reklama
načítám data...

Caddy

JménoRadek Beneš
BydlištěPardubice
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 4.5 dny
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru398
Komentářů u článků199
Pozitivních komentářů u článků19
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Caddy
22. února 2017, 11:11
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Vse super, jen moc nesouhlasim s temi ovladacimi prvky na neotacecim volantu. JE to u Citroenu samozrejme cool a odkaz na historii, ale z mych zkusenosti je lepsi, kdyz tlacitka putuji spolu s volantem, pak se nemeni jejich poloha vuci ruce, ktera ten volant drzi a jsou tak vuci ni stale sna stejnem miste a daji se ovladat po pameti... kdyz zustanou na miste, musim uz upravovat hledani podle natoceni volantu...

nemluve o tom, ze v 98,5 % tlacitka na ovlantu pouzivam, kdyz jsou kola rovne, pri zataceni ci odbocovani si radio nebo tempomat fakt neovladam :) Takze je to vlastne fuk :)

Caddy
22. února 2017, 11:07
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

prave, ze digitlani udaje jsou daleko lepsi, prectu cislo a vim jej...z debilnich rucicek se to musi dekodovat, coz je orpuz...i ty hodinky mam radeji digitalni, jak nemaji aspon nejaky display, nechci je :) Rucicky maji smysl tam, kde je potreba videt tendenci a jeji rychlost (treba vyskomer u letadla), ale ne tam, kde potrebuji znat cislo...

Caddy
22. ledna 2017, 00:39
0
Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

Davam kladne body za Park Avenue, je to skvele auto, jedno z nejlepsich na bezne jezdeni. Mel jsem dva a nestacil jsme se divil, jak je to navic nenarocny a vdecny vuz. Mohu ho jen vrele doporucit. Jen je tezke narazit na nedodelany kousek a jeste tezsi nemuset trpet EU verzi, ktera je desne zmrsena...

Caddy
16. ledna 2017, 13:35
1
11 automobilových reklam, které máme rádi

Bitka Mercedesu s Jaguarem je proste nejlepsi :) A Mercedes na to pak taky jeste zareagoval :)

Caddy
14. ledna 2017, 10:23
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

to chapu, me svrbely ruce i u tohoto a svrbi porad, preci jen to je nostalgie...kdyby nebylo uz dost zbedovane a hlavne nemelo vymeneny cely cumak prave za ten z novejsiho modelu, takze by bylo skoro nemozne jej vratit do puvodni podoby, asi bych uz to vyrizoval :)

Caddy
14. ledna 2017, 09:58
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Ahoj, to není, ale toto ono nebylo :) Kupoval jsem ho někdy ve 2000 a v Pardubicích (tehdy jsem v tom městě byl prvně a netušil, že tam budu v budoucnu bydlet :-D), a bylo černé. Pak jsem ho prodal starému pánovi ze středních čech, nějaký vesnický zemědělec, ten měl dvě jiná (novější modely ale) a jezdil s ním spokojeně až do své smrti. Pak několik let někde stálo a je to pár týdnů zpět, co se objevilo na světě a dokonce v rukách známých osob :)

Caddy
14. ledna 2017, 09:49
1
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

sheogh: Tohle zamerne pruzeni policajty me dost stve. Lidi jedou i v ramci rozumu a oni schvalne tlaci a delaji kraviny, at je vyprovokuji. Slysim takovou prihodu kazdou chvili. Naposledy mi to vypravel zrovna tata meho kamarada a mechanika. Dokazali ho vydrazdit az na 180 a pak ho zastavili. Asi se divili, kdyz zjistili, ze si to rozdali asi s osmdesatiletym panem :)

Limuzina zase nejde prirovnavat k traktoru, tak drsne to nebylo. Jen predpisova jizde a plynulejsi rozjezdy/brzdeni, aby posadka nevylila chlast :-D A kdyz jedu za traktorem/avii/cokoli, tam nasrani ani neprichazi, tam proste vim, ze vice nemohou, ma to nejaky duvod. Ale kdyz pak jezdi vocasove 50-60 po silnicich prvnich trit, to ve mne teprve vyvolava tu pravou agresi a chut je inzultovat :) Aze je takovych pozehnane. Stale vice. A nasobne vice nez tech, co jezdi rychle a jsou desni pirati :)

Caddy
13. ledna 2017, 11:41
1
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Já měl takové příhody dvě.

Poprvé to bylo na BobAshově svatbě, kdy jsem rozvážel hosty limuzínou. Vezl jsem celou rodinu do nějaké vesnice za Přeloučí a samozřejmě jel tak, jak se s ohledem na cenný náklad sluší, přece nechcete příbuzné kamaráda někde setřepat na hromadu, navíc ta zadýchaná 4.1 je ráda, že se s tak těžkým autem a osmi lidmi na palubě (a řidičem) vůbec rozjede. Navíc jsem jel zrovna v obci, přes úzký most, takže výjimečně opravdu předpisově. To se ovšem nelíbilo červené Fabii za mnou, která zřejmě pospíchala. Napřed troubení a dálková světla, jakmile bylo možné předjet, šel přede mě a začal vybržďovat (chorému mozku nedojde, že taková limuzína nemá daleko k náklaďáku) a kličkovat. To mu vydrželo opakovaně až do cíle jeho cesty, který byl asi o půl kilometru dále (!). Tam odbočil doleva a zastavil před hospodou. Já pokračoval do další obce, vyložil cestující a s prázdným autem se vydal zpět. Posádka Fabie stála stále u ní (tři holohlaví debilové, jak jinak), ve mně to ještě vřelo, tak jsem si neodpustil prostředníček z okénka. Ti naskákali jak čertíčci do Fábky a jali se obnovit stíhání. Za první křižovatkou hned přede mě (ono to fakt nejede), začali vybržďovat a najíždět na roh auta. Já v tu chvíli litoval, že auto nebylo moje, protože by jinak hned šli ze silnice. Tak jsem apsoň zamkl všechny dveře a modlil se, ať se nepovede mě nějak zastavit, protože mám ještě otevřené zadní střešní okno, které od řidiče zavřít nešlo, a pokračoval v jízdě. Občas jsem se setrvačností dostal před ně, asi třikrát mě znovu předjížděli, ujet jsme jim tímto nemohl, bojovat na plechy taky ne (a jim se do kontaktu taky očividně nechtělo), tak to bylo docela dlouhé, nakonec to vzdali, zřejmě jim po deseti minutách došlo, ža sedmimetrové 2,5tunové auto s metrákovými chromovými nárazníky prostě Fabií dobrovolně zastavit nepřimějí (nebo jim docházel benzín, toho já měl ještě dost :))

Podruhé to bylo přímo v Pardubicích, to bylo tehdy firemní Fabií (já nikdy neměl štěstí, abych měl auto vhodné k ujetí...na druhou stranu dobře, že ne nějaké své, to by si každý zapamatoval a pak by mohlo přijít dodatečně k úhoně, kdyby někde bezbranné stálo...), klasická situace, dva pruhy jedním směrem na světelné křižovatce, nějaký týpek ve Felicii jel vedle mě, ale padla červená a já potřeboval dále být v tom pruhu, kde jel on, takže jsem zpomaloval méně zhurta a zařadil se před něj. Úplně na pohodu, on zpomaloval na červenou taky, já byl rychlejší, několik metrů před ním jsem to tam poslal, ale pozvolně, ne natěsno, nemusel nějak razantně brzdit; nakonec před ním jsem intenzitu zpomalování jen dorovnal s tou jeho, před něj jsem to nevpálil nižší rychlostí, aby se nelekl. Ale jemu to přišlo asi jako drsná myška nebo nevím. Začal blikat dálkovýma, padla zelená, já se rozjel a on taky, blikaje neustále dále a ještě si položil ruku na klakson, ať to podpoří. Původně jsem měl už namířeno domů, ale tohle za sebou si tam přeci nepovedu, takže jsem jel dále. Zkusmo jsem dal plyn, abych si ověřil, že s HTP nemám šanci ujet, držel se jak přibitý. A furt troubil, lidi čuměli... takže jsem nakonec odbočil na benzínku, tam je světlo a kamery. A stejně jsme potřeboval náplň do ostřikovačů. Zastavil jsem u stojanu a on u vedlejšího. Staženým okénkem začal něco klasicky o řidičáku, tak jsem ho poslal do prdele, že místa bylo dost, on si začal dělat srandičky z mé výslovnosti, tka jsem zavřel okno, mávl rukou a šel pro tu náplň. On popojel od stojanů na parkoviště naproti, zaparkoval a čekal. Když se neměl k odjezdu, tak jsem prostě zavolal na policii, že je takový problém. Za chvíli přijeli, pospal jsme jim situaci, šli za ním, ten jim sdělil, že tam telefonuje :-D :-D Ptali se mě, zda ho chci z něčeho obvinit, tak jsem jim řekl, ať ho tam jen zdrží, že se chci dostat domů, tak ať mě nemůže sledovat. Tak si ho tam vzali do parády ještě a já odjel.

Pokud jde o to, jak se v takové situaci chovat. Pro mě je naprostá zásada se prostě nenechat zastavit a neopouštět auto, protože vím, že pro boj nemám buňky. Takže prostě jet přes mrtvoly, zůstat v pohybu. Pokud mám svoje auto s váhovou převahou, klidně toho i využít. U otho prvního připadu bych tu fábii možná ani neucítil a pak jen narovnal gumy na nárazníku... A když není zbytí, zavolat prostě policajty.

Já obecně nemám sklony k násilí, spíš ji potrpím na principy a někdy mám děsné nutkání lidem vysvětlovat, co udělali blbě, protože si to ani neuvědomují a třeba to nedělají schválně. A nebo naopak, když udělám píčovinu já, nevím, jak se kvalitně omluvit a dát vědět, proč to tak bylo a že jsme z toho fakt špatný. Když jsem někoho zavřel ve vedlejším pruhu (mrtvý úhel), nespal jsme z toho tři dny a dodnes se opotím, když si to vybavím. Asi by nebylo špatné mít nějaký panel, kam se dá pustit nějaký nápis. Podle mě stejně agrese vzniká hlavně z nedorozumění, nepochopení, kdyby si ti lidé mohli v klidu říci, co se jim honí hlavou nebo proč to udělali...nojono, utopie :)

A na závěr jedna humornější: Kamarád mi vyprávěl, jak se po nějaké vyhrocené situaci k němu vydal řidič druhého auta. Když došel k němu, kamarád se se svými 2,10 metry a 100 kg váhy vysoukal ven s tázavým pohledem. Chlapek zvolnil krok a říká: "Vy mi to nebudete věřit, ale já se vám přišel omluvit" :-D

Caddy
12. ledna 2017, 20:46
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

U mě je tohle jednotvárnější, já mám rád kterékoli ze svých aut a prodej mi vždy způsobí smutek nebo lítost, dělám to velmi nerad. Ale to je i tím, že si auta prostě vybírám sám a nekoupil bych si nic, co by mi nepřinášelo dobrý pocit. A co jsem si nekoupil (nepočítám až pozdější dar od kamarádů, to je něco jiného :), to jsem neměl, nikdy jsem nic nedostal od rodičů, nikdo z rodiny mi nic nepůjčoval, nic jsem nepodědil a tak..ale spíš to bylo štěstí, nemusel jsem si kazit mládí v Yarisu apod. :) Ono by ty zážitky a vztah asi ani nepřišly, protože něco takového by k nim nebylo...co by to bylo za výlet, kdybych na něj měl jet něčím takovým? Letní láska v Yarisu? No jasně, to už je romantičtější jet vlakem :).
A ano, první vážně míněné auto ('87 Ford Tempo) sice nebylo nic moc a ke všemu oplývalo dost sociální výbavou, ale měl jsem ho moc rád, přeci jen mělo základní prostornost, pohodlí a i vzhledově to vypadalo jako auto, zážitků bylo dost a nostalgicky na něj vzpomínám dodnes; teď o to intenzivněji, když se po letech zase objevilo na světle...

