načítám data...

Caddy

JménoRadek Beneš
BydlištěPardubice
Registracepřed 6.4 rok.
Poslední aktivitapřed 1.2 dny
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru398
Komentářů u článků439
Pozitivních komentářů u článků76
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Caddy
12. února 2020, 12:27
0
Jaguar F-Type 2020: V nejlepší formě

...i kdyz tohle je vlastne Jaguar, tak nic :) Ale pripomina ho to tak jako tak :)

Caddy
12. února 2020, 12:26
0
Jaguar F-Type 2020: V nejlepší formě

ja v tom predku zase vidim Mustanga...ale tak nebylo by to u AM poprve :-D

Caddy
12. února 2020, 11:59
0
Mercedes redukuje nabídku: Třída S přijde o kupé a kabriolet

neee, tohle je to nejlepsi, co Mercedes dela, presne to, cim se odlisuje a co je vrchol radosti :(

Caddy
11. února 2020, 20:47
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

Hadam, ze tak prvni dva roky bys s tim moc nejezdil nikam :-D Ale pak kamkoli, je to moc fajn timhle cruisovat :)

Caddy
11. února 2020, 18:11
1
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

a co asi myslim tou vetou "Zalezi samozrejme na profilu trasy a zpusobu jizdy, kazdy typ ma svoje vyhody a nevyhody", hm?

JInak dalnice tvorila asi tretinu trasy, byla to normlani cesta z Pardubic do MB nebo neco takoveho, uz je to dost davno... a nemohl, kdyz to bylo tehdy ve firme :) Ja tim chtel jen rict, ze u nas panuji cliche jako ze spotreba je v podstate primo umerna objemu, coz je samozrejme totalni hovadina

Caddy
11. února 2020, 18:09
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

Sam nevim, ani nejsem pevne rozhodnuty, ale vzhledem k tomu stavu drahy nebude, urcite do 150k...je to uz spis za krasny a ne uplne zde obvykly model, nez za auto samotne :))

Caddy
10. února 2020, 19:35
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

(ale nesmi to byt DeLorean, tam je videt dobre jen dopredu...no, dobre...nejmene omezene :) Ma to nahovno rejd a NEMA POSILOVAC! :)) Dynamika jak favorit a resit nejake spary by byla blahovost. A jednou se mi ve 120 km/h na dalnici z niceho nic otevrely dvere :-D Ale presto to patri do TOP5 aut, co bych rad doma a kazda jizda s nim je euforie :)

Caddy
10. února 2020, 19:32
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

Tak ona ne vzdy aerodynamika koresponduje s vizualnim dojmem...kazdoapdne ano, ono je tomu 7,7litrovemu motoru docela fuk, jaky to ma odpor vzduchu :-D Jinak je, to je castecne pravda, ameriku unemuzes sverit kazdemu, musi to trochu znat, jinak udela vice skody nez uzitku. Ale za to auta nemohou, jsou proste trochu jina a mistni pristup tomu nesvedci...a blbe udelany...zalezi, co od toho chces..ano, nebudes tam mit spary, kde neprostrcis papir, misty je to spise zednicina, na nejakou extra ochranu proti korozi taky dlouho srali...ale zase to ma prednosti, jake v neamerickem aute nenajdes...je to proste jen o prioritach a co je pro clvoeka dulezite...a pro me je zaklad komfort, komfort, komfort...a pak pocit z tahu, zvuk, elegantni styl...a zadny stredovy panel drhnouci do nohy :))) NAvic kolem toho panuje spousta cliche a lidi uz nevidi souvislosti...treba, ze s amerikami se perfektne manevruje a mas prehled, kde to auto je...takze zaparkovat s Octavkou je tezsi :)

Caddy
10. února 2020, 19:17
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

No, ono je v takovem stavu, ze to nemohu asi uplne relevantne posoudit :) Ale jako dobre i tak, da se s tim normalne zit. Ono obecne – ameriky jsou stavene na to, aby proste vydrzely jezdit za kazdou cenu, aby majitele netrpeli, bylo tam prijemne, delaly radost...a je to na tom hrozne znat...oproti mistnimu pristupu "nejak se premistit a at to stoji co nejmene"... V provozu se to neztrati ani ve spatnem stavu (najel jsme tim treba i 3000 km/mesicne, kdyz byl ten Linec v servisu), ale chtel bych to zazit fakt ve forme, ma to 375 HP a 714 Nm :) A je to teda...ehm... FWD :) A bat se neni ceho, ta auta jsou hodne nenarocna a odolna...sem tam neco treba nefunguje, ale aby Te to nekde nechalo, to musis tak pet let cilene zanedbavat a mit to v mizernem stavu uz na zacatku :) Stejne to ted asi prodam...nejspis oboji a koupim jen jedno poradne auto nejake... uvidime :)

Caddy
10. února 2020, 18:49
0
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

to neni pohrebak (ten bych nicmene docela bral, idealni na spani na srazech pri zachovani komfortu a stylu osobniho Cadillaku), nybrz kompaktni sportovne strizene coupe :) '69 Cadillac Eldorado :) A aby nedoslo k mylce, na tech fotkach je to zrovna jedine auto mnou vlastnene :) 306 je partnerky, pyjata tydy Frantiska, KITT byl jkao nahradni vozidlo za servisovaneho Lincolna (toto auto jsme sice vlastnil, ale v roce 2008, takto se ke mne na chvili vratilo), DMC kamarada, ktery ho u me nechal ustajeneho pres rok a ja se mohl i vozit v pripade potreby :)

Caddy
10. února 2020, 17:39
2
Kultovní DeLorean DMC-12 se možná vrátí do výroby už v roce 2021

jojo, prtavy je to hodne, i 306 je vedle jak obr :) A strechu to ma skoro v urovni spodni hrany oken normalniho auta :) Ale ma to silene kouzlo a je to jedine male a stisnene auto, ktere zboznuju a bavi me s nim jezdit :))

Caddy
10. února 2020, 11:56
0
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

tak to samozrejme, to je u nas obecne neuustale cliche, jak se spotreba vaze na objem ci pocet valcu, pritom je to naprosta blbost :) Naopak, vetsi motor se pak nemusi tolik honit. Zalezi samozrejme na profilu trasy a zpusobu jizdy, kazdy typ ma svoje vyhody a nevyhody, ale pamatuji velmi dobre, jak jsem jsem jel stejnou trasu jednickovou Fabii 1.2 za 11 litrů, zatímco s trilitrovym V6 LeBaronem v automatu za 9,5 (a byl jsem tam samozrejme rychleji a pohodlneji) :)))

Caddy
07. února 2020, 16:47
1
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

super, auto i clanek...skoda, ze to neslo vice takovym smerem...myslim, ze dnes by s necim podobnym meli docela uspech... nova Volva jsou krasna, ale kdyz kazdy ctyrvalec zni jak vyturovana stodvacitka, je to tezke, to se k takovym autum nehodi...

Caddy
29. ledna 2020, 14:16
0
Dostane Honda E variantu Type-R? Vyloučeno to není.

Jen ta kulata zadni svetla se mi nelibi, tam by to chtelo neco hezciho a vhodnejsiho... napred jsem si rikal, ze to ma asi duvod v retro odkaze, ale ta puvodni to taky nemela...

Caddy
29. ledna 2020, 14:14
0
Dostane Honda E variantu Type-R? Vyloučeno to není.

Presne, nemam rad mala auta, ale tohle si me proste ziskalo. Hlavne ma naprosto uzasnou palubku, presne tak to ma vypadat... kdyby udelali v tomto stylu nejakeho pekneho Legenda a ja mel prachy, budu prvni ve fronte :) Ale i tohle bych si klidne na courani po meste poridil :) Fakt je to super. Aspon nekdo to umi udelat lakave :)

Caddy
29. ledna 2020, 08:42
0
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

no rozhodne je to lepsi nez stribrna :) A na te Supre asi jedna z nejlepsich moznosti, fakt to vypada i docela snesitelne :)

Caddy
29. ledna 2020, 08:41
0
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Jojo, ty fotky jsem videl hned, sleduji ho taky :) Ale on mel cervenou, takze to mel o dost tezsi a tolik to neskryje, jak to neni hezky :)

Caddy
28. ledna 2020, 15:04
0
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

no ta barva je prave plus, v te cervene nebo zlute vypada fakt jeste o dost priserneji :) Ja kjinak sedive barvy moc nemusim, tady to udela dobrou praci...a hlalvne ty fotky jsou fakt nejlichotivejsi, jake jsem zatim videl :)

Caddy
28. ledna 2020, 12:35
4
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Vsak Pepa je jeden z nejlepe foticich lidi, co mam tu cest znat :) Jeho umeni a barva auta jako jedine brani pobliti se z toho designu uz pri pouhem pohledu :)

Caddy
24. ledna 2020, 11:51
0
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

Slower: Tak to je mi naprosto jasne, ze jet v USA autobusem neni dobry napad, kdyz tam autem jezdi i nezamestnani a pomalu deti :-D To bud nejakou soukrome, nejlepe pokud tu nejaky je u nas (jakoze jsem zatim nevidel) a nebo v USA, ale tak v 60. letech :-D

Caddy
24. ledna 2020, 09:01
0
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

tak to ja myslim, ze jsou ty GM busy krasne... :) Obecne, americke busy maji kouzlo, zejmena ty s kovovym povrchem a idealne Greyhoundy :) Nekdy bych se tim chtel svezt, fakt by me to zajimalo :)

Caddy
23. ledna 2020, 20:07
0
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

jojo, ta pevnost je tam bez diskuse, maji i nejake vyjimky, aby nemuseli brat ohled na ostatni provoz...ale fakt by me zajimalo, zda jsou cilene konstruovane tak, aby auto nahrnuly pod sebe (narozdil od beznych nakladaku, kam se dava naopak zabrana proti podjeti)...

Caddy
23. ledna 2020, 14:48
1
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

Hodne zajimave, spousta veci mi byla neznama a hlavne me fakt fascinuje, jak dlouho to vydrzelo v podstate beze zmen. Ta poznamka "deti si nestezuji" je docela trefna, minimalne ze zacatku to fakt bylo snad horsi nez pro ty vezne :) Dospeli by tim sami nejezdili, ale deti do toho nalozi s klidem :-D
Mozna by si to zaslouzilo i vetsi rozsah, minimalne jak je tam v prvni casti zminena ta bezpecnost pri nehode, cekal jsem, co bude dal, jak se avizovalo a ono uz to patrilo jen k tomu komfortu. Znamy zijici v USA totiz nekolikrat rikal, jak jsou ty autobusy konstruovane schvalne tak, aby chranily deti, jakykoli naraz jineho autra svedou pod sebe, cimz ho uplne rozdrti, ale deti to ochrani. Tak me zajimalo, co je na tom pravdy :)
Prekvapil me i udaj o spotrebe, prisla mi fakt nizka. Pamatuji, jak s jednim jezdil kamarad a rikal, ze to ma asi za 60/100 :) Ale taky uz to mohlo byt rozhaseny hodne :) Je jich tu vic, jeden ted slouzi i jako docela dobry foodtruck. A vim minimalne o jednom vezenskem, ten stoji u Pavlata ve Vsechove :)
Jeste by mozna nebylo spatne dat dalsi zajimavosti z legislativy k school busum se vztahujici, treba ze se nesmi pri nakladani/vykladani deti predjizdet, od toho maji prave ta svetla pod strechou, je za to docela mastna pokuta. A nektere maji vepredu dokonce jakousi vysouvaci tyc, ktera behem vystupovani zabranuje detem vbehnout primo do silnice. Tohle je fakt super tema a diky za nej :)

Caddy
23. ledna 2020, 11:09
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Na dvore ne, to bych mu neudelal :) Jo, ja jen komentoval vyber, ne ze mi neco takoveho doma chybi...ale treba misto Camry by ten MB nebyl spatny, kdybych teda nemusel platit udrzbu, protoz ta by byla asi desetinasobna u tohoto modelu :)

Caddy
22. ledna 2020, 15:18
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Jojo, však tak tohle přesně je, zbytek je věc preferencí a vkusu. Jen je blbý, že mi tón pak někdo vpaluje, když o něčem řeknu, že tohle je hnusný, ale to je přece jasné, že jde o můj úhel pohledu, když to sděluji já. Ale pro některé, abych psal pětiřádkový disclaimer :) Mě taky baví všechno a zajímám se vesměs o cokoliv, ne jen to, co je mi nejbližší. Ale když se mi něco nelíbí, tak to řeknu :) Třeba diesel bych si nikdy nekoupil a nemusím je, ale chápu, že pro nekoho, kdo jezdí furt dlouhé trasy, je toho ideál a sám bych mu ho i doporučil :) A tak je to se vším :)

Caddy
22. ledna 2020, 09:30
0
Caddy
22. ledna 2020, 09:29
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

jojo, nejsme ve při :) Na černých kolech možná není tolik vidět ten brzdný prach, i když taky jo, protože je spíš hnědý. Ale světlá jsou zase odolnější proti běžné venkovní špíně, na černých je vidět každá uschlá kapka :) Ale v globálu je to asi fuk, největší problém je u obojího to svinstvo, co jde zářivě i nejhůře dolů :)

Caddy
21. ledna 2020, 17:12
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

ja bych rekl prave presne naopak...cerna je na udrzbu naprosto nejhorsi barva a kdo si mysli, ze ne, ocividne ji na aute nikdy nemel...

Stejne jako je fama, ze nejhorsi na spinu je bila. Ani hovno. Bila je zlata (metafora, ne spatna rovnice), proti vselijakym tmavym odstinum vyzdaovala tak tretinu udrzby....

Caddy
21. ledna 2020, 17:08
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Céčko pěkný, tyjo, kupodivu mi nevadí ani stříbrna a černý vnitřek, tady to nějak pasuje. Jen škoda, že je to manuál.

Volvo samozřejmě top, to je úžasné a stylové auto. Jen mě trochu děsí ten výkon. A manuál.

Lexus beru, jen kdyby neměl ty hnusné budíky. A hadrové sedačky. A větší a širší kola. A manuál.

Crossfire je parádní auto, o tom bych uvažoval sám. Však technika SLK je výhoda, ne? Určitě to nebylo nějaké mrdkoidní auto a půjde na to vše sehnat, MB asi věřím více než Chrysleru :) Akorát se mi moc nelíbějí ty stříbrné prvky v interiéru, ale snad jsou i alternativy. Ale samozřejmě by to muselo být cabrio, coupé není tak hezké a je vlastně k ničemu. A taky by nesměl mít manuál.

Takže tady tradičně přišlo to nejlepší nakonec :) Pořádný sedan, automat, V8, dokonce i super barevné provedení, tohle bych si uměl představit doma (mít na to prachy a hlavně pak na tu údržbu), jen bych vyměnil kola za nějaká hezčí :)

Osobně bych do výběru zařadil ještě nějakou E39, je spousta fajn kousků :) A možná nějaký 300C/Charger by se asi taky už cenově blížil, bohužel pouze asi jen s šestiválcem :) (a jen v případě překousnutí mizerného vnitřku). Případně klasika... Omega (i když tu jsme měl vždy rád, ale letos s velkým odstupem času mi přišla děsně malá a stísněná), Scorpio...

Caddy
16. ledna 2020, 14:32
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

A proc by tu proboha nemelo byt cteni o elektromobilech? Proste se rozvijeji, patri mezi auta a casto jsou zajimave novinky v te oblasti. Absolutne nechapu, proc by se melo tohle vynechavat, jen proto, ze si par lidi mysli neco o prdeli. Tak pokud to nekoho urazi, nemusi to cist , stejne jak preskakuji jine typy clanku treba i v casopisech...ale jednoznacne to sme patri a pro urcitou skupinu je to i zajimave. Naopak – prijde mi, ze Autíčkář se snazi divat na vsechno ze vsech moznych uhlu, nekdy ne ani uplne vazne. Zatimco jina media se bud prikloni na stranu pokrokaru nebo tradicioanlistu a pak jedou v tom duchu, ktery jim do toho zapada...

Caddy
16. ledna 2020, 13:50
1
Genesis představuje nové velké SUV. Chce přetáhnout zákazníky BMW a Audi.

ten interier je BOZI...tak ma vypadat palubka... Jinak normal, SUV me moc nepritahuji, ale pekne...akorat furt nemohu u nich kousnout ten spicaty spodek grillu, ja vim, ze se chteji odlisit, ale vypada to proste divne :)

Caddy
16. ledna 2020, 13:46
0
Příběh Bullitova Mustangu začíná další kapitolu

Paradni pribeh, spousta novych informaci :) Diky :) Jen pozor, je to fasTback :) Poprve jsem myslel, ze jde o nedoklep, ale kdyz se tam „fasback“ objevil podruhe... ;)

Caddy
14. ledna 2020, 17:51
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jo, to dava smysl, to bych si elektro taky poridil :) Jen teda nedovedu vstrebat jednu vec – jak nekdo, kdo jezdil takovymi auty, najednou muze koukat po nejake nakupni tasce a nerešit, prostor, interiér, pohodlí... :) Ano, zájem o auta se vytratit mohl, výkon už také není třeba, ale i když je to jen spotřebič, tak chci co nejkvalitnější a aby se mi líbil a vyhovoval :) Asi bych nedokázal z Mercedesů a podobných přesedlat do nějakého mikropeugeota :) I u té myčky koukám na spoustu parametrů a aby mi něčím nekomplikovala život nebo se mi nehnusila :)

Caddy
14. ledna 2020, 16:24
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak presednout ze Supa do Corsy je predstava minimalne usmevna :) ...ale to ostatne do cehokoli, protoze poradne elektroauto za ty prachy nebude... :) A i kdyby to kousl primo zadavatel, tak furt je tam ten pozadavaek na bagaz a vybavu na hory apod...

Caddy
14. ledna 2020, 15:37
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

ja si to myslel...pamatuji, kdyz byl zaklad pod milion a spravne nakonfugurovany mezi 1,2 a 1,3 mega :) Ale tech 100–150k rozdilu uz nehraje takovou roli :)

Mne se stejne nova auta netykaji...ale kdybych nejake musel vybrat, skocil bych asi u posledniho Continentala...jen je asi uz o dost drazsi, hadam tak 3 mega u nas... Ono je vubec problem cokoli vybrat, dneska auta vubec nesplnuji moje pozadavky dohromady...vzdy musim neco ozelet :( Tak jeste, ze jsou ta stara a je to jen hypoteticky :)

Ale to jsme odbocili...kolik, ze ma stat Mach E? Tam sice silne zklamali designem, ale dobre auto to asi bude :)

Caddy
14. ledna 2020, 12:58
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak je fakt, ze za mega a ctvrt je Mustang mozna i v cabriu, s V8 a automatem, ne? :) I kdyz ony trochu zdrazily, myslim...

Caddy
14. ledna 2020, 12:56
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

videl jsem testovaci video z naseho prostredi...a to auto bylo naopak preopatrnele. Hrozne mu to trvalo, najizdelo si ctyrikrat, kde by se vyjelo jednim otocenim volantu naraz (zrejme se snazila dodrzovat i pruhy, aby to nerezala pres protismer) a tak... tak jak se muze jinde rozjet a narazit? To musi byt fakt spis chyba vylozeni pokynu...ze slapne na plyn, aniz by se "rozhledla" :)

Caddy
14. ledna 2020, 12:49
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

...jeste takto s odstupem...nechapu, jak je mozne, ze ot do neceho narazi. OK, dejme tomu ty louze a travnate pasy, spatne vyhodnocene informace. Ale narazit do pevne prekazky? Vzdyt to ma tunu radaru, sonaru a kdo vi ceho jeste, takze pevny objekt prece pozna bezpecne a nenarazit do nej je urcite primarni prikaz, ktery je vsemu nadrazeny...tak doprdele JAK to dokaze napalit do sloupu, zdi nebo auta? :-D

Caddy
14. ledna 2020, 12:37
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

tak u Barona dvere nesly taky zavrit, ale kdyz byl na zvedaku :)

Caddy
14. ledna 2020, 11:36
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

mylsim tu cervenobilou, samozrejme bez dalsich napisu a picovin a netahl bych tu cervenou vepredu az na naraznik, ale skoncil nekde u svetel :)

Caddy
14. ledna 2020, 10:34
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

jo a zajimave zjisteni – když Leaf dostane dvouton, je hnusny o neco mene :-D

Caddy
14. ledna 2020, 10:33
1
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Dobrý článek :) Tam se fakt dá koukat leda na tu pětistovku :) Hlavně ten Citroen a Peugeot, než koupit toto, to raději Favorita a než se nechat vidět něčím takovým jet, či dokonce z toho někde vystoupit, tak raději vlakem. Fakt.
Na slušná elektroauta za méně peněz se halt musí ještě počkat (bez milionu peněz, do elektromobiloobchodu nelez), no. Honda e (jak promyšlený název) bude nová stát 900k, což je dost za nákupní tašku, ale aspoň není ošklivá a má styl i naprosto dokonalou palubku, otázka je, jak rychle bude cena padat, obávám se, že moc ne...

Caddy
13. ledna 2020, 16:41
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

co tak pozoruji, na nasich silnicich se stejne nejvice servisu venuje podvozku, a to ma ten elektromobil taky...

Caddy
13. ledna 2020, 16:35
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

A uz jste videli tohle? :-D https://www.garaz.cz/clanek/transformace-suzuki-jimny-21003230 To Bronco je fakt sexy :)

Pokud vadi link na konkurenci, tak se omlouvam, klidne me smazte :) Nebo to berte jako namet na vlastni clanek :)

Caddy
13. ledna 2020, 14:36
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Jo, na Audi jsem zapomnel, i kdyz A4 je sice krasna, ale pokud vim, je tam takovy blby vyber motoru a navic ma jakysi divny automat, ktery mi moc nevonel. Ale majitel rikal, ze to rozbity neni, ze tam takove proste jsou... Ona je krasna A80, ale sehnat slusnou konfiguraci barevnou i vybavovou je skoro nemozne, navic bych ais musel nejak customizovat ta zadni svetla, aby svitila nejak civilizovane (designer udela TOP praci a konstrukteri to pak zhati rozsegmentovanim na ruzne malinke obdelnicky, kazdy jiny, koncova svetla jak na vagonu a cely panel vypada jak zaplatovana silnice ctrte tridy...).
R129 je samozrejme TOP, ale to je jina cenova, asi i servisni naklady nebudou jen tak a hlavne je dvoumistne, coz by byl obcas problem... To bych si asi rovnou jinak poriidl Allante :) I dkyz to bych si asi nejradeji poridil tak jako tak :) POlkud pripustit takova auta, je to hned veselejsi, to mame Reattu, Crossfire...ale pro me je prave priorita prostor POHODLI, nejake sportovni choutky vubec nemam, vzdy radeji investuji do komfortu... proto to Volvo vypada jako velmi dobra volba :)
Porsche je nesmysl cenovy, navic se mi vubec nelibeji a proc kupovat neco, kde bych hlavni duvody pro porizeni vubec nevyuzil, ze...
Strecha hadr beru jako vyhodu, je to mene komplikovane a hlavne hezci auto, jak to ma pevnou, vzdy je to velk yustupek designu. Krome Fordu Galaxie Skyliner Retractable, samozrejme...to by bylo asi optimalni auto pro vsechny me pozadavky, lec mi kradeni moc nejde...a taky by uz nebylo zase na to normlani jezdeni moc :)
Jeste jsem pak zapomnel na 3gen Camaro/Firebird, to jsou krasne kousky, ale cabrii je dost malo a taky si drzi pomerne cenu (neprekvapive). A mely manualni strechy, coz bych teda prekousl asi. 4. generace by asi taky sla, ale ta ma hnusnou palubku.... Stejne nakonec jako nejrozumejsi a nejvice_parady_za_prijatelne_penize vychazi ten Mustang...jenze to jsi hned za nejake floutka, projedu jednu krizovatku bokem a udleaji ze me nepritele statu, nemluve o tom, ze zajem policie by neskoncil u spotreby a prudili by furt s necim...to mi stacilo s tim firebirdem, jak mas neco takoveho, neni chvile klidu a obcas to jsou i dost vypjate momenty....

Caddy
13. ledna 2020, 12:12
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

ono prave takovych aut neni moc... kdyz vyloucim ameriky, ktere chci primarne, ale cabrii na normlani pouziti v moderni dobe moc neni a navic za oceanem me serou tim, ze neumeji davat integrovane kryty strechy, takze je to auto se strechou dole bud hnusny, nebo musi clovek vystoupit a pripinat dekl...Takze jako alternativa zbyva jen Volvo nebo Saab, konec finito... obe to jsou moc fajn auta, Volvo asi hezci a kvalitnejsi, ale tim jsem jeste nejel... Saab byl skvely a vubec bych se nebranil. Co tam je dal? E36/46 – moc tvrda a trochu blba image, W124 by byla super, ale tech je malo a jsou v upne jine cenove hladine...no...a fantasie dochazi :) Mozna je nakonec nejlepsi volba Mustang (mne se libi rok 2000 cca), nakonec je to nej z pohledu servisu, V8, RWD...ale je tam furt ta strecha bez deklu a hlavne image podobna jak u toho BMW...

Caddy
13. ledna 2020, 10:22
1
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Tak v clanku zminoval Jeniik zadni, ty jsem myslel, predni asi jo :)

Caddy
11. ledna 2020, 17:59
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

beztak je to jen promysleny tah, jak zvysit traffic a rozvirit diskusi, byt by Jeniik nikdy nepripustil, ze by se on mohl neceho takoveho ucastnit :-D

Caddy
11. ledna 2020, 16:27
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

no, tka pak nevim, kde je problem..hadam, ze Stratus s LeBaronem bude srovnatelny nebo lepsi...a vsude furt kecu o krouceni Volva, pritom i ten Baron byl na nromalni cestovani uplne v pohode, pokud ses zrovna nebavil sledovanim spar nebo pohybu ramu celniho okna :) A kdyz se Ti teda nesrazi panely karoserie pri narazu zezadu, takze mas otriskany lak i na hranach uprostred auta :-D

Caddy
11. ledna 2020, 13:09
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Jo a jeste k tomu krouceni...to se furt zminuje, ale kdyz jsem se tu posledne ptal, tak se to pry nekrouti vice nez Baron. Takze tam taky problem nevidim :-D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ

2007 rok výroby
230 koní výkon
2 993 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Power Wagon  2012
Dodge Power Wagon

2012 rok výroby
388 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY 1976
Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY

1976 rok výroby
150 koní výkon
7 500 ccm objem

Jeep Grand Cherokee ZG 5,9 1998
Jeep Grand Cherokee ZG 5,9

1998 rok výroby
240 koní výkon
5 899 ccm objem