načítám data...

Inženýr

JménoVlad H
BydlištěEvropa
Registracepřed 2.0 rok.
Poslední aktivitapřed 15.4 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků462
Pozitivních komentářů u článků149
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Klasický Autíčkář a jak ho (ne)vymyslet

07. ledna 2018, 17:27 17 komentářů

Někteří čtenáři chtějí mít vlastní sekci Autíčkáře jenom pro sebe. Chtěl bych vyjádřit svůj názor a přečíst si ty vaše.

Bazarový snílek bohatého autíčkáře

01. dubna 2018, 17:14 12 komentářů

Bazarový snílek je nepochybně populární sekcí Autíčkáře. Má však jeden háček a tím je absence aut pro nás, pro ty lepší.

O Astonu a degradaci

03. června 2018, 14:45 41 komentářů

Aneb proč dnes všechno musí vypadat jako přes kopírák?


Posledních 50 komentářů

Inženýr
20. října 2019, 10:54
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Tak jsem si přečetl celou diskuzi a uviděl mnoho zajímavých variant toho, co byste nechtěli ani zadara. Pod některé z nich bych se taky mohl podepsat.

Moje varianta přesto nikde nezazněla. Vím, existuje hromada aut co bych opravdu nechtěl, ale jedno jediné mě napadá hned po přečtení titulku - Éčkový Mercedes. Tato řada celkově..

Ať už je to těžce zastaralá a rezavá W210 s image auta zástupce náměstka vybírače na veřejných hajzlech (soudím dle obvyklého stavu), W211 jakožto plivanec do tváře Mercedesařům v podobě záměrně nespolehlivého verglu (dnes často luxusní limuzína pochybných existencí), W212 jakožto pravý low-cost (hnusný a nepohodlný interiér s lacinými plasty a otázným zpracováním - tohle má být vyšší střední od MB?) a pak jeho nástupce který ztratil to jediné co je typické a zajímavé na třídě E - designovou osobitost v porovnání s Céčkem a S-kem, takže úplně zbytečné auto. W124 se mi celkem líbí jakožto klasika, a snažím se ho nespojovat s třídou E (nezaslouží si to).

Nikdy nezapomenu na ten obrovskej kontrast po jízdě z Éčka (W212). Stísněnej interiér s nikterak dobrými sedačkami. Málo místa na nohy. Palubka na pohled z recyklovaných petek, nemluvě o tom designu (mně osobně se strašně nelíbí). Podvozek ne moc pohodlný. Problém byl hlavně v porovnání s předchůdcem - W211 byl sice špatný pokus na zákazníky, ale aspoň s pohodlným a luxusním interiérem. Jeho nástupce je fakt těžce "neluxusní". Jo, a ten kontrast..

To jsem se shodou okolností vezl na jedno místo tím W212 Éčkem, a pak hned někam jinam v dvojkovém Superbu. Řeknu vám, ten Superb mi po přesednutí z toho mercedesího bazmeku připadal jako o dvě třídy větší a luxusnější auto! Leč to byl kus v hodně dobré výbavě, ten rozdíl tam byl obrovský - místo, sedačky, na pohled zpracování.. Opravdu. Superb. Dvojkový.


Inženýr
06. září 2019, 12:54
0
Rover 75: Bitva o Británii

Rover 75 dobře znám, jelikož dost dlouho žiju v Anglii. Celý jeho příběh je pro mně ovšem novinkou. Díky za článek a zajímavé informace.

Nedávno jsem právě přemýšlel nad jedním zajímavým faktem - Rovery 75 nejsou. Opravdu. Zatímco před deseti lety bylo těchto aut na ulicích docela hodně - jak sedanů tak kombíků, tak teď abyste nějaký Rover 75 pohledali. Bydlím v malém městečku hned u Londýna, a jeden takový "špinavě-zelený" někdy potkávám jako taxík. Teď každý den jezdím do Londýna, a žádné sedmdesátpětky tady nejsou. Vůbec.

X-typů je ještě relativně hodně, S-type taky není problém potkat. Co se stalo s Rovery 75? Mně se ta auta dříve dost líbila - relativně nová, dobře vypadající, s luxusním nádechem interiéru, a prodávalo se to za pytlík sušenek. Když byly tyto Rovery ještě relativně v provozu, tak se opravdu dali koupit za pár stovek liber (za tisíc - půldruhého tisíce byly ty nejlepší kousky), a tyto byly téměř všechny s nějakým 1.8. Prý má tento motor nějaký zásadní problém - opravdu?

