načítám data...

Inženýr

JménoVlad Q
BydlištěEvropa
Registracepřed 14.7 měs.
Poslední aktivitapřed 36.7 min.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků371
Pozitivních komentářů u článků105
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Klasický Autíčkář a jak ho (ne)vymyslet

07. ledna 2018, 17:27 17 komentářů

Někteří čtenáři chtějí mít vlastní sekci Autíčkáře jenom pro sebe. Chtěl bych vyjádřit svůj názor a přečíst si ty vaše.

Bazarový snílek bohatého autíčkáře

01. dubna 2018, 17:14 12 komentářů

Bazarový snílek je nepochybně populární sekcí Autíčkáře. Má však jeden háček a tím je absence aut pro nás, pro ty lepší.

O Astonu a degradaci

03. června 2018, 14:45 41 komentářů

Aneb proč dnes všechno musí vypadat jako přes kopírák?


Posledních 50 komentářů

Inženýr
předevčírem v 13:08
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

nixx: Multipla je italské auto.

Inženýr
16. ledna 2019, 09:09
1
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Já myslel, že mám halucinace kvůli té flašce vína co jsem si včera spontánně drcnul, ale ono to někdo myslí vážně.

Tak v první řadě - Mercedes W211, kór tady na Autíčkáři, jako doporučeníhodná ojetina za 100 tisíc? Co třeba Renault Laguna druhé generace? Bude levnější na pořízení i údržbu, a prý stejně spolehlivá jako spomínané Éčko. Z prémie mě pak jako další dobrá alternativa napadá Jaguar X-Type, samozřejmě v automatu. Pokud by nevadilo nějaké SUV, tak třeba starší Land Rover Freelander by taky mohl stát za to..

Teď vážně. Přestože to nevypadá, že tazatel na značce Mercedes trvá, doporučil bych spíše Céčko W203 ve verzi 200 Kompressor. Osobně bych bral manuál, ale ten automat prý není špatný. Pokud je podmínkou diesel, tak bych se podíval třeba na 270 CDI. Co jsem slyšel od majitele první generace třídy ML, tak ten motor byl jednou z mála věcí co v jeho autě fungovalo jakž takž dobře.

BMW 5 E39 se nelíbí? To je škoda, protože je to podle mně dost dobré auto, obzvlášť v porovnání s jakoukoliv generací Éčka.

Audi A6 C6 bych se v této cenové relaci v kombinaci s dieselem raději vyhnul.

Neberte to nějak špatně, ale vraťme se nohama zpátky na zem. Za ty peníze se dá tazateli opravdu doporučit jedině kombík střední třídy a v benzínu. Pokud se už bavíme o německé trojce, tak jednoznačně Audi A4 B6, BMW 3 E46 nebo Mercedes C W203. Pokud si tazatel myslí, že mu benzín sežere peněženku (nadstandardní výbava v Éčku ovšem nikoliv), tak bych akorát doporučil vyhnout se motoru 2.5 TDI (jakékoliv verze) v případě Audi. V případě ostatních aut bych si spolehlivost dieselů zkusil dohledat a vybral něco s nejmenším předpokladem problémů.

Že je to malé uvnitř? No, bude to trochu menší než třeba W211, ale bude to jezdit - a levněji. "Pič*vinky" - to v případě těchto aut nemusím komentovat, ale všichni víme že tady bude platit "méně je více".

Inženýr
16. ledna 2019, 08:14
1
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

VK: Tak pokud je tam napsáno "TOP stav", je logické že nic nemůže být výš než-li stav nejvyšší. To dá rozum, ne? :)

Inženýr
15. ledna 2019, 14:20
1
Esoterický koncept Kia Telluride jde do výroby, o vaše čakry se ale starat nehodlá

Nevypadá to špatně. Čím více modelů na trhu, tím lépe. Taky se mi líbí, že se Kia snaží nabídnout luxusnější modely (Stingerem počínaje), a tím postupně zvyšovat image, přestože nepatřím zrovna mezi fanoušky korejských aut. Jedině ten předek by mohl vypadat jinak než starší Cadillaky, ale pořád lepší než nasadit jeden univerzální čumák na celou modelovou řadu.

Inženýr
15. ledna 2019, 14:15
0
Toyota představuje další model GRMN. Zadohnaný sedan se šestiválcem a manuálem.

"Pod kapotu se nastěhoval atmosferický tříapůllitorvý šestiválec 2GR-FE."
"Na rozdíl od běžného Mark X dostala verze GRMN mechanickou ruční brzdu."

No vida. A pak že nějaké emise. Japonsko má dost daleko od zaostalé země, kde se na životní prostředí kašle.

Inženýr
12. ledna 2019, 11:23
0
Do aukce jde unikátní Mercedes 300SL AMG po brunejském sultánovi

Mně se ty ráfky samotné docela líbí, a dokonce podle mně Gullwingu dodávají "říz". I když, originál je originál.

Horší je ten interiér - sedačky, a hlavně volant tam těžce nepasují. Ale co, sto lidí sto chutí. :)

Inženýr
11. ledna 2019, 22:58
0
Století Lancia | 2.díl

Lancia se nevrátí do té doby, dokud nezanikne kolotočářství spojené s honěním si nad německým mainstreamem. Svět bohatne, a to včetně zemí třetího světa. V těchto zemích jsou pořád ''staré časy'', a proto většina tamních gádžů musí mít něco z D3, jakmile vydělá nějaké peníze. Ale co země třetího světa.. To samé se děje i v Evropě. Lidé kupují BMW nebo Mercedes na splátky, to jest mainstream za cenu prémie. Lancia se neprodává a prodávat nebude, protože auta vyšší třídy mají své zástupce, a ''ovečky'' které si to koupí kvůli logu - to jest kvůli zašlé slávě. Ze stejného důvodu se v Evropě neprodávají třeba limuzíny vyšší střední Japonské provenience - ostatně nedávno jsme tady o tomto měli článek.

Inženýr
11. ledna 2019, 10:00
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Tak ono to v reálu může mít najeto víc než Pochtli udává, ale i kdyby to byl dvounásobek? Těch problémů je tam celá hromada. Přiznám se, že s Mazdou 6 toho bylo v mém případě míň, a z aut které jsem dlouhodobě řídil byla s velkým náskokem nejnespolehlivější.

Inženýr
10. ledna 2019, 19:33
1
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

PepaSFI: Asi tak. Ještě dodám, že třeba v Anglii se nikdy neudává spotřeba v litrech na 100 km, nýbrž v MPG - miles per gallon, což znamená že při spotřebě třeba 30 MPG auto skonzumuje 1 gallon na těch 50 kilometrů. Jenomže v USA je ten galon opět trochu jiný, a aby byla sranda, tak v Anglii se palivo tankuje a platí výhradně v litrech.

Inženýr
10. ledna 2019, 13:37
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Možná to bylo myšleno tak, že svět by měl používat jenom jedny "koně", namísto HP, PS a třeba BHP. Mě furt dostane to, jak Angličané používají svoje BHP - brejkhorspáua, což by nebyl problém kdyby se pořád jednalo o to samé. Ono je to však jinak - stejné auto má jiný počet HP, PS nebo BHP. Jsou tam jen minimální rozdíly, ale právě proto se ptám - k čemu to je?

Inženýr
10. ledna 2019, 11:48
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Tak o té T25 jsem právě mluvil jakožto o spolehlivé, a ona taky dobrou pověst má :) To taky ovšem neznamená, že všechny kusy slouží spolehlivě.

Třeba můj děda má 2 Land Cruisery (150 a 200) což jsou moderní Toyoty, a nemůže si je vynachválit. Jinak jsem nejednou slyšel, že bájná spolehlivost nových Toyot má mouchy.

Inženýr
09. ledna 2019, 20:19
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Proč jich na silnicích nepotkáváme mnohem víc?

Protože málokdo může dát za auto dva miliony. Protože jen minimum fanoušků BMW má na auto dva miliony. Protože pokud někdo, kdo na to má a přesto chce mít jen jedno auto v rodině raději koupí něco jako X5, kterou využije lépe. Protože jako druhé auto do rodiny je to pro většinu lidí příliš drahé. Protože 99% těch, komu se prostě líbí čtyřka si ji koupí v o hodně levnější verzi. Protože kdo má na M4 a chce M4 si koupí tu M4.

Takže, kdo nám zůstává? Někdo nemá rád sedany jakožto nepraktické přepravní kapsle (třeba já), a kombík je zase příliš usedlej a "taťkovskej". Malý liftback je celkem dobře využitelný (v porovnání se sedanem), a někdo (třeba já) může mít averzi ke kupé od značky BMW. Musí to být člověk, který má ty peníze, ale vyžaduje výkon zabalený do trochu praktičtější karoserie, a taková M4 mu připadá příliš ostrá a pubertální. Otázkou samozřejmě je, kolik takových lidí tady máme, a kdo z nich si koupí malý silný liftback právě od BMW.

Já měl vždycky rád silná auta laděná spíše do elegance než-li do ostra. Pokud bych si před dvaceti lety měl vybrat nové "top" BMW, taky bych si koupil spíše 540i namísto puritánské a uječené M5. Časy se ovšem mění, a dnes může i trojka v základním dieselu působit k nerozeznání od M3. Takže kdo si koupí čtyřku právě v této motorizaci? To je dobrá otázka.

Inženýr
09. ledna 2019, 14:02
1
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Goldies: Minimálně o jednom vím.



Jinak nic proti Spartě - já fotbal v současné podobě nemám rád vůbec. :)

Inženýr
09. ledna 2019, 13:51
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

No jo - není nad osobní zkušenost. :)

Co se týče Toyoty, tak můj známý měl dlouhá léta Avensise z roku 2004. Výbava nic moc, ale jinak komfortní a hlavně spolehlivé auto. Pak si pořídil tu novou generaci, protože proč ne - Toyota je podle jeho slov top, a hlavně zkušenosti s touto značkou má dobré. Pak jsem se dozvěděl, že vysolil v přepočtu asi 40 tisíc za novou spojku, a to měl najeto ani ne 100 tisíc. Podle jeho slov je to úplně normální, že při kilovém nájezdu se mění spojka. Hádat se s ním, to by nemělo smysl.

Inženýr
08. ledna 2019, 17:56
1
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Beastar: Ono je to možná taková z nouze cnost. Já dříve hodně diskutoval na "Auto cé zet" a v porovnání s tamními experty si myslím, že my ani zdaleka nedosahujeme úrovně jejich znalostí. Tak třeba v případě nesouhlasu jsou tamní maníci schopni ihned odhadnout detaily ze života jejich oponentů - nejčastěji profese jejich matek (a že to není moc hezké čtení), odkud pochází (nejčastěji nějaká země s násobně nižším HDP na obyvatele než ČR, přestože všichni píšou dobře česky), v jakém "špitálu" se zrovna nachází (na B), a o drobnostech jako je výška IQ nebo finanční situace se ani nemusím zmiňovat. Prostě géniové s obrovským záběrem.

Zlatý Autíčkář a místní diskuze.

Inženýr
08. ledna 2019, 17:38
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Taky zastávám názor, ať si každý jezdí čím chce a pokud má někdo pozitivní, nebo naopak negativní zkušenost s vozem co má určitou reputaci, může to celkem zásadně určovat názor jedince na daný vehikl/značku a tak dále.

Já třeba nemám moc dobrou zkušenost s Mazdou, a že docela rezla? To byla jen špička ledovce. Většina lidí (a obzvlášť tady) se ovšem o Mazdách vyjadřuje pozitivně, a dokonce ti kteří toho o autech moc neví většinou přikyvují "no jo, japonec, to bude spolehlivý". Proto se taky nebudu hádat, že Mazdy jsou poruchové, když vidím že většina to vidí jinak a lidé jsou nějak celkově s touto značkou spokojeni. Sám bych si však Mazdu už asi nekoupil.

Jsou však situace, kdy já jako člověk který autům rozumí (asi jako každý z nás toho tady ví o autech víc než běžný "spotřebitel" jinak s nulovým zájmem), lidově řečeno nemohu "držet hubu".

Inženýr
08. ledna 2019, 13:22
0
Hodně prostoru za málo peněz

Jazz je super volba, ale myslím že v porovnání třeba s tím C-Maxem je to prostě menší auto.

Inženýr
08. ledna 2019, 13:20
0
Hodně prostoru za málo peněz

Nebo něco staršího, třeba okolo roku 2005, ale nejlépe v benzínu a s vyhlášenou spolehlivostí. V servisních nákladech tady vedou hlavně japonci, a já bych se starší CR-V nebo Ravky nikterak nebál.

Inženýr
08. ledna 2019, 13:16
0
Hodně prostoru za málo peněz

Pochtli: Jednalo se o verze sedan (což může být cokoliv, jako jiné menší sedany), a stěžovali si na nepříliš dobrou stabilitu ve vyšších rychlostech. Prý že to nějak "plave". Osobně nemám zkušenost a nemohu posoudit.

Inženýr
07. ledna 2019, 21:18
0
Hodně prostoru za málo peněz

Tak vidím, že jsi mě předjel. :) FR-V mě hned napadla, ale jaký kus se dá sehnat za 150 tisíc? Co vím tak Hondy patří mezi dražší ojetiny i u nás, a tohle je spíše jedna z těch novějších Hond.

Inženýr
07. ledna 2019, 21:15
3
Hodně prostoru za málo peněz

Tazatel sice neuvádí (maximální) požadované stáří auta, ale jestli to má být modernější než Astra H, tak za 150 bych to nějak růžově neviděl. C-Max je taková volba z rozumu, a pokud by se v tomto rozpočtu dal najít hezký kousek, tak nevidím problém. Problém ovšem vidí paní manželka tazatele - auto se ji zjevně ne moc líbí, a vzhled je pro ženy často až příliš důležitý. Osobně bych zkusil přijít na to, nakolik je ten vzhled problém (podle mně je C-Max OK, snad jen trochu nuda).

Suzuki SX-4 prý není zrovna nejvhodnější auto na dálnice. Podle majitelů se kterými jsem měl tu možnost mluvit je to dobré auto, ale na dálnici se necítí nejlíp.

Z alternativ bych se podíval na Hondu FR-V, což by mohla být zajímavá volba právě z hlediska designu. Proporce má sice jako, no jako nevelké MPV, ale jinak by to mělo splňovat všechny požadavky + není to zrovna běžné MPV a třeba to tazatelé ocení. FR-V na tom určitě bude v pořádku i jízdně, i když samozřejmě v rámci možností.

U Hondy ještě zůstanu. Co třeba CR-V druhé generace? Je to SUV s vyšším posazem a mechanickou čtyřkolkou (i když nestálou), a je to auto které vypadá jako offroad, má prostorný a variabilní interiér jako MPV, a žere jako "normální" auto i s dvoulitrovým benzínem. Pokud je zájem o diesel, tak o 2.2 jsem slyšel jen samé chvály. V rámci podobně starých SUV se taky jízdně jedná určitě o nadprůměr. Pokud by se našla verze po faceliftu v dobré výbavě, tak by to mohla být trefa do černého.

Inženýr
02. ledna 2019, 21:45
3
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Nechci rýpat, ale opravdu je Safrane sedan?)

Inženýr
13. prosince 2018, 14:38
1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Vidím, že se tu opět sešli jak odpůrci SUV, tak odpůrci jejich odpůrců.

Za sebe mohu napsat jenom to, že osobně bych pro SUV využití našel. Často vozím těžké a velké věci (hlavně co do objemu a výšky), a přestože to zvládne i kombi "normální" velikosti, SUV a k tomu s variabilní zadní lavicí by bylo ještě lepší. Další věcí je čtyřkolka, kterou bych moc chtěl, a ta je většinou doménou SUV (SUV bez 4x4 je jenom zvýšený hatch, nic víc). Dále pak taková drobnost jako víc místa pro rezervní kolo (ano, kdo píchal - kolo, tak mi dá za pravdu že guma o plné velikosti je nutnost), a pak celkově víc místa uvnitř (v opačném případě to není SUV, ale jen zvýšený hatch).

Jak jsem ale řekl - SUV musí býti SUV, nikoliv jen vysokým hatchbackem s vysokou cenovkou. Čtyřkolka je nutnost, více síly a místa jakbysmet.

A vůbec, i kdyby to někdo nevyužil, tak co? Nemusíme ani jít na úplně druhou stranu do světa supersportů (kde jejich vlastnosti využije ještě menší procento majitelů než v případě SUV). Kdo z vás opravdu využívá to svoje auto? Tipnu si, že 90% z vás by v pohodě mohlo existovat se Škodou Citigo. Já třeba nechápu karoserii sedan - jaké výhody má obyčejný sedan v porovnání s běžným hatchbackem? V porovnání s kupé je to málo dynamické, v porovnání s kombíkem je to málo praktické.. To raději SUV, kde si naložím bagáž až po strop. Sedan je dobrý tak pro taxikáře a politiky - přepravní kasle, nic víc.

Co se mi nelíbí je akorát to, když někdo řídí na své schopnosti moc velké auto (často řidič s nechtíky o délce prstů, co si na to auto poctivě napolykal), a omezuje tím ostatní. Jinak opravdu nemám problém s tím, co kdo řídí.

Inženýr
23. listopadu 2018, 17:27
0
Zemřel Irv Gordon, řidič nejojetějšího auta na světě

GanGreen: Petrolhead nebo ne, to takto v diskuzi vyřešíme jen stěží. Myslím, že toto téma by vydalo na samostatný článek. :)

Inženýr
19. listopadu 2018, 13:18
0
Tatra 613: Papalášský expres ve výslužbě

Technologická zaostalost našich aut někdy (asi) od konce šedesátých let je bohužel do očí bijící. Jak moc dobře víme, tak se to netýkalo jen Tatry nebo výhradně ČSSR. Já mám ovšem ten názor, že kdyby se chtělo tak by se to bez větších problémů dokázalo udělat, a ty peníze by se taky našly.

Víme jakou vojenskou techniku dělal Sovětský Svaz (a my jsme na tom taky nebyli relativně špatně) po celou dobu své existence, a ono taková stíhačka je jinak sofistikovaný nástroj než-li automobil ze 70. let.

Inženýr
19. listopadu 2018, 13:08
0
Renault Twingo GT: Jednoznačně originál

Powpow: Teď jsi mně trochu překvapil. Co jsem slyšel tak v Mazdách ta stabilizace není tak "agresivní", aby ji bylo potřeba vypínat.

Tomáš Trýska: Proč by něco takového někdo vůbec dělal? :D

Inženýr
15. listopadu 2018, 15:05
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Beastar: Ty dvě kila mi nějak ušly. :D Podle toho co psal Vavris jsem měl pocit, že ten rozpočet je o hodně menší. Kromě toho tady někdo mluvil o Opelu Omega což je auto za cenu flašky Božkovu.

Inženýr
15. listopadu 2018, 14:25
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

E34 by nemuselo být špatné, pokud se sežene dobrý kus. Já si ovšem myslím, že je to moc staré auto a ty normální budou stát příliš.

Inženýr
15. listopadu 2018, 14:21
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Vavris: Já bych z tebou uvedených aut doporučoval hlavně IS 200 a Legacy, případně nějakou starší Imprezu. Trochu té koroze tam může být, ale nebude to horší než třeba E46. Co se však týče Lexusu, nejsem si jistý že tobě osobně ten výkon bude dostačovat. V dynamice je to takový lepší průměr. :)

Nějaké dobré Quattro by taky mohlo být super, ale třeba B5 už má svoje roky a těch hezkých kusu není až tak hodně.

Inženýr
15. listopadu 2018, 12:18
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Souhlasím jak s Beastarem, tak s Krabem. Ano, něco se najít dá (a téměř jistě to bude stát o hodně víc), ale spíše jsou to takové pastičky.

Ale ať mi nikdo netvrdí, že Němci dělají spolehlivá auta. Já snad neznám německou káru z období od roku 2005, co by neměla problémy. Čest výjimkám, ale je jich nějak málo.

Inženýr
14. listopadu 2018, 19:58
0
Aston Martin DBX: Strýček Oswald by měl radost aneb proč SUV nejsou zlá

''Strýček Oswald by potřeboval DBX'' - nestačil by strýčkovi třeba Range Rover? No dobře, to byl žert - on s tím taky musí jezdit mimo civilizaci. Ale co třeba Bentley Bentayga? Má to techniku od VW, není to nic levného takže tam snad nějaká kvalita a výdrž bude + Bentley vyrábí různé bazmeky a luxusní limuzíny, takže ta Bentayga svému rodokmenu ani moc ostudu nedělá.

Co se týče SUV od ''sportovních'' značek, tak rozumím že business je business, ale strádá snad Lamborghini nebo Aston Martin natolik, že to nutně potřebuje? Image značky je kromě historie a tradice taky o tom, jakou má modelovou řadu. Tohle je fakt, o pravdivosti kterého se vůbec nehodlám bavit. Gallardo a R8 jsou příbuzná auta - Audi je však taky A1 nebo Q3, přičemž Lamborghini je prostě Lamborghini.

Ale víte vy co? Mně se moc líbilo takové Cayenne první generace. Tehdy jsem to vnímal jako TOP auto - velká kára od Porsche, nabitá výbavou, výkonem a jízdnímí vlastnostmi o kterých se může jiným SUV jenom zdát. Podobná SUV jednoduše neexistovala. A právě v tom je ten vtip. Když je něčeho hodně, tak to na výjimečnosti ztrácí. Kdyby s tím Aston přišel v roce 2000-2005, udělal masivní, elegantní karoserii a nasadil čumák třeba od Vanquishe, asi bych se uslintal. Dnes to pravděpodobně nebude nic extra - jen další obyčejné SUV jako třeba Urus.

A na závěr bych chtěl taky okomentovat technickou stránku věci. Třeba v takovém roce 2003 by bylo SUV od Astonu nejen výjimečným, ale hlavně by mělo motor jako Aston, znělo by jako Aston, a jsem si jistý že v interiéru by bylo útulně a luxusně. Luxus, on je bratři taky v detailech. Jsem si jistý, že i obyčejná tlačítka by byla vyrobena z ušlechtilých materiálů a každý detail by byl hezky precizní a mechanický jak na dotek, tak při užívání. A co dnes? Místo elegantních budíků nějaká debilita jako z předpotopních PC her, a nebo dokonce dotykové ovládání klimy. To si raději koupím třeba Subaru Forester, kde narozdíl od Astonu zřejmě nehrozí to, že mi to nějaká nula očůrá nebo obejde klíčem. Toť můj skromný názor.

Inženýr
14. listopadu 2018, 10:50
2
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Takové Volvo C70 se mi vždycky líbilo. Jak kabrio, tak hlavně kupé vypadají skvěle. Minule tady byl článek s vyfocenou světlemodrou/zelenou C70 kupé a to vypadalo přímo úchvatně! (Sorry, vypadl mi nick, ale vím že to patří jednomu z nás místních Autíčkářů).

Přes co bych se ovšem nedokázal přenést je ten vnitřek. Ono C70 v první generaci je celé takové hranatější a tím pádem by to mělo být OK, ale tohle opravdu ne.

Jinak s tím X350 je to trochu ohraná písnička. Nevím, co je na tom autě špatného. Já jsem třeba jeden z mála kdo si myslí že BMW se v případě nástupce E38 mělo vydat právě touto cestou. Nebo vám Banglovská E65 připadá v porovnání s E38 jako málo tlustá?

Co se týče Alfy tak na to si Vavris odpověděl sám - nebrat.

Článek jsem četl asi před dvěmi hodinami a na ostatní auta na seznamu si už nevzpomenu. Jo, SsangYong - co já vím? Jako proč ne, že. :)

Inženýr
12. listopadu 2018, 14:31
2
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Beastar: Přesně tak. Tu rychlost si musíš v autě vydřít, jinak by to bylo pro slečinky, ne? ;)

Inženýr
08. listopadu 2018, 08:04
0
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI: Kam s ním?

To asi jo, ale v obou případech je to blbost, nikoliv kupé ani SUV.

Inženýr
06. listopadu 2018, 16:33
0
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI: Kam s ním?

Ono jde hlavně o to, co považujeme za SUV v pravém smyslu tohoto slova. Auta ve stylu "SUV" se již dělali snad v půlce minulého století. Co vím já, tak prvním pravým a masově rozšířeným SUV byla Toyota RAV-4, nikoliv ML od rzi nebo X5 od Báva.

Inženýr
06. listopadu 2018, 15:19
0
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI: Kam s ním?

Teď právě jsem za tím stál na semaforu a taky musím uznat, že to nevypadá špatně. Naopak, T-Roc je celkem pohledný hatchback(?). SUV? Kam s tím, to je dobrá otázka. Doteď jsem si myslel, že v SUV (ať je jakýchkoliv rozměrů) se musí sedět vysoko - třeba jako v Nissanu Juke, Škodě Kodiaq, Subaru Ascent, Kombatu T-98 a tak dále.

Tady začínám mít opět pocit, že "SUV" ani nemusí být vysoké, a tím pádem je to fakt obyčejný hatchback s pár plasty navíc aneb jak přidat pár detailů na Polo/Golf a prodávat to jako SUV.

T-Roc je po první generaci BMW X1 opravdu prvním "džípem", kde sedíte maximálně stejně vysoko jako v obligátních MPV, ale spíše jako v "normálním" autě.

Inženýr
05. listopadu 2018, 13:55
0
Range Rover Evoque Cabriolet HSE Dynamic: Prodlužovač léta

1. Prodávají se i jiná auta.

2. Pravděpodobnost, ač mizivá, že s něčím takovým omylem odbočíte na hošanskou "výstavu prdelí" a to pak nebude jen o hubu.

Pokud platí alespoň jedna z těchto podmínek, tak nevidím důvod proč by si to měl normální člověk pořídit. I když, pokud patříte mezi obtloustlé bárbíny co maj víc silikonu než masa, tak proč ne (viz plodná diskuze výše).

Inženýr
23. října 2018, 20:02
3
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Beastar: Samozřejmě. Pro někoho může být řidičským zážitkem třeba proplouvání městem v Hamsterovic miláčkovi třídy S. Proč taky ne?

Já když si vzpomenu na můj oblíbený Lexus vyšší střední z roku 98, tak to auto byla jedna báseň. To byla jachta, a přitom to na silnici drželo jako přibitý. Manuál? V žádném případě! S tím bys v klidu a pohodě projel celý svět na jeden zátah.

Na druhou stranu nemám rád když nějdo opovrhuje manuálem jakože dnes jsme jako "v tvenyfŕst senčry" a manuál je přežitek doby. Blbost. Já osobně bych udrncaný okruhový sporťák s automatem nebral ani zadarmo. Ono to řazení k tomu vysloveně "blbnutí" za volantem prostě patří.

Inženýr
23. října 2018, 16:58
1
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Za sebe mohu říct jenom to, že manuál (a co nejvíce manuálně ovládaných věcí) k řízení patří. Automat vám prostě nedá ten pocit řízení stroje. Taky však nemám rád když někdo pokládá "sportovní" karoserii, zadní náhon a IMHO trapné driftování za tu jedinou správnou kombinaci.

Inženýr
17. října 2018, 11:14
0
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Chápu, že u Mustangu s V8 se tohle většinou neřeší, ale "průměrná spotřeba dle výrobce: 6,0 l/100 km"? By mě zajímalo šest litrů čeho..

Inženýr
17. října 2018, 09:38
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Autonomní řízení (kromě toho že taková blbost nemá v autě co dělat) je v případě Tesly typickým příkladem současného marketingu - obyčejná věc, která se prodává jako něco extra. Netvrdím, že to Tesla nemůže mít z hlediska SW propracovanější, ale co to autonomní řízení vlastně je? Pár kamer, čidel/senzorů? Víc snad není potřeba.

Inženýr
15. října 2018, 13:42
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Fakt nevím, ale ten I-Pace je svým tvarem Jaguár jak vyšitý. Kam se na něj hrabe ten bazmek X-Type, že? Chudák Skipper, ten asi klidně neusne dokud si nekoupí alespoň dva takové "Jaguary".

Inženýr
13. října 2018, 08:28
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Vojta Nekvapil: Oni tvrdí že to vydrží milion mil? To jsou ale kokoti. :D Jak se říká, papír toho snese hodně, ale tohle je trochu moc. :) Jinak jsi to popsal výborně. Můj názor na Teslu je vlastně úplně stejný.

Inženýr
08. října 2018, 07:37
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Skipper: Už po několikáté tady čtu o špatném řazení manuální převodovky. Opravdu je na tom X-Type tak špatně? :) Já po tom autě dříve dost koukal, s tím že jedinou normální volbou z hlediska spolehlivosti může být jen 2.5 s manuálem.

Inženýr
07. října 2018, 23:39
2
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Skipper: Beastar už v redakci dávno je. Ti ostatní jsou jen bezmocné loutky.

Inženýr
07. října 2018, 11:26
1
Toyota Camry se vrací na evropské trhy

Já zastávám stejný názor jako ty - v Evropě Camry (ani jiný větší japonský sedan, natož neprémiový) zřejmě bodovat nebude. Není to ovšem dáno nekvalitou, ale čistě evropskými preferencemi.

Inženýr
06. října 2018, 09:48
1
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Oprava: 7. Viz můj bod číslo 4 (čtyři).

Kdyby něco, já tu chybu v textu udělal jenom kvůli solidárnosti. Ten Matěj = samé chyby. Tak ať v tom není sám.

Inženýr
06. října 2018, 09:42
4
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Lancar:

1. Ano. Matěj (to je ten hezký kluk co toto auto testoval a napsal tento článek) tu nádilku jako správný "táta" hned uploadoval na všechny dostupné sociální sítě a všichni blinkali (to znamená zvraceli) blaženými smajlíky.

2. Ne co ale kdo. Zlokočka je mladá paní co tady taky testuje auta. Co "zmizel" Dobeš (šéfredaktor), tak mám pocit že na místním trůně (snad chápeš co tím myslím) sedí právě Zlokočka.

3. "Amaricky" vědět nemusíš, stačí jen použít Google - to je vyhledávač. Odkaz na stránku tady psát nebudu - nechci dělat reklamu. Pokud se chceš dostat na nějaký web tak odkaz ani nepotřebuješ - stačí napsat název do...a sakra. No nic, časem přijdeš na to co kei car znamená.

4. Zřejmě nejsem natolik inteligentní abych tuto připomínku pochopil. Tady ti bohužel nepomohu.

5. Co by ses chtěl dovídat? Abys pochopil kei car, musíš jako kei car myslet, být dobrý v tetrisu, ale v první řadě znát co termín kei car vlastně označuje.

6. Proč by to taky měl psát? Hlavně že to drží.

7. Viz můj bod číslo 5.

8. Furt lepší než nazývat angličtinu "amaričtinou". Sorry, ale pokud bychom hlasovali o tom kdo udělal větší chybu, tady to nedáš.

9. Bod pro tebe, když nejezdíš v autech kde bys mohl přijít na to co "gumové" řazení znamená. Mám to stejně a děkuji inženýrům za precizní chod řadící páky!

10. Petrolhead je...To je "benzínová hlava". Tím se myslí někdo jako "autař", nikoliv pouhý řidič osobáku.

11. Super, že jsi to pochopil.

Doufám, že jsem odpověděl na všechny tvé připomínky. Snad si časem Autíčkáře oblíbíš a budeme jedna hezká petrolheadská rodina basnící o kei carech.

Inženýr
06. října 2018, 08:12
2
Infiniti Project Black S: Hybridní supersport využívá technologie z Formule 1

Problém je podle mně v tom, že toto auto někdo nazývá supersportem. Jinak je to pouze performance kupé. Těch koní tam má dost, ale zrychlení dnešních supersportů je opravdu blíž nule. ;)

Inženýr
06. října 2018, 08:08
0
Toyota Camry se vrací na evropské trhy

Já chtěl říct to, že ve spomínaném Německu si 99% lidí za ty peníze koupí BMW nebo Mercedes, a to i kdyby se jednalo o třídu menší auto v "německé" výbavě. :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem