Radek „Caddy“ Beneš
| Bydliště | Pardubice |
|---|---|
| Registrace | před 12.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 23.3 dny |
| Telefon | jen registrovaným |
| Příspěvků ve fóru | 395 |
| Komentářů u článků | 478 |
| Pozitivních komentářů u článků | 94 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Sierra je super, my taky jednu meli... a taky kombik :) Jen to byla sestivalcova 4x4 a modra byla metalicka :) Nejvice si z toho pamatuji ten obrazek auticka na palubce s indikatory otevrenych dveri apod. To v te dobe bylo jak ze scifi :)
Mne treba SSR prijde jako genialni auto. Vzdy byla dost tezka volba, zda na dovolenou jet cabriem (ale nemoci si moci odvezt s sebou prilis mnoho veci), nebo nejakym vetsim autem, ale zase bez toho uzivani si vecernich projizdek po pobrezi apod... SSR toto skvele nakombinuje a pro aktivnejsi lidi (coz ja teda nejsem, mne i to bezne cabrio staci :-D) mi prijde jako nenahraditelny pocin. Mate cabrio na romanticke projizdky pri zapadu slunce, ale narvete do nej hodne zavazadel, pripaden i vetsi veci (a tim vlastne dava smysl i jako jedine auto, pokud nemate rodinu). Skoda, ze nemelo vetsi uspech...a mne se teda i docela libi, byt bych radeji hranatejsi pojeti :) A ten V8 zvuk jako bonus ♥
Mne se 300C nikdy moc nelibil vzhledove, vzdy bych dal prednost mnohem hezcimu Chargeru, kdyz uz tuto platformu...ale tohle barevne provedeni a interier by me mozna dokazal i presvedcit :-D V dnesni dobe velmi vzacny pripad, kdy kupujici v konfiguratoru umel vybirat...
Meli jsme ji doma jako nastupce ukradeneho Formana, krasna modra v setivalci se 4x4...takze jsem slysel stiznosti na spotrebu, ale jinak to bylo moc fajn auto. Pak ji nahradila nova 405, to uz nebylo ono :)
Ad displaye – tam me hlavne sere, ze sice mam pekny velky display, ale drtiva vetsina schemat obsahuje furt ty hnusne imitace kulatych a neprehlednych analogu, maloco ma fakt pekny skin, co se dobre cte a nejsou tam tyhle hovadiny...
A pak, ze zatim ani u drahych aut neni moc videt OLED, kdyz pak sviti sedivy obdelnik "cerne", je to hnus a neprijemne... zlate digitaly z 80's...
Jinak "chci videt akorat rychlost a stav paliva" je presne pristup US cars, u kterych se tomu furt nekdo vysmival...a ejhle :)
Ruzna svetylka miluji, takze pokud nejsou rusiva, proc ne :)
A dekory presne souhlas... klavirni lak je peklo, co vypada hnusne a neda se v podstate udrzovat (tam to leda nove polepit foliemi...) a casto s emu enda vyhnout, neb neni soucasti volitelneho dekoru, ale jako doplnek navic, co je tam proste vzdycky... a carbon je nejhnusnejsi vec, co kdy v aute mohla byt, nechapu, jak to nekdo dobrovolne muze chtit, rajcenkrecht jako "ozdobu"...bleh...
To auto je nádherné. Skytop mi byl bližší, leč tohle je taky neskutečná paráda a interiér i lepší. Škoda, že takto produkce nevypadá více celkově :)
Jinak obecně BMW, jak který model. Ještě stále jsou některé kusy pěkná auta a u některých nechápu, jak se to někomu může líbit. A hodně, HODNĚ, záleží na configu. Třeba sedma se mi libí moc, když je v hezkých barvách, dvoutónu, slušivých (ne-černých!) kolech... ale když je černočerná (ještě nedejbože matně), je to odporná zrůda...a hlavně by už mohla zase odejít móda černých kol, to udělá humus taky z čehokoli...
Mně to přijde asi OK. Jediné, co se mi fakt nelíbí, je nové logo. Tedy spíše jeho absence. Žádné není, jen prostěnápis... a ještě to působí tak divně, jako takové ty tuny generických webů, kde pak člověk najde akorát strojový překlad...
Snad je to jen dočasné...
Multipla mi nikdy vzhledove extra nevadila... libilo se mi i to proskleni, byl v tom takovy zvlastni, ale prijemny pocit... a prakticnost je perfektni, stejne jako sest mist, coz mi chybi, kdyz nemam... bohuzel je tu jedna vec, kvuli ktere bych to nikdy nedokazal asi mit, a to ta priserna balubka, co vypada, jako by to namazali lepidlem a nahazeli tam ruznorode moduly v nejednotnem designu a bez nejakeho ladu a skladu...proste hruznost... skoda :)
jasne, takze furt moc :) Pro me je Mondeo spodni hranice prijatelnosti :)
A jak je to tedy s pohodlím? Já slyšel, že trojka je příšerně tvrdá, v článku se zmiňují sportovního vlastnosti (což by tomu nasvědčovalo), ale tuhost podvozku ne...
Pekny, hlavne ta C6 je proste kulervouci, to bych bral doma, nebyt to tak pruserovy...
E60/61 mi prijde naopak nepovedena, jedina nehezka petka a nezapadajici vubec do rady BMW, pripomina spis nejakeho japonce, necti charakteristicke prvky... pritom ostatni bangloviny se mi libi, fakt jen tohle je nejak mimo... navic mela smulu, ze prisla po dokonale E39, to je naopak auto, ktere nikdy nezestarne a je vzor, jak to melo vypadat. U E60 se staci podivat do interiru, jak to slo desne dolu...
Ja myslim, ze uz soucasna generace se odklani a pristi nebude chapat, co na tech auteh predci videli... ale presne, jak rikas, zalezi hlavne na to, v cem decko vyrusta, moje dcera je auty posedla a nechava kluky v udivu :)
to by me teda ani nenapadlo a myslim, ze by si tukal na celo skoro kazdy, ze to nedava smysl :)))
rock: To moc nevychazi, ne, spis by bylo 1A2 JS0U3...apod.. :)
S tou starou SPZ nemas pravdu, neni to rozdil jen v modrem prouzku, lisi se i seskupeni znaku, font je taky odlisny, proste je uplne jina a je fakt, ze to dost bije do oci. Dokonce umeji vystavi i duplikat stare znacky, ale s novym fontem a i to vypada blbe...takze koupit auto se starou znackou je fakt docela terno.
Ten cerny TA by byl super, vypada fkat paradne...kola bych teda musel vymenit jeste cestou domu a veskery naznak zajmu mizi s tim, ze to ma pevnou strechu :(
az na tu podivnost za zadnim kolem vypada dobre... kez by to fakt slouzilo jako predobraz novych normalnich aut...
treba to, ze cervene svetlo je nasobne lepe viditelne v mlze a podobnych podminkach...
diky bohu za ne, konecne...akorat zase vsechno dokazi zkurvit tim, ze predepisi na kazdou stranu jednu barvu, misto aby to bylo nejak prostridany...
na to ovsem musis mit cas a klid, pokud Te nahaneji policajti, asi moc neprestoupis...pokud nemas vymysleny nejaky sofistikovany postup :)
Soul se mi vzdy libil, tenhle novy uz ne tolik, pri pohledu zezadu se ztratila ta krabicovitost, coz je skoda, ale furt dobry. Jen to zabiji ten interier, tyhle divne ostruvky na palubce (a jeste tak hnusne zaoblene) uz jsem bral jako prezitek...nicmene fajn auto to asi bude a v eletkrice dava smysl... :)
Csaba: vsak presne tak... auto bez automatu bych si nekoupil normalne, u cabria to ale plati trojnasob :) A u luxusneji a usedleji ladeneho "vetsiho" cabria jeste vice :) To nejen, ze je opruz radit, ale i to vypada tak nejak nepatricne :) Asi jako manual v S-klasse :))
Takze si to shrneme...
+ hezci barva
+ vyssi vykon
- tvrdsi, mene pohodlne
- manual
Cerny vnitrek mela, myslim, obe.
hm, to je tak pul napul :-D
Ale ne, krasny auto, kazda C70 je nadherna a libi se mi stale vice, takze gratuluji :)
jak konecne, ja hned zpocatku dokonce nahodil moznost koupit moje vlastni auto :-D
mozna prodam '95 Town Cara :-D Sice je na nem prace, ale taky nebude za 300...kdyz se do nej neco z usetrenych penez zainvestuje, bude to zase super kara a jeste zbyde :) Blby ale je, ze nevim, zda prodavam, to se kazdy den meni (podle nalady, nabidky aut na prodej, strategie dalsiho postupu s auty, jeslti ho zrovna vidim nebo jsem v nem jel atd... :))
ja dokonce slysel, ze existuji i auta bez posilovace rizeni novejsi nez z padesatych let :) Svihalda, jo, s temi se clovek jeste furt setkava...
to je ale hezky vyber... na Caprice jsem koukaval casto, ale vzdy me odradil ten cernohnedy interier a dalsi bastly, byt zaklad byl asi udelany dobre...je to skoda...
vypada to moc pekne a sedanu je stale mene, takze super :) Nelibi se mi jedine (stejne jako u 508) ty ospalky tekouci ze svetel...
Vsechny limity by mely byt o 20 km/h vyssi, aby to byl kompromis mezi frustraci, pohodou a bezpecnosti...tedy pokud pripustime, ze maji vubec existovat a ze maji na nehodovost vliv (coz nemaji, spis opacny)... rychlost by mela byt omezena jen tam, kde to ma realny duvod, ktery jinak nevyplyva z jinych ustanoveni a/nebo neni z pohledu bezneho ridice znatelny...
presne tak...ja kdyz jedu pomaleji, tak proste uhnu, dam najevo, at jedou atd...ale nekdy mam pocit, ze nekteri bud vubec nevedi, ze ridi a resi tam kdo vi co (nechapu, proc nekdo jede 50–60 po rovne siroke silnici prvni tridy)... takovy ukazatel, ze nekdo takovy nema na silnici co delat je, kdyz brzdi osobakem kamion nebo autobus. Ja si vzdy rikam, ze se zase tahnu za kamionem...a pak zjistim, ze pred nim je brzdic v osobaku a trucker podobne zoufali, jako ti za nim...a vrchol vseho jsou vysiraci, kteri jedou tech 50–70, kdyz jsou zatacky, horizonty, auta v protismeru...ale jak se da predjet, najednou vali 110....a sotva se moznost predjeti zkrati, ze uz by nebylo bezpecne mozne, zase zpomali na svych 60....v tu chvili bych fakt uz chtel v aute raketomet :)
nesouhlasim, ja jsem socka, ale fabii bych nikdy nejezdil...kazde dalsi auto znamena nejake naklady navic, chca nechca...takze radeji o to vice dam do servisu neceho, v cem se citim dobre a nestydim se z toho nekde vystoupit...
Jo, ale musis se proste dobre trefit. Kdybys mi dal na vyber mezi servisem Town Cara (treba za dve kila) a tim Bentley, radeji vymazlim Town Cara :)
tohle je presne, me uz prestava bavit jezdit...samy nemehla a vysiraci jezdici hluboko pod limitem, rozjizdejici se tyden nebo naopak brzdici na rychlost chuze pul kilometru pred odbockou, vychovavaci, zmatkari, kreteni neumejici pri odbocovani vlevo jet ke stredu vozovky a jeste vetsi hovada stojici za nimi, misto je zprava objet, ubozaci brzdici pruh pokracujici rovne po hlavni, protoze do odbocaovaciho vjedou az v jeho poslednim metru...atd...a do toho ultrazmrdi shora, kteri "uklidnuji " dopravu ostruvky, prekazkami, kruhaci, zuzovanim silnic, zatimco na potreben opravy a prinos plynulosti serou... nakonec budeme jeste radi za autonomni prepravniky...
tak tim bych si stoprocentne jisty nebyl, urcite je spousta zapalenych, co fakt radeji to sve... kdybys mi treba nabizel noveho bavoraka, stejne bych radeji jezdil Town Carem :) (samozrejme za predpokladu, ze bych ho nemohl prodat a z utrzenych penez si koupit tri ameriky...nebo jednu s perfektni udrzbou na dalsi casy :)) Nove auto splnujici vsechny pozadovane parametry vlastne ani neexistuje...mozna tak nejaky Bentley :))
jojo, presne, jak jsou prachy, muzu jezdit cim chci a jak dlouho chci...stejne penize toci naprosto vsim a nejvice ovlivnuji zivot, at si kazdy rika co chce...
hm, tak jsme si to tak odhadem ramcove spocital a mam najeto sotva ctvrt mega, to jsme akorat tak normalne ojel jedno auto :-D
(myslim ojel jako ojel, ne ojel jako ojel)
Mercedes prave doda dil na jakekoli auto, co kdy vyrobil. Druha vec je cena....
Tak ja taky jezdim vetsinou necim normalnim, preci se nebudu krcit v nejake male nepohodlne mrdce, kdyz mam poradne auto :) Jedine, kam nikdy zadne auto nesmi, je sul...jinak kdykoli a kamkoli...
...i kdyz tohle je vlastne Jaguar, tak nic :) Ale pripomina ho to tak jako tak :)
ja v tom predku zase vidim Mustanga...ale tak nebylo by to u AM poprve :-D
neee, tohle je to nejlepsi, co Mercedes dela, presne to, cim se odlisuje a co je vrchol radosti :(
Hadam, ze tak prvni dva roky bys s tim moc nejezdil nikam :-D Ale pak kamkoli, je to moc fajn timhle cruisovat :)
a co asi myslim tou vetou "Zalezi samozrejme na profilu trasy a zpusobu jizdy, kazdy typ ma svoje vyhody a nevyhody", hm?
JInak dalnice tvorila asi tretinu trasy, byla to normlani cesta z Pardubic do MB nebo neco takoveho, uz je to dost davno... a nemohl, kdyz to bylo tehdy ve firme :) Ja tim chtel jen rict, ze u nas panuji cliche jako ze spotreba je v podstate primo umerna objemu, coz je samozrejme totalni hovadina
Sam nevim, ani nejsem pevne rozhodnuty, ale vzhledem k tomu stavu drahy nebude, urcite do 150k...je to uz spis za krasny a ne uplne zde obvykly model, nez za auto samotne :))
(ale nesmi to byt DeLorean, tam je videt dobre jen dopredu...no, dobre...nejmene omezene :) Ma to nahovno rejd a NEMA POSILOVAC! :)) Dynamika jak favorit a resit nejake spary by byla blahovost. A jednou se mi ve 120 km/h na dalnici z niceho nic otevrely dvere :-D Ale presto to patri do TOP5 aut, co bych rad doma a kazda jizda s nim je euforie :)
Tak ona ne vzdy aerodynamika koresponduje s vizualnim dojmem...kazdoapdne ano, ono je tomu 7,7litrovemu motoru docela fuk, jaky to ma odpor vzduchu :-D Jinak je, to je castecne pravda, ameriku unemuzes sverit kazdemu, musi to trochu znat, jinak udela vice skody nez uzitku. Ale za to auta nemohou, jsou proste trochu jina a mistni pristup tomu nesvedci...a blbe udelany...zalezi, co od toho chces..ano, nebudes tam mit spary, kde neprostrcis papir, misty je to spise zednicina, na nejakou extra ochranu proti korozi taky dlouho srali...ale zase to ma prednosti, jake v neamerickem aute nenajdes...je to proste jen o prioritach a co je pro clvoeka dulezite...a pro me je zaklad komfort, komfort, komfort...a pak pocit z tahu, zvuk, elegantni styl...a zadny stredovy panel drhnouci do nohy :))) NAvic kolem toho panuje spousta cliche a lidi uz nevidi souvislosti...treba, ze s amerikami se perfektne manevruje a mas prehled, kde to auto je...takze zaparkovat s Octavkou je tezsi :)
No, ono je v takovem stavu, ze to nemohu asi uplne relevantne posoudit :) Ale jako dobre i tak, da se s tim normalne zit. Ono obecne – ameriky jsou stavene na to, aby proste vydrzely jezdit za kazdou cenu, aby majitele netrpeli, bylo tam prijemne, delaly radost...a je to na tom hrozne znat...oproti mistnimu pristupu "nejak se premistit a at to stoji co nejmene"... V provozu se to neztrati ani ve spatnem stavu (najel jsme tim treba i 3000 km/mesicne, kdyz byl ten Linec v servisu), ale chtel bych to zazit fakt ve forme, ma to 375 HP a 714 Nm :) A je to teda...ehm... FWD :) A bat se neni ceho, ta auta jsou hodne nenarocna a odolna...sem tam neco treba nefunguje, ale aby Te to nekde nechalo, to musis tak pet let cilene zanedbavat a mit to v mizernem stavu uz na zacatku :) Stejne to ted asi prodam...nejspis oboji a koupim jen jedno poradne auto nejake... uvidime :)
to neni pohrebak (ten bych nicmene docela bral, idealni na spani na srazech pri zachovani komfortu a stylu osobniho Cadillaku), nybrz kompaktni sportovne strizene coupe :) '69 Cadillac Eldorado :) A aby nedoslo k mylce, na tech fotkach je to zrovna jedine auto mnou vlastnene :) 306 je partnerky, pyjata tydy Frantiska, KITT byl jkao nahradni vozidlo za servisovaneho Lincolna (toto auto jsme sice vlastnil, ale v roce 2008, takto se ke mne na chvili vratilo), DMC kamarada, ktery ho u me nechal ustajeneho pres rok a ja se mohl i vozit v pripade potreby :)

jojo, prtavy je to hodne, i 306 je vedle jak obr :) A strechu to ma skoro v urovni spodni hrany oken normalniho auta :) Ale ma to silene kouzlo a je to jedine male a stisnene auto, ktere zboznuju a bavi me s nim jezdit :))