Nevím kdy přesně a proč se to stalo, ale jako lusknutím prstů tyto Rovery zmizeli.

Inženýr
05. září 2019, 11:43
0
BMW 735i E32: Jako pan ředitel

E38 je krásná - za mne asi nejpravější BMW.

Ale ty kola a křídlo? Na tomto autě to vypadá docela hulvátsky.

Inženýr
29. srpna 2019, 11:31
1
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

To křídlo ještě podle mně vypadá dobře, pokud to porovnáme s tou bílou hmotou pod ním..

Inženýr
29. srpna 2019, 10:11
2
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Tohle mě taky dokáže vytočit - nějaké uniformní MPV, jezdí to jak hovado, a k tomu samolepka "baby on board".

Inženýr
24. srpna 2019, 14:20
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Evlo: No já bych tu ohleduplnost čekal a vyžadoval. Jak od těch co už z nějakého důvodu musí jet pod limit, tak od těch kdo musí za takovým řidičem jet a řešit co dál.

Inženýr
24. srpna 2019, 12:49
2
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Evlo: Tak to se taky hlásím do klubu kokotů - oddíl mladší inženýři. Podle tebe jsou auta samotná taky "demence", nemám pravdu? :)

Normálnímu člověku nemůže vadit samotný fakt, že někdo jede pod limitem. Otázkou ovšem je, proč to dotyčný dělá. OK, třeba má problém s autem, nebo se necítí dobře. OK, takový člověk má taky chápat ostatní a třeba na jednoproudovce je čas od času pustit i za cenu svého malého zdržení. Taky by neměl jezdit prostředkem dálnice a jakékoliv komunikace dost pod limitem. Proč? Je to jednoduše nečekané a tím pádem nebezpečné.

Inženýr
24. srpna 2019, 12:25
2
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

martin_100: Tohle taky nepochopím. Holt lidský kreténismus a nulová ohleduplnost.

Na druhou stranu, když jedu ve špičce domů a vidím blbečky jak stojí a dlouho blokují celý pruh, protože si po ťukanci prohlížejí neviditelné poškození, taky někdy zrudnu.

Do mně už párkrát ťukli kvůli nepozornosti v koloně. Vždycky jsme vystoupili, obhlédli to, můj nárazník v pohodě, tak jsme si podali ruce a za pár vteřin jeli po svých.

Ale takhle jednou když jsem večer jel z práce - tři pruhy, špička, a pak po čtvrthodince šnečí rychlosti vidím jak se ťukli dva auta a blokují celé dva(!) pruhy, tak to je moc i na mně. Prostě ten uprostřed asi přejížděl do vedlejšího pruhu, trochu se ťukli, a namísto toho aby to alespoň postavili za sebe to nechali tak jak to bylo, a pak tam stáli jak kokoti a dívali se na to s mobilama v rukách. Tohle člověka nasere.

Inženýr
23. srpna 2019, 21:20
2
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Nevím jak vy, pánové, ale já nikdy neviděl lepší textové znázornění rvačky než-li ''m$#ko bum bum''.

Beastar prostě umí. :)

Inženýr
23. srpna 2019, 14:25
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

S těma omalovánkama jsi mi udělal den, Fortressi. :D Díky!

Mimochodem, použils je někdy?

Inženýr
23. srpna 2019, 14:22
2
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

BigBen: Aniž bych měl nejmenší snahu obhajovat lepící se silniční odpad, s těma brzdama jsem si vždycky myslel že je to v naprosté většině motorka, kdo hůř brzdí.. Řekl bych, že je to kvůli menší styčné ploše.

Inženýr
20. srpna 2019, 12:17
9
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Další skvělý článek! Právě kvůli takovým úvahám a "topům" mám tento web tak rád.

Co se týče toho Priusu, tak je to jeden z dalších důkazů, že pokud auta vyrábějí kompetentní lidé, mohou klidně mít i tu nadbytečnou elektroniku - pokud to nedělali fušeři jakožto spotřebák na efekt, má to prostě fungovat jako auto - spolehlivě a dlouho.

Přestože bych si Priuse nekoupil (v Londýně je to prostě jen služebák pro taxikáře s mizivým procentem v soukromých rukách), podle mně je ten hejt okolo hloupý a zbytečný - na světě je hromada dalších z pohledu těch "pitralonhedů" špatných aut, nicméně nejvíc nenávisti se dostává právě Priusu - holt se v autech asi moc neorientují, a Prius je to jediné co z této kategorie znají..

Inženýr
19. srpna 2019, 18:20
1
Kdo zabil evropské MPV?

Přestaňte označovat automobily (a jiné věci kromě skutečných lidských sexuálních objektů) jako ''sexy''. Je to úchylné, trapné a infantilní. Sorry, ale tohle mě vždy dostane do ''červených''.

Jinak se mi článek líbil.

Inženýr
12. srpna 2019, 21:19
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

To bylo "pár slov/vět" ode mně jakože doufám, že jsem taky nějak pomohl. :)

Inženýr
12. srpna 2019, 20:29
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Sorry, ale musím si rýpnout. Jak někdo může nabízet (a požadovat) tato německá auta, když z dotazu a z odpovědi je patrné, že se slušně řečeno jedná o šmejdy? To jsou jakože drahá GT s nějakou plánovanou životností - spotřebák za velký peníze, nebo je to tak fušersky vyráběno už jako nové?

Jinak kde se dá za 750 tisíc koupit ''skoro'' DB9?

V každém případě je ten rozpočet víc než pěkný, přestože tazatel požaduje ''zánovní'' vůz. Jak je patrné z dotazu, ty Němce jste vyloučili a dál bych je neřešil, jelikož se nebavíme o nájezdu pár tisíc ročně s normálním autem v záloze. Maserati i Jaguar by stály za řeč, pokud chce člověk za svoje peníze něco hezkého. Vyzkoušel bych si oba auta a pak řešil, co se mi hodí víc vzhledem k ročnímu nájezdu.

Osobně bych se ovšem přimlouval za tu americkou káru. Má to styl, výkon, rozměry, zvuk.. Prostě všechno co má mít pravé GT. Narozdíl od těch evropských příkladů nahoře bych se toho vlastně vůbec nebál - v USA prý taky dělají auta co fungují jako auta, nikoliv nějaké nedonosence.

Tolik moje troška do mlýna.

Inženýr
08. srpna 2019, 12:57
2
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Vidím, že na to jdeš takticky, počínaje přezdívkou. :)

Inženýr
06. srpna 2019, 10:27
0
Ta nejhorší auta, ve kterých můžete vyrazit na první rande

Redmex: Tak o Hummeru by se pak dalo říct, že ho ocení jen slečny co si nevšimli, že uběhlo další půlstoletí. Ony hlavně vidí, že je to velký, drsný, a že je to prostě kus auta. S tou Fabkou si to trochu přehnal, ale budiž. Každá slečna je taky jiná, že. Holt věc osobního názoru. :)

Inženýr
06. srpna 2019, 08:18
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Ještě dodám jednu věc: do té velikosti jsem samozřejmě započítal i hmotnost, která je v některých případech ještě důležitější než jen fyzická velikost. :)

Inženýr
06. srpna 2019, 08:15
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Goldies: To ano, ale to hlavní tady byla konstrukční vyspělost Pathfinderu jakožto moderního auta, pak jeho velikost, a pak třeba ten rám. :) Rám samotný byl v tomto případě až na třetím místě. Ale to je jenom můj osobní názor.

Inženýr
05. srpna 2019, 23:07
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Výborný tip. Já to píšu pod podobnými dotazy dost často - Jazz je na podobné účely a pro řidiče jako je paní manželka tazatele úplně skvělá volba.

Inženýr
05. srpna 2019, 17:46
6
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

JFK: "Kinderstube připomeňte především bačovi z Horních Uher, potomkovi dvou kočovných maďarských sourozenců, vydefektovaného hned nad tímto příspěvkem. Nebo držiteli volantu přísnou rukou pět minut po dvanácté jménem Bístár..".

Dál jsem to opravdu nečetl.

Nechte ho být.

Inženýr
03. srpna 2019, 19:35
3
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

JFK: Mohl bys, prosím tě, ve zkratce napsat, co máš vlastně za problém?

Inženýr
31. července 2019, 08:12
0
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

Moc hezky napsáno, Zlo Kočko. Hlavně s tím začátkem a hatchbacky na chůdách bohužel nelze nesouhlasit.

Nejvíc se mi líbí Mazda a Jeep, a ten Peugeot vypadá tak roztomile, že by mohl z fleku a v nezměněné podobě hrát v "Autech".

Inženýr
29. července 2019, 13:14
2
Totálně zklidněná doprava

Beastar: Souhlasím s tebou, a samozřejmě taky vím že mezi řidiči je spousta těch kdo nemá k řízení bohužel žádný vztah, a taky hromada dementů co na jiné neberou ohled, protože jsou to zakomplexovaní jedinci bez špetky úcty k druhým.

Nicméně, mám zato že pravidla provozu na dálnicích v ČR nikomu nenahrávají. Co se dá dělat na dálnici o dvou pruzích, kde se jede vpravo 90, a vlevo klidně i předpisových 130? To je pořád rozdíl 40 kiláků, a to je znát. Dálnice má prostě mít alespoň tři pruhy, a nebo limity nastavené tak, aby tam ty rozdíly v rychlostech nebyli tolik propastné.

Inženýr
29. července 2019, 08:34
0
Totálně zklidněná doprava

V tomto vláknu to vypadá tak, že jsou tady dva tábory co se snaží obhájit tu svou pravdu. Přitom podle mého názoru máte pravdu "všichni". Jedu v pravém za kamiony řekněme 130, pak musím spomalit na 90 protože v levém je plno. OK, počkám, pak podřadím a začnu předjíždět. Obyčejné, běžné auto se zrychlením třeba 10 vteřin bude mít dost sil na to zrychlit a rychle vyklidit levý pruh. Na druhou stranu, je mezi námi dost lidí co se bojí podřadit, dát plyn na podlahu a trochu to vytočit. Taky zrychlit z 90 na 130 bez dostatečné "zálohy" není jen tak, že. Pokud člověk nemá tu Zondu..

O hodně horším přestupkem je to lepení. Tohle je fakt nebezpečné, a může to způsobit klidně řetězovou nehodu s ošklivými následky. Taky je ovšem potřeba spolupracovat, rychle předjet a nejet o 5 kmh rychleji než ty kamiony..

Inženýr
25. července 2019, 14:58
0
Automobilové "one hit wonders"

Jo, ten mě taky napadl, ale nedávno jsem viděl fotku toho postaršího kluka jak to chce rozjet a konkurovat Evžovi. Pokud by se mu to podařilo, tak za mně palec nahoru, protože konkurence je potřebná, natož pokud se jedná o Evžu.

Inženýr
23. července 2019, 22:22
0
Zpraseno v překladu: Názvy aut, které se vskutku nepovedly

Jo, to bejvaly časy, kdy se řešilo co si koupí nějaký cabrón. Dnes každého zajímá, jak udělat co nejvíc "ozdobené" auto pro pány Bu, Chu nebo Fu (případně jejich amerikanizované bratry Bucka, Chucka a tak dále, z údolí umělého poprsí).

Inženýr
22. července 2019, 08:22
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Knightrider: Já chtěl poukázat na ty lidi, co jsou ve svých představách o 20 let zpátky, a netvrdím že s nimi souhlasím. :) I díky Autíčkáři jsem začal věřit v to, že jsou to alespoň ve většině případů opravdu pověry.

Vojta Dobeš: Jasně, ale musím říct že ta cena okolo 60 se mi stejně zdá docela nízká. Čekal bych, že s novou koncepcí se to cenově posune o hodně výš. Takto je to samozřejmě lepší.

Inženýr
21. července 2019, 14:37
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Knightrider: Ono hodně lidí bere americká auta jako kus železa - spotřebák, kterého výhoda spočívá jen ve velkém (ale hodně ležérním) motoru. Musím říct že v hodně případech to asi platí, ale právě Corvette je tou amerikou, která vždy nabízela něco víc.

Vůbec, okolo amerik panuje hodně mýtů už jen proto, že s tím u nás hodně lidí nemá zkušenosti. Já třeba taky nemám s těmito auty co dělat, ale beru je jako "to lepší zboží" z hlediska spolehlivosti a hlavně stylu, a vlastně lituji že nemám možnost něco amerického projet a vyzkoušet.

Ale zkrátka, v zemi kde se majorita lidí modlí k tédéíčkám se zápornými hodnotami spotřeby se auta původem z USA uchytit nemohou.

Inženýr
20. července 2019, 17:55
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Vojta Dobeš: Pod 60 tisíc dolarů? Možná tak v US. V Evropě cena 60 tisíc nehrozí, a to ani v Euru.

Inženýr
19. července 2019, 21:33
4
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Já třeba napsal, že se mi to líbí, protože to jako auto vypadá opravdu dobře.

Když jsem se však podíval na minulé generace, nejvíc se mi líbí C6. Je to podle mně to nejmodernější a nejschopnější auto, které vypadá jako opravdová Corvette. Ani ta C7, přestože je ten vůz jedním z důkazů že i dnes se dělají hezká auta, vlastně nemá tolik společného se staršími generacemi.

Nová C8 je vlastně taková zahozená šance. Ta C6 je prostě Corvette, C7 něco na způsob Corvette, ale tohle je něco zcela jiného. A zahozená šance je to proto, protože do generace C6 to bylo něco jako Porsche 911 - legenda, která vypadá "pořád stejně".

Myslím si, že kdyby Chevrolet pokračoval stejnými tvary, Corvette by mohla být stejným kultem jako to 911. Takhle udělali hezké auto, ale promarnili fakt dobrou příležitost.

Inženýr
19. července 2019, 13:47
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

No, přestože to není ta Corvette jak ji známe, musím říct že podle mně vypadá skvěle! Zvenčí i uvnitř.

Jediné, co se mi tak trochu nezdá je pohled čistě zepředu - vypadá to nějak masivně - vysoce, taková Panamera. :) Ale to bude nepovedený obrázek.

Inženýr
14. července 2019, 18:11
1
Hyundai Kona Electric Power: Naco Teslu...

Pokud je někdo ten takovej "konzument", z principu nechce Škodu a může si dovolit elektro, tak proč ne? Na nákupy do Lidlu je to víc než slušný povoz.

Inženýr
14. července 2019, 18:08
0
OASA: Sen o českém zájezďáku

Ty jo, tohle nevymyslíš. Takové historky píše sám život.

Inženýr
09. července 2019, 09:48
0
Kia Niro PHEV: Odpověď na otázku života, světa, vesmíru a vůbec?

Já si toho nevšímám u vozů s automatem jako takovým (Rolls-Royce budiž výjimkou, tam je zase jiná blbost), ale výhradně u hybridů. :) Jinak otáčkoměr je pro mně důležitou věcí, a to i v automatu. I v automatu můžeš řadit v ručním režimu, a taky není na škodu vědět, kolik to točí v různých rychlostních režimech.

Inženýr
09. července 2019, 09:27
3
To nejlepší za dva miliony

Má rada bude trochu jiná, ale vlastně skoro stejná jako moje ostatní komentáře v této rubrice. Klíčovým je tady rozpočet - dva miliony je dost peněz na to, aby si mohl člověk vybírat. Já vlastně ani nevím, na co se Beastar ptá. :)

S auty jako takovými má jistě dost osobních zkušeností díky svému zaměstnání, takže by měl přibližně vědět s čím a jak bude fungovat po nějaké době a velkém nájezdu.

Beastar je vlastně jeden z mála, možná i jediný ze čtenářů, kdo toho musel projet opravdu hodně. Proto si myslím, že by měl Bíst na takové otázky spíše odpovídat, než je zadávat.

Takže další možnost je ta, že náš tazatel potřebuje schválit ten svůj výběr a svůj styl, který bude trochu jiný u každé značky auta.

Pokud bych měl mluvit čistě za sebe, co bych si vybrál ja z těch kandidátů v dotazu, tak bych šel jednoznačně do S7. RS3 je s takovým rozpočtem fakt malá, a proč bych šel do nižší střední pokud jezdím v autě o celé dvě třídy větším? Ten Jaguar by taky stál za vyzkoušení, ale mně osobně ty auta nepřipadají jako něco extra (v ČR je to možná jinak - jsou neokoukané). Tady je to dost subjektivní, protože Jaguary jsem vždycky obdivoval, ale spíše ty modely z přelomu tisíciletí a samozřejmě ty starší. Když přišli ty nové modely, bylo to pro mě něco jako Banglovo BMW v době vzniku. Ten otočný volič automatu bylo podle mně úplné zlo, a možná taky z těchto důvodu se mi nové Jaguary nelíbí. Objektivně řečeno to pak zřejmě nebudou špatná auta, natožpak jestli se bavíme o voňavkách za pár milionů.

A tady je další problém - Mercedesy jdou úplně mimo mě (stejně jako BMW), ale Bístovi nevadí. Tohle je prostě moc orientované na osobní preference, takže za sebe bych Mercedes nechtěl ani s velkou slevou, ale někdo jiný s tím nemá problém a dívá se na to prostě jako na auto které samozřejmě má svoje plusy.

V odpovědi jsme se dočetli o tom Lexusu jakožto o možné alternativě. Ten bych si určitě vyzkoušel! Jediné, co se mi nezdá je ten styl dané značky, pokud se máme bavit o nějaké agilitě. Lexus si pamatuji jako opravdovou jachtu. To je fakt obývák na kolech. Mluvíme ovšem o druhé generaci, které se nevyrovnal ani Mercedes W211. Ta třetí už prý neměla tak ultimátní pohodovou atmosféru a vůni, i když to bylo pořád solidní. Jak jsou na tom ty nové generace, natož sportovní verze, to nevím. Podle mně Lexus není a nebude Alfou ani BMW na okruhu, ale celkově by měl být o hodně napřed jako auto celkově. Fakt - vyzkoušej si to a dej vědět. :)

Co tam ještě bylo?

Panamera - ta je podle mně hnusná, a to říkám jako člověk který má auta rád a z hlediska designu jim proto hodně odpustí. Paradoxně (narozdíl od většiny lidí) se mi líbí první generace, ale o té asi není řeč.

911 - jo, jo, jo, jo, ta je z tvého dotazu přeci jasnou volbou. Co třeba replika Kobry?

Takže se konečně dostávám k tomu co jsem chtěl říci úvodem. Pokud by byl rozpočet pár (stovek) tisíc, tam se dá spekulovat co a jak - co je spolehlivé, co se dá uservisovat a co není národním autem jihovýchodní Evropy a samozvaných bossů chudých čtvrtí. Za dva miliony si to člověk pořádně vyzkouší, a v každém případě si vybere něco, co prostě bude muset alespoň nějakou dobu fungovat. :) Tolik za mně.

Hodně zdaru při výběru!



Inženýr
08. července 2019, 07:52
0
Kia Niro PHEV: Odpověď na otázku života, světa, vesmíru a vůbec?

Na většině těchto hybridů se mi nikdy nelíbilo to, že nemají otáčkoměr. Technicky v tom nevidím problém, a znám i hybrid s manuálem (přestože no není plug-in). Kdyby se tam alespoň dal našroubovat ten klacek s budíkem jako u trojčat z Kolína, ale takto je to špatně.

Inženýr
07. července 2019, 01:12
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Tak vono lidová auta mají svoje výhody. Kýniksek, Hvajrá nebo i ten tvůj prošlý model od Horyho jsou sice top auta, ale tak trochu pro pozéry. Taky na to každý čumí - tvoří se zácpy, a každý se bojí okolo toho projet - tvoří se zácpy. V autě za pouhých několik českých milionů si připadám jakože pořád kůl, ale taky jsou to relativně nenápadné povozy, které mi pořád poskytnou sílu jakou potřebuju.

Inženýr
06. července 2019, 21:19
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Krásný Jaguar! Určitě se mu také dostává náležité péče, jelikož je v rukou pravého Jaguaristy. Taky musím uznat, že tohle auto Matějovi skutečně sedí (viz foto číslo 5). Když z toho vystoupí tento mladý, formálně oblečený a náležitě zahulený týpek, je to jako ocitnout se v době kdy toto auto bylo nové a za těžký prachy. Dnes v tom jezdí hlavně starší pánové (teď mám na mysli výhradně Anglii), což je proti tomuto dost velký kontrast.

Inženýr
04. července 2019, 21:06
2
Ledvinky u BMW se snaží zaujmout všemi dostupnými způsoby. Proč?

Já to jednoduše beru jako důkaz toho, že dnešní BMW už nemá na to být opravdu poctivým a řidičským autem, které svou pozici dokáže obhájit kvalitní technikou. Namísto toho zvýrazní svůj typický znak, jakožto důkaz toho že je to jediná věc která spojuje dnešní tovar s legendárními BMW.

Inženýr
04. července 2019, 21:00
1
Ledvinky u BMW se snaží zaujmout všemi dostupnými způsoby. Proč?

Ale to si myslíš správně - přesně tak to je. :)

Inženýr
03. července 2019, 20:38
0
Přichází SSC Tuatara - nejrychlejší hypersport světa

Třista jo? A co mi za to nabídneš? Evža prý plánuje nový model Anti - dvoumístný, 3 dv roadster co pojme 7 lidí, váží 800 kg bez baterií a prodlužovačky (tu mám grátis pokud si to předobjednám), a zrychlení 0.9s na 100 při nulové spotřebě pohonných hmot je víc než lákavá nabídka. Taky se tam vejde 2000 litrů nákladu.

Co mi nabídne ta tvoje Mrdka V12? Má to třeba držáky na nápoje? Taky potřebuju řízení a řazení na správné straně, a né fofrklacek zprava jak nějaký nácek.. Jo, samozřejmě trvám na manuálu - nejsem babi.

Inženýr
03. července 2019, 13:23
1
Přichází SSC Tuatara - nejrychlejší hypersport světa

Beastar: Hele Bíste, nejmenovalo se tvoje dílo náhodou SuperHyperSport Beastar SuperLichte Mordenaar TYPE Eins? To je to s nějakým pěkným licenčním V12 pod kapotou.

Těch značek je už tak nějak moc, a ty tomu ještě přidáváš. :D

Inženýr
01. července 2019, 14:58
1
Škoda Karoq TDI DSG 4x4: Kroq vpřed?

Mně to přijde jako úplně OK nabídka. Zdaleka né každý typický zákazník Škody chce co největší auto, takže si raději připlatí za lepšího Karoqa než-li za velkého Kodiaqa s chudší výbavou. :) A stát to může klidně půldruhého míče, možná i dva. ;)

Inženýr
30. června 2019, 13:27
0
Nejdražší McLaren SLR na světě je vskutku odporný

Mě na tomhle irituje hlavně jedna věc - drahý je to jen z toho důvodu, že je to "pokálené" zlatem. A stejně to mám i s telefony, hodinkami a tak dále. To se rovnou můžeš vykadit, nasypat do toho diamanty, a prodávat to za nesmysl. Za mně oba palce dolů.

Inženýr
30. června 2019, 13:23
0
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Hyundai s tachometrem na 300 km/h? To je dobrý. Sice musím přehodnotit všechno co vím o autech, ženách, Bohu a vesmíru, ale jo - je to dobrý. :)

Inženýr
07. června 2019, 08:48
0
To nejlepší z červnové inzerce

Já si při Maserati a starých časech furt vzpomenu na tohle ruské video co jsem kdysi dávno viděl na netu:



Je to síce v ruštině, ale myslím že je celá situace pochopitelná i pro ty co tu řeč neznají. :)

Inženýr
07. června 2019, 08:43
0
To nejlepší z červnové inzerce

Tak z tohoto výběru se mi taky nejvíc líbí to Quattroporte. Asi v roce 2004-5 jsem byl ještě jako kluk na začátku puberty na návštěvě u spolužáka, a přehrabávali jsme časopisy jeho otce. Když jsem našel jeden krásný autokatalog z (téměř) mého roku narození 1993, už jsem ho nepustil z ruky. K mému údivu, když jsem se toho táty zeptal za kolik mi ho prodá, mi bylo řečeno ať si ten katalog prostě vemu. :) Jo, a tomuto Maserati tam bylo věnováno dost místa - velké, krásné fotky. Řekl jsem si, že si to někdy koupím, protože v záplavě E46, Éček-masařek apod. to opravdu vypadá jako TOP kára. :)

No nic, časy se změnili, a já bych se italského auta podobné kategorie (natož dnes tolik starého) už asi bál. Nicméně, ten design je pořád skvělý, a jak tu zaznělo - opravdu nadčasový!

Inženýr
31. května 2019, 21:57
2
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Nevím, co tady řešíte. Škoda je českou automobilkou asi tak jako je Bentley nebo Jaguar britský, nebo Lamborghini italské. Takže ano nebo ne - podle toho jak se na to člověk dívá. Historicky je Škoda samozřejmě česká, stejně jako Tatra, Avia nebo Jawa.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
116 koní výkon
2 500 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited ZJ 1995
Jeep Grand Cherokee Limited ZJ

1995 rok výroby
220 koní výkon
5 200 ccm objem