načítám data...

XTad

JménoVáclav Havel
BydlištěPraha
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 15.6 hod.
Komentářů u článků75
Pozitivních komentářů u článků14
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Když se řekne sporťák

13. října 2016, 21:27 2 komentáře

Zamyšlení při sychravém večeru…

Levné elektromobily - naděje, nebo hrozba?

19. února 2017, 15:02 6 komentářů

Úvaha a námět k diskuzi…


Posledních 50 komentářů

XT
XTad
14. března 2019, 21:39
0
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Taky dobry. A přitom je to jenom blbej ctyrvalec...

XT
XTad
13. března 2019, 20:18
1
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

K pickupum to asi patri... Třeba napis Hemi na Dodge Ram, nebo 5.7 V8 na Toyote Tundra, to uz jsou spis pametni desky nez odznacky.

XT
XTad
25. února 2019, 10:57
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Ze se giulia neprodava se opravdu nedivim. Osklivy otekly auto s interierem jak deset let stara mazda, ktery se rozbiji testerum pod rukama opravdu neni neco, cim by si alfa mohla napravit reputaci. A k tomu navic nabizi prakticky jenom ctyrvalce.

XT
XTad
22. ledna 2019, 15:58
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Chapu, ale kombik ti prida třeba 30 litru, coz sice pomuze, ale není to zase takovy rozdil. Navíc insi je lift.

XT
XTad
22. ledna 2019, 15:02
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

A nebo zvážit, jestli by nestacil sedan. Vzdyt u pětimetrového auta je ten kufr obrovsky i tak...

XT
XTad
22. ledna 2019, 12:16
1
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Pro tyhle asociace bys musel minimalne o tridu vyse. A damsky kompaktni crossover, ještě snad v nafte, opravdu není moc reprezentativni.

XT
XTad
22. ledna 2019, 10:29
2
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Zase to s tou glorifikaci neprehanejte. Ten jednorozem ma porad jenom ctyri valce, pritom mazda umela skvele V6 i s mensim obsahem...

XT
XTad
17. ledna 2019, 19:24
0
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

To fakt vazi tri tuny, nebo to je hmotnost při plnem zatizeni?

XT
XTad
15. ledna 2019, 15:12
2
Střední třída jako ohrožený druh?

Jinak stredni trida vyhovujici tvému zadani by mohla byt Kia Optima SW GT. 2.0 Turbo, 6 st. HDM... Vylozene sportovni verze to není, spis jenom silnejsi motor...

XT
XTad
15. ledna 2019, 15:05
0
Střední třída jako ohrožený druh?

To mi ale prijde, ze ti nevyhovuje stav na trhu s auty obecne, nez jenom situace ve stredni tride. Protože kolik SUV/MPV stredni tridy se silnym benzinem a bez dvouspojky za slusnou cenu sezenes? Ani nevim, jestli me ted nejaka napadaji...

XT
XTad
10. září 2018, 14:24
0
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

A ta myslenka (pokud to tak teda opravdu mysleli) mi prijde vzhledem k tomu, ze je to SUV v "outdoor" verzi scout, docela OK.

XT
XTad
10. září 2018, 14:21
0
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

Jak rikam, vidim v tom spis horskou chatu, kde mas kombinaci tmavého kamene a dreva http://1.bp.blogspot.com/-MjUP04tNfn4/Urxo_KNNfyI/AAAAAAAAdpE/UQQTcyFr7Bo/s1600/30_Rustic_Chalet_Interior_Design_Ideas_on_world_of_architecture_04.jpg , nez nejakou snahu o zamecky luxus (třeba jako v tom superbu). Ale souhlasim, ze nejlepší by bylo najit nejaky vzor, který by si na nic nehral a byl hezky sam o sobe.

XT
XTad
10. září 2018, 13:58
1
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

Hlavne nechapu, proc zrovna to drevo vsem vadi. Drtiva většina aut ma interier oblozeny nejakym stribrnym kusem plastu evokujici hlinik, nebo jiné kovy, pripadne falesnym karbonem, textura plastu palubky je ve stylu kuze, ale to nikomu nevadi. Jakmile se však v aute objevi falesne drevo, je to problém.

XT
XTad
09. září 2018, 12:05
0
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

Ale nikdo netvrdi, ze to drevo je prave. Jak se pise vyse, v aute tehle kategorie by ho nikdo rozumny neocekaval. Navíc není tam kvůli nejakemu pocitu luxusu (od toho je verze LaK) ale spis kvůli navozeni pocitu divociny, protože spis pripomina tramy v horske chate, nez nejake luxusni exoticke drevo. Kazdopadne je tam ciste kvůli dekoracnim ucelum a tam poslouzi plast stejne dobře jako drevo. Takze bych resil spis funkcnost, nez nejakou pofiderni symbolickou hodnotu "prave vs. falesne".

XT
XTad
09. září 2018, 07:07
0
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

A proc? Topit s tim stejne nikdo nebude, tak nevim proc na tom tak zalezi.

XT
XTad
22. srpna 2018, 14:09
0
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

"...Renault přijde i s nějakou oslnivou novinkou v podobě majestátní strojovny s mamutím krouťákem. Koneckonců, první sliby už skrz média proběhly…"

Tak to mi nejak uniklo. A ani mi to nezni moc pravdepodobne, když i Nissan Altima se vzdal 3.5 V6 ve prospěch dvoulitru. Takze bych to videl na prefouklou osmnáctistovku.

XT
XTad
12. srpna 2018, 13:46
1
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

"Naladit motor koncepce V6 tak, aby v nízkých otáčkách nezněl jako zemědělský stroj a ve vyšších jako upravené Camaro pro americké vidláky, to dá hodně práce"

wat

XT
XTad
14. července 2018, 21:49
0
Ford Taurus - málo americký Američan

K cemu to je? Ja si sedacku nastavuju prave podle toho, abych dobre dosahl na pedaly. Mozna jedine kdyby někdo chtěl sedet hodne vepředu, nebo naopak hodne vzadu, ale jinak smysl nevidim.

XT
XTad
22. června 2018, 09:16
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Jenom k te komplikovanosti, fakt jsou DSG o tolik slozitejsi, nez moderni HDM? Vzdyt ty taky potrebuji cidla, jednotky, softwary...

XT
XTad
11. června 2018, 20:59
0
Ford Ranger 3.2 TDCi: Symfonie pro pět válců

Ranger po faceliftu, který se ma prodávat i v USA ma mit 2.3 EB a ve verzi Raptor nejakou dvoulitrovou naftu.

XT
XTad
04. června 2018, 10:30
2
Jeep Renegade Trailhawk: Malej, ale šikovnej

Proc? Vzdyt je to mini-SUV. Naopak me zarazi, ze tech 800 vubec muze stat.

XT
XTad
29. května 2018, 22:50
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

A linka okna musí byt u 7 mistneho taky rovna, aby z toho bylo videt. Maximalne by to slo zakoncit nejakou Hofmeisterovou krivkou. Třeba v pristi generaci...

XT
XTad
29. května 2018, 22:45
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Ja myslim, ze jsme tomu tématu uz oba venovali daleko vic energie, nez si zaslouzi, jenom odpovim na tu svazujici se strechu - pokud ma mit auto i v treti rade rozumne mista na hlavu, tak ta strecha musí byt rovna, to same plati o zadi, jelikož rodinne SUV (kodiaq) musí mit vetsi a vyuzitelnejsi kufr, nez maly kompakt (nissan). Interier kodiaku se mi taky moc nelibi, i když me ani nijak neurazi. Aktualni XC60 a obe XC90 ja teda za hranata povazuju (v ramci dnesnich aut, stara volva rady 7xx byla daleko hranatější, to je jasne). Mrzi me, ze v mych prispevcich nenalezas argumenty, ale tvůj způsob diskuze mi prijde jako snaha objektivizovat ciste subjektivni tvrzeni, tj. pouhe "nelibi" povysit na "je to nenapadite". Jinak je spousta skodovek, které se mi nelibi. Třeba Rapid Spaceback povazuju za ubohost, trojkova fabie je taky zoufala (designove) a ted po faceliftu je ještě horsi. Ale minimalne u te fabie nemam problém priznat, ze je to ciste subjektivni. U toho rapida mi nesedi proporce, to bych si mozna uz i obhajil :-)

XT
XTad
29. května 2018, 20:30
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

No konecne jsem se dockal nejakych prikladu napaditosti. OK, Nissan vypada dobře, to beru, i když tvrdit o kulatych mlhovkách, které ma X dalších aut, ze jsou napadite… Třeba mlhovky na Kodiaku jsou minimalne originalnejsi. A je zajimave, ze "zbytecny prolis" na Skodovce kritizuješ, přitom je to zjevna snaha se odlisit, tedy byt napadity. Co se tyce svazujici se zadi a stoupajici linky okna - Kodiaq ma byt 7 mistne auto, takze si podobne věci bohužel nemůže dovolit.
Jinak ani ja jsem nikdy nerekl, ze Kodiaq obdivuji, nebo cokoli podobného. A Volva jsou najednou nudna a hranata? Vzdyt včera jsi mi vypsal XC60 a 90 jako priklady nápaditých aut ;-)

XT
XTad
29. května 2018, 09:55
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Stejne tak tobe se auto od stejneho vyrobce (superb) zase libi. Nevidim v tom problem. S napaditosti jsi prisel ty, zajimalo me, v cem ji u ostatnich SUV spatrujes, kdyz ti chybi u Kodiaka. Odpoved jsem nedostal. Jinak k te norne - zamerne jsem to dal do uvozovek, chtel jsem tim rict, ze mi neprijde o nic vic, nebo min napadity. Ale myslim ze je to jasny.

XT
XTad
28. května 2018, 15:15
-1
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Yeti a Roomster byly mensi auta, takze si mohou dovolit hravejsi design. Kodiaq by uz mel působit trochu dustojne. Jinak duster vypada celkem dobře, ale ty napady tam fakt nevidim. Vlastne je to akorát uhlazena minula generace, která taky napaditosti neoplyvala. Superb mi taky neprijde o moc napaditejsi, jenom ma az zbytecne ostre rysy. Jinak Kodiaq samozrejme za vrchol napaditosti nepovazuju, ani jsem to nikde netvrdil, prijde mi tak nejak "v norme" oproti ostatním SUV. Takze bych to spis videl na to, ze se ti proste nelibi, coz beru a nemam důvod to rozporovat, jenom me zajímala ta napaditost X nenapaditost.

XT
XTad
28. května 2018, 14:37
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Tak porad lepsi bily tricko bez potisku, nez takovy ty polo kosile s vysivkama, italskejma vlajkama a zvedlym limcem, který občas vidam na majitelych "nápaditých" aut. Ale docela by me zajímalo, v cem spociva ta napaditost tebou vyjmenovanych aut? Vetsinou jsou drazsi, takze budou mit vetsi kola, méně zapadla do blatniku a další věci související s cenovkou, ale kde jsou ty napady? Mozna by se dalo souhlasit u francouzských aut, ale ty se mi nelibi, protože na me pusobi, jako by je delal clovek, který se o auta nezajima a jdou mimo nej. A třeba Cherokee je dost obycejna krabice, hlavne zezadu. Pochopil bych, ze se ti Cherokee proste libi vic, ale tvrdit o nem, ze je napaditejsi? Ono to mozna bude proste tim, ze skodovky jsou nudne a basta, protože jich je všude plno. Kdyby místo skodovek jezdily třeba Kie, nebo Toyoty, tak najednou bude takovy Kodiaq neotrela perla.

XT
XTad
28. května 2018, 14:17
-1
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Jsou tam mlhovky hned pod hlavnima svetlama, "ustrelena" zad, zvlastne tvarovany zadni svetla… Rozhodne mi to neprijde min napadity nez konkurencni auta. To, ze se to nekomu nelibi, je věc druha.

XT
XTad
18. května 2018, 19:20
0
Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi: Korejská ‚amerika‘ na českých silnicích

Edge ma o 5 cm delsi rozvor, Kodiaq stejny, takze Hyundai bude mit mozna trochu vetsi kufr, ale ten je dost velky i u zbylych aut, jinak vyuzitelnost interieru Santa Fe nebude o nic lepsi.

XT
XTad
24. dubna 2018, 09:16
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

A co takhle Discovery Sport? Je to mensi, ale vypada stejne jako normalni discovery. Pro dve deti az kam. Jinak mi taky pripada zajimavy Lexus RX450. Dalsi vec je, ze nejaky "mensi" kombik typu A4 Avant by praci zastal nemene statecne. A u volba bych se podival i ma XC60. Opet je to mensi nez XC90, ale porad obrovske auto.

XT
XTad
19. března 2018, 10:23
0
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Pokud automobilka navrhla motor tak, aby jezdil na benzin a najednou ho nekdo zacne nutit jezdit na plyn, tak bych z toho mel strach.

XT
XTad
12. března 2018, 11:53
1
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

"Kromě zvuku je přeplňovaný dvoulitr snad v každém ohledu lepší než 3.6" Zrovna ten zvuk je ale opravdu zoufaly i na pomery ctyrvalcu. Nechteli to udelat moc hlucne, ale zase 280 prece nejak znit musi, takze vysledek je vysokofrekvencni bzukot.

XT
XTad
10. března 2018, 16:43
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Ale i verze T8 prodaji malo a ten motor je tak slozitej, ze jeho vyvoj musel stat hromadu penez. Rozhodne vic, nez kdyby tam soupli LSo...

XT
XTad
10. března 2018, 11:26
-1
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Pokud pred deseti lety jezdila vetsi a tezsi XC90 za 14, tak dneska by 12 litru s XC60 V8 problem byt nemel. A klidne by k tomu mohli pridat elektromotor na pricmrndavani po meste. Ani by to nemusela byt V8, stacilo by zustat u peti- a sestivalcu. Ale prefounout ctyrvalec, narvat na nej nesmysly typu psoukatko se vzduchem, aby to ve vysledku zralo jako ta V8, v tom fakt smysl nevidim.

XT
XTad
10. března 2018, 11:23
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Predpokladam, ze Tipo ma daleko jednodussi asistent, ktery vyhybani ani neumi.

XT
XTad
09. března 2018, 21:19
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

A v cem? Neni to ani usporne, ani ekologicke. Nechapu, proc tam nedali normalni V8.

XT
XTad
04. března 2018, 11:15
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Takovy ten argument, ze kdyz clovek nic nevozi, tak mu staci male auto je sice prijatelny, ale velke auto neni jenom o prostoru, ale taky o pohodli, bezpecnosti atd.
A ty sedany zase tak neprakticke nejsou. Tasky a kufry se tam vejdou, diky delsimu zadnimu previsu bych si dovolil tvrdit, ze je to i praktictejsi, nez hatchback.

XT
XTad
25. února 2018, 20:09
0
Automobilový všeuměl aneb do sněhu i na okruh stylově | Ptejte se Vojty

Pripojuji se. Stinger je potreba kupovat uz z toho duvodu, aby se vyslal jasny vzkaz, ze V6 v mainstreamu ma smysl. Navic splnuje zadani. Je to dlouhy liftback, takze nejake krabice se tam vejdou, V6 ma krasny zvuk, ctyrkolka to je, na okruhu se s tim zablbnout da...

XT
XTad
10. února 2018, 12:50
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Tak zase co se v tech testech R8, M2 atd. chcete dozvedet? Ze je to strasne super, jezdi to hrozne rychle a stoji hromadu penez? Testy tehle aut uz stejne mate nacteny/nakoukany a parametry znate nazpamet. Naopak neobycejny test obycejneho auta muze byt velice zajimavy. Vzpominam treba na test Jandy z autofora, ktery test Rapidu pojal jako test supersportu vcetne toho, ze jej vzal na Nurburgring. Nebudu ted polemizovat nad tim, jestli to bylo placene PR, kazdopadne to bylo velice ctive a zajimave. Ale samozrejme pokud je tady oktavka tak casto (naposledy cesta s 1.8 TSI na hory) tak je tezke neco vymyslet donekonecna.

XT
XTad
07. ledna 2018, 16:37
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Jasne ze to prdel neni, v nasich podminkach jsem dobre natoceny test auta snad jeste nevidel, takze se o neco "poradnyho" snazit stejne nema cenu. Na druhou stranu, mobily dneska tocej dobre, nejakej pricvakavaci mikrofon za petikilo staci, takze uz zbejva jenom stoupnout si k silnici a natacet. Auto tam bude videt i slyset a to bohate staci. Porad lepsi, nez radoby profici, kterejch je dneska plnej internet, co si nakoupej drony za desetitisice, ale pritom neumej udelat ani statickej zaber.

XT
XTad
16. prosince 2017, 14:57
0
Fiat Punto odešel od evropského crash testu jako první auto s „nulou“

Jenom pro uplnost. Aktualni 5* Yaris ma z celniho narazu s prekrytim 6 bodu, z narazu celou siri 5.8. 0* Punto 6, resp. 6.1.

XT
XTad
01. prosince 2017, 19:21
0
Kia Rio 1.25 CVVT: Co všechno člověk potřebuje k životu?

Ano a prave to "vykaslani se" a smireni se s tim, ze mi tachometr nebude ukazovat 110, ale 95, tedy do cile dorazim se zavratnym pulminutovym zpozdenim, je proste bezpecnejsi, nez seberychlejsi predjizdeni.

XT
XTad
01. prosince 2017, 16:02
0
Kia Rio 1.25 CVVT: Co všechno člověk potřebuje k životu?

"Na rovinkách jedou dost rychle, aby nemělo smysl je předjíždět (leda bych měl mnohonásobně silnější vůz)"
Opet se potvrzuje, ze silnejsi auto neznamena bezpecnejsi predjizdeni, ale vice riskovani.

XT
XTad
30. listopadu 2017, 20:19
0
Mazda 6 po druhém faceliftu: Navenek se moc nezměnilo, pod kapotou o to víc

1.4 s vykonem 250 koni nikdo nedela. Vetsinou to jsou dvoulitry. Takze je sice hezke, ze mazda nasadila o pul litru vetsi objem, ale porad je to jenom ctyrvalec s turbem. Poradny atmosfericky sestivalec by byl daleko zajimavejsi.

XT
XTad
25. listopadu 2017, 18:46
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

A kontroluje nekdo dodrzovani tech zakazu? Pochybuju...

XT
XTad
25. listopadu 2017, 16:27
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Nevim. Pocit, ze mam pod zadkem nadrz natlakovanou na 200 atmosfer, by me trochu zneklidnovala.

XT
XTad
23. listopadu 2017, 18:51
0
XT
XTad
22. listopadu 2017, 21:30
1
BMW 435d xDrive Cabrio: Nebe nad hlavou, diesel pod kapotou

Pokud se nekdo rozhoduje mezi dvoulitrovym benzinem a timhle, tak samozrejme diesel. Sestivalec je sestivalec. Ale taky je pravda, ze pokud si clovek muze dovolit 435d, tak 440i by taky zvladnul a zadny jiny argument pro diesel me, v tomto pripade obzvlast, nenapada. Ten dojezd fakt ne ;-)

XT
XTad
29. září 2017, 17:55
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Dvojka mlatila podobne, jako soudoba octavka. Trojka je mnohem pohodlnejsi a treba kocici hlavy tlumi skvele.

XT
XTad
24. září 2017, 18:55
0
Mainstream či prémie, aneb důležitá hra o prachy

Ty auta vypadaji priserne, ale nedavno prisli s celkem sympatickym vyjadrenim, ze dnesni premiovky jsou zbytecne a samoucelne komplikovane a nehodlaji se vydavat cestou kamer skenujicich kvalitu vozovky atd. Prijde mi to, jako rozumne uznani, ze s D3 by technologickou, imageovou ani jakoukoli jinou valku stejne nevyhrali, takze se do ni nema cenu poustet a radeji se budou soustredit na zakazniky, kteri chteji pohodlne auto, ale neradi utraceji za blbosti, ktere se hned rozbijou a diky kterym jejich auto brutalne ztaci hodnotu pri naslednem prodeji, pripadne maji za ucel zlepsovat image auta a potazmo cele znacky.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus Kombi 2002
Ford Focus Kombi

2002 rok výroby
73 koní výkon
1 380 ccm objem

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem