načítám data...

Sedrik

JménoJan Pivoda
BydlištěPraha 8
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 11.5 min.
Příspěvků ve fóru14
Komentářů u článků396
Pozitivních komentářů u článků146
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Sedrik
dnes v 08:03
3
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Ad El Gringo - všude to nejde. Já jsem 100 procentně hotelový tip a pod stan bych jel leda z donucení, ale třeba v LeMans během závodů prostě hotel neseženeš. Takže stan, nebo kombík. Alternativní fesťáky bývají to stejný (vím z doslechu od švagra :))

Sedrik
včera v 14:52
-1
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Přesně tak - této vlně by prospěla regulace. Jednotné rozhraní a ovládání těchto prvků (od adaptivního tempomatu přes "keep in lane control" až po automatické měnění jízdních pruhů). Pomohlo by to i tomu, aby se rychleji do aut dostala schopnost, která se mě líbí nejvíc a to je schopnost mluvit mezi sebou (pokud by bylo jednotné rozhraní, bylo by to snazší).
Jsem zvědav, kam toto půjde.

Sedrik
včera v 10:56
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Mě k tomuto tématu velice zaujal starší článek na Jalopniku (možná jste četli) - je to déle, co jsem jej četl, ale závěr je takový (jestli si jej správně pamatuji), že pokud máme odpovědnost za řízení dát počítači, musíme dokonale proškolit řidiče v tom, jak které systémy fungují, na co reagují a jak se chovat v krizových situacích: stejně, jako to musí umět piloti letadel.

To je z mého pohledu zjevná utopie, takže se nástupu self-driving aut v masovém měřítku neobávám. Technologie to bude zvládat, ale lidi ne a díky tomu to legislativa nedovolí.

https://jalopnik.com/automation-transformed-how-pilots-fly-planes-now-the-s-1834176244

Sedrik
předevčírem v 12:53
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Taky koukám - je to super práce/koníček v tom smyslu, že prostě vidíš okamžitě ten výsledek. A říkám si, že by mě to i bavilo.
Chvilku...

Sedrik
předevčírem v 11:57
2
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Zasrané až po střechu je mám taky - ze začátku zimy jsem umýval, ale teď už na to kašlu. Během ledna budu měnit olej, tak se domluvím i na umytí, ale jinak na to prdím - bych musel umývat denně.
Auto má vypadat, že se s ním jezdí, ne?

Sedrik
předevčírem v 11:19
2
Sedrik
předevčírem v 08:04
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

2esmo: jako každého věc (kolega v práci takhle šetří Mustanga), ale je to děsná škoda. Vidělo by se, kdybych měl garáž a možnost jet něčím jiným, jak by to dopadlo.

Ale asi stejně - mám ji skoro rok a pořád se za volantem křením jak debil. A teď je to ještě lepší :)

Sedrik
17. ledna 2021, 09:18
4
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Ad Vavris - mě to tam taky trklo, takže sám nejsi :)

Ad neježdění v soli - překvapilo mě, kolik lidí v M2 skupině na FB řeší, jestli jezdit/nejezdit...až jsem si říkal, jestli nejsem divnej, že to neřeším vůbec.

Sedrik
12. ledna 2021, 13:59
1
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Přesně - kdyby neměli zkušenosti s tím, že to hejlům udají, tak by to nedělali.

Ale souhlas - taky to moc nechápu (resp pochopim třeba Aniversary edition - i u nevrcholného modelu, pokud je to model, který je pro značku důležitý, což třeba trojka pro BMW je), ale tyhle first day edition, final edition....nerozumím... :)))

Sedrik
12. ledna 2021, 11:56
4
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Hezčí, než ta nudná šedá

Sedrik
12. ledna 2021, 11:55
2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

K tý ceně - naklikal jsem si to v rychlosti v konfigurátoru (kombi, modré), naházel tam must have výbavu + nějaké blbosti navíc (Head up) a cena 2.082.000 Kč. Což s nějakou slevou a bez DPH bude 1,5m.

To není tak strašné za auto, co má skoro 400 benzínovejch koní, dá se s ním jezdit každej den sníh nesníh a je v záruce...

Za mě super

A ke zvuku - když jsem jel o vánocích na moravu, potkal jsem se s tímhle vozítkem u Brna na dálnici (řidič na mě něco gestikuloval, ale protože měl zatmavená okna, vůbec nevím co). Každopádně jsem na něj "zaprděl" z výfuků a on pak na mě a znělo to hezky. Není to zvuk, jako měla atmosferická N52, ale že bych s tím měl problém - to ne.

Sedrik
04. ledna 2021, 18:11
1
Sedrik
04. ledna 2021, 15:32
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Krásná práce a moc gratuluji!

Poslední fotka je nejvíc - to jste na zadním okně měli celý závod? :)

Sedrik
04. ledna 2021, 11:46
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Souhlas - taky to nechápu, ale takhle to prostě někteří lidé mají. To, že je někdo zloděj v tomto kontextu není nutně mířeno, že krade (jako že páchá trestnou činnost), ale že okrádá jiný lidi - například u mého známého by to bylo nejspíš vykládáno tak, že když má sakra na tak drahý auto, tak místo toho by měl přidat lidem, co pro něj pracují, protože oni teda na tak drahý auto rozhodně nemají. Tj. je to zloděj.

Je to prasečina, ale logiku bych za tím nehledal.

Sedrik
28. prosince 2020, 07:58
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Mám to stejně - ale jsou lidi, co to řeší. Známej je relativně malej podnikatel na malým městě, ale vydělává mu to dobře a mohl by, kdyby chtěl, jezdit novým Ečkem v AMG a ten vždycky dost dumá nad tím, co si může koupit. Nechce pak v hospodě poslouchat, jakej je zloděj...

Sedrik
15. prosince 2020, 23:06
0
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

Tak že některé obce (resp. jejich volení zastupitelé) nadužívají prostředky, jako jsou radary, k obohacení obecní kasy (nebo svojí vlastní kapsy) a maskují to bezpečností provozu, to je známá věc.

ALE - někdo je na ty radnice volí. Pokud je v obci radar tak, že chytá cizí řidiče a místní se z toho radují, pak je to obec kde je většina aktivních voličů opovržení hodná sebranka.
A pokud je v obci semafor, který sere i místní a ti se nezmůžou než na víc, něž aby na něj u piva nadávali, tak je to zase jiný příběh.

Sedrik
15. prosince 2020, 09:30
1
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

Když jsem o těchto semaforech slyšel před lety poprvé, všude jsem prohlašoval, jak na ně budu kašlat, projíždět na červenou a prostě toto je buzerace, která nemá smysl.

Ještě ani jednou jsem tu červenou neprojel. Nemám strach z pokuty (to bych uhádal - v prázdné obci, všude vidět). Jen prostě neumím projet semafor na červenou.

Sedrik
15. prosince 2020, 09:25
0
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

Ad Rock: díky, předsedo. Taky jsem to chtěl napsat. Jak jsem četl článek, tak to bylo první, co mě praštilo do očí.
Ad Fandatik - je to tak. Materiální stránka přestupku je něco, co PČR stále při prokazování ignoruje. Je dobré jim to připomínat. V mém případě (alespoň v Brně, kde jsem se tím bavil) přes materiální stránku neprošlo nic (13 případů, které jsem řešil - ne všechny byly moje OFC)

Sedrik
14. prosince 2020, 14:38
1
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Mě nasere jakákoliv bezohlednost - mlhovky, nepoužívání blinkrů, blokování rychlého pruhu, blokování předjíždění, bezdůvodně pomalá jízda...atd.

Ale snažím se vypěstovat si k tomu přístup, okořeněný poznatky stoiků a budhistů. Takže vypěním opravdu jen občas. Slibuju. Maximálně jednou za rok. Za půl.

Možná jednou za kvartál, ale víc opravdu ne.

Sedrik
14. prosince 2020, 14:33
1
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Hehe - díky :)

Nemám zkušenosti jako beast, ale celkem bych i souhlasil. V mé sociální bublině jsou majitele BMW většinou lidi v pohodě, ale jinak souhlasím s tím, že BMW mělo a pořád má pro některé lidi devadesátkovou auru života na hraně zákona.

A není to jen u nás - v UK dělají pojišťovny průzkum, které řidiče považují lidi na silnici za nejnebezpečnější a M3 končí většinou v TOP3.

Prostě ta auta jsou rychlá, vypadají agresivně, znějí agresivně a to je pro určitý lidi prostě lákadlo a pro ty ostatní zase červenej hadr (což těm prvním vyhovuje). A pro ty první lidi je důležitý hlavně to, že tak to auto vnímají i ostatní.

Takže když si vybíráš auto, který bude mít největší faktor "jsem silnej pes, co m*dá", půjdeš k vrtulce. Hvězdička a kroužky takový faktor nemají (kroužky už dost taky, ale pořád....velké zlé BMW má náskok).

Sedrik
11. prosince 2020, 14:22
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Srry, psal jsi pracovně - pracovně ne, to je fakt :D

Sedrik
11. prosince 2020, 14:22
2
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

"Jasně, pro zamindrakovany jedince, který dráždí i nová ofce, je to tak nějak těžký všechno... S těma se ovšem kupec novýho bmw pracovně už nepotkava."

Ale jo - v rámci širší rodiny :D

Sedrik
11. prosince 2020, 13:03
9
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Pánové pánové - vy jste všichni z Prahy, že?

100 km za Prahou je nová Octa považována za vrchol snobství. Jsou lidi, kteří mají normální příjem a Octavia v kombi je pro ně dream car. Cokoliv nad 1M je něco, co si většina lidí nemůže dovolit (ne, že by to nezaplatili, ale nemůžou si to dovolit). Mít na něco peníze a mít možnost ty peníze za tu věc utratit jsou diametrálně odlišná kriteria.

A kdo kupuje jaký auta a za jakým účelem: to už se tady řešilo mockrát. Pravda je, že kromě pravověrnejch sporťáků (který se pořád kupují hlavně srdcem) si lidi, kteří mají daily za 2M+ vybírají auta úplně jinou optikou, než na ně koukáme pak my.

To k té ceně - jinak 8GC je krásný auto, líbí se mi víc jak kupé.

Sedrik
11. prosince 2020, 07:55
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Jakob: tyjo, asi ne :) Toho PSka jsem si nevšiml. Mě to přišlo celkem seriozní (jen drahé :))

Sedrik
10. prosince 2020, 11:53
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Mno nevím - doplnil bych rozhodně:

AR Stelvio - i bez nejsilnějšího motoru je to SUV, které umí povozit.
Maserati Levante - zajimavě hezké auto, zajimavé motory, a je to Maserati.

Jaguar F-Pace - řidičsky velice slušné SUV
Porsche Macan - super svezení

Tohle jsem v článku čekal.

Sedrik
08. prosince 2020, 10:51
1
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Když jsme se v sobotu jeli projet, tak těsně před místem setkání mi to uklouzlo (tady - sjezd z D1 - prostě moc plynu: https://goo.gl/maps/qJUJwBYFK2yZVfis7)
Výsledkem nebyl žádný drift, ale prostě vybočení zádě na zlomek sekundy.
Auto, které jelo v protisměru (nicméně v okamžiku sklouznutí bylo ještě pod mostem, tj nějakých 100 metrů přede mnou) na mě zatroubilo. Nevím proč.

Osobně driftuju, pokud to jde a je to bezpečné (vidím do zatáčky a nic nejede), ale protože jsem lopata, tak jen v malé rychlosti. Nejsem Harris, auto nebylo levný a nechci řešit nějaké průsery (majetkové, nebo nedej bože na zdraví). Takže pokud chci vystříkat adrenalin, tak pojedu na parkoviště, na okruh (Most tady někdo zmiňoval, klouzací plocha je i v okruhu v Brně), případně na nějakou akci, zaměřenou na driftování (zimní Alpy pořádá kde kdo, příští rok bych chtěl sem: https://www.drivingcenter.de/fahrtrainings/fahrtrainings-pkw/)

Nikdy jsem žádného driftera na silnici nepotkal. Ale na rovinu říkám, že kdyby mi před domem vedla silnice, po které by se celé noci proháněla auta bokem, tak tam nasypu hřebíky. Ničí koníček, ani ten náš, by neměl vytáčet ostatní do běla.

Ohleduplnost na obou stranách je jedinou cestou ke spokojenosti všech.


Sedrik
08. prosince 2020, 10:38
1
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Tak už jsem si to vygooglil - kdo by to do suchara řekl :p

Sedrik
08. prosince 2020, 10:21
1
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Prymula jezdí v upraveném Nissanu GTR? Jako fakt?

Sedrik
07. prosince 2020, 15:54
1
Itasha: Proč mají v Japonsku auta polepená kreslenými postavičkami?

Evlo: já rád Happy Hardcore :) Jen to neposlouchám v autě (raději :))

Sedrik
23. listopadu 2020, 11:45
1
8 testovaček, které bych si znovu půjčil v zimě

Ad xDrive v BMW - ze čtyřky mám stejné zkušenosti. Ten pohon prostě drží čistou stopu co to jde a urvat to jde fakt jen ve vysokých rychlostech, nebo na opravdu uklouzaném povrchu.

A protože jsem se čtyřkou byl klouzat v Alpách na ledu, tak můžu myslím zodpovědně prohlásit, že xDrive je na sněhu/ledu naprosto super (nevím jak v SUV - ale myslím, že to bude podobné). Preference zadku umožňuje divočiny, ale pohon předku zajistí, že se (nejspíš) nezabiješ.
Takže i na opravdu hnusném povrchu se s tím autem dá jezdit velice rychle.

Sedrik
18. listopadu 2020, 10:39
0
BMW X7 M50i: Královská třída

OK - měl jsem právě dojem, že DdM říkal, že to je mid-size (neříkal, to je já mám blbou paměť :))

Souhasím - asi jsou situace, kdy si toto auto obhájím a každý ať si jezdí v tom, co mu vyhovuje. Jen s tím musí umět jezdit, což řada lidí nedává.

Obecně si ale myslím, že trend ve všem je "větší = lepší". Mám kolem sebe 3 kamarády (jejich rodina je: 2 dospělí, 2 malé děti. Jedna rodina má navíc malého psa), kteří řeší jestli SUV, minivan, nebo rovnou dodávku. Nepochopíš. Zatím to vypadá, že jsem je oba ukecal na kombi, ale uvidíme, s čím nakonec příjdou.

Sedrik
17. listopadu 2020, 11:26
0
BMW X7 M50i: Královská třída

Aviator a Navigator se mi líbí moc. Mám rád hranatá SUV :)

Sedrik
17. listopadu 2020, 11:24
0
BMW X7 M50i: Královská třída

Známý si to nedávno koupil - má 3 děti a pracovně hodně jezdí, tak to asi dává smysl. Ještě jsem u něj nebyl (jsme domluvení, že jak čas dovolí, uděláme nějaké fotky, malý/velký s M2C :)), takže nevím, co v tom má za motor a za výbavu.

Jsem na to zvědavý - chodil jsem kolem toho v showroomu a tam to působilo fakt gigantickým dojmem. Trh pro toto auto je opravdu primárně v USA, kde je toto označováno jako mid-size SUV.

Ale jak tady někdo poptával radu od Autíčkáře na soukromé letadlo na kolech, tak tohle vypadá, že by také posloužilo.

Sedrik
11. listopadu 2020, 11:29
2
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

Co bych ještě zvážil je poslední šestka od BMW - gran coupe. V každém případě se vyhnout tomu V8, ale jinak to auto je nádherný cruiser. Asi bych ji preferoval před sedmičkou.
Interiér je krásný, exteriér taky (věc vkusu samozřejmě) a jízdně to je zajímavé auto.
A dělala jej i Alpina

Sedrik
11. listopadu 2020, 10:02
2
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

Nevím, jak se toto auto v interiéru podobá "letadlu na kolech", jak bylo v zadání. Pokud se nebavíme o větroni :)

Sedrik
11. listopadu 2020, 10:00
0
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

Panamera mě taky napadla - koukal jsem i na AM Rapide, ale to se do milionu nevejde.

Sedrik
10. listopadu 2020, 10:22
1
K mání je limitovaná edice Porsche 911. Lze si ji pořídit jen ve "výhodném balíčku".

No dobře, a konta,t sem nenapíšou. Chtěl jsem to přeposlat bankéři, ať to zařídí a on nebude vědět, kam volat.

Čuckari tady....

????

Sedrik
03. listopadu 2020, 09:30
1
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Nějak nevím, co k tomu napsat, ale nechce se mi to nechat bez komentáře, protože je to velice hezky a čtivě napsaný článek člověkem, který fakt miluje auta.

A protože tady není možné dát palec nahoru, tak to napášu: palec nahoru

A pevný nervy.

Sedrik
28. října 2020, 21:15
0
5 Autíčkářových tipů, jak si ukrátit dlouhou chvíli v době lockdownu

Máme to v Praze stejně - sice hniju doma, ale díky absenci dojíždění nemožnosti skočit s kolegy na oběd pracuju fakticky víc, než v kanclu. Moje práce je postavená tak, že mám vždycky přesně tolik práce, kolik na ni mám času, takže blbý :(

Vždycky jsem si chtěl vyzkoušet, jaké je to být na HO déle, než 1-2 dny, tak teď to vím: stojí to za hovno a i jako introvert se už těším do kanclu.

z těch výše uvedených kratochvil praktikuji jen to, co ZloKočka - vybírám auta. Aktuálně se snažím sebe přesvědčit, že nový Defender je mi k ničemu :)

Sedrik
26. října 2020, 09:07
0
Lexus RC-F Track Edition: Beránek v rouše vlčím

Chtěl jsem napsat "to je snad konkurent spíš pro M4, ne?" A pak jsem se podíval na tu cenovku a jo - to jsou peníze za M5 :)

Jinak moc hezky napsaná recenze.

Sedrik
16. října 2020, 11:21
0
Ptejte se: Hledáme ideální "popelářské auto"

Je to finanční blbost a vím to, takže berte jako pokus o humor, ale okamžitě jsem si vzpomněl na S4 Chrise Harrise :)

Sedrik
13. října 2020, 15:02
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Nejsem Alfař, ale Alfa Spider (jsem nevěděl, že se jí říká Duetto) je můj veterán první volby. Zejména z toho důvodu, že se líbí i manželce. Občas po nich koukám a kdybych měl garáž, asi bych si ji na příští léto koupil.

Sedrik
13. října 2020, 09:09
5
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Když jsem měl MX-5, tak kolem byla fajn parta lidí. S lidmi kolem Brna jsme se potkavali celkem pravidelně a bylo to vždycky fajn - nevzpomínám si na nějaké hejt na NC.
Některé z těch lidí potkávám i tady na Autíčkáři, takže super :p

Jak jsem změnil značku a přešel do týmu BMW, tak jsem chtěl najít podobnou komunitu kolem BMW, ale nějak se nezadařilo. Co už někde tady psal Beastar, lidi kolem BMW jsou různí a ne všichni jsou fajn. Nejde je házet do jednoho pytle, ale z mých pozorování jsou tam lidi, co mají jedno auto jako okruhovku a znají je do posledního šroubku. Poradí, rozumí tomu. Pak velká skupina lidí, kteří chtějí BMW, ale jejich finance jim dovolují koupit jen něco hodně starého - ti pak drží názor, že to nejlepší už BMW vyrobilo (většinou, jaké to štěstí, v roce, ze kterého pochází jejich auto) a teď už to stojí za hovno a nemá cenu se na nová auta ani dívat, protože BMW už neumí. Jak se ceny ojetin blíží jejich finančním možnostem, posunuje se i rok toho, kdy BMW vyrobilo poslední super káru dále a dále.
Třetí malá skupinka jsou pak lidé, kteří mají nová auta - z nich na fóra chodí jen ti, kteří je mají opravdu rádi - píšou ale málo.

Pak jsem zakotvil tady a teď v Sunday drive pana Kraba. Je to fajn skupinka lidí a i když jsem svým založením spíše plachý, tak se tam cítím dobře :)

Sedrik
30. září 2020, 15:20
0
Sedrik
30. září 2020, 15:19
1
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Ty začátky jsme měli stejné - tankovat trabanta (v mém případě blankytně modrý s racingovým 3 ramenným volantem) byl vopruz :)

Jinak už od dob Miaty mám zafixováno, že beru jen u Benziny, Shell, OMW, dnešní MOL. EuroOily, Unikorny a Lidl Albert benzínky nepoužívám (ačkoliv objektivně je to nejspíš benzín ze stejného zdroje).
Vždycky jsem jezdil na 95ku, protože si myslím, že 98 je do normálního auta, koupeného jako ojeté, zbytečné. Teď, co mám M2 beru 100, ale hlavně proto, že je to nový motor a tak mi přijde, že má cenu se o něj starat. Více aditiv a méně biosložky - přímovstřik je rád. Nepředpokládám, že by i toto auto na 100ku víc jelo.

Já mám subjektivní zkušenost s tím, že jde poznat rozdíl v benzínu - nejednalo se ale o rozdíl 95 a 100, ale dvě 95ky. Jezdil jsem vždycky na benzín na Lipůvku (teď je tam Mol tuším). Jednou jsem do Miaty vzal 95ku jinde a prostě mi přišlo, že to auto jede hůř (chuť do otáček byla menší - ne, že by auto jelo pomaleji, ale bilo méně živé/víc mrtvé). Zmínil jsem se o tom kamarádovi, který je motorkář a ten mi řekl, že motorkáři jezdí na benzín hlavně na Lipůvku ze stejného důvodu. Prostě se jim zdá, že to tam líp jede.

Sedrik
29. září 2020, 10:23
0
Není diferenciál jako diferenciál aneb proč mi to nehrabe oběma?

K tomu e-diffu posílám fajn video, které jsem našel, když jsem vybíral auto :)

;ab_channel=DrivelineMaster



Sedrik
26. září 2020, 23:29
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Přesně toto teď řeším s kamarádem - mají dvě děti a jeho představa je MPV, nebo ideálně dodávka...a já nechápu proč.

Před dvěma týdny jsem seděl se ženou před hotelem v Dolní Moravě a přijela fungl nová Q7, na kouli nosič a v něm 2 dospělácká kola, na střeše obří Thule rakev. Uvnitř dva dospělí, cca 35-40 let a plný kufr.

Nechápu a nikdy nepochopím.

Ale premisa článku platí - vozíme sebou to, co se do auta vejde, ne to, co potřebujeme.

Sedrik
25. září 2020, 16:01
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

Vnímám to stejně: v RS se mi nová Octa fakt líbí a na daily je ten hybryd OK (dokonce jsem zjistil, že máme kousek za prací nabíječku, takže bych neměl problém tohle provozovat v režimu "pořád nabito").

Sedrik
22. září 2020, 14:59
0
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Beaste rozumím a souhlasím.

Prostě je to tržní boj a na nostalgickou notu slyší jen málokdo.

Ad Krab: zajímavý, co píšeš. Byl jsem na dovolené s autíčkářema a tak jsme se samozřejmě bavili i o závodech, kdo kde byl, kam jezdí a pod. Hodně lidí (určitě víc jak polovina) měla +- tuto zkušenost: jezdíval jsem na F1 všude, na WTCC, na WEC, jenže když jsem byl naposledy (cca před 2-5 let), tak najednou se nedalo jít až k trati, parkování bylo 3 km od tribuny, lístky drahý jak prase (tohle, když vám řekne majitel auta za 6m, kterej normálně rozhodně není škrt, tak je fakt drsný) a nakonec jsem zjistil, že když si to pustím doma ve 4k na projektoru, tak z toho mám mnohem víc, vidím všechno a mám pohodlí. Tak co bych se někde štrachal.

Teď jsem četl na zahraničních serverech několik článků (reagujících na další změny pravidel), že motorsport se stává pro diváka nepochopitelným a běžný člověk když se chce koukat na F1 tak prostě valí oči co se to na tom okruhu děje a proč. V TV ti to aspoň moderátor vysvětlí - na travnatý tribuně v Monze uslyšíš prd a ještě to bude v Italštině :D

Zažít to je super, ale na pravidelný objíždění závodů....na to musíš být fakt tvrdej fanda.

Já osobně motorsport nesleduji vůbec. Přestal jsem koukat na F1 někdy v době, kdy "knoflík" vyhrál titul (fandil jsem mu, tak to byla taková hezká tečka) a pak už mě to přestalo táhnout, ani nevím proč. WEC nikde nedávají, stejně jako Rallye...tak nekoukám.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel 2001
Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel

2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem

Lincoln Continental Continental Towncar Limousine 1978
Lincoln Continental Continental Towncar Limousine

1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Voyager Grand Voyager 2000
Chrysler Voyager Grand Voyager

2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem

Jeep XJ001  1986
Jeep XJ001

1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem

Ford Mustang  Fastback 1965 BULLITT 1965
Ford Mustang Fastback 1965 BULLITT

1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem