Holofaust
Jméno | Josef Pleška |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 dny |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 83 |
Pozitivních komentářů u článků | 43 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Jsem divnej. Neřešte to, neptejte se proč. |
Posledních 50 komentářů
1.) aktuální verzi, funglovku. Úplnej základ, a dailit to co to jde. Dát mu do hrbu aspoň 200 000km za pár let :-)
2.) do garáže prosím 1969 Boss 302. Žlutej. :-)
kurnik sou ale němci potroubli s těma pantama od kufru, už toledo 1M mělo toto pěkně vyřešené, a oni tu naserou ten debilní starej systém co leze do kufru jako u logana...
Dědek jezdil spartakem, a když umřel, na krchov ho vezla dvanáctsettroska. Otec jezdil stodvácou a dvanáctsettroska ho zase vezla do porodnice. Tak nemudruj, a kup si taky šáde, koloušku... ;-D
u toho 100 oktanu je to o schopnosti odolat detonačnímu spalování. Takže v zásadě pro motory s vysokým kompresním poměrem. A automobilky všechno staví na cca 95, když pominu omyl jménem FSI. Teoreticky by mělo jít něco poznat u motoru s čidlem klepání, může si podle oktanů posunout předstih, ale prakticky to spíš nepoznáš...
Saxo VTS ve slušným stavu za slušný peníze už nejde koupit...
Ka nebrat, vsecky sou zhnily.
Twingo/Clio nebo Punto. Popřípadě Lancia Y. To je taky Punto...
Vypalování oleje ze zámkové dlažby? To je nějaká inovativní čistící metoda?
Tvl napřed óda na předohnanej bavorák a teď toto.
Pokud asistenční systém způsobí nehodu (např. automatické parkování kvůli sw chybě nacouvá do auta), kdo je za to zodpovědný, lempl polskej programátor ze škodovky, nebo já jako řidič...
Front assist i u O4 stále stojí za hovno a zadupne ti plný brzdy když auto vedle tebe odbočuje doprava. Kamioňák co jede metr za mým kufrem automaticky mění trencle...
Parkovací senzory, které mi kvůli stéblu trávy nebo blbýmu obrubáku natvrdo zadupnou brzdy div se z toho neposeru, ne, díky...
Svěřit svůj život do rukou blackboxu, o kterým nevím co udělá v krizi (třeba se ESP pere s mým kontra a najednou je auto z přetáčivýho nedotáčivý), a ještě v případě průseru za něj být odpovědný sám, ne, děkuji nechci. Adaptivní tempomat, udržování v pruzích, pokud vidím že funguje tak nevypínám, ale ani ta zasraná čtyřková ovce neumí tolerovat jiný projetí zatáčkou než uprostřed mezi čárama....
Jestli to jinde běžně funguje líp, tak by někdo v boleslavi mohl vytáhnout hlavu z prdele a konečně s tím něco udělat....
viděl bych to na starou AE86... nová nemá správnej motor...
no... radši si zastavím a nažeru se u stolu... a jedno teplý jídlo denně prostě musí být... takže restauračky po cestě, meníčka, atd...
Nebo známý vyhlášený motoresty, naháč, xxx lutz řízkárna na D2 v Modřicách, studna v sebranicách, Marché na A2 u Vörthersee atd.. Maximum fastfoodu co snesu je pizza...
Kdysi jsem zastavil hned za Prahou na D11 v Burger Kingu, a od té doby se tomuhle druhu občerstvení vyhýbám...
před nějakou dobou jsem takhle přišel na to, že starý tdi z přelomu milénia může být fajn :-D
dík za info. Já si to myslel, ale bylo mi divný, že by se tak dlouho držel... Stellantis myslím nemá moc čím ho nahradit...
Je to ještě původní GM platforma, nebo už to má něco ze psa?
vzhledem k tomu, že trojková byla od 230K, je skok v ceně o 100K docela mazec...
FII jsou všechny shnilý na prazích u podběhu předního kola...
Fabia III 1.0 MPI? EA211 bez turba a přímýho vstřiku slibuje bezproblémový provoz, a po operákách se toho všude válí....
Ne že hybridy nebo CR-Z. Globálně ojetiny podražily cca o 20%.... nejsou čipy, na nový přes rok čekačka, navíc brutální zdražování novejch aut a financování taky...
Chtěl bych si tu přečíst, že zelený hlavy přestaly fuckupovat automotive, a všechno je jako před dvaceti lety...
no počkej, jaký čepy zadní nápravy, vždyť tam je klika, max přelisuješ dva silentbloky, jinak tam nic není...
asi puvodni yettina... i kdyz je to jako vybirat jednookyho mezi slepejma...
No jistě :-) Zabít někoho, to dokáže každej blbeček. Pravý umění není někoho zabít brutálně, ale efektivně. Efektivní brutalita. Ani zrno nazmar.
Proč má ten pán na ruce vždycky víc než jedny hodinky? Tak to nosili rusáci za války, strčili ti kalacha pod nos, a "Davaj časy!"...
Hlavně vybírej vestu co má i pořádnej límec, klička a krční páteř taky potřebuje ochranu.
Jo je to tak, za zlomek ceny výkony sporťáku... a ta svoboda nebýt zavřenej v plechové krabici, cítit, kudy jedu...
Ale zase je to vykoupeno jinejm věcma, když vám to kapku ustřelí v autě, v pohodě to srovnáte, na motorce se člověk hned kutálí, a hraje loterii o to, co zrovna potká. Taky brzdná dráha je delší, protože menší styčná plocha s asfaltem. Pak stabilita při brždění, když přebrzdíš v autě, zahulí se od gum, a chvílu jedeš rovně, když to uděláš na motorce, jdeš k zemi. Taky chyby ostatních, u aut to většinou odnesou plechy, na motorce je to zase salto přes řidítka do neznáma...
Mám něco odježděno, seděl jsem na tom od dvanácti, pár let i jezdil celej rok... a teď si nějakou dobu dávám pauzu, protože mě to na dnešních silnicích a v dnešním provozu nějak přestalo bavit. Přestalo mi to dávat to, kvůli čemu jsem to celý ty roky dělal... tak čekám, kdy mi to přijde, zase si to zkusit, jestli to už zase nezačalo fungovat...
Avex by prostě chtěl, abychom se mu na ten elektromobil složili, a on pak mohl čuchat ke svejm prdům, jak zachraňuje planetu. Ne mladej, nesložíme.
Na STK si dneska nikdo nelajzne žádnej švindl když se všechno fotí a dokumentuje. Naopak tě kolikrát ještě vyhodí za hovadinu, jako je třeba upadená sluneční clona spolujezdce.
Ale holt hledat problémy kde nejsou, a vymejšlet další nesmyslný regulace někomu prostě dělá dobře.
Avexi, mám v garáži 1000MB z roku 1966, jawu kejvačku z roku 1955, žena má 2006 Fiata euro 4 a já mám 2013 euro 5. Jaký je průměrný věk našeho vozového parku? 1985. Co to vypovídá? Absolutní hovno. Všechny auta mám na normálních papírech, akorát že veterány najedou tak max 1000km ročně. Čoboli všecky veterány zlikvidovali, protože u nich bylo šrotovný, tak mají menší průměrnej věk no. Tuhle statistiku si můžeš strčit leda tak víš kam, mávat nějakejma datama je jedna věc, ale správně je interpretovat, to je věc druhá.
Je to dnes moderní a proto už jsem na to alergický, vzít nějakej údaj, totálně ho dezinterpretovat, a podepřít s ním svůj chorej argument.
To víte, otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi... :-D
Avexi, prestan pouzivat argumentacni fauly. I stary auto, pokud je technicky v poradku, nepredstavuje zasadni zdravotni hrozbu. Pokud ma nejaky auto vykuchanej DPF a kat, neni to problem staryho vozovyho parku, ale technickyho stavu a jeho kontroly a vymahani.
K vykupu starych aut bych rekl jen to, ze to je stav, kdy lidi co na auto nemaji, se slozi na auto tem, co na to maji. A je to hnus. Ale co uz, obloukem jsme se z komunistickejch sracek vratili k socialistickejm srackam ze zapadu a bude hur. Zkurvena doba.
Na elektromobilitě je nejvíc nakomot, že je prosazována na sílu. To ji samo o sobě spoustě lidí znechutí, a kde je tlak, vzniká taky protitlak...
Smarijapano clubhouse hype i zde... Pritom mame takove krasne veci jako discord... Pamatujte si, jak to je jenom na jabko, tak to smrdi!
Co takhle Gabča Sajlerová :-) Veronika Cichá, Veronika Hankocyová nebo třeba z Polska Irena Steć... Není jich málo, ale ani moc, a většinou za nima stojí nějakej chlap :-)
Náhodou, mě se tohle hyudai líbí... přijde mi, že tam, kde se konzern 5 let zpátky odtrhl od reality, a je čím dál víc mimo, korejci stojí nohama na zemi, a místo blikátek a hypermoderních pičovin co nikdo nechce, stále vyrábí relativně normální auta... v rámci možností..
Taky jste se o něm mohli víc rozepsat místo patlání se v zažitejch klišé...
ideální, když tě ve tři ráno zastaví policajti, řidičák hledáš po všech čertech, a z rádia ti začne hrát:
Pokud automobilka plně převezme zodpovědnost za akce auta který funguje v režimu aktivních zásahů do řízení, tak s tím nemám problém. Ale pokud za to mám zodpovídat já, musím taky řídit já. Jinak fakof milí posraní pseudovizionáři.
Jak u tohoto konkretniho motoru nevim, ale jinak je toyota znama tim, ze pouziva motory s kombinaci primeho a neprimeho vstrikovani. To sice prodrazuje motory - 2x tolik vstrikovacu, ale zase eliminuje nevyhody agregatu s pouze primym vstrikem. Trivalce mi nevadi, hlavne v motorkach jsou super.
Nevyndávám věci z kufru. Jak je nepotřebuju, zůstanou tam a vozím je tam a zpátky dokud je zase někde nepotřebuju vyndat... krabice, kurtny, vercajk, tašky, starý hadry, pixle od vifu, prostě bordel... jak potřebuju něco naložit, tak to jenom zhrnu dozadu a zdar...
těch aut je... jedničkový punto, peugeoty 309 a 405 (a z 205 je dnes ten janktajmr), toyoty carina e, omegy i corsy b, citroeny AX (oblibene u duchodcu), mk3 fiesty i kulatý mondea, ostatne i jednickovy megany co jsou vlastne R19 s prebouchanou kastli.... vsecko to skoncilo v huti nebo to hnije v koprivach...
Jako zajimavost, v devadesatkach mel kamosuv starsi bracha Talbota (asi 1510), ale jak se s nim jezdilo a kde je mu konec to uz nevim. Nahradilo ho cerveny fako sportline s motronicem...
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-)
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů