načítám data...

Sedrik

JménoJan Pivoda
BydlištěPraha 8
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 4.4 hod.
Příspěvků ve fóru14
Komentářů u článků433
Pozitivních komentářů u článků163
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Sedrik
včera v 10:27
0
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Jako já jsem fanda značky a taky si myslím, že to je super auto, ale to je napsané jak PR článek.

Muselo fakt nadchnout - což věřím, že zvládlo. Někdoí říká, že dieslová 3ka v kombíku je jediné auto, které potřebuješ (nebo 5ka, pokud potřebuješ fakt hodně místa).

A k té velikosti - zatím jsem seděl z nových G modelů jen v M4comp a to auto je gigantické. Pocitově si myslím, že je stejné, nebo větší, než bangleho 5ka (míněn interier).

A k lane assistu - nevypíná se veškerá elektronika dlouhým podržením toho tlačítka s autem se star trekovským "štítem" pod radiomapou? Myslel jsem, že to vypne tyhle udělátka všechny...

Sedrik
21. března 2021, 10:09
0
Konce nadšeného motorismu

Tohle už jsou z mojí strany čiré spekulace, - tyhle samoříditelná auta určitě časeb budou, ale myslím si, že pro jejich provoz bude třeba upravit rozsáhle celou infrastrukturu (například bude asi mnohem bezpešnější, když se kolony takovýchto kapslí budou pohybovat vysokou rychlostí po rovné, víceproudé silnici, než po okreskách).

Proto si říkám - pokud zůstanou okresky, tak jsou pro nás, no ne? Teda do doby, než řázené zakážou, ale to si myslím že nedožijeme nikdo tady z nás :p

Sedrik
20. března 2021, 12:53
3
Konce nadšeného motorismu

Naprostý souhas.

Ano - výsledkem bude, že se automobilový průmysl (stejně jako jakýkoliv jiný průmysl) změní. Změnil by se ale i bez státních regulací. Někteří lidé tady si totiž pořád představují automobilky jako skupinky auto-nadšenců, kteří by tak hrozně rádi vyráběli ty sporťáky, ale EU úředník jim v tom brání.

Tak to ale vůbec není - automobilky budou vyrábět jen to, co se jim vyplatí. A přibývá lidí, kterým je u zadele, jak to auto jezdí, ale kolik produkuje CO2.

Tak vyrábí to, po čem bude poptávka v následujících letech.

A máš recht s tou silou průmyslu - myslím si, že kdyby automotive moc chtěli EU zablokovat, tak to umí udělat. Jen to prostě udělat nechtějí. Důvody můžeme pouze odhadovat.

Sedrik
20. března 2021, 10:53
13
Konce nadšeného motorismu

Moc pěkný článek.

Nedávno jsem přemýšlel nad stejným tématem - kolik už historicky bylo těch okamžiků, kdy už to byl opravdu konec. A nikdy to nevyšlo.

Já si pamatuji, že v 90 letech bylo velké téma, že dojde ropa. V roce 2000 určitě dojde, pak měla dojít 2005, 2010 a pak 2020. Teď se o tom nemluví (asi už to není zajímavé), ale taky tehdy hrozil konec osobní mobilitě, na celé zemi. A byla to tutovka.

Jsem osobně zvědav na to, jak bude auto průmysl vypadat v roce 2030. Můj odhad je, že 2030 bude v EU tak cca 20 procent aut čistě na elektřinu, 30 procent PHEV a zbytek (50 procent) budou pořád ICE auta. A nemyslím, že to budou jen stará auta: kromě Jaguaru a podobných malinkých automobilek, žádná skutečně velká neplánuje přestat vyrábět ICE auta, takže se budou dál prodávat. A to jak normální auta, tak sporťáky. A nechává mě zcela chladným i zpráva, že Audi přestalo vyvýjet nové motory (vzhledem k tomu, že jsou ve VAGu, tak je to úplně jedno - vždycky budou mít přístup k motorům od VW).

Takže, všem automobilovým doomsayerům přeji hodně štěstí, ale obávám se, že vám to zase nevyjde.

Sedrik
13. března 2021, 00:20
1
Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce

Souhlas - ať si každej utrácí svoje peníze za co chce. Jen zrovna trabi mi přijde objektivně tak špatný auto, že by mi vůbec nevadilo, kdyby bylo pár exemplářů v muzeu a zbytek prostě zmizel.

