načítám data...

ratan groch

Jménoratan groch
BydlištěBratislavský kraj
Registracepřed 19.4 měs.
Poslední aktivitapřed 4.7 hod.
Komentářů u článků113
Pozitivních komentářů u článků35
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Ako sme prišli k autu (1)

20. května 2018, 11:48 41 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Dnes o príprave na cestu (2)

24. května 2018, 21:33 6 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Na Varšavu!!! (3)

28. května 2018, 00:32 11 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.


Posledních 50 komentářů

ratan groch
17. května 2019, 12:15
3
Aston Martin nabízí DB5 se všemi vychytávkami agenta 007

Ide James Bond po Sahare a proti nemu prchadza zviera s 2 hrbmi na chrbte.
Slusne sa predstavi::"Bond. James Bond"
"Bloud. Vel bloud.", odpovie zviera

ratan groch
30. dubna 2019, 12:37
3
Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi: Kombinovaný kočárek

Toto je presne kategoria aut, ktora mi pripomina Cinanov. Chapem ich nevyhnutnu potrebu pre fungovanie sveta, ale sam si budem pre seba domov hladat niekde inde.
Akonahle som vsak potreboval prenest nejaky naklad, tak som si od kamarata poziciaval prave taketo auta a odhliadnuc od toho, ze v nich byva trochu spinavo, tak som si ich vtdy nevedel vynachvalit. Paci sa mi, ze pri tomto druhu aut, ked uz maju za sebou prvych sto ci dvesto tisic km vzdy treba robit nieco nestandardne. Ked chces tankovat, tak musis najprv... Ked chces spustit stierace, tak najprv musis ,,,, Dialkove svetla funguju, len ak... Otvorit sa da len cez spolujazdca, atd.
Parkrat som mal pozicany aj Citroen C4 Picasso v najvyssej vybave, co mal stred volantu pevny. Len na volante a strede je asi 18 tlacitok. Saljut 7 to tam ma jednoduchsie. Ked som nastartoval, tak prve dve minuty mi na displeji postupne hlasila asi 7 varovani. Vyzeralo to ako ranna zvodka policajneho sefa. Pri poslednom upozorneni som uz bol z domu na dialnici. Potom to uz bolo makke, pohodlne francuzske auto co tankuje raz za dve krajiny, ide si svojich 140kmh a spokojne si to poziera kilometre. Keby som vsak bol pan zemegule, tak by som dovolil robit auta len Nemcom a Japoncom. Dobre, tak este Talianom, aby to tu bolo aj pekne a aby automechanici nezabudli pouzivat mozog.

ratan groch
28. dubna 2019, 11:26
3
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

Ad Lexus: Nesmierne krasne detaily (mimochodom velmi pekne fotky), mne sa napriklad velmi paci spatne zrkadlo, ktore posobi velmi odlahcujuco k tak velkemu autu. Ako bolo spominane ta mriezka je nesmierne obrovska a to zrejme nebude vseobecny trend, takze prave kvoli nej budu sucasne Lexusy rychlejsie starnut. Kedze sa predpokladam v dalsej serii zmensia, tak dnesna jasna rozpoznatelnost Lexusu bude o 10 rokov jednoznacne odkazovat na vek auta.

Ad Yakuza:
Japonci su mimoriadne zvlastny narod. Yakuza je stale sucastou spolocnosti, ale jej pozicia je ovela viac potlacena nez v minulosti. Okrem najjednoduchsich obmedzeni, ze ludia s tetovanim nesmu ist prakticky do ziadnych verejnych kupelov (kupele - onsen su tradicne a caste miesto stretavania sa Japoncov) su clenovia Yakuzy obmedzovani aj v mnohych praktickych veciach. Nemozu si napriklad kupit SIM kartu ci pausal u ziadneho providera. Takisto im v ziadnej banke neotvoria ucet a podobne. A ako sa o tom autority dozvedia? Velmi jednoducho. Kazdy clen Yakuzy je povinny svoje clenstvo v Yakuze nahlasit na urade. A kedze su Japonci naozaj zvlastny narod a clenovia Y. su hrdi na svoje clenstvo a sposob zivota, ktory vedu, tak sa kazdy jeden z nich ide na ten urad prihlasit. Uradnik sa mu pekne podakuje, navzajom sa 10 krat poklonia a Yakuzaka si zaeviduju na zoznam jej clenov.
Co sa aut tyka, tak vysoki predstavitelia uz teraz pouzivaju okrem S-klasse aj Lexusy (napr. Lexus LS 460), Toyota Century je pre vysoko postavenych politikov a klucovych predstavitelov japonskeho priemyslu ci pre vysoko vazene tradicne rodiny.
Hierarchicky system je v Japonsku velmi prisny a dodrziavany, takze rychlozbotalik, televizna hviezdicka alebo nejaky IT-ckar co ma vlastny biznis a mohol by si to dovolit si ho nekupi preto, lebo by ho spolocnost neakceptovala a vzdy by mu davala na vedomie, ze ma auto neprimerane svojmu postaveniu . Japonci su naozaj zvlastny narod.

ratan groch
24. dubna 2019, 13:14
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Nimrode, presne preto to pisem, ze prave Porsche si nepridu Nemci kupit, ale Hondu uz ano. Pri Porsche si kupou do Ceska odreze nemecky hovoriaci trh. A predaj v Cesku a na Slovensku bude podla mna otrava a nebude to za tyzden.

ratan groch
23. dubna 2019, 21:44
1
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Az v diskusii si uviedol informaciu, ktora je pre rozhodovanie podla mna podstatna. A to ze chces auto len na 2 sezony.
Viem, ze chces Boxtera, ale pokial nie si fachman, ktory spozna uz aj naznak chyby, resp. ake budu dosledky dnesneho stavu o 10-15.000 km, tak by si to nemal robit.

Hrozi ti, ze na teba padne Cierny Peter toho, na kom ostane potreba vacsej opravy. Keby si to kupoval na dlhsie, tak by to nevadilo, lebo by sa ti naklady rozratali na dlhsi cas, resp. by si mal pocit, ze to opravujes pre seba.

Pokial u teba naozaj prichadza do uvahy S2K, tak chod radsej do toho. Jazdil som s tym po hranicu mojich schopnosti a myslim, ze uspokoji aj o dost lepsieho sofera nez som ja. Okrem toho ti v mensej miere hrozi prekvapenie nahlej velkej opravy nez u Boxtera.

A treti dovod pre S2K je re-sale. Urcite ho predas drahsie nez ho dnes kupis. Uz teraz nie su a nepribudnu. Mozes ist az na hranicu tvojho rozpoctu (ratam, ze naraznik na nahly problem mas) Boxterov je predsa len v Nemecku ovela viac a cena nemusi o 2 roky stupnut vobec. Ak kupis Boxtera v Nemecku, tak ho uz nikdy do Nemecka nepredas. Nemci nam doveruju asi tak ako my ojazdenym autam z Bulharska a Rumunska.
Avsak S2K uz nie su a teda kupujuci budu ochotni prehryzt fakt, ze je z Ceska.

