načítám data...

naviculare

JménoDaniel Borský
BydlištěPraha 8
Registracepřed 6.7 rok.
Poslední aktivitapřed 5.9 hod.
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků232
Pozitivních komentářů u článků122
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Poslední blogy

Trochu jiný pohled na The8

17. listopadu 2019, 01:17 14 komentářů

Osmička u BMW obvykle znamená výjimečnost. Tak proč mi sakra nová osma připadá tak moc obyčejná?


Posledních 50 komentářů

Daniel Borský
včera v 10:17
2
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

U pětky je ten cenový rozdíl mnohem menší. Jak M340i, tak M340d stojí 1,7 milionu a 600 tisíc rozdílu oproti 320d mi přijde už opravdu hodně.

Daniel Borský
předevčírem v 20:14
6
BMW 320d: Díky za každé nové ráno

Já bych si jen dovolil poznamenat, že je tam napsáno v textu, že to jede překvapivě dobře, ale myšleno na dvoulitrový diesel, a je to tam napsáno asi třikrát za sebou. To je tak pro pořádek, když se tu bavíme o chápání psaného textu :)
Nicméně za tím, že reálně v provozu ani netřeba rychlejší auto než to, které udělá stovku za 6,8 s a jede 240, si tedy stojím.

Daniel Borský
19. října 2021, 14:12
2
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Ano, ten plastový Aero kryt jde dát dolů. Zásadně hezčí to však není ani poté.

Daniel Borský
15. října 2021, 14:54
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Heavysmoker: což o to, já bych takový trip klidně někdy zrealizoval, to takový problém není. Ale musel bys mi pomoct s přesvědčováním tady šéfový, že potřebuju zaplatit hotel v Bruselu, na otočku bych to asi nedal :)
Jinak i bez skutečné realizace se dá predikovat, u těch lepších EV s větším dojezdem, že budeš muset mít na 1000 km cestě minimálně 2 půlhodinové zastávky na rychlodobíjení. Takže pokud to spalovakem jezdíš za 10 hodin, na EV počítej minimálně s 11hod a to ještě za předpokladu, že nebudou žádné problémy u nabíječek. Můj osobní tip by byl reálně něco ke 12 hodinám. Pokud jezdíš nejčastěji právě tuhle trasu, tak pro tebe EV není a lépe poslouží klasický diesel.
Já osobně to mám spíš naopak, jezdím opravdu hodně, ale v drtivý většině se vejdu do 400-500 km za den. A v tomhle režimu už se s EV dá relativně fungovat.
Celý říjen mám jen a pouze elektrický testovacky a rozhodl jsem se, že všechny kilometry (cca 5 tisíc) zvládnu jen na elektřinu. Takže začátkem listopadu můžeš očekávat nějaký shrnující článek, jak se dá fungovat na elektřinu i při trochu náročnějším využívání auta. Sám jsem zvědavý na výsledek, jak budu či nebudu spokojen.

Daniel Borský
15. října 2021, 09:48
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Krab: minulý týden jsem přesně tohle udělal s BMW iX3. Jet po dálnici co to jde a pak zpátky v rámci limitů jaký to dělá rozdíl a co to udělá s dojezdem. Teď mám v ruce ten nejsilnější Enyaq a chystám se na totéž. Takže vydrž, výsledky budou.

Daniel Borský
13. října 2021, 10:19
3
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Já to vezmu od konce. To jak to jezdí na okreskach mě skutečně mile překvapilo. Způsob jakým to zatáčí jsem nečekal od tohoto typu auta. Jasně, o půlku menší 911, nebo třeba takový F-Type budou na točitých silnici hbitější o tom žádná. Ale LC umí zapůsobit tak, že člověk nemá šanci ani pomýšlet na to, že na takovou silnici vlastně primárně nepatří. Žádný ponořování přídě se nekoná, ani jsem neměl pocit premotivovaneho řízení (možná v tom nejostřejším režimu trochu, ale ono stačí jezdit na normal a funguje to už tak dobře) Sedlo mi to do ruky tak akorát. Kabrio má oproti kupé nějaký změny na podvozku, kvůli kterým je sice o 100 kg těžší, ale zase má nižší těžiště a o něco lepší rozložení hmotnosti. Když bych to měl s něčím porovnat, tak Conti GT je proti tomu parník, E500 Cabrio nemotorný medvídek, XK jako kočka domácí s mírnou nadváhou. GranTurismo/GranCabrio ve verzi Stradale se k tomu dá připodobnit s tím, že Lexus těží z toho, že je o generaci mladší. O něco lépe brzdí, míň se kroutí atd. Nejbližší konkurent je k tomu asi M850 od BMW. Ta bude jistojistě v každé situaci rychlejší a dravější a patrně i univerzálnější jako daily. Ale postav vedle sebe BMW a Lexus a hádám, že BMW si ani nevšimnu, že tam je. :) Co se mokra týče, tak nevím, já měl počasí úplně super, nicméně na mokru to bude chtít rychlé ruce. Krab to měl pár dní po mně a dost mu toho propršelo, takže bude vědět asi víc.
Edit: já si myslím, že pokud se ti líbí GranTurismo, tak tohle by tě nemělo zklamat :)
-
Komentář upraven 13. 10. 2021, 10:21:43

Daniel Borský
06. srpna 2021, 11:34
2
Subaru Outback Field ES: Král je mrtev, ať žije Outback

Tady v těch příčníky nejsou, proto mohou mít takovou nosnost. Integrované příčníky jsou vyhrazeny ostatním výbavám mimo Field
-
Komentář upraven 6. 8. 2021, 11:35:24

Daniel Borský
06. srpna 2021, 09:38
2
Subaru Outback Field ES: Král je mrtev, ať žije Outback

Hagusy jsou specifikum výbavy Field, která je zaměřena více outdoorově. Počítá se s tím, že by zde lidi mohli vozit třeba stan na přespání, proto užitečné zatížení střechy v této variantě činí asi 320 kg. Jiné výbavy mají rozdílné hagusy (a skoro poloviční zatížení). Stejně tak oplastování je maličko odlišné v jiných výbavách

Daniel Borský
05. srpna 2021, 08:04
2
Subaru Outback Field ES: Král je mrtev, ať žije Outback

Tabulku jsem doplnil. Jinak tahle konkrétní výbava Field vyjde podle ceníku na 1,17 mio

Daniel Borský
26. července 2021, 08:17
2
Lexus UX 250h Limited Edition: Hodně muziky za méně peněz

Protože mi taková fotka nepřišla důležitá (foto zadních sedaček je v tom předchozím odkazovaném testu). navíc jsem tam měl připnuté dvě dětské sedačky, které to zkreslují. Foto kufru mám v této podobě, jestli stačí pro představu.
-
Komentář upraven 26. 7. 2021, 08:19:51

Daniel Borský
18. června 2021, 15:04
2
Kia Sorento PHEV: Vlajková loď s (přebytečným) kabelem

Proti PHEV osobně nic nemám. Najezdím toho obvykle poměrně dost po městě, takže cestování na elektřinu jistě zvládnu využít. To, že je zde kabel přebytečný, bylo myšleno především ve vztahu k palubní nabíječce. Maximálně 3,3 kW opravdu omezuje veškeré nabíjení na doma. V práci bych nabíjet asi mohl, ale mám to štěstí, že se tam obvykle nemusím zdržovat tak dlouho, abych tohle konkrétní auto nabil. Navíc mám kousek od bytu veřejnou dobíjecí stanici od PRE, ale v současných cenách dobíjení by ty elektrické kilometry vyšly dost draho (pro neregistrovaného zákazníka 720,- a pro registrovaného necelé 300,-). Pokud by Kia nabídla nabíječku, která by zvládla někde mezi 6-7 kW jistě bych takové řešení neoznačil jako zbytečné a využíval bych to mnohem více.

Daniel Borský
17. června 2021, 12:19
2
Kia Sorento PHEV: Vlajková loď s (přebytečným) kabelem

Nevejdou ani zde. Kia to má vyřešené tak, že v prostřední řadě jsou Isofixy dva a další dva jsou ve třetí řadě.

Daniel Borský
09. června 2021, 08:32
1
Ptejte se: Šestiválcový sedan s pohonem zadních kol

Stinger bych doporučil rád, jezdí se mi s ním mnohem lépe než s Giulii. Nicméně je to liftback a ten je podle zadání nepřípustný.

Daniel Borský
26. května 2021, 12:29
1
Hyundai Tucson HEV vs. Toyota RAV4 Hybrid: Hybridní souboj střední váhy

Ano, sypu si popel na hlavu a už je opraveno, název je mi znám. A já si jdu vypnout pro jistotu automatické opravy :)

Daniel Borský
20. května 2021, 14:07
2
Kia Sorento 2.2 CRDi: Ihned k nastěhování

Měli jsme k testu i PHEV Sorento, které by mohlo by na poskakování městem ideální, má-li člověk kde nabít. Zanedlouho bude recenze i na něj. Tři dětské sedačky ve druhé řadě nebudou úplně bezproblémové, prostřední místo je spíš nouzové (není tam ani Isofix. Naopak Kia osadila isofixem obě místa ve třetí řadě, což nebývá zcela obvyklé. Pro dospělého tam místa nazbyt není, ale čtyřleté dítko v autosedačce jsem tam vezl a na nedostatek místa si nestěžovalo.

Daniel Borský
28. dubna 2021, 09:21
1
Po stopách čtyřdvéřových kupé

Ano, svým způsobem by se tam dala napasovat i Tatra. Ale nakonec jsem usoudil, že typický sedan, jak jej vnímáme, má spíš motor v předu

Daniel Borský
20. dubna 2021, 13:12
3
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Také jsem nepopisoval ulici nýbrž auto. :) Další fotky jsou z Povltavské a Radlické. Ujel jsem v tom nějakých 1000 km, takže jsem s tím projel mnoho ulic a silniček. Tenhle konkrétní popis situace se týká silnice 136 směrem na Černovice na Táborsku.

Daniel Borský
20. dubna 2021, 07:51
1
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Riderhenry:: ano, najezdím hodně kilometrů a spoustu po dálnici. Ale to je asi fuk, to se dá bez problémů zvládnout i s benzínem. Je to čistě pocitová věc, proč bych upřednostnil diesel. Těžko se to popisuje slovy. Je takový klidnější a pohodovější. Benzín je naopak divočejší provokativnější směrem ke svému řidiči. Ani jeden způsob není špatný, a jde jen o konkrétního člověka, co komu vyhovuje víc.
Ad spotřeba: s benzínovou 340i jsem v podobném jízdním režimu jezdil ke 12 litrům. Rozdíl se smazává, pokud člověk jede klidně. Tam se zážehová verze umí dostat klidně k 8 litrům, zatímco diesel si vezme mrzí 6,5 a 7 litry. O moc níž to nejde

Daniel Borský
19. dubna 2021, 13:09
2
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Překlep to není (ten byl v tabulce u točivého momentu - díky za upozornění krabe), čerpal jsem z oficiálních materiálů.

Daniel Borský
19. dubna 2021, 12:32
3
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

To jsem tam myslím nikde nepsal, že je to lepší než 340i. Naopak tam stojí, že správný auto nadšenec si půjde spíš pro benzín, který je bez diskuze skvělý. Pro způsob, jakým používám auta já, je však vhodnější tenhle diesel a proto bych já osobně šel do něj. Nic víc.
Ad cena: M340i a M340d stojí na korunu stejně. Váhově je na to benzín asi o 100kg lépe, avšak reálná dynamika v běžném provozu je prakticky stejná. Jen je rozdíl v tom, jak který motor působí pocitově.

Daniel Borský
19. dubna 2021, 11:39
4
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Tak snad abych to trochu dovysvětlil :) já to mám osobně s G20 trochu složitější. Velmi záleží na konkrétní konfiguraci, protože třeba taková 320xd a 330i pro mne byly zklamáním a ta auta se mi nelíbila. Na druhou stranu obyč 318d a pak vrcholná 340i mi přišly super. Tuhle 340d jsem si původně k testu vyprosil proto, že mi přišlo absurdní chtít za naftovou trojku 2,3 mega čekal jsem, že to spíš odsoudím než pochválím. Leč od prvních kilometrů jsem poznal, že to je zatraceně dobrá věc a vážně mě okouzlila trefila se mi do vkusu. Ve výsledku je to asi právě tohle auto, pro které bych si šel, kdybych měl zájem o 3er (a měl ty prachy).
Jo, tím tlačítek to asi vypnes, ale jak říkáš, vypíná se tím všechno. Když chceš jen a pouze Lane assist a ostatní systémy nechat v provozu, tak musíš přes displej (anebo jsem jen debil a nepřišel na to, jak to vypnout jednodušeji, to je taky pravděpodobná možnost :) )

Daniel Borský
24. března 2021, 11:26
1
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive: Závan časů minulých

Camry se rozhýbala na tachometrových 188 km/h. Víc to nešlo, omezovač byl vcelku nekompromisní

Daniel Borský
13. března 2021, 08:26
1
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Csaba: to mě trochu mrzí, že to vidíš takhle, ale nedá se nic dělat. To auto se mi vážně líbilo, což bylo pro mě překvapením, protože jsem vážně obával toho, že bude nedobré. Za textem si tak plně stojím.
Jerry: oproti O3 RS je tahle nová RS lepší prakticky ve všem. Je tišší, nemlátí odzadu, nehučí okolo zrcátek ve vyšších rychlostech, umí být pohodlnější, má sedačky na kterých se dá sedět a spoustu jiných drobností. Ne, není to žádná revoluce, ale je to auto, kde se zapracovalo na nedostatcích předchůdce a výsledkem je velmi dotažené auto. Ad cena, ono by bylo fér vycházet z ceny RS245, což je bližší auto než původní RS před sedmi lety. RS245 mělo silnější motor, VAQ a jeho cena byla 770 tisíc. To znamená, že rozdíl není 300, ale nějakých 120 tisíc.

Daniel Borský
10. března 2021, 08:45
1
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Body 3 a 4 lze spojit v jedno. V individuálním režim lze ten otravný zvuk vypnout. Škoda jen, že si to nepamatuje poslední nastavení a při každém nastartování tak musí člověk individual znovu zapínat.
K tomu infotainmentu, takhle jak to popisuje se choval právě v té Scale i Kamiqu, co jsem měl možnost vyzkoušet a bylo to na facku. I František v testu obyčejné Octavie, si stěžoval na toto chování. Já jsem to však v tomto RS skutečně nezaznamenal a všechno fungovalo, jak mělo, co bylo milé překvapení. Možná, se se jim už podařilo vychytat SW do použitelné podoby.

Daniel Borský
03. března 2021, 12:39
3
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Úplně v pohodě, vezmeš pírko, přilepíš vteřinovým lepidlem na špičku boty a simras :) teď po zimě ani nemusíš používat lepidlo, stačí se projít v nějakém pražském parku v trávě a organické lepidlo máš na botě během pár vteřin.

Daniel Borský
03. března 2021, 11:12
6
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Tohle auto nemá s ekologií nic společného. A ani nikdo netvrdí, že by mělo mít. Dokonce ani na stránkách Audi se u tohoto modelu o ekologii nemluví. Tohle je prostě a jednoduše 400 konove SUV jako každé jiné, s tím rozdílem, že se do něj nelijou mrtví dinosauři, ale nabíjí se ze zásuvky. Nic víc, nic míň. O ekologii v tomto případě nejde. Ne každé auto na baterky je o ekologii :)
-
Komentář upraven 3. 3. 2021, 11:14:53

Daniel Borský
03. března 2021, 09:25
4
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Bohužel nevznikla, neměl jsem u sebe žádného fotografa a žena mi řekla, že musím být padlej na hlavu, když po ní chci, aby stála v téhle zimě někde v zatáčce a čekala na fotku :)

Daniel Borský
03. března 2021, 09:21
2
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

To bohužel neumím posoudit, neb poslední iPhone, který jsem měl v ruce, byla čtyřka. V Audi to nicméně funguje tak, že člověk musí vyvinout jistý tlak na displej a vybrané políčko s funkcí vyloženě namáčknout. Nestačí jen prst přiložit. Společně s onou haptickou odezvou tak pocit "fyzického" tlačítka je skutečně velmi věrný.

Daniel Borský
03. března 2021, 08:09
2
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Ano, to je velmi trefné shrnutí. Audi ví, co má svým zákazníkům nabídnout. Přesně tak to je. Jinak k těm kolům, tady mi to ani tolik nepřijde, ale počkej si na test nové Octavie RS, která bude patrně někdy příští týden. Tam je ta kopie dokonalá.

Daniel Borský
26. února 2021, 11:32
1
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

Tipuju, že se jednalo o tento článek od Honzy:
https://www.autickar.cz/clanek/kdyz-chci-golfa-co-neni-golf/
Jinak nejenom 3.2, ale po faceliftu tam mohla být ta 3.6 FSI co se dávala do Superbů. Nicméně hádám, že těch moc nevzniklo. Aktuálně ani v celém Německu není žádný na prodej.

Daniel Borský
26. února 2021, 06:31
1
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

To já taky ne, však taky píšu, že to nedává smysl :)

Daniel Borský
26. února 2021, 06:29
1
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

Přece byste po mne nechtěli dva články po sobě v ranních hodinách :,D vždyť ta noc už je takový můj trademark :)

Daniel Borský
18. února 2021, 20:08
3
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Malý prostor u malého auta je asi normální. Jenže tohle není úplně tak malé, na délku je to stejně velké jako Golf, ale uvnitř je to menší než Polo. Klimatizace s kolečkem je ideální to souhlasím. Jen bych rád nějaký displej u toho, abych hned viděl kolik stupňů mám nastavených. Ve tmě se to blbě odhaduje. Nic víc, nic míň :)

Daniel Borský
17. února 2021, 10:49
1
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Velký otáčkoměr je fajn tam, kde ho využiješ. U RX-8 to bylo super, stejně tak to oceňuji u trojky s manuálem. U městského crossoveru s automatem mi však informace o otáčkách přijde zbytečná a uvítal bych místo ní raději velký analogový rychloměr. Ten digitální není špatný, ale musí se na něj přeostřovat zrak, zatímco kde se pohybuje ručička analogového rychloměru je vidět i bez přeostření. Ad klima. Mám raději, když je přítomen displej s číselnou hodnotou teploty, než abych za jízdy lovil kolečko a přemýšlel u neoznačeného políčka stupnice jestli je to 19 nebo 21 stupňů. Ale proti gustu, každému vyhovuje něco jiného.
-
Komentář upraven 17. 2. 2021, 11:51:44

Daniel Borský
05. února 2021, 13:23
1
Daniel Borský
20. ledna 2021, 11:13
2
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Jebka to úplně není, tak to vyznít nemělo. :) Chybi mi tam ale nějaká ta must have věc, kvůli které bych to musel chtít. Jako awd dobrý, ale osobně čtyřkolku nepotřebuju vůbec. za ten 1+ mio co stojí bych si uměl vybrat něco, co by mě oslovilo lépe. Něco co by mělo zajímavější motor, nebo lepší interiér, či bylo hezčí. Insignii bych si asi dal do srovnávací tabulky, ale jen abych zaplnil místo, reálně bych nad ní neuvažoval.

Daniel Borský
20. ledna 2021, 11:05
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Shodou okolností jsem A6 C5 měl nějakou dobu doma. Najel jsem na ni skoro čtvrt milionu kilometrů a do světa šla, když se počítadlo blížilo ke 400 tisícům. Mám tedy docela jasnou představu co obnáší provoz staré A6 a asi bych jej tazateli nemohl doporučit s čistým svědomím. A to jsem měl atmosférický benzínový šestiválec manuálem a prakticky bez výbavy. Navíc, podobně jako ten Mercedes či Volvo, zábavné to neni ani náznakem (pokud nejezdí celoročně na sněhu, tam je to naopak moc fajn). O generaci novější A6 na tom s provozními náklady není lépe. Ve svém okolí jsem měl jednu dvoulitrovou naftu a do 300 tisíc kilometrů až překvapivě dobré a nic moc vyjma základního servisu to nechtělo. Od 300 tisíc dál se to začalo sypat jak domeček z karet.

Daniel Borský
20. ledna 2021, 10:48
3
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Tak já si taktéž dovolím přidat svou trošku do mlýna. Insignia mě celkem zajímala, takže jsem dotlačil Františka, aby mi auto přivezl o den dřív a já na tom natočil ještě asi dvě stovky kilometrů pro nasátí dojmů. Takže v kostce. Motor svých 230 koní docela skrývá, jsou tam, ale rozhodně nesmíte čekat nějakou raketu na kolech. Pocitově působí, jak kdyby měl o nějakých 20, 30 koní míň. Podobný problém jako má Giulia, které jsem těch 280 koní fakt nevěřil. 2.0 TSI je proti tomu pohon pro vesmírnou loď. Automat není dobrý, pomalý a zbytečně moc kvaltu. Zato AWD systém je skvělý. Je až zarážející, co všechno si člověk může s takovým autem dovolit. Repertoár možností awd systému je opravdu široký. Od tzv. "Gripu až po kokot" až k rozvernému pohazování zádí. Ale ruku na srdce, je to celkem zbytečnost, neb to typický majitel Insignie těžko ocení. A fajnšmekr se o tenhle Opel zajímat nebude. Spotřeba je vyšší než by mohla být. Zpracování by také mohlo být o chlup lepší (škrábanec od přihrádky před voličem automatu mám na ruce doteď), ale žádná velká tragédie to také není. Sedačky vypadají sice skvěle, já jsem si však v nich pohodlí najít nedokázal. Osobně myslím, že bych měl být přesně cilovka pro tohle auto. Velký kombík/liftback se silnějším motorem a slušně nastaveným podvozkem, to je přesně auto pro mě. Kdybych jej nafasoval v práci, vůbec bych se nezlobil. Dal bych za to ale své peníze? Cena je sice celkem příznivá, ale svoje peníze bych za to asi nedal. Vybral bych si jinde.

Daniel Borský
13. ledna 2021, 11:40
1
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Mám na tu MPS podobné vzpomínky. Skvělý auto. Škoda, že najít rozumný kus už je dnes problém.

Daniel Borský
13. ledna 2021, 08:57
3
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Já si úplně nemyslím, že by Lego bylo zapomenuté auto, naopak. Jeho pověst jej předchází. A za druhé, měl jsem zkušenost jen s třílitrem v automatu a po dynamické stránce to pro mě bylo docela zklamání. Čekal jsem víc, přišlo mi to zdechlé. Věřím (a hlavně doufám), že Spec.B byl jistě mnohem lepší. Legacy by se mi sem hodilo možná o generaci novější ve verzi GT s foukanou 2,5. To jezdilo moc hezky pokud si dobře vzpomínám.

Daniel Borský
30. prosince 2020, 12:19
2
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Konkrétní účel jsem nezjistil, dcera to využívala jako madlo pokaždé když zahlásila: "Tatííí, já ci šmyk!" :-)

Daniel Borský
30. prosince 2020, 12:15
0
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Import pro Českou republiku zajišťuje (po pruserech, který tu zanechalo A.M.T) Jaguar Land Rover Austria. Proto máji všechny PR vozy rakouské značky. Ty, které mají české (nebo třeba jen převozní) značky jsou zapůjčené přímo od konkrétního dealera (nejčastěji od Dajbycha)

Daniel Borský
16. prosince 2020, 13:21
5
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Chase: za 11 měsíců roku 2020 se u nás prodalo 430 kusů A6, 461 kusů BMW 5 a 529 kusů Mercedesu třídy E. Naproti tomu Lexus prodal za stejné období 45 kusů ES, Volvo prodalo 39x S90, 27x V90 a 90 kusů V90CC. Jaguar udal přesně 9 kusů XF. Zdroj: svaz dovozců automobilů. Toliko ke zdrojům.
Ale jinak máš pravdu, ten úvod jsem napsal neobratně a prodeje jsou nedůležité pro sestavování tohoto čistě subjektivního seznamu. Prostě jsem tam chtěl zařadit tyhle čtyři konkrétní modely. Žádný hlubší důvod v tom není.

Daniel Borský
16. prosince 2020, 12:36
1
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Protože Lego je spíš střední třída a s americkou produkcí nemám bližší osobní zkušenost. Myslím, že takový Cadillac CTS druhé generace by se mi mohl velmi zamlouvat, ale nikdy jsem v tom nejel.

Daniel Borský
16. prosince 2020, 12:31
4
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Ano seznam byl primárně sestaven tak, aby tam byla auta, která už zmizela z našeho trhu nebo tu nemají přímého následovníka. Poznámka o nízkých prodejích byla jen jako postesknutí nad malou kreativitou dnešních zákazníků, ale uznávám, že to bylo špatně napsané. Samozřejmě, že by na seznamu mohl být Lexus GS, Volvo S80 i Jaguar XF. Dokonce mám ke všem třem jistý osobní vztah (k XF a GS pozitivní, k S80 poměrně negativní), protože jsem všechny tři měl tu možnost využívat delší časový úsek, nicméně takový seznam by mohl být nekonečný. A dnes jsem vybral tyhle čtyři vozy, příště třeba může přijít řada na tu další trojici. Nic víc, nic míň.

Daniel Borský
09. září 2020, 13:53
5
5 nejšerednějších supersportů planety

Já hlasuju pro Edonis. Skvělá technika v naprosto ohavném kabátě.

Daniel Borský
01. září 2020, 21:32
2
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Twingo RS nebo Panda 100HP jsou super. Ale tohle je výběr aut, který mají být obyčejný, nudný a u kterých mi bude úplně jedno, že je třikrát do měsíce někdo obejde klíčem a čtyřikrát za týden oparkuje. Jediný co na nich je trochu odlišný je právě ona motorizace. Mít hezkou Pandu 100HP, tak by mě takový zářezy na ni asi mrzely. Takže to vlastně má být úplný opak hezkého mikro hothatche.

Daniel Borský
01. září 2020, 21:01
3
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Tak jsme přece na Autíčkáři, přece bych vás tu nezatěžoval minikrapy, které jsou na každém rohu, na to jsou jiné weby :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem