načítám data...

ratan groch

Jménoratan groch
BydlištěBratislavský kraj
Registracepřed 2.1 rok.
Poslední aktivitapřed 9.8 hod.
Komentářů u článků165
Pozitivních komentářů u článků56
Negativních komentářů u článků6
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Ako sme prišli k autu (1)

20. května 2018, 11:48 41 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Dnes o príprave na cestu (2)

24. května 2018, 21:33 6 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Na Varšavu!!! (3)

28. května 2018, 00:32 11 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.


Posledních 50 komentářů

ratan groch
předevčírem v 16:48
0
Vedete si svou servisku? A jak?

zaujimalo by ma, preco si ludia eviduju spotrebu. je to predsa fakt, ktory sa neda zmenit. mam prazdnu nadrz, natankujem. ak si to budem zapisovat, tak ju nebudem mat v buducnosti nizsiu.
Razim zasadu si nezapisovat vydavky k autam. Snazim sa, aby som mal dost penazi na to, aby som to mohol zaplatit. Uznavam, ze zapisovat si ukony a vymeny by som mal, ale kedze v sebe nemam uradnicku krv, tak aj to radsej nechavam na mojich servisakoch.
pre Krab: Co sa tyka toho, ze je obcas lepsie nevediet co stoja veci, tak som si pre japonske Porsche vsetky sumy, cla, poplatky, dopravu, preklady ani nezratal. Mal len tak nejak predstavu a namyslam si, ze som kupil dobre.

ratan groch
12. listopadu 2019, 15:00
5
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Drahy Ondro,
nez si vyberies auto, treba sa tu zamysliet nad niecim inym.
90K rocne je denne po odratani povedzme 2 tyzdnov na dovolenku 260km/den ci je piatok ci je sviatok. Ak len pracovne dni, tak 375km/den.
Zaroven chces na 5 rokov auto za 400 tisic co je asi 8eur na den...
Pri priemernej rychlosti povedzme 70km/hodinu (aj ked tomu neverim) to je viac ako 5 hodin denne soferovania, realne to bude 6.

BRATU,
ludia neziju nekonecny pocet rokov. Soferovanie je zabava, ale nie v takomto mnozstve. Potom je to uz len zabijanie casu tvojho zivota. Ak si vsak na takyto obrovsky cas v tvojom sucasnom zivote mozes vyclenit len cca 400.000 ceskych penazi, tak robis niekde chybu v uvazovani.
Bud si strasny lakomec alebo zarabas neprimerane malo vzhladom na to, co za auto si mozes dovolit.
Ak si lakomec, tak sa mylis v predstave, ze raz zacnes zit, ked budes mat dost. Zivot nezacne raz v buducnosti, ale zijes ho uz teraz.
Ak nemas dost penazi na pohodlnejsie auto, tak zvaz ci by si za inu pracu nemohol dostat viac penazi. Zijeme v obdobi velkeho komfortu, penazi je dost a niet pracovnej sily.
Ondro, nesrandujem, zamysli sa nad tym, pri soferovani mas na to casu dost.

Este ad auto: Ja razim teoriu najvyssej vybavy z dvoch dovodov.
Po prve pre teba, lebo je obrovsky rozdiel ci si kupis holatko a ci plnu vybavu z hladiska komfortu. Vacsi rozdiel bude medzi Passatom v zaklade a v top vybave nez medzi rovnakymi vybavami Passatu a Accordu.
Po druhe: Ak si niekto kupi auto v plnej vybave, tak ho urcite nebude poziciavat kadejakemu debilovi, ale bude si ho vazit a bude sa o nho starat, lebo vie co za to zaplatil. Takze az na vynimky je vacsi predpoklad menej zniceneho auta.
Navyse ak vyberies "nefleetovu" znacku, tak pravdepodobnost viacerych soferov sa este zmensuje.

Pri takych obrovskych cislach najazdu sa namiesto nejakej tabulky s pre a proti radsej pomodli, aby sa ti podari kupit dobry kus v najvyssej vybave a hlavne, aby si sa nestal ucastnikom nejakej havarie.
Drzim ti palce, Ondro.




ratan groch
03. října 2019, 14:15
1
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

Jakube,
vynikajuci clanok.
Velmi sa mi pacili jednotlive opisy, ktore boli zrozumitelne, jednoduche a nemusel kazdy skoncit nejakym radoby vtipkom.
Ocenujem aj nadhlad a odstup pri verdikte bez sentimentalnych sraciek, ale je vidno, ze mas auta rad.
A Radek, ze ma oko...

ratan groch
29. září 2019, 15:35
0
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Presne ako pises, muscle car si ich davali na ranajky. A ze ich tu bolo...Napriklad v Europe. Ak odratam plagaty v detskej izbe, tak takmer nula.
Zil som na konci socializmu a 613-ka bolo najsilnejsie auto co som tu mohol vidiet. A tie patrili iba podnikom a nie obcanom.
Tak ako muscle cars nemierili do Europy, tak europske auta nemierili do Statov.

ratan groch
23. září 2019, 15:44
2
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

Za mna velky obdiv za peknu recesiu. Myslim, ze aj marketingovo to zarezonovalo, ze dokazali upriamit na seba pozornost a zaroven ukazali sebavedomie a nadhlad nad dnes uz zomierajucim svetom autosalonov.

Juke u mna presiel postupnym prerodom. Ked ho uviedli s metrosexualno-homosexualnou reklamnou kampanou, tak som bol z toho tak znechuteny, ze som ihned Juke zaradil do suflika "Auto pre buzerantov". Ale postupne ako som ho vidaval na cestach som si uvedomil, ze to auto je skutocna individualita. V case, ked bezpecnostne predpisy a setrenie napriec koncernami nuti vyrabat auta, ktore sa na seba chtiac-nechtiac podobaju je Juke nezamenitelny. Nie je krasavec, ale je sam sebou. Navyse z informacii o nom, to vobec nie je zle auto. Takze to auto si neziskalo moju obdiv ci naklonnost, ale moj respekt. Navyse sa ukazalo, ze dizajnovy jazyk Juke nie je slepa ulicka, ale aj ine znacky zacali vyrabat tak trochu "komiksove" auta, ktore akoby nenavrhli dizajneri v kancelarii, ale skor kreslici manga pribehov. Za vsetky take auta spomeniem Toyotu CHR, ktora ma taktiez kopec akoby zbytocnych prelisov, tvary vyvolavajuce dojem sily, ci pruznosti.
Teraz som uz rad, ze taketo auto je, lebo prinieslo pestrost do niekedy nudneho automotive sektoru. Nove mi uz pride trochu menej odvazne, predsa len sme si uz na podobne auta zvykli.

ratan groch
15. září 2019, 11:22
0
Autokina jsou mrtvá, ale možná nás čekají kinoauta

Vcelku potesi, ked do Vas na parkovisku tuknej vysoke SUV, ledva sa dotkne kufra a projektor je hotovy, Alebo si nestastne cuvnete do niecoho, "co tam nemalo byt" a zas je projektor v riti.
V pripade poruchy mi nepride schodny ani variant, ze budem ziadat automechanika, aby mi opravil nefungujuci projektor (zrejme mam nieco s kablom) ci sa dokonca pokusim vojst autom do miestnosti, kde fachmann opravuje projektory. "Mlady pan, ja Vam nebudem vynasat moj diagnosticky pristroj za 8000 eur vonku do dazda na parkovisko, aby som vam zistoval preco Vam to nejde"
PRECO, KURVA, NEDAVAJU TAKETO OBRAZKY DO REKLAMNYCH KAMPANI NA TIETO PRAKTICKE VYCHYTAVKY, ale mlade pekne zeny a vysmieatych hipsterov s bio radlerom ako si po zapade slnka pri jazere, kde nie su komare pustaju film, ktory nie je este ani v kinach.

ratan groch
14. září 2019, 11:57
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

POPROSIM VYSVETLIT NASLEDOVNE:
1. AD DEFENDER: NACO POTREBUJE AUTO, KTORE MA "nekompromisní schopnosti v terénu" 400 konovy radovy 6 valec? Moje najodvaznejsie terenne pokusy su take, ze prejdem za ciaru krajnice na dostatocne sirokej ceste, tu je vsak dost "lesomilov", vysvetli mi to niekto?

2. AD HONDA: VYRASTAL SOM V OBODOBI, KED BOL ESTE ROSTAK J.P.BELMONDO. NAOZAJ JE "Největším trumfem Hondy tak zůstává její rošťácký vzhled" Ja si nemyslim, ze by som to auto povazoval za "rostacke" ani v roku 1988. Dal by si to niekto z vas ako plagat na stenu ako symbol "rostactva"?

3. NEVIEM O TOM, ZE BY SA SLOVENSKA ELEKTRIFIKACNA SIET SYTEMOVO PRIPRAVOVALA NA "BOOOM" ELEKTROAUT. JE TO V CESKU INAK? POZNAM JEDNEHO ELEKTROTAXIKARA A TEN UZ TERAZ PLACE, ZE DOBIJANIE JE OTRAVA KVOLI CAKANIU A CELKOVEMU KOMFORTU OBSLUZNYCH STANIC. CO SA STANE, AK O ROK PRIBUDNE 10.000 DALSICH ELEKTROAUT NAPRIKLAD V PRAHE?

ratan groch
12. září 2019, 12:41
0
Peugeot Rifter + stan Hussarde Quattro: Ideál aktivní rodinky

Kriste na nebesiach, ty to vidis a nic nerobis?!
Preco by si mal niekto kupovat za 3000€ stan a potom byvat na streche auta, mozno dokonca v styroch?
Netvrdim, ze sa to neda, ale ten komfort musi byt pekelne nizko.
Rozkladat, skladat, cistit, susit v pripade dazda. Prevrati aito v pripade nocneho vetra od mora. Zaberie kopec miesta v kufri. Je to francuzske, urcite po tretom pouziti budu umelohmotne prichytky polamane, nebude sa to dat ukotvit a zacnu nahradne riesenia.
Ano, spal som na lehatku na plazi pred par rokmi v Albansku, lebo zvysok posadky nebol schopny vecer nastupit do auta. Je z toho pekna spomienka a bezsenna noc.
Keby to bolo fajn, tak to uz davno vymyslime a rozsirime za socializmu, ked sme nemali peniazie, ale len sny. Ceski kutili by s Premkom Podlahom a sousedovic Tonickem prezentovali univerzalny stan na auto, zem, Himalaje. Pre rybarov, potapacov a s oddelenou kuchynkou a plynovym dvojsporakom.
Skor(spíš) verim, ze novemu Citroenu nebude po dvoch rokoch po nastartovani hlasit aspon 4 hlasenia chyb na infotainmente nez ze toto je trvalo rozumne riesenie na pravidelne prespavanie.
Uz majte trochu rozum a uroven. Nechcel by som to ani darom. Prajem vsetkym citatelom autickara, aby si radsej rozbili hlavu padom zo schodov nez kupili tuto sprostost.
Udajne ani Hitler nemal taku zlu karmu, aby si to musel v buducom zivote kupit....

ratan groch
10. září 2019, 23:29
0
Rover 75: Bitva o Británii

Ad Skipper:
Je krasne. Blahozelam. Mas vkus.
Tesim sa na blog.

ratan groch
07. září 2019, 18:37
2
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Csaba,
v prvom rade nezomieraj. Ja si myslim, ze aj ked budem mat 90, tak budem verit, ze vydrzim este 20 rokov.
To o najlepsich casoch som myslel vo vyzname, ze si dnes mozes pokojne kupit aj tie 3-litre, ktore spominas stale v dobrom stave.
Navyse vlastnictvo auta u nas je velmi lacna vec.
Mam na vylety Hondu Accord Coupe V6 3,0 a platim za nu asi 170€ rocne za poistku a raz za dva roky emisnu a stk.
Kedsi to porovnas s poistkami v Anglicku ci danami v Nemecku, tak si mozes drzat auto/a len pre radost bez toho, aby ta to financne realne zatazovalo. Tipujem, ze o 20 rokov bude auto zdanene ako luxus, ze znovu si budu moct rodiny dovolit nanajvys 1 auto.
Naopak pred 20 rokmi to este rodinam nevychadzalo kvoli kupnej cene.
Vo vedlajsom clanku o starej sedmicke z BMW pise Jakub, ze pred 30 rokmi stalo 2,5 mil. a dnes stoji tiez 2,5 mil., ale dnes mame mnohonasobne vyssie platy. Fakt mame teraz dobre obdobie...

ratan groch
07. září 2019, 14:16
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

A tak je to dobre. Je perfektne, ze si mozeme v sucasnosti vyberat nielen technologie, ale aj auta podla toho, kto ma co rad.
Osobne si myslim, ze o 20 rokov budeme tieto roky hodnotit ako najlepsie obdobie v dejinach motorizmu, kedy si relativne mozeme dovolit vsetko

ratan groch
07. září 2019, 12:42
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Neviem ci si mal niekedy bezklucove auto, ale pre mna je to naj "feature".
Samozrejme by som to zvladol aj bez toho, ale je fajn, ze nemusim pchat ruku do nohavic ci tasky a zaroven vies, ze ho mas niekde pri sebe, lebo ti otvori ci zavrie dvere.
A kedze do auta nastupujes zakazdym ked niekam ides, zima leto, mesto dialnica, kratka dlha trasa, tak jeho pouzivanie je VZDY spojene so soferovanim.
Prekvapuje ma, ze som nikdy nebol v situacii kedy by som potreboval vyhrievany volant. Nechodim v zime do hor, byvam v meste, auta su v garazi. Uplne vazne, tuto vetu pisem 5 minut po predchadzajucej a ani jedna vlastna spomienka na prilis studeny volant.

ratan groch
23. srpna 2019, 14:35
5
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Pekny flame si vytvorila, pani Zlokocka, pekny...

K pribehu len tolko: Ak v roku 1994 niekto vystupi z Bedfordu, tak velmi ine cakat nemoze... Kto si kupi Bedford??? Preco s nim nejazdi len v Arkansase, Missouri a mozno este tak v Utahu, aj to mimo miest s viac ako 5000 ludmi?

Moje zaciatky s road rage
su z 90-ych rokov, ked som si zo zadneho miesta v skodovke 105L neuvazene zatukal na celo (medzinarodne gesto vyjadrujuce pochybnost ci je adresat dusevne zdravy) autu, ktore nas predbiehalo a islo velmi agresivne, ludovo povedane "jak kokot". V aute sedeli dvaja chlapi, ktorym steroidy premenili telo na kopku svalov a v pripade ak pred tym mali v hlave mozog, tak im ho steroidy z hlavy bezo zbytku vytlacili. Zacala nerovna nahanacka, ked nas dva krat predbehli, jeden vyskocil z auta z bejzbalovou palkou rovno k nam. Svaly mu nastastie nedovolili bezat rychlejsie nez spiatocka na plny plyn. Vratil sa do auta a situacia sa zopakovala. Poznali sme okolie a mierili smerom na najblizsiu policiu, ale. Ich BMW s ciernymi foliami nemalo problem nas znovu predbehnut a zablokovat nam cestu. Zablokoval nas v kopci a ked znovu vyskocil spolujazdec z auta, tak na jeden moment jeho velkost sposobila lokalne zatmenie slnka. V jednu chvilu bol uz len asi len 2 metre od nas a mozno klamem, ale kvoli vystrekujucim steroidom sme museli zapnut stierace.
Trvalo to od prveho zatukania na celo minimalne 3 minuty, ale ten chlap bol nazureny rovnako, ak nie viac. Ked pochopil, ze nas znovu nedobehne, tak po nas hodil bejzalku a inak odolny plech kufra skodovky sa takmer pretrhol. Keby tu palicu hadzal smerom hore, tak vyleti na orbitalnu drahu. To toho hodu dal tolko sily, ze zrejme na moment precitol a uvedomil si, by v sirsom centre Bratislavy zrejme nemal zabijat 3 este vcera teenagerov a nechali nas potom utiect. Ludia z blizkej autobusovej zastavky na to pozerali a najodvaznejsi z nich by mozno po velkom prehovarani bol ochotni ist na sud ako utajeny svedok. Koniec 90-ych rokov v Bratislave bol miestami celkom drsny.
Dodnes nechapem ako je mozne, ze sa ani jeden z nas v aute neposral. Popravde, mozno som na zachod nesiel este par dni potom.
A poucenie: Absolutne ziadne. Dodnes sa dostavam do situacii, kedy zurim ja alebo zuria na mna. Nemyslim, ze je toho dramaticky menej alebo viac. Zijeme vystresovane zivoty a takyto druh ventilovania napatia tu bude aj v buducnosti.

Sprava z roku 2037.
Autonomne vozidlo Quing hou sa na 3 urovnovej dialnicnej krizovatke pred Viednou zrazilo autom cinskeho giganta Tesla. Po vzajomnej vymene dat spustila Tesla obrovsky DDoS utok (znamy z 10. rokov tohto storocia) na celu aplikacnu siet Quing hou v Latinskej Amerike. Situaciu musel nakoniec riesit az Council, ktory po 11 sekundach utok zastavil. Prve skody su vycislene na 197M juanov. (Klikni na dalsiu spravu: USA so spojencami zacal v Afganistane rozhodujuci utok na teroristicke jednotky Talibanu)
Takze ako vidite ani v buducnosti to nebude lepsie

ratan groch
23. srpna 2019, 11:24
1
Kdo zabil evropské MPV?

Nebudem klamat, tych som uz par na golfovych ihriskach videl :)

ratan groch
20. srpna 2019, 10:37
2
Kdo zabil evropské MPV?

ak pravnik z clanku musi chodit za klientami a parkovat v meste tak asi 25 centimetrov dlzky medzi najkratsim V-klasse a Zafirou.

By ma zaujimalo co mu nakoniec doporucil. Keby za mnou prisiel pravnik vo V-klasse alebo by dosiel na golf na parkovisko, tak by vyzeral, ze sa popri praci zivi ako vodic Uberu.

Nespominam si, ze by som na golfovom parkovisku za posledne roky videl co i len jednu mini dodavku.
Ked teda chce clankovy pravnik sekat formu, tak si musi kupit dve auta. Funkcne pre zenu a reprezentativne pre seba.
Jeden cas na to bola odpoved Mercedes R. Kamarat si s nim ale narobil iba novych kamaratov v servise.

ratan groch
17. srpna 2019, 20:35
0
Střídání stráží u koncernových kabrioletů. A3 mizí z nabídky, objevuje se T-Roc.

Ad fotka od Sausages
Ak nejdes v cabriu sam, tak uz mas problem so spolujazdcom ci chce alebo nechce strechu dole
Chcel by som vidiet, aby zo 7 cestujucich v kabrio autobuse aspon jeden nevrieskal, ze treba zatiahnut strechu. Tak to si neviem ani predstavit.
Inak uz aj na tej fotke plne obsadeneho auta to vyzera ako za trest. A keby v aute nebolo 7 chlapov, ale co i len 3 zeny, tak si do nho nedokazu zbalit veci ani na pol dna na plaz.
A dnes sa budem modlit k sv. Kristofovi, aby som nikdy v takom aute nemusel sediet.

ratan groch
10. srpna 2019, 21:48
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Jane,
tie kresla su standardne priplatkove alebo individual? Su krasne...

ratan groch
10. srpna 2019, 13:11
0
Nové Hispano Suiza se testuje v Barceloně. Vypadá...zvláštně.

Hispano Suiza
Zatial vsetky, ktore som videl boli nadherne auta.
Toto vyzera akoby ho dali robit mne. Je tam vidiet snahu o nadviazanie na historiu, prepojenie na buducnost, ale absencia schopnosti a kumstu.
Kombinacia modernej prednej casti s retro vzadu a prekrytymi kolesami vyzera ako nepodarena studijna prace studenta 2. rocnika architektury, ktory nerozumie autam. Ma ich rad, ale velmi tomu nerozumie.
Interier akoby navrhoval clovek, ktory v zivote nezil v luxuse, ale tak nejako si ho predstavuje.
Konzola palubnej dosky zo siveho plastu z Aliexpressu v kombinacii s el. budikmi na pozadi so sepia filtrom, ktore vyvolava pocit maly zo 17. storocia, kde su este niektore casti sveta nezname. A preco ma sklenene prekrytie v tvare kosodlznika, ktore presahuje az nad lavy vyduch klimtizacie?
Z toho isteho plastu (ja viem, ze je to bruseny hlinik ci nieco drahsie) je nad stredovym tunelom uplne absurdny vystup do priestoru, ktory vyzera ako moja predstava konca lode Star Treku, ale to som bol tretiak na zakladnej skole. Luxus naozaj nie je nadrbat do volneho priestoru nieco o com si dizajner mysli, ze je cool a nema to prakticky vyznam, a zaroven sa to da vyriesit cistejsie.
Chapem pozdlzne pruhovane drahe drevo na hornej palubovke s umyslom vyvolat pocit rychlosti, ale takto okato a prvoplanovo? To je na urovni upravcov aut z Bruntalu.
Za trochu pochybnu povazujem aj kombinaciu tazkeho dreva a ultra lahkeho kevlaru, trochu schizofrenicke ci chceme auto lahke, rychle alebo luxusne a konzervativne. Stresne okno tiez neznizuje tazisko.A co sa tyka detailov, tak dve nerezove sruby uchtavajuce bocnicu palubnej dosky si mohli odpustit. Toto su prave tie drobnosti, ktore odlisuju rado by luxus od luxusu. Nechaju si usit volant za 72 cloveko hodin v Bentley a potom to zosrubuju ako Defender.
Podme sa zamysliet nad investicnou prilezitostou.
Kupite si jedno z aut z limitky, ktora vobec nemusi mat nasledovnika, cize cena znacky do buducnosti vobec nemusi byt udrzana. Takychto suflikantov najdeme po svete tucty, preco verit prave tomuto. Lebo kupili dnes uz takmer bezcennu znacku?
To jednu chvilu zvazoval aj Beastar, ked si vyberal sucasne auto. Nastastie on to myslel ako vtip.
Neverim, ze tito neznami ludia vytvoria auto s vybornymi jazdnymi vlastnostami, tipujem, ze podvozok odladili za 300 hodin na Catalunyi a so snehom si starost nerobili vobec.
Pre kupujucich to budu mrzko utopene peniaze. Budu radi, ak dostanu naspat 17 centov z "investovaneho" eura.




ratan groch
09. srpna 2019, 16:50
3
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Ved pockaj beastar, ked sa dnes vecer vrati JFK z tovarne, tak ti to pekne vysvetli.

ratan groch
07. srpna 2019, 18:46
0
Čtyři genetické experimenty

Bola to Audi 4, ale ako Exeo sa to zacalo predavat az vtedy, ked vysla nova A4. Lenze povodna bola velmi podarene auto a preto ju prebrendovali a mohli nadalej ako spolahlive, dobre a hlavne lacnejsie auto predavat so zameranim na chudobnejsie trhy.
Ale tu sa asi neda hovorit o genetickom experimente. Tu len vytazili model co to da v miestach, kde nemali ludia na novu audi4

ratan groch
04. srpna 2019, 17:34
8
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Mily JFK,
dakujem, ze si prispel do diskusie k tomuto clanku.
Uz ti tu viaceri vysvetlili, ze autor zdaleka nie je taky blbec ako ho popisujes ty. Verim, ze ti to je uz jasne.
Co sa tyka odbornej stranky, tak sa takisto nasli diskutujuci, ktori o tom vedia viac nez ty a pekne ti to aj vysvetlili.
Co sa tyka tvojej podprahovej potreby urazat diskutujucich, ze nemaju dostatok penazi na nove auto a musia jazdit na 10 rocnych, tak je to u niektorych pravda. A pokojne to napisu a ostani sa im snazia poradit rovnako ako pri kazdom inom zadani. Ak by si tu bol dlhsie a cital pozornejsie, tak by si pochopil, ze su tu aj ludia, ktori nevedia kolko zarabaju a nie su to schopni to odhadnut s presnostou na +-25.000 czk (po slovensky 1000eur). Ale nemaju najmensiu potrebu to tu riesit, lebo vedia, ze nad nimi su ludia, ktori to nevedia o rad vyssie. Cize tlacit na pilu, ze mas vyssi prijem ako niekto iny tu nikoho neurazi, ale ani nezaujima. Proste to na Autickarovi neriesime.

Co je potesitelne, ze ta tu nakoniec vsetci poslali do pice. A vsimni si, ze napriek tomu co tu pises sa ti to najprv snazili vysvetlit argumentmi a diskusiou. Bavili sa s tebou ako s ostanymi a nie ako s trollom. Ale ty nechces diskutovat, ty sa nechces nic dozvediet, ty si tu chces dokazovat aky si frajer, chytrolin a majster slova.

Na portali Autickar.cz je vzacne to, ze diskusia tu ma uroven. Ze tu nekoncia spory tym, ze si ludia nadavaju do debilov, ze si vazime, a ak nie, tak aspon respektujeme nazory druhych. Nechodime sem s tym, ze sa potrebujeme vyvrieskat zo svojho posraneho zivota alebo si dobijat ego urazanim druhych. Ze sa tu v diskusii dozvies veci, ktore su pre nas z pohladu fanusikov aut prinosne.

Pred par tyzdnami som mal problem ziskat nejake informacie o aute. Ked som pri prvom clanku napisal diskutujucim co mam za problem, tak som dostal do dvoch hodin viacere odpovede medzi inym s tym, ze som dostal kontakt na toho praveho cloveka, ktory mi v nedelu zohnal informacie, len preto, ze som sa odvolal na cloveka z diskusie tu. V reklame na Master Card tomu hovoria priceless, na nezaplatenie. Ai takto to tu funguje a ty sem prides so svojimi picovinami.

Rozhodne nie si hlupy a urcite sa o auta zaujimas a vyznas. Nick JFK si uz ale asi sprofanoval nadobro. Mozno by si mohol skusit zacat znovu s inym nickom a uvidis, ze tu nie sme len banda sektarskych podivinov, ale je to fajn miesto, kde sa mozes venovat veciam co ta bavia.

P.S.
Nie som Freudov pravnuk, ale nebude to tym, ze by si si potreboval poriadne zajebat? Normalne so zivou zenou. A prisaham, ze to nemyslim ako ziadnu urazku ale ako podnet na zamyslenie.



ratan groch
03. srpna 2019, 23:54
5
Ta nejhorší auta, ve kterých můžete vyrazit na první rande

Ak sa nejake auto naozaj na prve rande nehodi, tak je to nakladne auto.

Viem, ze ste v Cechach daleko pred nami, ale na Slovensku by ste s Hummerom H2 este neboli mimo. Myslim, ze pred niektorymi klubmi by stacilo otvorit dvere a o volne sedadlo by sa rozputal boj. Nepodcenujte zeny. Mnohe z nich by spoznali, ze mate drahe, nanichodne auto, takze nenarabate s peniazmi rozumne. A tych, ktore by Vam ich pomohli minat najdete stale viac nez dost.
H2 by si svoje cestujuce nasla lahko.

ratan groch
03. srpna 2019, 16:20
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Sedrik, mas absolutnu pravdu. Myslim si vsak, ze clovek, ktory si chce kupit Boxter si nekupi Corvettu len preto, ze ma motor v strede. Koncepty su prilis rozdielne a kupujuci sa sotva (stezi) rozhoduje medzi tymyto dvoma autami. A prave takto sa eliminuje realny pocet kupujucich.
Nesledujem predaje aut, ale podla mna sa ich preda asi tolko co Toyobaru, cize v podstate nic. Kazdy dealer v Austin, TX ich preda viac nez v Cesko-Slovensku dokopy.

Po pravde, neviem si seba predstavit vystupovat z tohto auta pred ludmi. Az na par vynimiek s takymto autom vzdy a vsade vyzeras, ze si tu nespravne.

ratan groch
03. srpna 2019, 13:28
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Tu je vidno velkost slovenciny, ktora ma slovo tyrkysova. Pridavnym menom (adjektivum) sa da odtien doladit. Mozno nemame ekvivalent na "dycinky", "floutek" a "má flastr za kradené šmé", ale farieb pozname v slovencine mozno aj 13 (muzi na celom svete len 6).

Mna by vsak zaujimalo, kolko sa ich v Cesko-Slovensku preda. 50K usd v USA sa s lahkostou vysplha na 60K eur a tam uz po odratani "bych" kupujucich sa ti zvysni zacnu prisnejsie pozerat na detaily interieru, kvalitu spracovania a vlastne vsetkeho za urovnou "wow" efekt.

A klobuk dole pred upravcami. Ja sa v motoroch nevyznam, ale nechapem ako mozu mat vychytane, ze to tam pojde namontovat, ze sa to bude dat zapojit a ze to bude fungovat.

ratan groch
26. července 2019, 12:34
0
Jak vypadá skutečné auto Jamese Bonda?

Adam,
viem, ze to bolo myslene len ako bonmot, ale doprava v Myanmare (dokonca si to prve "a" ani nemusel pouzit) je priblizne rovnako nebezpecna ako jazda z Barandova do Zlutych Lazni. Dokonca ani police or army presence v uliciach nie je ocividna. A budhisti v sarlatovych ruchach nenosia nic, cim by ta mohli ohrozit. Urcite by si sa mal bat viac hadov ako zbrani.
Z tohto pohladu je okrem casti Strednej Ameriky a Mexika urcite nebezpecnejsi Afganistan, kde su popri ceste vraky aut, ktorymi unaveni vodici zisli z cesty a "nasli" minu. Takze aj malu ci velku potrebu je lepsie urobit priamo na ceste nez si z nej odbehnut k stromu. Tam je skutocne dobre riesenie mat dostatocne spevneny podvozok. Pocas 100 km jazdy z Kabulu lubovolnym smerom uvidis na checkpointoch viac pusiek a kalasnikovov ako v muzeu zbrani. A samozrejme miestni Landlordi pouzivaju takto upravene auta. Pripadne s desatrocnym chlapcom na zadnom sedadle, ktory sa stara svojmu panovi o volne chvile. Myanmar naozaj nie...

ratan groch
18. července 2019, 16:34
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

MV_cz, predpokladam Ministerstvo vnitra Ceske republiky,
takto ma presne vyzerat kvalitna odpoved. Dakujem. Zo Slovenska to mam blizsie, tak si mozno pockam na koniec tohtorocnej sezony a kouknu te ceste na zoubek.

ratan groch
15. července 2019, 22:44
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

tak mozno ist koncom oktobra (rijen) ci zaciatkom marca (brezen), to uz si dufam cyklisti zaliezli do kanalov alebo z nich este nevyliezli.

ratan groch
15. července 2019, 17:30
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Co sa tyka tych cyklistov, tak pokial viem, tak na Transfagarasane nie su. Ale este som to tam nebol. Mozno sa k tomu bude vediet vyjadrit niekto, kto to uz ma za sebou.

ratan groch
15. července 2019, 17:26
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Isiel som to teraz v januari. Do Zurichu. Po Mnichov z Bratislavy nic specialne, nesiel som tam ani prvy ani druhy raz.
V Mnichove som bol v muzeu BMW do zaverecnej (nieco mi hovori, ze ty tam nepojdes aj ked je tam pekne) a kedze bol januar, tak uz bola tma a do toho dazd so snehom a hmla. Ten kus cesty po svajciarske hranice bol horsi ako Mordor. Keby tam bol v ten den Frodo Pytlik, tak sa otoci a ide naspat do Kraje. Som sa skoro posral co som nevidel ani krajnice a obcas sa z nicoho nic len vynorilo auto z tej hmly a tmy. Drzal som sa vlavo, lebo som veril, ze ak sa niekto rozhodne len tak zastavit, tak hadam to urobi na pravej strane cesty. Takto si predstavujem ocistec.
Ked som sa o tyzden vracal domov, tak som siel cez den a to bola spanila jazda (tak ste inak nazyvali vase drancovacie vypady na Slovensko, nastastie odvtedy ste uz vsetky vojny prehrali :) a nechcelo sa mi verit, ze to moze byt ta ista cesta.
Takze ti prajem, aby si mal tu cestu ako ja spiatocnu...

ratan groch
09. července 2019, 18:11
2
To nejlepší za dva miliony

Pane, necital somcelu diskusiu, takze mozno si uz toto auto vyskrtol.
Pokial vsak nie je pre teba Alpina BMW, tak v D5 by som si ta vedel predstavit. Pri tak vysokom najazde km urcite ocenis pohodlie na urovni luxusu, kvalitne spracovanie, nizku spotrebu, dostatok sily, bezpecnost, nenapadnost aj exkluzivita.
Kto sa nevyzna, mysli, ze mas BMW, kto ano, vie ze si soliter s vkusom. Mozes v tom jazdit po meste a mozes dat "za vyucenou" hociakemu blbcovi, ak bude dovod alebo budes mat chut.
Velkost je uplne univerzalna a na ziadnom stretku nikoho neurazis, nikto ta nebude mat za vandraka a nebudes vyzerat ako exot.
Na tie okruhy to nie je, ale urcite by si tu kdekoho nahovoril na vymenu na predlzeny vikend. Ty s jeho na okruh, on s tvojim do Dolomitov.
Nech sa rozhodnes akokvek, prajem ti, aby si bol s nim spokojnh, lebo ak nebudes, tak si to tu potom od teba schytame v diskusii :)
Stastnu ruku...

ratan groch
06. července 2019, 17:53
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Ad Krab:
Myslim si, ze za to zostarnutie mozu dve veci.
Ta prva je fakt, ze su vo vonkajsom dizajne odvaznejsi v case uvedenia na trh a reaguju na momentalnu situaciu. Cize je tam o dost mensia ucta k tradicii a kontinuite.
V case ked to vyjde je sice auto zaujimave a dokonca to je jedna z moznych vyvojovych vetiev, kam by sa mohol dizajn uberat,
avsak ich postavenie na trhu a sila ovplyvnovat vyvoj je mala. A po pravde aj ten dizajn je hlavne ucelovy.
Preto sa zatial vzdy dizajnovy jazyk uberal inym smerom ako navrhovali korejci. To nasledne sposobi, ze ich smer je slepy, nema pokracovatelov a zakonite vyzera auto staro, lebo ostatne automobilky idu inym smerom.
Sami to potom este zabiju tym, ze nove auto urobia dizajnovo dost ine ako bol predchodca snaziac sa zachytit najaktualnejsi trend.
Na druhej strane je zaujimave, ze prvy krat musela europska znacka, BMW, ustupit poziadavkam azijskeho trhu. Hovorim o obrovskej prednej maske prerastajucej az na kapotu. Pre nas to posobi sedlacky, agresivne, prehnane, v BMW o tom samozrejme vedia, ale napriek tomu museli ustupit, lebo poziadavky ryzojedov (nechcel som pouzit slovo zltych, lebo by to bolo politicky nekorektne a ani azijcov, lebo to su aj ti, co piju a pozeraju porno az ked je tma, aby ich Alah nevidel ).
Vysvetlenie v zatvorke je hlavne pre novych citatelov, aby videli, ze aj diskutujuci su tu na urovni, respektujuc vsetkych ludi bez ohladu na pohlavie, narodnost, rasu, nabozenstvo, politicke presvedcenie a podobne gebuziny.

ratan groch
06. července 2019, 11:40
0
Přichází SSC Tuatara - nejrychlejší hypersport světa

medzicasom si mozes kupit inu gumicku a naplnit nou svoje ambicie.

Prepac BigBen, ten for nema nic spolocne s tebou, ale tak si nahral na smec, ze som si nemohol pomoct.

ratan groch
06. července 2019, 11:37
0
Přichází SSC Tuatara - nejrychlejší hypersport světa

ad dva pary pneumatik: mozno ani nebude treba kombi. Mozno uz dnes ziju ludia, ktori ked idu rano do garaze, tak vedia ci dnes chcu ist do roboty alebo skusat pokorit 300mph.

ratan groch
06. července 2019, 00:43
5
Společný základ pohromy

Honzo,
cital som clanok dva krat a z mojho pohladu si to uz prekombinoval. Priznam sa, ze neviem presne co si tymto clankom chcel povedat.

Editorial ma svoje vlastne pravidla, ale mozno by mal nejaku myslienku zdielat alebo myslenie podnietit.

Samozrejme chyba nemusi byt vo vysielaci, ale iba v prijmaci. Zatial sa mi tu nestalo, aby som az v takom rozsahu netusil o co tu ide.

Ale scenare Lotusu konciace krachom pobavili :)

ratan groch
05. července 2019, 16:44
3
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Mily D,
Octavia I je kult. Je jeden zo symbolov ako sme zacali dobiehat zapad. To auto Cesi postavili tak dobre ako len vedeli a to auto bolo dobre. Ak si to nepamatas, tak mat Octaviu alebo Hyundai bol rozdiel ako ist na Spartu a Xaverov. Hyundai/Kia sa medzigeneracne zatial vzdy poriadne zlepsili a stale sa mozu zlepsovat. Skoda sa uz nemoze zlepsovat na uroven schopnosti, ale len na uroven rozhodnutia koncernu. Cize ziadna Skoda i30N a Stinger.
Avsak Hyundai na prelome storocia bol pokus/omyl. Co bolo fajn, na tom sa stavalo, co nie, slo do riti. Revolucia, porazime vsetkych, ukazeme im, ze Korea je najlepsia (az taky velky rozdiel zas medzi sev. a juz. Koreou nie je).
Skoda postupuje evoluciou bez naroku na omyl. Ani Rapid nebol taky pruser ako sa hovori a este len bude hovorit.
Beastar sa nemusi s kazdym pacickovat a nie kazdy ho musi milovat, ale hadat sa s nim na fore o autach zo zaciatku storocia pomocou informacii, ktore si si vygooglil nie je rozumny napad.
Citat:
Nepřijde mi,že by Octavia I výrazně předčila tehdejší korejskou konkurenci. S korejci zkušenost prakticky nemám, ale zas o tolik horší už to být nemohlo.
Odpoved je mohlo. Tie auta nemali okrem ceny takmer ziadnu zbran. Loajalita zakaznikov bola na zaplakanie. Sluzili len na to, aby zaplatili vyvoj lepsieho auta, ktore potom predaju inemu kupujucemu. Skodovka mala uz 20 rokov, ked sa narodil zakladatel automobilky Huyndai a my sme uz jazdili na 105-ke, ked urobili prve vlastne auto. Automotive nie je sutaz Miss, ze buduci rok moze vyhrat hocikto.
Spotrebitelska pamat je dlha a obzvlast u druheho najvacsieho vydavku v zivote (po byvani).
Takze aj ked dnes uz vyraba Hyundai/Kia porovnatelne vozy, tak trestne body z minulosti si nosi so sebou. V spojitosti s narodnou hrdostou pre "vlastnu" automobilku vsak bude minimalne generaciu v tychto koncinach "len Korejec".

ratan groch
03. července 2019, 23:46
2
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Pozrel som si ich stranku a v casti FAQ ma toto dostalo:

Jsem holka, můžu jet?
#meTOO. Neděláme rozdíly jestli máš šášulu nebo prcinu.

ratan groch
30. června 2019, 21:07
2
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Rozdíly v řízení mezi Fastbackem a hatchbackem by poznal snad jedině profesionál. Máte štěstí, že já se mezi profesionální novináře a řidiče řadím, a tak vám o tom můžu něco říct

RADEK NA HRAD!!!

ratan groch
28. června 2019, 19:50
1
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

Vojtano, dostal som ho z BMW ako nahradne, takze nebolo moje a netusil som, ze je taky druh jazdca. Zas tomu autu nic zle neurobil, len to parkrat dal do cervenych cisel. A on sa po tom tesil aky je pretekar a robil potom u mna doma poriadne a v dobrej nalade. Asi preto....

ratan groch
28. června 2019, 15:30
1
Jsou všechna auta stejná?

Ad Beastar: Nespochybnujem kvalitu Mercedesu. Prave vcera som mal moznost sa v ramci mercedesovskeho projektu ranajky s hviezdou zviest na C43 coupe AMG a potom na GT63AMG. Ak ma niekde pocas jazdy policajti odfotili, tak mi nedaju pokutu, ale ma rovno zastrelia. To GT-cko je vo vnutri krasne. Sedadla tvrde, vyfuk striela, mobil sa dobija bez snur, spracovanie naozaj prikladne. Bolo zlacnene na 164K €
Takze mas pravdu, stale vyraba Mercedes luxusne auta, Ale aura vynimocnosti Mercedesu na zaciatku storocia po postmamutovom obdobi padla a uz sa tam nikdy nevratila. Mercedes=kvalita dnes uz nie je zauzivany symbol ako tomu bolo v minulosti.
Hadam je to teraz zrozumitelnejsie.

ratan groch
28. června 2019, 01:07
2
Jsou všechna auta stejná?

Myslim, ze za znizujuce sa rozdiely moze hlavne fakt, ze celkovo sla kvalita vsetkych aut hore. Neviem si spomenut, kto v sucasnosti robi vyslovene zle auta.
To, ze uz Mercedes nevyraba tak premiove auta nie je v tom, ze by to nevedeli alebo zabudli, ale ten kusok k dokonalosti stoji uz prilis vela na to, aby to mohli premietnut do ceny.
Uz sa to neda zlepsit lepsim nastavenim strojov na linke, ale museli by pridat viac rucnej prace, ktora je nepomerne drahsia, obzvlast k rozdielu ktory dnes dokaze vytvorit oproti stroju.
A tie stroje si uz mozu dovolit vsetky automobilky. Takze niet dovod, aby bol Renault lepsi nez Citroen a vice versa. Navyse sa automobilky coraz viac koncentruju do stale vacsich koncernov. V Bratislave sa na tej istej linke vyrabaj Citigo aj Up. Doobeda jedno, poobede druhe. Tu linku neobsluhuju horsi pracovnici pri lacnejsej znacke a takisto konrolory kvality nemozu byt pri kontrole jednej znacky benevolentnejsi.
Automobilky si navzajom davaju motory aj mimo koncern. Jednotkove BMW do reklamy dava zabery na auto odchadzajuce za zapadajucim slnkom, ale nie, ze dovnutra dava motor z Peugeotu.
Zaroven je obrovska fluktuacia odbornikov. Kia Stinger je dieta byvaleho sefa M divizie BMW. Albert Bierman sa ani nestahoval z Mnichova do Korei, ale ju konstruoval vo Frankfurte.
Jozef Kaban navrhol Veyron, sefoval v Skodovke, chvilu bol v BMW, aby skoncil v RR.
To su vsetko faktory, ktore vedu k tomu, ze auta sa na seba podobaju coraz viac.
Napriek tomu vsetkemu sme nikdy v minulosti nemali taky obrovsky vyber roznych aut a hlavne taku dostupnost ako mame dnes. Zabudnime na spomienkovy optimizmus a tesme sa, ze zijeme dnes.

ratan groch
26. června 2019, 16:10
4
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

a najhorsie to je, ak sa to dostane do ruk jazdcom, ktorych jedina pretekarska schopnost je zatlacit plynovy pedal na podlahu.
Minule som mal na par dni Mini Cabrio a v meste som ho pozical elektrikarovi, ktory mi doma nieco prerabal. Chlapec nemal v ziadnej zakrute dost podradene, smerovky nepouzival, lebo on predsa vie kam ide, premavku cital ako prvak na zakladnej skole po dvoch tyzdnoch slabikar, ale na kazdej rovinke tomu najebal plny kotol, predbiehal tak, ze by sa aj samovrah bal o zivot a ked sme dosli do nejakeho toho elektrikarskeho obchodu, tak vyhlasil, ze sa "celkom da, ale chcelo by to silnejsi motor".

ratan groch
26. června 2019, 13:09
5
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

Na Slovensku mame prislovie:
NAJLEPSIE ZAVODNE AUTO JE FIREMNE!!!

ratan groch
22. června 2019, 14:25
0
Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo CVT Executive: Komfortně všude kolem

Ako vikendovku mam 3 litrovy VTEC benzin. Bohuzial automat. Ako rad by som ho vytocil az do "řvaní". To mozem akurat tak na najvyssej rychlosti a to uz som za 200kmh, takze sa to neda uplne hocikde. Kazdopadne ak mas manual, tak si mozes vybrat, kolko budes tlacit na pilu, ak mas automat, tak ten vyber nie je na tebe.

ratan groch
22. června 2019, 13:02
0
Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo CVT Executive: Komfortně všude kolem

Prave ten automat ma mrzi na Hondach. Sakra naco robia vyssie otackove VTEC-y, ked si ich potom nemozete vytocit az k cervenym cislam?

ratan groch
16. června 2019, 00:08
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Ako vtip je to dobra rada, ale nie je uplne univerzalna. Pred mesiacom sme boli na predlzeny vikend v spa rezorte pri Zahrebe. Pre nas je to 4,5 hodiny pokojnej jazdy. Pisem to vsak preto, ze ma Zahreb nesmierne pekne prekvapil. Podobalo sa to na Bratislavu, ale bolo to menej stresove, viac tradicne s velkymi trhmi s ovozel a domacimi produktami ako med, olivovy olej a figy. Byvali sme v mestecku Marija Bistrica, 30 km oboma smermi to boli nadherne horske okresky, ze som musel zastavit, lebo uz priatelka nevladala nosit v sebe obed. Na Slovensku vela takychto ciest na jazdenie nemame. Takze do Chorvatska nie k moru alebo nie v lete.

ratan groch
02. června 2019, 13:45
1
Střípky z historie Volva: O velkém korejském dluhu

Tak este raz mimo aut:
Chlapci, ale ved ja tam nechcem ist zit a nijako neadorizujem KLDR. Akurat, ze mame krajne nepresne informacie o tejto krajine. V prvom rade to nie je socialisticka ani komunisticka krajina. Statna doktrina je čučche. Na mile daleko od nasho vnimania sveta. Preto akonahle je ciastkovo hodnotena cez nase kategorie, tak sa da vyhodnotit ako zla.

Ad Velky brat: Problemom dneska nie je ziskat informacie ale ich analyzovat. V pripade, ze sa statny aparat zameria na akehokolvek cloveka, ten nema absolutne sancu ostat anonymny. Vid odpocuvanie nemeckej premierky !!! Americanmi. S tym miznutim to tiez nie je tak, ze sa polka Korejcov rano zobudi s tym, ze mozno sa nevratia domov. A netreba zabudat, ze aj my mame demokraticke metody odstranenia akejkolvek zaujmovej osoby. Od poskodenia reputacie, cez vyhodenie z prace az po sikanovanie spojene s vysokym psychickym natlakom. Verte, ze mechanizmy su rozpracovane do detailov a v praxi vyuzivane.

Ad situacia v Korei: Davno neplati, ze hranica je nepriedusne zatvorena. Cez hranicnu rieku s Cinou denne chodia paseraci a nosia tovar i ludi. V Peknigu je cela stvrt Korejcanov, ktori presli cez tuto hranicu. Dostupnost modernych technologii je ovela vacsia nez si myslime. Spolocnost riesi napr. velke problemy s drogami. V Korei sa vyraba speed, samozrejme primarne nie pre domacu spotrebu, ale ako to uz byva, cast si nasla cestu aj medzi mladych ludi.

Tymto ukoncujem svoje prispevky mimo ramec aut. O tyzden pojdem autom na dlhsi vylet a ked budem mat potrebu, tak si taketo chytratctva odlozim na blog.

ratan groch
02. června 2019, 01:07
-9
Střípky z historie Volva: O velkém korejském dluhu

U nas je Kim Il Sung ovela znamejsi pod menom Kim Ir Sen.
Az necakane velky presah do dejin, dobra praca.
Co sa tyka toho rozvoja a stavu tak zmeny v poslednom desatroci su naozaj velke. Celkom ma prekvapuje, ze kazdy mesiac sa ceskymi novinami prevali nejaky silno dehonestujuci propagandisticky clanok, ktory ich opisuje dobre nie ako ludozrutov, ktory okrem deti jedia uz iba korienky a koru stromov. Nechce sa mi zistovat ci je to sucast podbidky pre firmu v Nosoviciach alebo povinne preberane clanky od nasho velkeho brata spoza oceana. KLDR je velmi uzko prepojena s Cinou a preto ruka v ruke s rozvojom vlastnych cinskych automobilov sa budu rozsirovat aj v Korei. Neprekvapilo by ma, ak by mali o 10 rokov viac nez 80 percent aut elektrickych. Inak na Slovensku taketo vysoke domy ani nemame.

ratan groch
30. května 2019, 18:08
0
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

ad beastar: Ja viem, ze nie som dobry, ale to o Lambe a Jaguare som nepisal ja, ale Skipper.

Nechcel som sa nikoho dotknut a ak ano tak sa ospravedlnujem. Skoda vsak uz nie je v ceskych rukach a Cesi nemozu ovplyvnovat v ramci znacky takmer nic. Prave to som chcel napisat, ze Vam zo Skody ostala uz iba historia a hrdost. A napriek tomu sa dari Nemcom vyvolavat dojem, ze Skoda je stale ceske rodinne striebro. To je skutocny obdiv k tomu ako dokazali, aby Cesi mali radi ich firmu.

Este raz. Rad si rypnem, ale tentokrat ak som to urobil, tak nevedomky.

ratan groch
30. května 2019, 17:07
0
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

To som nemyslel ako podpichovanie alebo posmievanie. Na Slovensku vyrabame najviac aut na svete na cloveka a nemame vobec ziadnu znacku. Porsche Cayenne sa robi kompletne v Bratislave a rozhodne to nie je nase auto :)
Navyse ten problem s "ceskostou" znacky nastastie nie je na tomto portali. Je pravda, ze na tejto stranke ma viac fanusikov Mazda nez Skoda, ale nikto ju bezdovodne neuraza.
Kdezto na viac mainstreamovych portaloch o autach je vecna vojna medzi vernymi fanusikmi ceskej znacky a jej neprajnikov plus permanentne dehonestovanie Hyundaiu. Na auto.cz v lubovolnom teste zvitazi Skoda nad akymkolvek superom. Vzdy sa najde kategoria v ktorej je nasa Skoda lepsia. To som mal na mysli

ratan groch
30. května 2019, 16:37
0
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Obdivujem VAG ako dokazal udrzat v hlavach Cechov, ze Skoda je ceska znacka.
Pred dvoma tyzdnami Skoda predstavovala nejaky derivat Superbu. Svetova premiera to nazvali.
Urobili to pocas majstrovstiev sveta v hokeji, ktore sponzoruju uz skoro 30 rokov.
Takze to prebehlo na Slovensku, odprezentoval to nejaky Nemec z ustredia a cele v anglictine. Ani naznak ceskeho prvku. Este aj pivo sa davalo slovenske.
V Cechach nemozu rozhodnut aky motor bude Skoda mat, na akej platforme bude, po pravde zrejme mozu Cesi len rozhodnut ci bude pri pase prestavka o 9:20 alebo 9:30.
Napriek tomu je Skoda dobra ceska znacka a Hyundai zly korejsky pankhart.
Klobuk dole pred Nemcami.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus ST 225 2.5 2006
Ford Focus ST 225 2.5

2006 rok výroby
225 koní výkon
2 500 ccm objem

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
101 koní výkon
2 500 ccm objem