načítám data...

D

JménoDominik Zimola
BydlištěPraha 5
Registracepřed 2.2 měs.
Poslední aktivitapřed 8.2 hod.
Komentářů u článků12
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

D
D
včera v 12:47
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Naprosto souhlasim. Plati prakticky pro vsechny sestivalce. Navic 2.0 tdi, pokud to neni tedy nejaky bitdi se 176kW, na benzinovy sestivalec dynamicky vazne nema ani nahodou v thmotnostne srovnatelnem aute.

D
D
04. června 2019, 12:07
1
D
D
02. června 2019, 15:41
2
Střípky z historie Volva: O velkém korejském dluhu

Toto, co rikate, samozrejme nejsou nijak zvlast nezname informace. Staci si precist Escape from Camp 14, zde je paseractvi mezi hranicemi KLDR a PRC popsano velmi dobre a to je rok cca 2005. Je to ostatne jedina forma preziti pro tamni spolecnost. Na youtube je take par tajnych necenzurovanych videii lidi, co je propasovali z KLDR ven do sveta, jak obrovska chudoba na ulicich zde panuje. Nikdo nezpochybnuje, ze Zapadni civilizace ma radu odsouzenihodnych praktik, nicmene za KLDR a par dalsimi zememi jeste nastesti v tomto ohledu znacne pokulhava. A jak je videt i podle Vaseho prispevku, vzhledem k tamni znicene spolecnosti, si ze Zapadu berou ruznymi pokoutnymi zpusoby jen to nejhorsi jako ten zminovany Speed. Zapad ma sva pro a proti. Statni ideologie v KLDR a PRC ma jen proti.

D
D
29. května 2019, 21:43
-1
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Laguna 3 ve verzi GT tedy s nataceci zadni napravou jezdi agilne a dobre jen pokud prestupujete z Laguny II, coz snad bylo auto s nejhorsim podvozkem ve stredni tride na svete. Nepredpokladam, ze u coupe by to bylo vyrazne lepsi. Podvozek je tam stejny jako u GT verzi 5dvirek. Do stredni tridy nepatri vlecena naprava dozadu a jednoduchy McPherson vpredu. V diskusi zaznelo IS a Kizashi. To zni podstatne lepe.

D
D
22. května 2019, 12:35
0
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Pravda,ze na trendu crossoveru neni nic pozitivniho,nicmene at uz to bude cokoliv, urcite to bude lepsi nez byla stara Puma. Tu opravdu za zadnou ikonu povazovat nelze. Ani ten motor, coz bylo asi jedine zajimave na tomto vehiklu, neni kdo vi co.

D
D
14. května 2019, 16:41
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Myslim,ze byla vyrabena porad v UK, ale jen uz je to z obdobi velkeho kamardsoftu s Renckem a ta kvalita sla obecne dolu. I kdyz jak rikate, za tricitku, je to trochu jedno:)

D
D
14. května 2019, 15:05
1
Ptejte se: Jaké první auto?

:-). Tak ten Accord by nemel skryvat zadnou zaludnost,i kdyz ta cena je i na 6g. pomerne nizka,asi to bude tim,ze tech inzerovanych 250t km bude spis 400 soude dle hlavice radici paky:). Ta Primera se asi s majitelem kvuli kovomorce hned tak nerozdeli,protoze P12 mela antikorozni ochranu oproti p10 a p11 na mile lepsi,zato vsechno ostatni, kvuli cemu byly predchozi generace primer oblibene, vyrazne horsi. Tady uz totiz neni SR20DE a vetsina elektroniky neni od Densa ale od nejakych evropsky lumpen vyrobcu typu Valeo apod...

D
D
13. května 2019, 21:56
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Presne tak, vzdycky je k mani par kousku techto aut zachovalych od koroze. Corrolu jeste pred nastupem vvti,ktere se tolik nepovedly,takze 1.3 63 kw idealni. Almera N15 tam je jakykoliv benzin bez problemu,stejne jako civic. Jen Fix It Again Tony bych se radeji vyhnul,i zachovaly kousek bude vzdycky loterie kvuli mizerne elektroinstalaci uz z vyroby.

D
D
19. dubna 2019, 19:18
0
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

Pekny clanek. Diky nemu jsem si take vsiml, ze jstu tu kdysi testovali i verzi s 2.0 tsi a tak si ho take rychle precetl. Pomerne me prekvapilo,ze Vam u 2.0 TSi prisla dynamika dobra. Ja z toho auta byl dynamicky naopak velmi zklaman. Zrychleni z p na 100 jeste docela slo,i kdyz od DSG jsem cekal tedy rychlejsi razeni, ale pak uz to bylo dost mdle a to jsem celou dobu jezdil se vsim ve Sport rezimu. K tomu jeste spotreba cca 11.5l,tak mi to nedalo a vyhledal si za kolik jezdi SUV s plnohodnotnymi motory a zjistil, ze v podstate za stejne ale s o dost zajimavejsi dynamikou a zvukem,napr takove qx70 s 3.7 V6. S tak malo foukanym benzinovym r4 se to auto evidentne trapilo,tak tento diesel tedy bude zrejme lepsi volba. Jinak podvozek a komforr vubec mi na rozdil od motoru prisel velmi dobry.

D
D
16. dubna 2019, 09:58
1
Všeuměl za 100 tisíc

Jako majitele tohodle Civica,co mate v nicku by Vas vlastnictvi neceho takoveho jako FoFo I mohlo dost vydesit. Jedine co bude lepsi je dynamika ale jen v pripade srovnani verze 1.6 civic vs 2.0 focus. Protoze 1.6 vtec jede vyrazne lepe nez zetec 1.6 od Fordu. V pripade Focusu Vas pak pravdepodobne prekvapi,co vsechno povazuje Ford za spotrebni material...touhle cestou bych urcite nesel. Vetsina benzinakh z teto doby toci pri dalnicni 130 na nejvyssi kvalt podobne. Nejmene snad Avensis 2.0 ale ten je na rizeni zas mimoradne nudny,ale ticho v interieru bude u strednj tridy urcite lepsi nez u kompaktu. Ostatne pod malou zatezi otacky nevadi, horsi je hluk od podvozku a aerodynamika.

D
D
15. dubna 2019, 17:28
0
Všeuměl za 100 tisíc

..konce roku 2004 má olejovou náplň..,pardon chybička

D
D
15. dubna 2019, 17:25
1
Všeuměl za 100 tisíc

Dovolím si také přidat svou trošku do mlýna. Jako bývalý vlastník M6 i. generace s 2.3 benzín + znám někoho, kdo se stejné auto snaží provozovat ještě nyní, bych daný automobil raději nedoporučoval. Internetové zkazky o korozi jsou v tomto směru bohužel více než pravdivé.. moje auto shořelo vinou méně šikovného technika, když se mi snažil vyvařit prahy. Druhý kus, co má můj kamarád se nyní snaží před vrakovištěm zachránit nějaký jiný nešťastník vyvařením nejen prahů, ale i nosných částí karoserie...jízdně jinak velmi příjemné auto. Skvélé řízení a motor 2.3 má říz, krásný hluboký zvuk, jen tedy polyká olej a do cca konce roku má olejovou náplń jen 3,5l, což pravda není mnoho na daný objem.

Jsa aktualním vlastníkem Accordu 7g tourer s 2.0, mohu doporučit spíše. V porovnání s Mazdou 6 ztrácí jen v řízení, jinak podvozek je podobně sofistikovaný, vpředu lichiběžník, vzdau pětiprvek. Tourer bych s 2.0 nekupoval, při naložení se tomu už v nízkých otáčkách tolik nechce, ale sedan klidně, protože snad žádné jiné auto střední třídy se tolik neliší combi vs sedan jak právě Acco 7g. sedan je více jak o 150 kg liší a to už je znát. Měl jsem příležitost se svézt s 2.0 v sedanu a jede to vážně hodně dobře. 2.4 bude samozřejmě ještě lepší, ale do 100t včetně vstupního servisu nevím nevím, stejně tak naftu,i když platí cdti za spolehlivé, tak přece jen jako levná ojetina to není zrvna sázka na jistotu a hlavně motor je u Hondy vždycky to nejlepší. Acco 2.0 v sedanu jede pocitově stejně dobře jako 2.3 v M6. Jen ta spotřeba oleje a vůbec spolehlivost je prostě lepší.u Hondy.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Stealth R/T 1992
Dodge Stealth R/T

1992 rok výroby
163 koní výkon
2 972 ccm objem

Mini Cooper S R53 JCW 2006
Mini Cooper S R53 JCW

2006 rok výroby
211 koní výkon
1 598 ccm objem

Buick LeSabre Alberter Funeral 1987
Buick LeSabre Alberter Funeral

1987 rok výroby
100 koní výkon
5 000 ccm objem

Volvo XC90 V8 Executive 2009
Volvo XC90 V8 Executive

2009 rok výroby
312 koní výkon
4 414 ccm objem

American LaFrance Type 40 fire truck 1928
American LaFrance Type 40 fire truck

1928 rok výroby
100 koní výkon
1 111 ccm objem