načítám data...

Sedrik

JménoJan Pivoda
BydlištěPraha 8
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 14.7 hod.
Příspěvků ve fóru12
Komentářů u článků218
Pozitivních komentářů u článků64
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Sedrik
13. listopadu 2019, 16:07
0
Simulátor My Race: je to celé jinak, než jsem myslel

V pohodě - jen mě to zajímalo, jestli to bylo plus mínus jako v realu.

O tom, že něco podobného existuje jsem už četl, ale nevěděl jsem, že je to i v ČR. Díky za tip.

Sedrik
13. listopadu 2019, 10:13
0
Sedrik
05. listopadu 2019, 14:52
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Přesně to jsem chtěl napsat - pokud nejde o jízdní zážitky, pak stačí slabý motor, možná i automat a to jsou většinou ty nejlevnější kousky a bývají i v dobrém stavu (protože je nikdo nikdy nikde nedrtil).

Nebo SLK mercedes by mohl být super - druhá generace je hezká, vypadá sportovně a není to nic, co by člověka vyklepalo.

Sedrik
30. října 2019, 10:06
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Dobrý dotaz. Navíc téma, u kterého vím, že se můj postoj dost často mění (někdy i několikrát za měsíc).

První odpověď, kterou je třeba si říct, co je "potřebuju" - pokud je to opravdu počet aut, bez kterého se neobejdu, pak je to nula. Vlastní auto nepotřebuji žádné - bydlím v Praze na metru, všude se dostanu pohodlněji a rychleji metrem. Když ne, auto si půjčím - třeba služebák.

Ale - i když jsem se nebyl jen tak projet ani nepamatuju, jezdíme se ženou často na výlety a protože mě zná, plánuje výlety tak, abych si po cestě zatočil volantem. K tomuto by mi auto chybělo. Přežil bych bez toho? Určitě ano. Ale asi bych byl časem naštvanej a nějaké auto na tyto účely koupil.

Takže odpověď je -
potřebuji - 0 aut,
chci 1 auto,
toužím po milionu aut :)

Sedrik
25. září 2019, 10:46
0
Ford Sierra Cosworth: Vzestup a pád

Jsem narozen na začátku 80tek, ale Sierra mě teda minula - pamatuju si na Escort Cosworth, ale když se snažím vzpomenout na závodní auta z mého dětství, které mi nejvíc utkvěly v paměti, tak Sierra teda ee :p

Mám v hlavě Celicu se Sainzem v rallye, Klause Ludwiga v AMG DTM a pak hlavně formule (tehdy jsem koukal a fandil Hillovi :))

V nějaké Sieře jsem jel někdy v 90tkách, jako pasažer a jediný, co si pamatuju, že to byl strašnej střep :)

Sedrik
24. září 2019, 13:33
0
Ford Sierra Cosworth: Vzestup a pád

Nedávno byla jedna RS500 na prodej v UK



Nevím, za kolik se nakonec prodala, ale odhad 65tis - 75tis liber. Slušný

Sedrik
23. září 2019, 13:53
3
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

Jsem v menšině, ale mě se první Juke líbí. Není to hezké auto, ale je to auto, kterého si všimnete. Je to taková Japonská Multipla - lidi to hejtujou, ale otočí se za tím.
Ten novej - zepředu dobrý, zezadu nuda.

Sedrik
13. září 2019, 10:58
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Z mé strany by byl zájem asi spíš o vaše subjektivní dojmy - viděl jsem mraky videí a vče, co jde o Taycanu zjistit se už ke mě nejspíše doneslo z YT britskejch novinářů. Vím, že měl premieru před tím, ale četl jsem, že díky němu byla na stánku Porsche nová 911 úplně upozaděná. Tak to musel být slušnej humbug.

Spíš, jak to na vás působilo, co si myslíte a tak :p Ale jenom kvuli mě to dělat nemusíte :D

Sedrik
13. září 2019, 09:21
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Ten název je blbej, to souhlasímm. Zas na druhou stranu ID.3 je taky blbej název, netuším, co to má znamenat. A dávat před všechno e, nebo i je taky debilní....

Za sebe ale musím říct, že se mi Taycan dost líbí. Vezl jsem se minulý týden poprvé v EV (nejsilnější Tesla S, ale jen po městě) a na ježdění do práce - proč ne :)

Blbý pro EV je, že si to prostě nedovedu představit jako jediný auto. Dovolená v Alpách zní prostě jinak....



Sedrik
13. září 2019, 09:00
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Ani slovo o Taycanu? Já ze zpráv pochopil, že to byla hlavní hvězda výstavy...

Sedrik
13. září 2019, 08:42
0
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

Právě - vůbec nechápu tu cenovku u nás - 1,8 je dražší než všichni konkurenti. Když vezmu, že s trochou příplatků jsou to 2M, tak za stejný peníze máš ///M2, Boxstera, Caymana, všechny verze Z4, F-type a novou Vette (pokud taky nedostane Evropskou premii k ceně) a určitě mě všechno nenapadlo. Se slevou teď i ///M4...

Fakt to nechápu. Čekal jsem, že ta cena bude o něco nižší, než nejsilnější Z4 (protože to má nižší výkon a přecijen, značka BMW má jiný zvuk, než Toyota), tj start na +-1,5.

Sedrik
10. září 2019, 17:03
1
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

A neříkali, co to bude stát?

Na stránkách české Toyoty píšou "od 1.800.000,- Kč", což mi příjde úplně mimo (vzhledem k tomu, že za stejný peníze, jak píše Junior, můžeš mít novou ///M4 - (taky mi psali :)) a ještě ti zbude na výlet na Ring).

V US má startovat na 50.000 USD, což je něco málo přes mio (1,2m +-). Když připočtu Evropskou byrokratickou daňovou přirážku a zohledním fakt, že se to vyrábí v Evropě, pak si myslím, že narazit 60 procent ceny je trošku ...... divné.

Sedrik
04. září 2019, 11:23
0
Volvo S90 T6 Polestar: Když máte víc, než jen peníze

Techniku IMHO mají, jen ne v tomto autě :)



U Volva fakt nevím, co si o té značce mám myslet. Líbí se mi design jejích aut, líbí se mi interier, líbí se mi, že se rozhodli, že budou dělat jen 4 válce a tomu uzpůsobili celou koncepci auta. Ale zas ne tolik, abych jim nějak fandil...

Volvo ve mě nevzbuzuje absolutně žádnou emoci - pozitivní, ani negativní.

Je to prostě meh-auto.

Nedovedu si představit, že bych si je koupil a těšil se za volant (ať už na sportovní svezení, nebo na obláčkovou jízdu). A ty ceny jsou pro mě mimo realitu...

Sedrik
29. srpna 2019, 12:20
2
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Prvotřídní trolling :) Krásná práce

Sedrik
03. srpna 2019, 14:14
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Mno, i za 60K EUR to je pořád láce - tolik stojí základní Boxster. A jiný auto s motorem uprostřed se za tolik peněz sehnat nedá (nové).

Sedrik
02. srpna 2019, 08:39
0
Sedrik
01. srpna 2019, 17:46
0
Totálně zklidněná doprava

Ty vláčky mě sraly v Rakousku. Přišlo mi, že to je výsledek prostě vyklidněné dopravy.

Krásná, přehledná široká silnice, na které je 100 km/h a já dojedu vláček, kterej jede 75, vede jej Muti ve starým Puntu s juniorem v autosedačce (to mi nevadí) a za ní 16 aut, které prostě nepředjedou, protože "dyť jedeme".

Takže, přesně jak říká Beast, pak jsem za prase já, protože je beru po 3.

