Sedrik
Jméno | Jan Pivoda |
---|---|
Bydliště | Praha 8 |
Registrace | před 7.2 rok. |
Poslední aktivita | před 20.6 hod. |
Příspěvků ve fóru | 14 |
Komentářů u článků | 453 |
Pozitivních komentářů u článků | 170 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
BMW M2 Competition
Už rok mi dělá radost. Auto, které v době uvedení novináři označovali za nejlepší BMW divize ///M a to přesně do doby, než vyšla verze CS. A to bude nejlepší nejspíš pouze do doby, než vyjde nová M2, která už je na cestě.Jaké tedy je aktuálně “druhé nejlepší” ///M BMW na trhu? Jak se s ní žije, co jí jde dobře, co jí jde hůře a koupil bych si ji znovu?
Posledních 50 komentářů
Kdyby jen v Cčku - není to tak dávno, co jsem jel v taxi v novém Ečku a měli jsme vzadu se ženou fakt málo místa. A to řidič nebyl žádný obřík a seděl normálně....
Jezdím v noci minimálně, takže jsem neměl možnost to nějak extenzivně zkoušet, ale ty LED světla jsou naprosto skvělý - svítí neskutečně, opravdu se dá jet tak, že zapnu dálkový a prostě to neřeším. Počítač si ostatní auta sám najde a prostě na ně přestane svítit, ale svítí všude kolem.
Jediné, co neumí (a je to pochopitelné) - když jede doprotivky náklaďák přes horizont - než "vykouknou" světla náklaďáku, aby jej moje auto uvidělo, tak buším řidiči do očí dálkovejma LEDkama, což asi není nic moc. Tak si dávám pozor a v tomto případě světla vypínám.
Všiml jsem si ale, že když má náklaďák světla na střeše, tak jej auto uvidí a světla vypne (aspoň mi to přišlo).
Jinak na mě za celou dobu co auto mám nikdo neblikal, že bych jej oslňoval. Palec nahoru.
Takže LED světla jsou určite krok kupředu. Jestli jsou "must-have" záleží, jestli je člověk využije. Já je měl na M2C v základu, ale třeba kdybych kupoval Porsche a měl za ně připlácet 60k, tak pro mě to smysl nemá. Pokud bych ale jezdil často v noci, určitě bych byl spíš pro si za ně připlatit.
"což ale znamená, že se auto vždy po vypnutí o pár centimetrů pohne a necitlivě se zarazí o nějaký jistící kolík v převodovce."
To má převodovku? Jsem si myslel, že EV auta (s výjimkou Tajkana) převodovku nemají?
Adam je moc hezké auto - souhlasím. Stával jede u nás před domem - žlutej tuším s červenou střechou (nějaké takové divoké kombo) a líbí se mi moc.
Irwinek: mě by zajímalo to, jestli se cena z ankety do prodejů promítla. Tj, prodeje před a prodeje po.
Jinak soutěž auto roku je zcela k hovnu. Auta jsou stavěná pro různé účely. Některá aby dělala všechno průměrně, některá aby dělala jednu věc skvěle. Pokud bych akceptoval citát "aby dělalo dobře to, pro co bylo navržený", tak by vítěz musel být vždy nějakej sporťák, nebo HC offroad - jiný slovy auta, která byla navržena na to, aby dělala jen jednu věc dobře.
Soutěž bych zrušil a ušetřené peníze bych věnoval do vývoje levného syntetického benzínu.
Futurama:
Mighty Pharaoh, it hurts when I breathe.
Well, then what do you think you should stop doing?
K motoru ve Ferrari SUV si pokusím tipnout.
Bude to V8 s turbem a možná PHEV, jako v SF90
Důvody mám 2:
1) všichni konkurenti mají stejný motor (DBX, Urus, Benteyga)
2) když se koukám na hodnoty CO2 a když vezmu, že Lambo jasně ukazuje, že to jejich SUV se asi rychle stane nejprodávanějším modelem značky, musí tam dát něco, co je nezabije na emisních "povolenkách"
812 Comp - 385g/km
SF90 - 154g/km
Dle informací od správce flotily ve firmě, kde dělá žena je čekačka na Supa teď přes rok a půl. Takže to asi není problém jen BMW.
K ceně: kamarád jej bude kupovat. Nevím přesně specifikaci, ale říkal, že to je verze pouze s pohonem zadku a max výbava. Ceníková cena 1,5, cena pro něj 1M bez DPH. Když jim k tomu dá u nich koupenou zánovní i30, tak to bude za 0,5M bez DPH a to jde.
Drahý to je, ale jak jsme tady už mockrát říkali: za tu ceníkovou cenu to nekupuje nikdo.
Poslední auto, které mělo spotřebu pod 10 byla Miata.
Od té doby se motám kolem 11-13.
Jízda na spotřebu mě baví, když jedu dálky a po nudných silnicích. Nikdy to ale nepraktikuji takto extrémně - spíš jde o to, že přepnu všechno do "eko friendly" režimu a snažím se stáhnout spotřebu během tripu dolů.
Ale souhlas - na 180 koní je spotřeba pod 5l super. Pokud budu brát, že při normálním provozu to bude těch 6,5, i tak to je skvělé.
Dálnice je pro mě naprosté peklo - nebaví mě po ní jezdít, ale je to nejrychlejší cesta, jak se dostat tam, kde se budu za volantem bavit. SYstémy, které by mě po dálnici svezly v mém autě bez toho, abych musel cokoliv dělat by byly super. Ale za jedné podmínky: jedno tlačítko na přístrojové desce (ne v nějakém obskurním sub-sub menu v infotaimentu) a celé se to vypne. A skutečně vypne: ne, že to pořád bude dávat pozor a pokud to vyhodnotí X/Y/Z tak to začne řídit, ale opravdu OFF. Totálně. A žádná kontrolka, že to je vyplé!
Pokud by to takto bylo, klidně bych si to do auta pořídil. Jenže takhle to fungovat nikdy nebude, takže všechny bezpečnostní asistenty z výbavy vyhazuju. Nevěřím tomu, že by mě neotravovaly.
Ragnarok: hezký plán. Taky na něčem podobném pracuju (i když ne tak radikální). A asi tomu i pomůže aktuální Covid situace. Předtím byl HO možný sem tam. V předchozí práci mi to navíc musel vždy někdo schválit.
Teď po Covidu se přemýšlí úplně naopak - možná budeme rušit pevná pracovní místa. Možná budeme mít lidi, kteří nemají na centrále vůbec místo a pracují jen z domu. A i pro mě to vypadá, že kdybych sem jezdil 2-3 dny v týdnu, tak nebudu nikomu chybět a vše ostatní se vyřeší online.
Uvidíme, ale zdá se, že se blízká na lepší časy a možná nebude nutné spojení dobře placená práce a bydlím v metropoli.
ridehenry - k těm cyklopruhům: myslím si, že smyslem toho, že je dělají je právě ukázat lidem, že mají svůj prostor a nebudou se muset motat mezi auty. Cílem je tedy vytáhnout lidi z auta na to kolo tím, že jim nejdříve nachystají prostor.
Nechci to obhajovat, protože zrovna budování cyklpruhů si myslím že radnice v Praze (po celé Praze) dělají blbě. Byl jsem teď v Reichu a tam cpou cyklopruhy spíš na chodníky, což mi přijde lepší (pokud to jde). Ale nejsem odborník.
MBMB - souhlas.
Tak rok zpátky jsem u holiče vyslechl následující rozhovor holiče a klienta (pán tak kolem 50). Odehrává se to v Praze.
Klient: ta doprava, to je děs. Všude kolony, zaparkovat se nikde nedá. Centrum pořád ucpané.
Holič: to je pravda. A kde bydlíte?
Klient: Bydlím v Dejvicích
Holič: A jezdíte autem?
Klient: no jasně. Všude jezdím autem.
Já si nemyslím, že nutit někoho jezdit dopravou, která mu nevyhovuje je řešení. Ale je nutné si uvědomit, že města nejsou nafukovací a prostě místo dojde. To je fakt, se kterým se nedá nic dělat - pokud nezačneme bourat budovy. Osobně nemám problém jezdit MHD a zvlášť v Praze, kde je metro, které prostě doprava nezajímá.
Znám lidi, kteří by do MHD nevlezli, protože by to pokazilo jejich "sociální statut". Hmm - ale parkovat na trávě 2 km od místa, kam chci jít, to je pro ně OK.
Tak...tak jo.
Přesně tak. S dopravou bojují všude.
Problém je dle mého mnohem složitější, než je naznačeno v článku a hledat snadná řešení pak vede k adoraci komunistů, jako těch pravejch pánů projekťáků (jak tady někdo v diskusi už provedl). To, že dnešní "komunisti" na radnici musí zohledňovat takové prkotiny, jako osobní vlastnictví, nebo dopad na životní prostředí, což ti "praví" totalitní komunisti dělat nemuseli (rozhodně ne v takovém měřítku), to už růžové brýle nevidí.
Nabídka snadných řešení složitých problému, toť cesta k volebnímu úspěchu VV, ANO, SPD a podobných řešitelů. Děkuji pěkně.
Ještě, že jsem během pobytu na okruhu zapomněl, že je tam časomíra. Už tak jsem byl zbytečně namotivovaný :)
Ale užil jsem si to moc a i když je to daleko, přijel bych znovu: zvláště, pokud bude pršet.
Taky si myslím - je škoda, že (jak tady někdo psal) u nás v ČR pokud někdo jezdí starým autem, zvlášť MB, AUDI, nebo BMW, tak i když je v dobrém stavu, lidé na něj koukají skrz prsty.
Mě první napadly staré Mercedesy: 1995 - 2000. Jakékoliv, ale čím větší, tím horší. MB E-classe W210, nebo S-classe W140 jsou podle mě celkem hezká auta, ale hromada lidí (a toto mám potvrzené, protože jednou jsem před kamarády, neautaři tato auta probíral jako možné youngtimery a všichni mi řekli to stejné) to má takto: tím jezdí jen poskoci olažských králů.
Druhým typem (taky to není můj názor, ale slyšel jsem opakovaně) jsou stará americká auta - tady ale pozor: čím je auto kulatější (1959 Eldorado), tím je víc cool. Čím je hranatější (1980 Eldorado), tím je horší. Osmdesátková US auta jsou prostě un-cool, protože kdo v nich jezdí, jen nemá na ta starší US auta.
No vida - to jsem nevěděl (resp., jak jsi to ocitoval, tak jsem si vzpoměl, že tam ta výjimka na motocykl je :))
Já to ještě doplním - platí, že nesmíš přejet plnou čáru. Předjet můžeš, pokud nepřejedeš čáru (což povinnost dodržovat 1,5m od cyklisty na běžně široké silnici vylučuje, ale bavím se obecně).
Tj., pokud je plná, ale není značka "zákaz předjíždění", tak můžeš předjet, pokud nepřejedeš čáru. Tj., motorkář na plné může předjíždět auta, pokud nepřejede čáru (na státní silnici celkem proveditelné).
Pokud je značka zákaz předjíždění, tak nesmíš předjíždět vůbec, takže tam je to jasné - ani cyklistu.
Jako já jsem fanda značky a taky si myslím, že to je super auto, ale to je napsané jak PR článek.
Muselo fakt nadchnout - což věřím, že zvládlo. Někdoí říká, že dieslová 3ka v kombíku je jediné auto, které potřebuješ (nebo 5ka, pokud potřebuješ fakt hodně místa).
A k té velikosti - zatím jsem seděl z nových G modelů jen v M4comp a to auto je gigantické. Pocitově si myslím, že je stejné, nebo větší, než bangleho 5ka (míněn interier).
A k lane assistu - nevypíná se veškerá elektronika dlouhým podržením toho tlačítka s autem se star trekovským "štítem" pod radiomapou? Myslel jsem, že to vypne tyhle udělátka všechny...
Tohle už jsou z mojí strany čiré spekulace, - tyhle samoříditelná auta určitě časeb budou, ale myslím si, že pro jejich provoz bude třeba upravit rozsáhle celou infrastrukturu (například bude asi mnohem bezpešnější, když se kolony takovýchto kapslí budou pohybovat vysokou rychlostí po rovné, víceproudé silnici, než po okreskách).
Proto si říkám - pokud zůstanou okresky, tak jsou pro nás, no ne? Teda do doby, než řázené zakážou, ale to si myslím že nedožijeme nikdo tady z nás :p
Naprostý souhas.
Ano - výsledkem bude, že se automobilový průmysl (stejně jako jakýkoliv jiný průmysl) změní. Změnil by se ale i bez státních regulací. Někteří lidé tady si totiž pořád představují automobilky jako skupinky auto-nadšenců, kteří by tak hrozně rádi vyráběli ty sporťáky, ale EU úředník jim v tom brání.
Tak to ale vůbec není - automobilky budou vyrábět jen to, co se jim vyplatí. A přibývá lidí, kterým je u zadele, jak to auto jezdí, ale kolik produkuje CO2.
Tak vyrábí to, po čem bude poptávka v následujících letech.
A máš recht s tou silou průmyslu - myslím si, že kdyby automotive moc chtěli EU zablokovat, tak to umí udělat. Jen to prostě udělat nechtějí. Důvody můžeme pouze odhadovat.
Moc pěkný článek.
Nedávno jsem přemýšlel nad stejným tématem - kolik už historicky bylo těch okamžiků, kdy už to byl opravdu konec. A nikdy to nevyšlo.
Já si pamatuji, že v 90 letech bylo velké téma, že dojde ropa. V roce 2000 určitě dojde, pak měla dojít 2005, 2010 a pak 2020. Teď se o tom nemluví (asi už to není zajímavé), ale taky tehdy hrozil konec osobní mobilitě, na celé zemi. A byla to tutovka.
Jsem osobně zvědav na to, jak bude auto průmysl vypadat v roce 2030. Můj odhad je, že 2030 bude v EU tak cca 20 procent aut čistě na elektřinu, 30 procent PHEV a zbytek (50 procent) budou pořád ICE auta. A nemyslím, že to budou jen stará auta: kromě Jaguaru a podobných malinkých automobilek, žádná skutečně velká neplánuje přestat vyrábět ICE auta, takže se budou dál prodávat. A to jak normální auta, tak sporťáky. A nechává mě zcela chladným i zpráva, že Audi přestalo vyvýjet nové motory (vzhledem k tomu, že jsou ve VAGu, tak je to úplně jedno - vždycky budou mít přístup k motorům od VW).
Takže, všem automobilovým doomsayerům přeji hodně štěstí, ale obávám se, že vám to zase nevyjde.
Souhlas - ať si každej utrácí svoje peníze za co chce. Jen zrovna trabi mi přijde objektivně tak špatný auto, že by mi vůbec nevadilo, kdyby bylo pár exemplářů v muzeu a zbytek prostě zmizel.
ransom: Trabanta jsme měli v době, kdy jsem dodělal řidičák, tj., bylo to jedno z prvních aut, se kterým jsem jezdil - i delší trasy. Mám na něm najeto odhadem 30tis Km.
Máš pravdu, že auto mělo charakter, ale je to děsnej krám. DĚSNEJ KRÁM. Olej do benzínu, upadlo nám za jízdy kolo, mockrát nestartoval, jednou jsem za deště musel jet s hlavou z okna, protože přestaly fungovat stěrače, brzdy brzdily náhodně (někdy jen pravé přední kolo). Nejede to, dělá to děsnej kravál, smrdí to neskutečně.
Řidičsky je to auto katastrofa (pamatuju si, jak jsem pak přesednul do naší Lancie Prismy a to bylo jak jinej vesmír).
Naše auto nebylo v top stavu, ale rozhodně to nebyl vrak tipu "nedáme do něj ani kačku". Bylo to chvíli naše jediné auto (ukradli nám tehdy daily Fiata Regatu a mamka jej koupila, protože potřebovala jezdit, takže servis dostával - měla to auto ráda, protože "trabi", ale nadávala na něj pořád).
Na zavzpomínání dobrý. Možná bych se v té mrdce i po letech projel. Ale prodávat ten šunt za víc jak 20tis je zlodějina.
Je to symbol pádu zdi, ale DĚSNEJ, DĚSNEJ KRÁM.
Krab: tak já si vždycky říkal, že pokud bych chtěl okusit pravé AMG, tak se budu koukat sem
Mercedes-Benz C 63 AMG Estate Edition 507
Ten Ioniq vypadá fakt dobře.
Včera jsem koukal na nějaká vide o novém Cčku a i AMG verze bude prý mít (zatím nepotvrzeno) 4válec (ten, co je v A45). To je docela skok z V8 biturbo na I4... Minimálně zvuk asi nebude to pravé (ačkoliv a45 zní dost dobře - není to ale v8 rumble)
Já přeskočil článek a šel hned do komentářů, očekávaje bitvu ne nepodobnou Dunkirku, a tady je klid!
Kam ten svět spěje ????
Já v žádném novém Volvu ani neseděl, takže nedovedu říct. Mám kolem sebe 2 lidi, co koupili XC60 manželce a oba to auto dost chválí (taky s ním občas jezdí). Ale je to možné - ta XC90 je fakt velká a těžká.
JJ, to vím, ale i to je sympatický - prostě si řekli, že nechtějí víc válců a přizpůsobili tomu kastli XC90. A že konkurence v podobných autech mají 4-8 válců prostě vyignorovali a zaměřili se na ladění jiných věcí (které jsou pro ně důležitější).
Toto se mi prostě líbí - mají směr a tím jdou a neřeší, to, co do toho konceptu nezapadá. Pro ně (a jejich zákazníky) to totiž evidentně není priorita.
Na Volvu se mi líbí, že si management firmy sedl a řekl si, jaká auta chtějí stavět (sportovní, bezpečná, užitková, ekologická...atd.) a toho se drží.
Evidentně si řekli, že chtějí mířit na bezpečí, pohodlí a ekologii. Ostatní prvky tedy prostě neřeší (proto 4 a méně válce, omezení rychlosti a podobně, miliony asistentů, samořízení apod.).
Díky tomu vím, že si Volvo nekoupím (protože to jsou auta, která akcentují to, co já u aut nehledám), ale je mi sympatické, že Volvo jede jednu linku. Nesnaží se dělat auta, která umí všechno najednou a nic pořádně.
A samozřejmě jak psal Generál - nechci posílat do Číny víc peněz, než je nutné. A pokud si můžu koupit auto vyrobené ve fabrice vlastněné firmou, která sídlí demokratické zemi, je to pro mě rozhodně lepší. A ano, vím, že mám doma hromadu věcí vyrobených v Číně a i v tom baworáku je mraky činských součástek.
Ačkoliv nerozumím tvému způsobu vyjadřování, tvůj postoj k čínskému režimu sdílím.
JJ, mám to velice podobně.
Mě se nová Ferrari líbí - Roma i Portofino jsou nádherná auta (Roma zvenku - interier je divnej), Superfast taky. Ale souhlas - ta značka má značnou pachuť a jde zvláštním směrem (viz SF90)
Ad beastar: přesně tak. Jak kdyby mohl nějaký politik ohrozit existenci 13.8 milionu pracovních míst (to je počet lidí pracujících přímo a nepřímo v automotive v EU - 6,1 procent všech pracujících evropanů). Auto průmysl přežije, dokud lidi budou chtít kupovat auta. Konec aut nastane, až někdo postaví funkční teleport.
Ferrari - sen, který budu vždy mít a který si nikdy nesplním. Ekonomicky to totiž nikdy nezačne dávat smysl.
A Ferrari (jako značka, ne auta) pro mě není žádný love-brand. To, co předvádějí u testů svých aut i to, co předváděli na závodech (když jsem ještě koukal na F1). Ne, díky. Ale za autem se vždycky otočím, lhal bych, kdybych tvrdil něco jiného.
Současně souhlasím, jak někdo psal, že vlastnictví Ferrari (alespoň v ČR) vyvolává v okolí pouze reakce "nakradl si", nebo "je to kopačka/hokejka".
Asi kotroverzní názor, ale mě se moderní Peugeoty fakt nelíbí. Opěvovaná 508 je pro mě hodně závislá na barvě ale celkově nic moc. Tohle..."eeeee" - viděl jsem jej v nějakém sport paketu a celkem dobrý, ale hezké auto bych tomu neřekl.
Sorry, Frantíku (míněn výrobce :))
Kolem mě se tato auta prodávají, jako housky. Může za to dost přestřelená cena Octavie, na kterou byli lidi zvyklí.
Kolega mě vezl v benzínové verzi a musím říct, že jízdní projev neurazí - ten 48ventil táhne pěkně, v benzínu to má z repráků pěknej zvuk, je v tom dost místa a dealeři umí udělat cenu, že se stejnou výbavou je to za polovinu Octule.
Ja se těším na to hybrydní Volvo.
Ona ta 4kolka a automat něco udělá - vím, že s N52B25 jezdili se zadokolkou a manuálem klidně za 9.
Ale je to zajímavé :)
Krabe, moc jsem nesledoval, kterej ten motor v té X3 máš, ale já měl E90 s motorem N52B25 (2,5l, xDrive, automat) a v sedanu jsem měl průměrnou spotřebu 11,2l za asi 30tis, co jsem s tím najel (30 procent město, 30 procent okresky, 40 dálky). A co jsem viděl kolem sebe, tak zkušenosti majitelů byly +- stejný.
Takže jestli jezdíš 10-15, tak vliv té kastle není zas až tak veliký - což se přiznám mě samotného dost překvapuje.
Tento pocit nesdílím. Naopak si myslím, že články jsou super (i tento). Jen těch zdrobnělin bylo opravdu mnoho.
Já jsem v poslední době hrozně urejpanej, ale prosím - uberte na těch zdrobnělinách. Ještě jeden motůrek a kontroloval bych, jestli nejsem omylem na e-miminu.
Přesně tak - to co popisuješ v podstatě potvrzuje to, co je napsané v článku :)
Ve svém autě mám vše nastaveno, že do infotaimentu v podstatě nelezu: popíšu startovací proceduru:
- Přijdu k autu, chytnu za kliku a auto se samo odemkne (super)
- sednu dovnitř a sedačka je nastavena tak, jak chci - nastavení je spojeno s klíčem (super)
- zapnu zapalování, auto se téměř okamžitě spojí s telefonem, začne hrát hudba, kterou jsem do té doby poslouchal ve sluchátkých z telefonu, na obrazovce infotainmentu naskočí waze (protože to tak mám nastavené) - super. Na dvě kliknutí na obrazovce mám navigaci domů, nebo do práce.
- pokud jsem měl zaplou AC, je zapnutá, poklud ne, je vypnutá (super)
Jediné, co zapínám teď v zimě je výhřev sedaček a řeším volume. Jinak nemusím nic - světla se zapnou automaticky, stěrače taky (ok, musím pohnout páškou do pozice auto), v noci zmáčknu čudlík a dálková světla si dělají co chtějí.
Teplotu mám nastavenou trvale na 21 stupňů a měním minimálně.
Za rok, co to auto mám jsem jednou řešil, že se telefon nechtěl připojit. Jinak to funguje vždy skvěle.
A jo, kdybych dal klíček tobě, tak tě to taky bude srát, protože auto se bude snažit vždy nastavit všechno tak, jak to mám já rád. Protože jsem je o to požádal.
Pokud bych mě toto vyměnit za startování klikou, štelování karburátorů a podobné zábavy - u auta na běžné ježdění v žádném případě.
Jiné to je, pokud mám auto jen na zábavu - pak můžu jezdit parním strojem a pokud je to to co nazývám zábavou, pak je vše v pořádku. To je jasné, ale je to jiná kategorie a přijde mi, že spostě lidí to tady dost splývá.
Já se za volantem bavím tak, ajko jsem se nebavil v žádném autě předtím.
Takže ano, moderní auta umí být zbavná. Jen je potřeba nečekat zábavu za volantem u obyčejných aut, jejichž cílem je vozit co nejbezpečněji lidi, který řízení vůbec nezajímá.
Moc pěkně napsané - souhlasím v podstatě se vším.
Začátek posledního bodu vypadal, že bych mohl najít něco, kde nebudu souhlasit, ale napsal jsi "kromě základních tlačítek" a to mi stačí. Je pravda, že volume, vyhřev sedaček a AC on/off jsou jedinná tlačítka, která chci fyzicky. Všechno ostatní může být na displeji.
Mimochodem, ty V12 Q7 občas bývají v inzerci i za méně jak 500tis. By mě zajímalo, jak je ten motor spolehlivej a co stojí údržba - předpokládám, že moc ne a hodně.
Dieslové auto nemám a nikdy jsem neměl, ale kdybych kupoval něco velkého, s čím budu jezdit delší trasy, určitě by to adept byl.
Pro mě býval diesel vždycky fuj-fuj, protože pravý Autíčkář jedině benzín. Naštěstí jsem z toho vyrostl.
Nejlepším zážitkem s dieslem bylo, když mi kamarád půjčil Alfu 156 2.4 (nevím, jakou variantu motoru tam má). Měl jsem v té době Focus ST 225 a musím říct, že i tak mě těch pár Km za volantem Alfy fakt bavilo. Zátah motoru je návykovej a i zvuk není rozhodně špatnej - takové temné vrčení :p Tenhle motor hodně změnil můj pohled na to, jaký může být diesel motor a v podstatě pro mě pohřbil koncernové PD diesely. Pokud může diesel v Italském autě znít a jet takto, pak pro charakter 1,9 TDi PD není omluva.
Je to jen můj subjektivní názor, tak ber prosím s rezervou: Miata je holčičí auto, ale (s výjimkou ND pro někoho, pro mě je i NDčko sladký) je to auto, který si nehraje na drsnej sporťák. Hlavně NA (tvoje) je prostě milý autíčko a smát se ti v něm budou jen ti nejtupější rádoby-alfa-samci.
Přesně ti, kteří ti budou ukazovat palec v tom Buicku :) Přijde mi, že v dnešní době to je na úrovni H3 Hummeru - za volantem sedí někdo, kdo sám se sebou ještě není dost srovnanej (platí, pokud bys v tom jezdil jako s daily. Veterán na srazy/výlety je samozřejmě něco úplně jiného, ale myslím, že rozumíš, kam mířím.)
Ale jinak platí - pokud je to tvůj sen, jdi do něj. Já se ti rozhodně smát nebudu (pokud by ti na tom záleželo, což předpokládám nezáleží :))
Poslední komentáře
- Jyrki, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
ale to odporuje zadání například v tomto: "nouzově... - kotzitzaq, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Pětimístná cabria tady proběhla diskuzí nedávno - z klasických... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
a tebe to překvapuje ? Když to vidím v provozu tak se vždycky... - Habakukk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Já ani ne v provedení od Mercedesu bude tak za sedm litrů.... - Vrooom, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Nevim jak na vychode. Ale treba v USA, coz je urcite dulezity... - jzk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Na to auto nemám ale zrovna ten samotný polštářek bych si koupil... - gramo, Retro okénko Petra Přikryla: Trabant...
Nechápu, jak se dá u Trabanta splést řazení jedničky a zpátečky.... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Pět míčů bizardnosti. Vono se to východním kmotrům bude... - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je furt chabá omluva a výmluva. Udělali to proto, že to prostě... - MBMB, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je možné, jen bych asi pro popis tohoto nepoužil přídavné... - Oris, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
starý mercedes benz SLK https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/mercedes-benz/slk?razeni=od-nejlevnejsich - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Ty brzdy jsou ale opravdu slabé, tím spíš v kombinaci s nemožností... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
. - Honza123, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Trochu mi to pripomina BMW K1, ktere ve sve dobe muselo pusobit... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Lol, to vypada jak z lega :-)
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
138 koní výkon
2 000 ccm objem
2014 rok výroby
420 koní výkon
6 200 ccm objem
1993 rok výroby
193 koní výkon
5 732 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů