načítám data...

naviculare

JménoDaniel Borský
BydlištěPraha 8
Registracepřed 8.7 rok.
Poslední aktivitapřed 6.0 hod.
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků284
Pozitivních komentářů u článků173
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Poslední blogy

Trochu jiný pohled na The8

17. listopadu 2019, 01:17 14 komentářů

Osmička u BMW obvykle znamená výjimečnost. Tak proč mi sakra nová osma připadá tak moc obyčejná?


Posledních 50 komentářů

Daniel Borský
06. září 2023, 18:01
0
IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine

Já se moc nepotřebuju v ničem utěšovat. Jen nemám zatím zkušenost s žádným čínským vozem, který by strčil do kapsy zavedené značky. Nic víc, nic míň. Až se to stane, rád o tom napíšu, ale zatím nemohu sloužit, takže logicky nemám na čem vystavět to správně nadšení pro věc.

Daniel Borský
06. září 2023, 17:28
3
IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine

O obecné předzvěsti velkých změn, co se opanovaní trhu čínskými vozy týče, čtu v periodikách už dobrých 12-15 let. Za tu dobu však nic převratného nestalo. Žádná dechberoucí ofenziva však zatím nenastala. A upřímně nevidím ani nějakou zásadní revoluci ani v těch cenách. Třeba MG ZS je sice o něco levnější než nejbližší konkurence, ale uživatelsky odpovídá zhruba tak Peugeotu 307, což už je poměrně letité evropské auto. Možná MG4 bude revoluční, kdo ví, s tím však zatím nemám bližší zkušenost. Takže dokud nebudu mít osobní zkušenost s něčím, co bude stát za to, patrně si svou skepsi ohledně invaze čínských výrobců s dovolením ještě chvilku ponechám.

Daniel Borský
27. srpna 2023, 17:52
1
BMW Z4 sDrive20i: Jak si zařídit léto po celý rok

Výkonově jistě bude rozdíl markantní. Mně ale šlo spíš šlo o mrštnost v zatáčkách, jakože ten čtyřválec nebude o tolik hbitější než šestiválec, aby to běžný uživatel poznal, byť je o 100 kg lehčí, oproti té silnější verzi

Daniel Borský
02. srpna 2023, 12:51
1
Suzuki Swace: Šetřílek se známou tváří

Zde informace o kapacitě akumulátoru

Daniel Borský
26. července 2023, 14:04
1
Fiat 500e: Odlišný přístup, podobný výsledek

Cena konkrétního testovaného kusu je v tomto případě ne zcela relevantní neb se jednalo o úvodní edici, která už teď není přímo v nabídce.

Daniel Borský
14. července 2023, 14:43
2
Historie PHEV: To nejlepší nebo nejhorší řešení?

Jen pro pořádek, 1100 km po dálnici v hybridni RAV4 za zhruba 6,5l

Daniel Borský
03. května 2023, 14:33
1
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid: Staré jméno novým kouskům naučíš

Tabulka doplněna. Foto zadních sedaček jsem pořídil, bohužel se úplně nezadařilo a není tam prakticky nic vidět. Ale až se večer dostanu k foťáku, přidám aspoň sem do komentářů.

Daniel Borský
08. března 2023, 13:48
1
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Superb netřeba, do toho Defa se tahle sedačka vlezla zcela bez potíží :) a minulý týden do nové X1 vlastně také. Bronco má trochu zvláštně přístupný Isofix, takže ta sedačka tam nezapadne jak je běžné. ad velikost 5. dveří u Defenderu, musím přiznat, že mě za celý týden asi ani jednou nenapadlo, že jsou malé a to jsem tam převážel hodně věcí. Jediné, co mi na nich vadilo, byl fakt, že nejsou elektrické, takže se člověk pokaždé trochu ušpinil od kliky, když se potřeboval dostat do kufru.

Daniel Borský
08. března 2023, 13:14
2
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Bronco shodou okolností testujeme právě teď a s tvrzením, že jde o zcela dostatečně rodinné auto bych byl trochu opatrný. Určitě tak půjde využívat, ale člověk se musí připravit například na okopávání zad od dětí...

Daniel Borský
08. března 2023, 11:12
1
Land Rover Defender 130 D300: Svatý grál nalezen

Tabulka doplněna, foto asi bohužel nemám.

Daniel Borský
01. února 2023, 09:00
5
Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?

Jasně, údržba a provoz starého auta jsou náročnější, tím spíš pokud se jedná o luxusnější třídu. Ale o to mi primárně nešlo. Hlavní myšlenka byla co do morálního zastarávání. Když bychom v roce 2000 postavili vedle sebe tehdejší Focus a Escort z roku 82, tak by to byly naprosto jiné světy, které měly společné tak asi kola a volant. Dneska, když vedle sebe postavím Octavii 2 a Octavii 4, tak myslím, že rozdíl už nebude zdaleka takový jako dříve.

Daniel Borský
26. ledna 2023, 09:40
2
Autíčkářův týden: Opel Astra kombi, Renault Austral a Suzuki Jimny s pěti dveřmi

To jsem zkusil letos v létě a musím říct, že jsem se do SUV sbalil stejně bezproblémově, jako bych se sbalil do kombíku. Čtrnáctidenní dovolená, dvě malé děti a úplně v pohodě to pobralo i SUV

Daniel Borský
25. ledna 2023, 10:33
1
Mazda CX-60 PHEV: Krok do neznáma

Tentokrát byl výběr foto lokace z nouze ctnost. Potřeboval jsem dojet od myčky tak, aby se nezasvinilo celý auto od břečky a tohle byla nejbližší možnost :) fotek interiéru jsem měl více, bohužel vyšly nedobře a nepovedlo se mi z nich více vytáhnout.

Daniel Borský
18. ledna 2023, 12:31
1
Mercedes-AMG EQE 43 4Matic: Na prahu budoucnosti

Já myslím, že každé auto, které má skoro 500 koní žere, když se mu šlape na krk. Pro srovnání s prvním CLS 55 AMG, který má na chlup stejný výkon, o něco málo nižší točivý moment a je o 700 kg lehčí, jsem také jezdil se spotřebou 20+ . Nejsem zrovna ten typ člověka, který by uměl jezdit nějak úsporně ve chvíli, kdy má pod pravou nohou pětisethlavé stádo. Rád si to užiju, proto je třeba brát tyhle hodnoty trochu s rezervou.

Daniel Borský
18. ledna 2023, 11:25
1
Mercedes-AMG EQE 43 4Matic: Na prahu budoucnosti

Jak se spotřeba mění bohužel nevím. Já s tím jezdil poměrně dost nestandardně, takže mám představu spíš o té horní hranici spotřeby, což je někde u 35 kWh.

Daniel Borský
18. ledna 2023, 09:36
1
Mercedes-AMG EQE 43 4Matic: Na prahu budoucnosti

Na sněhu (zápůjčka se trefila do toho prosincového týdne, kdy nasněžilo) velmi ochotně, a překvapivě čitelně. Na suchu jsem to nezkoušel. Ale hádám, že by to asi taky nějak šlo.

Daniel Borský
28. prosince 2022, 14:22
6
Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování

Rozdíl 2 litrů není tak moc, to je pravda. Jenže vezmi v úvahu, že Lexus je o hodně (opravdu hodně) větší, těžší a taky je to AWD. Navíc jak jsem předeslal, ten můj jízdní režim byl na spotřebu opravdu náročný. Osmiválcové BMW (s několika jsem už jezdil) by si vzalo 15+ při tomto způsobu cestování.

Daniel Borský
28. prosince 2022, 10:36
2
Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování

Já to mám jednoduché, líbí se mi oboje :)

Daniel Borský
23. listopadu 2022, 10:43
1
Mini Cooper S Cabrio: Posel dobré nálady

V kabině bez střechy velmi teplo, i se staženými okny, se to zvládne vytopit. Vítr v kabině, tak do 80 km/h se dá sedět i vzadu, pak už se tam vítr začne trochu točit. Pokud se jede jen ve dvou, tak zhruba do 120 se dá rozumně bez větrné clony. Nad tuto rychlost už je lepší clonu nandat.

Daniel Borský
02. října 2022, 12:43
1
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Pořád tu jsou malý hatchbacky, který tohle umí. Už jsou dostatečně rychlé, aby člověka pobavily, ale ne zase tak rychlé, aby ho vyděsily. Například VW Up! GTI nebo Suzuki Swift Sport. Jen už o nich dnes neříkáme, že jsou to hot hatche v pravém slova smyslu, neb se tahle kategorie skutečně v posledních letech posunula někam dál. Ale stále takové auto můžeš najít i mezi novými.

Daniel Borský
29. září 2022, 14:35
1
Autíčkářův týden: Nové eMko od BMW, hybridní AMG a švédská legenda v novém

Ano, je to tak. Generace W203 měla nejširší možnosti pohonných jednotek, co se AMG modelů týče. Nejdříve šestiválcová C32, pak pětiválec C30 CDi a na konec atmosférický osmiválec C55

Daniel Borský
25. srpna 2022, 09:59
1
Toyota Aygo X Limited: Upřímné malé autíčko

Ano, Ignis je asi nejbližší soupeř.

Daniel Borský
25. srpna 2022, 09:51
1
Toyota Aygo X Limited: Upřímné malé autíčko

Samozřejmě, že ne. Nové narostlo o 5 cm. Vůbec nevím, kde se mi tam vzalo takové numero a za mystifikaci se omlouvám :)

Daniel Borský
23. srpna 2022, 07:02
2
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Ano Stellantis nastavil ceny v nové generaci svých modelů poměrně sebevědomě, ať už se bavíme o Peugeotu 308 či právě Astře, o tom není pochyb. Nicméně srovnání s i30, Scalou či Meganem není tak úplně fér. I30 je 6 let starý model na konci životního cyklu. Mégane je 6 let starý výběhový model. Jediná Scala je trochu modernější, i když ji teď čeká facelift. Ale zas stojí na menší platformě a místy je to poznat. Když se podívám na přímou konkurenci, která prošla v poslední době nějakou obměnou, tak Leon stojí nejméně 524k, Corolla 582k, Golf 608k. A mezi ně Astra za 540k celkem zapadá. Jo, auta jsou teď drahý.

Daniel Borský
05. srpna 2022, 10:35
5
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

Krásná diskuze, jen co je pravda. Skoro mě to odradilo, pod nánosem tohohle nesouvisejícího balastu, odpovídat na jednotlivé dotazy z diskuze. Ale co už, lepší už to asi nebude, jak tak koukám. Nicméně...
Beran: ano, vytopit či vychladit dopředu není problém, mělo by to fungovat i skrze aplikaci MyŠkoda (to jsem však nezkoušel)
Sch: vzhledem k tomu, že s hybridní Toyotou mám něco málo (spíš teda hodně) odjeto, tak si dovolím tvrdit, že Corolla by podobný jízdní režim zvládala se spotřebou minimálně 6,5l možná i trochu víc
Junior: výkonově odpovídají naftovou Octavii 4 jsem nezkoušel (RS TDI se mi do rukou nedostala), nicméně silnější naftový Superb mi v tomto režimu bere 7+, Kodiaq 8+. Pro srovnání, Octavia se mi v rámci testovacího týdne překrývala s dříve testovaným BMW 220d. Přičemž jsme jednu cestu po dálnici absolvovali v závěsu hned za sebou. Vzhledem k tomu, že jsme pospíchali s dítětem k doktorovi, tak to byla velmi svižná jízda, přičemž finální výsledek spotřeby byl; Octavia 5,5l + 3,7 kWh a BMW 6,6l nafty
kotzitzaq: Octavia je mnohem lépe odladěná než Superb. Nejspíš za to může modernizovaná platforma, která je na elektrifikaci vhodnější, než starší základ Superbu, kde to občas vypadá, že ten hybrid tam původně vůbec neměl být a nacpal se tam jen pro to, aby se neřeklo. Octavia funguje mnohem lépe jak podvozkově, tak nemá ani dřívější problémy s trakcí (pravda, na sněhu jsem s tím nejezdil) -> to je zároveň odpověď i pro Sato, proč raději Octavii a ne Superb

Daniel Borský
31. července 2022, 14:05
5
BMW 220d: Tenká hranice

Potíž je v tom, že přesně já bych měl mít z redakce pro tenhle setup největší pochopení. Najezdím mezi 60-70 tisíci km ročně, často na delších cestách, na kterých si rád občas sjedu z dálnice na hezkou okresku, abych si zpříjemnil cestu. Teoreticky by tedy konkrétně tahle dvojka měla být naprosto ideálním autem pro mě. Ale prakticky by mě ani nenapadlo nad takovou konfigurací uvažovat.

Daniel Borský
14. července 2022, 09:21
1
Peugeot 308 SW GT BlueHDI 130: V barvách Francie

Nic zvláštního, takovou tu běžnou klasiku. Britax Romer Kidfix 2S. A prostě tam malá neposkladala nohy, dokud jsem si nepřitáhl já sedačku k volantu.

Daniel Borský
08. června 2022, 10:59
2
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI: Umění kompromisu

Jachtu jsem netahal (i když rád bych). Spíš to bude mít co docineni s vyšším rychlostním průměrem (ale zase nic extrémního, takovéto když držíte cestovní 160). Ono i v zákonném limitu si do na dálnici vzalo těch 8 až 8,5l. Je to prostě dvoutunová cihlička
-
Komentář upraven 8. 6. 2022, 11:09:12

Daniel Borský
26. května 2022, 08:40
2
Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě

Ano, ta je obsažená v těch prstech jedné ruky - AR Giulia, Audi A4/A5, BMW 3 a Kia Stinger. To je dnes vše, co má ve střední třídě více než 4 válce (a je u nás oficiálně dostupné)
-
Komentář upraven 26. 5. 2022, 08:42:16

Daniel Borský
26. května 2022, 08:17
2
Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě

Volvo jsem měl za prémiovou značku, proto jsem S60 vynechal, i když jednu šestiválcovou XC60 mám v blízkém okolí a vždy jsem byl fascinován, jak se jim tam povedlo nacpat tu řadovou šestku napříč...

Daniel Borský
25. května 2022, 18:21
1
Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě

Což, já se toho jistě nebojím, a 300C/Thema i Charger jsou velmi milé vozy. Je mi to osobně nepřijde moc jako konkurence Superbu či Passatu (střední třídy obecně), ale řadil bych to spíš o kategorii výš

Daniel Borský
25. května 2022, 18:04
2
Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě

Spíš protože je to akorát o chlup horší Passat, ale pokud si ho tam přejete, nějak vymyslím, jak ho tam dopsat :)

Daniel Borský
25. května 2022, 13:44
2
Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě

Ano, mezi lety 2000-2010 by se to našlo víc, já jsem si dal hranici max 10 let stáří, proto se toho spoustu nevešlo. Ano, Renault by tam mohl být, nicméně hledal jsem primárně sedany či kombíky, jakožto lépe uchopitelné zástupce střední třídy. A najít v trojkové Laguně, co není kupé, 3.0 DCi nebo dokonce 3.5 V6 je úkol hodný Sherlocka Holemese. Pár aut vzniklo, ale je to prakticky nesehnatelná věc. Aktuálně je v celé Evropě k dispozici jeden kombík s naftovým šestiválcem. Peugeot skončil se šestiválci při příchodu 508. V seznamu se mohlo objevit ještě Subaru Outback s 3,6, ale s tím jsem nikdy nejel, takže nemám osobní zkušenost, jak funguje.

Daniel Borský
21. dubna 2022, 09:12
2
BMW M440i xDrive Gran Coupé: Perfektní společník

Mě to obvykle také nechává v klidu. Zrovna teď mi stojí před domem poměrně silný (460 koní) třílitr, u kterého se většinu času motor jen tak klidně převáluje a neláká k žádným divočinam. BMW bylo pravý opak. Těžko říct čím to. Možná kvůli svému projevu, ten motor má rád otáčky, hezky zní, má velmi rychlé reakce a chuť do života. Tak proč mu nedopřát, že? :)

Daniel Borský
13. dubna 2022, 14:31
2
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV: Z vyzyvatele šampionem

Doplněna cena testované specifikace. Cena za verzi s tímto rozložením interiéru jako na fotkách je od 720 tisíc.
-
Komentář upraven 13. 4. 2022, 14:34:28

Daniel Borský
07. dubna 2022, 10:47
2
Autíčkářův týden: Trochu jiný Lotus, ostrá Toyota a nový motor pro krásný Mercedes

Točivý moment tady chybět nebude. Tenhle dvoulitr má mít 480 Nm, což je o 20 víc, než měl pětilitr (M113) v generaci R230. Každopádně je to spíš takové doplnění nabídky si myslím, kdo chce, může si stále vybrat ze dvou osmiválců. Bonusem pro čtyřválec může být fakt, že je to zadokolka, kdežto osmiválce jsou výhradně jako 4x4.

Daniel Borský
06. dubna 2022, 17:36
3
Peugeot 508 PSE: Lev s ostrými drápky

MBMB: BEV bych do toho asi netahal, tam se dle mého neprotíná cilovka zatím.
Habakukk: ano, to nerozporuju. Přidaná hodnota prémie (nebo prestiž) je něco, za lidi rádi připlatí, to je úplně v pořádku. Jen si nemyslím, že by to mělo nějak ovlivňovat cenotvorbu Peugeotu, protože ten, kdo je reálný zákazník třeba BMW nebo Mercedesu, vůbec nebude nad nějakým Peugeotem ani uvažovat. Dost pravděpodobně nebude ani vědět o jeho existenci. Prostě si ta auta v reálném světě vůbec nekonkurují a do zelí si nepolezou. Cenu 440 jsem zmínil jen pro elementární představu pro někoho, kdo se úplně neorientuje v aktuálních cenících.
508 PSE má velmi úzký okruh potenciálních zájemců, kteří se rekrutují z lidí, kteří bytostně odmítají německou prémii nebo uvažují nad alternativou třeba k tomu Arteonu. Nic víc, nic míň. Jsem skoro až překvapen, že se jich tu už povedlo asi 10 prodat.
To jestli si bude či nebude držet cenu, to si v dnešní době, kdy se ceny všech ojetin zbláznily, vůbec netroufám odhadovat.
Rock: kupodivu se mi za celý týden nepovedlo 508 ani jednou vybít tak, že by elektromotory nepomáhaly. Skoro bych si tipnul, že to ani nepůjde, ten výkon bude dostupný pořád. Ve sportovním režimu to dobíjí jak vzteklé.

Daniel Borský
06. dubna 2022, 14:10
3
Peugeot 508 PSE: Lev s ostrými drápky

Nepozoroval jsem nějaký výrazný hluk, který by mne obtěžoval ani ve vyšších rychlostech. Ale každý má trochu jiné ucho a vadí mu jiné typy zvuků. Chtělo by to osobně vyzkoušet. Až někde okolo 215 km/h se začalo ozývat výraznější ševelení. Ale ne takové, které by mi vadilo. Třeba taková AR Giulia vydává pro mě nepříjemné zvuky už někde okolo 170 km/h

Daniel Borský
06. dubna 2022, 14:06
2
Peugeot 508 PSE: Lev s ostrými drápky

Je to tak, cena je vysoká a bude akceptovatelná asi jen pro fanoušky značky. Ostatně samotný importér si je toho vědom, proto není v běžné nabídce, ale jen na individuální objednávku. Celý týden jsem si též říkal, že ta cena je dost vysoká. Ale pak jsem si otevřel ceníky nejbližších konkurentů a zjistil, že vlastně stojí dost podobně. Kia Stinger 1,5 milionu, Arteon R, po dovybavení skoro dva. Peugeot za 1,7 tak vlastně zapadne přesně mezi ně. Jasně je tu ještě německá prémie, zrovna teď máme v redakci M440i, což je odpovídající auto, jenže to už je za 2,2 milionu

Daniel Borský
06. dubna 2022, 02:13
1
Daniel Borský
16. února 2022, 10:43
1
Peugeot 2008 1.5 BlueHDI EAT8: Až vyrostu, budu král

Sorry, to je překlep. Jezdil jsem za těch 5,2. Jdu to opravit.

Daniel Borský
05. února 2022, 22:22
2
Audi Q4 40 e-tron: Vraťte mi mé Audi

Naši tou dobou měli oba služebáky, a ta A6 jen smutně postávala na ulici a nikdo s ní nejezdil, takže jsem se jí rád ujal :) 2.8 V6 s manuálem v relativně základní výbavě. Zážitků mnoho, možná by to na nějaký článek i vydalo, když bude čas. Pak se na tom učil ještě i mladší brácha a fascinující bylo, že to auto nešlo zabít. Na konci svého životního cyklu už nedostávalo prakticky žádný servis a pořád to fungovalo i 350 tisíci na hrbu. Jediným problémem byla koroze. Asi před třemi lety si to odvezl nějaký pán ze severních Čech a pokud je kovomorka nerozdělila, věřím, že jezdí dodnes

Daniel Borský
07. ledna 2022, 16:20
3
Rok za volantem: Dalších padesát vehiklů

Kuře: též si dovolím reakci na toto téma. U Focusu se všechno točí kolem motoru, který je super a bere si veškerou pozornost. Je opravdu silný, má skvělý zvuk i charakter a anti-lag systém opravdu funguje. Fordi 2.3 je lepší než Renaulti 1.8. na druhou stranu Mégane boduje podvozkem, je hbitější, působí lehčím dojmem a skoro bych řekl, že když pojedu stejnou trasu ve Fordu i v Renaultu, budu s tím Méganem rychlejší. Není však pro každého, ne každý si totiž zvykne na 4Control

Daniel Borský
24. listopadu 2021, 08:59
3
Škoda Enyaq IV 80x Sportline: První krok k porozumění

Na mě to působí trochu, spíš jakože:
Hele Franto, vždyť my máme všechno potřebný, co má řidič vidět při řízení, v tom HUD. Musíme tam vůbec dávat nějaký klasický budíky?
No já nevím Pepo, lidi jsou na to zvyklý, takže asi jo.
Hmm, tak tam něco plácnem, aby se neřeklo
No máme tu jen mini displeje, nebude to vadit?
Ne, je to fuk, stejně na to nikdo koukat nebude, když to má na skle

Daniel Borský
24. listopadu 2021, 08:22
2
Škoda Enyaq IV 80x Sportline: První krok k porozumění

Obou dvou. Ani B ani D, ani manuální nastavení nejvyššího stupně rekuperace ani zdaleka nestačí na "one pedal" ovládání.

Daniel Borský
05. listopadu 2021, 16:37
2
Jak se žije s elektromobilem, část druhá

Martin_100: na fotbal chodím většinou tak jednou, dvakrát za měsíc. Obědvám víceméně každý den a na večeři asi jednou až dvakrát týdně. Do nákladů na provoz to však nepočítám, neb to jsem činnosti, které provádím nezávisle na typu vozu. Nepočítám to ani ke spalovacímu autu. Ale zrovna ten fotbal není úplně drahá věc, 50 korun za klobásu, kterou si tam dám se v provozních nákladech docela ztratí :)

Daniel Borský
03. listopadu 2021, 14:04
14
Jak se žije s elektromobilem, část druhá

Článek je napsán, jako kdyby neexistovalo mnoho dalších elektromobilů (MB EQS je prý velmi použitelný elektromobil) :). Bohužel jsem s nimi v poslední době nejel a tudíž nemohu sloužit zkušenostmi. Teslou (model 3) jsem jel naposledy někdy před dvěma lety a úplně mě to nenadchlo a to ani stran dojezdu. Nicméně vím, že Tesla poměrně razantně aktualizuje a vylepšuje své vozy, proto si nedovolím označit dva roky starou zkušenost za aktuální a vydávat ji jako nějakou pravdu. Takže až mi někdo půjčí aktuální Teslu, rád se svezu a napíšu o ní. Teď bohužel při nejlepší vůli sloužit nemohu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2007
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem

Dodge Challenger R/T 1970
Dodge Challenger R/T

1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem

Mercury Grand Marquis LS 1989
Mercury Grand Marquis LS

1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem

Pontiac Grand Prix LJ 1979
Pontiac Grand Prix LJ

1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem