reklama
načítám data...

Caddy

JménoRadek Beneš
BydlištěPardubice
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 6.4 dny
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru398
Komentářů u článků243
Pozitivních komentářů u článků27
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Caddy
13. října 2017, 19:38
0
Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?

hlavne proto jsem to hned psal, protoze me to dost stvalo, kdyz jsem si hral s konfiguratory amerik :)

Caddy
12. října 2017, 12:53
0
Volvo V90 Cross Country: Klasické Volvo nové doby

Nevidim nikde stiznost na pohodli a kamenny podvozek, coz byla nejvetsi slabina a totalni rozcarovani, kdyz jsem jel V90...to de doby s emi devadesatkova volva libila nejvice z novych aut, po svezeni me to preslo...je tedy Cross Country pohodlnejsi?

Caddy
12. října 2017, 12:46
0
Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?

zajimave...ale ty balicky vybavy jsou pekne na prd, desne nemam rad, kdyz musim platit za neco, co nechci, kvuli jedne veci, bez ktere se neobejdu...

Caddy
12. října 2017, 12:05
2
Nissan postavil GT-R ovládané gamepadem

Nyní BobAshova věta, že GT-R je playstation, nabyla finálního rozměru :))

Caddy
24. srpna 2017, 10:52
0
30 TDI nebo 55 TFSI. Audi mění označení svých modelů a čert, aby se v tom vyznal.

a co kdyz budou dva motory, kdy jeden disponuje treba 127 kW a druhy 145 kW? Auto bude mit stejne oznaceni? :-D Nebo budou barvit ruzna pismenka jako VW? :)

Caddy
17. srpna 2017, 18:07
2
BMW Z4 Concept je venku ještě před oficiálním uvedením

tak to je vtipny, prohlizel jsem si vsechny fotky dvakrat a az v komentarich zaznamenal, ze je kazda sedacka jina :-D

Caddy
14. srpna 2017, 19:33
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

hm, Skodovka je hezci zvenku a Peugeot vyrazne uvnitr :) A co ted s tim :)

Caddy
14. srpna 2017, 19:20
1
Henrik Fisker: Designér v rozbouřených vodách

Spravne by Tesla mela najmout Fiskera jako sefdesignera, pak by vzniklo asi fakt uzasne dilo :) Karma je nadherna, ale selhala zrejme technicky, Tesla zase udava vyvoj techniky, ale na koukani to moc neni...

Caddy
14. srpna 2017, 18:57
0
Poručíme větru dešti, aneb Neuvěřitelné všechnochody dálného východu

Umim si predstavit peknou bolest hlavy z toho :) Sam jsem se zacal peklne cyklovat, kdyz jsem nad tim premyslel :-D

Caddy
06. srpna 2017, 12:53
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

jojo, vzhledove a celkove pojetim je to nejlepsi auto, posledni pekny dailydriver, po tomto uz nic neni... on ma nektere veci i lepe udelane, nez GM, neni to jen jednoznacne minus...urcite ma i lepe zpracovany interier apod., nicmene ze je furt treba neco resit a ze jsou zavady vzdy hodne nestandardni a nahodile se vyskytujici, je taky fakt :)

Caddy
05. srpna 2017, 20:46
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

prave, ze posledni dve genrace jsou si podobne i proporcema, tvarem, vsim..dneks ajsme kouka na jendo zezadu a musel jsem ho obejit, abych si byl jisty, ze je to predchozi :) Obe jsou to takova tezkopadna masivni auta podobnych tvaru a zadek se v podstate nezmenil...

Caddy
05. srpna 2017, 16:22
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

boze, to je hnus v tom liftbacku, priste aspon sedany :)

Jinak je to mozny, ale pri pohledu na jednickovy a dvojkovy Mondeo ta auta na prvni dobrou vypada kazde uplne jinak... :) Zatimco u poslednich dvou musim chvili premyslet, na ktere koukam :)

Caddy
05. srpna 2017, 14:49
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

taky jsem pro, ze new edge je mk III. Vzdyt mezi prvni a druhou je tak zasadni rozdil, ze se to proste za pouhy facelift povazovat neda...uprimne, nikdy by me nad tim ani tak nenapadlo premyslet, az ty komentare tady...to mi spis jako facelift prijde uz ta posledni a predposledni, to je rozhodne spornejsi :-D

Caddy
05. srpna 2017, 12:53
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

Ja si tak jisty nejsem, furt je to Ford a Buick byl proti tomu oaza bezstarostnosti, byt byl celkove v horsim stavu :) A navic ten muj kus je nejaky divny, nei tak fajn jako jine Town Cary :) Ale stejne nic lepsiho na bezne jezdeni neni...vymenil bych to leda za 91-92 Broughama nebo 95-96 Fleetwooda, ale tech je malo a jina cenova hladina :)

Caddy
04. srpna 2017, 20:19
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

toho si zrovna Ty muzes otestovat, kdy se Ti zlibi :)

Caddy
04. srpna 2017, 19:09
0
Poručíme větru dešti, aneb Neuvěřitelné všechnochody dálného východu

Jeden dotaz - poku je zmineno, ze ten ZIL byl zapsan jako "132Px v azbuce", nebylo by to po nasem pak spise 132Rch a ne Rx? :)

Caddy
03. srpna 2017, 23:37
1
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

Mne to Mondeo prislo trochu divne...jkao jo, na pohled pěkné, interiér OK, masáž sedaček super...ta svíravost bočnic je už horší a najít příjemnou polohu za volantem také není jen tak. Jízdně je to takové normální, tradičně je těžké sžití s plynem a pohodlí nijak žádné, ale to je snad těmi koly. Auto je to pěkné, ale za ty prachy, nevím...a byl jsem rád, když jsem si přesedl do Town Caru :)

Caddy
02. srpna 2017, 20:14
0
Je malý Renault za necelých 100 tisíc nejdůležitějším novým autem poslední doby?

Nejak mi nesedi to prirovnani k Shitygo...to je mrnavy a je to na nem i designove videt, proste mala krabicka s co nejlepsim vyuzitim prostoru...toto vypada celkem normalne, to v tom nemuze byt vubec misto pri tech rozmerech

Caddy
28. července 2017, 17:28
0
Rolls-Royce Phantom VIII přichází s hlučnými hodinami a galerií v palubní desce

ze bych zacal u Elda jeste premyslet nad odstinem Chateau mauve firemist poly? :))))

Caddy
28. července 2017, 13:53
6
Pět málem skvělých aut zničených vlastní automobilkou

Pekne cteni a jeden vtipny moment pri nem... :)

Caddy
27. července 2017, 14:08
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

To auto (mně teda spíše S90, kombíky nemusím a nepotřebuji) se mi děsně líbí, z nových aut by bylo určitě mezi prvními ve výběru, ne-li úplně první. Ale bohužel jen do té doby, než jsem se svezl. Je to naprosto nádherná kára s nejlepším myslitelným interiérem. Pocit neskutečný a mám radost, kdykoli jej vidím. Nyní již trochu hořkou, když vím, že čtyřválec má hnusný zvuk a absolutně z něj není pocit, jaký bych v autě tohoto vzhledu a ceny očekával. A co je ještě horší – je to šíleně tvrdé, podvozek je jak šutr. BobAsh mě uklidňoval, že s tím adaptivním by to bylo vyřešené, ale někde jinde v diskusích mi říkali, že prý je ještě horší, tak nevím. Je to velká škoda, protože designem Volvo strčí do kapsy všechny prémiovky najednou...Očekával bych, že v takové krásné oáze pojedu jak na obláčku a ucítím jen tichou sílu někdo v dáli a ne něco bez tlumičů se zvukem rozdrážděné stodvacítky...snad s tím ještě něco udělají...

Caddy
14. července 2017, 15:31
0
Tatra 600 Sodomka: O bílém autíčku

Skvele napsany pribeh, ktery uz tak skvely neni...kdyz jsem byl v museu Sodomky na namesti ve Vysokem Myte, mam stejny pocit, jako ted. Totalni zmar, ktereho nedosahli ani Nemci behem druhe svetove. Trpet by si zaslouzil kazdy, kdo komunisty podporoval nebo dokonce podporuje jeste ted. Ta bezmoc a beznadej je priserna a fyzicky boli.

Mimochodem, pri me navsteve muzea tam zrovna toto nadherne bile auticko bylo. Je to jedna z nejhezcich veci, ktera kdy v Cesku vznikla... (fotky jsou az na konci, mam to v jednom albu s predchozim setkanim... https://photos.app.goo.gl/S3dmFOu2k8kUyG2Q2)

Caddy
14. července 2017, 14:32
0
11 osmiválců s nejlepším zvukem

mimochodem, mate tam ta videa nejak posunuta, od BMW, je to vzdy posunute o jedno nize, nez ma byt...a Scaniu nevidim vubec... (chudak Duesenberg, ktery je pod jejim nadpisem :))

Caddy
14. července 2017, 14:31
0
11 osmiválců s nejlepším zvukem

Ten GT40 a Mercedes M159 docela pekny, tak ma V8 znit...naopak Ferrari a Alfa dost hruza, ja ty ujeceny tocivy veci nemam rad, to zni spis jak formule nez jao liby zvuk veosmicky :) Obecne americka V8 ma daleko hezci zvuk...a ja ho preferujipokud mozno v nizkych otackach, pak je ze vseho jen rev :) ...

Caddy
12. července 2017, 19:14
0
Audi A8 přijíždí zbrusu nová a narvaná technikou

Vypada dobre, ten vnitrek je naprosto uzasny, zadne blbe tablety...a pak ze to nejde...jen s ebojim, ze obladatelnost zakladnich funkci ale meli nechat na talcitka, matlat vsechno na displayi, vcetne ovladani ventilace apod., je fakt opruz...ale vypada to jako fakt pekne a hi-tech. Jen doufam, ze je i jine zobrazeni pristroju, nez ty debilni hnusne radoby analogy...

Caddy
12. července 2017, 11:11
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

KUze je hodne o udrzbe...pokud nekdo jen jezdi a chova se jak prase, tak ano...pokud se cisti, udrzuje, zvlacnuje, napousti..tak prezije vsechno...

Caddy
11. července 2017, 15:56
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Ja Ti neivm, ta fotka z Centura na me pusobi, jako by nekdo vyndal nejake luxusni sedacky a dal tam jine z Favorita :)

Caddy
11. července 2017, 15:54
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

kvakosh: No, na argumetnovani jsme byl napred liny, prave proto, ze se to tu uz resilo u minuleho clanku na to tema :) Ale o prispevek nize uz to rozvedene bylo.
Jinak znovu: ano, kuze zapali mozna vice, al eto je na par vterin, pak se srovna a je fajn...v latkovych sedackach nemusi byt ani takove vedro a byt rozpalene, ale je to jako si obleci svetr a vylezu z nich jak po koupeli...aktivne hreji, to ta kuze nedela. V zime je to mozne prijemne, kdykoli jindy nikoliv...to dalsi nema smysl komentovat, to uz je proste osobnich pocitech, to je jako hadat se o lepsi barve auta...

Caddy
11. července 2017, 15:51
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

No nevim, jak to ma ta babca z anglie na omak, ale vzhledove to neni nic moc a jeste to ma sedive, brr... :)

Caddy
11. července 2017, 11:32
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

V podstate ve vsem. V zime chladi a v lete pali? To latka taky a vydrzi to jeste dele. A nevsiml jsem si, ze v latkovem aute bych se nepotil. Maximalne v nem oproti te kuzi od potu zustanou jeste mapy. Navic mel jsem jedno latkove auto a v lete je to utrpeni, je to jako mit obleceny svetr, kuze mozna zapali po nasednuti, ale behem jizdy je daleko prijemnejsi a nehreje. Udrzba a hygiena je asi jasna. Dalsi vec je, ze latka kouse a chyta obleceni, neda se v ni skoro hybat a posouvat. Pri kazdem nasednuti do latkoveho auta mam vytazenou kosili z kalhot pomalu do puli zad. A vzhledem k tomu, ze pri dlouhe jizde se rad vrtim a trochu menim polohy, je kuze nenahraditelna. A o vzhledu uz vubec nemluvim, jak auto nema kuzi, je z nej razem social...i A8 v hadru vypada najendou uvnitr jak fabia... jedine trochu reseni je mikroplys, ten hezky vypada a i neni tolik kousavy, ale furt to neni ono.. a navic musi byt trochu nadychany a zvrasneny, aby to bylo pekne, coz dneska na tech tvrdych hladkych sedackach moc neni...

Caddy
11. července 2017, 11:03
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Auto bez kuze je jako zenska bez kundy. Nidky bych uz nekozene auto nechtel, je to lepsi a daleko lepe to vypada. Jsou vyjimky, jako vylozene plysove nadychane sedacky nebo jeste i brokat, ale to se uz dneska nedela a stejne nakonec zjistim, ze bych kuzi radeji...takze se ani nedivim...

Caddy
11. července 2017, 10:59
0
Peugeot 3008 1.2 PureTech: V kokpitu

To auto neni zase tak spatne, jak by se dalo cekat. Interie rje naprosot uzasny. Nekdy jsem sam, kdo rika, ze je ot dulezitejsi nez exterier, ale hergot uvnitr travim hodiny a hodiny casu a je dulezite, aby to vypadalo, bylo pohodlne a celkove se clovek citil prijemne :) Palubka je naprosto bozi, jedna z nejlepsich, co jsme v posledni dobe videl. Hlavne ocenuji opravdu futuristicke digitaly s moznosti customizace, zadne odporne analogy nebo odporne napodobeniny analogu na display (byt jedno takove schema je v nabidce taky). Design tlacitek, radici paky, vseho...proste hi-tech a moc pekne i funkci..az na ty pomale odezvy a obcas hledani nejake funkce, kdyz clovek neni zvykly. Zvenku to je...zvlastni. Ani nejasam, ze by me to pritahovalo, ale osklive to take neni, byt to pripomina zabu krizenou s buldokem. Ale v pekne barve v kombinaci s nekterymi stylovymi doplnky je to pomerne koukatelne auto. Jizdni vykony nejsou nijak oslnive, ale tak nejak to jede a kdyby tam nebyl ten manual (zaprve je fakt tento kus divny, zadruhe je manual na prd uz z principu), je to docela fajn, hlavne je to auto pohodlnejsi nez Volvo V90 nebo Mondeo Vignale, coz je trosku faux-pas u aut za nasobky ceny... Jako premistovadlo je to prijatelne a dela to, co muze bezny klidny ridic chtit. A jako bonus se bude citit jak kapitan vesmirne lodi.

Caddy
29. června 2017, 23:10
0
ZiL 135: Jeden motor nestačí

to je skvele monstrum...a Spintires mam nainstalovane uz asi rok a jeste jsem nenasel prostor to zkusit..pritom je to tak lakave :)

Jen mi furt nehraje ta rovnice 2 motory = dvojnasobna spotreba... ano, jsou tam dva, na volnobeh by to odpovidalo, ale zase v pohybu je to pro ne mensi zatez, nez kdyz to cele musel utahnout jeden, ne?

Caddy
29. června 2017, 22:53
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

V tom to možná bude, ani žena, když řve příliš, mě moc neláká, mám to raději v nějakých mezích, kdy o její slasti nevědí v sousedním městě :) U aut mám raději spokojené brumlání a hlubší zvuk, než jekot a řev :)

Caddy
29. června 2017, 19:53
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Asi by me tim mel nekdo svezt, ja proste nedokazu takto od stolu pochopit, proc chtit auto s revem tocit :) Ale vzhledove se mi S2000 vzdy hodne moc libila, navic digipalubka...nejaky ten stavnaty sestivalec by fakt byl pecka :)

Caddy
29. června 2017, 19:46
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

HUD je super a i uvazuji o nejakem tom nahradnim reseni :) Kazdopadne diky za clanek, spoustu veci jsem nevedel, hlavne me dostala ta historie sahajici az do WWII, mel sjem to za technologii 60.–70. let :)

Caddy
25. května 2017, 10:34
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

To na to ty lidi jako neserou a nejezdi normalne?

Caddy
25. května 2017, 10:33
1
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Na kruhace zacinam byt pomalu alergicky, hlavne kvuli takovym odam a vetam typu "proc tam jeste neni kruhac", kdykoliv se na konvencni krizovatce stane nejaky tukanec. Jako by kruhac byla nejaka spasa a reseni vsech problemu. Neni. A lidi neustale argumentujici kruhacem kdekoli a kdykoli zacinaji byt stejne otravni jako zaryti applisti...

Co je klad?
- ano, zminovane nizsi rychlosti pripadnych nehod
- reseni skoro nemozneho odboceni doleva v hustem provozu na hlavni
- asi plynulejsi v pripade podobne husteho provozu na vsech vjezdech/vyjezdech

Co me sere?
- pokud je jeden (hlavni) smer silne vytizeny, z vedlejsiho se tam clovek skoro nedostane, take treba nekolik minut ceka a az na vyjimky semafory na kruhacich nejsou...vyhoda proti bezne krizovatce nulova
- nuti cloveka zpomalovat a kroutit volantem jak kokot, i kdyz v kilometrovem okruhu neni jedine druhe vozidlo. Zvlaste pak na nevytizenych trasach jsou pak kruhace jen pro zlost a pro ziskani dotaci (jinak si jejich existenci nedovedu vysvetlit). Kdyz jsou pak na silnici takove tri na jednom kilometru, ma clvoek chut zapalit nekoho, kdo tohle vymyslel/povolil...
- pokud na kruhaci dojde k nehode nebo jinemu duvodu zataraseni jednoho vyjezdu (napriklad pri inteligentnim umistenim kruhace pred nejakou dalsi rusnou krizovatku ci misto, kde se tvori kolony), stoji cela doprava, protoze to postihne i ty, kteri zablokovanym vyjezdem ani vubec jet nechteji...na klasicke krizovatce nektere smery prujezdu zustanou zachovany (pokud nedojde k nejakemu masakru typu kamion×trolejbus)

Negativa narustaji, jakmile se vezme v potaz, ze vetsina kruhacu je zbytecna nebo debilne vymyslena. Ono staci, kdyz je viceproudy a riziko nehody se spise zvysuje oproti klasicke krizovatce.
Dalsi lahudka jsou vysoke stredy, pres ktere neni videt, takze se z traci prehlednost a clovek jen ceka, co kde vybafne, u malych kruhacu to napadne jen dementa.
O malych kruhacich tady toho padlo uz hodne...kruhac vytvoreny z konvencni krizovatky postavenim kvetinace doprostred, by mel byt trestny...

Caddy
15. dubna 2017, 09:34
0
7 konceptů Fordu, které chceme vidět na silnici

To by me zajimalo v cem, krom pro nektere snazsiho nastupovani a pocitu bezpecnosti. Sam casto rikas, ze v nizkem aute stejne tridy je vice mista, lepe jezdi a mene zere (treba 5 vs. X5)

Caddy
15. dubna 2017, 09:30
0
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

Se zvukem souhlas, halt to je první pokus...ale s těmi brýlemi to nechápu...to se mají raději křenit do slunce?

Caddy
14. dubna 2017, 16:06
0
7 konceptů Fordu, které chceme vidět na silnici

Ten Interceptor je proste dokonalost, libil se mi vzdycky a stale vice je mi lito, jak ten svet jde do prdele a do SUV, protoze tohle meli vyrabet, to je proste spravny sedan, nejcistsi ukazka toho, jak ma auto vypadat...

Forty-nine je taky skvely, krasne a ciste retro linie..a ta zadni svetla...ach...T-bird je take uzasny a jizda s nim je totalni radost, nechapu ten neuspech...podle me by bylo na svete misto pro oba...

Za to ta 021C je hrozna, vypada to jak moderni odkaz na trabanta :-D

Caddy
17. března 2017, 19:50
1
Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

:-D :-D Bozi :)

JInak me ot taky moc nevzrusuje, jedine, z ceho mam radost, ze mnou favorizovane Volvo bylo vyse nez ta oskliva Alfa, nad kterou vsichni breci :-D

Caddy
22. února 2017, 11:11
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Vse super, jen moc nesouhlasim s temi ovladacimi prvky na neotacecim volantu. JE to u Citroenu samozrejme cool a odkaz na historii, ale z mych zkusenosti je lepsi, kdyz tlacitka putuji spolu s volantem, pak se nemeni jejich poloha vuci ruce, ktera ten volant drzi a jsou tak vuci ni stale sna stejnem miste a daji se ovladat po pameti... kdyz zustanou na miste, musim uz upravovat hledani podle natoceni volantu...

nemluve o tom, ze v 98,5 % tlacitka na ovlantu pouzivam, kdyz jsou kola rovne, pri zataceni ci odbocovani si radio nebo tempomat fakt neovladam :) Takze je to vlastne fuk :)

Caddy
22. února 2017, 11:07
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

prave, ze digitlani udaje jsou daleko lepsi, prectu cislo a vim jej...z debilnich rucicek se to musi dekodovat, coz je orpuz...i ty hodinky mam radeji digitalni, jak nemaji aspon nejaky display, nechci je :) Rucicky maji smysl tam, kde je potreba videt tendenci a jeji rychlost (treba vyskomer u letadla), ale ne tam, kde potrebuji znat cislo...

Caddy
22. ledna 2017, 00:39
0
Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

Davam kladne body za Park Avenue, je to skvele auto, jedno z nejlepsich na bezne jezdeni. Mel jsem dva a nestacil jsme se divil, jak je to navic nenarocny a vdecny vuz. Mohu ho jen vrele doporucit. Jen je tezke narazit na nedodelany kousek a jeste tezsi nemuset trpet EU verzi, ktera je desne zmrsena...

Caddy
16. ledna 2017, 13:35
1
11 automobilových reklam, které máme rádi

Bitka Mercedesu s Jaguarem je proste nejlepsi :) A Mercedes na to pak taky jeste zareagoval :)

Caddy
14. ledna 2017, 10:23
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

to chapu, me svrbely ruce i u tohoto a svrbi porad, preci jen to je nostalgie...kdyby nebylo uz dost zbedovane a hlavne nemelo vymeneny cely cumak prave za ten z novejsiho modelu, takze by bylo skoro nemozne jej vratit do puvodni podoby, asi bych uz to vyrizoval :)

Caddy
14. ledna 2017, 09:58
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Ahoj, to není, ale toto ono nebylo :) Kupoval jsem ho někdy ve 2000 a v Pardubicích (tehdy jsem v tom městě byl prvně a netušil, že tam budu v budoucnu bydlet :-D), a bylo černé. Pak jsem ho prodal starému pánovi ze středních čech, nějaký vesnický zemědělec, ten měl dvě jiná (novější modely ale) a jezdil s ním spokojeně až do své smrti. Pak několik let někde stálo a je to pár týdnů zpět, co se objevilo na světě a dokonce v rukách známých osob :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Charger DODGE CHARGER SRT 6.2 HELLCAT  2016
Dodge Charger DODGE CHARGER SRT 6.2 HELLCAT

2016 rok výroby
707 koní výkon
6 166 ccm objem

BMW Z3 Coupe 1998
BMW Z3 Coupe

1998 rok výroby
193 koní výkon
2 793 ccm objem

Dodge Magnum RT 5,7L V8 AWD 2006
Dodge Magnum RT 5,7L V8 AWD

2006 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge D600  1986
Dodge D600

1986 rok výroby
100 koní výkon
2 600 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1978
Chevrolet Blazer K5

1978 rok výroby
1 koní výkon
5 723 ccm objem