Sedrik
12. března 2021, 08:05
3
Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce

ransom: Trabanta jsme měli v době, kdy jsem dodělal řidičák, tj., bylo to jedno z prvních aut, se kterým jsem jezdil - i delší trasy. Mám na něm najeto odhadem 30tis Km.
Máš pravdu, že auto mělo charakter, ale je to děsnej krám. DĚSNEJ KRÁM. Olej do benzínu, upadlo nám za jízdy kolo, mockrát nestartoval, jednou jsem za deště musel jet s hlavou z okna, protože přestaly fungovat stěrače, brzdy brzdily náhodně (někdy jen pravé přední kolo). Nejede to, dělá to děsnej kravál, smrdí to neskutečně.
Řidičsky je to auto katastrofa (pamatuju si, jak jsem pak přesednul do naší Lancie Prismy a to bylo jak jinej vesmír).

Naše auto nebylo v top stavu, ale rozhodně to nebyl vrak tipu "nedáme do něj ani kačku". Bylo to chvíli naše jediné auto (ukradli nám tehdy daily Fiata Regatu a mamka jej koupila, protože potřebovala jezdit, takže servis dostával - měla to auto ráda, protože "trabi", ale nadávala na něj pořád).

Na zavzpomínání dobrý. Možná bych se v té mrdce i po letech projel. Ale prodávat ten šunt za víc jak 20tis je zlodějina.
Je to symbol pádu zdi, ale DĚSNEJ, DĚSNEJ KRÁM.

Sedrik
24. února 2021, 16:50
0
Týden plný zajímavých novinek

Krab: tak já si vždycky říkal, že pokud bych chtěl okusit pravé AMG, tak se budu koukat sem

Mercedes-Benz C 63 AMG Estate Edition 507

Sedrik
24. února 2021, 11:12
0
Týden plný zajímavých novinek

Ten Ioniq vypadá fakt dobře.

Včera jsem koukal na nějaká vide o novém Cčku a i AMG verze bude prý mít (zatím nepotvrzeno) 4válec (ten, co je v A45). To je docela skok z V8 biturbo na I4... Minimálně zvuk asi nebude to pravé (ačkoliv a45 zní dost dobře - není to ale v8 rumble)

Sedrik
23. února 2021, 09:49
2
Subaru BRZ Final Edition: Requiem pro puristické coupé

Já přeskočil článek a šel hned do komentářů, očekávaje bitvu ne nepodobnou Dunkirku, a tady je klid!
Kam ten svět spěje ????

Sedrik
10. února 2021, 17:59
0
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Já v žádném novém Volvu ani neseděl, takže nedovedu říct. Mám kolem sebe 2 lidi, co koupili XC60 manželce a oba to auto dost chválí (taky s ním občas jezdí). Ale je to možné - ta XC90 je fakt velká a těžká.

Sedrik
10. února 2021, 14:08
0
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

JJ, to vím, ale i to je sympatický - prostě si řekli, že nechtějí víc válců a přizpůsobili tomu kastli XC90. A že konkurence v podobných autech mají 4-8 válců prostě vyignorovali a zaměřili se na ladění jiných věcí (které jsou pro ně důležitější).
Toto se mi prostě líbí - mají směr a tím jdou a neřeší, to, co do toho konceptu nezapadá. Pro ně (a jejich zákazníky) to totiž evidentně není priorita.

Sedrik
10. února 2021, 13:46
16
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Na Volvu se mi líbí, že si management firmy sedl a řekl si, jaká auta chtějí stavět (sportovní, bezpečná, užitková, ekologická...atd.) a toho se drží.
Evidentně si řekli, že chtějí mířit na bezpečí, pohodlí a ekologii. Ostatní prvky tedy prostě neřeší (proto 4 a méně válce, omezení rychlosti a podobně, miliony asistentů, samořízení apod.).

Díky tomu vím, že si Volvo nekoupím (protože to jsou auta, která akcentují to, co já u aut nehledám), ale je mi sympatické, že Volvo jede jednu linku. Nesnaží se dělat auta, která umí všechno najednou a nic pořádně.

A samozřejmě jak psal Generál - nechci posílat do Číny víc peněz, než je nutné. A pokud si můžu koupit auto vyrobené ve fabrice vlastněné firmou, která sídlí demokratické zemi, je to pro mě rozhodně lepší. A ano, vím, že mám doma hromadu věcí vyrobených v Číně a i v tom baworáku je mraky činských součástek.

Sedrik
10. února 2021, 13:38
12
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Ačkoliv nerozumím tvému způsobu vyjadřování, tvůj postoj k čínskému režimu sdílím.

Sedrik
10. února 2021, 09:25
-1
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

JJ, mám to velice podobně.
Mě se nová Ferrari líbí - Roma i Portofino jsou nádherná auta (Roma zvenku - interier je divnej), Superfast taky. Ale souhlas - ta značka má značnou pachuť a jde zvláštním směrem (viz SF90)

Sedrik
09. února 2021, 17:44
3
Peugeot e208 GT: Krásné auto, průměrný elektromobil

Ad beastar: přesně tak. Jak kdyby mohl nějaký politik ohrozit existenci 13.8 milionu pracovních míst (to je počet lidí pracujících přímo a nepřímo v automotive v EU - 6,1 procent všech pracujících evropanů). Auto průmysl přežije, dokud lidi budou chtít kupovat auta. Konec aut nastane, až někdo postaví funkční teleport.

Sedrik
09. února 2021, 08:00
1
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

Ferrari - sen, který budu vždy mít a který si nikdy nesplním. Ekonomicky to totiž nikdy nezačne dávat smysl.

A Ferrari (jako značka, ne auta) pro mě není žádný love-brand. To, co předvádějí u testů svých aut i to, co předváděli na závodech (když jsem ještě koukal na F1). Ne, díky. Ale za autem se vždycky otočím, lhal bych, kdybych tvrdil něco jiného.

Současně souhlasím, jak někdo psal, že vlastnictví Ferrari (alespoň v ČR) vyvolává v okolí pouze reakce "nakradl si", nebo "je to kopačka/hokejka".

Sedrik
09. února 2021, 07:51
2
Peugeot e208 GT: Krásné auto, průměrný elektromobil

Asi kotroverzní názor, ale mě se moderní Peugeoty fakt nelíbí. Opěvovaná 508 je pro mě hodně závislá na barvě ale celkově nic moc. Tohle..."eeeee" - viděl jsem jej v nějakém sport paketu a celkem dobrý, ale hezké auto bych tomu neřekl.

Sorry, Frantíku (míněn výrobce :))

Sedrik
05. února 2021, 11:46
0
Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Kolem mě se tato auta prodávají, jako housky. Může za to dost přestřelená cena Octavie, na kterou byli lidi zvyklí.

Kolega mě vezl v benzínové verzi a musím říct, že jízdní projev neurazí - ten 48ventil táhne pěkně, v benzínu to má z repráků pěknej zvuk, je v tom dost místa a dealeři umí udělat cenu, že se stejnou výbavou je to za polovinu Octule.

Sedrik
04. února 2021, 21:58
0
Sedrik
01. února 2021, 18:01
0
Audi A3 1.5 TSI S-line: Nejvíc nejlepší Golf

Ona ta 4kolka a automat něco udělá - vím, že s N52B25 jezdili se zadokolkou a manuálem klidně za 9.

Ale je to zajímavé :)

Sedrik
01. února 2021, 16:47
0
Audi A3 1.5 TSI S-line: Nejvíc nejlepší Golf

Krabe, moc jsem nesledoval, kterej ten motor v té X3 máš, ale já měl E90 s motorem N52B25 (2,5l, xDrive, automat) a v sedanu jsem měl průměrnou spotřebu 11,2l za asi 30tis, co jsem s tím najel (30 procent město, 30 procent okresky, 40 dálky). A co jsem viděl kolem sebe, tak zkušenosti majitelů byly +- stejný.

Takže jestli jezdíš 10-15, tak vliv té kastle není zas až tak veliký - což se přiznám mě samotného dost překvapuje.

Sedrik
01. února 2021, 11:59
4
Audi A3 1.5 TSI S-line: Nejvíc nejlepší Golf

Tento pocit nesdílím. Naopak si myslím, že články jsou super (i tento). Jen těch zdrobnělin bylo opravdu mnoho.

Sedrik
01. února 2021, 09:23
13
Audi A3 1.5 TSI S-line: Nejvíc nejlepší Golf

Já jsem v poslední době hrozně urejpanej, ale prosím - uberte na těch zdrobnělinách. Ještě jeden motůrek a kontroloval bych, jestli nejsem omylem na e-miminu.

Sedrik
30. ledna 2021, 14:06
5
Proč nechápeme nová auta

Přesně tak - to co popisuješ v podstatě potvrzuje to, co je napsané v článku :)

Ve svém autě mám vše nastaveno, že do infotaimentu v podstatě nelezu: popíšu startovací proceduru:

- Přijdu k autu, chytnu za kliku a auto se samo odemkne (super)
- sednu dovnitř a sedačka je nastavena tak, jak chci - nastavení je spojeno s klíčem (super)
- zapnu zapalování, auto se téměř okamžitě spojí s telefonem, začne hrát hudba, kterou jsem do té doby poslouchal ve sluchátkých z telefonu, na obrazovce infotainmentu naskočí waze (protože to tak mám nastavené) - super. Na dvě kliknutí na obrazovce mám navigaci domů, nebo do práce.
- pokud jsem měl zaplou AC, je zapnutá, poklud ne, je vypnutá (super)

Jediné, co zapínám teď v zimě je výhřev sedaček a řeším volume. Jinak nemusím nic - světla se zapnou automaticky, stěrače taky (ok, musím pohnout páškou do pozice auto), v noci zmáčknu čudlík a dálková světla si dělají co chtějí.
Teplotu mám nastavenou trvale na 21 stupňů a měním minimálně.

Za rok, co to auto mám jsem jednou řešil, že se telefon nechtěl připojit. Jinak to funguje vždy skvěle.

A jo, kdybych dal klíček tobě, tak tě to taky bude srát, protože auto se bude snažit vždy nastavit všechno tak, jak to mám já rád. Protože jsem je o to požádal.

Pokud bych mě toto vyměnit za startování klikou, štelování karburátorů a podobné zábavy - u auta na běžné ježdění v žádném případě.

Jiné to je, pokud mám auto jen na zábavu - pak můžu jezdit parním strojem a pokud je to to co nazývám zábavou, pak je vše v pořádku. To je jasné, ale je to jiná kategorie a přijde mi, že spostě lidí to tady dost splývá.


Sedrik
30. ledna 2021, 10:29
10
Proč nechápeme nová auta

Já se za volantem bavím tak, ajko jsem se nebavil v žádném autě předtím.
Takže ano, moderní auta umí být zbavná. Jen je potřeba nečekat zábavu za volantem u obyčejných aut, jejichž cílem je vozit co nejbezpečněji lidi, který řízení vůbec nezajímá.

Sedrik
30. ledna 2021, 10:27
7
Proč nechápeme nová auta

Moc pěkně napsané - souhlasím v podstatě se vším.

Začátek posledního bodu vypadal, že bych mohl najít něco, kde nebudu souhlasit, ale napsal jsi "kromě základních tlačítek" a to mi stačí. Je pravda, že volume, vyhřev sedaček a AC on/off jsou jedinná tlačítka, která chci fyzicky. Všechno ostatní může být na displeji.

Sedrik
27. ledna 2021, 11:18
0
Zajímavé naftové motory minulosti

Mimochodem, ty V12 Q7 občas bývají v inzerci i za méně jak 500tis. By mě zajímalo, jak je ten motor spolehlivej a co stojí údržba - předpokládám, že moc ne a hodně.

Sedrik
27. ledna 2021, 11:17
1
Zajímavé naftové motory minulosti

Dieslové auto nemám a nikdy jsem neměl, ale kdybych kupoval něco velkého, s čím budu jezdit delší trasy, určitě by to adept byl.

Pro mě býval diesel vždycky fuj-fuj, protože pravý Autíčkář jedině benzín. Naštěstí jsem z toho vyrostl.

Nejlepším zážitkem s dieslem bylo, když mi kamarád půjčil Alfu 156 2.4 (nevím, jakou variantu motoru tam má). Měl jsem v té době Focus ST 225 a musím říct, že i tak mě těch pár Km za volantem Alfy fakt bavilo. Zátah motoru je návykovej a i zvuk není rozhodně špatnej - takové temné vrčení :p Tenhle motor hodně změnil můj pohled na to, jaký může být diesel motor a v podstatě pro mě pohřbil koncernové PD diesely. Pokud může diesel v Italském autě znít a jet takto, pak pro charakter 1,9 TDi PD není omluva.

Sedrik
25. ledna 2021, 15:06
0
Sedrik
25. ledna 2021, 13:25
0
Ach, jak já bych Buick chtěl.

Je to jen můj subjektivní názor, tak ber prosím s rezervou: Miata je holčičí auto, ale (s výjimkou ND pro někoho, pro mě je i NDčko sladký) je to auto, který si nehraje na drsnej sporťák. Hlavně NA (tvoje) je prostě milý autíčko a smát se ti v něm budou jen ti nejtupější rádoby-alfa-samci.

Přesně ti, kteří ti budou ukazovat palec v tom Buicku :) Přijde mi, že v dnešní době to je na úrovni H3 Hummeru - za volantem sedí někdo, kdo sám se sebou ještě není dost srovnanej (platí, pokud bys v tom jezdil jako s daily. Veterán na srazy/výlety je samozřejmě něco úplně jiného, ale myslím, že rozumíš, kam mířím.)

Ale jinak platí - pokud je to tvůj sen, jdi do něj. Já se ti rozhodně smát nebudu (pokud by ti na tom záleželo, což předpokládám nezáleží :))

Sedrik
25. ledna 2021, 13:09
0
Sedrik
25. ledna 2021, 13:06
0
Sedrik
25. ledna 2021, 13:05
-1
Ach, jak já bych Buick chtěl.

Pro mě budou americká auta z této doby navždy charakterizována recenzí Regular car guyem (tentokrát 1956 Oldsmobile Super 88). Navždy je tak budu mít zafixované jako výraz potlačované homosexuality.

A ty otvory za předním kolem tomu moc nepomohly :D

Františku, zvaž to

Sedrik
25. ledna 2021, 07:39
0
Sedrik
22. ledna 2021, 15:37
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Marilyn Manson - This is the new shit

Jaj, tuhle mám mooooc rád :p Naposledy jsem si to musel pustit, když mě vezl kolega a během cesty se slovy "tohle je fakt dobrý" zesílil MIG21....

Přišel jsem domů a šlo to hned a naplno :)

Sedrik
22. ledna 2021, 15:32
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Fuck the System je dobrá, ale pro mě za volant nejnebezpečnější od SoaD - Darts

;ab_channel=blackheartedsoab

Sedrik
22. ledna 2021, 15:13
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Jeden čas jsem poslouchal radio Beat, ale obrovské množství reklam mi to tak znechutilo, že od té doby (cca 5let) rádio neposouchám.

Bez hudby bych si auto představit nedovedl (je to asi i tím, že první věc, co ráno udělám je, že zapnu hudbu a vypnutí hudby je poslední věc, co udělám před spaním - jsem magor, co nesnáší ticho).

Vždycky, když čtu u nějakého sportovního auta větu "rádio nepotřebujete, budete poslouchat motor" - to je pěkná volovina. Poslouchat motor je legrace 10 minut. Pak už je to nuda a na dlouhé trase otrava.

Co se hlasitosti týče - rád slyším, co se s autem děje, takže hodně nahlas mám hudbu výjimečně. Většinou letí volume doprava právě když hraje nějaké nebezpečná skladba (pro mě jednoznačně Thuderstruck od ACDC).
Když se jedu vyvětrat někam na okresku, tak hudbu vypnu, nebo hodně ztlumím - při jizdě pro radost chci opravdu poslouchat motor a auto. Na okruhu celý infotainment vypínám.

A styl hudby? Všechno - Klasika (spíš delší trasy a když jedu sám), na normální ježdění - deep house a trance, hity šedesátek, RHCP, RATM, System of a down, Gorillaz, Foo Figters, Pearl Jam, synthwave, techno...dle chuti. Taky podcasty a mluvené slovo.

Jo a zpívám si v autě - hodně a nahlas :)

Jediné, co neposlouchám nikdy a nikde je česká a slovenská hudební tvorba.

Sedrik
20. ledna 2021, 08:03
6
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Ad El Gringo - všude to nejde. Já jsem 100 procentně hotelový tip a pod stan bych jel leda z donucení, ale třeba v LeMans během závodů prostě hotel neseženeš. Takže stan, nebo kombík. Alternativní fesťáky bývají to stejný (vím z doslechu od švagra :))

Sedrik
19. ledna 2021, 14:52
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Přesně tak - této vlně by prospěla regulace. Jednotné rozhraní a ovládání těchto prvků (od adaptivního tempomatu přes "keep in lane control" až po automatické měnění jízdních pruhů). Pomohlo by to i tomu, aby se rychleji do aut dostala schopnost, která se mě líbí nejvíc a to je schopnost mluvit mezi sebou (pokud by bylo jednotné rozhraní, bylo by to snazší).
Jsem zvědav, kam toto půjde.

Sedrik
19. ledna 2021, 10:56
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Mě k tomuto tématu velice zaujal starší článek na Jalopniku (možná jste četli) - je to déle, co jsem jej četl, ale závěr je takový (jestli si jej správně pamatuji), že pokud máme odpovědnost za řízení dát počítači, musíme dokonale proškolit řidiče v tom, jak které systémy fungují, na co reagují a jak se chovat v krizových situacích: stejně, jako to musí umět piloti letadel.

To je z mého pohledu zjevná utopie, takže se nástupu self-driving aut v masovém měřítku neobávám. Technologie to bude zvládat, ale lidi ne a díky tomu to legislativa nedovolí.

https://jalopnik.com/automation-transformed-how-pilots-fly-planes-now-the-s-1834176244

Sedrik
18. ledna 2021, 12:53
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Taky koukám - je to super práce/koníček v tom smyslu, že prostě vidíš okamžitě ten výsledek. A říkám si, že by mě to i bavilo.
Chvilku...

Sedrik
18. ledna 2021, 11:57
2
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Zasrané až po střechu je mám taky - ze začátku zimy jsem umýval, ale teď už na to kašlu. Během ledna budu měnit olej, tak se domluvím i na umytí, ale jinak na to prdím - bych musel umývat denně.
Auto má vypadat, že se s ním jezdí, ne?

Sedrik
18. ledna 2021, 11:19
2
Sedrik
18. ledna 2021, 08:04
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

2esmo: jako každého věc (kolega v práci takhle šetří Mustanga), ale je to děsná škoda. Vidělo by se, kdybych měl garáž a možnost jet něčím jiným, jak by to dopadlo.

Ale asi stejně - mám ji skoro rok a pořád se za volantem křením jak debil. A teď je to ještě lepší :)

Sedrik
17. ledna 2021, 09:18
4
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Ad Vavris - mě to tam taky trklo, takže sám nejsi :)

Ad neježdění v soli - překvapilo mě, kolik lidí v M2 skupině na FB řeší, jestli jezdit/nejezdit...až jsem si říkal, jestli nejsem divnej, že to neřeším vůbec.

Sedrik
12. ledna 2021, 13:59
1
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Přesně - kdyby neměli zkušenosti s tím, že to hejlům udají, tak by to nedělali.

Ale souhlas - taky to moc nechápu (resp pochopim třeba Aniversary edition - i u nevrcholného modelu, pokud je to model, který je pro značku důležitý, což třeba trojka pro BMW je), ale tyhle first day edition, final edition....nerozumím... :)))

Sedrik
12. ledna 2021, 11:56
4
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Hezčí, než ta nudná šedá

Sedrik
12. ledna 2021, 11:55
2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

K tý ceně - naklikal jsem si to v rychlosti v konfigurátoru (kombi, modré), naházel tam must have výbavu + nějaké blbosti navíc (Head up) a cena 2.082.000 Kč. Což s nějakou slevou a bez DPH bude 1,5m.

To není tak strašné za auto, co má skoro 400 benzínovejch koní, dá se s ním jezdit každej den sníh nesníh a je v záruce...

Za mě super

A ke zvuku - když jsem jel o vánocích na moravu, potkal jsem se s tímhle vozítkem u Brna na dálnici (řidič na mě něco gestikuloval, ale protože měl zatmavená okna, vůbec nevím co). Každopádně jsem na něj "zaprděl" z výfuků a on pak na mě a znělo to hezky. Není to zvuk, jako měla atmosferická N52, ale že bych s tím měl problém - to ne.

Sedrik
04. ledna 2021, 18:11
1
Sedrik
04. ledna 2021, 15:32
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Krásná práce a moc gratuluji!

Poslední fotka je nejvíc - to jste na zadním okně měli celý závod? :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem