načítám data...

naviculare

JménoDaniel Borský
BydlištěPraha 8
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 8.5 hod.
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků176
Pozitivních komentářů u článků69
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Poslední blogy

Trochu jiný pohled na The8

17. listopadu 2019, 01:17 14 komentářů

Osmička u BMW obvykle znamená výjimečnost. Tak proč mi sakra nová osma připadá tak moc obyčejná?


Posledních 50 komentářů

Daniel Borský
07. května 2020, 11:21
3
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Ad cena: v absolutní hodnotě je 1.4 mio samozřejmě docela dost. Tím spíš, když taková cenová visí na modelu značky, u které jsme zvyklí spíš na low cost. Jenže když se na to podíváš optikou potentní šestiválec, super podvozek, pohon všech kol a velmi slušná výbava, pak snadno zjistíš, že nic moc jiného s takovými parametry nekoupíš (jako nové samozřejmě) A německý konkurent bude o dost dražší. Zrovna teď mám k testu A5 Sportback, s dvoulitrovou naftou, FWD a nic moc extra výbavě to stojí 1.95 mio. To je velký rozdíl. Jak říká Beastar, Stinger je alternativa, ne konkurence. Jeho prodeje nebudou zázračné a už prosakují zprávy, že nedostane nástupce. Takže o komerční úspěch nejspíš nepůjde, což však na jeho kvalitách nikterak neubírá.

Daniel Borský
07. května 2020, 10:20
1
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Tohle je asi dost individuální, záleží na tom, jak je zvyklý člověk sedět. Já mám 184 cm a v současnosti dobrých 15 kg nadváhy, ale s prostorem jsem ve Stingeru neměl nejmenší problém (a jak by mohli potvrdit mi kolegové, kteří si po mně přestavují v autech sedačky, jsem poměrně náročný životní prostor, mám dost specificky nastavenou sedačku). Na to mám jiné konkurenty, kam jsem se nemohl pořádně poskládat (zdravíme do Itálie :) )

Daniel Borský
29. dubna 2020, 08:46
1
Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO: Překvapivě dospělý

Cena se dle ceníku pohybuje od 620 tisíc (tabulku přidám až se dostanu k PC). Testovaná výbava executive je nejvyšší možná (připlatit lze jen za barvu) a vyjde na 690 tisíc. Nicméně už v tom základu je třeba adaptivní tempomat. A reálně se základ dá koupit mezi 550 a 580 tisíci, což není vůbec špatné. Otevřené víko kufru jsem cvaknul jenom takhle.

Daniel Borský
10. března 2020, 07:50
2
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

To je trochu zklamání krabe, já čekal, že doporučíš něco jako Mazdu RX-8 :)

Daniel Borský
06. března 2020, 10:55
0
Peugeot 208 GT Line 1.5 BlueHDi: Malý diesel, malé auto, velké překvapení

Za tabulku se omlouvám, ta mi vypadla. Dodám ji, jak se dostanu k počítači. Pro lepší orientaci, cena tohohle kusů byla někde okolo 550 tisíc.
Jinak I-Cockpit je samozřejmě o zvyku a věřím, že kdybych jezdil Peugeotem každý den, asi by mi to nevadilo tolik (až na to zachytávání kolena o volant). Já jsem s Peugeoty s tímto interiérem najel jen něco mezi 10 a 15 tisíci km, v některých modelech je to lepší, v jiných horší, ale ideální pozici, kdy bych si řekl, jo takhle je to super, jsem nenašel ještě ani jednou. A to jsem o centimetr menší než je tvých 185.

Daniel Borský
27. února 2020, 16:50
0
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Dám ti nápovědu: přidej 4 válce, motor posuň kousek dopředu, směrem ke středu auta a k pohonu zadních kol, přidej i ta přední :)

Daniel Borský
19. února 2020, 15:03
2
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Martin Martin: dovolím si menší komentář k tvému příspěvku, neboť si myslím, že jsme se tak úplně nechopili. Za prvé, vůbec netvrdím, že X4 M40i je sportovní auto. Skoro bych řekl, že slovo sportovní jsem v celém textu ani jednou nepoužil. Je to zkrátka a dobře SUV, které se opravdu skvěle řídí a svému řidiči zprostředkuje jízdní zážitky, které jsou na tuto kategorii zcela nevídané a bez problémů by obstálo co by řidičský stroj klidně i v kategorii sedanů. Ale to neznamená, že je sportovní. Ano, je to kompromis, přesně jako jsou kompromisem GT auta (které asi také těžko můžeme považovat za sporťáky, byť k nim mají tvarem karoserie velmi blízko), ke kterým X4 přirovnávám. Za druhé souhlasím, že velké auto, by mělo být primárně pohodlné. Ale požadavky na jízdní komfort X4 také plní na výbornou, navzdory všem M znakům, kterýma je oblepena. Jediným problémem jsou větší kola, které z podstaty věci neumí velký a ostrý nerovnosti odfiltrovat. Ale to je problém i velkých a pohodlných korábů, co jsou na velkých kolech.
Edit: sorry, špatné vlákno
-
Komentář upraven 19. 2. 2020, 15:04:36

Daniel Borský
13. února 2020, 17:16
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Matěj: samozřejmě, jak jinak :)
bkralik: jednou jsme zvládli dojet s kamaradovou RX-8 až do Chorvatska. Cesta tam a zpátky za 9.5l. hádám, že to je světový rekord pro Wankel :)

Daniel Borský
13. února 2020, 16:57
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Praha - Budějovice, Audi S8 V10 průměrná spotřeba 17.5l ale je pravda, že jsem tech 160 km zvládnul asi za 55 minut :)
-
Komentář upraven 13. 2. 2020, 22:09:48

Daniel Borský
13. února 2020, 13:03
1
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Když si vzpomenu jak otřesný je druhý Leaf, tak se úplně bojím, co je zač tenhle první :)

Daniel Borský
05. února 2020, 08:44
1
Ptejte se: Osmiválcové GT jako dárek

Martin: myslím, že velice podceňuješ mou vrozenou lenost. :) Abych strávil půl hodiny vymýšlením a sepisováním imaginárního dotazů a pak na něj ještě vymýšlel odpověď, na to jsem moc pohodlný. Tím spíš, když stačí otevřít mail, dát CTRL+C a CTRL+V a mít o starost méně. Těch dotazů chodí poslední dobou fakt hodně (nevím jestli existuje ještě jiný online magazín, který odpovídá aktivně na dotazy čtenářů), klidně by mohla tato rubrika vycházet obden a pořád by bylo na co odpovídat.

Daniel Borský
04. února 2020, 13:08
1
Kia Proceed GT Line: Tohle mi stejně nikdo neuvěří...

Moc nevím o jaké válce je řeč, ale 1.5 TSI je suverénně a s velkým náskokem nejhorší motor ve své kategorii. Měl jsem tu čest už minimálně v deseti autech a nefungoval nikde. Nevím čím je to způsobeno, předchozí 1.4 TSI byl zase naopak moc fajn motor.

Daniel Borský
28. ledna 2020, 19:42
2
Nejzajímavější třídvéřové kompakty posledních let

Na Swift jsem rozhodně nezapomněl, to autíčko mám rád. Jen to není moc kompakt, ale spíš segment B. :)

Daniel Borský
27. ledna 2020, 13:19
1
Jaguar XE: Kouzlo nenucené samozřejmosti

S Jaguarem jsem pár desítek kilometrů ujel, takže mohu zkusit připojit praktický pohled na věc :) z objektivního hlediska o Jaguaru nemá smysl uvažovat. Mercedes je komfortnější v každém ohledu. BMW zase nabídne tužší podvozek a víc sportovní feeling (v té správné konfiguraci), Audi má zas lepší motory. Takže člověk, který vybírá auto kalkulačkou, tak k Jagu nikdy nedojde. XE nebude v žádné oblasti vyloženě na špici, ale dohromady tvoří opravdu přitažlivý celek. To auto se hrozně hezky řídí. Podvozek není zbytečně ostrý, ale ani příliš měkký. Prostě tak akorát, jak se sluší a patří na Jag. Motor sice nenadchne, ale ani neurazí. A ten styl Jaguar je nenapodobitelný. Nakonec to bude vždycky o prioritách a úhlu pohledu. Postav přede mne 3er, C-Klasse, A4 a XE a já sáhnu po Jagu. Dal bych však za něj svoje vlastní peníze? Upřímně nevím, a bojím se, že spíš ne, i když se mi vážně líbí Je to dostatečně praktický pohled? :)

Daniel Borský
26. ledna 2020, 21:09
1
Lexus ES300h F-Sport: Konečně správné využití elektřiny

I Autíčkářským pohledem se na to dá koukat jako na krok správným směrem. Za prvé Lexus umí nabídnout i ES se silným motorem. V US má ES benzínový šestiválec, co má 300 koní, a to že není v EU není tak úplně chyba Lexusu. A za druhé, díky tomu, že Lexus umí vytvořit pozoruhodně úsporný hybrid i ve velkém autě, jako je ES, který vyhoví emisním požadavkům v EU a snižuje flotilové emise, má za následek, že stále může na našem trhu prodávat i lahůdky typu LC 500 či RC F pro ryzí fajnšmekry A to je přece chvályhodné, ne? :)

Daniel Borský
21. ledna 2020, 10:44
1
Lexus ES300h F-Sport: Konečně správné využití elektřiny

Camry mi přišlo takové nedodělané, dá-li se tak říct. Podvozek sice naznačoval, že by mohl být pohodlný, ale nedokázal odfiltrovat zdaleka všechno, což bylo občas otravné. Interiér byl na můj vkus trochu laciný a ne tak dovře odhlučněný jak by mohl být. Prostě v každém ohledu je ten Lexus mnohem dotaženější a bez problému si obhájí vyšší cenovku. Co se týče ostatních Lexusů, tak třeba jejich SUV/crossovery mi vůbec nesedí. naopak IS, ES i LS považuji za super auta. A chybějící výbavu nezmiňuji proto, že mi nic nechybělo. Má to všechno potřebné, adaptivní tempomat, HUD, LED světla, adaptivní podvozek, nejlepší audio. Fakt mi nic nescházelo. Jasně, neumí třeba elektrické dovírání dvěří, ale to mi nepřijde jako důležitá položka a vzhledem k tomu, že vozím malé dítě, tak je pro mě její absence spíš plus.

Daniel Borský
25. prosince 2019, 09:23
0
Renault Talisman Blue dCi 200 Initiale Paris: Ohrožený druh

Fandatik: Mazdu mezi předokolkami, jinak bych bral Stinger. Sedl mi jízdně o trochu víc než Giulia :)

Daniel Borský
24. prosince 2019, 10:33
0
Renault Talisman Blue dCi 200 Initiale Paris: Ohrožený druh

Doporučení se v tomto případě dává složitě. Talisman se mi líbí, hezky vypadá, má dobrý motor, a docela zajímavě jezdí. Ale koupil bych si ho? Za cenikovku určitě ne. Sem tam nějaká skladovka se dá sehnat nějakých 800-850k. To už dává smysl víc. Ale obávám se, že ani tak bych si ho nekoupil. Když budu chtít "value for money" půjdu v této třídě asi pro Optimu. Když budu chtít auto, co se dobře řídí, půjdu pro Mazdu, když budu potřebovat spoustu prostoru, půjdu pro Škodovku. Ale trochu mi schází objektivní důvod, proč chtít Renault. Jen kvůli tomu jak vypadá? To auto vůbec není špatné, není ani průměrné, ale není ani skvělé. Je prostě francouzské se vším, co se k tomu pojí.

Daniel Borský
18. prosince 2019, 13:05
1
Honda HR-V 1.5 VTEC Turbo Sport: Otázka specifikace

Najdou se auta, kde je to použitelné. Třeba Subaru umí CVT naladit tak, že to člověka ani moc neobtěžuje a takový Renault Koleos je úplně super s CVT. Ale takových výjimek je pořád málo.

Daniel Borský
16. prosince 2019, 19:28
2
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

On i takový Doug Demuro považuje RX-7 za jedno z nejkrásnějších aut vůbec (sám to nechápu), takže to že se lidem FD líbí není jen lokální nemoc:

Daniel Borský
14. prosince 2019, 08:37
1
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Ano prosím, jel.
Nicméně na konci píšu, že si bez přímého srovnání netroufám tvrdit, jestli je nejlepší. Repertoár jeho schopností je však natolik vyhovujíci tomu, co hledám u HH, že bych mu dal v dané kategorii přednost před každým konkurentem
-
Komentář upraven 14. 12. 2019, 08:41:31

Daniel Borský
09. prosince 2019, 17:16
2
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Jo, Leon mám rád. Jezdí hezky a když to přišlo prvně na trh, tak to byl super kup. Fakt povedený počin. Ale roky nezastavíš, marně bych dneska hledal v čem je Leon lepší jak tenhle nový Focus. :) Snad jen ve spotřebě, dvoulitrový TSI umí kouzla se spotřebou, narozdíl od Fordu, který používá relativně starý motor, jenž si rád přihne.

Daniel Borský
04. prosince 2019, 11:55
3
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Dobrý kinosál od BMW je slabý odvar proti koncertní síni by Lexus. Jo, Mark Levinson prostě umí :)

Daniel Borský
26. října 2019, 19:07
1
Kia ProCeed GT: Kombík pro nadšeného řidiče

O sedačkách Recaro se píše přímo v oficiálních materiálech, sedačku jsem nerozebíral abych ověřil pravost tvrzení z ceníku :)

Daniel Borský
25. září 2019, 07:40
1
Daniel Borský
13. září 2019, 10:17
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Taycan jsem vynechal ze dvou důvodů. Za prvé měl premiéru už před Frankfurtem a za druhé si myslím, že by si zasloužil někdy v budoucnu samostatný článek. Takže pokud je zájem, zkusime dát dohromady vše, co zatím víme a sepsat článek

Daniel Borský
07. srpna 2019, 17:09
1
Čtyři genetické experimenty

Nepotkal, protože se to právě zase tak moc neprodávalo. Tipuju, že jich za celou životnost nevyrobili ani 100 tisíc

Daniel Borský
02. srpna 2019, 07:48
1
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Neboj, to není mobil. Ten za jízdy vážně v ruce nedržím :)

Daniel Borský
19. července 2019, 13:01
1
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Beastar: myslím že spíš tohle je myšleno tím turbem :)
https://www.autickar.cz/clanek/opel-adam-s/
Přeplňovaná jednačtyřka, co si pamatuju, jezdilo to docela statečně.

Daniel Borský
09. července 2019, 06:45
1
To nejlepší za dva miliony

XF nemá úplně vhodný motor. Benzínový V6 končil 2017, takže vrchol je aktuálně benzín R4 a V6 nafta. Obojí jede hezky, jen nevím, jestli je to to, co Beastar hledá. XFR se ve druhé generaci vůbec nedělalo.

Daniel Borský
08. července 2019, 21:08
1
To nejlepší za dva miliony

ORS ne, pro Beasta by to chtělo Miatu :)

Daniel Borský
25. června 2019, 13:07
1
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Autor do žádné sorty nepatří, neboť nemá doma žádný roadster ani kabrio. :) Rozhodně bych chtěl roadster s klimatizací, kdyby na to přišlo, byť se občas někdo diví, na co klimatizace, když můžeš stáhnout střechu. Na to odpovídám, "jen si to zkus v pražských kolonách". Osobně považuji za ideální období pro roadster babí léto a podzim. Ten úvod je takový oslí můstek, protože spousta lidí má za to, že roadster = léto.

Daniel Borský
21. června 2019, 12:41
1
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jasně, 2.7 je dost, za to můžeš mít i střechu nad hlavou, nejenom auta. A reálně nemá moc smysl dávat za auto takové penize. V kontextu přímé konkurence však těch 2.7 není zase tak mnoho. Viz. třeba posledně velmi diskutovana nová X5, která vyšla na stejný hrachy. A při rozhodování jestli dieselová X5 nebo I-Pace bych měl fakt jasno.

Daniel Borský
21. června 2019, 12:37
1
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Martinw: abych se přiznal, tak slovo ekologie mě za celý týden s I-Pacem nenapadlo ani jednou :) protože auto již z podstaty věci nemůže být ekologický, i kdyby se jednalo o Flintstone car. Jen jsem si říkal, že je super mít takové bestiální výkony za minimální provozní náklady, protože se s tím dá pohybovat pod 1,- na kilometr
-
Komentář upraven 21. 6. 2019, 13:41:14

Daniel Borský
19. června 2019, 10:40
1
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Nabíjení jsem řešil víceméně z veřejných zdrojů. Jednou jsem to zkusil píchnout na chatě do klasické zásuvky, ale tam to nemá cenu dávat, vzhledem k rychlosti nabíjení. Pokaždé jsem to zvládnul dobít operativně. Když jsem měl pracovní schůzku, když jsem byl na obědě nebo na kafi, či na nákupu u obchodního centra a tak. Je třeba naučit se využívat každou možnost nabíjení a pak to jde. Navíc málokdy nabijis z nuly do plna, takže ty časy potřebné k nabití jsou reálně o něco příznivější. A já osobně mám výhodu v tom, že mám obchodní centrum s nabíječkou (s Jaguarem jsem ji ale nevyužil) v dochozí vzdálenosti od bytu, takže pokud bych se čistě hypoteticky někdy rozhodl pro elektromobil, pak to bych to asi mohl řešit takto. Netvrdím, že je to vhodné pro každého, to asi ne a ještě dlouho ani nebude. Nicméně samotného mě překvapilo, když jsem si uvědomil, že bych s tím asi normálně zvládnul žít. Což třeba o Nissanu Leaf říct nemohu, tam bych to nezvládl :)
-
Komentář upraven 19. 6. 2019, 10:45:26

Daniel Borský
13. června 2019, 14:22
6
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Za mega, anebo taky zadara :)

Daniel Borský
06. června 2019, 16:45
1
To nejlepší z červnové inzerce

Au, občas mě má blbost i bolí. Veřejně se kaji a již jsem svůj přešlap opravil :-)

Daniel Borský
17. května 2019, 20:06
1
Daniel Borský
09. května 2019, 17:51
2
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Já bych to asi neviděl tak tragicky. Prostě se testuje co je k dispozici. Nic víc, nic míň. Pokud by nám někdo půjčil Ferrari, nebo Zondu, věř tomu, že bychom takové věci otestovali mnohem radši než X5. Jenže to bohužel k dispozici není a nemáme moc šancí (až na světlé výjimky) se k takovým autům dostat. Takže se testuje a píše to, co je. V tomto případě X5. A jestli to znamená, že díky testu jedné X5 budeme mít šanci otestovat třeba novou 8er, či Z4, pak si myslím že to za to stojí. A to, že jednomu autorovi X5 zamlouvá, automaticky neznamená, že se líbí všem, třeba já si tuhle X5 vypůjčil asi na 500km a musím přiznat, že mě nezaujala ani trochu. Narozdíl např od toho Ceeda, který se mi líbil natolik, že reálně uvažuji, jestli to nepořídit domů jako auto pro ženu. Prostě každý máme jiné chutě no. A že by se texty tvořily tak, aby se líbily PR manažerům tak věř, že tohle u nás asi nehrozí. Tím, že psaní Autickare nám účty neplatí, máme v tomhle poměrně široké možnosti, což dokazuje i fakt, že už jsme měli pár negativních reakcí na naše recenze od zastoupení automobilek. Výsledné texty jsou pak skutečným odrazem toho, jak na nás daná auta působí. Víc bych v tom nehledal. Že ti přijde spousta testů příliš pozitivně laděných? To má docela jednoduché vysvětlení. V redakci je nás poměrně dost, takže se o auta dělíme a přirozeně vezme to, co ho zajímá a co by ho mohlo oslovit. Proč bych se měl týden trápit s nějakým autem, když je mi jasný, že by se mi nelíbilo a neměl bych z něj radost. To ať si ho vezme spíš někdo, kdo jej využije lépe, ne?
-
Komentář upraven 9. 5. 2019, 17:56:16

Daniel Borský
07. května 2019, 12:49
1
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

jo, Kia už nějakou dobu používá bílo-červené podsvícení, které mi přijde úplně v pohodě na oči. A dá se samozřejmě regulovat v širokém rozsahu, takže s vypalováním sítnice jsem problém neměl. U Hyundai, s jeho modrým podbarvením, to bývá horší no.

Daniel Borský
07. května 2019, 12:46
1
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

Mezi těmahle menšíma naftama patří dané CRDi k tomu lepšímu, co je na trhu. A i reálný projev je o něco milejší než jak by mohly napovídat papírové údaje viz:

Daniel Borský
06. května 2019, 15:49
1
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

Spolehlivý ve smyslu, že je na něj spoleh. Jak bude Ceed trvanlivý, to samozřejmě z týdenního testu poznat nedokážeme. Nicméně, uznávám, že zvolená formulace není úplně přesná a zkusím to přepsat :)

Daniel Borský
25. dubna 2019, 15:22
1
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Beastar: Sportage jsem vyzvedával pro Adama ujel s ním něco přes 200km. Karoqa jsem vezl včera z Brna do Prahy. Není to moc na velké srovnání, ale názor jsem si vytvořil. Kia je bytelnější uvnitř, ale taková smutnější. Karoq je o něco veselejší a má mnohem lepší infotainment, taky digitální budíky potěší. Prostorově plus mínus stejný, možná bude Škodovka o malý chlup větší uvnitř, rozhodně má líp řešeny kufr. Motorove mi přišla Kia fajn. 1.6 se snaží a je příjemně živá a úsporná. Do nějakých 140, 150km/h jede statečně, pak už nic moc. 2.0 TDi ve Škodě je naopak dole zdechlý a nehezky utlumený. Na druhou stranu má více síly ve vyšších rychlostech, nedělá mu problém se pohybovat kolem 170. Ale vezme si tak o litr víc (možná rozdíl 4x2 vs 4x4, těžko říct). Dvouspojka lepší u Karoqu. Podvozek je u obou bez připomínek, Kia pohodlná, poddajná, ale nechá si líbit i hrubší zacházení. Škodovka si pomáhá adaptivním podvozkem, ale funguje. Na comfort hodně houpe, na sport výrazněji omezí náklony a jde s tím celkem sypat i po okreskach. Tady nevidím zásadnější rozdíl. Ten přichází až s cenou, zatímco Sportage se dá koupit za celou okolo 600k (respektive 750k v nejvyšší výbavě s 1.6 CRDi abychom byli féroví), testovaný Karoq byl za mega. A rozdíl čtvrt Miloše už je poměrně zásadní, na to, jak podobné jsou to vozy.

Daniel Borský
22. dubna 2019, 13:10
1
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

No ono jich bude jezdit asi docela dost. Škodovka tvrdí, že na některých evropských trzích je 20% všech prodaných Kodiaqů právě verze RS. U nás by mělo být zhruba 17%, tedy aktuálně každý šestý prodaný Kodiaq je RS. A to je slušný podíl, až takovou oblibu bych asi nečekal.

Daniel Borský
06. dubna 2019, 09:28
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

To není tak úplně přesné, Scala využívá MQB A0, což je platforma Pola, T-Crosse a tehle menších aut. Proto prý nemůže mít například 4x4. Takže ne úplně stejnou jako Golf.

Daniel Borský
03. dubna 2019, 16:34
1
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

Ano, to platí pro stávající majitele hybridů, nové žádosti se již přijímat nebudou. Ale zvýhodněná sazba už se jim nebude vztahovat na celou Prahu, nýbrž jen na vybranou městskou část.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem

Mercury Park Lane Convertible 1959
Mercury Park Lane Convertible

1959 rok výroby
325 koní výkon
7 050 ccm objem