Riccardo Martora
Jméno | Rick Kuna |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 95 |
Pozitivních komentářů u článků | 28 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
MiTo 1.4 Turbo - Milánsko-turínský mýtus
Aneb jak pejsek s kočičkou alfu vařili
I ty si splň svůj americký sen!
Snadno. A rychle. A překvapivě i v České republice.
MiTo 1.4 Turbo - z parchanta hvězda a král (nejen) okresek
aneb gumy dělaj auto!
Posledních 50 komentářů
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že se ani dnes na parkovišti neztratí :)
Jo jo, to koncern umí dobře - vykastrovat býka. Už to Diablo pod jejich vedením ztratilo veškeré kouzlo. Murcielago v bezduchosti pokračovalo, Gallardo ještě víc. AventadorKorunu tomu dává novodobý Countach, to je naprostý sterilní výsměch.
Já bych spíš doporučil do města Alfu MiTo, ideálně s oturbenou 1.4. Jde sehnat i v automatu do sta tisíc. Je to takový kompromis mezi Abarthem 500 (stejný motor) a Brerou (Alfa že jo... :) )
https://auto.bazos.cz/inzerat/180894118/alfa-romeo-mito.php
Další díle bloge gdě pán Pospíšil? Celí nedočkaví jsme, popkorn napukaný a tak.
Zlaté české prasičky :)
Jinak dobrá práce! Jak s blogem, tak s mustangem. Jen to per do nás dál. Nejlepší záchodové čtení.
Ááááá super článek! Už aby tu byl další díl. To je přesně to, co mě na autíčkaři zajímá a těší! JInak, neválel se tento Mustang chvíli i na bazošu?
Přesně jak to píše Rock - Fiat auta pro masy, Alfy zaměřené na sport a Lancia na luxus. Plus teda bych ještě doplnil, že cenově se ty Lancie pohybovali mezi Fiatem a Alfou, tzn. byly to takové luxusnější fiaty - hodně techniky sdílené (např. Bravo a Delta, Ypsilon a Panda), zatímco Alfa měla techniku svou.
Myšlenka jít do pracovních divizí automobilek není vůbec špatná. Když letmo mrknu na skladovky Fiatu, tak do půl míče se vejde jak Fiorino, tak Dobló (bral jsem v potaz, aby to nebyl úplný holobyt).
Initial C Než tu začneš dávat moudra, tak si první zjisti, jak to ve skutečnosti je. Tonale PHEV samozřejmě dokáže čistě jezdit na elektřinu. Podívej se třeba zde:
Mno takže očividně není chyba v převodovce, jen v nastavení jízdního režimu. Možná by to bylo fajn do recenze zmínit, když už je to výslovně vytýkáno.
A nezlepší to přepnutí do režimu Dynamic? Nebo v něm je to stejná písnička?
Moc díky za odpověď Jakube. To vystihuje vše :)
Teda kratší by ten test být ještě nemohl? :)
A propo, teď jedna otázka do pléna. Zajímalo by mě srovnání s MG ZS. Než si budete ťukat na čelo, že srovnávám nesrovnatelné, tak bych to rád vysvětlil. Jak míval Rover svoje sportovní odvozeniny MG, tak má Fiat Alfu Romeo. Vím, že MG už je plně čínské a zůstalo jen logo, ale taky se snaží dělat interiér sportovně střižené a zachovat tam z části ducha původních aut. A jelikož je Tonale cca jednou tak dražší jak ZS, tak je jednou tak i lepší? Neřeším teď motor (ZS má k mě škodě motory slabé oba, Tonale jen v té základní motorizaci), ale komfort jízdy, odhlučnění, pocit z řízení, kvalita zpracování. Na podvozek a brzdy se asi nemá cenu ptát, tam Tonale má suverénně navrch.
Jo, na Alfu MiTo (včetně verze QV) se dají dát 55R16 a na některé verze i 65R15.
Alfa MiTo s T-jetem, ideálně 114kW, ale pěkně jezdí i 88 a 99kW verze. Jsou to ty stejné motory jako v Abartech, akorát to stojí zlomek ceny. Konstrukce jednoduchá, je to spolehlivé (z vlastní 5ti leté zkušenosti), jízdní vlastnosti na svou třídu značně nadstandartní (i když je to na platformě Grande Punta, tak to má širší rozvor a elektrický samosvor). A hlavně - je to radost řídit.
Co se týče spolehlivosti, tak by mohl napovědět tento inzerát - nájezd 380 tisíc a nevypadá, že by to tímto mělo skončit :)
https://auto.bazos.cz/inzerat/162910781/lancia-thema-30-crd-rv2012-mozny-odpocet-dph.php
Za mě "Lancia" Thema. Teď je na bazoši jedna pěkná, najeto 130 tisíc a dokonce benzinová za krásných 240 tisíc:
https://auto.bazos.cz/inzerat/161654675/lancia-thema.php
Testovaná verze se svojí cenou mi nepřijde moc zajímavá. Ale ten základ, co se točí kolem 430 tisíc už ano - klasická atmosféra 1.5, ideálka na plyn předělat. Vnitřek vypadá i v základu hodnotně (libí se mi ty kárované potahy) a určitě to nevypadá jak ve stejné cenové relaci Hyndai Bayon nebo Citroen C3 aircross - v těch to vypadá, jak v holobytech. Plus to vypadá jako Mazda, takže s tím ten důchodce na ty pojížďky nebude vypadat jak starý blázen v Bayonu :)
Jinak i tá skladová dostupnost hraje celkem velkou roli - až takovou, že právě toto MG koupila naše městská policie místo Ssangyongu.
Takhle jsem přesně u svého prvního auta přemýšlel i já - chtěl jsem quattroporte, peníze jsem měl na AR 166. Ale alespoň s 3.0 bussem a manuálem, takže jsem si to užil až až :)
A vypadá to, že historie se bude opakovat. Z plnotučného osmiválce se má od roku 2024 stát EV...
Za mě super třídvéřový Fiat Stilo. Má to trochu kupé vzhled, fajn motory a jizdní komfort je i po tolika letech hodně slušný. Anebo Alfu 147, ideálně naftovou. S motory 1.9 JTD 103kw/110kw je to slušný RS killer. Akorát najít něco nevolítanýho je občas problém.
Tak tak, Beast na to kápl. V nedostatku času jsem četl jen dotaz a proletěl auta. A pak byl za trumpetu :)
To, že nechce potkat své auto pětkrát u obchoďáku a stejně mu tu předhodíte Superbík a Hjundaj, mi přijde dost úsměvné. A proč mu cpete kombík, když píše, že to nemusí být stěhovák?
Jinak za mě - pod 400 tisíc se už dá sehnat AR Giulia
https://auto.bazos.cz/inzerat/155352128/alfa-romeo-giulia-22-jtdm-navi-xenon.php
Tak to je moc fajn, dát 600 litrů za auto, co má sedačky na úrovni levných křesílek k PC z IKEI :)
Kromě možnosti sedmi míst - může mi někdo říct relevantní důvody, proč chtít kompromisní Daciu a nevzít Fiat 500L? Ten stojí v základu 410 tisíc, v druhé nejvyšší výbavě Cross s atmo čtyřválcem 1.4 MPI (95 koní) 467 tisíc. Který vypadá dobře i vevnitř a ne jako pracovní dodávka.
Fiat Tipo kombi s 1.0 foukaným tříhrnkem se v základní výbavě Tipo do půl míče taky vejde. A ta výbava je tam taky dost bohatá. To jen tak na okraj
Venkoncem, radiomapa. Na Autíčkáři je svět ještě v pořádku. Jinak co se týče auta, tak se mi líbí ten vzhled. Na rozdíl od svaté německé trojice, která se snaží co nové auto udělat ještě užší světla a ještě větší masku chladiče (protože chceme být rádoby drsní a cool), tak tady se hraje na eleganci. Jen teda by ten předek nemusel připomínat novou Pumu a zadek Jaguar. Ale pořád lepší, než ty současné německé karikatury sama sebe :)
Přitom ono není tak těžké udělat celočervené světlo a mít tam i blinkry. Dyť i stará Alfa 166 to uměla.
A ještě abych nezapoměl - kupované jako nové v ČR, první majitel důchodce najel 40 tisíc. Druhý majitel (od kterého jsem kupoval), najel za 5 let 180 tisíc a auto si sám servisoval. Jezdil v tom sám, auto najeto momentálně přes 265 tisíc a vevnitř i zvenku pořád vypadá dobře. Je rozdíl reálných 250 tisíc a třikrát stočené vráčky z Itálie a jejich "250" tisíc. Takových vylítaných alfiček, jak uvádíš, jsem taky už pár viděl. Auta pak realné nájezdy mají hrubě přes 500 tisíc.
Já to vyřešil Lancií Deltou 3. generace - spolehlivá 1.4 T-jet 88kW, víceméně bez výbavy, jen za příplatek automatická klima, zbytek jen základ. V základu to auto fakt nic nemá, jen elektrické okýnka na všech oknech. Nemá to ani nouzový režim, do kterého by to mohlo spadnout :) Takže taková hezky vypadající, celkem hezky jezdící (všecky delty mají elektronický diferenciál) "Dacia", která mě vyšla na 80 tisíc.
Jenže na 815 000 Kč startuje CLA 200 Shooting brake. Sice jen 120 kW, ale už člověk jezdí v Mercedesu a ne v Kii. Takže moc nevidím důvod dávat Proceed GT přednost.
Ano, technicky úžasné auto, ale z bezpečností už to taková hitparáda nebyla. Dvě hvězdičky podle NCAPu a z toho ještě druhá škrtlá. Pro info, líp v tomto ohledu dopadl i třeba první Fiat Punto.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/citro%C3%ABn/xantia/15460
Snad první Kia, co na evropském trhu vypadá spíš jak ty americké. Takže za mě palec hore.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 v manuálu. První a jediná moje čtyřkolová láska :)
Kucí, když už jste zase punkový - Oldsmobile s motorem z Avie byste nechtěli? :)
https://auto.bazos.cz/inzerat/130444816/oldsmobile-cutlass-supreme-convertible-1970.php
Nevím, kam audi poslední dobou směřuje, ale ten předek je strašný ekl. Ten kolotočářský vnitřek s modrými prvky už je jen taková třešnička :)
Jako ten Phoenix vypadá hezky. Už jsem v záchvatu nadšení ty plány skoro aj objednal. Ale když se člověk na to líp podívá, tak je to celkem na prd. Nemá to žádný kufr a i ten obývací prostor je celkem dost blbě vyřešen - přístup jen z kabiny, prostor pro dvě postele každá pro dva (a kde další dva člověk poveze těžko říct). Ale hlavně že to má ledničku :)
Chybí mi tu poslední Ford Escort. Na to, kolik jich bylo, tak teď jich vůbec nevidět.
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů