načítám data...

Bageta

JménoPavel Pilar
BydlištěJindřichův Hradec
Registracepřed 5.2 rok.
Poslední aktivitapřed 8.7 dny
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků32
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Zábava na dlouhé zimní večery

14. ledna 2017, 11:46 9 komentářů

Jak se zabavit, když na silnici leží rozsolená břečka a auto je bezpečně ukryté v garáži? Měl bych pro vás pár nápadů.

Sbohem Alfo

16. března 2020, 21:15 22 komentářů

Nemusíte se bát, nemám žádnou informaci o zániku Italské automobilky, jen bych se rád formou blogu rozloučil se svým autem.

Výběr nového auta

19. března 2020, 21:15 34 komentářů

Pár řádků o tom, jak jsem vybíral nové auto, které bude plnit úlohu každodenního přibližovadla. Výběr toho, na čím jsem uvažoval a proč.


Posledních 50 komentářů

Bageta
09. září 2020, 15:06
4
5 nejšerednějších supersportů planety

Asi jsem divnej, ale Panoz Abruzzi se mi libi. Hodit to do cerny, tak ma clovek bez dalsich uprav vlastni batmobil.

Bageta
04. června 2020, 21:46
0
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Hned jak zavedli znacky na prani, tak jsem si rikal, ze bych nutne potreboval znacku GTV 01750, ale bohuzel mi chybelo/chybi to auto. Bez nej to tak nejak ztraci smysl.

Kamarad mi z dovoleny v Americe dovezl par mistnich znacek, ktere mam jako vyzdobu v garazi. Vypadaji celkem cool, ale vycist z nich neco za provozu musi byt oproti nasim cernobilym asi pomerne komplikovanejsi.

Bageta
15. května 2020, 14:28
2
To nejdůležitější v každém autě

Ja bych rad mel jednoho dne v MX-5 Nardi Deep Corn. Tak podle me vypada dokonalost. Jinak k tomu volantu co ma 156/147. Pamatuju si, ze kdyz jsem schanel 147, tak na fotkach mi ten volant uplne nesedl a pripadal mi docela zvlastni. Kdyz jsem ho pak poprve videl nazivo, tak jsem mu na chut prisel uplne okamzite.

Bageta
05. dubna 2020, 12:38
0
Ptejte se: Auto pro myslivce

Jasny v zime to fungovat nebude. A nesplni to asi ani zbytek pozadavku. Ale kdyz jsem si predstavil, cim bych chtel jezit po lese, tak se mi hned vybavilo tohle. Tim nerikam, ze by byl dobry napad to realne koupit a pouzivat.

Bageta
05. dubna 2020, 12:23
1
Ptejte se: Auto pro myslivce

Sice to neni uplne auto, ale ja bych asi volil neco takoveho:

Bageta
25. března 2020, 13:39
0
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Vitaru si pořídili dva roky zpátky rodiče, když scháněli nové auto. Zadání bylo 4x4 v rozumné ceně, aby to bez problémů zvládalo cestu k chatě. Je to teda ještě verze před faceliftem s atmosférickou 1.6. Jede to i s tím pěkně, jen to trochu zabíjejí docela dlouhé převody. Ve sportovním režimu je s tím i nečekaně zábava a do zatáček se to dá posílat opravdu krásně. Jediné co opravdu nechápu je to ovládání palubního počítače...
No rodiče jsou s autem spokojení a celkově je to vážně příjemný. Největší problém je zatím lak, mají tmavě modrý a pošrábe se snad i když se na něj někdo jenom ošklivě podívá.

Bageta
09. července 2019, 00:00
9
To nejlepší za dva miliony

Tady je jen jedno řešení: Zonda.

Bageta
06. února 2019, 11:29
3
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Pri pohledu na pozadavky me napadl Renault Megane Grandtour GT220. Sice jsem v nem nikdy nejel, ale neco mi rika, ze by to nuda byt nemusela. Do horni cenove hranice by se mohl vejit, pokud bude zrovna nejaky kus k mani a vyspat se v tom po zkusenosti s beznou verzi da naprosto pohodlne i se 180 cm.

Bageta
10. srpna 2018, 15:54
3
Stará známá v novém kabátě: Facelift Škody Fabia

Tezko rict, jak to vypada na zivo, ale z fotek to na me pusobi, jako kdyby nekdo, kdo se uci s photoshopem na predek nalepil masku a svetla z mnohem vetsiho auta, co na chudaka Fabii vubec nepatri. Jak se mi treti generace Fabie nikdy moc nelibila, tak oproti tomuhle, je to vlastne docela hezky auto.

Bageta
10. dubna 2018, 13:09
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Taky mi z toho vychazi jasne Alfa Romeo 156 GTA. Pokud by tazatel byl ochoten upustit od sedanu, mozna by stala za zvazeni i Alfa GT 3.2 Busso

Bageta
08. dubna 2018, 19:19
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

První Focus je pro mě nezapomenutelné auto, hlavně díky v článku zmíněné hře Colin McRae Rally 2.0, ve které jsem svého času strávil hromadu hodin. Párkrát jsem se vezl jako pasažér a jednou seděl i za volantem, když jsem projížděl kus u kterého jsem uvažoval o koupi. To auto působilo příjemně, jen ten interiér byl přinejmenším zvláštní. Nakonec to u mě Focus prohrál s Alfou 147, která v té době stála stejné peníze a v přímém srovnání to bylo nebe a dudy

Bageta
23. února 2018, 10:31
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Zatim jsem zustaval u drobnejsich uprav, jako o neco lepsi brzdy, obcas nejaka kosmetika a tak. Ale ted jsem svoji lehke zadokolce poridil samosvor, tak doufam, ze az na jare pujde na auto, tak nebudu litovat.

Bageta
29. září 2017, 09:41
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Když už se ta tabulka opravuje, tak by možná bylo fajn opravit i údaj o převodovce :) Obzvlášť, když se v testu na ten automat tolik nadává.

Bageta
28. srpna 2017, 14:37
1
Jak se naučit řídit? A existuje zábavné kabrio pro čtyři? | Ptejte se

Opravte me nekdo pokud se pletu, ale neplati u Audi TT nasledujici: bez strechy = bez zadnich sedacek?

Bageta
18. srpna 2017, 21:37
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Jasný, já ten článek pochopil :) Jen můj názor je, že chlapácký auto není ani ta červená Miata, protože pro mě osobně nic jako chlapácký auto neexistuje. A je asi jedno jestli je to z důvodu: to je ale velký auto - ten kdo to řídí musí být pořádný chlap. A nebo z důvodu: to je ale maličké a roztomilé autíčko - ten kdo to řídí si musí být sakra jistej tím jakej je chlap.

Bageta
18. srpna 2017, 21:05
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Článek mě pobavil, ale já osobně auta na chlapácká a holčičí vůbec nedělím. Tak nějak neřeším co si myslí okolí a jako chlap si připadám pořád stejně, nezávisle na dopravním prostředku. I na dovolené, když jsem krotil fialový skůtr s automatickou převodovkou s růžovou helmou na hlavě jsem si pořád nepřipadal být o nic méně chlapem. Plus jak už tady někdo komentoval, když má člověk rodinu, tak Miata asi nebude odpověď. A schopnost postarat se o rodinu je alespoň podle mě u chlapa zatraceně důležitá. Takže, nebude nakonec to nejchlapáčtější auto nějaké nudné MPV?

Bageta
27. června 2017, 09:57
1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Po přečtení téhle věty: "Pokud doma nemáte dost volných peněz na pořízení dekapitované Hondy, snad ani nečtěte dál..." jsem měl vážně přestat číst. Teď abych začal hledat někoho, komu by se hodila ledvina.

Bageta
25. května 2017, 10:22
2
Bageta
17. února 2017, 12:26
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Nazivo to vypada za me o dost lip nez na fotkach. Jsem na dovce v Bangkoku a jezdi jich tu po meste spousta. Akorat je verze pro Evropu asi odlisna, protoze se mi zdalo ze ty mrizky vzadu jsou o dost mensi a videl jsem i verze vzadu s jednim kridlem nebo uplne bez. A vypadalo to tak mozna i lip.

Bageta
13. ledna 2017, 11:16
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Vezmu to pekne po bodech tak jak je to v clanku:

1) Nikdy. Snazim se byt k chybam ostatnich tolerantni. Sam obcas nejakou botu neumyslne vyrobim. Zatim se mi nastesti nikdy nestalo, ze by me nekdo zacal ohrozovat umyslne.

2) Ne. Zatim se to vzdycky obeslo troubenim, pripadne klasicky gestem rukou, kdy tomu druhemu naznacite, ze je jednicka. Oboustrane. Nejbliz jsem ke konfrontaci z oci do oci mel, kdyz me jedouciho na kole projizdejici auto skoro sestrelilo do skrapy u cesty. Ja to odmenil vyse zminenym gestem, nacez ridic zastavil u krajnice a cekal az k nemu dojedu. Rozmyslel si to ve chvili kdy se z lesa vynorilo par mych kamaradu na kolech, kterym jsem pred incidentem trochu ujel.

3) Jak jsem uz napsal zatim jsem zadnou sebeobranu nastesti resit nemusel. Ale kamarad, ktery se do podobnych situaci dostaval celkem pravidelne sebou pro pripad, ze by slovni argumentace byla malo vozil peprak a pry to fungovalo.

Bageta
04. ledna 2017, 10:52
0
Jeep Renegade: Offroad (nejen) do města

A zkouseli jste na predni kola postavit testovany kousek?

Bageta
26. prosince 2016, 18:38
0
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 Diesel: Italská renesance?

V patek jsem ji poprve videl na zivo a jednoduse...tohle auto potrebuju. Tak snad treba za par let.

Bageta
12. prosince 2016, 11:00
0
Autíčkář se ptá: Půjčovat nebo nepůjčovat auto?

V případě, že dělám dozor ze sedadla spolujezdce tak nemám problém auto půjčit prakticky komukoliv kdo vzbuzuje alespoň minimum důvěry. Půjčování bez dozoru provozuji prakticky pouze v rodině, tam je to pro mě ok. Mimo rodinu jsem auto bez dozoru půjčil zatím jen jednou a i když to bylo bez problémů, tak za ty nervy co jsem z toho celý den měl mi to asi nestálo.

Bageta
31. srpna 2016, 20:59
0
Ptejte se: Je odpověď vždycky Miata?

JTD motory jsou určitě povedený, ale zábavností je Alfa s tímhle motorem od MX-5 už dost daleko.

Bageta
21. dubna 2016, 20:01
0
Kafe&Káry na Sv. Jiří: Přijedou i hadi a štíři?

Tak tentokrát mi to už asi konečně vyjde a dorazím. Doufám, že se svým naftovým hatchbackem nebudu s ostudou vyhnán pryč. :D Polehčující okolnost by mohla být, že má ve znaku hada :D

Bageta
17. března 2016, 19:19
0
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Jeste me napada z predokolek Alfa 147 ve verzi Q2. Mozna by se obcas nejaka kolem 100k objevit mohla

Bageta
22. listopadu 2015, 15:21
0
Autíčkářův týden: Konec zadohnaného BMW a Range Rover pod stanem

No nevim tech veci co nebude umet bude podle me vic.. Jako treba pohodlny svezeni 4 a vice lidi, nebo prevoz nakladu atd. Ale jinak je to za me spravne ujetej napad presto, ze z fotek na me pusobi spis divne. Jsem zvedavej na setkani nazivo.

Bageta
21. listopadu 2015, 13:16
0
Autíčkář se ptá: Opravdu není výkonu nikdy dost?

Kdyz ma auto x koni, tak to neznamena, ze je potrebuju porad vyuzivat. Pri bezny jizde plnej vykon clovek nevyuzije skoro vubec, pokud teda nema stado treba 40 koni, kdy je jasny ze je bude potrebovat vsechny aby to aspon nejak jelo. Ale proste obcas nastane situace kdy se nejaka vykonova rezerva hodi... Ale jinak jo vykony dnesnich aut uz jsou kolikrat asi dost prehnany a realne nepouzitelny...

Bageta
09. listopadu 2015, 17:29
0
Autíčkář se ptá: Jak často obměňujete vozový park?

Když nebudu počítat svoje první auto, které padlo po měsíci ježdění za oběť mojí řidičské nezkušenosti, tak auta pořizuju spíš na delší dobu. Svoje druhé auto (Renault Clio I) jsem měl 4 roky a z domu šlo kvůli nedostatečnému výkonu a prostornosti, když jsem začal jezdit spíš delší trasy. Současnou Alfu mám už 2 roky a dokud bude jezdit tak se jí asi zbavit nehodlám. Aktuální plán je přidat k ní roadster s pohonem na zadek pro zábavu o víkendech.

Jinak na ojetá auta na internetu koukám pravidelně a často, ale končí to u mě většinou zasněním se typu: jo tohle bych si koupil kdyby...

Bageta
22. října 2015, 12:54
0
DeLorean DMC-12: Návrat do budoucnosti. Tedy vlastně do současnosti.

Sakra, jaktože o tom muzeu nevím, když bydlím 15 km od něj... Aspoň už vím, kam si udělám o víkendu výlet. Jinak článek super.

Bageta
12. října 2015, 20:03
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás naučilo řídit?

V autoškole jsem trápil Citroen C3. Důležitou lekci o tom jak se auto chová na ledu mi dalo moje první auto Renault 19 1.9D, které za to zaplatilo životem. Jinak nejvíc z toho co umím (a že toho není zdaleka tolik, kolik bych si přál) jsem se naučil s Renaultem Clio první generace s motorem 1.2, který dávál závratných 40 kW. Nezáludná předokolka, která dávala včas vědět kde jsou její limity a auto díky tomu bylo docela hravé. Další výhodou byl neskutečný výkon motoru, který mě naučil plánovat si předjíždení a podobné manévry minimálně týden dopředu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Citroën C4 1,6 VTi 2011
Citroën C4 1,6 VTi

2011 rok výroby
120 koní výkon
1 595 ccm objem

Lincoln Continental Continental Tovn Car limousine 1978
Lincoln Continental Continental Tovn Car limousine

1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem

Chevrolet Corvette C6 2007
Chevrolet Corvette C6

2007 rok výroby
420 koní výkon
6 000 ccm objem

Buick Skylark 5,7 V8 1968
Buick Skylark 5,7 V8

1968 rok výroby
229 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem