načítám data...

naviculare

JménoDaniel Borský
BydlištěPraha 8
Registracepřed 6.2 rok.
Poslední aktivitapřed 2.4 hod.
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků214
Pozitivních komentářů u článků99
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Poslední blogy

Trochu jiný pohled na The8

17. listopadu 2019, 01:17 14 komentářů

Osmička u BMW obvykle znamená výjimečnost. Tak proč mi sakra nová osma připadá tak moc obyčejná?


Posledních 50 komentářů

Daniel Borský
předevčírem v 13:12
3
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Také jsem nepopisoval ulici nýbrž auto. :) Další fotky jsou z Povltavské a Radlické. Ujel jsem v tom nějakých 1000 km, takže jsem s tím projel mnoho ulic a silniček. Tenhle konkrétní popis situace se týká silnice 136 směrem na Černovice na Táborsku.

Daniel Borský
předevčírem v 07:51
1
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Riderhenry:: ano, najezdím hodně kilometrů a spoustu po dálnici. Ale to je asi fuk, to se dá bez problémů zvládnout i s benzínem. Je to čistě pocitová věc, proč bych upřednostnil diesel. Těžko se to popisuje slovy. Je takový klidnější a pohodovější. Benzín je naopak divočejší provokativnější směrem ke svému řidiči. Ani jeden způsob není špatný, a jde jen o konkrétního člověka, co komu vyhovuje víc.
Ad spotřeba: s benzínovou 340i jsem v podobném jízdním režimu jezdil ke 12 litrům. Rozdíl se smazává, pokud člověk jede klidně. Tam se zážehová verze umí dostat klidně k 8 litrům, zatímco diesel si vezme mrzí 6,5 a 7 litry. O moc níž to nejde

Daniel Borský
19. dubna 2021, 13:09
2
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Překlep to není (ten byl v tabulce u točivého momentu - díky za upozornění krabe), čerpal jsem z oficiálních materiálů.

Daniel Borský
19. dubna 2021, 12:32
3
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

To jsem tam myslím nikde nepsal, že je to lepší než 340i. Naopak tam stojí, že správný auto nadšenec si půjde spíš pro benzín, který je bez diskuze skvělý. Pro způsob, jakým používám auta já, je však vhodnější tenhle diesel a proto bych já osobně šel do něj. Nic víc.
Ad cena: M340i a M340d stojí na korunu stejně. Váhově je na to benzín asi o 100kg lépe, avšak reálná dynamika v běžném provozu je prakticky stejná. Jen je rozdíl v tom, jak který motor působí pocitově.

Daniel Borský
19. dubna 2021, 11:39
4
BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Tak snad abych to trochu dovysvětlil :) já to mám osobně s G20 trochu složitější. Velmi záleží na konkrétní konfiguraci, protože třeba taková 320xd a 330i pro mne byly zklamáním a ta auta se mi nelíbila. Na druhou stranu obyč 318d a pak vrcholná 340i mi přišly super. Tuhle 340d jsem si původně k testu vyprosil proto, že mi přišlo absurdní chtít za naftovou trojku 2,3 mega čekal jsem, že to spíš odsoudím než pochválím. Leč od prvních kilometrů jsem poznal, že to je zatraceně dobrá věc a vážně mě okouzlila trefila se mi do vkusu. Ve výsledku je to asi právě tohle auto, pro které bych si šel, kdybych měl zájem o 3er (a měl ty prachy).
Jo, tím tlačítek to asi vypnes, ale jak říkáš, vypíná se tím všechno. Když chceš jen a pouze Lane assist a ostatní systémy nechat v provozu, tak musíš přes displej (anebo jsem jen debil a nepřišel na to, jak to vypnout jednodušeji, to je taky pravděpodobná možnost :) )

Daniel Borský
24. března 2021, 11:26
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive: Závan časů minulých

Camry se rozhýbala na tachometrových 188 km/h. Víc to nešlo, omezovač byl vcelku nekompromisní

Daniel Borský
13. března 2021, 08:26
1
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Csaba: to mě trochu mrzí, že to vidíš takhle, ale nedá se nic dělat. To auto se mi vážně líbilo, což bylo pro mě překvapením, protože jsem vážně obával toho, že bude nedobré. Za textem si tak plně stojím.
Jerry: oproti O3 RS je tahle nová RS lepší prakticky ve všem. Je tišší, nemlátí odzadu, nehučí okolo zrcátek ve vyšších rychlostech, umí být pohodlnější, má sedačky na kterých se dá sedět a spoustu jiných drobností. Ne, není to žádná revoluce, ale je to auto, kde se zapracovalo na nedostatcích předchůdce a výsledkem je velmi dotažené auto. Ad cena, ono by bylo fér vycházet z ceny RS245, což je bližší auto než původní RS před sedmi lety. RS245 mělo silnější motor, VAQ a jeho cena byla 770 tisíc. To znamená, že rozdíl není 300, ale nějakých 120 tisíc.

Daniel Borský
10. března 2021, 08:45
0
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Body 3 a 4 lze spojit v jedno. V individuálním režim lze ten otravný zvuk vypnout. Škoda jen, že si to nepamatuje poslední nastavení a při každém nastartování tak musí člověk individual znovu zapínat.
K tomu infotainmentu, takhle jak to popisuje se choval právě v té Scale i Kamiqu, co jsem měl možnost vyzkoušet a bylo to na facku. I František v testu obyčejné Octavie, si stěžoval na toto chování. Já jsem to však v tomto RS skutečně nezaznamenal a všechno fungovalo, jak mělo, co bylo milé překvapení. Možná, se se jim už podařilo vychytat SW do použitelné podoby.

Daniel Borský
03. března 2021, 12:39
3
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Úplně v pohodě, vezmeš pírko, přilepíš vteřinovým lepidlem na špičku boty a simras :) teď po zimě ani nemusíš používat lepidlo, stačí se projít v nějakém pražském parku v trávě a organické lepidlo máš na botě během pár vteřin.

Daniel Borský
03. března 2021, 11:12
6
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Tohle auto nemá s ekologií nic společného. A ani nikdo netvrdí, že by mělo mít. Dokonce ani na stránkách Audi se u tohoto modelu o ekologii nemluví. Tohle je prostě a jednoduše 400 konove SUV jako každé jiné, s tím rozdílem, že se do něj nelijou mrtví dinosauři, ale nabíjí se ze zásuvky. Nic víc, nic míň. O ekologii v tomto případě nejde. Ne každé auto na baterky je o ekologii :)
-
Komentář upraven 3. 3. 2021, 11:14:53

Daniel Borský
03. března 2021, 09:25
4
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Bohužel nevznikla, neměl jsem u sebe žádného fotografa a žena mi řekla, že musím být padlej na hlavu, když po ní chci, aby stála v téhle zimě někde v zatáčce a čekala na fotku :)

Daniel Borský
03. března 2021, 09:21
2
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

To bohužel neumím posoudit, neb poslední iPhone, který jsem měl v ruce, byla čtyřka. V Audi to nicméně funguje tak, že člověk musí vyvinout jistý tlak na displej a vybrané políčko s funkcí vyloženě namáčknout. Nestačí jen prst přiložit. Společně s onou haptickou odezvou tak pocit "fyzického" tlačítka je skutečně velmi věrný.

Daniel Borský
03. března 2021, 08:09
2
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Ano, to je velmi trefné shrnutí. Audi ví, co má svým zákazníkům nabídnout. Přesně tak to je. Jinak k těm kolům, tady mi to ani tolik nepřijde, ale počkej si na test nové Octavie RS, která bude patrně někdy příští týden. Tam je ta kopie dokonalá.

Daniel Borský
26. února 2021, 11:32
0
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

Tipuju, že se jednalo o tento článek od Honzy:
https://www.autickar.cz/clanek/kdyz-chci-golfa-co-neni-golf/
Jinak nejenom 3.2, ale po faceliftu tam mohla být ta 3.6 FSI co se dávala do Superbů. Nicméně hádám, že těch moc nevzniklo. Aktuálně ani v celém Německu není žádný na prodej.

Daniel Borský
26. února 2021, 06:31
0
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

To já taky ne, však taky píšu, že to nedává smysl :)

Daniel Borský
26. února 2021, 06:29
0
Bazarový snílek: Podivnosti z temných zákoutí inzerce

Přece byste po mne nechtěli dva články po sobě v ranních hodinách :,D vždyť ta noc už je takový můj trademark :)

Daniel Borský
18. února 2021, 20:08
3
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Malý prostor u malého auta je asi normální. Jenže tohle není úplně tak malé, na délku je to stejně velké jako Golf, ale uvnitř je to menší než Polo. Klimatizace s kolečkem je ideální to souhlasím. Jen bych rád nějaký displej u toho, abych hned viděl kolik stupňů mám nastavených. Ve tmě se to blbě odhaduje. Nic víc, nic míň :)

Daniel Borský
17. února 2021, 10:49
1
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Velký otáčkoměr je fajn tam, kde ho využiješ. U RX-8 to bylo super, stejně tak to oceňuji u trojky s manuálem. U městského crossoveru s automatem mi však informace o otáčkách přijde zbytečná a uvítal bych místo ní raději velký analogový rychloměr. Ten digitální není špatný, ale musí se na něj přeostřovat zrak, zatímco kde se pohybuje ručička analogového rychloměru je vidět i bez přeostření. Ad klima. Mám raději, když je přítomen displej s číselnou hodnotou teploty, než abych za jízdy lovil kolečko a přemýšlel u neoznačeného políčka stupnice jestli je to 19 nebo 21 stupňů. Ale proti gustu, každému vyhovuje něco jiného.
-
Komentář upraven 17. 2. 2021, 11:51:44

Daniel Borský
05. února 2021, 13:23
1
Daniel Borský
20. ledna 2021, 11:13
2
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Jebka to úplně není, tak to vyznít nemělo. :) Chybi mi tam ale nějaká ta must have věc, kvůli které bych to musel chtít. Jako awd dobrý, ale osobně čtyřkolku nepotřebuju vůbec. za ten 1+ mio co stojí bych si uměl vybrat něco, co by mě oslovilo lépe. Něco co by mělo zajímavější motor, nebo lepší interiér, či bylo hezčí. Insignii bych si asi dal do srovnávací tabulky, ale jen abych zaplnil místo, reálně bych nad ní neuvažoval.

Daniel Borský
20. ledna 2021, 11:05
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Shodou okolností jsem A6 C5 měl nějakou dobu doma. Najel jsem na ni skoro čtvrt milionu kilometrů a do světa šla, když se počítadlo blížilo ke 400 tisícům. Mám tedy docela jasnou představu co obnáší provoz staré A6 a asi bych jej tazateli nemohl doporučit s čistým svědomím. A to jsem měl atmosférický benzínový šestiválec manuálem a prakticky bez výbavy. Navíc, podobně jako ten Mercedes či Volvo, zábavné to neni ani náznakem (pokud nejezdí celoročně na sněhu, tam je to naopak moc fajn). O generaci novější A6 na tom s provozními náklady není lépe. Ve svém okolí jsem měl jednu dvoulitrovou naftu a do 300 tisíc kilometrů až překvapivě dobré a nic moc vyjma základního servisu to nechtělo. Od 300 tisíc dál se to začalo sypat jak domeček z karet.

Daniel Borský
20. ledna 2021, 10:48
3
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Tak já si taktéž dovolím přidat svou trošku do mlýna. Insignia mě celkem zajímala, takže jsem dotlačil Františka, aby mi auto přivezl o den dřív a já na tom natočil ještě asi dvě stovky kilometrů pro nasátí dojmů. Takže v kostce. Motor svých 230 koní docela skrývá, jsou tam, ale rozhodně nesmíte čekat nějakou raketu na kolech. Pocitově působí, jak kdyby měl o nějakých 20, 30 koní míň. Podobný problém jako má Giulia, které jsem těch 280 koní fakt nevěřil. 2.0 TSI je proti tomu pohon pro vesmírnou loď. Automat není dobrý, pomalý a zbytečně moc kvaltu. Zato AWD systém je skvělý. Je až zarážející, co všechno si člověk může s takovým autem dovolit. Repertoár možností awd systému je opravdu široký. Od tzv. "Gripu až po kokot" až k rozvernému pohazování zádí. Ale ruku na srdce, je to celkem zbytečnost, neb to typický majitel Insignie těžko ocení. A fajnšmekr se o tenhle Opel zajímat nebude. Spotřeba je vyšší než by mohla být. Zpracování by také mohlo být o chlup lepší (škrábanec od přihrádky před voličem automatu mám na ruce doteď), ale žádná velká tragédie to také není. Sedačky vypadají sice skvěle, já jsem si však v nich pohodlí najít nedokázal. Osobně myslím, že bych měl být přesně cilovka pro tohle auto. Velký kombík/liftback se silnějším motorem a slušně nastaveným podvozkem, to je přesně auto pro mě. Kdybych jej nafasoval v práci, vůbec bych se nezlobil. Dal bych za to ale své peníze? Cena je sice celkem příznivá, ale svoje peníze bych za to asi nedal. Vybral bych si jinde.

Daniel Borský
13. ledna 2021, 11:40
1
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Mám na tu MPS podobné vzpomínky. Skvělý auto. Škoda, že najít rozumný kus už je dnes problém.

Daniel Borský
13. ledna 2021, 08:57
2
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Já si úplně nemyslím, že by Lego bylo zapomenuté auto, naopak. Jeho pověst jej předchází. A za druhé, měl jsem zkušenost jen s třílitrem v automatu a po dynamické stránce to pro mě bylo docela zklamání. Čekal jsem víc, přišlo mi to zdechlé. Věřím (a hlavně doufám), že Spec.B byl jistě mnohem lepší. Legacy by se mi sem hodilo možná o generaci novější ve verzi GT s foukanou 2,5. To jezdilo moc hezky pokud si dobře vzpomínám.

Daniel Borský
30. prosince 2020, 12:19
2
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Konkrétní účel jsem nezjistil, dcera to využívala jako madlo pokaždé když zahlásila: "Tatííí, já ci šmyk!" :-)

Daniel Borský
30. prosince 2020, 12:15
0
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Import pro Českou republiku zajišťuje (po pruserech, který tu zanechalo A.M.T) Jaguar Land Rover Austria. Proto máji všechny PR vozy rakouské značky. Ty, které mají české (nebo třeba jen převozní) značky jsou zapůjčené přímo od konkrétního dealera (nejčastěji od Dajbycha)

Daniel Borský
16. prosince 2020, 13:21
5
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Chase: za 11 měsíců roku 2020 se u nás prodalo 430 kusů A6, 461 kusů BMW 5 a 529 kusů Mercedesu třídy E. Naproti tomu Lexus prodal za stejné období 45 kusů ES, Volvo prodalo 39x S90, 27x V90 a 90 kusů V90CC. Jaguar udal přesně 9 kusů XF. Zdroj: svaz dovozců automobilů. Toliko ke zdrojům.
Ale jinak máš pravdu, ten úvod jsem napsal neobratně a prodeje jsou nedůležité pro sestavování tohoto čistě subjektivního seznamu. Prostě jsem tam chtěl zařadit tyhle čtyři konkrétní modely. Žádný hlubší důvod v tom není.

Daniel Borský
16. prosince 2020, 12:36
1
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Protože Lego je spíš střední třída a s americkou produkcí nemám bližší osobní zkušenost. Myslím, že takový Cadillac CTS druhé generace by se mi mohl velmi zamlouvat, ale nikdy jsem v tom nejel.

Daniel Borský
16. prosince 2020, 12:31
4
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Ano seznam byl primárně sestaven tak, aby tam byla auta, která už zmizela z našeho trhu nebo tu nemají přímého následovníka. Poznámka o nízkých prodejích byla jen jako postesknutí nad malou kreativitou dnešních zákazníků, ale uznávám, že to bylo špatně napsané. Samozřejmě, že by na seznamu mohl být Lexus GS, Volvo S80 i Jaguar XF. Dokonce mám ke všem třem jistý osobní vztah (k XF a GS pozitivní, k S80 poměrně negativní), protože jsem všechny tři měl tu možnost využívat delší časový úsek, nicméně takový seznam by mohl být nekonečný. A dnes jsem vybral tyhle čtyři vozy, příště třeba může přijít řada na tu další trojici. Nic víc, nic míň.

Daniel Borský
09. září 2020, 13:53
5
5 nejšerednějších supersportů planety

Já hlasuju pro Edonis. Skvělá technika v naprosto ohavném kabátě.

Daniel Borský
01. září 2020, 21:32
2
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Twingo RS nebo Panda 100HP jsou super. Ale tohle je výběr aut, který mají být obyčejný, nudný a u kterých mi bude úplně jedno, že je třikrát do měsíce někdo obejde klíčem a čtyřikrát za týden oparkuje. Jediný co na nich je trochu odlišný je právě ona motorizace. Mít hezkou Pandu 100HP, tak by mě takový zářezy na ni asi mrzely. Takže to vlastně má být úplný opak hezkého mikro hothatche.

Daniel Borský
01. září 2020, 21:01
3
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Tak jsme přece na Autíčkáři, přece bych vás tu nezatěžoval minikrapy, které jsou na každém rohu, na to jsou jiné weby :)

Daniel Borský
27. srpna 2020, 09:27
1
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: Když méně je více

Ano, konkurenty pro GLC jsou Q5, X3, Macan, Stelvio, XC60 apod. Prostě střední SUV. Osobně si však myslím, že největší konkurent je z vlastní stáje. Model GLB nabízí na podobném půdorysu víc místa a umí být levnější. Mám pocit že ho tam někde v kalendáři na podzim také máme, takže se o tom budeme moct brzy přesvědčit.
Určit etalon je složité, protože každý člověk má na auto jiné požadavky. Nicméně GLC nabízí natolik povedený mix všech vlastností, že má v mých očích k pozici etalonů asi nejblíže.
A cenově je to tak, jak říká Beastar, začíná někde na 1,2 mio. Do 1,5 se vejde hezky vybavený kus, viz konkrétní testované auto. To je fér nabídka.
Krab: nikde jsem nepsal, že je to sportovní. Jen že celkové sladění podvozku, řízení, převodovky a motoru je natolik povedené, že mě to auto bavilo i takových silnicích, na kterých bych to nečekal a překvapivě jsem si to dost užil.

Daniel Borský
27. srpna 2020, 08:28
1
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: Když méně je více

Zase buďme spravedliví. Volvo dohnalo německou prémii nejenom cenou, ale i svými kvalitami. XC60 je vážně dobrá a pokud bych si měl třeba vybrat mezi tím a Q5 od Audi, sáhnul bych po Volvu. Problém Volva je, že Mercedes je v každém ohledu ještě o kousek dál a dotaženejsi a v celkovém součtu to pak dělá překvapivě viditelný rozdíl. Umím si představit že v této kategorii dá někdo přednost XC60, protože to auto má co nabídnout. Já osobně bych šel však bez nejmenších pochyb pro GLC.

Daniel Borský
10. července 2020, 14:23
3
Škoda Superb Combi 2.0 TDI L&K: Společník pro každý den

Ano, číslo dojezdu na plnou nádrž působí uklidňujícím dojmem. To hybrid neumí :)

Daniel Borský
24. června 2020, 09:36
0
DS7 Crossback E-Tense 4x4: Luxus po francouzsku

Za cca 1.15 mio lze koupit sourozence P3008 a Opel Grandland X, oba mají stejný pohon jako DS7.

Daniel Borský
24. června 2020, 09:20
0
DS7 Crossback E-Tense 4x4: Luxus po francouzsku

13,2 je sice maximální kapacita, ale využitelných je cca 11 kWh.
Celkově jsem s DS7 ujel 860 km a ze zásuvky nabil 64.7 kWh. Dvakrát jsem dobil skoro do plna za pomoci spalovacího motoru.

Daniel Borský
07. června 2020, 11:16
3
Audi A5 Sportback S line 40 TDI: Kouzlo specifikace

V tomto konkrétním případě byla velká kola za nemalý příplatek, který dělal celých 94 600,-. V základu tahle A5 vyjíždí na 17' a bez příplatku se dá zvolit i jeden typ o palec větších.

Daniel Borský
07. května 2020, 11:21
3
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Ad cena: v absolutní hodnotě je 1.4 mio samozřejmě docela dost. Tím spíš, když taková cenová visí na modelu značky, u které jsme zvyklí spíš na low cost. Jenže když se na to podíváš optikou potentní šestiválec, super podvozek, pohon všech kol a velmi slušná výbava, pak snadno zjistíš, že nic moc jiného s takovými parametry nekoupíš (jako nové samozřejmě) A německý konkurent bude o dost dražší. Zrovna teď mám k testu A5 Sportback, s dvoulitrovou naftou, FWD a nic moc extra výbavě to stojí 1.95 mio. To je velký rozdíl. Jak říká Beastar, Stinger je alternativa, ne konkurence. Jeho prodeje nebudou zázračné a už prosakují zprávy, že nedostane nástupce. Takže o komerční úspěch nejspíš nepůjde, což však na jeho kvalitách nikterak neubírá.

Daniel Borský
07. května 2020, 10:20
1
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Tohle je asi dost individuální, záleží na tom, jak je zvyklý člověk sedět. Já mám 184 cm a v současnosti dobrých 15 kg nadváhy, ale s prostorem jsem ve Stingeru neměl nejmenší problém (a jak by mohli potvrdit mi kolegové, kteří si po mně přestavují v autech sedačky, jsem poměrně náročný životní prostor, mám dost specificky nastavenou sedačku). Na to mám jiné konkurenty, kam jsem se nemohl pořádně poskládat (zdravíme do Itálie :) )

Daniel Borský
29. dubna 2020, 08:46
2
Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO: Překvapivě dospělý

Cena se dle ceníku pohybuje od 620 tisíc (tabulku přidám až se dostanu k PC). Testovaná výbava executive je nejvyšší možná (připlatit lze jen za barvu) a vyjde na 690 tisíc. Nicméně už v tom základu je třeba adaptivní tempomat. A reálně se základ dá koupit mezi 550 a 580 tisíci, což není vůbec špatné. Otevřené víko kufru jsem cvaknul jenom takhle.

Daniel Borský
10. března 2020, 07:50
2
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

To je trochu zklamání krabe, já čekal, že doporučíš něco jako Mazdu RX-8 :)

Daniel Borský
06. března 2020, 10:55
0
Peugeot 208 GT Line 1.5 BlueHDi: Malý diesel, malé auto, velké překvapení

Za tabulku se omlouvám, ta mi vypadla. Dodám ji, jak se dostanu k počítači. Pro lepší orientaci, cena tohohle kusů byla někde okolo 550 tisíc.
Jinak I-Cockpit je samozřejmě o zvyku a věřím, že kdybych jezdil Peugeotem každý den, asi by mi to nevadilo tolik (až na to zachytávání kolena o volant). Já jsem s Peugeoty s tímto interiérem najel jen něco mezi 10 a 15 tisíci km, v některých modelech je to lepší, v jiných horší, ale ideální pozici, kdy bych si řekl, jo takhle je to super, jsem nenašel ještě ani jednou. A to jsem o centimetr menší než je tvých 185.

Daniel Borský
27. února 2020, 16:50
0
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Dám ti nápovědu: přidej 4 válce, motor posuň kousek dopředu, směrem ke středu auta a k pohonu zadních kol, přidej i ta přední :)

Daniel Borský
19. února 2020, 15:03
2
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Martin Martin: dovolím si menší komentář k tvému příspěvku, neboť si myslím, že jsme se tak úplně nechopili. Za prvé, vůbec netvrdím, že X4 M40i je sportovní auto. Skoro bych řekl, že slovo sportovní jsem v celém textu ani jednou nepoužil. Je to zkrátka a dobře SUV, které se opravdu skvěle řídí a svému řidiči zprostředkuje jízdní zážitky, které jsou na tuto kategorii zcela nevídané a bez problémů by obstálo co by řidičský stroj klidně i v kategorii sedanů. Ale to neznamená, že je sportovní. Ano, je to kompromis, přesně jako jsou kompromisem GT auta (které asi také těžko můžeme považovat za sporťáky, byť k nim mají tvarem karoserie velmi blízko), ke kterým X4 přirovnávám. Za druhé souhlasím, že velké auto, by mělo být primárně pohodlné. Ale požadavky na jízdní komfort X4 také plní na výbornou, navzdory všem M znakům, kterýma je oblepena. Jediným problémem jsou větší kola, které z podstaty věci neumí velký a ostrý nerovnosti odfiltrovat. Ale to je problém i velkých a pohodlných korábů, co jsou na velkých kolech.
Edit: sorry, špatné vlákno
-
Komentář upraven 19. 2. 2020, 15:04:36

Daniel Borský
13. února 2020, 17:16
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Matěj: samozřejmě, jak jinak :)
bkralik: jednou jsme zvládli dojet s kamaradovou RX-8 až do Chorvatska. Cesta tam a zpátky za 9.5l. hádám, že to je světový rekord pro Wankel :)

Daniel Borský
13. února 2020, 16:57
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Praha - Budějovice, Audi S8 V10 průměrná spotřeba 17.5l ale je pravda, že jsem tech 160 km zvládnul asi za 55 minut :)
-
Komentář upraven 13. 2. 2020, 22:09:48

Daniel Borský
13. února 2020, 13:03
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Když si vzpomenu jak otřesný je druhý Leaf, tak se úplně bojím, co je zač tenhle první :)

Daniel Borský
05. února 2020, 08:44
1
Ptejte se: Osmiválcové GT jako dárek

Martin: myslím, že velice podceňuješ mou vrozenou lenost. :) Abych strávil půl hodiny vymýšlením a sepisováním imaginárního dotazů a pak na něj ještě vymýšlel odpověď, na to jsem moc pohodlný. Tím spíš, když stačí otevřít mail, dát CTRL+C a CTRL+V a mít o starost méně. Těch dotazů chodí poslední dobou fakt hodně (nevím jestli existuje ještě jiný online magazín, který odpovídá aktivně na dotazy čtenářů), klidně by mohla tato rubrika vycházet obden a pořád by bylo na co odpovídat.

Daniel Borský
04. února 2020, 13:08
1
Kia Proceed GT Line: Tohle mi stejně nikdo neuvěří...

Moc nevím o jaké válce je řeč, ale 1.5 TSI je suverénně a s velkým náskokem nejhorší motor ve své kategorii. Měl jsem tu čest už minimálně v deseti autech a nefungoval nikde. Nevím čím je to způsobeno, předchozí 1.4 TSI byl zase naopak moc fajn motor.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Oldsmobile 98 Regency  1981
Oldsmobile 98 Regency

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem