
Anonym „D“ Který se nepodepsal
Bydliště | Antarktida |
---|---|
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 měs. |
Komentářů u článků | 50 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Posledních 50 komentářů
D
05. 1. 2023, 11:25 5Moje prefence by v daném rozpočtu byly následující
1. ACCORD CU1/2 2.4 VTEC, 5AT
2. MAZDA 6 GH POFACE 2.0 DISI, 5AT /2.5l se s AT nedělal/. V tomto cenovém rozpoctu bych se následujíci generaci GJ vyhnul
3. Avensis T27 2.0 valvematic CVT
4. MB C w/s204 1.8 kompressor s tuším 5AT
V daném rozpočtu bych se určité vyhýbal ojetým dieselům obecně, i když roční nájezd k tomu svádí. Pár souvisejicich typů z inzerce:
https://auto.bazos.cz/inzerat/162794499/honda-accord-24i-executive-145-tis-km.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/162010224/mazda-6-20-disi-sport-plus-automat.php
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-c/183775433
https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/avensis/19064565
S touhle konkretni Avensiskou spis pro ilustraci, je tam podezrele dlouho a asi v tom něco bude.
D
12. 7. 2021, 13:11 0Kvůli Vám jsem obnovil svůj účet pro psaní komentářů. Při vší úctě k výše uvedeným příspěvkům je toto z mého pohledu, jediná užitečná informace. Velmi zajímavý článek, ještě by to chtělo udělat pokračovaní z hlediska servisu obou variant vozidel, ale to mozná ještě přijde, i tak je to už poměrně dlouhé, ale nelituji času si to přečíst.
D
11. 3. 2020, 08:19 0Velmi individualní záležitost. Jízda autem do práce pro mě znamená 20 minut vůči 45 až 50 přímým busem. Pokud všsk někam před prací/po práci vezu děti či pak potřebuji ještě něco zaŕídit, časová úspora při použití auta ještě významně vzroste. Vlastně od té doby, co máme malé děti si to bez auta nedovedu moc představit. Dříve naopak velmi dobře, to bylo jen pro zábavu a komfort. V místě, kde žiju je městská a příměstská doprava poměrně funkční, ale hodilo by se kolejové napojení. Bohužel způsob jakým v této zemi probíhají povolovací procesy různých infrastrukturních projektů nasvědčuje tomu, že to lepší nebude. Hlavně, že vyšvihnout někde další zbytečné OC nebo sklad výrobků z Číny a Polska jde ve srovnání s důležitou infrstrukturou snadno. Nicméně děláme si to sami, celá řada lidí si před koupí nemovitosti ani neobtěžuje prohlédnout ÚPD, a pak se diví a zakládají spolky a sdružení a svůj nimbysmus schovávají za předstíranou starost o ekologii, navíc zcela nelogickou.
D
18. 1. 2020, 14:36 1Urcite to nemuze reznout vice nez Mazda 6 1. Generace, to jsem jeste nikdy v zivote nevidel takhle zrezle auto v nosnych castech jako byla ta moje nebo dalsi meho kamarada. Mazdy 323 na tom byly naopak mnohem lepe nez nadchazejici prvni generace Mazdy 3. Civic 6g nevim, ale civic 7g nerezne o nic vic nez soudoba evropska konkurence. Z tehle doby maji opravdu vyvornou antikorozni ochranu snad jen Volva a nozna nejaka Francie. MB C classe hruza, e46 take, passaty 5.5 byvaji take dnes uz vesmes priserne, to same O1, casto i prvni modely O2.
D
14. 1. 2020, 20:14 1Vaši motivaci chápu a nic k tématu nemám, takže se omlouvám trochu za offtopic. Dovolil bych si Vás jen požádat, zdali byste nezkusil přehodnotit svůj postoj a třeba nezačal třídit ten odpad:-), pokud tedy Vaše konstatování nebylo jen nadsázkou. Koupě elektromobilu nemá zatím s ekologií pravda mnoho společného, ale u toho odpadu to zas tak zbytečné není. Zdaleka ne vše se samozřejmě vytřídit dá, i když to na první pohled vypadá, že by to šlo, ale přece jen je to lepší než všechno vyhazovat do směsného:-). Jinak přeji šťastnou ruku při výběru vozidla:-)
D
31. 12. 2019, 10:55 0Laguna 3 sice už není taková katastrofa jako její předchozí generace, ale rozhodně nepatří zrovna mezi nejpohodlnější a nejtišší zástupce střední třídy, primitivní konstrukce podvozku mluví za vše. Verze GT jezdily sice celkem dobře, ale jsou spíše to, co tazatel nehledá. Pokud nejde o zážitky za volantem. Hledal bych Avensis T25, poslední ročníky. Ideální motorizace 2.4 s AT, na dalnice jak dělaně a trvanlivost úplně někde jinde než u C5 nebo Laguny. Možná ještě Accord Tourer 7g v posledních ročnících výroby, ideálně s motorem 2.4 ivtec, ten má ale sportovnější charakter a není tak uvolněný jako Avensis. V této cenové relaci a ještě relativně přijatelném nájezdu bych preferoval benzín, riziko ojetého dieselu je dost vysoké.
D
29. 11. 2019, 19:48 4Milé zamyšlení. Pro mě je to otázka, o jak starém autě je řeč, a jaké třidy. Mně osobně se na nových autech zamlouvají dvě věci: vyšší tuhost karoserie a adaptivní LED svétla nebo laserová. Různé asistenty řízení bych stejně vypínal, protože bych se bál, že vyjdu ze cviku a budu šidit pozornost, ani obyčejný tempomat jsem na svém starém autě příliš nevyužíval, jen občas na úsekovém měření. Infotainmenty a navigace mě v nových autech vůbec nezajímají, stejně mám s sebou vždy telefon, který má tohle všechno a vždy maximálně aktuální a hudbu z něj dostanu i do starého auta skrz redukci z ebay. Dvouzónovou klimu a kompletní elektrickou výbavu má i můj starý Accord a to byl tehdy v základní výbavě. Takže bych ocenil hlavně ta světla, to je obrovský rozdíl proti starým halogenům v projekční čočce. No a ta tuhost karoserie nových vozů by byla fajn, bohužel spousta automobilek si pak dovolí šidit zavěšení a pak ani člověk nezjistí, o kolik lépe by mohlo to nové auto držet a zároveň se vyrovnávat s nerovnostmi při současné pevnosti šasi, kdyby vepředu bylo víc jak jedno spodní trojúhelníkové rameno a vzpěra MCPherson, což je dnes běžná praxe i u řady vozů střední třidy.
D
11. 11. 2019, 18:14 -2Přijde mi, že v téro cenové relaci se nedá všem podmínkám vyhovět. Pokud lze slevit z třídy vozu, zkusil bych trio O3/Golf7 variant/Leon kombi, tam lze obcas narazit i na mene jete kusy s 4x4 a nafte a taky trochu mladsi nez stredni trida. Pak uz bych vybiral jen podle sedacek a aktualni dostupnosti. Jestli to ma vydrzet dalsich 400tkm+, tak bych miril na co nejnovejai kousek a idealne v zaruce. Jiank tedy GL:-)
D
09. 11. 2019, 21:23 0Po letu na zadech s NGckem, by me uz neprekvapilo ani touch and go na travu na LKLT:-). Verim, ze Vas simulatorovy FO musel doslova valit bulvy, na co vsechno E170/E190 ve srovnani s 737 nestaci:-):-)
D
05. 11. 2019, 14:26 -5Aha, děkuji za vysvětlení. Já popleta, přitom je ten svět tak jednoduchý. Rád bych se také připojil k prosbě pána Hamstera tam někde dole. Myslím, že my neozbrojení, co takto neuváženě chodíme po ulicích, tím, že nemáme zbraň, dáváme najevo, že ji nechceme, proto prosím dobří lidé se zbraněmi, nesnažte se nás zachránit:-) Nějak dokážeme žít s vědomím, že existuje určité promile rizika, že nás někdo zastřelí, asi tak stejně jako, že na nás třeba spadne strom.
D
05. 11. 2019, 13:58 0Kdo rozhoduje, kdo jsou spatni a dobri lide?
Tadyta asociace, jejimz znakem je podlozen tento usmevny diagram, uz moc usmevu nevzbuzuje, kdyz se clovek podiva na jejich web, tak je spis rad, ze u nas nic takoveho neni, tedy aspon za me. Pan prezident teto asociace pusobi vskutku dojmem vyrovnaného člověka. Obavam se, ze tohle uz je obscese zbraněmi nikoliv boj o právo na ochranu sama sebe.
D
25. 10. 2019, 01:46 -1:-). Rozdíl mezi Kiou a Toyku bude narůstat s najetými km. A ve prospěch Kie to určitě nebude...
D
16. 10. 2019, 22:59 1Zadarmo se da prezit ledacos, pokud to je prodejne, je mozno se toho pripadne zbavit. Takze kdybych to mel shrnout, cim bych nechtel jezdit, kdybych to nemohl okamzite prodat, tak Laguna II, zejmena s motorem 2.0 dci 110 kW, ale ani jiny by to nezachranil, to auto bylo naprosto mizerne ve vsem krome relativne nizke ceny ve srovnani s konkurenci, stejne tak dobovy megane II (RS nepocitam). Vsemozna Tica, Matizi apod. Espace II, Felicia bez serva, Fabia junior nebo i jakakoliv jina s htp, cokoliv s TDI PD nebo rotackami apod., protoze to se vazne neda cuchat ani poslouchat. Jakekoliv civilni auto s robotizovanym manualem (nemyslim srovna M5 V10 nebo postarsi Lambo), mel jsem tu cest v Zafire a Merive a dosel k zaveru, ze si v Opelu s touhle prevodovkou asi delaji legraci ze zakazniku. IS 220d, zatimco IS250 bych chtel naopak strasne moc. Vetsinu silnicnich SUV, protoze dokud mam fyzicky na to, abych vlezl do sedanu nebo kombiku, tak to nevidim duvod. Vyjimkou je FX37 a FX50, protoze moc pekne zni.
D
02. 10. 2019, 08:04 4V zasade bych s Vami souhlasil. Je pravda, ze lecktere atmosfery rozhodne nejsou zarukou trvanlivosti. S vyse jmenovanych zastupcu treba 1.6 GDi nebude zrovna kandidat na bezproblemoveho polykace km. Co se tyce tech technologii, tak nejvetsi riziko bych spatroval v GPF a odpojovani valcu, ale zase zalezi na tom, kdo to vyrabi. Vyse nekde padnul Golf s 1.5 tsi, to byl zrejme humor. Jako auto do firmy na par let nebo operak dobra volba, ale pro nekoho, kdo si kupuje posledni nove auto za svoje, aby vydrzelo, co nejdele...jinak promenne casovani a zdvih ventilu a promenne sani nabizi napriklad Honda v motorech jiz od pocatku tisicileti a je to i pri nekolikaset tisicovych najezdech bezproblemove a stejne tak Toyka s motory 2.0 a 2.4 vvti, ktere k tomu jeste mely primy vstrik. Na rozdil od tehdejsich beznych atmosfer VW ve vsem mnohem lepsi motory. K tomu skutecne stabilni a promyslena elektricka sit, ktera dovede ve vsech evropskych znackach dost potrapit a zavady se navic spatne identifikuji. Nicmene k nemeckym autum jsou aspon k dostani poradna schemata a nemaji takovy neporadek v servisnich manualech jako Fr a It, tam je to vubec katastrofa. Takze vyse zminovany Renault a Fiat nebrat, protoze je to zbytecne riziko, kdyz se da porad jeste nakoupit neco u Japoncu. Zajimave by bylo vedet, co ma poptavajici pan za motor v te O2. Podle toho by se dalo usoudit, jaky motor by mu mohl dynamicky vyhovovat i nyni.
D
02. 9. 2019, 21:08 5Na to se teším, až si to za 10 až 15 let koupím jako ojetinu. Jsem rád, že se takováto příkladně spolehlivá auta ještě pořád vyrábí. Ekologie by neměla být snahou za každou cenu snižovat spotřebu fosilních paliv do bezvědomí jak se to předvádí u řady současných přeplňovaných motorů, ale vyrobit něco skutečně trvanlivého a ideálně s nízkými servisními náklady jako jsou hybridy od Toyoty.
D
02. 9. 2019, 00:54 0Dekuji panove obema za osobni zkusenosti. P11 uz v inzerci moc nebyva, nejspis asi pomalu sojizdeji na korozi. P12 k mani celkem jsou, antikorozni ochrana bude zrejme o dost lepsi, ale s ohledem na jejich nizke ceny tam bude asi jiny hacek:).
D
01. 9. 2019, 17:49 0Primera je fajn auto, a co ta 1.8? Že jsem tak smělý, jak Vam funguje? Docela by me to zajimalo. Internet ji pomlouva, ze si bere hodne olej a oproti Sr20de je to mizerium...jenze cesky internet je plny nesmyslu, hlavne co se Japoncu tyce...takze bych si rad precetl neco od skutecneho majitele:)
D
26. 8. 2019, 22:23 0:-) To je take dobra story, to jsou snad jeste lepsi zazitky nez s Lagunou II.
D
22. 8. 2019, 23:08 0Mne to zas takova tragedie neprijde. BMW se proste jen, stejne jako treba MB prizpusobilo dobe a nabizi i tohle. Na rozdil od A-classe je tohle aspon prakticke. Slovy klasika:"Neni to nic, o cem byste psal domu". Proste neurazi nenadchne. Co jsem tak slysel z okoli, BMW umi na nektere modely poskytnout velmi zajimave slevy plus dalsi benefity v podobe garancek v cene, coz uz je pomerne zajimave jezdit na povinne "autorizovane" nevymeny oleje a kontroly karoserie zdarma. Jinak samozrejme cenikovka sama o sobe a bez benefitu je vysoka, pak je lepsi dat prednost treba Cmaxu. Interier to asi moc nezachrani a poukazovat na to, ze je to neco lepsiho, protoze odznak BMW je zrovna v tomto pripade spise usmevne.
D
20. 8. 2019, 07:57 0Ať Vám dobře slouží. Jestli je to benzín 2.4, tak k tomu ani štěstí nepotřebujete;)
D
19. 8. 2019, 22:13 0Že jste si místo toho nekoupil Espace? Nebaví Vás často navštěvovat servis?:-D
D
17. 8. 2019, 21:27 0:-)Jejda. Tak to ja mam naopak. Honda a Renault jsou dve znacky, se kterymi mam nejbohatsi automobilove zkusenosti (v pripade Renaultu bohuzel). Pro me by vymena Hondy za Renault byla mala osobni tragedie:)
D
12. 8. 2019, 11:32 0Mno a myslite, ze u jineho obdobne velkeho atno motoru by to i dnes bylo jine? Ted jsem zrovna ve Spanelsku a mam tu pujcenou prakticky novou Pandu s 1.2 Fire a ta toci cca 3800 na 5 pri 130 a chapu proc, protoze by to niz nebylo schopno tu 130 udrzet:)
D
12. 8. 2019, 11:14 0Tak ja mam Accorda, pravda o 15 let starsi auto, a taky toci 4000 pri 130 na 5 st.. Ale motor v podatate neni slyset, stvou mne spis pneu, ale ted jsem koupil nove, jine a jento lepsi:). Takze spis nez o otackach je to o odhlucneni motoroveho prostoru. Mno a nebo je to tim, ze jste zvykli na LS:), ktere hold nastavuje trochu jina neporovnatelna meritka s beznou konfekci:)
D
12. 8. 2019, 07:29 01.3 se 75 kW toci na sestku 3500 pri 130. 1.5 s 98 kW toci na sestku 4000 pri 130. U atmosferickych jednotek zcela bezne. Vysoke otacky pri konstantni rychlosti obvykle tolik nevadi, pokud to neni v plne akceleraci tedy otevrenou throttle body "dokoran" neni motor slyset spis aerodynamika a valivy odpor pneu, coz je ale v teto kategorii aut normalni.
Ze by se Honda s odladenim CVT tolik zhorsila? V 19 let stare Honde Logo to zejmena ve meste fungovalo skvele, na dalnici uz horsi, ale tam slo taky o vykon :)
D
06. 8. 2019, 10:07 0Hledal jsem udaje a fotky kufru. Ma nejakych 350l, a dle fota hadam, ze bych tam kocarek v rozlozenem stavu vcetne korbicky pro novorozence/kojence nejak dal, mista uz ale samozrejme moc nezbude, tak nejakou tu malou tasku na vyplneni mezer. Zase ma ale magic seats a to se mi hrozne libi. Jako doplnek k Insignii na dlouhe rodinne cestovani mi to prijde jako super volba.
D
05. 8. 2019, 22:46 6Možná by stálo za to zkusit Jazz s CVT. Na malém půdorysu maximum prostoru. S 1,5 to i velmi slusne jede, ale 1.3 postaci. Atmosfericky benzin od Hondy je pak zaruka nulovych problemu na léta dopředu.
D
05. 8. 2019, 22:14 5To JFK: Obavám se, že toto nebyla úplně smířlivá reakce z Vaši strany. Trochu mi to bohužel připomíná reakce auditora na otázku managera auditovaného oddělení, jak nalezený nesoulad vyřešit tedy alespoň nástin řešení. Odpověď, které se dočkal byla, že on jako auditor neví, protože je auditní nikoliv poradní orgán. Jsa člověk Scaly absolutně neznalý a zároveň zvědavý, prosím Vás rovněž jako ostatní zdvořile o Vaši osobní zkušenost s tímto produktem samozřejmě v hranicích, které Vám případná zavazující mlčenlivost vůči zaměstnavazeli dovoluje. Jinak upřímně řečeno veškeré Vaše příspěvky na toto téma postrádaji smysl. Děkuji předem.
D
03. 8. 2019, 18:40 9Pane JFK,
Já třeba konkrétně navštěvuji tento web mimo jiné i z toho důvodu, že diskuze se zde obvyklebdrží ve slušném a minimálně útočném rázu a často se z nich člověk dočte i něco zajímavého, stejně jako z článků a to o autech která ve zdejších končinách nebývají tak častá. Píšou a provozují to tady fandové, jejichž to evidentně není povolání, ve svém volném čase, a výďělek z toho mají tipuji nula nula nic a o to více je oceňuji, třebaže s něčím mohu nesouhasit a mít jiný názor. Dovolil bych si Vás požádat, zdali byste mohl příště do svých příspěvků vložit více slušného vychování. Pokud obhajujete nějaké kritizované části recenzovaného vozu, je to samozřejmě v pořádku, nicméně volit při tom útočná a odsuzující slova vůči autorovi, celé redakci a dále pak přispívajícím namísto racionálních argumentů, nepovažuji za vhodné a podle mého názoru tím docílíte akorát toho, že Vaše příspěvky nebude brát nikdo vážně. Pokoj Vám a spokojenost namísto nenávisti.
D
30. 7. 2019, 11:55 0A nema to zadny pouzitelny motor. Spolehlivost a trvanlivost je vuci T4 krok zpet. Co znam nejake lidi, co tohle vlastni, tak des bes.
D
26. 7. 2019, 13:21 0Toto je velmi rozumný názor. Připojuji se k tomu. Dodal bych,že naopak kampaně BESIPU považuji převážně za smysluplné a věnují se tam všemu a z různých úhlů pohledu, i cyklistům a chodcům. Nechci nikomu nahlížet do svědomí, sám obcas v autě zanadávám, ale dost mi pomáhá si sám uvědomit, co všechno jsem v autě zkazil jà sám. Tudíz trocha tolerance namísto nadávání do "debilů" a snaha vysvetlovat a propagovat slusnou a argumenty podporenou formou je urcite lepsi metoda, jak neceho dosahnout. To ostatne neplati jen u dopravni bezpecnosti.
D
23. 7. 2019, 06:39 3Predpokladam, ze potrebujete, co nejmene problemovy vuz, protoze cekani na odtah a nahradni vozidlo od dealera znamena mnoho nakladu usle prilezitosti. Uz to tady padlo. Zkusil bych vyjednat co nejvetsi slevu ma vybehovy model Corolla/Auris, pak by se dalo priblizit tem 350t. Pripadne ten Lancer, ale ty uz asi nove nebudou. Rapid by nebyla spatna volba ale s 1.2 tsi, ktere nove uz taky nejsou. 1.0 tsi je do mesta nevhodne, popojizdi se s tim vazne mizerne a je predpoklad, ze ani s DSG to nebude lepsi, kdyz ho nedokazou odladit ani v 3x drzazsim Kodiaku plus dalsi problematicka soucastka, ktera se pri jezdeni po meste brzy vysype. Tipo s HDM automatem by taky nemusela byt spatna volba, snad uz neplati Fix It Again Tony.
Btw. Jsem tu jediny, koho zajimaji zkusenosti ridice Uberu s vozidlem levnejsi provenience, co do trvanlivosti a proc uz znovu ne Dacia? Rika si to o nejaky blog:). Jsem hold zvedavy:)
D
09. 7. 2019, 06:46 4Myslim,ze GS od 350 vys chtel rict modelovou řadu tedy GS350 a vyšší verze. V poslední generaci GS to ale uz Lexus precisloval a zakladni GS300 by vam asi nevyhovovala vykonem. Ostatni jsou ale uz vykonne dost tedy sestivalce +elektromotory. No a zminovane GSF to je vskutku lahudka. Mel jsem krahkodoblu cest s RCF, coz ma v podstate stejny atmo V8 5.0 a podobne sasi a bylo to nadherne svezeni a ten zvuk... to je to, co podle meho nazoru S7 nejvic chybi. S tou jsem par desitek km jel, tedy nebyla to tovarni verze, ale mela nejaky chip na pry skoro 600hp. Jelo to naprosto nesmyslne, prislo mi ze v primce snad jeste vic nez 458 Italia, se kterou jsem si kdysi "uzil" dve obligatni zaplacena kola na letisti:). Diky Quattru skvela trakce na vyjezdu, super ticho na dalnici i pri rychlosti vysoce nad 200. Luxusni vybava, pekne pouzitelny kufr atd. Co mi vadilo, bylo ve srovnani s tim Lexusem uplne mrtve rizeni,ze ktereho se nedalo nic poznat, coz me pri takove porci vykonu dost desilo a ten zvuk motoru bych na rozdil od clanku vubec nechvalil. Neni nijak vyrazny, jen takove turbohuceni,ze nebyt te desive akcelerace, tak bych si klidne myslel, ze je tam 2.0 tsi a ne 4.0. Lexus Vam taky bude delat radost stran spolehlivosti. To je snad jedina automobilka, kde kvalita jeste porad neco znamena. Maji prikladne udelanou elektroinstalaci, takze takovety servisni hruzy nehybnych aut s obtizne zjistitelnou pricinou, co predvadi soucasna D3, by se u Lexusu vyskytovat nemely.
D
06. 7. 2019, 12:04 0S tim bych souhlasil, ale řekl,že jeste víc je to markantní v interieru nez zvenku. Ceed a I30 prvni generaci uvnitr vypadaji nepekne. Take ten pocit studu, i kdyz to je mirne receno povrchni, ale asi skoro kazdy to v sobe alespon trochu ma, za 10 lete Kiu\Hyundai ma clovek do jiste miry take z rozdilu v cene vuci etalonu Golf/Corolla na trhu ojetin. Otazka je, kdybych byl v situaci, ze bych vybiral v tomto segmentu ojetinu, Tak bych mozna zvazoval I30 s atmo dvoulitrem, pokud bych nesehnal obstojneho Civica, Lancera s 1.8, prave protoze do Golfu V, bych za boha nevedel jaky motor vybrat,
aby to nebyla kasička a zaroven to trochu jelo (snad jedine CAXA s 90 kW) a corrola/ auris nejsou k mani s jinym benzinem nez 1.6 91 pozdeji 97 kW, coz je pro me malo. Mozna touto vylucovaci metodou nakonec nekdo k 10letemu korejci dojde a snad se pak ani moc nestydi:).
D
05. 7. 2019, 17:36 0To Ratan: Ja to beru, ze je Octavia I kult, problem je v tom, ze byla pomerne draha na to, co nabizela, ale to ji zrejme zustalo doted. Ruzne Lantry atd cenove spis odpovidaly Felicii s novou tvari v plne vybave, ktera i tak nebyla nic moc, nez stredne vybavene Octavii. Mne vzdycky na Skodovkach mrzi, kdyz se s nimi, povetsinou jen v praci, svezu, to ze v zakladu je to uplne hole auto se smesne slabym motorem. Uvedu priklad, jako vozidla na couracky po podniku mame Fabiie II pofacelift, rv 2010/2011, takze pro me z pohledu cloveka vlastnici japonske vozy 02 az 04 pomerne nove auto, a neni tam nic, proste nic. Dokonce ani central. Jasny beru, radio je k nicemu ve sluzebce na kratke trasy, ale motor 44kW je zoufalost a absence obycejne manualni jednozonove klimy a centralniho zamykani je tristni, vzdyt by nemuselo mit ani dalku, stacil by obycejny central. Jasne, vim, ze si clovek mohl objednat RS s 180k Tsi a ruznymi featurami, ale to je za takove ceny, ze uz si za to clovek mohl poridit opravdove auto. Ve finale je to vlastne uplne jedno, ja se s nikym nehadam. Napsal jsem svuj nazor a Mr. Beaster na to reagoval, ja nevim, kdo on je, stejne jako on nevi, kdo jsem ja a troufam si rict, ze jsme si navzajem zcela ukradeni:). Stejne tak nerozporuju, ze napr. Sephia se mohla ridit jeste hure nez OI, jenze v OI se zakladnim motorem 1.4 byla zejmena vybavou a dynamikou tragedie. Mno a ty lepe vybavene Octavky, se kterymi jsem prisel tehdy do styku, uz vypadaly pomerne slusne a jeli pekne, napriklad dobry znamy rodicu mel tehdy OI pofacelift s 1.8t s haldexem a pekne vybave, coz bylo tehdy auto za trictvrte milionu jen to hvizdlo, mozna i vic. Pro me to byl jako 15/16 leteho kluka supervuz, on na to ale dost nadaval, protoze prestupoval z P10 Gti a nebyl zvykly mit auto tak casto v servisu, nehlede na to ze SR20DE jelo lepe nez foukana 1.8 od VW v zakladnich 110kW. Proto me zarazi casto ta adorace Octavii. To jen pro vysvetlenou, je to ale uplne jedno, jde jenom o auta, takze to za hadku prece vubec nestoji:)
D
05. 7. 2019, 02:08 0Za tu sondu do minulosti dekuji. Tolik me to zaujalo, ze jsem jeste chvili googlil nejaky ty korejske specialitky z 90., co tu ruzne v diskusi padly. Tak napriklad Sephia mela motory od Mazdy z 323 BG,a to zadni zaveseni mi taky napadne pripomina stare Mazdy. Prvni Lantra zase motory od Mitsu. Tohle zas na tech autech oproti bezne dostupnejsi evropske konkurenci mohlo byt zajimave, ale je mi jasne, ze finalni provedeni bylo trochu zoufale.
D
04. 7. 2019, 19:24 0Uznávám,že v Korejcích z přelomu tisíciletí mám naježďéno nula nula nic. Jenom párkrát jsem viděl otevřenou kapotu nějakého Matrixe, tipuji tak 01 nebo 02 a přišlomi, že tam je navlas stejný motor jak v o 5 let starší 626. Koncepce elektriky byla taky podobna jak u Japoncu, proto jsem predpokladal, ze od nich tehdy Korejci kupovali knowhow a starsi licence - proto to pleteni Japonců. Zrejme tedy tehdy Korejci jeste hodne nezvladli starsi licence kloudne vyuzit. Jinak s koupi Octavie soukrome mate pravdu v porovnani s Kia, co do ztraty hodnoty vozu pri naslednem prodeji to je jasne.
D
04. 7. 2019, 15:45 0Skutečně pěkně napsaný test, libí se mi autorův sloh. Má to šmrnc a je to čtivé. Děkuji za příjemné čtení. To auto mi přijde fajn, jako nové proč ne. Jako ojetina s 200+ to bude stejná hrozba jako cokoliv jiného z dnešní produkce určené primárně pro evropský kontinent,tzn. maly turbomotor + periferni komponenty od "vyhlasenych" dodavatelů jako Valeo, magneti marelli apod.. Cena je prostě ceníková,podobně vybavenà octavia bude asi stát v konfigurátoru +- to samé. Zajímalo by me vlastně čím si Škoda získala historicky status něčeho lepšiho než koncern Hyundai/Kia. Nepřijde mi,že by Octavia I výrazně předčila tehdejší korejskou konkurenci. S korejci zkušenost prakticky nemám, ale zas o tolik horší už to být nemohlo. Jen osobně vím, že dobová konkurence nižší střední z Japonska, ať už Civic, Corolla nebo 323, byla výrazně lepší než Octavia I, kromě...zase kufru. Hmm,tak to bude tím kufrem asi.
D
19. 6. 2019, 12:47 0Naprosto souhlasim. Plati prakticky pro vsechny sestivalce. Navic 2.0 tdi, pokud to neni tedy nejaky bitdi se 176kW, na benzinovy sestivalec dynamicky vazne nema ani nahodou v thmotnostne srovnatelnem aute.
D
04. 6. 2019, 12:07 1Marketing is the art of selling shits.
D
02. 6. 2019, 15:41 3Toto, co rikate, samozrejme nejsou nijak zvlast nezname informace. Staci si precist Escape from Camp 14, zde je paseractvi mezi hranicemi KLDR a PRC popsano velmi dobre a to je rok cca 2005. Je to ostatne jedina forma preziti pro tamni spolecnost. Na youtube je take par tajnych necenzurovanych videii lidi, co je propasovali z KLDR ven do sveta, jak obrovska chudoba na ulicich zde panuje. Nikdo nezpochybnuje, ze Zapadni civilizace ma radu odsouzenihodnych praktik, nicmene za KLDR a par dalsimi zememi jeste nastesti v tomto ohledu znacne pokulhava. A jak je videt i podle Vaseho prispevku, vzhledem k tamni znicene spolecnosti, si ze Zapadu berou ruznymi pokoutnymi zpusoby jen to nejhorsi jako ten zminovany Speed. Zapad ma sva pro a proti. Statni ideologie v KLDR a PRC ma jen proti.
D
29. 5. 2019, 21:43 -1Laguna 3 ve verzi GT tedy s nataceci zadni napravou jezdi agilne a dobre jen pokud prestupujete z Laguny II, coz snad bylo auto s nejhorsim podvozkem ve stredni tride na svete. Nepredpokladam, ze u coupe by to bylo vyrazne lepsi. Podvozek je tam stejny jako u GT verzi 5dvirek. Do stredni tridy nepatri vlecena naprava dozadu a jednoduchy McPherson vpredu. V diskusi zaznelo IS a Kizashi. To zni podstatne lepe.
D
22. 5. 2019, 12:35 0Pravda,ze na trendu crossoveru neni nic pozitivniho,nicmene at uz to bude cokoliv, urcite to bude lepsi nez byla stara Puma. Tu opravdu za zadnou ikonu povazovat nelze. Ani ten motor, coz bylo asi jedine zajimave na tomto vehiklu, neni kdo vi co.
D
14. 5. 2019, 16:41 0Myslim,ze byla vyrabena porad v UK, ale jen uz je to z obdobi velkeho kamardsoftu s Renckem a ta kvalita sla obecne dolu. I kdyz jak rikate, za tricitku, je to trochu jedno:)
D
14. 5. 2019, 15:05 1:-). Tak ten Accord by nemel skryvat zadnou zaludnost,i kdyz ta cena je i na 6g. pomerne nizka,asi to bude tim,ze tech inzerovanych 250t km bude spis 400 soude dle hlavice radici paky:). Ta Primera se asi s majitelem kvuli kovomorce hned tak nerozdeli,protoze P12 mela antikorozni ochranu oproti p10 a p11 na mile lepsi,zato vsechno ostatni, kvuli cemu byly predchozi generace primer oblibene, vyrazne horsi. Tady uz totiz neni SR20DE a vetsina elektroniky neni od Densa ale od nejakych evropsky lumpen vyrobcu typu Valeo apod...
D
13. 5. 2019, 21:56 0Presne tak, vzdycky je k mani par kousku techto aut zachovalych od koroze. Corrolu jeste pred nastupem vvti,ktere se tolik nepovedly,takze 1.3 63 kw idealni. Almera N15 tam je jakykoliv benzin bez problemu,stejne jako civic. Jen Fix It Again Tony bych se radeji vyhnul,i zachovaly kousek bude vzdycky loterie kvuli mizerne elektroinstalaci uz z vyroby.
D
19. 4. 2019, 19:18 0Pekny clanek. Diky nemu jsem si take vsiml, ze jstu tu kdysi testovali i verzi s 2.0 tsi a tak si ho take rychle precetl. Pomerne me prekvapilo,ze Vam u 2.0 TSi prisla dynamika dobra. Ja z toho auta byl dynamicky naopak velmi zklaman. Zrychleni z p na 100 jeste docela slo,i kdyz od DSG jsem cekal tedy rychlejsi razeni, ale pak uz to bylo dost mdle a to jsem celou dobu jezdil se vsim ve Sport rezimu. K tomu jeste spotreba cca 11.5l,tak mi to nedalo a vyhledal si za kolik jezdi SUV s plnohodnotnymi motory a zjistil, ze v podstate za stejne ale s o dost zajimavejsi dynamikou a zvukem,napr takove qx70 s 3.7 V6. S tak malo foukanym benzinovym r4 se to auto evidentne trapilo,tak tento diesel tedy bude zrejme lepsi volba. Jinak podvozek a komforr vubec mi na rozdil od motoru prisel velmi dobry.
D
16. 4. 2019, 09:58 1Jako majitele tohodle Civica,co mate v nicku by Vas vlastnictvi neceho takoveho jako FoFo I mohlo dost vydesit. Jedine co bude lepsi je dynamika ale jen v pripade srovnani verze 1.6 civic vs 2.0 focus. Protoze 1.6 vtec jede vyrazne lepe nez zetec 1.6 od Fordu. V pripade Focusu Vas pak pravdepodobne prekvapi,co vsechno povazuje Ford za spotrebni material...touhle cestou bych urcite nesel. Vetsina benzinakh z teto doby toci pri dalnicni 130 na nejvyssi kvalt podobne. Nejmene snad Avensis 2.0 ale ten je na rizeni zas mimoradne nudny,ale ticho v interieru bude u strednj tridy urcite lepsi nez u kompaktu. Ostatne pod malou zatezi otacky nevadi, horsi je hluk od podvozku a aerodynamika.
D
15. 4. 2019, 17:25 1Dovolím si také přidat svou trošku do mlýna. Jako bývalý vlastník M6 i. generace s 2.3 benzín + znám někoho, kdo se stejné auto snaží provozovat ještě nyní, bych daný automobil raději nedoporučoval. Internetové zkazky o korozi jsou v tomto směru bohužel více než pravdivé.. moje auto shořelo vinou méně šikovného technika, když se mi snažil vyvařit prahy. Druhý kus, co má můj kamarád se nyní snaží před vrakovištěm zachránit nějaký jiný nešťastník vyvařením nejen prahů, ale i nosných částí karoserie...jízdně jinak velmi příjemné auto. Skvélé řízení a motor 2.3 má říz, krásný hluboký zvuk, jen tedy polyká olej a do cca konce roku má olejovou náplń jen 3,5l, což pravda není mnoho na daný objem.
Jsa aktualním vlastníkem Accordu 7g tourer s 2.0, mohu doporučit spíše. V porovnání s Mazdou 6 ztrácí jen v řízení, jinak podvozek je podobně sofistikovaný, vpředu lichiběžník, vzdau pětiprvek. Tourer bych s 2.0 nekupoval, při naložení se tomu už v nízkých otáčkách tolik nechce, ale sedan klidně, protože snad žádné jiné auto střední třídy se tolik neliší combi vs sedan jak právě Acco 7g. sedan je více jak o 150 kg liší a to už je znát. Měl jsem příležitost se svézt s 2.0 v sedanu a jede to vážně hodně dobře. 2.4 bude samozřejmě ještě lepší, ale do 100t včetně vstupního servisu nevím nevím, stejně tak naftu,i když platí cdti za spolehlivé, tak přece jen jako levná ojetina to není zrvna sázka na jistotu a hlavně motor je u Hondy vždycky to nejlepší. Acco 2.0 v sedanu jede pocitově stejně dobře jako 2.3 v M6. Jen ta spotřeba oleje a vůbec spolehlivost je prostě lepší.u Hondy.