Fakt, že v Rakousku se lze setkat se situací, kdy jede řidič, který má s jízdou fakt problémy a za ním několik aut, které jej nepředjedou i když by to šlo prostě nechápu. Stalo se mi to několikrát a prostě .... ne, nevím proč.

Sedrik
31. července 2019, 22:57
1
Totálně zklidněná doprava

Mno, moje zkušenosti z Německa a Rakouska jsou podobný - po první jízdě po Rakouské dálnici jsem byl jak u vytržení. Pak už se nadšení začalo rozplývat, ale celkově je to v Rakousku a Německu lepší, jak u nás. A nesouhlasím s názorem některých, že to je kvalitou silnic - i u nich jsou některý silnice strašný (i dálnice).

A k tomu stavu u nás - policajtů máme mračna, jen si myslím, že by měli být víc vidět (čti: neměli by sedět v neoznačených autech za bukem a lovit "pyráťi", ale měli by v označených autech na dálnicích stavět lidi, co blokují levý pruh, nepoužívají blinkry, nebo nedodržují bezpečnou vzdálenost). A měli by o tom mluvit ve zprávách na Nově/Barandově (který nesleduju, ale myslím, že ti pachatelé ano :)) a psát v Blesku.

Pokud je možné, že několik let po pár reportážích na Nově každé druhé auto v dešti na dálnici pouštělo mlhovky, protože jen tak je to správné a strejda Huml tě pochválí, tak si myslím, že by ty "poslušný občany" šlo zmagořit i k dobrým věcem: nadpis v Blesku: "každý kilometr bezdůvodné jízdy v levém pruhu přiláká do Čech jednoho uprchlíka", "Přejetím z pruhu do pruhu bez blinkru vyjadřuješ podporu švédským ekoaktivistkám" . A uvidíš, jak se to zlepší :)


Sedrik
29. července 2019, 15:52
0
Průvodce sportovními vozy do půl milionu aneb proč si všichni vybírají to samé?

Nebo s rozpočtem 500K koupit nejlevnějšího Boxstra za 250K a za zbývajících 250 udělat generální opravu.
Nebo najít auto po generálkovaným motoru...Pokud má majitel ke všemu faktury a dělal to někdo, kdo to umí, nemusel by to být až tak velký hazard.

Ale jinak je v tom seznamu opravdu asi všechno - doplnil bych jen GT86/BRZ. Dají se taky pod 500 sehnat. Nevím v jakém budou stavu, ale jsou.

Sedrik
26. července 2019, 16:26
5
Totálně zklidněná doprava

Pěkně napsáno a celkem souhlasím. Jen si nemyslím, že to je reálně v našem provozu tak strašné - najezdím málo, takže možná mám jen štěstí, ale jezdím "podle hlavy", nikoliv podle předpisů a pokuty nedostávám. Neznamená to, že bych předpisy cíleně porušoval, ale po přehledné státní jezdím 120, v přehledných úsecích předjíždím přes plnou a při předjíždění nezřídka překročím povolenou rychlost i o 70km/h (předjet 2 auta na devadesátce - to je hned :))

V dobách, kdy jsem měl radikální názor na všechno jsem si říkal, že řešením by bylo zavést spoluodpovědnost autoškoly za spáchaný dopravní přestupek. Ne za všechny, ale za ty skutečně nebezpečné - tj. například ty, kde dojde ke zranění/smrti a také ty, které jsou skutečně "prudící" jako je jízda v levém pruhu, bránění předjíždění, nepoužívání blinkrů a pod.

Prostě by se vyměřila pokuta a X procent pokuty by zaplatila i autoškola, kde dělal řidič výuku a zkoušky.

Efekt (alespoň v mém mladém a naivním mozku) by byl takový, že by autoškoly musely začít sakra snažit, aby na silnice pouštěly kvalitní řidiče.

Dnes vím, že by to nefungovalo, ale pořád si myslím, že jen represe není řešení. Možná je řešení dávat ŘP na zkoušku a podobné nápady - nevím. Moc si to nemyslím.

Většinu situací, kdy za volantem dštím oheň a síru na někoho, kdo mě ohrozil/vyprasil/zdržuje/blokuje tvoří: "vyježdění" obchodní cestující, mamky, co jedou pro děti, nebo důchodci.

Sedrik
25. července 2019, 17:46
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

To je pravda. Mě angličtina baví i tím, jak se dá různě ohýbat a tvořit v ní spojení, která jsou sice gramaticky špatně, ale dovedou vyjádřit jedním slovem něco, na co jiné jazyky potřebují větu.

Pamatuji si ještě ze školy, když jsme se učili o sbírkách rozhodnutí Evropského soudního dvora. Ty jsou psány ve všech jazycích EU a jsou poskládány tak, že na stejné stránce daného svazku je z toho rozsudku vždy stejná část, bez ohledu na jazyk (je to kvůli vyhledávání a odkazování - když chceš odkázat na část rozsudku, tak víš, že je to v knize číslo 5 na straně 30 a je jedno, jestli je to v angličtině, nebo češtině).

To znamená, že na té jedné straně je stejný rozsah informací a liší se to jen tím, jakou vyjadřovací schopnost má který jazyk - a zatímco stránka v angličtině je popsaná ze tří čtvrtin, v německé verzi je stránka hustě popsaná celá. Prostě angličtina řekne jednou holou větou to, na co němec potřebuje souvětí, plné mega dlouhých slov :)

Pro mě třeba krásný příklad věty (vymyšlené):

Česky: Interiér tohoto vozu je designem, zpracováním a použitými materiály podobný vozům značky Jaguar.
Anglicky: Interior of this car is very Jaguar-ish.

Stejný obsah a význam :)

Sedrik
25. července 2019, 13:17
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Já nad tím přemýšlel a schválně nekoukám do slovníku pro nápovědu (teda, že je překlad livrej, to vím, ale to není v této kombinaci přesné) - je to "válečné zbarvení"? Nebo "reklamní polep", "barvy sponzora"?
Podle mě jednoslovný překlad neexistuje.

Ta věta by tedy mohla znít: Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev na závodních autech, sponzorovaných společností Gulf.

Prostě livery :D

Nedalo mi to a slovník ještě nabídl "typické barvy sponzora", nebo "stáj"...mno, OK. Takže "Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev mé nejoblíbenější stáje Gulf" To nefunguje....

Sedrik
25. července 2019, 07:58
0
Sedrik
24. července 2019, 13:56
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

To jo - každému, co se mu líbí :p
Asi by mi to samo nevadilo, ale s tou barvou auta - nějak mi to nesedí. Přitom ta barva interieru je skoro jako jedna z barev mé nejoblíbenější livery - Gulf :)

Sedrik
23. července 2019, 11:32
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Proti gustu,.....Ale tohle bych asi nedal :) Ten interier vypadá, jako by jej nějaké dítě pobryndalo starou fluorou :p

Sedrik
09. července 2019, 11:06
0
Společný základ pohromy

Pro znalce ano, ale kolik LFA jste kdo viděl na vlastní oči?

Dream car musí být něco, co lidi přitáhne ke značce, musí tedy být "affordable" (aspoň teoreticky). LFA není ani teoreticky dostupné auto pro nikoho, kromě pár vyvolených, kteří s ním nejezdí, protože pokles hodnoty.

Supra je přesně tohle - cenově dostupné sportovní auto, ke kterému mohou mladí zákazníci značky aspirovat, zatímco si kupují první Corolu...

Můj názor je, že jsem rád z toho spojení, protože jinak by Supra vůbec nebyla, což by byla škoda. Na druhou stranu to v Toyotě fakt dost přehnali a hlavně ten interier mohli překopat.

Sedrik
09. července 2019, 10:31
1
To nejlepší za dva miliony

Beaste, na tvém místě bych si koupil nového Superba LK a za ušetřený peníz 997 911/Caymana s manuálem :)

Začínám se dostávat do fáze, kde je můj kamarád už léta: univerzální auto neexistuje, tak potřebuješ 2. Na dlouhý cesty něco, co tě nebude obtěžovat a na ty krátky auto, co tě obtěžovat bude :)

Všechna ta auta, cos napsal a co ti ostatní doporučili, jsou super, ale zábavu za volantem bych moc nehledal - na to jsou moc těžký. A pokud se chceš na okruhu fakt bavit, tak na to ti ani jedno neposlouží (v Alfě jsem nejel, ale ani tam si nejsem jistej, že to bude nějakej orgáč, zvlášť v porovnání třeba s Caymanem...)

Ale kdybych musel - šel bych do Mercedesu. Ten jejich nový řadový 6 válec vypadá jako super motor a v nějaké AMG specifikaci by mohl být super :)

Sedrik
02. července 2019, 09:02
2
Škoda Karoq TDI DSG 4x4: Kroq vpřed?

V době, kdy Škodovka začala vyrábět první Yetinu to bylo jediné auto, které bych si od nich koupil. Ne proto, že bych z něj byl nějak odvařenej, ale proto, že design měl nápad. Pak odstranili ty mlhovky a už to bylo horší (ale pořád celkem dobrý). No a teď - Kodiaq je pro mě ošklivé auto. Neuráží mě, ale nekoupil bych si jej ani za nic. V RS verzi už vypadá trošku líp, ale pořád nic moc. Karoq se mi líbí z venku víc, ale taky žádná sláva.
Škoda nastoupila na trend "one brand, one design" a je to škoda, protože všechna jejich auta vypadají stejně :)

Sedrik
18. června 2019, 10:54
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Zajímavý tipy - to Infinity zní hodně dobře.

Osobně bych se koukal po něčem takovémto (pokud je podmínkou atmosféra)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/18111238?goFrom=list

Sedrik
01. června 2019, 13:24
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

K tomu termínu (a účasti) se taky přidám - přijel bych se aspoň podívat (nevím, jestli bych se tam s tím svým autobusem vůbec vytočil), ale byli jsme koukat v Mostě na ADAC...

Sedrik
09. května 2019, 11:32
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

To je diskuse furt dokola - je to drahý? Pro někoho ano. Je to předražený? Pro někoho ano. Budou to lidi kupovat? To si piš, že ano. Proč? Protože je hromada lidí, kteří mají víc peněz, než rozumu. Protože jsou lidi, kterým se to líbí a můžou si to dovolit. Protože jsou lidi, pro který je auto za 3M na 3 roky na operák prostě naprosto v cajku.

Nechápu, proč beaste pořád hodnotíš auto optikou ceny. Kvalitu interieru, vzhled a jízdní vlastnosti to nijak neovlivní a to, jestli je to auto pro někoho drahý, nebo ne je subjektivní věc, kterou si dovede každý rozhodnout sám. Kočka to auto popsala objektivně tak, jak by to člověka, co o tomto autu uvažuje, zajímalo. Pokud o tomto autě neuvažuješ (ať už kvuli ceně, nebo protože nehledáš SUV), tak to asi není článek pro tebe.

V čem jezdí většina ČR nikoho nezajímá, protože nikdo, jak sem chodíme nejezdíme v tom stejným a moje auta jsem si nikdy nevybíral s jakýmkoliv ohledem na to, jestli tím náhodou někoho neurazím. K pořízení auta vedou důvody mnohdy (z pohledu jiných) zcela dementní.

Tvojí optikou by jakékoliv auto nad průměr bylo vyhazování peněz - vždyť i10 tě doveze kam budeš potřebovat, tak na co si kupuješ "doplň dle potřeby"

Sedrik
09. května 2019, 11:08
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Já už X7 na silnici viděl a je to fakt slon - zaparkovaná byla v Široké.... Ideální auto do města.

Sedrik
06. května 2019, 12:38
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Tak já se taky vyventiluju :)

Moje první automobilové sny se točily, jako u hodně z Vás, kolem angličáků (Bburago FTW): Otec jich měl hormadu, ale vzpomínám si na jedinej: Alpine A110 rally verze. To je prostě snové auto. V té době jsem naštěstí netušil, jak je to auto mrňavý a že se do něj nevejdu :p

Dále to šlo přes kanárkově žluté Ferrari F40 (1:18) - F40 je moje TOP 3 auto dodnes a i když vím, že si jej nikdy nekoupím, chci se aspoň posadit a pokud by mě někdo svezl, asi se poslintám :), Ferrari 308 GTB (měl strýc (model :)) a nesměl jsem na něj sahat) a Jaguar E-type.

McLaren F1 mě nějak nebral - měl jsem z té doby 2 jiné kandidáty: Mercedes Benz CLK-GTR AMG (a existuje i ve verzi kabrio) a Jaguar XJ220. Z novějších pak Carrera GT (další moje TOP3 auto) a Beastar asi bude souhlasit - Zonda (jakákoliv, ale kdybych mohl prosit, tak Tricolore s manualem)

Jak jsem se o auta začal víc zajímat (a přibývalo rozumu, kde si člověk začal uvědomovat, že bohužel všechno v životě nezvládnu), naskakovaly i cenově bližší auta: E42 BMW M3, Mazda MX5, Nissan 350Z (přesně vím kdy - demo NFS Underground), Mazda RX7 (F and F), Nissan GT-R, Aston Martin V12 Vantage, Porsche 911 GTS... a snad brzo dosažitelné Porsche Boxster

A jako ultimátní daily pro mě funguje Ferrari Portofino.

To jsou auta, které bych chtěl vlastnit - pak je hromada aut, ve kterých by mě stačilo se projet - Veyron, Lexus LFA, Hummer, Vette ZR1, Diablo, F50, Ford GT....je jich asi milion.



Sedrik
23. dubna 2019, 08:04
0
Chevrolet Camaro SS V8: Mullett už se dávno nenosí!

Ad Krab: jedno přesně takový bylo v sobotu pod Blaníkem :) ZL1 1LE vypadá skvěle :p

Sedrik
22. dubna 2019, 09:10
2
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

Už jsem jich pár potkal - většinou za volantem svítí bílá košile a pleš :)

Sedrik
05. dubna 2019, 15:32
2
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Souhlas - Rapid v základu mi nejvíce připomínal pokračovatele linie Fabia Junior. To bylo auto, které opravdu nemělo nic navíc.
Scala mi přijde jako auto, které si i v nižší výbavě může rodina koupit a pořád mít skoro vše, co je dnes tak nějak standard.

Co se auta týče - nelíbí se mi to jméno (ale to je můj problém se všema novýma Škodovkama - všichni ti Qamíci a Qodiaci - je to trapný).
Auto samotné se mi ale docela líbí a opravdu se mi líbí minimalistický design panelu klimatizace (někde jsem četl, že má připomínat staré rádio a je to cool detail).
Za mě palec nahoru.

Sedrik
30. března 2019, 10:09
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Přesně - už teď mám v BMW start-stop defaultne na off a byla to jen tak mimo chodem úprava v servisu.

Sedrik
30. března 2019, 10:07
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Díky moc za článek - jsem rád, že se někdo obětoval to projít a ukázat na to, že ten diktát z Bruselu není tak horký, jak se nám snaží že všech sil mnozí ukázat.
Takže až budou Ťok s Burešem tvrdit, že to musíme dělat, protože nám to nutí EU, aspoň víme, že zase kecají a ČR se opět snaží být papežštější než papež....jak je u nás dobrým zvykem.

Sedrik
27. března 2019, 07:48
1
Jak se hasí doutnající automobil na baterie? Ponořením do vody!

Já si teda myslím, že budoucnost je jinde, ale nevím - podle mě by toto mělo fungovat i u baterek...

Sedrik
21. března 2019, 08:06
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Před koupí prvního kabria jsem řešil to stejné :)

Jezdil jsem NB Miatu s plátěnou střechou 4 zimy, jako jediné auto - pokud je střecha v pořádku, tak do auta neteče, ani když je průtrž mračen. S tou pevnou skládací střechou to bude ještě větší pohoda, protože se střecha "nekazí".

Sedrik
07. března 2019, 23:26
0
Příběh autíčkářových fotek

Super článek ze zákulisí - díky za něj :)

Jinak fotka, kde jeden z vás pucuje Mustanga a ostatní jej s rukama v kapsách "podporují" je libová :D
Máte můj obdiv...

Sedrik
25. února 2019, 13:02
2
Motorismus na Pařížský způsob

Můj úlovek z Amsterdamu.... :)

Sedrik
24. února 2019, 22:52
6
Motorismus na Pařížský způsob

Citroën DS mi udělá radost vždy - pro mě se navždy bude jednat o Fantomasův dailycar/letadlo :)

Sedrik
21. února 2019, 16:51
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Stelvio bych volil ze zcela subjektivních důvodů - víc se mi líbí (jako o hodně víc, než Levante), Alfa je pro mě zajímavější značka a můj kamarád, který dělá v automotive a který v rámci práce jezdí se všemi konkurenty v daných segmentech považuje Stelvio za jízdně jedno z nejzajímavějších aut vůbec (a to je člověk, který SUV obecně nemusí - jezdil leta AR 156 a teď motorky :))

Takže nic objektivního - zatím jsem jel jen v F-pace a ten mě dost zklamal. Auto s nájezdem necelých 100 Km působilo děsně rozvrzaným dojmem, asistenční systémy byly jak na drogách (hypersensitivní), na to, že to bylo SUV mi to pocitově přišlo tvrdší, než moje tehdejší BMW s M podvozkem - prostě dost o ničem.
F-Pace má ale pro mě opět naprosto subjektivní výhodu - strašně se mi líbí :)

A pravda je, že Macan je asi lepší auto (jel jsem s ním cca 200 km) - proti tomu F-pace, se kterým jsem jel určitě. Ale zase jich jezdí mraky....

Sedrik
21. února 2019, 15:36
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Se v tom asi budu muset přeci jen svézt...
Za sebe mám Maserati aktuálně ve stejné škatulce, jako Jaguar a Alfu - v podstatě premiový malovýrobci.
A subjektivně, kdybych vybíral jejich SUV, pak by pořadí bylo Stelvio, F-pace, Levante...
Mno, jak říkám, budu se v tom muset svést :)

Sedrik
20. února 2019, 09:42
0
Sedrik
19. února 2019, 23:12
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Ad krab: přesně, jak říkáš. Taky nerad sedím na sedadle spolujezdce - jsem raději, když mám "osud ve svých rukou". Každopádně tehdy se nezadařilo.
Důležité je, že se nikomu nic nestalo a já si na to budu do smrti pamatovat, takže taky plus :)

A co se příhody s QV týče - pokud se ti podaří zachovat klid (a nic se nestane) je to super. Jen se pak nesmíš prokecnout :) Obecně ale platí - na silnici jezdím raději tak maximálně na 80 procent. Nikdy nevíš, kde potkáš cyklistu za zatáčkou, přecházející lidi za horizontem, nebo (jako já) bláto na konci rovinky před zatáčkou. Prostě to nejde předvídat a musíš mít rezervu na reakci.

A vzhledem k tomu, že provoz už řidší nebude, nezbývá, než jezdit na krev jen po okruzích... a na normální silnici si najít jinou zábavu (třeba ta veteránská rally, o které tak rád píšeš (a já ještě raději čtu) zní super - od zimy hledám Datsun 240z :))

Sedrik
19. února 2019, 13:45
3
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Nejhorší fuck up, na který nerad vzpomínám, se mi stal nedávno....

Co na něm bylo nejhorší? Že jsem měl plné auto lidí - když někde něco podělám a jedu sám, jsem nasranej na sebe, ale aspoň nemám pocit, že jsem mohl někomu ublížit... Za tohle se ale opravdu stydím....

Takže - byli jsme s prací na teambuildingu na jihu moravy - směr Brno - Laa. Jezdíval jsem tam často, takže tu cestu mám celkem najetou - znám to tam. Jsou tam pěkný silnice. Když jsme se v Laa vyčachtali, naložil jsem kolegy a vyrazili jsme do penzionu. Jel jsem svým autem (E90 325xi) a kluci "to má hezkej zvuk, to tvoje auto". Chtěli mi udělat radost. Řekl jsem si teda, že je trošku svezu - nejel jsem zas až tak rychle, ALE - je tam jedna jediná zatáčka, která je fakt prudká a já zapomněl, že je před ní rozbitej asfalt. A ještě, jako na potvoru, tam byly i zbytky po traktoru...
Tvrdě na brzdy - do zatáčky jsme se nevešli - pravá kola projela vrcholem škarpy a světlem jsem vzal patník (gumovej)... Měli jsme děsný štěstí, protože silnice je tam cca metr nad polem, takže kdybych byl širší ještě o pár centimetrů víc, šli jsme přes střechu do pole....

Tak sevřený půlky jsem nikdy neměl - myslel jsem, že se ze sedadla ani neodlepím...

Autu se nic nestalo a nakonec jsme se tomu všichni večer zasmáli, ale ten hnusnej pocit, že jsem mohl někoho nedej bože zabít...

Asi není potřeba říkat, že na mám stylu se podepsalo - když někoho vezu, v žádném případě neriskovat.

Sedrik
15. února 2019, 14:39
1
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

NFS Underground 1 i 2 jsou moje nejoblíbenější díly série a F&F mám taky rád (jak psal kdysi D-FENS, jsou to v podstatě Rychlé šípy s autama :) - aspoň ten první díl). Takže Tuning/tuzing v PC hrách mě baví a moc rád "dělám" kreace, které by se na silnici nejspíš ani nerozjely (poslední kousky v NFS Payback na PS4).

Nicméně sám jsem v realu anti-tuningový. Moje filosofie je, že pokud mi nestačí výkon a chci rychlejší auto, tak nebudu chipovat svoje auto na vyšší výkon, ale koupím si rychlejší auto z fabriky. Jediné, co uznávám (a sám dělám) jsou výkonnější brzdy.

Vizuální tuning jde (v realu) úplně mimo mě - nevozím ani žádné nálepky (jako třeba rádia Beat) - nic.

A měl jsem to "štěstí", že jsem viděl vystupovat muže, cca 40 let věku z Mini cooper JCW s lambo dveřmi a divokým válečným malováním a to byl tak smutný pohled, že mi jej bylo až líto.

Sedrik
11. února 2019, 23:19
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

K tomu se nedá už nic dodat - mám naprosto stejný přístup i zkušenosti :p
Idiocracy jsem neviděl - díky za tip. Volný pád znám :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Pacifica  2007
Chrysler Pacifica

2007 rok výroby
258 koní výkon
3 500 ccm objem

Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin 2009
Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin

2009 rok výroby
180 koní výkon
2 000 ccm objem

BMW Řada 5 528i 2000
BMW Řada 5 528i

2000 rok výroby
190 koní výkon
2 793 ccm objem

Dodge Avenger SXT,VVT 2009
Dodge Avenger SXT,VVT

2009 rok výroby
160 koní výkon
2 000 ccm objem

Freightliner FL60 Roadmaster 8.3 Cummins Diesel  2005
Freightliner FL60 Roadmaster 8.3 Cummins Diesel

2005 rok výroby
330 koní výkon
8 300 ccm objem