Caddy
09. ledna 2017, 11:22
0
Kia představila sportovně laděný sedan Stinger

...a ty kulate vydechy pod tim taky des..tuhle partii by to chtelo jeste doladit...

Caddy
09. ledna 2017, 11:21
1
Kia představila sportovně laděný sedan Stinger

To vypada obstojne...misty by to chtelo jeste trochu uhladit, ale fakt pekny...

jen..teda... zase ten zkurveny tablet trcici z palubky? To snad ne :(

Caddy
08. ledna 2017, 13:47
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

tohle auto se mi libi a asi bych si jej i klidne poridil. Jen me prekvapilo, jak je tezke najit kus s automatem. A skoda, ze zadni svetla poevropsteli, byt cela cervena a tak i svitit (tedy bez tech bouli a kulatych segmentu), bylo by to auto o tridu hezci...

Caddy
07. ledna 2017, 23:46
0
Nissan Navara - komfort, bláto a vánoční stromky

Hamster se nezapře, aspoň ve fotkách musí být vpašovaný Fiat :-D

Caddy
06. ledna 2017, 16:56
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Akorat mi zacina trochu lezt na nervy, ze barevne provedeni mi desne pripomina BLINNKER.cz :) Obcas musim koukat, na kterem serveru jsem :)

Caddy
05. ledna 2017, 13:29
1
Skot ztratil auto v placených garážích. Na půl roku.

Tohle se mi nestava, zaprve parkuji na stale stejnych mistech, zadruhe kdyz nahodou, ne staci kouknout do rady a hned auto vidim vykukovat :) A taky se mi nestane, ze bych si ho spletl s cizim :)

Caddy
05. ledna 2017, 09:47
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

generace jsou super, umi to (nebo apson umival, ted uz jsem to nejak nevidel) ebay

Caddy
04. ledna 2017, 22:14
3
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

ja jsem zase spis pro kone nebo moznost volby... v kW vykon nikdy nikde neudavam a nehledam, je to pro me takove neuchopitelne a kdyz jsou nekde uvedeny jen kW, hned prepocitavam, abych si udelal predstavu :)

Caddy
04. ledna 2017, 22:12
1
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

je tam rozpeti objemu, to na definici motoru staci bez problemu...stejne jako i ten vykon

Caddy
04. ledna 2017, 22:11
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Je fakt, že když jsem naposledy prodával auto (Park Avenue na BazarAmerik), ozvala se zájemkyně během deseti minut a pak ho fakt koupila :)

Caddy
15. prosince 2016, 12:20
0
Lucid Motors představil model „Vzduch“

No, kdyz nic jineho, je to aspon hezci a zajimavejsi nez Tesla se skoro zadnym designem :) A reseni zade mi trochu evokuje VelSatise :)

Caddy
16. listopadu 2016, 08:58
0
Driving Survival: Děsivá noční jízda o život

Jako vypadá to pěkně, ale zcela zásadní bude model poškození...

Caddy
11. listopadu 2016, 19:20
0
Vize od designéra Bugatti ukazuje Porsche 911 budoucnosti

Tak tohle se mi hodně líbí, to by narozdíl od těch pokusů odbočit rozteklými světly, byla fakt dobrá změna :) Ale mně se běžné Porsche nikdy extra nelíbilo...

Caddy
10. listopadu 2016, 09:13
0
Komiksový hrdina Fiat Coupe

Tohle auto bylo vždy zvláštní a vybočovalo ze všech škatulek. Už v dobách, kdy bylo nové, jsme a tátou mudrovali, že Fiat udělal sportovní coupé, kam se ovšem vejdou lidé a zavazadla jako do normálního auta. Ten design a linky nad koly se mi právě líbí, jediné, co mi moc není po chuti, jsou ta zadní světla... a samozřejmě je divné, že to má přední náhon, což je ještě větší krutihlav u Barchetty...
A tenhle má očividně dvě klimatizace ;)

Caddy
06. listopadu 2016, 11:43
0
Proč se petrolheadi nemusí bát autonomních aut

Není ospravedlnění to zakázat kvůli tomu, že je nějaké riziko. Riziko je vždy u všeho, to aby zakázali skoro všechno, co lidé dělají. A naopak, taková hromadná bouračka zaviněná selháním nebo sabotáží nějakých systémů může být daleko výživnější. S možností svým autem jet kamkoliv přicházíš o svobodu. Je to skoro jak mít náramek a domácí vězení. Co je platné, že můžeš někam jet po polní cestě, když bez hlavní se stejně nikam nedostaneš? Jaké asi bude, až se prostě po ose nedostaneš na sraz nebo ani do blbého RoadCafé? Nevím, jak koho, ale mě nebaví zase tak moc se bezcílně někde potloukat mimo hlavní tahy, kouzlo je v tom, že jsi svobodný, k tomu autu to patří... cesta je cíl, ale cesta bez cíle jen pro tu cestu není ono. To auto si člověk užije jen tehdy, když ví, že prostě do něj sedne a jede do práce, na sraz, na jídlo, na nákup... kamkoliv... a je to to, co udělá den hezčí a z každé rutinní záležitosti vymáčkne trochu radosti... neumím si představit svět, kde nemůžu natočit opravdové auto s osmiválcem, rozjet se a jet, kam chci. Kdy si nemůžu zpříjemnit šedivý den tím, že do práce jedu něčím pořádným... to už můžeme rovnou žít na hadičkách připojení k Matrixu, pak fakt bude smrtelných nehod minimum...

Caddy
06. listopadu 2016, 11:22
0
Lancia Thesis: Rodová degenerace

Tohle auto se mi vždy líbilo. Je neotřelé, elegantní, nadčasové. Má naprosto krásný a skvělý vnitřek. Perfektní výbavu. Dobrý motor s ucházejícím zvukem. Totální rozčarování a zklamání přišlo až s rozjezdem - ta věc je neskutečně tvrdá. Podvozek jak beton, vhodný spíše ke sportovnímu roadsteru, rozhodně ne k vlajkovému sedanu. Možná jsem očekával něco podobného jako u Citroënu, protože to auto je podobně avantgardní, každopádně je to věc, která by mě odradila dříve, než by došlo na závady...

Caddy
24. října 2016, 11:08
0
Proč se petrolheadi nemusí bát autonomních aut

Já jsem poměrně nadšený do nových technologii a Tesla jezdí dobře, proč ne. Neám nic proti vývoji. Ale vše musí být na principu trhu a dobrovolnosti. Průser nastává, až mi někdo bude chtít zakázat jezdit normálním autem, v tu chvíli je vše špatně... a nějaké ježdění pouze na okruhu nebo na odpadlé lesní silničce, kam bych si nejspíše auto musel přivézt na podválu, to není fakt nic pro mě... já chci prostě nastartovat v garáži a jet kam chci, autem jakým zrovna chci, třeba nějakým z 50's a užít si cruising...

Caddy
13. října 2016, 22:39
1
Nová pětka od BMW je větší a lehčí

Mirna evoluce, ale pekne auto, hlavne vnitrek je mi celkem sympaticky...co me tam ale drasa, je to cerne preruseni mezi ledvinkami, asi kvuli radaru apod. Zvlast na svetlych autech to bude vypadat dost odporne, jako by tam byl kus ulomeny...

Caddy
04. října 2016, 08:46
0
Caddy
12. září 2016, 15:02
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Tak u sporťáků to řeší tvarování sedačky, ne? Mně právě děsně vadí, když nedosednu do ideální polohy, tak v látce s tím už nic skoro neudělám :)

Caddy
12. září 2016, 08:38
3
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Jedině kůže a auto bez ní nekupuji. Kůže je jedna ze tří podmínek, abych o autě vůbec uvažoval. Je jen hodně málo výjimek, kdy bych to bez kůže snesl.

1) pohodlí - kůže je příjemnější na dotek, ten pocit dosednutí. A je klouzavější, takže se dá lépe doladit poloha v sedadle, zavrtět se, posunout... a nevytáhne mi košili z kalhot jako odporná kousavá látka

2) nechápu ty věcné stesky "v zimě studí, v létě pálí", to sice ano, ale já si teda do auta zpravidla nahý nesedám a když, hadr má ty teploty taky, jen mi přijde, že kůže převezme moji teplotu rychleji, byť to na začátku trochu zasyčí :) No a naopak, když jsem měl auto v látce, celou cestu mě to hřálo, jako bych měl ještě oblečený svetr... v zimě možná dobré, ale v létě jsem byl ve vlastní šťávě, více než na kůži... navíc dneska už ma sitzheizung skoro všechno, odvětrávání se také dostává do běžných aut...

3) údržba a trvanlivost - když se něco kydne na kůži, utře se to a hotovo... straší auta s látkou plnou různých map a fleků jsou dost odpudivá. Samozřejmě, kůže vyžaduje péči, aby vydržela hezká desetiletí, ale bohatě se za to odmění...

4) vzhled - prostě to vypadá lépe a luxusnější. BMW 7-er v hadru vypadá totálně sociálně, Fabia v kůži snad i lépe...

Jo, jsou mikroplyše nebo brokáty na nadýchaných sedačkách, to je fajn, ale to má pár starých amerik...

Caddy
06. srpna 2016, 13:50
1
Petrolheadi jsou jako hipstři přes auta

Neni to tak cernobile...ja osobne mam nejake limity, co se da brat jako auto, ale vek v tom tak zasadni roli nehraje, treba moderni muscle cars jsou zrovna moc fajn :)

Caddy
01. srpna 2016, 10:01
0
Těšte se, opravdový ráj petrolheadů teprve přijde!

tak diagnostika a udrzeni v chodu motor, to jsem uplne nemel na mysli, to se vzdy nejak udela...ale ta autra maji spoustu vybavy a technologickych reseni, budou odchazet displaye a jina elektornika, ma to sofistkovane podvozky, adaptivni kdeco...a ja treba moc nemusim auta, kde tomu pak pulka veci nefunguje, "hlavne, kdyz to jede"...ja jsem rozladeny, ze se mi loupe chrom z jedne vnitrni kliky a furt koukam, jeslti ji neshanet :) Predstava, ze proste pulka tech cudlu v aute je uz na nic, se mi vubec nezamlouva...nahrazovani magnetickych tlumicu konvencnimi nebo vzduchovych podvozku pruzinami tu uz mame...ale to neni cesta, jakou bych chtel jit....

Caddy
30. července 2016, 09:53
0
Těšte se, opravdový ráj petrolheadů teprve přijde!

Jsem zvědavý, jak ale taková auta někdo udrží v provozu... a jak se třeba ještě později bude provádět renovace... už ta auta z devadesátek jsou pěkný průser, nemluvě o pozdějších...

Caddy
07. července 2016, 17:32
0
Ferrari oslaví 70.narozeniny 350 unikátními auty

tak mně to pod "F60" našlo ještě něco úplně jiného (http://auto.idnes.cz/nove-ferrari-f60-america-si-nekoupite-d7q-/ak_aktual.aspx?c=A141013_010125_ak_aktual_ada)...a i když to tak asi je, nezachovali posloupnost názvů, no... :)

Caddy
07. července 2016, 10:34
1
Ferrari oslaví 70.narozeniny 350 unikátními auty

aha, tak to jo...ale mam pocit, ze to stejne nejak ustalo...i kdyz F60 nakonec existuje, ale vidim to az diky google, pritom kolem F40 a F50 byla neskutecna aura zboznovani a zvelicovani :) Nic neni, jak byvalo, no :)

Caddy
07. července 2016, 08:26
0
Caddy
04. července 2016, 12:45
0
Opel Cascada 2.0 CDTI: Prostá radost ze života

Tady ten dyzl neni zvukove az tak strasny, ale bylo to nove a mam furt pustene radio...kazdoapdne bych ho taky nikdy v nicem nechtel a v cabriu je to svatokradez, navic to stejne ani moc nejelo/netahlo...docela by me zajimal ten benzin, ale to je jen 1.6...na motory to dneska vetsinou zajde vsechno...

Caddy
04. července 2016, 09:35
0
Opel Cascada 2.0 CDTI: Prostá radost ze života

kdyz ono prselo jen zpocatku, pak uz nebyla potreba :)

Caddy
13. května 2016, 14:21
2
5 důvodů, proč je E-klasse lepší než vlak

Zlo Kočka: Tak ale když už se babráme v detailech, tak se nedá nezmínit, že v počtu dopravních nehod je sražených chodců minimum, zatímco u železnice tvoří většinu obětí :) Zkrátka ve vlaku se cítím daleko bezpečněji než v autě :) Ale to uz je fuk, fakt nema cenu se v tom tak pitvat :)

Caddy
13. května 2016, 14:18
1
5 důvodů, proč je E-klasse lepší než vlak

Na kole fakt ne, fuj :) Ale na MHD to mam stejne daleko jako do garaze a mam to tri zastavky :) Jsem na nadrazi do ctvrt hodiny, kdyz je treba :) A to je prave to - musis vedet. A ja vim prd, navic se to furt meni, pri mem druhu a cetnosti cestovani do Prahy je ten vlak fakt lepsi :)

Caddy
13. května 2016, 11:21
2
5 důvodů, proč je E-klasse lepší než vlak

Tak tu lepsi tridu beru jako samozrejmost, ani jako dite jsem nejezdil dvojkou :) Mozna ten clanek fakt vychazi jen z neznalosti vlaku :) Pred deseti lety bych to napsal uplne stejne :) (teda ne tak dobre, myslim myslenku, ze bych sdilel) :)

Caddy
13. května 2016, 11:03
3
5 důvodů, proč je E-klasse lepší než vlak

No a prave proto radeji jedu vlakem rovnou do centra :) Jinak proc ne az do cile? No protoze provoz po Praze neni zadna oblibena kratochvile (ale jde to), jenze kd epak parkovat? V centru sama modra...a podle toho, kam jedu, pak musim priprave venovat dost casu..hledat, kde jsou jake zony, kde to jde, street view a zkoumani znacek, pripadne se ptat prazaku na mistni situaci...ono kdyz to nekdo zna, tak je mu to asi fuk, ale pokut prazak nejsem, radeji ten vlak :) Nemluve o tom, ze je to i rychlejsi a prijemnejsi...a taky si pak muzu treba s nekym pripit :)

Caddy
13. května 2016, 09:12
3
5 důvodů, proč je E-klasse lepší než vlak

Pekne, ale nesedi to uplne vzdy. Ja bych jezdil autem pomalu i na zachod, ale i tak radeji nekdy vyuziji vlak. On je totiz nekdy skutecne rychlejsi a pohodlnejsi. Tato srovnavacka vychazi, ze vlaky jsou zaplivane humusy, ale na hlavnich tratich toto neplati, tam se taky rozvalim do kozenych kresel, dostanu obcerstveni, mohu si cist, pracovat. Jediny problem je tak vymirani coupe, kde s emi podari byt v 90 % samotnemu. Cizi lidi taky moc nemusim. V Praze i v Brne jsem vlakem vyrazne rychleji nez autem a jsem rovnou v centru, nemusim resit parkovani a podobne libustkym, usetri to hodne nervu. Stejne, i kdyz jedu do Prahy autem, ho s oblibou nechavam na Cernaku a dal jedu metrem, takze hlavak je lepsi vychozi pozice :) Jasne, nekdy neco vezu, nekdy jedu jinam, nekdy nas jede vice a vlak by vysel draz, nekdy je vice cilu a doprava by byla opruz bez auta. Ale neni to tak jednoznacne. Pravda, nadrazi mam ctvrt hodiny pesky nebo tri zastavky trolejbusem, takze doprava na nej v podstate odpada...
Srovnani obeti na zeleznici taky trochu pokulhava, ono tam totiz jde vetsinou o lidi vlakem srazene, ne o obeti nehody soupravy. Kolik nestesti na zeleznici se za posledni roky realne stalo? A jeste zpravidla vinou nekoho jineho nez strojvedouciho nebo vadou na strane dopravce. Posledni dve zavaznejsi byly bud kamion na prejezdu nebo spadly most vinou stavebni firmy. Ze me nekdo takovy ohrozi na silnici, je pravdepodobnejsi.
A pak je tu dalsi vec, Mercedes je super (a ja si taky nemam na co stezovat, snazim se jen byt objektivni), ale pokud vychazim z toho, ze vetsina ma nejake nakupni tasky a kostitrasy, tak jeste diky Bohu za vlaky :)

Caddy
10. května 2016, 13:07
0
Buick Park Avenue vs. Lincoln Continental

A v kazdem pripade je Buick midsize, fullsize je Roadmaster :)

Caddy
02. května 2016, 10:15
0
Bazarový snílek: Cadillac DeVille Hearse

Kamos mel pohrebni Granadu... a na ni slogan: "Kdyz do zeme, tak ode me" :)

Caddy
30. dubna 2016, 23:19
0
Bazarový snílek: Cadillac DeVille Hearse

Mit prachy, uz jsem pro nej jel...nadherne auto za smesnou cenu, na srazech super na spani a nemel bych problem ani s nakupy v Ikee... No a vzhledem k tomu, ze tento pohrebak je oficialni, sel by v pripade smutne potreby i pouzit (narozdil od krasnejsich hearse, nemajicich vsak potrebne papiry, tudiz jsou jiz jen na okrasu..). Ten vyjev z uvodu mam pred ocima z nedavneho pohrbu, kdy rakev nalozili do otlucene modre dodavky Hyundai, pripominajici spis auto instalateru...takto si fakt nikdo nezaslouzi skoncit...

Caddy
27. dubna 2016, 00:49
0
Bazarový snílek: Saab 9-5 Aero

Paradni...jak ta krasa jeste vynikne vedle te Toyoty :)

Caddy
21. dubna 2016, 15:07
0
Máte pocit, že vás na silnici všichni ohrožují? Začněte u sebe

viz vyse, jsme odpoved blbe oreagoval :) Raeji o nich ani nemluvit...

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Mégane Grandtour 2000
Renault Mégane Grandtour

2000 rok výroby
105 koní výkon
1 600 ccm objem

Ford Mustang Convertible V6 3.7 2014
Ford Mustang Convertible V6 3.7

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 700 ccm objem

Chevrolet Corvette c3 Stingray 1975
Chevrolet Corvette c3 Stingray

1975 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem