Z toho tak pět jich bylo užitkových a pět ve verzi "je mi malej S-max".
Nějakou čtenost to asi mít bude, když píšou další a další.
A to máš strach, že kvůli času strávenému s dodávkou nestihli otestovat nějaké Porsche, co jim dealer nutil? Nebo, že kvůli kilobajtům co ten článek zabírá se na server nevejde test posledního BMW?
Jestli autíčkáře čteš rok, dva tak ti holt přijde recenze na dodávku neobvyklá. Harcovníci tohohle webu, co jej znali ještě jako blog se žádným tématům nediví.
Já s dodávkou v holobytu problém nemám. A popravdě ani bych se nedivil, kdyby vážené čtenářstvo webu v souhrnu nakoupilo více nových dodávek než nových zadokolek.
Nebudu vám lhát, tenhle příspěvek píšu proto abych nasbíral nějaký palce dolů. Takže.
Ono to docela dává smysl. Takovej sporťák toho moc nenajezdí. Ani za rok, ani na jeden zátah. Zároveň obsahuje výkonnej, ale složite a choulostivej motor. Kterej vyvinete a prodáte jich pět, deset tisíc? Vyvinout elektrický auto je proti tomu brnkačka. Do letáku si můžete psát krásný hausnumera, jak tu auto má 500, 800, 1000kw. Protože na rozdíl od benzíňáku, elektromotor na těch pár sekund kdy ten výkon potřebujete bez problému přetížíte na 200, 300%. Baterky taky tak. (Nejlepší informace o baterkách získáte na fórech vaperů.)
Netroufám si hádat na co slyší kupci supersportů. Ale věřím, že markeťáci by měli těžkou hlavu z toho, jak vysvětlit že 186kw a 900kg je lepší než 500-1000kw a dvě tuny váhy.
Za chvíli se tu bude někdo rozčilovat, že půl recenze zabral detailní popis infotaimentu. Já to naopak vnímám tak, že tuto novou verzi na Autíčkáři testují poprvé a tak se autor rozepsal. A s tím vůbec nemám problém, v dalších recenzích jej nejspíš zmíní s tím, že funguje dobře a detaily si můžeme přečíst v tomto článku. A to je podle mě úplně v pohodě.
Trochu mi v tabulce chybí řádek cena testovaného vozu. To auto z recenze stojí 700tis?
Spínací skříňka u Cromy II je na stejném místě jako u Saabu 9-3 protože jsou to "sesterské" modely, postavené na stejné platformě GM Epsilon. (Stejně jako Vectra C a zbytek aut, které uvádí na wiki.) Ale, že to je odkaz k první Cromě, může být platné stejně tak.
Když se podíváte na klíček Saabu a Cromy, jsou si nápadně podobné a jejich tvar nejspíš znemožňuje klasické umístění u volantu.
Doufám, že to není netaktní linkovat na jinou recenzi stejného vozu. Ale, Jiří Zima co píše notebookblog si ten samý vůz koupil a podrobně se o něm rozepsal. Za mě jsou jeho dva články asi to nejlepší co se dá o elektroautech na českém webu přečíst. Za prvé to asi bude chytrej kluk a za druhé je nepíše z pohledu ekofanatika.
http://notebookblog.cz/ostatni/auta/hyundai-ioniq-electric-zkusenosti-a-muj-zivot-s-levnym-elektroautem/
Dost často tyhle zázračný technologie dojedou na nějakou drobnost, kterou se nedaří vyřešit. Naposledy jsem četl, že turbíny měly vysoký obsah NOx. Což je problém všech efektivních motorů. Vysoká teplota spalování = vysoké NOx. Ale, to by mělo jít vyřešit vstřikováním močoviny jako u Dieslu. Takže tam možná budou ještě nějaký trápení?
Taky si říkám, že to musel naplánovat schválně, aby měl v té recenzi co napsat. Proč ty elektrický auta nedají někdy otestovat lidem, co s nima umí zacházet.
Tak ono docela dává smysl, že Juke a Kvaškaj (sorry byl jsem línej rolovat nahoru, abych to správně opsal) jsou nejprodávanější, když tu pořádně nic jiného neprodávají.
On si ten motor řekne o desítku benzínu. Takže mě pak denní dojíždění do práce za paliva nestojí stovku, ale čtyřicet korun.
Já ho kupoval s tím, že je to LPG nefunkční. Ale stačilo vyměnit reduktor za 500kč, filtry za stovku a už běží. (nebo natankovat plyn, možná jsem tu opravu dělal ve špatném pořadí)
Tak to já umím, kupovat si špatná auta. Před půl rokem jsem koupil FoFo 2009, 2.0i 107kw v LPG. Za ani ne padesát tisíc, tak si můžeš představit jak to auto asi funguje. Takže Leafa, Zoe nebo jiné podobné vraždy se nebojím.
Místo abys něco přidal do diskuze s tím, že bys mohl napsat jak si tahle auta vedou proti sobě, protože jsi v nich seděl, tak tu řešíte jestli mají dostatečný dojezd. Což si každej, kdo si takovýhle auto kupuje umí spočítat sám. Pokud plánuju vysolit mega za auto, tak snad vím kam a kudy jezdím. Takže to fakt nemusíte řešit za tazatele.
Naopak info o tom, jak si vedou třeba ty asistenti, jak to jezdí, jak to svítí, jak je to tvrdý to jsou informace který z tabulky na wiki nevyčteš.
V cenové relaci, kde já si můžu kupovat auta, tam ještě ojetý elektromobily nedorazily. Ale při příští obměně budu nějakej desetiletej Leaf silně zvažovat. Přeci jenom, je mi mnohem bližší babrat se s přeměřováním článků a pájením měniče, než se trápit s výměnou alternátoru, vysypaným katalyzátorem a mrtvým zavěšením motoru.
To je přesně důvod, proč jsem psal, že pokud je pro vás problém elektromobil nabíjet, tak nemusíte komentovat.
Mnohem zajímavější by mi přišla debata, kde by naši zkušení harcovníci, kteří projeli oba vozy, porovnali asistenční systémy Tesly a Německé prémiovky. Tím nemyslím hur dur dur, autonomní vozy nikdy nebudou. Ale prostě jak funguje to co nabízí Tesla teď vs to co nabízí Německo. Jestli to má někdo z nich lepší a tak.
K tomu dojezdu, je to zaslepenost vás, kteří si nedovedete představit, že různí lidé mají různé potřeby. Pro někoho je důležité natankovat za pět minut na 500km, pro někoho, že jezdí za 50kč/100km. Prostě komunistické my víme líp než vy sami, co potřebujete.
Co se týče jízdních asistentů, slyšel jsem docela chválu na Teslu model 3. Velikostně to požadavky splňuje. Za tu cenu by byl model v základu, ale 283koni má.
Než se tu rozběhne dlouhá debata, ano musí se to nabíjet, pokud vám nestačí 400km dojezd není to pro vás.
Když už máte nízké auto, tak by mělo být tak nízké, aby závora nebyla překážkou.
Tohle jsou holt ty kompromisy.
Btw, k té spotřebě na elektriku, pokud jej v garáži píchnete do zásuvky na noční proud, rázem vás bude km stát korunu.
Volvo V60 se dělalo ve variantě naftový plug-in hybrid. Nechtěl jsem to sem psát včera, protože jsem myslel že se Lukáš pochlubí sám, že si jej koupil. Viz https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V60#V60_Plug-in_Hybrid
Jasný, můžeme se dohadovat jestli začnou vydělávat dřív než bude třeba splatit dluhy. A podle toho buď krachnou nebo přežijou. Já si myslím, že přežijou. Stovky až tisíce shortařů si myslí že krachnou.
Důvod proč si myslím, že přežijou je autonomní řízení. Nejenže mají náskok mezi elektrickými vozy, ale mají dobře našlápnuto i mezi autonomními. Stejný efekt, jako s SpaceX. Nejenže uměli postavit nejlevnější rakety. Pak je ještě naučili přistávat. Dnes už málokdo prorokuje SpaceX brzký krach a to je jejich Spaceship na první pohled stejně pitomá/pokroková jako autopilot.
Víte, že Tesla je jediná větší západní automobilka založená v 21. stol.? Možná to nedělají úplně špatně a narozdíl od Saabu, Lancie, Tatry pořád ještě dýchají a ohlašují další auta. Myslím si, že krátkou pozici na akcie Tesly bude mít tak jeden ze sta lidí, co jí věští brzký zánik.
Napsal jsem to blbě. Zkrátka, vůbec bych se neohlížel na evropský trh. Pickupy jsou americký výmysl, tak proč se trápit s homologací v EU, pokud tu nechceme zajímavá auta. A pokud by to chtěli upravit pro Evropu, už to nebude Cybertruck.
Jestli se v Evropě prodá 30tisíc pickupů za rok, tak možná to tu ani nebudou homologovat. Zcela narovinu bych z pozice Tesly zaujmul postoj, ať si to EU a případní kupující vyřeší sami. Auto vypadá jak vpadá a pokud jej zákony nepovolují, tím hůře pro zákony. Pokud by to měli přizpůsobit podle TUV, tak už to bude úplně jiné auto.
K tomu, že je třeba auto z devadesátých let, 1.4, benzín aby to bylo jednoduchý apod. Já bych doporučil přesnej opak. Nějakou menší naftu z let 2003-2007. Zrovna jsem si prošel výběrem auta. Prakticky v podobné cenové relaci, kombíka, ne moc starého. Chtěl jsem a koupil benzín, ale jsou tak o pět až deset tisíc dražší než podobné nafty. A to v tomhle případě dělá možná třetinu rozpočtu.
Takhle od boku bych vypálil nějakého fiata (stilo, punto), megana, c4. Čím horší pověst tím lepší cena.
Zaujalo mě, že většina komentujících svůj příspěvek uvádí slovy: "Je to trochu mimo, ale..."
Takže, je to trochu mimo, ale já bych vzal modrou Teslu S.

Jak všichni radí, moc to neřešit, tak souhlasím. Ale nejspíš trochu jinak, než ostatní. Zaprvé, nevidím důvod, proč by se s rozpočtem 30tis. měl člověk spokojit s autem z devadesátek. Za ty peníze klidně můžete mít auto z roku 2005 a mladší. Jen to asi bude muset být nafta. Což nakonec nebude na škodu, protože to bude jezdit o pár litru levněji, než dobový benzín. Za druhé, já mám takovou zkušenost, že úplně první auto člověk často omlátí. Takže bych vizuální stav taky moc neřešil. A nakonec, zaměřil bych se na značky se špatnou pověstí, Fiaty, Francouze apod, v této cenové hladině pak můžete ušetřených deset, dvacet tisíc za srovnatelný rok vrazit do prvního servisu.
Jinak, já jako první auto ve dvaceti kupoval desetiletou Mareu 1.9JTD za 34tis. A věrně mi slouží ještě teď, po nějakých sto tisíci km. Ačkoliv letos se naše cesty nejspíš rozdělí, protože z toho začíná být 1000MB. A asi zase vezmu nějaké auto, za 30-40.
Takže odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil?
Máš mobilní telefon? Nedejbože chytrej mobilní telefon? Proč by mělo být nějak výhodnější sledovat auto před mobilem? Obzvláť, když s autem může jet kdokoliv, kdežto telefon má u sebe jenom ten dotyčný sledovaný?
Mechanice nevěřím, ale počítačům jo. Takže věřím tomu, že se autonomním vozům budou potkávat motory, blbnout stahovačky oken apod. A nejspíš se i stane, že odejde nějaká z kamer, vůz zajede na nejbližší odpočívadlo nebo v horším případě krajnici a zeptá se či chcete odtah, servis či taxíka. Když budete mít řidičák tak vás možná nechá pomocí virtuálního volantu a rychlostí 30kmh dojet někam do civilizace. Možná by mohl existovat i virtuální odtah. Tedy, že se zavěsíte za funkční vozidlo a ono vám nasdílí potřebné senzory.
A které značce budu věřit? V současnosti věřím, že to nejlépe umí Waymo od Googlu.
Já nevim, ať si lidi dělají co chtějí. Klidně ať si ho koupí jako třetí do rodiny. I když podle mě má elektromobil smysl spíš jako první auto do rodiny, tak aby odjezdilo co největší porci kilometrů. A k tomu jedno větší, jednodušší MPV nebo kombík na cesty do Chorvatska a Ostravy.
Ale jak říkám, ať si lidi dělaj co chtěj.
Kluci, podle mě je problém v tom, že jste ten elektromobil dali otestovat špatnému člověku. Kdybyste ho dali na test mě, tak by to vypadalo zhruba následovně.
Po-Pá. Probouzím se, zapínám přes mobil vyhřívání vozu. Než se vyprdelím z domu je auto krásně vyhřáté. Odpínám nabíječku a jedu deset km do práce. Hurá nemusím škrabat okna jako na mém naftovém kombíku bez bufíka. Navíc mě cena vyjde na nějakých 10-20kč včetně nákladů na budoucí repas baterie.
So-Ne. Můžu jet na výlet do Prahy či Brna s tím, že auto budu muset v cíli nabít. (Jsem z ČB) Po Jižních Čechách můžu jezdit kdekoliv bez přemýšlení.
Z novinářského hlediska ale takový článek bude stát za houby, protože tam není žádné napětí ani pointa. Co jsme se zato z tohoto článku dozvěděli je to, že elektromobil nyní není vhodný pro lidi bydlící v bytech bez garáže a už vůbec pro obchoďáky co bydlí v bytech bez parkovacího místa.
Tohle téma je dobrý, protože světla mě trápí furt. Třeba moje auto svítí tak málo a navíc v noci moc nejzdím, že mi kolikrát trvá docela dlouho, než zjistím, že mám prasklou žárovku v potkávačkách.
Vtipná věc, onehdá mi seřídil technik světla na technické . Když jsem tam přijel o dva roky později, ten samý technik nadával, že je mám moc nízko.
Příliš brzy jsem máčknul enter, ale protože je v módě zde nabízet i automobily které zmíněné paramtery jenom lízají, tak postnu i tuto AR https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/gt/16815991?goFrom=list
Poslední komentáře
- MBMB, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
S většinou tvrzení na tom autoforu bych dost polemizoval.... - MBMB, Renault 5 se vrací
Dnešní cena se uvádí kolem 135 USD/kWh. Nějaká rozumná... - BigBen, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
@Adam Přesně tomu rozumím. Vyzkoušej a pak teprve můžeš... - BigBang, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Ale proč něco takovýho dělat pro výhru v absolutně bezvýznamným... - FidoBlack , u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
Zadni náprava je nezávislá takže ramena ale my to máme... - FidoBlack , u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
To sice ano, ale rozpočet 60k je pro nás celkem dost a rozhodně... - Otes, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
No mě se teda 166ka předface zdá nevyvážená a po vyloženě... - martinw, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
připomínám že mluvíme o autu které má být roztomilá... - Jenda_K, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Pokud se nepletu nepřímovstřiky má ve svých autech Mitsubishi,... - VK, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
V tomhle Yarisku (stejně jak v ostatních toyotích hybridech)... - Pochtli, u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
To znám, už jsem několika lidem vysvětloval, že otáčky... - bitner, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Tahle valka o valce je davno prohrana. A je mi to jedno. Co... - Pochtli, u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
Vypadá, že už má leccos za sebou :) - MGRR, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Ja mel trivalec v Toyota IQ a byla skvela. - Adam Forman, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Jasně že to jsou křápy. Fakt bych nechtěl mít tyhle střepy...
Poslední inzeráty
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
1991 rok výroby
69 koní výkon
2 500 ccm objem
1978 rok výroby
170 koní výkon
7 500 ccm objem
2019 rok výroby
292 koní výkon
3 600 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
351 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
71 komentářů - 4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu
67 komentářů