Urob vsak to, co uznas za vhodne. V najhorsom prides o 15.000 eur co sice nie je malo, ale zas svet sa kvoli tomu nezruti a bolo by super, keby bola toto najvacsia chyba v tvojom zivote, ked budes v starobe uctovat.
...

ratan groch
16. dubna 2019, 23:48
2
Všeuměl za 100 tisíc

AD MARTIN:
Uplne hore ti ponuka Zdeny 325 compact od BMW. Kedze ti hovori, ze je vo VELMI dobrom stave, tak je vo VELMI DOBROM STAVE. Toto by mala byt alfa a omega tvojich poziadaviek.
Nie je to VW.
BMW ta hadam ako znacka neurazi. Sestvalec je sice mensi, ale s tvojim rozpoctom by som nesiel ani na 3 tyzdne do Japonska, takze bud rad, ze je to vobec sestvalec.
A tie ostatne poziadavky sa tazko sklbia aj pri novom aute bez limitu, takze by si mu mal zavolat a ist si po to. Navyse pri dobrom kuse ten servis vobec nie je drahy. Na ebay si kupis obratom cokolvek, predsa vies, ze v Nemecku ich maju hafo. Robotu na starom BMW taktiez zvladne kdekto.
A jedinu poriadnu dialnicu mate este stale rozdrbanu a na ostatnych, kratsich je rozdiel tak maximalne 10 minut ci ides 150 alebo 120.

ratan groch
13. dubna 2019, 11:50
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Ja samozrejme viem, ze The Grand Tour bola pre teba iba show, uz si mi tvoj pohlad v nejakej diskusii pisal. Pekne od o teba, ze mas v piatok pozretu stvrtkovu cast :) A ze ten koniec bol silny, ked Jeremy nehral dojatie. Tam bolo vidno, ze nech je aky je, tak ma velke srdce. Zrejme od buducej sezony budu natacat iba to, co teraz pozname ako specialy a mne osobne to nevadi, lebo minutaz venovana Eboladrome a povinni hostia kedysi v Top Gear mi chybat nebudu. Dufam len, ze sa dovtedy nestane z Richarda uplny alkoholik, lebo v poslednej serii nevynechali jedinu prilezitost mu to vycitat.

Moj nazor na bublinu si cital v diskusii Radkovho clanku a podla reakcii je na tomto fore zjavne mensinovy. Tieto absurdne ponuky su uplny povrch sveta veteranov a podla mna je to fajn. Aj zla reklama je reklama a tymto tento svet zviditelnuju. Pre teba a ludi co sa vyznaju je len na zasmiatie a nijako sa vasho sveta nedotykaju. A ak na to nejaky "hejsek" naleti, tak hadam si to aj zasluzi. Ste podnikavy narod a niekto by mal tento zaujem vyuzit a poskytnut ludom, ktory chcu investovat do veteranov poradenstvo. Ak si budes uctovat 100Eur za hodinu konzultacie, tak ty budes mat z toho prijem zo znalosti, ktore uz davno mas a ked mu este aj pomozes s kupou, tak okrem dalsej provizie sa budes moct osobne zoznamit s autami, ktore ta zaujimaju, ale po ktorych by si inak nesiel.

Ako hovorili chlapci z Monty Pytons: Always look on the bright side of life

ratan groch
13. dubna 2019, 01:51
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krab, to porovnanie nebolo uplne fair :) Ta Fiesta rozdrvila Ferarri Testarossu.
A Cossie bola pomalsia ako Mondeo.

A cenova bublina je mozno dobra. Ked praskne tak nepadnu iba ceny Una, Favoritu a 613-ky, ale aj aut, ktore si autickari chcu kupit.

ratan groch
12. dubna 2019, 16:00
0
GMC Scenicruiser: Nejslavnější z chrtů

To s tachografom plati pre autobusy, ktore su firemne. Ked si kupite vlastny autobus, tak tachograf nepotrebujete. Aj ked je pravda, ze dramaticky vela autobusov, ktore nejazdia na biznis vela nebude. Ked som si urobil pred 2 rokmi vodicak na bus, tak mi nukali este nejake rozsirenie na kartu vodica. To by som uz zrejme mohol mat aj svoju kartu. Takto mi pomedzi prsty unika moznost zarobit si ako sofer MHD. Kam ten svet speje...

ratan groch
12. dubna 2019, 14:00
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Nyte is right
podla udajov co som si nacital sa bubnove brzdy davaju len do najslabsej verzie 70kW a aj to nie na uplne vsetkych trhoch.
BTW, toto je pomerne dlhe vlakno :)

ratan groch
12. dubna 2019, 13:42
0
Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo Elegance: Japonské barbecue

Ad Daniel
Daniel, vyborny clanok. Najma pasaze kde dokazes hutne a presne popisovat jednotlive casti auta.
Opatrnejsie s vatou: Vtip o pokoutnych opravach asfaltu nebo velmi dobry a pisat o jazde s graciou primabaleriny je klise pre copywriterov reklamny agentur, ktori nevedia o autach ani desatinu z toho co ty. Akonahle si zacal pisat o vysokej odolnosti k nedotacavosti, tak uz si to bol zase ty a bolo to znovu dobre.

Ad clanok:
Co sa exterieru tyka budeme si musiet zvyknut na novy parameter u aut, ktore maju vyznamny alebo az taziskovy predaj v Cine a to je CHUTNOST. Cinania maju iny vkus ako my a su ovela infantilnejsi. Pacia sa im pokemonovske a komixove veci.
Uz aj dokonca nova BMW 7 musela zvacsit nasavanie prednej masky az cez prednu kapotu, lebo to tak Cinania chcu. Cize auta pripominajuce niektorym prvkom realnu ci vymyslenu bytost budu na vzostupe. Zvykajme si, ze uz nie sme trendsetter-i. Toyota CRV uz vyzera, ze sa na exterieri podielali vyvojari hraciek.

Otazka:
Auto bolo porovnavane s Kodiaqom. V pripade ak si ho kupi zubar, ktory s nim vacsinu roka jazdi 8 kilometrov do roboty a naspat, tak by si mal samozrejme kupit benzin. Ak sa navyse paci detom a manzelke exterier v com je potom Kodiaq lepsi? Nerypem do Skodovky ani do Hondy, zaujima ma rozumny argument.

ratan groch
06. dubna 2019, 18:42
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Prepac, ak som si dovolil privelmi.
Buchanku nemam, ale pred troma rokmi som dostal super sexi napad a kupil som si skolsky autobus Mercedes O 405 N. Musel som si k tomu urobit aj vodicak na busy. Cela story sa mi nechce rozpisovat, ale nakoniec mi pracovnik ostrahy frankfurtskeho letiska zabezpecil odtah k miestnym poziarnikom, ktory ho pouzili na cvicne ucely. Aj ked to neznie super, tak oproti tomu co mi hrozilo za patalie s odstranenim autobusu z prevadzky v Nemecku, tak to bolo nadherne riesenie. Ale nelutujem, jazdenie po nemeckych dialniciach s cigarou v ustach za to stalo. Skoda len, ze sme sa nedostali na Nurburgring ako sme okrem ineho planovali...

ratan groch
06. dubna 2019, 16:25
1
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Elitarstvo, exkluzivita, pocit vyvolenosti, prirovnavanie konkurencie ku kozam, na to by ta bolo. Pozri si stvrtkovy special the grand tour z Mongolska. By som chcel vidiet ako by dopadlo tvoje Bugatti. Teraz sa ukazalo co si zac. Nastavil si take parametre hodnotenia, ze ziadne skutocne auto s tymi pravymi hodnotami nema sancu. Auto je dopravny prostriedok a Buchanka prepravi 9 ludi podla technicaku a ako prava ruska marsrutka tak v skutocnosti 15.
P.S.
Zajtra idem do SPA s jednou veselou slecnou zo Snini, ktora ma take kozy a je tak zvratena, ze keby si ju poznal, tak si vytetujes na chrbat SNINA FOREVER.
A po tomto cisto autickarskym argumente uz neviem v diskusii o Buchanke viac dodat :)

ratan groch
06. dubna 2019, 15:16
-1
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Beastar, trosku spomal.
Teraz som pozeral predaje vydobytku kapitalizmu, Bugatti Veyron a este som k tomu priratal aj Chiron a predaje nedosahuju urovne Buchanky.
A som strasne zvedavy ako toto vysvetlis.

ratan groch
05. dubna 2019, 16:23
2
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Radek, velka pochvala za novu profilovku :)
V roku 1990 sme si vsetci v Ceskoslovensku mysleli, aky sme sikovni a ake by sme dokazali robit auta, keby nas ti zli komunisti neobmedzovali. Miesto Skody sme videli na urovni Volva (v tom case pomerne rozsirena predstava). Preslo 30 rokov a Skoda sa naozaj dostala pocitovo vyssie ako Peugeout, Renault, Fiat, Citroen v ramci porovnatelnej triedy. Nikoho (Duster promine) nenapadne davat na rovnaku uroven Daciu a Skodu.
Preto uz to nemoze byt zakladne riesenie za najnizsiu cenu. Chceli sme drahsiu znacku, tak ju mame nielen v kvalite, ale aj v cene.
Takze komu sa zda Skoda draha, tak sa nic nedeje, mame tu lacnejsie alternativy a ked to nekupite vy, tak sa nemusite bat, ze Skoda skrachuje.
Nemyslim, ze sa este niekedy stanem majitelom Skody (som Slovak a my ak uz raz mame na Mercedes, tak na rozumnejsie varianty nehladime :), ale ked vidim v premavke lubovolnu novu Skodu, tak jej nemam co vycitat ohladom dizajnu. Naopak ma niekedy az prekvapi ako svizne a moderne dokaze v niektorych momentoch vyzerat. Za posledne roky som zo Skody trochu soferoval a viezol sa len v Superbe a Kodiaqu a takisto vo vnutri to vyzera velmi konkurencie schopne.
Myslim, ze vacsina kritiky prichadza od ludi, ktorym Skoda financne unika a staznostami si odovodnuju, preco ju nekupovat.

ratan groch
05. dubna 2019, 11:27
0
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

az take lahke to nebude. 72 hodin po zavedeni takehoto systemu na aliexpress kupis za 13,99 usd prevodnik , ktory bude na tieto ucely ziskavanu energiu deklarovat ako mrazak alebo vyhrievanie bazenu. Elektrarne budu v soku ako za tyzden stupne mnozstvo bazenov v Prahe 1.
Zas ani vyjebat s obcanmi nie je take jednoduche...

ratan groch
04. dubna 2019, 23:29
0
S Hyundai i30N fastback v Sosnové: Ještě o kousek lepší

Sakra, musim priznat, ze som este nedorastol na to farebne vyhotovenie - zakladna naterova v metalize. V tejto farbe sa ich vela do sveta nevyberie.

ratan groch
04. dubna 2019, 22:01
2
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

JEDNODUCHE POCTY
Isli do projektu, ktory nemali dobre zratany a navyse chceli zbierat body za ochranu prirody. Pri skutocnom naraste poctov pochopili, ze sa im auta na vynimku premnozili, parkuju si kde chcu a obmedzuju tych, co tam skutocne byvaju. Cize im ubudli peniaze do kasicky a maju staznosti od volicov, ktori v centre byvaju a maju tymto zhorsene parkovanie.
Teraz urobili cut, ktory by mal vytvorit rovnovahu - tvarit sa, ze sme bio greenpeace a aj udrziavat primerane nizke mnozstvo aut, na ktorych nezarabaju a nenasrat ludi, co tam byvaju.
A TU A TERAZ BY SI MALI Z TOHO LUDIA VZIAT PONAUCENIE:
Dnes im kazdy hovori o kolko lacnejsie je jazdit na elektrinu oproti fosilnym palivam. Akonahle mnozstvo elektrickych aut prekroci kriticku hladinu, tak im to tak zdania, ze sa z toho poseru. Benzin totiz nie je drahy, drahe su dane na nom. A stat si nemoze nechat ujst 10 percent HDP, ktore ma prave z tychto dani. Proste by chybali na zdravotnictvo, dochodcov atd.
A nema sa zmysel bavit ci ano alebo nie, ale len odkedy a ako.
Kedze sa nebude dat zdanit elektrina ako benzin, tak akurat neviem, ktorym sposob si zvolia na doplnenie vypadku prijmov.
AMEN

ratan groch
29. března 2019, 16:12
-1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Rock, vidim, ze mas dokonca 3 thumb up, ale prave o tom hovorim, ze mas snahu to vidiet vsetko v ciernom.
Ten clanok je prave o tom, ze sa to vypnut DA a BUDE DAT.

Preco spekulujes, co budeme robit, ked spalovacie auta zakazu, dnes zakazane nie su, tak sa tes.
Preco spekulujes, ze tlacitko bude niekde hlboko v menu, ved tie auta bude nadalej robit BMW, Volkswagen a dalsie automobilky. Preco by nam to oni mali robit tazsie? Ved takto nam vyjdu v ustrety a my ich budeme mat nadalej radi. V mojom aute je motor ON/OFF vyvedeny vo fyzickom tlacitku, ktore je po ruke a staci ho raz stlacit.

A co na tom, ze su dieselove auta v nejakej kliatbe. Ani v Cesku ani na Slovensku nam realne v najblizsich rokoch nehrozi, ze skutocne nebudes moct pouzivat dieslove auta. Za to, ze si vsetci nemozu dovolit elektricke auto si ludia mozu sami. Za to naozaj nemozes obvinovat uradnikov EU. Netusim, preco predpokladas, ze auta budu nevyhnutne drahsie a drahsie. Na trhu je velmi tvrda konkurencia a dovolit si len tak napalit cenu si moze dovolit Aston Martin a vyssie. Auta su naopak lacnejsie a lacnejsie. Za sociku musela cela rodina roky setrit, kym si mohla dovolit jedno z 5 bezne predavanych aut. Ak sa dnes rozhodnes, ze chces nejake auto, tak na nho dostanes pozicku, operativny leasing a dalsie moznosti, aby si ho mal. Samozrejme je chyba, ked si niekto neuvedomuje, ze nie vsetky veci su pre kazdeho a len niektori mozeme jazdit na drahych autach a vacsina by mala obmedzit svoj vyber vzhladom na svoje prijmy.

Ak ti vadi, ze benzinove emisie su na papieri take ci onake, tak si to nekupuj, ale ak chces benzinove auto, tak ti ho nikto nezakazuje kupit.

Rock, myslim, ze predstavujes buducnost v tych najhorsich farbach a pritom sa zatial nic zleho nedeje. A ak sa nieco z toho udeje, tak bud to nejako vyriesime alebo placme potom. Ale neplacme teraz, niet dovod plakat kvoli niecome zlemu, co sa mozno stane v buducnosti. Dnes je naozaj vsetko ok

ratan groch
28. března 2019, 22:40
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Vojto, dakujem pekne za clanok. Inak ak by si tu pisal trosku viac, bolo by to prinosom.
V reakciach ma zarazila "uminenost", zadubenost a zbrklost u niektorych diskuteroch. Ved sa mame momentalne najlepsie v historii motorizmu. Mozeme bezne jazdit na benzinovych, dieslovych, hybridnych, plynovych ci elektrickych autach. Kazdy z nas si moze dovolit ist na par kol na okruh alebo na stale dost usekov neobmedzenej nemeckej dialnice. A vsetci pozname nejaky usek cesty blizko nas, kde nebyvaju policajti a mozeme skusit nieco, co zakon inak sankcionujeme. Mozeme si kupovat auta ako este nikdy v historii vzhladom na nase prijmy a aj moznost vyberu. Ved kto z nasich otcov mohol paralelne vlastnit dve ci tri auta? Este pred 20 rokmi si nemohol student bezne kupit nejake auto a dnes pokial naozaj chce, tak si rozhodne nieco zaobstara. Budem mat teraz uz treti tyzden najnovsie BMW 320d. A aj ked mam moje coupe radsej, musim uznat, ze aj za tu jednu generaciu urobili krok vpred. Ano, tiez to ma automaticke on/off, ale ak si to prehodim na sportovy mod, tak sa to automaticky vypne.
Dobre, mozno bude treba stlacit jeden dva tri gombiky, ale na druhej strane tam budete mat taku automaticku prevodovku, ze nebudete musiet prehadzovat rychlosti vtedy, ked sa vam nechce. A ze tu usetrite viac pohybu ako pri stlaceni dvoch gombikov. Aby Vam nahodou ruky neodpadli...
Ja sam som velky fanusik manualnej prevodovky, ale na tej najnovsej trojke mam moznost popri automate aj sekvencne prehadzovanie a prehadzovanie padlami na volante. S tym, ze to ma prednost manualneho ovladania nad automatom, takze si padlom mozem motorom pribrzdovat auto pri prichode na cervenu. Sakra a je super, ze mam zrazu tri moznosti.

Co sa tyka toho citania znaciek, tak niekedy si mi stane, ze v cudzom prostredi pri viachodinovej jazde si proste uvedomim, ze neviem aka je na useku, kde prave idem povolena rychlost. Som v meste, ale v Rakusku, na obchvate a po pripojeni a sledoval som navigaciu a fakt neviem, kolko je povolena. Tak to za mna bude vediet auto. Kolkokrat idete cestu, ktora vas nebavi alebo nie ste uplne sustredeni a auto sa o to bude starat vzdy. A ked sa Vam to nebude pacit, tak sakra stlacite jeden gombik.

Je fajn, ze sme ostraziti a prirodzene nedoverujeme uradnikom EU, ale skusme sa pred vynesenim nasho postoja zamysliet ci to nahodou nebude mat aj svoje vyhody a ci tie nevyhody su naozaj take ohavne, ze uz bude soferovanie peklo.

Chlapi teste sa, tak dobre ako teraz sme sa este nikdy nemali...

ratan groch
26. března 2019, 09:39
4
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Chlapci moji a Vam sa posral intranet ci co? Ved ten koniec je uz zasadnutie redakcnej rady na verejnej diskusii.

ratan groch
24. března 2019, 17:35
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

a ospravedlnujem sa za spotvorenie tvojho nicku, Fandatik

ratan groch
24. března 2019, 17:31
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Ad Fanadik:
Zatial ziadny zivnostak neposielaj. Autor nema co posielat kontrolu, lebo autor nie je kupujuci a nic o kupe nevie. Zakon neobmedzuje pravo zakoktat sa pri rozhovore s absolutne zahorknutym clovekom(takto sa zadefinoval sam), ktory nie je kupujuci a ktoreho serie, ze auto, ktore nekupil on sa predalo niekomu inemu o par sto eur drahsie. Medzi nami dievcatami, keby predavajuci povedal autorovi, ze auto je vo fantastickom stave alebo ze nema ziadny problem s prevodovkou a 4 rychlostou, tak ver, ze by to Radek cele nepopisal len spojenim, ze sa predavajuci zakoktal, ale pekne by to rozvinul. Tu budem "devil advocate", lebo tu prihodu pozname len zo strany Radka a mozno ten rozhovor z pohladu tretej osoby posobil inak ako na absolutne zahorknuteho cloveka.

A k tvojmu miniprojektu: Nie je to uplne bezne, lebo ludia su lenivi a malo kreativni. Uplne nelegalna praktika by to byt nemusela, aj ked sa budes svojim snazenim uviest kupujuceho do omylu, ze cena na trhu je ina nez v skutocnosti. Cize mohlo by sa jednat o podvod. Ja osobne by som to nerobil, ale ak to urobis ty, tak sice zdvihnem obocie nad moralnostou akcie, ale uprimne ocenim realizaciu.
Moznych nasledkov konania sa velmi trapit nemusis (okrem karmy, ak na to veris), lebo preukazat primeranu cenu za ojazdene auto s potencialom youngtimeru by bolo pre kupujuceho nesmiene tazke. Uspesne by si sa mohol branit prave vyssie uvedenymi inzeratmi typu sanitka za pol mega.

ratan groch
23. března 2019, 11:48
1
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

STOP
Dobre, priznavam, ze som v prvom prispevku tohto vlakna jeho poslednym odsekom kontrolovane vyvolal diskusiu. A druhym som si to poistil, aby som sa mohol rano pozriet co vyvolam.10 reakcii za 10 hodin vratane noci nie je zle. Myslim vsak, ze tymto by som nemohol argumentovat ludom, ktori o mne hovoria, ze som mierne manipulativny, Teda nie vzdy spomenu to mierne. Ospravedlnujem sa za to, ale zas uznajte, ze diskusiu som k tomu vytvoril peknu. Obzvlast Radkovi, lebo by som si nikdy nedovolil urazat ziadneho autora na tejto stranke, lebo ju mam velmi rad a vazim si, ze pre mna vytvarate obsah.

Co som si vsak vsimol, a je to zrejme prirodzene, citatelia na tejto stranke su partia srdciarov s velmi dobrymi vztahmi. V zivote som nikoho z Vas nevidel, ale keby za mnou v Bratislava prisiel Junior, Beastar, Krab, Csaba a hocikto iny, koho tu poznam z diskusii, ze potrebuje na vikend pozicat auto, tak mu dam kluce a nic sa nepytam. A nemyslim, ze by som tu bol v tomto jediny.

K tomuto srdciarstvu vsak ciastocne patri aj pocit urcitej nadradenosti a pocitu prava, davat do suladu veci okolo aut v sulade s nasimi predstavami. A aj to je spravne, lebo kto iny by tak mal robit, ak nie my, co mame auta radi. Urcite nie kreativci v reklamkach co slapu na kokse a zacali vnimat auta, az ked sa zacala predavat prva Tesla.

Ale budme nad vecou, nesnazme sa byt urazlivi, cynicki, ironicki nad zabavnu a primeranu mieru. Dobre, tak smradi kurvia trh, ukazme na nich, zabavajme sa na nich, prostrednictvom novych citatelov vplyvajme na zmenu, ale ostanme uvolneni a v pohode.

Toto bola moja jedina vycitka clanku. Plus samozrejme zamierim svoju pozornost na cloveka, ktory dal Radkovi takuto profilovku.


ratan groch
23. března 2019, 00:40
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Inzinier: A presne preto som napisal poslednu vetu: Beriem to tak, ze ludia si mozu robit co chcu, ak tym neublizuju inym.
Radek si moze davat profilovky ake chce a predavajuci si mozu predavat za co chcu. Moze sa mi to nepacit, ale nebudem z toho robit "hate".

Napisal som, preco si myslim, ze tento clanok je nepatricny. Nie to, ze povyberal absurdne inzeraty, ale to, ze to cele popisuje v negativnej konotacii. Preco je v tom hnev? Co Vas na tom serie? Prosim, vysvetli mi to.

A dakujem za pochvalu. Verim, ze si precitas aj moje dalsie blogy.

ratan groch
23. března 2019, 00:08
-8
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Uplne presne neviem co ti na tom vadi. Kazdy ma pravo si predavat svoje veci za sumu aku chce.

Ad Ford Sierra: Muz co si mysli, ze povodny majitel to predava pod cenu ho kupil a predava za cenu, ktora je podla neho primerana. Kupil to za svoje peniaze a podstupuje riziko, ze to za tu cenu nepreda. Je to jeho biznis plan a kedze ju uz nema, tak asi urobil dobre rozhodnutie. Preco by mal tebe vysvetlovat po telefone ci huci lozisko alebo je pokazena prevodovka? Mozno naozaj zafungoval pojem nadejny youngtimer, mozno bol ochotny zaplatit par stoviek, aby bol jeho inzerat viditelnejsi. Ale nic z toho nie je tvoj problem. Nijako tebe ani nikomu inemu neublizil. Nemyslim, ze taketo veci by sa tu mali riesit.

Ad sanitka: Ano, toto je typicky vychcalek, ale ak to preda za pol mega, tak mu este kupim flasu Chivas-u, lebo by bol genius. Asi vsak vsetci tusime, ze kym neskrtne jednu nulu, tak bude majitelom super sanitky navzdy.

Radku, vacsina z tychto inzeratov moze byt na smiech, majitel Sierry mozno skor na polutovanie, ale nedokazem stale pochopit co teba na tom moze srat. PROSIM, nenahnevaj sa, ale cely ten clanok je rovnako krcovity ako tvoja profilovka. Raz davnejsie som sa ta uz dovolil v diskusii opytat, ci by si ju nechcel nahradit nejakou uvolnejsou.Beriem to tak, ze ludia si mozu robit co chcu, ak tym neublizuju inym.

ratan groch
18. března 2019, 15:40
0
Máme budoucnost

Ad Beastar:
Nemozem s tebou suhhlasit viac. Pisem o tvojom predchadzajucom clanku a kvalite aut.
Dnes dopoludnia som musel odniest svoje auto do servisu, lebo mi do nho na parkovisku nacuvala dodavka. V BMW mi dali vymenu nove BMW 320d xDrive automat M pack. Po sadnuti som si zacal nastavovat sedadlo. Ked som pod neho zasunul ruku, tak som ju mal ako v tovarni. Ziadna ochrana ako u mna, proste hned droty, zelezo, vsetko odkryte, aj ked neviditelne vzhladom na polohu. Dvere maju rukoväť (handle), ktora sa tvari pomaly ako kevlar, ale vyzera to ako za 5 korun nozik.
Na zaklade nasej vcerajsej komunikacie som to aj rozoberal s prijmacim technikom, ktory tam robi este od Slovenskeho statu a to iste. Veci v aute sa nerobia tak, aby vydrzali vecnost, ale tolko, kolko musia a zaroven musia vyzerat drahsie nez naozaj su.
Auto budem mat tyzden, tak potom budem hadam vediet viac o turbe a diesli v trojkovom bavoraku.

Co sa tyka Honzovho clanku, tak asi nebude zly, ked je tu pod nim takato debata. Nezabudaj, ze ty hodnotis dobry clanok inak ako ten, co musi redaktorov platit.

A k mojmu liberalizmu a veku: Som Slovak, takze zo Zakona o Slovakoch som konzervativec, ktory nosi na krku kriz a keby bolo zle, tak sa modli ostosest (o sto pet). V prvom prispevku som pisal, ze z Testarossy som nevedel zohnat ani len plagat. Keby som mal 26, tak by som nechapal, preco by sa nemal dat zohnat plagat auta, ked si ho v najhorsom mozes vygooglit a vytlacit. A ze sme kupovali z Brava od kamosov dvojstranky a stvorstranky. Z jedneho clanku o pobyte v USA, ktory napisal Krab som si vyratal, ze som od neho starsi. Kedze som to ratal, znamena, ze som si nebol a priori isty. Tolko k mojmu veku.

ratan groch
17. března 2019, 18:56
0
Máme budoucnost

A este senorovi Beastarovi:
Dakujem pekne za: Dovi
Obcas pouzivame aj verziu Dovi, dopo (dovidenia, dopocutia), nema to vsak vyznam pozdravu, ale pouziva sa to na konci rozpravania, ked chcete oznacit prihodu za neuveritelnu.
..... a ona mu v tej ogrcanej (poblite) sukni sadla do auta a odisli k nemu domov. Dovi, dopo...

ratan groch
17. března 2019, 18:39
0
Máme budoucnost

Kuci,
dam to sem aj ked mi to B. napisal nizsie, lebo mam nieco malo aj ku Krabovi:
Koukám že máš rád pohádky. A novinář by měl stavět na realitě a ne pocitech a domněnkách. Jestli bude Hanz takhle pokračovat možná jednou zbohatne jako Džej Kej Raulingová. Novinařinou to ale nebude.

Ad B.- Nebud prisny a rozhodny na Honzu, To, ze sa to nepaci tebe, neznamena, ze je to zle. Takymito tvrdeniama "moc pratel nenadelas". Toto nie je matematika, kde je bud spravne alebo nespravne riesienie.

Ad lepsie auta v minulosti: Ano, aj ja mam pocit, ze prave BMW su kazdou novou seriou menej BMW a viac obycajne auta. Tym mam na mysli interier, spracovanie, materialy atd. Straca sa pocit vylucnosti a nielen akoby ich dohanala konkurencia, ale zaroven akoby im to dovolovali (plne chapem dovody preco to tak je a kolko stoji kvalita ci luxus). Moralne by som uz mal moje kupe od BMW vymenit za najnovsie, ale ak sa pozriem na novu najvyssiu vybavu, tak sa mi proste zda nejako horsia. Minuly tyzden som bol v novej 850d (do pice, kto si kupuje dizel do 8. bavoraka?!) a je tam vsetko tip top, cez displej mozes ovladat domaci robo vysavac, ale akoby to uz nebolo to prave orechove. Nemal som moznost ho mat tak dlho, aby som to vedel pomenovat konkretnejsie, ale ten pocit bol okamzity.

Ad K. Uz som to pisal, ale pokojne este raz. Jazdenie na elektro aute je uplne ina sportova disciplina. Ked slapnem na plyn, tak to zacne svietit a blikat na cerveno, akoby som tulenim mladatom sekal amazonske pralesy s cigaretou v ustach. Ked pred vstupom do dediny predbehnem auto, tak mi klesne dojazd, ze mam strach, ze nedojdem po kostol. Pristrojova doska je z nejakych recyklovanych materialov, ktore sa tvaria ako recyklovane materialy. Cele je to ako za trest. Takto nejako sa musia citit Zidia, ked im vyhadzujeme na oci dedicny hriech za to, ze ukrizovali Jezisa.
Tak asi preto nemam rad elektricke auta

Ad my vsetci:
Ze stare auta boli lepsie nam trochu vyvratil stvrtkovy diel The Grand Tour, kde pustili na Eboladrome Ferarri Testarossa a Lambo Countach 5000 QV. Len jedno z nich dokazalo ist rychlejsie ako Ford Fiesta, druhe skoncilo za nim. Islo o dobre udrziavane kusy, ktore jazdili ako zamlada. Ferarri, od ktoreho sme nevedeli zohnat ani len plagat a Fiesta.

Myslim, ze sa Hamster trafil v clanku tak, ze nemusi ist na trestne kolo.

ratan groch
17. března 2019, 10:06
0
Máme budoucnost

Honzo,
keby som ten clanok cital vcera (v sobotu) tak za prezidenta v nasich volbach volim teba.
Ked budes takto pokracovat, tak sa z teba raz stane motoristicky novinar...
Srandy bokom, vynikajuci clanok, dakujem.

ratan groch
07. března 2019, 22:11
0
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

Ad beastar: Je to mimo aut, ale na vysvetlenie - Rusko je uz po starocia spravovane prostrednictvom miestodrzitelov, teraz povedzme gubernatorov. Popri uradnych riadiaicich existuju aj fakticki, castokrat v jedenej osobe. Tito ludia su skoro neobzmedzeni vladci na zverenom uzemi. Voci Kremlu maju povinnost udrziavat na danom uzemi poriadok a odvadzat stanovene penazne davky. Na oplatku si na svojom uzemi mozu robit co chcu, pokial to budu robit potichu a nebude z toho celostatny cirkus. Cize na ksefty radovo v desiatkach milionov eur sa nemusia vobec nikoho pytat, pokial to nahodou nie je strategicky zaujem statu. Celostatne bezpecnostne zlozky situaciu len monitoruju a eviduju, v pripade potreby potom s vinnikom zatocia prostrednictvom justicnej moci. VVP ma dost svojich veci, aby taketo kseftiky riesil.

ratan groch
06. března 2019, 19:02
0
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

Mazda CX30 - dalsie pekne auto z obdobia pred nastupom elektrickych aut na ktore si nebudu pamatat ani jeho majitelia
Zato Polestar 2 bude o 30 rokov cenene auto jedneho z prvych modelov vtedy uz kultoveho auta urcujuceho trendy, ako boli kedysi nemecke auta.

Ta Lagonda vo vnutri vyzera ako nemecky vlak 1. triedy. Cistucko, priestranne a nicoho sa nedotykaj. Myslim, ze to aj skonci ako prva Lagonda. Nebyt toho, ze bola najdrahsie auto sveta, tak po nej ani pes nebrechne. Volant vyzera, ze ho objednali z Aliexpresu. Velmi trendy, ale pri kazdom otoceni volantu sa z obrazovky neda nic precitat. Nomohli si aspon chlapi co nadizajnovali taky emotivny exterier aspon pisat sms-ky s ludmi co navrhli taky nudny interier?
Rusky senat sa mi paci. Ach, ci by som vedel sediet vzadu, plavit sa sirou krajinou a popri tom preskrtnut nejaky projekt za 75 milionov eur. Nie z tej pozicie, ze tomu rozumiem, ale len preto, ze mozem. A potom by som povedal Vasilijovi, nech zastane pri prvom jedle. V obleku by som pred bufetom jedol rukami grilovane kurca a popri nas by prechadzali nakladne auta so sliepkami na polorozbitej asfaltke. Rusko, krajina neobmedzenych moznosti.

A o tom, ze Stratos s lyzami tu mal prist v roku 1983 sa ani netreba bavit.

ratan groch
19. února 2019, 01:24
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Moj spolocnik v jednej firme to vlastnil par rokov a bol velmi spokojny s kvalitou prevedenia, pohodlim, velkostou. Zabavna zlozka tam vsak nie je ziadna. Aj ked mu auto vyhovovalo, tak stravil prilis vela casu v servisoch postupne s roznymi problemami, najme elektrika mu robila zle. Samozrejme to mohol byt zly kus, ale vzhladom na rozsah a mnozstvo chyb to vyzeralo, to auto museli vyrobit den po celofiremnej ozieracke. Jemu to sice bolo jedno, ale oproti spominanemu GL-ku vyzera menej stylovo a reprezentativne. Myslim si, ze ak po nom Pedro vyslovene netuzi, tak sa mu podari najst aj vhodnejsie auto.

ratan groch
10. února 2019, 13:35
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Mam velmi rad MHD. Ale len v cudzine. V Bratislave mam priemer cca 1x za rok a nemozem si stazovat. Listok kupim cez SMS, chodi to presne, oproti casom, ked som chodieval MHD je to modernejsie a pohodlnejsie.
Hlavna vyhoda je bezpochyby PARKOVANIE. Bratislava na tom nie je lepsie ako Praha. Nie je to nastastie Zurich alebo Tokio, ale viac casu mi trva cesta a parkovanie autom akoby som chodil MHD. Tym, ze este stale ako tak zaparkujem, tak sa neviem prinutit k systemovemu vyuzivaniu MHD.
Kombinacia pohodlnosti vytahom do garaze,, pocitu, ze nie som odkazany na ineho a aj trosku statusu, nebudem klamat.
A preco naopak v zahranici MHD?
Spoznavanie inej kultury, ako su obleceni, kam maju namierene, moznost dlhsie pozorovat tych istych ludi, potom ich vzajomna interakcia,miera slusnosti ci agresivity, uvolnenie miesta a pod. Zaroven je to namahanie mozgu na organizaciu presunov a orientaciu plus moja oblubena disciplina sadnut si na hociaky autobus vo velkomeste, odviest sa hocikam, potom sa cudovat a nejako sa dostat spat. To prinesie vzdy historky.
Uznavam, ze na dennej baze vo vytazenych casoch by ma to nebavilo, ale to, ze my na autickarovi mame volbu je super.

ratan groch
07. února 2019, 16:51
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Jimi, ja chapem, ze to ma nemusi byt the sexiest car in the world, ale naozaj by si v tom chcel jazdit daily, pokial nemusis? Urcite by som to zvladol na vylet po USA a mimochodom pomerne casto sa mi to napadne, ale ak nemusis rozvazat deti alebo tovar malej prevadzky tak s tym nemozes chciet jazdit.
Slovaci sme zrejme vacsi pozeri nez Cesi, ale aj u Vas musi byt nejaka hranica, ze toto uz nie. Hranica, kde uz nepodriadis vsetko len svojmu ucelu, kde uz mas aj osobnu hrdost a uvedomujes si, tvoje auto vysiela nejaku informaciu ostatnym.
A ak by okrem vzhladu toto auto splnalo vsetky dalsie poziadavky chlapca, tak sa podme hadat dalej, ja by som bol aj tak za hocaku alternativu, toto auto ma vsak vzhladom k poziadavkam aj dalsie ale...
Vladislav, naozaj by si toto niekomu urobil?

ratan groch
06. února 2019, 22:16
1
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Jimi,
je dobre, ze si dal fotku z oboch stran. Toto je priam esencia zabavneho daily auta ako pozadoval chlapec. Pre Kristove rany, keby som take auto dostal vo videohre, tak sa zabijem a idem hrat novy zivot.
Okrem parkoviska pred materskou skolou a Kauflandom s tym uplne vsade vyzeras ako debil. Keby si s tymto autom prisiel na prve rande po zenu, tak radsej pojde do mesta autobusom.
Podla najnovsieho prieskumu Ratan Groch Foundation, v tejto chvili na planete Zem nie je jediny clovek pod 15 rokov, ktory by v dospelosti tuzil po takomto aute.
Po tomto faux pas by si minimalne do roku 2309 nemal davat ziadne dalsie rady ohladom aut.

ratan groch
06. února 2019, 17:52
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Zdendo, Zdendo, pevne verim, ze 60 v mene je tvoj vek a zastupujes generaciu, ktora musela cestovat po Europe ako chudaci.
Tvoj dojem, ze peniaze sa nemaju vrazat do PHM a tvrdenie, ze cestovanie "ma byt taky nejlevnejsi" su dnes uz nastastie prekonane.
Ak mam pri vylete nacestovat niekolko tisic kilometrov, tak to rozhodne nechcem robit s dizlovym Pežotom bez vykonu, aby som si na pumpe suchal ruky ako som zas usetril 26 euro a potom jazdil 1000 kilometrov ako posrany, stale 80kmh dialnica/okreska/obec.
Asi si este nespal v naozajstnom 5^ hoteli, ked to prirovnavas so spankom v aute. Preco spat v aute??? Beriem, ze niekedy nie je ubytovanie po ruke, ale to uz si radsej vezmem stan a nafukovacku a vyspim sa mimoriadne vedla auta. Predstava spavat cely vylet niekde na parkoviskach na predmesti je pre mna strasidelna.
Ad zadanie:
Na Slovensku mame slovne spojenie "Aj ma pojeb, aj ma pusť..."(protahni me a taky me nech) pre ludi ktori nevedia co vlastne chcu.
Poziadavok je prilis vela a su prilis protichodne, aby sa z toho dalo najst rozumne vychodisko.
Kompaktne – prespia v nom dvaja ludia
moderne - puristicke
spotreba nepodstatna – nie agregat z lokomotivy
minimalne servisne zasahy, nezivit hydru – do 200.000 Kc
zabavne, uzit si cesty – daily
Jednotlive dvojice si skor odporuju. Aj ked sa z kazdej dvojice da najst riesenie, tak z tychto vysledkov sa uz neda zlozit ziadne auto, ktore by nebolo v podstate velikansky kompromis.
Ak si naozaj chce kupit auto, tak musi prehodnotit zadanie.

ratan groch
24. ledna 2019, 22:53
2
Řadicí páka na deset způsobů

Jakub, vyborny clanok a skvely vyber prevodoviek. Dobra praca...

ratan groch
24. ledna 2019, 22:38
1
Diamanty, ufo a bezbřehé možnosti: Víte, co znamená logo vašeho auta? - část 1.

TOYODA vs. TOYOTA
Dovolim si este doplnit zmenu nazvu Toyoda na Toyota. Okrem uvedeneho dovodu 8 vs. 10 tahov perom boli este dva dalsie dovody.
2. vyslovnost Toyota je zvukomalebnejsia ako Toyoda. Proste to krajsie zneje.
3. Kichiro Toyoda chcel odelit meno svojej rodiny od svojho biznisu.
To je samozrejme len na doplnenie, kedze je clanok o logu a jeho vytvarnom stvarneni,

Model AA je sice prve auto vyrobene firmou Toyota, avsak v tomto pripade sa jednalo len o dosledne kopirovanie z Ameriky doneseneho aut, konkretne motor zo Chevroletu, šasi a elektrika z Fordu. Podla drevenej mustry boli vyrobene identicke auta, rovnako aj motory boli vyrabane podla moznosti na 100 percent rovnako ako predloha. Za svoje prvu, skutocne japonsku Toyotu vratane vlastneho motoru povazuju az typ S v Toyote SA z roku 1947.

ratan groch
11. ledna 2019, 11:45
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Tak po tejto diskusii sa mi bude tazko presadzovat tvrdenie, ze muzi nemozu mat PMS.
Zlokocka, si velky bojovnik, klobuk dole...

ratan groch
09. ledna 2019, 10:30
0
BMW zrestaurovalo jediný dochovaný kus modelu 1600 GT cabrio

No teda krasavec to prave nie je :) Sice len z tych par fotiek vychadzam a aj ked jednotlive detaily su zda sa pekne, tak ako celok by som primarne ocenil nepochybnu snahu a estetiku by som nechal pochvalit niekym s netradicnym vkusom.
Nic proti nemeckym ucnovkarom, ale k meisterstück-u by ich zrejme nepustili.

ratan groch
08. ledna 2019, 19:37
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

a k negativnym odbornikom
Na Hondu Accord Coupe 3,0 benzinV6 mi takmer vsetci, este aj zeny, co rozoznavaju auta len podla farieb ako prve hodnotenie povedali, ze to musi mat strasnu spotrebu.

ratan groch
08. ledna 2019, 00:32
0
Hodně prostoru za málo peněz

sakra, dal som to o koment vyssie. Viem, ze sa da filter pevnych castic aj renovovat, ale ak by sa nahodou nedal, tak do CR-V stoji 170 000 ceskych. pri rozpocte 150 000 by to bol uz podstatny vydavok :)

ratan groch
08. ledna 2019, 00:28
0
Hodně prostoru za málo peněz

To auto je u zeny bez sance.
A ak nahodou bude treba menit filter pevnych castic, tak v tom ma Honda dost krute ceny. Novy na CR-V stoji absurdnych 170.000 czk. Nechce sa mi hladat kolko na F-RV, ale za "hubicku" to nebude.

ratan groch
06. ledna 2019, 17:23
1
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Csaba, dakujem za pochvalu mojich clankov. Snazim sa :)))
A som rad, ze si si precital aj moju reakciu na tvoj prispevok.
Ak suhlasis, tymto povazujem nasu diskusiu na tuto temu za uzavretu.
Amen.

ratan groch
06. ledna 2019, 15:45
2
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Ad Csaba:
Csaba, dal som ti minus. Robievam to zriedkavo. Po pravde ani neviem kedy posledny krat. Preco?
kvoli tomuto - co by na Autíčkáři mělo být, tohle je smutná denní praxe na pofidérním Autofóru :(
Prestan sa tu hrat na chytraka aj so svojou skratkou R. S. B. Q. B., ktoru nepozna ani vyhladavac.
porovnavat autickara s miminko.cz a casopisom Vlasta? to si strc do riti.
Ak sa ti to tu nepaci, tak zmizni. Pochybujem, ze tu budes niekomu chybat.
Navazat sa do ostatnych citatelov, ze nevedia vsetko o R. S. B. Q. B? Kriste pane, to necitaju len stari paprdovia ako ty, ale aj teenageri, ktori este NEMALI CAS spoznat tolko aut, kolko poznas ty. A ludia, ktorych primarne zaujimaju ine typy aut, ale so zaujmom si to precitaju a nemusia to hladat v 150 inych clankoch za poslednych 25 rokov.
Rad by som vedel ci sa prave tak vyznas aj v UTE cars, rozdieloch medzi vsetkymi typmi prevodoviek, maloseriovkach anglickych garazovych vyrobcov, historiu Duesenbergu a desiatkach dalsich tem.
Autíčkář uz nie je portal, ktory produkuje jeden clanok za tyzden, ale kazdy den tu najdes nieco nove. Ak je to tema co uz dokonale poznas alebo ta nezaujima, tak to kurva necitaj a prestan tu urazat ludi, ktori to napisali.

A bud rad, ze som si to po sebe precital, lebo som zmazal posledne tri vety, kde som ta uz len bohapusto urazal. Ako prosim? Ze ta to nezaujima? Tak presne tak isto nas ostatnych zaujimaju tvoje plky.

ratan groch
03. ledna 2019, 23:02
3
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Adam, JE TO TAK
cena Safrane biturbo Baccara 2 141 667 Kč
https://autonoto.sk/katalog/detail/renault-safrane-baccara-biturbo
E34 M5 sa dala kupit za 120850 DEM - 2 078 620 Kc
https://www.bmwgroupclassic-downloads.com/The%20M5%20Story/Media%20DE/DE_Datenblatt_BMW%20M5%20E34.pdf
vymenny kurz cca 17,20 (historicke kurzy CZK k DEM)

TAKZE ANO - SAFRANE BOL DRAHSI


P.S.
Ked som bol v novembri v MOTORCAR MUSEUM OF JAPAN, tak majitel zbierky, Shoso Maeda, mal prave RENAULT SAFRANE. Bol vystaveny na cestnom mieste spolu s historiou majitela a jeho rodiny. Bol som prekvapeny, ze clovek, ktory ma zbierku vyse 500 aut pouziva ako daily car prave Renault.

ratan groch
28. prosince 2018, 14:09
0
Lexus RX 450h L: Hlavně v klidu

vcera rano som siel z kosic do bratislavy. pri vychode z mesta, siel som povedzme 55kmh sa z ostrej bocnej pripojil na dvojprudovke tento Lexus a chlapik musel sliapnut na plny plyn, lebo som bol dost prekvapeny ako rychlo sa odo mna vzdaloval. teraz vidim, ze ma 0-100 za 8 sekund, ale ta pruznost 50-100 co ma to auto velmi slusne. Necakal som to.

ratan groch
28. prosince 2018, 13:52
0
Století Lancia | 1. díl

Honzo, vynikajuci clanok. Super sa to cita, krasny vyber aut, klobuk dole.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem