načítám data...

Sedrik

JménoJan Pivoda
BydlištěPraha 8
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 40.1 min.
Příspěvků ve fóru14
Komentářů u článků356
Pozitivních komentářů u článků122
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Sedrik
dnes v 09:07
0
Lexus RC-F Track Edition: Beránek v rouše vlčím

Chtěl jsem napsat "to je snad konkurent spíš pro M4, ne?" A pak jsem se podíval na tu cenovku a jo - to jsou peníze za M5 :)

Jinak moc hezky napsaná recenze.

Sedrik
16. října 2020, 11:21
0
Ptejte se: Hledáme ideální "popelářské auto"

Je to finanční blbost a vím to, takže berte jako pokus o humor, ale okamžitě jsem si vzpomněl na S4 Chrise Harrise :)

Sedrik
13. října 2020, 15:02
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Nejsem Alfař, ale Alfa Spider (jsem nevěděl, že se jí říká Duetto) je můj veterán první volby. Zejména z toho důvodu, že se líbí i manželce. Občas po nich koukám a kdybych měl garáž, asi bych si ji na příští léto koupil.

Sedrik
13. října 2020, 09:09
5
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Když jsem měl MX-5, tak kolem byla fajn parta lidí. S lidmi kolem Brna jsme se potkavali celkem pravidelně a bylo to vždycky fajn - nevzpomínám si na nějaké hejt na NC.
Některé z těch lidí potkávám i tady na Autíčkáři, takže super :p

Jak jsem změnil značku a přešel do týmu BMW, tak jsem chtěl najít podobnou komunitu kolem BMW, ale nějak se nezadařilo. Co už někde tady psal Beastar, lidi kolem BMW jsou různí a ne všichni jsou fajn. Nejde je házet do jednoho pytle, ale z mých pozorování jsou tam lidi, co mají jedno auto jako okruhovku a znají je do posledního šroubku. Poradí, rozumí tomu. Pak velká skupina lidí, kteří chtějí BMW, ale jejich finance jim dovolují koupit jen něco hodně starého - ti pak drží názor, že to nejlepší už BMW vyrobilo (většinou, jaké to štěstí, v roce, ze kterého pochází jejich auto) a teď už to stojí za hovno a nemá cenu se na nová auta ani dívat, protože BMW už neumí. Jak se ceny ojetin blíží jejich finančním možnostem, posunuje se i rok toho, kdy BMW vyrobilo poslední super káru dále a dále.
Třetí malá skupinka jsou pak lidé, kteří mají nová auta - z nich na fóra chodí jen ti, kteří je mají opravdu rádi - píšou ale málo.

Pak jsem zakotvil tady a teď v Sunday drive pana Kraba. Je to fajn skupinka lidí a i když jsem svým založením spíše plachý, tak se tam cítím dobře :)

Sedrik
30. září 2020, 15:20
0
Sedrik
30. září 2020, 15:19
1
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Ty začátky jsme měli stejné - tankovat trabanta (v mém případě blankytně modrý s racingovým 3 ramenným volantem) byl vopruz :)

Jinak už od dob Miaty mám zafixováno, že beru jen u Benziny, Shell, OMW, dnešní MOL. EuroOily, Unikorny a Lidl Albert benzínky nepoužívám (ačkoliv objektivně je to nejspíš benzín ze stejného zdroje).
Vždycky jsem jezdil na 95ku, protože si myslím, že 98 je do normálního auta, koupeného jako ojeté, zbytečné. Teď, co mám M2 beru 100, ale hlavně proto, že je to nový motor a tak mi přijde, že má cenu se o něj starat. Více aditiv a méně biosložky - přímovstřik je rád. Nepředpokládám, že by i toto auto na 100ku víc jelo.

Já mám subjektivní zkušenost s tím, že jde poznat rozdíl v benzínu - nejednalo se ale o rozdíl 95 a 100, ale dvě 95ky. Jezdil jsem vždycky na benzín na Lipůvku (teď je tam Mol tuším). Jednou jsem do Miaty vzal 95ku jinde a prostě mi přišlo, že to auto jede hůř (chuť do otáček byla menší - ne, že by auto jelo pomaleji, ale bilo méně živé/víc mrtvé). Zmínil jsem se o tom kamarádovi, který je motorkář a ten mi řekl, že motorkáři jezdí na benzín hlavně na Lipůvku ze stejného důvodu. Prostě se jim zdá, že to tam líp jede.

Sedrik
29. září 2020, 10:23
0
Není diferenciál jako diferenciál aneb proč mi to nehrabe oběma?

K tomu e-diffu posílám fajn video, které jsem našel, když jsem vybíral auto :)

;ab_channel=DrivelineMaster



Sedrik
26. září 2020, 23:29
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Přesně toto teď řeším s kamarádem - mají dvě děti a jeho představa je MPV, nebo ideálně dodávka...a já nechápu proč.

Před dvěma týdny jsem seděl se ženou před hotelem v Dolní Moravě a přijela fungl nová Q7, na kouli nosič a v něm 2 dospělácká kola, na střeše obří Thule rakev. Uvnitř dva dospělí, cca 35-40 let a plný kufr.

Nechápu a nikdy nepochopím.

Ale premisa článku platí - vozíme sebou to, co se do auta vejde, ne to, co potřebujeme.

Sedrik
25. září 2020, 16:01
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

Vnímám to stejně: v RS se mi nová Octa fakt líbí a na daily je ten hybryd OK (dokonce jsem zjistil, že máme kousek za prací nabíječku, takže bych neměl problém tohle provozovat v režimu "pořád nabito").

Sedrik
22. září 2020, 14:59
0
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Beaste rozumím a souhlasím.

Prostě je to tržní boj a na nostalgickou notu slyší jen málokdo.

Ad Krab: zajímavý, co píšeš. Byl jsem na dovolené s autíčkářema a tak jsme se samozřejmě bavili i o závodech, kdo kde byl, kam jezdí a pod. Hodně lidí (určitě víc jak polovina) měla +- tuto zkušenost: jezdíval jsem na F1 všude, na WTCC, na WEC, jenže když jsem byl naposledy (cca před 2-5 let), tak najednou se nedalo jít až k trati, parkování bylo 3 km od tribuny, lístky drahý jak prase (tohle, když vám řekne majitel auta za 6m, kterej normálně rozhodně není škrt, tak je fakt drsný) a nakonec jsem zjistil, že když si to pustím doma ve 4k na projektoru, tak z toho mám mnohem víc, vidím všechno a mám pohodlí. Tak co bych se někde štrachal.

Teď jsem četl na zahraničních serverech několik článků (reagujících na další změny pravidel), že motorsport se stává pro diváka nepochopitelným a běžný člověk když se chce koukat na F1 tak prostě valí oči co se to na tom okruhu děje a proč. V TV ti to aspoň moderátor vysvětlí - na travnatý tribuně v Monze uslyšíš prd a ještě to bude v Italštině :D

Zažít to je super, ale na pravidelný objíždění závodů....na to musíš být fakt tvrdej fanda.

Já osobně motorsport nesleduji vůbec. Přestal jsem koukat na F1 někdy v době, kdy "knoflík" vyhrál titul (fandil jsem mu, tak to byla taková hezká tečka) a pak už mě to přestalo táhnout, ani nevím proč. WEC nikde nedávají, stejně jako Rallye...tak nekoukám.

Sedrik
22. září 2020, 12:22
0
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Fanoušků motorsportu je podle mě pořád dost, jen alfa se v žádném neangažuje :)

Sedrik
22. září 2020, 10:45
4
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Recenze teda taková nedopečená - zrovna u tak zajímavého auta z pohledu autíčkáře bych čekal něco delšího - třeba srovnání s NA miatou? Proč ne :)

Jinak k té ceně - jak tady zmiňoval @beast - nebude to tak horké. 1,7m je ceníkovka, ale po krátkém hledání na sAuto jsem našel stejné auto (rv 2020, skladovka, nájezd 6km) v Srbovi za 1,33m s daní, takže milion bez DPH, to už je dobrá cena. Ale jinak souhlasím - Alfy jsou ceníkově moc drahé.

Odkaz: https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/stelvio/18298154?goFrom=list

Je fakt, že Alfa je pro znalce a milovníky aut - na korporátním parkovišti s ní parádu neuděláš.

A jeden čerstvý zážitek se Stelviem QV (tak 14 dní zpět) - jedu si tak v M2C po D1 směr Brno a ve zúžení předjíždím Stelvio QV (červená barva, ta správná kola - prostě ve full parádě). Kouknu rychle za volant a nějaký starší pán. Neměl jsem ale pocit, že si mě všiml.

Za zúžením chvíli jedu (140 +-) a v zrcátku vidím, jak se blíží tento červený obřík - uhýbám do pomalého pruhu a Alfa se mnou srovná rychlost: oba si navzájem ukážeme palec nahoru, řidič Alfy podřadí o 2 stupně a s plným plynem odjíždí. Ten zvuk je náádherný.

Dle mě další důkaz, že AR je prostě hlavně pro fajnšmekry (nikdy se mi nestalo, že by na moje auto majitel ///X5M nějak zareagoval).

Sedrik
21. září 2020, 16:48
6
Bugatti mění majitele. Bude patřit Chorvatům.

Myslím si, že pro klienty Bugatti je to jedno:

Zdroj: https://www.motor1.com/news/50066/the-average-bugatti-owner-has-84-cars-3-jets-and-one-yacht/

Wolfgang Durheimer, Bugatti and Bentley CEO and president, has recently commented that the average Bugatti Veyron owner has a quite expensive car collection.

According to him, “the average Bugatti customer has about 84 cars, 3 jets and one yacht”. For comparison, he said the average Bentley owner has only 8 cars. “The clientele between Bentley and Bugatti is remarkably different”, he also stated.

Pokud má průměrný majitel Bugatti 84 aut se spalovacím motorem, tak mu může být u zadele, že jeho nejrychlejší auto (Bugatti) bude na baterky.

Můj názor :)

Sedrik
13. září 2020, 08:23
0
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Koupil jsem kdysi dávno na pouti plyšové pivo s přísavkou. Vozili jsme je na zadním okně do doby, než jsme koupili Miatu - tam to z pochopitelných důvodů nešlo.

Pivo putovalo do kufru (resp bylo přiděláno zevnitř na víku kufru). No a při prodeji Miaty šlo na odpočinek.

Jsem jeden z těch magorů, co v autě mají pořádek. Nesnáším, když v autě něco lítá, klepe, šustí apod. Takže jen nejnutnější věci a všechno má svoje místo.

Sedrik
11. září 2020, 15:23
5
McLaren F1: Zázraky technologie

F1 je milník, naprostý unikát a auto, které v podstatě není s čím srovnávat - vytvořilo si kategorii samo pro sebe.

Nejsem fanda - nikdy jsem nebyl: na zdi jsem měl F40 a Diablo. Nelze ale upřít, že F1 je po technické stránce to nej, co šlo v dané době vyrobit.

Jsem zvědav na mladšího bratříčka s větrákem (Gordon Murray T50)

Sedrik
09. září 2020, 11:47
0
5 nejšerednějších supersportů planety

Egoista je taky divný - souhlas, ale Veneo je horší (podle mě samozřejmě - design je hodně osobní záležitost)

Sedrik
09. září 2020, 11:18
0
5 nejšerednějších supersportů planety

Taky mi nepřijdou jako "nej"šerednější. S Veneem souhlas - to je fakt šeredné.

Za mě ošklivé supersporty - třeba MC12 je ošklivka, skoro všechna Ferrari vyrobená na zakázku jsou divná, a moc nemusím ani Zagato Astony...

Sedrik
09. září 2020, 08:39
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Tak on cubman je taky hodně specifickej. Třeba mě se začal líbit až po dlouhé době (a pořád si nemyslím, že to je hezké auto, jen už není ošklivé).

Sedrik
08. září 2020, 15:16
3
Opel Corsa E: Autentický test elektromobilu

Hehehehehehe :D
"Je to škoda, taková appka by byla super, ale tohle je odladěné jak palubní software škodovky…"

Sedrik
08. září 2020, 14:16
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

A to je přesně to, proč ani jeden z nás nevedeme automobilku - ten tvůj poslední odstavec jasně říká, že takhle to nemůže fungovat: takhle to děláme my a pokud se vám to nelíbí, běžte jinam - na to musíš být mnohem větší love-brand, než má momentálně Alfa. To si mohl s prvním iPhonem dovolit Apple, ale ani ti už si to teď dovolit nemůžou.

A díky jejich umíněnosti půjde celá Alfa do řitě (po kolikáté už?). Já mám tu značku rád, ale ten krok byl prostě špatnej.

A co se risku a BMW týče - v jejich případě to byl risk (reputace, naštvání puristů, hate od novinářů) a zisk v podobě nového segmentu. Navíc tím, že začali dělat předobraby s motorem napříč teď můžou to stejné udělat i u jiných modelů.

Sedrik
08. září 2020, 12:54
2
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Ad Krab: Ne, ale vážně, ty si myslíš Sedriku, že postavit auto na konvenční platformě s motorem vpředu napříč je pro BMW nějaký risk a posunutí se vpřed? Mě přijde, že jestli něco, tak maximálně posunuli vpřed to těžiště motoru, takže je zase o něco blíž Audi :-D

Je - a veliký.

Malý exkurz: představenstvo společnosti má na starosti obchodní vedení společnosti. Odpovídá majitelům za to, že budou se svěřeným majetkem hospodařit s péčí řádného hospodáře. K této péči bezpochyby patří maximalizace zisku, neboť všechny obchodní korporace jsou zakládány za účelem tvorby zisku.

Jako ředitel společnosti si nemůžeš ustát to, že nevyrábíš produkt, který vyrábět můžeš a umíš a měl bys na něm zisk. Tohle je zcela mimo péči řádného hospodáře. Na toto prosím nezapomínejme. Pokud se celosvětově prodá víc SUV než ostatních karosářských verzí dohromady, tak automobilka (resp. její vedení) prostě nemůže SUV nevyrábět - to není obchodně a ani právně možné :) Takové vedení by nebylo vedením dlouho.

A stejné je to s tímto premium class entry level segmentem. Lidi kupují CLA a A3 protože je v ní víc místa (kvuli platformě) a nezajímá je (tedy 8 z 10 kupců), která náprava je poháněná - spíš řeší, jestli se tam vejde kolo a lyže a jestli se s tím dostanou na hory.

Vedení prostě nemůže tuto poptávku ignorovat a vyrábět auto, o kterém fanoušci značky budou pět ódy, jak si je koupí, až bude 10 let staré a stát 300tisíc. Nikdo jiný ale po tomto autě netouží.

Lidí, kteří si kupují BMW proto, co BMW před 30 lety znamenalo je minimum a pro ně jsou modely jako M2C, M4C a CS, M5. Pro ty ostatní (99,8 procent kupujících) je ten zbytek.

A poslední věc - lidi, kteří nejčastěji na vývoj té které automobilky nadávají by si od nich nový model stejně nekoupili - i kdyby BMW teď představilo ultralight verzi M2 s atmosferickým šestiválcem a manuálem. Většina by na toto auto totiž neměla peníze. Podívejte se na Alfu s Gulii (jakoukoliv) - super auto? Jasný. Prodává se? Ehm...kde? Udělala by AR líp, kdyby místo ní udělala vedle Stelvia další SUV? Nejspíš ano.

Tak proč by to dělali?

Sedrik
08. září 2020, 12:04
3
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Krab je dokonalá ukázka toho, jak nesmíš vést firmu, pokud se chceš někam posunout (a to nemyslím ve zlým, Krabe - prostě to tak máš).
Jak to čtu, okamžitě mi naskočil citát Henryho Forda: If I had asked people what they wanted, they would have said ‘faster horses.’

Pokud se chceš posouvat, musíš riskovat - není možné dělat jen to, co chtějí zákazníci, protože ti ti nikdy neřeknou novinku: chtějí to, na co jsou zvyklí, jen lepší.

S tou identitou máš pravdu - globalizace vede k tomu, že všichni vyrábí to stejný: liší se jen v detailech a pak maximálně na okrajích nabídky něčím specifickým. To gro je ale stejný, protože se to prodává a prodává se to na celým světě.

Sedrik
08. září 2020, 09:39
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Souhlasím - cílovka je jiná.
A já to chápu - když vidím, jak se prodává od MB "Áčko", nebo CLA, že si chce BMW ukrojit z tohoto trhu kousek. Jen pro moje oči je CLA hezké auto (zejména odvážný shooting brake).

Tohle auto - prostě ne. A dělá to jen ta masivní prdel - jinak to není zlé.

Sedrik
07. září 2020, 11:29
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Ad Hamster: "Rozsirene lemy pridavaj aspon padesat koni, citim tu potencial dalsiho rozvoje! :-)"

To jsem nevěděl! Ty pyczo, mám skoro 5kil koní ty vole! :D

Sedrik
07. září 2020, 11:27
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Dooby: nová ne. Lehce jetá asi ano.

Ale M2 nemá zadní dveře a nemá AWD (což spousta lidí považuje za "must have" na zimu i když jezdí jen po Praze). Navíc (nejel jsem v testovaném autě, takže možná je to stejné) M2 umí fakt nakopnout - myslím, že pro řadového uživatele BMW je to až moc agresivní projev.

Sedrik
07. září 2020, 07:43
11
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Já chci businessově chápat, proč udělalo BMW z jedničky a dvojky "mini s vrtulkou", chci rozumět, že víc jak polovina majitelů 1 a 2 neví, jestli jejich auto je předokolka, nebo zadokolka. Asi to i chápu.

Ale to auto je tak hnusný, že to je až k neuvěření. Viděl jsem jej na živo přesně v této barvě a to se fakt nedá. Předek jakž takž, ale ta prdel - to fakt ne. Přijít k tomuto auto ráno s blbou náladou, tak se snad rozpláču. Je to nějaká korporátní prdel nových kupoidních BMW (X6, X4, toto) a je fakt masivní.

Každej vnímá co je hezký jinak, ale toto....toto je snad univerzálně ošklivé.

Nope

Sedrik
02. září 2020, 16:03
0
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Ta barva je tak hnusná, až je hezká.

A druhá fotka v článku je bombová (všechny jsou super, ale ta druhá je ještě víc super :))

Sedrik
31. srpna 2020, 10:15
0
Sedrik
31. srpna 2020, 10:14
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Přesně tam - Blansko, pak směrem k novohradskému tunelu, Šebrov (tam jsme se otočili a vyměnili :)

Pomníčky tam byly vždycky, ale v té době tam byl mizerný asfalt, takže to tam nebyl ráj motorkářů a nejezdili tam ani cyklisté. Takže to tam nebylo tak strašné, jak dnes.

Sedrik
31. srpna 2020, 09:36
1
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Moc hezky napsané - vzpomínám si na můj první zážitek za volantem opravdu silného auta: Lancia Thema s oturbeným benzínovým dvoulitrem. Posadil mě za volant kamarád a jeli jsme z Blanska směrem na Lipůvku - tehdy (kolem 2000) tam nebyl nic moc provoz, tak se dalo jet celkem rychle a já byl z těch bratru 150 koní vyděšenej k smrti (kamarádovo "tak tomu konečně nalož" mému mladému já s řidičákem sotva 6 měsíců starým taky moc nepomáhalo). Naštěstí jsme oba přežili :)

A k tématu - zrychlení a maximálka mě vůbec nezajímají (doteď nevím přesně, kolik má M2C - někde píšou 4,4, nekde 4,2...who cares)

Pokud se na něco koukám, pak na váhu, ale i to je v poslední době k ničemu, protože všechna auta váží 1,5tuny a víc (spíš víc), takže vyloženě lehké auto není.

Takže odpověď asi je: na čísla nekoukám, protože o tom, jaké auto je nic neříkají - pokud se chci za volantem bavit.
Pokud budu vybírat auto na konkrétní účel (kromě zábavy), pak velikost kufru, spotřeba (a velikost nádrže) začnou být důležitější.

Ale zrychlení? Údaj na prd.

Sedrik
26. srpna 2020, 11:23
0
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Nemůžeš to vyčleňovat - pokud budeš někomu něco cpát, tak si k tomu spíš vytvoří odpor.
Dívej se na to jako na celek - výchova, postoj k pohlaví (jak tady zaznělo: kluci pomáhají v garáži, holky v kuchyni), přístup rodičů, přístup okolí, kamarádů, učitelů...atd.
Pokud bude holka mít super tátu, kamarádky, který třeba auta taky zajímají a ve škole si z ní za to nebudou dělat legraci, tak má stejnej start do života, jako normální kluk (co se vztahu k autům týče). Tak to ale většinou není.

Sedrik
26. srpna 2020, 11:20
4
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Bublinko, moc díky za post - vidím to stejně.
Ty argumenty tady - to je na jedno brdo: já se s tím nesetkal, nikdo, koho znám se s tím nesetkal tak se to neděje. Já bych se v dané situaci zachoval jinak a podle mě se tak mohl/mohla zachovat i on/ona. Takže podmínky máme stejné = no problém. To, jak to vnímá osoba, které se to skutečně děje/stalo je jim jedno.

Drž se a okruh někdy zkus - zdržovat nebudeš.

Sedrik
26. srpna 2020, 09:38
1
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Ono to rozdělení na klučičí a holčičí je v nás silně. Už jsem několikrát slyšel přesně tato slova:
"Ty nemáš děti? To je ale škoda. Máš rád auta, tak kdyby se ti narodil kluk, tak to bude super - budeš to s ním moci sdílet"

A přitom jeden z mých nej zážitku byl, když jsem byl poprvé na autokrose a já tam viděl ty cca 6 letý slečny, jak si to na tom blátě vodí. Pak se vysoukala z té buginy, celá od bahna a pusu od ucha k uchu.

Nepotřebuju kluka. Potřebuju, dítě, který to bude bavit. Pohlaví mě nezajímá.

Sedrik
25. srpna 2020, 14:28
3
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

J.K. good luck.
Souhlasím s tím, co píšeš a držím pěsti v diskusi. Nechci nic psát, protože bych se strašně nasral a nestojí mi to za to.

Sedrik
25. srpna 2020, 13:08
13
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

"Dneska je sice leccos všelijak pokroucené, ale pořád kupujeme holčičkám panenky a klukům angličáky. Od malička je nad slunce jasné, co je holčičí a co je klučičí. Na to volně navazuje postoj, že to či ono je pro holky (nebo pro kluky) nevhodné nebo že tomu nerozumí. A už se to veze. "

This ↑

Toto je hlavní příčina - nemám děti, ale mám kolem sebe hromadu dětí. Sehnat pro malou holčičku oblečení, které není růžové a s panenkama/jednorožcama skoro nejde. To stejné u kluků - modrá, auta, supermani.

A pokud to zkusíte, pak zrovna ten váš bude jedinej, kterej auto na triku nemá a bude se jej dožadovat (stejně, jako vaše dcera, která bude jediná v modrým bez Hello kitty). Odkoukáno od kamarádů.

Tyhle předsudky se pak táhnou životem jako smrad i bez toho, aby o tom někdo mluvil - prostě to tak lidi mají v hlavě.

Upřímně: co koho napadne jako úplně první myšlenka, když uvidí mladou blondýnu řídit sporťák?
Že si na něj mohla sama našetřit, protože má auta ráda je až tak druhá, třetí myšlenka...
Nedivím se pak, že taková slečna nevyhledává srazy, kde by musela dokola opakovat, že jí to nekoupil tatínek, přítel, manžel, šéf...

Sedrik
23. srpna 2020, 10:27
1
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

A já se dycky nechám vyprovokovat :)
Ale nic ve zlým

Za chvíli vyrážíme se ženou po stopách toho tvého druhého výletu (Lužná - Raná) - jsme nemohli jet, tak si to projedeme teď :)

Sedrik
23. srpna 2020, 00:58
0
Automobilové legendy virtuálního světa

Mako z Mass Effectu? Někdo? :)

Sedrik
23. srpna 2020, 00:41
8
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Krabe, srovnáváš nesrovnatelný - Jacob jasně píše "chystám se vyměnit primární auto" - nevěřím ti, že bys na každodenní dojíždění do Prahy a do kolon 25km denně (léto/zima, hezky/hnusně) měl raději Lotuse ze 60 let, než novou hybridní trojku.

Já jezdil 4 roky jako daily MX5 NB a vím, že to je hoooodně o kompromisech. A to je v podstatě "nový" auto (posilovače, klíma, handsfree, bluetooth). Prostě do kolon potřebuješ pohodlný auto, který odvede práci tak, že o tom nebudeš ani vědět. A na cestě do/z práce se prostě nesvezeš - když jedu do práce, tak málokdy zařadím 5ku a přes 65 tam mám jen když mám velký štěstí a na nuseláku nikdo není. Jinak prostě před barákem zajedu do kolony a vyjedu z ní kousek od práce. To nemá s řízením nic společného - kdyby to auto řídilo celou cestu samo, byl bych nejšťastnější.

Takže vykládat, že se lidi mění, když chtějí do dnešního provozu nový auta je kravina. Jasně, že na svezení po prázdné okresce budeš řešit jiné věci, ale na daily? Do kolon? Modlit se, abys dojel? Neslyšet pořádně rádio? Nemít klimatizaci? Nemoct si zavolat s handsfree? Nemít waze, aby ti ukazoval, kde to aspoň trošku jede?

Nevěřím. A i kdybys napsal, že raději staré auto, stejně ti to neuvěřím, protože pak to jen znamená, že v těch kolonách reálně nestáváš. A ještě - stát v nich občas a každej den je kurva rozdíl - proto jezdím 2x týdně do práce autem, protože se to dá vydržet a dal bych to i v nějakém veteránu (teď v létě). Ale sedět tam KAŽDEJ den a vědět, že jiná cesta prostě není - to je peklo a čím dřív tady bude funkční autopilot, tím lépe pro ty, co nemají na vybranou.

Sedrik
21. srpna 2020, 16:35
0
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Ad Beastar - napsal jsi to velice pěkně: souhlas. Moc rád bych se v tom 330e, protože si myslím, že to prostě pojede pěkně. Spotřeba je super (na 300 koní prostě úžasné - když můj Focus ST 225 jezdil za 13 kombinovaná)...

A ten důvod, proč bys do toho nešel vnímám stejně. Nejsem early adopter, tak jak toho začne jezdit víc, tak po tom možná začnu koukat. A jestli bude někdy potřeba řešit, kam s dětskou sedačkou, tak si dovedu 330e v kombíku představit, jako kandidáta.

Sedrik
20. srpna 2020, 15:54
0
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Jak jsem psal - já si pořád myslím, že ten hybrid smysl dává (vše, co psal Hamster + parkování "v modrejch"). Ale koupil bych to jako novotu se zárukou, nebo pak jako hooodně ojetý, kde už je vše opravený :)

Sedrik
20. srpna 2020, 15:21
0
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Bavili jsme se na prodejně, takže nebyl moc sdílnej. Co jsem pochopil (ale vyvodil jsem si to sám z toho, co říkal, takže můžu být mimo) tak důvodem je obava o spolehlivost (jednak u klientů, tak u prodejců). Když jsem se pak bavil s jiným člověkem od BMW právě o tom požáru, tak i když jsme byli sami tak o tom vůbec nechtěl mluvit (ačkoliv se jej to podle mě netýkalo).

Nevím, jak na tom byla ta předchozí generace co se prodejů týče a spolehlivosti, ale je fakt, že potkat hybridní BMW není tak časté, jako třeba MB. Nevím, jestli je to negativní zkušeností, nebo tím, že klienti BMW jsou konzervativnější, než klienti MB? (tomu sám moc nevěřím).

Pořád si myslím, že 330e je super auto a jak sám píšeš - není IMHO důvod kupovat 330i, nebo 330d, ale jsem zvědavej, jak to auto bude "žít" dál, jaké budou zkušenosti a spolehlivost.

Sedrik
20. srpna 2020, 14:52
0
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Tady se o mě ví, že jsem fanda BMW a i fanda nových technologií, ale když jsem v jednom showroomu prohlásil, že bych si toto auto uměl představit jako služebák, tak na to prodejce reagoval spíše rezervovaně. Naznačil mi, že asi nebude problém auto sehnat za dobrou cenu, protože je nikdo nechce a nechtěl by jej ani on.

A to prosím bylo ještě před tím požárem :)

Tak nevím ....

Sedrik
29. července 2020, 15:05
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

beastar: já taky nejsem moc "družící" typ, ale co jsem měl štěstí na různých akcích potkat lidi, co mají BMW, tak jsou to stejní lidi, jako poršisti, nebo ferraráci - jsou mezi nimi frajírci na přesdržku, ale i normální lidé, se kterýma je radost pokecat - a z mé zkušenosti je těch pohodových víc, ale možná mám jen štěstí. Je fakt, že se nepohybuji například v CZ BMW owners club (jestli tady něco takového je), takže neumím soudit.

Znám ale Snejka i JaraXe (s oběma jsem se potkal a něco řešil) a je pravda, že jsou to oba srdcaři do aut a i když je s nimi občas složitější pořízení, tak umí, poradí a opraví - i složité opravy.

S JaraXem jsem řešil koupi svého prvního BMW a bylo to zajímavé setkání - informace od něj byly pravdivé (auto jsem měl přes 2 roky a jeho odhad toho, co bude třeba měnit a co naopak není třeba řešit se více méně do puntíku naplnil).

Díky lidem, jako jsou tito dva tak nemusí být zas až taková sebevražda (finanční) koupit třeba to V12 od BMW, jak píše Valfar.

Bohužel neznám nikoho takového na jiné značky...

Všiml jsem si, žes CL600 psal a nepřekvapilo mě to - je to nádherné auto a díky tvému vztahu k Zondě jsem čekal, že ten motor alespoň zmíníš :).

Co bych třeba nekoupil je W12 - jednak mi ten motor přijde jako takový plebejský dvanáctiválec (já vím, že je v Bentley, ale přece) - prostě VAG...nevím. K V12 mimo sporťáky mi sedí Mercedes, Jaguar, Rols, Bentley (před W12)....

Sedrik
29. července 2020, 11:00
1
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

S lidma "kolem BMW" mám vesměs opačnou zkušenost, ale pro 12 válec bych si do BMW taky nešel.

Pro mě by byl jasnou volbou motor M120 (CL600, S600), protože je to nejblíž, jak se můžeme dostat k motoru ze Zondy :)

Sedrik
20. července 2020, 15:49
3
Nové Bronco je konečně tady. Je plné vtipných detailů.

G.O.A.T přece neznamená Go Over Any Terrain. Každý ví, že to je Generalized Occupational Aptitude Test a vymyslel jej Vault-Tec někdy kolem roku 2077.

Sedrik
20. července 2020, 15:47
1
Nové Bronco je konečně tady. Je plné vtipných detailů.

Přesně - když mluvili o tom, že bude nové Bronco, tak mě to vůbec nezajímalo. Teď ho vidím a říkám si "to je víc Defender, než nový Defender". Rozhodně bych jej chtěl vidět a velice rád bych se svezl.

Sedrik
19. července 2020, 00:18
2
Zelená je nová černá! 14 zelených odstínů, které berou dech (+2 šeredné)

Já se do zelené zamiloval s představením tohoto vozítka.

Sedrik
14. července 2020, 14:14
0
Chtěli jste je, máte je mít. Autíčkářovy samolepky.

Tak já to změřím a ozvu se :) Díky moc

Sedrik
13. července 2020, 14:51
0
Chtěli jste je, máte je mít. Autíčkářovy samolepky.

Ahoj, nálepky na autě nevozím, ale tahle se mi líbí. Zeptám se (pokud to z textu vyplývá, pak se omlouvám) jak je ta nálepka velká? Resp., můžu si říct, jak bych chtěl, aby byla velká?
A může být každá jinak velká a jinak barevná?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Caprice Station vagon 1990
Chevrolet Caprice Station vagon

1990 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1986
Chevrolet Caprice Station vagon

1986 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Citroën C5 3.0i V6 Exclusive 2003
Citroën C5 3.0i V6 Exclusive

2003 rok výroby
210 koní výkon
2 946 ccm objem

Chrysler LHS  1999
Chrysler LHS

1999 rok výroby
257 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Ostatní Eskort 1988
Ford Ostatní Eskort

1988 rok výroby
56 koní výkon
1 350 ccm objem