Jan „JanSevera“ Severa
| Bydliště | Brno-venkov |
|---|---|
| Registrace | před 8.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 23.9 měs. |
| Komentářů u článků | 61 |
| Pozitivních komentářů u článků | 16 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
V Rajhradě už dlouhé roky radar není, protože kdo by jezdil rychle kolem školy 😃
To zajíždění městské policie je vtipné, asi se myslí to, když přijede MP kvůli restartování přehřátého radaru. (To se vážně děje.)
Při pohledu na cenu, je i20N opravdu o 180 tisíc lepší než Swift Sport?
Já to vezmu trochu z jinýho konce, ne o článcích, ale o komentářích.
Bylo by fajn si číst komentáře od nepředpojatých lidí, co se hned nenaváží do ostatních, nemajících názor, že jediný nejlepší auto je "NA Miata" s "V8", apod.
Design tohohle Tucsonu se mi hodně líbí, jen je škoda, že není v nabídce plně elektrická verze. Popsané fungování pohonné soustavy je přesně důvod proč by plug-in hybridy neměly mít EL značku. Prostě to není elektromobil.
Díky kotzitzaq. Koukám, že i tyhle Volva jsou docela drahý. Za 350 tisíc na bazoši.
Nemá někdo tušení, co tohle je? Jedno z podmínek by to mohlo splnit - na Ukrajině by to měli umět opravit :D

O cenách Pandy 100HP jsem měl jinou představu, myslel jsem, že jsou dražší, ale jediná co je na sauto.cz je za 80 tisíc. To máte v redakci teda pěkné platy :D
Přesně tak, ale je to asi pod heslem "to tam loni nebylo, tak to musí být lepší".
Pokud se nepletu tak hyper naked je MT-09/MT-10. Tahle sedmička je prostě normální naháč.
Větrnej štítek tomu přednímu světlometu vzhledově hodně pomůže, s ním to vypadá kompletně a na živo i docela pěkně.
Když jsem poprvé viděl tenhle test, tak jsem si říkal: Wtf? Test ještěrky? Ale celý je to tak pěkně napsaný, že jsem se těšil, jak to dopadne :D. Asi je větší šance, že budu řídit Porsche 918 než takovýhle Jungheinrich, takže jsem se z testu dozvěděl hodně zajímavých informací. Omlouvám se, že jsem o Jakubovi pochyboval :)
A souhlasím s ostatními, že lepší číst takovýhle nestandardní test než test něčeho úplně nudného.
Ten předek se nepovedl. Vypadá to divně. Jako ten VW. Ale na něm to docela ujde. Takže Toyota změní jedinou věc a udělá tohle? To se jim teda fakt nepovedlo. Co to s těma japonskejma automobilkama poslední dobou je? Třeba u Suzuki převezmou celou Corollu a jediný, co mají vymyslet je název a tak vyberou Swace. Co to je? :D
Zní to jako apríl ???? !
Slyšel jsem, že se jim takhle povedlo snížit hmotnost až na 1000 kg.
Kdyby to bylo na jižní Moravě, tak řeknu, že jsem konečně našel ty dva řidiče, co pokaždé troubí, když jedou kolem radaru blízko našeho domu :D (Ten radar je tam strašná hovadina, nemám ho rád.)
Pravděpodobně to nebude jenom objemem motoru, ale něčím dalším (komprese ?), že ti to s 1,6 nebrzdí. Ve swiftu je 1,6 taky a motorem lze krásně brzdit.
Když máte takové dobré vztahy se Suzuki, nemohli by vám půjčit nový Swift Sport? V tom je stejný motor s elektro a určitě by spousta lidí tady uvítala přečíst si recenzi něčeho jiného než SUV :)
Myslím, že to jde volně zaměnit. Akumulátor za jakousi patronu se solí.
To je u Citroenu asi tradice. U DS4 nejde se zadními okny taky udělat vůbec nic.
Nechceš, pravda, ale dá se. Záleží na spojení. Rektor mé univerzity jezdil každý den 80 km autobusem (dohromady tam a zpět). Nevím proč to dělal :) Ale šlo to, protože je tam přímé spojení bez přestupů (HK VM).
Pojmenovat automobilku číslem (500) je pěkná hovadina.
Nechtěl bych se rouhat, ale na skutečných fotkách mi přijde design trochu příliš. Až přeplácaný :(

O tomhle autě jsem neměl ani tušení. Díky za rozšíření obzorů :)
V článku se píše, že je to vlajková loď, ale jak je to vlastně velký? Jako X5 nebo menší?
Není škoda zapomenout na Swift? Předchozí generace byla ještě taky jako "třídvířko".

Prvotřídní fotky a vynikající čtení, oboje nemá chybu! Šedá barva na sporťáku je trochu divná, ale je vidět, že pan fotograf umí a vytáhl z fotek maximum.
je super vidět, že takovýhle stavby jsou možný i u nás. Jak je dlouhý ten prostor na nástavbu? Vešlo by se tam auto? :)
značka bez rámečku ... hezký :)
ale co je to na předposledním obrázku v galerii? Madlo dveří z WRC verze?
U Ioniqu EV je paradoxně lepší předchozí generace než ta stávající. Ale pořád je to auto s nejnižší spotřebou na trhu. Nabíjet se dá také cestou na Šumavu. Zastávka pár minut na nabíjení ještě nikoho nezabila ;)
Přesně tak, jak někdo může v dnešní době vypustit systém s takovými chybami a ještě bez podpory telefonů :(
Když tak koukám na fotky, tak ani aftermarket řešení nebude nejspíš možný :|
no jo, jen je to dalších 75 tisíc navrch :|
přesně tak ... Swift přesně odpovídá tomu "malý z venku, velký uvnitř". A Swift Sport se vejde i do cenového limitu ;) (479t Kč)
Mně před první rande prasknul výfuk před zadním tlumičem. Dělalo to neskutečnej randál, ale přítelkyni to nějak moc nevadilo. Naštěstí :)
Pokud na plaketce není uvedeno pořadové číslo a není znám počet kusů, který se vyrobí, tak pochybuju, že se případná prodejní cena bude nějak lišit od neoznačené verze.
V Aston Martinu mi to přijde docela hezký, ale tam začínají oba budíky na "šesti hodinách". Tohle Peugeotí řešení ve mě vzbuzuje docela nepříjemný pocit :D
do 2 mil jsou na mobile.de jenom čtyři ... bohužel všechny z roku 2017, tak to nesplňuje požadavek ročního vozu :(
Mám stejnou zkušenost s FB, i když ne s prodejem auta.
Např. miluju otázku "Je to dostupné?" :D Po mojí kladné odpovědi, už žádná další reakce.
Parádní recenze. Je vidět, že si s ní autor dal záležet. Po dlouhé době jsem se z recenze na autíčkáři něco dozvěděl a neměl ji přečtěnou za 1 minutu (lehká nadsázka :) ) Díky, jen tak dál ;)
Co je špatného na zmáčknutí tlačítka pro odemknutí dveří? Pokud vím, tak to má podobně více aut.
Protože pak nemusí být vidět dostatečně daleko na to, aby se dalo to auto předjet. To bude platit o známém i neznámém úseku silnice. V noci se hůře odhadují vzdálenosti, když je všude černo-černá tma :)
Doporučil bych Hondu CR-V 2.2 i-CTDi (2003-2007). Na dálnici spotřeba 7-8 litrů nafty. Pohodlná jízda. Čtyři lidi se tam vejdou v pohodě i se spoustou zavazadel. Otestováno i na opravdu dlouhých cestách (700 km +)