Tomino
Jméno | Tomáš Tomáš |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.2 rok. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 106 |
Pozitivních komentářů u článků | 47 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Alberto Ascari - příběh pověrčivého mistra
Dvojnásobný mistr světa, poslední a zároveň taky jediný italský závodní jezdec, který kdy v F1 získal mistrovský titul s Ferrari.
Tazio Nuvolari - příběh o legendě a prvním mistru smyků
Legenda závodních tratí třicátých let minulého století, velký malý muž a první drifter na světě.
John Surtees – příběh o obojživelníkovi na kolech
Jediný, patrně už nepřekonatelný jezdec, kterému se podařilo získat titul mistra světa na motocyklu, tak ve Formuli 1.
Posledních 50 komentářů
Jenže drift a ty jezdecké techniky používané tehdy ve F1 nejsou jedno a to samé. Four wheel drift a powerslide je něco jiného než současný drift. A i tehdy (šedesátá, sedmdesátá léta) ve F1 měli závodníci různé jezdecké techniky, třeba Jim Clark byl typický svým brzkým apexem, naopak Jack Brabham jezdil powerslidem. Poweslide = auto v přetáčivém smyku za apexem, drift = už před apexem.
Jinak díky za hezké video.
Pro mě je na této diskuzi zajímavé, že si každý z nás ten článek vykládáme trošku jinak. Já v něm vidím hlavně pravdivé shrnutí faktu, že žádné auto asi nedokáže být úplně univerzální a taky volbu toho, jaké má Viola obecné preference u aut, sedí ji něco jiného než právě malá kupé. A to je právě v pohodě, každý jsme nějaký, každému se líbí něco jiného.
Co se mně líbí úplně nejvíc je ovšem to, že mezi řádky čtu, že svěří test někomu, kdo je v jejích očích více erudovaný, tj. je asi rychlejším řidičem nebo má k tomu blíž.
A to je super, klobouk dolů.
Někdy, když vidím nebo si čtu nějaké testy aut, tak mám pocit, že automobilový novinář je skoro synonymem pro závodního jezdce. Musím říct, že u některých testů, i třeba na YT, se s pohrdavým úsměvem dívám na to, jak novinář s tím autem pracuje, jakou volí stopu a podobně. Nejlepší je, když má k dispozici HH, třeba Megane RS (zdravím Beastara :)), a hned potom na test, dejme tomu, 911. A výsledkem je: obě auta jsem dostal na limit, v blízkosti limitu to auto dělá to a to…Tak si pak řeknu, že je to buď skvělý pilot, nebo vůbec neví o čem mluví. Jestli jezdí s předokolkou a pak s autem s motorem za zadní nápravou úplně stejně, tak potěš koště :) Musí volit trošku jinou stopu, jinak pracovat s brzdami, navést to auto do zatáčky jinak, a hlavně třeba takový neuvážený lift-off s předokolkou končí trošku jinak než s motorem za zadní nápravou. Ano, jsou takoví novináři, kteří dokáží skvěle zvládat různé koncepce, ale nebudou ve většině. Jako jasně, zvolil jsem trošku extrémní příklad, ale chápeme se, ne? :)
Proto je mi moc sympatické gesto Violy, svěřit test někomu jinému.
Souhlas, máš pravdu. Paní Viola píše parádně. Musím ale říct, že jsem k tomu dospěl až časem, ze začátku mi její články až tak moc sympatické nebyly, ale postupně jsem úplně změnil názor. Přijde mi to jako vyvážený mix profesionality, čtivosti a vtipných vsuvek. Fakt se mi to líbí. A za mě má i plusové body v používání přechodníků, skoro nikdo to už dnes nepoužívá, nebo to neumí. Sice z hlediska ČJ maličkost, ale je to prima. Takže, Zlokočko, díky :-)
Já mám nějaké hračky, včetně angličáků, z dětství schované ve sklepě/garáži. A sice to není angličák, ale myslím, že pan redaktor by si jako malý vyhrál s tímhle :-)
JanSevera: Myslím si, že těch proměnných tam bude více, při brzdění motorem mají největší vliv ty čerpací ztráty, kdy píst při pohybu dolů "brzdí" podtlak vzniklý v sání - je to jako kdybys měl brčko na pití, nasával vzduch, pak jsi to brčko ucpal prstem a snažil dál nasávat, a to jde prostě blbě :-) Každopádně by tam měl hrát roli objem motoru, kompresní poměr a možná i koncepce motoru, tj. krátký vs dlouhý zdvih, a tím pádem páka na klikovou hřídel. Plus další věci. Swifta jsem měl taky (a moc rád) a přišlo mi, že na kubaturu brzdil motorem celkem dobře. Každopádně bych kouknul na YT, kde to Engineering Explained hezky vysvětluje.
Seriál o autobusech jsem si oproti mému očekávání hodně oblíbil a těším se na každý díl. Autobusy, co se týče jízdních zážitků představují pro mě opak toho, co mám rád, ale všechny díly jsou tak dobře napsané, že patří k tomu nejlepšímu na Autíčkáři.
A při ranní kávě a čtení si o této "obyčejné" Karose jsem si hezky nostalgicky zavzpomínal na dojíždění do školy, vandry a podobně, to bylo fajn :-)
Díky moc za celou sérii.
Ale rád bych se zeptal autora, Kubo, jak ses vůbec k těm autobusům dostal?
No jo, Fulvia Coupe, jedna z mých nejoblíbenějších Lancií. Před asi pěti lety jsem si myslel, že si ji pořídím do garáže jako veterána, ale pak se věci změnily a doteď se jen občas kouknu na inzeráty a sleduji, jak jdou ceny nahoru. Co mě ale mrzí, že nejen Fulvia Coupe zůstala bez nástupce, ale celá Lancia je jaksi bez nástupce. Nebo to aspoň tak vypadá. Je to škoda, značka s obrovskou historií, od převratného monopostu F1 Lancie D50 přes úspěchy v rallye s 037 a Deltou atd., by si nezasloužila být v současné situaci.
Ferat. Škoda 110 Super Sport. Theodor Pištěk. No jo, to si hooodně matně pamatuji, to jsem byl možná ve školce, když to bylo u nás v Ostravě vystaveno ve výloze v obchoďáku. Od té doby jsem to naživo už neviděl. Každopádně zajímavé auto :-)
Coyote jsem chtěl zrovna napsat, ale předběhl jsi mě :-) Ani netuším, kdy seriál Hardcastle a McCormick běžel v TV, ale jako malého kluka mě to auto fascinovalo a sledoval jsem to asi jen kvůli tomu autu. Ze seriálu si dnes nevybavím vůbec nic, kromě toho auta, nečekal jsem, že si někdo na to vůbec vzpomene, ale ono jo :-)
Další parádní autobusový díl. Tentokrát mě nejvíce zaujal ten historický příběh. To jsou věci, o kterých jsem neměl sebemenší tušení. Děkuji za pěkný článek a budu se těšit na pokračování.
Krab: Je fakt, že to nějaký čas zabere, ale právě tím, že se u mě jedná jen o "radost", tak mě čas nikterak netlačí a píšu to postupně, jak mám čas nebo chuť. Někdy koncem léta jsem dočetl autobiografii jednoho závodníka, asi 600 stránek v angličtině, pro mě naprosto skvělá kniha. A velmi pomalu se to snažím přetvořit v blog.
Co se týče těch fotek, někdy je to tak, že obal prodává. Před nedávnem jsem tu chválil práci Radka Chluda, ačkoliv jsem vyloženě laik, tak na těch fotkách je pro mě něco, co člověka zaujme a mají pro mě jakousi iracionální přidanou hodnotu.
Fandatik: Ty jo, musím říct, že jsem moc nečekal, že to vůbec někdo bude číst. Natož, že to někdo pochválí :-) A děkuji za komplimenty. Mi se většinou na těch závodnících líbí právě ten životní příběh. Proto ty blogy píšu v přítomném čase, jak se ten závodník vyvíjí od malého kluka po pilota F1. Asi je to blbě, ale tak nějak jsem to chtěl. Byť jsem technik, tak mě většinou spíše zajímá ten příběh, než nějaké velké technické detaily. Jako třeba týmový kolega Jima Clarka, Alan Stacey. Závodník, který přišel o nohu v 17 letech na motorce, závodil dál s formulemi, dostal se do F1, jezdil s protézou, měl nějaký systém, kdy přidával plyn ručně. Měl vůli překonat svůj handicap, zvládl to. Bohužel, nejspíš nešťastnou náhodou zahynul při závodech ve Spa. Pro mě silný příběh, i když jméno závodníka asi nikdo nezná, ani já jsem neznal.
S tím fanděním to mám podobně, většinou fandím tomu, o kom si zrovna čtu.
Krabe, ten blog o Primerách byl skvělý. Patří mezi jeden z mých nejoblíbenějších. Já sem dokonce i Tomyxovi ještě předtím psal DM, protože mě zajímalo, jak se jeho Príma vyvíjí. Tomáš mi napsal o různých peripetiích, které s autem měl, naživo to musí být moc fajn a příjemný chlapík. Který má navíc ještě parádní auto :-)
Skippere, rád bych pokračoval :-) Záleží, jak si najdu čas. Protože závodníka "šestku" mám rozepsaného asi dva měsíce. Ale samotného mě ta historie baví, tak si rád o tom čtu nebo se podívám na rozhovory se samotnými závodníky, pokud jsou dostupné. Zajímá mě ale spíše, dejme tomu, začáteční éra F1 - 1950-1975, nebo pak ještě předchůdce F1, Evropská GP z třicátých let. Ale to neznamená, že v jiných dobách nejsou zajímaví závodníci :-)
Děkuji za ocenění. Vážím si toho, je příjemné být ve společnosti dalších zajímavých bloggerů, jejichž články si taky rád čtu. Gratuluji ostatním nominovaným. Ale nejen těm, je moc fajn, že se Autíčkáři podařilo vytvořit komunitu, kdy lidé věnují svůj čas k napsání jakéhokoliv blogu, který ostatní obohatí a něčím zaujme. Jsem rád, že jsem se letos konečně rozhodl tady zaregistrovat a dozvěděl se tak, během diskuzí, spoustu zajímavých věcí.
Na závodníkovi číslo 6 se pomalu pracuje, snad se těm, kteří mají rádi historii závodění, bude líbit.
Kromě celé skvělé série o autobusech, mi nejvíce utkvěl v paměti tento článek:
https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xkr-vs-maserati-coupe-4200gt-cambiocorsa-stara-luxusni-sportovni-gt/
Přeji pěkné Vánoce redakci a všem čtenářům Autíčkaře.
Sice mimo téma, ale když se koukám na fotky, tak se mi zdá, že pan redaktor Radek Chlud, je fotograf s velkým F. Už jsem si toho všiml dříve, ale fotí mu to opravdu hezky, za mě nejlepší fotky z Autíčkáře. Pěkná práce :-)
Já mám osobní zkušenost, co se týká výběru, pouze se Swiftem. Ale moc rád na to auto vzpomínám. Nevím, co říkají statistiky spolehlivosti, ale jednou mi odešla žárovka v blinkru a dvakrát žárovka vnitřního osvětlení. Jinak jsem nemusel řešit nic, možná štěstí :-) Ohledně jízdních vlastností, řekl bych, že podvozek stojí výrazně nad motorem. Dá se hezky pracovat s přenosem hmotnosti, při troše snahy se člověk naučí jezdit s rozhozenou zádí, přičemž ujíždí velmi čitelně a nezáludně. Mírná nervozita zádě při intenzivním brzdění na zvlněné vozovce před zatáčkou není nic strašného.
A teď motor, myslím, že by mu určitě pár koní prospělo, ale hezky se vytáčí a v pásmu mezi 5 - 7 tisíc otáček jede fakt pěkně. Ale jinak to je, jak píše tazatel, pokud člověk ztratí rychlost, tak je to problém. Jinak ale Swift dokáže ukázat záda i daleko silnějším autům. Řidič musí být precizní, na druhé straně si myslím, že nějakou preciznost, kterou se řidič naučí se Swiftem, se bude v budoucnu hodit, když si třeba časem tazatel pořídí silnější auto.
Jsou to čistě subjektivní dojmy, ale myslím, že nějaký Autíčkář tady Swifta určitě má (nebo se s tím třeba někdo aspoň projel) a může doplnit své zkušenosti, které tazateli pomohou s výběrem, ať už se rozhodne pro cokoli :-)
Jo jo, vzpomínám si. Tohle je parádní raritka. Já mám ale prostě to CSL tak nějak jako idol mládí, chodil jsem na výšku, jezdil MHD, v lepším případě Š120 :-) Emkové bavoráky jsem měl vždycky rád, no a na to CSL jsem tehdy hleděl s očima na vrchu hlavy :-)
Já mám ze všech limitovaných edicí nejraději asi E46 M3 CSL. Mám to osobně zafixované jako duchovního nástupce E30 M3 Sport Evolution.
Originální téma. Zajímavé čtení, které mě dost zaujalo, takže rozhodně musím pochválit autora. Byť je to neautíčkářské téma, tak mi vrtá hlavou jedna věta, jak je to myšleno s nukleárními zbraněmi? Enola Gay a Bockscar, nebo hrozba během studené války? Snad dotaz mimo téma nevadí, zajímalo by mě to.
Já jsem velmi skromný, ale ve své garáži bych nutně potřeboval tyhle dvě auta :-)
1) originál Škodu 130 LR – na vrchy nebo okruhy
2) Alfu Romeo GT Veloce nebo aspoň Junior – na letní víkendové projížďky s veteránem
Nejsem zrovna příznivcem korejských značek, ale řekl bych, že v poslední době se začínají smazávat rozdíly vůči, dejme tomu, tradičním značkám. Když se pak podívám jen deset let zpět, na první generaci I30 nebo sesterského Ceedu, tak ten posun je obrovský. To jen tak čistě subjektivním pohledem. Navíc mi přijde, že v tomto konkrétním případě dostanu opravdu dobrý poměr cena/výkon.
Hmm, jak okomentovat Buchanku? Rozhodně to není auto z kategorie, která by mě zajímala, ale test je podaný takovou formou, že by mě lákalo se svést :-) Je fajn, že autorovi článku se splnil sen, čtení mě pobavilo. Původně jsem si to ani nechtěl přečíst, ale teď vím, že by to byla chyba.
Myslím, že by se do výběru hodilo i nějaké Suzuki - Swift, Ignis, Alto. Do města v pohodě a nějaká pizza se tam taky vejde :-)
Hmm, moc zajímavý článek. Vůbec jsem o existenci pana Artze neměl tušení, díky za parádní čtení a rozšíření obzorů.
Ale zase u tak pěkného cestopisu, respektive celé série, to není vůbec podstatné :-) Jen mě to prostě zaujalo a myslím, že tomu tak je. Ty další letadla jsou podle mě de Havilland Vampire, Lockheed T-33 a Republic F-84 Thunderjet. Jsem trošku zavzpomínal na léta, když jsem jako kluk lepil modely :-)
Krásně napsáno a fotky jsou parádní. Pokud mě zrak neklame, tak se mi zdá, že mezi letadly je tam i náš L-29 Delfín :-)
Provázanost vývoje aspoň u modelů vyráběných u nás a na Slovensku je obrovská. Jak Kia na Slovensku, tak Hyundai v Nošovicích mají svůj vlastní Parts Development tým, byť jsou tyto týmy řízeny přímo z Koreje. Tyto development týmy spolu každodenně komunikují, stejně jako s vývojovými týmy dodavatelů. Poznatky z vývoje různých dílů nebo subdílů jsou tak šířeny mezi Kiou a Hyundaií, obě tyto firmy z toho čerpají a navzájem se ovlivňují. Třeba příklad, co se týče skeletu karoserie: v současnosti používá I30 díly „zadní podlahy“ (oblast skeletu v místě prostoru pro rezervní kolo) z modelu Ceed, byť původní design u I30 byl mírně odlišný. Ve stručnosti – nabyté znalosti se v rámci tohoto koncernu přenášejí.
Nádhera. Dvě perly designu. Oba vozy jsou pro mě synonymum pro automobilovou eleganci. Nehledě na to, že i svezení musí být parádní. Krásný článek na neděli!
Ono jako přínos chipu u atmosféry je obecně dost diskutabilní. Ani vlastně nevím, jestli tady u nás někdo ty Mazdy dokáže opravdu čipnout. Třeba v Anglii je jedna firma, která se zabývá úpravami Mazd, no a z té G165 dokážou dostat plus 20 koní a 25 Nm. Ale už je to s úpravou řídící jednotky, celého výfukové potrubí a sání. Taky za cenu přes 60 tisíc. Ty Skyactivy jdou dále upravovat mechanicky, třeba ostřejšími vačkami a tvrdšími ventilovými pružinami atd., ale je už to fakt drahá sranda.
Ta recenze je výborná. Rozhodně nejlepší, co jsem tady u nás četl. Je vidět, že autor má s předchozí generací zkušenosti. I kdyby to na začátku nebylo zmíněno, tak jde hned vidět, že Dan ví, o čem mluví.
Ta nová je jízdně dospělejší, myslím, že na dobrém povrchu by byla i rychlejší než předchozí. Škoda konkrétně toho motoru, na potenciál podvozku je slabý. No, taky by mě zajímalo, jak bude jezdit Skyactiv X, včetně té čtyřkolky. Určitě to bude fajn. A oblíbenosti u wintercaru se rozhodně nedivím :-)
Taky by mě asi zajímalo, jak ta stará nebo i nová jezdí s tím 2,5 litrem.
Pěkně napsaná recenze. Forma dialogu? Jako jo :-) Musím říct, že jsem na tuto recenzi vyloženě čekal, protože mě zajímalo, jestli autor bude mít stejné dojmy jako já. A ono jako fakt jo :-) Asi bych musel hledat minimální detaily, o kterých bych mohl polemizovat. Jediné, co vnímám jinak, jsou brzdy staré generace. Přijde mi, že oproti konkurenci se dal brzdný účinek dávkovat lépe. Ohledně jízdních vlastností, ta nová je výrazně tužší, co se týče šasi, i podvozek je naladěný tvrději. Ale to tvrdší ladění mi přišlo trošku jako kompenzace víceprvku předešlé generace. Faktem je, že ta torzní příčka tam poznat je. Důvod použití je jasný, saving cost. Kdybych si ale mohl vybrat, tak bych si z obou generací namixoval svou vlastní trojku, s víceprvkem staré generace, řazením nové generace, prostor vzadu ze staré, kvalitu zpracování interiéru z nové atd. Co mě vyloženě štve, je nabídka motorů, hlavně tady v Evropě. I když chápu, že Mazda tady takovou politiku musí mít. Je to škoda, myslím, že podvozky, ať minulé či nové generace, by v klidu zvládly kolem 200 koní.
Hmm, já bych to bohužel na spalovací motor vpředu neviděl. Dle nákresu je patrné, že by to musela být opravdu velmi neobvyklá konstrukce. Takhle se přední část vozu, kde má být umístěný motor, z konstruktérského hlediska neřeší. Stačí, když se podívám na „front side member“ (61), který normálně tvoří nosnou strukturu pro motor a bývá napojen na „pnl dash“ (25). Plus další a další věci. Ale rád bych se pletl a chtěl bych tam wankel :-)
S Citroeny nemám osobně prakticky žádné zkušenosti, ale pokud si vybavím cokoli z historie této značky, tak je to rozhodně DS. Tohle auto předběhlo dobu, a ten design je fantastický. No a kabriolet to možná posouvá ještě dál.
No, to je nádhera. Tyhle BMW rozhodně můžu, gratulace panu majiteli. Přijde mi, že ty starší BMW, mají po vizuální stránce, schopnost hezky stárnout časem. Myslím, že je to dané minimálními designovými výstřelky, jsou to jen čisté a jednoduché linie, které mají schopnost zůstat nadčasovými. A teď bych ještě mohl zavzpomínat, na krásný zvuk tehdejších řadových šestiválců, ale to už bych byl asi až moc nostalgický :-)
Tomyx: S-Max je fajn :-) Jako ono tahle kategorie nepatří k mým nejoblíbenějším, ale je mi dost sympatická pro praktičnost. Jako třeba teď v létě jsem byl asi potřetí v životě pár dní na rybách, jeli jsme tam kamarádovým empévečkem a jako paráda, všechno se hezky vešlo, do kufru rybářské věci, piva a tak :-) Uvnitř prostorné a pohodlné. Na výlety nebo na dovču moc fajn. Jen se mi prostě nelíbí jako třeba nějaké sportovní kupé :-)
Test je moc hezky a poutavě napsaný, ale tahle MPV kategorie není úplně můj šálek kávy. Na druhé straně, po praktické stránce věci, fajn. No, i když se mi současný směr a styl designu BMW, snad až na pár výjimek, moc nelíbí, tak když jsem poprvé viděl na cestě tento bavorský výtvor, tak jsem chtěl udělat přesně toto.
Další moc pěkné povídání z řady o autobusech. Nemyslel jsem si, že by mě autobusy mohly zajímat, ale teď si o nich čtu rád a na každý další článek se těším :-) A tenhle má navíc parádní design.
On i ten pán, co s tím jezdil, byl taky moc fajn. Nějak moc jsme se ale neznali. Pak ale zemřel a co se stalo s MTXkem nemám tušení. Ale snad se o něj někdo hezky stará :-)
Vždycky, jak vidím nějakého toho žigulíka, tak si vzpomenu na nějakého staršího pána, co tady u nás na Moravě jezdil před pár lety amatérské vrchy s Ladou 2103 MTX. Měl to v krásném stavu, hezky mu to jezdilo a já jsem to auto moc chtěl :-)
A dokonce jsem ji teď i našel na netu.
To mi přijde celkem smutné, když někdo oživí slavné jméno z dob dávno minulých a pak z toho vyleze něco takového. Jako další příklad mě napadá třeba Borgward. Zajímavě vypadá to nové De Tomaso, s retro designem, ala vozy Le Mans, sedmdesátá léta. Ale jsem spíše toho mínění, nechat ty mrtvé značky spát, protože mi tam chybí jakákoliv kontinuita s historickými modely.
Bubaaczek: Souhlas :-D A zdá se mi, že dálnice nás začíná i dokonale izolovat i směrem z Polska, ty hrby tam budou za chvilku metr vysoké :-)
Douda: Já v současné době taky proti Mk.4 nic nemám, naopak to začíná být hezký youngtimer nebo vlastně teď už veterán. A v kabriu fajn :-)
Tehdy mě to auto ale fakt štvalo, ve špatném technickém stavu a se zimními pneumatikami věhlasné značky Snow Wolf to byla na sněhu katastrofa, na to nejde zapomenout :-)
:-DDDDDD To bylo tak před 12 lety, jiná doba :-D Ale jako máme se tu celkem dobře :-)
Já bych začal asi z mého pohledu dost obecnou radou. Pokud bych uvažoval nad tím, že má partnerka má minimální zkušenosti za volantem a bude vozit děti, tak bych uvažoval směrem, jít do co možná konstrukčně nejnovějšího auta, z důvodu pasivní bezpečnosti. Každá novější generace je velkým posunem, protože materiály se neustále vyvíjejí, jak vysokopevnostní oceli tažené za studena, tak tvářené za tepla. Nepochybně také celá konstrukce vozu.
Nad tím bych se zamyslel asi jako první, zvláště pokud se má jednat o menší auto.
V diskuzi nahoře se dívám na Mazdy. Kromě CX5, CX30 jsem měl možnost projet celé aktuální portfolio. Mazda 2 je určitě fajn, ve verzi G115 jede příjemně, ale je prostě menší a s kočárky bude asi problém. CX3 by možná mohla být řešením. S dvoulitrovým Skyactivem dokáže být dostatečně svižná a úsporná, i ve městě nebo příměstském provozu.
Pak tu máme novou Mazdu 3. Oproti předchozí verzi je znát, že torzní tuhost karosérie je větší, to auto je dost tuhé. Ovládá se velmi příjemně a nějaký menší kočárek se do kufru vleze. Bohužel s 90 kW moc nejede, hlavně pod 4 tisíce otáček. Co se týče interiéru, tak vzadu je to trošku jako v ponorce, což asi pro děti nebude moc příjemné. Taky už je kolem horní hranice budgetu 600 tisíc.
Na druhé straně, ač spíše příznivcem atmosfér, tak si říkám, jestli pro začátečníka není lepší turbomotor. Mám na mysli v dnešní době příjemnější charakteristiku pro běžného uživatele.
Ale určitě bych nějakou tu Mazdu zkusil a dal ji šanci.
To Junior: No jo, máš pravdu :D Sám se tomu teď už zasměju.
Ale když ona byla tvou terminologií, taková ta slezská modelka :-D Ač jsem z Ostravy, tak slezská modelka se ti fakt hodně podařila :-D
Kdokoliv, kdo přijede na první rande s Transitem a dokáže využit prostorový potenciál, který se nabízí, má můj neskonalý respekt :-) Palec nahoru :-)
Originální článek, celou dobu jsem se musel smát :-) Jen mi trošku vrtá hlavou ta multikára v galerii :-)
Připomnělo mi to, jak jsem ve své první práci vyfasoval jako firemní vozidlo, víceméně jen pro dopravu do práce a zpět domů, v té době již dvacetiletý Ford Escort 1.4, rv 1987. Měl jsem tehdy novou známost, přítelkyně byla o tři roky mladší než auto a na ten její kyselý výraz při představení vozu nezapomenu nikdy :-) Dokonce si i vzpomínám, že jsem raději všude parkoval dál, než jsem musel, aby mě nikdo neviděl nastupovat a vystupovat :-)
Hmm, mě by i zajímalo, která automobilka řeší spasování plechů na výstupní kontrole. Jsem si myslel, že se to řeší na weldingu u BIW, v rámci gap a flush agendy. Pokud se někomu nelíbí rubrika "Ptejte se", rada je jednoduchá. Nečíst to. Mě to naopak baví, i z komentářů se dozvím spoustu zajímavých věcí, o kterých jsem neměl tušení.
Poslední komentáře
- Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů