
Michal Lenc
Jméno | Michal Lenc |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 5.2 rok. |
Poslední aktivita | před 16.1 hod. |
Příspěvků ve fóru | 7 |
Komentářů u článků | 141 |
Pozitivních komentářů u článků | 64 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Možná, kdyby se tam daly trochu nižší pružiny. A normální stříbrný kola místo těhlech poločernejch divností. A uvedli to ve variantě kombi. A ideálně s 1.6 HDI. A prodávali to s kulatým volantem. Tak by to bylo super auto, ne?
S Teslou LR by to taky měl zvládnout ujet na jeden zátah.
Za ten šedivej smutek se ještě musí připlácet? Tak to už bych to radši nechal v té základní bílé.
BMW i8 má taky tříválec. Takže to jde.
Sice si na to všichni stěžují, ale nikdo podle toho nevolí. Přitom vystoupení z EU slibují i normální strany jako Svobodní.
Jestli nemají prodeje, tak si za to mohou sami. Měli se víc držet konceptu.
Breara od Seatu je hezká, ale oni by to v produkci určitě zmršili. Zato mě ale zaujal ten Veyron z Wishe.
Původní obor pana Prevosta je zajímavý. Asi se tenkrát stavělo hodně kostelů (a pak přestalo). Dělám ve firmě, která vyrábí obrazové rámy a lišty. A co dělal náš zakladatel, než začal dělat rámečky? Oltáře.
Myslíš, že ten garážista nebude umět vytáhnout z auta pojistku. Dát to na zvedák, vyndat motor a odvézt to ke Karlovi, co dělá elektrický hyundaye? Už jsem přežili zavedení elektronických vstřikování, turba, DPF filtry, diagnostiky a já nevím kolik dalších "smrtí pro garážisty". Myslím si, že garážisti přežijí i elektrické vozy.
Rodiče prodávají náhradní díly na auta. Chvilku jsem to dělal s nima. Jestli v servisu elektromobilů budou takový peníze, jaký prorokujete tak kašlu na sezení v kanclu a kupuju do stodoly zvedák. Na špinavou práci můžu zaměstnat pár těch zkrachovalých garážistů.
To s tím převisem poptávky nad nabídkou, to jsou takové teoretické spekulace. Ta penetrace aut bude cca furt stejná. Holt se změní CO ten servis opravuje. Půlka, možná 75% věcí je na elektromobilu a spalováku stejná. Podvozkové věci se budou řešit furt stejně. Klimatizace taky, možná o něco víc. Brzdy stejně ale méně často. Odpadnou časté výměny oleje v motoru. Odpadnou turba, vstřiky, DPF filtry, rozvody. Přibudou repasy baterek. Převíjení motorů, opravy kondíků ve výkonové elektronice. A kdo ví co všechno ještě. Těch opravdu starých elektromobilů ještě moc není. Plus ještě chvíli bude trvat, než se odhalí takové ty problémy které se projeví až po dlouhých letech provozu.
Co podle mě zůstane, je že někdo totálně podělá návrh nějaké technologie. Takže k THP/VTi,Prince, Twinspark, TSI řetezům, Mazda apex seals, přibydou typické bolesti určitých modelů elektromobilů. Ale s tím bohužel nikdo nic nenadělá, protože tak jako všechny FMEA a DFMEA to nevyřešili u spalováků tak to žádným zázrakem nevyřeší u elektromobilů.
Jestli ti někdo tvrdí, že elektromobily nebudou muset jezdit do servisů, tak lže.
Tady jsou technické detaily k problému u toho motoru. ( https://www.ioniqforum.com/threads/28-kwh-ioniq-motor-bearing-noise-and-failure-due-to-current-passage.44234/ ) Podle všeho neuzemnili hřídel toho elektrického motoru. To může vést k rychlejšímu opotřebení ložisek el. motoru. Jak je možné, že nenavrhli bezchybný výrobek na první dobrou? Ptáš se opravdu tady na autíčkáři?
Ve Wolfsburgu neumí po sto letech vývoje vyrobit rozvodový řetěz a ty se ptáš, jak si mohli Korejci, kteří ještě v 50. letech jezdili na oslech, dovolit udělat chybu ve vývoji elektrického motoru.
Co JE skandální, že odpověď autorizovaného servisu byla - "Potřebujete nový motor za 300 tis. Kč"
Mě by zajímalo, protože to docela chválíš. Kdybych měl dva miliony na auto a chtěl jsem kombíka v hybridu, jestli bych zvládnul překousnout ten příšerně hnusnej výkus v obrazovce. Na jednu stranu si řekneš, čert to vem, jsou to jenom budíky. Na druhou stranu, koukáš na to z celého auta nejvíc. Navíc je to úplně zbytečně, protože evidentně třeba Apple dokáže kameru s infračerveným scannerem obličeje dostat do obdélníku 25x4mm. Která navíc není v OLED displeji vidět. A BMW tam vymyslí tuhle hrůzu.
Kdybych byl kupec BMW, dokázalo by mě tohle odradit? Nebo mi to vadí, protože absolutně nejsem zákazník pro tohle auto a tohle je jenom jeden odpornej detail navrch?
Ještě k těm servisům elektroaut. Tady je odkaz, jak může vypadat neautorizovaný servis. Když se nemění, ale opravuje.
Nabíječka:
https://twitter.com/diagon_swarm/status/1554071000786116608
https://twitter.com/diagon_swarm/status/1559086370043428865
Motor:
https://twitter.com/diagon_swarm/status/1605840358209753088
Převodovka:
https://twitter.com/diagon_swarm/status/1638850673784631296
Jasný, tak já do práce taky nejezdím na motorce. Hlavně teda proto, že vozím děti do školky. A taky proto, že jsem před deseti lety rozebral motor a už ho nikdy nesložil. Ale hrozně se mi líbí ta myšlenka.
Já jsem si vždycky říkal, že kdybych bydlel v Praze, tak si koupím motorku.
V úvodu popisuješ smutný pohled na současné portfolio Peugeotu. Je to takový problém vejce a slepice. Co myslíš, že je první? Automobilka začne omezovat "sportovní a nevýdělečné" modely a posléze po právu upadá? Nebo automobilka upadá (jen to ještě není vidět) a tak nemá peníze na vývoj zábavných aut?
Já úplně z hlavy nevysypu, které automobilky jsou finančně úspěšné a které ne. Ale myslím si, že aby automobilka nebo alespoň koncern mohl titulovat úspěšným, tak musí mít v nabídce velký sedan a kombík, cabrio a něco sportovního. Nikdo si nepověsí plakát s SUVčkem do dílny. Mazda je třeba malá automobilka všechny tyhle modely nabízí. A můj oblíbený Fiat? Škoda mluvit.
K tomu Figaru. Jaké překvapení. Vyrobte hezké auto a ono se bude prodávat. Na druhou stranu, když plánovali prodat 8tis. kusů, to není moc. Tím se zaplatí vývoj, všechny ty formy apod?
Jo a napsat už do perexu, že je to ideální rodinný vůz a pak nedat do galerie jedinou fotku zadních sedaček nebo kufru? Skutečně pokrokové.
Tady si tu cenu můžete ověřit sám. https://www.aliexpress.com/item/32793701336.html?
A to jsem vybral obchod který má deset let historie a prodává baterie, které opravdu mají udanou kapacitu.
Za 10tis Kč si můžeš koupit 1kWh baterie v lidlu https://www.lidl.cz/p/parkside-sada-akumulatoru-4-ah-pap-20-b3-3dilna/p800002976
No a Honda je určitě kupuje levněji než v Lidlu nebo na Aliexpressu.
Ta 1kWh baterie v tom autě rozhodně není drahá. 1kwh baterie v maloobchodu vyjde na nějakých 7tis korun. Takže toho výrobce to vyjde tak na půlku. Kdyby to ušetřilo litr spotřeby, tak se ti cena té baterie vrátí za 4tis. km.
Super fotky. Fotograf má vysloveně čuch na lokality, když jde o auto, které si to zaslouží.
Jestli by se vyplatilo tam dát naftu? To je otázka. To máš: DPF filtr, vstřikování močoviny a nádrž na močovinu, Common rail s čerpadlem. No a pak ti to někdo ještě zakáže, že naftu do centra města kvůli noxům nechce.
Já nemám rád německá auta. Speciálně pak auta Škodovku, VW apod. Není za tím nic objektivního. Spíš mi jen vadí ty kecy, jak jsou to nejlepší auta na světě. A myslím si, že je potřeba podpořit i jiné ekonomiky, než tu Německou.
Takže moje provinilá radost by bylo si koupit Škodu Městochod nebo LidovýVůz Nahoru! Líbí se mi na nich ten tvar, stejný jako u prvního Twinga.
Méně provinile bych si pak připadal, když bych jezdil v Smart Roadsteru, elektrickém MB B nebo prvním SLK. O MB nikdo netvrdí, že jsou to nejlepší auta na světě, takže zbývá jenom pachuť z toho, že podporuji německou ekonomiku.
No, to je právě to, co odděluje Dacii od ne-lowcost značek. (Teď nemyslím lowcost jako nadávku.) V tom Picassu a 308sw si ty sedačky posuneš jak potřebuješ, tady ne. Ale stojí to peníze a je to těžší. Škoda, že už se dnes MPV nedělají. Hrozně by mě zajímalo o kolik by se lišila cena oproti těm dvou zmíněným autům. (Tak Touran je za 800 kkč.)
Záleží jak to myslíš. Mě tohle auto docela zaujalo při uvedení. Mám rád kombíky, takže to byl potencionální kandidát dejme tomu za pět let, až budu kupovat další ojetý vůz. Jenže pak mi Lukáš přijel tohle auto ukázat naživo a je prostě divný. Nedomyšlený. Když to porovnám s 308sw se kterou jsem provozoval před Picassem tak bych si tohle prostě nekoupil.
Každé nové auto soutěží i s mladými ojetinami. Tady bych při stejné ceně radši vzal o pět let starší jiné auto, které bude zevnitř a zvenku příjemnější. Ale určitě tady potencionální kupci tohoto vozu budou. Nezapomeň, že ne každý čtenář je taky diskutér. Naopak, tak jeden z tisíce čtenářů bude tady přispívat do diskuze.
Souhlasím s tím, že ono taky dneska je i spousta zábavnějších věci než auta. Opravdu hodně lidí dneska cestuje. To bych řekl dřív tolik nebylo. I to hraní pc her je dneska masovější zábava než v devadesátkách.
A ruku na srdce, automobilky tomu taky nejdou moc naproti. Kdybych měl být ve věku, kdy bych hltal novinky z auto výstav, tak si taky najdu lepší koníčky. Jaké běžné auto by tě dneska mělo nadchnout? Kategorie levných kabrioletů už vymřela. Takový ty auta jako Brera, Barcheta, Prelude, cokoli třídveřového. Když budeš mít pár dioptrií, tak většina nových sportovních aut spadne do kategorie sleeper. Z větší dálky vypadá i30n a i30 stejně.
Dovolil bych si reagovat na tu část, že mladé do třiceti auta vůbec nezajímají. Já mám zase zkušenost, že průměrný diskutující má velkou potřebu generalizovat. Tak nějak hádám, že mladých do třiceti znáš tak deset. A protože jsi z Prahy a z nějakého kulturního okruhu, tak uděláš pozorování a vyvodíš z toho takovejhle závěr. Kdybych já měl generalizovat, tak pětina mladých do třiceti o znám zrovna opravuje náklaďáky ze šedesátých let a hýčká si svojí vránu od BMW.
Možná bychom se i mohli zeptat, proč mladé do třiceti auta nezajímají? Z velké části to asi bude i o tom, že na ně nemají peníze. Mého kamaráda taky auta moc nezajímaly, než si v zahraničí vydělal nějakou korunu. Pak si koupil nějaký pěkný báwo a od té doby jsou u něj auta velké téma.
Takže já bych u těch mladých studentů počkal, až k tomu dorostou.
Já si jednou přes sebe přeložil statistiku průměrného platu, HDP na osobu a stáří vozového parku v Evropě. A co myslíte, že z toho vylezlo. Ty křivky byly prakticky identické. Máme starší auta, protože nevyděláváme tolik jako ti lidé, co je mají mladší.
Stát se může snažit vlastníky starších vozů šikanovat, ale zase ne moc, protože by mu to voliči v příštích volbách spočetli. To je asi tak všechno, co se s tím dá dělat. Ty důležité ukazatele jako počet mrtvých na silnici a čistota ovzduší se naštěstí každý rok zlepšují. Což dává smysl, protože jak bylo řečeno, osmnáctileté auto je dneska i Renault Laguna II.gen a v té se už člověk zdaleka nemusí bát bourat jako v osmnáctiletém autě v roce 2000.
Docela by se mi líbilo, kdyby se dalo dostat ke statistikám z STK. Tam by bylo docela přesně vidět, kolik toho různě staré vozy najedou.
Já nevím, já zkrátka neznám moc lidí, kteří každý týden alespoň jednou pojedou trasu více než 80km.
Mamka dělá obchodního zástupce, takže ta opravdu každý den najede třeba 200km. Ale přesně z toho důvodu si právě tohle auto nekoupí. (Na druhou stranu, jiným elektromobilem by si jezdit mohla. Jen hádám není typ, který by si ho koupil.) Ještě jeden kamarád vcelku pravidelně jezdí do Prahy a 80km dojezdu by mu na tuto cestu nestačilo. Ale ten teda do té Prahy jezdí s PHEV.
Samozřejmě, je blbost abych na základě toho, že neznám žádné nadšené cestovatele dělal nějaké závěry. Ale když se podívám na statistiky průměrných nájezdů, tak tam se píše, že třetina řidičů najede průměrně 500km měsíčně a třetina 1000 km měsíčně. Takže ti by s tímhle asi taky vystačili.
Ale tak mě je to jedno. Snad každej před koupí auta ví, jak vypadají jeho týdenní cesty. Mazda to ví moc dobře taky.
Jediné co mě zaráží z té informace o 600km dojezdu je spotřeba benzínu 10km na sto. To je nějak moc ne? I když je to Wankel.
Tak tam jde o to, že na ten benzín pojedeš párkrát do roka. Takže tam tě ta vyšší spotřeba zase tak bolet nebude a popravdě teď bude docela srovnatelná s cenou rychlonabíjení.
Osobně to vnímám tak, že pokud bys ten spalovák měl zapnout častěji než jednou za týden, tak sis ten pohon nevybral nejlíp.
Mě se líbí ta Mazda Cosmo, tak snad nezůstane jenom u konceptu. ID. Buzz, je taky dobrej. Škoda, že je to VW.
Já shodou okolností letos pod stromečkem dárek s motoristickou tematikou našel. Zadní destičky na můj rodinný dostavník.
Jenda_K: Když vidím, jak poctivě se staví dnešní baráky. (Když si to lidi staví sami.) A z jaké mizerné malty je postavený ten můj "poctivý" z roku 193x... Tak jsou to prostě kraviny.
Táta má shodou okolností 30 let starý dům. Teď se mnou opravuje ten můj, takže se o tom dost bavíme. Dneska postavit poctivej barák je brnkačka proti tomu, když ho on stavěl začátkem devadesátých let. A to, že ty baráky dneska stojí raketu je do velké míry dáno tím, že to lidi staví hezký a drahý. Všechny ty HS portály za 300tis, dveře, kuchyně a koupelny se někde promítnou musí.
Jinak, já třeba mám tu třicetiletou hypo. Nebral jsem si ji s tím, že bych ji plánoval 30 let splácet. Ale při úroku 1,87%? Zkrátka teď když rekonstruuji, tak se mi hodí platit menší splátku. I když bych mohl splácet dvojnásobek, tak výhodnější bude ty peníze investovat. A popravdě s tou stávající inflací, to klidně může dopadnout tak, že to při příštím refinancování prostě doplatím. Anebo ne, záleží jaký bude zrovna v té době úrok.
Tím to podle mě nebude. Ta deset, dvacet let stará MPV tenkrát taky kupovaly rodiny s dětmi. Vkus zákazníků se mění, holt si musíme počkat, až bude pro nás (mě) zase příznivější.
Jinak, ano četl jsem o spoustě hezkých MPV, které ty značky prodávají v Asii za 300-600 tis. Možná je ten náš trh (ve smyslu celé Evropy) na to příliš "vyspělý" a nechtějí si kazit prodeje SUV tím, že by prodali lidem auto které není na chůdách o 100 tis. levněji. Anebo to možná fakt nikdo nechce.
Jinak, v okolí mám několik rodin s dětmi, které bydlí v nových domech a jezdí v nových autech. Ale je pravda, že to není v Praze. Možná, že ta Praha není zase tak dobré místo k žití. Ale nevím, nikdy jsem tam nebydlel a ani mě to nelákalo.
Chtěl jsem říct, že u Toyoty trochu chybí MPV. (Myslím, které není přestavěné z dodávky.) Ale on ho už vlastně nedělá nikdo, tak se to asi nedá vyčítat.
To věčné opakování: "Druhé auto do rodiny", to je prostě hroznej nesmysl. Ty elektromobily stojí hrozně peněz. Takže aby dávali smysl, tak to musí být první auto do rodiny. Tedy auto, které najezdí většinou kilometrů (levně).
Dejme tomu, že budu zapálenej bohatej ekolog, (Oni nepřemýšlí úplně logicky, ale to teď neřešme.) co má tetičku v Košicích nebo jachtu v Chorvatsku. Tak si koupím tohle auto, se kterým udělám 90% jízd a doma ho píchnu přes večer do nabíječky. Za zbylých 300tis. co by mě stálo elektroauto s velkou baterkou si můžu koupit 8 let starý naftový Grand Picasso a můžu ty tisícikilometrové štreky jezdit klidně na jeden zátah ve velkém pohodlném autě.
Pokud číslujete auta do rodiny podle toho jaký mají dojezd, tak ano, je to druhé auto do rodiny. Pokud je číslujete podle toho, kdo vykoná většinu jízd, tak prostě nedává smysl, abych jako "druhé" auto kupoval elektromobil. Nechápu to, ale z nějakého důvodu jakmile to jezdí na baterky, tak jediný parametr je dojezd.
Mě by 200km dojezdu stačilo bohatě jako jediné auto. Ne tahle Mazda, protože potřebuji MPV.
Ale chápu, že průměrný diskutující kdekoliv si nedokáže představit, že jsou lidé kteří mají i jiné potřeby a nároky.
Mě by třeba 200km dojezdu stačilo. Ani nevím, kdy naposledy jsem jel delší vzdálenost. I ten tvar je moc hezkej, jako novej civic. Kdyby to neblo SUV, tak je to hezké auto.
Škoda, že už se dneska takhle hezký auta nedělají. Mám slabost pro malá auta. Přijde mi neskutečný, jak na tom tahači jsou naskládaná ve dvou řadách!
Jako další neskutečná věc mi přijde, jaký obrovský pokrok ta auta udělala. Tenkrát se zdaleka do platu dělníka nevešli. A dneska (i po všech těch zdraženích) za roční plat dělníka nové auto koupíte. A bude to fajnový, byť levný auto.
Dneska trochu nasněžilo, tak jsem to prozkoumal hlouběji. Odmrazení okna v tom smyslu, aby stěrače setřely námrazu, to funguje vlastně docela dobře. Ale aby se celé auto pořádně prohřálo a šel z výdechů horký vzduch, to prostě trvá. Každopádně, možná je jenom v háji termostat a já si to stěžuju na problém, který opraví položka za tisícovku. (A kterou by elektrické auto nemělo. Abychom se vrátili k mému úvodnímu povzdechu.)
V mém okolí si někteří lidé po čtyřicítce, padesátce nová auta kupují. A to se motají spíš kolem průměrné mzdy. Když si vezmu, kolik v posledních letech sypu do rekonstrukce baráku, tak by se za to taky dalo nové auto pořídit. Takže, až budu mít tak za dva, tři roky hotovo tak buď můžu ty peníze začít investovat nebo si koupit novej plechovej nesmysl. Ale vzhledem k tomu, že jsem se ještě nepřesvědčil k tomu abych za auto dal přes padesát tisíc, tak to na voňavku z autosalonu moc nevidím.
Já bych do recenze automobilů přidal parametr palivo. Následně bych počítal klouzavý poměr zastoupení jednotlivých paliv v posledních deseti recenzích a podle toho automaticky měnil slogan na: Vaše každodenní dávka benzínu/nafty/voltů.
Upgrade by pak byl. Počítat souhrnnou klouzavou čtenost článků o jednotlivých palivech a viz výše. Chcete aby v záhlaví byl benzín? Pak čtěte o benzínových autech.
Tyjo, to mě nenapadlo si v -10°C zapnout topení.
Ne, prostě to C4 Picasso je velký auto s velkým čelním sklem. A ta 80kw, 1.6hdi - malý motor bude mít malou produkci ztrátového tepla a tak chvíli potrvá, než se všechno prohřeje. Hádám, že ten tvůj motor bude mít větší spotřebu a tak i větší vývin tepla. Anebo je to prostě líp udělaný auto.
Já jsem říkal, že enyjak má malý kufr a škodovka není česká značka. A ty hned do úvodu recenze napíšeš: Ježíšek by jezdil enjakem protože má velký kufr a je to české auto. Ty jsi ve svém nesouhlasu pěkně pasivně agresivní. /Konec sarkasmu/
Skvěle napsaná recenze a moc hezké fotky. Dneska jsem jel ve svém 1.6hdi z domova do práce a za těch dvacet minut ani nerozmrzlo čelní sklo. Ale naštěstí jsem i v těch -8°C nastartoval. Tak snad se taky jednou dočkám auta na baterky.
Mě se ty čtyři koncovky víc líbily na tom testovacím maskovaném prototypu. Tam ještě nebyla ta ozdobná chromová koncovka, ale prostě jenom čtyři tenké roury výfuku. Přišlo mi to jako skvělé retro a trochu chuligánské. Škoda, že dnes musí být všechno sportovní a "epický". Jinak, když si vyhledáte "Spider 124 spy photo", tak uvidíte i varianty se dvěma koncovkami. Pro představu, jestli by to vypadalo líp.
https://eadwbdzx6ti.exactdn.com/wp-content/uploads/2015/12/Fiat-124-Abarth-Spider-5.jpg?strip=all&lossy=1&w=2560&ssl=1
Já jsem třeba jel Fordem tam a vlakem zpátky. S manželkou, dvěma malými dětmi, posledním nočním. A to jsme měli štěstí, že jsme ho přes celé město stihli.
Ono je snazší být Autíčkář a starat se o auta když bereš sto tisíc Kč měsíčně. V česku to máš na nějaké manažerské pozici a k tomu dostaneš služebák tak nějak automaticky. V Německu je to průměrný plat a Švýcarsku to měla být minimální mzda, kdyby si ji zavedli. S takovejma prachama, bych taky neřešil jestli to dát Lojzovi do garáže.
Možná, že za auta dáme víc peněz než Němci nebo Švýcaři. V procentech samozřejmě. Tak, kdo je tu pak autíčkář.
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů