Bageta
Jméno | Pavel Pilar |
---|---|
Bydliště | Jindřichův Hradec |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 dny |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 33 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Zábava na dlouhé zimní večery
Jak se zabavit, když na silnici leží rozsolená břečka a auto je bezpečně ukryté v garáži? Měl bych pro vás pár nápadů.
Sbohem Alfo
Nemusíte se bát, nemám žádnou informaci o zániku Italské automobilky, jen bych se rád formou blogu rozloučil se svým autem.
Výběr nového auta
Pár řádků o tom, jak jsem vybíral nové auto, které bude plnit úlohu každodenního přibližovadla. Výběr toho, na čím jsem uvažoval a proč.
Posledních 50 komentářů
Já bych prosil tu historii cupholderu. Pak cokoliv o starších zajímavých autech. Ideálně takových co jsou chvíli před rozpadnutim. Prostě takový ty punkovejší věci, než to co si člověk přečte jinde. A hlavně děláte to dobře, tak v tom tak prosím i pokračujte a moc se neměňte.
Jo a už tu dlouho nebylo nic o MX-5 se mi zdá…
Asi jsem divnej, ale Panoz Abruzzi se mi libi. Hodit to do cerny, tak ma clovek bez dalsich uprav vlastni batmobil.
Hned jak zavedli znacky na prani, tak jsem si rikal, ze bych nutne potreboval znacku GTV 01750, ale bohuzel mi chybelo/chybi to auto. Bez nej to tak nejak ztraci smysl.
Kamarad mi z dovoleny v Americe dovezl par mistnich znacek, ktere mam jako vyzdobu v garazi. Vypadaji celkem cool, ale vycist z nich neco za provozu musi byt oproti nasim cernobilym asi pomerne komplikovanejsi.
Ja bych rad mel jednoho dne v MX-5 Nardi Deep Corn. Tak podle me vypada dokonalost. Jinak k tomu volantu co ma 156/147. Pamatuju si, ze kdyz jsem schanel 147, tak na fotkach mi ten volant uplne nesedl a pripadal mi docela zvlastni. Kdyz jsem ho pak poprve videl nazivo, tak jsem mu na chut prisel uplne okamzite.
Jasny v zime to fungovat nebude. A nesplni to asi ani zbytek pozadavku. Ale kdyz jsem si predstavil, cim bych chtel jezit po lese, tak se mi hned vybavilo tohle. Tim nerikam, ze by byl dobry napad to realne koupit a pouzivat.
Vitaru si pořídili dva roky zpátky rodiče, když scháněli nové auto. Zadání bylo 4x4 v rozumné ceně, aby to bez problémů zvládalo cestu k chatě. Je to teda ještě verze před faceliftem s atmosférickou 1.6. Jede to i s tím pěkně, jen to trochu zabíjejí docela dlouhé převody. Ve sportovním režimu je s tím i nečekaně zábava a do zatáček se to dá posílat opravdu krásně. Jediné co opravdu nechápu je to ovládání palubního počítače...
No rodiče jsou s autem spokojení a celkově je to vážně příjemný. Největší problém je zatím lak, mají tmavě modrý a pošrábe se snad i když se na něj někdo jenom ošklivě podívá.
Pri pohledu na pozadavky me napadl Renault Megane Grandtour GT220. Sice jsem v nem nikdy nejel, ale neco mi rika, ze by to nuda byt nemusela. Do horni cenove hranice by se mohl vejit, pokud bude zrovna nejaky kus k mani a vyspat se v tom po zkusenosti s beznou verzi da naprosto pohodlne i se 180 cm.
Tezko rict, jak to vypada na zivo, ale z fotek to na me pusobi, jako kdyby nekdo, kdo se uci s photoshopem na predek nalepil masku a svetla z mnohem vetsiho auta, co na chudaka Fabii vubec nepatri. Jak se mi treti generace Fabie nikdy moc nelibila, tak oproti tomuhle, je to vlastne docela hezky auto.
Taky mi z toho vychazi jasne Alfa Romeo 156 GTA. Pokud by tazatel byl ochoten upustit od sedanu, mozna by stala za zvazeni i Alfa GT 3.2 Busso
První Focus je pro mě nezapomenutelné auto, hlavně díky v článku zmíněné hře Colin McRae Rally 2.0, ve které jsem svého času strávil hromadu hodin. Párkrát jsem se vezl jako pasažér a jednou seděl i za volantem, když jsem projížděl kus u kterého jsem uvažoval o koupi. To auto působilo příjemně, jen ten interiér byl přinejmenším zvláštní. Nakonec to u mě Focus prohrál s Alfou 147, která v té době stála stejné peníze a v přímém srovnání to bylo nebe a dudy
Zatim jsem zustaval u drobnejsich uprav, jako o neco lepsi brzdy, obcas nejaka kosmetika a tak. Ale ted jsem svoji lehke zadokolce poridil samosvor, tak doufam, ze az na jare pujde na auto, tak nebudu litovat.
Když už se ta tabulka opravuje, tak by možná bylo fajn opravit i údaj o převodovce :) Obzvlášť, když se v testu na ten automat tolik nadává.
Opravte me nekdo pokud se pletu, ale neplati u Audi TT nasledujici: bez strechy = bez zadnich sedacek?
Jasný, já ten článek pochopil :) Jen můj názor je, že chlapácký auto není ani ta červená Miata, protože pro mě osobně nic jako chlapácký auto neexistuje. A je asi jedno jestli je to z důvodu: to je ale velký auto - ten kdo to řídí musí být pořádný chlap. A nebo z důvodu: to je ale maličké a roztomilé autíčko - ten kdo to řídí si musí být sakra jistej tím jakej je chlap.
Článek mě pobavil, ale já osobně auta na chlapácká a holčičí vůbec nedělím. Tak nějak neřeším co si myslí okolí a jako chlap si připadám pořád stejně, nezávisle na dopravním prostředku. I na dovolené, když jsem krotil fialový skůtr s automatickou převodovkou s růžovou helmou na hlavě jsem si pořád nepřipadal být o nic méně chlapem. Plus jak už tady někdo komentoval, když má člověk rodinu, tak Miata asi nebude odpověď. A schopnost postarat se o rodinu je alespoň podle mě u chlapa zatraceně důležitá. Takže, nebude nakonec to nejchlapáčtější auto nějaké nudné MPV?
Po přečtení téhle věty: "Pokud doma nemáte dost volných peněz na pořízení dekapitované Hondy, snad ani nečtěte dál..." jsem měl vážně přestat číst. Teď abych začal hledat někoho, komu by se hodila ledvina.
Nazivo to vypada za me o dost lip nez na fotkach. Jsem na dovce v Bangkoku a jezdi jich tu po meste spousta. Akorat je verze pro Evropu asi odlisna, protoze se mi zdalo ze ty mrizky vzadu jsou o dost mensi a videl jsem i verze vzadu s jednim kridlem nebo uplne bez. A vypadalo to tak mozna i lip.
Vezmu to pekne po bodech tak jak je to v clanku:
1) Nikdy. Snazim se byt k chybam ostatnich tolerantni. Sam obcas nejakou botu neumyslne vyrobim. Zatim se mi nastesti nikdy nestalo, ze by me nekdo zacal ohrozovat umyslne.
2) Ne. Zatim se to vzdycky obeslo troubenim, pripadne klasicky gestem rukou, kdy tomu druhemu naznacite, ze je jednicka. Oboustrane. Nejbliz jsem ke konfrontaci z oci do oci mel, kdyz me jedouciho na kole projizdejici auto skoro sestrelilo do skrapy u cesty. Ja to odmenil vyse zminenym gestem, nacez ridic zastavil u krajnice a cekal az k nemu dojedu. Rozmyslel si to ve chvili kdy se z lesa vynorilo par mych kamaradu na kolech, kterym jsem pred incidentem trochu ujel.
3) Jak jsem uz napsal zatim jsem zadnou sebeobranu nastesti resit nemusel. Ale kamarad, ktery se do podobnych situaci dostaval celkem pravidelne sebou pro pripad, ze by slovni argumentace byla malo vozil peprak a pry to fungovalo.
V patek jsem ji poprve videl na zivo a jednoduse...tohle auto potrebuju. Tak snad treba za par let.
V případě, že dělám dozor ze sedadla spolujezdce tak nemám problém auto půjčit prakticky komukoliv kdo vzbuzuje alespoň minimum důvěry. Půjčování bez dozoru provozuji prakticky pouze v rodině, tam je to pro mě ok. Mimo rodinu jsem auto bez dozoru půjčil zatím jen jednou a i když to bylo bez problémů, tak za ty nervy co jsem z toho celý den měl mi to asi nestálo.
JTD motory jsou určitě povedený, ale zábavností je Alfa s tímhle motorem od MX-5 už dost daleko.
Tak tentokrát mi to už asi konečně vyjde a dorazím. Doufám, že se svým naftovým hatchbackem nebudu s ostudou vyhnán pryč. :D Polehčující okolnost by mohla být, že má ve znaku hada :D
Jeste me napada z predokolek Alfa 147 ve verzi Q2. Mozna by se obcas nejaka kolem 100k objevit mohla
No nevim tech veci co nebude umet bude podle me vic.. Jako treba pohodlny svezeni 4 a vice lidi, nebo prevoz nakladu atd. Ale jinak je to za me spravne ujetej napad presto, ze z fotek na me pusobi spis divne. Jsem zvedavej na setkani nazivo.
Kdyz ma auto x koni, tak to neznamena, ze je potrebuju porad vyuzivat. Pri bezny jizde plnej vykon clovek nevyuzije skoro vubec, pokud teda nema stado treba 40 koni, kdy je jasny ze je bude potrebovat vsechny aby to aspon nejak jelo. Ale proste obcas nastane situace kdy se nejaka vykonova rezerva hodi... Ale jinak jo vykony dnesnich aut uz jsou kolikrat asi dost prehnany a realne nepouzitelny...
Když nebudu počítat svoje první auto, které padlo po měsíci ježdění za oběť mojí řidičské nezkušenosti, tak auta pořizuju spíš na delší dobu. Svoje druhé auto (Renault Clio I) jsem měl 4 roky a z domu šlo kvůli nedostatečnému výkonu a prostornosti, když jsem začal jezdit spíš delší trasy. Současnou Alfu mám už 2 roky a dokud bude jezdit tak se jí asi zbavit nehodlám. Aktuální plán je přidat k ní roadster s pohonem na zadek pro zábavu o víkendech.
Jinak na ojetá auta na internetu koukám pravidelně a často, ale končí to u mě většinou zasněním se typu: jo tohle bych si koupil kdyby...
Sakra, jaktože o tom muzeu nevím, když bydlím 15 km od něj... Aspoň už vím, kam si udělám o víkendu výlet. Jinak článek super.
V autoškole jsem trápil Citroen C3. Důležitou lekci o tom jak se auto chová na ledu mi dalo moje první auto Renault 19 1.9D, které za to zaplatilo životem. Jinak nejvíc z toho co umím (a že toho není zdaleka tolik, kolik bych si přál) jsem se naučil s Renaultem Clio první generace s motorem 1.2, který dávál závratných 40 kW. Nezáludná předokolka, která dávala včas vědět kde jsou její limity a auto díky tomu bylo docela hravé. Další výhodou byl neskutečný výkon motoru, který mě naučil plánovat si předjíždení a podobné manévry minimálně týden dopředu.
Poslední komentáře
- briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
35 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů