načítám data...

Sato

JménoSato Sato
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.1 hod.
Příspěvků ve fóru42
Komentářů u článků215
Pozitivních komentářů u článků91
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Sa
Sato
včera v 23:33
1
Ach, jak já bych Buick chtěl.

Mne stale na tychto povojnovych oblinach nieco nesedi, zato o par rokov neskor, uz ameriky zeriem. Taky 59 deville ach...
https://www.shannons.com.au/library/images/auctions/B478D74ELE2PLKBU/1600x1066/1959-cadillac-coupe-deville-rhd.jpg

Sa
Sato
22. ledna 2021, 13:52
1
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Nie! Nepoznal som to, zly zly YT algoritmus ze mi to nikdy neukazal :D Uplna pecka, miesteami to do seba pasuje az neuveritelne. Tiez mam rad rozne metalove covery pop pesniciek, napr jeden cas som strasne ujizdel na THE AGONIST - Take Me To Church :)

Sa
Sato
21. ledna 2021, 18:14
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Priznavam ze netusim ako vychadza porovnanie T603 so zapadnymi europskymi ekvivalentmi z druhej polovice 50 rokov. Rad sa necham poucit. Asi som v tom povodnom prispevku zbytocne moc generalizoval. Kadopadne v produkcii vydrzala nejakych 20 rokov, takze predpokladam ze minimalne druhu polovicu to uz nebolo ziadne terno.

Sa
Sato
21. ledna 2021, 14:21
3
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Priznajme si to, ziadne auta z nasej strany zeleznej opony nestali za nic oproti sudobej konkurencii. Oproti tomu co bolo v rusku bolo aj to Rko asi ako zjavenie. Ale zase oni mali paradne nosice jadrovych zbrani, ponorky a tak :) Kam sa na to hrabe nejaka alfa romeo montreal :) Priority...
Ja osobne dost tazko chapem hlave terajsi trend, ze aj mladych ludi fascinuje trabant. Viezol som sa len raz ako spolujazdec ale stacilo mi to. Pre citronen cv2 mam paradoxne ake take pochopenie, no trabant je uz niekde za tou hranicou ked je to uz lenncisto srot bez stipky invencie. Pojazdny pamatnik horsich casov na ukor debinych cielov.

Sa
Sato
20. ledna 2021, 23:33
4
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Moja oblubena rychla:


Ale pri ostrej jadze musi byt radio vypnute

Sa
Sato
19. ledna 2021, 17:15
1
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Ono sám toho človek až tak veľa nespraví. Sem tam nejaký kúsok nie je problém ale na kompexnejšie veci je potreba viac ludí. Ja som si na rekonštrukcii baráku porobil vela vecí sám sem tam rodinou a kamarátmi, ale aj tak sa tam chtiac nechtiac vystriedalo zopár firiem a remeselníkov. Až na dva-tri prípady všetko fušery. Kopal by som ich do zadku.

1. Zateplenie fasády - finálka sa reálne nedá svojpomocne urobiť, a celé to je proste velký objem práce pre partiu na pár týždňov, svojpomocne po večeroch to je na celé leto. Pomocná ruská, lahko pochybné chovanie majitela firmy.
2. Strecha - nemožem o tom písať stále sa mi dvýha tlak keď si spomeniem čo ako dosrali...
3. Sadrokartóny - rýchlosť odborníka je niekde úplne inde ako trápenie sa sám, dobre investované peniaze, ale zateplenie a parotesnú vrstvu by som ich robiť fakt nenechal.
4. Anhydrové podlahy - to bola tá najelpšia skúsenosť, prišla dodávka plná ľudí, vyrojili sa ako mravce, začali chystať, potom prišiel domiešavač a za dva a pol hodiny boli preč. Len ma sere, že prvé patro sme čiastočne robili svojpomocne klasika poter + nivelačka.
5. Nerezové zábradlie na balkóne - bez nejakých skúseností to fakt nejde aby to vyzeralo pekne. Je to hlavný estetický prvok.
6. Zapravenie okien, sterkování - po prvom patre som sa s nimi rozlúčil a druhé si už radšej spravil sám, ale trvalo mi to fakt dlho.
7. Obklady v jednej kúpeni - pán obkladač by si zaslúžil páčidlom po chrbe, a dobre to vie pretože mi už nikdy telefón viac nezdvyhol. Druhú kúpeňu som si spravil sám, nikoho som nezohnal (ani za 1000kč / m2)
8. Parketáry - chcel som aby to bolo pekné, spravili - bolo to nahvno - reklamovali sme, prišli opraviť, znova to bolo nahovno.. čo viac dodať
9. Montáž plynového kotla a bojleru - treba razítko, asi narýchlejšie zarobené peniaze aké som kedy videl. To by aj beastar asi závidel.
10. Rekuperace, BD test - bez vybavenia to moc nejde

Sa
Sato
19. ledna 2021, 13:31
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Niekedy keď si hovorím, že keď ma už bude IT fakt srať tak vždy si možem založit stavebnú firmu, však developer ako developer ::)

Sa
Sato
19. ledna 2021, 13:29
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

uff, paradny rozbor :) diky. Priemyselné, v halách montovane domy mi tiež prídu ako logická cesta, ale zatial to nikde nevidieť, jedine tak tie mobilheimy či ako sa to volá v tom bývaju socky v US vo veľkom. Ale to je skorej karavan ako dom.
K tomu konkrétnemu projektu, išlo o návrh jedného fancy pána architekta, ktorý podľa mňa vie spraviť fakt pekné obrázky a tam to končí... takže za 150tis bol nejaký návrch, pár pekných obrázkov a mesiace fakt zlej komunikácie. Potom sa s nimi ukončila spolupráca a externý projektant na žiadosti stavebníka to trochu okresal, škrtli sa nezmysli a spravil z toho provádecí projekt. Na základe toho potom šli poptávky. Podla mna to nie je žiadna mega stavba, len mozno trochu netypická, veľký prizemný barák do Lka, na mieste už zbúranej klasickej radovky. Obyč deska s perimetrom po okraji, obvod 20cm vpc cihly + 30cm eps, vaznikový krov. Jedine tie okná dajme tomu su tam extra drahé, ale mysim, že bolo poptávané iba drevo, žiadny drevo/hliník, hliník. A potom TČ a rekuperace, ale to je snáď už dneska štandard. Nakoniec to bude riešiť subdodávatelsky a dúfa, že bude cenovo nižšie. Sám som zvedavý.

Sa
Sato
19. ledna 2021, 11:20
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

To chápem a plne súhlasím. Spávať vo "vlastnom" je fajn pocit. Války by som sa úplne neobával, ale tá druhá spomenutá záležitosť by nás v nejakej forme mohla za život dostihnúť. Ono stačí šikovne progresívne nastaviť daňe z nemovitosti a zrazu by kopec ludí malo fakt smolu. Ani by nebolo potreba nič vyvlastnovať ako v komunisktickej zlatej ére '50.
Ty robíš v stavebnícte, tak mi to možno potvrdíš alebo vyvrátiš ale príde mi že za posledných pár rokov sa aj cena výstavby značne zdvyhla. Jednak sú ludia zhýčkaní a vyžaduju kvalité pohladové materály, ale aj cena práce išla strmo hore. Jeden kamrát sa snažil poptávať trochu komplikovanjší dom na klúč a padli cifry cez 10M. Bungalov 260m2 v pasivu v do Lka, V projekte samozrejme veci ako TČ, rekuperace, portálové okná.

Sa
Sato
19. ledna 2021, 08:56
1
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Ešte nedávno mala top insignia 260ps. Tých 30 koníkov bolo zabitých a spapaných zo strachu pred výbercom daní? Teda emisnými pokutami? Alebo sa zákazníci sťažovali, že to je príliš vela a radšej chcú menej výkonný model za rovnaké peniaze?

Sa
Sato
18. ledna 2021, 22:26
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Junior: za normálnych okolností by si mal pravdu ale pri cenách 100tis/m2 za pekný byt, nájom može byť stále tá ekonomicky prijatelnejšia varianta, možno aj s tým AMGčkom :) Hlavne ak ho máš už dlhšiu dobu bez zmeny výšky a majitelovy je to tak nejako jedno. Jedného času som býval v byte v centre Brna za nájom ktorý bol skoro na úrovni úrokov hypo (2%) z trhovej ceny daného bytu. Doteraz si hovorím, že som vlastne býval zadarmo. Cena bola rovnaká cca 8 rokov, ako som sa dozvedel od predošlých nájomcov. Majitelovy to bolo proste jedno. A nebol to úplne ojedinelý prípad.

Sa
Sato
17. ledna 2021, 23:06
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Stale dufam v nejaky zoznam aut ktore to maju automaticky po kazdom nastartovani zapnute a nie je to prvok vybavy. Vsetky tieto serepeticky, pekne v prehladnej tabulke. Oktavky? Focusy? Su este v poho? Niekde som raz zachytil info ze nieco z toho ma byt povinne.

Sa
Sato
14. ledna 2021, 17:13
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Matne si spominam, ze na 156ke som asi raz nastupoval dverami spolujazdca :) Trochu nedostojne ale co uz :D Inak to ze dvere relativne lahko ovorim a uz nezavrem bola pre mna teraz novinka :) Smarter every day.
A este mozem podat report ze nasa 147ka je zdrava ohladom koroze aj podla miestneho vesnickeho odbornika co prave menil zadnu napravu :) ale je to 2009ka ono to este pride

Sa
Sato
13. ledna 2021, 14:58
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Díky, zaujímavý postreh k tomu servisu, doteraz som bol presvedčený že je to opačne. Megan je min o 5-7rokov novšie auto a celkovo som ho považoval za spolahlivejšiu záležitosť ako bmw. Je fakt že tých 330i jazdí nepomerne viac takže je aj viac problémov zdokumentovaných. Nejaké problémy s motorom v megane som nezaregistroval, ešte to pozistujem. Tie prevodovky som zaregistroval u clia.
Ideálna by mi prišla 130i 2005-2006, jedna dokonca so samosvorom bola na predaj pred nejakým časom niekde pri Ostrave tuším, ale celkom vysoké km, 260?, a pomerne dosť dalších performance úprav, takže bolo jasné, že s tým niekto pekne lietal. Inak 130i sa skoro ani neobjavujú, teraz sú na predaj len 3 na bazoši, jeden automat, jeden s meneným motorom "s garantovaným nájazdom" :) a jeden ležiak čo tam straší fakt dlho.

Sa
Sato
13. ledna 2021, 13:24
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Krabe, otazka, krajsia e46 330i alebo megan rs250 ako vikendovka nejasneho urcenia? Co by si preferoval? Je to v cca rovnakej cenovej hladine, ked zoberieme spodok ponuky z meganov a zohladnime drahsi prvotny servis na e46ku.
156ky 2.5 su fajn aj vrazdy, jednu som mal :) Len to nie je pre ludi co su zvyknuty, ze sa auta nekazia. Fun story: Vcera skoro rano som siel doviezt 147micku do servisu a zadne dvere som otvoril ale uz nezavoril :D Nedrzal zamok... Zrejme len zatecena a zamrznuta voda. Akoze fun fun, ale stat sa to manzelke z dietatom na parkovisku niekde nadruhom konci mesta tak je pekne nasrata.

Sa
Sato
12. ledna 2021, 23:35
2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

To sa takto neda brat. Ten osobny priestor vlastneho byvania ma svoju cenu. Byvat u rodicov, tak kazdy druhy borec po tridisatke naskrabe aj na ojete galardo :) Do nemovitosti toho padne strasne strasne moc. A pri baraku to nikdy to nekonci.

Sa
Sato
12. ledna 2021, 08:46
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Z fotiek mi ta farba pripada ako folia, snad to je na zivo lepsie. Inak auto fajn, aj ta maska je na dnesne pomery bmw ok :) je to skoro cele zaslepene alebo sa to nejako aktivne otvara? Za tu zakladnu cenu 1.6M to znie ako dobra kupa

Sa
Sato
07. ledna 2021, 22:24
3
Jaké auto pro dopravní policii?

To uz je ako na Slovensku za Kalinaka. Pardon za moju nevsimavost, odkaz som prehliadol.
Trochu na odlacenie: Dost som dufal ze aj Continental Flying Spur by mohol vyhovovat, ale razvor je priliz maly, nepostacovala by im stabilita na dialnici. RR Ghost je ako na potvoru o 5 cm dlhsi, asi by sa neotocili chudaci v podzemnej garazi.

Sa
Sato
07. ledna 2021, 13:45
2
Hyundai i30 N Project C: Karbon v hlavní roli

Je fajn ze stale vznikaju zaujimave dostupne auta, toto je pekny priklad. Project C sice znie ako keby to malo mat z karbonu aj kasnu :D ale to je detail

Sa
Sato
06. ledna 2021, 21:11
1
Jaké auto pro dopravní policii?

To je cele len nejaky vtip, ze? Tie poziadavky, to ste si len vymysleli?

Sa
Sato
06. ledna 2021, 09:27
0
Volkswagen Multivan 4Motion 2.0 TDI DSG: Předsudky stranou

Nieco na tom asi bude, napr Mk4 Mondeo 2.0 103kw (PSA motor) Ide pocitovo lepsie ako 100kw v jeden a pol tonovom aute, co bude sposobene hlavne tym naladenim v spodnych otackach. Uplne priame zrovnanie s obdobnym autom a motorom od VW ale nemam. Napr Laguna III 110kw ide podobne, a to je o nieco lahsie auto.

Sa
Sato
05. ledna 2021, 16:48
0
Volkswagen Multivan 4Motion 2.0 TDI DSG: Předsudky stranou

Ja podivujem len nad touto superdrahou variantou, bežné osobné dodávky, povedzme okolo +- milionu dajme tomu chápem. Ale ok, prezentovali ste dost prípadov, zrejme to bude bežnejšie než sa zdá,

Sa
Sato
05. ledna 2021, 13:52
-1
Volkswagen Multivan 4Motion 2.0 TDI DSG: Předsudky stranou

Hmm a kupili by si ty dvaja znamy Vcko je keby neprestali vyrabat Rko? Jedny znamy maju tiez transportera ako rodinne auto, ale skorej to maju riesene na kempovanie, nejake tie boxiky vnutri a tak. Rozhodne nic za dve mega :)

Sa
Sato
05. ledna 2021, 13:03
0
Volkswagen Multivan 4Motion 2.0 TDI DSG: Předsudky stranou

Pripomente mi pre koho to je vlastne určené. Lepšie situované rodiny, ktoré majú 4 deti (a silnú potrebu vozit harampádí)? V pomaly vymierajucej európe to bude hodne unikátna záležitosť. VIP prepravné služby? Nič iné ma nanapá. Ako chápem, že náklady na vývoj sú asi 00 nič, je to vlastne transporter že, ale aj tak, že sa im to oplatí sa s tým zaoberať.

Sa
Sato
03. ledna 2021, 00:42
3
2021 | Co v autech už nenajdeme

Cesta k elektromobilom je uz +- naplanovana. Odklon od uhlia sa uz tiez berie ako jasna vec. Obmedzenie zemneho plynu je uz tiez na stole. Atomove elekrarne su stale velke no no pre eko ludi. Takze dufam ze si s tou jadrovou fuziou trochu svihnu, lebo sa nie len nepovozime ale aj nam bude trochu zima :)

Sa
Sato
02. ledna 2021, 17:06
5
2021 | Co v autech už nenajdeme

Len poznamka k prvemu bodu, prave ta nelinearita pri atmosferch je to kde sa schovava charakter. A zrovna busso z fotogalerie je presne dobry priklad kde ten prvy bod nedava zmysel. Ale obecne suhlas, na bezne jazdenie, hlavne s malym motorom, je turbicko prijemnejsie.

Sa
Sato
30. prosince 2020, 11:27
3
Sa
Sato
27. prosince 2020, 16:33
1
Renault Clio 1.2 ICE: Mobilita není drahá

Mna len fascinuje ze alternator CTSku este stale nie je fixnuty. Skoro ako keby to niekto ani nechcel vyriesit :)

Sa
Sato
24. prosince 2020, 13:12
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Tak ja osobne viem len o jednom majitelovi X5M, samozrejeme, ze sa to riesilo v zaruke, motor vonku, v autorizaku vsetci lavy ako sable, trvalo to dlho, nahradne auto dostal mrdku (nie bmw) mega nasraty, riesili sa znalecke posudky ci nakoniec bola zaloba na servis uz neviem. Uz som to tu raz pisal, bol to pripad zo slovenska, jasne ze schopnejsi autorizak niekde v inde by to zvladol asi lepsie, asi.. Kazdopadne ocakavam ze to bolo posledne bmw toho pana v zivote. Zaruka nie je vsetko.
Jasne ze moja vzorka jedneho clovek je nic, na nete su dohladatelne mnohe dalsie pripady, hlavne z ameriky.
Nerobte z toho auta zase Lambo, majitel primarne chce aby to fugovalo, nejedna sa o ziadu exoticku vikendovku.
A zostatkova hodnota po prvom majitelovy sa akoze kludne 0%? Chapem ze nejakemu fotbalistovit a tak to moze byt jedno, ale to si nekupuje nikto normalny? Nemyslim nutne tuto nadheru, hocico od bmw s tym motorom

Sa
Sato
24. prosince 2020, 08:57
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Tak zrovna u n63 si problemami preslo vela prvych majitelov po roku/dvoch/troch, takze to, ze co bude po 5r 200tis nikoho nezaujima su dost keci v tomto pripade :) A zostatkova hodnota ma tiez priami dopad na vysku splatky operaku, takze ak po dvoch rokoch sa toho auta nechce nikto ani dotknut tak splatka vyzera o dost inaksie.

Sa
Sato
23. prosince 2020, 11:46
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Aha, takhle, chapem. takze paralela ako v osobnych vztahoch ked charakter prevazuje nad nedokonalym vzhladom az si clovek zacne idealizovat ten vzhlad. Aj ked asi bude castejsi opacny pridpad s idealizovanym charakterom a dokonalym vzhladom.

Sa
Sato
23. prosince 2020, 00:23
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Technika super, ale ten dizajn, ja viem ze to je silne subjektivne no dovolim si nesuhlasit. "Vlastně v sobě má jistou perverzní krásu." - Asi ako vyhrez konecniku, aj to ma svojich fanusikov. Ako no judging ale niektore veci idu mimo mna. Skoda ze toto narodiel od toho konecniku budem stretavat na cestach. :)

Sa
Sato
21. prosince 2020, 15:18
2
A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

Na YT boli nejake onboardy borca s 156kou so swapnutym 3.0 + patricne odlahcena ak sa dobre pamatam, nahanal sa tam z kadecim o dost drahsim. 156ka je dost lahka kasna, ked sa vyhadzu sedacky, klima a ine blbosti tak tam vela hmotnosti neostane, 3.0 24v ma slusny vykon, swap namiesto 2.5 by mal byt easy. Dneska to uz asi nema zmysel GTcko 3.2 sa da najst za lacno, predpokladam, ze to robil v dobe ked stali este o dost viac.

Sa
Sato
19. prosince 2020, 22:06
0
Massive Hunt je tady

Dobre to bolo. Bezne casti GT ma uz az tak nebavili ale tieto "specialy" su stale super.

Sa
Sato
17. prosince 2020, 14:12
2
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Radiomapa je len miestny patvar pre infotainment.

Sa
Sato
17. prosince 2020, 14:10
8
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Z tej fotky to vyzera ako nieco na co treba Cckovy vodicak a malo by sa za to platit myto. A ano, "Fuck you all" je celkom vystizne pomenovanie tohoto dizajnoveho smeru.

Sa
Sato
14. prosince 2020, 23:37
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Charger ma pre mna jediny problem, ze je to proste full size, v nasich koncinach je rozmer 5x2m uz celkom dost. Ako ide to, ale dva krat si clovek rozmysli kde zaparkuje. Mal som tak velke auto, dokonca bez parkovacich senzorov, a byval v centre :)

Sa
Sato
14. prosince 2020, 17:25
0
Nejsilnější modely Chevroletu Camaro si v Californii nekoupíte kvůli brzdám.

Toto mi príde ako maličkosť. Ono je predsa len rozdiel, keď sa medená micna "luhuje" niekde na dne alebo niekto rozprašuje velmi jemný prach pomedzi obývané oblasti. Možno na tom niečo bude. Za to počasie a prírodu čo tam majú by som Californii odpustil aj ovela horšie veci. Ale tie informácie o bezdomovcoch/fetkách čo odtial prúdia v poslednom čase spolu s ďalším nárastom daní, to je už fakt moc. Snáď sa im to podarí časom vyriešiť.

Sa
Sato
13. prosince 2020, 19:45
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Fandatik: že ja to tu čítam, mi to nedalo a hodil som si do googlu BMW iX že o čo ide a... WTF?!? Napadlo ma len klasické "zabite to kým to nenakladie vajcia". To si fakt musla byť nejaká interná hecovačka ktorá sa zvrtla, to nikto nemohol mysliet vážne. Teraz ma to bude strašit vo sne, hnus fialový.
Inak za mna z nových áut čo by som si vedel predstaviť nechať "na vždy": giulia (gv), mustang prakticky hociaký, čokolvek s nápisom SRT, nejaký lexus s 5.0, 812 superfast :) Nič zrovna lacného v našich podmienkach, možno s tých dostupných focus ST? Nemám osobnú skúsenost, ale imponuje mi ich poňatie downsizingu.

Sa
Sato
13. prosince 2020, 14:39
2
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Asi budem za hovado ale dovolím si nesúhlasit s telefón za volantom. Jednoruký šoférovať nemajú zákázané, že? Keď pominieme tento základný Clarkosonovský argument, tak samotné držanie znižuje pozornosť porovnatelne alebo kludne aj menej ako patlanie sa v zalagovanej "radiomape". Jasne, sú situácie keď to je silne nevhodné ale zároveň na dialnici/obchvate/prázdnej rovnej okreske a pod. v na tom nevidím vobec žiadny problém. Stačí mať trochu súdnosť a prisposobyť svoje tempo okolnostiam.

Sa
Sato
12. prosince 2020, 10:32
2
Autům se vrací smysl pro humor

Len technicka, Exorcist camaro bolo od tunera Hennessey, nie z fabriky, preto je demon stale najviac :)

Sa
Sato
10. prosince 2020, 23:13
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Lidi su ruzni. Poznal som senior manazera v IT korporate a mal Fabku za 50k a este si to pochvaloval. Celkovo mal prisny money management, isiel si tvrdo za svojim, ziadne zhyralosti. Svojim sposobom sa to da obdivovat, ak si dokaze napr v 45ke povedat dost a tie prachy si zacat uzivat. Ale je to skorej pre samotarov.
Inak k tej nadrzi, rovnaka je aj pri v8 benzine a tam to musi byt opruz. Este tie tak davno mercedes mal 90l v CLku ak sa nemylim.

Sa
Sato
10. prosince 2020, 19:07
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Beriem co čisto s pohladu toho ako často stačí chodit k pumpe, tj ide o pohodlie. Príde mi rozdiel tankovať raz na 4 dni alebo raz za týžden. A ešte ako daleko to dám na jednu nádrž na otočku. Ale asi robím chybu v tom, že sa na to pozerám mojou optikou človeka čo takmer netankuje na dialnic, pri aute za 3M je cena na stojane ukradntá a natankuje proste popri kafe.

Sa
Sato
10. prosince 2020, 15:55
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Čo sa týmto šesťválcovým naftám nedá uprieť je fakt skvelá spotreba. 7,6l v 5 metrovom aute so stovkou za 5 sekúnd.. Škoda že to zabili relatívne malou nádržou, len 66 litrov. Google tvrdí, že co2 je 146g, takže niečo ako elektromobil :)

Sa
Sato
09. prosince 2020, 13:30
2
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Som dúfal, že tá irónia v mojom príspevku je zrejmá.

Sa
Sato
08. prosince 2020, 13:38
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

LOL. Nechcem zniet ako zavistiliva socka ale v tom statnom sektore to zrejme celkom pekne nesie :) A som rad ze nemal problem s homologizaciou. "Ten je navíc adekvátním způsobem upravený, takže je to opravdu silný sportovní vůz."

Sa
Sato
07. prosince 2020, 16:39
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Sakra, to mala byt reakcia na článok, nie na rock-a

Sa
Sato
07. prosince 2020, 16:38
-1
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Tak ja som si minule prečítal na Idnes článok aj s diskusiou k Mustangu ako vodič dostal 3r nepodminečne a už som sa tešil, že ceny mustangov v česku pojdu strmo dolu. Majitel mustangu = verejný nepriatel č. 1. Taký hej sa len tak nevidi.
No a potom som si ešte prečítal dalšie dva zaujímave články. Prvý ako partička kamarátov vylákala v Brne vietnamca s prachmi, najprv ho zmlátila, okradla, zaviezla za mesto, zdrogovala extázov, znova zmlátila nechal chcípnuť v lese. Nakoniec prežil ochrnutý. Dostali 18, 10, 9 a 6 rokov basy, asi podla zásluh. Druhý prípad bol o mladíkovy ako fyzicky napadol niekoho v pražskom metre a akosi ho hodil pod prichádzajúce metro. Pán to neprežil, mladík dostal 3,5 roku.
Takže som presvedčený že ten z Mustangu, v rámci akej takej fiktívnej vyváženosti spravodlivosti mal dostať fakt len podmienku.
Ponaučenie, radšej nečitať idnes, akurát sa naserete.

Sa
Sato
07. prosince 2020, 10:58
1
Itasha: Proč mají v Japonsku auta polepená kreslenými postavičkami?

U nas na vsi parkuje takto ciastocne polepeny pezot 407, doteraz som nechapal co bolo toho cielom, ta verzia s lakovanim uz dava zmysel :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Toyota Celica Sti 1993
Toyota Celica Sti

1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989 1989
Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989

1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem

Mazda MX-5  2005
Mazda MX-5

2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst 2010
Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst

2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem

Subaru Outback 3.0R H6 MY2004 2004
Subaru Outback 3.0R H6 MY2004

2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem