načítám data...

Michal Lenc

JménoMichal Lenc
BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 13.8 měs.
Poslední aktivitapřed 1.5 dny
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků14
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Mi
Michal Lenc
13. května 2019, 19:56
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jak všichni radí, moc to neřešit, tak souhlasím. Ale nejspíš trochu jinak, než ostatní. Zaprvé, nevidím důvod, proč by se s rozpočtem 30tis. měl člověk spokojit s autem z devadesátek. Za ty peníze klidně můžete mít auto z roku 2005 a mladší. Jen to asi bude muset být nafta. Což nakonec nebude na škodu, protože to bude jezdit o pár litru levněji, než dobový benzín. Za druhé, já mám takovou zkušenost, že úplně první auto člověk často omlátí. Takže bych vizuální stav taky moc neřešil. A nakonec, zaměřil bych se na značky se špatnou pověstí, Fiaty, Francouze apod, v této cenové hladině pak můžete ušetřených deset, dvacet tisíc za srovnatelný rok vrazit do prvního servisu.
Jinak, já jako první auto ve dvaceti kupoval desetiletou Mareu 1.9JTD za 34tis. A věrně mi slouží ještě teď, po nějakých sto tisíci km. Ačkoliv letos se naše cesty nejspíš rozdělí, protože z toho začíná být 1000MB. A asi zase vezmu nějaké auto, za 30-40.

Mi
Michal Lenc
15. ledna 2019, 20:55
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Takže odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil?

Mi
Michal Lenc
16. prosince 2018, 11:33
0
Věříte svému autu?

Máš mobilní telefon? Nedejbože chytrej mobilní telefon? Proč by mělo být nějak výhodnější sledovat auto před mobilem? Obzvláť, když s autem může jet kdokoliv, kdežto telefon má u sebe jenom ten dotyčný sledovaný?

Mi
Michal Lenc
15. prosince 2018, 11:06
1
Věříte svému autu?

Mechanice nevěřím, ale počítačům jo. Takže věřím tomu, že se autonomním vozům budou potkávat motory, blbnout stahovačky oken apod. A nejspíš se i stane, že odejde nějaká z kamer, vůz zajede na nejbližší odpočívadlo nebo v horším případě krajnici a zeptá se či chcete odtah, servis či taxíka. Když budete mít řidičák tak vás možná nechá pomocí virtuálního volantu a rychlostí 30kmh dojet někam do civilizace. Možná by mohl existovat i virtuální odtah. Tedy, že se zavěsíte za funkční vozidlo a ono vám nasdílí potřebné senzory.

A které značce budu věřit? V současnosti věřím, že to nejlépe umí Waymo od Googlu.

Mi
Michal Lenc
06. prosince 2018, 20:32
0
Jak se žije s elektromobilem?

Já nevim, ať si lidi dělají co chtějí. Klidně ať si ho koupí jako třetí do rodiny. I když podle mě má elektromobil smysl spíš jako první auto do rodiny, tak aby odjezdilo co největší porci kilometrů. A k tomu jedno větší, jednodušší MPV nebo kombík na cesty do Chorvatska a Ostravy.
Ale jak říkám, ať si lidi dělaj co chtěj.

Mi
Michal Lenc
06. prosince 2018, 17:37
-1
Jak se žije s elektromobilem?

Kluci, podle mě je problém v tom, že jste ten elektromobil dali otestovat špatnému člověku. Kdybyste ho dali na test mě, tak by to vypadalo zhruba následovně.
Po-Pá. Probouzím se, zapínám přes mobil vyhřívání vozu. Než se vyprdelím z domu je auto krásně vyhřáté. Odpínám nabíječku a jedu deset km do práce. Hurá nemusím škrabat okna jako na mém naftovém kombíku bez bufíka. Navíc mě cena vyjde na nějakých 10-20kč včetně nákladů na budoucí repas baterie.
So-Ne. Můžu jet na výlet do Prahy či Brna s tím, že auto budu muset v cíli nabít. (Jsem z ČB) Po Jižních Čechách můžu jezdit kdekoliv bez přemýšlení.

Z novinářského hlediska ale takový článek bude stát za houby, protože tam není žádné napětí ani pointa. Co jsme se zato z tohoto článku dozvěděli je to, že elektromobil nyní není vhodný pro lidi bydlící v bytech bez garáže a už vůbec pro obchoďáky co bydlí v bytech bez parkovacího místa.

Mi
Michal Lenc
16. září 2018, 11:36
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Tohle téma je dobrý, protože světla mě trápí furt. Třeba moje auto svítí tak málo a navíc v noci moc nejzdím, že mi kolikrát trvá docela dlouho, než zjistím, že mám prasklou žárovku v potkávačkách.
Vtipná věc, onehdá mi seřídil technik světla na technické . Když jsem tam přijel o dva roky později, ten samý technik nadával, že je mám moc nízko.

Mi
Michal Lenc
12. srpna 2018, 16:40
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Příliš brzy jsem máčknul enter, ale protože je v módě zde nabízet i automobily které zmíněné paramtery jenom lízají, tak postnu i tuto AR https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/gt/16815991?goFrom=list

Mi
Michal Lenc
12. srpna 2018, 16:38
0
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Rychlý průzkum na sbazaru odhalil že se v těchto cenových relacích bude nacházet. 206, Corsa, Twingo, Astra. Pokud trváte na barvě, tak z těch dvaceti auta, které splňují všechny paramtery můžete imho vybírat náhodným výběrem. Anebo jsem špatně použil filtry na sauto.

Mi
Michal Lenc
23. července 2018, 17:54
0
Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

Zajímalo by mě porovnání s posledním hydractivem co byl v C5. Není tu někdo, kdo jel oběma vozy?

Mi
Michal Lenc
13. června 2018, 16:42
0
Mazda MX-5 dostane facelift, který přinese vyšší výkon

Jestli chcete barevnou miatu, tak si zajděte k Fiatu... Ou, tak ani Italové už neumí dělat barevný auta. Je to tam ještě horší.

Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 20:53
0
Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 20:27
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Právě, aut je více v Německu a kupní síla je tam také vyšší. Průměrnou cenu pojištění jsem hledal, a dle útržků z internetu bude Německo levnější ale ne nijak násobně. Takže jediné co zůstává rozdílné, je to, že Britové mají volant na špatné straně.

Mi
Michal Lenc
04. června 2018, 16:54
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Já jsem nad tím přemýšlel a myslíte, že auta jsou tam tak levná, protože jim zkrátka chybí second-handový trh? Zkrátka, stejná auta z Německa ještě udělají službu v ČR, ale v Anglii už nemají staré vraždy kam poslat?
A to zmíněné pojištění asi taky těm cenám nepřidá. Myslíte, že by mělo smysl ta auta vyvézt do Čech, tady pojisit a pak pronajímat zpět v Anglii? Jen by to člověk musel jednou za dva roky přivézt do Čech na STK.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem

Chevrolet Camaro  1975
Chevrolet Camaro

1975 rok výroby
200 koní výkon
5 000 ccm objem

Honda Civic FD7 2006
Honda Civic FD7

2006 rok výroby
138 koní výkon
1 799 ccm objem